Ik zal eens kijken
.
[edit]
Aangepast.
[edit]
Aangepast.
[ Voor 33% gewijzigd door Harm op 07-05-2004 10:27 . Reden: BTW ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 33% gewijzigd door Harm op 07-05-2004 10:27 . Reden: BTW ]
They made me do it.
En op welke pagina staat dat dan? De BBG heeft er vijf namelijk...Tom S. schreef op 07 mei 2004 @ 10:44:
In de nieuwe BBG:
"In veel tests strijken de afgevaardigen.." > afgevaardigden
"Een bijzondere vereiste van het Asus PC-DL Deluxe-moederbord is het gebruik van een EPS12V-voeding." > minus de "e" (weet ik niet zeker)
Op de 2e en de 5e pagina.Harm schreef op 07 mei 2004 @ 10:48:
[...]
En op welke pagina staat dat dan? De BBG heeft er vijf namelijk...
They made me do it.
is kan er wel uitDit systeem is biedt alles wat iemand
moet zijn combodriveis een enkele combidrive die CD-R/RW's
black = BlackDe Logitech Internet Keyboard black is
[ Voor 79% gewijzigd door Outerspace op 07-05-2004 11:14 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2004
They made me do it.
Ja, want dat scheelt enorm veel werk voor ons als we alle gegevens in één keer krijgen
betekent = betekent!Dit betekend dat hij samen met een door AMD geselecteerde koeler geleverd wordt. Dit betekent
De derde mini jack = stereovoor zeskanaals geluid via drie mini jacks en S/PDIF, een microfoon en een line-in zonder dat er aansluitingen gedeeld hoeven te worden
moet zijn bottleneckaangezien de harde schijf toch al een bottle neck vormt
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 07-05-2004 11:28 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
. moet een , zijn.Wanneer we op zoek gaan naar reviews over headsets. komen we er niet al te veel tegen
bas moet met 2 ss'en. dus bassgeluidmet een goed basgeluid
moet zijn de beste prijs/prestatieverhoudingde beste prijs/prestatie-verhouding
Waarom word in de tekst gesproken over de Lite-On LDW-811S terwijl de Nec 2500 in de kop staatCD / DVD brander: NEC ND-2500 - € 77,-
Een dvd-brander is niet alleen bruikbaar voor het maken van video dvd's, het is ook uitermate handig voor uit uitwisselen van grote hoeveelheden data. De 80 minuten cd-r(w) heeft al snel te weinig capaciteit voor grote bestanden zoals videofilms, 3d-animaties en Photoshop-documenten op printformaat. De populaire Lite-On LDW-811S werd als beste getest in een recente review van onze collega's van Hardware.Info. Met een maximale brandsnelheid van 8-speed is deze dvd-brander optimaal op de toekomst voorbereid.
is een reden.Windows XP, is reden om de floppy drive voorlopig nog geen vaarwel te zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 07-05-2004 14:23 ]
[...]
Microsoft zelf voorziet immers enkel in een een framework voor Windows.
[...]
Rookworst zonder R is ook worst.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik zou dat weglaten.Zo presteert de GeForce 6800 Ultra tot twee keer sneller dan de onze kaart uit de BBG, de ATi Radeon 9800 Pro.
"responsetime"Een andere aanrader is de Samsung Syncmaster 172X, waarvan de reponstime slechts [...] 12ms blijft steken.
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 07-05-2004 16:25 ]
Dat is zeker geen betere titel. Zoals ik hier ook aangeef, leidt dat meteen tot het probleem dat mensen gaan roepen dat downloaden *in Nederland* helemaal niet illegaal is, waar ze dan ook weer gelijk in hebben. Om dat soort (toch in zekere zin) onnodige en dus overbodige reacties te voorkomen heb ik ervan gemaakt: Downloaden van illegale filmbestanden verdrievoudigdStiffener schreef op 07 mei 2004 @ 15:55:
Volgens mij is dit zeer verkeerd vertaald. Zoals vele users in het onderwerp zelf aangeven is het niet:
Illegale films die gedownload worden, maar:
Illegaal downloaden van films.
