Merely schreef op 02 april 2004 @ 01:11:
[...]
Je drijft het volgens mij iets te ver door... je praat net alsof een hele grote groep pissig is om deze grap en dat zie ik toch echt niet terug in dit topic. Je denkt imho iets te groot en niet iedereen is dermate fanatiek als jij in het halen van een gram ongenoegen. Ik wil je best begrijpen maar je redenatie gaat me gewoon iets te ver. Ok, er zijn een twintigtal users over de zeik.. maar overgroot deel kan er om lachen en besteed er verder geen aandacht meer aan. Tevens zijn er meerder users persoonlijk terug gehaald na het bekend maken van de grap... en die users blijven ook gewoon op GoT en zien de humor er van in.
Ik hoef geen gram te halen, ik heb er geen tijd ingestoken en ik zal dit ook niet doen. Zeker niet als je dit soort dingen hoort en leest. Kijk nou hoe je over die "twintigtal users" praat als of het lucifers zijn. Het overgrote deel van de members hier heb je geen drol aan, lacht om alles wat anderen fout doen, steekt geen tijd in zelf zoeken, spamt maar wat raak of vraagt gewoon weg een antwoord. Bedenk nou eens dat 20 users die meedenken, hun best doen voor een forum/frontpage gewoon een ontzettend voorrecht is.
[...]
Wat je ook voor een grap bedenkt, je treft altijd de harde kern aangezien zij het meest met GoT bezig zijn. Dus daar verander je weinig aan en zal ook geen punt zijn voor de volgende 1 april grap.
Lijkt me verstandig om weer zoiets te doen hoor, moeten jullie zelf weten (jij officieel niet meer zag ik in de meds.

) maar bedenk wel dat elke goede member die je kwijt raakt zonde is. Twintig is dus gewoon stom om kwijt te raken.
[...]
Dat wordt wel vaker gezegt... ook dat GoT geen democratie is. En daar is imho niks mis mee, je kan er ook niet omheen. Dat kan soms zuur overkomen, sorry voor dat.
Geloof niet dat je snapt wat ik bedoeld heb. In plaats van serieus ergens op in gaan roepen ze maar "Agh het is je eigen keuze" nog al een dooddoener in mijn ogen. Tuurlijk, als er een discussie is en er komt iets anders uit dan iemand denkt dat beter is, agh dat kan en dan kan je idd zeggen dat het TERECHT geen democratie is (dat zou niet werken natuurlijk) maar in dit geval kan je dat gewoon simpel weg niet maken.
> Jah, leuk hoor al je tijd maar het was maar een geintje
< Hmmz, lekker dan heb ik voor niets zitten zoeken en tijd gestoken...agh het zal wel jammer dan
> Jah is je eigen schuld hoor, heb ik niet gevraagd je te doen
<

jullie willen wel gebruik maken als ik iets zoek/verzin/bedenk maar nu is het in eens mijn eigen schuld
[...]
De grap die is uitgehaald is absoluut geen excuses waard vind ik... Niet iedereen vind het een stomme grap, een kleine groep vind dat wel. En dat houd je altijd, je kan het nooit goed doen. Of je lacht er om of je stapt er overheen, het is gebeurt, je veranderd er niks meer aan.
Twee dingen, tuurlijk kan je er niets meer aan doen en je lacht erom of niet. Helemaal mee eens, maar als je nou 20 mensen waar je veel aan hebt of denkt te hebben (anders geef je ze bijv geen speciale rechten) tegen het verkeerde been schopt is het gewoon niet slim geweest en niet handig.
En dat niet iedereen het een slechte grap vind boeit dus niets, een behoorlijk aantal baalt er heel erg van dus wederom een dooddoende opmerking als "Niet iedereen vind het stom" is dus totaal niet relevant.
Geen 1 keer "gekleurd" gebruikt
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."