[PC] Locomotion (Transport Tycoon 2)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
evaarties schreef op 08 september 2004 @ 14:55:
Om die industrieën ligt ook altijd wel een stukje land omheen met een hek.. maar daar kan je gewoon op bouwen.. beetje jammer.
Maar volgens mij heeft at wel inpakt op de industrie maar dat heb ik nog niet getest

offtopic:
Dynabyte heeft gebeld ik kan hem ophalen maar ja daar heb ik nu dus geen tijd voor.. te druk met spelen morgen vroeg 9 uur lig ik voor de dynabyte in venlo dus wie mij ziet .. zeg ff hallo :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sjee, jammer dat het er zo "slecht"uit ziet. Goede gameplay had íe al namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:29
Pre-signals werken!

En dit vind ik dus een echt pluspunt van de bouwwijze van locomotion: je kan die bochten eindelijk mooi maken. De treinen rijden netjes de bocht door, in plaats van het hoekige van TT deluxe. Waar ze zonder patch bijna stilstaan in bochten. Hier kun je netjes de door jouw gewenste bochtstraal kiezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jtdrunen/Screenshot2.png

En bij deze een voorproefje van de geweldige AI, ik kom er niet uit wat de compu hier wil, een grote spaghetti?!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jtdrunen/Screenshot1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel duidelijk dat ik dus geen concurrenten in mijn spel wil hebben, hooguit dat ze alleen auto,s trams en vrachtwagens hebben.

Leuke achtbaan heeft de computer er van gemaakt moet ik zeggen.
Maar dit ging toch niet over een pretpark.
Chris Saywer zat nog teveel met achtbanen in zijn hoofd toen hij dit spel maakte, dit lijkt toch nergens op.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL. 3de dimensie doet AI hier geen deugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-02-2024
Man het lijkt wel zon escher tekening, kan niet echt zien waar wat nou op uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:18
Mycroft schreef op 08 september 2004 @ 16:26:
Pre-signals werken!

En dit vind ik dus een echt pluspunt van de bouwwijze van locomotion: je kan die bochten eindelijk mooi maken. De treinen rijden netjes de bocht door, in plaats van het hoekige van TT deluxe. Waar ze zonder patch bijna stilstaan in bochten. Hier kun je netjes de door jouw gewenste bochtstraal kiezen.

[afbeelding]

En bij deze een voorproefje van de geweldige AI, ik kom er niet uit wat de compu hier wil, een grote spaghetti?!

[afbeelding]
die laatste screenshot!! omg hahaha :)

ik ben nu ook bezig met het eerste level, ik moet zeggen, ALWEER een vet verslavende game!
kopuuhhhh!!!

alleen ajmmer dat school morgen weer begint :X

offtopic:
was ook al bezig met mafia, ook al zo geweldig, maar duurt allemaal weer zo lang...

de demo vond ik zwaar sucken, weet niet waarom :P, nu het hele spel owned vet!

gauw weer verder spele!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hm, is er iemand die mij kan vertellen hoe ik trein-karretjes om kan bouwen?? Of zit ik er nu zo ontzettend over heen te kijken?? :z
Ik heb enkele 'Wagons' en die wil ik ombouwen zodat ze Iron Ore gaan vervoeren...

edit:
@Jarnotjuh: zijn standaard Coal, maar je moet ze op één of andere manier om kunnen bouwen nadat je ze gebouwd hebt....

[ Voor 31% gewijzigd door Mad Marty op 08-09-2004 17:19 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
gewoon dellen en dan weer nieuwe toevoegen? of denk ik nu te simpel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Wagons? Die kunnen standaard iron vervoeren hoor :P Knop waarbij je selecteerd dat hij op full load moet wachten inhouden en dan iron ore selecteren :P

En balen, postbode gemist :P Speel nu maar de ...eh... alternatieve versie. Heb er erg veel fun mee (zit al 5 uur achter elkaar te spelen XD), enige wat ik beeetje irritant vind is die giga city groeisnelheid, vooral als je een beetje infrastructuur in zo'n stad aanlegt enzo...in mijn volgende custom map maar het aantal steden enorm omlaag schoppen...aiaiai :P

En vind de treintjes enzo beetje snel 'oud' worden, irritant om telkens 20 treinen te moeten vervangen (al gaat het redelijk simpel)

Voor de rest, yummie, wat een game

[ Voor 65% gewijzigd door Koetjeboe op 08-09-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 09:13

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hehe... Eh, ja dus... :X
Bedankt! Zal de volgende keer ff wat beter opletten.... :Z

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp zijn dorpjes onmogelijk, zelfs op de moeilijkste stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de CTD bug in de final versie ? nog problemen gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ik heb nu een paar punten waar ik me aan erger:

1) als je over die knopjes boven in beeld gaat, dan krijg je meteen da menutje, irritant als je aan het bouwen bent
2) als je je rechtermuis in heb om te moven met je camera, en je scrolled dan, dan gaat je beeld draaien, best lastig...

en jawel, nu al de eerste bug gevonden :)
als je een rails bouwt, en je wil verder bouwen, dan klik je op dat crosshair ding, om dan het laatste stukkie te selecten en dan zo verder te bouwen, nix mis mee...
maar als je een schuin stuk heb, hoek van 45 graden zeg maar(dus NIET naar beneden of boven, maar gewoon opzij), dan kan je niet meer je rails selecten!

de enige manier is dan om aan de andere kant te selecten -> alles af te breken, en zo weer ver te gaan...
beetje jammer :)

verder al eerste scenario uitgespeeld bij easy, 4 jaar en 9 maanden :)
ik vind zelf dat de AI wel iets vooruit is gegaan, maar nog niet echt top, heb al verschillende constructies gezien waarvan ik dacht,sjonge jonge, ga terug met speelgoedtreintjes spelen!
:D

puike game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

woei, ga em morgenochtend meteen halen! FF kijken of locomotion me ook 48 uur non-stop aan het spelen kan houden ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
jarnotjuh schreef op 08 september 2004 @ 18:18:
en jawel, nu al de eerste bug gevonden :)
als je een rails bouwt, en je wil verder bouwen, dan klik je op dat crosshair ding, om dan het laatste stukkie te selecten en dan zo verder te bouwen, nix mis mee...
maar als je een schuin stuk heb, hoek van 45 graden zeg maar(dus NIET naar beneden of boven, maar gewoon opzij), dan kan je niet meer je rails selecten!
Kan dat niet met rechts-klik? In RCT kon je (als de baan gestopt was) elk stukje editen door gewoon op de baan te rechts-klikken.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
MrData schreef op 08 september 2004 @ 18:44:
[...]

Kan dat niet met rechts-klik? In RCT kon je (als de baan gestopt was) elk stukje editen door gewoon op de baan te rechts-klikken.
hmm, geen idee, niet geprobeerd eigelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kan nog steeds met de rechter muisknop. Gewoon op een uiteinde (desnoods middenin) en je kunt vanaf daar verder bouwen. De crosshair is bedoeld voor het starten van een nieuw spoor.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Janoz schreef op 08 september 2004 @ 19:01:
Kan nog steeds met de rechter muisknop. Gewoon op een uiteinde (desnoods middenin) en je kunt vanaf daar verder bouwen. De crosshair is bedoeld voor het starten van een nieuw spoor.
thnx! O+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

Net even de alternatieve versie gedownload (koop um later wel ff eerst maar kijken of ie het waard is).

Viel me al gelijk op dat winst maken nog niet zo erg hard gaat :P
Hier staat een infinite money trainer voor de mensen waarbij het echt niet lukt (nog niet geprobeerd trouwens, speel liever gewoon zoals 't hoort.

Edit: zit er trouwens een geprinte handleiding bij het origineel? Anders print ik 'm alvast uit.

[ Voor 13% gewijzigd door smallboy op 08-09-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
winst maken is echt easy :P vind ik dan, heb nu 2 missies gedaan, nooit in geldproblemen gezeten...

ach, ik weer verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 01:09
smallboy schreef op 08 september 2004 @ 19:09:
Hier staat een infinite money trainer voor de mensen waarbij het echt niet lukt (nog niet geprobeerd trouwens, speel liever gewoon zoals 't hoort.
Zet die link dan hier niet neer 8)7

Ik ben nu ook een tijdje de volledige versie aan het bespelen. Ik kan alleen niet de knop vinden waarmee je de trein een looping kan laten maken :+

Voor de rest de eerste 5 missies gehaald, sommige opdrachten zijn helaas niet altijd even duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

cardinal808 schreef op 08 september 2004 @ 19:13:
[...]

Zet die link dan hier niet neer 8)7
8)7 ik was op zoek naar cheats om te kijken of er nog iets leuks tussen zat, maar dit was het enige dat ik vond. Aangezien er misschien wel mensen zijn die niet graag om geld hoeven te denken dacht ik laat ik die link maar neerzetten 8)7 :P

Om een trein een looping te laten maken hoe bedoel je dat? Op het spoor omkeren (is gele-boch-pijl in trein venstertje) of een verticale looping :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40827/thumb.jpg
1932 :+ Vanacht eens op full speed aanlaten staan, kijken hoe het er later uitziet :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

cardinal808 schreef op 08 september 2004 @ 19:13:
[...]
Ik ben nu ook een tijdje de volledige versie aan het bespelen. Ik kan alleen niet de knop vinden waarmee je de trein een looping kan laten maken
Ook geen mensen die uit een trein mieteren (omdat de deuren nog openstaan oid)
en dan door heel het beeld vliegne :)

Verder valt het me niet tegen (zei hij voorzichtig)

[ Voor 7% gewijzigd door 456 op 08-09-2004 19:57 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mag ik zeggen dat ik het voor de prijs toch echt een heerlijk spel vind ?? Ondanks alle kritieken en de niet zo sublieme GFX een heerlijke game voor de avonduurtjes, lange donkere nachten en treinreisjes van en naar school :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een vraagje over de signals. Ik heb een klein rail systeem gebouwd, zie de screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img39.exs.cx/img39/1203/Screenshot1.th.gif

Als train 2 die bocht om komt (zoals in op de screenshot te zien is) en train 3 staat voor de signal te wachten, dan rijd 2 gewoon door zoals het moet, maar train 3 maakt dan direct rechts omkeer en rijd vrolijk terug. Dat moet dus niet, train 3 moet wachten totdat train 2 de bocht om is en het spoor vrij is. Dan mag train 3 weer rijden, maar op een of andere reden keert train 3 om.

Het lijkt net alsof train 3 zegt "help train2 komt eraan! omkeren die hap". Maar train 2 pakt een totaal ander spoor, is dat een bug of heb ik iets verkeerd gedaan met de signals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

Ik ben al aardig opweg met Locomotion :D mijn tycoon breid zich al goed uit ;-) Mooi rails net, bussen net & vrachtwagentjes. En natuurlijk was de volgende stap boten(schepen). Vol verwachting klopte mijn hart, ik mijn eerste scheepsroute aangelegt. En wat doet dat schip nou! :S gaat hij rondjes varen in een inham. Nou 2de schip beter dacht ik, hij vaarde ook verder maar dan gaat hij een eindje verder rondjes varen tegen de randen van het land. Iemand die het zelfde probleem heeft? En hier misschien een oplossing voor weet. :o |:(

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 21:23:
Ik ben een vraagje over de signals. Ik heb een klein rail systeem gebouwd, zie de screenshot:
Ik ben zelf ook nog niet helemaal uit het signals systeem dat er gebruik wordt. Het lijkt in ieder geval anders te werken dan in TTD, en de manual is ook niet echt duidelijk. Als ik een systeem opzet dat in TTD wel werkt, werkt het hier niet.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

kingmuze schreef op 08 september 2004 @ 22:09:
Ik ben al aardig opweg met Locomotion :D mijn tycoon breid zich al goed uit ;-) Mooi rails net, bussen net & vrachtwagentjes. En natuurlijk was de volgende stap boten(schepen). Vol verwachting klopte mijn hart, ik mijn eerste scheepsroute aangelegt. En wat doet dat schip nou! :S gaat hij rondjes varen in een inham. Nou 2de schip beter dacht ik, hij vaarde ook verder maar dan gaat hij een eindje verder rondjes varen tegen de randen van het land. Iemand die het zelfde probleem heeft? En hier misschien een oplossing voor weet. :o |:(
De route die je wilt dat hij gaat uitstippelen met waypoints (gewoon @ water klikken). Zelfde geld voor treinen die raar gaan doen (ja, komt helaas bij ingewikkelde sporen wel eens voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ben nu alweer een paar uurtjes aan het spelenen ik vind het dus echt wel ontzettend superdeluxe goed hier een kleine impressie van moi.. ik geef toe scheef in elkaar gezet :P

Afbeeldingslocatie: http://img22.exs.cx/img22/4771/Screenshot26.th.jpg

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrData schreef op 08 september 2004 @ 22:15:
[...]

Ik ben zelf ook nog niet helemaal uit het signals systeem dat er gebruik wordt. Het lijkt in ieder geval anders te werken dan in TTD, en de manual is ook niet echt duidelijk. Als ik een systeem opzet dat in TTD wel werkt, werkt het hier niet.
Volgens mij moet er een patch komen. Ik had net ook iets, ik kon een net gemaakte trein niet plaatsen terwijl alles (rails en signals) goed stonden, nadat ik de ene trein had stop gezet en een rails had gesloopt kon ik de nieuwe trein plaatsen. Daarna de rails weer gemaakt en de ene trein weer gestart en toen deed ie het perfect. Maar ja, de eerste missie zit erop:

Afbeeldingslocatie: http://img47.exs.cx/img47/4873/Screenshot3.th.gif

:P
[edit] je kunt nu overigens een brug over een bocht neerzetten! (zie screenshot)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:28:
[...]

Volgens mij moet er een patch komen. Ik had net ook iets, ik kon een net gemaakte trein niet plaatsen terwijl alles (rails en signals) goed stonden, nadat ik de ene trein had stop gezet en een rails had gesloopt kon ik de nieuwe trein plaatsen. Daarna de rails weer gemaakt en de ene trein weer gestart en toen deed ie het perfect. Maar ja, de eerste missie zit erop:

[afbeelding]

:P
[edit] je kunt nu overigens een brug over een bocht neerzetten! (zie screenshot)
Ik heb dus psies t zelde probleem.. Zelfs als t spoor vrij is, dan blijft de sein op rood hangen voor een minuutje ofzo.. en dan keert een trein gewoon terug die te lang (30 sec ofzo) voor een rood sein staat te wachten :S . Is dit zo'n pre signaal ofzo, of denk ik nu gek?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 14:36:
[...]

Het zijn wav's gewoon de ??s?.dat files naar ergens anders kopiëren, hernoemen naar wav en afspelen in Winamp.
wow zo simpel :P bedankt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 01:20:

En nog iemand met oogkleppen...
Hoezo met oogkleppen?
Ik geef gewoon mijn mening over het spel.
Het is gewoon schandalig anno 2004 nog zoiets uit te brengen terwijl een remake van het origineel er gewoon BETER uitziet en meer functionaliteiten heeft.1

• MrData
Erikie schreef op 08 september 2004 @ 23:45:
[...]

Ik heb dus psies t zelde probleem.. Zelfs als t spoor vrij is, dan blijft de sein op rood hangen voor een minuutje ofzo.. en dan keert een trein gewoon terug die te lang (30 sec ofzo) voor een rood sein staat te wachten :S . Is dit zo'n pre signaal ofzo, of denk ik nu gek?
Ik denk niet dat het echt fout werkt, in de manual staan een paar voorbeelden van opstellingen die ook gewoon met signals werken. Ik meen wel gelezen te hebben dat signalen nu (soort van) werken als pre-signals, maar ik heb zelf nog niet eens door hoe de oude pre-signals werken :)

• Webgnome
Terw_Dan schreef op 09 september 2004 @ 00:02:
[...]

Hoezo met oogkleppen?
Ik geef gewoon mijn mening over het spel.
Het is gewoon schandalig anno 2004 nog zoiets uit te brengen terwijl een remake van het origineel er gewoon BETER uitziet en meer functionaliteiten heeft.1
je hebt het amper 4 minuten gespeelt zoals je zelf zei. Mij viel het eerst ook een beetje tegen maar nu ik het echt heb is het toch echt weer het tdx gevoel wat hier heerst ( ben ik ff blji dat ik maandag pas weer hoef te beginnen :P )

als jij het niks vind dan vind je et gewoon niks, klaar heb ik njiks over te zeggen of te beslissen. (maar ben dan ookk niet zo lame om het te downen en toch stiekempjes te spelen maar dat geld niet alleenvoor jou :P )

[ Voor 17% gewijzigd door Webgnome op 09-09-2004 00:12 ]

Strava | AP | IP | AW

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Wel beter dat je nu over een bocht nu ook bruggen kan bouwen :)

Nog wat screens voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40837/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40839/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40840/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40841/thumb.jpg

Ja, ik hou van wat realistisch bouwen :+

[ Voor 5% gewijzigd door SideSwipe op 09-09-2004 00:20 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

/me plaats ter plekke een order bij gcshop

tomdidom na de demo ben ik 180 graden gedraait kwa mening laat maar komen die game

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:34
kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien. maar is het hele spel al uit of alleen de demo?

Verwijderd

Hele spel is al uit. Of het al te koop is in Nederland weet ik niet. Kijk bijvoorbeeld eens vergelijk.nl ofzo :)

• Webgnome
het spel is vanaf morgen te koop in nederland maar mensen konden zich bij diverse winkelketens voorinschrijven en hebben het spel al of krijgen het morgen.

( en dan heb je nog het handeltje dat hem 'ome willem' heeft gehad )

Strava | AP | IP | AW

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Toch vat ik die seinen niet helemaal. Leuk dat ze als pre signals werken, maar heb het volgende probleem, het lijkt wel alsof treinen die op volle snelheid zijn voorang krijgen van signaals, ook al is het 10 km van te voren, en zitten er 10 signals tussen :S. jullie begrijp? :) vat m ook niet helemaal. Zal proberen een filmpje te posten binnenkort.

traktor scratch!

• Webgnome
dus als je 2 tracks hebt en trein a komt van rechts uit en station en trein b komt links met volle vaart van een station wat veel verder ligt dan heeft trein b voorrang volgens de seinen ook al zou dat gezien deplaatsing niet horen

Strava | AP | IP | AW

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Erikie schreef op 09 september 2004 @ 01:16:
Toch vat ik die seinen niet helemaal. Leuk dat ze als pre signals werken, maar heb het volgende probleem, het lijkt wel alsof treinen die op volle snelheid zijn voorang krijgen van signaals, ook al is het 10 km van te voren, en zitten er 10 signals tussen :S. jullie begrijp? :) vat m ook niet helemaal. Zal proberen een filmpje te posten binnenkort.
Jah dacht ik ook al. die signals werken gewoon voor geen meter...

Schijnt ook als je bijv 1 spoor op 5 stationbanen wilt zetten je bij de station ingang een dubbele signal moet zetten, dan heb je tenminste "soms" geluk dat zon domme trein nie midden in het kruispunt gaat staan.

Dit had ik eerst werkend, maaar toen had ik in en uitgang via 1 kant van station, nu was ik dus een 1 richtings station aant bouwe, maar nu werken die signalen weer niemeer van het ingaan van station.. ff plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img20.exs.cx/img20/51/Screenshot56.jpg
staat er dus vaker een trein te wachten totdat ie op eerste kan (niet altijd) terwijl de rest leeg is 8)7 de trein op het plaatje deed wonderbaarlijk goed die keer :X

[ Voor 4% gewijzigd door Unique op 09-09-2004 03:36 ]

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
na die 2/3 baans weg die overgaat in een 1 baans moet je nog een 1 way signal zetten, die ben je vergetern als ik dat zo zie.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb gisteren de demo even gespeeld en ik vind het allesinds meevallen: De graphics zijn echt wel een stuk beter dan TTD (die ik de dag daarvoor nog heb gespeeld). Gameplay vind ik goed. Ik vind het wel een aanschaf waard eigenlijk :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40855/thumb.jpg
Dit moet je dus anders oplossen maar ik vind het beetje onlogisch...die linkse trein zou zonder gevaar door kunnen gassen, maar dat werkt dus niet....

Voor de rest nog erg tevreden, alleen die signals :/

[ Voor 10% gewijzigd door Koetjeboe op 09-09-2004 09:05 ]

• MrData
Ja, kom op Locomotion experts, leg ons even de fijne kneepjes van de signalen uit :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Koetjeboe schreef op 09 september 2004 @ 09:05:
[afbeelding]
Dit moet je dus anders oplossen maar ik vind het beetje onlogisch...die linkse trein zou zonder gevaar door kunnen gassen, maar dat werkt dus niet....
Ik had ook even de hoop dat dit gefixed zou zijn, dat was in ttd ook altijd een ramp...

• MrData
Koetjeboe schreef op 09 september 2004 @ 09:05:
[afbeelding]

Voor de rest nog erg tevreden, alleen die signals :/
Nog even: een trein kan toch langs een signaal als het stuk rails tussen het signaal en het volgende signaal (of station?) vrij is? Dan zou je inderdaad zeggen dat de linker trein door moet kunnen. Ik heb zo het idee dat deze signalen compleet anders werken...

• Janoz
  • Nu online

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het gaat niet om de rail route, maar om alle aan elkaar verbonden stukken totaan het volgende signaal. In Koetjeboe's geval lopen beide stukken rails wel langs elkaar, maar er is ook een stuk dat beiden kruist. Omdat de achter kant van de rechter trein nog in dit gebied valt mag de linker er niet inrijden.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Janoz schreef op 09 september 2004 @ 09:36:
Het gaat niet om de rail route, maar om alle aan elkaar verbonden stukken totaan het volgende signaal. In Koetjeboe's geval lopen beide stukken rails wel langs elkaar, maar er is ook een stuk dat beiden kruist. Omdat de achter kant van de rechter trein nog in dit gebied valt mag de linker er niet inrijden.
Natuurlijk, maar normaal gesproken kan die andere trein gewoon doorrijden en het is best wel een beetje jammer dat het nog steeds zo werkt, zeker als je een groot station bouwt dan kan er vaak maar 1 of 2 treinen tegelijk rijden en moet de rest (onnodig) wachten.

• MrData
Hmm ik denk dat ik 'm wel snap dan. Voor je gevoel zou je eigenlijk zeggen dat de trein doormag. Het stukje rails tussen de signal waar de linkertrein stilstaat en het volgende signaal (stukje daaronder) is immers vrij.

Wat wordt er gezien als een 'stuk' eigenlijk? Blijkbaar niet de ruimte tussen 2 signalen, maar ook alles wat er door middel van een splitsing aan vast zit?

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Janoz schreef op 09 september 2004 @ 09:36:
Dat snap ik, maar ik zou toch verwachten dat beide hier door kunnen rijden :) Als de 'wissels' voor de rechter trein goed zouden staan zou hij zo hoppa, die rechterbaan kunnen volgen. Linktertrein zou voor mijn gevoel ook door moeten kunnen gassen, maarja, ipv van een van beide krijg je gewoon een prachtige deadlock (waar je alleen uitkomt als de linkse omkeert en het station weer binnenrijdt en de rechtertrein niet net hetzelfde idee krijgt. Al met al blijven ze lang vaststaan, daarbij rijden er meer dan 2 treinen op dat stuk :P

Maar hoe moet je dit oplossen? Bruggen? Trein die ik altijd 's ochtends neem hoeft niet zulke rare kunststukjes te doen :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Koetjeboe schreef op 09 september 2004 @ 09:48:
Maar hoe moet je dit oplossen? Bruggen? Trein die ik altijd 's ochtends neem hoeft niet zulke rare kunststukjes te doen :P
Het makkelijkste kan je dat stuk wat langer maken, dus dat de trein in zijn geheel daar kan wachten.

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Erkens schreef op 09 september 2004 @ 09:51:
[...]

Het makkelijkste kan je dat stuk wat langer maken, dus dat de trein in zijn geheel daar kan wachten.
Ja, daar had ik ook aan gedacht, nadeel is dat ik dan met erg lange stukken moet werken, juist op dat station stoppen erg lange treinen, en een nog langere moet erlangs :x Deze middag eens opnieuw beginnen met lange gaten tussen de seinen als grondgedachte :P

Owja, nog iets irritants :+ Als sommige treinen perfect op een station lijken te passen schijnt het toch net niet te passen met als gevolg rode seinen achter de trein :P Ook beetje frusti

[ Voor 18% gewijzigd door Koetjeboe op 09-09-2004 09:53 ]

• MrData
Even voor de duidelijkheid: het rode stuk wordt dus gezien als stuk waar de linkertrein op wil gaan, en niet de groene?

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/~wevenwel/signals1.jpg

• Koetjeboe
  • Nu online

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Nah, ik denk dat het niet 'mag' omdat het kruispunt bezet is en (via de rode lijn) er een trein zou kunnen zijn :) (hij ziet het hele kruispunt als 1 punt, niet als een paar verschillende routes). Kruispunt bezet == geen doorgang.

En de linkertrein bezet een ander kruispunt, waar de rechter opwilt. Zo bezetten ze dus elkaars kruispunt.

Als we toch met plaatjes bezig zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40857/full.jpg

En de oplossing zou dus zijn, stuk tussen de twee kruispunten lang genoeg maken zodat treinen er volledig tussenpassen en geen kruispunt bezetten

[ Voor 31% gewijzigd door Koetjeboe op 09-09-2004 10:15 ]

• Janoz
  • Nu online

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

In principe is de oplossing redelijk simpel ;)..

Laat het onderste linker spoor erder omhoog gaan. Vlak na de wissel. Vervolgens kan de afslag van het rechterspoor hier onderdoor zodat beide richtingen niet meer kruizen en dus als apparte sectoren worden gezien.

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels ook, Hartstikke mooi.
Weet iemand ook hoe ik zorg dat die steden niet zo snel groeien.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 10:28:
Ik heb hem inmiddels ook, Hartstikke mooi.
Weet iemand ook hoe ik zorg dat die steden niet zo snel groeien.
Ervoor zorgen dat er geen transport mogelijkheden komen :? :P

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 09 september 2004 @ 10:12:

En de linkertrein bezet een ander kruispunt, waar de rechter opwilt. Zo bezetten ze dus elkaars kruispunt.
En de oplossing zou dus zijn, stuk tussen de twee kruispunten lang genoeg maken zodat treinen er volledig tussenpassen en geen kruispunt bezetten
...werkt het niet gewoon zoals in TTD...? Daar moet je gewoon onafhankelijke stukken spoor opdelen in 'blokken' door aan alle kanten seinen te zetten. Dus als er een wissel in zit, moet je de vertakking van die wissel aan de buitenkant ook begrenzen met een sein.
Probleem is dat bij een krappe wisselstraat geen seinen tussen de wissels gezet kunnen worden. En te korte stukken spoor geeft altijd een probleem. Je kunt beter proberen om lange wisselstraten te maken waarbij op de tussenliggende sporen altijd ruimte is voor een complete trein.
Op het bovenstaande plaatje zie je inderdaad duidelijk dat bij de bovenste wissels het spoor is doorverbonden zonder seinen ertussen. Dit wordt dus door de treintjes beschouwd als 1 blok; onafhankelijk van het spoor waarop ze rijden.

Ik ben wel benieuwd wat nou precies de functie is van de 'pre-signals' die hier ook genoemd worden? Weet iemand dat?

Overigens werd ik gisteren gebeld door Dynabyte (Utrecht) en haal ik 'm vanmiddag (donderdag) op. In mijn ogen een koopje voor 16,95. Leuk voor op m'n notebook ;-)

CHEERS!

Verwijderd

Op de cd staat een manual (pdf) waarin signals wel worden uitgelegd met plaatjes :) pagina's 78 t/m 84

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:14:
Op de cd staat een manual (pdf) waarin signals wel worden uitgelegd met plaatjes :) pagina's 78 t/m 84
hmm, die manual op de cd heeft een een paar hoofdstukken meer :o
Ik zat al te kijken in de manual alleen die heeft maar 71 pagina's 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Erkens op 09-09-2004 12:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:14:
Er zit toch ook wel een boekje bij? Of is het zo'n lo-budget verpakking?

Maar kan iemand de crux van die pre-signals eens uitleggen?

CHEERS!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:47:

Er zit toch ook wel een boekje bij? Of is het zo'n lo-budget verpakking?
Lees jij niet ofzo, wat heb ik nu zojuist boven jou geschreven? ;)
In het boekje staan de "geavanceerde" zooi alleen wat minder beschreven :)

Verwijderd

Erkens schreef op 09 september 2004 @ 14:11:
[...]

Lees jij niet ofzo, wat heb ik nu zojuist boven jou geschreven? ;)
In het boekje staan de "geavanceerde" zooi alleen wat minder beschreven :)
Ik doe mijn best om 't te begrijpen, maar gebrekkige zinnetjes kunnen wel eens tot problemen leiden. Ik begrijp eigenlijk nu pas dat je 't zowel over een papieren als over een PDF-manual had ;-)
Maar uiteindelijk was ik erg benieuwd naar die pre-signals, maar kennelijk weet niemand precies wat ze doen. Ach, nog een kleine drie uur (and counting) en dan heb ik 'm zelf ook... En dan weet ik *alles*
Vreemd, trouwens dat ze twee verschillende handleidingen bij leveren.

CHEERS!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik vind het op zich wel een amusant spel. Veel beter als Transport Giant wat het voor mij op alle fronten mist. Ik vind de interface helemaal geweldig (RCT fan), maar hij had inderdaad wel wat mooier gemogen.

Wat ik wel storend vind is dat je (althans ik) niet precies weet wat ze nu waar willen hebben. Industrie is op zich wel duidelijk (needs x & produces y). Maar nieuwe industrie die je wilt bouwen kun je die need/produce niet zien. Is er een lijst met alle industrie en hun needs/production??.

En passagiers komen gewoon automatisch als je een bushalte maakt. Dat is wel raar... blijkbaar willen ze er altijd bij de volgende halte weer uit.

En nog een vraag: wat moet je met post? Overal bieden ze post aan, maar niemand heeft het nodig.
En het 1e beginners level heeft uiteindelijk "Goods", maar wie wil die goods hebben? En waarom staat er wel xx% transported terwijl ik geen trein heb die die zooi transporteerd (omdat ik niet weet waar het heen moet).

• MrData
[b][message=21621678,noline]oZner schreef op 09 september 2004 @
En nog een vraag: wat moet je met post? Overal bieden ze post aan, maar niemand heeft het nodig.
En het 1e beginners level heeft uiteindelijk "Goods", maar wie wil die goods hebben? En waarom staat er wel xx% transported terwijl ik geen trein heb die die zooi transporteerd (omdat ik niet weet waar het heen moet).
Goods, passagiers en mail moeten altijd naar andere dorpen/steden. Misschien dat je een bepaalde grootte / aantal inwoners per stad nodig hebt om post te accepteren, bij goods is dat iig wel zo.

Verwijderd

Iemand al uitgevonden hoe je snel kunt zien of een stad food of goods kan ontvangen? Ik doe het nu op een vrij irritante manier: station bouwen en zo kijken of ik daar eten of goederen naar kan vervoeren maar dit is erg tijdrovend...

Ik ben btw begonnen bij de eerste missie (makkelijk ofzo) en maak zo het rijtje steeds af en ben nu bij de olie crisis en die missie heeft mijn eerste faillure opgeleverd :P zo maar weer ff verder :)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

MrData schreef op 09 september 2004 @ 15:38:
Goods, passagiers en mail moeten altijd naar andere dorpen/steden. Misschien dat je een bepaalde grootte / aantal inwoners per stad nodig hebt om post te accepteren, bij goods is dat iig wel zo.
Ah dus wel... maar weet iemand ook bij hoeveel inwoners je die zooi kunt dumpen en of je dat ook kunt zien zonder bijvoorbeeld een truck cargo ding te bouwen?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
Hmzz daar gaat me studiejaar :(. Maar die signalen, moet toch op een of andere manier werken :(. Voor de rest super spel.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Kijk hier gaat het dus fout.. Trein 1 (die van eastwood naar langton south gaat) krijgt gewoon voorang wanneer hij in beweging is. Ook al vertrekt hij net van eastwood, blijft trein 2 (op langton south) wachten totdat die andere trein stilstaat op langton.. Trein 2 Heeft ruim de tijd om van langton south te vertrekken, maar dat doet ie gewoon niet :( (heeft als eindbestemming eastham).

Ik begrijp gewoon niet hoe die pre signals werken, maar zo kan ik geen soepele complexe systemen bouwen ....,.

Ohja,. ff klikken, hij is 1600x1200

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/GoT/Screenshot2_new.png

traktor scratch!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 september 2004 @ 16:50:
Kijk hier gaat het dus fout.. Trein 1 (die van eastwood naar langton south gaat) krijgt gewoon voorang wanneer hij in beweging is. Ook al vertrekt hij net van eastwood, blijft trein 2 (op langton south) wachten totdat die andere trein stilstaat op langton.. Trein 2 Heeft ruim de tijd om van langton south te vertrekken, maar dat doet ie gewoon niet :( (heeft als eindbestemming eastham).

Ik begrijp gewoon niet hoe die pre signals werken, maar zo kan ik geen soepele complexe systemen bouwen ....,.

Ohja,. ff klikken, hij is 1600x1200

[afbeelding]
Die twee lijnen zijn daar precies nie gescheiden door een signal.

Verwijderd

Weet iemand welke ports ik open moet gooien op mijn router om hem online te spelen?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:17:
Weet iemand welke ports ik open moet gooien op mijn router om hem online te spelen?
dat staat gewoon in de manual |:(
pagina 19

Verwijderd

Erkens schreef op 09 september 2004 @ 17:22:
[...]

dat staat gewoon in de manual |:(
pagina 19
Ik wilde net mijn post editen dat ik het al gevonden had :P
Maar bedankt.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:00:
[...]

Die twee lijnen zijn daar precies nie gescheiden door een signal.
ej, wat bedoel je psies en waar ? :)

traktor scratch!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 september 2004 @ 17:43:
[...]

ej, wat bedoel je psies en waar ? :)
Tussen die twee parallelle lijnen. Die ene trein wacht op andere trein omdat die in het 'block' staat waar die trein naar toe wil.
(voor zover ik toch kan zien, tis wa klein op die screenshot)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Nou, zo te merken is dit spel toch wel tof _o_. Vanavond ff proberen :P.

Ik vind het grauwe best wel meevallen en die besneeuwde bergtoppen ziet er ook nog wel sfeervol uit. (heb al bij flatmaat gekeken :))

sandbox is niet mogelijk :? :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 09-09-2004 17:59 ]

specs

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:55:
[...]

Tussen die twee parallelle lijnen. Die ene trein wacht op andere trein omdat die in het 'block' staat waar die trein naar toe wil.
(voor zover ik toch kan zien, tis wa klein op die screenshot)
nee, die trein die IN het station staat die kon 30 sec van te voren allang t station verlaten omdat die andere trein daar naar toe rijdt.. sjonge. Uh, met wat voor prog kon je nou ookalweer filmpjes maken? kan het niet goed uitleggen :(

traktor scratch!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 september 2004 @ 17:59:
[...]

nee, die trein die IN het station staat die kon 30 sec van te voren allang t station verlaten omdat die andere trein daar naar toe rijdt.. sjonge. Uh, met wat voor prog kon je nou ookalweer filmpjes maken? kan het niet goed uitleggen :(
Ah ok das door het nieuwe systeem dat rekening houdt met de snelheid van de trein, omdat het normaal beter is de trein in volle vaart voorrang te geven ipv. trein die al stil staat.
Maar 30 sec is wel erg veel, had die toevallig nen breakdown die trein die naar station toerreed?

Edit: die breakdown speelt geen rol, signals veranderen terug als de trein onverwachts stopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 18:20 ]

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
M1lamb3r schreef op 09 september 2004 @ 08:36:
na die 2/3 baans weg die overgaat in een 1 baans moet je nog een 1 way signal zetten, die ben je vergetern als ik dat zo zie.
Jammer genoeg help da ook niet.

In begin werkte het wel maar toen kwamen alle banen mooi van 1 kan en dan mooi parallel gesplit, schijnt dat ie die bochten niet leuk vind waar ie kan afslaan...
Kheb al grotere bochte probeerd, rechte4 stukken ertussen (zover da kon op die kleine plaats) alles met geen resultaat.

Ik laat die map nu maar eens links liggen, was puur een sign test ding, en ga eens probere om in een nieuwe map het WEL mooi en fatsoenlijk te maken....
Toch zou mijn oplossing in princiepe moeten werken... tijd voor een patch die dit aanzienlijk verbeterd. (zelfde ook met rijdende trein die voorang heeft op een stilstaande... slaat echt helemaal nergens op... 8)7

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 06:49
Ik zit ook met een klein probleempje:

Afbeeldingslocatie: http://img73.exs.cx/img73/433/Screenshot1.th.jpg

Zoals je ziet pakt trein 1 de bovenste stationbaan. Trein 2 wil de zelfde baan pakken, terwijl de andere baan helemaal vrij is...doe ik nu iets fout? Moet ik signalen anders plaatsen? Of is dit een fout in Locomotion?

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
je moet die 2 bovenste 1 weg signalen zo dicht mogelijk bij de kruising zetten en er 2 weg signalen van maken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 06:49
M1lamb3r schreef op 09 september 2004 @ 19:16:
je moet die 2 bovenste 1 weg signalen zo dicht mogelijk bij de kruising zetten en er 2 weg signalen van maken.
Yes, het werkt! Bedankt voor de snelle reactie!

Maar wat is het idee erachter dat het 2 weg signalen moeten zijn voor een station?

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:18
Bij ttd was het bij 1 weg signalen gaat de trein staan wachten tot hij het spoor op kan dat hij wil op gaan, en bij twee weg seinen neemt hij het vrije spoor.

Lost In Music

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Corpii

Le Tostie

demo gedownload *schaamte*

binnenkort zeker gaan aanschaffen. maar toch, hoe dan ook, jammer van de graphics, die horen beter te zijn anno 2004 maar geniaal spel!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die graphics vallen mij ook echt 100% tegen. De game is inderdaad wel heel goed op een paar irritante dingen / bugs na.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Gek genoeg speel ik voor het eerst in 10 jaar weer een spel met zulke graphics en vind ik het nog leuk ook :P
Ik wilde alleen vanmiddag de multiplay gaan proberen, maar dat lukt nog niet helemaal.

In de manual staat het volgende:
• 6073
• 2032 through 2400
If you are attempting to use an Internet connection through a
network router with NAT, you must configure the router’s Port
Forwarding to forward the above-listed ports to your local
computer’s IP address.

Ik heb dus (op mijn adsl speedtoch 510) het volgende gedaan:
protocol: udp
inside port 6073
outside port 6073

Zelfde ook gedaan op tcp omdat ik het niet zeker wist :P

Verder dus ook het zelfde gedaan met port 2234.

Als ik alles goed begrepen heb kan je toch een willekeurige port tussen die 2 ports openen?
En volgens iemand die ik sprak probeerde bij hem port 2234 iets te doen volgens zijn firewall bij het online spelen.
Al die porten nou open gooien is volgens mij ook weer niet de juiste oplossing :P

edit:
Port range zoals de poster hier onder kan ik nieteens instellen op mijn speedtouch. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 20:58 ]

• MrData
Hier ook problemen met multiplayer. Misschien het verkeerde forum, maar ik weet niet wat ik in moet vullen in de router instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://img6.exs.cx/img6/8633/router1.jpg

Zoals je ziet heb ik nog geen poorten geforward. Iemand enig idee?

Als ik nu probleer te connecten gebeuren er verschillende dingen: het spel crasht bij het starten van een server, het spel geeft de melding dat de server niet gestart kan worden of alles gaat goed en, bij het connecten naar de server, wordt de server niet gevonden.

• MrData
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 20:48:
Als ik alles goed begrepen heb kan je toch een willekeurige port tussen die 2 ports openen?
En volgens iemand die ik sprak probeerde bij hem port 2234 iets te doen volgens zijn firewall bij het online spelen.
Al die porten nou open gooien is volgens mij ook weer niet de juiste oplossing :P
Als ik bij mijn instellingen kijk kan ik een port range invullen, ik vermoed dat daar dus poorten 2032 t/m 2400 ingevuld moeten worden. Maar ik laat me graag informeren door de experts :)

Verwijderd

MrData schreef op 09 september 2004 @ 20:57:
[...]

Als ik bij mijn instellingen kijk kan ik een port range invullen, ik vermoed dat daar dus poorten 2032 t/m 2400 ingevuld moeten worden. Maar ik laat me graag informeren door de experts :)
Ja dat kan ik je ook wel vertellen dus.. dat is zo :P
Maar het probleem is dat dat niet kan op mijn speedtouch :P

• MrData
Misschien moet je ze allemaal invullen :) Het zijn er wel 368 :)

Verwijderd

Die treinen zijn nog niets verbeterd, ze verdwalen steeds en rijden overal behalve waar je ze heenstuurt.
Is het nou zo moeilijk om een goed systeem te bouwen, Railroad tycoon is er toch ook in geslaagd.

Ik probeer het nog maar eens een keer, maar het is oervervelend als je trein opeens het hele land doorrijdt behalve waar jij hem heen stuurt.

• enira
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
Die treinen zijn nog niets verbeterd, ze verdwalen steeds en rijden overal behalve waar je ze heenstuurt.
Is het nou zo moeilijk om een goed systeem te bouwen, Railroad tycoon is er toch ook in geslaagd.

Ik probeer het nog maar eens een keer, maar het is oervervelend als je trein opeens het hele land doorrijdt behalve waar jij hem heen stuurt.
dan ben jij gewoon een kneus in bouwen... :o :X
ik heb zowel bij TTD als bij locomotion nog nooit gehad dat een trein verkeerd reed!

of jij kan gewoon geen orders geven....

Verwijderd

De olie is hier een goeie inkomstenbron:
Afbeeldingslocatie: http://img43.exs.cx/img43/4316/Screenshot2.th.gif
:)

• Steffy
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Oke, ik heb de game dus net, nu zit ik ff te spelen maar wat een bout levels, waarom zitten er geen leuke maps in, allemaal veel te heuvel achtige mappen met dorpen van 5 huisjes, zo is er geen ruk aan |:(

• enira
Steffy schreef op 09 september 2004 @ 22:03:
Oke, ik heb de game dus net, nu zit ik ff te spelen maar wat een bout levels, waarom zitten er geen leuke maps in, allemaal veel te heuvel achtige mappen met dorpen van 5 huisjes, zo is er geen ruk aan |:(
steden groeien, you know...

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.