BvK P4 schreef op 01 juni 2004 @ 17:12:
[...]
Jij hebt dus de 173P en de 172X naast elkaar staan kan ik begrijpen? Wat kun je zeggen over de speelbaarheid van spellen op beide monitors? Kan de 173P aardig meekomen, of moet je voor games echt de 172X hebben?
Nou, eerlijk gezegd is geen enkele TFT wat mij betreft vloeiend genoeg, en flink spelen op die 172X was te doen, maar ghosting was er wel zeker als je het vergelijkt met een CRT. Met de 173P kun je de snelle spellen wel spelen, maar hou rekening me flink wat ghosting, naar mijn idee iets meer te zien dan op de 172X. En alhoewel ik er goed mee uit de voeten kan in UT2003 is mijn 173P niet echt geschikt voor dit soort spellen. En als je tussen deze twee twijfelt en ghosting is belangrijk, kun je beter de 172X nemen
Toch blijft wat mij betreft de 173P de uberTFT
En voor spellen, doe maar CRT. TFT is gewoon niet zo goed als CRT
Ps, ik heb ze binnen 20 minuten van elkaar gezien, zonder echt te weten wat de specs van de 172X waren, dus ik was niet bevooroordeeld ofzo...
Maareuh, slimste is om gewoon naar de winkel te gaan en gewoon een potje te spelen, dat laten ze in alle winkels die ik ken gewoon toe...
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 01-06-2004 18:49
]