Oke, maar dan nog, waarom moet ik steeds iets met een opdracht, missie achtig iets, waarom mag ik niet gewoon lekker een map spelen in mijn eentje, zonder andere te rommelen, je bent steeds verplicht iets te doen, klote levels, sommige levels kun je niet eens gewoon alle soorten wagons gebruiken, in de ene geen mail de andere dit weer niet, begin het nu al behoorlijk iritant te vinden en ik ben er pas 2 uur mee bezig.
Je kunt wel zelf een scenario aanmaken, maar daar moet je nog steeds een goal instellen. Je kan wel de meeste treinen e.d. erin zetten. Er is denk ik niet zoiets als een sandbox optie. Wat er dichtbij komt is zelf een scenario maken en dan een cheat gebruiken voor oneindig geld.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Maar dat oneindige geld is ook weer niet leuk. Zo bouw je niet echt iets op. Ik vind het ontbreken van die sandbox mode echt zwaar zonde aan Locomotion. Die mode was toch vooral de reden waarom ik TTDX zo leuk vond. Maar ja, zal morgen Locomotion eens een herkansing geven. De eerste indruk was niet zo positief. Vooral die graphics wordt ik niet vrolijk van. De gameplay is dan wel het belangrijkst, maar die maken natuurlijk niet alleen het spel.MrData schreef op 09 september 2004 @ 22:24:
Je kunt wel zelf een scenario aanmaken, maar daar moet je nog steeds een goal instellen. Je kan wel de meeste treinen e.d. erin zetten. Er is denk ik niet zoiets als een sandbox optie. Wat er dichtbij komt is zelf een scenario maken en dan een cheat gebruiken voor oneindig geld.
uhm...
Deze game is echt top
Als je van 1900 een goed bedrijf op zet heb je rond 2000 bakken met geld... De treinen zullen steeds meer gaan opleveren... ( Hoe sneller je iets vervoert, hoe meer geld je krijgt)
* SideSwipe is weer zoet voor een tijdje
* SideSwipe is weer zoet voor een tijdje
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Wtf, je kunt toch gewoon scenario maken met wat je wilt, 'goal' boeit niet, kunt daarna gewoon doorspelen? (en scenario is klik klik klik, klaar, gemaakt)..lijkt me sandbox genoeg
[ Voor 12% gewijzigd door Koetjeboe op 09-09-2004 23:00 ]
als je even doorhebt hoe dat werkt, kan je idd sandbox op die manier spelenKoetjeboe schreef op 09 september 2004 @ 22:56:
Wtf, je kunt toch gewoon scenario maken met wat je wilt, 'goal' boeit niet, kunt daarna gewoon doorspelen? (en scenario is klik klik klik, klaar, gemaakt)..lijkt me sandbox genoeg
Iemand opgevallen dat die signals nogal gaar werken?
En dan in de zin dat ze half als presignal werken terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik heb een druk bezet dubbelspoor met daarin 2 kruisingen. Nu loopt de boel daar steeds aardig vast, omdat 1 trein heeel lang staat te wachten terwijl het kruispunt vrij is. Maar op een of andere manier geeft het signal aan dat ie er nog niet op kan omdat er verderop een trein rijdt

Kruispunten heb ik ook nog niet helemaal door hoe je die optimaal kan bouwen, voor stations heb ik de aloude aan de ene kant erin en aan de andere kant eruit methode
Geld is weer erg simpel te krijgen hier, hehe. Maak in bovenstaande screenshot 1mil per jaar winst, mountain landschap alleen, dus erg pittige bouwkosten
Verwijderd
Voor iedereen met signal 'problemen'. Het 'rare' gedrag kan te wijten zijn aan een nieuwigheid tov TTD.
Dit is het op voorhand reserveren van signal-blokken op basis van de snelheid van de trein.
Reden:
-een trein tegen hoge snelheid laten stoppen voor een licht is erger dan een trein die zowiezo al stilstond nog wat langer laten wachten (bv als de trein juist uit een station gaat vertrekken).
-Treinen kunnen niet zomaar stoppen dus ze moeten een veiligheidszone hebben om op uit te bollen.
Dit is het op voorhand reserveren van signal-blokken op basis van de snelheid van de trein.
Reden:
-een trein tegen hoge snelheid laten stoppen voor een licht is erger dan een trein die zowiezo al stilstond nog wat langer laten wachten (bv als de trein juist uit een station gaat vertrekken).
-Treinen kunnen niet zomaar stoppen dus ze moeten een veiligheidszone hebben om op uit te bollen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 23:46 ]
Verwijderd
Ik heb net zo'n basic loop gemaakt (pagina 78 van manual), het draaide eventjes goed, maar als ik 3 treintjes erop los laat dan slaat zelfs het manual voorbeeld vast. 
[edit] is dit nu een fout in de manual?

Stel je voor trein1 staat in het station (bij nummertje 4) te laden en te lossen, bij nummertje 1 komt een trein (trein 2) aan rijden, hij mag door omdat het block tussen signal bij nummer 1 en signal voor het station vrij is.
trein 2 rijd dus door tot het station en ziet dan opeens de signals voor het station op rood staan. Nadat trein 2 een tijdje stil te heeft gestaan is trein 1 klaar met laden en lossen en wel uit het station. Maar trein 2 staat daar nog steeds te wachten. Dus trein 2 keert om keert om en rijd richting nummerje 2. Trein 1 rijd vervolgens ook naar nummertje 2.
Het is toch veel slimmer om de signals voor het station weg te laten? trein 2 was dan gestopt bij signal bij nummertje 1. Zie ik iets over het hoofd?

