* Attilla is erin getrapt.
Maar ik lig nu wel dubbel.
Goede grap.
Maar ik lig nu wel dubbel.
Goede grap.
o?Wokschotel schreef op 01 april 2004 @ 09:38:
Wie hier in trapte had wel een enorme plaat voor z'n kopMaargoed, de grap was leuk maar wel o-zo doorzichtig
Verwijderd
persoonlijk vond ik het persbericht er iets te dik opliggen... het taalgebruik was gewoon té... als je kijkt naar andere posts van Daniel praat hij nooit zo, zelfs niet in officiële noot ... bovendien vond ik het al raar dat men zo lang wachtte met de 'testperiode' ... eregi_replace en tis klaar (naja, ongeveer dan)Kaj. schreef op 01 april 2004 @ 09:10:
Het punt met een grap als deze is dat je ervoor moet zorgen dat het niet al te duidelijk om een aprilgrap gaat.
Alleen door een persbericht, website+domeinnaam en een vroege aankondiging krijg je dat voor elkaar
dat stukje heb ik ff gemist, maar dan word het wel erg doorzichtig idd... javascript om woorden te vervangen door plaatjes
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 10:22 ]
Natuurlijk zouden we dat doen!polaris schreef op 01 april 2004 @ 09:24:
Stel je nou eens voor dat naar aanleiding van deze grap Microsoft op een goed idee komt en aanbiedt flink te betalen voor het vervangen van hun naam door hun logo. Zou de crew het dan ook echt doen?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Met het aantal users dat hier rondloopt hou je er dan netto ook echt wat aan over wou je zeggen?Illegal_Alien schreef op 01 april 2004 @ 10:27:
Doe dat nooit meer of we gaan jullie kantoor leegplukken
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
het gaat op post aantal... we tellen alle posts op en dan delen we het door het aantal posts van die persoon. (crewmembers en mensen met minder dan 5000 posts zijn uitgesloten van deelnameRenegade schreef op 01 april 2004 @ 10:37:
[...]
Met het aantal users dat hier rondloopt hou je er dan netto ook echt wat aan over wou je zeggen?![]()
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kom op zeg, iets dergelijks was te absurd voor woorden. Ik ken geen enkel ander forum waar zoiets gebeurt en ik weet wel zeker dat de pleuris ook binnen de crew zou uitbreken. De combinatie van absurd idee, de datum en de wel erg eensgezinde communicatie wezen wel érg duidelijk richting 1 aprilErkens schreef op 01 april 2004 @ 10:18:
[...]
o?
opzich had het best gekunt, hoeveel nieuwe zaken (en zeker wat betreft advertenties) gaan er in met het tweede kwartaal?
Hoewel het nogal onprofessioneel (goh verbaast me niets) overkwam was het wel geloofwaardig, alleen die test met de javascript niet
Leuke grap iig
De islam kan uw vrijheid schaden
Er waren meer schoonheidsfoutjes, en sommigen zijn er expres ingezet om 'om te tuin te leiden'polaris schreef op 01 april 2004 @ 07:45:
Het was wel een goede grap. maar hij had twee schoonheidsfoutjes. Ten eerste had de crew een paar maal nadrukkelijk ontkend dat het een grap was en volgens de onofficiele regels voor aprilgrappen mag dat helemaal niet. En ten tweede werd hij al op 31 maart gestart en niet op 1 april. Maar het was lollig, vooral die kwaaie reacties van mensen die het serieus namen.
Er werd op een gegeven moment even besproken dat we een moeilijk klinkende reden moesten hebben om het bij abo's nog even niet te kunnen disablen (om te voorkomen dat mensen om de grap abo's gingen afsluiten), en daarop heb ik de epistel getypt over de postprocessors en de globale variabelen blahdiblah. Die was wel erg vergezocht overigens, maar bleek nog aardig overtuigendEn dan het Abo-verhaal..... doen alsof dat opeens zo moeilijk is, daar geloof ik dus niks van. Bij een goed ontwerp (en daar staat parse wel om bekend ) moet zoiets prima te doen zijn.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Opzich heb je gelijk, maar we proberen GoT toch zo min mogelijk van dergelijke "intrusieve" reclame te voorzien, waarschijnlijk gewoon nooit (maar nooit is zo lang, vandaar waarschijnlijk).EfBe schreef op 01 april 2004 @ 10:36:
Toch is het een idee waar je wel wat mee kunt. Niet zozeer logo's maar bv een [^] achtig tekentje naast het woord in sup tags, of het woord zelf als link vervangen, maar geen logo's. Ik zou het zeker niet weggooien als zijnde 'leuke grap'.
leoaq.fm // Jeune Loop
The devil is in the details.
Ik denk het, om eerlijk te zijn van wel, maar waarschijnlijk in een andere hoek dan je verwacht. Je zou dan eerder denken aan bijvoorbeeld een onderstreept / gelinkt woord "server" naar een Internetwinkel welke servers aanbiedt.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
leoaq.fm // Jeune Loop
ik zag niet echt een eensgezinde communicatie @ the crew eerlijk gezegtWokschotel schreef op 01 april 2004 @ 10:43:
[...]
Kom op zeg, iets dergelijks was te absurd voor woorden. Ik ken geen enkel ander forum waar zoiets gebeurt en ik weet wel zeker dat de pleuris ook binnen de crew zou uitbreken. De combinatie van absurd idee, de datum en de wel erg eensgezinde communicatie wezen wel érg duidelijk richting 1 april
enOMG gelooft iemand dit nou echt? Er is nou al zo vaak geroepen dat dit een 1 april grap is en toch blijven er mensen die dit niet geloven
Buiten het feit dat dit al duidelijk is door "begin tweede kwartaal" en de inhoud van het bericht zelf, heeft iemand dan al een oplossing gevonden voor het simpele probleem dat ik over een Gigabyte geheugen praat en er dan een logo van Gigabyte moederborden in mijn tekst komt, of dat ik het heb over de palm van mijn hand en dat er dan een logo komt van Palm PDA's?
Zoals Hans Teeuwen al zei: "Denk toch 's na!" en "Dat kan toch nooit!"
Och, iedereen mag geloven wat hij wil, ik ga er verder geen aandacht aan schenken.
En onsmakelijke grap, waarom? Het is maar een tekst, en als iemand die wil geloven is dat zijn probleem. Er wordt niemand kwaad gedaan op wat voor manier dan ook, er zijn alleen mensen die zich nu al op beginnen te winden op een manier waar ze zich later voor gaan schamen dat ze er zijn ingetuind.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
Dat was het originele idee ja, maar dat was al een grapje. Het gebruik van M$ moet eigenlijk niet worden aangemoedigd natuurlijk.MetHod schreef op 01 april 2004 @ 11:45:
Kan er niet als herinnering aan deze grap een extra woord toegevoegd worden aan de smiley verzameling? Ik dacht zelf aan M$ ofzo.
[ Voor 95% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-04-2004 11:51 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
All part of the plan:Erkens schreef op 01 april 2004 @ 11:32:
[...]
ik zag niet echt een eensgezinde communicatie @ the crew eerlijk gezegt
Deze ging iets teveel op Tom's actie vorig jaar lijken en is dus niet gebeurd, maar er waren wel 'rollen' van mensen die het er niet mee eens gingen zijnKaj. schreef op 19 maart 2004 @ 14:08:
* Kaj. gaat wel stoppen.Zo van: ik doe dit al zo lang, ik heb veel gepikt, maar dit is de druppel oid.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 01-04-2004 12:05 ]
Damn you!zeef schreef op 01 april 2004 @ 12:04:
Heej lieve peepzHeb nu ff geen tijd om de hele draad te lezen, maareh : GOTCHA !!!!
![]()
![]()
![]()
[ Voor 57% gewijzigd door _the_crow_ op 01-04-2004 12:06 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
En zelfs toen dacht ik nog steeds dat het echt was.RedRose schreef op 01 april 2004 @ 10:40:
Ik had hem gisteren door toen de heren Reacher, Roelant en Lunatic het er te dik bovenop legden.
Dus je verwacht wel meedenken van allerlei mensen en zelf heb je geen tijd om even een draad te lezen dus blaat maar gewoon....zeef schreef op 01 april 2004 @ 12:04:
Heej lieve peepzHeb nu ff geen tijd om de hele draad te lezen, maareh : GOTCHA !!!!
![]()
![]()
![]()
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Ach ik zie de lol voor de crew er wel van in maar echt een gigantische grap kan ik het niet noemen. Dat zijn geintjes, zoiets als dezeleokennis schreef op 01 april 2004 @ 11:30:
O btw ik zal niet ontkenbnen dat ik er teringhard ingestonken ben![]()
En voor alle mensen die boos zijn, denk aan de volgende volkswijsheid:
Wie geschoren wordt moet stilzitten.
Ofwel: Als je genept bent dan moet je dat accepteren.
Dat soort dingen zijn geinig omdat het verder niet al te grote gevolgen heeft. 1300 replys noem ik wel een groot gevolg en een hoop tijdsverspilling. Mensen gaven input die vervolgens volledig onnuttig is. (nou ja, reclame is niet gewenst maar dat was van te voren te bedenkenOp me werk, een telemarketing bureau: Telefoonstekkers omwisselen. Zit iemand op een hele andere order te bellen ergens in het noorden des lands.
-Dag u spreekt met jan van het Limburgsch Dagblad
-Limburgsch Dagblad?
-Ja, kent u dat niet?
En zo ging het ff door
[ Voor 10% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 12:36 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
//
You bet your sweet ass dat we gelachen hebben. Maareh als het je zo hoog zit, dan trashen we je posts toch,neographikal schreef op 01 april 2004 @ 12:33:
Dat soort dingen zijn geinig omdat het verder niet al te grote gevolgen heeft. 1300 replys noem ik wel een groot gevolg en een hoop tijdsverspilling. Mensen gaven input die vervolgens volledig onnuttig is. (nou ja, reclame is niet gewenst maar dat was van te voren te bedenken) Tel alle A4'jes maar eens die Niels, Rataplan, Cyber en ik hebben geschreven...
Sowwy maar ik kan er zelf niet erg hard om lachen, maar ik kan me wel voorstellen dat de crew er om kan lachen.
Dat weet ik wel zeker, en zo flauw ben ik nietzeef schreef op 01 april 2004 @ 12:54:
[...]
You bet your sweet ass dat we gelachen hebben. Maareh als het je zo hoog zit, dan trashen we je posts toch,![]()
![]()
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Yoeri op 01-04-2004 12:56 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Die 'onvoorziene' omstandigheden waren anders al van een paar kilometer afstand zichtbaar.Kaj. schreef op 01 april 2004 @ 09:03:
[...]
Jezus Nelis, doe ff normaal ofzo.
Door onvoorziene omstandigheden hebben we het een paar uur voor 1 april af moeten blazen; big deal. Stop eens met die insectensex.
Als je geen idee hebt waar je over praat, hou je mond dan gewoon aub.Nelis schreef op 01 april 2004 @ 13:36:
[...]
Die 'onvoorziene' omstandigheden waren anders al van een paar kilometer afstand zichtbaar.
Professioneel Hyves-weigeraar
leoaq.fm // Jeune Loop
* gorgi_19 zou toch zweren dat de plaatjes origineel op een tweakers.net server stond?
[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 01-04-2004 13:57 ]
Hmmppf... jouw plaatje van Creative is wel stukken mooier.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Ik dacht, ook ff uitproberen, ging er wat mis. Dus maar ff XS4ALL gemaild:
Ze hebben wel humor.On Thu, Apr 01, 2004 at 01:55:47PM +0200, Victor Welling wrote:
> Ik heb na verschillende pogingen volgens de aanwijzingen op uw website
> geprobeerd mijn Senseo Speed met internet te verbinden. Alles lijkt
> goed te gaan, maar als ik de smaak 'Paramaribo' wil downloaden krijg
> ik de melding dat de pad corrupt is. Dit zowel via de browser als telnet.
>
> Wat gaat er fout?
Beste Victor,
de melding betekent dat u bij een reeds gebruikte senseo-pad een smaak wilt downloaden. Een verse pad zou het probleem moeten verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Desiree Kolman
Afdeling Communicatie
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
hahhaha omfg Xs4All is echt goed.King_Louie schreef op 01 april 2004 @ 14:32:
[...]
Ik dacht, ook ff uitproberen, ging er wat mis. Dus maar ff XS4ALL gemaild:
[...]
Ze hebben wel humor.![]()
CA grap was ik trouwens ook compleet ingetrapt en dacht dat ik weer een virus had toen ik die titels zag...![]()
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Jesse op 01-04-2004 17:11 ]
Spel m'n nick dan iig goedneographikal schreef op 01 april 2004 @ 15:14:
Zeef en Curry behoren zojuist tot mijn neographikal in "zinloze ergernissen"
Weet je ook eens hoe het voelt als mensen je naam verkeerd schrijven....
Ik mag gorgi zeggen he.gorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 15:24:
[...]
* gorgi_19 is maar gestopt met tellen hoe vaak mensen de _19 vergeten...
https://fgheysels.github.io/
Neem dan ook 'n normale naamgorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 15:24:
[...]
* gorgi_19 is maar gestopt met tellen hoe vaak mensen de _19 vergeten...
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik denk dat het veel irrealistischer is, wanneer honderd crewleden het over zo'n debiel plan compleet eens zouden zijn.gomaster schreef op 01 april 2004 @ 16:11:
Ik had het al verwacht en me daarom niet al te druk gemaakt. Vooral dat eerst de crew het niet met elkaar eens was en ineens was alles duidelijk... Maar verder wel aardig
[ Voor 5% gewijzigd door _MaLa_ op 01-04-2004 16:31 ]
*maakt notitie voor facultatieve CA*Simon schreef op 01 april 2004 @ 16:32:
Volgens mij was de grap pas geslaagd als het echt doorgezet zou worden
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Uit de mededeling:Wouter Tinus schreef op 01 april 2004 @ 13:54:
[...]
Als je geen idee hebt waar je over praat, hou je mond dan gewoon aub.
Dat had toch wel voorzien kunnen worden? Even wat tijd kwijt zijn aan een grapje is wat anders dan een paar uur lezen en schrijven. Het lijkt me logisch dat niet iedereen dat kan waarderen.Het was de bedoeling dat de grap nog wat langer zou duren, maar in de praktijk bleken sommige mensen het zich toch wel erg aan te trekken. Om verdere verslechtering van de relaties tussen crew en users te voorkomen is besloten de grap eerder te laten eindigen
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Maar ik baal wel dat ze alt.******.movies.***** niet suporten.King_Louie schreef op 01 april 2004 @ 14:39:
XS4ALL 0wnz0rz y00 b0x0rz!![]()
Echt, ADSL ligt er nooit uit, snelle reacties op vragen e.d., top!
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
No signature found
I agreeNelis schreef op 01 april 2004 @ 17:17:
verhaaltje
I agree even more, afgezien van het niet terugkomenDarkX schreef op 01 april 2004 @ 17:23:
statement
En ik dank je voor het goed verwoorden.
[ Voor 40% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:10 ]
ook een goeie 1 april grapDarkX schreef op 01 april 2004 @ 17:23:
Mja, ik wou ook al een dikke rant schrijven
Vind het als 1 april grap totaal onleuk, en het tast voor mij de toch al afbrokkelende geloofwaardigheid van het MT enorm aan. Dat GoT op dit soort manier met hun users omgaat vind ik ongelofelijk ongepast en onprofessioneel
* DarkX zie je hier niet meer terug
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nope, alle mensen verschillen, dus ook hun gevoel voor humormakje schreef op 01 april 2004 @ 17:18:
Ik hoop dat ik niet alles wat het etiket 'grappig' of '1 april grap' opgeplakt krijgt, grappig hoef te vinden?
Wij waren van mening dat het het eerste was, dan vooral de goedgelovigheid natuurlijk. Ik kreeg direct bij de aankondiging bijv al een vaste gebruiker op mijn lijn die het wel doorhad en ons complimenteerde met de opzet/grapDie grens ligt volgens mij ergens op het punt: is diegene die in de maling wordt genomen nu werkelijk zo dom/goedgelovig, en kan hij dat gewoon niet weten?
[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 01-04-2004 18:11 ]
De grens is wat mij betreft overschreden toen een aantal gebruikers écht probeerden om met goede alternatieven te komen en dat ook nog eens uitgebreid gingen beargumenteren wat gewoon véél tijd heeft gekost. Wat ik al zei: een grapJE is leuk maar iets waar uren of a4'tjes aan tekst in gaan zitten niet meer imho. Ik heb er onderhand net zoveel tekst ingestoken als een essay voor een project...ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:09:
[...]
Nope, alle mensen verschillen, dus ook hun gevoel voor humor
[...]
Wij waren van mening dat het het eerste was, dan vooral de goedgelovigheid natuurlijk. Ik kreeg direct bij de aankondiging bijv al een vaste gebruiker op mijn lijn die het wel doorhad en ons complimenteerde met de opzet/grap
Anderen zullen het eerder beledigend vinden dat we "zo met onze gebruikers sollen", sja... Ergens ligt de grens, waar precies? Op/rond 1 april imho wat lager dan op andere data.
Ik moet wel zeggen dat de aankondiging zeker een week te vroeg was, waardoor we langer de schijn op moesten houden en het "als crew volhouden" dus idd wat erg lang was.
Geloven is één maar de volgende keer ga ik niet meer zitten reageren eerlijk gezegd. Ik heb dan wel wat beters te doen iig.LuNaTiC schreef op 01 april 2004 @ 18:13:
[...]
De grens ligt er maar aan wat de afloop is. Nu dit concept niet komt heb je verder niemand beschadigd. Als je iets grandioos belooft (iedereen een gratis abbo ofzo) en het dán niet waarmaakt, dan ben je pas echt bezig met sollen imo
Men moet niet zo miepen over 'ik geloof nu nooit meer iets wat ze zeggen, etc'. Tis maar een grap
[ Voor 57% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:18 ]
De grens ligt er maar aan wat de afloop is. Nu dit concept niet komt heb je verder niemand beschadigd. Als je iets grandioos belooft (iedereen een gratis abbo ofzoACM schreef op 01 april 2004 @ 18:09:
Anderen zullen het eerder beledigend vinden dat we "zo met onze gebruikers sollen", sja... Ergens ligt de grens, waar precies? Op/rond 1 april imho wat lager dan op andere data.
oh oh oh oh, nou ja, als je het zo eens bent met DarkX, WAT DOE JE HIER DAN NOG ?!?!?!?!neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:06:
[...]
I agree
[...]
I agree even more, afgezien van het niet terugkomen
[...]
En ik dank je voor het goed verwoorden.De lol ontgaat mij ook... Veel te lang volgehouden, terwijl er wel door een aantal mensen serieus is gereageerd. In die reacties is ook nog eens véél tijd gaan zitten in totaal. Grapje is leuk, iemand een hak zetten ook. maar dit is geen grapJE meer...
De volgende keer een managementvoorstel? Ik reageer niet maar blijf weg van GoT tijdens een proefperiode of iets dergelijks. Misschien dat een dalend aantal pageviews dan wel effect heft
Tjah d'r stond nog wat achterzeef schreef op 01 april 2004 @ 18:15:
[...]
oh oh oh oh, nou ja, als je het zo eens bent met DarkX, WAT DOE JE HIER DAN NOG ?!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
Ik kan er niks aan doen dat men het nodig vindt af en toe enorme lappen tekst aan argumentatie te geven. Dat wordt ook gedaan voor andere dingen die er uiteindelijk niet komen (heck, doe ik zo vaak). Mogen we die dan ook niet meer bespreken op straffe van boos weglopende users die vinden dat ze teveel tijd in hun reacties gestoken hebben en die "eikels van de crew het niet willen"?neographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:11:
De grens is wat mij betreft overschreden toen een aantal gebruikers écht probeerden om met goede alternatieven te komen en dat ook nog eens uitgebreid gingen beargumenteren wat gewoon véél tijd heeft gekost. Wat ik al zei: een grapJE is leuk maar iets waar uren of a4'tjes aan tekst in gaan zitten niet meer imho. Ik heb er onderhand net zoveel tekst ingestoken als een essay voor een project...
Dat jullie het niet doen is wat anders dan een compleet nutteloos verhaal ophangen... imho that is.ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:20:
[...]
Ik kan er niks aan doen dat men het nodig vindt af en toe enorme lappen tekst aan argumentatie te geven. Dat wordt ook gedaan voor andere dingen die er uiteindelijk niet komen (heck, doe ik zo vaak). Mogen we die dan ook niet meer bespreken op straffe van boos weglopende users die vinden dat ze teveel tijd in hun reacties gestoken hebben en die "eikels van de crew het niet willen"?
Sorry, maar ik vind het niet zo'n sterk argument waarom dit grensoverschrijdend zou zijn, magoed. Ik wist natuurlijk vanaf dag0 al dat het een grap was dus kijk er sowieso anders tegenaan.
Wat moet jij hier nog
[ Voor 12% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:22 ]
Uiteraard, maar dit was dan ook een 1-aprilgrap en die "wat anders" nietneographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:21:
Dat jullie het niet doen is wat anders dan een compleet nutteloos verhaal ophangen... imho that is.
Mja, had mijn e-mailadres veranderd zodat ik niet meer kon inloggen, maar bleek toevallig ook een adres van mij te zijn
maar er wordt dan wel rekening mee gehouden, nu niet want er is niets om rekening mee te houden, en dat frustreert me wel. Was hét wel echt geweest, en was hét wel doorgezet dan kan er iig nog wat met de userinput worden gedaan.ACM schreef op 01 april 2004 @ 18:23:
[...]
Uiteraard, maar dit was dan ook een 1-aprilgrap en die "wat anders" niet
sureDarkX schreef op 01 april 2004 @ 18:26:
[...]
Mja, had mijn e-mailadres veranderd zodat ik niet meer kon inloggen, maar bleek toevallig ook een adres van mij te zijnMoet ik weer inloggen
[ Voor 21% gewijzigd door neographikal op 01-04-2004 18:28 ]
Sterker nog, dan zouden we er ook wat mee gedaan hebbenneographikal schreef op 01 april 2004 @ 18:27:
maar er wordt dan wel rekening mee gehouden, nu niet want er is niets om rekening mee te houden, en dat frustreert me wel. Was hét wel echt geweest, en was hét wel doorgezet dan kan er iig nog wat met de userinput worden gedaan.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ja, maar dat is slechts een klein gedeelte. De rest is een interne kwestie, gaat jullie dus in principe niets aan en ik wil het er verder op houden dat wij zo onze redenen hebben om de boel eerder af te blazen dan gepland.Nelis schreef op 01 april 2004 @ 13:36:
Die 'onvoorziene' omstandigheden waren anders al van een paar kilometer afstand zichtbaar.
Wouter: dat kon hij niet weten.Wouter Tinus schreef op 01 april 2004 @ 13:54:
Als je geen idee hebt waar je over praat, hou je mond dan gewoon aub.
Hoeveel wil je er voor hebben? Lijkt me voor andere doeleinden best makkelijkeamelink schreef op 01 april 2004 @ 18:34:
Aangeboden:
Anti Content Advertising Plugin voor IE en Mozilla vanaf FireFox
Eigenschappen
Filtert logootjes uit teksten, en vervangt ze door normale tekst
Gemaakt wegens invoer op niet nader te noemen forum
Weg wegens
Zeer geslaagde 1 april grap
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq