[PC] Call of Duty - deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 8.808 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Dennism schreef op 20 september 2004 @ 14:38:
[...]

dan moet jij ws ook iets doorlopen, dan loopt hij ook wel verder.
jammer genoeg niet want ik ben al stug doorgerend. al die jerries afgeschoten, mijnheer blijft boven op de ridge zitten bij die andere foxholes. als ik dan iedereen heb liggen dan blijven er sporadisch wel duitsers over het veld heen komen, de tanks komen niet, moody loopt niet door en m'n objectives zeggen nogsteeds follow moody. ik heb echt alles al geprobeerd short of capping moody's own ass :7

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Valt me op dat als ik alles op z'n hoogst zet dat het gelijk gaat schokken. Al in het eerste level als een hele zwerm soldaten in het bos op je afkomen gaat het superschokken.

Kan het misschien liggen aan EAX 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

PcManiaxx schreef op 20 september 2004 @ 14:49:
Valt me op dat als ik alles op z'n hoogst zet dat het gelijk gaat schokken. Al in het eerste level als een hele zwerm soldaten in het bos op je afkomen gaat het superschokken.

Kan het misschien liggen aan EAX 3?
Denk het, ik heb geen EAX en draai de game @MAX op:
2800+
1Gb ram
Radeon9800Pro@XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uo is fijn, maar de tanks verneuken imo de hele gameplay. Je hebt nu geen skills nodig om iemand te killen je gaat gewoon net zoals bij Battlefield dood leuk met een tank rijden en op alles schieten. Nee voor mij hoeft dit niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:53
iH8 schreef op 20 september 2004 @ 14:43:
[...]

jammer genoeg niet want ik ben al stug doorgerend. al die jerries afgeschoten, mijnheer blijft boven op de ridge zitten bij die andere foxholes. als ik dan iedereen heb liggen dan blijven er sporadisch wel duitsers over het veld heen komen, de tanks komen niet, moody loopt niet door en m'n objectives zeggen nogsteeds follow moody. ik heb echt alles al geprobeerd short of capping moody's own ass :7
En als je juist een stuk terugloopt? Heb hetzelfde probleem ook eens gehad. Stukje terugelopen en toen ging het wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32

Griffin

Is mythical

* Check je mail *

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:00:
Uo is fijn, maar de tanks verneuken imo de hele gameplay. Je hebt nu geen skills nodig om iemand te killen je gaat gewoon net zoals bij Battlefield dood leuk met een tank rijden en op alles schieten. Nee voor mij hoeft dit niet.
Heb je het zelf al gespeeld :? Uit je reactie blijkt van niet, want je kan niet zomaar een tank kiezen. Er zit 1 missie in ofzo met een tank, en dan moet je het ook opnemen tegen andere tanks. Maar verder is het allemaal te voet ed, en kan je niet in een tank stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:37:
[...]

Heb je het zelf al gespeeld :? Uit je reactie blijkt van niet, want je kan niet zomaar een tank kiezen. Er zit 1 missie in ofzo met een tank, en dan moet je het ook opnemen tegen andere tanks. Maar verder is het allemaal te voet ed, en kan je niet in een tank stappen.
Ik denk dat hij doelt op het MP gedeelte van CoD. Maar daar maak ik mezelf nog niet zoveel zorgen over. Denk dat er genoeg servers zullen zijn die geen voertuigen in de maps zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzoticate schreef op 20 september 2004 @ 15:42:
[...]

Ik denk dat hij doelt op het MP gedeelte van CoD. Maar daar maak ik mezelf nog niet zoveel zorgen over. Denk dat er genoeg servers zullen zijn die geen voertuigen in de maps zetten.
Tja, dit word toch een splitsing let maar op.
Uo heeft fucties zoals: Rennen, verplaatsbare mg's. Tanks
Tis een andere game simpelweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 11:23
ik zit ook ergens vast:

spoiler:
Ik zit nu in dat huis dat je moet verdedigen, in noville is dat geloof ik. De zuidkant heb ik verdedigt maar nu komt er van de noordkant een tank aan, maar ik heb geen id hoe ik die kan opblazen. Heb ik soms iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeringJantje schreef op 20 september 2004 @ 16:10:
ik zit ook ergens vast:

spoiler:
Ik zit nu in dat huis dat je moet verdedigen, in noville is dat geloof ik. De zuidkant heb ik verdedigt maar nu komt er van de noordkant een tank aan, maar ik heb geen id hoe ik die kan opblazen. Heb ik soms iets over het hoofd gezien?
Zoals altijd als er een tank komt; met de panzerfaust. Die liggen beneden. Zo ook; als er panzerfausten liggen weet je dat er tanks aankomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 11:23
Ik dacht laat ik het nog eens proberen en jawel hoor, daar zag ik ze ineens liggen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

iH8 schreef op 20 september 2004 @ 14:30:
[...]

beter kijken! die dingen staan verdekt opgesteld in en tussen gebouwen en zullen ongetwijfeld op de radar worden aangegeven.
Idd, ik kon er eerst ook niet uitkomen, maar dankzij jou tip ben ik eindelijk verder gekomen, en heb het spel toen ff uitspeeld!

Thnx!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind het alweer een beetje een kutspel worden hoor. De vijanden blijven maar spawnen, als je iemand achter een machinegun killt, staat er na 10 seconden alweer een nieuwe :/ En bij die missie op dat treinstation met die russen. Die tanks kan ik wel uitschakelen, maar dan moet je het nog even vasthouden en dan krijg ik elke keer een bombardement op me kop, zo is er ook geen lol aan natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
dat spawnen is volgens mij gescript om ervoor te zorgen dat je ook vooruit gang boekt als speler, ipv je team alles af te laten schieten en dan zelf pas door te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zou best kunnen, maar ik schiet al iedereen, en ze blijven maar terugkomen, dat is gewoon heel hinderlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dan moet je gewoon een stukje doorlopen. Een obstakel verder jezelf weer verschansen is vaak al genoeg. Als je blijft staan een tijdje dan blijven ze idd spawnen

ikzelf ben bij de russen aanbeland en ik vind het tot nu toe echt een meesterlijk spel. vooral met gevechten in het open veld en/of dorpen/steden. De eerste missie van de russen is echt _super_.

als ik single uitheb dan ga ik me uitleven op de multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
ik vind de 2e en 3e missie met de russen toch wat minder geslaagd... :/
lijkt erg op missies uit het eerste deel..

maar verder een super spel! :) de eerste missies vond ik prachtig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra ik anti aliasing aanzet, en united offensive speel, krijg ik hele dunne rare zwarte strepen om bomen heen.

Als ik AA uitzet is het weg..

Ik heb dit in de eerste SP map waar je in jeep wegrijd, en in de MP map 'poniry' (zoiets)..

Zou iemand ff voor me willen checken of die het ook heeft?
( gewoon ff speccen en om bomen heen, je ziet het vanzelf)

Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf O+ , call of duty is echt de beste, de eerste vond ik al erg goed, maar met de united offensive, pfff geen woorden voor O+ :9~ !!! Hopen dat er weer een vervolg komt!!!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik dat level dat na die bommenwerper komt enigszins, hoe zal ik het zeggen, geografisch strijdig vind met de werkelijkheid: beetje erg heuvelachtig allemaal. Jammer, dat was in Medal of Honor: Frontline toch iets beter gedaan. Zo moeilijk was het niet geweest om dat goed te doen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dr. Strangelove schreef op 22 september 2004 @ 06:48:
Ik moet zeggen dat ik dat level dat na die bommenwerper komt enigszins, hoe zal ik het zeggen, geografisch strijdig vind met de werkelijkheid: beetje erg heuvelachtig allemaal. Jammer, dat was in Medal of Honor: Frontline toch iets beter gedaan. Zo moeilijk was het niet geweest om dat goed te doen.
vooral ook waar je neerstort nadat je rotterdam gebommed hebt.. je zit ergens halverwege berlijn.. nu weet ik dat die bommenwerpers niet op een vierkante centimeter kunnen draaien, maar zo erg....

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Battle of the bulge O+
Alleen moet ik die captain Foley niet, hij staat me niet aan :r

• SithWarrior
  • Laatst online: 08-10 19:36

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm mja ik heb net die tank missie gegaan met de russen, leek erg op uit orgineel. Gaat ie na de russen nog iets verder of was dit het dan alweer? :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28
SithWarrior schreef op 22 september 2004 @ 10:28:
Hmm mja ik heb net die tank missie gegaan met de russen, leek erg op uit orgineel. Gaat ie na de russen nog iets verder of was dit het dan alweer? :)
Dat was het dan, is helaas dus vrij snel uitgespeelt. Misschien nog maar eens spelen, maar dan op een moeilijker niveau

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Als ik UO speel, zijn de ruimtes binnen heel donker. Maar als ik de brightness van het spel of op me monitor omhoog zet, dan wordt het buiten veels te licht. Is er een console command oid, waarmee in het constrast kan instellen of misschien alleen voor binnen?

Arch Linux

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-10 18:40
Ik vind em echt te kort hoor. De MP moet blijkbaar redding brengen. Beter hadden ze gewoon de originele CoD en deze expansion in 1 game gepropt om aan een fatsoenlijke speelduur te komen,

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Griffin

Griffin

Is mythical

Tr!gger schreef op 22 september 2004 @ 13:59:
Ik vind em echt te kort hoor. De MP moet blijkbaar redding brengen. Beter hadden ze gewoon de originele CoD en deze expansion in 1 game gepropt om aan een fatsoenlijke speelduur te komen,
Maar dan was het grote game (COD + UO in 1 game) veel later uit gekomen dan COD uit gekomen is.
En nu krijgen ze meer geld.
En daar gaat het natuurlijk om

• wisselwerking
Bovendien komt er nu toch ook zo'n pakket uit (naast de normale uitbreidingsset)? Dus CoD en UO in 1 pakket.

Verwijderd

Ja het is idd zo uitgespeeld :/ Het is dat ik niet zoveel tijd had, maar in de vakantie was ik er in 1 dag doorheen geraust ofzo. Lijkt me toch wel zonde van je 30 euro voor zo'n kort spel. Wordt je wel een beetje mee genaaid imo.

Verwijderd

Vond de uitbreiding best wel leuk, maar leek ook wel beetje op het eerste deel, net zolang en ook niet echt moeilijker, deed alleen lang over die treinmissie van de russen, de laatste geloof ik. Maar het is zeer sfeervol vind ik.

• SithWarrior
  • Laatst online: 08-10 19:36

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Sfeervol is het zeker, maar idd veel en veels te kort, ze hebben het denk ik echt op die multiplayer opties gemikt, want Singelplayer is beetje ondergeschoven kindje..

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Als ik UO speel, zijn de ruimtes binnen heel donker. Maar als ik de brightness van het spel of op me monitor omhoog zet, dan wordt het buiten veels te licht. Is er een console command oid, waarmee in het constrast kan instellen of misschien alleen voor binnen?
Is volgens mij een bug, de in-game brightness setting (onder graphics) moet je dan even aantikken en dan is alles OK. Het treedt bij mij op wanneer ik terugga naar de desktop of als er iets gebeurt op de desktop (Trillian die wat mekkert b.v.).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 21:41:
Zodra ik anti aliasing aanzet, en united offensive speel, krijg ik hele dunne rare zwarte strepen om bomen heen.

Als ik AA uitzet is het weg..

Ik heb dit in de eerste SP map waar je in jeep wegrijd, en in de MP map 'poniry' (zoiets)..

Zou iemand ff voor me willen checken of die het ook heeft?
( gewoon ff speccen en om bomen heen, je ziet het vanzelf)

Tnx :)
ff vraag herhalen ;)

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 07:31

fatshark

fat to da bone

heb hem geinstalleerd op me laptop acer travelmate 800 met mobile radeon 9000 alle standaard drivers van acer erop maar spel slaat na 1 min spelen steeds vast iemand een oplossing (heb cod geinstalled 1,4 patch direct x9c) winxp sp1 (heb alles al op low etc... geprobeerd. Zal die gwone COD ATI FIX helpen?)

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Zit het spel nu al een beetje te spelen maar kom niet verder,

Je hebt net Foi bestormt en dan moet de kerk veroveren ... dus ik ren naar de kerk toe maar er gebeurt niks ... ergens achter van mij spawnen wel hele tijd Duitsers ... maakt niet uit hoeveel ik er afmaak ze komen terug en ik kan de kerk maar niet veroveren :/

Hoe moet dit ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 03-10 13:22

JohnD

Bernd

ik heb regelmatig vastgezeten in de singleplayer. dan moest ik een eerdere savegame laden en dat deel opnieuw doen.

vandaag krijg ik mijn officiële versie met de post :) \o/
vanavond lekker online gamen

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Laatst online: 08-10 15:50
Ik vond de uitbreiding wel leuk om te spelen, goede sfeer, nieuwe wapens en goede scripted scenes. Maar: veel te kort! Ik heb UO in ongeveer 6 uur uitgespeeld op regular niveau, veel te kort imho.

Daarbij vind ik de multiplayer van UO ook niet geweldig, de eerste keer dat ik het speelde had ik gevoel dat ik bf1942 aan het doen was (met al die tanks en zo).
Maar ja, misschien ben ik wel gewend aan old-school COD ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28
pyro83 schreef op 24 september 2004 @ 12:37:
Ik vond de uitbreiding wel leuk om te spelen, goede sfeer, nieuwe wapens en goede scripted scenes. Maar: veel te kort! Ik heb UO in ongeveer 6 uur uitgespeeld op regular niveau, veel te kort imho.

Daarbij vind ik de multiplayer van UO ook niet geweldig, de eerste keer dat ik het speelde had ik gevoel dat ik bf1942 aan het doen was (met al die tanks en zo).
Maar ja, misschien ben ik wel gewend aan old-school COD ;) .
Er zitten idd veel te veel tanks in sommige maps. Maar als je op een server zonder voertuigen zit is weer het gewone super goede COD gevoel, maar dan beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

fatshark schreef op 23 september 2004 @ 18:06:
heb hem geinstalleerd op me laptop acer travelmate 800 met mobile radeon 9000 alle standaard drivers van acer erop maar spel slaat na 1 min spelen steeds vast iemand een oplossing (heb cod geinstalled 1,4 patch direct x9c) winxp sp1 (heb alles al op low etc... geprobeerd. Zal die gwone COD ATI FIX helpen?)
sjah acers he 8)7

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was er iemand op een public bezig met een aimbot. Gewoon zo achter de MG42 bij de rocket map en de een na de ander ging dood :o

Zelf heb ik die cheat ook geprobeerd (xbot) en het werkte nog ook zonder gepakt te worden door PB. Maargoed ik heb de h4x weer uninstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Hey bedankt voor de tip dankzij jou tip doetie het nu wel

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Wil je daaruit concluderen dat Acer laptops slecht zijn.
Naar mijn mening zijn het goede laptops. En de laptop van fatshark zou het moeten draaien. Zonder problemen

Probleem Fatshark
Heb je alle nieuwe drivers van de laptop geinstald?????
(anders zou ik het even niet weten

[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 24-09-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Griffin schreef op 24 september 2004 @ 15:17:
[...]

Wil je daaruit concluderen dat Acer laptops slecht zijn.
Naar mijn mening zijn het goede laptops. En de laptop van fatshark zou het moeten draaien. Zonder problemen

Probleem Fatshark
Heb je alle nieuwe drivers van de laptop geinstald?????
(anders zou ik het even niet weten
nou ati drivers (mobile) zijn geen nieuwere te vinden
en verdere onderdelen eigenlijk ook niet
(heb de nieuwste al volgens het ACER topic dat hier ook op tweakers loopt)
MAAR intussen heb ik hem wel draaiende gekregen
Moet alles gewoon op laagste (default) waarde laten staan en dan draatie wel gewoon (wel op 640 480 en alles low maarja hij valt te spelen (en zonder aan het stroom te moeten :P)
(maar eens proberen om langzaam alles beetje hoger te zette om te kijken waardie psies op vast slaat dan)

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:24
ik heb het volgende probleem @ the moment. Zowel op mijn laptop ( acer 4001wlmi ) als op mijn desktop krijg ik call of duty NIET goed geinstalleerd. In mijn desktop zit een ti4400 kaartje en in de laptop een ati r 9700 dus een videokaartkwestie is het dan al niet ( denk ik toch :P )

het prolbeem is als volgt. Installeren etc gaat goed alleen als ik het wil spelen krijg ik ipv een mooi menu een zwar tscherm met wel het menu erop maar verder doet hij niks. Ter illustratie

Afbeeldingslocatie: http://img27.exs.cx/img27/603/strange_shit.jpg

wie weet waar dit aan ligt? Heb de nieuwste patch er al overheen gezet maar dat heeft geen nut (Zag ook niks over in de changelog )

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 25-09-2004 11:58 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Zullen we problemen en echte vragen gescheiden houden van dit topic?
Voor problemen hebben we SPV namelijk.

En Webgnome, resize die pic ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Webgnome schreef op 24 september 2004 @ 16:35:
ik heb het volgende probleem @ the moment. Zowel op mijn laptop ( acer 4001wlmi ) als op mijn desktop krijg ik call of duty NIET goed geinstalleerd. In mijn desktop zit een ti4400 kaartje en in de laptop een ati r 9700 dus een videokaartkwestie is het dan al niet ( denk ik toch :P )

het prolbeem is als volgt. Installeren etc gaat goed alleen als ik het wil spelen krijg ik ipv een mooi menu een zwar tscherm met wel het menu erop maar verder doet hij niks. Ter illustratie

[afbeelding]

wie weet waar dit aan ligt? Heb de nieuwste patch er al overheen gezet maar dat heeft geen nut (Zag ook niks over in de changelog )
Vroeger heb ik precies hetzelfde gehad. Door mijn videokaart drivers te updaten was dit probleem verholpen.

Zet ook je Fast-Writes uit. En je AGP op 4x.

• Webgnome
  • Laatst online: 09:24
Crash schreef op 24 september 2004 @ 18:09:
<font color=blue>Zullen we problemen en echte vragen gescheiden houden van dit topic?
Voor problemen hebben we SPV namelijk.</font>
En Webgnome, resize die pic ff ;)
ik ga wel ff een topicje daar aan maken

Strava | AP | IP | AW

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:57

Wildfire

Joy to the world!

Zucht... net eerste echte missie in de Ardennen overleefd, moet je in de volgende (nacht)missie sgt. Moody beschermen terwijl die l*l gewoon recht het open veld oprent en aldus roemloos wordt neergemaaid... :(

-- Edit: ja hoor, ik heb nu al een keer of zes die missie geprobeerd en het begint me nu flink te vervelen. Wat moet ik in godsnaam doen om die sergeant Moody in leven te houden? Ja, "covering fire", nou dat doe ik al maar het maakt niet echt iets uit.

-- Edit #2: jawel dus, zolang je maar op die Duitser knalt die in die foxhole zit met z'n machinegeweer... phew... scheelt me weer veel frustratie... :)

En ook ik moet trouwens m'n grafische opties wat gaan terugschroeven, draaide ik CoD zelf probleemloos op 1152x864 met 6xAA, 16xAF en verder alle opties@max op m'n Athlon XP 2500+@3200+ met 2x512mb PC3200 DDR-RAM dual-channel en ATi Radeon 9700 Pro, UO trekt het niet altijd met deze settings terwijl ik nu zelfs een X800 Pro heb... :(

[ Voor 87% gewijzigd door Wildfire op 26-09-2004 00:06 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Bleh.. ik kom niet langs die brug in Foy op het eind, iemand suggesties?

Ik heb een sniper ik ben zowat door al me ammo heen en ze blijven maar spawnen =/ en eroverheen lopen werkt niet echt :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
GandalfTheGrey schreef op 26 september 2004 @ 01:29:

Ik heb een sniper ik ben zowat door al me ammo heen en ze blijven maar spawnen =/ en eroverheen lopen werkt niet echt :p
Aan die snipergun heb je niet veel.
Kruip gewoon langs het muurtje van die brug.Daar worden wat stukken uit geschoten..Blijf achter de muur en schiet wat duitsers(zorg er voor dat er geen duitser aan die machinegun gaat zitten) en kruip naar het volgende stukje en herhaal....
Net aan het einde van dat bruggetje is er aan de rechterkant een loopgraaf met veel heal dingetjes dus daar ren je dan heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb het zonder die heal dingen gedaan, linkerkant van de brug aanhouden en asap naar het einde van de brug kruipen/rennen...dan op de grond liggen en langzaam oprukken aan de linkerkant langs die zandzakken meuk en links de bocht om...wel goed opletten dat je die gasten die naast de brug met dat machinegun-nest uitschakelt :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
Als ik een MP server wil joinen blijft ie een jaar hangen op "Awaiting CD key authorization". Key is verder gewoon goed en origineel, moet ik een poort mappen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

GandalfTheGrey schreef op 26 september 2004 @ 01:29:

Ren voor die tank uit, helemaal naar de overkant van de brug. Omdat die tank en de ontploffing ervan scripted zijn, heb je aan de andere kant maar een paar vijanden. Maai die neer. Loop terug naar de tank en wanneer 'ie weer gaat rijden ren meteen terug naar het vijandelijk gebied. Het is nu een eitje om daar te doen wat je moet doen... :)

Handig gebruik maken van een scripted event dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waanzinnig goede uitbreiding waar je best wel wat geld voor mag neerleggen imho. Scripted events zijn gewoon goed gedaan en ik heb geen bugs kunnen ontdekken. Het leukste vind ik de ambushes en de grote aanvallen die je moet afslaan (in de loopgraven lekker knallen op alles wat beweegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:58:
Waanzinnig goede uitbreiding waar je best wel wat geld voor mag neerleggen imho. Scripted events zijn gewoon goed gedaan en ik heb geen bugs kunnen ontdekken. Het leukste vind ik de ambushes en de grote aanvallen die je moet afslaan (in de loopgraven lekker knallen op alles wat beweegd)
Helemaal mee eens. Dit is een uitbreiding die de meeste uitbreidingen ver overtreft. Het is een heerlijke game met enorm veel spanning en intense momenten. Vooral die loopgraven, het neermaaien van ventjes, tanks opblazen, dorpen redden, brug opblazen, vliegtuig verdedigen, etc. Geen enkele missie in deze uitbereiding heeft me verveeld, wat bij de meeste uirbreidingen dus wel gebeurd. Ook ik ben geen bugs tegen gekomen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem tot nu toe ook geweldig , enige probleem is dat ik nu op de kerk zit en van die lui met zo'n anti tank geweer neer moet schieten... , alleen mis ik er de hele tijd eentje, iemand toevallig een tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 12:05:
Ik vind hem tot nu toe ook geweldig , enige probleem is dat ik nu op de kerk zit en van die lui met zo'n anti tank geweer neer moet schieten... , alleen mis ik er de hele tijd eentje, iemand toevallig een tip? :)
je hebt wel die sniper rifle gepakt die onderaan de trap naar bovenin staat?

(die had ik nl. over het hoofd gezien eerst, en dan is het uitschakelen van die Bazooka-bukkers echt niet te doen :P )

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Medal of Honor waren de uitbreidingen altijd van een veel lager niveau dan het spel zelf. Bij United Offense is dat zeker niet zo. Echt een super uitbreiding. De russische missies lijken een beetje op de vorige, maar het bestormen van het plein voor het treinstation was fenomenaal. Ook bv het crossroads level vond ik fameus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kamstra schreef op 27 september 2004 @ 12:07:
[...]

je hebt wel die sniper rifle gepakt die onderaan de trap naar bovenin staat?

(die had ik nl. over het hoofd gezien eerst, en dan is het uitschakelen van die Bazooka-bukkers echt niet te doen :P )
Ja ,die had ik de eerste keer al gezien :)
Afbeeldingslocatie: http://img41.exs.cx/img41/9453/calloff_02.th.jpg

komen ze ook nog van een andere kant als dat omcircelde gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 08-10 15:00
Ik heb UO nu ook: Ik vind het een prachtige uitbreiding!
De maps zijn natuurlijk veel groter en de nieuwe wapens zijn ook goed.

Wat me alleen opvalt is dat ik soms fps drops krijg, ondanks dat ik een X800 XT kaart heb :?

Ik heb verder alle instellingen wel op high staan, maar dit lijkt me ook zeker haalbaar met mijn kaart. Zijn er verder nog mensen die veel last hebben van fps drops?

De 1 HP bug bij MP is me ook al opgevallen, soms wel een beetje irritant imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 12:15:
[...]

Ja ,die had ik de eerste keer al gezien :)
[afbeelding]

komen ze ook nog van een andere kant als dat omcircelde gedeelte?
Volgens mij niet - maar het heeft mij ook wel een paar keer gekost om ze allemaal te pakken :) , vooral omdat ik ook een paar keer neergeknald werd door die machinegeweer schutter in dat gat in het dak (of zn vervanger)

Op het laatst komen dr nog een paar links om de hoek van dat huis vandaan geloof ik.

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nippletwister schreef op 27 september 2004 @ 13:12:

[..]

Wat me alleen opvalt is dat ik soms fps drops krijg, ondanks dat ik een X800 XT kaart heb :?
Bekend "probleem"... zelfs op zware systemen (die CoD zelf probleemloos konden draaien met alles op high) weet UO het voor elkaar te krijgen die op de knieën te krijgen... :(
De 1 HP bug bij MP is me ook al opgevallen, soms wel een beetje irritant imho.
Wat er is dan aan de hand? Nog niets gezien... (maar ja, heb dan ook maar een uurtje gemultiplayerd tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34
ik zit aardig ver in de level "Noville", zit in een of ander huis, loopt een kerel op de 1e etage de hele tijd te roepen "we need bazooka support" om een tank plat te leggen, maar kan nergens een bazooka vinden. :/ heb eerder in deze level al een tank neergelegd met een pantzerfaust maar daar kon ik maar 1x mee schieten en toen was die leeg. wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
De panzerfaust verschijnt weer :) Weer met 1 kogel, zo moet je doorgaan etc.

Kutlevel trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Ligt CoD UO nu al in de winkel? OF is deze alleen nog maar via het illegale cirquit te krijgen :-)

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
DJ Chicken schreef op 27 september 2004 @ 17:13:
Ligt CoD UO nu al in de winkel? OF is deze alleen nog maar via het illegale cirquit te krijgen :-)
Hij ligt nu vast wel al ergens in de winkel hoor, ik heb hem zaterdag kunnen bemachtigen bij Music Store.

Denk dat je bij Dynabyte ook veel kans maakt.... Mits die bij jou in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wildfire schreef op 27 september 2004 @ 14:03:
[...]

Wat er is dan aan de hand? Nog niets gezien... (maar ja, heb dan ook maar een uurtje gemultiplayerd tot nu toe)
Als je een persoon meerdere malen raakt is het mogelijk dat hij dit overleeft met een minuscuul gedeelte op de health-bar. Moet je maar eens goed op letten als je MP aan het spelen bent. Ben niet zo goed in uitleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Waarom openen jullie geen nieuw UO topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rambo schreef op 27 september 2004 @ 17:31:
Waarom openen jullie geen nieuw UO topic?
Wat let je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
UO is best wel vet. Goeie expansion had de laatste bij Dimension Plus :P

Level waar je als boordschutter dient in vliegtuig is vet. Voelde ECHT WAAR net alsof mn Bureau Force Feedback had!! Ik zat soms echt ff naar mn handen te kijken, maar ik zag t niet, maar t voelde echt zo. TATATATATTATATATT :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nippletwister schreef op 27 september 2004 @ 17:18:
[...]

Hij ligt nu vast wel al ergens in de winkel hoor, ik heb hem zaterdag kunnen bemachtigen bij Music Store.

Denk dat je bij Dynabyte ook veel kans maakt.... Mits die bij jou in de buurt is.
Heb de mijne zaterdag bij Dynabyte opgehaald (had gereserveerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Damn, heb zojuist een bug in Call of Duty: United Offensive gevonden, hieronder de screenshots daarvan. Wel geinig, maar het klopt natuurlijk niet ;).

De derde screenshot vond ik gewoon leuk overigens, wel mooi om te zien, al die smokende tanks.

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/got/images/shot0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/got/images/shot0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/got/images/shot0003.jpg

[edit]
Screenshots doen het nu eindelijk :).

[ Voor 115% gewijzigd door Godjira op 27-09-2004 23:11 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik vind het wel erg jammer dat het Nederlandse level er zo absoluut belachelijk niet-Nederlands uitziet. Het begint vrij vaag en wordt dan al snel volledig idioot. Een beetje research hier had geen kwaad gekund. De Nederlandse levels in MoH Frontline op de PS2 waren prachtig gedaan, daar had men een voorbeeld aan kunnen nemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Erg leuke add-on, maar erg kort, in 2 dagen uitgespeeld. Snap niet dat er mensen zijn met frame-drops, zelfs op mijn Laptop (Pentium M 1.6 + 512 MB + Geforce 4200TI Go draait het geweldig op 1280 met full details etc.

Mooi spel en leuke addons, hoop dat er binnenkort meer van dit soort games uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik denk dat die framedrops vooral te maken hebben met EAX3 ;)
Daar heb ik namelijk wel last van.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik had CoD nog niet Single Player gespeeld en ben sinds 2 weken terug begonnen. En ik moet zeggen top sfeertjes. Ik ben daarnaast namelijk gelijk alle films van Band of Brothers aan het kijken. Grappig hoe sommige echt realistisch zijn :)

* Falcon gaat nog even verder gamen. Ben net voorbij het level met de eerste keer dat je tanks moet besturen en dat je in een stadje lucht geschut moet uitschakelen. Errug leuk hoe die huizen in elkaar zakken ! :)

Maar uhm duurt het hierna nog lang? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon op 27-09-2004 22:31 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 27 september 2004 @ 19:50:
Damn, heb zojuist een bug in Call of Duty: United Offensive, hieronder de screenshots daarvan. Wel geinig, maar het klopt natuurlijk niet ;).

De derde screenshot vond ik gewoon leuk overigens, wel mooi om te zien, als die smokende tanks.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[edit]
Screenshots doen het nu eindelijk :).
grappig,hehe ik ben in het spel 1 bug tegengekomen die ik ook al in de demo had,in het eerste lvl als je in je foxholes zit is der zon duister en dan knal je hem neer en dan is ie dood,maar zijn lichaam blijft gewoon stilstaant rennen en hij doet verder niks meer ofzo en je kan hem ook niet meer raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb m nu ook maar ik kom niet meer verder.
Ik speel de SP nu op regular en ik kom niet voor bij het vliegtuig missie.
(de 1e missie met de britten).
ik sluit de pompen af voor de motoren.
ik ga van voor naar achter en kill veeel vliegtuigen. alleen ik fail toch het objective...
is er een tructje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Griffin schreef op 28 september 2004 @ 07:24:
Ik heb m nu ook maar ik kom niet meer verder.
Ik speel de SP nu op regular en ik kom niet voor bij het vliegtuig missie.
(de 1e missie met de britten).
ik sluit de pompen af voor de motoren.
ik ga van voor naar achter en kill veeel vliegtuigen. alleen ik fail toch het objective...
is er een tructje voor?
Er is niet echt een truukje voor, alleen maar dat je moet weten dat de geweren zo scheel als een meloen zijn en dat je er net onder of boven moet mikken. Dan raak je meer dan dat je 'erop' mikt.

Ik zit nu ook vast, Niet zo zeer omdat ik niet weet wat ik moet doen, maar als ik in die bunker ben op Secret Documents op te halen, en ik moet met die lift naar benden, dan doet de lift het niet :?

Edit:
Na dat stukje overnieuw te doen, deed de lift het in ene wel :? Vaag.

Verder een enorm goed expansion. Geeft weer het Call of Duty gevoel terug :P

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 28-09-2004 08:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Real Falcon schreef op 27 september 2004 @ 22:29:
Ik had CoD nog niet Single Player gespeeld en ben sinds 2 weken terug begonnen. En ik moet zeggen top sfeertjes. Ik ben daarnaast namelijk gelijk alle films van Band of Brothers aan het kijken. Grappig hoe sommige echt realistisch zijn :)

/me gaat nog even verder gamen. Ben net voorbij het level met de eerste keer dat je tanks moet besturen en dat je in een stadje lucht geschut moet uitschakelen. Errug leuk hoe die huizen in elkaar zakken ! :)

Maar uhm duurt het hierna nog lang? :)
Die tanks zijn idd. gaaf gedaan. Machtig gevoel om telkens weer een schot te lossen icm. een 5.1 set met eax3 >:)

wat betreft die vliegmissie:

Je moet een terrein nabij rotterdam bombarderen maar je vliegt 10 minuten over land voordat je er aankomt. In die tussentijd ben je al nabij tilburg ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wat mij opvalt is dat UO lang niet bij alle winkels al verkrijgbaar is :?

