Is al door iemand aangepast lijkt het
Zeg nou maar gewoon dat je die 200ste post wilde scoren

Anoniem: 62191
nieuws: Cisco en Ericsson gaan samenwerken in verkoop
"moeten ervoor zorgen dat klanten weer terugwonnen worden"
terugwonnen -> teruggewonnen
in dezelfde zin staat goedkope, ik vind zelf goedkopere mooier staan
"moeten ervoor zorgen dat klanten weer terugwonnen worden"
terugwonnen -> teruggewonnen
in dezelfde zin staat goedkope, ik vind zelf goedkopere mooier staan
nieuws: PalmOne stelt Zire 31 en 72 handhelds voor
Hierdoor heeft de Zire 72 genoeg snelheid aan boord om niet allen foto's te nemen met de ingebouwde 1,2 megapixel camera, maar ook om video op te nemen.
allen = > alleen
Hierdoor heeft de Zire 72 genoeg snelheid aan boord om niet allen foto's te nemen met de ingebouwde 1,2 megapixel camera, maar ook om video op te nemen.
allen = > alleen
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik kwaak/kwek er even een extra e-tje bijwcduck schreef op 28 april 2004 @ 23:29:
nieuws: PalmOne stelt Zire 31 en 72 handhelds voor
allen = > alleen
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Doe dan ook even die andere, wil je 
Alsnog aangepast
.
Alsnog aangepast
nieuws: Cisco en Ericsson gaan samenwerken in verkoop
Het woord terugewonnen, ff een extra g-tje ertussen.
Het woord terugewonnen, ff een extra g-tje ertussen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Oeps.... helemaal overeen gelezen
( Daarnaast wilde ik ook nog wat voor jou overlaten
Mestreechs volksleed:
nieuws: Eén op zeven Nederlandse vrouwen vindt relatie via internet
Groeiende neem ik aan.Volgens het blad is de oorzaak hierachter voornamelijk het feit dat datingsites op dit ogenblik een groeiene populariteit kennen.
Gefikst.CrashOne schreef op 29 april 2004 @ 10:12:
nieuws: Eén op zeven Nederlandse vrouwen vindt relatie via internet
[...]
Groeiende neem ik aan.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
nieuws: Eén op zeven Nederlandse vrouwen vindt relatie via internet :
nieuws: WordPerfect Office 12 verschenen :
Dit woord is teveel.De tijden dat men enkel een naar een relatiebureau kon gaan of een advertentie kon plaatsten in een krant lijken definitief voorbij, zeker voor het jongere publiek dat over het algemeen reeds vertrouwd is met het internet.
licentieHet hele pakket zal verkrijgen zijn voor driehonderd dollar, met een korting voor studenten en upgraders: honderdvijftig dollar voor de upgradeversie en honderd dollar voor de studentenlicensie.
[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 29-04-2004 12:44 . Reden: ongelofelijke typo ]
nieuws: AMD's dual core-processor compatible met huidige hardware
In de titel van het artikel staat overigens
behaaldhet bedrijf heeft een flinke omzet met de geheugen-afdeling behaalt
Volgens mij is deze zin nog niet helemaal af (besproken of genoemd er achter?)Als laatste worden de vooruitzichten op Wall Street en het EC-onderzoek naar EU-overheden die Intel boven concurrenten verkozen.
terwijl in het artikel zelf staatAMD's dual core-processor compatibel met huidige hardware
die volgens hem helemaal compatible gaat worden
Gefikst.PcDealer schreef op 29 april 2004 @ 12:04:
nieuws: Eén op zeven Nederlandse vrouwen vindt relatie via internet :
[...]
Dit woord is teveel.
[...]
licentie
Gefikst.Surehand schreef op 29 april 2004 @ 15:33:
nieuws: AMD's dual core-processor compatible met huidige hardware
[...]
behaald
[...]
Volgens mij is deze zin nog niet helemaal af (besproken of genoemd er achter?)
[...]
terwijl in het artikel zelf staat
[...]
nieuws: ATi-drivers bevatten Temporal AA feature
Lijkt me duidelijkDe enige verschillende tussen de verschillende methodes is hoe de posities van de subpixels gekozen worden.
en de regel daarna: "Bij Temperal AA" => Temporal
bosmonster> vet koel dhtml spel
bosmonster> vet koel dhtml spel
[ Voor 74% gewijzigd door zeekoe op 29-04-2004 19:03 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
nieuws: Stichting Brein krijgt groen licht voor 'anti-piraterijdatabase'
Leuk spelletje, maar het werkt voor geen meter Bosmonster, level 2 werkt al niet
gerechtelijkcontroleorgaan alleen mogen plaatsvinden wanneer er daadwerkelijk sprake is van (concrete plannen voor) een gerechterlijke procedure.