Een beter titel is dan ook:
Illegaal downloaden van films is verdrievoudigd.
[ Voor 3% gewijzigd door Superdeboer op 07-05-2004 16:43 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
FTP-deamon -> FTP-daemonRaidenFTPD is een FTP-deamon
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Grammaticaal klopt ie wel, maar 'Naast een verbeterde handschriftherkenning mogen we ondermeer de volgende features verwachten:' loopt lekkerder.VB_programmer schreef op 07 mei 2004 @ 18:12:
Ik weet niet of ie hier hoort, maar vind dit een beetje krom:
nieuws: Microsoft demonstreert nieuwe Tablet PC
Enkele features die we mogen verwachten zijn naast verbeterde handschriftherkenning de volgende:
- bla
- bla
- verbeterde handschriftherkenning.
[ Voor 4% gewijzigd door Cookie op 07-05-2004 18:19 ]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hij bedoelde dat er twee keer de handschriftherkenning genoemd werdtestcase schreef op 07 mei 2004 @ 18:17:
[...]
Grammaticaal klopt ie wel, maar 'Naast een verbeterde handschriftherkenning mogen we ondermeer de volgende features verwachten:' loopt lekkerder.
[ Voor 89% gewijzigd door Harm op 07-05-2004 18:53 . Reden: BTW ]
Alhoewel je je kan afvragen hoe lang het nog duurt, is 'wou' in deze context geen correct nederlands.Men wou nog niet kwijt
De gulden is al een tijd verbannen.De beide bedrijven investeren tientallen miljarden guldens om de grootste te worden.
Professioneel Hyves-weigeraar
miljar → miljardDe totale markt voor TFT-schermen zal gaan groeien van 60 miljard dollar nu, tot 95 miljar dollar in 2008.
The devil is in the details.
F5Edskes schreef op 08 mei 2004 @ 12:02:
nieuws: Samsung produceert meer TFT-schermen dan LG.Philips
"De markleider voor notebookschermen"
markleider ---> marktleider
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Volgens WebWereld gaat het over het financiële jaar 2004, dat dus bij NTT DoCoMo wel heel raar loopt. De titel klopt dus volgens mij.Wilke schreef op 08 mei 2004 @ 19:58:
nieuws: NTT DoCoMo sluit 2003 af met 4,9 miljard euro winst
LOL @ titel van dat topic
Ik neem aan dat ze ook bij NTT DoCoMo niet in de toekomst kunnen kijken, en dat het dus zal gaan over de winst over het afgelopen jaar (zoals de tekst van het item ook vermeldt). Echter, op mijn kalender is dat nog steeds 2003
[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 08-05-2004 20:10 . Reden: BTW ]
Ik zou het weglaten.In de ZM-GWB1 set vinden we een tweetal blokken om zo een zo zoveel mogelijk verschillende videokaarten te kunnen koelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 09-05-2004 14:16 ]
Verwijderd
Nee hoor, is ook gewoon juist:G33rt schreef op 09 mei 2004 @ 21:55:
meuk: ffdshow 2004-05-08
"De DirectShow-filter ffdshow" -> Het....
fil·ter (het, de ~ (m.), ~s)
Verwijderd
lant --- langDit is op zich al een zeer goede prestatie; als er in overweging wordt genomen hoe lant het project al loopt
Een "glass substrate" (wat in het EE times artikel genoemd wordt waar naar verwezen wordt) is een ondergrond en geen achtergrond.Inmiddels zijn de transistors in een ander vaarwater gekomen, zo zijn er transistors die uit DNA-moleculen bestaan, van plastic zijn en een glazen achtergrond hebben.
sub·straat (het ~)
1 ondergrond, onderlaag
2 cultuur of taal die verdrongen wordt door een andere <=> superstraat
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Moet meervoud zijn.Microsofts toegenomen betrokkenheid op veiligheid heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf heeft besloten om het tweede service pack voor Windows XP gratis aan iedereen ter beschikking te stellen: gebruikers met een licentie én gebruiker zonder licentie.
moet zijn: variantmaar wie perse nog met een 2.2.x-varant wil werken
[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 10-05-2004 13:44 ]
Deze zin kan ik niet volgen. Misschien dat er twee losse zinnen bedoeld werden?De basiselementen silicium en germanium worden natuurlijk ook nog toegepast, zo laat Big Blue regelmatig via een persbericht weten, een nieuwe doorbraak te hebben bereikt op dit gebied.
[ Voor 9% gewijzigd door Dijkhuis op 10-05-2004 11:53 ]
Ik heb dat en nog wat andere dingetjes aangepast.PcDealer schreef op 10 mei 2004 @ 11:23:
nieuws: Windows XP SP2 voor legale én illegale gebruikers - Update2
[...]
Moet meervoud zijn.
DoneVerwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 13:13:
nieuws: Albatron komt als eerste met een GeForce 6800-kaart
introductie datum -> introductiedatum
[ Voor 33% gewijzigd door curry684 op 10-05-2004 14:41 ]
Geen probleem hier (WinXP SP1, IE 6.0.2800)curry684 schreef op 10 mei 2004 @ 14:40:
Dooie link in nieuws: Quark kondigt samenwerking met HP aan
Die 2e naar QuarkXClusive geeft een HTTP 500 op een NullPointerException met een paar dikke callstacks
Fout is: http://euro.quark.com/en/...center/prview.jsp?idx=392
Goeie is volgens mij: http://www.quark.com/products/xpress/quarkxclusive.html
[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 10-05-2004 17:04 ]
Ze hebben 'm ondertussen hersteld (HTTP 500 = Internal Server Error, ergo ze hadden iets totaal platliggen aan hun kant rond 14:00Harm schreef op 10 mei 2004 @ 17:17:
Link doet het hier ook gewoon en laat ik dus staan. Welke browser gebruik je?
Okicurry684 schreef op 10 mei 2004 @ 17:19:
[...]
Ze hebben 'm ondertussen hersteld (HTTP 500 = Internal Server Error, ergo ze hadden iets totaal platliggen aan hun kant rond 14:00).
[ Voor 41% gewijzigd door 4AMD op 10-05-2004 20:57 . Reden: Toevoeging ]
Schop!PcDealer schreef op 09 mei 2004 @ 09:36:
reviews: Zalman Reserator 1-waterkoelingsysteem getest
[...]
Ik zou het weglaten.
Done
Still Cripple as Hell
of ervaringen - voortvloeidenDe ervaring die uit dit project voortvloeiden
[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2004 12:50 . Reden: typo ]
Verwijderd
moet zijn: "Ondanks de komst van een 1066MHz FSB is het niet vanzelfsprekend dat alle nieuwe P4-chipsets en..." lijkt me redelijk cruciaal voor die zin.De hogere FSB is geen verrassing; veel van de huidige 865PE- en 875P-moederborden bieden deze bussnelheden al. Ondanks de komst van een 1066MHz FSB is het vanzelfsprekend dat alle nieuwe P4-chipsets en moederborden deze snelheid ook meteen officieel gaan ondersteunen, schrijft AnandTech.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
$8,46 moet $11,02 zijn volgens het originele artikel, $8,46 was in 2001.Bijna negentig procent van het geld werd verdiend met abonnementen, waarbij jaarabonnementen een gemiddelde prijs hadden van 48,65 dollar en maandabonnementen gemiddeld 8,46 dollar kostten. Het overige geld werd verdiend met enkelvoudige betalingen, waarvoor gemiddeld zo'n 21,67 dollar moest worden neergelegd
Claude
Everything is awesome!
O+
Hiermee probeert IBM terug zijn marktaandeel op te krikken
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Verwijderd
Correct Vlaams, zal wel door een Belg gepost zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 20:11 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 08:41 ]
You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.
Verwijderd
Of 'Deze investering zou over 12 jaar reeds terugverdiend moeten zijn.'Markieman schreef op 12 mei 2004 @ 09:51:
http://www.tweakers.net/nieuws/32375
Laaste zin:
Zo worden de kosten momenteel geraamd op ongeveer 250 miljoen euro, waarbij deze investering al over twaalf jaar zou zijn moeten terugverdiend.
