Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VI]

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
V525 schreef op 15 april 2004 @ 23:33:
Bij waprousso.net kan je ook themas downloaden, maar als ik deze naar mijn telefoon kopieer dan kan ik die thema nergens terug vinden ook niet bij het menu themas weet iemand waar ik deze kan vinden?
Heb je ook al themas, (Aangepast) geprobeerd? Als het goed is wordt die namelijk overschreden. Het heeft dus geen zin om tig thema's erna te sturen, als ik het hier ooit is in een ver verleden goed gelezen heb.

P.S Ik heb gelukkig weer me foon na ruim 2 weken weer terug, zolang duurt dus een software reparatie... :( maar ben erg blij nu _/-\o_ heb nu legaal die nieuwste triplets, wel V9 hoor! was er maar al een betere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em vandaag gekocht wel voor 149,95 maja, moest heel tilburg af eerst vodafone hadden ze hem niet. ze zeiden ook nog dat ze nietdachten dat ik em in tilburg kon vinden. maar allerlaatste winkel hadden ze er nog 1 :>. nog snel bluetooth ding bijgekocht werkt amel perfect vet telfoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

nero355 schreef op 16 april 2004 @ 00:00:
Sinds heel dit Topic vrijwel 3 nieuwe vragen ofzo erbij heeft gekregen tussen al dat standaard heel makkelijk zelf op te zoeken zooi
Helaas nog een onbeantwoorde vraag c.q. onopgelost probleem....
TheRookie schreef op 12 april 2004 @ 11:53:
Ik heb hetzelfde probleem als [rml]Cheeky in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV]"[/rml] :'(

Het modem is goed geinstalleerd (met mpt v2.20 en PST drivers geprobeert)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/690Y206Q0O95/picserver.jpeg
maar als ik vervolgens bij diagnostics op 'Query modem' klik, geeft ie de ene keer keurig een result, en meestal 'modem not available'

Als 't modem wél available is en ik start vanuit mpt 't Multimedia Center op dan gebeurt er een tijdje nix, en krijg ik vervolgens de melding
"Communication Port unavailable" :(

iemand enig idee wat ik fout doe :?

MSS & PST doen 't wel gewoon ....
offtopic:
shameless plug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25
Scaror schreef op 15 april 2004 @ 23:23:
Ik zie dat iedereen naar een leuke Snake game zoekt. Ik heb een tijd gewerkt aan een eigen Snake, maar heb het spel nooit afgemaakt.
Wat ik tot nu toe heb gemaakt is te vinden op:

Snake.zip

Als er genoeg mensen zijn die het leuk/mooi vinden, dan zal ik het een keer afmaken.
Graag zeer leuke game.
Hier nog wat tips

Verwijder dat gare groene blokje in het midden van het speelveld
Zorg dat je je topscore kan opslaan.
Misschien is het leuk om in die classic van die bonus prullen toe te voegen.

En ja, als ik bij de classic game op back klik, krijg ik iedere keer een applicatie fout.

Verder vind ik het een mooie snake versie, vooral omdat je door de "muren aan de zijkant" heen kan.

Ik hoop dat je em nog es afmaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Pittie schreef op 16 april 2004 @ 16:21:
[...]

Graag zeer leuke game.
Hier nog wat tips

En ja, als ik bij de classic game op back klik, krijg ik iedere keer een applicatie fout.

Verder vind ik het een mooie snake versie, vooral omdat je door de "muren aan de zijkant" heen kan.

Van mij mag je hem ook wel afmaken. Overal gezocht naar een goede snake maar nergens gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt die games van www.sorrent.com echt nergens vinden :'(
Kmoet dat spel "SHARKHUNT" hebben
Echt vet ziet dat eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Laatst heb ik op GoT een post gevonden waarin een online wap/ grps configurator van motorola werd genoemd (link). Ik heb deze toen gebruikt en het werkte prefect. Je moest je land, aanbieder en telefoon kiezen dmv pulldownmenu's en kreeg bijna direct de instellingen naar je telefoon gestuurd.

Ideaal dus, ware het niet dat ik die post (met de link) niet meer kan terug vinden... Aantal posts op 999 en een half uur ctrl-f-en mocht niet baten...

Iemand enig idee welke site dat was ???

Het was volgens mij Amerikaans/ Internationaal, maar ook op de motorola site niets te vinden..

/edit: Kan trouwens ook in het V600-topic hebben gestaan bedenk ik me nu...

/edit2: IK HEB HEM 8) :
https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

werkt echt geweldig :P

[ Voor 16% gewijzigd door ZiegoM op 16-04-2004 19:38 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

Iemand wel eens last gehad met sms-en? Vriendin kreeg me berichtjes soms 2x, of ze werden niet meteen verzonden? Maar in outbox zei hij wel verzonden. Erg vaag.
Is er een manier om die dingen niet standaard in je outbox te laten komen? Zie die optie ff niet staan.

Btw, ook met die link wil me mms nog niet, hij zegt goed ingesteld maar dan als ik verzend geeft ie verzend fout :/. Iemand nog ideeën?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

wat dacht je dat al die mensen die hun setjes hebben besteld bij daydeal gaan doen? (uitgebreide zeg maar)
dat ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah ik was nie van plan om m zo ver uit elkaar te halen en te modden, maar daar moetk nog maar eens over nadenken, hebk t idee.......... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik hem van de week ook ff "open" gehaald heb... zo`n miniscuul chipje is je hele telefoon bijna....na alle onderdeeltjes,chipjes en printplaatjes weer bij elkaar gedaan te hebben en cover er weer op deed hij het gelukkig nog wel...:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
das wel zo handig he :P

nog mensen die een oplossing nodig hebben voor het GPRS op de display i.p.v. datum ?

[ Voor 69% gewijzigd door Nanax op 16-04-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor het e-mailprobleem? Met andere woorden, kan iemand al e-mail ontvangen/verzenden buiten vodafone live om?
om het telkens via live! te doen is me te duur... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

zijn ze wel een keer mee aan het klooien geweest, maar volgens mij was er toen geen goede oplossing. er zijn wel een gegevens gepost om te stellen maar die werkte niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft iemand uit te omgeving maastricht een datakabel ?
kan hij/zij dan alstublieft contact met mij opnemen ?? op ikbenfons apepiemel hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
aan deze request doen wij niet ....
btw op marktplaats staat een verkoper in limburg die offieciele datakabels van moto verkoopt voor 15.00 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Pittie schreef op 16 april 2004 @ 16:21:
[...]

Graag zeer leuke game.
Hier nog wat tips

Dat gare groene blokje is een stukje muur. Het wordt de bedoeling dat je in arcade verschillende levels moet afwerken met op steeds lastigere manieren geplaatste muren. De bonusitems kunnen je daarbij helpen (die dan iets minder vaak verschijnen).
En classic zal de klassieke snake worden voor mensen die niet houden van die (vervelende :P) muren. Het is wel de bedoeling dat de highscores worden opgeslagen. Maar goed, het is dus nog niet af he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
zou iemand mij een kopie van het originele sombrero.mp3 kunnen mailen op ppleeuw@hotmail.com please? ik heb hem verwijderd met p2kman maar nu kom ik 1 profiel niet meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 12-09 18:25
Scaror schreef op 17 april 2004 @ 09:27:
[...]

Dat gare groene blokje is een stukje muur. Het wordt de bedoeling dat je in arcade verschillende levels moet afwerken met op steeds lastigere manieren geplaatste muren. De bonusitems kunnen je daarbij helpen (die dan iets minder vaak verschijnen).
En classic zal de klassieke snake worden voor mensen die niet houden van die (vervelende :P) muren. Het is wel de bedoeling dat de highscores worden opgeslagen. Maar goed, het is dus nog niet af he.
Het jammere is, dat dat vervelende blokje (muur dus :P) nu ook in de clasic mode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

ppleeuw schreef op 17 april 2004 @ 10:19:
zou iemand mij een kopie van het originele sombrero.mp3 kunnen
kijk hier eens, zo heeft iedereen d'r wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, die telefoon is wel erg goedkoop en leuk :) /me is opeens blij dat ik binnenkort jarig ben ;) . Maar die telefoon is toch prepaid of niet? Want ik kan op de site van Vodafone niet vinden dat het met een abo is maar ook niet dat hij prepaid is. Weet iemand hier dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 10:48:
Wow, die telefoon is wel erg goedkoop en leuk :) /me is opeens blij dat ik binnenkort jarig ben ;) . Maar die telefoon is toch prepaid of niet? Want ik kan op de site van Vodafone niet vinden dat het met een abo is maar ook niet dat hij prepaid is. Weet iemand hier dat?
Iemand hierboven had het erover dat er 15 euro beltegoed bijzijn, dus dan is et prepaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:46
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 10:48:
Wow, die telefoon is wel erg goedkoop en leuk :) * MaStar is opeens blij dat ik binnenkort jarig ben ;) . Maar die telefoon is toch prepaid of niet? Want ik kan op de site van Vodafone niet vinden dat het met een abo is maar ook niet dat hij prepaid is. Weet iemand hier dat?
Het is een prepaid telefoon (lees: prepaid pakket). Je krijgt er namelijk ook beltegoed bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op 17 april 2004 @ 10:52:
[...]

Het is een prepaid telefoon (lees: prepaid pakket). Je krijgt er namelijk ook beltegoed bij :)
Oké, tnx. Nu nog ff kijken wie ik zo gek krijg die tel voor men verjaardag te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is allang niet meer te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik zie hem in de folder van elke lokale telecom boer staan nu voor 149 euro + 15 beltegoed. Dus volgens mij gan ze hem nu als normaal prepaid toestel uitleveren. Zou goed nieuws zijn voor de mensen die achter het net hebben gevist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 11:29:
hij is allang niet meer te koop...
Hij is nog wel te koop, alleen duurder dan dat ie was. Maar ja, dat blijf je hebben hé met aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds deze week een data kabel die ik bij www.stuntprijzen.net heb gekocht.

Allemaal perfect geinstalleerd enz.

Maar sinds gister dus na enige reboots zegt hij als ik de kabel in de phone stop dat het een onbekend USB apparaat is :S heb alles al geprobeerd om opnieuw te installeren maar hij pakt um maar niet.

Iemand hier ervaring mee, en/of een oplossing weet ?

De pc is net geformateerd dus helemaal clean.

Ik heb Win XP Prof met service pack 1

Hij heeft het dus 1 avond gedaan sindsdien niet meer

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Maak de ingang van je phone even schoon door blazen ofzo.. Duw de kabel er dan goed (stevig) in. Bij mij krijg ik dit alleen als hij er een tijdje uit is geweest en in mn zak heeft gezeten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 13:44:
Ik heb sinds deze week een data kabel die ik bij www.stuntprijzen.net heb gekocht.

Allemaal perfect geinstalleerd enz.

Maar sinds gister dus na enige reboots zegt hij als ik de kabel in de phone stop dat het een onbekend USB apparaat is :S heb alles al geprobeerd om opnieuw te installeren maar hij pakt um maar niet.

Iemand hier ervaring mee, en/of een oplossing weet ?

De pc is net geformateerd dus helemaal clean.

Ik heb Win XP Prof met service pack 1

Hij heeft het dus 1 avond gedaan sindsdien niet meer
in het geval dat ie bij mij dit soort dingen gaat doen (gebruik zelf win2k sp4) dan:
haal ik kabel eruit
reboot computer en telefoon
zodra windows weer is opgestart... (en helemaal klaar met opstarten)
dan kabel erin
dan doet ie het bij mij altijd weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
'T verschil tussen de nieuwe (Witte lens) kamera en ouwe (rode lens) kamera

Nieuw
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/11-04-04_0204.jpg

Oud
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/11-04-04_0205.jpg

(dit was wel in een donkere ruimte maar de instellingen stonden t zelfde)

[ Voor 14% gewijzigd door hmd01 op 17-04-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 09-09 22:46
Wow, dat is een groot verschil. Is er in het daglicht ook zo'n verschil of blijft de pic dan hetzelfde?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
zelfde tijd genome

ik zal er wel eens meer ''verschil'' pics poste

[ Voor 59% gewijzigd door hmd01 op 17-04-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdenk dat het alleen een groot verschil maakt als er weinig daglicht is, kheb ook wel eens vergeleken, maar het maakt niet zo veel uit, overdag dan......

btw: lichtinval op beide foto's lijkt anders........

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
hmd01 schreef op 17 april 2004 @ 17:55:

Nieuw
[afbeelding]

Oud
[afbeelding]

Volgens mij heeft die oude ook moeite met scherp stellen, vanwege die zwarte rand bovenlangs...
en bij oude scheen feller de zon... bij nieuwe lijkt het bewolkt (maar kwa tijd lijkt me dat onlogisch :?)

[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 17-04-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

lache die foto's..zoek de verschillen 8) ....krijg in PST telkens de melding don't find testcmd??? error....dus geen nieuwe update flex/flash meer voor mij :(

pech, doe het wel met deze versie nog ff. Zodra m'n face-plates binnen zijn gaat deze foon naar me wijffie....ga deze topic verlaten dan ik stap over op de SIEMENS SX-1. _/-\o_ _/-\o_ ...ben deze motorola alweer zat.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
raar dat op die avond-foto's de witte-cameralens betere foto's maakt. Ik heb dit ook uitgetest en bij maakt de rode-cameralens scherpere foto's!! de foto's zijn helaas niet in een zeer donkere omgeving geschoten.

ik kan ze wel e.v.t wel naar iemand emailen die een server ter beschikking heeft en diegene kan ze hier vervolgens posten.

wel moet opgemerkt worden dat toen ik de foto's schoot de gsm met de witte camera lens Triplets v9 had en de gsm met de rode camera lens Triplets v8 , reeds heeft mijn eigen gsm met de rode camera lens ook een legale firmware upgrade ondergaan. Opvallend is het volgende probleempje met triplets v9. de tumbnails zijn een seconde eerder genomen dan de werkelijke foto. Beide gsm's hebben hier soms last van, andere Tweakers hier ook last van? Aangezien beide gsm's nu de zelfde softwareflex hebben zal ik binnenkort is gaan uitzoeken of zich nu nog grote verschillen in kwaliteit voordoen.

Maar de rode lens camera maakt hier echt veel scherpere foto's overdag met dezelfde instellingen als de witte lens camera :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zeer irritant, kijk ik naar de tumbnails denk ik, goede foto, zet ik em via bluetooth op me pc is hij bewogen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
robert-630 schreef op 17 april 2004 @ 20:13:
wel moet opgemerkt worden dat toen ik de foto's schoot de gsm met de witte camera lens Triplets v9 had en de gsm met de rode camera lens Triplets v8 , reeds heeft mijn eigen gsm met de rode camera lens ook een legale firmware upgrade ondergaan. Opvallend is het volgende probleempje met triplets v9. de tumbnails zijn een seconde eerder genomen dan de werkelijke foto. Beide gsm's hebben hier soms last van, andere Tweakers hier ook last van? Aangezien beide gsm's nu de zelfde softwareflex hebben zal ik binnenkort is gaan uitzoeken of zich nu nog grote verschillen in kwaliteit voordoen.
Waar heb je die firmwareupdate laten doen?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ansenyi schreef op 17 april 2004 @ 20:41:
[...]

Waar heb je die firmwareupdate laten doen?
Via het Vodafone City Point waar ik de telefoon gekocht had, ik had een software fout in mijn gsm wat betreft de categorie/geheugen-indeling ik heb het wel is meerdere malen op GoT beschreven, ik ben toen meer dan 2 weken mijn gsm kwijt geweest maar ik had toen wel gratis de nieuwe software omdat ik een beroep deed op mijn garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 12-09 17:49
[...]

[ Voor 99% gewijzigd door intoxicated op 17-04-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

We helpen hier niet met flashen en complicaties daarbij. Wanneer iemand hier namelijk een oplossing zou posten, dan moeten we die aanpakken wegens het refereren aan illegale firmware, en dat zou sneu zijn.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

ik kan ze wel e.v.t wel naar iemand emailen die een server ter beschikking heeft en diegene kan ze hier vervolgens posten.
PicServer is your friend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
poesje, waar had jij die Animatrix DVD trailer vandaan gehaald? Ik heb rondgeken maar krijg telkens een andere trailer :?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
tip:

Voor diegene die in de buurt bij Breda wonen.

In het winkel centrum van Oosterhout tegenover de hema zit een turkse winkel en daar verkopen ze mini antenne's voor de V525.

Prijs 10 euro.

Ontvangst is iets minder dan met de orginele antenne.
Maar dit merk je pas als je net als ik op een lokatie zit waar ontvangst heel slecht is.

http://www.daydeal.com/antennas/silversteelcapant.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door jan rademaar op 18-04-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Ansenyi schreef op 18 april 2004 @ 11:11:
poesje, waar had jij die Animatrix DVD trailer vandaan gehaald? Ik heb rondgeken maar krijg telkens een andere trailer :?
offtopic:
uhhh....... animatrix dvd trailer??? (wie zegt dat ik die heb??)
als je er iets van wil weten, moet je maar ff mailen of via msn
(heeft volgens mij namelijk niet echt veel met v525 te maken)

[ Voor 19% gewijzigd door poesje op 18-04-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

rjongen schreef op 15 april 2004 @ 21:07:
[...]

ja sorry, ik weet ook niet wat ze rommelen bij DayDeal.
Maar er was hier nog iemand die daar gister ofzo besteld had... Wie was dat?
En heb je een betaalbevestiging gekregen?

(had ik al gevraagd, maar daar heb je niet op gereageerd, en je e-mail adres doet het niet.)

<span style="color:blue">Modbreak:
Regel dat nou alsjeblieft buiten het forum om... daar is het hier niet voor bedoeld!</span>
email: flapmo_hier@hotmail.com als je nog de info wilt hebben. Ivm de modjes het hier liever niet zien.

Iemand die overigens weet (herhaal mijn vraag maar even, nu wat duidelijker) hoe je ervoor kan zorgen dat die outbox gewoon verdwijnt? Of iig dat je sms-jes niet standaard naar je outbox gaan? Krijg het maar niet voor mekaar :? |:(.

//edit
had iemand hier deze in huis:

http://www.mobsgame.com/detailMidlet.asp?Midlet_ID=257
MoReCo (Télécommande)

Cette application vous permet de commander des applications PCs (Winamp...) depuis votre téléphone mobile Java.
Pour plus d'infos quant à l'utilisation de cette application, visitez le site web de l'éditeur: [staat op site]

Compatibilité
LG 5310
LG 7100
LG 5400
LG 5300i
Motorola V525
Motorola V500
Motorola V300
Motorola E390
Motorola T720
Motorola V600 (flashers :))
vrij vertaald:
De applicatie om winamp te runnen op je mobieltje. Gebruikmakend van java dus.

//edit 2
voor de mods:
code:
1
2
Licence 
Freeware, Open Source

[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 18-04-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn je favoriete games op je phone?

mijne:
1. Ancient Empires
2. Splinter Cell 2
3. JAMDAT Bowling

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
thefox154 schreef op 17 april 2004 @ 11:40:
Ik zie hem in de folder van elke lokale telecom boer staan nu voor 149 euro + 15 beltegoed. Dus volgens mij gan ze hem nu als normaal prepaid toestel uitleveren. Zou goed nieuws zijn voor de mensen die achter het net hebben gevist!
tfortelecom folder staat ie voor 149 incl 65,- beltegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Het is niet de bedoeling om warez te gaan verhandelen/vragen. Check je mail.

[ Voor 71% gewijzigd door Korakal op 18-04-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens mij is dit een programma dat de data via i-net naar je pc verstuurt, niet gratis dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 13:45:
wat zijn je favoriete games op je phone?

mijne:
1. Ancient Empires
2. Splinter Cell 2
3. JAMDAT Bowling
1. Ancient Empires (dankje wel Daniel)
2. XIII
3. Splinter Cell II

alleen jammer dat al die spellen zo klein zijn.. Ik heb alles al uitgespeeld..

>WEG<, het is niet de bedoeling coyrighted materiaal aan te bieden via het forum. Check je mail.

[ Voor 63% gewijzigd door Korakal op 18-04-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rbiegel/test2.jpg

hoort de kwaliteit van de cam zo te zijn?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zijn ze wel scherper...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als op de foto die ik erboven post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

>WEG<, het is niet de bedoeling coyrighted materiaal aan te bieden via het forum. Check je mail.

[ Voor 78% gewijzigd door Korakal op 18-04-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 14:48:
[...]

Maar volgens mij is dit een programma dat de data via i-net naar je pc verstuurt, niet gratis dus :(
Uhm volgens mij niet hoor. Die wap server waar ze het over hebben is een wap-lan-server zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:50:
[afbeelding]

hoort de kwaliteit van de cam zo te zijn?
Maak je lens eens schoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:25:
[...]

Maak je lens eens schoon. :)
zoiets dacht ik dus al :)

waarmee kan ik m het beste schoonmaken en hoe voorkom ik dat ie vies wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, na lange tijd weggeweest te zijn ben ik er weer.
Ik heb nu dus een probleem met de schade van mijn telefoon.

Zoals ik al in voorgaande topics had vermeld, heb ik al vanaf het begin een probleem met het klepje. Hij zit onsymetrisch waardoor de knopjes aan de buitenkant niet werken. Ik heb mijn telefoon in Dixons Leidsenhaghe gekocht, omdat in Wassenaar de winkel aan het verbouwen was. Ik kreeg mijn telefoon pas een week na aankoop, het was immers een verjaardagskado. Gelijk na het uitpakken merkte ik al dat de knopjes aan de zijkant niet functioneerde zoals in de handleiding beschreven stond. Ik kwam er achter dat het klepje dus scheef zat. Aangezien de Dixons in mijn plaats nog steeds aan het verbouwen was, kon ik niet gelijk naar de winkel terug om mijn telefoon te laten repareren.

Inmiddels is het 5/6 weken geleden dat ik mijn telefoon bij Dixons heb gebracht. Eergister kreeg ik bericht van de Dixons dat er een prijsopgave van EVIC Service en Repair op mij te wachten stond. In de prijsopgave staat het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/brief.jpg

Ik moet dus 60+verzendkosten betalen, of het toestel niet laten reparen en dat kost mij dan 25+verzendkosten. Ik ben sowieso niet van plan te betalen. Ik ben al bezig met een brief schrijven naar het bedrijf met daarin mijn verhaal.

Nu heb ik 2 vragen aan jullie:
• Kunnen jullie mij advies/tips geven?
• Willen de personen die dit probleem ook hebben/hadden, dit vermelden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wie weet een echt goed schaak game.
Ik heb al spruce chees geprobeerd maar hij is niet compleet volgens mij want als je op de moelijkste niveau zet dan kot er een error. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:53:

Zoals ik al in voorgaande topics had vermeld, heb ik al vanaf het begin een probleem met het klepje. Hij zit onsymetrisch waardoor de knopjes aan de buitenkant niet werken. Ik heb mijn telefoon in Dixons Leidsenhaghe gekocht, omdat in Wassenaar de winkel aan het verbouwen was. Ik kreeg mijn telefoon pas een week na aankoop, het was immers een verjaardagskado. Gelijk na het uitpakken merkte ik al dat de knopjes aan de zijkant niet functioneerde zoals in de handleiding beschreven stond. Ik kwam er achter dat het klepje dus scheef zat. Aangezien de Dixons in mijn plaats nog steeds aan het verbouwen was, kon ik niet gelijk naar de winkel terug om mijn telefoon te laten repareren.

Inmiddels is het 5/6 weken geleden dat ik mijn telefoon bij Dixons heb gebracht. Eergister kreeg ik bericht van de Dixons dat er een prijsopgave van EVIC Service en Repair op mij te wachten stond. In de prijsopgave staat het volgende:

[afbeelding]

Ik moet dus 60+verzendkosten betalen, of het toestel niet laten reparen en dat kost mij dan 25+verzendkosten. Ik ben sowieso niet van plan te betalen. Ik ben al bezig met een brief schrijven naar het bedrijf met daarin mijn verhaal.

Alvast bedankt!
naar motorola hoofd bureau gaan? hun een brief sturen ofzo en uitleggen hoe alles zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat met dat klepje ook, kben toen gelijk terug gegaan naar de winkel (belcompany) en kreeg toen zo een nieuwe mee......

btw: het valt wel degelijk onder garantie, want het is een construciefout of iets dergelijks..........je heb tm als het ware 'kapot' gekregen........ik had precies hetzelfde.....

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:53:

[afbeelding]

Alvast bedankt!
heb/had zelf dit probleem ook, is vanzelf overgegaan ( :?)
had er namelijk een tijdje een papiertje tussen gedaan gehad

maar in principe zouden ze hem gewoon moeten repareren (probleem is misschien al verholpen doordat ze hem uitelkaar moeten hebben gehaald om het te bekijken)
voor de kosten kun je anders ook nog naar "Ook Dat Nog!" stappen, die mensen hebben het zo gegeregeld :)
als je voor het opsturen foto's had gemaakt van de staat van je telefoon, kun je aantonen dat ie niet door derden is beschadigd aangezien er anders wel externe schade te zien zou zijn

'k vind het persoonlijk wel een schandalig hoog bedrag dat je uberhaupt zou moeten betalen als je hem niet zou laten repareren....
misschien voor de mensen die dit probleem ook hebben (en een torx6-schroevendraaier hebben) zelf aan de gang (met desnoods een nieuwe "full-housing" van daydeal), waarschijnlijk is het probleem dan ook meteen verholpen... heb het zelf nog nie kunnen doen doordat ik geen torx6-schroevendraaier heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:27:
[...]

zoiets dacht ik dus al :)

waarmee kan ik m het beste schoonmaken en hoe voorkom ik dat ie vies wordt?
Voorzichtig met een doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Ik heb weer diverse replies moeten editten omdat er om copyrighted java-applets werd gevraagd of werden aangeboden :/
Let er op dat dit NIET is toegestaan, zie FAQ Internet & Telefonie over copyright. Overtreders van deze regel worden afgestraft met een Officiële Waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Yourney heeft ervaring met die rare snuiters, hij heeft het uiteindelijk weten te fixen via een lang telefoon gesprek (ander probleem dat wel) praat eens met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep inderdaad ik had een dergelijke prijsopgave..... Heb em uiteindelijk gratis terug :D en in 3 minuten gefixt door te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
raar dat op die avond-foto's de witte-cameralens betere foto's maakt. Ik heb dit ook uitgetest en bij maakt de rode-cameralens scherpere foto's!! de foto's zijn helaas niet in een zeer donkere omgeving geschoten.

Maar de rode lens camera maakt hier echt veel scherpere foto's overdag met dezelfde instellingen als de witte lens camera :9
Ik quote ff mezelf, heb vanavond weer foto's geschoten in een donkere, licht belichte omgeving en buiten met alleen het licht van een buitenlampje. De resultaten zijn opmerkelijk, er is een drastisch groot verschil in kwaliteit tussen de rode-lens-camera en de witte-lens-camera, met dezelfde triplets versie. (no.9)

Ik zal op een (pic)server-account waarschijnlijk morgen de resultataten laten zien, zowel Triplets 8 versus Triplets 9 (verdere research niet meer mogelijk hiermee) als Triplets 9 versus Triplets 9. :9

de rode lens camera is namelijk (volgensmij op alle gebieden) scherper >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu quote ik jou ff :P
robert-630 schreef op 18 april 2004 @ 22:13:
[...]

....zowel Triplets 8 versus Triplets 9 (verdere research niet meer mogelijk hiermee)

Waarom nie? :?

de rode lens camera is namelijk (volgensmij op alle gebieden) scherper
Dat lijkt me toch sterk...aangezien èn de witte nieuwer is èn de door mij vergeleken foto`s zeggen toch echt het tegendeel...

edit:
wat betreft die 1ne seconde na het thumnailen...dat is inderdaat erg vervelend...moet je elke keer een foto controleren nadat je hem gemaakt heb...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik doe ook mee :P
Dat lijkt me toch sterk...aangezien èn de witte nieuwer is èn de door mij vergeleken foto`s zeggen toch echt het tegendeel...
Kleine verbetering : De Rode Lens v525 is nieuwer !!! En die heeft inderdaad slechtere opname kwaliteit :

Ikke heeft de rode en een vriend de witte => Zijn foto's zijn mooier :( Overdag is hetzelfde maar 's avonds enzo in ieder geval bij donkerdere omstandigheden is de witte beter ;)

/EDIT :
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:42:
welks tukje van de lens bedoelen jullie?

dat witte randje?

of echt de lens zelf?
Ja dat randje ja en bij de rode lens is het beetje aan de linker kant te zien ;)

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 18-04-2004 22:44 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk stukje van de lens bedoelen jullie?

dat witte randje?

of echt de lens zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de lens

zit een wit kunststof randje

maar daaronder zeg maar, zit de lens zelf (denk ik, ben niet zo technisch op dit gebied :) ) en die ziet er zeg maar rood uit

:-?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:45:
want ik heb zeg maar een wit randje maar daarna zit weer iets roods :-?
1. : Gebruik de EDIT knop ;)

2. : Hoe bedoel je ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

m standaart met 9triplet, betekent dit dat ik de nieuwe lens heb? kan het echt niet zien zelfde als krayz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:23:
nu quote ik jou ff :P

[...]

Mijn bevindingen tot nu toe;

'S avonds aan tafel zonder de verlichting aan maakt de witte-camera lens iets mooiere foto's, met de tafelverlichting aan maakt de rode-camera lens mooiere foto's. In de hal, waar het aardig donker is bakt de witte-cameralens er niks van terwijl de rode camera lens gerust nog redelijke foto's schiet. Buiten is het gewoon te erg, de witte camera lens is niet instaat om foto's te maken waar nog iets op te zien is. De rode camera lens maakt nog ideaale foto's.

K ga nu slapen. (Morgen meer foto's :) )

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 19-04-2004 00:13 . Reden: [s] en ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Nu we het toch over de camera hebben. Welke stand gebruiken jullie meestal voor foto's? Ik schiet bijna altijd max kwali (640x480) en verder bijna nooit op automatische lichtinstelling. Die is zo donker/brak. Meestal doe ik het liever met die opties (zonnig, nacht etc). Werkt naar mijn idee toch een stuk beter dan die automatische? Misschien dat automatisch + licht +1 (of 2) beter werkt. Dat heb ik eigenlijk nog nooit zo getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Klopt het trouwens dat de afbeeldingen niet helemaal kloppen?
Als ik foto's van gezichten maak, dan is bijna altijd de neus groter, en dat ligt niet aan bewegen, want de rest van het hoofd klopt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forummers, ik ben op zoek naar software die als een soort verkenner de bestanden op de V525 kan laten zien. Ik heb namelijk wat vervuiling veroorzaakt door er spellen op te zetten waarbij het installeren mis ging. Deze wil ik graag verwijderen. Let wel: ik gebruik een bleutooth dongle (MyCom).
Ik heb beide versies van P2k File manager op motclub geprobeerd maar het lukt me niet om contact te krijgen met de V525.
Vragen:
-Zou het moeten kunnen met dit programma (P2k File manager) via Bleutooth, zo ja welke versie kan ik dan het beste nemen, pst.ddl of p2k.sys?
- Zijn er nog andere bestandsbeheerprogramma's beschikbaar die werken met een bleutooth dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Flapmo schreef op 19 april 2004 @ 10:24:
Nu we het toch over de camera hebben. Welke stand gebruiken jullie meestal voor foto's? Ik schiet bijna altijd max kwali (640x480) en verder bijna nooit op automatische lichtinstelling. Die is zo donker/brak. Meestal doe ik het liever met die opties (zonnig, nacht etc). Werkt naar mijn idee toch een stuk beter dan die automatische? Misschien dat automatisch + licht +1 (of 2) beter werkt. Dat heb ik eigenlijk nog nooit zo getest.
ik schiet bijna ook altijd foto's in de hoogste resolutie, alleen voor contacts-foto's gebruik ik de ''normale'' resolutie, om wat geheugen te besparen (mms-kwaliteit is/was bij mij volgensmij te matig/klein om iemands gezicht full-screen in beeld te krijgen als diegeen me opbelde. )zal het zo is ff uittesten met de ''normale''resolutie die moet voldoende zijn. Ik heb hem gewoon op automatisch staan over het algemeen, vaak maak hij dan nog de beste foto's. de licht sterkte hoef je niet te veranderen, ik vond foto's er tenmiste niet mooier door worden.

zal kijken of ik zometeen wat foto's op een server kan zetten, om iedereen de verschillen te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
rjongen schreef op 19 april 2004 @ 11:24:
Klopt het trouwens dat de afbeeldingen niet helemaal kloppen?
Als ik foto's van gezichten maak, dan is bijna altijd de neus groter, en dat ligt niet aan bewegen, want de rest van het hoofd klopt wel..
datgeen heb ik nog nooit meegemaakt. [ k heb alleen een tumbnail waarop iemand zijn mond dicht heeft, en op de foto zelf zijn mond vol open! ]

het is trouwens wel vaak zo dat foto's die je s'avonds/s'nachts maakt (in het weekend) op je telefoon beter zijn dan in welke groote dan ook op je pc, is dit anderen ook opgevallen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkDante
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 13:34

DarkDante

Soeplepel

Ik heb echt alles door gelezen en heb mijn probje nog steeds niet kunnen oplossen:

Ik heb een v66 datakabel zonder software gekocht. Nu ik deze samen met me v525 aansluit op me pc komt er wel een melding "new usb device found".
Nu ik naar "harware devices" ga zie ik dus nergens me v525 terug om dus de drivers te updaten.

ik heb ik op meerdere PC's geprobeerd maar steeds het zelfde. Ik heb het ookal geprobeerd met MPT die bij de start van het programma de drivers wil instaleren, maar als ik dan USB kies en dan me v525 aansluit reageert het programma wel maar (voor de mensen die het progje kennen) het klokje draaien, wordt niet afgemaakt.

ik krijg echt het gevoel of XP wel een nieuw device herkent maar dit gelijk weer afstoot. Kan hem namelijk nergens terug vinden. :(

Don't ever underestimate the power of the Dark side

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
robert-630 schreef op 19 april 2004 @ 13:26:
[...]

datgeen heb ik nog nooit meegemaakt. [ k heb alleen een tumbnail waarop iemand zijn mond dicht heeft, en op de foto zelf zijn mond vol open! ]

het is trouwens wel vaak zo dat foto's die je s'avonds/s'nachts maakt (in het weekend) op je telefoon beter zijn dan in welke groote dan ook op je pc, is dit anderen ook opgevallen..?
bij mij op mijn v600 iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Ik laat t nog ff een x zien ik vind dit tog wel een groot verschil :/ ik zal er meer posten over een tijdje

Nieuw
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/11-04-04_0204.jpg

Oud
Afbeeldingslocatie: http://gallery.consumerreview.com/webcrossing/images/11-04-04_0205.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door hmd01 op 19-04-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Ik heb de foto's die ik gisteren heb gemaakt online gezet, Triplets v9, zat op deze telefoons. Ik zal ook nog foto's plaatsen met het verschil tussen Triplets v8 en v9.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar dat iedereen ze via een open-dir kan bekijken, je krijgt deze melding

aangezien het ik een open-dir tot nu toe niet voor elkaar krijg, zal ik ff alle url's van foto's opsommen : (weet iemand hiervoor een oplossing? :? )
edit:
onderstaande links werken wel, maar langzaam

1 WIT aan tafel, zonder kunstlicht 1.jpg, uploaded successfully.
2 URL: http://picserver.org/view_image.php/N21W7MUXU6CB
3
4 WIT aan tafel, zonder kunstlicht 2.jpg, uploaded successfully.
5 URL: http://picserver.org/view_image.php/TNZ21TOOS6C0
6
7 WIT aan tafel, zonder kunstlicht 3.jpg, uploaded successfully.
8 URL: http://picserver.org/view_image.php/H922434I5Z9W
9
10 WIT aan tafel, zonder kunstlicht 4.jpg, uploaded successfully.
11 URL: http://picserver.org/view_image.php/1EN25L1DI48K
12
13 WIT aan tafel, met kunstlicht 1.jpg, uploaded successfully.
14 URL: http://picserver.org/view_image.php/V0PUJII8253F
15
16 WIT hal, zwak licht 1.jpg, uploaded successfully.
17 URL: http://picserver.org/view_image.php/2791069BO8WC
18
19 WIT hal, zwak licht 2.jpg, uploaded successfully.
20 URL: http://picserver.org/view_image.php/3HCG1KU3O65Q
21
22 WIT hal, zwak licht 3.jpg, uploaded successfully.
23 URL: http://picserver.org/view_image.php/L8TQUFEV67JR
24
25 WIT hal, zwak licht 4.jpg, uploaded successfully.
26 URL: http://picserver.org/view_image.php/F5IN566T2I51
27
28 WIT buiten,-lamp 1.jpg, uploaded successfully.
29 URL: http://picserver.org/view_image.php/0SQ2V679KH54
30
31 WIT buiten,-lamp 2.jpg, uploaded successfully.
32 URL: http://picserver.org/view_image.php/ZFAXAA7X0J28
33
34 WIT buiten,-lamp NACHTSTAND.jpg, uploaded successfully.
35 URL: http://picserver.org/view_image.php/MK6FKOMS268H
36
37 WIT keuken, aanrechtverlichting.jpg, uploaded successfully.
38 URL: http://picserver.org/view_image.php/91CU3C8H97N9
39
40 ROOD aan tafel, zonder kunstlicht 1.jpg, uploaded successfully.
41 URL: http://picserver.org/view_image.php/K8000YL468KM
42
43 ROOD aan tafel, zonder kunstlicht 4.jpg, uploaded successfully.
44 URL: http://picserver.org/view_image.php/6872H0LBRER7
45
46 ROOD aan tafel, met kunstlicht 1.jpg, uploaded successfully.
47 URL: http://picserver.org/view_image.php/E5A239P4KQ80
48
49 ROOD aan tafel, zonder kunstlicht 2.jpg, uploaded successfully.
50 URL: http://picserver.org/view_image.php/5KP2VE64ZC6Z
51
52 ROOD aan tafel, zonder kunstlicht 3.jpg, uploaded successfully.
53 URL: http://picserver.org/view_image.php/8NUJF20U3822
54
55 ROOD hal, zwak licht 1.jpg, uploaded successfully.
56 URL: http://picserver.org/view_image.php/9720621V434E
57
58 ROOD hal, zwak licht 2.jpg, uploaded successfully.
59 URL: http://picserver.org/view_image.php/66IW3G990B03
60
61 ROOD hal, zwak licht 3.jpg, uploaded successfully.
62 URL: http://picserver.org/view_image.php/9N03LLHQ1017
63
64 ROOD hal, zwak licht 4.jpg, uploaded successfully.
65 URL: http://picserver.org/view_image.php/9117Q9A2BONC
66
67 ROOD buiten,-lamp 1.jpg, uploaded successfully.
68 URL: http://picserver.org/view_image.php/3Z9IIX09NLGT
69
70 ROOD buiten,-lamp 2.jpg, uploaded successfully.
71 URL: http://picserver.org/view_image.php/ZG2JE3258R9X
72
73 ROOD buiten,-lamp NACHTSTAND.jpg, uploaded successfully.
74 URL: http://picserver.org/view_image.php/9XI82Y75LZP7
75
76 ROOD keuken, aanrechtverlichting.jpg, uploaded successfully.
77 URL: http://picserver.org/view_image.php/TMSZ7M0M9OJ7

Overduidelijk is de rode-lenscamera in bijna alle gevallen scherper met dezelfde instellingen als de witte-lenscamera, op beide toestelen zit Triplets 9 momenteel, (branded), op 1 paar foto's na waren de instellingen als volgt: lichtsterkte; automatisch, resolutie; hoog, belichting; 0, helderheid; 3.

[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 19-04-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
tja maar die van die post boven jou met die bier flesjes is toch een duidelijk verschil.

Ik heb trouwens een v600 maar lijkt me dat het de zelfde camera is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmd01 schreef op 19 april 2004 @ 15:11:
Ik laat t nog ff een x zien ik vind dit tog wel een groot verschil :/ ik zal er meer posten over een tijdje

foto`s
Shit man heb je tijd over ofzo :|

Kan mischien ook wel zijn dat er tussen verschillende (witte of rode) lenzen-camera`s ook nog verschillen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
en dan moet je eens bij die donkere plaatjes naar het verschil kijken als je met een programma de brightness omhoog haalt :)
(dan zie je een overduidelijk verschil, in het voordeel voor de rode)

edit: op plaatje van buiten, lamp-1 met rode lens, is te zien dat er viooltjes op de tafel staan :P

[ Voor 22% gewijzigd door poesje op 19-04-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 19 april 2004 @ 15:56:
en dan moet je eens bij die donkere plaatjes naar het verschil kijken als je met een programma de brightness omhoog haalt :)
(dan zie je een overduidelijk verschil, in het voordeel voor de roode)
idd, alleen ik had eigenlijk niet alleen van die close-up foto's moeten schieten, maar ook foto's van bijv. een tafel. (beter vergelijkingsmateriaal met de andere) maar misschien dat hij nog ook van dit soort close-up foto's gaat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er echt al mensen die het vodafone logo van de voorkant af hebben kunnen halen et wil me namelijk niet lukken ook niet met die plaatjes in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:25:
Zijn er echt al mensen die het vodafone logo van de voorkant af hebben kunnen halen et wil me namelijk niet lukken ook niet met die plaatjes in de startpost.
zie topic 1 :).

Is mij gewoon gelukt met 1 of 2 eurocent muntje en dan over het logo
geen enkel krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 19 april 2004 @ 17:42:
[...]

zie topic 1 :).

Is mij gewoon gelukt met 1 of 2 eurocent muntje en dan over het logo
geen enkel krasje.
dank u het is mij nu ook gelukt gewoon rustig met een 1 eurocent muntje over het logo en je verwijdert het krasloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:37:
[...]

dank u het is mij nu ook gelukt gewoon rustig met een 1 eurocent muntje over het logo en je verwijdert het krasloos :P
daar waren we in topic 1 ook al achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK...mensen..je hoeft niet post na post elkaar te quoten hoor...

offtopic:
jammer dat ze niet opnamen ragnar.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

wow gespot in het v600 topic orginele oem covers compleet voor de v500!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heeft er nog niemand gereageerd op mijn vragen mag ik jullie nog even om aandacht vragen?
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 13:21:
Hallo forummers, ik ben op zoek naar software die als een soort verkenner de bestanden op de V525 kan laten zien. Ik heb namelijk wat vervuiling veroorzaakt door er spellen op te zetten waarbij het installeren mis ging. Deze wil ik graag verwijderen. Let wel: ik gebruik een bleutooth dongle (MyCom).
Ik heb beide versies van P2k File manager op motclub geprobeerd maar het lukt me niet om contact te krijgen met de V525.
Vragen:
-Zou het moeten kunnen met dit programma (P2k File manager) via Bleutooth, zo ja welke versie kan ik dan het beste nemen, pst.ddl of p2k.sys?
- Zijn er nog andere bestandsbeheerprogramma's beschikbaar die werken met een bleutooth dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
nee dit kan niet , als je de topics hebt doorgelezen wist je dat p2kman voor datakabel is en dat staat in de readme!
verder zijn er geen programma's voor bluetooth die alles laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij victorgsm een code kopen voor 600 dollar ofzo...dan kun je gsm`s unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan legaal mbv IMEI codes via internet. Maar goed, dit gaat al weer te ver mbt flexen/flashen enz.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.