De code kost geen 600 dollar hoorVerwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:39:
Bij victorgsm een code kopen voor 600 dollar ofzo...dan kun je gsm`s unlocken...
@gratje , GVD leer lezen.... , om de 10 post zegt er wel iemand van dat je het topic moet lezen ....
( alle antwoorden staan in de topics en ga ik niet meer geven
en sommige mogen we niet beantworden en kun je zelf vinden )

LOL Check die rode op die kleine foto lijkt wel een paaseiNanax schreef op 20 april 2004 @ 00:02:
wow gespot in het v600 topic orginele oem covers compleet voor de v500!
/EDIT :
Ja zeg ik toch
[ Voor 29% gewijzigd door nero355 op 20-04-2004 16:07 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

ze zijn wel behoorlijk duur maar ik denk dat ze wel van betere kwaliteit zijn dan bijv. bij daydeal. maar wat gaan we ver zeg en wat beantwoorden we een hoop vragen voor de duizenste keer.
#edit:daar heb je het gedonder al weer

[ Voor 145% gewijzigd door Nanax op 21-04-2004 07:38 ]
Ik heb een hele serie replies moeten verwijderen over flashen/flexen. Mensen, lees nou alsjeblieft de policy hierover in de algemene FAQ! Het is NIET toegestaan hierover te vragen of vragen te beantwoorden!
Hey Holleboomer ik heb een geupdate versie van de startpost: hier
zou je de oude willen vervangen met deze? update van FAQ, links verwijdert, intro kloppen, 150/15 pakket vermeld etc.
zou je de oude willen vervangen met deze? update van FAQ, links verwijdert, intro kloppen, 150/15 pakket vermeld etc.
edit:
(link weg nu)
(link weg nu)
[ Voor 18% gewijzigd door Nanax op 21-04-2004 08:31 ]
sorry dat waren die van mij.........d8 dat het wel mocht, omdat er niet diep op de stof in was gegaan of dat er links waren gegeven. excuses dan maar.Korakal schreef op 20 april 2004 @ 21:33:
<span style="color:red"><b>Ik heb een hele serie replies moeten verwijderen over flashen/flexen. Mensen, lees nou alsjeblieft de policy hierover in de algemene FAQ! Het is NIET toegestaan hierover te vragen of vragen te beantwoorden!</b></span>
tja we hebben al heel vaak op het randje gelopen, dit soort dingen bespreken we nu ergens anders.
GedaanNanax schreef op 21 april 2004 @ 07:44:
Hey Holleboomer ik heb een geupdate versie van de startpost: hier
Bedankt
willen we allemaal even de bijgewerkte startpost lezen en comments geven.. spel fouten en dingen die niet klopen/er in moeten
De Mycom Bluetooth USB Dongle kost tegenwoordig €35,00.Nanax schreef op 21 april 2004 @ 08:28:
willen we allemaal even de bijgewerkte startpost lezen en comments geven.. spel fouten en dingen die niet klopen/er in moeten
Ik heb me daydeal order binnen. Alleen ik kijk zo is naar die frontjes en volgens mij kan dat binnenste er echt niet af (zonder grof geweld/het te slopen en weer te lijmen). Zal er vanmiddag nog is naar kijken. Nu even naar school.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
De mijne was nog €25,-Jack_The_Ripper schreef op 21 april 2004 @ 09:06:
[...]
De Mycom Bluetooth USB Dongle kost tegenwoordig €35,00.
Verwijderd
ziet er netjes uit hoorNanax schreef op 21 april 2004 @ 08:28:
tenminste geen foute links meer
hoe lang duurde het eer je je bestelling binnen had?? (dan kunnen wij hier ook inschatten hoe lang het duurt)Flapmo schreef op 21 april 2004 @ 09:35:
Ik heb me daydeal order binnen. Alleen ik kijk zo is naar die frontjes en volgens mij kan dat binnenste er echt niet af (zonder grof geweld/het te slopen en weer te lijmen). Zal er vanmiddag nog is naar kijken. Nu even naar school.
Ehm........ Pagina 1 misschien
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
F.A.Q.Nanax schreef op 21 april 2004 @ 08:28:
t=d
EDIT:
Spaanse Motorola V525-site
URL niet up-to-date, je wordt doorgelinkt. K weet niet of de site hetzelfde is als voorheen. P.S als je doorgelinkt wordt krijg je ook een pop-up en een beveiligingswaarschuwing ofzo om (spy)software op je pc te installeren.
EDIT2: Ik weet niet of deze site aan de GOT netiquete (ofzo) voldoet i.v.m illegale software
[ Voor 41% gewijzigd door robert-630 op 21-04-2004 15:50 ]
Maar heeft iemand de goede snake al? Of de goede FIFA?
Ik heb ook ook mijn test-foto's die ik als allereerst gemaakt had online gezet, het gaat hier om een testje tussen de V525 met rode lens en triplets8 & de V525 met witte lens en triplets9.
Toen ik de foto's maakte hield ik de gsm naast elkaar, daarna wisselde ik ze van hand en maakte nog een foto, het handigst is nu als het ware de foto1/Rood en foto2/Wit te vergelijken. zo vergelijk je bijv. de linkerzijde van het object. De foto's zijn in dit testje dus niet gelijktijdig geschoten, ca. 1minuut zat er tussen.
De foto's zijn 's avonds aan tafel bij kunstlicht geschoten.
Zie http://pictures.care2.com/view/1/594224194 en vergelijk zelf.
Ik heb enkele plekken gemarkeerd met een rode cirkel op de foto's, daar kan je goed het kwaliteitsverschil aflezen...
Toen ik de foto's maakte hield ik de gsm naast elkaar, daarna wisselde ik ze van hand en maakte nog een foto, het handigst is nu als het ware de foto1/Rood en foto2/Wit te vergelijken. zo vergelijk je bijv. de linkerzijde van het object. De foto's zijn in dit testje dus niet gelijktijdig geschoten, ca. 1minuut zat er tussen.
De foto's zijn 's avonds aan tafel bij kunstlicht geschoten.
Zie http://pictures.care2.com/view/1/594224194 en vergelijk zelf.
Ik heb enkele plekken gemarkeerd met een rode cirkel op de foto's, daar kan je goed het kwaliteitsverschil aflezen...
Verwijderd
Ja das wel duidelijk dat verschil tussen die camera's maar de triplets v8 rode lens lijkt standaard veel lichter ingesteld.........
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 17:45 ]
bedoel je daarmee handmatig? als het goed is zijn het dezelfde instellingen bij beide telefoons. Alleen deze test had ik eigenlijk gedaan om te testen of de foto's wel op het juiste moment, stipt op 12 werden geschoten.Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 17:44:
Ja das wel duidelijk dat verschil tussen die camera's maar de triplets v8 rode lens lijkt standaard veel lichter ingesteld.........
Tegenwoordig kan dat bij mij ook wel is een seconde schelen, maar niet altijd. toen ik die test deed hadden beide gsm/versies daar geen last van.
Verwijderd
Ik bedoel niet dat jij m lichter hebt ingesteld, maar als ze dezelfde instellingen hadden lijkt het of de triplets v8 rode lens standaard lichtere foto's neemt dan de triplets v9 witte lens. (kijk bijv. gewoon al ff naar de thumbnails, dan valt dat meteen op)robert-630 schreef op 21 april 2004 @ 17:57:
[...]
bedoel je daarmee handmatig? als het goed is zijn het dezelfde instellingen bij beide telefoons. Alleen deze test had ik eigenlijk gedaan om te testen of de foto's wel op het juiste moment, stipt op 12 werden geschoten.
Tegenwoordig kan dat bij mij ook wel is een seconde schelen, maar niet altijd. toen ik die test deed hadden beide gsm/versies daar geen last van.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 18:26 ]
Waarom kan ik er maar 15 opslaan?!robert-630 schreef op 21 april 2004 @ 15:40:
[...]
F.A.Q.
Hoeveel sms'jes kan ik standaart opslaan?
20
t=d
Dat klopt idd. Ook heeft de witte lens last van een wazige gloed over de foto. Ik heb gisteren namelijk buiten 's ochtends bij 10en nieuwe foto's gemaakt en vandaag op me pc gezet en hier is gewoon echt op te zien dat de rode lens beter is, ik vraag me alleen af of deze regel op alle modellen van toepassing is...Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 18:24:
[...]
Ik bedoel niet dat jij m lichter hebt ingesteld, maar als ze dezelfde instellingen hadden lijkt het of de triplets v8 rode lens standaard lichtere foto's neemt dan de triplets v9 witte lens. (kijk bijv. gewoon al ff naar de thumbnails, dan valt dat meteen op)
oproepje dus.. ! iedereen die ook twee verschillende V500/V525 en misschien zelfs ook de V600 heeft met verschillende lenzen, plaats gerust op die Care2 fotoserver van me ook jouw foto's, graag wel even wat informatie erbij.
Ergens op deze pagina staat de link erna.
April 16 - en 20e binnen. 4 dagen dus. Top service zou ik zeggen.poesje schreef op 21 april 2004 @ 13:16:
[...]
hoe lang duurde het eer je je bestelling binnen had?? (dan kunnen wij hier ook inschatten hoe lang het duurt)
in inbox heb ik er nu 14 staan en in outbox 28. Dus I don't get it...robert-630 schreef op 21 april 2004 @ 20:00:
[...]
Volgensmij moet je rekening houden met inbox + outbox, hoewel ik met die 2 samen wel is boven de 20 heb gezeten volgensmij.
Of het ligt misschien aan het aantal opgeslagen MMS berichtjes, want Motorola werkt niet met een aantal maar met een ''naar mijn mening slechte'' berichten-geheugenmeter.
---------------------------------
Nu de beste spelletjes site uit de lucht is, wil ik een back up van al mijn games.
Hoe doe ik dit met P2kMan? gewoon alles uit /a/mobile/kjava kopieren?
en kan ik dat dan later gewoon weer terugzetten?
Ik zie verschillende extensies: .sm, .rms, .pat, .jar, .png, en .attr. Wat heb ik nodig?
Op de bijgeleverde simkaart kunnen er als het goed is 15 opgeslagen worden. Op de oudere simkaarten (libertel) kunnen er 20 opgeslagen worden. Voor meer opslagruimte zul je de telefoon van andere software moeten voorzien...
Dit vind het enige en het allergrootste nadeel van deze telefoon
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
holleboomer wil je dus:
sms'jes standaart veranderen in een d
http://www.motorolav525.tk veranderen naar www.v525.com
sms'jes standaart veranderen in een d
http://www.motorolav525.tk veranderen naar www.v525.com
Verwijderd
Ik heb twee V525@V600's met verschillende camera's dus ik zal morgen als ik tijd heb ff gaan testen........robert-630 schreef op 21 april 2004 @ 19:57:
[...]
Dat klopt idd. Ook heeft de witte lens last van een wazige gloed over de foto. Ik heb gisteren namelijk buiten 's ochtends bij 10en nieuwe foto's gemaakt en vandaag op me pc gezet en hier is gewoon echt op te zien dat de rode lens beter is, ik vraag me alleen af of deze regel op alle modellen van toepassing is...
oproepje dus.. ! iedereen die ook twee verschillende V500/V525 en misschien zelfs ook de V600 heeft met verschillende lenzen, plaats gerust op die Care2 fotoserver van me ook jouw foto's, graag wel even wat informatie erbij.
Ergens op deze pagina staat de link erna.
Alleen de jar en jad zijn genoeg, van monopoly had ik alleen de jar eraf gehaald en toen met bluetooth erop gezet en alles bleek te werken.........rjongen schreef op 21 april 2004 @ 20:45:
[...]
in inbox heb ik er nu 14 staan en in outbox 28. Dus I don't get it...
---------------------------------
Nu de beste spelletjes site uit de lucht is, wil ik een back up van al mijn games.
Hoe doe ik dit met P2kMan? gewoon alles uit /a/mobile/kjava kopieren?
en kan ik dat dan later gewoon weer terugzetten?
Ik zie verschillende extensies: .sm, .rms, .pat, .jar, .png, en .attr. Wat heb ik nodig?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 20:57 ]
LeukS.O.C.O.O.L schreef op 21 april 2004 @ 20:52:
[...]
Ik heb twee V525@V600's met verschillende camera's dus ik zal morgen als ik tijd heb ff gaan testen........
=========
Ik heb enkele foto's waarover ik het net had (waazigheid witte lens) ook online gezet, de directe link is http://pictures.care2.com/view/1/905462697. Ik denk dat dit tot nu toe een van de betere vergelijkingen is, kijk maar is na die foto met die bloempot erop.
Verwijderd
Ja je ziet de verschillen duidelijk, het lijkt ook of de kleuren verschillen bij de beide camera's......de foto's gemaakt met de witte camera lijken veel blauwer dan die van de rode camera......dat vraagt om een uitgebreide test.....
Verwijderd
Lijkt er inderdaad op dat de rooie lens toch mooiere foto`s geeft....mischien heeft Motorola dit wel express gedaan omdat je anders "teveel waar voor je geld krijgt "....
Nanax schreef op 21 april 2004 @ 08:28:
dit klopt toch niet meer? Ik heb het al zo vaak langs zien komen maar kan kweet niet meer hoe het precies zat. Ik dacht dat kabel en bluetooth evenveel kon of net een paar kleine dingen niet (welke?)?¿??Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?
• Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos
• Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten
En de datakabel laad de telefoon op en bluetooth niet is toch ook?
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
In een rush om meer vrije ruimte te krijgen heb ik per ongeluk het "bericht" melodietje gewist
Zou iemand die even willen hosten of mailen (zie m'n profiel)?

[ Voor 9% gewijzigd door Mad_Demon op 22-04-2004 09:58 ]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
nou mijn ervaring is juist dat de witte een stuk mooier zijn dan de rode ik zelf heb een witte en andere rode ik zie toch duidelijk verschil maar dr zal dus ook nog wel verschil zitten in versies van kameras ofzo
Vandaag voor 't eerst vodafone live geprobeerd, nadat ik via my vodafone de gprs settings naar m'n foon had laten sturen.
Krijg netjes 't eerste overzichtje met
Maaaaar...... ongeacht welke link ik kies, krijg ik "File type not recognised" ....
Iemand enig idee waar dit door kan komen ?
't is btw een 525@600
Krijg netjes 't eerste overzichtje met
code:
1
2
3
4
| Nieuw MMS & Mail [...] My Vodafone |
Maaaaar...... ongeacht welke link ik kies, krijg ik "File type not recognised" ....
Iemand enig idee waar dit door kan komen ?
't is btw een 525@600
't rare is dat bijv. de HelloMoto site 't wel doet, daar kan 't dus IMO niet aan liggen ....
[ Voor 33% gewijzigd door TheRookie op 22-04-2004 15:07 ]
Dat ligt niet aan de telefoon, maar aan de door Vodafone meegeleverde flex-versie.Mad_Demon schreef op 21 april 2004 @ 20:48:
Op de bijgeleverde simkaart kunnen er als het goed is 15 opgeslagen worden. Op de oudere simkaarten (libertel) kunnen er 20 opgeslagen worden. Voor meer opslagruimte zul je de telefoon van andere software moeten voorzien...
Die bepaalt dat je sms-jes op de SIM worden opgeslagen, terwijl de telefoon plaats bied aan 199 SMSjes!
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Gaat het via GPRS? Want ik heb dat probleem nu ook en het GPRS logotje is veranderd in 3 vierkantjes achter elkaar: "GPRS pakketgegevens beschikbaar" Volgens mij betekend dat dat ik ergens instellingen moet ophalen, maar waar?TheRookie schreef op 22 april 2004 @ 15:06:
't rare is dat bijv. de HelloMoto site 't wel doet, daar kan 't dus IMO niet aan liggen ....
[ Voor 7% gewijzigd door Mad_Demon op 22-04-2004 16:19 ]
waarom heb je dan pas na flashen extra ruimte?THW Arie schreef op 22 april 2004 @ 15:07:
[...]
Dat ligt niet aan de telefoon, maar aan de door Vodafone meegeleverde flex-versie.
Die bepaalt dat je sms-jes op de SIM worden opgeslagen, terwijl de telefoon plaats bied aan 199 SMSjes!
omdat in die flex/flash de sms'jes wél op de telefoon opgeslagen worden.
[ Voor 10% gewijzigd door TheRookie op 22-04-2004 16:15 ]
Flashen geeft niet meer opslagcapaciteit van SMS. Alleen flexen, er zijn echter ook bestanden die flash en flex in 1 zijn.
Maar goed, we gaan weer een kant op met flashen en flexen die niet toegestaan is op dit forum, dus laten we er maar een punt achter zetten voor we weer flex en flash versies gaan doornemen etc.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
MMS werkt perfect, maar live! sites willen niet echt meewerken, alle andere sites wel
[ Voor 129% gewijzigd door Mad_Demon op 22-04-2004 20:20 ]
Gebruiken velen onder jullie dit programma: Audacity 1.2 om een eigen mp3-ringtone te maken voor de V525? Of zijn er enkele mensen die een programma van Nero hiervoor gebruiken (weet de naam niet meer precies, maar meen het ooit hier gelezen te hebben.)?
Moet je dan de bitrate ofzo op 64/56 ofzo instellen voor een ''redelijk'' formaat?
Moet je dan de bitrate ofzo op 64/56 ofzo instellen voor een ''redelijk'' formaat?
Verwijderd
Ik gebruik Cdex, freeware programmatje en heel gemakkelijk in gebruik......
Bitrate van 64 kom je in de buurt van een redelijk formaat ja, je kan ook 32 proberen, werkt ook nog redelijk, vindk zelf........
Bitrate van 64 kom je in de buurt van een redelijk formaat ja, je kan ook 32 proberen, werkt ook nog redelijk, vindk zelf........
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 16:58 ]
@Awkwarding:
Bluetooth heeft nog wel degelijk nadelen,
een kabel laad op, maar je kunt er ook mee flexen en flashen en bijv. P2K en PST gebruiken.
als je echt wil tweaken moet je een kabel hebben.
een kabel laad op, maar je kunt er ook mee flexen en flashen en bijv. P2K en PST gebruiken.
ja idd ik vind dat opladen ook heel handig.Nanax schreef op 22 april 2004 @ 17:01:
@Awkwarding:
ik heb mn telefoon nog maar 3 x aan de normale lader gehad in een maand ofzo
Wat is het beste? Ik wens mijn v525 te flashen/flexen en daarna nieuwe logo's ringtones en andere erop te zetten. En ook via mijn computer te werken ermee en pda.
Bluetooth of kabel?
Bluetooth of kabel?
Ga de topics eens doorlezen...

Verwijderd
Als je de simkaart plaatst zie je boven de simkaart een ijzeren plaatje dat erg los zit. Weet iemand waarvoor die dient?, bij mij rammelt die behoorlijk (ook af en toe als de batterij en 8terkant er al opzitten.., wat wel erg irritant is..
Daarmee zet je je simkaart vast slimpieVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 00:00:
Als je de simkaart plaatst zie je boven de simkaart een ijzeren plaatje dat erg los zit. Weet iemand waarvoor die dient?, bij mij rammelt die behoorlijk (ook af en toe als de batterij en 8terkant er al opzitten.., wat wel erg irritant is..
..en je kan hem er ook half eroverheen schuiven, als je dan vaak van sim wisselt hoef je niet iedere keer je nagels af te breken als je kracht er op uitoefent, het gaat veel makelijker en bovendien hoor je zo ook niks rammelen!hmd01 schreef op 23 april 2004 @ 11:46:
[...]
ja die moet je over je sim heen klikken zodat die vast zit
Voor iedereen die ook nog vergelijkingen van foto's wil posten, zou erg leuk zijn staat http://pictures.care2.com/view/1/214699270 ter beschikking,
log in: rj-m
wachtwoord: itsamotorola
graag geen foto's verwijderen, alleen toevoegen maar dat spreekt voor zich
log in: rj-m
wachtwoord: itsamotorola
graag geen foto's verwijderen, alleen toevoegen maar dat spreekt voor zich
Verwijderd
Kheb ff paar foto's vergeleken gemaakt met 2 V525@V600's beide Triplets 9.1FR met verschillende camera's, maar er is vrijwel geen verschil tussen te zien......(overdag gemaakt btw, kzal ze ook nog ff met weinig zonlicht vergelijken....)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 16:29 ]
Ik kan geen foto's meer maken... Als ik Camera opstart komt dit in beeld: "Bezig. Herhaal." En wordt het vervolgens afgesloten. Hulp?
Verwijderd
Hmm ging dat zomaar ineens helemaal spontaan, of heb je ermee zitten kloten ofzo?rjongen schreef op 23 april 2004 @ 16:51:
Ik kan geen foto's meer maken... Als ik Camera opstart komt dit in beeld: "Bezig. Herhaal." En wordt het vervolgens afgesloten. Hulp?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:34 ]
zeker weer mee zitten kloten
nieuwe camera ondersteunt sommige flashes niet zoals de fr1 9.1 flash ( msischien deze gebruikt)?
nieuwe camera ondersteunt sommige flashes niet zoals de fr1 9.1 flash ( msischien deze gebruikt)?
Nieuwe camera, verkeerde firmware.rjongen schreef op 23 april 2004 @ 16:51:
De 9.1FR (laatste versie waarvan ik weet dat ook vodafone em meelevert) ondersteunt zowel de rode als witte lens.
Ook de nieuwe 9.35R firmware ondersteunt beide types.
Andere (oudere) firmware ondersteunt alleen camera's met de rode lens, anders krijg je idd die error die jij beschrijft.
Even naar je lokale phoneshop gaan, of als je dapper bent, zelf flashen naar nieuwe firmware.
De 9.1 fr flash ondersteunt juist wel de nieuwe camera. Ben die firmware namelijk zelf tegengekomen bij een jongen die een van de laatste vodafone actie v525's te pakken had gekregen. Een model dus met witte lens.kenny89 schreef op 23 april 2004 @ 18:48:
zeker weer mee zitten kloten![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Kanarie op 23-04-2004 18:57 ]
Verwijderd
Ik moet mn games top drie wijzigen 
1. Splinter Cell Pandora Tomorrow
2. Ancient Empires
3. Splinter Cell 2: Extended Ops
P.S.: heeft iemand ook Pandora Tomorrow? ik zit namelijk vast in mission 7....
2. Ancient Empires

nero355@netscape.netVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 18:59:

Verwijderd
jajaja nou weet ik het wel
,, sorry hoor ik zit ook maar op de universiteit..:P, toch nog bedankt voor jullie reacties.. Nog een vraagje, die is vast al wel een keer gesteld maar om nou al die duizenden berichtjes door te lezen
, ik wil graag contact maken met bluetooth met mijn pc. Ikzelf heb windows XP weet iemand of het lukt om met bleutooth rechtstreeks contact te maken met je pc, (zo ja hoe) of heb je daar echt een kabeltje voor nodig..
Na Flash met 9.35Fr idd. gelukt.THW Arie schreef op 23 april 2004 @ 18:53:
[...]
Nieuwe camera, verkeerde firmware.
De 9.1FR (laatste versie waarvan ik weet dat ook vodafone em meelevert) ondersteunt zowel de rode als witte lens.
Ook de nieuwe 9.35R firmware ondersteunt beide types.
Andere (oudere) firmware ondersteunt alleen camera's met de rode lens, anders krijg je idd die error die jij beschrijft.
Even naar je lokale phoneshop gaan, of als je dapper bent, zelf flashen naar nieuwe firmware.
[...]
De 9.1 fr flash ondersteunt juist wel de nieuwe camera. Ben die firmware namelijk zelf tegengekomen bij een jongen die een van de laatste vodafone actie v525's te pakken had gekregen. Een model dus met witte lens.
Bedankt.
//Edit: nu doet Bluetooth het niet meer...
Heb eerst unpaired en toen opnieuw gepaired.
Op mobiel heb ik Bluetooth aangezet, en Vind mij gedaan. Toen kon ik pairen. In een keer verdwijnt vervolgens op mobiel het BT-tekentje, en kan ik op comp niets doen. Opnieuw aanzetten van BT helpt dan niet...
[ Voor 17% gewijzigd door rjongen op 23-04-2004 21:52 ]
nog ff een vraag:
hoe kan je ringtones maken bij de V525?
als ik namelijk er 1tje wil maken: (zie gebruiksaanwijzing)
menu>instellingen>meldingsprofielen*>mijn tonen>[nieuwe toon]
* ik heb geen meldinsprofielen in mijn isntellingen staan! ik heb wel geluidsprofiel...
help!
thanx.
* ik heb geen meldinsprofielen in mijn isntellingen staan! ik heb wel geluidsprofiel...
help!
thanx.
meldingsprofiel=geluidsprofielJackie_Sparrow schreef op 23 april 2004 @ 23:02:
nog ff een vraag:
help!
thanx.
hij heeft dus hetzelfde probleem als ik: hij kan niet meer bij geluidsprofielen komen omdat we de standaard ringtones probeerden te verwijderen. Wie kan uitleggen hoe dit wel moet?
als meldingsprofiel geluidsprofiel is, waarom staat er dan niet: mijn tonen??
*uitleg:
handleiding zegt:
menu>instellingen>meldingsprofiel>mijn tonen>[nieuwe toon]
Maarrrr, ik heb dan menu>geluidsprofiel(=meldingsprofiel toch?)> dan staat er:
Profiel:_______
en
Detail.
en meer niet...
Hoe kan ik op mijn computer naar .jar files zoeken?
Type wordt aangegeven als "executable jar file", maar bij zoeken > geavanceerde opties > type bestand, staat dat soort files niet..
Heb Win Xp Home
Type wordt aangegeven als "executable jar file", maar bij zoeken > geavanceerde opties > type bestand, staat dat soort files niet..
Heb Win Xp Home
De windows-essentials kennis
Invullen bij filename:
*.jar
*.jar
lol, je kan het beter "back to basics" noemen
Ik wacht nog steeds op mijn datakabel van Stuntprijzen :x. Dat ding mag nu wel is komen.
Verwijderd
Ik zie dat er steeds foto`s worden upgeload van de de telefoon naar het internet
?
hoe doe je dat? en is het gratis?
===
En ik heb weer beltegoes maar ik kan nu al meer dan 3 dagen niet op vodafone live!!
terwijl het geactiveerd is! of moet je ook vodagone live beltegoed hebben :S:S?
grtz Onno
===
En ik heb weer beltegoes maar ik kan nu al meer dan 3 dagen niet op vodafone live!!
grtz Onno
Wat bedoel je?Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 11:22:
Ik zie dat er steeds foto`s worden upgeload van de de telefoon naar het internet?
1 woord.... DATAKABEL OF BTVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 11:22:
Ik zie dat er steeds foto`s worden upgeload van de de telefoon naar het internet?
===
grtz Onno
bedoelt ie niet dat uploaden naar Vodafone mms album?
Verwijderd
ja dat bedoelk jarjongen schreef op 24 april 2004 @ 11:52:
[...]
bedoelt ie niet dat uploaden naar Vodafone mms album?
maar is dat gratis?
en ik kan er nu niet op omdat vodaofone live het niet doet :S:S?
terwijl ik wel 30 euro beltegeoed heb
ik weet nog steeds niet hoe ik ringtones kan maken:S
HELP ME!
HELP ME!
ga naar menu->media->motomixer.
Ik heb na een gezzelige avond waarop iedereen behoorlijk foto's heeft lopen maken zitten er een paar kleine krasjes aan de binnenkant op de display. er is al iemand die dat plastic er uit gerukt heeft, das een beetje overdreven, maar nu dacht ik aan displex spul, heeft iemand dat op zijn v525 los gelaten?
Ik heb na een gezzelige avond waarop iedereen behoorlijk foto's heeft lopen maken zitten er een paar kleine krasjes aan de binnenkant op de display. er is al iemand die dat plastic er uit gerukt heeft, das een beetje overdreven, maar nu dacht ik aan displex spul, heeft iemand dat op zijn v525 los gelaten?
dat behoort gratis te zijn, in het verleden is er wel is bij mensen wel beletegoed afgeschreven, je betaalt wel datakosten voor live! en foto moet minder dan 30 kB zijn. Al je verstuurde mmsjes worden ook standaard in het album opgeslagen. open wel eerst ff een account bij my-vodafone..!Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 12:04:
[...]
ja dat bedoelk ja
maar is dat gratis?
en ik kan er nu niet op omdat vodaofone live het niet doet :S:S?
terwijl ik wel 30 euro beltegeoed heb?
Verwijderd
Kheb een account bij Liverobert-630 schreef op 24 april 2004 @ 12:49:
[...]
dat behoort gratis te zijn, in het verleden is er wel is bij mensen wel beletegoed afgeschreven, je betaalt wel datakosten voor live! en foto moet minder dan 30 kB zijn. Al je verstuurde mmsjes worden ook standaard in het album opgeslagen. open wel eerst ff een account bij my-vodafone..!
dus daar kan het niet aan liggen ze zeggen ook dat het geactiveerd is dus ik snap het niet
Verwijderd
Zo, ook ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een Motorola V525. Zo kun je er 2 maanden nergens 1 vinden, zo heb je er ineens op 3 plekken 1. In Nijmegen kon ik er 1 halen, in Uden hadden ze mijn bestelling binnen, en Vodafone had er ook 1 opgestuurt (die ik niet ge-accepteert heb overigens omdati k dus bij vcp er 1 kon ophalen, vind ik net iets leuker
).
Straks ff een datakabel bestellen bij daydeal en dan ff flashen of flexen, nog maar ff uitzoeken wat beter is
. Is het overigens mogelijk om ook thema's ofzo via datakabel te verzenden, of filmpjes?
Straks ff een datakabel bestellen bij daydeal en dan ff flashen of flexen, nog maar ff uitzoeken wat beter is
Verwijderd
nee..robert-630 schreef op 24 april 2004 @ 13:40:
account live! = account my-vodafone
klopt dit? k heb geen idee..
omdatk al op vodafone live heb gezeten...
maar dat was maar 5 euro want die kreeg ik er bij(die stond er op) en toen hebk zelf opgewadeerd met 20 en kreeg weer 10 van vodafone..
maar nu kan ik dus niet op vodafone live?
weet iemand anders het nog, waar het aan kan liggen?
grtz Onno
Verwijderd
Ik lees trouwens allemaal ervaringen over een rode en een witte lens, hoe kan ik zien welke ik heb? Ben erg benieuwd of ik een witte heb, want die lijkt mij na de thread een stuk doorgelezen te hebben toch net iets beter...
kom op zeg lees de draad even...Straks ff een datakabel bestellen bij daydeal en dan ff flashen of flexen, nog maar ff uitzoeken wat beter is . Is het overigens mogelijk om ook thema's ofzo via datakabel te verzenden, of filmpjes?
@GC stef , vette lol , je zit in het x60 topic een beetje de v525 af te zeiken en vind dat de x60 beter = en nu heb je een v525
verder over de rode en witte lens ....
de witte lens = WIT !!!!!!!!!
en de rode = ROOD !!!!!!!!!!
dat rode kun je zien als je er een beetje schuin opkijkt.
verder over de rode en witte lens ....
de witte lens = WIT !!!!!!!!!
en de rode = ROOD !!!!!!!!!!
dat rode kun je zien als je er een beetje schuin opkijkt.
Verwijderd
Hehe, lol kenny 
Kijk, nu heb ik een beetje afwisseling...zelfde als met kleren, je draagt ook niet iedere dag dezelfde trui, of wel dan?
En daarbij heb ik hem niet af zitten kraken, alleen gezegt dat de panasonic beter is (waar ik ook steeds meer aan begin te twijfelen
).
Van de camera, ik zie nergens rood zitten, dus ik mag aannemen dat ik dus een witte heb (alhoewel ik alleen zilver zie).
Kijk, nu heb ik een beetje afwisseling...zelfde als met kleren, je draagt ook niet iedere dag dezelfde trui, of wel dan?
En daarbij heb ik hem niet af zitten kraken, alleen gezegt dat de panasonic beter is (waar ik ook steeds meer aan begin te twijfelen
Van de camera, ik zie nergens rood zitten, dus ik mag aannemen dat ik dus een witte heb (alhoewel ik alleen zilver zie).
Dus ik moet maar 'even' 600+ posts leren? Normaal graag, maar sommige mensen hebben daar niet altijd tijd voor...
sommige mensen die dan geen tijd hebben om te lezen moeten eigenlijk maar naar nieuwemobiel.nl gaanofzo 
offtopic:
mobiele hulp
mobiele hulp
Doe mij 50 cent en Usher maarVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 14:17:
ik heb een paar mp3 ringtones gemaakt:
50 cent - If I cant
Usher - Yeah
MC Hammer - U cant touch this
als iemand er een wil, dan hoor ik t wel
je hebt mail op je vodafone
[ Voor 6% gewijzigd door Ansenyi op 25-04-2004 13:25 ]
To be, or not to be...
offtopic:
gelieve niet vragen of mensen dingen naar je toe gaan mailen, en vooral niet als het om illegale dingen gaat!!
gelieve niet vragen of mensen dingen naar je toe gaan mailen, en vooral niet als het om illegale dingen gaat!!
Verwijderd
Net heb ik gevonden dat ik SP1 al op mijn pc heb
. Dus bluetooth zou dus in contact moeten kunnen komen met pc. Alleen is dit nog niet gelukt. Weet iemand of je je pc moet aanpassen ofzo.. Als ik bij bluetooth funtie (via mijn mobiel) "zoek naar apparaten" doe dan vindt mijn mobiel mijn pc namelijk niet.
Dit topic is gesloten.