Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.
[ Voor 73% gewijzigd door intoxicated op 02-05-2004 13:13 ]
[ Voor 73% gewijzigd door intoxicated op 02-05-2004 13:13 ]
denk even na aub voordat u blaat...Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 11:16:
Dus maandag krijgen we er een binnen?
Of doebn ze nie aan vrijdag versturen?
Hoezo hebben we m dan nie zaterdag gekregen:S
Slaat nergens op
Maandag wil m dan wel hebben
[ Voor 13% gewijzigd door Flapmo op 03-05-2004 09:02 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 15:08:
[...]
Opslaan als JPEG, met een lage compressie. Als je een file overhoudt van, zeg, 20 á 30 kb is t zeker goed genoeg voor je Motorola (qua kwaliteit dan)
Verwijderd
je kunt m heel goed vrijdag op de bus doenFlapmo schreef op 02 mei 2004 @ 19:28:
[...]
denk even na aub voordat u blaat...
vrijdag: koninginnedag
Zaterdag: kan idd verzonden zijn toen
zondag: kunnen zij wel werken maar ptt doet dat niet
maandag: ptt werkt (dag1 of 2 dus, ligt eraan of ze zaterdag verzonden)
dinsdag: dag 2 of 3
woensdag: prob krijg je hem woensdag.
//edit
de binnenkantjes van de frontjes van daydeal kunnen wel vrij gemakkelijk los overigens. Even weken in warm water en je trekt ze er zo af.
Als jij dat weet, waarom vraag je het dan?Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 11:04:
[...]
je kunt m heel goed vrijdag op de bus doen
Alleen wordt ie dan nie dezelfde dag geleegd
Verwijderd
Verwijderd
Ik had hem ook bij Dixons besteld, voordat ie uit was. Toen kon je hem al reserveren. Ik gaf toen aan dat ik hem de 20e wilde hebben, geloof ik. Iig kreeg ik hem op de aangegeven dag.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:22:
beste mensjes,
ik heb gister (zondag 2 mei) een motorola v525 besteld op dixons.nl
er werd aangegeven dat ik waartschijnlijk vandaag (maandag 3 mei) mn mobiel zou ontvangen onder rembours. (€150 met €15 bltgd , geen verzendkosten)
Ontvang ik inderdaad de v525 vandaag al???![]()
En is hij eventueel ook gewoon te koop bij een dixons filiaal ???
Verwijderd
Nanax schreef op 03 mei 2004 @ 14:19:
@nathalie
dat is vrij simpel. maak met notepad een bestandje, sla dat op als [insert-naam].gif of bijv.mid etc. simpel
Verwijderd
Ja dat klopt, maar leg eens uit wat je niet lukt, hier hebben we niet egt wat aan en zeg dan ook welke zes plaatjes je er nog op hebt staan.......het helpen gaat dan een stuk makkelijker........Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 15:03:
lukt me nietisert-naam moet toch sky bvb komen te staan dus: sky.gif
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 15:27:
[...]
Ja dat klopt, maar leg eens uit wat je niet lukt, hier hebben we niet egt wat aan en zeg dan ook welke zes plaatjes je er nog op hebt staan.......het helpen gaat dan een stuk makkelijker........
Dan heb je waarschijnlijk 'Verberg extensies voor bekende bestandstypen' aanstaan. Dit houdt in dat bekende extensies zoals ".txt" niet getoont worden in de bestandsnamen. Dus al jij via notepad dit zo opslaat dan is de naam van het document eigenlijk 'Sky.gif.txt', maar verbergt hij '.txt. voor jou, zodat je denkt dat het 'Sky.gif' heeft. Zoek even op Google hoe je kunt controleren of dat aan staat, en hoe je dat kunt uitzetten.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 15:33:
Sorry, Ik heb de volgende plaatjes er nog in staan: Sky, Tattoo, Dog, Beach, Bunny en Hot.
Ik doe als volgt:
Ga naar Kladblok
Nieuw
Opslaan als
Sky.gif
dan kopier ik hem naar mn phone
maar dan doet die dus niks
In Windows Verkenner:Scaror schreef op 03 mei 2004 @ 16:22:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk 'Verberg extensies voor bekende bestandstypen' aanstaan. Dit houdt in dat bekende extensies zoals ".txt" niet getoont worden in de bestandsnamen. Dus al jij via notepad dit zo opslaat dan is de naam van het document eigenlijk 'Sky.gif.txt', maar verbergt hij '.txt. voor jou, zodat je denkt dat het 'Sky.gif' heeft. Zoek even op Google hoe je kunt controleren of dat aan staat, en hoe je dat kunt uitzetten.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 16:42:
Nou ik zie veel leuke wallpapers maar als ik ze naar mn gsm verstuur dan zijn ze lelijk en wazig ik heb wel een site voor wallpapers maar die is al weer saai haha
Met welke programma maak je dat? Ik wil dat oowk![]()
Ik zag bij howard forum dat jij ze ook maakte, gaaf man!
[...]
Verwijderd
Verwijderd
dat komt omdat tattoo/dog/beach/bunny en hot in ieder geval al een .JPG zijnVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 15:33:
Sorry, Ik heb de volgende plaatjes er nog in staan: Sky, Tattoo, Dog, Beach, Bunny en Hot.
Ik doe als volgt:
Ga naar Kladblok
Nieuw
Opslaan als
Sky.gif
dan kopier ik hem naar mn phone
maar dan doet die dus niks
[...]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door intoxicated op 03-05-2004 23:38 ]
Verwijderd
Lijkt me duidelijk, dus probeer het aub niet hier nog eens.intoxicated schreef op 03 mei 2004 @ 17:49:
We geven hier geen support op flashen/flexen en bijbehorende problemen, in welk opzicht dan ook.
Verwijderd
Verwijderd
Ikke al wel, de 28ste ofzo iets al.Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 18:40:
hoi,
heb een vraagje
wie van jullie heeft al het beltegoed ontvangen.
de eerste tien euro die zo toch de laatste werkdag van de maand worden bijgeschreven.
heb nog niks ontvangen?
wie wel?
ik heb het al ontvangen, ze zeggen dat je een smsje krijgt maar het is een quick view berichtje, op een v525 van me kwam het in beeld toen ik een foto wilde maken dus klikte het per ongeluk weg, kon alleen nog iets lezen van €10,- , op me andere foon die ik die dag wel aanhad maar niet gebruikte kreeg ik helemaal geen berichtje maar had ik wel extra beltegoed gekregen. Iemand enig idee wat het nut is van die quickview berichten t.o.v smsjes?Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 18:40:
hoi,
heb een vraagje
wie van jullie heeft al het beltegoed ontvangen.
de eerste tien euro die zo toch de laatste werkdag van de maand worden bijgeschreven.
heb nog niks ontvangen?
wie wel?
Quickview berichten komen rechtstreeks afkomstig van de provider en hebben een hogere prioriteit, denk ikrobert-630 schreef op 03 mei 2004 @ 18:52:
[...]
ik heb het al ontvangen, ze zeggen dat je een smsje krijgt maar het is een quick view berichtje, op een v525 van me kwam het in beeld toen ik een foto wilde maken dus klikte het per ongeluk weg, kon alleen nog iets lezen van €10,- , op me andere foon die ik die dag wel aanhad maar niet gebruikte kreeg ik helemaal geen berichtje maar had ik wel extra beltegoed gekregen. Iemand enig idee wat het nut is van die quickview berichten t.o.v smsjes?
Dus vrijdag op de bus doen = zaterdag op de bus doen. En dus is vragen of ze hem vrijdag op de bus doen compleet nutteloos..Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 11:04:
[...]
je kunt m heel goed vrijdag op de bus doen
Alleen wordt ie dan nie dezelfde dag geleegd
Verwijderd
Verwijderd
@ HolleboomerVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:07:
Aan jou heb ik dus ook niks. Je zegt toch niks.
Verwijderd
In MS Photo Editor, op Afbeelding -> Formaat wijzigen -> dan het vinkje bij vervorming toestaan aan doen en dan bij breedte 176 en hoogte 220 (in pixels) en dan OK.Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:07:
Aan jou heb ik dus ook niks. Je zegt toch niks.
Is er iemand anders die me kan vertellen hoe je met photoshop
de afbeelding verkleint en dan dat die niet lelijk word???
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 11:17 ]
Verwijderd
Met quicktimeVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 12:57:
waarmee speel je .3gp bestanden (of mp4) af.. kheb geen idee
Oh wat zijn we weer aardig, ik wil je wel helpen maar kan nu even niet. Niet zo zeuren. Bovendien heb je een edit knopje rechtsboven je post, gebruik dat voortaan.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 13:05 ]
Staat in de Photoshop handleidingVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:07:
Is er iemand anders die me kan vertellen hoe je met photoshop
de afbeelding verkleint en dan dat die niet lelijk word???
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 13:15 ]
als je je toestel hebt geflext wel. dat is echt niet zo moeilijk te vinden hoor...Ik kan er nergens iets over terug vinden, behalve dan dat het mogelijk is op de v600 (moet mijn toestel nog *******) maar is het ook mogelijk om op de V525 .3gp filmpjes te bekijken? Ik probeerde er 1 te downloaden op mijn toestel maar ik kreeg een melding dat de server down was ofzo, maar is het verder wel mogelijk?
Verwijderd
Zeg dat dan want elke keer als ik je vraag zeg je niks meer dus dacht dat je me niet wou helpen sorry hoor! Ja wist ik veel dat dat knopje er zatVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 13:02:
[...]
Met quicktime[te laat
]
Maar je kan beter even zoeken op google naar kazaa lite codec pack. Dan heb je gelijk alle codecs.
[...]
Oh wat zijn we weer aardig, ik wil je wel helpen maar kan nu even niet. Niet zo zeuren. Bovendien heb je een edit knopje rechtsboven je post, gebruik dat voortaan.
Verwijderd
Nanax schreef op 04 mei 2004 @ 13:50:
mischien omdat ie op away staat en druk is met wat anders![]()
![]()
maar dat hoef je hier toch niet te verkondigen
Verwijderd
Verwijderd
Zover was ik ook, maar is het ook mogelijk om zonder een flex/flash filmpjes af te spelen op je v525?Nanax schreef op 04 mei 2004 @ 13:35:
[...]
als je je toestel hebt geflext wel. dat is echt niet zo moeilijk te vinden hoor...
je formuleert je vraag te duidelijk.... op deze manier mag er nie over gepraat worden
[ Voor 21% gewijzigd door poesje op 04-05-2004 18:14 ]
Verwijderd
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
Verwijderd
lol v600@v525 ?Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:53:
.....want ik wil mijn telefoon dolgraag veranderen naar een v600@v525
alvast bedankt
Nee, dit is niet mogelijk.Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 18:11:
[...]
Zover was ik ook, maar is het ook mogelijk om zonder een flex/flash filmpjes af te spelen op je v525?
Ik heb een tijdje geleden nog betaald bij daydeal met me paypal. 1e keer pakte hij hem niet idd. Maar dat lag geloof ik eraan dat ik tussendoor even me saldo ging checken en paypal.com is zo ingesteld dat hij je dan auto uitlogt bij het 2e venster dat je open hebt. Dus je mag alleen dat venster open hebben.shag-me schreef op 04 mei 2004 @ 18:49:
eventjes een vraag over daydeal.com, ik heb een paypal account, en wil daarmee graag betalen, alleen als ik dan naar checkout ga enzo, kan ik alleen creditcard dingen kiezen als ik bij me paypal heb ingelogt.. weet iemand hoe dat kan?
Verwijderd
Tja das moeilijk te zeggen, nie heel veel informatie beschikbaar.......maar als ik jou was zou ik gewoon bij een internetshop een datakabel kopen, weet je cker dat je de goeie hebt en is ook niet duur.......ik zou iig niet snel iets via marktplaats kopen, maar ja dat moet je zelf weten.....Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:19:
Op marktplaats gevonden: goedkope orginele datakabel voor v-serie.
Is dit iets?
Zippie
Verwijderd
Ik mag aannemen dat dat nog wel in de handleiding staat.Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 23:44:
he mensen,
hier een (denk ik) domme vraag:
Hoe kun je opgeslagen foto's op je V525 verwijderen???
het is me niet gelukt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet het ook niet wil het ook wel graag weten!Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 10:03:
Mensen Wie kan me helpen om via Bluethoot de standart ringtones te verwijderen?
ik heb al de plaatjes verwijdert doormiddel van kladblok enz.
Maar de ringtones kan ik niet verwijderen.
Verwijderd
Verwijderd
Hij moet in de root-directory, de map met audio en picture.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:36:
Dus ik moet het volgende doen:
kladblok openen
opslaan als
b.v.b. bunny.jpg
dan kopieren naar pictures
of die map met audio en picture???
Dan moet het goed zijn???
Of doe ik wat verkeerd, want hij doet het niet
Verwijderd
Verwijderd
Ja GraagVerwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:56:
hey nathalie1985 ik heb de bestandje nog van een paar plaatjes(zoals sky)
Als je wilt kan ik naar je toe sturen
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 18:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
welke drivers heb je gebruikt? die van het mini-cdtje dat bij de kabel kwam of gedownload ? volgens mij werken die drivers van het cdtje niet.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:03:
Ik heb net mijn datakabel ontvangen van stuntprijzen.net. Ik heb de drivers geïnstalleerd en mobile PhoneTools, maar als ik in daar op de map pictures klik in de multimedia studio, krijg ik de melding: "Error on line 35 position 31. Er wordt een puntkomma verwacht." Ik kan wel de contactpersonen openen. Wat kan ik nu doen om de gemaakte foto's van het toestel af te krijgen? Ik heb het probleem op 2 computers die allebei xp draaien. Bij MSS krijg ik ook de melding "no usb devices found".
zit er soms een "&" in 1 van de bestandsnamen??Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 20:03:
Ik heb net mijn datakabel ontvangen van stuntprijzen.net. Ik heb de drivers geïnstalleerd en mobile PhoneTools, maar als ik in daar op de map pictures klik in de multimedia studio, krijg ik de melding: "Error on line 35 position 31. Er wordt een puntkomma verwacht." Ik kan wel de contactpersonen openen. Wat kan ik nu doen om de gemaakte foto's van het toestel af te krijgen? Ik heb het probleem op 2 computers die allebei xp draaien. Bij MSS krijg ik ook de melding "no usb devices found".
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
Ik wist niet dat cmr04 voor de v525 bestond. Kan je mij de link geven voor meer informatie over deze game?Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 21:06:
Mijn favo-game top drie:
1. Splinter Cell Pandora Tomorrow
2. Collin McRae Rally 4
3. Ancient Empires
Ja moet je op je GSM opslaan en niet SIMOutsync schreef op 05 mei 2004 @ 21:44:
Ik heb zojuist de V500 gekochtLeuk telefoontje.. Alleen, ik kan geen fotos toewijzen aan mijn telefoonnummers, terwijl ik het toch echt wel juist probeer.. Iemand hier een antwoord op?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 10:39 ]
Verwijderd
ieks.... dat durf ik niet haha ik heb ok een nieuwe antenne als ik gebeld word, zelf bel, als ik gesmsd word, als ik zelf een sms verstuur en met de ontangt dan gaat hij knipperen in verschillende kleurtjes.... wel geinigVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:37:
Ok, ik heb zelf een miniantenne/schroef gemaakt. Wat ik gedaan heb: Een schroef gezocht in me vaders gereedschapskist die bol was en goed pastte in lengte en breedte. Vervolgens heb k de schroef er opgedraaid. Dit is het resultaat. Kosten: bijna niks.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het mooie van dit is dat mijn bereik sterker is geworden. Waarschijnlijk omdat de schroef een beetje te lang was, ik heb m gewoon er helemaal ingedraaid.
Is goed, ben nu even ergens anders, strax op msnNanax schreef op 06 mei 2004 @ 11:18:
kun je die schroef ff opmeten voor mij? lengte, dikkte? ziet er aardig uit. als het ontvangst beter maakt dan het was(ontvangst is k*t hier)
Verwijderd
Lijkt me zeer risci wat je gedaan hebt. Wanneer je hem te ver doordraaid kan je iets kapot draaien onderin. Voor een beetje geld heb je een 'echte' mini antenne welke een stuk mooier is dan een schroefVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 10:37:
Ok, ik heb zelf een miniantenne/schroef gemaakt. Wat ik gedaan heb: Een schroef gezocht in me vaders gereedschapskist die bol was en goed pastte in lengte en breedte. Vervolgens heb k de schroef er opgedraaid. Dit is het resultaat. Kosten: bijna niks.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het mooie van dit is dat mijn bereik sterker is geworden. Waarschijnlijk omdat de schroef een beetje te lang was, ik heb m gewoon er helemaal ingedraaid.
LolVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:00:
[...]
Voor een beetje geld heb je een 'echte' mini antenne welke een stuk mooier is dan een schroef
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door intoxicated op 06-05-2004 13:38 ]
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door intoxicated op 06-05-2004 13:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
hoe had jij het op je (oude) v525 voormekaar gekregen om mail erop te ontvangen... deze doet het namelijk nog steeds niet bij mij (en volgens mij zitten velen daarmee)Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:15:
ik heb nu een v525@v600, maar op een of andere manier lukt het me nu niet om mms/live!/de IM en email in te stellen (op de oude v525 had ik ook met hotmail, maar nu wil die helemaal geen email ontvangen in het berichten menu)...., kan iemand me hier verder mee helpen..?!
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
't is nu geluktnero355 schreef op 05 mei 2004 @ 23:59:
[...]
Ja moet je op je GSM opslaan en niet SIM
Maar ehh.......... SIM LOCK vrij en waar + hoeveel ?? Mijn Ma wil er een
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Leuk dat je het zegt, op koninginnenach in denhaag vond ik steeds iets van 15 mensen. Helaas kon ik niet echt leuke fotos maken. Maar goed, bijna nieuw topicDetoR schreef op 06 mei 2004 @ 16:41:
gisteren veel bluejacks gehad...
was in wageningen veel mensen bij elkaar
vond wel stuk of 7 mensen per keer
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq