Hier is een mooie: server config builder
Wat zijn jullie favoriete multiplayer levels eigenlijk?
Ik heb laatst op een LAN CoD gespeeld met 6 man, en ik moet zeggen dat ik Pawlov(hoe je het ook schrijft) wel erg leuk vond.
We waren bijna allemaal sniper en dat was erg vet.
Welke maps zijn nog meer aan te raden?
Ik heb laatst op een LAN CoD gespeeld met 6 man, en ik moet zeggen dat ik Pawlov(hoe je het ook schrijft) wel erg leuk vond.
Pavlov is idd een leuk level, vooral als je sniper bent ja. Alleen jammer dat er meestal een paar idioten lekker met een MP40 ofzo door die gebouwen gaan banjeren, wat de spanning totaal wegneemtGijsh schreef op 10 mei 2004 @ 17:53:
Anoniem: 88911
Neuville en Stalingrad zijn echt de leuksteGijsh schreef op 10 mei 2004 @ 17:53:
Bocage kan soms ook leuk zijn..maar dan moet je wel met veel man zijn
Anoniem: 103205
PowCamp is ook altijd lachen...
Zeker als rus, leker over de daken rennen en moffen snipen
Anoniem: 88911
In Powcamp snipen ? .. lukt mij niet .. ben nogal onhandig met me sniperAnoniem: 103205 schreef op 10 mei 2004 @ 19:48:
PowCamp is ook altijd lachen...
Ik heb op dit moment Cod weer eens geinstalleerd maar als ik het nu wil gaan spelen krijg ik de error 2 sound files are missing or corrupt, dit kwam nadat ik de 1.4 patch installeerde voor dit spel.. als ik cod deïnstalleer en gewoon 1.0 ga spelen dan werkt het wel maar dan kan ik niet online spelen omdat ik geen goede patch heb ..
Ik heb op internet gezocht en al gevonden dat er veel problemen zijn met deze patch maar nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem wie heeft hetzelfde probleem en heeft hier eventueel een oplossing voor?
Ik heb op internet gezocht en al gevonden dat er veel problemen zijn met deze patch maar nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem wie heeft hetzelfde probleem en heeft hier eventueel een oplossing voor?
misschien helpt het om na de instalWebgnome schreef op 11 mei 2004 @ 19:55:
Ik heb op dit moment Cod weer eens geinstalleerd maar als ik het nu wil gaan spelen krijg ik de error 2 sound files are missing or corrupt, dit kwam nadat ik de 1.4 patch installeerde voor dit spel.. als ik cod deïnstalleer en gewoon 1.0 ga spelen dan werkt het wel maar dan kan ik niet online spelen omdat ik geen goede patch heb ..![]()
- 1.2 patch installen
- 1.3 patch installen
- 1.4 patch installen
klikt misschien erg fout / overbodig maar bij mij was het zo:
- Had eerst COD illigaal. dat draaide gewoon. maar niet online.
- toen legaal gekocht. maar inmiddels was de 1.3 patch al uit.
- na cod instal dacht ik flikker gelijk 1.3 erop.
- cod wou nie meer opstarten.
- dus toen COD eraf.
- COD erop
- 1.2 patch
- 1.3 patch
Liep als een zonnetje
nu 1.4 en loopt nog steeds goed
Weet iemand een goeie en makkelijke CoD Admin Bot die dus ook random mssg's kan uitvoeren etc?
De leukste map voor wars (ik speel geen public meer) vind ik Rocket en daarna Brecourt en Dawnville 
Rocket is ook onze homemap.
Anoniem: 100381
www.codadmin.comADMK schreef op 11 mei 2004 @ 23:13:
Weet iemand een goeie en makkelijke CoD Admin Bot die dus ook random mssg's kan uitvoeren etc?
Daag ons een keertje uitRody schreef op 12 mei 2004 @ 00:29:
De leukste map voor wars (ik speel geen public meer) vind ik Rocket en daarna Brecourt en Dawnville
Ik speel al tijdje COD via een ISO versie via alchol120% van een vriend van mij (die heeft hem orgineel) en binnenkort gaan we met onse clan naar NETGAMEZ & NWD dus tijd dat ik hem orgineel koop.
Maar om een of andere vaage redenen kan ik in de lobby en in Gamespy geen Game servers zien.
- COD Orginele CD + ilegale KEY
- Kan wel in de game server van vriend op ons buurt LAN komen (is geen craked server)
- Zit achter een Router, maar dat zou geen probs moeten geven. Doet ie bij 2 vriendne ook niet. Heb evengoed geprobeer poort te forwarden en met DMZ naar mij verwijzen... beide geen effect
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
GreetZz
Maar om een of andere vaage redenen kan ik in de lobby en in Gamespy geen Game servers zien.
- Kan wel in de game server van vriend op ons buurt LAN komen (is geen craked server)
- Zit achter een Router, maar dat zou geen probs moeten geven. Doet ie bij 2 vriendne ook niet. Heb evengoed geprobeer poort te forwarden en met DMZ naar mij verwijzen... beide geen effect
GreetZz
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Vanavond een war tegen jullie gespeeld. Jammer genoeg was het crappy team van ons weer in actieAnoniem: 100381 schreef op 12 mei 2004 @ 08:00:
[...]
www.codadmin.com
[...]
Daag ons een keertje uit
[ Voor 3% gewijzigd door Rody op 13-05-2004 00:22 ]
Anoniem: 78092
Dedicated linux server.
Dit wil ik opzetten maar ik kan nergens systeem eisen vinden ik zit in de flauwe positie van wel voldoende bandbreedte voor een private server te hebben (10mbit) maar ik heb geen systeempje over
Ik heb al een tijdje rond gezocht maar ik kan nergens hiervoor systeem eisen vinden... als ik nou een 16/20 spelers server op wil zetten aan wat voor cpu en ram moet ik dan denken?
Dit wil ik opzetten maar ik kan nergens systeem eisen vinden ik zit in de flauwe positie van wel voldoende bandbreedte voor een private server te hebben (10mbit) maar ik heb geen systeempje over
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 78092 op 13-05-2004 10:27 ]
Ik heb een probleempje; ik wordt na een tijdje verwijdert omdat ik de PB (Punkbuster) client probeer te updaten ofzo, terwijl ik dat helemaal niet doe
Ik heb de game legaal, nét geïnstalleerd en gepatched.
En inmiddels zijn we die punten weer kwijt ;PRody schreef op 13 mei 2004 @ 00:21:
[...]
Vanavond een war tegen jullie gespeeld. Jammer genoeg was het crappy team van ons weer in actie
Misschien een late reactie maar ik heb hem gekocht bij Free Record Shop in Tilburg voor 39.95 euroanthonyb schreef op 22 april 2004 @ 20:18:
iemand enig idee of call of duty al een keer afgeprijst is![]()
laatst online gespeelt bij een maat, helemaal te gek
maar ik zie hem alleen bij play.com voor een schappelijke prijs
* maontje heeft geen creditcard
dus iemand een tip?
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Fr0zenFlame schreef op 13 mei 2004 @ 00:14:
Ik speel al tijdje COD via een ISO versie via alchol120% van een vriend van mij (die heeft hem orgineel) en binnenkort gaan we met onse clan naar NETGAMEZ & NWD dus tijd dat ik hem orgineel koop.
Moewt je toch een originele versie gaan kopen de server kijkt of de key al bestaat en met een illegale key komje dus niet op 'zo'n servert bij die vriend van je wel omdat je dan waarschijnlijk via een peer to peer connetie buiten de dedicated servers om gaat spelen.(maar in dat laatste kan ik me vergissen) het spel ziet hem dan als LAN geloof ik
GreetZz
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Je krijgt dan ook de melding dat je handmatig moet updaten via www.evenbalance.com Daar even handmatig de nieuwste htm files downloaden. op de site staat precies hoe en waar je eea moet opslaankutkip schreef op 16 mei 2004 @ 19:58:
Ik heb een probleempje; ik wordt na een tijdje verwijdert omdat ik de PB (Punkbuster) client probeer te updaten ofzo, terwijl ik dat helemaal niet doeIk heb de game legaal, nét geïnstalleerd en gepatched.
Living the American Dream
Ik had het niet gezienErik_van_H schreef op 24 mei 2004 @ 11:44:
[...]
Je krijgt dan ook de melding dat je handmatig moet updaten via www.evenbalance.com Daar even handmatig de nieuwste htm files downloaden. op de site staat precies hoe en waar je eea moet opslaan
Anoniem: 102552
Hoi
Heb net de heat of battle mod gedownload maar kom er maar niet achter wat de bedoeling ervan is.
Ik zie in de radar grijze rondjes en gekleurde rondjes en dan de groene pijltjes (mijn teammaatjes neem ik aan) wat betekenen die grijze en gekleurde rondjes nu ?
Heb net de heat of battle mod gedownload maar kom er maar niet achter wat de bedoeling ervan is.
Ik zie in de radar grijze rondjes en gekleurde rondjes en dan de groene pijltjes (mijn teammaatjes neem ik aan) wat betekenen die grijze en gekleurde rondjes nu ?
Lekkere geld verspilling. Voor netgamez Als je toch maar de illigale hebt dan heb je lang niet genoeg ervaring om de goede clans daar aan te pakken
http://hob.mikesmarauders.com/manual/pages/compass.htmlAnoniem: 102552 schreef op 07 juni 2004 @ 13:35:
Hoi
Weet iemand een goede SP mod? Omdat ik Skyaccess heb kan ik niet echt MP spelen hoewel ik wel legale key heb
Waarom blijft het spel bij elke server zeggen: Awaiting CDKEY authorization... minuten lang..
Had het spel opnieuw geinstalleerd nadat ineens main/sounds weg was. En nu dus dit
(Gewoon dezelfde legale key)
Had het spel opnieuw geinstalleerd nadat ineens main/sounds weg was. En nu dus dit
(Gewoon dezelfde legale key)
@rambo
Heb je ook nog geprobeerd om de cd-key nogmaals in de multiplayer options in te vullen.
anders een nieuwe COD instal proberen
@dutchmega
Hoezo omdat je een Skyacces hebt (wtf is dat eingelijk) geen mp.
wat belachelijk
Heb je ook nog geprobeerd om de cd-key nogmaals in de multiplayer options in te vullen.
@dutchmega
wat belachelijk

[ Voor 32% gewijzigd door Griffin op 09-06-2004 20:34 ]
Skyaccess = slechte internetverbinding met hoge pings (400+)... Moet je nagaan hoe gefrusteerd ik ben omdat ik geen MP kan spelen terwijl ik legale key heb (en dat komt niet vaak voorGriffin schreef op 09 juni 2004 @ 20:31:
@rambo
@dutchmega
wat belachelijk![]()
![]()
heb hier wat probs met de serverlijst, hij zegt dattie info gaat binnen halen van 4051 servers, maar meer doet hij niet. Krijg geen lijst meer te zien, heb dit sinds vandaag.
Heb een legale versie dus daar kan het niet aanliggen. Iemand een idee?
Heb een legale versie dus daar kan het niet aanliggen. Iemand een idee?
hij heeft het de hele week gedaan metdezelfde firewall, verder heb ik er niks aan veranderdlochtejans schreef op 09 juni 2004 @ 22:43:
Zit je niet achter een firewall??
[ Voor 14% gewijzigd door TomR op 09-06-2004 23:24 ]
Nee ik ziet niet achter een firewalTomR schreef op 09 juni 2004 @ 23:23:
[...]
hij heeft het de hele week gedaan metdezelfde firewall, verder heb ik er niks aan veranderdnet ff zonder firewall geprobeerd, blijft het zelfde probleem houden.
Ik ga het gewoon nog eens proberen...
Weer hetzelfde gezeik! Awaiting cd-key aurhorization.
- reinstall gedaan
- originele key
- geen firewall
- zomaar ineens!
Niemand hier daar nog meer last van?
edit:
gefixt.
Had een nocd gebruikt omdat ik de cd niet wilde gebruiken. Heb de patch 1.4 er opnieuw overheen gedaan (geen no-cd) en nu werkt het prima.
- reinstall gedaan
- originele key
- geen firewall
- zomaar ineens!
Niemand hier daar nog meer last van?
edit:
gefixt.
Had een nocd gebruikt omdat ik de cd niet wilde gebruiken. Heb de patch 1.4 er opnieuw overheen gedaan (geen no-cd) en nu werkt het prima.
[ Voor 33% gewijzigd door Rambo op 11-06-2004 21:16 ]
vanavond deed hij het weer :x geen idee wat het was.TomR schreef op 09 juni 2004 @ 23:23:
[...]
hij heeft het de hele week gedaan metdezelfde firewall, verder heb ik er niks aan veranderdnet ff zonder firewall geprobeerd, blijft het zelfde probleem houden.
Beetje overbodig om een apart topic hier voor aan te maken;
In bepaalde mappen die vooral groot zijn (hurtgen, bocage) dropt de framerate soms enorm.
terwijl in andere mappen het perfect draaid. Ik heb een ati9800pro en het lijkt me stug dat die het niet trekt (denk meer aan fout spel/driver).ik wist dat ik wat gelezen had over dit probleem maar ik kan het niet meer vinden.
In bepaalde mappen die vooral groot zijn (hurtgen, bocage) dropt de framerate soms enorm.
terwijl in andere mappen het perfect draaid. Ik heb een ati9800pro en het lijkt me stug dat die het niet trekt (denk meer aan fout spel/driver).ik wist dat ik wat gelezen had over dit probleem maar ik kan het niet meer vinden.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
[schop] niemand
[/schop]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Ik heb vaak gewoon dat COD hangt voor paar seconden, eerst alleen beeld dan ook geluid....
AMD Athloon 2000+
GF4 TI 4200
512 MB ram
Laatste forceware drivers.
AMD Athloon 2000+
GF4 TI 4200
512 MB ram
Laatste forceware drivers.
Als Retrieval vind ik hem nix, maar als Headquaters of S&D vind ik hem super.
Ik vind het wel een gave map, vooral de tunnels vind ik wel gaaf
ej weet iemand hoe je kan instellen dat als je gekickt word net nog screen kan maken van je score?
Steeds vaker van die admins die me kicken :x
Steeds vaker van die admins die me kicken :x
Ik heb dit spel ook en ben ook al een aardig stukje opgeschoten, tot dusver
heb ik alle missies goed kunnen doen, maar nu zit ik in die boot op weg naar
Stalingrad, maar dan worden we beschoten, ga ik dood, en begint het hele
verhaal van die Rus opnieuw. Je kunt helemaal niet bewegen tussen die manschappen.
Weet iemand wat je hier moet doen?
heb ik alle missies goed kunnen doen, maar nu zit ik in die boot op weg naar
Stalingrad, maar dan worden we beschoten, ga ik dood, en begint het hele
verhaal van die Rus opnieuw. Je kunt helemaal niet bewegen tussen die manschappen.
Weet iemand wat je hier moet doen?
Bukken of liggen in die boot
(bb) || !(bb)
Werkt niet
wil, maar blijf rechtop staan....en het is ook niet eens dat ik de instellingen heb
veranderd heb, want de level daarvoor ging het prima..
Ehhh...liggen werkt dus niet, de andere optie dan maybe? 
-----> BUKKEN!!

-----> BUKKEN!!
[ Voor 23% gewijzigd door _VpS_ op 01-07-2004 16:21 ]
(bb) || !(bb)
Ik zal eens kijken wat er met die instellingen aan het handje is..
@Denibfreak:
Bij mij werkte het al als ik maar bukte. toen ging ik al niet meer dood.
(bukken doe je met de toets 'C'.)(maar dat wist je cker al)
Bij mij werkte het al als ik maar bukte. toen ging ik al niet meer dood.
(bukken doe je met de toets 'C'.)(maar dat wist je cker al)
Tja.. Beetje logische reactie he.. Als je in een bootje zit en vliegtuigen komen op je vliegend af, dan spring je in het water of buk je
Dutchmega schreef op 01 juli 2004 @ 14:44:
Tja.. Beetje logische reactie he.. Als je in een bootje zit en vliegtuigen komen op je vliegend af, dan spring je in het water of buk je
offtopic:
sins wanneer kunnen vliegtuigen lopen. omdat jij zegt als vliegtuigen op je af vliegen. neej wat denk jij dan
sins wanneer kunnen vliegtuigen lopen. omdat jij zegt als vliegtuigen op je af vliegen. neej wat denk jij dan

maar ze hadden het over liggen en dat dat niet werkt. maar bukken is genoeg
Ik heb ook een probleem met CoD. Ik zit in de level die komt nadat je een tank hebt bestuurd. Ik moet nu documenten van de enemy stelen (2 remaining) en het probleem doet zich direct aan het begin van de level voor.
Je moet door in de sneeuw door het bos en ondertussen word je bestookt met mortieren. Het maakt niet uit hoe ik loop, maar ik word iedere keer in 1 keer gekilled door een mortier.
En nu niet gaan zeggen van 'blijven proberen' want dat heb ik al tig keer gedaan
Je moet door in de sneeuw door het bos en ondertussen word je bestookt met mortieren. Het maakt niet uit hoe ik loop, maar ik word iedere keer in 1 keer gekilled door een mortier.
En nu niet gaan zeggen van 'blijven proberen' want dat heb ik al tig keer gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door Minkie op 07-07-2004 23:05 ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Anoniem: 53089
Ik krijg ineens CD KEY IN USE, please try later. ik heb het Spel nu bijna 1 jaar, orgineel gekocht, en sinds vandaag deze melding. Ik kan alleen niet zo snel de bon vinden.moet ik contact opnemen met activision?.
Ik heb em vandaag uitgespeeld, difficulty stond op 'regular'
denk het wel, met wie wil je anders contact opnemen?Anoniem: 53089 schreef op 08 juli 2004 @ 19:00:
Ik krijg ineens CD KEY IN USE, please try later. ik heb het Spel nu bijna 1 jaar, orgineel gekocht, en sinds vandaag deze melding. Ik kan alleen niet zo snel de bon vinden.moet ik contact opnemen met activision?.
Heb je al geprobeert in de multiplayer options menu de key opnieuw te invullen.Anoniem: 53089 schreef op 08 juli 2004 @ 19:00:
Of COD opnieuw installeren. Wil soms ook wel helpen.
anders contact opnemen met activision
Het is altijd mogelijk, want er zijn vast en zeker 100.000 -en illegale kopieen in omloop en er is altijd wel iemand die met een key generator jouw key net heeft,Anoniem: 53089 schreef op 08 juli 2004 @ 19:00:
eigenlijk wel vet lullig. Tegenwoordig dat iedereen internet heeft zou het zo moeten zijn dat je je key verplicht moet registeren, want als je dat doet kunnen
anderen er niet meer mee aan de haal gaan.
Van mij mag het dan ook nog wel IP eigen worden.Snowwie schreef op 09 juli 2004 @ 10:51:
[...]
Het is altijd mogelijk, want er zijn vast en zeker 100.000 -en illegale kopieen in omloop en er is altijd wel iemand die met een key generator jouw key net heeft,
eigenlijk wel vet lullig. Tegenwoordig dat iedereen internet heeft zou het zo moeten zijn dat je je key verplicht moet registeren, want als je dat doet kunnen
anderen er niet meer mee aan de haal gaan.
Want dan ben je helemaal van het gezijk af.
Oja en die gene die dan wel slim denk te zijn , even een goede bon tegeven , of gewoon blocken op allen servers van de makers
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ik heb een probje met singleplayer.
Als ik CD1 in mn speler duw en ik wil Multiplayer doen dan start het gewoon op.
maar ik dacht ik ga ff Single player doen. ook weer een keer leuk.
Dus ik CD1 in mn speler druk op single player maar, dan zegt ie 'Insert the correct Cd rom'.
Ik denk dat zou 2 wel wezen.
ik cd 2 erin. dan komt het autocd start menutje en staat er 'to instal or play insert disk 1'.
ik denk wtf.
maar ik laat cd 2 in mn speler zitten en start via mijn startmenu singlepayer op.
dan geeft ie een error. 'insert the right cd and restart application'. ik denk wat vaag, maar ok ik doe cd 1 erweer in en start dit maal single player via het startmenu op. Maar neej nog steeds de cd error.
ik weet het nu nie meer.
(k had m eerst illigaal gehad en toen heb ik Single player gedaan. toen heb ik m gekocht voor de Multiplayer en heb dus nooit naar de singleplayer gekeken dus daarom kom ik er nu pas achter)
iemand een idee?
Als ik CD1 in mn speler duw en ik wil Multiplayer doen dan start het gewoon op.
maar ik dacht ik ga ff Single player doen. ook weer een keer leuk.
Dus ik CD1 in mn speler druk op single player maar, dan zegt ie 'Insert the correct Cd rom'.
Ik denk dat zou 2 wel wezen.
ik cd 2 erin. dan komt het autocd start menutje en staat er 'to instal or play insert disk 1'.
ik denk wtf.
maar ik laat cd 2 in mn speler zitten en start via mijn startmenu singlepayer op.
dan geeft ie een error. 'insert the right cd and restart application'. ik denk wat vaag, maar ok ik doe cd 1 erweer in en start dit maal single player via het startmenu op. Maar neej nog steeds de cd error.
ik weet het nu nie meer.
(k had m eerst illigaal gehad en toen heb ik Single player gedaan. toen heb ik m gekocht voor de Multiplayer en heb dus nooit naar de singleplayer gekeken dus daarom kom ik er nu pas achter)
iemand een idee?
[ Voor 16% gewijzigd door Griffin op 11-07-2004 12:18 ]
even een subtiel kickje.
Kijk hier
Kijk hier
offtopic:
Je hoeft niet te linken naar je post als hij nog boven je staat.
Heb je al eens opnieuw geinstalleerd met die legale CD's? Dus, eerst de oude eraf, en dan opnieuw erop zetten.
Ik heb ze met de legale cd's geinstald.AtleX schreef op 11 juli 2004 @ 19:51:
[...]
offtopic:
Heb je al eens opnieuw geinstalleerd met die legale CD's? Dus, eerst de oude eraf, en dan opnieuw erop zetten.
Ma het is al opgelost. ik wou even een reply plaatsen dat het opgelost was, maar toen zag ik dat jij wat gepost had.
Wat heb ik gedaan om m werkend te krijgen.
een CODSP cr*ck erover heen gegooid. en het werkt
Weet iemand een goed programma'tje om een cod server te maken waarbij je ook custom maps kan gebruiken? Heb er al veel geprobeert, maar ben er nog geen tegengekomen waarbij je de gedownloade maps kan gebruiken
[ Voor 36% gewijzigd door Brammel op 18-07-2004 11:54 ]
dan heb je op een cracked server gespeeld;Anoniem: 53089 schreef op 08 juli 2004 @ 19:00:
gewoon je CD-Key even opnieuw invoeren
en 5 mins lang /reconnect in console doen en als het goed is werkt ie dan weer!
[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-07-2004 13:01 ]
Anoniem: 90313
Laatst toch ook maar naar de winkel gegaan en CoD gekocht. De MP is geweldig vind ik op wat gehaper in gevechten na. Zat nu is verder te lezen over CoD en kom her tegen dat het goede zaak is de fps zoveel mogelijk constant te hebben. Men raad aan om de max fps te zetten op 125 omdat dit op een gemiddeld systeem haalbaar moet zijn en dit met aantal jumps beter zou werken in Q3 engine waar ook CoD op draait. Ook wordt aangeraden om vsync uit te zetten. Vsync heb ik zowel in windows als in game zelf uitgeschakeld ens in CoD de max fps op 125 gezet.
Vervolgens systeem gereboot en opnieuw gaan testen in CoD. De fps halen in het menu wel gewoon de max (125) maar in game zelf maar zeer zelden. Op grotere maps waar je ver weg kijkt door het uitgestrekte landschap kom ik echt niet hoger dan de 30.
Virusscanner en firewall uitschakelen heeft nauwelijks invloed en verder draaien er ook zo min mogelijk processen op achtergrond mee. Heeft iemand suggestie waar ik de oorzaak hiervan moet zoeken of andere tips rondom het fps verhaal?
Systeem en Settings:
Systeem:
PIV 3Ghz 1mb cache
MSI 865PE Neo2 PFISR
1024MB DDR PC3200
ATI RADEON 9800 NON PRO
Game Settings:
Alle settings op maximaal, resolutie 1024*768
Overige Settings:
AA: 6X
AF: 16X
Ik heb ook getest met AA 4X en AF 8X wat nauwelijks/geen verschil uitmaakt.
Resolutie Windows: 1024*768
Vervolgens systeem gereboot en opnieuw gaan testen in CoD. De fps halen in het menu wel gewoon de max (125) maar in game zelf maar zeer zelden. Op grotere maps waar je ver weg kijkt door het uitgestrekte landschap kom ik echt niet hoger dan de 30.
Virusscanner en firewall uitschakelen heeft nauwelijks invloed en verder draaien er ook zo min mogelijk processen op achtergrond mee. Heeft iemand suggestie waar ik de oorzaak hiervan moet zoeken of andere tips rondom het fps verhaal?
Systeem en Settings:
Systeem:
PIV 3Ghz 1mb cache
MSI 865PE Neo2 PFISR
1024MB DDR PC3200
ATI RADEON 9800 NON PRO
Game Settings:
Alle settings op maximaal, resolutie 1024*768
Overige Settings:
AA: 6X
AF: 16X
Ik heb ook getest met AA 4X en AF 8X wat nauwelijks/geen verschil uitmaakt.
Resolutie Windows: 1024*768
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 90313 op 18-07-2004 15:24 ]
Echt een oplossing heb ik helaas niet voor je. Maar het is wel heel erg gek, want ik heb een veel minder goed systeem, maar haal daareentegen wel meestal een framerate van 90 en bij uitgestrekte maps en veel mannetjes zo rond de 40. Ik speel ook op 1024x768, alle settings op maximaal, 4xAA en 8xAF, en verder geen andere processon uitstaan. Mijn specs:Anoniem: 90313 schreef op 18 juli 2004 @ 15:11:Heeft iemand suggestie waar ik de oorzaak hiervan moet zoeken of andere tips rondom het fps verhaal?
GA-8STXCFS
P4 2.4 Ghz
512 MB DDR RAM
Radeon 9600 Pro
WinXP Home Edition
Installeer anders eens clean de laatste Catalyst drivers
Anoniem: 90313
Oude verwijderd met driver cleaner en de nieuwe (4.7) er weer op; zonder resultaatjelleeee schreef op 18 juli 2004 @ 17:11:
[...]
Echt een oplossing heb ik helaas niet voor je. Maar het is wel heel erg gek, want ik heb een veel minder goed systeem, maar haal daareentegen wel meestal een framerate van 90 en bij uitgestrekte maps en veel mannetjes zo rond de 40. Ik speel ook op 1024x768, alle settings op maximaal, 4xAA en 8xAF, en verder geen andere processon uitstaan. Mijn specs:
GA-8STXCFS
P4 2.4 Ghz
512 MB DDR RAM
Radeon 9600 Pro
WinXP Home Edition
Installeer anders eens clean de laatste Catalyst drivers
Hallo mijn mede gotters, Wie heeft er animo voor een GoT-FunClan naast je eventuele andere clan
. En ik zoek de ultieme Config voor CoD
De ultieme config verschilt per persoon.
kijk eens.
Deze is al een keer aan mij gegeven. zie hier met dank aan [ash]
hoop dat je er wat aan hebt
Nee, dat bedoel ik niet maar ik bedoel getweakte configs van spelers.Griffin schreef op 20 juli 2004 @ 20:53:
[...]
De ultieme config verschilt per persoon.![]()
kijk eens.
Deze is al een keer aan mij gegeven. zie hier met dank aan [ash]
hoop dat je er wat aan hebt
Zoals topspelers like Kreablaze,kreadoekoe. En vanuit America Team-3d
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;
Een vriend van mij heeft een probleem met COD multiplayer.
Als hij op een server loopt met zn ventje dan heeft hij 90FPS (terwijl hij nix aan de max_fps heeft verandert
)maar komt er opeens een gevecht dan dropt ie naar de 20FPS.
Zelf als hij op carentan naar de witte boxen (het plein waar de MG op richt) dan dropt de FPS ook. zonder dat er ventjes zijn
Hij heeft al zijn detail laag staan. zelf zn geluid staat op super basic.
En als ik mee ga doen in die zelfde server (en ik heb alles op bijna 'extra') dan heb ik geen probleem.
Maar gaan we naar een server waar allleen hij en ik zijn dan schokt ie niet. Dus dan zou je kunnen zeggen dat het aan die server ligt! Maar dat zou tog niet moeten kunnen? hij schokt en dat van mij loopt soepel
.
Wat heeft hij al gedaan:
- COD opnieuw geinstalleerd.
- Alles op low. maar dat haalde niets uit dus alles maar weer een beetje medium.
- hij heeft niets met vsync of wat dan ook gedaan.
Specs
- P4 2,53GHZ
- GF4 Ti 4600 128MB
- 1GB DDR geheugen
- WD1200JB
- audigy 2
- Antec truepower 350W (volgens mij)(hij heeft z'n 'Antec gamer case')
Het moederbord weet ik niet.
De andere spellen draaien wel gewoon op hoge details.
Zoals
- BF1942
- BF vietnam
en nog wel een paar alleen dat weet ik niet meer.
Ik hoor nog van hem hoe singleplayer gaat als hij fraps aanzet!
Ik vind het vaag iets. zijn er mensen die dit ook hebben gehad? iemand ideeën om het op te lossen.
[edit]
hij draait 1.4 patch
Hij heeft DirectX 9.0c geinstald. alleen die hielp ook niet
Een vriend van mij heeft een probleem met COD multiplayer.
Als hij op een server loopt met zn ventje dan heeft hij 90FPS (terwijl hij nix aan de max_fps heeft verandert
Zelf als hij op carentan naar de witte boxen (het plein waar de MG op richt) dan dropt de FPS ook. zonder dat er ventjes zijn
Hij heeft al zijn detail laag staan. zelf zn geluid staat op super basic.
En als ik mee ga doen in die zelfde server (en ik heb alles op bijna 'extra') dan heb ik geen probleem.
Maar gaan we naar een server waar allleen hij en ik zijn dan schokt ie niet. Dus dan zou je kunnen zeggen dat het aan die server ligt! Maar dat zou tog niet moeten kunnen? hij schokt en dat van mij loopt soepel
Wat heeft hij al gedaan:
- COD opnieuw geinstalleerd.
- Alles op low. maar dat haalde niets uit dus alles maar weer een beetje medium.
- hij heeft niets met vsync of wat dan ook gedaan.
Specs
- P4 2,53GHZ
- GF4 Ti 4600 128MB
- 1GB DDR geheugen
- WD1200JB
- audigy 2
- Antec truepower 350W (volgens mij)(hij heeft z'n 'Antec gamer case')
Het moederbord weet ik niet.
De andere spellen draaien wel gewoon op hoge details.
Zoals
- BF1942
- BF vietnam
en nog wel een paar alleen dat weet ik niet meer.
Ik hoor nog van hem hoe singleplayer gaat als hij fraps aanzet!
Ik vind het vaag iets. zijn er mensen die dit ook hebben gehad? iemand ideeën om het op te lossen.
[edit]
hij draait 1.4 patch
Hij heeft DirectX 9.0c geinstald. alleen die hielp ook niet
[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 27-07-2004 11:26 ]
Ik heb het gevraagd en hij draait 52.16AtleX schreef op 27 juli 2004 @ 10:23:
Drivers al geüpdate?
deze heeft hij via windows update gekregen.
moet hij dan deze installen?
Gewoon de nieuwste van Nvidia, die Microsoft-drivers zijn niet bepaald geoptimaliseerd voor spelletjes.
edit:
1001 posts
1001 posts
[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 27-07-2004 12:27 ]
@ atlex:
Het heeft niet gewerkt
iemand anders nog een idee?????
edit:
we hebben even maxfps op 125 gezet. ook hebben we kunnen localiseren waar de frame drop zich voordoet (1 van de vele).
uitleg
als je bij carentan bij de truck (spawnpoint) langs de bosjes over de gras heuvel richting de kipperen gaat dan gaat de fps van 100 naar 20 -22. kijken we dan naar de grond dan is de fps 125
. (PS: dit was op een wat rustigere server!)
zo zijn er nog meer van die rare momenten.
we hebben COD al met zijn eigen cd alopnieuw geprobeert te installen, maar ook met de cd van een ander. dit mocht echter niet baten:(
PS: single player moeten we nog proberen.
