Of je stelt de belichtingsmethode in, bijv. spot of centraal...
Ligt ook aan de achtergrond.
Ligt ook aan de achtergrond.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
als je de camera stil houd en er is genoeg licht (waardoor je een snelle sluitertijd krijgt) Dan zie je uiteraard geen bewegingVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 11:26:
En als je zonder flits in een goed belichte omgeving een foto maakt, is deze dan ook "bewogen" net zoals je deze foto zou maken in het donker? Of ligt dat puur aan dat er niet genoeg licht is (dat "bewegen")
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 18:55 . Reden: Slaaperig :P ]
Verwijderd
bedankt voor je reactie, maar dat tasje is wel erg grootVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 18:54:
zieonderstaand linkjes voor een mooi en compact tasje, past nog een acco en een geheugen kaartje in
![]()
[afbeelding]
[afbeelding][
Te vinden via www.kieskeurig.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lezen krengVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 16:20:
Graag nog antwoord van Ixus 430-gebruikers gevraagd omwille het volgende
Ik las dat een Hama accu 950 mAh vaak genoemd werd. Gaat deze net zo lang mee als de officiele accu van canon, en is deze net zo betrouwbaar m.b.t niet lekken etc?
Ik zoek een tasje die strak om de camera heen zit en waar een CF kaart en/of een accu nog extra bij kan in een eventueel aparte zijzak. Wie heeft er suggesties?
Verwijderd
ik heb het topic gelezen hoor, maar vind nergens een goed antwoord..Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 17:11:
[...]
lezen kreng, we zijn geen professionele (betaalde helpdesk)
Verwijderd
je kan ook iets verder zoeken dan alleen GOT....erg makkelijk systeem natuurlijk jij vragen GOT zal antwoordenVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:32:
[...]
ik heb het topic gelezen hoor, maar vind nergens een goed antwoord..
Verwijderd
vraag me af hoe jij leest dan, maar goed nogmaals:Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:32:
[...]
ik heb het topic gelezen hoor, maar vind nergens een goed antwoord..
Verwijderd
Verwijderd
Voor die keuze heb ik ook gestaan.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:46:
Twijfel nog steeds tussen een A80 en een IXUS 430.![]()
Grootste voordeel van de A80 vind ik het kantelbare schermpje. Weet uit ervaring, Canon G1, dat dit superhandig is. Nadeel van de A80 is weer de vele verhalen over "vignetting".
Voordeel van de Ixus is natuurlijk zijn formaat. Voorlopig ga ik toch voor deze ultra compacte.
Heb nog een weekje om te beslissen, vervolgens nog twee weekjes om met het toestel te oefenen en dan lekker op vakantie
Verwijderd
Hmm dan rest mij nog 1 vraag...de accu dusVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:43:
[...]
vraag me af hoe jij leest dan, maar goed nogmaals:
accu, zolang je van een goed merk een 2de accu hebt zal het wel meevallen met defecten (heb zelf een GP accu, en die werkt ook perfect)
tasjes zijn heel persoonlijk...dus ga ff langs een winkel, pas even en beslis dan.
Verwijderd
Zelf heb ik vele batterijen van Hama (10 stuks), en 2 laders in gebruik.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:24:
Hmm dan rest mij nog 1 vraag...de accu dus![]()
Niemand heeft hier de hama 950 mAh?
En ja, ik heb op meerdere fora informatie gevraagd, maar hier is het drukker, dus blijf ik hier plakken
Verwijderd
Dus hama (959 mAh) is gewoon primaVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:48:
[...]
Zelf heb ik vele batterijen van Hama (10 stuks), en 2 laders in gebruik.
In het huishouden van mijn oom en tante zijn er ook 10 of 12 aanwezig, en ook 2 laders, en hij heeft een Hama accu in zijn Ixus 300.
Nooit heeft een van deze batterijen, accu of laders een probleem opgeleverd, dus ik zou zo zeggen dat Hama gewoon goed spul maakt.
Er kan altijd iets fout gaan, ook met de Canon accu's. Ik denk niet dat er iets mis is met die van Hama, maar neem wel alleen maar die accu waarop ook specifiek staat aangegeven dat hij een bepaald Canon model vervangt. Een accu die "redelijk close" is zou ik niet proberen: het moet wel een echte vervanger zijn.
Verwijderd
je kan echt werkelijk niks zelf bedenken heVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:27:
[...]
Dus hama (959 mAh) is gewoon primaGaat die ook even lang mee als de 850 mAh van canon?
Bij Hama stond hetzelfde typenummer als bij de canon, dus dat klopt wel lijkt me.
Wat bedoel je met "Een accu die 'redelijk clos' is"?
Verwijderd
Ik heb nog nooit problemen gehad met welk Hama spul dan ook. Daarom blijf ik het gewoon kopenVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:27:
Dus hama (959 mAh) is gewoon primaGaat die ook even lang mee als de 850 mAh van canon?
Dat zou me ook wel goed lijken danBij Hama stond hetzelfde typenummer als bij de canon, dus dat klopt wel lijkt me.
Hier gaat het vooral om het voltage. Als de Canon accu 7.4 volt is bijvoorbeeld, dan moet je er niet een 8.0 volt accu ingooien. Het is dan maar 0.6 volt te veel (redelijk close dus), maar het kan funest zijn.Wat bedoel je met "Een accu die 'redelijk clos' is"?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 14:19 ]
Verwijderd
dank je voor je antwoorden
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 17:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Graag gedaan.Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:43:
dank je voor je antwoordentis me helemaal duidelijk
tja, ik ben maar een leek
Dat leest een stuk makkelijkerVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 14:18:
... Uitleg ...
Je hebt gelijk, het is eigenlijk spanning. Maar, omdat de meeste mensen dit door elkaar gebruiken en tegen alles gewoon "stroom" zeggen, heb ik geen onderscheid gemaakt. Het was erg kort door de bocht, maar het is wel duidelijk genoegVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:00:
Wel heel kort door de bocht om SPANNING stroom te noemen..........
Overigens is die spanning bij de meeste camera's helemaal niet zo kritisch, ze werken in een gebied met een variatie van enkel volts zonder problemen hoor.........
voorbeeldje:
camera's voor AA batterijen werken op 4x Duracell (6 volt) en 4x NiMH (4,8 volt)
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 17:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dit kan dus niet met de Ixus, wil je hier zelf meer invloed op hebben, moet je gewoon geen Ixus kopen............KlaasHof schreef op 05 mei 2004 @ 12:26:
Ik heb toch nog wat vragen over de sluitertijden van de Ixus 400/430.
Als ik nou een foto maak van een snel-bewegend object (fontijn, auto, etc.).
Hoe wordt dan de kortste sluitertijd gepakt zodat ik een mooie scherpe foto krijg?
Ik heb zonet namelijk een proef-foto met Ixus400 van collega gemaakt en hierop beweegt iemand een arm (niet eens snel) en die staat erop als een streep.
Hoe verhelp ik dit?
[ Voor 3% gewijzigd door havana op 05-05-2004 13:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Casio QVR 40, autolader weet ik nietKlaasHof schreef op 05 mei 2004 @ 14:03:
Ai, das wel flink balen zeg. Wie weet er dan nog een ultra-kleine cam met 4MP, 3x optische zoom, autolader leverbaar en een 'sportfunctie' voor de kortste sluitertijd?
Ik heb deze juist omgeruild voor de ixus 400, vanwege te veel ruis.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 17:34:
[...]
Casio QVR 40, autolader weet ik niet
PS van een "sportstand" moet je je ook weer niet te veel van voorstellen, de meeste digitalen kiezen bij iets minder licht op auto al de volle lensopening en dus de kortste sluitertijd, de sportstand kan daar nog een hogere ISO aan toevoegen en dat is het dan.........
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Tja, als dat je grootste hobbie is: auto's en andere snel bewegende dingen fotograferen, moet je vooral verder kijkenKlaasHof schreef op 06 mei 2004 @ 10:05:
Iedereen is wel lyrisch over de Ixus maar die auto stand is ook niet alles.
Maak maar eens achter elkaar wat foto's van rijdende auto's (paar keer inzoomen, etc.)
Dan krijg je allemaal verschillende foto's met 'stilstaande' auto's en 'gestreepte' auto's.
Dit blijf ik een minput vinden en zoek dus nog even verder.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Een digitale camera met een groot diafragma, hele korte sluitertijd, en een redelijk ruisvrije hogere iso-waarde zoals 400 kan dit wel redden.Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:50:
Tja, als dat je grootste hobbie is: auto's en andere snel bewegende dingen fotograferen, moet je vooral verder kijken![]()
Maar volgens mij kan geen enkele digitale camera dit perfect aan...?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 23:05 ]
Verwijderd
Die picture service ofzoVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:10:
Ik heb dus ook een canon gekocht, een ixus i, maar daar gaat het niet om. Ik las ergens dat je bij elke canon 100mb aan ruimte krijgt om foto's online te zetten. Klopt dit? zo ja waar kan ik dat vinden?
Verwijderd
Verwijderd
daarom heb ik een S50 besteldVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:50:
[...]
Maar volgens mij kan geen enkele digitale camera dit perfect aan...?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 19:05 ]
Verwijderd
Van die S50 moet je op dat punt ook geen wonderen verwachten, want heeft ook geen lichtsterke lens en mogelijkheid de ISO flink omhoog te zetten, hij is op dit punt zelfs minder dan de Ixus 400...........
Verwijderd
PS, hij heeft wel meer mogelijkheden m.b.t. zelf bepalen wat de camera doet............Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 19:20:
[...]
Van die S50 moet je op dat punt ook geen wonderen verwachten, want heeft ook geen lichtsterke lens en mogelijkheid de ISO flink omhoog te zetten, hij is op dit punt zelfs minder dan de Ixus 400...........
Verwijderd
laten we eerlijk wezen, als je echt fotos van rijdende auto's etc wilt maken, kom je in de categorie, f717/f828, (misschien g3/5, zelf nog niet geprobeert) de nieuwe pro van canon of nog beter een dslr...Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 19:21:
[...]
PS, hij heeft wel meer mogelijkheden m.b.t. zelf bepalen wat de camera doet............
Verwijderd
De F717 heeft:Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 22:19:
laten we eerlijk wezen, als je echt fotos van rijdende auto's etc wilt maken, kom je in de categorie, f717/f828, (misschien g3/5, zelf nog niet geprobeert) de nieuwe pro van canon of nog beter een dslr...
Verwijderd
en waar zie je deze koordjes dan staan ...Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 23:20:
www.fotovideostre.nl verkoopt de metalen nekkoordjes
grtz
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Verwijderd
De S50 kan tot ISO 800Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 19:20:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik denk dat dat te maken heeft met de groote van de foto, hij rekent 2 mb per foto zeg maar en als je dan er een paar maakt met lichte kleuren dan zijn de foto's niet zoveel kb dus passen er meer foto's op je cf kaartBonBon schreef op 07 mei 2004 @ 10:53:
Zo'n metal cord ziet er wel leuk uit, maar snijdt dat niet ontzettend in je nek na een poos dragen? Ik gebruik momenteel een simpele keychain van een paar euro, zit erg comfortabel.
Ik heb het volgende met mijn Ixus400 : soms als ik een paar foto's maak dan blijft de teller in 't display staan op bijv 121, terwijl de foto's toch worden opgeslagen als 121 en 120. Dat is best verwarrend omdat je dan denkt dat de foto niet is opgeslagen. (256MB Dane Elec CF kaartje).
Ik heb de orginele 2 week geleden gekocht bij Vobis voor €339,- met gele sticker aan de zijkant.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:23:
Ik denk niet dat ie goedkoper wordt. Ik hem hem voor € 339 gekocht. Je ziet ze langzamerhand op raken. Let wel, goedkope modellen kunnen parallelimport zijn, verkapt showmodel of geïmporteerd uit de VS of zo. Dat is allemaal best, maar weet wel wat je aanschaft, mocht je aanspraak moeten maken op garantie. Als er op de zijkant van de IXUS 400-doos een gele streepjescode zit, dan heb je een officiële rechtstreeks van Canon, zo is mij verteld. Ik heb een half jaar gewacht met aankoop en heb hem nu aangeschaft, want ik denk niet dat ie verder zal zakken.
[ Voor 22% gewijzigd door Tito129 op 07-05-2004 15:51 . Reden: extra info ]
Verwijderd
Vobis.nl? Want daar kan ik hem niet vinden...Tito schreef op 07 mei 2004 @ 15:37:
[...]
Ik heb de orginele 2 week geleden gekocht bij Vobis voor €319,- met gele sticker aan de zijkant.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kan het wel instellen, maar op ISO 200 ruist tie al zo sterk dat je meer wel uit je hoofd laat..............Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 10:13:
[...]
De S50 kan tot ISO 800
en ja, er staat bij de specs 400 maar ISO 400 is op de S50 hetzelfde als ISO 800
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 18:43 ]
Verwijderd
service slecht bij dixons? rolf....zowat in elke plaats is een dixons, dus mocht je nog verhuizen, en je camera gaat kapot, dan kan je bij elk filliaal je apparaat ter reparatie aanbieden, en is dan meestal in 3 weken weer terug.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 18:38:
Wat is wijsheid?
Kopen bij de Vobis of kopen bij de Dixons??
Bij de Dixons is ie 15 euro goedkoper, maar ik heb gehoord dat de service daar echt onwijs slecht is. Of is de Vobis net zo slecht qua service?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 21:31 ]
Verwijderd
de maand duurt nog 20 dagen, wie weet daalt de prijs nog wat.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 19:56:
Is er geen MediaMarkt in de buurt?
Vaak liggen de prijzen daar wel om en nabij de prijzen van andere winkels in de buurt, en de service is tot nu toe erg goed voor mij geweest. Geen problemen met omruilen en garantie/vervanging.
Ik heb eens 20 mtr UTP kabel gekocht, die niet bleek te werken. Kabelbreukjes of zo... gewoon omgeruild terwijl de doos was opgengeknipt. Een Logitech Navigator draadloze set is na 2 jaar kapot gegaan. Logitech geeft 5 jaar garantie: de MediaMarkt heeft toen geregeld dat we direct een nieuwe set van de plank meekregen, en zij zouden de rest met Logitech regelen. Zo hoefden we niet op een reparatie/vervanging te wachten. (Mijn ervaringen zijn gebaseerd op de MediaMarkt in Heerlen, en die in Herzogenrath.)
De camera die ik nu ga aanschaffen (Sony F717), aan het einde van deze maand, is bij de MediaMarkt in Herzogenrath al aanbetaald en gereserveerd....
Verwijderd
Verwijderd
Ruilen.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:31:
Ik heb vanmiddag bij de MM in Heerlen de Ixus 430 gekocht. Wil hem dan voornamelijk gaan gebruiken als vervanging voor een standaard compact camera. Meeste foto's maak ik wel tijdens auto- motorraces. Goede keus of zou ik hem maar gaan ruilen voor een A75 of A80?
Welke wil je nu kopen dan? De 400? Die is bij geen 1 vobis meer te krijgen... ik heb zo'n beetje alles al gebeld... Als je voor de 430 gaat, dan is de dixons niet goedkoper dan de vobis, ik kon die 430 bij de vobis voor 379 krijgen omdat ze voor de actie van vorige week niet echt veel toestellen hadden... wilde hij me er wel 1 voor 379 verkopen... geen idee of ze dat nog doen trouwens...(ik heb die trouwens niet genomen toen...)Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 18:38:
Wat is wijsheid?
Kopen bij de Vobis of kopen bij de Dixons??
Bij de Dixons is ie 15 euro goedkoper, maar ik heb gehoord dat de service daar echt onwijs slecht is. Of is de Vobis net zo slecht qua service?
[ Voor 2% gewijzigd door bdu op 10-05-2004 23:44 . Reden: typo ]
Beetje vreemd, eerst kopen en dan gaan kijken of hij wel geschikt is... maar idd, dan kan je beter de andere nemen...Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:31:
Ik heb vanmiddag bij de MM in Heerlen de Ixus 430 gekocht. Wil hem dan voornamelijk gaan gebruiken als vervanging voor een standaard compact camera. Meeste foto's maak ik wel tijdens auto- motorraces. Goede keus of zou ik hem maar gaan ruilen voor een A75 of A80?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 00:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
De 430 natuurlijkbdu schreef op 10 mei 2004 @ 23:43:
[...]
Welke wil je nu kopen dan? De 400? Die is bij geen 1 vobis meer te krijgen... ik heb zo'n beetje alles al gebeld... Als je voor de 430 gaat, dan is de dixons niet goedkoper dan de vobis, ik kon die 430 bij de vobis voor 379 krijgen omdat ze voor de actie van vorige week niet echt veel toestellen hadden... wilde hij me er wel 1 voor 379 verkopen... geen idee of ze dat nog doen trouwens...(ik heb die trouwens niet genomen toen...)
En hoe kan de MM nu 2,5 uur bij je vandaag liggen? Waar woon je? MM zit tegen woordig in elke 'grote' stad...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 16:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zou ik ook wel eens willen weten. Want voor dat bedrag haal ik hem liever bij de Dixons dan bij 1 of ander internetshopje///Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 12:59:
zal wel weer helemaal aan mij liggen maar ik zie de 430 op de site van Dixons toch echt voor € 449.= staan. Hoe komen jullie dan aan € 379.= ?
Bron:
http://www.dixons.nl/Stor...amera%5Fs&prid=0007044900
Verwijderd
hmmm sorry, foutjeVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 12:59:
zal wel weer helemaal aan mij liggen maar ik zie de 430 op de site van Dixons toch echt voor € 449.= staan. Hoe komen jullie dan aan € 379.= ?
