Ok, na lange tijd weggeweest te zijn ben ik er weer.
Ik heb nu dus een probleem met de schade van mijn telefoon.
Zoals ik al in voorgaande topics had vermeld, heb ik al vanaf het begin een probleem met het klepje. Hij zit onsymetrisch waardoor de knopjes aan de buitenkant niet werken. Ik heb mijn telefoon in Dixons Leidsenhaghe gekocht, omdat in Wassenaar de winkel aan het verbouwen was. Ik kreeg mijn telefoon pas een week na aankoop, het was immers een verjaardagskado. Gelijk na het uitpakken merkte ik al dat de knopjes aan de zijkant niet functioneerde zoals in de handleiding beschreven stond. Ik kwam er achter dat het klepje dus scheef zat. Aangezien de Dixons in mijn plaats nog steeds aan het verbouwen was, kon ik niet gelijk naar de winkel terug om mijn telefoon te laten repareren.
Inmiddels is het 5/6 weken geleden dat ik mijn telefoon bij Dixons heb gebracht. Eergister kreeg ik bericht van de Dixons dat er een prijsopgave van EVIC Service en Repair op mij te wachten stond. In de prijsopgave staat het volgende:
Ik moet dus 60+verzendkosten betalen, of het toestel niet laten reparen en dat kost mij dan 25+verzendkosten. Ik ben sowieso niet van plan te betalen. Ik ben al bezig met een brief schrijven naar het bedrijf met daarin mijn verhaal.
Nu heb ik 2 vragen aan jullie:
• Kunnen jullie mij advies/tips geven?
• Willen de personen die dit probleem ook hebben/hadden, dit vermelden?
Alvast bedankt!