Iemand nog ideeën????!!!!
EDIT:
We hebben de nieuwste chipset drivers erop gedaan, maar dit mog ook niet baten.
Hij laat het nu maar even zitten.
maar als er nog ideeen zijn dan zijn ze welkom
Het heeft niet gewerkt
iemand anders nog een idee?????
edit:
we hebben even maxfps op 125 gezet. ook hebben we kunnen localiseren waar de frame drop zich voordoet (1 van de vele).
uitleg
als je bij carentan bij de truck (spawnpoint) langs de bosjes over de gras heuvel richting de kipperen gaat dan gaat de fps van 100 naar 20 -22. kijken we dan naar de grond dan is de fps 125
zo zijn er nog meer van die rare momenten.
we hebben COD al met zijn eigen cd alopnieuw geprobeert te installen, maar ook met de cd van een ander. dit mocht echter niet baten:(
PS: single player moeten we nog proberen.
Iemand nog ideeën????!!!!
EDIT:
We hebben de nieuwste chipset drivers erop gedaan, maar dit mog ook niet baten.
Hij laat het nu maar even zitten.
maar als er nog ideeen zijn dan zijn ze welkom
[ Voor 95% gewijzigd door Griffin op 28-07-2004 17:17 ]
Aan zijn verbinding kan het zeker niet liggen.silentsnow schreef op 03 augustus 2004 @ 02:45:
Griffin, van wat voor verbinding maakt hij gebruik? Wellicht ligt het aan de ping.
Draai als het mogelijk is eens 3DMark 2003. Misschien dat daaruit blijkt wat er mis is.
Hij heeft ADSL 2,2MBit (als ik het goed heb)
en bij BF online heeft hij nergens fps drops.
Als hij 3Dmark draaid heeft hij nergens problemen mee.
het is gewoon raar. COD heeft ie alles laag staan en dan heeft hij probs. maar bij BF of BFvietnam gaat het super op high
De snelheid van de verbinding maakt in dit geval niet zoveel uit. Het gaat om de pings/timeouts en eventuele packetloss. Draait hij toevallig een vuurmuur? Zet die dan eens uit.Griffin schreef op 03 augustus 2004 @ 10:11:
[...]
Aan zijn verbinding kan het zeker niet liggen.
Hij heeft ADSL 2,2MBit (als ik het goed heb)
en bij BF online heeft hij nergens fps drops.
Als hij 3Dmark draaid heeft hij nergens problemen mee.
het is gewoon raar. COD heeft ie alles laag staan en dan heeft hij probs. maar bij BF of BFvietnam gaat het super op high
[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 03-08-2004 10:14 ]
Yo mensen, ik zou graag willen weten hoe je je crosshair kan veranderen. Die is me dus echt te groot. Ik zie helemaal niets bij options staan.
Spelen er trouwens nog mensen van Got Call of Duty online?
Je kunt de crosshair alleen uitzetten. Start CoD MP > Multiplayer Options > Draw crosshairPcManiaxx schreef op 05 augustus 2004 @ 17:10:
Yo mensen, ik zou graag willen weten hoe je je crosshair kan veranderen. Die is me dus echt te groot. Ik zie helemaal niets bij options staan.
Ja, ikkePcManiaxx schreef op 05 augustus 2004 @ 17:10:
hier nog 1, bijna elke avond wel ff.PcManiaxx schreef op 05 augustus 2004 @ 17:10:
meestal wel met men clan
omdat het kan!
Ja hij draaid een vuurmuur. deze hebben we uit gezet maar hielp nietsAtleX schreef op 03 augustus 2004 @ 10:13:
[...]
De snelheid van de verbinding maakt in dit geval niet zoveel uit. Het gaat om de pings/timeouts en eventuele packetloss. Draait hij toevallig een vuurmuur? Zet die dan eens uit.
Tering, dat moet er ff uit. Frustraties hier ten top!
Elke keer als ik een server wil joinen moet ie PK. files binnenhalen en dit gaat ook zo lekker snel (5kb/s)
Soms kan ie PK. files niet downloaden en moet je dit handmatig doen.
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen, want dit is echt superirri.
Elke keer als ik een server wil joinen moet ie PK. files binnenhalen en dit gaat ook zo lekker snel (5kb/s)
Het enige wat ik kan zeggen is dat het idd schijtirritant is en vooral slaapverwekkend...PcManiaxx schreef op 05 augustus 2004 @ 23:02:
Tering, dat moet er ff uit. Frustraties hier ten top!![]()
Elke keer als ik een server wil joinen moet ie PK. files binnenhalen en dit gaat ook zo lekker snel (5kb/s)![]()

Ik speel CoD nog wel, maar niet meer zo vaak als een half jaar geleden.
wijze woorden
Je kan ook gemodificeerde crosshairs downloaden, die moet je dan in je CoD/Main folder plaatsen.PcManiaxx schreef op 05 augustus 2004 @ 17:10:
Ook ik speel iedere avond online (voornamelijk op de servers van [MC] Gamers)
Dan zal ik die crosshairs maar eens dowloaden
Is er trouwens een manier om die PK. files van een site te halen? Dit is zoals eerder gezegd is nogal slaapverwekkend
En ik vraag me af waarom het ingame dat download zo langzaam gaat. (5kb/s)
Is er trouwens een manier om die PK. files van een site te halen? Dit is zoals eerder gezegd is nogal slaapverwekkend

Helaas is dat bij de meeste online games zo... waar dat aan ligt weet ik niet, maar ik denk dat dit ingesteld staat op de servers waarop gespeed wordt, aangezien wanneer er 10 clients met een onbeperkte download gaan downloaden de mensen die al aan het spelen zijn vreselijke lag zullen ondervinden. Maar goed, dat denk ik, lijkt me gewoon de meest logische verklaring.PcManiaxx schreef op 06 augustus 2004 @ 19:39:
Dan zal ik die crosshairs maar eens dowloaden![]()
Is er trouwens een manier om die PK. files van een site te halen? Dit is zoals eerder gezegd is nogal slaapverwekkend![]()
![]()
Godverdomme, dit heeft voor mij echt de das omgedaan
Nu download ik van elke server wel wat. En dat zijn grote bestanden van 20mb, met een trage 5kb/s
Ook heb ik nu in mijn Main Menu een of een andere Merciless Blood MOd staan.
Is dit niet weg te krijgen?

Nu download ik van elke server wel wat. En dat zijn grote bestanden van 20mb, met een trage 5kb/s
Godverdomme, dit heeft voor mij echt de das omgedaan
Hiervoor heb ik geen €45 betaald
Edit: SOrry dubbelpost

Hiervoor heb ik geen €45 betaald
Edit: SOrry dubbelpost

[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 06-08-2004 22:17 ]
Gewoon op een paar vaste servers zitten, hoef je ook meuk maar 1x te leechen 
Sowieso is 't nooit fijn, van die servers bloated met "leukigheidjes"

Er staat waarschijnlijk in je main map een bestandje hiervan. Die deleten en klaarPcManiaxx schreef op 06 augustus 2004 @ 22:16:
Godverdomme, dit heeft voor mij echt de das omgedaan![]()
Nu download ik van elke server wel wat. En dat zijn grote bestanden van 20mb, met een trage 5kb/s![]()
Nee, dat is inderdaad vrij irritant. Ik heb bij elke online game altijd favo servers waarop ik eigenlijk alleen maar speel. Andere servers kom ik niet op. Gebruik GameSpy Arcade (Founders Club MemberOsiris schreef op 06 augustus 2004 @ 22:19:
Gewoon op een paar vaste servers zitten, hoef je ook meuk maar 1x te leechen
[ Voor 6% gewijzigd door Godjira op 06-08-2004 22:22 ]
Weet iemand btw waar je die custom crosshairs kan downloaden? Heb al op CoDfiles gekeken maar niks kunnen vinden.
Ik vul bij zoeken in 'crosshair' en vind dit bij codfiles.com.PcManiaxx schreef op 07 augustus 2004 @ 16:00:
Weet iemand btw waar je die custom crosshairs kan downloaden? Heb al op CoDfiles gekeken maar niks kunnen vinden.
(de 1na laatste heeft wel wat
[ Voor 7% gewijzigd door Griffin op 07-08-2004 16:11 ]
Ik dank u vriendelijk
Ik snap niet waarj ullie je druk om maken. Gebruik ASE(All seeying eye) en zet filters aan voor mods. www.udpsoft.com
En je zet gewoon download uit in het menu. Crosshairs kun je niet veranderen. EN je moeten leren door iron sight te schieten.
En je zet gewoon download uit in het menu. Crosshairs kun je niet veranderen. EN je moeten leren door iron sight te schieten.
Mwah, als je genoeg speelt heb je je crosshair niet eens nodig.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Woeii er komt een Expansion Pack, Call of Duty Finest Hour United Offensive!
En het betere nieuws is dat het wordt ontwikkeld door de mensen van Return to Castle Wolfenstein! (hopelijke betere MP, en voertuigen waar je in kan?)
http://www.callofduty.com/
En het betere nieuws is dat het wordt ontwikkeld door de mensen van Return to Castle Wolfenstein! (hopelijke betere MP, en voertuigen waar je in kan?)
[ Voor 6% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 22-08-2004 11:02 ]
Anoniem: 97470
Call of Duty Finest Hour is geen expansion pack, maar het is gewoon een game voor de console.Calvin&Hobbes schreef op 21 augustus 2004 @ 21:48:
Woeii er komt een Expansion Pack, Call of Duty Finest Hour!
De expansion pack voor CoD heet United Offensive, en die wordt ontwikkeld door de makers van RtCW.
Net al chickenman zegt:
Finest Hour is volgens mij voor de Xbox oid.
En dat je in wagens kan lijkt me niet leuk. Dan gaat het een beetje op BF lijken.
COD is zonder wagens. (en de maps zijn er niet op gemaakt.
Finest Hour is volgens mij voor de Xbox oid.
En dat je in wagens kan lijkt me niet leuk. Dan gaat het een beetje op BF lijken.
COD is zonder wagens. (en de maps zijn er niet op gemaakt.
Inderdaad United Offensive!
Gamespot Preview
all multiplayer modes have controllable vehicles, and each side had a tank at their spawn point they could hop into
CoD UF MP @ QuakeCon August 12-15, 2004 (oud?)The new smoke grenades came in handy, especially in combination with the upgraded particle system. Some of the streets give the tanks a long line of sight, so the smoke grenades are useful if you have to dash across from building to building.
Gamespot Preview
Zekers dat dat erin komt met de makers van RTCW!We also got to see the ranking system in action
[ Voor 26% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 22-08-2004 12:31 ]