Bij bart-smit en dixons staan ze niet eens op de site? Ik heb hem zelf bemachtigd bij music-store...

Ik vind ook het aantal online spelers nog een beetje tegenvallen.. (hopelijk komt hier nog verandering in...) Er zijn natuurlijk wel een paar servers online, maar vooral bij de grotere S&D mappen is het toch het leukste als er aardig wat players zijn :Y)

Benieuwd of er vanavond al wat meer mensen online zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Dr. Strangelove schreef op 27 september 2004 @ 21:52:
Ik vind het wel erg jammer dat het Nederlandse level er zo absoluut belachelijk niet-Nederlands uitziet. Het begint vrij vaag en wordt dan al snel volledig idioot. Een beetje research hier had geen kwaad gekund. De Nederlandse levels in MoH Frontline op de PS2 waren prachtig gedaan, daar had men een voorbeeld aan kunnen nemen hier.
Inderdaad :D Toen ik dat level viel het me erg op, gigantische bergen, heuvels en ander mooi spul waarvan ik gewoon zeker weet dat we dat hier niet hebben :P

Wel research gedaan naar goede Nederlandse namen (Van den Berg, Janssen) maar niet naar het landschap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Switch schreef op 28 september 2004 @ 17:24:
[...]

Inderdaad :D Toen ik dat level viel het me erg op, gigantische bergen, heuvels en ander mooi spul waarvan ik gewoon zeker weet dat we dat hier niet hebben :P

Wel research gedaan naar goede Nederlandse namen (Van den Berg, Janssen) maar niet naar het landschap :(
Ach ja, het maakt het level er niet minder leuk op mijns inziens, dus dat scheelt weer :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 08:36:
[...]

Die tanks zijn idd. gaaf gedaan. Machtig gevoel om telkens weer een schot te lossen icm. een 5.1 set met eax3 >:)

Je moet een terrein nabij rotterdam bombarderen maar je vliegt 10 minuten over land voordat je er aankomt. In die tussentijd ben je al nabij tilburg ofzo :Y)
Kan je mij vertellen hoever ik dan ben met CoD? .. want af en toe ben ik het eigenlijk wel even zat om voor de zoveelste keer een duitser neer te knallen. Zonet ook staat een groep van 7 man in een bos, ze zagen mij niet maar ik hun wel terwijl toch bijna hun schoen kon kussen :) Nou goed even een granaatje in het midden en ze begonnen te schreeuwen :)

Trouwens nog een tip... Door het geluid van de duitser die je schiet weet je wanneer hij echt dood is.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 08:36:
[...]

ja hahaha dat was ik ook al aant denken toen,wel die nl missie viel tegen,ik had even gehoopt dat die nlers onderling elkaar in nederlands commando zouden geven of gsprekjes met elkaar zouden hebben,niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Real Falcon schreef op 28 september 2004 @ 21:46:
[...]

Kan je mij vertellen hoever ik dan ben met CoD? .. want af en toe ben ik het eigenlijk wel even zat om voor de zoveelste keer een duitser neer te knallen. Zonet ook staat een groep van 7 man in een bos, ze zagen mij niet maar ik hun wel terwijl toch bijna hun schoen kon kussen :) Nou goed even een granaatje in het midden en ze begonnen te schreeuwen :)

Trouwens nog een tip... Door het geluid van de duitser die je schiet weet je wanneer hij echt dood is.
Heb m nog niet helemaal uitgespeeld maar volgens mij hebben alle modussen (russen, para's en SAS) 2 cyclussen van een paar missies. Kan er naast zitten hoor :>

Verwijderd

Ik zit vast in de level waar je voor het eerst je binoculairs moet gebruiken. dan loop je naar boven en dan roept dat andere kereltje "i'm ready, give me the coordinates", maar als je dan down the sight aimt en je doet fire, gebeurt er nix. er staat ook geen ammo voorraad.... Hoe kom ik aan die ammovoorraad?

Verwijderd

het werkt aleen op die air guns,je moet ze precies in je vizuur hebben.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Net die missie met die B-17 gespeeld, is wel even lachen, vrijuit schieten :P en veel van die kruizen rechtsonderin :)

Computer Specs

• ravw
  • Laatst online: 07:52
Weet iemand of de multy box ook te verkrijgen is in de winkel?

Dus zeg maar CoD + Update.

En hoe veel gaat mij dat kosten ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• wisselwerking
Blackhole schreef op 29 september 2004 @ 16:49:
Weet iemand of de multy box ook te verkrijgen is in de winkel?

Dus zeg maar CoD + Update.

En hoe veel gaat mij dat kosten ?
Kijk eens bij dimensionplus.nl: € 45,-. Beetje zelf zoeken kan geen kwaad ;)

Verwijderd

Sinlge player was wel aardig, maar ging weer snel vervelen :(. Multiplayer .... had ik veel van verwacht .... duidelijk voorbeeld van voertuigen laten als je het niet goed kan implementeren. Vond het niet tof, beetje mislukte versie van Battlefield. Ik ga hem denk ik morgen ruilen, nieuwe guns wren wel goed, vooral die uitklapbare machineguns, dat vind ik zowieso altijd kickuh guns. Nope, ik ga wachten op BF:2, die historisch games ben ik zowieso zat, geef mij maar hedendaags schiettuig :). Singleplayer van de add-on is wel redelijk goed dus .... maar weer is alles staged. Sfeer is goed, vooral tijdens een paar bombardamenten .... dat hebben ze zeker goed gedaan .... en zoals gewoonlijk, de gunsounds etc zijn het beste in welke game ook (samen met Rainbow Six: 3), misschien persoonlijk, maar die games hebben echt goeie gunsounds.

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:52:
Sinlge player was wel aardig, maar ging weer snel vervelen :(. Multiplayer .... had ik veel van verwacht .... duidelijk voorbeeld van voertuigen laten als je het niet goed kan implementeren. Vond het niet tof, beetje mislukte versie van Battlefield. Ik ga hem denk ik morgen ruilen, nieuwe guns wren wel goed, vooral die uitklapbare machineguns, dat vind ik zowieso altijd kickuh guns. Nope, ik ga wachten op BF:2, die historisch games ben ik zowieso zat, geef mij maar hedendaags schiettuig :). Singleplayer van de add-on is wel redelijk goed dus .... maar weer is alles staged. Sfeer is goed, vooral tijdens een paar bombardamenten .... dat hebben ze zeker goed gedaan .... en zoals gewoonlijk, de gunsounds etc zijn het beste in welke game ook (samen met Rainbow Six: 3), misschien persoonlijk, maar die games hebben echt goeie gunsounds.
Ik ben inderdaad ook een beetje teleurgesteld in het MP gedeelte (toch de hoofdreden waarom ik deze expansion heb gekocht)

- De levels zijn groot.... soms TE groot!
- Het toevoegen van tanks in CoD vind ik dus GEEN goed idee :(
- Er zijn helaas nog niet al te veel spelers online (hopelijk komt hier nog verandering in)

SP kan ik nog niet beoordelen want ik ben er pas net aan begonnen, maar tot nu toe vind ik het erg goed.

• Griffin

Griffin

Is mythical

vanavond eindelijk COD UO MP doen.
En we zien wel hoe niet leuk de tanks zijn.
* Griffin gaat lkkr game vanaaf

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ach, de tanks vallen wel mee. Iemand met een bazooka of panzerschreck heeft een tank snel de vernieling in hoor...

De tanks voegen juist een extra uitdaging toe... als tankbestuurder is het toch lastig om de antitank-gastjes te vermijden en als antitank-gastje ben je met één schot naar de 7e hemel... :)

Kijk, zo'n tank mag dan lekker zwaar bewapend zijn, maar je kunt 'm horen aankomen dus als infanterist zorg je ervoor 'm snel te smeren. Aan komen sneaken met een tank zit er niet in...

Vanavond ga ik weer lekker on-line gamen... oefensessies voor de clan waar ik inzit... :)

Ah, schiet me nu toch een minpunt te binnen: de spawnplekken. Ik word er gigantisch gestoord van... gisteren in Arnhem wel 20x dezelfde spawnplek gehad. Daar wordt je nogal irri van....

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 30-09-2004 13:24 ]

• Vlassie1980
Wildfire schreef op 30 september 2004 @ 13:21:
Ach, de tanks vallen wel mee. Iemand met een bazooka of panzerschreck heeft een tank snel de vernieling in hoor...

De tanks voegen juist een extra uitdaging toe... als tankbestuurder is het toch lastig om de antitank-gastjes te vermijden en als antitank-gastje ben je met één schot naar de 7e hemel... :)

Kijk, zo'n tank mag dan lekker zwaar bewapend zijn, maar je kunt 'm horen aankomen dus als infanterist zorg je ervoor 'm snel te smeren. Aan komen sneaken met een tank zit er niet in...

Vanavond ga ik weer lekker on-line gamen... oefensessies voor de clan waar ik inzit... :)

Ah, schiet me nu toch een minpunt te binnen: de spawnplekken. Ik word er gigantisch gestoord van... gisteren in Arnhem wel 20x dezelfde spawnplek gehad. Daar wordt je nogal irri van....
Laat ff weten op welke server je vanavond zit... Dan ben ik ook van de partij :)

Verwijderd

Griffin schreef op 30 september 2004 @ 10:06:
vanavond eindelijk COD UO MP doen.
En we zien wel hoe niet leuk de tanks zijn.
* Griffin gaat lkkr game vanaaf
Ik heb het al ondervonden.

Gister heb ik voor het eerst UO online gespeeld en het was reteverslavend >:)
Besturing van de voertuigen is gewoon goed geregeld en kwa netwergebeuren speelt het spel ook goed. Zat op een server van 40 personen zonder lag. De maps zijn stuk voor stuk perfect speelbaar en er zijn zat plekjes om sneaky te ambushen met antitank geschut etc. :)

/me vind het jammer dat hij vanavond weer moet werken en moet wachten op het weekend voordat hij weer wat tijd kan vrijmaken :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:15 ]

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
Miltubox heb ik zien liggen bij de Bart Smith in Tilburg. Overigens is OU ook gewoon bij de Dixons te koop hoor... (In Tilburg iig...)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Verwijderd

Ik vind UO een prachtige toevoeging alleen de performance vallen me enigzins tegen. FPS zijn stukke lager dan in de originele CoD. Heb ook meer gehaper helaas, oplossing nog niet gevonden.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste