Content Advertising is 1 april grap :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
* Attilla is erin getrapt.

Maar ik lig nu wel dubbel. :P
Goede grap. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wokschotel schreef op 01 april 2004 @ 09:38:
Wie hier in trapte had wel een enorme plaat voor z'n kop :D Maargoed, de grap was leuk maar wel o-zo doorzichtig :P
o?
opzich had het best gekunt, hoeveel nieuwe zaken (en zeker wat betreft advertenties) gaan er in met het tweede kwartaal?
Hoewel het nogal onprofessioneel (goh verbaast me niets :X) overkwam was het wel geloofwaardig, alleen die test met de javascript niet :P

Leuke grap iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaj. schreef op 01 april 2004 @ 09:10:
Het punt met een grap als deze is dat je ervoor moet zorgen dat het niet al te duidelijk om een aprilgrap gaat.
Alleen door een persbericht, website+domeinnaam en een vroege aankondiging krijg je dat voor elkaar
persoonlijk vond ik het persbericht er iets te dik opliggen... het taalgebruik was gewoon té... als je kijkt naar andere posts van Daniel praat hij nooit zo, zelfs niet in officiële noot ... bovendien vond ik het al raar dat men zo lang wachtte met de 'testperiode' ... eregi_replace en tis klaar (naja, ongeveer dan)

ik liep de hele tijd met het id in men hoofd, dit moet een grap zijn, maar van de andere kant... flashbanners op de FP vind men ook heel normaal, dus eik keek ik er al niet meer van op (das ook erg eigenlijk)
Erkens schreef op 01 april 2004 @ 10:18:
wel geloofwaardig, alleen die test met de javascript niet :P
dat stukje heb ik ff gemist, maar dan word het wel erg doorzichtig idd... javascript om woorden te vervangen door plaatjes :? daar heeft php juist al die handige functies voor...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
HULDE :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

polaris schreef op 01 april 2004 @ 09:24:
Stel je nou eens voor dat naar aanleiding van deze grap Microsoft op een goed idee komt en aanbiedt flink te betalen voor het vervangen van hun naam door hun logo. Zou de crew het dan ook echt doen?
Natuurlijk zouden we dat doen!
We grijpen uiteraard iedere mogelijkheid om geld te ontvangen met beide handen aan :P Misschien krijgen we zelfs leuke goodies, een MS-jas ofzow :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Doe dat nooit meer of we gaan jullie kantoor leegplukken :D

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Toch is het een idee waar je wel wat mee kunt. Niet zozeer logo's maar bv een [^] achtig tekentje naast het woord in sup tags, of het woord zelf als link vervangen, maar geen logo's. Ik zou het zeker niet weggooien als zijnde 'leuke grap'.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Illegal_Alien schreef op 01 april 2004 @ 10:27:
Doe dat nooit meer of we gaan jullie kantoor leegplukken :D
Met het aantal users dat hier rondloopt hou je er dan netto ook echt wat aan over wou je zeggen? :P :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

Ik had hem gisteren door toen de heren Reacher, Roelant en Lunatic het er te dik bovenop legden. :P

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Renegade schreef op 01 april 2004 @ 10:37:
[...]

Met het aantal users dat hier rondloopt hou je er dan netto ook echt wat aan over wou je zeggen? :P :+
het gaat op post aantal... we tellen alle posts op en dan delen we het door het aantal posts van die persoon. (crewmembers en mensen met minder dan 5000 posts zijn uitgesloten van deelname >:) )
Dat percentage krijg je.

zo ook weer opgelost :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Erkens schreef op 01 april 2004 @ 10:18:
[...]

o?
opzich had het best gekunt, hoeveel nieuwe zaken (en zeker wat betreft advertenties) gaan er in met het tweede kwartaal?
Hoewel het nogal onprofessioneel (goh verbaast me niets :X) overkwam was het wel geloofwaardig, alleen die test met de javascript niet :P

Leuke grap iig :)
Kom op zeg, iets dergelijks was te absurd voor woorden. Ik ken geen enkel ander forum waar zoiets gebeurt en ik weet wel zeker dat de pleuris ook binnen de crew zou uitbreken. De combinatie van absurd idee, de datum en de wel erg eensgezinde communicatie wezen wel érg duidelijk richting 1 april :P

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wheheh masterlijk _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ook niet.............

dat heb ik de afgelopen dagen al genoeg gedaan >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
polaris schreef op 01 april 2004 @ 07:45:
Het was wel een goede grap. maar hij had twee schoonheidsfoutjes. Ten eerste had de crew een paar maal nadrukkelijk ontkend dat het een grap was en volgens de onofficiele regels voor aprilgrappen mag dat helemaal niet. En ten tweede werd hij al op 31 maart gestart en niet op 1 april. Maar het was lollig, vooral die kwaaie reacties van mensen die het serieus namen.
Er waren meer schoonheidsfoutjes, en sommigen zijn er expres ingezet om 'om te tuin te leiden' :) Iig heb je mij zelf niet kunnen betrappen op hard ontkennen, ik heb enkel "wacht nu maar op de proef" gezegd ;)

Hij is op 31 maart 's avonds gestart omdat middernacht 1 april veel te obvious en onwaarschijnlijk zou zijn, en de bedoelde eindtijd zou vanavond 18:00 zijn geweest.
En dan het Abo-verhaal..... doen alsof dat opeens zo moeilijk is, daar geloof ik dus niks van. Bij een goed ontwerp (en daar staat parse wel om bekend ) moet zoiets prima te doen zijn.
Er werd op een gegeven moment even besproken dat we een moeilijk klinkende reden moesten hebben om het bij abo's nog even niet te kunnen disablen (om te voorkomen dat mensen om de grap abo's gingen afsluiten), en daarop heb ik de epistel getypt over de postprocessors en de globale variabelen blahdiblah. Die was wel erg vergezocht overigens, maar bleek nog aardig overtuigend :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Grapsig hoor :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Uhm, hij is wel goed gelukt ja. :+

Alhoewel het me toch weinig verbaast had als dit serieus was...

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest denken aan wat ik op een andere site had gezien.
Bij www.pcstats.com als je daar een review bekijkt hebben ze allemaal van die onderstreepte woorden die sponsored links zijn. Dat dacht ik in eerste instantie dat ingevoerd zou worden. En heb er verder niet bij stilgestaan omdat ik op 1 april of misschien een paar dagen ervoor wel dit soort grappen verwacht maar niet weken vantevoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03
Best wel grappig, je ziet nu veel mensen die zeggen dat ze al lang door hadden dat het een geintje was, right :z. Geef het nou maar gewoon toe als je erin getuind bent.

Op een paar schoonheidsfoutjes na, had het CA-systeem natuurlijk gewoon kunnen werken. Al dan niet met onderstrepingen ipv logo's :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
eigenlijk hadden ze hem gewoon alleen vandaag aan moeten zetten :D

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

EfBe schreef op 01 april 2004 @ 10:36:
Toch is het een idee waar je wel wat mee kunt. Niet zozeer logo's maar bv een [^] achtig tekentje naast het woord in sup tags, of het woord zelf als link vervangen, maar geen logo's. Ik zou het zeker niet weggooien als zijnde 'leuke grap'.
Opzich heb je gelijk, maar we proberen GoT toch zo min mogelijk van dergelijke "intrusieve" reclame te voorzien, waarschijnlijk gewoon nooit (maar nooit is zo lang, vandaar waarschijnlijk).

Sowieso is het maar de vraag of er een afzetmarkt voor is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Ik wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

>:)

OK deze is zoooo goed uitgespeeld ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Naja, ik ben in ieder geval blij dat het niet echt is :P

Zelf zou ik een grap niet zo groots aanpakken en verdedigen, maar in dit geval ben ik blij dat jullie dat wel hebben gedaan (en dat het dus niet echt was) :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

ACM schreef op 01 april 2004 @ 11:18:
Sowieso is het maar de vraag of er een afzetmarkt voor is. :)
Ik denk het, om eerlijk te zijn van wel, maar waarschijnlijk in een andere hoek dan je verwacht. Je zou dan eerder denken aan bijvoorbeeld een onderstreept / gelinkt woord "server" naar een Internetwinkel welke servers aanbiedt.
Enerzijds levert dit een grotere linkdichtheid op, anderzijds meer relatie woord <--> winkel.

Grote multinationals, als dell, microsoft, etc. zullen ws minder geinteresseerd zijn.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

O btw ik zal niet ontkenbnen dat ik er teringhard ingestonken ben ;)

En voor alle mensen die boos zijn, denk aan de volgende volkswijsheid:

Wie geschoren wordt moet stilzitten.

Ofwel: Als je genept bent dan moet je dat accepteren.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wokschotel schreef op 01 april 2004 @ 10:43:
[...]
Kom op zeg, iets dergelijks was te absurd voor woorden. Ik ken geen enkel ander forum waar zoiets gebeurt en ik weet wel zeker dat de pleuris ook binnen de crew zou uitbreken. De combinatie van absurd idee, de datum en de wel erg eensgezinde communicatie wezen wel érg duidelijk richting 1 april :P
ik zag niet echt een eensgezinde communicatie @ the crew eerlijk gezegt ;)
en zo absurd was het idee niet, ik ben voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Ach....
een paar quotes van mezelf van 20 maart uit het originele content advertising topic:
OMG gelooft iemand dit nou echt? Er is nou al zo vaak geroepen dat dit een 1 april grap is en toch blijven er mensen die dit niet geloven

Buiten het feit dat dit al duidelijk is door "begin tweede kwartaal" en de inhoud van het bericht zelf, heeft iemand dan al een oplossing gevonden voor het simpele probleem dat ik over een Gigabyte geheugen praat en er dan een logo van Gigabyte moederborden in mijn tekst komt, of dat ik het heb over de palm van mijn hand en dat er dan een logo komt van Palm PDA's?

Zoals Hans Teeuwen al zei: "Denk toch 's na!" en "Dat kan toch nooit!"
en
Och, iedereen mag geloven wat hij wil, ik ga er verder geen aandacht aan schenken.

En onsmakelijke grap, waarom? Het is maar een tekst, en als iemand die wil geloven is dat zijn probleem. Er wordt niemand kwaad gedaan op wat voor manier dan ook, er zijn alleen mensen die zich nu al op beginnen te winden op een manier waar ze zich later voor gaan schamen dat ze er zijn ingetuind.
8)7

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Kan er niet als herinnering aan deze grap een extra woord toegevoegd worden aan de smiley verzameling? Ik dacht zelf aan M$ ofzo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetHod schreef op 01 april 2004 @ 11:45:
Kan er niet als herinnering aan deze grap een extra woord toegevoegd worden aan de smiley verzameling? Ik dacht zelf aan M$ ofzo. >:)
Dat was het originele idee ja, maar dat was al een grapje. Het gebruik van M$ moet eigenlijk niet worden aangemoedigd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
edit: laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-04-2004 11:51 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Erkens schreef op 01 april 2004 @ 11:32:
[...]

ik zag niet echt een eensgezinde communicatie @ the crew eerlijk gezegt ;)
All part of the plan:
Kaj. schreef op 19 maart 2004 @ 14:08:
* Kaj. gaat wel stoppen. >:) Zo van: ik doe dit al zo lang, ik heb veel gepikt, maar dit is de druppel oid. :P
Deze ging iets teveel op Tom's actie vorig jaar lijken en is dus niet gebeurd, maar er waren wel 'rollen' van mensen die het er niet mee eens gingen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:12

duderuud

Sliden is koel

Toch vind ik dit ook niet een échte goede grap.

* Het heeft te lang geduurd (van aankondiging tot 1 april)
* Het idee is niet compleet waanzin. Een échte 1 april-grap is (achteraf gezien) ook compleet waanzin. Bijvoorbeeld wat er in het verleden gebeurd is bij een lokale omroep, die gaf op 1 april aan dat een zwart-wit tv met een panty over het beeld spontaan kleuren weer zou geven)

Vooral het feit dat CA in principe gewoon ingevoerd zou kunnen worden...juist daarom is het niet een échte goede 1 april grap.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 07:00

BoAC

Memento mori

Het was mijn eerste keer dat ik hier een persbericht had zien staan klopt dat?

Op zich kon ik er niets op tegen hebben dus maakte ik mij ook niet druk ;)
Wel lachen en goed volgehouden _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door BoAC op 01-04-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11-09 22:49
Heej lieve peepz :) Heb nu ff geen tijd om de hele draad te lezen, maareh : GOTCHA !!!! :D :D :+ :+

AAn een ieder die zich geschoffeerd voelt/heeft gevoelt : SOOWWWWRRRYYYY :* :* :*

Natuurlijk nemen we jullie input serieus, en die is zo min mogelijk reclame meuk. Dat blijven we doen, dus alhoewel ik de logo's onder de post een heel sjieke vond >:) >:) gaan we ook dat niet doen. CA is en was absolute onzin. Blijf verder lekker meeblaten en bemoeien, dat werd en wordt nog steeds zeer gewaardeeerd (NOT !!! :+ :+).

No hard feelings O+ O+

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 01-04-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik dacht dat het echt serieus ging gebeuren. :X
Ik kan er wel om lachen. :D _o_
zeef schreef op 01 april 2004 @ 12:04:
Heej lieve peepz :) Heb nu ff geen tijd om de hele draad te lezen, maareh : GOTCHA !!!! :D :D :+ :+
Damn you! :P

[ Voor 57% gewijzigd door _the_crow_ op 01-04-2004 12:06 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 11:48
:D :D

Ik had dit echt niet verwacht :D

Geweldige grap :P Het was inderdaad toch wel vaagjes, nu ik er achteraf over nadenk :D

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ach, zie het positieve ervan in:

Er is nu duidelijk een plafond aangegeven in de vormen van reclame. Zo erg als CA zal het nooit worden. Dat lijkt mij een erg waardevolle belofte. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
RedRose schreef op 01 april 2004 @ 10:40:
Ik had hem gisteren door toen de heren Reacher, Roelant en Lunatic het er te dik bovenop legden. :P
En zelfs toen dacht ik nog steeds dat het echt was. :X

* Joni vindt het een goede grap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

zeef schreef op 01 april 2004 @ 12:04:
Dus je verwacht wel meedenken van allerlei mensen en zelf heb je geen tijd om even een draad te lezen dus blaat maar gewoon.... :+

Goede grap hoor, totaal niet ingestonken alleen. ZIet er niet uit, werkt niet effectief en alle aankondigingen van mogelijk nieuwe.vernieuwende.rare dingen binnen een week of 3 voor 1-4-2004 vertrouw ik niet :P

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
leokennis schreef op 01 april 2004 @ 11:30:
O btw ik zal niet ontkenbnen dat ik er teringhard ingestonken ben ;)

En voor alle mensen die boos zijn, denk aan de volgende volkswijsheid:

Wie geschoren wordt moet stilzitten.

Ofwel: Als je genept bent dan moet je dat accepteren.
Ach ik zie de lol voor de crew er wel van in maar echt een gigantische grap kan ik het niet noemen. Dat zijn geintjes, zoiets als deze

http://www.xs4all.nl/help...overige/senseo/index.html

vind ik wel errug goed _/-\o_

of zoiets als deze
Op me werk, een telemarketing bureau: Telefoonstekkers omwisselen. Zit iemand op een hele andere order te bellen ergens in het noorden des lands.

-Dag u spreekt met jan van het Limburgsch Dagblad
-Limburgsch Dagblad?
-Ja, kent u dat niet?

En zo ging het ff door
Dat soort dingen zijn geinig omdat het verder niet al te grote gevolgen heeft. 1300 replys noem ik wel een groot gevolg en een hoop tijdsverspilling. Mensen gaven input die vervolgens volledig onnuttig is. (nou ja, reclame is niet gewenst maar dat was van te voren te bedenken :P ) Tel alle A4'jes maar eens die Niels, Rataplan, Cyber en ik hebben geschreven...

Sowwy maar ik kan er zelf niet erg hard om lachen, maar ik kan me wel voorstellen dat de crew er om kan lachen.

edit: krijg nou wat: het heeft 1 voordeel gehad, m'n postcounter O-) :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik cind de CA grap wel goed hoor :P moet kunnen...

Die van xs4all al helemaal... ik zie al van die oude a-technische mensen klooien met de senseo :P

rofl

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 11-09 20:07
flauw :P ik had er dankbaar gebruik van gemaakt met m'n bedrijfje :~

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
neographikal schreef op 01 april 2004 @ 12:33:

Dat soort dingen zijn geinig omdat het verder niet al te grote gevolgen heeft. 1300 replys noem ik wel een groot gevolg en een hoop tijdsverspilling. Mensen gaven input die vervolgens volledig onnuttig is. (nou ja, reclame is niet gewenst maar dat was van te voren te bedenken :P ) Tel alle A4'jes maar eens die Niels, Rataplan, Cyber en ik hebben geschreven...

Sowwy maar ik kan er zelf niet erg hard om lachen, maar ik kan me wel voorstellen dat de crew er om kan lachen.
You bet your sweet ass dat we gelachen hebben. Maareh als het je zo hoog zit, dan trashen we je posts toch, O-) }) :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
zeef schreef op 01 april 2004 @ 12:54:
[...]

You bet your sweet ass dat we gelachen hebben. Maareh als het je zo hoog zit, dan trashen we je posts toch, O-) }) :+ 8)
Dat weet ik wel zeker, en zo flauw ben ik niet :)

Zoals ik al zei: goed voor mn postcounter en de rest van de maatschappij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
lol lol en nog es lol

was er eerlijk gezegd compleet ingetrapt... nice one crew :)

en toch blijf ik erbij dat het hele idee niet zo erg is als het lijkt :p

PS: dat abonnement ga ik binnenkort tòch afsluiten hoor :+

[ Voor 17% gewijzigd door Yoeri op 01-04-2004 12:56 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kaj. schreef op 01 april 2004 @ 09:03:
[...]

Jezus Nelis, doe ff normaal ofzo.
Door onvoorziene omstandigheden hebben we het een paar uur voor 1 april af moeten blazen; big deal. Stop eens met die insectensex.
Die 'onvoorziene' omstandigheden waren anders al van een paar kilometer afstand zichtbaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nelis schreef op 01 april 2004 @ 13:36:
[...]

Die 'onvoorziene' omstandigheden waren anders al van een paar kilometer afstand zichtbaar. :X
Als je geen idee hebt waar je over praat, hou je mond dan gewoon aub.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

Huh? Bij mij staat CA nog aan.

Config:
Afbeeldingslocatie: http://www.elbatex.hu/images/common/news/amd.gif Athlon XP 2600
Afbeeldingslocatie: http://www.abcdata.com.pl/logo/philips.gif 17" Monitor
Afbeeldingslocatie: http://www.esicom.com/images/logos/microsoft.gif Afbeeldingslocatie: http://www.cyberbotics.com/images/windows-xp-icon.gif Professional
Afbeeldingslocatie: http://193.254.240.49/im/marche/creative.GIF Multimedia Keyboard...

Wie helpt O-)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Nu online

gorgi_19

* gorgi_19 zou toch zweren dat de plaatjes origineel op een tweakers.net server stond? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 01-04-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Hmmppf... jouw plaatje van Creative is wel stukken mooier. :D

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik dacht, ook ff uitproberen, ging er wat mis. Dus maar ff XS4ALL gemaild:
On Thu, Apr 01, 2004 at 01:55:47PM +0200, Victor Welling wrote:
> Ik heb na verschillende pogingen volgens de aanwijzingen op uw website
> geprobeerd mijn Senseo Speed met internet te verbinden. Alles lijkt
> goed te gaan, maar als ik de smaak 'Paramaribo' wil downloaden krijg
> ik de melding dat de pad corrupt is. Dit zowel via de browser als telnet.
>
> Wat gaat er fout?

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/senseo.jpg

Beste Victor,

de melding betekent dat u bij een reeds gebruikte senseo-pad een smaak wilt downloaden. Een verse pad zou het probleem moeten verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Desiree Kolman
Afdeling Communicatie
Ze hebben wel humor. _/-\o_

CA grap was ik trouwens ook compleet ingetrapt en dacht dat ik weer een virus had toen ik die titels zag... |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

whehe XS4all rules :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
King_Louie schreef op 01 april 2004 @ 14:32:
[...]

Ik dacht, ook ff uitproberen, ging er wat mis. Dus maar ff XS4ALL gemaild:

[...]

Ze hebben wel humor. _/-\o_

CA grap was ik trouwens ook compleet ingetrapt en dacht dat ik weer een virus had toen ik die titels zag... |:( 8)7
hahhaha omfg Xs4All is echt goed.

Ik zit er nu ook als adsl abonnee en het bevalt me tot nu toe perfectemundo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het begin dacht ik meteen 1-april.
wat ik alleen zo jammer vind: een goede 1-april grap geef je meteen toe op het moment dat het te overduidelijk wordt.

dat werd hier dus niet gedaan, en daarom begon ik op het laatst een beetje te twijfelen of het niet toch serieus zou zijn. maar als je daar dan iets over vroeg werd er steeds vreemd gereageerd oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
XS4ALL 0wnz0rz y00 b0x0rz! >:)

Echt, ADSL ligt er nooit uit, snelle reacties op vragen e.d., top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 07:51
Iedereen die zo heerlijk gehapt heeft, bedankt! Zeef is de man :7 :P

Edit: Owkee, en Ketschup123 en Cheatah. En de hele mik.
* Jesse zoekt dekking tegen rondvliegende knijpflessen :P

[ Voor 68% gewijzigd door Jesse op 01-04-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zeef en Curry behoren zojuist tot mijn neographikal in "zinloze ergernissen" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Spel m'n nick dan iig goed ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
curry684 schreef op 01 april 2004 @ 15:18:
[...]

Voeg mij er dan ook maar toe ;)

I REFUSE

B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Nu online

gorgi_19

curry684 schreef op 01 april 2004 @ 15:18:
[...]

Weet je ook eens hoe het voelt als mensen je naam verkeerd schrijven.... :'(

* gorgi_19 is maar gestopt met tellen hoe vaak mensen de _19 vergeten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 13:23
gorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 15:24:
[...]

Ik mag gorgi zeggen he. :P

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
gorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 15:24:
[...]

Neem dan ook 'n normale naam :P

Maar de grap was wel redelijk. Niet echt super mja, de frustratie van sommige maakte veel goed. Een iemand dreigde zelfs weg te gaan als het daadwerkelijk doorgevoerd zou worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 15:41

Destruction

(ex-)Automonteur

Net zoals ik gisteren tegen intoxicated (uit mn hoofd) zei..

Erg coole grap :) Goed opgezet ook, zo ongeveer iedereen geloofde het in het begin, sommigen niet en die lieten zich later alsnog overtuigen en daarna werden ze dan extreem pissed :P :+

:D Goeie :D

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ere wie ere toekomt, het oorspronkelijke idee is/was van Cheatah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 11-09 10:47
Leuke grap, alleen ik kan er niet om lachen, is niet mijn soort humor. Maar die discusie was wel grappig om te volgen gisteren. Vooral die lui die enorm begonnen te flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik had het al verwacht en me daarom niet al te druk gemaakt. Vooral dat eerst de crew het niet met elkaar eens was en ineens was alles duidelijk... Maar verder wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

gomaster schreef op 01 april 2004 @ 16:11:
Ik had het al verwacht en me daarom niet al te druk gemaakt. Vooral dat eerst de crew het niet met elkaar eens was en ineens was alles duidelijk... Maar verder wel aardig :)
Ik denk dat het veel irrealistischer is, wanneer honderd crewleden het over zo'n debiel plan compleet eens zouden zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Heb het gelukkig niet gelezen wel soms een beetje in de gaten gehouden zo van euh wat gaat er nou weer gebeuren vliegende banners ofzo..

Gelukkig heb ik dat topic niet gevolgt ik trap niet zo gauw meer ergens in op zulke dagen en er ook niet voor B)

[ Voor 5% gewijzigd door _MaLa_ op 01-04-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Leuke grap. En ik snap niet dat mensen het niet leuk vinden omdat de grap niet op 1 april gestart was. Net alsof je buiten 1 april om geen grapjes mag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
He jammer, ik had het (in een beetje nette vorm) nog best leuk gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07
Volgens mij was de grap pas geslaagd als het echt doorgezet zou worden :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Simon schreef op 01 april 2004 @ 16:32:
Volgens mij was de grap pas geslaagd als het echt doorgezet zou worden :P
*maakt notitie voor facultatieve CA* :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 01 april 2004 @ 13:54:
[...]

Uit de mededeling:
Het was de bedoeling dat de grap nog wat langer zou duren, maar in de praktijk bleken sommige mensen het zich toch wel erg aan te trekken. Om verdere verslechtering van de relaties tussen crew en users te voorkomen is besloten de grap eerder te laten eindigen
Dat had toch wel voorzien kunnen worden? Even wat tijd kwijt zijn aan een grapje is wat anders dan een paar uur lezen en schrijven. Het lijkt me logisch dat niet iedereen dat kan waarderen.

Zo beter Curry? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

Ik hoop dat ik niet alles wat het etiket 'grappig' of '1 april grap' opgeplakt krijgt, grappig hoef te vinden?

Ik bedoel, een grapje is leuk, een origineel grapje is nog leuker en het hebben van humor in het leven is heel belangrijk. Echter een grapje waarbij een aantal mensen ingewijden een aantal andere mensen voor de gek houden is maar tot op zekere hoogte grappig en dan meestal alleen voor diegenen die ervan af weten. Die grens ligt volgens mij ergens op het punt: is diegene die in de maling wordt genomen nu werkelijk zo dom/goedgelovig, en kan hij dat gewoon niet weten? Het 1e is grappig, vooral wanneer je het hem vertelt/uitlegt en hij heeft van, oh ja, stom aargh. Het 2e is vooral suf omdat diegene niet iets 'fout' heeft gedaan en dan ook zo zal reageren (beetje een anti-climax bij de onthulling dus, terwijl de ingewijdden het tijdens de grap wel leuk vonden, zij het als enigen).

Het argument: 'het is toch duidelijk dat het een 1 april grap is omdat CA een onzinnig voorstel was' gaat niet op. Immers mensen reageerden erop ómdat ze het een onzinnig voorstel vonden. En dat het opviel omdat de crew verdeeld reageerde is ook geen argument waarom het duidelijk had kunnen zijn dat het een grap was. Immers iemand anders weet toch niet wat er precies allemaal binnen de crew speelt? Daarnaast was CA ,zoals reeds gezegd, onzinnig en dus zou ook binnen de crew er tegenstand kunnen zijn als het waar was (van die premisse ging immers het idee uit dát er een aantal Crew de 'opdracht' kregen om er publiekelijk tegen te ageren).

Daarnaast hebben jullie de grap erg lang volgehouden, te lang om origineel te blijven naar mijn mening. Als user kan men alleen afgaan op wat jullie in jullie posts schrijven. Als jullie dan veel posts plaatsen om dit idee te verdedigen en glashard stellen dat het niet met 1 april te maken heeft en dat jullie die datum dan ook niet meer willen aanhouden, dan gaat men (ik in ieder geval wel) denken van: okee, als het dan geen grap is dan is het wel een (vreemd) idee waar ik niet direct blij mee ben. Je neemt het dus maar aan omdat je niet kunt uitsluiten dat het geen grap is.

Al met al ben ik van mening dat deze grap het niveua van Bananesplit absoluut niet overstijgt. (en bananesplit was absoluut niet mijn tv-programma, die ging direct uit. Beetje mensen in de zeik nemen ter eigen vermaak :/ )

Hmmm, beetje lange post geworden, het is echter niet zo dat ik mij hierover opwind ofzow dat ik hier deze post over schrijf. Ik erger er mij alleen wel een beetje aan dat er steeds gezegd wordt dat men deze grap maar leuk moet vinden (omdat men anders een humorloze saaie piet is ofzo?). Ik vind eigenlijks heel het idee van 1 april niet leuk! Dan lees je op nu.nl dat minister v. Aartsen is aangereden en het eerste wat je dan moet doen is twijffelen of dat wel echt waar is 8)7 Waar gaat dit over :? |:(

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mja, ik wou ook al een dikke rant schrijven :{

Vind het als 1 april grap totaal onleuk, en het tast voor mij de toch al afbrokkelende geloofwaardigheid van het MT enorm aan. Dat GoT op dit soort manier met hun users omgaat vind ik ongelofelijk ongepast en onprofessioneel :(

* DarkX zie je hier niet meer terug :(

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
King_Louie schreef op 01 april 2004 @ 14:39:
XS4ALL 0wnz0rz y00 b0x0rz! >:)

Echt, ADSL ligt er nooit uit, snelle reacties op vragen e.d., top! _/-\o_
Maar ik baal wel dat ze alt.******.movies.***** niet suporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat maakt het nou uit?
In iedere relatie zijn er wel dingen die niet goed gaan, en hier is er ook een relatie MT <-> user, het is gewoon een grapje, als ze dit in september hadden ingevoerd en vervolgens hadden gezegd dat het een grapje was is het veel erger, omdat je het dan niet verwacht.

Sommige mensen zijn veel te serieus, wij zijn geen stel bejaarden (op een enkele uitzondering na :+ ) die niet tegen een grapje kunnen, maar mensen met incasseringsvermogen.

Ik ging er ook serieus van uit dat het echt zou zijn, eerst geloofde ik het niet, maar als je lang genoeg door blijft gaan als crew (Kees en Curry) ga zelfs ik het geloven.
Dat was ook de fout, ze hadden gewoon weg moeten blijven en wat vager zijn in hun bewoordingen.

En ik maar met argumenten proberen het onderuit te halen :+ :D _/-\o_

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Ik kan het opzich wel accepteren vond het opzich wel grappig hoe het er gisteren uitzag maar als je heel wat dingen onder elkaar hebt staan dan leest het niet echt makkelijk opzich vond ik het wel een goed idee alleen wel eentje die het hele forum zou bevuilen met plaatjes van weet ik veel welk merk en dat is dus weer niet echt goed voor de gebruikers ervan dus ik vind het wel geslaagd en ben er ook met open ogen in getrapt want als je logisch nadenkt (achteraf natuurlijk) had je wel kunnen raden dat ze het nooit lang op hadden kunnen laten staan maarja das achteraf he

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
I agree
I agree even more, afgezien van het niet terugkomen O+
En ik dank je voor het goed verwoorden. _/-\o_ De lol ontgaat mij ook... Veel te lang volgehouden, terwijl er wel door een aantal mensen serieus is gereageerd. In die reacties is ook nog eens véél tijd gaan zitten in totaal. Grapje is leuk, iemand een hak zetten ook. maar dit is geen grapJE meer...

De volgende keer een managementvoorstel? Ik reageer niet maar blijf weg van GoT tijdens een proefperiode of iets dergelijks. Misschien dat een dalend aantal pageviews dan wel effect heft :)

[ Voor 40% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

DarkX schreef op 01 april 2004 @ 17:23:
Mja, ik wou ook al een dikke rant schrijven :{

Vind het als 1 april grap totaal onleuk, en het tast voor mij de toch al afbrokkelende geloofwaardigheid van het MT enorm aan. Dat GoT op dit soort manier met hun users omgaat vind ik ongelofelijk ongepast en onprofessioneel :(

* DarkX zie je hier niet meer terug :(
ook een goeie 1 april grap :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

makje schreef op 01 april 2004 @ 17:18:
Ik hoop dat ik niet alles wat het etiket 'grappig' of '1 april grap' opgeplakt krijgt, grappig hoef te vinden?
Nope, alle mensen verschillen, dus ook hun gevoel voor humor :)
Die grens ligt volgens mij ergens op het punt: is diegene die in de maling wordt genomen nu werkelijk zo dom/goedgelovig, en kan hij dat gewoon niet weten?
Wij waren van mening dat het het eerste was, dan vooral de goedgelovigheid natuurlijk. Ik kreeg direct bij de aankondiging bijv al een vaste gebruiker op mijn lijn die het wel doorhad en ons complimenteerde met de opzet/grap :)
Anderen zullen het eerder beledigend vinden dat we "zo met onze gebruikers sollen", sja... Ergens ligt de grens, waar precies? Op/rond 1 april imho wat lager dan op andere data.

Ik moet wel zeggen dat de aankondiging zeker een week te vroeg was, waardoor we langer de schijn op moesten houden en het "als crew volhouden" dus idd wat erg lang was. :)

Ik snap trouwens de enorm geemotioneerde "ik ga weg, eikels!" dan weer niet... Je zult wel vaker in je leven iets tegenkomen dat jij niet en anderen wel leuk vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 01-04-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:09:
[...]

Nope, alle mensen verschillen, dus ook hun gevoel voor humor :)

[...]

Wij waren van mening dat het het eerste was, dan vooral de goedgelovigheid natuurlijk. Ik kreeg direct bij de aankondiging bijv al een vaste gebruiker op mijn lijn die het wel doorhad en ons complimenteerde met de opzet/grap :)
Anderen zullen het eerder beledigend vinden dat we "zo met onze gebruikers sollen", sja... Ergens ligt de grens, waar precies? Op/rond 1 april imho wat lager dan op andere data.

Ik moet wel zeggen dat de aankondiging zeker een week te vroeg was, waardoor we langer de schijn op moesten houden en het "als crew volhouden" dus idd wat erg lang was. :)
De grens is wat mij betreft overschreden toen een aantal gebruikers écht probeerden om met goede alternatieven te komen en dat ook nog eens uitgebreid gingen beargumenteren wat gewoon véél tijd heeft gekost. Wat ik al zei: een grapJE is leuk maar iets waar uren of a4'tjes aan tekst in gaan zitten niet meer imho. Ik heb er onderhand net zoveel tekst ingestoken als een essay voor een project...
LuNaTiC schreef op 01 april 2004 @ 18:13:
[...]

De grens ligt er maar aan wat de afloop is. Nu dit concept niet komt heb je verder niemand beschadigd. Als je iets grandioos belooft (iedereen een gratis abbo ofzo ;)) en het dán niet waarmaakt, dan ben je pas echt bezig met sollen imo ;)

Men moet niet zo miepen over 'ik geloof nu nooit meer iets wat ze zeggen, etc'. Tis maar een grap 8)7
Geloven is één maar de volgende keer ga ik niet meer zitten reageren eerlijk gezegd. Ik heb dan wel wat beters te doen iig.

[ Voor 57% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:09:

De grens ligt er maar aan wat de afloop is. Nu dit concept niet komt heb je verder niemand beschadigd. Als je iets grandioos belooft (iedereen een gratis abbo ofzo ;)) en het dán niet waarmaakt, dan ben je pas echt bezig met sollen imo ;)

Men moet niet zo miepen over 'ik geloof nu nooit meer iets wat ze zeggen, etc'. Tis maar een grap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:06:
[...]

I agree

[...]

I agree even more, afgezien van het niet terugkomen O+

[...]

En ik dank je voor het goed verwoorden. _/-\o_ De lol ontgaat mij ook... Veel te lang volgehouden, terwijl er wel door een aantal mensen serieus is gereageerd. In die reacties is ook nog eens véél tijd gaan zitten in totaal. Grapje is leuk, iemand een hak zetten ook. maar dit is geen grapJE meer...

De volgende keer een managementvoorstel? Ik reageer niet maar blijf weg van GoT tijdens een proefperiode of iets dergelijks. Misschien dat een dalend aantal pageviews dan wel effect heft :)
oh oh oh oh, nou ja, als je het zo eens bent met DarkX, WAT DOE JE HIER DAN NOG ?!?!?!?!

:+ }) :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
zeef schreef op 01 april 2004 @ 18:15:
[...]

oh oh oh oh, nou ja, als je het zo eens bent met DarkX, WAT DOE JE HIER DAN NOG ?!?!?!?!

:+ }) :+ >:)
Tjah d'r stond nog wat achter :Y) :7 Maar ik kom hier ook niet voor niets al drie jaar ofzo... Dat is wel voor m'n plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ja idd, wat doe je hier nog, rot op man :(

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:11:
De grens is wat mij betreft overschreden toen een aantal gebruikers écht probeerden om met goede alternatieven te komen en dat ook nog eens uitgebreid gingen beargumenteren wat gewoon véél tijd heeft gekost. Wat ik al zei: een grapJE is leuk maar iets waar uren of a4'tjes aan tekst in gaan zitten niet meer imho. Ik heb er onderhand net zoveel tekst ingestoken als een essay voor een project...
Ik kan er niks aan doen dat men het nodig vindt af en toe enorme lappen tekst aan argumentatie te geven. Dat wordt ook gedaan voor andere dingen die er uiteindelijk niet komen (heck, doe ik zo vaak). Mogen we die dan ook niet meer bespreken op straffe van boos weglopende users die vinden dat ze teveel tijd in hun reacties gestoken hebben en die "eikels van de crew het niet willen"? :)

Sorry, maar ik vind het niet zo'n sterk argument waarom dit grensoverschrijdend zou zijn, magoed. Ik wist natuurlijk vanaf dag0 al dat het een grap was dus kijk er sowieso anders tegenaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:20:
[...]

Ik kan er niks aan doen dat men het nodig vindt af en toe enorme lappen tekst aan argumentatie te geven. Dat wordt ook gedaan voor andere dingen die er uiteindelijk niet komen (heck, doe ik zo vaak). Mogen we die dan ook niet meer bespreken op straffe van boos weglopende users die vinden dat ze teveel tijd in hun reacties gestoken hebben en die "eikels van de crew het niet willen"? :)

Sorry, maar ik vind het niet zo'n sterk argument waarom dit grensoverschrijdend zou zijn, magoed. Ik wist natuurlijk vanaf dag0 al dat het een grap was dus kijk er sowieso anders tegenaan. :)
Dat jullie het niet doen is wat anders dan een compleet nutteloos verhaal ophangen... imho that is.
DarkX schreef op 01 april 2004 @ 18:20:
Ja idd, wat doe je hier nog, rot op man :(

8)7
Wat moet jij hier nog :? :> O+ :+

[ Voor 12% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:21:
Dat jullie het niet doen is wat anders dan een compleet nutteloos verhaal ophangen... imho that is.
Uiteraard, maar dit was dan ook een 1-aprilgrap en die "wat anders" niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:21:
[...]

Wat moet jij hier nog :? :> O+ :+
Mja, had mijn e-mailadres veranderd zodat ik niet meer kon inloggen, maar bleek toevallig ook een adres van mij te zijn :( Moet ik weer inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het niet zo grappig, maar om hier nou zo opgefokt over te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:23:
[...]

Uiteraard, maar dit was dan ook een 1-aprilgrap en die "wat anders" niet :)
maar er wordt dan wel rekening mee gehouden, nu niet want er is niets om rekening mee te houden, en dat frustreert me wel. Was hét wel echt geweest, en was hét wel doorgezet dan kan er iig nog wat met de userinput worden gedaan.

Dit was compleet verspilde tijd. Dat ik lang lul over iets wat vervolgens anders wordt gedaan kan me niet schelen, daarvoor is input van je gebruikers. Maar lang lullen over iets wat achteraf niets blijkt te zijn, dan moet je het imho afkappen. Ik had wel wat beters kunnen doen dan.
DarkX schreef op 01 april 2004 @ 18:26:
[...]

Mja, had mijn e-mailadres veranderd zodat ik niet meer kon inloggen, maar bleek toevallig ook een adres van mij te zijn :( Moet ik weer inloggen :(
sure 8)7 :Y) ;)

* neographikal is out overigens ik ga zo denk ik maar eens een opstel schrijven :)

[ Voor 21% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik eigenlijk declareren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:27:
maar er wordt dan wel rekening mee gehouden, nu niet want er is niets om rekening mee te houden, en dat frustreert me wel. Was hét wel echt geweest, en was hét wel doorgezet dan kan er iig nog wat met de userinput worden gedaan.
Sterker nog, dan zouden we er ook wat mee gedaan hebben :)

Magoed, zoals met alles 't had beter gekund. En zoals met heel veel dingen er zijn er altijd die vinden dat het dan nog niet goed gegaan zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Aangeboden:
Anti Content Advertising Plugin voor IE en Mozilla vanaf FireFox

Eigenschappen
Filtert logootjes uit teksten, en vervangt ze door normale tekst :+
Gemaakt wegens invoer op niet nader te noemen forum

Weg wegens
Zeer geslaagde 1 april grap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

* Zym0tiC vraagt zich trouwens af of er mensen zijn die de afgelopen week een abbo hebben afgesloten en nu ontzettend balen >:)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Och, die mensen krijgen vast en zeker het aanbood om het abbo te laten stoppen, en het geld terug te krijgen Zym0tiC, zo beroerd zijn we nou ook weer niet. :P

Ik heb overigens hard gelachen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nelis schreef op 01 april 2004 @ 13:36:
Ja, maar dat is slechts een klein gedeelte. De rest is een interne kwestie, gaat jullie dus in principe niets aan en ik wil het er verder op houden dat wij zo onze redenen hebben om de boel eerder af te blazen dan gepland.
Dus doe me een lol en doe niet net alsof je de wijsheid in pacht hebt, want dat is niet zo.
Wouter Tinus schreef op 01 april 2004 @ 13:54:
Wouter: dat kon hij niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 23:38
eamelink schreef op 01 april 2004 @ 18:34:
Aangeboden:
Anti Content Advertising Plugin voor IE en Mozilla vanaf FireFox

Eigenschappen
Filtert logootjes uit teksten, en vervangt ze door normale tekst :+
Gemaakt wegens invoer op niet nader te noemen forum

Weg wegens
Zeer geslaagde 1 april grap :D
Hoeveel wil je er voor hebben? Lijkt me voor andere doeleinden best makkelijk :P :P

Mja, ik geloofde het eerst wel, denk ook niet dat ik er echt last van gekregen zou hebben, en zowel zou ik als het mogelijk was om dit met abbo's uit te schakkelen gewoon een abbo genomen hebben.

Alleen ik vond het toch wel een beetje opvallend dat dit met javascript gebeurde, kwam niet echt geloofwaardig over :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.