Content Advertising is 1 april grap :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Disciplus-Simplex schreef op 02 april 2004 @ 02:29:
Jammer dat jullie je excuses aanbieden voor een grap, moet je niet doen.
We hebben ons niet verexcuseerd voor de grap :)

Feit is dat wij ook waarnamen dat er hier en daar wat doorschoot in hoe mensen het oppikte. Het is niet onze bedoeling geweest dat mensen uren gingen steken in deze grap, en we kunnen ons hier en daar best iets voorstellen met dat sommige mensen die echt hier en daar prachtige tegenvoorstellen in elkaar hebben gephotoshopt niet echt happy zijn om te horen dat dat werk voor niets was. Er is dan ook naar specifieke mensen die tot op zekere hoogte terecht over de zeik waren verexcuseerd, niet naar de gehele userbase die het grotendeels met verbazing zijdelings heeft meegekregen en zich goed in de maling heeft laten nemen.

Zoals eerder gezegd is het moeilijk om een rel te schoppen waar naderhand 100000 gebruikers en 100 crewleden blij mee zijn, en misschien nog wel moeilijker om die rel in de hand te houden zodra er uitwassen verschijnen (ikzelf heb al 10 dagen nauwelijks in P&W gemod omdat ik puur fulltime als LA-dokter bezig was :X ), maar volgens mij zijn alle 'brandjes' ondertussen geblust: er hebben maar 2 mensen zichzelf gebanned, die zijn opgespoord en gefixed, en die kunnen er ondertussen alweer de humor van inzien afaik, en met Rataplan hebben we ook alweer (gewapende) vrede ;) :+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23
curry684 schreef op 02 april 2004 @ 12:03:
[...]

(ikzelf heb al 10 dagen nauwelijks in P&W gemod omdat ik puur fulltime als LA-dokter bezig was :X )
offtopic:
Ja, en nu heb ik een burnout. :(

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
whoami schreef op 02 april 2004 @ 12:08:
[...]

offtopic:
Ja, en nu heb ik een burnout. :(
offtopic:
asjeblieft, ik heb weer slotje gedaan: [rml][ SQL] queries optellen *[/rml]

Nu weer vriendjes? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

curry684 schreef op 02 april 2004 @ 12:03:
[...]
(ikzelf heb al 10 dagen nauwelijks in P&W gemod omdat ik puur fulltime als LA-dokter bezig was :X )
En die arme whoami maar bezig blijven inderdaad. :P

Verder kan ik me voorstellen dat sommige mensen zich zwaar genaaid voelen. :) Ik hoop dat deze mensen geleerd hebben in de toekomst dat soort dingen minder zwaar gaan opvatten, want het is zonde van je tijd om er zo kwaad over te worden. :) Dat jullie veel tijd hebben gestoken in ellenlange posts voor schijnbaar helemaal niks, is iets waar je overheen moet stappen. Tenslotte steek je in een heleboel tijd in je dagelijkse leven in dingen die uiteindelijk nergens over gaan, maar waar je hopelijk wel van geleerd hebt. :)

/Oprah out. :P

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RedRose schreef op 02 april 2004 @ 12:44:
[...]
En die arme whoami maar bezig blijven inderdaad. :P

Verder kan ik me voorstellen dat sommige mensen zich zwaar genaaid voelen. :) Ik hoop dat deze mensen geleerd hebben in de toekomst dat soort dingen minder zwaar gaan opvatten, want het is zonde van je tijd om er zo kwaad over te worden. :) Dat jullie veel tijd hebben gestoken in ellenlange posts voor schijnbaar helemaal niks, is iets waar je overheen moet stappen. Tenslotte steek je in een heleboel tijd in je dagelijkse leven in dingen die uiteindelijk nergens over gaan, maar waar je hopelijk wel van geleerd hebt. :)

/Oprah out. :P
Best maar daarbij weet je van te voren niet dat het nutteloos gaat zijn, hierbij wisten een aantal mensen het dus al wel. Dat is het verschil.

:> @ whoami voor het harde werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRose
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

RedRose

Icebear

neographikal schreef op 02 april 2004 @ 12:47:
Best maar daarbij weet je van te voren niet dat het nutteloos gaat zijn, hierbij wisten een aantal mensen het dus al wel. Dat is het verschil.
Wat is voor jou persoonlijk dan het verchil, als je van te voren niet weet wat anderen wel weten? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RedRose op 02-04-2004 12:58 ]

Sundown Circus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
RedRose schreef op 02 april 2004 @ 12:57:
[...]
Wat is voor jou persoonlijk dan het verchil, als je van te voren niet weet wat anderen wel weten? ;)
Dat het bij deze bij voorbaat al zinloos is. Ik kan het nog niet weten, das waar. Maar het is van te voren bekend dat het nutteloos gaat zijn. En dat is een beetje zonde :)

* neographikal gaat zo maar eens wiskunde voor economen volgen met me favoriete docent ome L. Buijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Mja heel leuk, ik ga morgen ook met iets beginnen en dan over 354 dagen zeggen dat het maar een grap was :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je zegt dat je het gaat invoeren aan het begin van het 2de kwartaal van 2005 ben ik gelijk aan het bedenken of het serieus is of niet ;)

Dat is vaak het hele punt, bij 1 april grappen die van te voren worden aangekondigd (want daar staat GoT absoluut niet alleen in) is het namelijk altijd heel vaag over de invoering ervan. Veel omzichtiger in elk geval dan met echte aankondigingen....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:15
Ik ben erg blij met de moderators die de mogelijkheden aangrepen hebben om oprechte excuses te maken (ik heb meerdere mensen gezien, al kan ik ze helaas niet bij naam noemen). Bedankt daarvoor!
zeef schreef op 02 april 2004 @ 01:12:
Ok, maar wat nu. We hebben sorry gezegd naar de groep die het niet leuk vond, en we hebben met een niet nader te noemen percentage ook er om gelachen. Wat kunnen we nu nog doen? Beterschap beloven? Ik zou niet weten hoe. Want volgend jaar komt er weer een grap. En die zal wschl ook niet iedereen leuk vinden. En dat is nou eenmaal niet anders.
Op deze manier hoeft het dan eigenlijk weer niet. Zeg dan gewoon: we hebben schijt aan jullie, volgend jaar doen we precies hetzelfde. Misschien niet zo vriendelijk, maar het is dan wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

Ofwel je kiest er als crew voor om respect te tonen voor deze mensen en dan haal je zo'n grap niet uit, of je negeert de belangen van je gebruikers en dan moeten de betrokkenen dat zelf maar meenemen in hun waardering van GoT en de crew. Denk dan wel even terug aan die leuke grappen als je gaat evalueren waarom er zo weinig interessante discussies zijn en er geen nuttige feedback van de gebruikers komt. Ik kan je wel verklappen dat de mensen die LA en MED daadwerkelijk lezen en gereageerd hebben, niet degenen zijn die met hun vragen hier komen omdat ze te lam zijn om te Googlen.

Even voor de goede orde: ik heb zelf absoluut geen 'schade' ondervonden aan de grap want ik heb de CA topics uitsluitend voor mijn plezier gelezen en er geen letter aan vuil gemaakt, maar dat neemt niet weg dat ik het toch een misplaatste grap vond. Er wordt volgens mij nu ook niet eens meer gelachen om de grap zelf, maar meer om de mensen die hun tijd er aan verspilt hebben en daar van balen. Lekker puberaal mensen uitlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Soultaker schreef op 02 april 2004 @ 15:50:
Ik ben erg blij met de moderators die de mogelijkheden aangrepen hebben om oprechte excuses te maken (ik heb meerdere mensen gezien, al kan ik ze helaas niet bij naam noemen). Bedankt daarvoor!

[...]

Op deze manier hoeft het dan eigenlijk weer niet. Zeg dan gewoon: we hebben schijt aan jullie, volgend jaar doen we precies hetzelfde. Misschien niet zo vriendelijk, maar het is dan wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

Ofwel je kiest er als crew voor om respect te tonen voor deze mensen en dan haal je zo'n grap niet uit, of je negeert de belangen van je gebruikers en dan moeten de betrokkenen dat zelf maar meenemen in hun waardering van GoT en de crew. Denk dan wel even terug aan die leuke grappen als je gaat evalueren waarom er zo weinig interessante discussies zijn en er geen nuttige feedback van de gebruikers komt. Ik kan je wel verklappen dat de mensen die LA en MED daadwerkelijk lezen en gereageerd hebben, niet degenen zijn die met hun vragen hier komen omdat ze te lam zijn om te Googlen.

Even voor de goede orde: ik heb zelf absoluut geen 'schade' ondervonden aan de grap want ik heb de CA topics uitsluitend voor mijn plezier gelezen en er geen letter aan vuil gemaakt, maar dat neemt niet weg dat ik het toch een misplaatste grap vond. Er wordt volgens mij nu ook niet eens meer gelachen om de grap zelf, maar meer om de mensen die hun tijd er aan verspilt hebben en daar van balen. Lekker puberaal mensen uitlachen.
Hier kan ik me niet helemaal in vinden :) Ik ben blij dat de GoT crew zich blijft inzetten om dit forum leuk te houden; onder andere door een 1 april grap uit te halen. Het is ook best knap om zo'n grote groep gebruikers iets te laten geloven :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49

[...]

Ja op 1 april gaan we wschl weer een grap doen. U bent gewaarschuwd. Maar we doen het wel wat ander (denk/hoop ik). Dus er wordt in 2005 rekening gehouden met jullie input in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 15:19

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik zou het oprecht heel jammer vinden als kennelijk mensen dusdanig over de zeik zijn wegens deze grap, en wil dan graag in ieder geval aantonen deze betrokken mensen juist graag hier te zien.

Maar betekent dat ook dat het maken van een grap door de crew opeens fout is.
Moet opeens de crew altijd serieus zijn en mogen ze geen poging doen de gebruikers in het ootje te nemen?

Ik denk dat het bedenken van een flinke april-scherts en dit serieus aanpakken heel legitiem is.
Natuurlijk moet het er niet op gericht zijn om mensen welbewust over de zeik te krijgen, echter als dat gebeurt zijn er altijd twee betrokkenen, zowel degene die kennelijk een grap maakt die door bepaalde personen erg serieus opgenomen werd, alswel de ander die zich erg in het ootje genomen voelt.

Wat mij betreft is het goed als de 'grappenmaker' duidelijk aangeeft niet te hebben gewild om mensen dusdanig over de zeik te krijgen, maar het is ondoenlijk dan ook te stellen dat het maken van grapjes dan ook gelijk not-done wordt.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik denk dat de crew volgend jaar op moet passen voor een wedergrap >:)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hehehe, try us :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Beter in zo'n grap intrappen dan in een "je veter zit los" grap 8)7

ff wat luchtigs tussendoor :) ik weet heus wel dat het niet zo makkelijk ligt voor sommige users

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
"2 April 2005

De adviseur van Tweakers.net BV is vanochtend gevonden in een raar pakje, wat lijkt op het logo van de website. De locatie waar hij gevonden werd, was nogal vreemd. Hij hing op 300meter hoogte in de Lopik toren. De persoon zelf is in zwaar psychische toestand naar het pieter baan centrum gebracht, aangezien hij meende daar te zijn opgehangen door 90.000 nerds als 1 april grap."

:P :P

[ Voor 3% gewijzigd door Attilla op 02-04-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 12:30

momania

iPhone 30! Bam!

[Airwolf] schreef op 02 april 2004 @ 18:27:
[...]

"2 April 2005

De adviseur van Tweakers.net BV is vanochtend gevonden in een raar pakje, wat lijkt op het logo van de website. De locatie waar hij gevonden werd, was nogal vreemd. Hij hing op 300meter hoogte in de Lopik toren. De persoon zelf is in zwaar psychische toestand naar het pieter baan centrum gebracht, aangezien hij meende daar te zijn opgehangen door 90.000 nerds als 1 april grap."

LOL :D _o_

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

[...]

"2 April 2005

LOL .. die gaan we in uitvoering brengen.... Alleen wordt gewoon gelijk weer aangemerkt als Flash-mob dan... :( weer niks aan dus...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

zeef schreef op 02 april 2004 @ 00:21:
[...]

een WENSmaastrichtenaar :)
Amie mien durpke, bee de stad Mestreech,
Amie mien durpke, wat hub ich tiech leef,
....

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ben ik de enige die er wel iets in zag :?
Is zo leeg links en rechts naast GoT :+ :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Humor :).

Hoe een leuk idee en hier en daar een random str_replace mensen over de zeik kan laten gaan _/-\o_

ik kijk al uit naar 1 april 2005 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
[...]

"2 April 2005

Airwolf neergehaald door boze adviseur })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

^^ LOL :D :+

Zijn we allen trouwens nerds ?? Het zal wel :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

twiekert schreef op 03 april 2004 @ 23:41:
Humor :).

Hoe een leuk idee en hier en daar een random str_replace mensen over de zeik kan laten gaan _/-\o_

ik kijk al uit naar 1 april 2005 :P
ej, mijn JS was heel wat intelligenter dan een random str_replace! :( ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak me nergens druk om. Ik heb nooit last van reclame.. Om de een of andere reden zie ik dat nooit. Hmm, hoe kwam dat nou ook alweer? Ohjah, het had iets te maken met Content Filtering wat hier draait.. Dacht ik..

B)

Het is geen adblocking maar een welbewuste keuze bepaalde inhoud die niet binnen de context past van datgene waar ik naar het het zoeken ben eruit te filteren.

edit:
1 april met een verlengsnoer :7

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Adblocking is iig niet toegestaan... :)

Of reageer ik nou heel dom :+

[ Voor 30% gewijzigd door JHS op 04-04-2004 20:06 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

JHS schreef op 04 april 2004 @ 20:05:
Adblocking is iig niet toegestaan... :)

Of reageer ik nou heel dom :+
Klopt mag niet >:)
Echter werken ook alle banners niet echt lekker soms dus die "blokkeren" zichzelf dan wat mij betreft :D Dit onder Mozilla Firefox ;)

Best vaag.......... Femme is Mozilla aanhanger en zijn banners/ads werken er niet goed mee :+ LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ahem, heren, dit zijn gevaarlijke grappen. 1 april is al lááááng voorbij, dus de teugels gaan met een fluwelen handschoen nu weer wat straker aan. Mozilla/Firefox issue is bekend :) Maar ga nou geen goedbedoelde grappen maken die per ongeluk verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden :)

[ Voor 53% gewijzigd door zeef op 05-04-2004 00:13 . Reden: Op uitdrukkelijk verzoek van de wannabee profielterrorist aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
zeef schreef op 04 april 2004 @ 22:55:
Ahem, heren, dit zijn gevaarlijke grappen. 1 april is al lááááng voorbij, dus de teugels gaan nu weer wat straker aan.
* curry684 aait zeef. Terug in je hok jongen, volgend jaar mag je er weer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
curry684 schreef op 04 april 2004 @ 23:52:
[...]

* curry684 aait zeef. Terug in je hok jongen, volgend jaar mag je er weer uit ;)
offtopic:
[dr. Evil mode]

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Een user geeft hier aan zogenaamd serieus problemen te hebben met een "relatie", verdere details kun je in het draadje nalezen. In ieder geval hebben veel GoTters geprobeerd deze user van serieus advies te voorzien, er is veel tijd en moeite door veel personen in gestoken.
800 postings later bleek dat de user dit allemaal als een geintje bedoeld had en dat er niets van waar was.
[knip]
Wees dus gewaarschuwd, zulke "geintjes" worden _niet_ gewaardeerd en reken dus op maatregelen die genomen worden als we dit soort praktijken weer aantreffen.
gaan jullie nu jezelf bannen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
G33rt schreef op 05 april 2004 @ 15:35:
[...]

gaan jullie nu jezelf bannen? :+
Oei die is wel heel erg goed _/-\o_ !

800 postings leidt tot 1 ban. Hmmm we zitten bijna op de 1600 verspilde posts, ok welke 2 gaan eruit. Iemand zin in een poll? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
neographikal schreef op 05 april 2004 @ 15:39:
[...]

Oei die is wel heel erg goed _/-\o_ !

800 postings leidt tot 1 ban. Hmmm we zitten bijna op de 1600 verspilde posts, ok welke 2 gaan eruit. Iemand zin in een poll? :Y)
Ik offer me in ieder geval wel op ;( <!-- tis hopelijk toch algemeen bekend dat je met banrechten jezelf ook kunt unbannen :P -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het moge duidelijk zijn dat we dit soort geintjes onder de categorie "forummisbruik" scharen, want de tijd en moeite van mensen wordt hiermee verspild.
:D Hoe inconsequent.

[ Voor 8% gewijzigd door Oefening op 05-04-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Enorm ja :/

Behalve dat dat topic van 17 april dateerde, inspeelde op emoties en maatschappelijk problematische kwesties, en door ronduit liegen na liegen na liegen het verhaal doortrok, en door die factoren enkel en alleen gestart is om alle gebruikers flink te zieken is het vrijwel hetzelfde ja :|

Oftewel: als wij op 17 april waren begonnen, de proef aan hadden gekondigd, de proef 4 weken hadden uitgezeten en vervolgens aan het einde van die proef hadden aangekondigd het systeem nu definitief in te voeren was er op het emotioneel hoogoplopende aspect na bijna enige vorm van vergelijking mogelijk geweest :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
curry684 schreef op 05 april 2004 @ 17:00:
[...]

Enorm ja :/

Behalve dat dat topic van 17 april dateerde, inspeelde op emoties en maatschappelijk problematische kwesties, en door ronduit liegen na liegen na liegen het verhaal doortrok, en door die factoren enkel en alleen gestart is om alle gebruikers flink te zieken is het vrijwel hetzelfde ja :|

Oftewel: als wij op 17 april waren begonnen, de proef aan hadden gekondigd, de proef 4 weken hadden uitgezeten en vervolgens aan het einde van die proef hadden aangekondigd het systeem nu definitief in te voeren was er op het emotioneel hoogoplopende aspect na bijna enige vorm van vergelijking mogelijk geweest :z
Tja, dat je het op de verschillen zou gooien was natuurlijk te verwachten. Alleen jammer dat die "emotionele aspecten" helemaal niet als reden genoemd werden. Het ging om de tijd en moeite die er in waren gestoken door behulpzame users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelis schreef op 05 april 2004 @ 17:06:
[...]

Tja, dat je het op de verschillen zou gooien was natuurlijk te verwachten. Alleen jammer dat die "emotionele aspecten" helemaal niet als reden genoemd werden. Het ging om de tijd en moeite die er in waren gestoken door behulpzame users.
Sinds een tijdje is het mogelijk om je eigen posthistorie makkelijk en overzichtelijk terug te lezen (voor jou : http://gathering.tweakers...ind/poster/16201/messages). Ik raad je aan dat eens te doen en jezelf af te vragen of je het hier nog wel naar je zin hebt.... zoals ik het lees niet echt zeg maar.
Als dat zo is, doe je wellicht een aantal mensen een plezier door je ergens anders te gaan ophouden, want ik weet zeker dat ik niet de enige ben die de kriebels krijgt van je negatieve geleuter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, moet ik dan nu misschien lief vragen of we ook kunnen stoppen met het elkaar al dan niet subtiel uit de tent te lokken?

Daar schieten we zo weinig mee op, de één vindt het een leuke grap en de ander niet, wat we ook zouden verzinnen, er zijn altijd mensen voor en tegen. Humor heb je in zoveel vormen.

Als wij als crew merken dat een grap bij sommige gebruikers totaal verkeerd overkomt (alsof wij vooraf bedenken "leuk, gaan we zoveel procent van de gebruikers over de zeik helpen") dan willen wij als crew ook echt wel een gemeend "sorry" zeggen en dat hoeft dan (m.i.) niet in een officiele door Daniel ondertekende verklaring, dat kan ook wel hier.

Er is vooraf echt wel nagedacht over de grap en de impact die het zou kunnen hebben, dus we hebben zeker niet zomaar even iets in elkaar geflanst.

Heeft niets te maken met geen respect te hebben voor onze gebruikers, zeker niet als je de gemiddelde rode/groene reacties in deze draad ziet.

Dat sommige van jullie dat niet willen zien, dat spijt ons, maar daar kunnen we niet zoveel aan doen.

[even piepen]
Alsof een willekeurige gebruiker zichzelf bewust is van de tijd die de crew in het forum steekt en daar respect voor heeft...
[/even piepen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
curry684 schreef op 05 april 2004 @ 15:46:
[...]

Ik offer me in ieder geval wel op ;( <!-- tis hopelijk toch algemeen bekend dat je met banrechten jezelf ook kunt unbannen :P -->
Ahhhhhhhhhhhhh :> Permban he, userdel curry 684 enz ;)

@ TgF: Aan de tijd die de crew in het forum steekt doet niemand iets van af, wat dat betreft 200% hulde, lof, kerkzang, een paar liter bier en nog wat dingen meer _/-\o_ Maar dat was niet zijn argument :)

@Courage: het had wat positiever gekund, maar de vergelijking is niet geheel scheef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 17:27:
[...]

Sinds een tijdje is het mogelijk om je eigen posthistorie makkelijk en overzichtelijk terug te lezen (voor jou : http://gathering.tweakers...ind/poster/16201/messages). Ik raad je aan dat eens te doen en jezelf af te vragen of je het hier nog wel naar je zin hebt.... zoals ik het lees niet echt zeg maar.
Je hebt gelijk. Ik word gedwongen hier te posten. Ik heb de man naast mij al diverse malen verzocht zijn pistool te doen zakken maar helaas, zonder resultaat.
Als dat zo is, doe je wellicht een aantal mensen een plezier door je ergens anders te gaan ophouden, want ik weet zeker dat ik niet de enige ben die de kriebels krijgt van je negatieve geleuter.
Dan zal je het nog wel zwaar krijgen in de rest van je leven. Al die columns ontwijken, al dat cabaret wegzappen. Hadden we maar een sarcastloze samenleving. ;(

Feit blijft dat dergelijke grappen absoluut niet werden gewaardeerd. Nu opeens wel. Allemaal collectief van mening veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Nelis schreef op 05 april 2004 @ 18:45:
[...]
Feit blijft dat dergelijke grappen absoluut niet werden gewaardeerd. Nu opeens wel. Allemaal collectief van mening veranderd?
Does it matter?

• Het was een inschattingsfout
• Het is nu eenmaal gebeurd
• Er is sorry gezegd

Blijft je dan nu in deze draad tot 31 maart 2005 doorpraten over deze kwestie? Wat wil je precies bereiken eigenlijk?
Nog een keer sorry zeggen lijkt me niet echt een meerwaarde geven...

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op 05 april 2004 @ 18:30:
[...]
@ TgF: Aan de tijd die de crew in het forum steekt doet niemand iets van af, wat dat betreft 200% hulde, lof, kerkzang, een paar liter bier en nog wat dingen meer _/-\o_ Maar dat was niet zijn argument :)
Weet ik, maar er wordt ook hard geroepen dat wij zonder enige vorm van respect voorbij gaan aan de tijd die waardevolle gebruikers in het forum steken, de suggestie wordt gewekt dat we daar wel makkelijk overheen stappen. Ik vond dat wel makkelijk gezegd, omdat vaak ons argument daarvoor van tafel wordt geveegd.

Dank voor het compliment overigens, maar daar was het mij weer niet om te doen :)
Nelis schreef op 05 april 2004 @ 18:45:
[...]
Iedereen die collectief zijn mening aanpast naar die van de evil meederheid? Lijkt me niet, misschien menen ze het wel.

Zoals ik het zie (ik relativeer maar even, dat maakt het leven makkelijker) is de meerderheid overtuigd van een geslaagde grap, maar daar besteden wij net zoveel aandacht aan als de ontevreden minderheid (als iedereen een euro kreeg voor het gemeende woord "sorry" was er geen forum meer).

Punt is: wat gedaan is, is gedaan, excuses over en weer zijn bij herhaling gemaakt, dus zouden we een keer moeten stoppen.

Wat overigens ook wel wil helpen is de relativerende stelling dat de rest van de wereld gek is en jij niet (dat helpt mij enorm), dan kun je ook wat makkelijker dingen loslaten.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik er een nasmaakje van heb dat ik liever niet had gehad, en ik zal (zie sig) heel bewust een tijd niet meedenken. Maar ik ben het er mee eens dat de discussie in dit topic eens moet ophouden. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 19:08:
Maar ik ben het er mee eens dat de discussie in dit topic eens moet ophouden. :)
eensch is met & duly noted :)

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 06-04-2004 11:30 . Reden: voor alle duidelijkheid ge-edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 06 april 2004 @ 00:24:
[...]

eensch is met & duly noted :)
Blij met reply van /me zeef is. :) :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12:40
Help!!!! schreef op 01 april 2004 @ 08:33:
Verder heb jullie met deze (te lang doorgezette) 1 april grap voornamelijk users met "hart voor de zaak" flink afgezeken. |:(
Okeej ik ben er ingetrapt. Maar een echt leuke grap vind ik het niet.. Van die van Tom en hlpdsk heb ik btw wel dubbel gelegen.

En excuses zijn wel geaccepteerd.. Ik ben er niet boos om.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 06-04-2004 10:39 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Superdeboer schreef op 05 april 2004 @ 18:51:
Does it matter?

• Het was een inschattingsfout
• Het is nu eenmaal gebeurd
• Er is sorry gezegd

Blijft je dan nu in deze draad tot 31 maart 2005 doorpraten over deze kwestie? Wat wil je precies bereiken eigenlijk?
Nog een keer sorry zeggen lijkt me niet echt een meerwaarde geven...
Inderdaad. Het is bijna een week later en de discussie is nog steeds aan de gang. :X

Er is helemaal niemand afgezeken imo. Vat het nou gewoon als een grap op en ga verder met je leven ofzo. Want hier komt geen einde aan als we zo doorgaan.
Ik was er ook ingestonken en heb me ook druk lopen maken. So what? Besteed je energie aan iets nuttigers dan deze loze discussie. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
So what.. als ik het topic 5 dagen later lees mag ik niet meer reageren? Als ik in dat andere topic (on)zinvol mee heb gediscusieerd mag ik hier mijn ei toch kwijt als dit topic open is...? Of is een mening na vijf dagen verouderd? Ik hoef echt geen nieuwe discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

HawVer schreef op 06 april 2004 @ 10:56:
So what.. als ik het topic 5 dagen later lees mag ik niet meer reageren? Als ik in dat andere topic (on)zinvol mee heb gediscusieerd mag ik hier mijn ei toch kwijt als dit topic open is...? Of is een mening na vijf dagen verouderd? Ik hoef echt geen nieuwe discussie.
Ik heb het niet tegen jou. Jij maakt geen punt van de grap. Trek niet elke post persoonlijk aan zou ik zeggen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ow ik wist het niet helemaal zeker. Omdat je mij niet gequote had. No hard feelings dan! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sorry voor de megakick, maar ik wil alleen ff melden dat deze 1-april-grap werkelijkheid lijkt te worden:
Web-log start nieuwe advertentie-methode

Het weblog platform Web-log is vanaf dinsdag met een gedurfd advertentie-experiment begonnen. Belangrijke woorden (zogenaamde keywords) verwijzen naar websites van verschillende adverteerders. Ilse Media, het moederbedrijf van web-log.nl, denkt dat deze methode nieuwe inkomsten kan genereren.

Keywords die linken naar een website van een adverteerder zijn te herkennen aan de rode kleur. Tevens is de link onderstreept. Wie op de hyperlink klikt zal worden doorverwezen naar een gerelateerde advertentie. Een woord als 'televisie' bijvoorbeeld linkt naar een website over digitaal televisie kijken. Klik hier !

Intelligentie

Volgens Michiel Houben van Ilse Media doen er momenteel drie web-logs mee aan het experiment. Houben weet nog niet of het experiment ook daadwerkelijk ingevoerd gaat worden. "We testen momenteel de intellegentie van het programma. Het programma moet weten welke woorden relevant zijn voor de tekst. Daarbij moet het programma ook weten hoe woorden geinterpreteerd moeten worden. In iedergeval willen we geen links naar adult-sites."

Volgens Houbes is web-log flink aan het ontwikkelen en testen. "We proberen momenteel veel dingen uit. We testen wat zowel voor ons als voor hen het beste werkt. Uiteindelijk willen we wel iets maken zodat webloggers geld kunnen verdienen met hun web-log. Maar we zullen ook altijd een reclamevrije omgeving aan blijven bieden."

Omstreden

De methode van web-log is niet nieuw, maar wel zeer omstreden. Uitgevers die tot nu toe de methode inzetten kregen vele woedende reacties van lezers. Tegenstanders vinden dat de ongeschreven regel dat advertenties en content naast elkaar moeten bestaan niet geschonden moet worden. Zij vinden dat er niet gerommeld moet worden met advertenties in eigen content.

Mediakrant is een van de drie web-logs die meedoet aan het experiment. Houbes weet nog niet hoe lang het experiment gaat duren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

:D

ik heb de code nog liggen, misschien kan ik er nog wat voor vangen? :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Ow niks nieuws onder de zon voor mij, ik kom het dagelijks tegen. Voorbeeld hier. In dat artikel is het er nog maar 1, maar er zijn er ook met meer. Maar irritant is het wel, je denkt dat het een gewone link is maar ondertussen...

[ Voor 18% gewijzigd door Sybr_E-N op 10-05-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt al door meer sites toegepast. Een Nederlandse site kan ik niet noemen, maar een aantal grotere Amerikaanse / Britse sites maken dmv wat JavaScript van woorden links (met de nodige 'tool tips').

Het irritatie-niveau van 'onze' CA, dat woorden door plaatjes worden vervangen, moet ik nog wel tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
crisp schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:36:
:D

ik heb de code nog liggen, misschien kan ik er nog wat voor vangen? :P
ik ook

PHP:
1
$message=eregi_replace("microsoft","<a href=\"http://www.microsoft.com\">klik hier voor microsoft!</a>",$message);

:P

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 10-05-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sybr_E-N schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:40:
Ow niks nieuws onder de zon voor mij, ik kom het dagelijks tegen. Voorbeeld hier. In dat artikel is het er nog maar 1, maar er zijn er ook met meer. Maar irritant is het wel, je denkt dat het een gewone link is maar ondertussen...
En waar is dan precies de content advertising? :?

D'r staat geen één link in heel dat artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

pven, deze kick is weinig zinvol: op vele sites op internet draait content advertising al, dus dit is echt geen nieuws. Vandaar dat ik deze dicht doe voor de zekerheid, voordat er zich van alles gaat herhalen van vorig jaar.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We're baaaaaahaaaaack

MUHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA }) })

:+
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.