Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 27 april 2004 @ 18:15:
Ik heb dat het klepje (als je de telefoon voor je houd en tegen de connector aan kijkt) aan de linkerkant wat omhoog staat. Weet niet waardoor het komt, maar ik laat het lekker zoals het is.
Dat probleem heb ik nou op, ik sta eigenlijk ook op het punt om ermee naar de winkel terug te gaan, maar die zien me al aankomen O-) Ik wacht ff af, als het problemen gaat opleveren dan gaan er dooie vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren had ik iets intressants gelezen op het Panosonic GX60 topic, daar hadden ze het er lang geleden erover (de discussie is hier ooit is ook opgeloeid) of het mogelijk zou zijn je providernaam uit beeld te krijgen, iemand heeft daar toen vodafone over gemaild en kreeg als antwoord dat het "helaas" niet mogelijk was dit operatorlogo te verwijderen. Maar: je kon wel een 'leeg operator logo' downloaden van internet en ervoor in de plaats zetten.

Zal dit uitkomst kunnen bieden ook op onze foon, en heeft iemand zo transparant logo gespot ?k neem aan dat je dan geen wit vlak maar een deel van je achtergrond ziet dan, kan je ook zoiets maken dat iemand weet. Een tool om je datum uit je display te laten verdwijnen zou ook al mooi zijn. Je moet je wallpaper toch echt fullscreen kunnen bewonderen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd deze vraag heb ik ook al eens gesteld, dat operator-logo is voor mij ook erg storend. Volgens mij is dit toch wel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 00:21:
[...]

Dat probleem heb ik nou op, ik sta eigenlijk ook op het punt om ermee naar de winkel terug te gaan, maar die zien me al aankomen O-) Ik wacht ff af, als het problemen gaat opleveren dan gaan er dooie vallen ;)
Als je je tel. 2 maanden kwijt wil zijn, moet je naar de winkel stappen. Ik heb die fout ook gemaakt, precies het zelfde probleem. Maar EVIC service dacht dat de krasjes vervangen moesten worden, en dat kostte mij een 70 euri dure behuizing. Toen heb ik een beetje gezeurd aan de telefoon, zeg maar een half uurtje. En nu willen ze'm uiteindelijk nog symetrisch maken. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robert-630 schreef op 28 april 2004 @ 01:13:
Gisteren had ik iets intressants gelezen op het Panosonic GX60 topic, daar hadden ze het er lang geleden erover (de discussie is hier ooit is ook opgeloeid) of het mogelijk zou zijn je providernaam uit beeld te krijgen, iemand heeft daar toen vodafone over gemaild en kreeg als antwoord dat het "helaas" niet mogelijk was dit operatorlogo te verwijderen. Maar: je kon wel een 'leeg operator logo' downloaden van internet en ervoor in de plaats zetten.

Zal dit uitkomst kunnen bieden ook op onze foon, en heeft iemand zo transparant logo gespot ?k neem aan dat je dan geen wit vlak maar een deel van je achtergrond ziet dan, kan je ook zoiets maken dat iemand weet. Een tool om je datum uit je display te laten verdwijnen zou ook al mooi zijn. Je moet je wallpaper toch echt fullscreen kunnen bewonderen?!
2 topics geleden, toen was t er al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Dat was er toch niet, je kan in tegenstelling tot bijv. een siemens niet de naam van het netwerk aanpassen of een plaatje instellen. hoe wou je dat gaan doen. de firmware hacken. of heb ik wat gemist en is het nu al mogelijk. I gok dat ze bij vodafone een standaart antwoord gaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die persoon die problemen had met zn BT: mijn PC ziet mn phone ook soms aan voor iets anders dan een telefoon, maar dat maakt bij mij nikx uit, ik kan alle services dan gewoon gebruiken.
En over dat klepje: dat heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nanax schreef op 28 april 2004 @ 07:58:
Dat was er toch niet, je kan in tegenstelling tot bijv. een siemens niet de naam van het netwerk aanpassen of een plaatje instellen. hoe wou je dat gaan doen. de firmware hacken. of heb ik wat gemist en is het nu al mogelijk. I gok dat ze bij vodafone een standaart antwoord gaven
Ik was al bang dat je dan aan je firmware moet gaan klooien idd, dat is geen optie (voor mij dan) en inderdaad ik kon het via google wel op een onofficiele siemens site vinden en bij het bestellen aldaar kan je wel een ander merk telefoon aangeven, maar of het dan werkt... dat is de vraag.

misschien is er een kansje, zie http://www.howardforums.com/archive/topic/66955-1.html
dit zou misschien ook op een motorola kunnen; nokia 6610: text/logo moeten weg

edit:
eigenlijk gaat het niet om het providerlogo maar de netwerknaam + datum, maar de oplossing kan dus wel zitten in een ''transparant''providerlogo.

[ Voor 27% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:57
robert-630 schreef op 28 april 2004 @ 11:58:
[...]

edit] eigenlijk gaat het niet om het providerlogo maar de netwerknaam + datum, maar de oplossing kan dus wel zitten in een ''transparant''providerlogo.[/edit]
http://www.howardforums.c...tor%20\+text&pagenumber=2
2e post...Iemand geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
ik had daar al meerdere dingen gevonden, maar dit is weer een andere thread.
ik heb geen datakabel nog helaas :(

[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het verwijderen/transparant van het operatorlogo mogelijk moet zijn met pst. Kan nu niet testen, pas weer als mijn tel terug is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm ik heb net alle plaatjes etc verwijderd van de telefoon blabla, nog niets erop gezet maar nu geeft me tele 9% gebruikt aan terwijl het toch minder zou moeten zijn dan de 4% voor ik begon lijkt me 8)7 ... hoe dan ook, iemand een idee hoe ik alle data op de tele kan bekijken, kan ik de fout ff wegschrijve :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:57:
erm ik heb net alle plaatjes etc verwijderd van de telefoon blabla, nog niets erop gezet maar nu geeft me tele 9% gebruikt aan terwijl het toch minder zou moeten zijn dan de 4% voor ik begon lijkt me 8)7 ... hoe dan ook, iemand een idee hoe ik alle data op de tele kan bekijken, kan ik de fout ff wegschrijve :+
als je een datakabel hebt, kan je dat toch met P2K en PSt en dergelijke programma's bekijken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Mij benieuwd hoe lang ''ons'' topic nog op de server van radar blijft staan, het ''órginele'' topic behorend bij de camera test hebben ze voledig uitgespit waarschijnlijk door te veel negatieve reacties. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k kreeg net smsje dat er voor de eerste keer 10 euro is bijgekomen........gelukkig niet weer midden in de nacht, dat je je wakker schrikt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 16:35:
k kreeg net smsje dat er voor de eerste keer 10 euro is bijgekomen........gelukkig niet weer midden in de nacht, dat je je wakker schrikt.......
'k krijg het ook net :)

[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 28-04-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen smsje maar wel 10 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 16:41:
geen smsje maar wel 10 euro :X
't komt ook nie via sms, maar via info service :P (lijkt op sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 28 april 2004 @ 16:44:
[...]

't komt ook nie via sms, maar via info service :P (lijkt op sms)
Jij moet het ook weer beter weten he....... :P Maar je hebt idd gelijk, kvond t ook al raar dat ik m nie meer kon vinden bij berichten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn gsm achter de lader doe veranderd die van profiel(tril->luid)
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan veranderen.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of er een oplossing is voor
het verwijderen van het vodafonelogo+datum.
Dus als iemand het weet please tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
@ Scaror: aangezien jij de grote JAVA-man bent; Is het mogelijk om (DOS-)programmatjes om te zetten in een java-bestandje?
Zo ja, zijn daar speciale programmatjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

poesje schreef op 28 april 2004 @ 16:37:
[...]

'k krijg het ook net :)
Voor zover het boeit :

Ik ook :)

En nee Dos Games kan je niet naar Java omzetten ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 16:35:
waarom heb jij je tellie midden in de nacht aanstaan dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heb jij je tellie midden in de nacht uitstaan dan?

offtopic:
my point.. ik heb em gewoon altijd aanstaan..waarom uitzetten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 17:33:
[...]

Ik heb um ook nooit aanstaan in de nacht...maar toevallig die ene nacht waarin het beltegoed gestort werd wel.....en ja hoor, meteen wakker natuurlijk. Ach je moet er wat voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 17:33:
[...]

Je wou tog nie zeggen dat je m elke avond voor het het slapen gaan je phone uitzet, vink zo'n gedoe.......kheb m gewoon altijd aanstaan.......altijd bereikbaar zijn he.... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

rjongen schreef op 28 april 2004 @ 17:00:
@ Scaror: aangezien jij de grote JAVA-man bent; Is het mogelijk om (DOS-)programmatjes om te zetten in een java-bestandje?
Zo ja, zijn daar speciale programmatjes voor?
Nee, dat is niet mogelijk. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een PC spel op een PlayStation te laten draaien. Zoiets kan alleen met een emulator, die (nog) niet bestaan voor Java op GSMs (J2ME). Wanneer je een beetje kunt programmeren, je (DOS-)programmaatje is in Java geschreven en je hebt de source ervan, dan heb je kans dat je het een beetje om kunt schrijven, maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.

Over emulators gesproken, ik heb er even over gedacht om een GameBoy emulator in J2ME te schrijven. Ik had er 1 gevonden geschreven in Java, maar als je ziet hoeveel werk daar in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wou tog nie zeggen dat je m elke avond voor het het slapen gaan je phone uitzet, vink zo'n gedoe.......kheb m gewoon altijd aanstaan.......altijd bereikbaar zijn he.... ;)[/quote]

laat je ook altijd 's nachts de motor van je auto draaien en laat je ook altijd je computer aanstaan en laat je ook altijd je discman aan en......
i made my point..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Scaror schreef op 28 april 2004 @ 18:50:
[...]

Nee, dat is niet mogelijk. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een PC spel op een PlayStation te laten draaien. Zoiets kan alleen met een emulator, die (nog) niet bestaan voor Java op GSMs (J2ME). Wanneer je een beetje kunt programmeren, je (DOS-)programmaatje is in Java geschreven en je hebt de source ervan, dan heb je kans dat je het een beetje om kunt schrijven, maar dat lijkt me iets te hoog gegrepen.

Over emulators gesproken, ik heb er even over gedacht om een GameBoy emulator in J2ME te schrijven. Ik had er 1 gevonden geschreven in Java, maar als je ziet hoeveel werk daar in zit...
zou natuurlijk leuk zijn om je v525 als gameboy te kunnen gebruiken, maar ik betwijfel dat ie dat aan zal kunnen (iig niet vloeiend)
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
laat je ook altijd 's nachts de motor van je auto draaien en laat je ook altijd je computer aanstaan en laat je ook altijd je discman aan en......
i made my point..
ik gebruik m'n telefoon ook als wekker... dus dan moet ie wel aanstaan :P

[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 28-04-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja das dan wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
over uit- en aanstaan gesproken: Vandaag viel ineens mn tellie uit :'( en erger nog: hij ging niet meer aan!!! :( :'( *en nee> de batterij was NIET leeg B) *
hij viel dus ineens uit, ik probeer hem weer aan te zetten, lukt niet... toen dacht ik dus dat mn batterij msischien leeg was, maar dat was die ook niet... hij reageerde ook niet op de oplader...:S
nouja... later nog een keer geprobeerd aan te zetten, toen lukte het:) maar even later:::>>>>:( uit....:( en niet meer aan:'(

was al terug geweest naar de winkel voor mijn kaduuke camera.(zie een van mn vorige posts) maar daar zeiden ze dat ze *motorola* niewue software aan het ontwikkelen van waren.. dus dan zou ik dat erop kirjgen zodat mn cam niet de hele tijd vastloopt... maar dan zou k mn telefoon lang kwijt zijn...(5 weken)
en ze zeiden dat ik ook over 2 weken terug kon komen(geen extra kosten ofzo)dan kon ik nog n weekje of 2 mn tel thuis houden....
dus ik weer met telefoon terug naar huis, vandaag op de fiets naar huis nog zitten denken: goh, gelukkig is het alleen de cam die kaduuk is, en niet de rest... kom ik thuis, tellie viel uit...
|:(

Samengevat: mijn klachten zijn:
opeens uitvallen avn mn telefoon(V525 DUHHH 8)7 :P)
vastlopen van camera op het moment dat ik de foto vastleg
en asl laatste
als ik inzoom of uitzoom strepen op mn cam.... over heeel mn beeld...:'(
ik hoor het wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

poesje schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
zou natuurlijk leuk zijn om je v525 als gameboy te kunnen gebruiken, maar ik betwijfel dat ie dat aan zal kunnen (iig niet vloeiend)
Misschien valt dat nog mee. De GameBoy Color heeft een processor van 8 Mhz, en volgens mij de eerste GameBoy 4 Mhz. Dus dat zou in principe best moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
poesje schreef op 28 april 2004 @ 19:05:
[...]

ik gebruik m'n telefoon ook als wekker... dus dan moet ie wel aanstaan :P
Het alarm gaat ook af als je mobieltje uit staat hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Scaror schreef op 28 april 2004 @ 18:50:
[...]

Mijn vaders bedrijf heeft een heel handig programmatje gemaakt, wat begon als dos-programma, en nu windows.
Ik heb beide + source.
Je zou dan dus die source van 1 van beide kunnen gebruiken om er een java-tje van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 28 april 2004 @ 19:23:
[...]
Het alarm gaat ook af als je mobieltje uit staat hoor! :)
gruwelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:05:

i made my point..
Jesus wat is dit nou weer voor een vergelijking... :?

Auto -- Telefoon...

heeft toch best wel niets met elkaar te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de accu v525 900mAh Li-ion via salesplaza.nl besteld en ontvangen. de accu is echter 1,5 zo dik als de originele en steekt dus uit. wie heeft nog meer zo'n accu besteld?
volgens salesplaza zou ik de eerste met dit probleem zijn (wat ik niet geloof).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 20:28:
ik heb de accu v525 900mAh Li-ion via salesplaza.nl besteld en ontvangen. de accu is echter 1,5 zo dik als de originele en steekt dus uit. wie heeft nog meer zo'n accu besteld?
volgens salesplaza zou ik de eerste met dit probleem zijn (wat ik niet geloof).
zo'n batterij is een extended... die past goed in je mobiel, mits je een nieuw batterij-klepje hebt van daydeal (word geleverd bij de frontjes en de full-housing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:54:
[...]

Jesus wat is dit nou weer voor een vergelijking... :?

Auto -- Telefoon...

heeft toch best wel niets met elkaar te maken..
Oh ja, en handsfree dan? 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Iemand al is de melding op zijn mobiel gehad, toen hij/zij bluetooth wilde inschakelen: Bluetooth module niet aangesloten.

Echt vaag, me telefoon weigerd gewoon ineens dienst, wat dat nou is, misschien dat hij het na uit/aan- zetten wel weer doet.

edit:
nu werkt het weer, het is zo nu en dan echt een hele vage telefoon

[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook is gehad wat ik ook erg vaag is dat het games geheugen van je totale geheugen afgaat? echt vaag en wel jammer dat je net zoals bij sony ericsson niet kan zien dat je bv 100kb hebt in afbeeldingen, 50kb in geluiden en 500kb in games...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:34:
heb ik ook is gehad wat ik ook erg vaag is dat het games geheugen van je totale geheugen afgaat? echt vaag en wel jammer dat je net zoals bij sony ericsson niet kan zien dat je bv 100kb hebt in afbeeldingen, 50kb in geluiden en 500kb in games...

offtopic:
tijdvooreennieuwealweerdezevendev525topicofhebikhetfout?
offtopic:
die zal er snel aan komen, als de ''vraag'' hier niet afneemt

Maar ik vind deze telefoon best wel gaar doen soms, kreeg na afsluiten van een spelletje; applicatiefout = geen probleem. Vervolgens voor het eerst de melding Berichten Vol. K denk wat raar, al de hele dag even veel berichten, zonder problemen. Ik ga tellen 13 berichten inbox en 3 outbox. Leeg vervolgens Outbox, maar melding blijft dus er nog 2 weg uit inbox (waaronder een hele vage van vodafone voicemail geheugen zou vol zijn, terwijl nooit iemand hem bij mij inspreekt, andere ook wel is zo'n bericht ontvangen?) maar nog steeds blijft de melding staan + logootje. Volgensmij is ie op hol geslagen net Bluetooth en nu dit...

edit:
aan/uit en 4 gewiste berichten later (teller staat nu op totaal nog 7 berichten op SIM) krijg ik nog steeds de melding inbox vol, meer mensen met dit probleem??

EDIT 2: Het is verdwenen op deze rare telefoon is het heel normaal om eerder genoemde melding te krijgen als je geheugen voor 99% vol is (heb je als je van spelletje's houd en het leuk vind om de telefoon als een soort portable mp3 speler te gebruiken die je altijd bij je hebt >:) )

[ Voor 20% gewijzigd door robert-630 op 28-04-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pas bij 1000 posts een nieuw topic, ongeacht de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

robert-630 schreef op 28 april 2004 @ 23:31:
Iemand al is de melding op zijn mobiel gehad, toen hij/zij bluetooth wilde inschakelen: Bluetooth module niet aangesloten.

Echt vaag, me telefoon weigerd gewoon ineens dienst, wat dat nou is, misschien dat hij het na uit/aan- zetten wel weer doet.

edit:
nu werkt het weer, het is zo nu en dan echt een hele vage telefoon
* nero355 kan dit bevestigen ;) :Y)

Wou een "chickxor" BJ'en maar gelukkig bleek later het zo te zijn dat een Samsung E700 helemaal geen BT heeft |:( :+

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 29-04-2004 00:35 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vergelijking van een telefoon met een auto is maar een illustratie, om duidelijk te maken dat een telefoon aan laten staan, net zo onnuttig is als een auto 's nachts aan te laten staan...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Jongens doe niet zo moeilijk man, tis geen chatruimte hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag tog wel je mening geven..

ps. je heb wel gelijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

Mad_Demon

de dokter

HIER zijn originele V600 behuizingen te bestellen. Iemand die zich geroepen voelt om het uit te proberen en te kijken of het om een V525 heen past? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mad_Demon op 29-04-2004 15:55 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn gsm achter de lader doe veranderd die van profiel(tril->luid).
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan veranderen???
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of er een oplossing is voor
het verwijderen van het vodafonelogo+datum??? Ol heb nog niks zien staan.
Dus als iemand het weet please tell me!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 29 april 2004 @ 15:55:
HIER zijn originele V600 behuizingen te bestellen. Iemand die zich geroepen voelt om het uit te proberen en te kijken of het om een V525 heen past? :+
Bij mij doet de site het niet hoor?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wel! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:50:
de vergelijking van een telefoon met een auto is maar een illustratie, om duidelijk te maken dat een telefoon aan laten staan, net zo onnuttig is als een auto 's nachts aan te laten staan...
Trek jij dan ook 's nachts de stekkers uit je huistelefoon? Dat zijn immers ook telefoons, en is het net zo onnuttig om die aan te laten staan als mobiele... :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

kap nou dan ff zeg. lijkt de HK hier wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Nanax schreef op 29 april 2004 @ 18:08:
kap nou dan ff zeg. lijkt de HK hier wel :/
offtopic:
wat de f#ck is hk?

Iemand kan bij CNN beter een behuizing voor de V525 bestellen, zijn erg mooi, maar je kan maar met een beperkt aantal manieren betalen, komt helemaal uit hong kong, in het V600 topic hebben sommige positieve ervaringen.
http://www.cnn.cn/index.p...?cat_id=53&catname='V500'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:58:
Als ik mijn gsm achter de lader doe veranderd die van profiel(tril->luid).
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan veranderen???
Bij mijn weten is het bij geen 1 telefoon mogelijk hem op trilstand te zetten en hem op te laden.
Als ik het goed heb is dit een beveiliging. Je legt je telefoon altijd ergens neer om op te laden, en als je gebeld wordt kan ie bijv. van de tafel aftrillen wat niet zo prettig voor je telefoon kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij trilt ie gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Is er eigenlijk nog een andere site (behalve stuntprijzen.net) waar datakabels voor dit toestel te koop zijn en die snel kunnen leveren?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
robert-630 schreef op 29 april 2004 @ 18:28:
[...]

offtopic:
wat de f#ck is hk?
HuisKamer van GoT, alleen voor heeeele belangrijke mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
zoals ik ;) :P

Salesplaza, daar kan je ook die kabels halen, ik heb geen ervaring met de levering van die winkel, dus of het sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Nanax schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
offtopic:

Salesplaza, daar kan je ook die kabels halen, ik heb geen ervaring met de levering van die winkel, dus of het sneller is?
iig sneller dan stuntprijzen, want slomer kan het niet zijn. Omg, ik wacht al 2 weken, ik ga ze maar is mailen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

wie wacht er dan ook zo lang met mailen ;)
pak rembours[at]stuntprijzen.net dat gaat 10 keer zo snel (de reactie dan) en dat is zeg maar de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mss installeer geeft die bij opstarten steeds de fout: HASP protection system HASP not found (-3) ... iemand een idee wat hier aan te doen, ik heb al geprobeerd een HASP file van motclub te installeren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

je hebt zeker 3.6
je moet eerst dat bat filetje starten. zoiets als startnt.bat ofzo. en dan starten... lukt het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:02
Nanax schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
offtopic:

Salesplaza is een perfecte winkel, ik heb er nu 3 x iets besteld. Alles was altijd binnen 2 werkdagen geleverd. Geen verzendkosten en achteraf betalen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat ik "maar 4" opties heb ik het "nieuw bericht-menu", maar ik kan er 5 selecteren :? Ik heb nieuwe SMS MMS EMAIL en Easy MMS en daaronder kan een leeg balkje selecteren. Ik begreep van iemand anders dat daar normaal MMS album hoort te staan. Zal wel iets andere versie nummer zijn. Kheb:G_0B.09.1FR_VA1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
Ik heb er 5 opties staan, waarvan 2x 'Nieuwe MMS'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet mmsen met mijn v525 terwijl ik de instelingen automatisch via vodafone.nl heb geactivieerd (door een sms). Maar hij wil niet werken :?
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op 30 april 2004 @ 16:03:
Ik heb er 5 opties staan, waarvan 2x 'Nieuwe MMS'.
Hmm gaat lekker :-) Lijkt nokia wel haha. Naja het werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone ligt eruit bij mij, ik kan niet meer op internet, of wat dan ook...iemand anders met hetzelfde probleem? Is al 2de keer dat ik dit gehad heb, begin me er een beetje aan te irriteren, stond net op het punt om een filmpje te downloaden voor mijn mobiel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 20:36:
Vodafone ligt eruit bij mij, ik kan niet meer op internet, of wat dan ook...iemand anders met hetzelfde probleem? Is al 2de keer dat ik dit gehad heb, begin me er een beetje aan te irriteren, stond net op het punt om een filmpje te downloaden voor mijn mobiel :X
Misschien dat er een run was op live 2day, iedereen wilde vast de gratis wilhelmus beltoon binnenhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratis wilhelmus? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
www.vodafone.nl:
Kom nu al in de Koninginnedagsfeer!
Hoe vier jij Koninginnedag? Kom vast in de stemming met de gratis Wilhelmus-ringtone. Pak je telefoon, ga naar Vodafone live!, kies Ringtones & Images en download gratis het Wilhelmus. Succes verzekerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iedereen die zoals te lezen problemen met het klepje van de motorola v525 heeft. Ben nou toch wel benieuwd of er motorola's bestaan die geen problemen hebben met het klepje,(die bestaan vast wel maar is natuurlijk niet zo interessant om te melden er met je motorolaklepje niks aan de hand is). Toch ben ik benieuwd of het scheef staan van het klepje een grootschalige productiefout is of niet. Ikzelf ben overigens niet van plan om em te laten fixen. Dit kost cker een maand voordat ik em dan terug krijg :O :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer via bluetooth wallpapers op mn phone te zetten
maar als ik een leuk plaatje van internet haal en hem verstuur
en hem als achtergrond instel is het niet mooi word het plaatje heel wazig
Omdat het plaatje te groot word denk ik zo. Als ik hem vergroot met
Paint Shop Pro dat krijg je het zelfe plaatje als op de gsm.
Weet iemand hier een manier voor? Als die bestaat?
En weet iemand een leuke site voor wallpapers(die niet in de startpost staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Neem gewoon een leuk plaatje...
En selecteer daarvan dan een gebied van 176*220 pixel, en sla dat geselecteerde gebiedje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 01 mei 2004 @ 10:35:
Neem gewoon een leuk plaatje...
En selecteer daarvan dan een gebied van 176*220 pixel, en sla dat geselecteerde gebiedje op.
ja precies en daar krijg ik dus een lelijk wazig plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.jhonny.org/wap/?type=3 <------ deze site kan je leuke wallpapers halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 11:59:
http://www.jhonny.org/wap/?type=3 <------ deze site kan je leuke wallpapers halen
Wel verkeerd formaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 14:13:
[...]

Wel verkeerd formaat..
Weet jij een leukere site dan? En is die snake (die door iemand afgemaakt werd hier op het forum) al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 10:37:
[...]

ja precies en daar krijg ik dus een lelijk wazig plaatje
Opslaan als JPEG, met een lage compressie. Als je een file overhoudt van, zeg, 20 á 30 kb is t zeker goed genoeg voor je Motorola (qua kwaliteit dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of als PNG, werk bij mij ook goed
maar me datakabel doet et niet meer volges mij:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

MaStar schreef op 01 mei 2004 @ 15:06:
[...]

En is die snake (die door iemand afgemaakt werd hier op het forum) al klaar?
Is al een tijdje af...lees het op een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ontdekte net een leuke code via HoFo,

• Telefoon uit
• Houdt # en * ingedrukt.
• Druk op aan/uit knop

Dos-modus:P

Maar even serieus: hiermee kan je je telefoon unlocken via usb kabel als je een code hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:57
Als je een code hebt kan je altijd unlocken ;)
Dat * + # is ook om te flashen als je telefoon dood is door flexen/flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 17:05:

• Telefoon uit
• Druk op aan/uit knop

Dos-modus :P

Maar even serieus: hiermee kan je je telefoon unlocken via usb kabel als je een code hebt.
LOL _/-\o_ Nou nog de 1ste slimmerik die dat menuutje via BT met een Linux bak via SSH laat connecten en dan can je lekker Remote Inloggen op je Tux Bak 8) B) :Y)

* nero355 droomt verder :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 01 mei 2004 @ 17:42:
[...]

LOL _/-\o_ Nou nog de 1ste slimmerik die dat menuutje via BT met een Linux bak via SSH laat connecten en dan can je lekker Remote Inloggen op je Tux Bak 8) B) :Y)

* nero355 droomt verder :z
'Theoretisch' zou het natuurlijk mogelijk moeten zijn, maar dan nog de meeste kans met een datakabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Nu online
ik krijg Midway niet geopend. Hij zegt dat hij de poort (lees: telefoon) niet kan vinden. Dit probleem heb ik nog nooit gehad. Verder doet Mobile Phonetools het welgewoon...

Wat moet ik doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat je moet kopen om je pc bluetooth gereed te krijgen (en hoeveel dat kost)? Ik heb sp1, al standaard op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 20:07:
Weet iemand wat je moet kopen om je pc bluetooth gereed te krijgen (en hoeveel dat kost)? Ik heb sp1, al standaard op mijn pc.
Lees de ts eens. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 17:05:

• Telefoon uit
• Druk op aan/uit knop

Dos-modus:P

hoe?!

Ik probeerde het zo (maar lukte niet):

Ik zette telefoon uit,
Ik drukte * en # tegelijk in, en even later de aan knop daar bij.

Maar er gebeurde niets bijzonders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
rjongen schreef op 01 mei 2004 @ 20:13:
[...]

hoe?!

Ik probeerde het zo (maar lukte niet):

Ik zette telefoon uit,
Ik drukte * en # tegelijk in, en even later de aan knop daar bij.

Maar er gebeurde niets bijzonders...
Bij mij werkte het, deed gewoon foon uit. * en # indrukken en tegelijkertijd ook ong. 3 à 4 sec aan/uit knop indrukken. Maar kunnen we hier iets nuttigs mee doen dan met deze vinding (wat houdt dat idee in wat net geopperd werd?) P.S na dos gebeuren laade eerst me foon me contact lijst, foto's etc niet meer uit een extra keertje aan/uit helpde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 01 mei 2004 @ 20:36:
[...]

Bij mij werkte het, deed gewoon foon uit. * en # indrukken en tegelijkertijd ook ong. 3 à 4 sec aan/uit knop indrukken. Maar kunnen we hier iets nuttigs mee doen dan met deze vinding (wat houdt dat idee in wat net geopperd werd?) P.S na dos gebeuren laade eerst me foon me contact lijst, foto's etc niet meer uit een extra keertje aan/uit helpde...
T is handig voor flashen enz. als je weer teveel gekloot hebt, en je kan er mee unlocken mbv unimoto, verder ist nie zo bijzonder hebk t idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Nu online
Wat is jullie favoriete spel op de GSM (top 3)?

MIJN Nr1. = Snake

ps. dit is eerder gedaan maar toen reageerden niet veel mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

MaStar schreef op 01 mei 2004 @ 22:42:

MIJN Nr1. = Snake

Zou het een reden hebben .................... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

MIJN Nr1. = Snake

Toch niet mijn Snake?
Ik speel vooral Puzzle Bobble en Mini Golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58

MIJN Nr1. = Snake

Splinter Cell Pandora Tomorrow
Acient Empires
Ring Fantasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Voor mensen die nog order hadden lopen bij Stuntprijzen.net. Ik had ze gister een mailltje gestuurd (tegen 22:00) en kreeg net al een mailtje terug dat de kabels nu weer op voorraad waren (sinds donderdag). Dus net de pech gehad dat koninginnedag ertussen zat. Ze komen met 2-3 daagjes in de bus.
Sent : Sunday, May 2, 2004 10:08 AM
gasten werken zelfs op zondag? (mailcheck iig)

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 02-05-2004 10:18 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus maandag krijgen we er een binnen?
Of doebn ze nie aan vrijdag versturen?
Hoezo hebben we m dan nie zaterdag gekregen:S
Slaat nergens op
Maandag wil m dan wel hebben
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.