[CiP] Reactor Core

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.523 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nu zou ik oppassen want dadelijk verkloot je nog je voorkant als je het te druk maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Topicstarter
HStyles schreef op 17 juni 2004 @ 15:36:
Nu zou ik oppassen want dadelijk verkloot je nog je voorkant als je het te druk maakt
Was maar een testje, vind het zelf ook nix hoe het uitziet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95016

inderdaad, daar ben ik ook bang voor

op het moment vind ik je voorkant echt geniaal omdat het zo minimalistisch is en toch zitten er speelse elementen in (uv plexi, ronde vormen)

als ik jou was zou ik alleen de sleuf van je pioneer slot-in nog op de voorkant doen, in dezelfde stijl als de rad intake, dus donkere sleuf met vrij brede, met aluminium afgewerkte rand

als je perse de knoppen ook op de voorkant wil hebben, zou je die ook in zo'n alu afwerkplaat kunnen verwerken, maar dan zou ik wel de DVD eject ook verplaatsen naar dat paneel zodat alle knoppen mooi bij elkaar zijn

ik denk dat je erg op symmetrie moet letten, als je dat kan vasthouden denk i kdat het geheel het mooiste wordt

uiteraard zijn dit slechts suggesties, ik hoop dat je er iets moois van maakt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Echt moddervette mod!

Dat meshen van je kabels, hoeveel tijd heb je daar nu ingestoken?
Ik heb een filmpje op 3dgameman bekeken, zij vertelden dat het wel minimaal 4 uur gaat duren 8)7

En aan het einde van je mesh, dat heb je afgesloten met blauwe tape?

Suc6 met de rest van je mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 80011 schreef op 17 juni 2004 @ 16:27:
Echt moddervette mod!

Dat meshen van je kabels, hoeveel tijd heb je daar nu ingestoken?
Ik heb een filmpje op 3dgameman bekeken, zij vertelden dat het wel minimaal 4 uur gaat duren 8)7

En aan het einde van je mesh, dat heb je afgesloten met blauwe tape?

Suc6 met de rest van je mod ;)
Ehm daar zit wel 4 uur in ja, als het niet langer is. En op het uiteinde heb ik een tie-wrapje gedaan en daarover heen UV-blauwe krimpkous :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103268

Ik weet wel een mooi plekje voor je power-, reset-, etc.-knoppies. Op het enige lelijke plekje van die LiLi: dat vage strookje aan de bovenkant van je bezel!
Dan hoef je ook niet zoveel te verkl*ten aan je mooi plexi-frontje.
En de power-, HDD-, etc.-leds.... kunnen die door je bezel heen schijnen? Zou misschien ook best leuk zijn.
Veel plezier; TopMod!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
ik zou wel die TFT erin zeten.. misschien wel niet die dikke rand erom heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zelf zou ik ook niet de fanbus/knopjes aan de voorijde doen, zat ander plekjes waar ze een stuk minder opvallen.
Zelf heb ik de schakelaartjes voor ccfl/fan ook aan de achterzijde en dat bevalt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Ik ben even een half uurtje bezig geweest om een idee uit te werken, ging nogal moeilijk omdat ik geen foto heb van je kast vanaf boven (zonder papiertjes erop) ;) Lastig nu moest ik én een idee ontwerpen én in een perspectief werken die me niet beviel ;) Maak je nog even een foto van bovenaf dan post ik alvast mijn ontwerpje:

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/test21.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, helemaal vergeten ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/front-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106207

ik vind het heel mooi hoe je de s;langen weg hebt gewerkt en het ziet er zo erg strak uit mijn compimenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Misschien kun je eens aan de gang met die aanrakingsloze knopjes (zie inkoopacties.net) En een paar leds achter dat plexi is ook wel een goed idee als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Geen zin om het helemaal te tekenen, maar wellicht een idee om frontjes te zagen voor je cdrom drive ter grootte van de normale plaatjes, in het midden daarvan een langwerpig gat te maken en daar dan weer plexi achter? Als je cd rom dus open gaat komt er een metalen plaatje met plexi daarachter naar buiten dus.

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34946/thumb.jpg

zo dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door _ferry_ op 17-06-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00

Copycat

Stamgast @ HGGCT

OMFG !!!

* Copycat kruipt weer op z'n stoel

Waanzinnig staaltje modwerk kerel.
Alleen vroeg ik me af of je 2 HD's het wel overleven zo dicht op elkaar. 'T zijn dan wel test HD's maar toch. Was je van plan er voor normaal gebruik ook 2 in te zetten zo ja hoe regel je je koeling ? Of zit er een fan voor :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 76438 schreef op 17 juni 2004 @ 19:35:
Misschien kun je eens aan de gang met die aanrakingsloze knopjes (zie inkoopacties.net) En een paar leds achter dat plexi is ook wel een goed idee als je het mij vraagt.
Waar vind je die op ia.net? Ik zie ze niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Hmm, ik zie dat de actie van die knoppen is afgelopen, http://www.inkoopacties.net/ia/zchxnz2d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 17 juni 2004 @ 18:56:
Ik ben even een half uurtje bezig geweest om een idee uit te werken, ging nogal moeilijk omdat ik geen foto heb van je kast vanaf boven (zonder papiertjes erop) ;) Lastig nu moest ik én een idee ontwerpen én in een perspectief werken die me niet beviel ;) Maak je nog even een foto van bovenaf dan post ik alvast mijn ontwerpje:

[afbeelding]
_ferry_ schreef op 17 juni 2004 @ 20:07:
Geen zin om het helemaal te tekenen, maar wellicht een idee om frontjes te zagen voor je cdrom drive ter grootte van de normale plaatjes, in het midden daarvan een langwerpig gat te maken en daar dan weer plexi achter? Als je cd rom dus open gaat komt er een metalen plaatje met plexi daarachter naar buiten dus.

edit:

[afbeelding]

zo dus :)
leuke ideetjes, maar dr is 1 dingetje wat niet geheel klopt geloof ik... ik zie telkens twee optische drives met tray, terwijl in de 'ingrediëntenlijst' slechts sprake is van 1 optische slot-loading drive :S
De "ingrediënten":

# Lian-li PC-60
# Levicom X-Alien 550W Zilver Voeding
# Asus A7M266 Moederbord
# Amd Thunderbird 1400 Mhz Processor
# 2x 256MB DDR Samsung Geheugen
# Leadtek GeForce 2 GTS 64MB DDR Videokaart
# Sitecom 10/100MBit Netwerkkaart
# 10GB Harde Schijf
# Pioneer Slot-In Dvd Speler
# AC-Ryan Wire Sleeving
# AC-Ryan Connect-X Connectoren
# AC-Ryan Acrylpanels UV-Blue
# AC-Ryan UV-Blue Ventilatoren
# AC-Ryan UV-CCFL Lampen
# AC-Ryan UV-Blue Rounded Kabelen
# UV-Blue Glow-Motion
# 3 Frisor Engineering Waterblokjes
# Aantal Meter Tygon Slang
# Aantal Nylon Slang Klemmen
# Hydor L20 Waterpomp
# Black Ice Pro 1 Radiator
# Asetek Waterchill Reservoir
# Aluminium Plaatmateriaal
# Popnagels
# Diverse schroefjes
# En misschien dat ik nog wat vergeten ben!
en tbh vind ik geen van beide ontwerpen echt bij de looks van de case in zn huidige vorm passen, maja dat zal een kwestie van smaak zijn

ik hoop dat Razorblade er wat moois van maakt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95016 schreef op 18 juni 2004 @ 12:20:
[...]

[...]

leuke ideetjes, maar dr is 1 dingetje wat niet geheel klopt geloof ik... ik zie telkens twee optische drives met tray, terwijl in de 'ingrediëntenlijst' slechts sprake is van 1 optische slot-loading drive :S

[...]

en tbh vind ik geen van beide ontwerpen echt bij de looks van de case in zn huidige vorm passen, maja dat zal een kwestie van smaak zijn

ik hoop dat Razorblade er wat moois van maakt =)
_/-\o_ Dit laat weer eens zien dat niet iedereen zo goed/brilliant is in ontwerpen maken als u grote heer. _/-\o_

Nog een ontwerpje van mij:

http://www.wxs.nl/~kuijt153/test22.png (anders mol ik de layout van het forum ;) ) Ik heb er wél 2 drives in zitten maar ik heb gwoon nie goed gekeken 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 18-06-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89432

Ik zou die voorkant gewoon zo laten, hij is veel te strak om er gaten in te maken. Dunno hoe je dat dan gaat doen met je 5½" drives though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:35
misschien een idee om die drive met de opening aan de bovenkant van de kast te doen, dat je de drive dus (als je van de zijkant kijkt) een kwartslag draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:25

Bestla

M/M -> V/F

Anoniem: 115073 schreef op 18 juni 2004 @ 13:00:
[...]
(anders mol ik de layout van het forum ;)
Zeer mooie mod, ben zelf nu ook bezig met wat plexi en ledjes 8)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 22-06-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073 schreef op 18 juni 2004 @ 13:00:
[...]
*knip*
_/-\o_ Dit laat weer eens zien dat niet iedereen zo goed/brilliant is in ontwerpen maken als u grote heer. _/-\o_
*knip*
waar slaat dit op? ik doe ook maar suggesties omdat ik dit een interessante mod vind maar ik heb geen diee waar ik dit aan te danken heb :?

dat ontwerp vind k wel aardig maar is nog niet echt dat ik denk 'ja, past er mooi bij'... maarja dat is een kwestie van smaak natuurlijk, tis niet mijn mod dus moet er eigk niet over oordelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 20:50

Jack

MHz Matters

wat betreft die front...
ik zou gaan voor iets met ronde vormen
Ipod vormen zeg ma.. ronde hoeken, ronde knoppen e.d.
omdat dat wel terug komt in de rest van de case

mijn 13373 paint skillz:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.makkink/front.jpg

p.s. die huidige grill vink maar nix ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Jack op 21-06-2004 22:05 ]

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je al eens geprobeerd om modders mesh (gaas) voor die UV plaat te monteren, zodat het UV oplicht door de mazen van het gaas? beetje in de stijl van die nieuwe Lili, V1000 ofzo =) verder benk wel beniewd naar wat je vindt van de suggesties tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 17:05
DeeD heeft PSP maar weer eens ter hand genomen (nul modskills, maar kon het niet laten)

Afbeeldingslocatie: http://automovie.50free.org/dump/front2.jpg

Hierbij het ik erop gelet dat er zoveel mogelijk van het uv-plexi overblijft (het stellen dus ekle uitgezaagde, en geen verhoogde, vormen voor) en zoveel mogelijk symetrie.
Overigens zou het het allermooist zijn als de aan en reset knop van die iPod achtige dingen zijn. Die je dus enkle aan hoeft te raken en niet in te drukken. Blijft er nog meer plexi over :9

edit:
fanbus vergeten... iPod "draaischijf" misschien? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DeeD2k2 op 21-06-2004 23:57 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Neo_TGP schreef op 18 juni 2004 @ 13:25:
misschien een idee om die drive met de opening aan de bovenkant van de kast te doen, dat je de drive dus (als je van de zijkant kijkt) een kwartslag draait.
Dit lijkt mij ook de mooiste oplossing.. de voorkant vind ik nu juist zo mooi strak, zou ik niks meer aan veranderen...

Eventueel zou je de CD/DVD wel achterstevoren er in kunnen zetten zodat ie hem achteruit gooit..

<edit> never mind, ik zie net dat dat nooit never niet gaat passen..
Die voorkant is dat een deurtje of zit het vastgeschroeft? als het een deurtje is is het makkelijk, gewoon achter de deur plaatsten en niets meer aan de voorkant wijzigen...

[ Voor 21% gewijzigd door ToolkiT op 22-06-2004 06:33 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
Oei.. gaten in dat front maken. Dat lijkt me zonde :(
Misschien kun je het een beetje G4-like doen?
Dus je cd-drive stealthen zodat het 1 geheel is, maar je wel ziet waar het klepje zit. Beetje schuren en paar ledjes eromheen, en je hebt een glow-in-the-dark-tray =)

edit:

Zo dus;
Afbeeldingslocatie: http://www.3dv.com/images/g4.jpg

En dan n n paar leds erlangs voor n glow over die rand :P

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 22-06-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44

empy

Rijdt rondjes

Hoe heb je die rad intake gemaakt op het front? Ik ben zelf nl. ook van plan om binnenkort mijn server onder handen te nemen, maar ik heb geen idee hoe ik zoiets het best kan maken. |:( Ik wil een viper styled intake hebben voor mijn front fan, misschien dat je me een paar hints kan toespelen? O-)

Voor de rest, toppie CiP. Vind `m echt meesterlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even een klein update-je.

Ten eerste, iedereen bedankt voor het maken van zijn/haar front-designs. Ik ben er nog niet uit maar ik laat jullie asap weten :) .

Ik heb mijn waterkoeling draaiend. Maar nu kan ik hem weer leeg gaan laten :( . Ik had groen UV-dye erin gedaan en daarna nog wat anti-corrosie (vanwege de aluminium knikveren die ik bovenin heb gebruikt, maar dat zien jullie nog wel). Maar dit pakte verkeerd uit en nu heb ik groen met oranje :? water. Groen water en oranje schuim. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik heb toch al vaker wc setups gefixt maargoed. Dan maar opnieuw vullen zonder anti-corrosie ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubacker
  • Laatst online: 29-12-2024
ff offtopic vraagje, wat kan ik als beste compinatie gebruiken voor een WC setup ?
en waar kan ik alles halen ( kleuren maken niets uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Brubacker schreef op 22 juni 2004 @ 14:41:
ff offtopic vraagje, wat kan ik als beste compinatie gebruiken voor een WC setup ?
Welkom op het forum Brubacker :) . Jouw vraag kunnen ze perfect hier beantwoorden: [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel IX[/rml]

Veel suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Brubacker schreef op 22 juni 2004 @ 14:41:
Open svp even een eigen topic, dit word niet echt gewaardeerd ;) Lees eens wat revieuws enz.

Ontopic:

Ja, die anti-corrosie vloeistof is echt waardeloos. Ook dat spul wat ik bij mijn asetek kreeg, veroorzaakte een zooi in mijn slangen. Ik gebruik nu gewoon demi water, geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Also, goed nieuws!

Ik heb net het water refilled en nu is het dus wel Groen met een hoofdletter G ;) .

Ik zal binnenkort even een update posten!

Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack

Jack

MHz Matters

Anoniem: 61422 schreef op 22 juni 2004 @ 16:20:
Also, goed nieuws!

Ik heb net het water refilled en nu is het dus wel Groen met een hoofdletter G ;) .

Ik zal binnenkort even een update posten!

Stay tuned.
ik was niet ongerust hoor ;)

maar heb je al een idee welke kant je op wilt gaan met de front van de case?

ik zou denk ik voor de ronde vormen á la G4 of Ipod gaan... O-)

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jack schreef op 22 juni 2004 @ 16:28:
[...]

ik was niet ongerust hoor ;)

maar heb je al een idee welke kant je op wilt gaan met de front van de case?

ik zou denk ik voor de ronde vormen á la G4 of Ipod gaan... O-)
Idd wil ik de kant op gaan met de ronde vormen. Ik probeer alles in deze case met strakke rechte vormen en ook wel wat ronde vormen erin. Het front moet denk ik niet iets worden met teveel "frutsels". Gewoon strak en functioneel.

(Overigens heb ik 2 nieuwe goodies voor in Reactor Core. Ik heb ze als eerste in de benelux, de Thermaltake TrueLight Memory Heat Spreaders. Klik voor review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubacker
  • Laatst online: 29-12-2024
nice , maar zou je er niet anders uitsnijden dan "Thermaltake" ??
of is dit niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Brubacker schreef op 22 juni 2004 @ 16:43:
nice , maar zou je er niet anders uitsnijden dan "Thermaltake" ??
of is dit niet mogelijk ?
Ssst... ;) Dat Thermaltake is er al vanaf. Dat kan je zo weghalen is een soort covertje. Nu is het een gewone zwarte heatspreader met 5 kleine gaatjes in met ledjes erachter O-) .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 22-06-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 00:07
RoamoR schreef op 22 juni 2004 @ 14:52:
[...]

Open svp even een eigen topic, dit word niet echt gewaardeerd ;) Lees eens wat revieuws enz.

Ontopic:

Ja, die anti-corrosie vloeistof is echt waardeloos. Ook dat spul wat ik bij mijn asetek kreeg, veroorzaakte een zooi in mijn slangen. Ik gebruik nu gewoon demi water, geen enkel probleem meer.
LOL dat spul bij de asetek set is anti-alg geen anti-corrosie vloeistof. staat d8 ik in de handleiding. het is idd wel waar dat het eentroepje geeft in de slangen

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ThaKiller schreef op 22 juni 2004 @ 16:49:
[...]

LOL dat spul bij de asetek set is anti-alg geen anti-corrosie vloeistof. staat d8 ik in de handleiding. het is idd wel waar dat het eentroepje geeft in de slangen
Wat het ook is, allemaal troep. Mijn advies: geen anti-..... zooi erin gooien. Het geeft de grootste zooi in je slangen dat wil je niet weten. Mooi demi water + uv dye en nix anders :) .

Ok, nu weer ontopic en geen gezeur meer over anti-..... spul in je wc-setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

Mooie kast, ik moet het je nageven! Ik zit inmiddles nog alti9jd te eachten op mn UV Blauwe kabelmeshes.... (inkoopactie, eerste en laatste keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67877

Wat issie mooi geworden! Echt zeer netjes gedaan, kasten als deze zijn het mooist; kabeltjes netjes opgeruimd, niet teveel kleurtjes en dus ook niet te druk, WC strak in de case verwerkt, een goede eigen inbreng, etc. :) De UV plexi windows zijn ook mooi, je bodemwindow ziet er strak uit zo!

Hier mag je zeker trots op zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy

empy

Rijdt rondjes

shrenghang schreef op 22 juni 2004 @ 10:42:
Hoe heb je die rad intake gemaakt op het front? Ik ben zelf nl. ook van plan om binnenkort mijn server onder handen te nemen, maar ik heb geen idee hoe ik zoiets het best kan maken. |:( Ik wil een viper styled intake hebben voor mijn front fan, misschien dat je me een paar hints kan toespelen? O-)

Voor de rest, toppie CiP. Vind `m echt meesterlijk _/-\o_
Ik denk dat je over mijn vraag heen hebt gelezen |:( , bij deze dan nog maar een keer stellen.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
shrenghang schreef op 22 juni 2004 @ 22:23:
[...]

Ik denk dat je over mijn vraag heen hebt gelezen |:( , bij deze dan nog maar een keer stellen.... :9
De rad-intake is in principe een plaatje met een vierkant (met afgeronde hoeken) gat erin. Daarachter heb ik de radiator gemonteerd met behulp van 4x M4 Imbus schroeven met 4 rubber ringetjes tussen de radiator en het metaal (geen last van trillingen :)) en nog eens 4 rubber ringetjes tussen de kop van de schroef en het plaatje (stond mooier, en misschien ook anti-trilling ;) ). Maar hoe zitten die M4 Imbus schroeven dan in de radiator vast vraag je je af? Als je de foto van de gemodificeerde radiator hebt gezien in de laatste update dan kan je zien dat ik er een stuk gaas in geplamuurd hebt (normaal voor auto-tuning), dit heb ik gedaan zodat je niet meer met je vingers aan de, toch wel, erg kwetsbare radiatorvinnen kan komen. Daarnaast heb ik 4 M4 moertjes erin geplamuurd. Zo kon ik de schroeven zo in de radiator draaien zonder gehannes met moertjes vasthouden etc.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 22-06-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy

empy

Rijdt rondjes

Anoniem: 61422 schreef op 22 juni 2004 @ 23:11:
[...]

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.
Ehhmmm, eigelijk niet, ben volgens mij weer eens in een lekker onduidelijke bui geweest. :X 8)7 Ik bedoelde de intake op je front |:( want die is echt uber _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
shrenghang schreef op 22 juni 2004 @ 23:51:
[...]

Ehhmmm, eigelijk niet, ben volgens mij weer eens in een lekker onduidelijke bui geweest. :X 8)7 Ik bedoelde de intake op je front |:( want die is echt uber _/-\o_
Ah zo ;) . Dat is eigenlijk redelijk simpel, het is een alu plaatje in een soort :( - mondvorm. Ik heb in het plexi ook die vorm gezaagd, maar zo groot dat de rand precies achter het aluminium plaatje valt. Daarna heb ik van de achterkant gezien tegen het mondvormig alu plaatje die buisjes geplakt met seconde lijm (eerst zwart gespoten).

Dus het gat in het plexi was iets groter dan de het binnenste gat van het alu plaatje, maar kleiner als de buitenkant van het alu plaatje. De rand van het plexi zit ongeveer in het midden van de rand van de mond van het alu plaatje. Het alu-mond-plaatje is een rand van ongeveer 2cm breed, 1cm is bedekt erachter door de plexi plaat. Ik heb aan de binnenkant dus nog 1cm over. En daarop zijn vanaf de achterkant de zwart gespoten buisjes geplakt met seconde lijm. Zit zo vast als een blok beton :) .

Ja ja, erg ingewikkeld uitgelegd maar ik kan het niet echt anders duidelijk uitleggen. Ik hoop dat je het snapt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack

Jack

MHz Matters

offtopic:
Razorblade jij hebt toch ook nog zon grote AT case?
hoeveel cm breed is dat ding eigenlijk?

en check de support@voidyourwarranty.nl mail eens ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Jack op 23-06-2004 17:37 ]

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jack schreef op 23 juni 2004 @ 17:35:
offtopic:
Razorblade jij hebt toch ook nog zon grote AT case?
hoeveel cm breed is dat ding eigenlijk?

offtopic:
Hij is erg breed, ongeveer 31 cm. Dat word project Reactor Core 2 ;) En over de site, host was gehackt en zijn nu beveiliginsupdates aan het uitvoeren en nu werkt .nl enzo niet meer. Ik geloof dat ik ze maar es moet gaan bellen. Zou 1 dag duren... [edit]Grr die klote hackers hadden mijn index.php verwijderd lol

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 23-06-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack

Jack

MHz Matters

Jack schreef op 23 juni 2004 @ 17:35:
offtopic:
offtopic:
en nog een keer ;)

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
/me
[center]TOPIC UPDATED!! --> UPDATE 8[/center]

[center]Zie startpost![/center]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 26 juni 2004 @ 17:30:
/me
[center]TOPIC UPDATED!! --> UPDATE 8[/center]

[center]Zie startpost![/center]
bleh...ik dacht je hebt een gigantische update begaan maar het zijn maar 5 plaatjes ofzo en niks toegevoegt NOFI hoor maar dit vind ik niet echt een update. ( :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 115073 schreef op 26 juni 2004 @ 17:35:
[...]

bleh...ik dacht je hebt een gigantische update begaan maar het zijn maar 5 plaatjes ofzo en niks toegevoegt NOFI hoor maar dit vind ik niet echt een update. ( :'( )
Ehm dat kan he. Ik heb toch best wel veel tijd er weer in gestoken. Wc setup geheel aangesloten. Pomp bevestigd, t-stuk etc... is niet zo 1-2-3 gefixt. En ook met lekkage testen enzo. Relais aangesloten, stroomvoorziening van de pomp. Ide kabels en psu kabels opgeruimd. Rest van de kabelen opruimen. Zit toch zeker weer een dikke 5 uur werk in. Als het niet meer is. En ik heb het ook nog 2x moeten vullen zoals je hierboven had kunnen lezen maar dat kan, is jouw mening ;).

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 26-06-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Laatst online: 23-05 14:03
Ziet er goed uit, ook die WC slangen netjes weg/afgewerkt
het begint al weer op een echte PC te lijken ;)
offtopic:
ik krijg nu al weer zin om te gaan modden maarja volgende week toetsweek :(
dus nog ff weekje wachten dan kan ik verder met mijn plexi case,
heb gister plexi opgehaald bij m'n oom die ut op maat gezaagd heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 15:02
Mooi gedaan hoor :D

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 13:49
Netjes alles hoor, vooral dat raampje aan de onderkant vind ik stoer :)

Maar ik heb een vraagje: als je UV erin zet, krijg je dan niet van dat paarse licht? Terwijl het meer de bedoeling was dat alles blauw werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Die slangen zijn erg mooi bevestigt, niet zoals in de meeste mods _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 26 juni 2004 @ 17:38:
[...]

Ehm dat kan he. Ik heb toch best wel veel tijd er weer in gestoken. Wc setup geheel aangesloten. Pomp bevestigd, t-stuk etc... is niet zo 1-2-3 gefixt. En ook met lekkage testen enzo. Relais aangesloten, stroomvoorziening van de pomp. Ide kabels en psu kabels opgeruimd. Rest van de kabelen opruimen. Zit toch zeker weer een dikke 5 uur werk in. Als het niet meer is. En ik heb het ook nog 2x moeten vullen zoals je hierboven had kunnen lezen maar dat kan, is jouw mening ;).
:X eh...ik zei niet dat je er niks aan gedaan had hoor 8)7 8)7 echt niet :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, i love your mod ;)

EDIT:

Toch nog een vraagje:

Heb je één WireSleeving setje nodig gehad? Of twee?

Sommige mensen raden namelijk aan om 2 sleeving setjes te kopen. O-)

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 80011 op 26-06-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zag t gister al op een ander forum, maar net werk met de slangen en voedingskabels d:)b Zelf zou ik niet snel het idee hebben om dmv antiknikveren de slang achter de tray door te voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 08:15
had het ook al op een ander forum gezien alleen dat maakt het zeker niet minder vet.

iets kleinere update maar laat wel weer een aantal mooie details zien.

maar wat voor ding zit er in de voeding ( dat zwarte ding aan de buitenkant)?

en wat is dat precies voor slang die je aan de ahcterkant heb zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Dat ding in de voeding, is de stroomtoevoer van een pomp als ik het goed zie :)
daarvan zal ook wel die slang zijn die jij ziet

[ Voor 26% gewijzigd door archetta op 26-06-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60095

over die pomp, die zit daar helemaal boven en reservoir onder moet dit niet ondersom :?

voor de rest hele strakke mod _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

damnz, echt een 10 voor afwerking,

nice man, ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 115073 schreef op 26 juni 2004 @ 18:41:
[...]

:X eh...ik zei niet dat je er niks aan gedaan had hoor 8)7 8)7 echt niet :/ :X
Oke :> :)
Anoniem: 60095 schreef op 26 juni 2004 @ 20:49:
over die pomp, die zit daar helemaal boven en reservoir onder moet dit niet ondersom :?

voor de rest hele strakke mod _/-\o_
Eigenlijk wel voor de ontluchting etc. Vullen is anders een pain in the ass, als het uberhaupt lukt. Daarom heb ik dat t-stuk bovenin gezet voor te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60095

is wel mooier die pomp bovenin, al zet je hem beneden in je kast neer heb je super veel ruimte verlies en hij staat lelijk, ik heb hem ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schitterende update, had het al op Bit-Tech gezien maar toch de moeite van het nogmaals bekijken waard

een verzoekje, zou je misschien de updates niet alleen in de startpost willen zetten, maar óók in de thread zelf? als iemand het hele project wil nalezen dan is de startpost ideaal, maar mensen die alleen de laatste update willen zien (zoals ik :P ) moeten álle plaatjes steeds opnieuw downloaden, wat toch weer enkele nutteloze seconden langer duurt ;)
ik zou het iig erg handig vinden als je ook losse updates kan bekijken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack

Jack

MHz Matters

Op dit plaatje
http://www.voidyourwarran...jects/reactor-core/69.jpg
heb je de 'moddersmesh' erin verwerkt...
dat ziet er erg gaaf uit :9~
maar hoe heb je dat zo netjes als één geheel gekregen?
dat de mesh overloopt in de radiator?

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jack schreef op 28 juni 2004 @ 10:51:
Op dit plaatje
http://www.voidyourwarran...jects/reactor-core/69.jpg
heb je de 'moddersmesh' erin verwerkt...
dat ziet er erg gaaf uit :9~
maar hoe heb je dat zo netjes als één geheel gekregen?
dat de mesh overloopt in de radiator?
Die heb ik erin geplamuurd. En daarna schuren en schuren. De mesh loopt nog wat verder door onder de plamuur maar dat zie je niet.

Ik heb even een plaatje ter illustratie gemaakt voor je:

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/Radiatordoorsnee.png

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 28-06-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Ziet er goed uit!! , En hoe heb je die slang zo strak tegen de bodem gekregen , met een tiewraps en zo'n plakkertje ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Av3ng3rtje schreef op 28 juni 2004 @ 15:59:
Ziet er goed uit!! , En hoe heb je die slang zo strak tegen de bodem gekregen , met een tiewraps en zo'n plakkertje ofzo ?
Inderdaad ja. Van die dingen waar je een tie-wrap doorheen kan doen en kan vast plakken. Ik heb ze wel eerst zwart gespoten. Maar het zijn niet van die gare dingen die je bij ccfl's ofzo krijgt, want die laten plakrotzooi achter en plakken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20
Ey Alain ik zou die voorkant zo laten als ie nu is. Lekker strak :)
Ik zou de knopjes "onzichtbaar" maken achter het glas doormiddel van de q-touch chip. Filmpje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:17
Nee dat doet ie niet want dat komt in mijn case mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Laatst online: 27-05-2024
Anoniem: 61422 schreef op 28 juni 2004 @ 17:24:
[...]

Inderdaad ja. Van die dingen waar je een tie-wrap doorheen kan doen en kan vast plakken. Ik heb ze wel eerst zwart gespoten. Maar het zijn niet van die gare dingen die je bij ccfl's ofzo krijgt, want die laten plakrotzooi achter en plakken niet.
Waar heb je die dingen gehaald ? , gewoon bij de lokale doe-het-zelf zaak??

Lijkt me wel geschikt om bedrading achter me mobo tray weg te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Av3ng3rtje schreef op 28 juni 2004 @ 22:27:
[...]

Waar heb je die dingen gehaald ? , gewoon bij de lokale doe-het-zelf zaak??

Lijkt me wel geschikt om bedrading achter me mobo tray weg te werken
Ehm geen idee waar je ze kan krijgen, me broer had die nog (doosje vol)...

Volges mij zijn ze wel te koop bij de betere electronica zaak. Ze heten iets van kabelbind padjes. Ik zal ook wel ff zoeken en als ik wat vind laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Damn ik wou vandaag aan het front verder gaan, maar ik ben er nog steeds niet uit wat ik ervan ga maken... Ik heb al zoveel verschillende designs geprobeerd maar ik vind het niet de uitstraling hebben die ik graag zou willen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

Shunt

Boe

wat denk je van een externe cdrom bay ?
zo kan je als je wil meerdere dvd cd spelers er in gooien en toch het strakke front behouden ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 29 juni 2004 @ 18:04:
Damn ik wou vandaag aan het front verder gaan, maar ik ben er nog steeds niet uit wat ik ervan ga maken... Ik heb al zoveel verschillende designs geprobeerd maar ik vind het niet de uitstraling hebben die ik graag zou willen. :'(
ik denk dat er wel genoeg suggesties gedaan zijn, en iedereen vond net wat anders het mooiste. waarschijnlijk heb jij een beeld van wat je uiteindelijk met deze mod wil bereiken, en dus ben jij de enige die echt de verschillende suggesties tegen elkaar kan afwegen.

ik hoop dat je de minimalistische, strakke looks die je case nu heeft vast kan houden, en verder ben ik erg benieuwd naar je uiteindelijke beslissing =)
Ediejo schreef op 30 juni 2004 @ 00:14:
*knip*

vind ik dit wel de mooiste voor het front, maar dat is mijn mening.

*knip*
ik vind het nogsteeds jammer dat mensen niet éérst kijken naar de hardware die in het front verwerkt moet worden... er is maar sprake van 1 optical drive (Pioneer Slot-In Dvd Speler) en de pwr/reset knoppen en activity LEDs, maar verder helemaal niets geloof ik. dus dat ontwerp van het front heeft teveel gaten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

Heb je die voeding zelf gemesht, of zo gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 95016 schreef op 30 juni 2004 @ 11:16:
[...]

ik vind het nogsteeds jammer dat mensen niet éérst kijken naar de hardware die in het front verwerkt moet worden... er is maar sprake van 1 optical drive (Pioneer Slot-In Dvd Speler) en de pwr/reset knoppen en activity LEDs, maar verder helemaal niets geloof ik. dus dat ontwerp van het front heeft teveel gaten =)
Misschien dat ik toch overstap op een 2e optical erbij, een dvd-brander oid. Maar dan ziet dat niet meer uit, eentje met een tray en eentje slot-in. Dus moet de dvd-speler ook vervangen worden door een met een tray. Dus dan zou dat design wel kunnen kloppen. Ik ga nog eens even verder denken ;) .
Anoniem: 104854 schreef op 30 juni 2004 @ 11:50:
Heb je die voeding zelf gemesht, of zo gekocht?
Ik heb ze zelf gemesht. Het enige wat van te voren gemesht was, was de ATX-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:14

Shunt

Boe

Anoniem: 61422 schreef op 30 juni 2004 @ 13:35:
[...]

Misschien dat ik toch overstap op een 2e optical erbij, een dvd-brander oid. Maar dan ziet dat niet meer uit, eentje met een tray en eentje slot-in. Dus moet de dvd-speler ook vervangen worden door een met een tray. Dus dan zou dat design wel kunnen kloppen. Ik ga nog eens even verder denken ;) .

[...]

Ik heb ze zelf gemesht. Het enige wat van te voren gemesht was, was de ATX-kabel.
denk maar eens aan een extern cdrom systeem. ik heb dit een paar maanden gehad omdat ik zeer minimaal ruimte had voor een kast en toen paste mijn cdrom speelers niet meer. werkt perfect.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

Lekker origineel dat plexi. Werkt dat als een soort deurtje ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422 schreef op 30 juni 2004 @ 13:35:
[...]

[knip]
hehe, decisions decisions ;)
ik denk dat opzich 1 slot-in wel een mooi resultaat kan opleveren, cker in het front zoals het nu is. en mocht je een tweede optical erbij willen doen, maar dan met tray, dan kan dat imo prima, in Orac3 misstaat dat ook cker niet. het heeft allemaal te maken met voor welke look je gaat, en uiteraard ook hoe netjes je dat kan toepassen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89432

Anoniem: 99283 schreef op 30 juni 2004 @ 22:01:
OMG! GENIAAL! Maak er een deur van _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91700

Anoniem: 99283 schreef op 30 juni 2004 @ 22:01:
Hier geef je de TS (zonder het zelf te beseffen lijkt me...) een hele goede tip, de voorkant kan zo "strak" blijven, zonder overbodige frutsels, en alles blijft bereikbaar :Y) Dit lijkt mij het beste idee over het front wat tot nu toe naar voren is gekomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 91700 schreef op 01 juli 2004 @ 19:52:
[...]

Hier geef je de TS (zonder het zelf te beseffen lijkt me...) een hele goede tip, de voorkant kan zo "strak" blijven, zonder overbodige frutsels, en alles blijft bereikbaar :Y) Dit lijkt mij het beste idee over het front wat tot nu toe naar voren is gekomen _/-\o_
Mmm ik dacht dat ik dit ook al gezegt had, maar nu ik terug kijk heb ik het waarschijnlijk alleen gedacht...

Deurtje lijkt me idd de mooiste oplossing..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Raz0rblade, waarom stealth je niet gewoon een gewone drive, of 2 drives zoals mij:
Afbeeldingslocatie: http://blackgoth.ath.cx/dion/eindfotos26.JPG
het enigste nadeel wat je dan hebt is dat je je open knopje moet verplaatsen maar dat zal geen probleem zijn, en op deze mannier ziet het net uit alsof het gehele plexi er nog op zit, je ziet alleen buiten de tray zelf 1 mm die open is..
gehele verhaal voor meer info enzo :[rml][ CM] Blauwe Plexi cube (Project finished!)[/rml]

mijn mening dus: zoveel mogelijk stealthen
mooi project wel voor de rest :)

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Kick*

Ey razorblade,

Jij hebt op je radiator zo`n soort gaas zitten; zat dat er al op of heb je dat ergens gekocht?

Zo ja, waar is dat te koop? :)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
8)7 Dude.. lees zn topic dan gewoon.
Nog geen 15 posts naar boven legt ie t helemaal uit aan n andere luiwammes die ook al niet wou lezen

Wel weer n hele opwindende update zie ik nu. Die haddik nog helemaal nie gezien :X Maar zou je het slangetjetussen GPU en res. niet iets inkorten?
Verder; _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 14-07-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.... nou wat is moddersmesh precies en waar is het te koop? Als je zo slim bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 80011 op 14-07-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Anoniem: 80011 schreef op 14 juli 2004 @ 11:02:
Ja.... nou wat is moddersmesh precies en waar is het te koop? Als je zo slim bent.
Mss zal je dat op kunnen zoeken met de search.

Mooie case is dit aan het worden. Gelukkig zijn er nog mensen die echt casemodden inplaats van een fan te verplaatsen en een lampie te plaatsen :). Keep up the good work.. btw ga je naar campzone dan kan ik hem bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoT search en Google search leveren niets op bij mij, dus wat is het eigenlijk precies en waar is het eventueel te koop? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben ik weer ;) ! Die mesh heet ook wel moddersmesh in de USA maar je kunt hem hier ook kopen bij van die auto-tune zaken. Ik heb dit stukje van een vriend gekregen die dat nog over had van zijn auto, waar je het kan kopen weet ik ff niet maar als ik het te weten kom laat ik het wel even weten in dit draadje!

@ Rddr: Ik ben me nog aant bedenken of ik naar campzone ga ;) . We'll see :) !

[edit]
Owja, en het front probleem is opgelost, ik ben voor een geheeeeeel andere aanpak gegaan maar dat zien jullie nog wel in de next massive update >:) !

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 14-07-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als je naar CZ gaat vind ik dat je naast The_Resetter mag staan :+

Dat 'gaas' gaat vaak onder de naa 'race-gaas' rond.. Wordt vaak op scooters en auto's gebruikt achter gaten voor n sportieve look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oo ja, mss heb ik een mooi adresje daarvoor.

Bedankt voor de informatie en nog veel suc6 met je mod natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 16:26
Mooi werk, misschien zie ik je dan ook nog wal @ CZ als je komt. Ik hoop zelf nog voor CZ een CM stacker te kopen, of ik die ooit mod zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo mensen, sneak preview >:) :

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/Sneak-preview1-klein.jpg

Front met de deur :9 O-) !

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/Sneak-preview2-klein.jpg

In het donker (zie ook de dvd slot-in mod (3 leds ingemod) voor de cd/dvd-glow)!

Stay tuned for the Final Update!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 15-07-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

y0w ! ziet er netjes uit. Ik w8 met smart op de final update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Anoniem: 61422 schreef op 15 juli 2004 @ 21:30:
Zo mensen, sneak preview >:) :

[afbeelding]

Front met de deur :9 O-) !

[afbeelding]

In het donker (zie ook de dvd slot-in mod (3 leds ingemod) voor de cd/dvd-glow)!

Stay tuned for the Final Update!
Deurtje van een PC-6070? :)
Wat heb je met je oude front gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ArchettA schreef op 15 juli 2004 @ 21:35:
[...]

Deurtje van een PC-6070? :)
Wat heb je met je oude front gedaan?
Ik heb voor mijn main rig een Lian-Li PC-7323A. Dat is een big tower met deur (wordt niet meer gemaakt). Die deur heb ik kleiner gezaagd, het slot-gat groter gemaakt en daar zit nu de power switch in. En nog wat gemodified eraan totdat het paste. Die deur van de PC-6070 heeft geen ventilatiegaten voorin en is toch wat anders. Ik heb nu een unieke midi-tower deur die niet door Lian-Li wordt geleverd :P .

Het oude front heb ik aan de kant gelegd. Ik vond het niet hetgene hebben wat ik wou dat het had. Niet dat het niet strak ofzo was, maar ik vind dit toch mooier :) . Als ik alles in het front wilde hebben wat ik erin wilde hebben dan werd dat originele front veel te druk, en nu heb ik een strak deurtje ervoor (En daar ben ik ook nog niet klaar mee :P) .

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 15-07-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Err .. like.. maak in dat deurtje hetzelfde als die ene front... dat zou pas uber zijn? ik bedoel, gewoon open maken, en dan aanzetten, heb je iig een strakke front, vind ik dan, want die front die je daar had, vind ik vrij geil...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste