[CiP] Reactor Core

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.542 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
mooi gedaan hoor die PSU, ook nog voor de helft gewindowed? :)
maar hoezoe de ATX-kabel ook niet UV-blauw gemeshed, of zie ik 't nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NewbieNeo schreef op 12 mei 2004 @ 12:50:
mooi gedaan hoor die PSU, ook nog voor de helft gewindowed? :)
maar hoezoe de ATX-kabel ook niet UV-blauw gemeshed, of zie ik 't nou verkeerd?
Nope die heb ik origineel groen gelaten. Omdat ik alles in het Blauw-Groen thema doe vind ik het wel mooi. Alleen jammer dat hij niet UV Reactive is. Misschien dat ik die dan maar es moet vervangen met groen UV Reactive Mesh :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, even 2 teaser pic'jes van hetgeen ik de laatste tijd heb gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/58-klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/63-klein.jpg

De gehele update post ik als ik even tijd heb (woensdag mijn laatste examen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat ook UV blauw plexi?
het wordt wel een kermiskast zo, niet bepaald wat je verwacht als iemand met een LiLi begint :D

wel strak gedaan allemaal tot nu toe, ben jaloers op zaag- en vijlskills, alles ziet tot nu toe erg professioneel uit, ga zo door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 18:28:
is dat ook UV blauw plexi?
het wordt wel een kermiskast zo, niet bepaald wat je verwacht als iemand met een LiLi begint :D

wel strak gedaan allemaal tot nu toe, ben jaloers op zaag- en vijlskills, alles ziet tot nu toe erg professioneel uit, ga zo door ;)
Tis idd ook UV plexi. In de bodem zit nu ook UV plexi maar dat zie je bijna niet op de foto. Maar ik schiet binnekort ff wat nieuwe pic's. Ik ben nog aan het denken of ik voorin nog een 5" tft scherm bouw. Ik heb dat hier nog liggen amar dan moet ik wel eerst eens gaan kijken of ik het nog aan de praat krijg (paar kabeltjes los en ik weet niet meer precies op welke plaat ze weer moeten ;)). Of ik monteer een 4x20 blauw caracter lcd erin of 4x40 blauw caracter lcd (heb ik hier ook nog liggen). Ik weet het nog niet. Het volgende wat op mijn lijstje staat is de radiator verder onder handen nemen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
dat frontje ziet er echt mooi uit,
maar kom je nu niet lastig aan je 5.25 drives :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ArchettA schreef op 29 mei 2004 @ 19:34:
dat frontje ziet er echt mooi uit,
maar kom je nu niet lastig aan je 5.25 drives :+
Moeten natuurlijk wel nog wat gaten her en der inkomen ;) :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Allereerst _/-\o_ _/-\o_ voor je openings post :)

Wou jij maak er echt werk van .. ik ben benieuwd hoe ie gaat worden .. ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:59

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

vet dat blauw met groen! :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11

Exigence

dnkroz

Respect voor het front. Supernetjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekosterman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2019
Je front is echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
ik zal als ik jou was nie teveel gaten maken in die front, het ziet er namelijk zo al masterlijk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:39
waarmee heb je het plexi vast gezet in het front?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er vet uit

vraag me alleen af waarom je een dure lian-li kast koopt als je hem vervolgens toch dusdanig uitelkaar zaagt dat je alleen het skelet over houd, kan je net zo goed zelf voor 5% van het geld een skelet maken medunkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:21
Die voorkant ziet er super uit, ik ben benieuwd wat het gaat worden met de drive bays erin. Nu is ie lekker strak, hopelijk blijft dat zo mooi stijlvol. Goed om te zien dat er toch nog goeie invalshoeken zijn in de mods. Lian-mods lijken vaak op elkaar, Deze netjes niet, toppie. _/-\o_

Hopelijk even snel een update (examens zijn klaar toch?) dan kan ik weer mooi van je afkijken voor mijn lian-li (das dus zo'n standaard modje).

edit:

Nog even over dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/11-klein.jpg

Hoe heb je dat precies vastgezet (3,5 inch bay)? Zit met hetzelfde probleem namelijk en vind jouw oplossing wel mooij. Zie alleen niet echt duidelijk hoe je het rekje weer vastgezet hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door Redshark op 04-06-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 21:52
Cool man tot nu toe ziet het er echt toppie uit.
Vooral die voeding is vet goed gemod, en ook die watercooling ziet er tot nu toe vet uit.

[ Voor 54% gewijzigd door jeroen-v op 05-06-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk even snel een update (examens zijn klaar toch?) dan kan ik weer mooi van je afkijken voor mijn lian-li (das dus zo'n standaard modje).
RaZoRbLaDe is op dit moment op Rock am Ring de examenstress uit zn head aan het bangen ;) maar ik ga ervan uit dat hij wel een update'je kan posten voor ons als ie terug is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ziet er idd heel er strak uit hij staat bij mij de de favorieten _/-\o_

heb even een vraagje over de voeding die je gemod hebt vind het werkelijk perfect gedaan maar heb je nu nieuwe kabels getrokken of alleen gemesht?

en de aansluitingen en dergelijke zelf zo geverft of complete kabels zo gekocht?

zo ja een adresje graag :) eind dit jaar wil ik ook een nieuwe pc gaan bouwen en dat moet ook helemaal AF zijn dit is een goed voorbeeld vandaar _/-\o_

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Edwin van Cleef schreef op 06 juni 2004 @ 14:32:
Ziet er idd heel er strak uit hij staat bij mij de de favorieten _/-\o_

heb even een vraagje over de voeding die je gemod hebt vind het werkelijk perfect gedaan maar heb je nu nieuwe kabels getrokken of alleen gemesht?

en de aansluitingen en dergelijke zelf zo geverft of complete kabels zo gekocht?

zo ja een adresje graag :) eind dit jaar wil ik ook een nieuwe pc gaan bouwen en dat moet ook helemaal AF zijn dit is een goed voorbeeld vandaar _/-\o_
nofi...maar lees ff voordat je wat zegt |:(

Die voeding koop je met die aansluitingen en met de ATX kabel gemeshed. De UV mesh plus de UV fans is het enige wat hij eraan veranderd heeft. Die UV mesh kan je wel via inkoopacties.net bemachtigen, die fans zijn bij de betere modzaak te verkrijgen, en die voeding ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

oli4100 schreef op 06 juni 2004 @ 15:55:
[...]

nofi...maar lees ff voordat je wat zegt |:(

Die voeding koop je met die aansluitingen en met de ATX kabel gemeshed. De UV mesh plus de UV fans is het enige wat hij eraan veranderd heeft. Die UV mesh kan je wel via inkoopacties.net bemachtigen, die fans zijn bij de betere modzaak te verkrijgen, en die voeding ook :)
nu je het zegt had er totaal overheen gelezen dacht dat het ook los verkrijgbaar was heb namenlijk verloopjes gezien van bijvoorbeeld de normale molex naar SATA aansluiting als de voeding zoiets nog niet heeft had ik namenlijk willen weten hoe ik deze het beste er in zou kunnen modden denk dat tegen het eind van het jaar deze voedingen wel normaal leverbaar zouden zijn :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo mensen, ik ben weer terug. Examens achter de rug, 5 dagen ge-RAR-ed (Rock am Ring). Dus ik heb weer vollop tijd voor het modden en alle examenstress kwijt :P ;) .

Ik zal morgen een update posten, misschien dat ik morgen ook nog even verder mod maar dat weet ik nog niet zeker.

(PS: Voor die vraag over het hdd-rek, dat zal ik wel duidelijk maken met een foto in de update :) ! )

Stay Tuned for more tomorrow O-) .

