Is toch niet zo ingewikkeld....je simlock zit in je EEPROM geheugen...(volgens mij) dat is net als je bios geheugen idd..kun je toch ook niet "gewoon " komt nog bij dat het redelijk beveiligd is....met mss 3.6a kun je alleen met speciale codes unlocken en die codes kosten euriesKingskawn schreef op 09 april 2004 @ 11:53:
Dank je voor het antwoord maar een pc kan je toch niet vergelijken met een pc? Het materiaal die er inzit is niet hetzelfde. Anders zou ik mijn divx'jes kunnen zien.![]()
Nu op het principe zit je goed en ga ik akkoord maar welk geheugen gebruikt wat en wat zit er in?
Dit is ten 1e een superlelijke
Dus wie heeft wel een mooie goede Snake voor V525?
ja ik weet het maar ik heb ook geen betere gevondenMaStar schreef op 09 april 2004 @ 12:50:
[...]
Dit is ten 1e een superlelijkeen ten 2e geen echte snake
(2 puntjes ofsow, erg vaag)
Dus wie heeft wel een mooie goede Snake voor V525?![]()
Helaas, maar als iemand dus een snake heeft, meld het hier ff 
Nog iets, kan de datum ook verwijderen van het display. dat je dus alleen vodafoen ziet in het beeldscherm (zonder te flexen)
Nog iets, kan de datum ook verwijderen van het display. dat je dus alleen vodafoen ziet in het beeldscherm (zonder te flexen)
Nou het is mij met flashen en flexen ook niet gelukt dus ik betwijfel of het kan.
Verwijderd
Nou weet iemand het misschien??? Want ik krijg geen melding Java Apps laden ofzo helemaal niks......
Ik en Poesje hebben er geholpen op MSN,Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:10:
Nou weet iemand het misschien??? Want ik krijg geen melding Java Apps laden ofzo helemaal niks......
WAT HEEFT HET DAN NOG VOOR ZIN HET HIER NOG EEN KEER TE VRAGEN?!
Verwijderd
Maar jullie hebben het alleen maar over software fout lijkt me sterk!
En misschien zijn er andere mensen die het weten!
En ze heeft nog geen werkende oplossing toch? Dus doe nou gewoon even rustig zegrjongen schreef op 09 april 2004 @ 15:33:
[...]
Ik en Poesje hebben er geholpen op MSN,
WAT HEEFT HET DAN NOG VOOR ZIN HET HIER NOG EEN KEER TE VRAGEN?!

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
dan nog, nog geen 2 uur geleden heeft ze precies hetzelfde op GoT gevraagd.intoxicated schreef op 09 april 2004 @ 15:42:
[...]
En ze heeft nog geen werkende oplossing toch? Dus doe nou gewoon even rustig zeg
En verder heeft ze al heel vaak dingen gevraagd die (in vorige topics) al lang behandeld zijn.
ff ter verduidelijking:Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:40:
Maar jullie hebben het alleen maar over software fout lijkt me sterk!
ik zei dat het mogelijk een software fout zou kunnen zijn wanneer je alles gedaan zou hebben als we hadden gezegd (en dus ook al de tutorial had gevolgd...)...
en zei dus niet dat het daar aan moet liggen, maar wel zou kunnen
Gesprek dat ik met iemand voerde over MSN (om uit te leggen wat ie moest doen)
[20:02:55] Poesje: ik help je er ff door, anders gaat het waarschijnlijk mis....
: ok
Poesje: midway heb je??
: yeps
Poesje: ok, dan haal je de kabel uit je mobiel
: done
Poesje: ga naar instellingen -> Java instellingen -> Java app loader (op je mobiel)
: jave systeem?
Poesje: daarboven staat als het goed is een optie
: java app loader staat er niet
Poesje: dan ff mobiel opnieuw opstarten
: ok
Poesje: (je had dat activate java apploader toch gedaan??)
: uiteraard
Poesje: gelukt??
: applicaties laden
: wis alle aps
Poesje: je klikt dan op dat java app loader
: ja
Poesje: dan steek je de kabel erin
: 1x op die jave app loader geklikt
Poesje: dan wil ie namelijk kabel hebben
Poesje: zegt ie
: doe het nog wel een x
: Establishing connection with Motorola phone...
Phone found, initiating...
Phone connected on USB...
Activating Java Menu Option...
Done
Poesje: ok
Poesje: kabel eruit
Poesje: mobiel rebooten
: moet ik niet eerst appications laden?
: op mobiel
Poesje: ja
: Instellingen > Java Instelling > Applicaties Laden
Poesje: (bij mij is het in het engels:P)
Poesje: dan wil ie kabel zien
: klotezooi er blijft zon schermpje staan: Sluit kabel nu aan
: terwijl ik dat al gedaan heb
Poesje: start dan midway eerst ff op
: hehe
: hij doet het
: geactiveerd
: maar dan rebooten?
Poesje: nee
Poesje: dan midway starten
Poesje: daarin open je de *************.jad
: heb net tel uitgezet
: ok, kabel aansluiten?
Poesje: nee, eerst aplicatie laden
Poesje: (moet iedere keer voor oversturen van bestanden)
: ow oke
: oke, gedaan, kabel erin laten zitten? en dan naar motoclub?
: midway bedoel ik
Poesje: daarin open je de .jad die ik je stuurde
: geopend
Poesje: en klik je op versturen
: file --> Send at command?
: of Send?
: Send JAd bedoel ik
Poesje: dan krijg je op je mobiel iets te zien en zeg je download
Poesje: dan is ie ff bezig
[ Voor 76% gewijzigd door poesje op 09-04-2004 16:33 ]
Je hebt dus via mss Java app loader aangezet,
je telefoon uitgezet,
weer aan
Instellingen > Java Instelling > Applicaties Laden
Kabel er aan, hij zegt JAL links actief
Je gaat naar midway, opent een jad
klikt op het 2de knopje van links
Nu kan er of staan
1: dat ie aan het verzenden is
2:of time out, expired etc.
bij 1 verschijnt er dus een melding op je mobieltjes scherm
en druk je op download
bij 2 moet je het meest rechtse knopje pakken dan je com poort veranderen en opniew verzenden, als het nog niet lukt weer dat knopje een andere aanlkliken en op nieuw proberen
Ik weet wel zeker dat poesje en rjongen je dat hebben vertelt, maar wat gaat er dan fout?
je telefoon uitgezet,
weer aan
Nu kan er of staan
en druk je op download
bij 2 moet je het meest rechtse knopje pakken dan je com poort veranderen en opniew verzenden, als het nog niet lukt weer dat knopje een andere aanlkliken en op nieuw proberen
Ik weet wel zeker dat poesje en rjongen je dat hebben vertelt, maar wat gaat er dan fout?
ze krijgt dat "applicaties laden" niet in de java instellingen...Nanax schreef op 09 april 2004 @ 16:50:
je telefoon uitgezet,
weer aan
Nu kan er of staan
en druk je op download
hoe flik je dat
en ze heeft dat met mss gedaan?
nathalie welke versie van mss heb je?

[ Voor 30% gewijzigd door Nanax op 09-04-2004 17:03 ]
ze zegt dat ze dat heeft gedaan...Nanax schreef op 09 april 2004 @ 16:59:
hoe flik je daten ze heeft dat met mss gedaan?
in principe maakt het ook nie uit welke versie je van mss hebt... heb het namelijk met alle 2 de werkende versies van motclub gedaan
(3.2.3 en 3.6a (3.5.2 geeft kernel error bij opstarten) - heb het zelf een iedere keer moeten doen na ***xen...)
[ Voor 48% gewijzigd door poesje op 09-04-2004 17:08 ]
Okee, ik vroeg me af of het daar aan zou liggen.. maar niet dus
Kan iemand mij vertellen of de originele V500 behuizingen al ergens leverbaar zijn 
Ik heb gezocht op ebay, google en 4 Het Grote Motorola V500/V525 topic doorgelezen (ik heb er 2 overgeslagen), maar kan em nergens vinden
Een cc heb ik wel, dus dat is niet het probleem
Wat wel een probleem is, is dat ik nu een paar diepe deukjes heb in mijn V525 en ik wil perse een originele behuizing en die kan ik dus nergens vinden
Iemand die me kan helpen
Ik heb gezocht op ebay, google en 4 Het Grote Motorola V500/V525 topic doorgelezen (ik heb er 2 overgeslagen), maar kan em nergens vinden
Een cc heb ik wel, dus dat is niet het probleem
Wat wel een probleem is, is dat ik nu een paar diepe deukjes heb in mijn V525 en ik wil perse een originele behuizing en die kan ik dus nergens vinden
Iemand die me kan helpen
Bedoel je de zilverkleurige of de blauwe? een met vodafone brand zul je wel niet los kunnen kopen
zilverkleurig kan je kopen op daydeal, wel niet orrigineel.
De foon heeft officeel geen verwisselbare frontjes, mischien bij motorola nederland informeren of je een originele kan krijgen.
De foon heeft officeel geen verwisselbare frontjes, mischien bij motorola nederland informeren of je een originele kan krijgen.
[ Voor 54% gewijzigd door Nanax op 09-04-2004 17:28 ]
Nathalie, krijg je nog steeds die Java niet geactiveerd?
Zo nee, als hij aangeeft 'Sluit kabel' aan, moet je kabel eruit halen en dan erin doen (heb ik ook dit probleem)
Had je dit al opgelost --> sorry!
Zo nee, als hij aangeeft 'Sluit kabel' aan, moet je kabel eruit halen en dan erin doen (heb ik ook dit probleem)
Had je dit al opgelost --> sorry!
Woej!
Ik heb er net een gehaald bij Eindhoven CityPoint (wel voor 149,95
)
Nu eens kijken wat er allemaal te veranderen valt aan dit prachtige
telefoontje
Ik heb er net een gehaald bij Eindhoven CityPoint (wel voor 149,95
telefoontje
\_Specs_/
Verwijderd
@ namels probeer het anders bij Evic Repair service zij repareren de Moto`s en verkopen ook onderdelen..
@ZiegoM ik neem aan dat dat geen vraag was ?
aangezien er al zat tweak posts zijn... maar als je nog iets nieuws hebt...vertel....
@ZiegoM ik neem aan dat dat geen vraag was ?
Verwijderd
Weet iemand overigens waarmee ik via de USB kabel mn phonebook beheer ? mss3.6a kan dit niet en de phonebookmanager van Motclub doet het alleen serieel...
ik heb er 169,95 voor betaald, maar wel inclusief 3 jaar garantie...
Je phonebook beheren kun je doen met Mobile Phone Tools (MPT) en die kun je ook op Motclub vinden http://www.motclub.com/html/programs.htm#mptVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 19:19:
Weet iemand overigens waarmee ik via de USB kabel mn phonebook beheer ? mss3.6a kan dit niet en de phonebookmanager van Motclub doet het alleen serieel...
Verwijderd
Dat van Motorola Service Software heb ik allemaal goed. Hij ziet de gsm ook wel.Nanax schreef op 09 april 2004 @ 16:50:
je telefoon uitgezet,
weer aan
Nu kan er of staan
en druk je op download
Maar dan moet je in je gsm naar instellingen -> java instellingen en dan applicaties laden maar dat staat er dus niet. Maar ik ga nu nog ff prutsen als ik het voor elkaar heb laat ik het jullie wel weten!
zit daar ook 65 euro beltegoed bij, of is dat maar met 15 euro beltegoed??ZiegoM schreef op 09 april 2004 @ 18:58:
Woej!
Ik heb er net een gehaald bij Eindhoven CityPoint (wel voor 149,95)
telefoontje
Verwijderd
eej,
ik heb vandaag die Motorola V525 gekocht
super mooi ding maar nu wil ik op Vodafone live
ik heb hem geactiveerd door te bellen en dan phone uit dan weer aan maar nu ga ik naar vodafone live en dan staat er : "Verbinding mislukt. Prbeer later opnieuw"
maar dit staat er al zo`n uur en ik heb hem al heel wat keren opnieuw opgestart en alles
?
kan iemand mij helpen
?
dankjewel
grtz Onno
ik heb hem geactiveerd door te bellen en dan phone uit dan weer aan maar nu ga ik naar vodafone live en dan staat er : "Verbinding mislukt. Prbeer later opnieuw"
maar dit staat er al zo`n uur en ik heb hem al heel wat keren opnieuw opgestart en alles
kan iemand mij helpen
dankjewel
grtz Onno
€ 15.00poesje schreef op 09 april 2004 @ 21:49:
[...]
zit daar ook 65 euro beltegoed bij, of is dat maar met 15 euro beltegoed??
Vodafone heeft namelijk zelfstandig de actie gewijzigd naar € 149,95 + €15 beltegoed.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Het is lang geleden, maar ik meen mij te herinneren dat het max 24 uur kan duren voordat het geactiveerd gaat worden. In ieder geval nog veel plezier met je foonVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:13:
eej,
maar dit staat er al zo`n uur en ik heb hem al heel wat keren opnieuw opgestart en alles?
kan iemand mij helpen?
dankjewel
grtz Onno
Inderdaad 15 euro.Ginz schreef op 09 april 2004 @ 22:21:
[...]
€ 15.00
Vodafone heeft namelijk zelfstandig de actie gewijzigd naar € 149,95 + €15 beltegoed.
Maar het lijkt mij ook dan nog de beste gsm die je kan kopen voor dat geld (plus unlockkosten) en met de meeste opties.
\_Specs_/
Verwijderd
Mastar tikte:
en dat Vodafone zelf...?
Vertel..Nog iets, kan de datum ook verwijderen van het display. dat je dus alleen vodafoen ziet in het beeldscherm (zonder te flexen)

Sorry, ik was vergeten 'je' ertussen te zetten
Dus nogmaals mijn vraag:
Kan je de datum ook verwijderen van het display. dat je dus alleen vodafoen ziet in het beeldscherm (zonder te flexen)?
Dus nogmaals mijn vraag:
Kan je de datum ook verwijderen van het display. dat je dus alleen vodafoen ziet in het beeldscherm (zonder te flexen)?
Nee..gaat niet
MaStar schreef op 10 april 2004 @ 08:50:
Sorry, ik was vergeten 'je' ertussen te zetten![]()
![]()
Dus nogmaals mijn vraag:
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Okeej dan wacht ik nog wel ff maar omdat op de site al staat dat het geactiveerd is®Otto schreef op 09 april 2004 @ 22:26:
[...]
Het is lang geleden, maar ik meen mij te herinneren dat het max 24 uur kan duren voordat het geactiveerd gaat worden. In ieder geval nog veel plezier met je foon
maar bedankt!
Grtz Onno
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 09:37 ]
Verwijderd
Kun je ook java applicaties installen op de v525. Was laatst bij iemand met een nokia 6600 en die kon gewoon winamp besturen via bluetooth en phone.
nee dat kan niet , ik heb ook lopen zoeken
zoals bemused voor de nokia's en se tels.
de normale java prgs kunnen weer wel/.
[knip - GoT is niet voor Vraag & Aanbod]
de normale java prgs kunnen weer wel/.
[knip - GoT is niet voor Vraag & Aanbod]
[ Voor 42% gewijzigd door intoxicated op 10-04-2004 23:36 ]
Hoelang duurde het bij de meeste mensen voordat ze geregistreerd waren bij Vodafone en hun beltegoed ontvingen? Bij mij is het nu ruim 2 weken geleden dat ze mijn formulier ontvingen maar ik heb nog geen SMS ontvangen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik bedoel dus de zilver met aan de binnenkant zwart.Nanax schreef op 09 april 2004 @ 17:26:
Bedoel je de zilverkleurige of de blauwe? een met vodafone brand zul je wel niet los kunnen kopen
* MyNameIs denkt diep na en kan zich wat herinneren van een link met plaatjes van iemand die een frontje had besteld bij daydeal, maar hij kan die link niet meer vinden
Verwijderd
Wat voor progs zoal dan. En waar kan ik die vinden.kenny89 schreef op 10 april 2004 @ 11:33:
nee dat kan niet , ik heb ook lopen zoeken
de normale java prgs kunnen weer wel.
He BurningDog, zou je contact met me kunnen opnemen via e-mail in mijn profiel? Ik heb wat vragen en weet niet of het gepast is ivm de policy.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 11:45:
[...]
Weet niet wat ik hier allemaal over mag zeggen hier (ivm policy), maar vergelijk het met je PC: Als jij van Windows 2000 naar Windows XP gaat, blijft je BIOS password hetzelfde. (vond het wel een mooie vergelijking)
To be, or not to be...
@theviper, haal die plastic beschermdelen er een af, wat zie je dan? torx 6 schoefjes
@Pascalwind ga jij de startpost maar eens checken
@Exirion, ff bellen naar vodafone, schijnt snel geregeld te zijn dan
Mynameis:
deze maar dan met de binnenkant zwart?
@Pascalwind ga jij de startpost maar eens checken
@Exirion, ff bellen naar vodafone, schijnt snel geregeld te zijn dan
Mynameis:
deze maar dan met de binnenkant zwart?
[ Voor 21% gewijzigd door Nanax op 10-04-2004 15:56 ]
Verwijderd
Weten julle waarom mijn (en een kameraad ) zijn gprs het niet doet? is zie naast het bereik 3 blaadjes over elkaar heen... mms`en wilniet.....iemand anders zijn v525 geeft wel het GPRS tekentje aan... en mmsen wil daar ook mee, we hebben op alledrie de v525`s via vodafone.nl de mms instellingen opgehaald... (automatisch via smsje...)
mms moet je zelf nog even instellen, je moet even op vodafone handmatige uitleg opzoeken. als het goed is zat in dat sms'je alleen de instellingen om op Live te komen en word mms niet ingesteld (was bij mij zo) en natuurlijk moet je meer dan €2 beltegoed hebben ofzo
Verwijderd
hij is er wel in zwart met aan de binnenkant zilver bij daydeal, andersom geloof k nie..... Maarre die chromen is veel mooier.....MyNameIs schreef op 10 april 2004 @ 12:16:
[...]
Ik bedoel dus de zilver met aan de binnenkant zwart.
* MyNameIs denkt diep na en kan zich wat herinneren van een link met plaatjes van iemand die een frontje had besteld bij daydeal, maar hij kan die link niet meer vinden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 16:33 ]
Verwijderd
Zal ik nog maar eens posten dan, lezen is blijkbaar erg lastig voor sommigen 
http://ton.dumans.nl/moto/ gewoon 2 frontjes kopen
http://ton.dumans.nl/moto/ gewoon 2 frontjes kopen
Ja die bedoel ik, maar dan aan de binnenkant zwart
Ik denk dat ik er daar maar eentje ga bestellen, ookal is die zilver
Nou nog een probleem: op mijn scherm zitten ook heel wat krassen en helemaal links boven ook. Dat laatste probleem kan je natuurlijk met een full housing verhelpen, maar ik zie die nergens in het zilver

TORX 6 heb ik nu ff niet bij de hand helaas, dus ik kan ook niet zo snel kijken hoe je alles precies uit elkaar haalt...
ThnQVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:37:
http://ton.dumans.nl/moto/ gewoon 2 frontjes kopen![]()
[ Voor 27% gewijzigd door MyNameIs op 10-04-2004 16:48 ]
kun je niet gewoon in je originele frontje dat zwarte stuk steken? dan hoef je geen nieuwe te kopen.
edit:
Bij die S.O.C.O.O.L staat op daydeal ook een foto van een compleet zwarte! alleen welke je nou krijgt
Bij die S.O.C.O.O.L staat op daydeal ook een foto van een compleet zwarte! alleen welke je nou krijgt
[ Voor 38% gewijzigd door Nanax op 10-04-2004 17:00 ]
Ah beter dat dat middelste eraf kan!
Als ie nu volledig zwart is dan vind ik het super, maar als ik dan het zilveren binnenstukje op deze die ik nu heb ka zetten, heb ik gewoon een (soort van) chrome
Het achterklepje steekt wel enorm ver uit
Als ie nu volledig zwart is dan vind ik het super, maar als ik dan het zilveren binnenstukje op deze die ik nu heb ka zetten, heb ik gewoon een (soort van) chrome
Tja ik wil wel zo een als in die foto's TonD, maar hoe maken we dat? heb je die zelf gemaakt?
zo ja wat heb je gebruikt?
zo ja wat heb je gebruikt?
Verwijderd
weet iemand al hoe je hem sms melding tone aanpast? welke file is dit als je met p2k of mss in je phone browst...grote kans dat je dan zelf 1 in kan zetten...
Verwijderd
Ik bedoel de voorste cover, waar dat de cam is enzoNanax schreef op 10 april 2004 @ 15:42:
@theviper, haal die plastic beschermdelen er een af, wat zie je dan? torx 6 schoefjes
wat dacht je eens van je geluidsprofiel gebruiken om het te wijzigen??Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 19:26:
weet iemand al hoe je hem sms melding tone aanpast? welke file is dit als je met p2k of mss in je phone browst...grote kans dat je dan zelf 1 in kan zetten...
Weet iemand waar er keycords voor de V525 te koop zijn? Zijn ze überhaupt wel te koop?
idd, zag ik ook net pas, dit wist ik niet, ziet er op die foto niet mooi uit.IronFist schreef op 10 april 2004 @ 17:33:
Ah beter dat dat middelste eraf kan!![]()
Ik hoop over een paar dagen mijn frontje van Ragnar te ontvangen, dan zal ik wel ff wat pics maken!
Is er een manier om in het telefoonboek alleen de contacten van de simkaart danwel de contacten uit het telefoongeheugen apart te tonen (in plaats van beiden tegelijk)?
Ik zou natuurlijk de contacten van mn sim kunnen wissen en alleen het telefoongeheugen gebruiken maar ik wil mn sim als een soort 'backup' gebruiken.
Is er dus nog een andere manier om ervoor te zorgen dat contacten op mn sim niet meer worden getoond?
Ik zou natuurlijk de contacten van mn sim kunnen wissen en alleen het telefoongeheugen gebruiken maar ik wil mn sim als een soort 'backup' gebruiken.
Is er dus nog een andere manier om ervoor te zorgen dat contacten op mn sim niet meer worden getoond?
[ Voor 3% gewijzigd door ZiegoM op 11-04-2004 00:08 ]
\_Specs_/
Door ze in verschillende categorieën te zetten. Maak de categorie sim en de categorie telefoon aan en zet daar de bijbehorende nummers inZiegoM schreef op 11 april 2004 @ 00:07:
Is er een manier om in het telefoonboek alleen de contacten van de simkaart danwel de contacten uit het telefoongeheugen apart te tonen (in plaats van beiden tegelijk)?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Maar welke heb je dan gekocht om die zwarte voorkant te krijgen? Is dat gewoon die black van daydeal? Want die heeft 2 foto'sVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 16:37:
http://ton.dumans.nl/moto/ gewoon 2 frontjes kopen![]()
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
ik heb gisteren de v525 gekocht, ik wil de vodafone live klok blokkeren met een code. in het vorige topic stond hoe, maar ik word er geen wijs uit' er stond instellingen>beveiling
en verder?
welke optie moet ik dan nemen?
telefoonslot
beperkt kiezen
slot toepassing
gespreksblokkering
SIM PIN
nieuwe codes
certificaatbeheer.
is er iemand die me het specifieker kan uitleggen?
en verder?
welke optie moet ik dan nemen?
telefoonslot
beperkt kiezen
slot toepassing
gespreksblokkering
SIM PIN
nieuwe codes
certificaatbeheer.
is er iemand die me het specifieker kan uitleggen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 12:35 ]
dan moet je slot toepassing klikken
Dan je slot code geven, standaard 1234
Dan zoek je in die lijst Vodafone Live en - Vodafone Live. Beide Vergrendel je dan.
Dan je slot code geven, standaard 1234
Dan zoek je in die lijst Vodafone Live en - Vodafone Live. Beide Vergrendel je dan.
Verwijderd
Niet? Ik had een hele zilvere en een hele zwarte gekocht.MyNameIs schreef op 10 april 2004 @ 16:40:
[...]
Ja die bedoel ik, maar dan aan de binnenkant zwart
Ik denk dat ik er daar maar eentje ga bestellen, ookal is die zilver
Nou nog een probleem: op mijn scherm zitten ook heel wat krassen en helemaal links boven ook. Dat laatste probleem kan je natuurlijk met een full housing verhelpen, maar ik zie die nergens in het zilver
TORX 6 heb ik nu ff niet bij de hand helaas, dus ik kan ook niet zo snel kijken hoe je alles precies uit elkaar haalt...
[...]
ThnQWelke 2 moet ik dan kopen
Sorry ik begrijp het nog niet helemaal
Het middelste deel kan je er afhalen, dat heb ik gelezen ja, maar ik zie er geen 1 op daydeal die zwart aan de binnenkant heeft
@nanax: dat kan inderdaad wel denk ik, maar ik had mijn originele cover per ongeluk een beetje vernueckt, dus vandaar dat ik dus 1 zilveren en 1 zwarte had besteld
dus die zwarte is compleet zwart als je die van daydeal haalt, als ik TonD begrijp
Ja, nu snap ik het ook helemaalNanax schreef op 11 april 2004 @ 13:12:
dus die zwarte is compleet zwart als je die van daydeal haalt, als ik TonD begrijp
Snapt iemand overigens het nut van die dikke achterklepjes bij full housing's van daydeal
ik heb wel een theorie over dat zilver en zwart van daydeal:
je besteld er een die helemaal zwart is, maar als je het zilver uit je orriginele behuizing haalt krijg je zwart zilver. De v500 word los in nederland namenlijk zilver geleverd.
je besteld er een die helemaal zwart is, maar als je het zilver uit je orriginele behuizing haalt krijg je zwart zilver. De v500 word los in nederland namenlijk zilver geleverd.
[ Voor 7% gewijzigd door Nanax op 11-04-2004 15:51 ]
Verwijderd
Ik heb net Splinter Cell 2 gedonwload en de .jar file op mn phone gezet, maar wat moet ik nu met die .jad file doen? want het spel doet het nu al goed, dus ik begrijp niet helemaal waar die jad voor is....
jad is een korte opsomming van de inhoud van de jar waar de data echt in zit.
als je met een datakabel games er op wil zetten heb je jad's nodig
als je met een datakabel games er op wil zetten heb je jad's nodig
edit:
graag gedaan
graag gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door Nanax op 11-04-2004 15:56 ]
Verwijderd
Dat klepje kan je gebruiken om een extra dikke (en meer mH dus gaat langer mee) accu in te stoppen.Nanax schreef op 11 april 2004 @ 15:07:
Snapt iemand overigens het nut van die dikke achterklepjes bij full housing's van daydeal![]()
Die theorie had ik inderdaad ook in gedachten, alleen had ik per ongeluk het originele frontje gesloopt, dus dat was geen optie
die zwarte full cover is wel gaaf( schermkrasjes verdwijnen dan )...ombouwen lukt wel. Jammer dat ik al de crome face plates besteld heb. Verwacht dat ze ergens na pasen op de klep vallen...
Verwijderd
gaat alleen een beetje lastig als je dat filetjes heb verwijdert met p2k...kan nu niet meer in dat menutje....poesje schreef op 10 april 2004 @ 21:07:
[...]
wat dacht je eens van je geluidsprofiel gebruiken om het te wijzigen??
en ten tweede... weet je ook het filetje van dat
Dat knopje kan je blokkeren code 1234 zal ik maar zeggen
sim-pel
sim-pel
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 18:27:
[...]
gaat alleen een beetje lastig als je dat filetjes heb verwijdert met p2k...kan nu niet meer in dat menutje....![]()
en ten tweede... weet je ook het filetje van dat![]()
Piepkonpje aan de zijkant....WEG moet ie..DOOD aaargh...word er gek van...xcuses....ik liet me even gaan, maargoed..elke keer als profiel op luid staat en ik raak dat knopje piept....heel vervelend...iedeen?
Toch een verzoekje, als die dingen een dezer dagen bij jullie op de mat vallen willen jullie dan even wat foto's maken, en ook van de montage? (van de faceplate) ik ben daar nou weer net niet zo handig mee. op HowFo staat wel eem guide voor de full cover.
om weer bij geluidsprofiel te kunnen moet je alle bestandjes er weer terug op zetten en dan het geheugen laten resettenVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 18:27:
[...]
gaat alleen een beetje lastig als je dat filetjes heb verwijdert met p2k...kan nu niet meer in dat menutje....![]()
en ten tweede... weet je ook het filetje van dat![]()
Piepkonpje aan de zijkant....WEG moet ie..DOOD aaargh...word er gek van...xcuses....ik liet me even gaan, maargoed..elke keer als profiel op luid staat en ik raak dat knopje piept....heel vervelend...iedeen?
daarna kun je ze er op de manier die rjongen had genoemd er weer allemaal afhalen
(ennuuhh.... mocht je de geluidsbestandjes nie hebben gebackuped, ik heb een backup van merendeel van die bestandjes: backup)
edit:
Mocht het na het erop zetten van deze backup nog niet werken, moet je nog een paar eigen ringtones eropzetten
(of je zou de "originele" flex er opnieuw op moeten laten zetten...)
Mocht het na het erop zetten van deze backup nog niet werken, moet je nog een paar eigen ringtones eropzetten
(of je zou de "originele" flex er opnieuw op moeten laten zetten...)
[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 11-04-2004 19:42 ]
Verwijderd
Mensen, kan je je foto's die je met de v525 gemaakt hebt, ook naar je hotmail mailen zodat je de foto's op je computer kan bekijken?
tuurlijk, een mms kun je naar een email-adres sturenVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 20:01:
Mensen, kan je je foto's die je met de v525 gemaakt hebt, ook naar je hotmail mailen zodat je de foto's op je computer kan bekijken?
(is alleen wel 0.49 euro per keer, en maximaal 30KB)
is waarschijnlijk goedkoper als je een kabel of BT koopt
(kabel 12.50@stuntprijzen,net en als het goed is BT voor 29.95@dixons, met 100 meter bereik)
[ Voor 14% gewijzigd door poesje op 11-04-2004 20:09 ]
Verwijderd
ok, bedankt.poesje schreef op 11 april 2004 @ 20:03:
[...]
tuurlijk, een mms kun je naar een email-adres sturen
(is alleen wel 0.49 euro per keer, en maximaal 30KB)
is waarschijnlijk goedkoper als je een kabel of BT koopt
(kabel 12.50@stuntprijzen.net en als het goed is BT voor 29.95@dixons, met 100 meter bereik)
Ik zal wel war pics posten als m'n plates erzijn...een handleiding lijkt me overbodig
..wat is er moelijk aan een paar torx schroefjes losdraaien
Nanax schreef op 11 april 2004 @ 19:16:
Toch een verzoekje, als die dingen een dezer dagen bij jullie op de mat vallen willen jullie dan even wat foto's maken, en ook van de montage? (van de faceplate) ik ben daar nou weer net niet zo handig mee. op HowFo staat wel eem guide voor de full cover.
silitek schreef op 11 april 2004 @ 20:12:
Ik zal wel war pics posten als m'n plates erzijn...een handleiding lijkt me overbodig..wat is er moelijk aan een paar torx schroefjes losdraaien
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 11-04-2004 20:17 ]
neejuh...met de klok mee toch 
poesje schreef op 11 april 2004 @ 20:14:
[...]
niet verkeerde kant op draaien, anders gaat schroefdraad kapot
Verwijderd
Nope wil niet...als je dan het bovenste of middelste van de 3 zijknopjes drukt hoor je toch nog tenminste 1x piep en dan moet je de slotcode invoeren....heel irritant prutpiep.......silitek schreef op 11 april 2004 @ 18:36:
Dat knopje kan je blokkeren code 1234 zal ik maar zeggen
sim-pel
[...]
@poesje... keb geen zin nog eens te flexen of flashen want ik heb nu eindelijk alle goede instellingen ,mp3,jpg,mp4tjes erop .....probeer het wel ff met die bestandjes van je....tanx anyway...
Verwijderd
Ik heb deze: MA-8820C USB Data Cable, van stuntprijzen.netVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:21:
kan iemand mij de preciese link/Type nummer geven van een datakabel voor de V525 ?
danke
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 22:31 ]
Verwijderd
welke bleutooth dongle kun je et best met deze phoon kopen?
(btje offtopic misschien maar waar is ie nog te koop? de V525? moet er nog eentje voor mezelf kopen... me broertje heeft er een ik niet
)
(btje offtopic misschien maar waar is ie nog te koop? de V525? moet er nog eentje voor mezelf kopen... me broertje heeft er een ik niet
Datakabel USB Motorola T280/T720/V120/V200/V60/V60i/V66/V66i van Salesplaza _/-\o_Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:21:
kan iemand mij de preciese link/Type nummer geven van een datakabel voor de V525 ?
danke
Verwijderd
Help!!!!!!!
Ik probeer al een paar dagen SMSjes te versturen, maar het lukt niet. Wat moet ik doen? Ik heb voldoende beltegoed. Maar ik twijfel of de instellingen om te kunnen smsen wel goed zijn. Zo stond het nummer van het servicecentrum op 0000. Die heb ik nu veranderd in +31654088100
Of moet ik op meer dingen letten?
Help me alstjeblief....ik kom er nu niet meer uit.
Ik probeer al een paar dagen SMSjes te versturen, maar het lukt niet. Wat moet ik doen? Ik heb voldoende beltegoed. Maar ik twijfel of de instellingen om te kunnen smsen wel goed zijn. Zo stond het nummer van het servicecentrum op 0000. Die heb ik nu veranderd in +31654088100
Of moet ik op meer dingen letten?
Help me alstjeblief....ik kom er nu niet meer uit.
wat ben jij aan het doen ??? tripelpost...
vreemd, even gekeken maar dat nummer heb ik ook en verder valt er niet zoveel in te stellen..
vreemd, even gekeken maar dat nummer heb ik ook en verder valt er niet zoveel in te stellen..
[ Voor 63% gewijzigd door Nanax op 11-04-2004 22:51 ]
TIP: een USB data kabel te bestellin op http://www.inkoopactie.net/ia/19q2y29c/3
chek het forum daar voor meer info. (12 euro)
chek het forum daar voor meer info. (12 euro)
Verwijderd
@kenny89
je zei ergens aan het begin:
surik je kunt er 2 verwijderen , ibiza party.midi en die andere .mp3
doormiddel van de 0 kb trick
zorg wel voor dat je ze niet in profielen gebruikt want anders kom je dat profiel niet meer in !
bestandsnaam weet ik maar hoe doe jij dat via bt?
zorg wel voor dat je ze niet in profielen gebruikt want anders kom je dat profiel niet meer in !
bestandsnaam weet ik maar hoe doe jij dat via bt?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 00:04 ]
kan je het niet gewoon via p2kman doen of heb je blue tooth?Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:14:
@kenny89
maar het lukt me maar niet weet jij de bestandsnamen van die 3?
sombrero.mp3 is de ander geloof ik
[ Voor 4% gewijzigd door hmd01 op 11-04-2004 23:59 ]
dan draai je hem toch gewoon tegen de klok in??
(of helemaal niet, zet schroeven draaier gewoon tussen een mooie opening aan de zijkant.... en plop, weg oude cover
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:31:
welke bleutooth dongle kun je et best met deze phoon kopen?
(btje offtopic misschien maar waar is ie nog te koop? de V525? moet er nog eentje voor mezelf kopen... me broertje heeft er een ik niet)

heb er namelijk al genoemd dat er bij dixons een usb-Bluetooth dongle is voor 29.99 euro, welke 100meter bereik heeft
[ Voor 26% gewijzigd door poesje op 12-04-2004 00:19 ]
Verwijderd
als ik em gewoon verzend via bleutooth (sombrero.mp3) heeft dat geen effect, als ik hem in de audio folder zet staat er alleen lezenhmd01 schreef op 11 april 2004 @ 23:58:
[...]
kan je het niet gewoon via p2kman doen of heb je blue tooth?
sombrero.mp3 is de ander geloof ik
Verwijderd
inkoop actie van D-MIXX of van rjongen...V525 schreef op 12 april 2004 @ 02:01:
Welke mini atenne is nou het beste en past gelijk??? en is waar te verkrijgen.
Dit topic is gesloten.