waar heb je het over?
of menutracker zeker? wat dat ook moge zijn...
[ Voor 37% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-04-2004 15:29 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 37% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-04-2004 15:29 ]
Nee, geen menutracer, het heet echt meuktrackerAnoniem: 109331 schreef op 19 april 2004 @ 15:24:
[...]
Moet nog een N tussen, en de K moet weg... of niet dan?
[ Voor 46% gewijzigd door Hahn op 19-04-2004 15:30 ]
The devil is in the details.
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 19-04-2004 15:33 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het is in vergelijking met óf in tegenstelling totIn vergelijking tot de passief koelende Zalman ZM80-C heatpipe is ook deze VGA Silencer geen kleintje
[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 19-04-2004 19:55 ]
Edskes schreef op 19 april 2004 @ 19:57:
nieuws: nVidia lanceert Quadro FX 4000 en Gelato rendersoftware
"Gelato ondersteunt een groot aantal features, waaronder het versnellen van raytracing, iets wat in puur in de hardware nog niet eens mogelijk is."
in ---> weghalen
Done.Edskes schreef op 19 april 2004 @ 20:11:
nieuws: Arctic Cooling VGA Silencer review
"het neemt twee PCI-sloten in beslag"
PCI- ---> weghalen (hij neemt in de review namelijk één AGP- en één PCI-slot in beslag)
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
[ Voor 24% gewijzigd door Harm op 19-04-2004 20:50 . Reden: BTW ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Begin is verleden tijd -> resulteerdeDit resulteerde in een temperatuur van 62°C en 31°C voor respectievelijk de processor en de harde schijf, terwijl het geluid een stuk minder word.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 20-04-2004 10:49 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
*kuch*
GedraaidDe Bruin heeft sinds februari 33 spamruns gedraait.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
• 64s moet zijn 64'sVerder hebben topmannen van het bedrijf meerdere malen geweigerd te zeggen hoeveel Athlon 64s tot op heden verkocht zijn
• area moet Area worden. Anders zou het WLaN moeten zijnWireless Local area Networks oftewel WLAN's
• firewallgedeelte moet zijn: firewall-gedeelte of firewall gedeelteBij het firewallgedeelte zijn verschillende service filters en policies aan te maken om zo het netwerk van binnen en van buiten te beschermen
• ADSL/kabelmodem moet zijn: ADSL/kabel-modemBovendien zijn er nog twee andere aansluitingen: een parallelle poort-aansluiting voor een netwerk-printer, en een aansluiting voor een ADSL/kabelmodem voor internettoegang.Waarom Tornado voor een parallelle poort heeft gekozen voor de printer in plaats van een USB-aansluiting zoals de MSI wireless router heeft, is enigszins vreemd te noemen, daar veel van de tegenwoordige printers alleen maar via USB aan te spreken zijn.
• Weer een spatie vergetenen port forwarding.Het
• PCI-karten moet PCI-kaarten zijn natuurlijk.andere [b]PCI-karten[b] in de testmachine
• mijn moet: men zijnBij de advanced setup krijgt mijn uitgebreidere functies ter beschikking
• hetupdaten moet het updaten zijnconfiguratie-file en hetupdaten van de AP door middel van firmwares
[ Voor 134% gewijzigd door Outerspace op 20-04-2004 11:51 ]
vrijwl --> vrijwelDe prijzen van alle nieuwe modellen zijn vrijwl gelijk gebleven
is geworden van gemaaktouterspace schreef op 20 april 2004 @ 10:49:
http://pricwatch.tweakers.net/nieuws/32046
[...]
Begin is verleden tijd -> resulteerde
einde is tt -> word
word moet dus werd worden
Harm, foei toch
dit is zo gelatenouterspace schreef op 20 april 2004 @ 11:06:
nog een:
nieuws: Vermoedens over tegenvallende afzet Athlon 64-processors
[...]
• 64s moet zijn 64's
-------------------------------------------------------------------
reviews: WiFi-sets van MSI, Tornado, en Conceptronic besproken
[...]
• area moet Area worden. Anders zou het WLaN moeten zijn
--------------------------------------------------------------------
[...]
• firewallgedeelte moet zijn: firewall-gedeelte of firewall gedeelte
------------------------------------------------------------------------
[...]
• ADSL/kabelmodem moet zijn: ADSL/kabel-modem
allemaal verwerkt• tussen internettoegang.Waarom :Er moet een SPATIE tussen
[...]
• Weer een spatie vergeten
[...]
• PCI-karten moet PCI-kaarten zijn natuurlijk.
---------------------------------------------------------------------------------
[...]
• mijn moet: men zijn
[...]
• hetupdaten moet het updaten zijn
offtopic:
zo genoeg.. zie pm die ik heb verstuur voor uitleg
fixedSurehand schreef op 20 april 2004 @ 15:06:
nieuws: Apple waardeert PowerBooks en iBooks op
[...]
vrijwl --> vrijwel
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Klopt, we gaan het veranderenAndamanen schreef op 20 april 2004 @ 20:05:
nieuws: CyberDrive DX122D 12x dvd-recorder bekeken
"De CyberDrive DX122D is volgens CDR-Info de eerste brander die DVD+R's op twaalfvoudige snelheid kan beschrijven. DVD+RW's, CD-R's en CD-RW's kunnen worden beschreven op respectievelijk 12, 4-, 32- en 24-voudige snelheid.-"
Die twaalf slaat op de DVD+R snelheid en hoeft niet meer in dit rijtje aangezien deze al in de openingszin is genoemd.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Is het verder niet 'de changelog' (staat in slotzin)?De software kan gebruikt worden op een Linux-compur
[ Voor 6% gewijzigd door G33rt op 20-04-2004 21:29 ]
[ Voor 27% gewijzigd door 4AMD op 20-04-2004 22:23 . Reden: Toevoeging ]
PSN: Houtvlot
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
het aanhalingstekensluiten moet voor de punt. Immers, nu eindigt deze hele zin niet"De admin-pagina heeft wat vertraging opgelopen omdat er opeens een center-functie request kwam."
Anoniem: 62191
Lees dit dan maar eens door: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/872/G33rt schreef op 21 april 2004 @ 15:24:
[...]
het aanhalingstekensluiten moet voor de punt. Immers, nu eindigt deze hele zin niet
Ik heb een van de dubbele woorden verwijderd.Anoniem: 62191 schreef op 21 april 2004 @ 15:26:
nieuws: AMD en Fujitsu overwegen NAND-flash te gaan produceren
"Ook zal er geen andere partner erbij worden gehaald."
Ook zal er geen andere partner bij worden gehaald.
aangepastAnoniem: 62191 schreef op 21 april 2004 @ 22:43:
nieuws: Microsoft neemt voormalige accountmanager SuSE in dienst
"Microsoft is namelijk een lerende organisatie en een van de manier om te leren is het opnemen..."
manier -> manieren
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
"polymeer" is onzijdig, het polymeer, dus het is een plastic polymeer dat bij aanbrengen van een volgende laag niet smelt.Voor de kern van het nanobolletjes gebruikte Kumacheva een polymeer die hard blijft bij verwarming.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Moet natuurlijk op zijn.Het koelblok wordt om zijn beurt gekoeld door een 80mm ventilator
Ceci n'est pas une signature!
'in hun ogen'Ze zijn erg te spreken over deze nieuwe indeling die in hun hogen een echt meesterwerk is.
Eh, ja, is hij goed?Voor de rest zijn de prestaties van het moederbord goed. Met de rest van de prestaties is ook niks mis.
[ Voor 49% gewijzigd door Resistor op 22-04-2004 21:28 . Reden: aanvulling ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Thanks Harm...Resistor schreef op 22 april 2004 @ 21:24:
nieuws: MSI K8N Neo met nForce3 250Gb-chipset bestudeerd 1e alinea laatste zin:
[...]
'in hun ogen'
2e alinea, halverwege:
[...]
Eh, ja, is hij goed?
Mestreechs volksleed:
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 16% gewijzigd door 4AMD op 24-04-2004 13:03 . Reden: Toevoeging ]
Gaat veranderd wordenEdskes schreef op 24 april 2004 @ 13:01:
nieuws: AMD werpt een blik in de toekomst
"Hoewel deze conferentie zich vooral richtte op het ontwikkelen van software voor het Windows 64-bits Extended besturingssysteem, liet AMD ook zien wat er in de toekomst van het te verwachten is."
van het ---> weghalen (of bedrijf toevoegen)
"want eerde berichten spraken nog over ergens in 2006"
eerde ---> eerdere
Mestreechs volksleed:
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
"kwam" zal wel "zei" of "meldde" of "stelde" moeten zijn.Als weerwoord kwam SCO wel de hoop te hebben het geschil op te lossen, maar dat het bedrijf niet van plan is om de gewenste aanpassingen door te voeren.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
zin helemaal maar aangepastRataplan schreef op 24 april 2004 @ 19:25:
[...]