Stel je voor trein1 staat in het station (bij nummertje 4) te laden en te lossen, bij nummertje 1 komt een trein (trein 2) aan rijden, hij mag door omdat het block tussen signal bij nummer 1 en signal voor het station vrij is.
trein 2 rijd dus door tot het station en ziet dan opeens de signals voor het station op rood staan. Nadat trein 2 een tijdje stil te heeft gestaan is trein 1 klaar met laden en lossen en wel uit het station. Maar trein 2 staat daar nog steeds te wachten. Dus trein 2 keert om keert om en rijd richting nummerje 2. Trein 1 rijd vervolgens ook naar nummertje 2.
Het is toch veel slimmer om de signals voor het station weg te laten? trein 2 was dan gestopt bij signal bij nummertje 1. Zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:34 ]
Ik heb het net even gespeeld, grafisch vindt ik het niet denderend. Mja, het gaat ook om de gameplay, maar die vindt ik zwaar irritant. Met Transport Tycoon kon je in 1 keer een heel stuk straat of rails aan leggen. Hier moet je het allemaal achter elkaar klicken. Ik heb een half uur erover gedaan om een kleine straat aan te leggen. Met ttdx ging dat toch heel wat sneller. Daar kon je veel sneller bouwen.
Ja, todat je een stukje diagonaal spoor ging leggen
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Het is al vaker gezegt, maar dankzei deze manier van bouwen kan je nu wel mooie bruggen en tunnels bouwen, wat op de oude manier onmogelijk was. Ik ben nu al redelijk gewend aan deze manier van bouwen als ik eerlijk moet zijn, en ik vond het in het begin ook niks, maar het werkt wel relaxed.CaDje schreef op 10 september 2004 @ 00:31:
Daar kon je veel sneller bouwen.
Maar ehm, een half uur over een kleine straat

Verwijderd
Ja. Automatische presignalling. Maar bij dit voorbeeldje kan je dat signal aan het station net zo goed weglaten omdat er maar 1 perron is in station.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:09:
Ik heb net zo'n basic loop gemaakt (pagina 78 van manual), het draaide eventjes goed, maar als ik 3 treintjes erop los laat dan slaat zelfs het manual voorbeeld vast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Totdat je OpenTTD ging gebruiken
Ik ben een fantatieke TTDLX-er, en ik denk, ook objectief gezien (dus niet omdat ik zo graag vroeger TT speelde), dat TTDLX het wint van Locomotion. De gameplay vind ik / zijn niet fijn en de graphics ook niet
Ik bedoel: check dit

Dan kan je misschien nu makkelijker bouwen, maar overzichtelijker wordt 't er niet op
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:55 ]
Verwijderd
Ah. Not again. Veel fanatiekelingen bij die OpenTTD'ers precies. Meeste komen met hangende pootjes terug, of spelen in het geniep toch Loco.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:54:
[...]
Totdat je OpenTTD ging gebruiken
Ik ben een fantatieke TTDLX-er, en ik denk, ook objectief gezien (dus niet omdat ik zo graag vroeger TT speelde), dat TTDLX het wint van Locomotion. De gameplay vind ik / zijn niet fijn en de graphics ook niet
Ik bedoel: check dit-->
[afbeelding]
Dan kan je misschien nu makkelijker bouwen, maar overzichtelijker wordt 't er niet op
Je hoeft die bruggen niet te bouwen hé, is trouwens niet slim want er zit een snelheidslimiet op die bruggen.
Verwijderd
Dit heb ik niet gedaan. Dit doet de pc in 1 van de scenario'sVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:58:
[...]
Ah. Not again. Veel fanatiekelingen bij die OpenTTD'ers precies. Meeste komen met hangende pootjes terug, of spelen in het geniep toch Loco.
Je hoeft die bruggen niet te bouwen hé, is trouwens niet slim want er zit een snelheidslimiet op die bruggen.

Uiteraard bouw ik zelf niet zo absurd. Ik zou niet eens weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, want zelfs met transparante gebouwen is dit een godskarwei!
Ik zeg niet dat ik Locom. slecht vindt. Ik zeg alleen dat het nogal te wensen overlaat. Ik ben iig blij dat ik het (nog) niet heb gekocht.
Verwijderd
Yup had ik al gedacht. Ben het zelf wel nog niet tegegekomen dat AI dit doet.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 01:02:
[...]
Dit heb ik niet gedaan. Dit doet de pc in 1 van de scenario's
denk dat de oplossing vrij simpel is. Zet of GEEN sein bij het station neer met het gevaar dat als hettoch mis mocht gaan de treineen op elkaar botsen. Of vervang het dubbele sein door een enkele die naar het station wijst. Dat zou moeten werken denk ikVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar ff doorgezet, en de pre signals van locomotion proberen te begrijpen.
Ik heb nu 9 treinen op een dubbelvoudig spoor rijden, en max 3 stations naast elkaar (meestal maar 1 of 2). Nauwelijks file, en in principe kan ik elke trein neerdumpen waar ik wil, ze kunnen altijd hun route vinden. Ook al geeft dit soms hele verkeerde resultaten
. Volgens mij is t zo dat een pre signaal aan bepaalde eisen moet voldoen: een station met direct een sein gelinkt + een crossover met daarachter een richting seintjes. Dan proberen niet alle 9 treintjes t station te bestormen 
Ohja,. ff klikken, hij is 1600x1200
Ohja, dat probleem post boven mij, in principe zou de volgende trein op baanvlak 1 moeten wachten ipv 3, zoals bij ttdx het geval is. Ze werkt het bij mij tenminste wel (hoewel
af en toe
)
bwaa : 'k heb ff een voorbeeldje gemaakt :
of download ff de test scenario die ik gemaakt heb (van t plaatje hierboven).
Ik heb nu 9 treinen op een dubbelvoudig spoor rijden, en max 3 stations naast elkaar (meestal maar 1 of 2). Nauwelijks file, en in principe kan ik elke trein neerdumpen waar ik wil, ze kunnen altijd hun route vinden. Ook al geeft dit soms hele verkeerde resultaten
Ohja,. ff klikken, hij is 1600x1200

Ohja, dat probleem post boven mij, in principe zou de volgende trein op baanvlak 1 moeten wachten ipv 3, zoals bij ttdx het geval is. Ze werkt het bij mij tenminste wel (hoewel
bwaa : 'k heb ff een voorbeeldje gemaakt :

of download ff de test scenario die ik gemaakt heb (van t plaatje hierboven).
[ Voor 27% gewijzigd door Erikie op 10-09-2004 03:02 ]
traktor scratch!
Verwijderd
Is er ook een cheatcode om die hinderlijke brokendowns uit te schakelen, er zijn er gewoon teveel van.
In de oude Transporttycoon kon je dat gewoon uitzetten. Maar ik kan hier in geen van de menu,s een knop voor vinden.
Ik ben al in 1917, een mooi spel maar wel met bepaalde ergenissen.
In de oude Transporttycoon kon je dat gewoon uitzetten. Maar ik kan hier in geen van de menu,s een knop voor vinden.
Is vaak een teken dat je voertuig te oud wordtVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 08:09:
Is er ook een cheatcode om die hinderlijke brokendowns uit te schakelen, er zijn er gewoon teveel van.
Verwijderd
Na 5 jaar al, dat is nog een nieuwe trein, dan ben je meer aan het vervangen dan aan het bouwen.
Dor die brokendowns van 1 trein rijden andere weer verkeerd.
Ik hoop dat daar snel een patch of zoiets voor komt.
Over welk jaar heb je het dan? Want hoe verder je komt hoe beter de treinen worden, zoals dat ook normaal gesproken zo is.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 09:10:
Na 5 jaar al, dat is nog een nieuwe trein, dan ben je meer aan het vervangen dan aan het bouwen.
Maar kan je niet een level maken zonder deze breakdowns dan?
Verwijderd
Ik ben in het jaar 1921, dat is mischien wel wat vroeg.
Maar als je mij kunt vertellen hoe ik die breakdowns uitschakel dan begin ik gelijk overnieuw.
Maar als je mij kunt vertellen hoe ik die breakdowns uitschakel dan begin ik gelijk overnieuw.
Ik kan het zo snel even niet in de manual vinden, echter als tip kan ik je wel meegeven dat je gewoon meerdere locs moet gebruiken, zodra er 1tje uitvalt gaat de trein wel verderVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 09:17:
Ik ben in het jaar 1921, dat is mischien wel wat vroeg.
Heeft iemand de multiplayer mogelijkheden al geprobeerd???
Geprobeerd wel, maar niet met succes (zie vorige posts). Op tt-forums.net zijn er mensen met dezelfde problemen, maar via Internet spelen schijnt wel te werken. Ik heb iig nog niemand gezien die met succes een LAN game heeft weten op te starten.cvs79 schreef op 10 september 2004 @ 10:42:
Heeft iemand de multiplayer mogelijkheden al geprobeerd???
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Jep een LAN game heb ik al gespeeld hiero, maar de 'loading' screens zijn echt een pain-in-the-ass... het spel is trouwens gemakkelijk geneog dat mijn vriendin er ook lol in heeft
Deze plek is te koop.
zoals gezegt 2 treinen,ik had op een gegeven moment dat op het moment ik de trein op de rails deed,en klikte dat de trein moest gaan rijden,de trein meteen broken down wasVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 08:09:

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb je nog speciale instelligen aan routers of wat dan ook moeten doen?KeeZ schreef op 10 september 2004 @ 11:00:
Jep een LAN game heb ik al gespeeld hiero, maar de 'loading' screens zijn echt een pain-in-the-ass... het spel is trouwens gemakkelijk geneog dat mijn vriendin er ook lol in heeft
Verwijderd
Ik begin het te begrijpen! Die signals zijn als je ze nooit gebruikt hebt best lastig om te gebruiken, maar het gaat gelukkig nu wel. Als het dan toch een keer helemaal vast loopt en de treintjes kunnen geen kant op dan gaan de treintjes zelf proberen een oplossing te zoeken. Leuk om te zien hoe ze dat doen, elk treintje gaat dan om z'n beurt in z'n achteruit en zo proberen ze los te komen. Zelfs de volgende situatie werd zo opgelost:

Dat was mijn idee ook, het is net TT maar dan op een hele hoge resolutie. Het is niet scherper, kleurvoller of mooier geworden. Ik heb het spel gister geinstalleerd en toen ik de graphics al zag ben ik meteen weer genokt. Als Chris denkt dat ie met zulke rotzooi een 2e TT kan afleveren dan heeft ie het mis.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:16:
Waarom lijkt dit spel zoveel op deel 1, maar is intussen wel een cd vol
Ik ga wel weer terug naar ttdx.
sorry hoor maar je wil juist niet dat je treinen achteruit gaan rijden, ze moeten gewoon wachten, rijden is namelijk duurder dan wachten.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:15:
Ik begin het te begrijpen! Die signals zijn als je ze nooit gebruikt hebt best lastig om te gebruiken, maar het gaat gelukkig nu wel. Als het dan toch een keer helemaal vast loopt en de treintjes kunnen geen kant op dan gaan de treintjes zelf proberen een oplossing te zoeken. Leuk om te zien hoe ze dat doen, elk treintje gaat dan om z'n beurt in z'n achteruit en zo proberen ze los te komen. Zelfs de volgende situatie werd zo opgelost:
[afbeelding]
Dus verzin iets beters
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:15:
[afbeelding]
Je hebt te veel treinen daar of te weinig blokken
Verwijderd
Sinds gisteren heb ik het spel ook en zowel in het boekje als in de PDF-handleiding op de disc, staat dat er helemaal geen pre-signals (IRL'voorseinen')zijn. Er zijn slechts twee soorten seinen: TWEE-RICHTING en EEN-RICHTING. En van deze soorten zijn twee varianten: met een sein-arm (ouderwetse scenario's) en met gewone lampen (moderne scenario's). Dit is slechts een cosmetisch verschil; de werking is hetzelfde.Erikie schreef op 09 september 2004 @ 16:50:
Ik begrijp gewoon niet hoe die pre signals werken, maar zo kan ik geen soepele complexe systemen bouwen ....,.
Er is dus eigenlijk niet zoveel veranderd aan de seinen sinds TTD....
Met seinen baken je een stuk spoor af waar maar 1 trein tegelijk op kan rijden. Je kunt dus op een lange spoorlijn verschillende blokken achter elkaar bouwen en de treinen rijden dan door die blokken waarbij steeds een enkele trein in een blok rijdt.
Ik heb gisteravond ontdekt dat het gebruik van twee-richting seinen niet echt een positieve uitwerking heeft op een georganiseerde treinenloop, want treinen mogen dan van twee kanten zo'n blok inrijden en doen dit ook.
De beste manier om een goede treinenloop te krijgen, is werken met dubbelspoor en EEN-RICHTING seinen. Je gebruikt dan een spoor voor de heenweg en de andere kant van het spoor voor de terugweg. Dat betekent dat je geen gebruik moet maken van de mogelijkheid dat treinen omdraaien in een station.
Vanaf blz. 78 in de PDF-file staan een paar voorbeelden van de plaatsing van seinen bij een station met meerdere sporen.
Er wordt niet geholpen met het maken van een kopie van het spel, ongeacht of je het legaal in je bezit hebt
[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 10-09-2004 12:47 ]
Verwijderd
Je kunt nu ook waypoints ingeven als bestemming. Daarmee kan je heel makkelijk een trein aan de goede kant het station uitsturen bv. BTW: staat uitgebreid in de manual beschreven.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
Die treinen zijn nog niets verbeterd, ze verdwalen steeds en rijden overal behalve waar je ze heenstuurt.
Ik probeer het nog maar eens een keer, maar het is oervervelend als je trein opeens het hele land doorrijdt behalve waar jij hem heen stuurt.
CHEERS!
Je hoeft niet onder iedere post je groeten te doen, daar heb je je signature voor
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
4 treintjes was inderdaad wat te veel, maar nu heb ik een leuke gemaakt:Ramon de Jesus schreef op 10 september 2004 @ 11:26:
[...]
sorry hoor maar je wil juist niet dat je treinen achteruit gaan rijden, ze moeten gewoon wachten, rijden is namelijk duurder dan wachten.
Dus verzin iets beters
signal chaos!

Geen een treintje hoeft op de andere te wachten, zelfs niet met turbo snelheid.
Verwijderd
en het loopt niet vast?Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:02:
[...]
4 treintjes was inderdaad wat te veel, maar nu heb ik een leuke gemaakt:
signal chaos!
[afbeelding]
dan onthoud ik deze namelijk even (-;
Ik kan me misschien vergissen, maar volgens mij moeten die 2 signals helemaal beneden voor het station, 2 richting signals zijn zodat de treinen de andere kant kiezen als 1 perron bezet is. Volgens mij kunnen ze nu gaan wachten voor een signal terwijl er een perron leeg is.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:02:
[...]
4 treintjes was inderdaad wat te veel, maar nu heb ik een leuke gemaakt:
signal chaos!
[afbeelding]
Verwijderd
Bye.Remi schreef op 10 september 2004 @ 11:25:
[...]
Dat was mijn idee ook, het is net TT maar dan op een hele hoge resolutie. Het is niet scherper, kleurvoller of mooier geworden. Ik heb het spel gister geinstalleerd en toen ik de graphics al zag ben ik meteen weer genokt. Als Chris denkt dat ie met zulke rotzooi een 2e TT kan afleveren dan heeft ie het mis.
Je moet aan beide kanten van de "kruising" tussen te lijnen ook even signals plaatsen..Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:15:
[afbeelding]
Je kunt beter teveel signals plaatsen dan te weinig is mijn motto
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Is er ook een manier om de kapot gaan van voertuigen tegen te gaan? Een of andere garage ofzo? Ik word moet van het vervangen namelijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Een patch met de mogelijkheid om in te stellen dat wanneer de reliability onder de xx% komt, de trein/bus/whatever automatisch vervangen wordt, zou errug fijn zijn... Want dat vervangen is niet leuk meer, zeker niet als je erg veel voertuigen hebt...
Prying open my Third Eye
Bouw in de orginele tt eens een splitsing. Zet bij het binnenkomende spoor een enkel sein neer en bij de uitgaande sporen een dubbel sein. Zorg nu dat beide uitgaande sporen bezet zijn en laat een derde trein aankomen. Zoals je zult zien zal deze trein gewoon de kruising oprijden en voor een willekeurige uitgang gaan wachten.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:47:
[...]
Sinds gisteren heb ik het spel ook en zowel in het boekje als in de PDF-handleiding op de disc, staat dat er helemaal geen pre-signals (IRL'voorseinen')zijn. Er zijn slechts twee soorten seinen: TWEE-RICHTING en EEN-RICHTING. En van deze soorten zijn twee varianten: met een sein-arm (ouderwetse scenario's) en met gewone lampen (moderne scenario's). Dit is slechts een cosmetisch verschil; de werking is hetzelfde.
Er is dus eigenlijk niet zoveel veranderd aan de seinen sinds TTD....
Bij een zelfde situatie in de nieuwe versie (en waneer presignals aan staan bij opentt of met de ttpatch) zal de trein de kruising niet oprijden todat 1 van de uitgaande sporen weer vrij zijn.
Dat is wat er in de TT wereld wordt bedoeld met presignals en deze zitten wel in Locomotion (ondanks dat je ze niet uit kunt kiezen).
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit is slechts een LAN game geweest, daardoor heb ik niets aan mn router hoeven doen, maar gewoon connecten op IP..MrData schreef op 10 september 2004 @ 11:13:
[...]
Heb je nog speciale instelligen aan routers of wat dan ook moeten doen?
Deze plek is te koop.
Geinig spel is het... maar ik zit met het volgende;
Treinen wil ik eerst laten wachten op een station tot ze volgeladen zijn, om op running costs te besparen. Laden op A, lossen in B. Dan stel ik tussen A en B in de lijst in dat ie moet wachten tot ie vol is.
Maar bij kolen wagentjes, die ook iron ore kunnen vervoeren, gaat ie dan wachten tot ie een volle lading coal heeft.
Zo ook met wagentjes die steel vervoeren, dan gaat ie wachten tot ie een volle lading lumber heeft. Hoe kun je dit aanpassen?
----------------------------------------------------------------
Thanks... en ik maar tig keer klikken...
Treinen wil ik eerst laten wachten op een station tot ze volgeladen zijn, om op running costs te besparen. Laden op A, lossen in B. Dan stel ik tussen A en B in de lijst in dat ie moet wachten tot ie vol is.
Maar bij kolen wagentjes, die ook iron ore kunnen vervoeren, gaat ie dan wachten tot ie een volle lading coal heeft.
Zo ook met wagentjes die steel vervoeren, dan gaat ie wachten tot ie een volle lading lumber heeft. Hoe kun je dit aanpassen?
----------------------------------------------------------------
Thanks... en ik maar tig keer klikken...
[ Voor 10% gewijzigd door pelican op 10-09-2004 14:40 . Reden: antwoord is gegeven ]
dan moet je die knop ff ingedrukt houden, dan kan je kiezen.
mmm ik vraag me af of je het wel hebt gespeeld. Het gaat bij jou zoals ik dit lees toch puur om de grafics. En dat is nou juist een ding waar het in locomotion NIET om gaat. Het gaat om het spel , de feeling de beleving etc etc.Remi schreef op 10 september 2004 @ 11:25:
[...]
Dat was mijn idee ook, het is net TT maar dan op een hele hoge resolutie. Het is niet scherper, kleurvoller of mooier geworden. Ik heb het spel gister geinstalleerd en toen ik de graphics al zag ben ik meteen weer genokt. Als Chris denkt dat ie met zulke rotzooi een 2e TT kan afleveren dan heeft ie het mis.
offtopic:
zelf benik dus helemaal wild van ditspel en heb het gekocht en dat is niet alleen omdat ik het spel zo goed vind maar ook omdat ik respect heb voor chris. Dit spel is door hem gemaakt alleen met een designer (freelance) en een musikant ( freelance ) en uitgegeven door een andere partij. Dat vind ik erg knap om dan toch nog zo'n beest van een gameplay neer te zetten
zelf benik dus helemaal wild van ditspel en heb het gekocht en dat is niet alleen omdat ik het spel zo goed vind maar ook omdat ik respect heb voor chris. Dit spel is door hem gemaakt alleen met een designer (freelance) en een musikant ( freelance ) en uitgegeven door een andere partij. Dat vind ik erg knap om dan toch nog zo'n beest van een gameplay neer te zetten
Mee eens. Het vervangen begint me erg te irriteren nu (al).thirdeye schreef op 10 september 2004 @ 14:06:
Een patch met de mogelijkheid om in te stellen dat wanneer de reliability onder de xx% komt, de trein/bus/whatever automatisch vervangen wordt, zou errug fijn zijn... Want dat vervangen is niet leuk meer, zeker niet als je erg veel voertuigen hebt...
Moet je perse Locomotion via Gamespy Arcade online spelen?
Ik heb niet goeie ervaringen met dat programma.
Ik heb niet goeie ervaringen met dat programma.
Verwijderd
Ik vind dat een trein wel minstens 40 jaar mee moet kunnen, in de werkelijkheid gaat een trein ook wel langer mee als 10 jaar.
Van mij mag er wel een mogelijkheid inkomen waardoor je dat slijten gewoon uit kunt zetten.
Van mij mag er wel een mogelijkheid inkomen waardoor je dat slijten gewoon uit kunt zetten.
Eigenlijk is dat waar, een moderne locomotief gaat zo'n 40 jaar meeVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 15:51:
Ik vind dat een trein wel minstens 40 jaar mee moet kunnen, in de werkelijkheid gaat een trein ook wel langer mee als 10 jaar.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
daarom vind ik het ook raar dat hij de depots eruit gehaald heeft, want ook treinen hebben een service beurt nodigVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 15:51:
Verwijderd
Is dat met dit spel ook mogelijk net als met transport tycoon deluxe dat mensen met kennis van zaken nieuwe dingen toevoegen.
Ik vroeg me dat af omdat mij vaag bij staat dat ik gelezen heb dat het met de demo niet kon namelijk.
Zelf heb ik die kennis niet, maar mischien komt er nog een patch uit gemaakt door een user die zorgt dat dat vervangen van locs niet meer hoeft.
Ik ben zelf al tevreden als ze gewoon geen breakdowns meer zouden hebben.
Ik vroeg me dat af omdat mij vaag bij staat dat ik gelezen heb dat het met de demo niet kon namelijk.
Zelf heb ik die kennis niet, maar mischien komt er nog een patch uit gemaakt door een user die zorgt dat dat vervangen van locs niet meer hoeft.
Ik ben zelf al tevreden als ze gewoon geen breakdowns meer zouden hebben.
Depots er uit is gewoon een domme zet imho. Je kunt ook geen reclame acties meer starten blijkbaar.
voor den mensen waar de seinen niet goed werken, je moet er voor zorgen dat de treinen NIET het hele station in nemen )ov voor het station 2 stukjes rails zetten)
En als je denkt dat het nog net kan, toch 1 hokje safety inbouwen, dan weet je het zekerM1lamb3r schreef op 10 september 2004 @ 16:17:
voor den mensen waar de seinen niet goed werken, je moet er voor zorgen dat de treinen NIET het hele station in nemen )ov voor het station 2 stukjes rails zetten)
Maar heeft iemand al een leuke kruising gebouwd zonder bruggen? Dus alleen via seinen, moet werken voor 8 treinen op een 2 baans track
dusss
Verwijderd
Ik heb op die manier een hele grote kruising gebouwd.
Ik wilde het op een foto zien laten maar ik weet niet hoe ik foto,s moet plaatsen.
Ik wilde het op een foto zien laten maar ik weet niet hoe ik foto,s moet plaatsen.
Hmm de automatische routering van de treinen zuigt ook hard.
screenshot maken via het menu, plaatje converten naar gif/png/jpg, resizen, uploaden naar webspaceVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 16:24:
Ik heb op die manier een hele grote kruising gebouwd.
en dan met
[img]url naar je plaatje[/img]
Over een stad die post/goods/food wil hebben moet er volgens mij een office building zijn. Als je daar met je muis op gaat hangen dan verschijnt er een tooltip met info.
Ik ben er alleen nog niet echter wat 1/4 Food precies betekend. Want hij accepteerd geen food...
Wat is dat toch met vervangen met breakdowns? Bij mij rijd ie dan 2 sec. later gewoon door...
Iemand nog steeds geen lijstje met alle industrieën (naam, producie en needs)
Ik ben er alleen nog niet echter wat 1/4 Food precies betekend. Want hij accepteerd geen food...
Wat is dat toch met vervangen met breakdowns? Bij mij rijd ie dan 2 sec. later gewoon door...
Iemand nog steeds geen lijstje met alle industrieën (naam, producie en needs)
Verwijderd
Hiervoor mijn excuses...Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:47:
[...]
<span style="color: blue;">Er wordt niet geholpen met het maken van een kopie van het spel, ongeacht of je het legaal in je bezit hebt</span>
Verwijderd
Die uitleg kan ik geen touw aan vastknopen, maar ik heb alleen de originele TTD gespeeld en niet die gemodificeerde versie.Janoz schreef op 10 september 2004 @ 14:08:
[...]
Dat is wat er in de TT wereld wordt bedoeld met presignals en deze zitten wel in Locomotion (ondanks dat je ze niet uit kunt kiezen).
Voor mij is een pre-signal een 'voorsein' en die zitten niet in Locomotion. Dat zou ook erg overdreven zijn.
En 'seinen die er wel in zitten maar je niet kunt kiezen' ben ik nog niet tegengekomen in Locomotion. Stuur eens een screenshot, want ik ben benieuwd hoe ze eruit zien...
CHEERS!

Verwijderd
Dat moest dus via mijn FTP adres, dus geen Attachments helaas.
Bedankt Erkens nou kan ik eindelijk eens meedoen aan plaatjes
Koetjeboe vroeg om een platte kruising, werkt aardig nou ja soms gaan de treinen nog wel eens verkeerd.
Eigenlijk veel te vaak een trein die echtsaf moet slaan gaat dan bijvoorbeeld rechtdoor waar die in een hele andere stad uitkomt.
Dat is best frustrerend.
Koetjeboe vroeg om een platte kruising, werkt aardig nou ja soms gaan de treinen nog wel eens verkeerd.
Eigenlijk veel te vaak een trein die echtsaf moet slaan gaat dan bijvoorbeeld rechtdoor waar die in een hele andere stad uitkomt.
Dat is best frustrerend.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 17:34 ]
Ik heb de demo gespeeld van LoMo, en daarna de full versie. Wat me vooral opvalt naast wat iedereen hier vertelt zijn eigenlijk 2 dingen.
1. Spel is best wel traag op mijn AMD 1.3GHz PC. Als ik transparent trees aanzet dan is het niet meer fijn om te spelen
(resolution 1280x1024)
2. De pathfinding is nog slechter dan in TTDLX. Ik heb al in mijn eerste kruising die gewoon niet eens zo complex was de treinen de war ingestuurd.
Echt....ik vind het maar een flutspel
Daarnaast is er natuurlijk de vliegtuigen die hebben net epilepsie lijkt het
(ik heb er een paar uurtjes mee gespeeld (5-6) en baseer mijn mening daarop)
1. Spel is best wel traag op mijn AMD 1.3GHz PC. Als ik transparent trees aanzet dan is het niet meer fijn om te spelen
2. De pathfinding is nog slechter dan in TTDLX. Ik heb al in mijn eerste kruising die gewoon niet eens zo complex was de treinen de war ingestuurd.
Echt....ik vind het maar een flutspel
Daarnaast is er natuurlijk de vliegtuigen die hebben net epilepsie lijkt het
(ik heb er een paar uurtjes mee gespeeld (5-6) en baseer mijn mening daarop)
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dat ligt dan aan jouw pc, want het is zelfs speelbaar op de p200 van mijn broertjeDarkvater schreef op 10 september 2004 @ 17:43:
1. Spel is best wel traag op mijn AMD 1.3GHz PC. Als ik transparent trees aanzet dan is het niet meer fijn om te spelen(resolution 1280x1024)
Ok, dat is wat trager, maar bovendien liggen de min. specs van het spel veel hoger dan dat systeem
Dan moet je de trein ook een route geven2. De pathfinding is nog slechter dan in TTDLX. Ik heb al in mijn eerste kruising die gewoon niet eens zo complex was de treinen de war ingestuurd.

imo kan je na zo kort gespeeld hebben geen goed oordeel geven op een spel maargoed, als jij het niks vind moet je het vooral niet spelen(ik heb er een paar uurtjes mee gespeeld (5-6) en baseer mijn mening daarop)
Verwijderd
Ok er zit dus een scenario editor in.. Ik scenario gemaakt en opgeslagen, maar hoe kan je dat scenario dan spelen!?!?!?!
Eh, je hebt een moeilijkheids graad ergens opgegeven? Daar staat ie dan gewoon tussen
erkens, volledig mee eens 
hierboven ff gedaan wat er gezegd werd over de wavs enzow, het werkt!
nu ik zo verschillende soundtracks hoor, zit ik eigelijk meteen aan" freestyler - Push up" te denken, dat liedje
als dat liedje zonder zang was, kon het zo in TTD Locomotion!!
wat ik wel een minpunt vind is dat de variatie in missies niet echt zo heel groot is...
ik heb nu beginner + easy helemaal af, en moet zeggen dat de "lol" er nu wel vort af is, meer van hetzelfde
jammer dat er geen sandbox mode inzit...
ach, maar wel een puike game
hierboven ff gedaan wat er gezegd werd over de wavs enzow, het werkt!
nu ik zo verschillende soundtracks hoor, zit ik eigelijk meteen aan" freestyler - Push up" te denken, dat liedje
als dat liedje zonder zang was, kon het zo in TTD Locomotion!!
wat ik wel een minpunt vind is dat de variatie in missies niet echt zo heel groot is...
ik heb nu beginner + easy helemaal af, en moet zeggen dat de "lol" er nu wel vort af is, meer van hetzelfde
jammer dat er geen sandbox mode inzit...
ach, maar wel een puike game
[ Voor 3% gewijzigd door enira op 10-09-2004 18:43 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Niet op reageren het is de moeite niet.Erkens schreef op 10 september 2004 @ 18:04:
[...]
Dat ligt dan aan jouw pc, want het is zelfs speelbaar op de p200 van mijn broertje
Ok, dat is wat trager, maar bovendien liggen de min. specs van het spel veel hoger dan dat systeem
[...]
Dan moet je de trein ook een route geven
[...]
imo kan je na zo kort gespeeld hebben geen goed oordeel geven op een spel maargoed, als jij het niks vind moet je het vooral niet spelen
Daar ergerde ik me ook vaak aan, maar ik ben er achter gekomen dat als je met waypoints gaat werken, het een hoop ergernis scheelt. Mijn treinen rijden nu zelden meer verkeerd en nemen braaf de juiste afslag.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:16:
Dat moest dus via mijn FTP adres, dus geen Attachments helaas.
Dat is best frustrerend.
[afbeelding]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Dat vervangen hangt me nu echt de keel uit, is dat nou een bug of een feature waar niet over nagedacht is.
Ik heb net een trein gebouwd kan ik hem na 7 jaar alweer vervangen.
Even niet opgelet en zie dat mijn 15 jaar oude tram nog maar op 1% staat (lopen gaat echt sneller)
Waarom moeten zulke kleinigheden een prachtig spel nou zo naar beneden halen.
Ik heb net een trein gebouwd kan ik hem na 7 jaar alweer vervangen.
Even niet opgelet en zie dat mijn 15 jaar oude tram nog maar op 1% staat (lopen gaat echt sneller)
Waarom moeten zulke kleinigheden een prachtig spel nou zo naar beneden halen.
Verwijderd
Mar een trein word wel onderhouden en regelmatig grote beurten, dat is ook niet eens mogelijk, en bij een beurt word toch niet gelijk de hele locomotief vervangen.
Zo als het hier is, is het gewoon belachelijk, er bestaat niet eens een onderhoudsplaats.
Zo als het hier is, is het gewoon belachelijk, er bestaat niet eens een onderhoudsplaats.
Na een aantal missies gespeeld te hebben kan ik het volgende concluderen:
Het aanleggen van de infrastructuur was in het begin wel even zwaar frustrerend maar begint langzaam aan toch wel te wennen, voordeel is wel dat je met de nieuwe methode een veel complexere infrastructuur kunt aanleggen.
Geen depo's? moge duidelijk zijn dat ik bovenstaande reacties deel.
De AI van de tegenstanders is nog steeds van het niveau spaghetti infrastructuur
Geen echte free-play scenario's zoals bij de originele TT? of ik heb hem gewoon nog niet gevonden.. en een collega van mij vroeg zich af of de monorail en de maglev er nog inzitten of dat het alleen tradionele rails is. Ik heb iig nog niet anders gezien.
Tipje zet grid aan en smooth edges uit voor het TT gevoel
Het aanleggen van de infrastructuur was in het begin wel even zwaar frustrerend maar begint langzaam aan toch wel te wennen, voordeel is wel dat je met de nieuwe methode een veel complexere infrastructuur kunt aanleggen.
Geen depo's? moge duidelijk zijn dat ik bovenstaande reacties deel.
De AI van de tegenstanders is nog steeds van het niveau spaghetti infrastructuur
Geen echte free-play scenario's zoals bij de originele TT? of ik heb hem gewoon nog niet gevonden.. en een collega van mij vroeg zich af of de monorail en de maglev er nog inzitten of dat het alleen tradionele rails is. Ik heb iig nog niet anders gezien.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
works!!DarkM schreef op 10 september 2004 @ 22:12:
zo is het veel vetter!!!!
over die vrije levels, nahh, die zijn er idd niet, beetje jammer wel.....
Het ligt niet aan mijn PC. Ja, tuurlijk draait het, ik zeg alleen maar dat het performance issues heeftErkens schreef op 10 september 2004 @ 18:04:
Dat ligt dan aan jouw pc, want het is zelfs speelbaar op de p200 van mijn broertje
Je moet nou niet denken dat ik zo dom ben, he!Dan moet je de trein ook een route geven

Ik vind 5-6 uur meer dan genoeg om een oordeel te vellen over het spel. Ik ga het ook niet spelen, en vertelde alleen maar mijn mening.imo kan je na zo kort gespeeld hebben geen goed oordeel geven op een spel maargoed, als jij het niks vind moet je het vooral niet spelen
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Hier op mijn mobile celeron 1,13Ghz (256mb-shared video) draait hij zeer vloeiend dus ja dat ligt aan jouw PCDarkvater schreef op 10 september 2004 @ 22:36:
[...]
Het ligt niet aan mijn PC. Ja, tuurlijk draait het, ik zeg alleen maar dat het performance issues heeft
De tutorial zegt dat je geen orders hoeft te geven als het gewoon 1 los spoorlijntje is, immers de trein kan dan nergens anders naar toe. Als je die tutorial even verder had gevolgd dan had je gezien dat er zodra er uitbreidingen gemaakt werden dat er orders opgegeven werden.Je moet nou niet denken dat ik zo dom ben, he!. Trouwens, ik zou er geeneens orders moeten geven (WAT IK DUS WEL GEDAAN HEB), want volgens de tutorial zou het allemaal goed gaan
.
En zodra je spoornet wat complexer wordt moet je je treinen waypoints geven zodat ze de juiste route vinden, iets wat in TTD wat lastiger was want daar moest je eerst een klein station maken waar die dan ook weer stopte etc
prima, als jij dat vind, en ik mag ook mijn mening gevenIk vind 5-6 uur meer dan genoeg om een oordeel te vellen over het spel. Ik ga het ook niet spelen, en vertelde alleen maar mijn mening.
Jouw reactie is ook echt overbodig, zoals wel meer reacties van je, als je niks ontopic te melden hebt, doe dat dan ook niet. Je hoeft niet overal op te reageren hoorVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:53:
Niet op reageren het is de moeite niet.
Het kan er ook aan liggen dat ik op 1280x1024 speeldeErkens schreef op 10 september 2004 @ 22:48:
De tutorial zegt dat je geen orders hoeft te geven als het gewoon 1 los spoorlijntje is, immers de trein kan dan nergens anders naar toe. Als je die tutorial even verder had gevolgd dan had je gezien dat er zodra er uitbreidingen gemaakt werden dat er orders opgegeven werden.
En zodra je spoornet wat complexer wordt moet je je treinen waypoints geven zodat ze de juiste route vinden, iets wat in TTD wat lastiger was want daar moest je eerst een klein station maken waar die dan ook weer stopte etc
Voor de rest, ik kraak LoMo niet allemaal maar af...maja het is niet precies geworden van wat ik ervan verwacht had. Jammer. Ik denk dat als mensen niet zo'n verstokte TTD'er is als ik, of daar nog nooit mee gespeeld heeft, wel veel plezier zal beleven aan dit spel. Want het is gewoon verslavend om je treintjes en busjes gewoon hun gang te laten gaan en naar je netwerk te kijken

Right, je hebt een simpel teststukje met 2 stations en de trein kan de weg niet vinden, geloof jij jezelfDarkvater schreef op 10 september 2004 @ 23:05:
[...]
Het kan er ook aan liggen dat ik op 1280x1024 speelde. Het leek me alleen zo vreemd dat met 'transparent trees' (foreground) alles veel langzamer liep. Over de waypoints enzo: het was gewoon een simpel teststukje met 2 treinstations, niet echt eens iets superingewikkeld. Het kan zijn dat ik er gewoon aan gewend was dat de trein zijn weg vindt, en je niet bij (elke) kruising een waypoint moet zetten
.
Ik durf te zeggen dat ik tot op de dag van het uitkomen van Locomotion TTD heb gespeeld en ik moet zeggen Locomotion is echt veel beter dan TTD (met de TTDpatch). Want ook dit spel is erg verslavend.Voor de rest, ik kraak LoMo niet allemaal maar af...maja het is niet precies geworden van wat ik ervan verwacht had. Jammer. Ik denk dat als mensen niet zo'n verstokte TTD'er is als ik, of daar nog nooit mee gespeeld heeft, wel veel plezier zal beleven aan dit spel. Want het is gewoon verslavend om je treintjes en busjes gewoon hun gang te laten gaan en naar je netwerk te kijken
Verwijderd
http://loco.phoenixscripts.co.uk/index.php
staan een paar leuke tips op voor beginners
staan een paar leuke tips op voor beginners
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 23:46 ]
semmy, die had ik wel nodig, maar snap er geen zak van! 
ik ben nu met die signals aan het klooien, nooit eerder gebruikt, in ttd ook niet
hoe ik de signals ook plaats, ik kom er niet uit:
moet je die dubbele of die enkele hebben? wat is het verschil?
bij mij reed een train anar die signal, en toen die andere train eraan kwam ging die andere trein omdraaien en terug naar zijn station
, vaagheid...
ik ga nog wel ooit tobben, maar dan moet het wel simpel zijn hoor...
manual leverde ook niets op
ik ben nu met die signals aan het klooien, nooit eerder gebruikt, in ttd ook niet
hoe ik de signals ook plaats, ik kom er niet uit:
moet je die dubbele of die enkele hebben? wat is het verschil?
bij mij reed een train anar die signal, en toen die andere train eraan kwam ging die andere trein omdraaien en terug naar zijn station
ik ga nog wel ooit tobben, maar dan moet het wel simpel zijn hoor...
manual leverde ook niets op
Verwijderd
pdf op de cd bevat wat meer info
de enkele signal is om er een 1 richtingsverkeer van te maken
dubbele voor bijde richtingen
lees die site legt alles beter uit als manual vind ik zelf
de enkele signal is om er een 1 richtingsverkeer van te maken
dubbele voor bijde richtingen
lees die site legt alles beter uit als manual vind ik zelf
roflol, na 3 de tutor gekeken te hebben met die treinen, snapte ik het pas! 
en ja hoor, toen ik het de eerste keer zelf deed, BOEM!
2de keer ging het wel goed
die site rox
added to favo's
en ja hoor, toen ik het de eerste keer zelf deed, BOEM!
2de keer ging het wel goed
die site rox
Dit kun je oplossen door "waypoints" neer te zetten. Wil je dat je trein ZEKER rechtsaf gaat, zet dan net voorbij de bocht een "waypoint" neer, en voeg deze toe aan je route. Op die manier kun je verdwaalde treinen wat makkelijker op het juiste spoor houden.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:16:
Dat is best frustrerend.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik speel tevens Everquest, en kan zonder problemen BEIDE spelen tegelijk draaien. Ik laat Everquest vaak staan om spullen te kunnen verkopen op de online Bazaar (minimized) en ga dan iets anders doen....Darkvater schreef op 10 september 2004 @ 22:36:
Het ligt niet aan mijn PC. Ja, tuurlijk draait het, ik zeg alleen maar dat het performance issues heeft
Locomotion heeft bijzonder lage systeemeissen, zelfs als Everquest (3D engine, 1280x1024) draait en er allerlei bewegingen plaatsvinden zoals allerlei andere spelers die langslopen of van me kopen, kan ik zonder enig performance verlies Locomotion spelen.....
Hij doet het ook bijzonder goed op mijn laptop, maar da's een nieuwe
Waarom denk je dat het niet aan je PC ligt? Er is duidelijk IETS aan de hand, en als ik de forums zo eens nalees heeft niemand problemen met de performance.... en het kan iets heeeeeel simpels zijn zoals 1 ouder/nieuwer driver bestandje of 1 ouder/nieuwer directX bestandje etc....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Dat is nog wel mijn grootste ergernis. Het is niet jammer, het is ronduit zaad.jarnotjuh schreef op 10 september 2004 @ 22:25:
over die vrije levels, nahh, die zijn er idd niet, beetje jammer wel.....
Ik vind het wel een geslaagd spel eigenlijk op de graphics na dan maar dat vind ik niet eens zo erg.
Enige waar ik me gruwelijk aan erger is treinen die zo vaak vervangen moeten worden. Zal dan wel realistisch zijn, maar doe mij maar een trein die gewoon 20 jaar meegaat. Ik hoop dat daar nog wat aan gedaan wordt.
Enige waar ik me gruwelijk aan erger is treinen die zo vaak vervangen moeten worden. Zal dan wel realistisch zijn, maar doe mij maar een trein die gewoon 20 jaar meegaat. Ik hoop dat daar nog wat aan gedaan wordt.
et wel dat jullie het waarschijnlijk over de treinen rond 1900/1930 hebben, in die tijd gingen de treinen ok niet zo lang mee hoor, als je verder komt gaan ze wel langer mee.
Hmm ok. Toch blijft het vervangen irritant
Verwijderd
Sorry, lees eens en je zult zien dat ik hier al heel wat goede comments gegeven heb.Erkens schreef op 10 september 2004 @ 22:48:
Jouw reactie is ook echt overbodig, zoals wel meer reacties van je, als je niks ontopic te melden hebt, doe dat dan ook niet. Je hoeft niet overal op te reageren hoor
En het is inderdaad de moeite niet om op te reageren, want je zou al moeten weten dat de persoon in kwestie zeer sterk vooringenomen is en dat leidt toch alleen maar tot ellenlange blabla over niks.
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 09:24:
[...]
Sorry, lees eens en je zult zien dat ik hier al heel wat goede comments gegeven heb.
En het is inderdaad de moeite niet om op te reageren, want je zou al moeten weten dat de persoon in kwestie zeer sterk vooringenomen is en dat leidt toch alleen maar tot ellenlange blabla over niks.
offtopic:
Ik ontken echt niet dat jij veel goede comments hebt gegeven hoor
Alleen sommige reacties zijn gewoon totaal overbodig, en dan kom jij mij vertellen dat ik niet moet reageren? Kom nou, kijk eerst eens naar je zelf voordat je wat zegt. Maar genoeg offtopic, ik start Locomotion weer
Ik ontken echt niet dat jij veel goede comments hebt gegeven hoor
Alleen sommige reacties zijn gewoon totaal overbodig, en dan kom jij mij vertellen dat ik niet moet reageren? Kom nou, kijk eerst eens naar je zelf voordat je wat zegt. Maar genoeg offtopic, ik start Locomotion weer
Ik snap dit niet.. lezen mensen nou niet ofzo?
met de scenario editor kun je je eigen sandbox maken..
Tuurlijk het is iets meer werk, maar je kunt dan wel veel meer instellen..
Als je gewoon de eis op performance rating 10% zet en geen tijds limit dan maakt het toch geen hol uit dat je een doel hebt..
met de scenario editor kun je je eigen sandbox maken..
Tuurlijk het is iets meer werk, maar je kunt dan wel veel meer instellen..
Als je gewoon de eis op performance rating 10% zet en geen tijds limit dan maakt het toch geen hol uit dat je een doel hebt..
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Dit topic is gesloten.