Klinkt niet helemaal, voorstel:
Zo worden de kosten momenteel geraamd op ongeveer 250 miljoen euro. Deze investering moet al over twaalf jaar terugverdiend zijn.
Everything is awesome!
O+
Make music, not war
Everything is awesome!
O+
[ Voor 45% gewijzigd door Markieman op 12-05-2004 12:16 ]
Verwijderd
Dit lijkt mij niet goed, set-top boxen lijkt mij beter, maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies hoe de spelling moet zijn.quote: 2e alineaMaar ook bestaande setup-boxen en de bijbehorende tuners en versterkers ...
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 11% gewijzigd door Steve op 12-05-2004 15:07 ]
De specificaties waren al zes maanden eerder bekend, maar het duurde even voordat de organisatie helemaal tevreden was over de gewenste specificaties.De specificaties waren al zes maanden eerder bekend, maar het duurde even voordat de organisatie helemaal tevreden over de gewenste specificaties.
Moet "andere" zijn dunkt meDe nieuwe 400Gb maakt gebruikt van de MCP-Gb die voorzien is van gigabit ethernet met hardware firewall en Serial ATA met RAID, iets dat de nadere nForce2 MCP-southbridges moeten missen.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Daar mag 1 'f' weggehaald worden --> 'trofee'aangezien Japan met de Earth Simulator van NEC in 2002 aan de haal ging met de 'troffee' voor snelste supercomputer ter wereld.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 21:11 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Steve op 12-05-2004 21:21 ]
dat moet of "een factor 500", of "500 keer/maal" zijn. Zoals het er nu staat is het dubbelopVolgens de makers lijkt de virtuele pc door de emulatie een factor 500 keer trager dan de host waarop deze werkt
[ Voor 6% gewijzigd door Ingmar op 12-05-2004 21:23 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Verwijderd
Deze zin is zo krom als hij lang is. Ik zou een suggestie willen voorstellen, maar ik weet niet eens wat ermee bedoeld wordt. Het vetgedrukte is alvast overbodig.In deze library kunnen allerlei contacten toegevoegd worden en door middel van de SyncManager-technologie zal het mogelijk zijn om contact te leggen met of andere taken uit te voeren, zoals filesharing of een het delen van een agenda, samen met deze contacten via verschillende communicatiemiddelen, zoals onder andere telefoon of instant messenger. Deze communicatie zal in bijgehouden worden in de Communications History.
-> Zo zal er in de sidebar...Zo er zal in de sidebar een power-meter worden opgenomen waarin niet alleen te vinden zal zijn wanneer de accu leeg is
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 12:37 ]
Dit heb ik ervan gemaakt na wat gepuzzel. Nu even kijken hoe ik dit in dat mooie html van Harm kan frottenIn Longhorn zal een Contact Manager aanwezig zijn; in deze library kunnen allerlei contacten toegevoegd worden. Door middel van de SyncManager-technologie zal het mogelijk zijn om contact te leggen met de Contact Manager en samen met deze contacten andere taken uit te voeren , zoals filesharing of een het delen van een agenda. Dit kan plaatsvinden via verschillende communicatiemiddelen, zoals onder andere telefoon of instant messenger. Deze communicatie zal in bijgehouden worden in de Communications History.
[ Voor 97% gewijzigd door feej op 13-05-2004 13:02 ]
Everything is awesome!
O+
Moet volgens mij deeltjes (meervoud dus).maar meer dan twee deeltje laten samenkomen was tot nu toe nog niemand gelukt.
[ Voor 12% gewijzigd door Tarzan op 13-05-2004 13:23 . Reden: link er bij ]
..:: ::..
Everything is awesome!
O+
Moet natuurlijk zijn met een k: fabrikantNaar verluidt zou deze fabricant in z'n nieuwe productreeks
..:: ::..
DoneDouwe Jan schreef op 13 mei 2004 @ 13:28:
nieuws: Nieuwe generatie Windows Mobile PDA's komt eraan
[...]
Moet natuurlijk zijn met een k: fabrikant
[ Voor 19% gewijzigd door Cookie op 13-05-2004 14:29 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq