is oud nieuws man
Ik ben van origine een ut2k4 speler maar heb cod (mp) nu ook. Ik kwam er achter dat ik veel custom maps mis dus wilde ik even een paar map packs downen zoals ik dat ook altijd doe bij unreal. Maar op 1 of andere manier kan ik geen map packs vinden. Wel eens een losse map maar niet een totaal pakket zodat ik meteen alles kan spelen. Zou iemand mij kunnen helpen?
Lijkt me nl sterk dat zoiets niet bestaat. Bij unreal barst het ervan en is alles met gemak te krijgen.
Lijkt me nl sterk dat zoiets niet bestaat. Bij unreal barst het ervan en is alles met gemak te krijgen.
bij ons op de website staan 2 mappacks. misschien heb je er wat aan.
cod.mcgamers.com
cod.mcgamers.com
[ Voor 6% gewijzigd door Stampertje op 23-08-2004 12:03 ]
Living the American Dream
site doet het nietErik_van_H schreef op 23 augustus 2004 @ 12:02:
bij ons op de website staan 2 mappacks. misschien heb je er wat aan.
cod.mcgamers.com
Nu wil ik niet zeiken ofzo. (wat ik vast doe)CRAM schreef op 23 augustus 2004 @ 13:36:
codfiles had ik al geprobeerd
maar alle links zijn dood![]()
Dit bedoelde ik nou...
maar bij mij doen ze het gewoon.
Verwijderd
er zijn een heleboel, en HEEL goede custom maps voor cod..CRAM schreef op 23 augustus 2004 @ 11:54:
Ik ben van origine een ut2k4 speler maar heb cod (mp) nu ook. Ik kwam er achter dat ik veel custom maps mis dus wilde ik even een paar map packs downen zoals ik dat ook altijd doe bij unreal. Maar op 1 of andere manier kan ik geen map packs vinden. Wel eens een losse map maar niet een totaal pakket zodat ik meteen alles kan spelen. Zou iemand mij kunnen helpen?
wat ik altijd doe is, als ik een custom map in the server browser zie, en hij lijkt me goed, dan google ik em, en heb ik em zo
Cod heeft tot nu toe de mooiste custom maps die ik ooit heb gezien voor een spel, voor de map 'stanjel' ( als ik de naam goed herinner)..had officieel kunnen zijn, of beter.
Alle linkjes die hierboven gemeld worden, doen het bij mij ook
Living the American Dream
Tis heel vreemd maar bijna geen 1 cod site (goeie dan) doet het
Ik heb ze nu via filefront...
thx anyway (blijf het wel vreemd vinden)
Ik heb ze nu via filefront...
thx anyway (blijf het wel vreemd vinden)
je kan altijd nog download aanzetten bij multiplayer options, maar meestal is dat niet zo snel en duurt het lang voordat je ze kan spelen
idd...daar heb ik het geduld niet voorArchettA schreef op 23 augustus 2004 @ 20:37:
je kan altijd nog download aanzetten bij multiplayer options, maar meestal is dat niet zo snel en duurt het lang voordat je ze kan spelen
Wat een stom gedoe dit, bijna elke server met HQ Mode heeft wel zo'n domme mod aan staan, en dat zijn meestal de servers met de meeste mensen, word echt doodziek van die mods

Je bedoelt die reality mods.ADMK schreef op 23 augustus 2004 @ 22:23:
Wat een stom gedoe dit, bijna elke server met HQ Mode heeft wel zo'n domme mod aan staan, en dat zijn meestal de servers met de meeste mensen, word echt doodziek van die mods
sommige mod vind ik niet erg:
• Die mortars vind ik wel leuk
• Dat je medic kan spelen ofzo
Maar ik vind het zwaar bale als je bij een shot in je lijf je gun kwijt raakt. Die vind ik irritant.
Ook dat duizelige vind ik niet leuk.
Voor de rest zijn er best leuke mods op de markt.
Santa Monica, CA - Sept. 1, 2004 - Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) announced today that Call of Duty(tm): United Offensive(tm) - the expansion pack to Infinity Ward's highly acclaimed Call of Duty(tm), which has received over 80 Game of the Year and 50 Editors' Choice Awards worldwide - has gone gold and will ship to retail outlets nationwide on Sept. 14. The cinematic intensity of the Call of Duty brand reaches unprecedented heights in Call of Duty: United Offensive by delivering more action than ever before. This robust expansion pack features a total of 13 all-new single player missions filled with new weapons, player abilities and special effects, as well as an expanded multiplayer experience introducing 11 new maps and three new modes of play. Developed by Gray Matter Interactive Studios, Call of Duty: United Offensive is rated "T" (Teen - Blood, Mild Language, Violence) by the ESRB and will carry a suggested retail price of $29.99.
Woeii! Ik ben vooral benieuwd naar MP gedeelte, want dat was bij RTCW wel goed!
Nu maar wachten op een vroege Sinterklaas (lees: kado uit eigen zak)
twijfel wel tussen Rome TW en CoD
Nu maar wachten op een vroege Sinterklaas (lees: kado uit eigen zak)
twijfel wel tussen Rome TW en CoD
Verwijderd
volgens mij bedoel je met dat duizelige shellshock.Griffin schreef op 24 augustus 2004 @ 09:00:
[...]
Je bedoelt die reality mods.
sommige mod vind ik niet erg:
• Die mortars vind ik wel leuk
• Dat je medic kan spelen ofzo
Maar ik vind het zwaar bale als je bij een shot in je lijf je gun kwijt raakt. Die vind ik irritant.
Ook dat duizelige vind ik niet leuk.
Voor de rest zijn er best leuke mods op de markt.
en de mod dat je gun uit je hand vliegt is orgineel van vs-uk totalwar mod
vs uk totalwar is opzicht een goede mod .(mits goed afgestelt ):)
dat je wapen uit je hand vliegt vind ik maar minder, iemand dropt zijn wapen en dan denk ik dat ie dood isVerwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:41:
[...]
volgens mij bedoel je met dat duizelige shellshock.
en de mod dat je gun uit je hand vliegt is orgineel van vs-uk totalwar mod
vs uk totalwar is opzicht een goede mod .(mits goed afgestelt ):)

ik speel liever zonder mods erop, die zijn er ook niet onder wars
hebben jullie de mod Revolt al gespeeld?
Een beetje counterstrike achtig, speelt in Bagdad. De agression (USA) neemt het op tegen de resistance (Militie, bv die van Al Sadr)
Het staat nog echt in de kinderschoenen, maar ik vind het wel leuk tot nu toe!
ff een paar screens:

Een beetje counterstrike achtig, speelt in Bagdad. De agression (USA) neemt het op tegen de resistance (Militie, bv die van Al Sadr)
ff een paar screens:

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 13-09-2004 23:37 . Reden: resizen voortaan graag ;) ]
Ziet er mooi uit.greatgonzo schreef op 02 september 2004 @ 15:21:
hebben jullie de mod Revolt al gespeeld?
ff een paar screens:
[screenies]
Alleen volgende keer even je screenies resizen of thumbs van maken.
dan verpest je de layout van GOT niet zo.
heb een van de eerste versies van Revolt gespeelt,
op zich wel leuk maar een nadeel vond ik dat de croshair enorm groot wordt bij het schieten, waardoor iedereen maar wat gaat campen of stilstaan onder het schieten
ook zijn er niet veel verschillende wapens
op zich wel leuk maar een nadeel vond ik dat de croshair enorm groot wordt bij het schieten, waardoor iedereen maar wat gaat campen of stilstaan onder het schieten
ook zijn er niet veel verschillende wapens
Verwijderd
Ik zoek "Destroyed Village" map conversion voor COD...meeste sites werken niet of je moet je registreren etc...aargh
Kan iemand deze even ergens uploaden please?
Kan iemand deze even ergens uploaden please?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:56 ]
Klopt het dat als je CoD online doet op een server met 20+ spelers het spel heel langzaam word met EAX3 aan?
Zeker als je in een groep loopt en er onstaat een groot gevecht.
aahh durka durka durka
Mijn pc is snel zat iig, p4 3ghz met een FX5900xtDJ Chicken schreef op 13 september 2004 @ 22:25:
Klopt het dat als je CoD online doet op een server met 20+ spelers het spel heel langzaam word met EAX3 aan?
aahh durka durka durka
Verwijderd
nou ik wou dat die addon eens kwam,site zegt 15 sep,maar is ie enmiddels niet alweer uitgesteld ?
Verwijderd
United Offensive komt idd 15/09 uit in de USA. In Nederland wordt die 24/09 verwacht dus nog eventjes geduldVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 21:24:
nou ik wou dat die addon eens kwam,site zegt 15 sep,maar is ie enmiddels niet alweer uitgesteld ?
Yeah.. hij is vandaag uitgekomen in de USA!
Het spel is 2 CD's groot
Het spel is 2 CD's groot
en het belangrijkste voor mijExpanding on the award-winning, epic and cinematic first-person action of
Call of Duty, Call of Duty: United Offensive delivers more of WWII's most
legendary conflicts by offering over 10 new levels in an all-new single
player campaign, as well as nine new multiplayer maps.
* Expanded Multi-player Combat: Go online for the ultimate battle between
Axis and Allied powers, now including tank combat as well as tank-and-foot-
soldier combined arms action. Experience 8 new multiplayer maps and 3 new
modes -- including Tank Battle, Capture the Flag and Domination -- where
squads must take control of key locations while preventing enemy troops
from advancing. A new ranking system lets you earn additional weaponry upon
completion of objectives, and gain the respect of friends and foes alike.
Die United Offensive is inmiddels te krijgen.
Maar nu mijn vraag,
zit daar, in die nieuwe mod, een soort Co-op mode in
Dat je gewoon, op de manier zoals in Bf1942, wat kunt aankloten tegen bots zeg maar.
Maar dan met zen 2en via Lan ofzo.
Ik kan er niet echts van vinden, wat het nu precies inhoud.
Maar nu mijn vraag,
zit daar, in die nieuwe mod, een soort Co-op mode in
Dat je gewoon, op de manier zoals in Bf1942, wat kunt aankloten tegen bots zeg maar.
Maar dan met zen 2en via Lan ofzo.
Ik kan er niet echts van vinden, wat het nu precies inhoud.
[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 15-09-2004 23:14 ]
Ik ben heel erg benieuwd naar MP gedeelte. Kan niet wachten tot CoD expansion hier uit is.GandalfTheGrey schreef op 15 september 2004 @ 23:13:
Yeah.. hij is vandaag uitgekomen in de USA!
Het spel is 2 CD's groot
[...]
en het belangrijkste voor mij
[...]
Hier heb je al een topic over gemaakt. Crossposten (= dezelfde dingen vragen in meerdere topics) is niet gewenst.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 22:46 ]
Verwijderd
W00T ....
heb united offense geinstalled ,en het is een super addon
extra wapens 3 nieuwe game modes rijdbare tanks ,flakkanonnen die je kan gebruiken online
dit is echt super
en de maps zijn groot online
echter 1 prob ,...... ik kan niet meer online lol ,ach ja maak niet uit ik vermaak me wel met de SP ,gaat wel weer online als hij in NL uit komt ,en ik gaat hem Zeker kopen
heb united offense geinstalled ,en het is een super addon
extra wapens 3 nieuwe game modes rijdbare tanks ,flakkanonnen die je kan gebruiken online
en de maps zijn groot online
echter 1 prob ,...... ik kan niet meer online lol ,ach ja maak niet uit ik vermaak me wel met de SP ,gaat wel weer online als hij in NL uit komt ,en ik gaat hem Zeker kopen
Ik heb hem ook al. Ik moet hem binnekort toch effe kopen anders kan ik strax geen clanbase clanwars meer spelen met m'n clan. En dat is ook niet de bedoeling.
Hier wat screenshots van de eerste missie in de Belgische Ardenne. De sfeer is weer adembenemend!! Deze eerste missie lijkt veel op de aflevering van Band of Brothers met artillerie vuur en de verschillende 'foxholes'.

Hier wat screenshots van de eerste missie in de Belgische Ardenne. De sfeer is weer adembenemend!! Deze eerste missie lijkt veel op de aflevering van Band of Brothers met artillerie vuur en de verschillende 'foxholes'.

Ik heb het inmiddels weer uit en het was fantastisch.
Stukken uit Band of Brothers kunnen ontdekken, als je in de ardennen een dorpje bestromt zag ik het meteen: daar en daar komen straks scherpschutters
En jahoor
Erg gaaf, vooral het stuk dat je in een B17 mee vliegt als gunner / doe-van-alles-terwijl-iedereen-sterft-dude
Stukken uit Band of Brothers kunnen ontdekken, als je in de ardennen een dorpje bestromt zag ik het meteen: daar en daar komen straks scherpschutters
En jahoor
Erg gaaf, vooral het stuk dat je in een B17 mee vliegt als gunner / doe-van-alles-terwijl-iedereen-sterft-dude
301SQN
Ik heb UO ook ff *geleend* echt een weer een uber ADDON
gewoon hadden ze het spel niet meteen 4 cd's kunnen maken ofzo
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
hele middag non-stop CoD:UO S&D gespeeld met mijn clan @ teamspeak.
Moet zeggen dat er wel iets meer geluid en chaos is, maar zoveel nieuwe
levels, gameplay etc: echt een geweldige ervaring!
Moet zeggen dat er wel iets meer geluid en chaos is, maar zoveel nieuwe
levels, gameplay etc: echt een geweldige ervaring!
Er is nu ook een demo beschikbaar, als jullie willen kan ik um wel uplaoden ergens ofzo
Het is een goedkeurde Activision demo 'a 225mb
Heerlijke expansion, de sfeer is idd te proeven zo mooi, koud wat je ook maar wil. 
Morgen maar weer even doorgamen.
Morgen maar weer even doorgamen.
Verwijderd
hij is toch wel wat moelijker op veteran ,zitten een paar moeilijke stukken tussen
en heb inmiddels weer online gespeelt tot 3:30 vanacht ,erzitten zulke strake mappen tussen
en heb inmiddels weer online gespeelt tot 3:30 vanacht ,erzitten zulke strake mappen tussen
United Offense lijkt idd een stuk pittiger
De sfeer en actie is zeer intens, korte stukken met veel actie. Dit is zeker een eervolle add-on op Call of Duty. Toppertje
Verwijderd
Lijkt me een Leuk spel. ben al fan van call of duty
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 12:32 ]
Zulke dingen mag je hier niet vragen ... check de F.A.Q. maar
Ontopic :
Woej sfeer zit er meteen in
[ Voor 40% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-09-2004 12:30 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Vindt het een beetje vreemd hoor. Mijn pc:
Asus a8n7x nforce2 Mobo
AMD athlon 2000+
Asus ATI Radion 9600XT 128 mb (catalist 4.9)
512 (2x 256) MB Mem @ 400Mhz Dual Channel
Terwijl ik CoD gewoon op zijn hoogst draai, heb ik met CoD UO zeker dikke framedrops.
Instellingen, Alles op zijn hoogst. Resolutie 1024*768*32 (geen Anti-Aliasing en gedoe, dat vind ik persoonlijk niet nodig bij een resolutie van 1024).
Zo draai ik ook CoD probleemloos. Mag ook wel want zo verschrikkelijk mooi is het niet. Maar met CoD UO gaat het met deze instelling dus niet lekker als ik me in een groot gevecht bevind. Vooral ook bij die 1e missies in de ardennen. (verder ben ik ook nog niet
)
Als je het mij vraagt ligt het aan de wat verouderde engine. De maps zijn in CoD UO te groot voor wat die aan kan terwijl er ook nog tientallen ventjes al schietend over je scherm rennen. Veel meer ventjes en grotere maps in verhouding met CoD dus?
Zijn er meer mensen met dit probleem? Enig idee wat ik er aan zou kunnen doen? Want persoonlijk heb ik toch wel het idee dat mijn pc'tje dit wel aan moet kunnen!
Asus a8n7x nforce2 Mobo
AMD athlon 2000+
Asus ATI Radion 9600XT 128 mb (catalist 4.9)
512 (2x 256) MB Mem @ 400Mhz Dual Channel
Terwijl ik CoD gewoon op zijn hoogst draai, heb ik met CoD UO zeker dikke framedrops.
Instellingen, Alles op zijn hoogst. Resolutie 1024*768*32 (geen Anti-Aliasing en gedoe, dat vind ik persoonlijk niet nodig bij een resolutie van 1024).
Zo draai ik ook CoD probleemloos. Mag ook wel want zo verschrikkelijk mooi is het niet. Maar met CoD UO gaat het met deze instelling dus niet lekker als ik me in een groot gevecht bevind. Vooral ook bij die 1e missies in de ardennen. (verder ben ik ook nog niet
Als je het mij vraagt ligt het aan de wat verouderde engine. De maps zijn in CoD UO te groot voor wat die aan kan terwijl er ook nog tientallen ventjes al schietend over je scherm rennen. Veel meer ventjes en grotere maps in verhouding met CoD dus?
Zijn er meer mensen met dit probleem? Enig idee wat ik er aan zou kunnen doen? Want persoonlijk heb ik toch wel het idee dat mijn pc'tje dit wel aan moet kunnen!
[ Voor 4% gewijzigd door Fiddle op 17-09-2004 15:04 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Kan niet wachten tot hij hier uit is, maar hoe kort issie want ik wil eigenlijk ook R:TW wel hebbuh. Is MP trouwens meer RTCW style?
Ik heb op mijn sys ook framedrops op bepaalde momenten
Al met al erg leuke demo
@geforceddq: Nu al uit?
Ik kan me herinneren dat ik cod in 1 dag, in 6 uurtjes uit had
Hoe groot is deze addon ivm het origineel?

Al met al erg leuke demo
@geforceddq: Nu al uit?
Ik kan me herinneren dat ik cod in 1 dag, in 6 uurtjes uit had
Hoe groot is deze addon ivm het origineel?
Verwijderd
Zodra die hier is haal ik UO ook gelijk
Maar zie je de MP servers die nog geen gebruik maken van UO nog zodra je UO hebt geinstalleerd of kan je al die servers niet meer op? Zeker in het begin vermoed ik namelijk dat de meeste servers nog zonder UO draaien.
damn, net ff t allereerste stukje van UO gespeeld, ziet er weer gelikt uit, maar meteen in het diepe zeg daar in Bastogne.....volgens mij is ie idd pittiger dan deel 1....snel weer verder
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik heb er ook last van. COD zelf gaat echt 1280*1024, alles EXTRA etc aan en soepel
COD UO, trekt dat LAAANG niet
draai nu voor de gein en soepel op 1024 en medium
COD UO, trekt dat LAAANG niet
draai nu voor de gein en soepel op 1024 en medium

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Godsakker , nou moet ik hem nog kopen he
Zon spel laat je natuurlijk niet liggen als je hem 'niet legaal' kan krijgen , en ik dacht dat ik me orginele CoD key kon gebruiken bij UO zoals bij BF ofzo .. not dus
Zon spel laat je natuurlijk niet liggen als je hem 'niet legaal' kan krijgen , en ik dacht dat ik me orginele CoD key kon gebruiken bij UO zoals bij BF ofzo .. not dus

Ja idd, UO kon lang niet zo hoog (1600x1200 met alles @ insane / extra / whatever)
.
Nu dus maar op 1280x1024
Nu dus maar op 1280x1024
301SQN
Verwijderd
Heb 'm besteld n.a.v. o.a. de nwe mp-levels en mogelijkheden... ( begrijp alleen niet dat ie eerst in de US en dan pas in EU uitgebracht wordt...
) ...
Waar ik last van heb is dat het laden van een level op mijn dedicated server idioot lang duurt. Zijn er meer mensen die dat is opgevallen?
Kort wat specs van mijn bak:
Asus P4P800
PIV 3Ghz FSB 800
1GB DDR3200 (2* 512MB DualChannel)
Ati Radeon 9800Pro
2*120GB SATA in RAID-0 (onboard controller)
Win XP Pro
Verder is het echt een super uitbreiding
Kort wat specs van mijn bak:
Asus P4P800
PIV 3Ghz FSB 800
1GB DDR3200 (2* 512MB DualChannel)
Ati Radeon 9800Pro
2*120GB SATA in RAID-0 (onboard controller)
Win XP Pro
Verder is het echt een super uitbreiding
[ Voor 4% gewijzigd door JJapie op 17-09-2004 18:26 ]
Verwijderd
Man wat een cool spel is dit..beste ww2 game die ik ooit heb gespeeld..
Ik vind em beter dan call of duty, en voor m'n gevoel zelfs langer..
In de singleplayer campaign zit voor ons nederlanders iets heel leuks
Ik ben nu bij de Russische campagne..en heb net m'n eerste missie daarbij volbracht .. maar al die explosies, kogelgeluiden, geschreeuw, pff .. dit is bijna een soort film
Ik vind em beter dan call of duty, en voor m'n gevoel zelfs langer..
In de singleplayer campaign zit voor ons nederlanders iets heel leuks
Ik ben nu bij de Russische campagne..en heb net m'n eerste missie daarbij volbracht .. maar al die explosies, kogelgeluiden, geschreeuw, pff .. dit is bijna een soort film
Even de demo uitgespeeld: Het is inderdaad een stuk moeilijker, je begint eerst met een groep soldaten door het bos te lopen, dan kom je bij een open plek waarvan je achter boomstammen de vijand tegen moet houden. Maar dan komen er tanks en moet je vluchten. Je rent terug en stapt in de jeep, waarna je met de gun onderweg een rits vijanden moet neer knallen. Je ziet echt dat de Duitsers het Ardennen offensief inzetten gesteund met tanks. De jeep scheurt dan tussen de tanks en de oprukkende soldaten door. Dan kom je bij de uiteindelijke verdedigingslinie. Nadat je heal-pacs hebt ingenomen moet je eerst met je gun een stoot soldaten en machinewagens tegenhouden. Daarna moet je met een bazooka 3 a 4 tanks (ik ben de tel kwijt geraakt
) uitschakelen. Als dat is gelukt moet je met je snipergeweer twee vijandelijke mitrailleurs neerknallen. Dan nog een laatste offensief terugwerpen en je hebt gewonnen.
Het is zoals Call of Duty is, intens en veel actie. Qua tijd duurt het langer dan de MOH Pacific Assault demo en is het ook moeilijker. Maar na vergelijking vind ik MOHPA toch indrukwekkender. Ik ben dus benieuwd wat ze bij Activision voor nieuwe shooter ontwerpen.
Het is zoals Call of Duty is, intens en veel actie. Qua tijd duurt het langer dan de MOH Pacific Assault demo en is het ook moeilijker. Maar na vergelijking vind ik MOHPA toch indrukwekkender. Ik ben dus benieuwd wat ze bij Activision voor nieuwe shooter ontwerpen.
offtopic:
Ik spaar mijn geld toch liever uit voor MOHPA, maar als ik COD_UO ergens vandaan kan halen zal ik het niet laten
Ik spaar mijn geld toch liever uit voor MOHPA, maar als ik COD_UO ergens vandaan kan halen zal ik het niet laten
Heb net de demo ook uitgespeeld, en het is weer echt super qua geluid en gameplay! Je zit er gelijk middenin (total chaos!). Deze demo is echt stukken beter dan die crappy van MoHPA, CoD(UA) is toch qua gameplay en WWII realisme veruit de betere.
Ben toevallig onlangs nog naar Bastogne geweest, erg indrukwekkend!
nu nog even de financial resources aanboren voor deze dure aankomende maanden
Ben toevallig onlangs nog naar Bastogne geweest, erg indrukwekkend!
nu nog even de financial resources aanboren voor deze dure aankomende maanden
[ Voor 23% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 17-09-2004 20:48 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe je die missie moet doen waar je over die brug moet en dan een of ander tank kanon moet uitschakelen. Ik wordt op die brug of door zon machinegeweer gekilled of ik krijg een granaat om me kop. Iemand tips?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 21:28 ]
Verwijderd
Hoe ik hem haalde .. zoals gewoonlijk heel knulligVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 21:22:
Weet iemand hoe je die missie moet doen waar je over die brug moet en dan een of ander tank kanon moet uitschakelen. Ik wordt op die brug of door zon machinegeweer gekilled of ik krijg een granaat om me kop. Iemand tips?
Naar het einde van de brug kruipen , dan kan je die mg42 al handig uitschakelen..dan krijg je als het goed is nog een stel amerikanen met je mee , en dan gewoon stormen
Damn ... dees is weer echt vet man !!! Echt vet genieten dit !! Had hem op hardered staan ... maar tog maar ff naar normal gezet ... ging TE snel dood telkens
Voor mun gevoel tog wel ff wat heftiger dan COD zelf ... Echt megakicke !! Met hard geluid aan ( over 4 vette speakers via versterker + 5.1 setje ) is het echt teeering spannend !!
Deze zou sowieso gelijk gekocht worden ... maar nu ckers ! Kap nu weer ff met spelen, want wil er tog iets langer van genieten ... En daarna met de clan weer lekker nieuwe maps spelen !!!
Goede Add on dit hoor !! Wederom zun geld dubbel en dwars waard !!
Voor mun gevoel tog wel ff wat heftiger dan COD zelf ... Echt megakicke !! Met hard geluid aan ( over 4 vette speakers via versterker + 5.1 setje ) is het echt teeering spannend !!
Deze zou sowieso gelijk gekocht worden ... maar nu ckers ! Kap nu weer ff met spelen, want wil er tog iets langer van genieten ... En daarna met de clan weer lekker nieuwe maps spelen !!!
Goede Add on dit hoor !! Wederom zun geld dubbel en dwars waard !!
Verwijderd
OMFG die missie boven Nederland is kicke!!!!
Heb echt veel van die duitse fighters neergehaald , en dan nog eens zelf die bommen droppen
echt gaaf
Nou zit ik dus met een stel nederlandse soldaten..ff kijken wat hun kunnen
Heb echt veel van die duitse fighters neergehaald , en dan nog eens zelf die bommen droppen
Nou zit ik dus met een stel nederlandse soldaten..ff kijken wat hun kunnen
Mmm uitgespeeld.... dat is best... snel..
Nah ja gelukkig is de replay value zeer goed.

ach dat is toch standaard bij add-onsRemi schreef op 18 september 2004 @ 12:54:
Mmm uitgespeeld.... dat is best... snel..![]()
Nu maar hopen dat MP ass kickt
jammer van die framedrops.. je kon wel zien dat de engine niet veel mannetjes in beeld kan brengen ( Speel maar eens de eerste russische missie, en als je op het strand staat kijk dan naar de zee.. happer de happer (en nee dat ligt niet aan mijn specs) dat is in CoD dus gewoon zo..
united offensive ga ik zo maar eens ff spelen
united offensive ga ik zo maar eens ff spelen
Mission vraagje:
Voor de rest heeft dit spel weer een super goede sfeer! Krijg echt het Call of Duty gevoel weer terug.
[edit]
Was inmiddels al fixed.
Hmm, ik zit vast in de tank missie (russen), hij roept steeds dat ik "You're going the wrong way" neem, of hij zegt "The Germans are the other direction, Comrade!". Mijn objective is: "Proceed to the town of Prokhorovka". En als ik dan een kant op wil gaan zit er een onzichtbare muur zeg maar. Help! |
Voor de rest heeft dit spel weer een super goede sfeer! Krijg echt het Call of Duty gevoel weer terug.
[edit]
Was inmiddels al fixed.
[ Voor 22% gewijzigd door Copyman op 18-09-2004 19:12 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Dat kon dus niet meer, zat zo'n onzichtbare wand voor zeg maar, de missie vanaf een vorig punt starten werkte wel weer.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:06:
rij terug naar het open veld met die huisjes en scan voor overgebleven vijanden.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Dat is een rivier en een oeverPu_Dy schreef op 18 september 2004 @ 14:07:
jammer van die framedrops.. je kon wel zien dat de engine niet veel mannetjes in beeld kan brengen ( Speel maar eens de eerste russische missie, en als je op het strand staat kijk dan naar de zee.. happer de happer (en nee dat ligt niet aan mijn specs) dat is in CoD dus gewoon zo..
301SQN
o jageforceddq schreef op 18 september 2004 @ 19:15:
[...]
Dat is een rivier en een oeverGeen strand en zee, dat was in Normandie
nou ja, je weet toch wel wat ik bedoel
Verwijderd
Nou heb hem uitgespeeld
overal rating:85%
Ik vond hem beter dan coh,nu wachten tot ie hier uit is zodat ik het mp kan checken.
overal rating:85%
Ik vond hem beter dan coh,nu wachten tot ie hier uit is zodat ik het mp kan checken.
Verwijderd
MP Kickt cker assgreatgonzo schreef op 18 september 2004 @ 13:46:
[...]
ach dat is toch standaard bij add-ons
Nu maar hopen dat MP ass kickt
Nieuwe gameplay Base destroy ofzowat..echt kik
Krijg het online battlefield gevoel trug met MP
Leukste maps tot nu toe : MP_FOY en MP_ITALY
Verwijderd
Weet iemand hoe je in godsnaam die console naar beneden krijgt?
ik gooi +set developer 1 achter mn shortcut, en ros me een ongeluk op ~ maar er gebeurd niks
ik gooi +set developer 1 achter mn shortcut, en ros me een ongeluk op ~ maar er gebeurd niks
Verwijderd
Wie krijgt er nog meer een "Model-overflow" error ...?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 11:58 ]
Ik ga er van uit dat je het over UO hebt? Dan kun je bij Options > Controls > Save/Interact "Enable Console" instellenVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 11:56:
Verwijderd
gewoon in je options je console op "aan" oid zetten. Kan je gewoon in het options menu doen, heb je geen commands oid voor nodig. Daarna kan je hem openen met de ~ toetsVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 11:56:
En het loopt trouwens prima op mn nu toch wel wat oude systeem (AMD 1800+, 512mb, GF3Ti500); binnen dik over de 100 fps en buiten nog steeds op 50-60 fps
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 12:20 ]
Yup, aan 't einde van het crossroads mapVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 11:58:
Wie krijgt er nog meer een "Model-overflow" error ...?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Iemand een savegame na crossroads modeloverflow error?
Ik moet savegame hebben van de missie nadat je de ambush + tank missie hebt gehad.
Ik moet savegame hebben van de missie nadat je de ambush + tank missie hebt gehad.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 13:58 ]
Ik heb soms bij mp_foy dat ie een hoop textures niet laadt. Dan is alles helemaal zwart
Dit is trouwens niet m'n eigen pc, op m'n eigen computer heb ik het nog niet geprobeerd
Ik heb vanmorgen naar de herdenking zitten kijken van operation market garden 60 jaar terug.. Klopt het dat deze missie ook in Call of Duty zat of ben ik mis met Medal of Honor? Want ik dacht dat ik operation market garden wel eens gespeeld had..
Verwijderd
Battlefield 1942blakez schreef op 19 september 2004 @ 15:14:
Ik heb vanmorgen naar de herdenking zitten kijken van operation market garden 60 jaar terug.. Klopt het dat deze missie ook in Call of Duty zat of ben ik mis met Medal of Honor? Want ik dacht dat ik operation market garden wel eens gespeeld had..
Is het normaal dat met EAX3 geactiveerd het spel erg traag word in MP-mode op een 20 man server??
aahh durka durka durka
Ik zit nu vast op veteran bij het punt waar je die 3 trucks moet ambushen en daarna een tank moet uitschakelen. Hoe doe je dat?? ik lijk die tank telkens niet te raken want zelfs na 1 of 2 hits issie nog niet stuk
Volgens mij moet je die tot 3x toe raken.Dennism schreef op 19 september 2004 @ 15:32:
Ik zit nu vast op veteran bij het punt waar je die 3 trucks moet ambushen en daarna een tank moet uitschakelen. Hoe doe je dat?? ik lijk die tank telkens niet te raken want zelfs na 1 of 2 hits issie nog niet stuk
[ Voor 7% gewijzigd door Rudios op 19-09-2004 15:50 ]
Whole lot of stars ***
ik heb geen last van haperingen.. met mijn 9800pro. Ik heb alleen wel heel soms last van witte stippellijnen (maar dat is dan wel altijd op dezelfde plek)
Verwijderd
Pu Dy, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar niet in united offensive..
wat voor systeem heb je, en in welke spellen heb je het nog meer?
--
Ik heb in united offensive het probleem dat ik vaak bij bomen met veel bladeren hele dunne zwarte strepen eromheen zie hangen..
wat voor systeem heb je, en in welke spellen heb je het nog meer?
--
Ik heb in united offensive het probleem dat ik vaak bij bomen met veel bladeren hele dunne zwarte strepen eromheen zie hangen..
mmm heb nooit echt problemen met spellen.. tot ik een keer doom3 aan het spelen was en toen de gele strepen in mijn beeld tot mij neer daalde
heb ik er maar een artic cool op mijn 9800pro gesleuteld. Mijn vid is nou ook een stuk minder heet..
Verwijderd
Dus je hebt het alleen in united offensive?
( die witte puntjes in de vorm van een lijn )
Is het ook op plekken waar textures bij elkaar komen?
Ik was gisteren aan het battelen in Foy, daar bij die brug die je over moet steken (wat een klote stukje trouwens
)
Ik ging op een gegeven moment niet de brug over maar links van het huis naast de brug probeerde ik de rivier over te steken (hee, je moet wat he als het na 35x proberen nog niet lukt via de brug
). Toen ik in het water belandde kwam ik echter in een soort van twilight zone terecht, ik zag alles nog prima, alleen bekeek ik het hele spel van onderen zeg maar, ik liep zo op het huis af waar die tank in verstopt zat, en zag al die Duitsers schieten op mijn collega's die op de brug zaten...maar als ik dan probeerde recht onder het huis te komen en te gaan schieten dan werd ik ineens compleet opgeblazen....zag er vrij grappig uit, maar eigenlijk is t wel gewoon een bugje van het spel
Ik ging op een gegeven moment niet de brug over maar links van het huis naast de brug probeerde ik de rivier over te steken (hee, je moet wat he als het na 35x proberen nog niet lukt via de brug
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
yep.. heb het bijvoorbeeld in halo nog nooit gehad.Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 16:32:
Dus je hebt het alleen in united offensive?
en in doom3 en far cry ook niet.
Je moet hem tot na dat level zonder cheats spelen. Ik had het eerst ook.Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 13:57:
Iemand een savegame na crossroads modeloverflow error?
Godmode is geen probleem volgens mij, maar je neemt je wapens mee na dat level en blijkbaar gaat het mis als je 'give all' hebt gedaan.
NEE: dit is geen signature...
Verwijderd
Ja ik vind hem in BF1942 niet zo mooi nagebootst
mp_arnhem in Call of duty : UO is strak!! Echt van die nederlandse straten met oranje huisjes enzo
niemand hier met EAX(3)?????????
aahh durka durka durka
Om je repeterende vraag maar te beantwoorden:DJ Chicken schreef op 20 september 2004 @ 00:05:
niemand hier met EAX(3)?????????
Ik speel ook met EAX 3 op een 7.1 set en ik merk soms ook dat mijn pc het ondanks de goede specs niet helemaal trekt.....
Donderdag naar de stad om COD: UO te reserveren. en dan zaterdag halen.
Dan installen en Game denk.
Een amerikaanse vriend heeft screenies laten zien
Super. wat een mooi spel.
het beeld is wat donkerder en het ziet er beter uit. ook de wapens, zien er super uit
.
En hijft de zelfde sys specs als mij (ongeveer)
YES YES YES YES
Dan installen en Game denk.
Een amerikaanse vriend heeft screenies laten zien
Super. wat een mooi spel.
het beeld is wat donkerder en het ziet er beter uit. ook de wapens, zien er super uit
En hijft de zelfde sys specs als mij (ongeveer)
YES YES YES YES
Verwijderd
Ok weer een probleem; ik zit nu met die russen dat ik zon stad moet aanvallen. Ik moet dan ergens in een huisje een trapje op en met mn verrekijker die 3 anti tank installaties aangeven zodat de artellerie die kan verwoesten. Ik zie alleen niet wat ze daarmee bedoelen?
dan zoek je naar die artillerie, als je er een gevonden hebt, kijk erna met je verrekijker. als je er goed voor staat krijg je een rode marker op je target. dan op use of fire klikken & watch them go downVerwijderd schreef op 20 september 2004 @ 13:59:
Ok weer een probleem; ik zit nu met die russen dat ik zon stad moet aanvallen. Ik moet dan ergens in een huisje een trapje op en met mn verrekijker die 3 anti tank installaties aangeven zodat de artellerie die kan verwoesten. Ik zie alleen niet wat ze daarmee bedoelen?
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Ja maar vanuit dat raam zie ik helemaal geen artillerie staan? Ik zie alleen aan de overkant wat duitsers met van die kars op me schieten en rechts in dat gebouw een duitser achter een fixed machinegeweer, maar geen anti tank artillerie?
ik zit nu ook vast in UO. raar genoeg heb ik hem al completed op normal. nu ben ik bezig als veteran. dat eerste stuk in die jeep is goed te doen. dan van loopgraaf naar loopgraaf. dan moet je op een gegeven moment met de snipergun twee mg42's uitschakelen. no problemo! afgeschoten, dan zegt die moody dat ze door de linie heen zijn gebroken aan de rechterzijde. dan spring ik uit m'n foxhole ren achter moody aan tot hij naar 5 meter gehurkt gaat zitten en niets meer doet als een beetje over 't veld heen vuren. als ik bij objectives kijk staat er: follow moody?!?! ik weet goed waar ik heen moet maar die moody blijft maar zitten. op medium liep ie gewoon door?!
beter kijken! die dingen staan verdekt opgesteld in en tussen gebouwen en zullen ongetwijfeld op de radar worden aangegeven.Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:24:
Ja maar vanuit dat raam zie ik helemaal geen artillerie staan? Ik zie alleen aan de overkant wat duitsers met van die kars op me schieten en rechts in dat gebouw een duitser achter een fixed machinegeweer, maar geen anti tank artillerie?
dan moet jij ws ook iets doorlopen, dan loopt hij ook wel verder.iH8 schreef op 20 september 2004 @ 14:29:
ik zit nu ook vast in UO. raar genoeg heb ik hem al completed op normal. nu ben ik bezig als veteran. dat eerste stuk in die jeep is goed te doen. dan van loopgraaf naar loopgraaf. dan moet je op een gegeven moment met de snipergun twee mg42's uitschakelen. no problemo! afgeschoten, dan zegt die moody dat ze door de linie heen zijn gebroken aan de rechterzijde. dan spring ik uit m'n foxhole ren achter moody aan tot hij naar 5 meter gehurkt gaat zitten en niets meer doet als een beetje over 't veld heen vuren. als ik bij objectives kijk staat er: follow moody?!?! ik weet goed waar ik heen moet maar die moody blijft maar zitten. op medium liep ie gewoon door?!
Ik vind United Offensive een erg vette game. Ik heb lvl 1 en 2 gespeeld nu (weinig tijd gehad nog) en ik moet zeggen dat ik hem helemaal niet tegen vind vallen. Wederom krijg ik het gevoel dat ik me echt in een oorlog bevind. Het gevoel voor realisme is wederom, net als in de originele game, weer aanwezig en dit waardeer ik enorm
.