jep die heb ik ook en past precies en je behoud je goeie bereik!
Verwijderd
He in de F.A.Q. in de startpost staat zon link naar een zipfile met al die plaatjes die je kan verwijderen (heb ik gedaan
) maar waar is die onderste file voor?
Ws_ftp.log?
Als ik die vervang, wat verwijder ik dan?
Ws_ftp.log?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 11:35 ]
Ik heb hetzelfde probleem als [rml]Cheeky in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV]"[/rml] 
Het modem is goed geinstalleerd (met mpt v2.20 drivers)

maar als ik vervolgens bij diagnostics op 'Query modem' klik, geeft ie de ene keer keurig een result, en de andere keer 'modem not available'
Als 't modem wél available is en ik start vanuit mpt 't Multimedia Center op dan gebeurt er een tijdje nix, en krijg ik vervolgens de melding
"Communication Port unavailable"
iemand enig idee wat ik fout doe
MSS & PST doen 't wel gewoon ....

maar als ik vervolgens bij diagnostics op 'Query modem' klik, geeft ie de ene keer keurig een result, en de andere keer 'modem not available'
Als 't modem wél available is en ik start vanuit mpt 't Multimedia Center op dan gebeurt er een tijdje nix, en krijg ik vervolgens de melding
"Communication Port unavailable"
Dan vervang je niks, dat bestandje is een logfile van een ftp client. Het staat dus los van jouw telefoon. Als je het opent met notepad zie je het ook.Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 11:28:
He in de F.A.Q. in de startpost staat zon link naar een zipfile met al die plaatjes die je kan verwijderen (heb ik gedaan) maar waar is die onderste file voor?
Ws_ftp.log?
To be, or not to be...
update die standaard modem driver (welke jij nu van MPT2.20 gebruikt) eens en zet hem dan op de usbmot2000.inf van in je PST folder, over het algemeen helpt datTheRookie schreef op 12 april 2004 @ 11:53:
Ik heb hetzelfde probleem als [rml]Cheeky in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV]"[/rml]
[afbeelding]
"Communication Port unavailable"![]()
Als ik dat probeer krijg ik:
[edit]
modem ge-uninstalled
usbser.sys uit \system32\drivers ge-delete
scan for changes
alsnog in PST directory laten zoeken en die driver geïnstalleerd
helaas nog steeds zelfde probleem...
Zijn blijkbaar dezelfde ?The wizard could not find a better match for your hardware than the software your currently have installed
[edit]
modem ge-uninstalled
usbser.sys uit \system32\drivers ge-delete
scan for changes
alsnog in PST directory laten zoeken en die driver geïnstalleerd
helaas nog steeds zelfde probleem...
[ Voor 38% gewijzigd door TheRookie op 12-04-2004 12:19 . Reden: alternatief bedacht ]
Ik zag laatst ook een foto van een hele kleine atenne op got 3 mm ofzo weet iemand waar die te verkrijgen is?hmd01 schreef op 12 april 2004 @ 11:02:
[...]
jep die heb ik ook en past precies en je behoud je goeie bereik!
Die was volgensmij ook het kleinst. SORRY voor het 2 keer postenV525 schreef op 12 april 2004 @ 13:08:
[...]
Ik zag laatst ook een foto van een hele kleine atenne op got 3 mm ofzo weet iemand waar die te verkrijgen is?
[ Voor 6% gewijzigd door V525 op 12-04-2004 13:13 ]
@poesje: de versie v/d USB Modem driver is trouwens 2.1.0.1, de driver date is 01-10-2003
kreeg net terwel ik in mutlimedia>sounds een mp3 liet afspelen iets vreemds
Tijdens het het afspelen onderbroken met het rode hoorntje maar drukte per ongeluk ook tegelijk op de profiel button....zat opeens in een soort developer menu allemaal leestekens voor batt enz enz...kreeg het ook niet meer weg
Melding: service all ready in favorite
Uit/aan batt eruit niks hielp....dacht gvr*domme, daar gaat m'n foontje
Maar toen ik de adapter eraan hing..werd tie weer levend
Erg vreemd
Tijdens het het afspelen onderbroken met het rode hoorntje maar drukte per ongeluk ook tegelijk op de profiel button....zat opeens in een soort developer menu allemaal leestekens voor batt enz enz...kreeg het ook niet meer weg
Melding: service all ready in favorite
Uit/aan batt eruit niks hielp....dacht gvr*domme, daar gaat m'n foontje
Maar toen ik de adapter eraan hing..werd tie weer levend
Erg vreemd
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
die eerste twee links in de startpost onder 'ringtones, wallpapers and games' werken (bij mij) niet!

Verwijderd
een tijdje geleden werd er gesproke over een revieuw maken van de V525, maatr dat is al 10 paginas terug ongeveer is het niet slim om je dan nu te 'melden'? dan doe ik alvast mee
Verwijderd
Hey zou je me ajb de link kunnen geven van de guide voor de full covers? Ik ben hier namelijk al een tijdje naar opzoek, want ik ben zo fucking onhandig met dit soort dingen.Nanax schreef op 11 april 2004 @ 19:16:
Toch een verzoekje, als die dingen een dezer dagen bij jullie op de mat vallen willen jullie dan even wat foto's maken, en ook van de montage? (van de faceplate) ik ben daar nou weer net niet zo handig mee. op HowFo staat wel eem guide voor de full cover.
thanks...
Verwijderd
Pff prutsers....:) stappenplan:
1. Je haalt te rubbertjes aan de binnenkant van je v525 af(je pakt een hele dunne naald of spelt van je moeder, deze prik je helemaal aan de zijkant van het rubbertje, dan glijd deze erin (omg Am i actually saying this ?!?) en dan wip je hem zo omhoog,niet zo moeilijk toch..), dus links boven , links onder, rechts boven en rechts onder je lcd scherm aan je binnenkant, daaronder zie je boven 2 zwarte en onder 2 metalen torx 6 schroevjes.
2. Je pakt of een torx 6 schroevendraaier of zoals ik een gewone platkop schroevendraaier die precies in zo`n schroevje past, dan kun je hem er gewoon uit draaien.
3. dit doe je bij alle 4 schroefjes.. dan ga je met je nagel onder de rand waar je je faceplate ziet ophouden ( naast de 2 onderste schroefjes) en duw je de faceplate een beetje naar buiten
4. gevolg --> klik hij schiet los, dan haal je hem een beetje los tot het niet verder wil, dan sluit je je cover en dan wil de rest ook los..
5. voor montage nieuwe faceplate zie omgekeerde volgorde
1. Je haalt te rubbertjes aan de binnenkant van je v525 af(je pakt een hele dunne naald of spelt van je moeder, deze prik je helemaal aan de zijkant van het rubbertje, dan glijd deze erin (omg Am i actually saying this ?!?) en dan wip je hem zo omhoog,niet zo moeilijk toch..), dus links boven , links onder, rechts boven en rechts onder je lcd scherm aan je binnenkant, daaronder zie je boven 2 zwarte en onder 2 metalen torx 6 schroevjes.
2. Je pakt of een torx 6 schroevendraaier of zoals ik een gewone platkop schroevendraaier die precies in zo`n schroevje past, dan kun je hem er gewoon uit draaien.
3. dit doe je bij alle 4 schroefjes.. dan ga je met je nagel onder de rand waar je je faceplate ziet ophouden ( naast de 2 onderste schroefjes) en duw je de faceplate een beetje naar buiten
4. gevolg --> klik hij schiet los, dan haal je hem een beetje los tot het niet verder wil, dan sluit je je cover en dan wil de rest ook los..
5. voor montage nieuwe faceplate zie omgekeerde volgorde
edit:
gebruik niet je schroevendraaier om je faceplate omhoog te wippen, materiaal is nl. niet erg krasbestendig....
gebruik niet je schroevendraaier om je faceplate omhoog te wippen, materiaal is nl. niet erg krasbestendig....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 19:38 ]
Verwijderd
die kun je krijgen bij [spamspam] , daar heb ik die van mij ook besteld... is echt heel kleinV525 schreef op 12 april 2004 @ 13:13:
[...]
Die was volgensmij ook het kleinst. SORRY voor het 2 keer posten
[ Voor 5% gewijzigd door intoxicated op 12-04-2004 21:00 ]
Schobbejak, Holleboomer doet die review, zijn telefoon is voor reparatie weg vandaar dat hij zo weinig post(, en ze zijn aan het verbouwen). Als hij zijn telefoon terug heeft schrijft hij een review, lijkt me niet dat hij je hulp nodig heeft 
overigens hoef je echt niet om de 5 pagina's te vermelden dat dmixx die antenne's verkoopt hoor. vrij irritant.
overigens hoef je echt niet om de 5 pagina's te vermelden dat dmixx die antenne's verkoopt hoor. vrij irritant.
Verwijderd
Nou, je pakt een hele dunne naald of spelt van je moeder, deze prik je helemaal aan de zijkant van het rubbertje, dan glijd deze erin (omg Am i actually saying this ?!?) en dan wip je hem zo omhoog,niet zo moeilijk toch..
Kijk zo makkelijk gaat het....voor diegene die het nu nog, of niet kunnen of durven
voor 5euries doe ik het voor je
voor 5euries doe ik het voor je

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:31:
Nou, je pakt een hele dunne naald of spelt van je moeder, deze prik je helemaal aan de zijkant van het rubbertje, dan glijd deze erin (omg Am i actually saying this ?!?) en dan wip je hem zo omhoog,niet zo moeilijk toch..
Verwijderd
Goh dat niemand dat zelf kon uitvinden zeg........zo moeilijk is dat tog ook weer nieVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:31:
en ff voor de duidelijkheid.... er mag eigenlijk niet eens gepost worden over die inkoopactiesNanax schreef op 12 april 2004 @ 19:17:
Schobbejak, Holleboomer doet die review, zijn telefoon is voor reparatie weg vandaar dat hij zo weinig post(, en ze zijn aan het verbouwen). Als hij zijn telefoon terug heeft schrijft hij een review, lijkt me niet dat hij je hulp nodig heeft
't was zelfs al in topic 3 (ofzo) aan de orde gekomenVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:49:
[...]
Goh dat niemand dat zelf kon uitvinden zeg........zo moeilijk is dat tog ook weer nie
offtopic:
@hieronder:
ik snap nie waarom ie zo veel reclame moet maken....
(tenzij ie natuurlijk zijn aankopen niet kwijt komt
)
@hieronder:
ik snap nie waarom ie zo veel reclame moet maken....
(tenzij ie natuurlijk zijn aankopen niet kwijt komt
de v500/v525 antenne heeft toch zelfde aansluiting als v600??
er staat namelijk bij BC een v600 antenne voor 9.99 (weet niet hoe ie eruit ziet)
[ Voor 74% gewijzigd door poesje op 12-04-2004 20:57 ]
D-mixx is al geband voor zijn inkoopactie gedrag en in het v600 topic is al behoorlijk huis gehouden, niet iedereen kan die reclame waarderen en die andere kerel die net dat adres posten is een kennis(?) van d-mixx.
[ Voor 12% gewijzigd door Nanax op 12-04-2004 21:37 ]
Verwijderd
idd, volgens mij is het algemene tweak-niveau hier niet bijster hoog, veel posters die voor de gelegenheid ff een GoT-account hebben aangemaakt...Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:49:
[...]
Goh dat niemand dat zelf kon uitvinden zeg........zo moeilijk is dat tog ook weer nie
Verwijderd
Nou zeg niks over tweak niveau ik zette er een dunne schroevendraaier op maar dit kwam niet helemaal goed. Hij liet toen NIET los en een klein krasje op mijn phoneVerwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:49:
[...]
Verwijderd
Ja ok dan snap je dus waarschijnlijk dat je dat niet weer moet doen en ga je een andere oplossing zoeken, en als je een beetje nadenkt begrijp je hopelijk dat het het dan met een kleiner voorwerp moet doen. Dat hoeft tog niet iemand anders je uit te leggen......Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:25:
[...]
Nou zeg niks over tweak niveau ik zette er een dunne schroevendraaier op maar dit kwam niet helemaal goed. Hij liet toen NIET los en een klein krasje op mijn phone
Verwijderd
Hey Mensuh!!!
Ik heb alles eindelijk voor elkaar,
ik heb gewoon een bluetooth gekocht!
Niet dat geouwehoe met software drivers enz enz..... je word en nog chagerijnig van ook!!!! Ik raad echt iedereen aan voor bluetooth usb adapter. Je betaalt wel ineens €30,- maar dan weet je zeker dat het lukt. Echt super, keb al 10 spellen er op staan. Ik ben een aantal weken bezig geweest met die software maar ik werd gek! En met bluetooth nog geen uurtjuh! Sorry voor al die zeurende berichtjes van mij
Maar als iemand nog een super site vind over games,wallpapers en sreensavers..... tell me please.... want er doen er al een paar uit de startpost niet. En Motclub heb ik al gezien....
Niet dat geouwehoe met software drivers enz enz..... je word en nog chagerijnig van ook!!!! Ik raad echt iedereen aan voor bluetooth usb adapter. Je betaalt wel ineens €30,- maar dan weet je zeker dat het lukt. Echt super, keb al 10 spellen er op staan. Ik ben een aantal weken bezig geweest met die software maar ik werd gek! En met bluetooth nog geen uurtjuh! Sorry voor al die zeurende berichtjes van mij
gefeliciteerd
...maaruh 10spellen erop?...loop je geheugen niet een beetje vol
quote]nathalie1985 schreef op 13 april 2004 @ 10:38:
Hey Mensuh!!!
ik heb gewoon een bluetooth gekocht!
Maar als iemand nog een super site vind over games,wallpapers en sreensavers..... tell me please.... want er doen er al een paar uit de startpost niet. En Motclub heb ik al gezien.... ;)[/quote]
Hey Mensuh!!!
Verwijderd
Ja dat klopt, maar ik heb nog ongeveer2529 vrij maar keb nu nog 6 spellen, ff allemaal kijk of ze leuk zijn he. Zoniet verwijder ik ze weer. Weet jij toeveallig nog een site die niet in de startpost staat???
[/quote]silitek schreef op 13 april 2004 @ 10:41:
gefeliciteerd...maaruh 10spellen erop?...loop je geheugen niet een beetje vol
![]()
Hey Mensuh!!!
Ik heb alles eindelijk voor elkaar,ik heb gewoon een bluetooth gekocht!
![]()
Niet dat geouwehoe met software drivers enz enz..... je word en nog chagerijnig van ook!!!! Ik raad echt iedereen aan voor bluetooth usb adapter. Je betaalt wel ineens €30,- maar dan weet je zeker dat het lukt. Echt super, keb al 10 spellen er op staan. Ik ben een aantal weken bezig geweest met die software maar ik werd gek! En met bluetooth nog geen uurtjuh! Sorry voor al die zeurende berichtjes van mijMaar als iemand nog een super site vind over games,wallpapers en sreensavers..... tell me please.... want er doen er al een paar uit de startpost niet. En Motclub heb ik al gezien....
Wat in de startpost staat is het wel zo'n beetje, beste links voor games enz...
mwah, maak het uit. PacMan is wel gaaf op je foontje...geluid werkt ook nog 
Wat zijn jullie favo games?
Ik denk dat ik een andere pacman dan jij hebt heb klinkt maf..
ik heb Pman maar die heb geen geluid
Ik denk dat ik een andere pacman dan jij hebt heb klinkt maf..
ik heb Pman maar die heb geen geluid
Verwijderd
waar heb je die Pacman vandaan keb hem in het spaans zonder geluidsilitek schreef op 13 april 2004 @ 11:19:
mwah, maak het uit. PacMan is wel gaaf op je foontje...geluid werkt ook nog![]()
[...]
Verwijderd
klopt doen het hier ook niet jammer genoeg!!Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 14:54:
die eerste twee links in de startpost onder 'ringtones, wallpapers and games' werken (bij mij) niet!![]()
![]()
zal ik daar maar even de eerste 3 van maken

Verwijderd
Top 3:
1. Puzzle Bobble
2. Rayman 3
3. Gulo's Tale
Maar ik heb het er nog maar een dag opstaan dus bij sommige spellen ben ik nog maar net begonnen. Dus dit hierboven kan nog veranderen
Verwijderd
Heeft iemand nog een andere site? De echt goeie in de startpost zijn dood. Of kan iemand niet een ftp/site opzetten? Heb het eindelijk werkend gekregen. Mini Golf is erg leuk mensen
Verwijderd
waar heb je die vandaan dan? Ik kan geen leuke meer vinden????Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 11:45:
Heeft iemand nog een andere site? De echt goeie in de startpost zijn dood. Of kan iemand niet een ftp/site opzetten? Heb het eindelijk werkend gekregen. Mini Golf is erg leuk mensen
Wel met posten een klein beetje oppassen met wat wel en niet copyrighted is he
[ Voor 10% gewijzigd door intoxicated op 13-04-2004 12:25 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Weet iemand waar die hele kleine atenne te verkrijgen is??? Die in een punt afloopt. Heb al gezocht maar kon die atenne nergens vinden.
[ Voor 40% gewijzigd door V525 op 13-04-2004 14:01 ]
4de keer dat je zo iets vraagt, omschrijf het dan op zijn minst wat duidelijker 
wanneer gezien, waar heb je er van gehoord? etc
die dingen van d-mizz zijn toch stomp

wanneer gezien, waar heb je er van gehoord? etc
die dingen van d-mizz zijn toch stomp
[ Voor 17% gewijzigd door Nanax op 13-04-2004 14:29 ]
Jij bedoeld die van de inkoopactie van D-MiXxX. Die heb ik nu ook, hij is echt veel kleiner dan die van daydeal, en past veel beter (heb ze beide). D-MiXxX kocht bij zo'n duits bedrijfje. Inkoop actie loopt nog steeds op ia.net.V525 schreef op 13 april 2004 @ 14:00:
Weet iemand waar die hele kleine atenne te verkrijgen is??? Die in een punt afloopt. Heb al gezocht maar kon die atenne nergens vinden.
//edit
Weet iemand hoe je mms werkend krijgt? Ik heb die instellingen ingevoerd (volgens de orange site, heb orange sim) maar ik kan 1 ding niet instellen?
De optie die moet =
webrpofielen -> bewerken -> service type.
Ik kan alleen wap of http kiezen maar er staat dat ik GPRS zou moeten kunnen kiezen? Service desk van orange zei ook dat mms zou werken volgens deze instellingen. Rest heb ik staan zoals het moet staan. zowel onder web profielen als onder mms opties zelf.
Iemand een idee?
[ Voor 36% gewijzigd door Flapmo op 13-04-2004 14:16 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Hij doet het nietVerwijderd schreef op 13 april 2004 @ 12:48:
http://wap.rousso.net/main.htm hier.
Tuurlijk pas ik op.
En Ragnar, kan je ff reageren op het forum van de inkoopactie. Ik (en vele andere bestellers) willen onderhand onze faceplates/antennes wel een x ontvangen
Misschien een leuke link voor de startpost:
www.phunkyphones.net
Staan veel poly beltonen, je kan ze eerst luisteren. Downloaden kan helaas niet (
..faq got) want er zit zo'n ongelooflijk irritante (wederom
) © op de rechtermuisknop...
moet je is je rechtermuis ingedrukt houden en dan op ok klikken en dan pas rechtermuis loslaten..
Uiteraard kan je de midi's gewoon naar je telefoon zenden. BT/kabeltje
//edit
Zojuist een een 4+mb mp3 op me foon geknalt via me BT, blijkt ie gewoon te werken, dacht dat limiet 150kb was
.
www.phunkyphones.net
Staan veel poly beltonen, je kan ze eerst luisteren. Downloaden kan helaas niet (
moet je is je rechtermuis ingedrukt houden en dan op ok klikken en dan pas rechtermuis loslaten..
//edit
Zojuist een een 4+mb mp3 op me foon geknalt via me BT, blijkt ie gewoon te werken, dacht dat limiet 150kb was
[ Voor 26% gewijzigd door Flapmo op 13-04-2004 16:06 ]
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:21:
Welke schermpje bij rechtermuisknop, geen problemen mee met vuurvosje
//edit
ok, hij ging niet al te snel meer op het einde, maar hij kan er dus gewoon op
R.Kelly ft Baby - Best of both worlds
//edit
Die thema's zijn niet echt uber, meer alleen een BG pic. Screensaver enzo zie je toch niet vaak.. En die balken blijven de kleur die je in personalisatie hebt staan. Dan vind ik dat beter op de t610. Daar gaat echt alles mee.
[ Voor 58% gewijzigd door Flapmo op 13-04-2004 17:23 ]
Verwijderd
He op wap.rousso.net (ofzo) onder games staat een FIFA game.
Ik helemaal door dolle heen
alleen je kunt de taal niet instellen ?!
weet iemand een Engelse versie???
edit: een freeware versie
?
Ik helemaal door dolle heen
edit: een freeware versie

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 17:52 ]
Verwijderd
Weet iemand al hoe je dat piepje aan de zijkant verwijdert? met het profiel "luid" want onder vibra hoor je geen piepje als je het zijknopje indrukt....(ik kan mn profielen menu niet meer in...iets te veel verwijdert...
@DaniLen: mag je volgens mij niet vragen ivm licentie shit op die spelletjes waar je eigenlijk voor moet betalen
@DaniLen: mag je volgens mij niet vragen ivm licentie shit op die spelletjes waar je eigenlijk voor moet betalen
denk dat we je daar ff geen antwoord op geven als we geen OW willen
Opslaan kan veel makkelijker:Flapmo schreef op 13 april 2004 @ 15:05:
Misschien een leuke link voor de startpost:
www.phunkyphones.net
Staan veel poly beltonen, je kan ze eerst luisteren. Downloaden kan helaas niet (..faq got) want er zit zo'n ongelooflijk irritante (wederom
) © op de rechtermuisknop...
//edit
Zojuist een een 4+mb mp3 op me foon geknalt via me BT, blijkt ie gewoon te werken, dacht dat limiet 150kb was.
gewoon klikken op dat play-icoontje
in windows media player dan bestand-->media opslaan als
heb je al de normale versie ergens gevonden? Ik ben ook nog steeds opzoek naar een mooie snake game!!Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:25:
He op wap.rousso.net (ofzo) onder games staat een FIFA game.
Ik helemaal door dolle heenalleen je kunt de taal niet instellen ?!
edit: een freeware versie?
[ Voor 8% gewijzigd door MaStar op 13-04-2004 22:37 ]
kan hier nog makkelijker, klik op dat play-icoontje en dan gewoon opslaan.Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:36:
[...]
Opslaan kan veel makkelijker:
gewoon klikken op dat play-icoontje
in windows media player dan bestand-->media opslaan als
Dan kan k gewoon de .mid opslaan en afspelen
Je kan idd gewoon save target as doen, alleen in IE zit er een soort © ingebouwd zodat je niet zou kunnen saven, alleen deze is al zo oud als de weg naar rome en iedereen weet dat als je je rechtermuis ingedrukt houdt als je die msg wegklikt je alsnog je 'right mouse options' krijgt.Pittie schreef op 14 april 2004 @ 07:45:
[...]
kan hier nog makkelijker, klik op dat play-icoontje en dan gewoon opslaan.
Dan kan k gewoon de .mid opslaan en afspelen
Batterij gaat wel sneller leeg als je zo'n mp3tje loopt af te spelen
Verwijderd
Hoe staat het eigenlijk met de inkoopactie, tijdje niks van Ragnar gehoord......de spullen moeten nu toch ongeveer wel binnen zijn............?
Verwijderd
Hallo
Heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem.
Ik heb dus een Motorola V500 en ben er tevreden van maar er zit mij 1ding dwars.
Ik gebruik het telefoongeheugen maar ik zou dan graag alleen maar die nummer daar van zien.
Nu krijg ik alle nummers te zien, dus zowel sim als telefoongeheugen. Dit geeft natuurlijk dubbele nummers en is enorm onhandig.
Iemand een tip???? Heb het toestel nog maar een dag, dus ben newbie.
Voor het overige ben ik er tevreden over.
Een anders vraagje, kan je de gegevens op een snelle manier overzetten van Nokia naar Motorala?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten
P.
Ik heb dus een Motorola V500 en ben er tevreden van maar er zit mij 1ding dwars.
Ik gebruik het telefoongeheugen maar ik zou dan graag alleen maar die nummer daar van zien.
Nu krijg ik alle nummers te zien, dus zowel sim als telefoongeheugen. Dit geeft natuurlijk dubbele nummers en is enorm onhandig.
Een anders vraagje, kan je de gegevens op een snelle manier overzetten van Nokia naar Motorala?
Groeten
P.
Verwijderd
Zie hier: http://gathering.tweakers...message/20480677#20480677Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 11:30:
Hallo
Groeten
P.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 11:41 ]
Verwijderd
nee nog niet gevonden, en een snake game voor V525 al helemaal nog nergens gezien...MaStar schreef op 13 april 2004 @ 22:32:
[...]
heb je al de normale versie ergens gevonden? Ik ben ook nog steeds opzoek naar een mooie snake game!!
(aanradertje: als je op wap.rousso.net een member wordt, krijg je toegang tot veel meer leuke downloads) <- hier mag ik toch wel over praten, aangezien de site in de startpost zelf staat?

laat ik mn vraag anders stellen: weet iemand een site waar ik FIFA kan kopen?
want dat heb ik dr wel voor over
(zo nou is het toch goed ivm licentie?)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 15:14 ]
De order is betaald via me paypal, zojuist gedaan. Nu wordt het wachten, heb zo'n gevoel dat international airmail wel eens even kan duren..
Verwijderd
Ik kom niet uit de e-mail instellingen!! Heb al goed overal gezocht maar nergens specifieke instellingen voor Telfort (abonnement). Iemand met Telfort waar e-mail wel mee werkt?
PS: een complete muzieksite met kleine MP3'tjes. Niet bedoeld voor de telefoon maar zeker wel mooi! http://www.htfr.com
PS: een complete muzieksite met kleine MP3'tjes. Niet bedoeld voor de telefoon maar zeker wel mooi! http://www.htfr.com
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 17:33 ]
Verwijderd
Weet niet oftie al voorbijgekomen is, maar ik vond het wel een leuk proggie om mee te klooien: Reqwireless WebViewer 3.5
"Reqwireless WebViewer is a fast HTML Web browser for Java-enabled (J2ME) mobile devices. WebViewer gives you access to the same Web content on your Java-capable cellphone or PDA that you get with any desktop browser. WebViewer is not a WAP browser; it's an HTML browser."
Maarre, pas op voor je data gebruik: ik opende net www.fok.nl, en dat was 64kb. Dus dat tikt ff aan
"Reqwireless WebViewer is a fast HTML Web browser for Java-enabled (J2ME) mobile devices. WebViewer gives you access to the same Web content on your Java-capable cellphone or PDA that you get with any desktop browser. WebViewer is not a WAP browser; it's an HTML browser."
Maarre, pas op voor je data gebruik: ik opende net www.fok.nl, en dat was 64kb. Dus dat tikt ff aan
Op GoT mag niet meer over IA's gesproken worden...Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 11:24:
Hoe staat het eigenlijk met de inkoopactie, tijdje niks van Ragnar gehoord......de spullen moeten nu toch ongeveer wel binnen zijn............?
you've got mail @ je vodafone accountVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:26:
he MaStar ik heb een snake spel gevonden.
geef je mail maar dan stuur ik m op
[ Voor 11% gewijzigd door MaStar op 14-04-2004 20:24 ]
Kreeg jij een betaalbevestiging?Flapmo schreef op 14 april 2004 @ 15:59:
De order is betaald via me paypal, zojuist gedaan. Nu wordt het wachten, heb zo'n gevoel dat international airmail wel eens even kan duren..
Wil je hem misschien ook naar mij mailen?Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:26:
he MaStar ik heb een snake spel gevonden.
geef je mail maar dan stuur ik m op
Of jij, MaStar?
Verwijderd
stuur dat snake spel ook maar naar mij plees
pukaki@hotmail.com , enne het is tog geen funsnake? 
*hoest* heeft iemand nog de orginele v525 monopoly? *nies*
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 22:26 ]
offtopic:
als jullie nou eens niet allemaal om dat snake gaan vragen....
is nogal vervuilend....
en 't is hier volgens mij ook geen sharing community!!
doe het dan via vaste punten, onderling via msn ofzo
als jullie nou eens niet allemaal om dat snake gaan vragen....
is nogal vervuilend....
en 't is hier volgens mij ook geen sharing community!!
doe het dan via vaste punten, onderling via msn ofzo
volgens mij is dat wel legaal om te geven, aangezien je er al voor betaald hebtVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:05:
(omdat het standaard op mobiel zit, anders hoor ik het graag als mensen er iets op tegen hebben)
monopoly.jad
monopoly.jar
edit:
(snap niet waarom ie deze post opeens onder m'n vorige zet, zei namelijk duidelijk edit
)
(snap niet waarom ie deze post opeens onder m'n vorige zet, zei namelijk duidelijk edit
[ Voor 52% gewijzigd door poesje op 14-04-2004 22:31 ]
zijn er al mensen die foto's hebben gemaakt van hun mobiel in een nieuw jasje? of mensen die dat nog willen doen...
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Verwijderd
een paar replies terug zeker een paar mensen tegengekomen die het zouden doen..
edit: de snake game doet het trouwens niet (had m nog niet uitgetest)
edit: de snake game doet het trouwens niet (had m nog niet uitgetest)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 15:42 ]
Verwijderd
owkeej ik denk dat ik het bijna snap met die datakabels 
maar nu ik wil op stuntprijzen.net deze datakabel kopen..
- USB Datakabel Motorola V60/V66/V70/T720/V525 Prijs: € 12.50
lijkt mij wel goed..
maar er zit geen software bij neem ik aan anders stata het er wel bij tog?
maar heb ik die software nodig? of als ik gewoon die datakabel aan me phone aansluit en aan me pc dat hij hem meteen herkent en dus naar deze computer ga en dan op die datakabel map klik en dan naar ringtoons of games ga en gooi daar een bestandje bij dat het erop staat
??
of hoe anders??
tell me
grtz Onno
lijkt mij wel goed..
maar heb ik die software nodig? of als ik gewoon die datakabel aan me phone aansluit en aan me pc dat hij hem meteen herkent en dus naar deze computer ga en dan op die datakabel map klik en dan naar ringtoons of games ga en gooi daar een bestandje bij dat het erop staat
of hoe anders??
tell me
grtz Onno
zeker nog niets gelezen hier?Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:53:
lijkt mij wel goed..
maar heb ik die software nodig? of als ik gewoon die datakabel aan me phone aansluit en aan me pc dat hij hem meteen herkent en dus naar deze computer ga en dan op die datakabel map klik en dan naar ringtoons of games ga en gooi daar een bestandje bij dat het erop staat??
of hoe anders??
tell me
grtz Onno
Is zonder programma's.
Die programmas kan je halen op motclub.com.
Een Tutorial staat in de startpost...
----------------------------------------------------------------
V525 Download-site Tip! Uit de startpost (http://v525.com.sapo.pt/) bestaat niet meer... Klopt dit?..
klopt jij mag ook ff lezen is al 3 keer gezegd in de laatste pagina's
Verwijderd
ok sorry.. maar bedankt!rjongen schreef op 15 april 2004 @ 15:59:
[...]
zeker nog niets gelezen hier?
Is zonder programma's.
Die programmas kan je halen op motclub.com.
Een Tutorial staat in de startpost...
----------------------------------------------------------------
V525 Download-site Tip! Uit de startpost (http://v525.com.sapo.pt/) bestaat niet meer... Klopt dit?..
kheb geen in namenlijk om tig posts te lezen(probeer wel het meeste te lezen! maar het gaat zo snel hiero
maar volgens mij zijn ze de site aant bij werken (motoclub dan) want krijg errors en gata sloom
ja, in een niet-nuchtere bui is dat niet helemaal doorgedrongen. Wel een beetje, maar ik dacht dat de startpost wel aangepast geweest zou zijn... Maar dat bleek niet het geval.Nanax schreef op 15 april 2004 @ 16:04:
klopt jij mag ook ff lezen is al 3 keer gezegd in de laatste pagina's
Verwijderd
Dr zit wel software bij (dat staat er ook bij......) alleen heb je er helemaal niks aan, het werkt namelijk niet met de V525 (dr staan wel wat ringtones op maar stelt ook nie heel veel voor), maar de software die je nodig hebt is gewoon te downloaden........Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:53:
lijkt mij wel goed..
maar heb ik die software nodig? of als ik gewoon die datakabel aan me phone aansluit en aan me pc dat hij hem meteen herkent en dus naar deze computer ga en dan op die datakabel map klik en dan naar ringtoons of games ga en gooi daar een bestandje bij dat het erop staat??
of hoe anders??
tell me
grtz Onno
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 16:50 ]
mischien dat holleboomer eens langs komt, zo veel kan ik of de andere er niet aan doen
als het te lang duurt contact ik wel even intoxicated of een van de andere
als het te lang duurt contact ik wel even intoxicated of een van de andere
wacht nog steeds op m'n face-plates
.....vraag me af of ze nog komen
zou wel leuk zijn voor jullie
ben benieuwd naar de looks
offtopic:
met praten over ia's moet je oppassen je kan het beter niet doen
met praten over ia's moet je oppassen je kan het beter niet doen
[ Voor 42% gewijzigd door Nanax op 15-04-2004 21:11 ]
ja sorry, ik weet ook niet wat ze rommelen bij DayDeal.
Maar er was hier nog iemand die daar gister ofzo besteld had... Wie was dat?
En heb je een betaalbevestiging gekregen?
(had ik al gevraagd, maar daar heb je niet op gereageerd, en je e-mail adres doet het niet.)
Modbreak:
Regel dat nou alsjeblieft buiten het forum om... daar is het hier niet voor bedoeld!
[ Voor 14% gewijzigd door Korakal op 15-04-2004 21:55 ]
Verwijderd
Ja ik snap ook niet wat ze daar bij daydeal aant doen zijn, service is zo te zien niet egt super, maarja.......
Als je ff omhoog scrollt weet je wie dat was, nl. Flapmo
Als je ff omhoog scrollt weet je wie dat was, nl. Flapmo
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 21:53 ]
Ik zie dat iedereen naar een leuke Snake game zoekt. Ik heb een tijd gewerkt aan een eigen Snake, maar heb het spel nooit afgemaakt.
Wat ik tot nu toe heb gemaakt is te vinden op:
Snake.zip
Als er genoeg mensen zijn die het leuk/mooi vinden, dan zal ik het een keer afmaken.
Wat ik tot nu toe heb gemaakt is te vinden op:
Snake.zip
Als er genoeg mensen zijn die het leuk/mooi vinden, dan zal ik het een keer afmaken.
Bij waprousso.net kan je ook themas downloaden, maar als ik deze naar mijn telefoon kopieer dan kan ik die thema nergens terug vinden ook niet bij het menu themas weet iemand waar ik deze kan vinden?
Verwijderd
doe je het via bluetooth? als je dat doed moet je het wel doen met OBEX Object Push, netzoals bij spelletjes verzendenV525 schreef op 15 april 2004 @ 23:33:
Bij waprousso.net kan je ook themas downloaden, maar als ik deze naar mijn telefoon kopieer dan kan ik die thema nergens terug vinden ook niet bij het menu themas weet iemand waar ik deze kan vinden?
Ja bedankt werkt nu welVerwijderd schreef op 15 april 2004 @ 23:36:
[...]
doe je het via bluetooth? als je dat doed moet je het wel doen met OBEX Object Push, netzoals bij spelletjes verzenden
OK Ik kan er niet meer tegen 
Sinds heel dit Topic vrijwel 3 nieuwe vragen ofzo erbij heeft gekregen tussen al dat standaard heel makkelijk zelf op te zoeken zooi stel ik maar een nieuwe vraag :
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om zijn v525 via BT als Audio Device te gebruiken/iets nuttigs mee te doen ?? Ik denk namelijk dat je dan een redelijk 13373 Microfoon/Headset heb als het lukt

* nero355 heeft dus meerdere keren gefaald
Sinds heel dit Topic vrijwel 3 nieuwe vragen ofzo erbij heeft gekregen tussen al dat standaard heel makkelijk zelf op te zoeken zooi stel ik maar een nieuwe vraag :
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om zijn v525 via BT als Audio Device te gebruiken/iets nuttigs mee te doen ?? Ik denk namelijk dat je dan een redelijk 13373 Microfoon/Headset heb als het lukt
* nero355 heeft dus meerdere keren gefaald
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Zit ook een ringtone inV525 schreef op 15 april 2004 @ 23:53:
Maar wat zijn de verschillen dan ik krijg nu alleen een andere achtergrond en een andere screensaver. Is er niet nog meer wat je erbij krijgt anders schiet het niet op
Maar ik vind dat je er nix aan hebt, er wordt nix geskinned zegmaar, zoals op de SE T610/630. Je houdt gewoon de standaard kleurenschema's. Maybe iets voor een firm/flex update
Hello Bastijn Vissers
We just want to let you know, your order has been shipped out on 4/15/2004 via International Airmail. Average delivery time is 4-7 days. Please be aware, delivery times may vary depending on distance, road and weather conditions and internal factors at the Postal Service; in some extreme instances, delivery may take up to 14 days or more. Please contact us if your order does not arrive in 14 days.

En idd, die thema's zijn niet veel waard

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 16-04-2004 08:35 ]
En jawel, hij is weer te bestellen in de online winkel van vodafone.
Nu voor €149,- met €15,- beltegoed
maar goed, nog steeds een koopje.
Nu voor €149,- met €15,- beltegoed
Verwijderd
Het klinkt wel interessant dat flexen. Maar hoe flex je de telefoon dan.
Kan je ook die standaard plaatjes weg krijgen zonder te flexen. Ik heb al geprobeerd die plaatjes weg te halen met dat .zip bestand maar dan krijg ik de melding dit bestand is read only. Ik kan ze dus niet over schrijven.
Kan je ook die standaard plaatjes weg krijgen zonder te flexen. Ik heb al geprobeerd die plaatjes weg te halen met dat .zip bestand maar dan krijg ik de melding dit bestand is read only. Ik kan ze dus niet over schrijven.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 11:11 ]
Je kan die 2e zin beter weghalenVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 10:13:
Het klikt wel interessant dat flexen. Maar hoe flex je de telefoon dan.
Dit topic is gesloten.