Leuk spelletje, maar het werkt voor geen meter Bosmonster, level 2 werkt al niet
[ Voor 8% gewijzigd door flipjevandejam op 29-04-2004 19:34 ]
Een klein slodigheidsfoutje in het PalmOne artikel, op de eerste pagina:
Src= moet weg.
code:
1
| <a href=src='http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1083246894.jpg' target=_blank> |
Src= moet weg.
Nog niet gefikst
nieuws: Lian Li PC-V1000 bekeken door AnandTech
verzorgdDe koeling wordt standaard verzorgt
[ Voor 17% gewijzigd door Surehand op 29-04-2004 22:47 ]

nieuws: ATi-drivers bevatten Temporal AA feature
"Deze anti-aliasing mode is Temperal AA gedoopt"
Temperal ---> Temporal
nieuws: 'Athlon XP Paris verwacht in Q3 2004'
"Het is met andere woorden de bedoeling dat de deze processor geleidelijk aan de huidige serie Athlon XP's zal vervangen als CPU voor de instapmarkt."
de ---> weghalen
"Het grootste voordeel is de pin-compa- tibiliteit"
pin-compa- tibiliteit ---> pin-compatibiliteit
nieuws: Dual Xeon 3,06GHz versus single Pentium 4 EE 3,4GHz
"Ook Audio-encoding onder Magix MP3maker 2004 diamond en Cool edit Pro 2.1"
diamond ---> Diamond
edit ---> Edit
"Totdat Intel een einde laserde aan de dual-capaciteiten van Celeoron"
Celeoron ---> Celeron
nieuws: Onderzoek: 'Europese spamwetgeving niet effectief genoeg'
"(...) een oplossing moeten bieden."De richtlijn moet worden gezien (...)"
bieden."De ---> bieden. "De (spatie toevoegen)
nieuws: WordPerfect Office 12 verschenen
"Op PC Magazine vinden we al een review van de nieuwe suite."
De link vinden gaat nu naar:
"http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1566027,00.asp> target=" en geeft een 404 File Not Found. De juiste link moet zijn:
"http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1566027,00.asp"
nieuws: Service Pack 2 voor Windows XP mogelijk eind juli
"De introductie van de definiteve versie"
definiteve ---> definitieve
nieuws: Turbolinux gaat Windows Media ondersteunen
"Volgens het persbericht van de distribeur is de populariteit van Linux in de Aziatische landen snel aan het toenemen."
distribeur ---> distributeur
nieuws: AMD werkt aan internet-pc ter grootte van pak sigaretten
"Processorgigant AMD werkt ... een speciale geïntegreerde processor voor toepassing in ultra-compacte internet-pc's, zo meldt AMD Zone."
... ---> aan
uit: nieuws: Zes dvd-branders getest door AnandTechEr zijn verschillende brandtests uitgevoerd op ook weer verschillende media. Zo mochten de recordable dvd-media ook cd-schijfjes eraan geloven en werden dus aan de branders overgeleverd.
De zinnen lopen een beetje vreemd, hoewel ik eruit op maak dat er naast DVD-media ook CD-media is getest
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Lian Li PC-V1000 bekeken door AnandTech :
Als ik me niet vergis zou het "uit" moeten zijn.De Lian Li PC-V1000 is volledig van alumium opgebouwd en uitgerust met een vijftal externe 5,25" bays en een zestal interne 3,5" bays.
Een drive voor slappe opslagmedia is 5 1/4" groot en heet een floppydrive. Die voor 3 1/2" met harde opslagmedia is voor een diskettedrive.Aan de mensen die nog een floppydrive willen gebruiken is ook gedacht; één van de 5,25" bays kan met een convertor omgetoverd worden tot een 3,5" bay geschikt voor een floppydrive.
Zou toch Anandtech moeten zijn?AnandTech
[ Voor 65% gewijzigd door PcDealer op 01-05-2004 09:29 ]
En tenzij ik volstrekt van slag ben is het "aluminium"PcDealer schreef op 30 april 2004 @ 09:26:
nieuws: Lian Li PC-V1000 bekeken door AnandTech:
[...]
Als ik me niet vergis zou het "uit" moeten zijn.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik ga ermee aan de slag
.
[edit]
Done.
[edit]
Done.
[ Voor 24% gewijzigd door Harm op 30-04-2004 10:52 . Reden: BTW ]
Anoniem: 106947
zesde deel, is nog altijd een zesde deelChristuS schreef op 14 april 2004 @ 08:57:
nieuws: Zesde deel internetters heeft wel eens draadloos gesurft
Dit bericht heeft als titel: "Zesde deel internetters heeft wel eens draadloos gesurft", terwijl het onderzoek waar het over gaat is uitgevoerd in de Verenigde Staten. Misschien is dat duidelijker te maken door dat ook in de titel te verwerken, bijvoorbeeld: "Zesde deel internetters VS heeft wel eens draadloos gesurft"
offtopic:
Wist niet of het hier in moest of een apart topic maar dit leek me op zich het meest op zijn plaats
Een headline is geen zin, en hoeft dus niet aan dezelfde regels te voldoen m.b.t. lidwoorden etc.
Professioneel Hyves-weigeraar
nieuws: Fotoreportage AMD-vestiging Singapore
Moet dat niet 'werknemers' zijn? Bij het onderschrift van het plaatje eronder staat ook 'werknemers'Wellicht is een laatste foto nog interessant, waarop te zien is hoe AMD met zijn werkgevers omgaat.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Volgens mij is in dit zinnetje een woord weggevallen.Sony's Japanse concurrenten overigens aanzienlijk minder moeite te hebben om goede resultaten neer te zetten
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
nieuws: Apple onderzoekt updateproblemen iPod :
2. geupdate
1. Waarom niet Itunes? (zie eerdere discussies over marketing hoofdlettergebruik)iTunes en Mac OS X 'zien' de speler en kunnen er ook mee communiceren, echter herkent het updateprogramma de iPod niet en kan er dus ook niet geüpdatet worden.
2. geupdate
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 01-05-2004 09:30 ]
2: Is het niet zelfs ge-update? (Spraakverwarring door eu (als in: reus) klank?)PcDealer schreef op 01 mei 2004 @ 09:28:
nieuws: Apple onderzoekt updateproblemen iPod :
[...]
1. Waarom niet Itunes? (zie eerdere discussies over marketing hoofdlettergebruik)
2. geupdate
updatenSkaah schreef op 01 mei 2004 @ 10:08:
2: Is het niet zelfs ge-update? (Spraakverwarring door eu (als in: reus) klank?)
Vervoeging: updaten, updatet, updatete, geüpdatet. Nederlandse alternatieven zijn: actualiseren, bijwerken; herzien; op de hoogte brengen, bijpraten.
bron: Taaldatabanken
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ehh... das Belgisch ofzo denk ik (die site iig)....Robbedoeske schreef op 01 mei 2004 @ 10:30:
[...]
updaten
Vervoeging: updaten, updatet, updatete, geüpdatet. Nederlandse alternatieven zijn: actualiseren, bijwerken; herzien; op de hoogte brengen, bijpraten.
bron: Taaldatabanken
Kweenie.. maar wij hebben hier in NL volgens mij geen 'u' met puntjes
Het is bijvoorbeeld ook gewoon 'geuit', als vervoeging voor uiten.
Verder komt er na het voltooid deelwoord geen 't' achter, aangezien de laatst gesproken letter al een 't' is. (denk aan bijvoorbeeld gepraat). Als er al een letter achterkwam dan was het een 'd' en geen 't', als we even denken aan het kofschip respectievelijk het fokschaap.
Oftewel die taaldatabanken.com heeft het behoorlijk fout hier
vtd is gewoon 'geupdate'
(zelfde geldt dus voor updatet/updatete, je moet toch behoorlijk vreemd zijn wil je zo'n vervoeging uit je duim zuigen)
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2004 11:31 ]
Omdat het programma iTunes heet en we het programma altijd al iTunes noemen.PcDealer schreef op 01 mei 2004 @ 09:28:
1. Waarom niet Itunes? (zie eerdere discussies over marketing hoofdlettergebruik)
Volgens Onzetaal.nl is het toch echt goed. Dus Taaldatabanken heeft het ook goed.PcDealer schreef op 01 mei 2004 @ 09:28:
2. geupdate
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
nieuws: Foto's en specificaties ATi Radeon X800 Pro
In het tabelletje met kloksnelheden staan een aantal linkjes die niet goed zijn.
In het tabelletje met kloksnelheden staan een aantal linkjes die niet goed zijn.
'Fabrieksnieuwe monitor emitteert te veel giftige stof'
"emitteert" is wellicht correct, maar het is wel erg vertaalt Engels. Beter vind ik "Uitstoot giftige stof nieuwe monitoren te hoog".
Uitstoten, afgeven, vrijkomen enz
"emitteert" is wellicht correct, maar het is wel erg vertaalt Engels. Beter vind ik "Uitstoot giftige stof nieuwe monitoren te hoog".
Uitstoten, afgeven, vrijkomen enz
[ Voor 15% gewijzigd door T.T. op 01-05-2004 19:45 ]
in http://www.tweakers.net/nieuws/32236Om deze omvang te kunnen bewerkstelligen heeft men gebruik gemaakt van tweehonderdvijftig antennes en honderdvijftig kilometer kabel.
*heeft goedgefixt*
Everything is awesome!
O+
http://www.tweakers.net/nieuws/32244Japan, Europa en de Amerika's waren ieder goed voor een kwart meer afzet.
In de tabel staat wel noord en zuid amerika, maar van deze zin kun je dan beter gewoon "Amerika" neerzetten...
offtopic:
Die verwarring komt er wel steeds vaker als mensen de VS altijd maar Amerika blijven noemen...
Die verwarring komt er wel steeds vaker als mensen de VS altijd maar Amerika blijven noemen...
edit:
niet handig om zelf ook typo's te maken
(keer op keer)
niet handig om zelf ook typo's te maken
[ Voor 36% gewijzigd door SnakeMind op 03-05-2004 17:18 . Reden: typo's ]
Still Cripple as Hell
Veranderd; in het Engels zijn "the America's" en "Asia and the Pacific" gebruikelijk goed te gebruiken, maar wij zijn meer de namen der continenten gewend.SnakeMind schreef op 03 mei 2004 @ 17:15:
[...]
http://www.tweakers.net/nieuws/32244
In de tabel staat wel noord en zuid amerika, maar van deze zin kun je dan beter gewoon "Amerika" neerzetten...
offtopic:
[ Voor 3% gewijzigd door paknaald op 03-05-2004 17:18 ]
nieuws: Rapport: 3G neemt grote vlucht vanaf 2005
toch?en het feit dat veel operators eerst hun GPRS-investeringen terug wil verdienen.
....
en het feit dat veel operators eerst hun GPRS-investeringen terug willen verdienen.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
nieuws: Rapport: 3G neemt grote vlucht vanaf 2005
"Het feit dat er vooralsnog er slechts 600.000 3G-gebruikers zijn (...)"
er ---> weghalen
"Het feit dat er vooralsnog er slechts 600.000 3G-gebruikers zijn (...)"
er ---> weghalen
dat dit?Hoewel er een trend zichtbaar is waarin standaard x86-hardware verkozen wordt boven specifieke high-end serverchips, verwacht DeMone dat dit deze groei zal afzwakken op het moment dat de verhouding in omzet tussen x86(-64) en speciale high-end architecturen één op één is.
Imho is dat niet fout. De vrijdag van de beurs, en dat is datum 22 oktober.Edskes schreef op 03 mei 2004 @ 22:00:
nieuws: Gadgetbeurs iTrendz als opvolger van Firato
"Op de vrijdag 22 oktober"
de ---> weghalen
Everything is awesome!
O+
In de constructie die jij noemt is het inderdaad juist, maar in een datum niet.
nieuws: IBM introduceert Power5-servers
De i5 570 is ... zwaardere variant
... ---> een toevoegen
nieuws: ATi Radeon 9100 Pro IGP-chipset getest
"AnandTech begint echter met een vergelijk in snelheid"
vergelijk ---> vergelijking
"want in slecht een test"
slecht ---> slechts
"de Extreem Graphics core van de i865G-chipset"
Extreme Graphics (of natuurlijk Extreme Beelden
)
De i5 570 is ... zwaardere variant
... ---> een toevoegen
nieuws: ATi Radeon 9100 Pro IGP-chipset getest
"AnandTech begint echter met een vergelijk in snelheid"
vergelijk ---> vergelijking
"want in slecht een test"
slecht ---> slechts
"de Extreem Graphics core van de i865G-chipset"
Extreme Graphics (of natuurlijk Extreme Beelden
Wordt aan gewerkt Edskes 
en is verwerkt
en is verwerkt
[ Voor 28% gewijzigd door Ralph Smeets op 04-05-2004 00:12 ]
Mestreechs volksleed:
nieuws: Bill Gates betaalt 800.000 dollar boete
Gates' raadgever benadrukte \dat het om een vergissing gaat en dat Bill Gates op geen enkel moment persoonlijk betrokken geweest is bij de transacties.
Per ongeluk de derde naamval uit de bron gekopieerd, Harm? Het is Deutsche Presse-AgenturDeutschen Presse-Agentur
Ook dacht ik in "voor elkaar te maken" een anglicisme te herkennen, maar dat weet ik niet zeker. Van Dale geeft iig alleen "voor elkaar [te] brengen" en "voor elkaar [te] krijgen" als staande uitdrukkingen; en dat klinkt mij een stuk beter in de oortjes
Inderdaad, het lijkt me duidelijk een geval van "dom-knip-en-plakwerk"Rataplan schreef op 04 mei 2004 @ 18:50:
[...]
Per ongeluk de derde naamval uit de bron gekopieerd, Harm? Het is Deutsche Presse-Agentur
offtopic:
Ten eerste heb ik niet geknipt en geplakt, maar een link geplaatst
Beide pagina's zijn nodig, die waar mijn link naar verwijst om (snel) te weten wanneer welke verbuiging, en de andere pagina om te weten hoe het adjectief te verbuigen is.
Ten eerste heb ik niet geknipt en geplakt, maar een link geplaatst
[ Voor 73% gewijzigd door begintmeta op 04-05-2004 19:51 ]
NOFI, maar als we het toch over dom knip-en-plakwerk hebben, wil ik ook wel even weten waarom je de link die ik al gaf nog een keer postbegintmeta schreef op 04 mei 2004 @ 19:13:
Inderdaad, het lijkt me duidelijk een geval van "dom-knip-en-plakwerk". Hier is de naam van het bedrijf dan ook te vinden
edit:
En licht dan meteen even toe wat die arme jongen met de declinaties van zelfstandige naamwoorden moet - aan de verbuigingen van bijvoeglijke naamwoorden heeft 'ie in dit geval aanzienlijk meer
En licht dan meteen even toe wat die arme jongen met de declinaties van zelfstandige naamwoorden moet - aan de verbuigingen van bijvoeglijke naamwoorden heeft 'ie in dit geval aanzienlijk meer
[ Voor 26% gewijzigd door Rataplan op 04-05-2004 19:42 ]
meuktracker: Nero Burning ROM 6.3.1.10
)
--------------------------------------------
meuktracker: Mozilla Thunderbird 0.6
hoort dat niet te zijn: afzondelijk zijn te downloaden. Down te loaden is niet echt correct nederlands... ( downloaden is ook niet nederlands maar tochNero bestaat uit vier pakketten die afzonderlijk zijn down te loaden
--------------------------------------------
volgens mij moet er een komma in. Het is tevens een heel onduidelijke zin.. Thunderbird is toch geen client, maar een browser + extra opties.... Zou iemand wat aan die zin kunnen doen, want ik snap er de ballen vanThunderbird is een gratis, open-source- en cross-platform, e-mail- en newsgroupclient met features als een junkmailfilter, spellingscontrole
offtopic:
en dat komt niet vaak voor
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 05-05-2004 09:01 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Firefox is een browser. Thunderbird is een mail+ nieuwsgroepprogramma. Dat noemen we voor de verandering een cliënt en blijft dus zo staan. Waar zou die komma volgens jou dan moeten staan?outerspace schreef op 05 mei 2004 @ 09:00:
[...]
volgens mij moet er een komma in. Het is tevens een heel onduidelijke zin.. Thunderbird is toch geen client, maar een browser + extra opties.... Zou iemand wat aan die zin kunnen doen, want ik snap er de ballen van
offtopic:
Aangepast.
cross-platform , e-mailHarm schreef op 05 mei 2004 @ 11:35:
[...]
Firefox is een browser. Thunderbird is een mail+ nieuwsgroepprogramma. Dat noemen we voor de verandering een cliënt en blijft dus zo staan. Waar zou die komma volgens jou dan moeten staan?
ben je ook hier mee bezig
hoort dat niet te zijn: afzondelijk zijn [b]te downloaden[b]. Down te loaden is niet echt correct nederlands... ( downloaden is ook niet nederlands maar tochNero bestaat uit vier pakketten die afzonderlijk zijn down te loaden
offtopic:
done remy
done remy
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 05-05-2004 11:53 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ken uw taal, downloaden is wèl Nederlands: Vandale.nl opzoeken: downloadenouterspace schreef op 05 mei 2004 @ 11:47:
...
hoort dat niet te zijn: afzondelijk zijn te downloaden. Down te loaden is niet echt correct nederlands... ( downloaden is ook niet nederlands maar toch)
Nee, volgens mij niet. gratis, open-source- en cross-platform zijn allemaal kenmerken van de e-mail- en newsgroupclient. De komma moet daar dus niet staan omdat het geen onderdeel is van die opsomming. Beetje vaag misschien, maar vergelijk het met dit: De rode, gratis en open auto had vier ronde wielen.. Daar zet je ook geen komma tussen open en auto
Was ik mee bezig ja, maar omdat die post gelocked was kon ik er niet in. Ik heb dus daarnet alsnog de 'fout' aangepast; of het nu een fout was of niet, wat er nu staat ziet er gewoon mooier uit.outerspace schreef op 05 mei 2004 @ 11:47:
ben je ook hier mee bezig
Anoniem: 41851
nieuws: Philips introduceert 16ms 23-inch lcd-breedbeeldmonitor
Dit uit de kluiten gewassen lcd-scherm ondersteund => ondersteunt
Anoniem: 78739
Een fout die jammer genoeg vaak gemaakt wordt, het is nochtans gewoonAnoniem: 41851 schreef op 05 mei 2004 @ 16:45:
nieuws: Philips introduceert 16ms 23-inch lcd-breedbeeldmonitor
'derde persoon = stam + t'
Zou het niet handig zijn om elke poster een dergelijk schema te geven inclusief de uitzonderingen?
Je mag één keer raden wat wij er in ons crewforum staat: Spelling-FAQ (versie 23-12). Daar staat dat dus in en omdat niemand foutloos is (nee, zelfs tweakernieuwsschrijvertjes nietAnoniem: 78739 schreef op 05 mei 2004 @ 18:16:
Zou het niet handig zijn om elke poster een dergelijk schema te geven inclusief de uitzonderingen?
meuktracker: Koffice 1.3.1
kan beter zijn: Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van dit KDE project onderdeel zijnde office-suite
Moet zijn: nog geen binaries beschikbaar. Binnenkort zullen die ......
volgens mij klopt die zin niet.Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van deze van het KDE-project onderdeel zijnde office-suite
kan beter zijn: Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van dit KDE project onderdeel zijnde office-suite
Beschikbaar , binnenkort . zullen.Er zijn op het moment nog geen binaries beschikbaar, binnenkort. zullen die op de mirrors van het project wel verschijnen
Moet zijn: nog geen binaries beschikbaar. Binnenkort zullen die ......
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 08:43 ]
nieuws: Microsoft herziet NGSCB - Update
Andere wat? Wijze/manier?Als reactie hierop heeft Microsoft besloten om ervoor te zorgen dat dit ook op een andere [...] mogelijk zou gaan worden; de precieze details hiervan zullen later dit jaar bekendgemaakt worden.
duid op :PcDealer schreef op 06 mei 2004 @ 08:47:
nieuws: Microsoft herziet NGSCB - Update
[...]
Andere wat? Wijze/manier?
dus die NGSCB-featuressoftwareontwikkelaars hadden aangegeven dat ze geen complete applicaties wilden herschrijven om gebruik te kunnen maken van de NGSCB-features
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 08:50 ]
edit:
laat maar
laat maar
[ Voor 88% gewijzigd door traviandus op 06-05-2004 09:16 ]
*fix0r doet*
Everything is awesome!
O+
Het is deze suite, niet dit suite. Ik heb er van gemaakt: "Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van deze van het KDE-project onderdeel zijnde office-suite."Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van dit KDE project onderdeel zijnde office-suite
Everything is awesome!
O+
nieuwe:
nieuws: Microsoft stelt spamwhitelist in voor Hotmail
Dus dat de hoeveelheid spam , die iedere dag naar Hotmail-accounts gestuurd wordt, beheersbaarder wordt
/mierennueken
er moet eeen komma tussen imo.. tussen spam en die iedere /wordt beheersbaaarder wordt.dat de hoeveelheid spam die iedere dag naar Hotmail-accounts gestuurd wordt beheersbaarder wordt
Dus dat de hoeveelheid spam , die iedere dag naar Hotmail-accounts gestuurd wordt, beheersbaarder wordt
/mierennueken
Het is imo wel dit, want het slaat ook niet op de suite , maar op het KDE project!fee-tje schreef op 06 mei 2004 @ 10:27:
[...]
Het is deze suite, niet dit suite. Ik heb er van gemaakt: "Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van deze van het KDE-project onderdeel zijnde office-suite."
[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 10:34 ]
Beetje overdreven inderdaadouterspace schreef op 06 mei 2004 @ 10:31:
nieuwe:
[...]
er moet eeen komma tussen imo.. tussen spam en die iedere /wordt beheersbaaarder wordt.
/mierennueken
Nee, want dit slaat toch echt op de de officesuite en niet op het KDE-project.outerspace schreef op 06 mei 2004 @ 10:31:
[...]
Het is imo wel dit, want het slaat ook niet op de suite , maar op het KDE project!
Het is naar mijn mening toch echt suite?"Sinds gisteren kunnen we gebruik maken van versie 1.3.1 van deze van het KDE-project onderdeel zijnde office-suite."
Everything is awesome!
O+
OkNee, want <cite>dit</cite> slaat toch echt op de de officesuite en niet op het KDE-project.
waarom ik dit opperde is omdat die zin, niet echt lekker leesbaar is. Ik kan wel voorstellen om die zin te veranderen maar dat doe ik lekker niet
nieuws: Apple releast patches voor (on-)bekende veiligheidsbugs
Aldus hoort er niet bij... Volgens is het betere woord.Apple met de lekken omgaat. Aldus het beveiligingsbedrijf is het waarschijnlijk dat het gevaar van de problemen groter is dan Apple zelf zal aangeven
(aldus gebruik je ook 9/10 keer op het einde van je zin)
[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 06-05-2004 11:06 ]
In Xeon Whitefield is quad-core Pentium M-processor
Loopt niet echt lekkerDe processor zou een viertal single-core Pentium M-processors met een gedeeld L2-cache combineren in de vorm van een multi-chip-module, in plaats van alles fysiek op één die te plaatsen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2004
Is het niet beter om i.p.v. "Onbekend" voor "Niet van toepassing" te kiezen bij onboard oplossingen?2 x Geheugen: Samsung 256MB PC2700 DDR SDRAM - € 92,- (2x)
Wij kiezen hier voor geheugen van Samsung, omdat gebleken is dat het Asus nForce2-moederbord kritisch is t.a.v. welk type geheugen wordt toegepast. Op deze pagina worden enkele types geadviserd, waaronder Samsung.
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 06-05-2004 18:09 ]
Done, thanks 
edit:
Om ff duidelijk te zijn, de spelfout heb ik aangepast. Over dat andere mag iemand anders zich buigen.
Om ff duidelijk te zijn, de spelfout heb ik aangepast. Over dat andere mag iemand anders zich buigen.
[ Voor 80% gewijzigd door Renegade op 06-05-2004 18:10 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Okz@Renegade.
CD-RW drive: Lite-On 52x32x52x LTR-52327S B (zwart) - € 29,-
Zie PcDealer in "Spel- en tikfoutjes - deel 4"
Toetsenbord: Logitech Internet Keyboard Black (PS/2) - € 11,-
CD-RW drive: Lite-On 52x32x52x LTR-52327S B (zwart) - € 29,-
USB Pendrive: PenDrive 64MB USB2.0 - € 19,-Maar nogmaals, voor bijna hetzelfde geld maakt iemand anders een andee keuze.
(gaat ook op voor de rest van de BBG)Omdat de floppy en floppydrive nu haast niet meer nodig zijn in een modern systeem, vervangen beiden door een enkele USB-memorystick.
Zie PcDealer in "Spel- en tikfoutjes - deel 4"
Vervangen door "weet te zetten" of verwijderen.We kiezen voor een USB 2.0-versie van 64MB, bijvoorbeeld van de fabrikant QDI, daar die dit product tegen een competitieve prijs op de markt te zet.
Toetsenbord: Logitech Internet Keyboard Black (PS/2) - € 11,-
Vervangen door "dat wanneer"We weten [b]als[b/] we een toetsenbord van Logitech aanschaffen dat we haast niet fout kunnen zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 06-05-2004 18:25 ]
Anoniem: 1788
woensdag 23:59 - Een aantal managers van Microsoft heeft (niet hebben) aangegeven dat het nog onduidelijk is hoe en in welke vorm beveiligingsplatform NGSCB vorm gaat krijgen in Windows Longhorn.
[op de FP]
edit: zit deze er al 20 uur in??
[op de FP]
edit: zit deze er al 20 uur in??
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1788 op 06-05-2004 20:07 ]
"De snelheid van de processor - of liever beter gezegd - de rating van de processor blijft verder ook op 3200+ steken."
of liever beter gezegd (dubbel)
"Met de introductie van de nieuwe chipset nForce3 250Gb heeft nVidia een troef in handen waarmee een soortgelijke dominantie als met de nForce2-chipset behaald is mee mogelijk is"
mee (een van beide) ---> weghalen (dubbel)
"waar vooral PCI Express-ondersteuning de belangrijkste upgrade zal zijn"
vooral de belangrijkste
de belangrijkste ---> een belangrijke
"omdat 36GB voorlopig meer dan voldoende is voor WindowsXP en de bijbehorende updates"
WindowsXP ---> Windows XP (spatie toevoegen)
"De snelheid van de processor - of liever beter gezegd - de rating van de processor blijft verder ook op 3200+ steken."
of liever beter gezegd (dubbel)
"Met de introductie van de nieuwe chipset nForce3 250Gb heeft nVidia een troef in handen waarmee een soortgelijke dominantie als met de nForce2-chipset behaald is mee mogelijk is"
mee (een van beide) ---> weghalen (dubbel)
"waar vooral PCI Express-ondersteuning de belangrijkste upgrade zal zijn"
vooral de belangrijkste
de belangrijkste ---> een belangrijke
"omdat 36GB voorlopig meer dan voldoende is voor WindowsXP en de bijbehorende updates"
WindowsXP ---> Windows XP (spatie toevoegen)
Anoniem: 31421
nieuws: VIA-chipset K8T800 Pro aan de oren getrokken
"De eerste chipset die een HyperTransport-interface met een bandbreedte van 1GB/s ondersteunt wordt gemaakt door VIA"
Die 1 > moet een 8 zijn? Zie mijn reactie
"De bandbreedte is toch 8GB/s?
1Ghz * 2(ddr) * 16bit brede Hypertransportbus =
32Gbit/s = 4GB/s
Aangezien full-duplex: 2x 4GB/s = 8GB/s"
"De eerste chipset die een HyperTransport-interface met een bandbreedte van 1GB/s ondersteunt wordt gemaakt door VIA"
Die 1 > moet een 8 zijn? Zie mijn reactie
"De bandbreedte is toch 8GB/s?
1Ghz * 2(ddr) * 16bit brede Hypertransportbus =
32Gbit/s = 4GB/s
Aangezien full-duplex: 2x 4GB/s = 8GB/s"
Wordt verandert timdeh
Mestreechs volksleed:
Anoniem: 31421
Zou het mogelijk zijn om mijn posting te verwijderen? De moderatie staat me niet echt aan: 0 "overbodig"Ralph Smeets schreef op 06 mei 2004 @ 21:07:
Wordt verandert timdeh
edit: Ok steve
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 31421 op 06-05-2004 21:42 ]
Reacties fysiek verwijderen wordt in principe niet gedaan. Als je het niet eens bent met een moderatie wacht je best even tot er meer moderaties zijn uitgevoerd. Als de score dan nog steeds niet klopt volgens jou, kan je het aankaarten in Tweakers.net Moddereter Forum.
En nu weer spelfouten, gaarne
.
En nu weer spelfouten, gaarne
Deze reactie voelt zich overgelagen.
En:
nieuws: DPC behaalt #1-positie in onderzoek naar medicijnen
"Als laatste doen we nog mee aan Seti@home,wat ieder moment afgelopen kan zijn en over zal gaan in BOINC."
Seti@home,wat ---> Seti@home, wat (spatie toevoegen)
nieuws: Shuttle SB75S barebone review
"één van VIA's chipsets die nog niet zo vaak gebruikt wordt"
wordt ---> worden
[ Voor 16% gewijzigd door 4AMD op 06-05-2004 23:40 . Reden: Toevoeging ]
Anoniem: 62191
Ik zal vast de grootste mierenneuker ooit zijn maar:
nieuws: Kodak lanceert drie nieuwe digitale camera's
"Verder biedt camera de mogelijkheid om op het toestel zelf..."
de camera
nieuws: Kodak lanceert drie nieuwe digitale camera's
"Verder biedt camera de mogelijkheid om op het toestel zelf..."
de camera
* Outerspace heeft er weer een:
nieuws: HP en Microsoft demonstreren concept-pc's
-----------------
nieuws: Microsoft gaat wormen automatisch verwijderen
nieuws: HP en Microsoft demonstreren concept-pc's
van op de host, moet worden vanaf of van de hostAlhoewel het mogelijk zou zijn om de configuratie draadloos van op de host te laten gebeuren is dit niet zo'n goed idee om beveiligingstechnische redenen
-----------------
nieuws: Microsoft gaat wormen automatisch verwijderen
tussen virussen en updates: moet een komma. Anders loopt die zin niet lekker.Met het verschijnen van steeds agressievere wormen als Blaster, NetSky en Sasser zijn veel thuisgebruikers kwetsbaarder geworden doordat ze onvoldoende beschermd zijn tegen virussen en updates en patches voor Windows vaak niet installeren
*ik ga kijken*
Everything is awesome!
O+
een van de sets wordt.één van VIA's chipsets die nog niet zo vaak gebruikt wordt"
wordt ---> worden
De rest gefixt
Everything is awesome!
O+
In "Microsoft gaat wormen automatisch verwijderen"
Vanaf het dikgedrukte 'en'-tje loopt het niet echt lekker, misschien opsplitsen in 2 zinnen ?Met het verschijnen van steeds agressievere wormen als Blaster, NetSky en Sasser zijn veel thuisgebruikers kwetsbaarder geworden doordat ze onvoldoende beschermd zijn tegen virussen, en updates en patches voor Windows vaak niet installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 07-05-2004 10:24 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.