[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.455 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De autopilot kun je die zo instellen dat je als het ware in je neus kan gaan punikken en niks hoeft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:37:
De autopilot kun je die zo instellen dat je als het ware in je neus kan gaan punikken en niks hoeft te doen?
Dat kan als je in bijvoorbeeld standaard planes gebruikt maakt van de "1337" Microsoft flightplanning en dan NAV als HDG mode kiest. Jaja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nealzie schreef op 08 april 2004 @ 18:17:
joh, ik draai mn 2500+ op 3200+, wel meer hier, knal dr een goeie cooler op voor 20€ et voila. Performance verschil merk je echt wel hoor.
Nealzie, er is dus nog hoop voor mijn AMD-tje. Hoe is het verschil van bv +700 na overclocking in bv FPS want in de winkel werd het me afgeraden om te gaan upgraden van 1700 naar 2400 omdat het "niet veel" zou uitmaken. Heb toen mijn mem van 512 naar 1024 gebracht wat wel aanzienlijk scheelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 22:40:
[...]

Nealzie, er is dus nog hoop voor mijn AMD-tje. Hoe is het verschil van bv +700 na overclocking in bv FPS want in de winkel werd het me afgeraden om te gaan upgraden van 1700 naar 2400 omdat het "niet veel" zou uitmaken. Heb toen mijn mem van 512 naar 1024 gebracht wat wel aanzienlijk scheelt.
* McFlipp heeft een 1700+ @ 3000+
Ik kan je vertellen dat verschil merk je dus wel zeker!
Hoeveel? Ja dat hangt helemaal van de instellingen af, enige dat zeker is, is dat het wel degelijk sneller is :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McFlipp schreef op 08 april 2004 @ 22:53:
[...]

Hoeveel? Ja dat hangt helemaal van de instellingen af, enige dat zeker is, is dat het wel degelijk sneller is :)
Is ook eigenlijk zo, gewoon proberen. Voor zover ik weet is het goed te doen met een AMD. 1700+ @ 3000+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 21:54:
[...]
Ik wil er wel graag naar toe zeker omdat het voor mij om de hoek is ;) Dus als er meer mensen gaan kijken dan hoor ik het graag, kunnen we mekaar is live zien

Ik hoor het wel wie er gaat :D
Sta jij om 10.00 uur al voor de deur voor het officiële gedeelte?
Ik wil er in ieder geval wel even naar toe. Afhankelijk van wanneer de 'rest'* gaat zal ik er ook zijn

*=voorlopig alleen Auroortje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 20:35
Paar screens dan: Fokkertje van rdam naar adam :P . Ben niet zo goed in landen, dus steeds kleine vluchtjes, ILS proberen enzo.

http://members.lycos.nl/achmedxxx/Fokker%201.jpg

http://members.lycos.nl/achmedxxx/Fokker2.jpg

http://members.lycos.nl/achmedxxx/Fokker3.jpg

http://members.lycos.nl/achmedxxx/Fokker4.jpg
En Joehoeeeee, mijn beste landing ooit :)

Opmerkingen, Tuts enzo zijn welkom :)

[ Voor 11% gewijzigd door White Dust op 09-04-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
een meter verder naar rechts en de brandweer was voor je uitgerukt :)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Laatst online: 05-09 11:37
Ik heb nog 2 dingetjes over het online gebeuren.

1 Ik zie de strobo lichtjes niet bij andere online spelers, hoe kan dat ? (jammer :'( )
Zie ze wel als ik normaal speel. (meerdere mensen op aangesproken die zagen ook geen strobo's van andere)

2 Het chatvenster zou ik graag actief willen hebben totdat ik anders beslis, soms vergeet ik na iets getyped te hebben dat ik eerst weer opnieuw het chatvenster moet blauw maken en dan denk ik dat ik aan het chatten ben en geef het vliegtuig dus commando's ipv chatten :X is daar een patch/mod voor ?

Wat ik niet begrijp is dat ik niet de goede tijd kan importeren van een bepaald gebied, of zie ik iets over het hoofd ?
Ik neem vaak het actuele weer bij mijn vlucht alleen de actuele tijd mis ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 23:15:
[...]

Sta jij om 10.00 uur al voor de deur voor het officiële gedeelte?
Ik wil er in ieder geval wel even naar toe. Afhankelijk van wanneer de 'rest'* gaat zal ik er ook zijn

*=voorlopig alleen Auroortje :)
Wonka, als je MSN hebt zet mij er dan even in ( adres staat in me profiel ) en als ik vanavond thuis ben kunnen we misschien afspreken waar en hoe we mekaar vinden. Ik ben denk ik om een uur of 9 thuis van mijn werk. Ik hoor wel van je :)

Ik heb je al ge-add, Biggles is de naam ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 21:17:
[center] Offtopic [/center]

Weet dat ik even vreselijk offtopic ga, maar misschien wel leuk om te zien.
Vluchtje gemaakt EHAM-LLBG als LY814, charter voor Elal cargo

[afbeelding]
Polar Air Cargo N924FT te downloaden bij www.projectopensky.com
Voor navigatie 3x Litton 92 INU en 2x GPS
Hey tesair, was dit dinsdag 6 april, want toen heb ik dat vliegtuigje wel gezien. Ik was met school op excursie, stond ff op de spottersplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Scarabial schreef op 09 april 2004 @ 10:15:
[...]

Hey tesair, was dit dinsdag 6 april, want toen heb ik dat vliegtuigje wel gezien. Ik was met school op excursie, stond ff op de spottersplaats.
6 april terug in AMS, klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe vinden we deze? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.airliners.net/Airliners_net_image.file?filename=3/2/8/551823.jpg&ZyXtCe=MTMyMzUw&id=551823&ViD=middle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wouw die komt zeker net uit de wasstraat.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
uhm hallo, je moet de link posten die boven de foto staat natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op 09 april 2004 @ 13:51:
uhm hallo, je moet de link posten die boven de foto staat natuurlijk..
uhm hallo , net deed die het nog :) F5 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:29:
[...]

uhm hallo , net deed die het nog :) F5 ofzo
Bl44t die staat bij jou in je cash ja... :O
Post nou maar gewoon de link die boven de foto staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hmm, dat betekent dus dat NW hun DC-10's voorlopig niet allemaal gaat vervangen voor A330's, wat volgens mij oorspronkelijk wel de bedoeling was voor dit jaar...

[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet op 09-04-2004 17:35 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Het chatvenster zou ik graag actief willen hebben totdat ik anders beslis, soms vergeet ik na iets getyped te hebben dat ik eerst weer opnieuw het chatvenster moet blauw maken en dan denk ik dat ik aan het chatten ben en geef het vliegtuig dus commando's ipv chatten is daar een patch/mod voor ?
Dit probleem heb ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

FF tussendoor: ik heb even geinformeerd bij SBS broadcasting. Die oude Dutchbird serie zal niet meer herhaald worden. Best wel jammer, was erg leerzaam :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 08 april 2004 @ 22:53:
[...]

DARN das veel geclocked :P
Hoever zou ik dan kunnen met me 3000+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:38:
[...]

DARN das veel geclocked :P
Hoever zou ik dan kunnen met me 3000+ 8)
niet veel verder, want het gaat erom dat de barthon cores op lage snelheden vaak veel hoger kunnen draaien dan ze geleverd worden, maar toen jij die van jou kocht was dat waarschijnlijk al een van de snelste...

Enne, dit is geen overclock topic, dus het lijkt me handig de vragen mbt overclocken relevant te houden met FS....

En tja, fs vreet veeel cpu, dus het scheelt echt enorm... Nog een aanrader is je videokaart overclocken :) ik heb nu met cat. 3.10 3d clouds op 100%, en een perfecte fps... rad. 9600 that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.precisionmanuals.com/images/avsim/welcome_to_the_flightdeck.jpg
De nieuwe Virtual Cockpit van de PMDG 737 NG 800/900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:40:
[afbeelding]
De nieuwe Virtual Cockpit van de PMDG 737 NG 800/900
Arghhhh had ik maar een snellere cpu dan een 1800+ je :( Schijnt nog moeilijk te unlocken te zijn ook :(

Screenshot ziet er erg gelikt uit moet ik zeggen !

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
NL-2000 is vanaf nu te downloaden bij www.flightsim.com - filenaam is NL2Kv29a.zip.

Mij lukt het niet, veel te druk is die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan NL-2000 niet vinden :S?
misschien komt hij later vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hem nu down te loaden
Ach, ik moet maar een uurtje of zeven wachten |:(
240 mb met 8KB/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Argh. NL-2000 is onmogelijk te downloaden zeg! Heeft iemand een BitTorrent oid?