[edit]
Ik heb het toch niet gered om vandaag een update te posten. Dan maar morgen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me
[center]TOPIC UPDATED!! --> UPDATE 6[/center]

[center]Zie startpost![/center]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Hoe zit het dan met CDrom drives oid? Hoe en wat ? :)
Btw begint er echt mooi uit te zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:07

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ziet er errug netjes uit!
Alleen zeg je dat je het plexiglas van het front matallic blauw hebt gespoten aan de achterkant.. blijft dat wel goed zitten? Ik heb het ook bij een kast gedaan, en daar gaf het als resultaat dat je he ter zo weer af kon trekken.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Laatst online: 03-02 11:42
Ik ben ook zeeeeeeeeeer benieuwd wat je met de cdromspelers gaat doen? Externe?? of wel intern? verders uber mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ethnocentrix schreef op 09 juni 2004 @ 15:24:
Ziet er errug netjes uit!
Alleen zeg je dat je het plexiglas van het front matallic blauw hebt gespoten aan de achterkant.. blijft dat wel goed zitten? Ik heb het ook bij een kast gedaan, en daar gaf het als resultaat dat je he ter zo weer af kon trekken.
Blijft bij mij perfect zitten. Ik heb met Flexa verf gespoten. Want ik heb nadat ik het heb gespoten nog gezaagd en gevijld erin en het heeft niet losgelaten :) .
Bi0Hazard schreef op 09 juni 2004 @ 15:24:
Hoe zit het dan met CDrom drives oid? Hoe en wat ? :)
Btw begint er echt mooi uit te zien 8)
Thrillseekah schreef op 09 juni 2004 @ 15:25:
Ik ben ook zeeeeeeeeeer benieuwd wat je met de cdromspelers gaat doen? Externe?? of wel intern? verders uber mod
Nope die komen gewoon intern. Allen moeten daarboven ook nog gleuven in en stukjes alu op komen. Ik ben namelijk nog niet klaar met het front ;) . Ook zit ik nog aan het verwerken van een 5" tft in het front te denken. Stay tuned ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg... die intake aan de voorkant is goddelijk :| respect gast echt heel mooi

edit: als ik jou was zou ik echt zo min mogelijk veranderen aan het front, het ziet er nu zo extreem strak uit

misschien de opticals achter alu plaatjes verbergen, beetje in stijl als die intake? succes ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice!, ga je ook nog andere fanguards gebruiken? want dat is het enige dat ik op het moment niet zo :9 vindt! Ga zo door man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!
ga je er een gezichtje van maken op de voorkant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:51:
Nice!, ga je ook nog andere fanguards gebruiken? want dat is het enige dat ik op het moment niet zo :9 vindt! Ga zo door man! :)
Dat is ook het gene waar ik me aan stoor. De 2 fanguards achterin. Ik weet alleen nog niet welke ik als vervanger wil gebruiken. Nog es kijken wat het i-net te bieden heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ziet er heel mooi uit _/-\o_
Tis jammer dat ik niet van zulke casemod skillz heb :'(

spamm0r modus:
UPDATES!
/spamm0r modus

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 22:42
Wat ga je doen met het powerknopje en het resetknopje? Ik zie ze niet in de voorkant van jouw behuizing zitten... (kan goed zijn dat ik er overeen kijk B) )

Zou je een foto van de voorkant kunnen maken met een blacklight erop? Ben reuze benieuwd hoe dat eruit ziet...

verder: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:05:
[...]

Dat is ook het gene waar ik me aan stoor. De 2 fanguards achterin. Ik weet alleen nog niet welke ik als vervanger wil gebruiken. Nog es kijken wat het i-net te bieden heeft ;).
Moet je eens zoeken op 3d fanguards... die vind ik zelf erg mooi! :9 :)

Ik heb zelf een paar van deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamegear.be/images/grill10.jpg

Komen van *klik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuukNouwen schreef op 09 juni 2004 @ 16:13:
Wat ga je doen met het powerknopje en het resetknopje? Ik zie ze niet in de voorkant van jouw behuizing zitten... (kan goed zijn dat ik er overeen kijk B) )

Zou je een foto van de voorkant kunnen maken met een blacklight erop? Ben reuze benieuwd hoe dat eruit ziet...

verder: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Het powerknopje en resetknopje ga ik ook nog in het front verwerken.

Als ik wat verder ben zal ik wel even een de case met een aantal blacklights belichten, en dan zal ook wel duidelijk worden waarom het Project Reactor Core heet ;) O-) .

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:15:
/me
[center]TOPIC UPDATED!! --> UPDATE 6[/center]

super alain >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Ziet er super uit. Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

Trouwens waar haal jij die schroefjes om je HD te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
OMFG! Dat front ziet er wel erg gelikt uit.
Ben benieuwd hoe je je drivers en powerknop hier strak in gaat verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude wil je me niet meer zo verheugd laten zijn om niets?? met zon quote denk ik meteen 'yay, nieuwe update!!' *kwijl* en alles wat erbij komt, kijk ik goed, is het iemand die een update-aankondiging quote :| pats boem weg vreugde =D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzie m nu pas, maar t is gelijk een van de mooiste projecten die ik ooit heb gezien!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
heel erg mooi gemaakt, ik vind je bodem raam orgineel, nog nooit gezien! combinatie kleuren vind ik zeker mooi! oftewel: nog niks op aan te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi gedaan! hoeveel is er nou nog over van de kast zoals ie was? :9

*bookmarked*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

w00000t front is super vet en die intake daaro ook heel mooi idee maar denk je echt dat je door het streetglow effect de grond niet meer ziet want ik denk dat je nog wel door uv-plexi kan kijken

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is idd een hele mooie kast :9~
Heb meteen eff een vraagje.. Ik wil mijn pc ook andere kleur spuiten, moet ik daar ook perse een grondlak voor nemen en daarna een zijdeglans? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:11:
Dit is idd een hele mooie kast :9~
Heb meteen eff een vraagje.. Ik wil mijn pc ook andere kleur spuiten, moet ik daar ook perse een grondlak voor nemen en daarna een zijdeglans? :+
zijdeglans? u crazy?
anyways, voor dit soort vragen kun je hier terecht: FAQ CME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploWare
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 13:34

ExploWare

BoingBoing

hmmmm, strak!!!, maar...
where do the buttons go? :?

misschien een idee: die spalkjes van die inlet tegen Muis-stijl knopjes aanbouwen
die hebben maar een heel klein klikje, en daar kan je best een powerbutton aan maken.
lijkt bij vet! :9~

. . . . . Youp.net . . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnz ziet er erg strak uit, ken niet wachten tot de volgende update 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heb je eigenlijk de zilveren versie gepakt van je voeding en niet de zwarte. of was je eerst niet van plan je kast te spuiten, ik hoop dat je het met me eens bent dat een zwarte voeding er strakker uit zo hebben gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 19:36

hellfire_ultd

Effe checke!

_/-\o_ GAAF, die voorkant!

Heel mooi gemaakt, ook die intake voor je radiator!

Keep up the great work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:44:
waarom heb je eigenlijk de zilveren versie gepakt van je voeding en niet de zwarte. of was je eerst niet van plan je kast te spuiten, ik hoop dat je het met me eens bent dat een zwarte voeding er strakker uit zo hebben gezien
Ik wou de kast inderdaad in eerste instantie niet spuiten. Heb toen nog uitdrukkelijk voor de zilvere gevraagd. Ik heb ook overwogen om hem zwart te spuiten maar ik denk dat ik het zo laat. Aangezien ik nog meer grijs/zilvere tinten erin heb (Buitenkant case, hdd's, opticals :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 17:49
Petje af Razorblade. Dit is echt een vette kast. Lekker strak, mooi afgewerkt, prachtige fan intake...

*2 duimpjes omhoog*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
woot netjes! vind echt om te kwijlen.!

Staat die reservoir gewoon los van de kast?, of heb je die vast gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker mooi man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect _/-\o_ dit is echt super mooi
keep up the good w0rk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

goed bezig die razorblade _/-\o_

Is het misschien een idee wat te doen aan dat zwarte carbon look gedoe bovenaan het frontje vd lian li?

Ik vond dat bij mijn 6083A altijd al zo lelijk, maar kon er geen oplossing voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Wow prachtig man, vooral die radiator intake is geniaal wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
matinez schreef op 11 juni 2004 @ 08:52:
woot netjes! vind echt om te kwijlen.!

Staat die reservoir gewoon los van de kast?, of heb je die vast gemaakt?
Die zit moervast ;). De bodem van het reservoir is ongeveer 1 cm dik. Ik heb er ongeveer 7mm diep M3 draad in getapt. Toen een M3 Imbus schroefje van beneden erin gedraaid (door de bodem).
PnD schreef op 11 juni 2004 @ 09:57:
goed bezig die razorblade _/-\o_

Is het misschien een idee wat te doen aan dat zwarte carbon look gedoe bovenaan het frontje vd lian li?

Ik vond dat bij mijn 6083A altijd al zo lelijk, maar kon er geen oplossing voor vinden.
Dat is heel makkelijk op te lossen. Dan zou ik gewoon een passende kleur zilver bij je kast kopen, het stuk carbon over spuiten en weer terug monteren. Maar ik laat het liever zo, ik vind het wel mooi. Past een beetje in het thema (die strip is zwart met zilveren accentjes (kast is van binnen zwart en van de buitenkant zilver)) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

super gedaan, ben benieuwd naar het eindresultaat :) mag ik vragen wat de laatste 10% van je vorige project is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de weinige casemods waar ik echt van ga kwijlen. mooi werk hoor! i like your style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Geens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-03 01:56
Man, prachtig gewoon.
Enkel die UV-gele dingen zou ik niet gedaan hebben.

Anyway, nice job
congratz want ik had ookal zoiets in mind met m'n volgende case (die front dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

OMG! _/-\o_
Echt super werk! Goed uitgedacht (volgens mij :P) en echt knap gemod. Lekker die hele case onder handen nemen! En lekker veel zelf zagen enzo, een niet hoog pre-mod gehalte, daar houd ik wel van!
Ik wacht met smart op de plaatjes in het donker :9
Hier kan BioBlade nog een puntje aan zuigen :+

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
zeeer goede cip dit, toppie!
vraagje: waarmee heb je je window gezaagd, figuurzaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

offtopic:
Hier kan bioblade idd een puntje aan zuigen. Kan 99% van de casemods op GoT doen.
Dus snap niet waarom je dat nou zo specifiek zegt, wat bioblade doet is en blijft toch ook casemodden.
Doe dus even niet zo flauw mr mcflipp

Ben jij trouwens de mcflipp van #movies-holland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:35

Shunt

Boe

McFlipp schreef op 11 juni 2004 @ 16:08:
OMG! _/-\o_
Echt super werk! Goed uitgedacht (volgens mij :P) en echt knap gemod. Lekker die hele case onder handen nemen! En lekker veel zelf zagen enzo, een niet hoog pre-mod gehalte, daar houd ik wel van!
Ik wacht met smart op de plaatjes in het donker :9
Hier kan BioBlade nog een puntje aan zuigen :+
offtopic:
jezus deze mod is net zo pre modded als die van bio hoor. het enige wat hij meer heeft gedaan is een gat in de bodem en in de front gezaagt ?

zeer strakke mod. mschien wou je het al doen maar hier ffe een idee van mij.
als je nu eens een aantal leds achter dat plexie front zet een stuk of 100 en die iedere keer in een patroon aan laat gaan (denk aan bliksem of energie pieken. dat zou extreem wreed zijn

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Shunt schreef op 11 juni 2004 @ 16:24:
[...]

offtopic:
jezus deze mod is net zo pre modded als die van bio hoor. het enige wat hij meer heeft gedaan is een gat in de bodem en in de front gezaagt ?
offtopic:
als dit pre-mod is kan misschien beter iedereen maar stoppen met modden, want hier is dus niks standaard aan

Hij begint er echt geil uit te zien man :)

Keep up the good work ;)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Dit is toch wel weer heel anders dan de bekende casemods, mijn complimenten.