"kwam" zal wel "zei" of "meldde" of "stelde" moeten zijn.
Of zo
Stel ik vast dat de zin nog steeds krom is, ga ik een heel betoog te tikken over betrekkelijke bijzinnen en functionele uniformiteit van de leden van een gesplitst gezegde, maai je het gras voor mijn voeten weg
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 25% gewijzigd door ThaDaNo op 25-04-2004 12:56 ]
moet idd zonder komma's, want het is geen bijzin maar een bijwoordelijke bepaling. De rest van de zin klopt dacht ik wel aardigHet, op de site van Martijn van Dam, te downloaden document
hoge aanlegkosten, alsjeblieftdure aanlegkosten
In deze zin mist "van de".De minister van Economische Zaken moet echter nog toestemming geven voor de overname, omdat de distributie van de publieke omroep niet zomaar in handen mag komen van een particulier bedrijf.
18327
Strafrechterlijk --> strafrechtelijk.zegt dat opsporingen via de FIOD in combinatie met een strafrechterlijk onderzoek
18327
Ik raak altijd in de war met de d's en t's. Meestal kom ik goed terecht, maar deze blijkbaar niet. Ok is aangepastAnoniem: 62191 schreef op 25 april 2004 @ 21:16:
meuktracker: Fire 1.0
"...is het programma Fire beschikbaar die de volgende IM-netwerken ondersteund..."
ondersteund -> ondersteunt
en misschien ook nog
"Het volledige changelog kan men..."
Het -> de, maar dat weet ik niet zeker, is ook niet een echt nederlands woord
Vandaar dat het "het changelog" is in de meukpost.Het enige wat ik kan bedenken is dat het een "veranderingenlijst" is, dan zou het 'de changlog' zijn. Of een "logboek", en dan is het weer "het changelog". Van mij mag het dus allebei, maar aangezien dat niet netjes is moeten we er gewoon eentje aanhouden.
En dat is al een tijdje "het changelog"
ok is aangepast.18327 schreef op 25 april 2004 @ 21:32:
In exact dezelfde zin die FWBG hierboven noemt moet die veranderd worden naar dat, want programma is onzijdig.
[ Voor 13% gewijzigd door Qwerty-273 op 26-04-2004 03:08 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Anoniem: 53253
Zo is ie welwaardoor dit programma-deel in één kloktik kan worden uitgeboerd
Ja, want zie bron:bartware schreef op 26 april 2004 @ 12:05:
Op nieuws: Consument geen behoefte aan hoge capaciteit mp3-spelers:
Jutiper -> Jupiter Research ??
A survey carried out by Jupiter Research has found that almost all the consumers questioned were storing no more than 1,000 songs on their home PC.
[...]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
18327
*voelt zich genegeerd*18327 schreef op 25 april 2004 @ 19:25:
Vooruit, ik meld er ook weer 's een.
nieuws: Brein: 205 miljoen schade door piraterij in 2003
[...]
Strafrechterlijk --> strafrechtelijk.
* meevoelt *18327 schreef op 26 april 2004 @ 13:25:
*voelt zich genegeerd*
Ik vind deze hele zin _totaal niet_ lopen, of ligt dat aan mij?Stond volgens AnandTech's bronnen tot voor kort de release door AMD van de Athlon 64 3700+ nog gepland voor deze maand, The Inquirer vernam van het al weken met een Athlon 64 3700+ systeem adverterende bedrijf Tiny dat de levering van deze chip door AMD is uitgesteld naar juni.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heb hem zelf idd ook wel even moeten herlezen... alhoewel ie volledig klopt leest het toch niet zo vloeiend.Morax schreef op 26 april 2004 @ 14:12:
In 'Levering AMD Athlon 64 3700+ uitgesteld' staat de volgende zin:
[...]
Ik vind deze hele zin _totaal niet_ lopen, of ligt dat aan mij?
SourceForge, de site waar het project gehost werd, haalde na klachten van onder meer Apple haalde PlayFair offline en de beheerders beslisten om het er maar bij te laten. [...]
[ Voor 33% gewijzigd door Harm op 26-04-2004 19:21 . Reden: BTW ]
maar het ziet er niet meer naar uit dat het bedrijf de beloofde release in april nog gaat halen
ik denk dat dat een nieuw SP moet zijn, en geen nieuweeen nieuwe Service Pack vermeden
Dank jeHarm schreef op 26 april 2004 @ 19:12:
* Harm zal eens gaan kijken wat al is afgehandeld en wat niet.
[edit]
Alles sinds de laatste blauwe interventie is afgehandeld.
Geloof me nou, dit is gewoon goed Nederlands: "op de site van Martijn van Dam" is een bijwoordelijke bepaling bij "te downloaden", en dat is weer een bijvoeglijke bepaling bij "document". Van bijzinnen is geen sprake, en van komma's dus ook niet. Als je per se komma's wil moet er een onderwerp+gezegde in de bijzin, en krijg je iets alsHet op de site van Martijn van Dam te downloaden document is een reactie van de partij op de Breedbandnota van minister Brinkhorst.
Het document, dat op de site van Martijn van Dam te downloaden is, is een reactie van de partij op de Breedbandnota van minister Brinkhorst.
Allready taken care of by somebody elsel.
Mwah, 'pack' wordt hier gezien als 'pakket' en pakket heeft als lidwoord het, wat dus resulteert in 'nieuwe service pack'.G33rt schreef op 26 april 2004 @ 20:21:
Meukje 5976:
[...]
ik denk dat dat een nieuw SP moet zijn, en geen nieuwe
*Tsjek*Anoniem: 62191 schreef op 26 april 2004 @ 20:36:
nieuws: Muziekindustrie wil iTunes-muziek duurder maken
"Het voorstel wordt alvast op weinig enthousiasme"
op -> met
"extra's zoals een muziekvideo en natuurlijk geen DRM-systeem bevat bevat."
-bevat
* Robin , slaat Harm, vanwege uiterst, zeer brak, NederlandsRataplan schreef op 26 april 2004 @ 22:58:
[...]
Dank jeAlleen heb je in nieuws: PvdA-plan voor versnelde aanleg glasvezelnetwerk nou het onderwerp tussen komma's geplaatst
[...]
Geloof me nou, dit is gewoon goed Nederlands: "op de site van Martijn van Dam" is een bijwoordelijke bepaling bij "te downloaden", en dat is weer een bijvoeglijke bepaling bij "document". Van bijzinnen is geen sprake, en van komma's dus ook niet. Als je per se komma's wil moet er een onderwerp+gezegde in de bijzin, en krijg je iets als
[...]
[ Voor 98% gewijzigd door Robin op 26-04-2004 23:47 ]
Voor zover ik dit begrijp niet eens fout, maar vooral erg onduidelijk: de andere specificaties (andere dan welke?) kunnen verschillenOpvallend is dat zowel de versies met de nieuwe stepping als de versies met de 'oude' C0-stepping door elkaar verkocht worden, althans in de Japanse winkels. Dat is op zich geen vreemd gegeven, maar er is een addertje onder het gras: de andere specificaties van de processors kunnen verschillen.
[ Voor 4% gewijzigd door PowerFlower op 27-04-2004 10:21 ]
18327
Eeuh, je zegt toch ook een nieuw huis?Robin Vreuls schreef op 26 april 2004 @ 23:37:
Mwah, 'pack' wordt hier gezien als 'pakket' en pakket heeft als lidwoord het, wat dus resulteert in 'nieuwe service pack'.
Dat is wel een heel erg grote contradictieRobin Vreuls schreef op 26 april 2004 @ 23:37:
Mwah, 'pack' wordt hier gezien als 'pakket' en pakket heeft als lidwoord het, wat dus resulteert in 'nieuwe service pack'.
Vind je? Er wordt eerder honderduit gesproken over de stepping. Daarna volgt 'de andere specificaties', lijkt me dan toch duidelijk dat de stepping het eerste deel van de specificaties zijn en zaken als kloksnelheid en cache (volgen later in de zin) het andere deelPowerFlower schreef op 27 april 2004 @ 10:21:
Voor zover ik dit begrijp niet eens fout, maar vooral erg onduidelijk: de andere specificaties (andere dan welke?) kunnen verschillenDoordat het "andere" niet een duidelijke verwijzing naar iets is lijkt "andere ... verschillen" nogal dubbel
[ Voor 37% gewijzigd door Steve op 27-04-2004 12:53 ]
Met je hoofd naar beneden? Dus dat betekent dat je...
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Om vergetenIn een eerdere uitspraak werd het Netscape verboden om advertenties te laten zien van concurrenten van Playboy als de zoekterm Playboy werd ingevoerd.
moet Vedbæk wezen !en in het Deense Vedbaek
muziek formaten moet zijn muziekformaten..hele batterij aan muziek formaten aan
Na het flashen lust de drive meer verschillende soorten schijfjes:
• Match more media
[ Voor 45% gewijzigd door Outerspace op 27-04-2004 13:21 ]
Er... de "stepping" van een proc is toch gewoon de revisie? En dat is dan toch geen onderdeel van de specificaties maar eerder een nummering/benamingJupiler schreef op 27 april 2004 @ 12:51:
[...]
Vind je? Er wordt eerder honderduit gesproken over de stepping. Daarna volgt 'de andere specificaties', lijkt me dan toch duidelijk dat de stepping het eerste deel van de specificaties zijn en zaken als kloksnelheid en cache (volgen later in de zin) het andere deel
Mja, het is maar net hoe je het bekijkt. Om verwarring te voorkomen heb ik maar even de 'andere' eruit gesloopt.PowerFlower schreef op 27 april 2004 @ 13:20:
Er... de "stepping" van een proc is toch gewoon de revisie? En dat is dan toch geen onderdeel van de specificaties maar eerder een nummering/benaming
Aangepast. Niet omdat het 1 muziekformaat, 2 muziekformaten is, wel omdat samenstellingen tussen Nederlandse woorden onder geen enkele voorwaarde met een spatie gescheiden mogen worden.outerspace schreef op 27 april 2004 @ 13:12:
muziek formaten moet zijn muziekformaten..
Waarom1 muziekformaat , 2 muziekformaten.)
Mijns inziens hoeft de 'om' er niet bij, maar voor de duidelijkheid heb ik hem er maar even tussengefrot.
Meer media, dvd-/cd-schijfjes van meer merken etc. Weinig fabrikanten zeggen welke media er (beter) ondersteund worden met de upgrade, 9 op de 10 keer staat er 'match more media'. Nu kunnen wij wel een paar merken en types dvd-/cd-media uit onze duim gaan zuigen maar dat zou ethisch niet echt verantwoord zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Yoeri op 27-04-2004 16:47 ]
Gefikst, tnxRobbedoeske schreef op 27 april 2004 @ 16:47:
Kapotte thunderbird
Als waren het patholoog-anatomen
voor alle zekerheid toch ff gecheckt, ik begon zelf te twijfelen:
(16:46:42) (Robbedoeske) !vd patholoog
(16:46:44) -KtK|comaker- pa·tho·loog (de ~ (m.), -logen) 1 iem. die studie maakt van de pathologie
(16:46:45) (Robbedoeske) !vd pathaloog
(16:46:46) -KtK|comaker- Niets gevonden voor het woord pathaloog
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
We gaan die d 'twisten' in een tTwisted schreef op 27 april 2004 @ 20:27:
nieuws: IBM samen met universiteit van Stanford aan nanotech
De richting waarin een elektron draait bepaald ook het magnetische veld van een atoom.
moet zijn: bepaalt
Mestreechs volksleed:
Het is OF door hackers met kwade bedoelingen, OF door kwaadwillende hackers. Kwaadwillende bedoelingen bestaan nietdoor hackers met kwaadwillende bedoelingen
"door twee verschillende bedrijven beheerd kunnen worden"Het is zo dat de lijnen van Fast-XS-klanten door twee verschillende bedrijven kunnen beheerd worden
Gefikst.flipjevandejam schreef op 28 april 2004 @ 12:45:
nieuws: Fast-XS neemt afscheid van gedeelte klantenbestand
[...]
"door twee verschillende bedrijven beheerd kunnen worden"
Alleen loopt de zin dan nog niet helemaal lekker heb ik het idee.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
ses·sie (de ~ (v.), ~s)het loggen van chatsessie's en transparante vensters
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 28-04-2004 16:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq