Content Advertising is 1 april grap :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

XanderH schreef op 01 april 2004 @ 18:56:
[...]

Hoeveel wil je er voor hebben? Lijkt me voor andere doeleinden best makkelijk :P :P

Mja, ik geloofde het eerst wel, denk ook niet dat ik er echt last van gekregen zou hebben, en zowel zou ik als het mogelijk was om dit met abbo's uit te schakkelen gewoon een abbo genomen hebben.

Alleen ik vond het toch wel een beetje opvallend dat dit met javascript gebeurde, kwam niet echt geloofwaardig over :+
Whehe, ik zou echt _geen_ abo nemen om zoiets, ze waren bij mij al abo-kansloos ;) Maar nu vind ik het eigenlijk wel weer sympathiek, misschien moet ik toch maar een abo nemen 8)7 _/-\o_

Vooral _/-\o_ voor zeef, met al z'n argumentatie :+ Ik vond het af en toe zelfs zielug voor je O+

Stelletje naaierts zijn hullie ook he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zym0tiC schreef op 01 april 2004 @ 18:41:
* Zym0tiC vraagt zich trouwens af of er mensen zijn die de afgelopen week een abbo hebben afgesloten en nu ontzettend balen >:)
Nou, nee. Niet echt. Ik heb een abo afgesloten en ik wist al lang van de 1-april grap 8)7
zeef schreef op 01 april 2004 @ 16:00:
Ere wie ere toekomt, het oorspronkelijke idee is/was van Cheatah :)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het valt mij tegen dat mijn mede-P&W regulars het gisteren niet ontmaskerd hebben.
Een simpel request op:
http://gathering.tweakers...ml/ca.php?template=1APRIL
gaf:
code:
1
2
3
4
5
6
function ca(){if(!(window.RegExp&&document.createElement))return;
var o=[];o['1 april']=['','',0,0,1,'all your content are belong to us!',999];
o['advertising']=['','',0,0,1,'all your content are belong to us!',999];
o['contentadvertising']=['','',0,0,1,'all your content are belong to us!',999];
o['grap']=['','',0,0,1,'all your content are belong to us!',999];
o['content']=['','',0,0,1,'all your content are belong to us!',999];

>:)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh, trekken sommige mensen het zich toch nog erg serieus naar zich toe :)
Maargoed, had misschien ook wel wat beter onder de crew mogen worden gecommuniceerd ;)

Verder een hele goeie bak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik vond hem zeker geslaagd, wel leuk om te zien hoe sommige mensen zich er zo druk om konden maken :D
_/-\o_

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:10

Sosabowski

nerd

curry684 schreef op 01 april 2004 @ 01:44:
Unstickied, leef je uit in dit topic als je nog wat modder te gooien hebt ;)
Modder gooien? Een discussie of dit een goede/geplaatste grap is lijkt me meer op zn plaats. Ook ik vind de grap niet geslaagd en meer een beetje elitair grapje van de crew naar de users toe. Ik snap wel dat jullie hem leuk vinden maar een 1 april is pas goed als de ander er ook om kan lachen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

't Is mooi dat het een grap blijkt te zijn :) De grap zelf vind ik niet helemaal correct. Ga voor de grap eens naar de buurvrouw en zeg dat haar man is omgekomen. Na vijf minuten roep je '1 april!'. Denk niet dat ze 't erg kan waarderen :) En ja, zo voelt dat voor echte nurts :+

Volgend jaar geen grap meer, als het aan mij ligt. Daar is GoT te serieus voor :P

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
IorGie schreef op 01 april 2004 @ 20:16:
[...]

Modder gooien? Een discussie of dit een goede/geplaatste grap is lijkt me meer op zn plaats. Ook ik vind de grap niet geslaagd en meer een beetje elitair grapje van de crew naar de users toe. Ik snap wel dat jullie hem leuk vinden maar een 1 april is pas goed als de ander er ook om kan lachen.
heb je toevallig ook de reacties van al die users gelezen die er om lachen en het humor vinden?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Alfredt schreef op 01 april 2004 @ 20:27:
[...]

heb je toevallig ook de reacties van al die users gelezen die er om lachen en het humor vinden?
En er zijn er ook best een aantal bij wie de grap volledig slecht is gevallen. :) 'Kampen' zijn wat dat betreft nogal verdeeld. Sommigen hebben echt het idee dat ze compleet nutteloos geprobeerd hebben om constructief te zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door gorgi_19 op 01-04-2004 20:56 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 12:30

momania

iPhone 30! Bam!

gorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 20:53:
[...]

En er zijn er ook best een aantal bij wie de grap volledig slecht is gevallen. :) 'Kampen' zijn wat dat betreft nogal verdeeld.
Maakt ook niet uit wat voor grap je doet bij een forum als GoT. Er zullen _altijd_ mensen zijn die er niet om kunnen lachen.

Ik vond het iig wel een geslaagde grap, alleen jammr van de iets gewijzigde afloop.
Ik heb echt op de grond gelegen van het lachen om de eerste reacties die er in LA kwamen. Zeker ook op het punt dat we zo ver waren dat de meeste echt overtuigd waren dat het geen grap was :D

Maar goed, voor al het gedane leed: sowwy :* :*

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

momania schreef op 01 april 2004 @ 20:57:
[...]

Maar goed, voor al het gedane leed: sowwy :* :*
En daar sluit ik me van harte bij aan.

Voor hen die er smakelijk om konden lachen: graag gedaan! :)

Voor hen die serieus vinden dat ze onheus bejegend zijn: sorry, dan is ten aanzien van jullie een inschattingsfout gemaakt. :*

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

momania schreef op 01 april 2004 @ 20:57:
[...]

Maakt ook niet uit wat voor grap je doet bij een forum als GoT. Er zullen _altijd_ mensen zijn die er niet om kunnen lachen.
Het is nu precies dit platgetreden argument dat bij mij voor ergernis zorgt.

Op die manier kun je alles wat je op een forum doet wel rechtvaardigen. Jammer dat jullie er zo vaak een beroep op doen.

Echt een zwaktebod.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Help!!!! schreef op 01 april 2004 @ 21:11:
[...]

Het is nu precies dit platgetreden argument dat bij mij voor ergernis zorgt.

Op die manier kun je alles wat je op een forum doet wel rechtvaardigen. Jammer dat jullie er zo vaak een beroep op doen.

Echt een zwaktebod.
Is geen zwakte bod. Dit geldt niet alleen voor grappen nml. maar ook voor policy en dingen niet niet leuk bedoel zijn.
Deze regel gaat dus altijd op.

En idd alles wat je op het forum doet kan je met dit statement rechtvaardigen. Gelukkig maar, want daar ontstaan vaak leuke discussie door die dit forum weer levendig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

momania schreef op 01 april 2004 @ 21:16:
[...]

Is geen zwakte bod. Dit geldt niet alleen voor grappen nml. maar ook voor policy en dingen niet niet leuk bedoel zijn.
Deze regel gaat dus altijd op.
Precies omdat "het altijd op gaat" is het een zwaktebod om het te gebruiken.

Het is altijd van toepassing dus je kunt er elke onwelgevallige mening mee smoren en discussie mee doodslaan........

Crew: Lieve forummers vanaf morgen geven we het forum 'op zijn kop' weer.

User: Ja maar beste Crew dan moet ik op mijn hoofd gaan staan of mijn monitor omkeren of me elektronenkanon anders afregelen :? Lijkt mij niet zo'n goed idee. (inhoudelijk)

Crew: Maakt ook niet uit wat we doen op een forum als GoT. Er zullen _altijd_ mensen zijn die het er niet mee eens zijn. Dus we doen het toch. (niet inhoudelijk)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Help!!!! schreef op 01 april 2004 @ 21:28:
[...]
Precies omdat "het altijd op gaat" is het een zwaktebod om het te gebruiken.

Het is altijd van toepassing dus je kunt er elke onwelgevallige mening mee smoren en discussie mee doodslaan........
De discussie gaan we juist aan, we smoren er niks mee en alles beslissen we in het belang van iedereen. En ja , dan nog hou je altijd mensen die het ergens niet mee eens zijn, maar meer dan rekening houden met de meesten kunnen we niet doen.
Crew: Lieve forummers vanaf morgen geven we het forum 'op zijn kop' weer.

User: Ja maar beste Crew dan moet ik op mijn hoofd gaan staan of mijn monitor omkeren of me elektronenkanon anders afregelen :? Lijkt mij niet zo'n goed idee. (inhoudelijk)

Crew: Maakt ook niet uit wat we doen op een forum als GoT. Er zullen _altijd_ mensen zijn die het er niet mee eens zijn. Dus we doen het toch. (niet inhoudelijk)
Dit is wel weer een belachelijk voorbeeld natuurlijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja help, maar je kunt je ook afvragen waarom die regel hier altijd op gaat. Jawel, omdat het forum nou eenmaal zoveel gebruikers kent, die allemaal hun eigen mening hebben en die vaak niet onder bank of stoel steken. Het kan nooit voor iedereen goed zijn, totaal gerechtvaardigde uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

momania schreef op 01 april 2004 @ 21:31:
[...]

De discussie gaan we juist aan, we smoren er niks mee en alles beslissen we in het belang van iedereen. En ja , dan nog hou je altijd mensen die het ergens niet mee eens zijn, maar meer dan rekening houden met de meesten kunnen we niet doen.
Ik ben niet zo paranoia om te denken dat jullie allemaal samenspannen tegen de users. :o ;) Wel vind ik dat jullie niet altijd even goed op inhoudelijke argumenten ingaan. ( En ja ik weet dat jullie ook maar mensen zijn ;) )

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat het genoemde argument, juist omdat het altijd opgaat, wat mij betreft van weinig waarde is. Het wordt ook gebruikt zonder verder in te gaan op de inhoudelijke kant.
[...]

Dit is wel weer een belachelijk voorbeeld natuurlijk :|
Ja dat is het ook en het is ook niet bedoeld om de Crew belachelijk te maken. Want ook ik heb het niet slecht met jullie voor 8)

Doordat het wat overdreven is maakt het wel goed duidelijk wat ik bedoel.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat het overduidelijk is dat er veel wereldvreemde en kansloze usertjes op GoT rondlopen. Ik vind de grap zelf niet echt heel grappig, waarschijnlijk is ie voor de mensen die er vanaf weten een stuk leuker. Maar is dat niet heel vaak bij grappen zo eigenlijk? En om dan zo moeilijk te gaan doen om een zogenaamd ongepaste en mislukte grap? Niet iedereen vind alles grappig, maar er zo op reageren getuigd in ieder geval van gebrek aan enige gevoel voor humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Nu online

gorgi_19

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:42:
Ik vind wel dat het overduidelijk is dat er veel wereldvreemde en kansloze usertjes op GoT rondlopen. Ik vind de grap zelf niet echt heel grappig, waarschijnlijk is ie voor de mensen die er vanaf weten een stuk leuker. Maar is dat niet heel vaak bij grappen zo eigenlijk? En om dan zo moeilijk te gaan doen om een zogenaamd ongepaste en mislukte grap? Niet iedereen vind alles grappig, maar er zo op reageren getuigd in ieder geval van gebrek aan enige gevoel voor humor.
Als jij het leuk vindt om achteraf nutteloos een stuk te tikken, omdat iemand het leuk vindt om een of andere grap te zijn, best. Ik heb eik wel wat beters met m'n tijd dan te doen om me voor deze ongein in te spannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het was grappiger geweest om het veel extremer toe te passen. Nu moest je echt gaan zoeken naar die logootjes; het viel niet echt op. Het moest gewoon extreem veel zijn, gewoon elk denkbaar merk omzetten naar een lelijk geresized logootje :P En ook niet zo ver van te voren aankondigen maar op het laatste moment en dat het per direct wordt toegepast.

Op de huidige wijze vond ik het wat minder geslaagds als grap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Voor wat meer in-dept over deze grap kan je misschien beter hier verder gaan [rml][ LM] Ik kap ermee[/rml]

Overigens weet ik niet echt waar het precies over gaat en heb ik de spanningsboog niet mee mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 21:46:
[...]

Als jij het leuk vindt om achteraf nutteloos een stuk te tikken, omdat iemand het leuk vindt om een of andere grap te zijn, best. Ik heb eik wel wat beters met m'n tijd dan te doen om me voor deze ongein in te spannen.
Misschien moet je je sowieso wat minder inspannen om dit soort zaken, als je het nou in perspectief bekijkt, gaat het hele gebeuren toch eigenlijk helemaal nergens over ? Als ze dit hadden doorgezet, wat dan ? Was de wereld vergaan ofzo ? Wat een ramp.... misschien moet je je wat minder druk maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Nu online

gorgi_19

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:52:
[...]

Misschien moet je je sowieso wat minder inspannen om dit soort zaken, als je het nou in perspectief bekijkt, gaat het hele gebeuren toch eigenlijk helemaal nergens over ? Als ze dit hadden doorgezet, wat dan ? Was de wereld vergaan ofzo ? Wat een ramp.... misschien moet je je wat minder druk maken ?
Minder inspannen zou idd een goed idee zijn, maar da's een heel andere discussie. :) En je ziet het misschien te zwart wit. Ik wil best mensen helpen (zie oa PW). Ik wil best een mening geven in LA als die gewenst lijkt te zijn. Maar ik vind het zonde van m'n tijd om nutteloos bezig te zijn.

Als ze het hadden doorgezet, geen probleem. Er zijn vergelijkbare systemen geintroduceerd.

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 01-04-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Beschouw het gewoon als een geleerde les, dat zou waardevol genoeg moeten zijn.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gorgi_19 schreef op 01 april 2004 @ 21:46:
[...]

Is het nu zo erg dat je nutteloos een stuk hebt getyped dan? Is het nodig dat alles zinvol is? Lijkt mij van niet, maar als je dat wel vind dan heb je gelijk. Wie weet heeft het je max een uurtje of 2 gekost. Die tijd had je anders ook wel nutteloos besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:52:
[...]

Minder inspannen om wat voor zaken??? het forum / de vragen/discussies op het forum, leuk als iedereen dit standpunt hanteert is er over een half jaar geen GOT meer.

Of moet je je minder inspannen over het beleid van een forum waar om jouw meedenken gevraagd word en waar je graag post. Maar als je je hier minder voor gaat inspannen dan vind je het na verloop van tijd ook niet zo leuk meer.

Het punt is ook niet zo zeer of de wereld wel/niet vergaat.
Het punt is dat een aantal gebruikers zich heel erg druk maakte over deze wijziging ( CA vind ik persoonlijk wel een leuk en goed idee mits goed uitgevoerd ) en heel heel veel tijd en moeite gestoken heeft in het meedenken en aandragen van alternatieven om het toch voor hun een stuk draaglijker te maken, en tijd is geld.
Plus het feit dat de crew gewoon keihard gelogen heeft, users gekleineerd heeft kan ik me wel iets voorstellen bij het feit dat er mensen zijn die zwaar verbolgen zijn over deze grap. Ik vind het ook geen grap de manier waarop met users in zo'n geval omgegaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde voor de mensen die wél openlijk toegeven erin getuind te zijn, en die er zelf ook om kunnen lachen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Gomez12 schreef op 01 april 2004 @ 22:03:
Plus het feit dat de crew gewoon keihard gelogen heeft, users gekleineerd heeft kan ik me wel iets voorstellen bij het feit dat er mensen zijn die zwaar verbolgen zijn over deze grap. Ik vind het ook geen grap de manier waarop met users in zo'n geval omgegaan wordt.
til er toch niet zo zwaar aan, je ziet hier vrijwillig ten eerste en je bent zelf de persoon die er tijd aan besteeds, wat had je anders met die tijd gedaan? je zat immers toch hier op GoT ;)
Ik zelf vond het (ondanks de tijd die ik erin gestoken heb) een leuke grap waar ik ook grotendeels ingestoken ben. Maar gekleineerd, tja, als je niet tegen grappen kan denk ik dat je het niet ver gaat schoppen op een forum als dit ;)
Overigens werd er wel naar de users geluisterd :P Alleen al het feit dat ze het eerder gingen invoeren 8)7 of zelfs "extra" tijd aan het devven gingen besteden voor het gezeur van de abo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 22:04:
Hulde voor de mensen die wél openlijk toegeven erin getuind te zijn, en die er zelf ook om kunnen lachen. ;)
Ik ben erin getuind, dat wil ik met alle plezier toegeven, jullie hebben er 2 weken hartelijk om kunnen lachen een geweldige grap!

2 weken nota bene!

Nogmaals, tuurlijk moet je tegen een grap kunnen, bij mij overheerst echter het gevoel dat users die constructief willen bijdragen en niet direct moord en brand schreeuwen het meest "gepakt" zijn.

Maar goed, er zijn ergere dingen. Het zal allemaal wel bijtrekken, ik hoop alleen wel dat de crew zich in ieder geval voor kan stellen dat het misschien niet helemaal goed uitgepakt is.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
P_de_B schreef op 01 april 2004 @ 22:44:
[...]

Nogmaals, tuurlijk moet je tegen een grap kunnen, bij mij overheerst echter het gevoel dat users die constructief willen bijdragen en niet direct moord en brand schreeuwen het meest "gepakt" zijn.
Daar zijn we ons van bewust, en om die reden is ook bewust besloten om hier en daar wat 'extra overtuigingskracht' niet in te zetten: www.contentadvertising.net is in het bezit van ene Daniel Kegel maar nooit gebruikt, de website is ontworpen maar nooit online gebracht, de persberichten voor webwereld e.d. zijn geschreven maar nooit gepubliceerd. Denk aan de brakke Javascript-implementatie terwijl het via de bestaande smiley-tabel 300 keer simpeler was geweest.

Er is intern ook onderkend dat we te vroeg naar buiten zijn gekomen, en sommigen van ons (vooral de LA-dokters :P ) zijn ons rot geschrokken van de hoeveelheid respons in LA: en om die reden hebben we ook dus bewust hier en daar een tand(je) teruggedraaid om zo expres de fouten te maken waardoor mensen er doorheen konden prikken :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het was juist leuker om dat persbericht te sturen naar webwereld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 21 maart 2004 @ 19:19:
Als dit een 1 april-grap is, dan houden ze dat wel goed verborgen voor de crew en ook voor de devvers; ik ben hier gisteren echt de hele dag mee bezig geweest - tijd die ik anders in de nieuwe layout had kunnen stoppen...

Als dit een grap blijkt te zijn dan stap ik subiet op; ik dev voor mijn plezier en zonder betaling; ik geloof niet dat het MT echt zo met z'n mensen om zou gaan...
uit Content Advertising voor Abonnee's

Ik heb hem hier nog niet zien posten :/
Ik hoop niet dat hij buiten de grap gelaten is, maar mocht ie wel op de hoogte zijn geweest (wat ik wel verwacht) dan geloof ik, dat ie wel als acteur aan de bak kan komen :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Erkens schreef op 01 april 2004 @ 23:07:
het was juist leuker om dat persbericht te sturen naar webwereld >:)
Dat was echt wel de bedoeling geweest ja. Het was natuurlijk plan om jullie zoveel mogelijk te overtuigen dat het echt zou zijn, maar de buitenwereld ook :P
Maar om de reden die curry684 aangeeft hebben we dat toch maar niet gedaan ;)
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 23:08:
Ik hoop niet dat hij buiten de grap gelaten is, maar mocht ie wel op de hoogte zijn geweest (wat ik wel verwacht) dan geloof ik, dat ie wel als acteur aan de bak kan komen :X :P
* momania gaat vast vacatures af voor crisp :D :D

[ Voor 40% gewijzigd door momania op 01-04-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

nou, dan ga ik maar :w

wie maakt de nieuwe layout even af?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32

André

Analytics dude

Ondanks dat ik het geen leuke grap vond toch vandaag abbootje afgesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 23:08:
[...]
uit Content Advertising voor Abonnee's

Ik heb hem hier nog niet zien posten :/
crisp heeft de javascripts voor content advertising geschreven ;)

En ook het 1-april deel wat justmental eerder al quotte :)

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 01-04-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 22:00:
[...]

Is het nu zo erg dat je nutteloos een stuk hebt getyped dan? Is het nodig dat alles zinvol is? Lijkt mij van niet, maar als je dat wel vind dan heb je gelijk. Wie weet heeft het je max een uurtje of 2 gekost. Die tijd had je anders ook wel nutteloos besteed.
Zeg zou ik dat dan zelf mogen uitmaken. Ik bepaal voor mezelf wat nuttig is en wat niet. Zinvolle input geven in een community vind ik wel nuttig.

Een flinke lap tekst schrijven voor jan met de korte achternaam niet.
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 21:42:
Zullen we het op een ander soort humor houden, ik ben zelf nogal van het droogkloottype houden. Het is zoooo makkelijk om maar te zeggen je moet er maar om kunnen lachen of je bent een loozer. Heerlijk en dat proef door flink wat reacties van de mensen die degenen wel serieus er op ingingen uit zitten te lachen / te grinniken.

Een grapje is leuk, nutteloos flink wat tijd besteden niet en dat stoot mij persoonlijk voor de kop.

Ja ik ben er ingetuind!

Die was ik nog vergeten 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wilde het vinkje in de prefs weghalen.
Is het al weg ! |:( O-)
crisp schreef op 01 april 2004 @ 23:14:
nou, dan ga ik maar :w

wie maakt de nieuwe layout even af?
;( :D

Meesterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 23:19:
* crisp wilde het vinkje in de prefs weghalen.
Is het al weg ! |:( O-)

[...]

;( :D

Meesterlijk :)
En die pref werkte echt; alleen had ik 'm vlak voor invoering even gesaboteerd :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11

Wom

Ik wil even mijn waarderen uitten voor de mensen die er al de moeite in hebben gestoken. Heb alles op een afstandje gevolgd, en het kwam allemaal heel geloofwaardig over. Er is tijd aan besteed, en ik vond het best een goede 1 april grap. Moet zeggen dat ik het tot op zekere hoogte ook gewoon geloofde, dus petje af ! :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
ACM schreef op 01 april 2004 @ 23:17:
[...]

crisp heeft de javascripts voor content advertising geschreven ;)

En ook het 1-april deel wat justmental eerder al quotte :)
crisp schreef op 18 februari 2004 @ 19:17:
\o/

vanavond even scriptje schrijven :P

scriptje moet dan straks wel van contentadvertising.net gelinkt worden via een ingewikkelde URL natuurlijk; iets als:

HTML:
1
<script type="text/javascript" src="http://www.contentadvertising.net/memberarea/advertorials.php?domain=TWEAKERS.NET&area=FORUM"></script>
Let op de datum :P

crisp zat heeeeelemaal niet in het complot O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Prammenhanger schreef op 01 april 2004 @ 20:24:
't Is mooi dat het een grap blijkt te zijn :) De grap zelf vind ik niet helemaal correct. Ga voor de grap eens naar de buurvrouw en zeg dat haar man is omgekomen. Na vijf minuten roep je '1 april!'. Denk niet dat ze 't erg kan waarderen :) En ja, zo voelt dat voor echte nurts :+

Volgend jaar geen grap meer, als het aan mij ligt. Daar is GoT te serieus voor :P
Nee, zo voelt dat niet... Deze twee dingen kun je dus echt niet met elkaar vergelijken.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralph Smeets schreef op 01 april 2004 @ 23:46:
[...]

Nee, zo voelt dat niet... Deze twee dingen kun je dus echt niet met elkaar vergelijken.
Voor iemand die de grap op voorhand al kent lastig te beoordelen.

Uiteraard is het qua ernstigheid niet te vergelijken met elkaar, maar de link is wel degelijk vrij goed gevonden. Je hebt er namelijk alleen maar de mensen mee die het meeste hart voor de zaak hebben. Het wordt dan grappig voor een andere groep mensen omdat het leedvermaak is. Dat is helemaal niet het idee van 1 april grappen.

Bekijk voor de gein de reacties in [rml][ LM] Ik kap ermee[/rml] eens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ralph Smeets schreef op 01 april 2004 @ 23:46:
[...]

nee idd, die vergelijking slaat nergens op!

offtopic:
Hey iemand uit maastricht :) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op 01 april 2004 @ 23:53:
[...]

nee idd, die vergelijking slaat nergens op!
Nee inderdaad. Het gaat in beide gevallen niet om zaken waar mensen iets om kunnen geven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
addictive schreef op 01 april 2004 @ 23:53:
offtopic:
Hey iemand uit maastricht :) lol
offtopic:
Ralph woont in Frankrijk, maar komt uit Limburg. Dus kies zelf maar of het een Maastrichtenaar is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11-09 22:49
<h1>'t is 2 april en CA gaat NIET door</h1>

:+ :)

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 02-04-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Harm schreef op 02 april 2004 @ 00:01:
[...]

offtopic:
Ralph woont in Frankrijk, maar komt uit Limburg. Dus kies zelf maar of het een Maastrichtenaar is ;) .
nou, als 'ie het maastrichts volkslied als sig heeft, dan vind ik van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
addictive schreef op 02 april 2004 @ 00:20:
[...]

nou, als 'ie het maastrichts volkslied als sig heeft, dan vind ik van wel :)
een WENSmaastrichtenaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zeef schreef op 02 april 2004 @ 00:20:

jammer :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive

lol :) Je meent het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
no shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
zeef schreef op 02 april 2004 @ 00:21:
[...]

een WENSmaastrichtenaar :)
hahaha, wat jij wilt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Ik teken vast in om bovenstaand morgen ook nog een keer te herhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

curry684 schreef op 02 april 2004 @ 00:26:
[...]
Ik teken vast in om bovenstaand morgen ook nog een keer te herhalen :P
Wat als we nou overal de term "CA" vervangen door een piccie met die tekst? :+

Iets met JavaScript ofzo... misschien kan * crisp nog wel wat fröbelen... Ik denk dat het dan voor iedereen wel duidelijk is dat het maar een grapje was. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Waarom zijn er toch nog steeds zoveel mods/FP mensjes en ander niet zwarte naam hebbend gepeupel die maar door blijft hameren dat het zo leuke grap is?

Ik heb nu alles gelezen en een enkeling (zeker in die andere "serieuze" topic) geeft toe dat de grap een verkeerd effect heeft. Zeker als ik dan bedenk dat de mensen die je juist bij GoT en Tweakers wil behouden de groep is die je nu het meest pakt. Mensen die met elk nieuw idee een post maken, zoeken naar feiten, eigen interpretaties geven en hun tijd en kennis delen om het hier zo mooi/goed/slim/efficient mogelijk te maken.

Nee ik zie zelfs posts als "De meerderheid van de users vond het leuk" ,.... JAH DUH, die boeit het niets, als ze maar kunnen blaten, gegevens vinden en hun problemen worden opgelost lachen ze de anderen wel uit. Geen beter vermaak...

Dan heb je als mod toch wel een flinke plaat voor je kop denk ik en geef de verschillende flink balende members dan ook groot gelijk. Misschien eens netjes als opper-mods om gewoon sorry te zeggen via een Mededeling ofzo...maar nee de grap is zo leuk geslaagd (voor de insiders en de "domme" users)

Valt me een beetje tegen eigenlijk van een bedrijf als Tweakers

[edit] Ik zie nu dat die post met "De meerderheid van de users..." geedit is..... [/i]

[ Voor 6% gewijzigd door vinnie1908 op 02-04-2004 00:35 ]

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 00:34:
Waarom zijn er toch nog steeds zoveel mods/FP mensjes en ander niet zwarte naam hebbend gepeupel die maar door blijft hameren dat het zo leuke grap is?
Wij zeggen niet dat de grap leuk is. We zeggen dat _wij_ 'm leuk vonden en in onze ogen dus geslaagd :)

Ook hebben meerder 'gekleurde' hier al excuses aangeboden richting de users die de grap niet kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Vind het wel meevallen met het "meerdere" gekleurden (kan geen andere term verzinnen aangezien het FP en GoT betreft) nog met zulke "domme" dingen komen aanzetten. Ze moeten het maar slikken en niet zo miepen....wat een onzin kan me goed voorstellen dat er mensen flink pissig zijn. De zo zorgvuldig en goed opgebouwde relatie met de users die mee denken verpest je zo ontzettend snel....

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Wij kunnen het ook voorstellend at vele pissig zijn om onze actie. Dat hadden we van tevoren ook wel kunnen aan zien komen. We hadden alleen nooit verwacht dat het in zulke grote hoeveelheden zou zijn.

Neem maar van mij aan dat we zeker ons best willen doen om het vertrouwen dat bij sommige is geschaad weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 00:39:
De zo zorgvuldig en goed opgebouwde relatie met de users die mee denken verpest je zo ontzettend snel....
De users waarmee die echt om GoT geven en een goed opgebouwde relatie hebben met GoT, laten zich niet uit het veld slaan door een 1 april grap... ;)

Users die de humor van een 1 april grap niet in willen zien... tja, hun probleem, kan er niet echt wakker van liggen eik. Het grote gros stapt er overheen, met of zonder een grinnik :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Merely schreef op 02 april 2004 @ 00:47:
[...]
De users waarmee die echt om GoT geven en een goed opgebouwde relatie hebben met GoT, laten zich niet uit het veld slaan door een 1 april grap... ;)

Users die de humor van een 1 april grap niet in willen zien... tja, hun probleem, kan er niet echt wakker van liggen eik. Het grote gros stapt er overheen, met of zonder een grinnik :)
Dit bedoel ik nou, wie zegt dat ze dat niet WILLEN zien?? Het is toch niet meer dan normaal dat iemand die 10 dagen lang aan het discussieren is over van alles en nog wat, onderzoek doet of er bijv al een patent op is, voors en tegens verzameld flink pissig is als het een "grap" is. Dat de grap dan niet goed is door gekomen is dan nog één ding, kunnen de meeste wel over heen komen. Maar dat er dan van meerdere "gekleurden" (Blijft een rot term) iets komt als "Het is een grap hoor, niet zo zeiken" dan snap je het dus gewoon weg niet. Dan zou ik helemaal me 2x genaaid voelen. Schijnt dat dit bij jou dus ook nog niet helemaal door gedrongen is en helaas bij veel van je collegas ook.

Overigens verbaas ik me er in hoge mate over dat er is gekozen voor een grap die juist de harde kern van de got-ers treft. Na het gezeik rondom de HK en nutteloos posten en de algehele verloedering (tijdje geleden alweer) lijkt het me nou juist dat je deze groep mensen die veel vrije tijd steekt in GoT en Tweakers niet moet "pakken"

Dan krijg je te horen "Je doet het toch vrijwillig" "Niemand die je dwingt om veel tijd te steken in GoT". Denk dat zulke mensen zelf het helemaaal niet snappen. Je bent een vrijwilliger dus je moet maar niet zeiken als er met jouw meedenken en tijd wordt gesolt.

Is het nou zo moeilijk om gewoon vanuit de top een excuus mededeling neer te zetten (wel gemeend natuurlijk) dat het stom was om een grap te trachtten te bereiken over de rug van veel goede, meedenken en gewenste members? Dat de grap verkeerd uit gewerkt is door allerlei omstandigheden (Vroeg posten van de Med. bijv) en dat sommige reacties gewoon weg niet handig zijn geweest?

Schijnbaar wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 00:55:
Dit bedoel ik nou, wie zegt dat ze dat niet WILLEN zien?? Het is toch niet meer dan normaal dat iemand die 10 dagen lang aan het discussieren is over van alles en nog wat, onderzoek doet of er bijv al een patent op is, voors en tegens verzameld flink pissig is als het een "grap" is.
Een goeie grap zet veel mensen in beweging... dat is altijd zo geweest.. Dat de grap dan niet goed is door gekomen is dan nog één ding, kunnen de meeste wel over heen komen.
Maar dat er dan van meerdere "gekleurden" (Blijft een rot term) iets komt als "Het is een grap hoor, niet zo zeiken" dan snap je het dus gewoon weg niet. Dan zou ik helemaal me 2x genaaid voelen. Schijnt dat dit bij jou dus ook nog niet helemaal door gedrongen is en helaas bij veel van je collegas ook.
Je drijft het volgens mij iets te ver door... je praat net alsof een hele grote groep pissig is om deze grap en dat zie ik toch echt niet terug in dit topic. Je denkt imho iets te groot en niet iedereen is dermate fanatiek als jij in het halen van een gram ongenoegen. Ik wil je best begrijpen maar je redenatie gaat me gewoon iets te ver. Ok, er zijn een twintigtal users over de zeik.. maar overgroot deel kan er om lachen en besteed er verder geen aandacht meer aan. Tevens zijn er meerder users persoonlijk terug gehaald na het bekend maken van de grap... en die users blijven ook gewoon op GoT en zien de humor er van in.
Overigens verbaas ik me er in hoge mate over dat er is gekozen voor een grap die juist de harde kern van de got-ers treft. Na het gezeik rondom de HK en nutteloos posten en de algehele verloedering (tijdje geleden alweer) lijkt het me nou juist dat je deze groep mensen die veel vrije tijd steekt in GoT en Tweakers niet moet "pakken"
Wat je ook voor een grap bedenkt, je treft altijd de harde kern aangezien zij het meest met GoT bezig zijn. Dus daar verander je weinig aan en zal ook geen punt zijn voor de volgende 1 april grap.
Dan krijg je te horen "Je doet het toch vrijwillig" "Niemand die je dwingt om veel tijd te steken in GoT". Denk dat zulke mensen zelf het helemaaal niet snappen. Je bent een vrijwilliger dus je moet maar niet zeiken als er met jouw meedenken en tijd wordt gesolt.
Dat wordt wel vaker gezegt... ook dat GoT geen democratie is. En daar is imho niks mis mee, je kan er ook niet omheen. Dat kan soms zuur overkomen, sorry voor dat.
Is het nou zo moeilijk om gewoon vanuit de top een excuus mededeling neer te zetten (wel gemeend natuurlijk) dat het stom was om een grap te trachtten te bereiken over de rug van veel goede, meedenken en gewenste members? Dat de grap verkeerd uit gewerkt is door allerlei omstandigheden (Vroeg posten van de Med. bijv) en dat sommige reacties gewoon weg niet handig zijn geweest?
De grap die is uitgehaald is absoluut geen excuses waard vind ik... Niet iedereen vind het een stomme grap, een kleine groep vind dat wel. En dat houd je altijd, je kan het nooit goed doen. Of je lacht er om of je stapt er overheen, het is gebeurt, je veranderd er niks meer aan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 00:55:
[...]

Dit bedoel ik nou, wie zegt dat ze dat niet WILLEN zien?? Het is toch niet meer dan normaal dat iemand die 10 dagen lang aan het discussieren is over van alles en nog wat, onderzoek doet of er bijv al een patent op is, voors en tegens verzameld flink pissig is als het een "grap" is. Dat de grap dan niet goed is door gekomen is dan nog één ding, kunnen de meeste wel over heen komen. Maar dat er dan van meerdere "gekleurden" (Blijft een rot term) iets komt als "Het is een grap hoor, niet zo zeiken" dan snap je het dus gewoon weg niet. Dan zou ik helemaal me 2x genaaid voelen. Schijnt dat dit bij jou dus ook nog niet helemaal door gedrongen is en helaas bij veel van je collegas ook.

Schijnbaar wel
Ok, maar wat nu. We hebben sorry gezegd naar de groep die het niet leuk vond, en we hebben met een niet nader te noemen percentage ook er om gelachen. Wat kunnen we nu nog doen? Beterschap beloven? Ik zou niet weten hoe. Want volgend jaar komt er weer een grap. En die zal wschl ook niet iedereen leuk vinden. En dat is nou eenmaal niet anders.

Dus voor de allerlaatste keer : Mijn oprecht excuus aan een ieder die gekwetst is, het was niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Laatst online: 27-08 18:30

Het

Het is me er eentje...

Ik lig helemaal in een deuk als ik dit lees. Wat neemt men zichzelf toch serieus. Ik had niet gedacht dat mensen zo ver konden gaan in eigendunk.

Ik vind het een geniale grap.

Sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het schreef op 02 april 2004 @ 01:21:
Ik lig helemaal in een deuk als ik dit lees. Wat neemt men zichzelf toch serieus. Ik had niet gedacht dat mensen zo ver konden gaan in eigendunk.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Merely schreef op 02 april 2004 @ 01:11:
[...]
Je drijft het volgens mij iets te ver door... je praat net alsof een hele grote groep pissig is om deze grap en dat zie ik toch echt niet terug in dit topic. Je denkt imho iets te groot en niet iedereen is dermate fanatiek als jij in het halen van een gram ongenoegen. Ik wil je best begrijpen maar je redenatie gaat me gewoon iets te ver. Ok, er zijn een twintigtal users over de zeik.. maar overgroot deel kan er om lachen en besteed er verder geen aandacht meer aan. Tevens zijn er meerder users persoonlijk terug gehaald na het bekend maken van de grap... en die users blijven ook gewoon op GoT en zien de humor er van in.
Ik hoef geen gram te halen, ik heb er geen tijd ingestoken en ik zal dit ook niet doen. Zeker niet als je dit soort dingen hoort en leest. Kijk nou hoe je over die "twintigtal users" praat als of het lucifers zijn. Het overgrote deel van de members hier heb je geen drol aan, lacht om alles wat anderen fout doen, steekt geen tijd in zelf zoeken, spamt maar wat raak of vraagt gewoon weg een antwoord. Bedenk nou eens dat 20 users die meedenken, hun best doen voor een forum/frontpage gewoon een ontzettend voorrecht is.
[...]
Wat je ook voor een grap bedenkt, je treft altijd de harde kern aangezien zij het meest met GoT bezig zijn. Dus daar verander je weinig aan en zal ook geen punt zijn voor de volgende 1 april grap.
Lijkt me verstandig om weer zoiets te doen hoor, moeten jullie zelf weten (jij officieel niet meer zag ik in de meds. :) ) maar bedenk wel dat elke goede member die je kwijt raakt zonde is. Twintig is dus gewoon stom om kwijt te raken.
[...]
Dat wordt wel vaker gezegt... ook dat GoT geen democratie is. En daar is imho niks mis mee, je kan er ook niet omheen. Dat kan soms zuur overkomen, sorry voor dat.
Geloof niet dat je snapt wat ik bedoeld heb. In plaats van serieus ergens op in gaan roepen ze maar "Agh het is je eigen keuze" nog al een dooddoener in mijn ogen. Tuurlijk, als er een discussie is en er komt iets anders uit dan iemand denkt dat beter is, agh dat kan en dan kan je idd zeggen dat het TERECHT geen democratie is (dat zou niet werken natuurlijk) maar in dit geval kan je dat gewoon simpel weg niet maken.

> Jah, leuk hoor al je tijd maar het was maar een geintje
< Hmmz, lekker dan heb ik voor niets zitten zoeken en tijd gestoken...agh het zal wel jammer dan
> Jah is je eigen schuld hoor, heb ik niet gevraagd je te doen
< :| jullie willen wel gebruik maken als ik iets zoek/verzin/bedenk maar nu is het in eens mijn eigen schuld
[...]
De grap die is uitgehaald is absoluut geen excuses waard vind ik... Niet iedereen vind het een stomme grap, een kleine groep vind dat wel. En dat houd je altijd, je kan het nooit goed doen. Of je lacht er om of je stapt er overheen, het is gebeurt, je veranderd er niks meer aan.
Twee dingen, tuurlijk kan je er niets meer aan doen en je lacht erom of niet. Helemaal mee eens, maar als je nou 20 mensen waar je veel aan hebt of denkt te hebben (anders geef je ze bijv geen speciale rechten) tegen het verkeerde been schopt is het gewoon niet slim geweest en niet handig.

En dat niet iedereen het een slechte grap vind boeit dus niets, een behoorlijk aantal baalt er heel erg van dus wederom een dooddoende opmerking als "Niet iedereen vind het stom" is dus totaal niet relevant.

Geen 1 keer "gekleurd" gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 01:24:
Geen 1 keer "gekleurd" gebruikt ;)
offtopic:
Gebruik dan het woord 'crew' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Ik zal hier maar niets van zeggen na je eerdere post:
zeef schreef op 02 april 2004 @ 01:12:
[...]

Ok, maar wat nu. We hebben sorry gezegd naar de groep die het niet leuk vond, en we hebben met een niet nader te noemen percentage ook er om gelachen. Wat kunnen we nu nog doen? Beterschap beloven? Ik zou niet weten hoe. Want volgend jaar komt er weer een grap. En die zal wschl ook niet iedereen leuk vinden. En dat is nou eenmaal niet anders.

Dus voor de allerlaatste keer : Mijn oprecht excuus aan een ieder die gekwetst is, het was niet de bedoeling.
Niemand vraagt beterschap, het gaat ook niet pur sang om de grap meer om de reacties achter af. Hoe kan iemand die leeft op vrijwilligers nou tegen een groep goed willenden zeggen "Agh, het is een geintje hoor stel je niet zo aan" wat de tendens was de eerste uren. Ik denk dat jullie het vrijwilligers hebben een beetje voor lief hebben genomen in die reacties. Puur zonde, niet nodig en jammer.

Daarbij denk ik dat Zeef ook niet de persoon is geweest die wel gekwetst heeft maar meerdere mods die niet goed nagedacht hebben bij het posten. Of het niet willen zien, misschien is het een kwestie van inlevingsvermogen. IK kan me verdomd goed voorstellen dat je na vele uren zoeken/zwoegen en denken zo te woord wordt gestaan je flink baalt.
Het schreef op 02 april 2004 @ 01:21:

[flame]
Misschien moet je dan eens inzetten voor iets en zo te woord worden gestaan en worden behandeld
[/flame]

momania tnx voor de tip ;) :>

[ Voor 2% gewijzigd door vinnie1908 op 02-04-2004 01:31 . Reden: momania bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Beste Vinnie, nu moet het toch echt stoppen. We hebben sorry gezegd, niet alleen ik, maar de anderen ook. Imho wil dat NIEt zeggen dat ik het niet eens mag zijn met Het. Want het kan heel goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

zeef schreef op 02 april 2004 @ 01:40:
Beste Vinnie, nu moet het toch echt stoppen. We hebben sorry gezegd, niet alleen ik, maar de anderen ook. Imho wil dat NIEt zeggen dat ik het niet eens mag zijn met Het. Want het kan heel goed samen.
Absoluut moet het stoppen, was ik ook van plan hoor. En je mag het van mij best eens met met Het (wat een zin weer...) alleen vind ik het vreemd dat je zulke smilies plaatst bij iemand die zegt "Wat neemt men zichzelf toch serieus. Ik had niet gedacht dat mensen zo ver konden gaan in eigendunk." waar jullie als Adviseurs verdomd goed weten dat jullie veel gebruik maken van meningen en inzichten van vele mensen hier. Staat nog al tegenstrijdig vandaar.

Dikke kus en volgende keer wat beter nadenken over hoe je reageert als mensen teleurgesteld zijn (geldt niet voor jou Zeef maar voor anderen)

Het enige dat ik wil zeggen (jah heb erg graag het laatste woord ;) )
Vrijwillgers hebben is een bijzonder iets, koester ze dan ook en ga er niet mee om als of het heel normaal is!!! Zeker in een wereld zoals nu dat iedereen alleen maar beweegt, denkt of praat voor centjes en als het in zijn/haar straatje past.

Vinnie = OUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 01:44:
[...]
Het enige dat ik wil zeggen (jah heb erg graag het laatste woord ;) )
Vrijwillgers hebben is een bijzonder iets, koester ze dan ook en ga er niet mee om als of het heel normaal is!!! Zeker in een wereld zoals nu dat iedereen alleen maar beweegt, denkt of praat voor centjes en als het in zijn/haar straatje past.
Amen :)

En nu iedereen weer rustig aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Gelukkig ben ik ook een vrijwilliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

zeef schreef op 02 april 2004 @ 01:50:
met voorkennis ;)

(nu echt OUT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zeef: Jij werd toch gedwongen :?

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 02-04-2004 02:01 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
.oisyn schreef op 02 april 2004 @ 02:01:
zeef: Jij werd toch gedwongen :?
shhht niet iedereen hoeft te weten dat we 'm chanteren met die p0rnvideo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 02:01:
[...]

met voorkennis ;)

(nu echt OUT)
ik ontken ten stelligste enige kennis te bezitten over wat dan ook 8)7

offtopic:
video ? pr0n ?? kewl, mag ik die ook hebben :+

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 02-04-2004 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Precies, dat staat er ook: Door zeef (Adviseur zonder kennis) - Friday 02 April 2004 02:04

[ Voor 200% gewijzigd door .oisyn op 02-04-2004 02:07 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
zeef schreef op 02 april 2004 @ 02:04:
[...]

ik ontken ten stelligste enige kennis te bezitten over wat dan ook 8)7
Even je forumtitel aangepast naar deze nieuwe inzichten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Zoals het hoort op GoT heftige discussie en naafloop met elkaar kunnen lachen (eigenlijk biertje drinken maar agh...) thats the way

maak van mij dan maar opper-zeikerd

[ Voor 17% gewijzigd door vinnie1908 op 02-04-2004 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
curry684 schreef op 02 april 2004 @ 02:06:
[...]

Even je forumtitel aangepast naar deze nieuwe inzichten O-)
Pff, ik sleep je voor het medisch tuchtcollege, nep dokter zonder jas.... :+
vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 02:07:
Zoals het hoort op GoT heftige discussie en naafloop met elkaar kunnen lachen (eigenlijk biertje drinken maar agh...) thats the way

roep dat nou niet te hard....

[ Voor 78% gewijzigd door zeef op 02-04-2004 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
vinnie1908 schreef op 02 april 2004 @ 02:07:
Proost :Y)
Had ik al gezegd dat ik vanavond in het profielterrorisme zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

eerste of laatste stukje van de post :P

Truth must be told toch :) (ik schop ook HBO-s omver tegenwoordig dus ben flink aan het schoppen)

curry-six-eight-four .....agh whatever :P

[ Voor 16% gewijzigd door vinnie1908 op 02-04-2004 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

GeenStijl heren, deze grap ;)
Jammer dat jullie je excuses aanbieden voor een grap, moet je niet doen. Sommige mensen hebben nu eenmaal geen humor of voelen zich door een scheet al in de zeik gezet. Het zij zo maar laat dat geen reden zijn om volgend jaar niet weer een goede grap te bedenken.

[Dis-Sim] Een maal per jaar om een humoristische onwaarheid niet kunnen lachen is slechts weggelegd voor weinigen.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Biertje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Dude, vind je dit niet een mooiere versie van je icon?

Gimli icon

* Superdeboer net effe geshopt. :)

Nu tukken... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ja lekker :)
dan ga ik nu ook maar es slapen... wordt toch altijd later dan verwacht... nu dus 2:48 Gaap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ach, welja :)

edit:
Waarom is iedereen nou meteen weg als ik binnenkom :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Rataplan op 02-04-2004 03:02 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Disciplus-Simplex schreef op 02 april 2004 @ 02:29:
GeenStijl heren, deze grap ;)
Jammer dat jullie je excuses aanbieden voor een grap, moet je niet doen. Sommige mensen hebben nu eenmaal geen humor of voelen zich door een scheet al in de zeik gezet. Het zij zo maar laat dat geen reden zijn om volgend jaar niet weer een goede grap te bedenken.

[Dis-Sim] Een maal per jaar om een humoristische onwaarheid niet kunnen lachen is slechts weggelegd voor weinigen.
Gaan we weer: het heeft een aantal uren aan tijd gekost bij sommigen. En dan houdt bij mij de humor op, en met mij met nog een aantal geloof ik

Om ons zeikerds te noemen? Noem het serieuze users. Volgens mij heb ik tot nu toe niemand gezien van de mensen die uitgebreid hebben zitten beargumenteren die hebben gezegd: Goh wat leuk! Degenen die dat roepen hebben er verder geen tijd aan besteed over het algemeen.

Zo en de rest die meent dat het wel grappig is en dat daarom de users, die er niet om kunnen lachen, uitlachen, prima. Ik ga een essay schrijven

:w :w :w

[ Voor 31% gewijzigd door neographikal op 02-04-2004 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38

Basszje

Reisvaap!]

zeef schreef op 02 april 2004 @ 01:50:
offtopic:
Waarom denk je dat er 'roden' zijn inderdaad? Komt echt niet doordat de status van mijn bankrekening hier positiever van wordt. Sterker nog, we worden allemaal collectief ontslagen omdat we voor niets anders dan GOT tijd hebben. De 'groenen' worden ziek van al die users die alles veel te hoog opvatten. Tis een forum, geen tweede kamer. En nu allemaal weer slapen.
:P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
zeef schreef op 02 april 2004 @ 01:40:
Ik schrok me ff rot toen ik dit bericht ineens las (en wat anderen berichtjes) :+

Jah, ik was hier op tegen. Nee, ik ging niet als een bezetene te keer. Ja ik ben er echt totaal ingestonken, maar achteraf kan ik er ook flink om lachen :D

Ik kan wel een beetje begrijpen dat sommige zich een beetje :( voelen omdat er niks van waar is, maar aan de andere kant (zoals anderen eerder hebben gezegd) kun je zo wel zien dat er echt een community feeling is die er alles aan doet om het in goede banen te laten (zoals pics maken met andere CA versies).

Maargoed, misschien niet een 100% geslaagde grap maar toch imho goed inelkaar gestoken! :)

Suprise us @ April 1st 2005 *D

[ Voor 3% gewijzigd door Vinnie op 02-04-2004 09:04 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Vinnie schreef op 02 april 2004 @ 09:02:
....
Suprise us @ April 1st 2005 *D
Ghehe :) Wie weet wat er in de tussentijd allemaal voor jolige ideetjes naar voren komen ;)

Oh was CA een 1 april grap? Wat jammer nou, ik vond de grafische verrijking van het forum nou net zo fijn :+

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 15:25

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jullie zien 1 groot nadeel over het hoofd:

om hier volgend jaar overheen te gaan met een goede grap zal erg moeilijk worden :). Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Dat is geen nadeel, dat is een uitdaging 8)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Uitdaging, hm? * Rataplan scherpt de messen :X

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
nachtje goed geslapen, en de rest van de reacties gelezen.

Ik begrijp ook wel dat het een soort sneltrein was geworden waarin de crew zat en die na de aankondiging niet meer te stoppen was. Duidelijk is dat er iets te vroeg begonnen is, maar daar is nu niets meer aan te veranderen.

Wat mij betreft zand erover :)

en het idee blijft ongelofelijk goed, als je volgend jaar net zo'n goed idee en uitvoering hebt hoor je mij niet klagen :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Rataplan schreef op 02 april 2004 @ 09:28:
Uitdaging, hm? * Rataplan scherpt de messen :X
Rielex Rataplan :) Lees zomertje's post in TMF eens over de gang van zaken met deze 1 april-grap, die post verwoordt precies hoe ik erover denk :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 15:08
Ik kon het aan het begin niet geloven. Maar na de hele discussie etc geloofd ik het toch eigelijk wel :P

Geweldige grap :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

Ik ben met stom.

Van alle users is toch zo 90% er hard ingetrapt. En zo hoort dat op 1 april. En dat moet je accepteren. Voor degenen die er hele wetboeken en patentbureau's bijgehaald hebben: wees blij, weer wat geleerd!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Kan niet anders zeggen dat ik het een goede grap vond! _/-\o_ Hulde heren. Zeef, jij had echt tijd over :P
Ik volgde de discussie wel maar had op 1 of andere manier geen zin om er heel diep op in te gaan... kon me er niet echt druk over maken.
MetHod schreef op 22 March 2004 @ 14:10:
[...]
Ik ga verder niet een oordeel geven over CA in de praktijk, ik wil het eerst zien.
Ben blij dat ik er niet verder op in ben gegaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Superdeboer schreef op 02 april 2004 @ 02:43:
[...]

Dude, vind je dit niet een mooiere versie van je icon?

[img]'http://www.tweakers.net/ext/f/27340/full.jpg'[/img]

* Superdeboer net effe geshopt. :)

Nu tukken... :z
15 kb ;)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.