Ik ben wel benieuwd naar waar je dat UV-blauwe plexi vandaan hebt :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 07-09 08:21
Dit is gewoon echt super die voorkant is zow mooi strak echt geweldig, top werk man ben benieuwt wat er allemaal nog gaat gebeuren aan deze mooie mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net uit de garage... ongeveer 6 uur aan de radiator gewerkt. Hij's ook opnieuw gespoten en hangt te drogen in de garage. Maybe morgen pic's :) .
The Undertaker schreef op 11 juni 2004 @ 17:14:
Dit is toch wel weer heel anders dan de bekende casemods, mijn complimenten.

Ik ben wel benieuwd naar waar je dat UV-blauwe plexi vandaan hebt :7 .
UV Plexi komt bij GS-Systems vandaan (www.coolcase.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
die had je toch al gespoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ArchettA schreef op 11 juni 2004 @ 18:53:
die had je toch al gespoten :+
Ja maar ik had hem gespoten toen hij nog origineel was. Ik heb er nu hoe een idioot aan gesleuteld :P . Wacht maar tot je hem ziet en dan zeg je: "Is dat een Black Ice Pro :? :? :? " >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
wow dikke update (6)!
Ik had natuurlijk die sneak previews al gezien maar die nieuwe voorkant is wel erg extreem mooi gedaan!

Trouwens: is dat kleine doorzichtige buisje het water reservoir voor heel de kast ?!
Ik wist niet dat die dingen zo gigantisch klein konden zijn?

Wat voor een waterkoolingsset is dat dan wel niet in? En is het dan officieel nog nodig om blowers in de kast te plaatsen als alles al water gecooled is?

Komen er trouwens bij de 5-1/4" en 3,5" bay-uitsnedes ook van die zilvere randen eromheen ?

Gaaf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Mag ik vragen hoe je je voedingskabels hebt gemesht en welke diameter je hebt gebruikt en hoe je de connectoren heelhuids van de kabels hebt gekregen???
Wil dat namlijk zelf ook gaan doen in mijn Coolermaster ATC201CSX2.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Morphine schreef op 11 juni 2004 @ 19:50:
wow dikke update (6)!
Ik had natuurlijk die sneak previews al gezien maar die nieuwe voorkant is wel erg extreem mooi gedaan!

Trouwens: is dat kleine doorzichtige buisje het water reservoir voor heel de kast ?!
Ik wist niet dat die dingen zo gigantisch klein konden zijn?

Wat voor een waterkoolingsset is dat dan wel niet in? En is het dan officieel nog nodig om blowers in de kast te plaatsen als alles al water gecooled is?

Komen er trouwens bij de 5-1/4" en 3,5" bay-uitsnedes ook van die zilvere randen eromheen ?

Gaaf gedaan!
Een reservoir is niet verplicht, je kan ze dus zo klein maken als je zelf wilt.
sommige pompen hebben wel reservoir nodig en dan is het dus wel verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mijn of doen we tegenwoordig niet meer aan pics? Bij mij is niets zichtbaar. Servertje down. Enkele andere pics van reacties doen het wel! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's jouw probleem dan, hier werkt alles nog ...

ziet er toll aus Alain :D je hebt jezelf echt overtroffen :)

ben benieuwd naar je rad ;)

PS je komt toch wel nog naar StelLAN he ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jealma schreef op 11 juni 2004 @ 20:06:
Mag ik vragen hoe je je voedingskabels hebt gemesht en welke diameter je hebt gebruikt en hoe je de connectoren heelhuids van de kabels hebt gekregen???
zo als al enkele keren is vermeld de voedingskabel was al gemesht toen razorblade hem kocht dus eerst ff lezen en dan nuttige vragen stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
HyperioN. schreef op 11 juni 2004 @ 16:13:
zeeer goede cip dit, toppie!
vraagje: waarmee heb je je window gezaagd, figuurzaag?
klein kickje...razor heeft mijn vraag niet gezien volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ziet er extreem goed uit, mijn complimenten
het is goed om te zien dat jij er de tijd voor neemt, keep it up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die intake is echt 1337!
Het doet me nu heel zwaar denken aan Day of The Tentacle met die vorm :)

Verder... Ga zo door en zorg voor die update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik weer, afgelopen daagjes ff druk gehad.
jealma schreef op 11 juni 2004 @ 20:06:
Ik heb 1/8" (3mm) mesh gebruikt voor alle voedingskabelen (behalve de ATX-kabel die was al gemeshed). Ik heb een klein schroevendraaiertje gebruikt om de "weerhaakjes" in de molexen naar binnen te drukken. Daarna wat tape om de pinnen van de molexen gedraaid (zodat de mesh er niet in blijft hangen). Toen de mesh erover, tie-wrap eromheen, krimpkous erop. En klaar ;).
HyperioN. schreef op 12 juni 2004 @ 23:47:
[...]

klein kickje...razor heeft mijn vraag niet gezien volgens mij?
Vanalles wat ;). De front intake heb ik met figuurzaag gedaan. Het bodem window + zijwindow heb ik met decouperzaag gedaan (iets kleiner gezaagd dan wat het moet zijn) en dan de rest bijgevijld. En het stukje aluminium wat ik heb gebruikt om de voorkant weer dicht te maken + bevestiging rad. , dat heb ik met de dremel gedaan. Over het algemeen vind ik de decoupeerzaag gewoon het fijnst om windows mee te maken. Voor het fijnere werk de figuurzaag en voor de stukjes waar je niet goed bij komt, de dremel... :Y) .

[edit]
Ik probeer alle vragen te beantwoorden, maar het kan best zijn dat ik soms over een vraag heen lees...Stel hem dan nog maar eens :P .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ga je waterkoeling ready to run maken want ik wil graag zien hoe je je waterkoelingsetup er uiteindelijk in maakt (gebruik een deel van jou mod voor mijn eigenste mod) en keep up the good work my man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:29:
wanneer ga je waterkoeling ready to run maken want ik wil graag zien hoe je je waterkoelingsetup er uiteindelijk in maakt (gebruik een deel van jou mod voor mijn eigenste mod) en keep up the good work my man
Ik zal zo even wat pics posten van de radiator die eindelijk erin zit :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, even 1 pic onder voorbehoud aangezien de pic zo gaar als wat is. Ik heb 83 pics gemaakt op 3 locaties (buiten (redelijk donker), badkamer, mijn kamer) en geen een waarvan ik nou zeg zo komt het tot zijn recht. Dus morgen als we weer mooi daglicht hebben gaat de case weer naar buiten en dan maak ik nieuwe. Tot die tijd moeten jullie het even met deze pic doen (van de badkamer serie :P):

["Onder-voorbehoud-pic" weggehaald aangezien nu betere in de startpost staan]

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Waar is je strakke rad-intake van deze pic gebleven :?
Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/66-klein.jpg

Dat vond ik er nl. beter uitzien :Y)

edit:

Of laat me raden.. het front van bovenstaande foto komt er nog overheen? :P

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 16-06-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja idd volgens mij is dat een pic zonder het voorpaneel :D

ziet er wel heerlijk uit allemaal *kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig !
zie dat je echt je best hebt gedaan !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xzoticate schreef op 09 juni 2004 @ 16:59:
Ziet er super uit. Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

Trouwens waar haal jij die schroefjes om je HD te bevestigen?
Ik zie dat ik een vraag ben vergeten te beantwoorden ;) :
Die schroefjes zijn m3 imbus schroefjes van de gamma. De grotere gamma's hebben ze, en daaronder zitten soort ringetjes (weet de naam niet) maar die zijn ook te koop daar ;).
frickY schreef op 16 juni 2004 @ 23:14:
Waar is je strakke rad-intake van deze pic gebleven :?
[afbeelding]

Dat vond ik er nl. beter uitzien :Y)

edit:

Of laat me raden.. het front van bovenstaande foto komt er nog overheen? :P
Dat front komt er inderdaad nog overheen. Dit is zonder het voorfront (dat kan je er zo vanaf klikken). Ik heb dat even gedaan zodat je kan zien hoe de radiator vast zit. Maar morgen zal het allemaal wat duidelijker te zien zijn, dan fix ik wat nieuwe pics :).

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alsooo, neue pics's + update ;) !

/me
[center]TOPIC UPDATED!! --> UPDATE 7[/center]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 15:11

Exigence

dnkroz

Dit wordt een case met een stevige smoel. Letterlijk en figuurlijk. Echt mooi werk man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Laatst online: 13-09 19:39
wow echt super maar is de radiator op de nieuwe fotos nou dezelfde radiator als je gespoten heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ! Dit is waarschijnlijk 1 van de mooiste casemods die ik ooit heb gezien! Hoeveel heb jij in totaal uitgegeven aan die casemodspullen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Wow, man erg mooi gedaan! Complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Je Rad is nu echt mooi geworden, alleen zie je hem nu niet meer zo goed :)
Jammer dat er geen stellan komt, anders had ik hem weer kunnen bewonderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eltinio schreef op 17 juni 2004 @ 13:42:
wow echt super maar is de radiator op de nieuwe fotos nou dezelfde radiator als je gespoten heb?
Yup is dezelfde. Heb er behoorlijk veel uren ingestoken wat betreft plamuren maar ik vind het resultaat geslaagd :) !
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 13:46:
Wow ! Dit is waarschijnlijk 1 van de mooiste casemods die ik ooit heb gezien! Hoeveel heb jij in totaal uitgegeven aan die casemodspullen...?
Pfoe, geen idee. Maar het valt best wel mee. Ik zal het eens een keer uittellen en dan zal ik het hier neerzetten :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is één van de mooiere mods die ik de laatste tijd heb gezien. B)
Het gaat de goede kant op, ga zo door.. Afbeeldingslocatie: http://www.dutchphotozone.com/images/smiles/thumbsup.gif

Alles is een mooi geheel en goed afgewerkt, ik ben benieuwd wat voor verassingen je nog meer voor ons in petto hebt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:01:

Pfoe, geen idee. Maar het valt best wel mee. Ik zal het eens een keer uittellen en dan zal ik het hier neerzetten :) !
Hou ik je aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Ik moet zeggen, aan het begin dacht ik, wat is die in godsnaam die vette Lian li aan het verneuken, zoveel geld en dan zoveel ermee kutten en alles wegzagen.
Nu dat ik steeds meer het uiteindelijke resultaat begin te zien begin ik hem ook nog mooi te vinden, ik hou van mods die totaal op geen andere mods lijken, zo heb ik mijn Cube ook gemaakt. Het word al best leuk ik hoop dat je er nog wat unieke elementen inveegt ;)

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt mooi gedaan... veel oog voor detail. Maar het word wellicht een prob. als je server het plots niet meer doet, en je der een cd of diskette in wilt bokken... :X

Maar zeer mooie mod _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:58:
Echt mooi gedaan... veel oog voor detail. Maar het word wellicht een prob. als je server het plots niet meer doet, en je der een cd of diskette in wilt bokken... :X
Wat :? :o Een SERVER :? :(

Dit is toch duidelijk een LAN-Bak B-) Anders best wel zonde... hij is namelijk Super Mooi O+ :9~ :>

Alleen vroeg ik me 1 ding af : Waarom wordt er bij die Radiator de Fan aan de binnenkant van de case geplaatst ?? Lijkt me logischer dat ie aan de andere kant zit of niet ??

Hij is vet 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:58:

Maar zeer mooie mod _/-\o_
Als je even het topic doorleest zie je dat er wel degelijk Cdrom drive in komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb even wat gekloot met papier. Design voor het front... Zie:

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/Frontdesign-small.jpg

Wat die 3 stukjes papier daar beneden doen weet ik ook zelf nog niet (ergens een power switch in verwerken? Hdd-led, resetknop, Powerled?).

Zelf vind ik het niet zo passend...

Maarrr! Ik zou zeggen pak photoshop, paint of whatever erbij en gooi jouw ideën hier in de thread wat betreft het ontwerp van het front. Ik sta open voor alle suggesties!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 15:27 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste