Een goeie grap zet veel mensen in beweging... dat is altijd zo geweest.. Dat de grap dan niet goed is door gekomen is dan nog één ding, kunnen de meeste wel over heen komen.vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 00:55:
Dit bedoel ik nou, wie zegt dat ze dat niet WILLEN zien?? Het is toch niet meer dan normaal dat iemand die 10 dagen lang aan het discussieren is over van alles en nog wat, onderzoek doet of er bijv al een patent op is, voors en tegens verzameld flink pissig is als het een "grap" is.
Je drijft het volgens mij iets te ver door... je praat net alsof een hele grote groep pissig is om deze grap en dat zie ik toch echt niet terug in dit topic. Je denkt imho iets te groot en niet iedereen is dermate fanatiek als jij in het halen van een gram ongenoegen. Ik wil je best begrijpen maar je redenatie gaat me gewoon iets te ver. Ok, er zijn een twintigtal users over de zeik.. maar overgroot deel kan er om lachen en besteed er verder geen aandacht meer aan. Tevens zijn er meerder users persoonlijk terug gehaald na het bekend maken van de grap... en die users blijven ook gewoon op GoT en zien de humor er van in.Maar dat er dan van meerdere "gekleurden" (Blijft een rot term) iets komt als "Het is een grap hoor, niet zo zeiken" dan snap je het dus gewoon weg niet. Dan zou ik helemaal me 2x genaaid voelen. Schijnt dat dit bij jou dus ook nog niet helemaal door gedrongen is en helaas bij veel van je collegas ook.
Wat je ook voor een grap bedenkt, je treft altijd de harde kern aangezien zij het meest met GoT bezig zijn. Dus daar verander je weinig aan en zal ook geen punt zijn voor de volgende 1 april grap.Overigens verbaas ik me er in hoge mate over dat er is gekozen voor een grap die juist de harde kern van de got-ers treft. Na het gezeik rondom de HK en nutteloos posten en de algehele verloedering (tijdje geleden alweer) lijkt het me nou juist dat je deze groep mensen die veel vrije tijd steekt in GoT en Tweakers niet moet "pakken"
Dat wordt wel vaker gezegt... ook dat GoT geen democratie is. En daar is imho niks mis mee, je kan er ook niet omheen. Dat kan soms zuur overkomen, sorry voor dat.Dan krijg je te horen "Je doet het toch vrijwillig" "Niemand die je dwingt om veel tijd te steken in GoT". Denk dat zulke mensen zelf het helemaaal niet snappen. Je bent een vrijwilliger dus je moet maar niet zeiken als er met jouw meedenken en tijd wordt gesolt.
De grap die is uitgehaald is absoluut geen excuses waard vind ik... Niet iedereen vind het een stomme grap, een kleine groep vind dat wel. En dat houd je altijd, je kan het nooit goed doen. Of je lacht er om of je stapt er overheen, het is gebeurt, je veranderd er niks meer aan.Is het nou zo moeilijk om gewoon vanuit de top een excuus mededeling neer te zetten (wel gemeend natuurlijk) dat het stom was om een grap te trachtten te bereiken over de rug van veel goede, meedenken en gewenste members? Dat de grap verkeerd uit gewerkt is door allerlei omstandigheden (Vroeg posten van de Med. bijv) en dat sommige reacties gewoon weg niet handig zijn geweest?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.