Bron:
http://www.dixons.nl/Stor...amera%5Fs&prid=0007044900
Verwijderd
Is het zo dat de Vobis dan niet al haar producten op de webiste vernoemt?Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:57:
[...]
hmmm sorry, foutje
bij vobis is ie het goedkoopst (en als MM meegaat met vobis, MM ook)
Verwijderd
Het klopt dat niet al hun producten op hun site staan (beetje slecht vind ik)Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:04:
[...]
Is het zo dat de Vobis dan niet al haar producten op de webiste vernoemt?
ik zie namelijk alleen een Ixus II staan...
Bron:
http://www.vobis.nl/content/view/full/486
ik heb mijn camera (430) overigens via camerastore.nl gekocht.
Was slechts € 379 (volledig NL versie). Is iets duurder dan de vobis (als dat klopt) maar ik kon via die site ook meteen voordelig een extra originele batterij (€ 40) en origineel canon tasje (€ 35) bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 16:09 ]
Verwijderd
Ik.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:09:
Wie heeft er ervaring met Vobis?
Verwijderd
Is mij anders wel geluktVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 00:15:
dus dit soort foto's kan ik wel vergeten met mijn IXUS
[afbeelding]
Verwijderd
Euh, gewoon AiAf uit zodat ie in het midden focust, sluiterknop half in en auto volgen en dan nemen.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:12:
[...]
Vertel eens meer hoe je dat gelukt is? En wil je eens wat laten zien??
Morgan...erg mooi...Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:21:
[...]
Euh, gewoon AiAf uit zodat ie in het midden focust, sluiterknop half in en auto volgen en dan nemen.
http://home.planet.nl/~essen577/500/car.jpg
Dit is zelfs nog met me oude V2 gemaakt....aan de andere kant, deze auto reed 60, die raceauto's zo 200 ofzo
Verwijderd
Dat komt dat de auto(morgan? nooit van gehoord) maar 50-60 ging , en ik minder snel de cam hoefde mee te trekken of 'pannen' zoals dat heet ( "Pannen" oftewel "Meetrekken" ).ForrestX schreef op 11 mei 2004 @ 18:30:
[...]
Morgan...erg mooi...
het is wel het zelfde idee...maar je hebt niet echt die snelheidsstrepen in de foto zoals die hierboven...
[ Voor 28% gewijzigd door bombadil op 22-05-2004 13:38 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
tsja....volgende keer ff voor de struiken gaan staanVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:21:
[...]
Euh, gewoon AiAf uit zodat ie in het midden focust, sluiterknop half in en auto volgen en dan nemen.
http://home.planet.nl/~essen577/500/car.jpg
Dit is zelfs nog met me oude V2 gemaakt....aan de andere kant, deze auto reed 60, die raceauto's zo 200 ofzo
[off topic]Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 19:42:
[...]
Dat komt dat de auto(morgan? nooit van gehoord) maar 50-60 ging , en ik minder snel de cam hoefde mee te trekken of 'pannen' zoals dat heet ( "Pannen" oftewel "Meetrekken" ).
Bevalt deze? Ik wil deze namelijk ook, alleen hebben ze hem bij de zaak 'om de hoek' niet... ik heb hem bij de wehkamp wel gezien.. alleen wil dan wel weten of dit een mooi/goed tasje is...meendering schreef op 09 april 2004 @ 19:06:
Mooi start post freakstar!
[...]
Die geheugen kaart daarin lijkt me niet goed. Past nl. net..... ik durf het niet aan.
Ik heb het onderstaande hoesje:
bij mij doet ie het wel.. heb je de goede versie van Softcam... versie 1.52 .. uhh.. heb je je camera op 'bekijk' stand staan... (dus hoe je normaal je foto's bekijkt op je camera) uhh.. je camera doet er heel ff over om zich klaar te maken.. enkele seconden.. misschien te weinig geduld.. ik zou niet weten wat het anders kan zijn...victenn schreef op 13 mei 2004 @ 21:04:
Ik wil mijn ixus 400 graag gebruiken als webcam maar bij stap 2:
Stap 2:
Sluit je camera aan op je PC met de USB kabel. Zet de camera aan in kijkstand en start Canon Remotecapture op. Connect naar je camera en zet de viewfinder aan.
lukt het niet om de viewfinder aan te zetten als ik op het knopje viewfinder on druk gebeurt er niks?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq