Dat probleem heb ik nou op, ik sta eigenlijk ook op het punt om ermee naar de winkel terug te gaan, maar die zien me al aankomenMad_Demon schreef op 27 april 2004 @ 18:15:
Ik heb dat het klepje (als je de telefoon voor je houd en tegen de connector aan kijkt) aan de linkerkant wat omhoog staat. Weet niet waardoor het komt, maar ik laat het lekker zoals het is.
Gisteren had ik iets intressants gelezen op het Panosonic GX60 topic, daar hadden ze het er lang geleden erover (de discussie is hier ooit is ook opgeloeid) of het mogelijk zou zijn je providernaam uit beeld te krijgen, iemand heeft daar toen vodafone over gemaild en kreeg als antwoord dat het "helaas" niet mogelijk was dit operatorlogo te verwijderen. Maar: je kon wel een 'leeg operator logo' downloaden van internet en ervoor in de plaats zetten.
Zal dit uitkomst kunnen bieden ook op onze foon, en heeft iemand zo transparant logo gespot ?k neem aan dat je dan geen wit vlak maar een deel van je achtergrond ziet dan, kan je ook zoiets maken dat iemand weet. Een tool om je datum uit je display te laten verdwijnen zou ook al mooi zijn. Je moet je wallpaper toch echt fullscreen kunnen bewonderen?!
Zal dit uitkomst kunnen bieden ook op onze foon, en heeft iemand zo transparant logo gespot ?k neem aan dat je dan geen wit vlak maar een deel van je achtergrond ziet dan, kan je ook zoiets maken dat iemand weet. Een tool om je datum uit je display te laten verdwijnen zou ook al mooi zijn. Je moet je wallpaper toch echt fullscreen kunnen bewonderen?!
Verwijderd
idd deze vraag heb ik ook al eens gesteld, dat operator-logo is voor mij ook erg storend. Volgens mij is dit toch wel mogelijk...
Als je je tel. 2 maanden kwijt wil zijn, moet je naar de winkel stappen. Ik heb die fout ook gemaakt, precies het zelfde probleem. Maar EVIC service dacht dat de krasjes vervangen moesten worden, en dat kostte mij een 70 euri dure behuizing. Toen heb ik een beetje gezeurd aan de telefoon, zeg maar een half uurtje. En nu willen ze'm uiteindelijk nog symetrisch maken.Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 00:21:
[...]
Dat probleem heb ik nou op, ik sta eigenlijk ook op het punt om ermee naar de winkel terug te gaan, maar die zien me al aankomenIk wacht ff af, als het problemen gaat opleveren dan gaan er dooie vallen
2 topics geleden, toen was t er alrobert-630 schreef op 28 april 2004 @ 01:13:
Gisteren had ik iets intressants gelezen op het Panosonic GX60 topic, daar hadden ze het er lang geleden erover (de discussie is hier ooit is ook opgeloeid) of het mogelijk zou zijn je providernaam uit beeld te krijgen, iemand heeft daar toen vodafone over gemaild en kreeg als antwoord dat het "helaas" niet mogelijk was dit operatorlogo te verwijderen. Maar: je kon wel een 'leeg operator logo' downloaden van internet en ervoor in de plaats zetten.
Dat was er toch niet, je kan in tegenstelling tot bijv. een siemens niet de naam van het netwerk aanpassen of een plaatje instellen. hoe wou je dat gaan doen. de firmware hacken. of heb ik wat gemist en is het nu al mogelijk. I gok dat ze bij vodafone een standaart antwoord gaven
Verwijderd
Die persoon die problemen had met zn BT: mijn PC ziet mn phone ook soms aan voor iets anders dan een telefoon, maar dat maakt bij mij nikx uit, ik kan alle services dan gewoon gebruiken.
En over dat klepje: dat heb ik ook.
En over dat klepje: dat heb ik ook.
Ik was al bang dat je dan aan je firmware moet gaan klooien idd, dat is geen optie (voor mij dan) en inderdaad ik kon het via google wel op een onofficiele siemens site vinden en bij het bestellen aldaar kan je wel een ander merk telefoon aangeven, maar of het dan werkt... dat is de vraag.Nanax schreef op 28 april 2004 @ 07:58:
Dat was er toch niet, je kan in tegenstelling tot bijv. een siemens niet de naam van het netwerk aanpassen of een plaatje instellen. hoe wou je dat gaan doen. de firmware hacken. of heb ik wat gemist en is het nu al mogelijk. I gok dat ze bij vodafone een standaart antwoord gaven
misschien is er een kansje, zie http://www.howardforums.com/archive/topic/66955-1.html
dit zou misschien ook op een motorola kunnen; nokia 6610: text/logo moeten weg
edit:
eigenlijk gaat het niet om het providerlogo maar de netwerknaam + datum, maar de oplossing kan dus wel zitten in een ''transparant''providerlogo.
eigenlijk gaat het niet om het providerlogo maar de netwerknaam + datum, maar de oplossing kan dus wel zitten in een ''transparant''providerlogo.
[ Voor 27% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 12:13 ]
http://www.howardforums.c...tor%20\+text&pagenumber=2robert-630 schreef op 28 april 2004 @ 11:58:
[...]
edit] eigenlijk gaat het niet om het providerlogo maar de netwerknaam + datum, maar de oplossing kan dus wel zitten in een ''transparant''providerlogo.[/edit]
2e post...Iemand geprobeerd?
ik had daar al meerdere dingen gevonden, maar dit is weer een andere thread.IronFist schreef op 28 april 2004 @ 12:24:
[...]
http://www.howardforums.c...tor%20\+text&pagenumber=2
2e post...Iemand geprobeerd?
ik heb geen datakabel nog helaas
[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 12:29 ]
Ik denk dat het verwijderen/transparant van het operatorlogo mogelijk moet zijn met pst. Kan nu niet testen, pas weer als mijn tel terug is..
Verwijderd
erm ik heb net alle plaatjes etc verwijderd van de telefoon blabla, nog niets erop gezet maar nu geeft me tele 9% gebruikt aan terwijl het toch minder zou moeten zijn dan de 4% voor ik begon lijkt me
... hoe dan ook, iemand een idee hoe ik alle data op de tele kan bekijken, kan ik de fout ff wegschrijve
als je een datakabel hebt, kan je dat toch met P2K en PSt en dergelijke programma's bekijken?!Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:57:
erm ik heb net alle plaatjes etc verwijderd van de telefoon blabla, nog niets erop gezet maar nu geeft me tele 9% gebruikt aan terwijl het toch minder zou moeten zijn dan de 4% voor ik begon lijkt me... hoe dan ook, iemand een idee hoe ik alle data op de tele kan bekijken, kan ik de fout ff wegschrijve
Mij benieuwd hoe lang ''ons'' topic nog op de server van radar blijft staan, het ''órginele'' topic behorend bij de camera test hebben ze voledig uitgespit waarschijnlijk door te veel negatieve reacties.mentalmadnizz schreef op 26 april 2004 @ 21:07:
en heb je mijn topic ook nog
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16446
Verwijderd
k kreeg net smsje dat er voor de eerste keer 10 euro is bijgekomen........gelukkig niet weer midden in de nacht, dat je je wakker schrikt.......
'k krijg het ook netVerwijderd schreef op 28 april 2004 @ 16:35:
k kreeg net smsje dat er voor de eerste keer 10 euro is bijgekomen........gelukkig niet weer midden in de nacht, dat je je wakker schrikt.......
[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 28-04-2004 16:37 ]
't komt ook nie via sms, maar via info service
Verwijderd
Jij moet het ook weer beter weten he.......poesje schreef op 28 april 2004 @ 16:44:
[...]
't komt ook nie via sms, maar via info service(lijkt op sms)
Verwijderd
Als ik mijn gsm achter de lader doe veranderd die van profiel(tril->luid)
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan veranderen.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of er een oplossing is voor
het verwijderen van het vodafonelogo+datum.
Dus als iemand het weet please tell me!
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan veranderen.
het verwijderen van het vodafonelogo+datum.
Dus als iemand het weet please tell me!
@ Scaror: aangezien jij de grote JAVA-man bent; Is het mogelijk om (DOS-)programmatjes om te zetten in een java-bestandje?
Zo ja, zijn daar speciale programmatjes voor?
Voor zover het boeit :
Ik ook
En nee Dos Games kan je niet naar Java omzetten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
waarom heb jij je tellie midden in de nacht aanstaan dan?Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 16:35:
Verwijderd
waarom heb jij je tellie midden in de nacht uitstaan dan?
offtopic:
my point.. ik heb em gewoon altijd aanstaan..waarom uitzetten ..
my point.. ik heb em gewoon altijd aanstaan..waarom uitzetten ..
Verwijderd
Ik heb um ook nooit aanstaan in de nacht...maar toevallig die ene nacht waarin het beltegoed gestort werd wel.....en ja hoor, meteen wakker natuurlijk. Ach je moet er wat voor over hebbenVerwijderd schreef op 28 april 2004 @ 17:33:
[...]
waarom heb jij je tellie midden in de nacht aanstaan dan?
Verwijderd
Je wou tog nie zeggen dat je m elke avond voor het het slapen gaan je phone uitzet, vink zo'n gedoe.......kheb m gewoon altijd aanstaan.......altijd bereikbaar zijn he....Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 17:33:
[...]
waarom heb jij je tellie midden in de nacht aanstaan dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 18:52 ]
Nee, dat is niet mogelijk. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een PC spel op een PlayStation te laten draaien. Zoiets kan alleen met een emulator, die (nog) niet bestaan voor Java op GSMs (J2ME). Wanneer je een beetje kunt programmeren, je (DOS-)programmaatje is in Java geschreven en je hebt de source ervan, dan heb je kans dat je het een beetje om kunt schrijven, maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.rjongen schreef op 28 april 2004 @ 17:00:
@ Scaror: aangezien jij de grote JAVA-man bent; Is het mogelijk om (DOS-)programmatjes om te zetten in een java-bestandje?
Over emulators gesproken, ik heb er even over gedacht om een GameBoy emulator in J2ME te schrijven. Ik had er 1 gevonden geschreven in Java, maar als je ziet hoeveel werk daar in zit...
Verwijderd
Je wou tog nie zeggen dat je m elke avond voor het het slapen gaan je phone uitzet, vink zo'n gedoe.......kheb m gewoon altijd aanstaan.......altijd bereikbaar zijn he.... ;)[/quote]
laat je ook altijd 's nachts de motor van je auto draaien en laat je ook altijd je computer aanstaan en laat je ook altijd je discman aan en......
i made my point..
laat je ook altijd 's nachts de motor van je auto draaien en laat je ook altijd je computer aanstaan en laat je ook altijd je discman aan en......
i made my point..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 19:05 ]
zou natuurlijk leuk zijn om je v525 als gameboy te kunnen gebruiken, maar ik betwijfel dat ie dat aan zal kunnen (iig niet vloeiend)Scaror schreef op 28 april 2004 @ 18:50:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een PC spel op een PlayStation te laten draaien. Zoiets kan alleen met een emulator, die (nog) niet bestaan voor Java op GSMs (J2ME). Wanneer je een beetje kunt programmeren, je (DOS-)programmaatje is in Java geschreven en je hebt de source ervan, dan heb je kans dat je het een beetje om kunt schrijven, maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.
Over emulators gesproken, ik heb er even over gedacht om een GameBoy emulator in J2ME te schrijven. Ik had er 1 gevonden geschreven in Java, maar als je ziet hoeveel werk daar in zit...
ik gebruik m'n telefoon ook als wekker... dus dan moet ie wel aanstaanVerwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
i made my point..
[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 28-04-2004 19:06 ]
over uit- en aanstaan gesproken: Vandaag viel ineens mn tellie uit
en erger nog: hij ging niet meer aan!!!
*en nee> de batterij was NIET leeg
*
hij viel dus ineens uit, ik probeer hem weer aan te zetten, lukt niet... toen dacht ik dus dat mn batterij msischien leeg was, maar dat was die ook niet... hij reageerde ook niet op de oplader...:S
nouja... later nog een keer geprobeerd aan te zetten, toen lukte het:) maar even later:::>>>>:( uit....:( en niet meer aan:'(
was al terug geweest naar de winkel voor mijn kaduuke camera.(zie een van mn vorige posts) maar daar zeiden ze dat ze *motorola* niewue software aan het ontwikkelen van waren.. dus dan zou ik dat erop kirjgen zodat mn cam niet de hele tijd vastloopt... maar dan zou k mn telefoon lang kwijt zijn...(5 weken)
en ze zeiden dat ik ook over 2 weken terug kon komen(geen extra kosten ofzo)dan kon ik nog n weekje of 2 mn tel thuis houden....
dus ik weer met telefoon terug naar huis, vandaag op de fiets naar huis nog zitten denken: goh, gelukkig is het alleen de cam die kaduuk is, en niet de rest... kom ik thuis, tellie viel uit...
Samengevat: mijn klachten zijn:
opeens uitvallen avn mn telefoon(V525 DUHHH
)
vastlopen van camera op het moment dat ik de foto vastleg
en asl laatste
als ik inzoom of uitzoom strepen op mn cam.... over heeel mn beeld...:'(
ik hoor het wel
hij viel dus ineens uit, ik probeer hem weer aan te zetten, lukt niet... toen dacht ik dus dat mn batterij msischien leeg was, maar dat was die ook niet... hij reageerde ook niet op de oplader...:S
nouja... later nog een keer geprobeerd aan te zetten, toen lukte het:) maar even later:::>>>>:( uit....:( en niet meer aan:'(
was al terug geweest naar de winkel voor mijn kaduuke camera.(zie een van mn vorige posts) maar daar zeiden ze dat ze *motorola* niewue software aan het ontwikkelen van waren.. dus dan zou ik dat erop kirjgen zodat mn cam niet de hele tijd vastloopt... maar dan zou k mn telefoon lang kwijt zijn...(5 weken)
en ze zeiden dat ik ook over 2 weken terug kon komen(geen extra kosten ofzo)dan kon ik nog n weekje of 2 mn tel thuis houden....
dus ik weer met telefoon terug naar huis, vandaag op de fiets naar huis nog zitten denken: goh, gelukkig is het alleen de cam die kaduuk is, en niet de rest... kom ik thuis, tellie viel uit...
Samengevat: mijn klachten zijn:
opeens uitvallen avn mn telefoon(V525 DUHHH
vastlopen van camera op het moment dat ik de foto vastleg
en asl laatste
als ik inzoom of uitzoom strepen op mn cam.... over heeel mn beeld...:'(
ik hoor het wel
Misschien valt dat nog mee. De GameBoy Color heeft een processor van 8 Mhz, en volgens mij de eerste GameBoy 4 Mhz. Dus dat zou in principe best moeten kunnen.poesje schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
zou natuurlijk leuk zijn om je v525 als gameboy te kunnen gebruiken, maar ik betwijfel dat ie dat aan zal kunnen (iig niet vloeiend)
Het alarm gaat ook af als je mobieltje uit staat hoor!poesje schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
[...]
ik gebruik m'n telefoon ook als wekker... dus dan moet ie wel aanstaan
Mijn vaders bedrijf heeft een heel handig programmatje gemaakt, wat begon als dos-programma, en nu windows.Scaror schreef op 28 april 2004 @ 18:50:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een PC spel op een PlayStation te laten draaien. Zoiets kan alleen met een emulator, die (nog) niet bestaan voor Java op GSMs (J2ME). Wanneer je een beetje kunt programmeren, je (DOS-)programmaatje is in Java geschreven en je hebt de source ervan, dan heb je kans dat je het een beetje om kunt schrijven, maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.
Ik heb beide + source.
Je zou dan dus die source van 1 van beide kunnen gebruiken om er een java-tje van te maken?
Verwijderd
gruwelijkrjongen schreef op 28 april 2004 @ 19:23:
[...]
Het alarm gaat ook af als je mobieltje uit staat hoor!
Verwijderd
Jesus wat is dit nou weer voor een vergelijking...Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
i made my point..
Auto -- Telefoon...
heeft toch best wel niets met elkaar te maken..
Verwijderd
ik heb de accu v525 900mAh Li-ion via salesplaza.nl besteld en ontvangen. de accu is echter 1,5 zo dik als de originele en steekt dus uit. wie heeft nog meer zo'n accu besteld?
volgens salesplaza zou ik de eerste met dit probleem zijn (wat ik niet geloof).
zo'n batterij is een extended... die past goed in je mobiel, mits je een nieuw batterij-klepje hebt van daydeal (word geleverd bij de frontjes en de full-housing)Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 20:28:
ik heb de accu v525 900mAh Li-ion via salesplaza.nl besteld en ontvangen. de accu is echter 1,5 zo dik als de originele en steekt dus uit. wie heeft nog meer zo'n accu besteld?
Verwijderd
Oh ja, en handsfree dan?Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:54:
[...]
Jesus wat is dit nou weer voor een vergelijking...![]()
Auto -- Telefoon...
heeft toch best wel niets met elkaar te maken..
Iemand al is de melding op zijn mobiel gehad, toen hij/zij bluetooth wilde inschakelen: Bluetooth module niet aangesloten.
Echt vaag, me telefoon weigerd gewoon ineens dienst, wat dat nou is, misschien dat hij het na uit/aan- zetten wel weer doet.
Echt vaag, me telefoon weigerd gewoon ineens dienst, wat dat nou is, misschien dat hij het na uit/aan- zetten wel weer doet.
edit:
nu werkt het weer, het is zo nu en dan echt een hele vage telefoon
[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 23:32 ]
Verwijderd
heb ik ook is gehad wat ik ook erg vaag is dat het games geheugen van je totale geheugen afgaat? echt vaag en wel jammer dat je net zoals bij sony ericsson niet kan zien dat je bv 100kb hebt in afbeeldingen, 50kb in geluiden en 500kb in games...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 23:45 ]
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:34:
heb ik ook is gehad wat ik ook erg vaag is dat het games geheugen van je totale geheugen afgaat? echt vaag en wel jammer dat je net zoals bij sony ericsson niet kan zien dat je bv 100kb hebt in afbeeldingen, 50kb in geluiden en 500kb in games...
offtopic:
tijdvooreennieuwealweerdezevendev525topicofhebikhetfout?
offtopic:
die zal er snel aan komen, als de ''vraag'' hier niet afneemt
die zal er snel aan komen, als de ''vraag'' hier niet afneemt
Maar ik vind deze telefoon best wel gaar doen soms, kreeg na afsluiten van een spelletje; applicatiefout = geen probleem. Vervolgens voor het eerst de melding Berichten Vol. K denk wat raar, al de hele dag even veel berichten, zonder problemen. Ik ga tellen 13 berichten inbox en 3 outbox. Leeg vervolgens Outbox, maar melding blijft dus er nog 2 weg uit inbox (waaronder een hele vage van vodafone voicemail geheugen zou vol zijn, terwijl nooit iemand hem bij mij inspreekt, andere ook wel is zo'n bericht ontvangen?) maar nog steeds blijft de melding staan + logootje. Volgensmij is ie op hol geslagen net Bluetooth en nu dit...
edit:
aan/uit en 4 gewiste berichten later (teller staat nu op totaal nog 7 berichten op SIM) krijg ik nog steeds de melding inbox vol, meer mensen met dit probleem??
aan/uit en 4 gewiste berichten later (teller staat nu op totaal nog 7 berichten op SIM) krijg ik nog steeds de melding inbox vol, meer mensen met dit probleem??
EDIT 2: Het is verdwenen op deze rare telefoon is het heel normaal om eerder genoemde melding te krijgen als je geheugen voor 99% vol is (heb je als je van spelletje's houd en het leuk vind om de telefoon als een soort portable mp3 speler te gebruiken die je altijd bij je hebt
[ Voor 20% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 23:58 ]
* nero355 kan dit bevestigenrobert-630 schreef op 28 april 2004 @ 23:31:
Iemand al is de melding op zijn mobiel gehad, toen hij/zij bluetooth wilde inschakelen: Bluetooth module niet aangesloten.
edit:
Wou een "chickxor" BJ'en maar gelukkig bleek later het zo te zijn dat een Samsung E700 helemaal geen BT heeft
[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 29-04-2004 00:35 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
de vergelijking van een telefoon met een auto is maar een illustratie, om duidelijk te maken dat een telefoon aan laten staan, net zo onnuttig is als een auto 's nachts aan te laten staan...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 14:51 ]
Jongens doe niet zo moeilijk man, tis geen chatruimte hier
Verwijderd
Als ik mijn gsm achter de lader doe veranderd die van profiel(tril->luid).
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan veranderen???
het verwijderen van het vodafonelogo+datum??? Ol heb nog niks zien staan.
Dus als iemand het weet please tell me!?!?!?!
het verwijderen van het vodafonelogo+datum??? Ol heb nog niks zien staan.
Dus als iemand het weet please tell me!?!?!?!
Verwijderd
Bij mij doet de site het niet hoor?!?!Mad_Demon schreef op 29 april 2004 @ 15:55:
HIER zijn originele V600 behuizingen te bestellen. Iemand die zich geroepen voelt om het uit te proberen en te kijken of het om een V525 heen past?
Verwijderd
Trek jij dan ook 's nachts de stekkers uit je huistelefoon? Dat zijn immers ook telefoons, en is het net zo onnuttig om die aan te laten staan als mobiele...Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:50:
de vergelijking van een telefoon met een auto is maar een illustratie, om duidelijk te maken dat een telefoon aan laten staan, net zo onnuttig is als een auto 's nachts aan te laten staan...
kap nou dan ff zeg. lijkt de HK hier wel
offtopic:
wat de f#ck is hk?
wat de f#ck is hk?
Iemand kan bij CNN beter een behuizing voor de V525 bestellen, zijn erg mooi, maar je kan maar met een beperkt aantal manieren betalen, komt helemaal uit hong kong, in het V600 topic hebben sommige positieve ervaringen.
http://www.cnn.cn/index.p...?cat_id=53&catname='V500'
Verwijderd
[
Als ik het goed heb is dit een beveiliging. Je legt je telefoon altijd ergens neer om op te laden, en als je gebeld wordt kan ie bijv. van de tafel aftrillen wat niet zo prettig voor je telefoon kan zijn.
Bij mijn weten is het bij geen 1 telefoon mogelijk hem op trilstand te zetten en hem op te laden.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:58:
Als ik mijn gsm achter de lader doe veranderd die van profiel(tril->luid).
Als ik het goed heb is dit een beveiliging. Je legt je telefoon altijd ergens neer om op te laden, en als je gebeld wordt kan ie bijv. van de tafel aftrillen wat niet zo prettig voor je telefoon kan zijn.
Is er eigenlijk nog een andere site (behalve stuntprijzen.net) waar datakabels voor dit toestel te koop zijn en die snel kunnen leveren?
To be, or not to be...
offtopic:
zoals ik

zoals ik
Salesplaza, daar kan je ook die kabels halen, ik heb geen ervaring met de levering van die winkel, dus of het sneller is?
iig sneller dan stuntprijzen, want slomer kan het niet zijn. Omg, ik wacht al 2 weken, ik ga ze maar is mailen.Nanax schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
offtopic:
zoals ik![]()
Salesplaza, daar kan je ook die kabels halen, ik heb geen ervaring met de levering van die winkel, dus of het sneller is?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
wie wacht er dan ook zo lang met mailen 
pak rembours[at]stuntprijzen.net dat gaat 10 keer zo snel (de reactie dan) en dat is zeg maar de baas.
pak rembours[at]stuntprijzen.net dat gaat 10 keer zo snel (de reactie dan) en dat is zeg maar de baas.
Verwijderd
als ik mss installeer geeft die bij opstarten steeds de fout: HASP protection system HASP not found (-3) ... iemand een idee wat hier aan te doen, ik heb al geprobeerd een HASP file van motclub te installeren.
je hebt zeker 3.6
je moet eerst dat bat filetje starten. zoiets als startnt.bat ofzo. en dan starten... lukt het dan?
je moet eerst dat bat filetje starten. zoiets als startnt.bat ofzo. en dan starten... lukt het dan?
Salesplaza is een perfecte winkel, ik heb er nu 3 x iets besteld. Alles was altijd binnen 2 werkdagen geleverd. Geen verzendkosten en achteraf betalen.Nanax schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
offtopic:
zoals ik![]()
Verwijderd
Ik kwam er net achter dat ik "maar 4" opties heb ik het "nieuw bericht-menu", maar ik kan er 5 selecteren
Ik heb nieuwe SMS MMS EMAIL en Easy MMS en daaronder kan een leeg balkje selecteren. Ik begreep van iemand anders dat daar normaal MMS album hoort te staan. Zal wel iets andere versie nummer zijn. Kheb:G_0B.09.1FR_VA1
Ik heb er 5 opties staan, waarvan 2x 'Nieuwe MMS'.
Verwijderd
Ik kan niet mmsen met mijn v525 terwijl ik de instelingen automatisch via vodafone.nl heb geactivieerd (door een sms). Maar hij wil niet werken
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
Verwijderd
Hmm gaat lekker :-) Lijkt nokia wel haha. Naja het werkt primaWekko schreef op 30 april 2004 @ 16:03:
Ik heb er 5 opties staan, waarvan 2x 'Nieuwe MMS'.
Verwijderd
Vodafone ligt eruit bij mij, ik kan niet meer op internet, of wat dan ook...iemand anders met hetzelfde probleem? Is al 2de keer dat ik dit gehad heb, begin me er een beetje aan te irriteren, stond net op het punt om een filmpje te downloaden voor mijn mobiel
Misschien dat er een run was op live 2day, iedereen wilde vast de gratis wilhelmus beltoon binnenhalenVerwijderd schreef op 30 april 2004 @ 20:36:
Vodafone ligt eruit bij mij, ik kan niet meer op internet, of wat dan ook...iemand anders met hetzelfde probleem? Is al 2de keer dat ik dit gehad heb, begin me er een beetje aan te irriteren, stond net op het punt om een filmpje te downloaden voor mijn mobiel
www.vodafone.nl:
Kom nu al in de Koninginnedagsfeer!
Hoe vier jij Koninginnedag? Kom vast in de stemming met de gratis Wilhelmus-ringtone. Pak je telefoon, ga naar Vodafone live!, kies Ringtones & Images en download gratis het Wilhelmus. Succes verzekerd!
Verwijderd
@ iedereen die zoals te lezen problemen met het klepje van de motorola v525 heeft. Ben nou toch wel benieuwd of er motorola's bestaan die geen problemen hebben met het klepje,(die bestaan vast wel maar is natuurlijk niet zo interessant om te melden er met je motorolaklepje niks aan de hand is). Toch ben ik benieuwd of het scheef staan van het klepje een grootschalige productiefout is of niet. Ikzelf ben overigens niet van plan om em te laten fixen. Dit kost cker een maand voordat ik em dan terug krijg
Verwijderd
Ik probeer via bluetooth wallpapers op mn phone te zetten
maar als ik een leuk plaatje van internet haal en hem verstuur
en hem als achtergrond instel is het niet mooi word het plaatje heel wazig
Omdat het plaatje te groot word denk ik zo. Als ik hem vergroot met
Paint Shop Pro dat krijg je het zelfe plaatje als op de gsm.
Weet iemand hier een manier voor? Als die bestaat?
En weet iemand een leuke site voor wallpapers(die niet in de startpost staan)
maar als ik een leuk plaatje van internet haal en hem verstuur
en hem als achtergrond instel is het niet mooi word het plaatje heel wazig
Omdat het plaatje te groot word denk ik zo. Als ik hem vergroot met
Paint Shop Pro dat krijg je het zelfe plaatje als op de gsm.
Weet iemand hier een manier voor? Als die bestaat?
En weet iemand een leuke site voor wallpapers(die niet in de startpost staan)
Neem gewoon een leuk plaatje...
En selecteer daarvan dan een gebied van 176*220 pixel, en sla dat geselecteerde gebiedje op.
En selecteer daarvan dan een gebied van 176*220 pixel, en sla dat geselecteerde gebiedje op.
Verwijderd
ja precies en daar krijg ik dus een lelijk wazig plaatjerjongen schreef op 01 mei 2004 @ 10:35:
Neem gewoon een leuk plaatje...
Wel verkeerd formaat..Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 11:59:
http://www.jhonny.org/wap/?type=3 <------ deze site kan je leuke wallpapers halen
Weet jij een leukere site dan? En is die snake (die door iemand afgemaakt werd hier op het forum) al klaar?
Verwijderd
Opslaan als JPEG, met een lage compressie. Als je een file overhoudt van, zeg, 20 á 30 kb is t zeker goed genoeg voor je Motorola (qua kwaliteit dan)Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 10:37:
[...]
ja precies en daar krijg ik dus een lelijk wazig plaatje
Is al een tijdje af...lees het op een paar pagina's terug.MaStar schreef op 01 mei 2004 @ 15:06:
[...]
En is die snake (die door iemand afgemaakt werd hier op het forum) al klaar?
Ontdekte net een leuke code via HoFo,
• Telefoon uit
• Houdt # en * ingedrukt.
• Druk op aan/uit knop
Dos-modus:P
Maar even serieus: hiermee kan je je telefoon unlocken via usb kabel als je een code hebt.
• Telefoon uit
• Druk op aan/uit knop
Maar even serieus: hiermee kan je je telefoon unlocken via usb kabel als je een code hebt.
Als je een code hebt kan je altijd unlocken
Dat * + # is ook om te flashen als je telefoon dood is door flexen/flashen
Dat * + # is ook om te flashen als je telefoon dood is door flexen/flashen
LOLVerwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 17:05:
• Telefoon uit
• Druk op aan/uit knop
Dos-modus
* nero355 droomt verder
'Theoretisch' zou het natuurlijk mogelijk moeten zijn, maar dan nog de meeste kans met een datakabelnero355 schreef op 01 mei 2004 @ 17:42:
[...]
LOLNou nog de 1ste slimmerik die dat menuutje via BT met een Linux bak via SSH laat connecten en dan can je lekker Remote Inloggen op je Tux Bak
![]()
![]()
* nero355 droomt verder
ik krijg Midway niet geopend. Hij zegt dat hij de poort (lees: telefoon) niet kan vinden. Dit probleem heb ik nog nooit gehad. Verder doet Mobile Phonetools het welgewoon...
Wat moet ik doen
Wat moet ik doen
Verwijderd
Weet iemand wat je moet kopen om je pc bluetooth gereed te krijgen (en hoeveel dat kost)? Ik heb sp1, al standaard op mijn pc.
Lees de ts eens.Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 20:07:
Weet iemand wat je moet kopen om je pc bluetooth gereed te krijgen (en hoeveel dat kost)? Ik heb sp1, al standaard op mijn pc.
hoe?!Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 17:05:
• Telefoon uit
• Druk op aan/uit knop
Ik probeerde het zo (maar lukte niet):
Ik zette telefoon uit,
Ik drukte * en # tegelijk in, en even later de aan knop daar bij.
Maar er gebeurde niets bijzonders...
Bij mij werkte het, deed gewoon foon uit. * en # indrukken en tegelijkertijd ook ong. 3 à 4 sec aan/uit knop indrukken. Maar kunnen we hier iets nuttigs mee doen dan met deze vinding (wat houdt dat idee in wat net geopperd werd?) P.S na dos gebeuren laade eerst me foon me contact lijst, foto's etc niet meer uit een extra keertje aan/uit helpde...rjongen schreef op 01 mei 2004 @ 20:13:
[...]
hoe?!
Ik probeerde het zo (maar lukte niet):
Ik zette telefoon uit,
Ik drukte * en # tegelijk in, en even later de aan knop daar bij.
Maar er gebeurde niets bijzonders...
Verwijderd
T is handig voor flashen enz. als je weer teveel gekloot hebt, en je kan er mee unlocken mbv unimoto, verder ist nie zo bijzonder hebk t ideerobert-630 schreef op 01 mei 2004 @ 20:36:
[...]
Bij mij werkte het, deed gewoon foon uit. * en # indrukken en tegelijkertijd ook ong. 3 à 4 sec aan/uit knop indrukken. Maar kunnen we hier iets nuttigs mee doen dan met deze vinding (wat houdt dat idee in wat net geopperd werd?) P.S na dos gebeuren laade eerst me foon me contact lijst, foto's etc niet meer uit een extra keertje aan/uit helpde...
Wat is jullie favoriete spel op de GSM (top 3)?
MIJN Nr1. = Snake
ps. dit is eerder gedaan maar toen reageerden niet veel mensen!
MIJN Nr1. = Snake
Zou het een reden hebben ....................MaStar schreef op 01 mei 2004 @ 22:42:
MIJN Nr1. = Snake
Toch niet mijn Snake?MaStar schreef op 01 mei 2004 @ 22:42:
MIJN Nr1. = Snake
Ik speel vooral Puzzle Bobble en Mini Golf.
Splinter Cell Pandora TomorrowMaStar schreef op 01 mei 2004 @ 22:42:
MIJN Nr1. = Snake
Acient Empires
Ring Fantasy
Voor mensen die nog order hadden lopen bij Stuntprijzen.net. Ik had ze gister een mailltje gestuurd (tegen 22:00) en kreeg net al een mailtje terug dat de kabels nu weer op voorraad waren (sinds donderdag). Dus net de pech gehad dat koninginnedag ertussen zat. Ze komen met 2-3 daagjes in de bus.
gasten werken zelfs op zondag? (mailcheck iig)Sent : Sunday, May 2, 2004 10:08 AM
[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2004 10:18 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Dus maandag krijgen we er een binnen?
Of doebn ze nie aan vrijdag versturen?
Hoezo hebben we m dan nie zaterdag gekregen:S
Slaat nergens op
Maandag wil m dan wel hebben
Of doebn ze nie aan vrijdag versturen?
Hoezo hebben we m dan nie zaterdag gekregen:S
Slaat nergens op
Maandag wil m dan wel hebben