[CiP] Reactor Core

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:53

Shunt

Boe

zeer netjes. mare ik heb een vraagje. dat uv plexiglas is dat nu even stevig als normaal plexiglas. ik wil namelijk een kast uit uv plexiglas gaan maken. en wil dus ook de hdd's en alle andere zooi daar van maken maar aangezien dat plexi gemengt is met allerlij kleur stoffe vraag ik me af of dit wel sterk genoeg blijft. en dat ik dan geen 8 mm hoef te bestellen :D
offtopic:
post 300 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Shunt op 17-07-2004 00:41 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Topicstarter
Ja hoor er zit totaal geen verschil in met de sterkte van gewoon plexiglas. Ik zou 5mm nemen... Maar 2 zal ook nog wel moeten lukken :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:53

Shunt

Boe

Anoniem: 61422 schreef op 17 juli 2004 @ 00:53:
Ja hoor er zit totaal geen verschil in met de sterkte van gewoon plexiglas. Ik zou 5mm nemen... Maar 2 zal ook nog wel moeten lukken :) !
nu nog een winkel vinden die dat spul in nl ook verkoopt. anders ga ik wel voor zwart plexiglas en desnoods spuit ik het zelf wel zwart. 8)7

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
http://www.onlineproject.nl/index.html

Hier verkopen ze UVplexi in 5mm, maar ik weet niet als die platen groot genoeg zijn voor je,

Nog even terug komen op dat deurtje. ga je nu ook iets nieuws verzinnen voor je mainrig? nu die zonder deurtje zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ArchettA schreef op 17 juli 2004 @ 14:17:
http://www.onlineproject.nl/index.html

Hier verkopen ze UVplexi in 5mm, maar ik weet niet als die platen groot genoeg zijn voor je,

Nog even terug komen op dat deurtje. ga je nu ook iets nieuws verzinnen voor je mainrig? nu die zonder deurtje zit :)
Ja zkrs, w8 maar op Project Ice-9 Revised >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 20:07
even een vraagje, weet niet of 'ie al voorbij is gekomen, maar hadden de koelers in jouw voeding ook zo'n 2pin stekkertje? Hoe heb je dat opgelost met de 3pin aansluitingen van de nieuwe koelers? Gewoon stekkertjes afknippen en solderen?

verder hele mooie casemod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bramm schreef op 18 juli 2004 @ 14:49:
even een vraagje, weet niet of 'ie al voorbij is gekomen, maar hadden de koelers in jouw voeding ook zo'n 2pin stekkertje? Hoe heb je dat opgelost met de 3pin aansluitingen van de nieuwe koelers? Gewoon stekkertjes afknippen en solderen?

verder hele mooie casemod!
Yupz, klopt. Stekker eraf knippen en de draden solderen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 07:34
vind het andere front toch wel mooier, kan je dat er niet opschroeven met schenier ofzo? En dan die schanieren verzinken oid?

[ Voor 3% gewijzigd door Bliep op 19-07-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Killerhond schreef op 18 juli 2004 @ 21:45:
Vond je andere front toch wel mooier, kan je dat er niet opschroeven met schenier ofzo? En dan die schanieren verzinken oid?
Ik denk niet dat Razorblade na het modden van het deurtje van zijn Mainrig nu nog besluit de oude front te gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Ik zit er nu ook over te denken om een soorgelijk front te maken, deze voorkant ben ik een beetje zat. Er zitten nu allemaal rare vormen enzo in, niet lekker recht :P

Ik las dat je de achterkant metallic blauw hebt gespoten. Als je er nu een uv ccfl achter houdt, licht de plaat dan helemaal niet meer op? Als dat niet zo is zou ik namelijk 2 keuzes hebben:
1: een of twee uv buisjes aan de voorkant maken, eventueel in een plexiglazen (stevige :P ) buis.
2: UV-leds op de plaat richten. Ik denk alleen dat je dan niet echt een mooi egaal effect krijgt.

Alle twee zouden wel uitvoerbaar zijn. Ik weet alleen niet wat mooier/functioneler zou zijn :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

vind de voorkant wel wat lijken op zo'n tentacle uit "day of the tentacle" :P

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 22:25

Silentpuma

To much mind...

Jeez wat is hier allemaal gebeurt man! :o Ziet er vet uit zeg, zeeeer netjes afgewerkt alles! Volgens mij zijn daar heel wat bloed, zweet, tranen en uurtjes in gestopt zeg alsjeblieft... Zien er echt heel goed uit, complimenten! _/-\o_
(En nu maar hopen dat mijn CIP hier in de beurt kan komen O-) ;) )

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 20:15
RaZoRbLaDe vraagje ik ben zelf ook met een [CiP] bezig en nouw wou ik een window maken van blauw UV plexi maar kun je er dan nog wel door heen kijken of zie je dan niks meer ??

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 17:22
Even een schopje. Ik neem aan dat je op vakantie bent. Ik wacht met spanning op je volgende major update. Deze cip heeft weer wat ideeën bij me opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben van plan om hem de komende 2 weken af te maken.

(Overigens heb ik tussen de bedrijven door een andere "casemod" gemaakt om mijn mainrig ff tijdelijk in te bouwen, die zal ik ook binnenkort hier ff posten (Project Galactic Warrior). Daarom dat ik ook even niet hier geupdate heb, my apologies ;) !)

@Cyrus, als je een sterke blacklight in je kast hebt hangen en je gebruikt dat UV plexiglas als window kan je vrijwel niets zien. Maar dat hangt er dus erg vanaf hoe sterk jouw UV belichting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107703

Kon het nergens in je topic vindne maar hoe heb je dta deurtje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89432

Anoniem: 107703 schreef op 21 augustus 2004 @ 14:46:
Kon het nergens in je topic vindne maar hoe heb je dta deurtje gemaakt?
Ik heb voor mijn main rig een Lian-Li PC-7323A. Dat is een big tower met deur (wordt niet meer gemaakt). Die deur heb ik kleiner gezaagd, het slot-gat groter gemaakt en daar zit nu de power switch in. En nog wat gemodified eraan totdat het paste. Die deur van de PC-6070 heeft geen ventilatiegaten voorin en is toch wat anders. Ik heb nu een unieke midi-tower deur die niet door Lian-Li wordt geleverd .

Het oude front heb ik aan de kant gelegd. Ik vond het niet hetgene hebben wat ik wou dat het had. Niet dat het niet strak ofzo was, maar ik vind dit toch mooier . Als ik alles in het front wilde hebben wat ik erin wilde hebben dan werd dat originele front veel te druk, en nu heb ik een strak deurtje ervoor (En daar ben ik ook nog niet klaar mee ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 09:24
Wow, echt 1 van de mooiste casemods die ik ken :9~ :9~ maar wanneer komt er een update want ik wil hem echt zien als hij helemaal klaar is :9 :P .
Kan je anders even een foto maken met de zijkant erop in het licht en in het donker want ik kan geen mooie total shot vinden.

N1 mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 23:50

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

*Bump*

Ik wacht nog steeds op de Final update. Kan niet w88 om dat eindresultaat te zien.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Anoniem: 106398

cybersteef schreef op 08 september 2004 @ 23:33:
*Bump*

Ik wacht nog steeds op de Final update. Kan niet w88 om dat eindresultaat te zien.
Ja ik ken het gevoel ;) Razorblade zal het vast wel posten zodra hij kan.

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
* De Bij vind het echt een vet mooie kast! en gaat jouw TS als tutorial gebruiken voor haar eigen kast :D

check mijn webshop!

Anoniem: 115073

grr ik denk krijg nu volle pagina met nieuwe pics te zien :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goed nieuws!!

Ik ga mijn mainrig in deze case bouwen. Ik heb mijn mainrig helaas uit elkaar moeten halen omdat mijn wc-pomp ermee was gestopt :? . En nu doet hij het weer :? ? Maar goed, om de mainrig weer in elkaar te bouwen is veel te veel werk en is een project voor de zomervakantie! Aangezien hij herbouwd wordt O-) ! Het is nog even wachten op mijn Geforce 6800LE (leuk om te oc-en O-) ) en dan ga ik weer verder en maak ik hem deze week (vakantieweekje :)) af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Anoniem: 61422 schreef op 22 oktober 2004 @ 19:26:
Het is nog even wachten op mijn Geforce 6800LE (leuk om te oc-en O-) ) en dan ga ik weer verder en maak ik hem deze week (vakantieweekje :)) af!
Week is toch al afgelopen :?

Zeker goed nieuws tho, ik vroeg me al af of je het project nog af ging maken, het zag (en ziet) er veel belovend uit.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bertrand schreef op 22 oktober 2004 @ 22:59:
[...]

Week is toch al afgelopen :?

Zeker goed nieuws tho, ik vroeg me al af of je het project nog af ging maken, het zag (en ziet) er veel belovend uit.
Ik woon in het zuiden ;), daar begint de vakantie maandag pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81855

Waar heb je dat gekocht man? Zooo fat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02-2021
Ik heb het ook in mijn mod verwerkt. Onderandere nadat ik in deze mod het effect gezien had.

Ik heb het gekocht bij de grote IA van fictions. En op dit moment kun je op inkoopacties.net in de custum case mod actie van fictions (spam) het ook krijgen.
Maar als je ff googelt op ac ryan acryl panel vind je onder andere dit:

http://www.coolcase.nl/index.html (tweede van boven in menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Anoniem: 61422 schreef op 22 oktober 2004 @ 23:29:
[...]

Ik woon in het zuiden ;), daar begint de vakantie maandag pas!
Die zuiderlingen ook met hun maffe vakanties ;).
Ga dan maar druk modden, komende week, want ik kan niet wachten om het eindresultaat te zien.
Wat zijn nu precies de specs van de hardware wat erin komt te zitten?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Bertrand schreef op 23 oktober 2004 @ 09:08:
[...]

Die zuiderlingen ook met hun maffe vakanties ;).
Ga dan maar druk modden, komende week, want ik kan niet wachten om het eindresultaat te zien.
Wat zijn nu precies de specs van de hardware wat erin komt te zitten?
uit de startpost:
Lian-li PC-60

Levicom X-Alien 550W Zilver Voeding

Asus A7M266 Moederbord

Amd Thunderbird 1400 Mhz Processor

2x 256MB DDR Samsung Geheugen

Leadtek GeForce 2 GTS 64MB DDR Videokaart

Sitecom 10/100MBit Netwerkkaart

10GB Harde Schijf

Pioneer Slot-In Dvd Speler
rest van het modgrei en WC staat daar ook gewoon bij.

offtopic:
/me woont ook in het zuiden en gaat ook lekker genieten van zijn weekje vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
HyperioN. schreef op 23 oktober 2004 @ 13:43:
[...]

uit de startpost:

[...]

rest van het modgrei en WC staat daar ook gewoon bij.

offtopic:
/me woont ook in het zuiden en gaat ook lekker genieten van zijn weekje vakantie
The_Resetter schreef op 22 oktober 2004 @ 19:26:
Goed nieuws!!

Ik ga mijn mainrig in deze case bouwen.
Andere hardware, dus ik vroeg me af welke :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bernd op 23-10-2004 13:50 ]

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ.Z.N.
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-01 23:01

DJ.Z.N.

YEAH!!!

eh, ben ik de enige die geen plaatjes ziet in de beginpost (overgens nergens in het topic op een paar plaatjes na)???
nee, ik zie ook geen kruisjes maar helemaal niks
wel zie ik bijv. de avatars...

DJ.Z.N. = DJ Zonder Naam > weet jij een goeie naam? PM me dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
DJ.Z.N. schreef op 23 oktober 2004 @ 21:48:
eh, ben ik de enige die geen plaatjes ziet in de beginpost (overgens nergens in het topic op een paar plaatjes na)???
nee, ik zie ook geen kruisjes maar helemaal niks
wel zie ik bijv. de avatars...
Ik denk het. Ik zie namelijk wel gewoon alle plaatjes. Beetje vreemd dat jij ze niet kan zien tho. Duurt het niet gewoon ontzettend lang om de plaatjes te laden bij jou en let je er dan gewoon niet meer op ofzo?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

z'n mainrig was een 3 ghz pentium IV, Albatron i875P mobo, 4 * 256 mb Corsair mem, Geforce4Ti4600 en een 40 gig hdd

(uit mn hoofd, dus onder voorbehoud O-) )

ow en RaZoRblad kom eens online @ msn :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16334 op 24-10-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okay, hier de specs van mijn mainrig die in Reactor Core komen:

P4 2.8 Ghz 800 FSB
Albatron PX865PE Pro
2 Setjes 2x 256mb pc3200 LLPT Twinx Corsair (dus 4x 256mb pc3200 corsair)
XFX 6800LE Videokaart

Voor de rest heb ik nu nog een 40gb hdd _/-\o_ en een 10gb 5400rpm _/-\o_ schijf erin, maar ik wil eigelijk 2x 250gb erin hèhè, maar dat zie ik nog wel.

Morgen ga ik beginnen ;)! Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

even een vraagje over dat uv-plexy.

Ik ben zelf wat aan het knutselen met ledjes en toen kwam ik op het idee om een soort van projectieklok te maken met uv ledjes. Deze zouden dan door het lcd van een lcd-klokje schijnen en die schaduw projecteren op een stukje uv plexy. Zou je me een foto kunnen laten zien waarop je een uv-ledje in een klein bundeltje op zo';n plaat laat schijnen? Dan kan ik zien of de plaat dan gedeeltelijk of volledig op begint te lichten. Ik vroeg het hier maar omdat ik wist dat er hier in deze mod veel uv-plexy werd gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115174

Woei een tijd niet in CME geweest, maar deze mod staat nog steeds open, ik moet zeggen, hij wordt errug vet!! :9~

Maar dat L vormige stukje UV Plexi, waar gaat dat heen? :) Ik zou zeggen dat hij aan de bovenkant van je window komt, maar ik heb hem nog niet teruggezien in je mod. :) Misschien dat dit al een keer genoemd is in het topic, maar ik heb niet het hele topic doorgelezen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02-2021
Anoniem: 93730 schreef op 24 oktober 2004 @ 20:29:
even een vraagje over dat uv-plexy.

Ik ben zelf wat aan het knutselen met ledjes en toen kwam ik op het idee om een soort van projectieklok te maken met uv ledjes. Deze zouden dan door het lcd van een lcd-klokje schijnen en die schaduw projecteren op een stukje uv plexy. Zou je me een foto kunnen laten zien waarop je een uv-ledje in een klein bundeltje op zo';n plaat laat schijnen? Dan kan ik zien of de plaat dan gedeeltelijk of volledig op begint te lichten. Ik vroeg het hier maar omdat ik wist dat er hier in deze mod veel uv-plexy werd gebruikt
Ik heb ook UV-plexi in mijn mod. Ik gebruik uv ccfls (sharkoon) om ze te verlichten. Maar ze lichten alleen op direct naast (1cm aan elke kant) de ccfl. Dan wordt het effect al snel zwakker. Behalve aan de randen daar licht het weer wel op omdat die grof zijn. Dus als je je plexi schuurt krijg je wel een gloed. Maar dan kun je er ook niet meer door heen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo mensjes, de mainrig zit erin. Waterkoeling = up and running. De gehele waterkoeling heb ik leeggelaten, alles doorgespoeld met azijn om eventuele aanslag e.d. te verwijderen. Alleen moet ik nu nog nieuwe hdd's kopen (mijn oog is gevallen op 2x 250GB Hitachi 8mb cache ATA). Daarna moet ik nog wat knopjes, draadjes etc aansluiten en opruimen en klaar is die banaan :P !

Binnenkort foto's, nog eventjes geduld O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/projects/reactor-core/Setup-klein.jpg

Zo mensen, zo stond mijn setup er een aantal geleden bij op een LAN.

Ik heb onderandere op de HCC dagen 2x Iiyama ProLite E435S TFT's gekocht (17" 10ms)

Ook heb ik een XFX 6800LE videokaart gekocht en ook nog 2x 250Gb ATA Hitachi Hdd's.

Hierdoor komen de systeemspecs die in Reactor Core zitten zo uit te zien:

- Albatron PX865PE Pro
- P4 2.8 Ghz 800 Fsb
- XFX 6800 LE
- 4x 256MB PC3200 Corsair LLPT DDR RAM (2x Twinx 512 MB PC3200)
- 2x 250 Gb ATA Hitachi's 8Mb Cache
- Levicom X-Alien 500W
- Pioneer 106S Slot-in Dvd (helaas overleden, ben op zoek naar een slot-in dvd brander maar volgens mij bestaan die (nog) niet)
- Hydor L20 pomp
- Black Ice Pro 1
- Asetek Waterchill blokjes
- A.C. Ryan UV fans
- Lian-Li PC-60 omgebouwd tot Reactor Core :P

Het gene wat me nog rest te doen is de blacklight aan te sluiten en de eindfoto's te schieten :) !

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 61422 op 03-12-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Anoniem: 61422 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:15:
- Pioneer 106S Slot-in Dvd (helaas overleden, ben op zoek naar een slot-in dvd brander maar volgens mij bestaan die (nog) niet)
Ik ben ze wel tegen gekomen in slimline als slot in brander. Volgens mij zijn er hier 2 merken, teac en panasonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 21:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Patsertje :P , mooie case en een 'leuk' setupje he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 14:09

Khaine

Python liefhebber

Wat een heerlijke casemod ! Petje af hoor :D

En wat een geldkluit heb jij over zeg ... fulltime werk ? :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 61422 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:15:
Nou volgens mij wel hoor ;) Bijvoorbeeld de NEC ND-6500 :) Toevallig loopt daar een inkoopactie van op IA.net voor een mooie prijs van 89.- :)
Het is helaas net (vandaag) afgelopen maar heel misschien kun je nog wat regelen (of gewoon aanschaffen natuurlijk :P)

[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 03-12-2004 19:23 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Khaine666 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:37:
Wat een heerlijke casemod ! Petje af hoor :D

En wat een geldkluit heb jij over zeg ... fulltime werk ? :)
Haha, was dat maar zo. Op het moment studerend op de Hoge School Zuyd ;) !
GeforceDDQ schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:21:
[...]

Nou volgens mij wel hoor ;) Bijvoorbeeld de NEC ND-6500 :) Toevallig loopt daar een inkoopactie van op IA.net voor een mooie prijs van 89.- :)
Het is helaas net (vandaag) afgelopen maar heel misschien kun je nog wat regelen (of gewoon aanschaffen natuurlijk :P)
Dat is een gewone slimline dvd-brander. Ik ben eigenlijk op zoek naar een 5.25" brander maar die slot-in is. Dus met een gleufje zeg maar ipv een tray. Toch bedankt ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heel erg mooi weg- en afgewerkt, mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
wel naar die lan maar niet naar stellan ;)
ziet er goed uit.. ik wacht wel nog op die update van je mainrig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Een hele mooie casemod. Geweldig gemaakt. Complimenten zijn wel op zijn plaats. Ben zelf helaas niet zo creatief om dit soort dingen te maken, maar zou het wel willen kunnen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ.Z.N.
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-01 23:01

DJ.Z.N.

YEAH!!!

heej, dat toetsenbord heb ik ook... 19,95 bij de Macro tijd geleden... :)

maar ff ontopic: mooie case, redelijk standaard maar zeker goed afgewerkt (vooral de voorkant is mooi)!!!
dikke pluim! ;)

DJ.Z.N. = DJ Zonder Naam > weet jij een goeie naam? PM me dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-07 15:41
Zie ik nu die fans achterin stil staan... :P waarvoor heb je die er dan in als ze toch niet aanstaan?
Errug coole setup verder. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Johnnyburn schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:26:
Zie ik nu die fans achterin stil staan... :P waarvoor heb je die er dan in als ze toch niet aanstaan?
Dat de fans stil staan lijkt alleen maar zo, dat komt omdat de foto gemaakt is met flits. Daardoor is de sluitertijd erg kort waardoor het lijkt of de fans stil staan

BTW: waarom met 2 schermen naar een LAN? Vanwege het hoge pats-gehalte? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Johnnyburn schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:26:
Op een foto beweegt meestal niet zo veel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
zeer mooie case man!

hoeveel geld heb je er aan besteed, dat vind ik zelf ook altijd intressant. dus casemopd spul + hardware kosten...

en dat tobo heb ik ook, maar wel versie 2 :*) (met usb aansluiting )
deze > Afbeeldingslocatie: http://download.trustreseller.com/_images/products/normal/13157-7.gif

verder valt mij op dat je front anders is. wil je weer ff een opdate posten? hoe heb jij die lucht intake gemaakt?

Hij is prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb eergisteravond weer zitten knutselen aan de kast. De UV-neon is nu ook aangesloten, dus hij is nu in principe zo goed als af. Ik zal binnenkort de eindfoto's schieten!
Anoniem: 76438 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:32:
[...]

BTW: waarom met 2 schermen naar een LAN? Vanwege het hoge pats-gehalte? ;)
Ik kan ze niet meer van elkaar afkrijgen :P of ik moet ze al van elkaar afschroeven. Ik heb namelijk 2 profielen gezaagd en onder een hoek gebogen en deze houden de schermen tegen elkaar en steeds onder dezelfde hoek. Anders had je altijd zo'n irritante lichtspleet tussen de schermen door ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Laatst online: 10-07 12:47
Ik zou graag willen weten waar je die fans vandaan hebt?! Die zien er namelijk supergaaf uit... ik heb wel andere gezien bij GS-Systems, maar deze zijn toch net iets gaver! _/-\o_

Please let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109412

Komt mijn moeder gisteren met zon glasfiber kerstboompje aanlopen wat steeds van kleur veranderd.
net 2 uurtjes van te voren dit topic bekeken dus wat dacht ik dan.
zet van die verkleurende glasfiber draatjes achter die "semi"transparante plexi plaat. lijk me ook ram gaaf.

de mod zo vind ik ook UBBER:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
stef-o.nl schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 02:00:
Ik zou graag willen weten waar je die fans vandaan hebt?! Die zien er namelijk supergaaf uit... ik heb wel andere gezien bij GS-Systems, maar deze zijn toch net iets gaver! _/-\o_

Please let me know :)
Deze zijn van GS-Systems dus ze moeten ze daar hebben. Het zijn die UV-fans van AC-Ryan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Anoniem: 61422 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 01:02:
[...]

Deze zijn van GS-Systems dus ze moeten ze daar hebben. Het zijn die UV-fans van AC-Ryan.
mmzz ze hebben dan nu van die andere, ik kan deze daar namelijk niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
stef-o.nl schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:42:
[...]

mmzz ze hebben dan nu van die andere, ik kan deze daar namelijk niet vinden!
kijk 'ns onder het kopje "Lighted Fans & Ultra Violet Fans" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
Anoniem: 61422 schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:44:
Ik kan ze niet meer van elkaar afkrijgen :P of ik moet ze al van elkaar afschroeven. Ik heb namelijk 2 profielen gezaagd en onder een hoek gebogen en deze houden de schermen tegen elkaar en steeds onder dezelfde hoek. Anders had je altijd zo'n irritante lichtspleet tussen de schermen door ;) !
zal wel lekker vervoeren :P

verder issie zeer netjes, maar dat is al vaak genoeg gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
ArchettA schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:47:
[...]

kijk 'ns onder het kopje "Lighted Fans & Ultra Violet Fans" ;)
Ja er staan van die blackfire4 fans... maar geen acryan uvfever fans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
stef-o.nl schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:49:
[...]

Ja er staan van die blackfire4 fans... maar geen acryan uvfever fans ;)
kan aan mij liggen.. maar volgens mij zijn dat toch echt de fans die in deze mod zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
archetta schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:05:
[...]

kan aan mij liggen.. maar volgens mij zijn dat toch echt de fans die in deze mod zitten :P
Ik heb ze besteld :) hopelijk voor kerst nog binnen :+
Pagina: 1 2 3 4 Laatste