(Het is freeware te downloaden, dus dit is geen warez-verzoek, anders hoor ik het graag en staat het ieder modje vrij dit blauw te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik loop er niet warm van...

erg fotorealistisch!, gewoon 1 texture en die kopieer je over het hele land, wat lelijke polygon dorpjes erbij en hupsa...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/NL200_1.jpg

Tis nog steeds een polygon bende oude stijl over het hele land, ieder bosje bestaat uit polygons..dit is de veluwe hieronder...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/NL200_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/NL200_3.jpg

Er zit wel een heel installatiescherm bij wat waarschijnlijk het onderstaande probleem van de polderbaan oplost, maar zo uit de installer zie ik dit op een kale FS2004... net de gebouwen op schiphol zien er wel redelijk uit, lijken wel complete kopieen van Microsoft...zag niets wat of je nu echt vernieuwend mag noemen. De grondtextures worden gecontroleerd door de AFCAD, dus dat hangt van je normale textures af. Valt misschien wel te regelen met die installer, mag ik gaf daarin aan geen static planes te willen zien, ga ik naar Teuge, staan er toch lelijke static kistjes in het gras... kortom hij is zoals verwacht, oude scenerytools die al in FS2000 oud waren opnieuw gebruikt met hetzelfde resultaat...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/NL200_4.jpg

Edit voor typo's...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rollebol schreef op 10 april 2004 @ 13:50:
Argh. NL-2000 is onmogelijk te downloaden zeg! Heeft iemand een BitTorrent oid?

(Het is freeware te downloaden, dus dit is geen warez-verzoek, anders hoor ik het graag en staat het ieder modje vrij dit blauw te maken)
Je zal hem vast hebben nu, maar.. downloaden met GetRight zou kunnen helpen, 4 verschillende connecties tegelijk kun je dan maken als je 1 source hebt.

Anders even via BitTorrent inderdaad, of morgen.. of overmorgen.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een (snelle) mirror van NL2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op 84% met download accelerator, maar hij kan nu opeens geen verbinding maken met flightsim.com... Zijn de server nu down of zo? Of wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
echt! LEVENSgevaarlijk. meteen rijkswaterstaat bellen, de KLPD laten uitrukken. dit is zwaar onverantwoord. ben je een beetje lekker aan het rijden in je auto/motor in het paasweekend, rij je van het ene op het andere moment tegen het verkeer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

jeehaa schreef op 10 april 2004 @ 22:56:
[...]

echt! LEVENSgevaarlijk. meteen rijkswaterstaat bellen, de KLPD laten uitrukken. dit is zwaar onverantwoord. ben je een beetje lekker aan het rijden in je auto/motor in het paasweekend, rij je van het ene op het andere moment tegen het verkeer in!
Helaas klopt je uitspraak niet :P

Avsim weer overbelast?

Als ik trouwens zo de screenies van nl 2000(4) eens bekijk vind ik het toch behoorlijk tegenvallen. Is het trouwens wel mogelijk om de airports eruit te slopen en die in fs te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 10 april 2004 @ 22:56:
[...]

Dit is een beetje ruime downwind van Teuge, vliegend richting het oosten, die blauwachtige streep links klopt wel, met wat fantasie kun je daar de beek in zien die bij de kruising met de snelweg het verplichte meldpunt Sierra vormt. Ben er echter nog niet uit of die weg die ze daar gemaakt hebben nu de rijksstraatweg Apeldoorn <> Twello moet voorstellen of de snelweg A1. In beide gevallen lopen die kaarsrecht, en niet met zo'n bocht..ook de visuele herkenningpunten (kas, woning, rijksstraatweg, spoorlijn) die iedere Teuge vlieger gebruikt zijn er (nog steeds) niet in. Ze zeggen altijd dat de scenery voor Teuge gemaakt wordt door iemand die op Teuge vliegt, ken de beste man niet maar ik ga nooit met hem mee, die weet niet eens hoe het circuit loopt...

Misschien moet eerst in die 'feauture installer' wat ingesteld worden en ligt ineens wel alles goed...kan best hoor...

EDIT @ Bolk, lijkt er wel op, als ik in de scenery dir kijk zie ik veel bestanden met alleen maar de ICAO code voor het veld erbij...dus waarschijnlijk wel dit keer...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik download weer met 350 kb/sec ... rara hoe kan dat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem het commentaar over downwind Teuge terug, als je via dat panel nederland lager insteld zodat de Ai'tjes weer op de grond staan ipv van verzonken zie je ineens een stuk meer detail, die weg blijkt dus de Rijsstraatweg te zijn die met een bocht door het dorp Teuge gaat, ik zat niet ruim op downwind, maar krap...verkeerd gezien door mij...de snelweg ligt er, de kas kan ik niet ontdekken, maar de kerk en meldpunt Sierra wel... De markeringen van de baan is echter niet goed...maar dat lossen we wel op met AFCAD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

sinds de discussie over die plaatjes wordt er veel minder gepost, vond het zelf wel jammer, keek altijd alleen dit topic door voor de plaatjes, verders nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27
mja dit deed ik eigenlijk ook, alleen maar kijken naar die prachtige plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 14:27:
Ach, ik loop er niet warm van...

erg fotorealistisch!, gewoon 1 texture en die kopieer je over het hele land, wat lelijke polygon dorpjes erbij en hupsa...

[afbeelding]

Tis nog steeds een polygon bende oude stijl over het hele land, ieder bosje bestaat uit polygons..dit is de veluwe hieronder...

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zit wel een heel installatiescherm bij wat waarschijnlijk het onderstaande probleem van de polderbaan oplost, maar zo uit de installer zie ik dit op een kale FS2004... net de gebouwen op schiphol zien er wel redelijk uit, lijken wel complete kopieen van Microsoft...zag niets wat of je nu echt vernieuwend mag noemen. De grondtextures worden gecontroleerd door de AFCAD, dus dat hangt van je normale textures af. Valt misschien wel te regelen met die installer, mag ik gaf daarin aan geen static planes te willen zien, ga ik naar Teuge, staan er toch lelijke static kistjes in het gras... kortom hij is zoals verwacht, oude scenerytools die al in FS2000 oud waren opnieuw gebruikt met hetzelfde resultaat...

[afbeelding]

Edit voor typo's...
Lol, en laat me raden zeker 2FPS gemiddeld?
Echt sorry dat ik het zeg, maar ik heb NL2000 altijd al bagger gevonden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 20:35
Mee eens, na 85% gestopt met downen. Ziet er niet mooi uit! :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch is het wel de moeite om te downen. Met een beetje tweaken kan je alle mooie dingen eruit halen, zoals de hoogovens, circuit van zandvoort zelfs mijn eigen gehucht heb ik er in terug gevonden. Schiphol vind ik er ook veel beter uitzietn dan de standaard. Maar het enige nadeel vind ik de grond/water/bos textures. Dat va toch nog te tweaken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 02:18:
en toch is het wel de moeite om te downen. Met een beetje tweaken kan je alle mooie dingen eruit halen, zoals de hoogovens, circuit van zandvoort zelfs mijn eigen gehucht heb ik er in terug gevonden. Schiphol vind ik er ook veel beter uitzietn dan de standaard. Maar het enige nadeel vind ik de grond/water/bos textures. Dat va toch nog te tweaken???
Dat wil ik ook nog gaan proberen, trouwens, wel typisch NL2000, lees de post van 10 april maar op deze blogspot...

http://robsppl.blogspot.com/

de volgende versie lieten ze alweer zien bij de voorstelling van de huidige...release FS2006..?

Er waren hier toch ook mensen naar hilversum geweest..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auroortje en ik zijn naar H'sum geweest. Het was berekoud in de hangar :( .
Ik schat dat er toch nog zo'n 100 man (en 2 vrouwen ;) ) aanwezig waren. Een leuke opkomst.
Het zag er allemaal best goed uit. Die jongens van NL2000 hebben, net zoals als wij, ook een uit de hand gelopen hobby.

Ik heb 'm inmiddels gedownload (9 uur 25 minuten). Ik ga 'm zeker installeren en lekker wat rondjes VFR vliegen. Als je alleen maar IFR vliegt zou ik het zeker niet installeren.

Ik zal kijken of ik vandaag nog tijd heb om wat plaatjes te posten (anders misschien @Auroortje wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon gisteren geen contact krijgen maar ik keek net ff en kon gaan d/l met 25kb en dat gaat ongeveer 6 uur duren 8)7
Vandaag ben ik niet thuis dus pic's van mijn kant komen er niet. Ik ga morgen wel proberen om hem te downloaden en zien of ik er wat van kan maken. Laat eerst maar ff de grote groep de scenery ophalen zodat de ergste drukte over is.

Ik heb nog wel 2 pic's van meljet DC9 op canarische eilanden scenery.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/r.scholten3/dc38.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/r.scholten3/dc40.jpg

eeehhhh zijn me pic's niet te groot???
zijn 800/nogwat, ik dacht dat dat mocht anders hoor ik het wel.
Mag dus want het staat in de openings post ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 09:41:

eeehhhh zijn me pic's niet te groot???
zijn 800/nogwat, ik dacht dat dat mocht anders hoor ik het wel.
Mag dus want het staat in de openings post ;)
Perfect binnen de limieten en mooi als altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op 09 april 2004 @ 17:56:
FF tussendoor: ik heb even geinformeerd bij SBS broadcasting. Die oude Dutchbird serie zal niet meer herhaald worden. Best wel jammer, was erg leerzaam :{
maar niet getreurd, pak je creditcard maar tevoorschijn! Dutchbird is de vierde Nederlandse maatschappij waarvan www.worldairroutes.com een cockpit-DVD gaat uitbrengen! :D

De directe link

15 mei is de release, 30 urri dollar de kosten!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 11:56 . Reden: mental note: prijzen goed overtypen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
weet je hoe vet die dvd's! daar wil ik er best 1 van hebben. maar werken die wel hier?

edit:

voor de liefhebbers van de 733/737/738 van transavia:

http://www.worldairroutes.com/Transavia.html

[ Voor 43% gewijzigd door jeehaa op 11-04-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jeehaa schreef op 11 april 2004 @ 12:28:
weet je hoe vet die dvd's! daar wil ik er best 1 van hebben. maar werken die wel hier?

edit:

Er zit geen regiocode op als je dat bedoelt en ze zouden werken op 97% van de dvd spelers acc WAR (hoe ze nou op 97% komen :P ). Ook te koop bij de LHshop oa. Check voor prijs even de website, misschien zijn ze duurder dan via web.

Transavia is de enige die ik heb en best wel geinig

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 11 april 2004 @ 12:28:

edit:

Ja die heb ik , echt een klasse DVD! _/-\o_
Wie van NG houd moet die zeker hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 12:48:
[...]

Er zit geen regiocode op als je dat bedoelt en ze zouden werken op 97% van de dvd spelers acc WAR (hoe ze nou op 97% komen :P ). Ook te koop bij de LHshop oa. Check voor prijs even de website, misschien zijn ze duurder dan via web.

Transavia is de enige die ik heb en best wel geinig
is het een beetje leerzaam? ze zullen niets melden over het invoeren van flightplans in FMC neem ik aan, dat soort dingen zou ik best wel chill vinden, ik ben geen lezer weet je ;)

edit:

39.95 bij LHS maar hij is out of stockkkkkk

[ Voor 5% gewijzigd door jeehaa op 11-04-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jeehaa schreef op 11 april 2004 @ 12:58:
[...]

is het een beetje leerzaam? ze zullen niets melden over het invoeren van flightplans in FMC neem ik aan, dat soort dingen zou ik best wel chill vinden, ik ben geen lezer weet je ;)
Het is geen tutorial ;) , dus dat wordt lezen maar leerzaam is het zeker, ze behandelen veel van wat er bij een vlucht komt kijken. Van alles een beetje dus. Eigenlijk zie je dus de PMDG in real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Voor de liefhebbers heb ik een zipje met Flightplans...

een lijst van alle plans

en hier kan je het zipje downloaden:

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een snelle download voor nl2000 nodig heeft, zie hier:
http://www.fsfreeware.com/dcd/New/

Ik zit nu met zo'n 170Kb/s down te loaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb die Transavia DVD ook. De beeldkwaliteit is niet erg best, maar die LOWI approach en departure is megavet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die lui geweldig. Heb dik 25 van hun DVD's :9 Hun Transavia DVD is idd één van de besten wat betreft uitleg en approaches. Verder vind ik die LCC's super, met Germanwings als topper (HLX is ook geweldig trouwens). Ow, en voor de liefhebbers van de Fokker kan ik zeker de KLM Cityhopper DVD aanraden. F50, F70 en F100 op één DVD! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ja maar hele kleine stukjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik post hier eigenlijk nooit, k volg het alleen. Maar k vin t wel jammer dat er zo weinig plaatjes op t forum gegooid worden... T lijkt wel of iedereen slaapt hiero.
Anyway, hier zijn wat plaatjes van een Vatsim vluchtje eham-lirf met een zeer professionele controller op approach. (Die man had dan wel tekst, maar zelfs toen ik zei: Thnx for atc, nice scenery, nice landing and nice atc.... kreeg ik als antwoord: Flight plan closed at 15). >:)

Afbeeldingslocatie: http://pic.yourperception.nl/ss146.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic.yourperception.nl/ss150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic.yourperception.nl/ss163.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pic.yourperception.nl/ss171.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:34
Vertrek van een B737 BMI vanaf EGGW naar EDDC.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2NPP1P942387

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3592B2ET25J2

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0AU77M270L9N

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FT1HA8K6E2VD

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8H0S968D6A8K

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/JB2706LH2NY2

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/K5P6E3GD64VK

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/752A065L5Y8N

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/SJ5Z0G37BZB8

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7K230ZD8G5EM

PAYWARE:
plane:Ariane B737 300 (inc Cockpit)
Aiports: GA2004 and UK2000.

[ Voor 40% gewijzigd door ravw op 11-04-2004 16:13 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel weer leuk die picjes :)

@Frank
Is je server down of zo? Ik zie alleen maar gebroken links :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, hij is down op t moment, snap r niks van. Maar komt wel weer terug ;)
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 16:46:
Toch wel weer leuk die picjes :)

@Frank
Is je server down of zo? Ik zie alleen maar gebroken links :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
wel handig zo, ben je ff weg, hoe je niet zo veel meer door te lezen :D

maarrum, echt veel verschil met de vorige nl2000 zie ik ook niet zeg :|
laat simflyers ofzo gewoon is een goeie schiphol maken inclusief A4 enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NL2000 er al weer afgesmeten.
Vond 't nou niet echt je van het.
Ook alle vliegtuigen op schiphol zaten tot de wingtips in de grond. :/

En zoals de screenshots van eerder in dit topic al aangeven de bossen zijn grote groene vlakken.
Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Hmm jouw water zier er sappig uit, welke plugin is dat ? :9
Heb zelf OceanFX 2 installed, water gekozen & updated maar ik zie geen verschil, moet ik nog iets in de fs9 settings veranderen ofzo ?

Waar ik wel veel plezier van heb is deze plugin vpn14us.exe, maar die zullen wel meer mensen hier hebben, geeft je een hoop actuele informatie zoals het weer op vliegvelden (handig met real weather) en nog een hoop andere dingen en de leukste feature vind ik nog wel internetten in the cockpit dit alles gebeurt in je Kneeboard (niet echt groot venster maar best te doen). (pdf files openen raad ik af, bleef bij mij hangen, ff acrobat uitgeschakeld en fs9 ging weer verder.)
http://www.simradar.com/F...Pilot_Network_v1_4us.html

Kan ik ergens in een config file de update frequentie van realweather bijstellen ?
Dus 30 min ipv 15 min, komt wel eens voor dat ik aan het landen ben en dat ie dan update, staat het beeld even stil, erg vervelend.

Wat is een gangbare snelheid dat je met je 737's wielen de grond raakt bij het landen ?
Het landen gaat al goed maar zou het toch leuk vinden om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
als ik het goed heb 130knts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FunkySmell schreef op 11 april 2004 @ 19:21:
[...]

Hmm jouw water zier er sappig uit, welke plugin is dat ? :9
Heb zelf OceanFX 2 installed, water gekozen & updated maar ik zie geen verschil, moet ik nog iets in de fs9 settings veranderen ofzo ?

Waar ik wel veel plezier van heb is deze plugin vpn14us.exe, maar die zullen wel meer mensen hier hebben, geeft je een hoop actuele informatie zoals het weer op vliegvelden (handig met real weather) en nog een hoop andere dingen en de leukste feature vind ik nog wel internetten in the cockpit dit alles gebeurt in je Kneeboard (niet echt groot venster maar best te doen). (pdf files openen raad ik af, bleef bij mij hangen, ff acrobat uitgeschakeld en fs9 ging weer verder.)
http://www.simradar.com/F...Pilot_Network_v1_4us.html

Kan ik ergens in een config file de update frequentie van realweather bijstellen ?
Dus 30 min ipv 15 min, komt wel eens voor dat ik aan het landen ben en dat ie dan update, staat het beeld even stil, erg vervelend.

Wat is een gangbare snelheid dat je met je 737's wielen de grond raakt bij het landen ?
Het landen gaat al goed maar zou het toch leuk vinden om te weten.
more water heet dat , te halen op avsim.com.

PS wel een drx 9 kaart nodig

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Blackhole schreef op 11 april 2004 @ 19:47:
[...]

more water heet dat , te halen op avsim.com.

PS wel een drx 9 kaart nodig
Aha, ok moet ik nog paar daagjes wachten, mijn nieuwe videokaart ligt nog in het depot :'(
Zal het vast downloaden, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Ik las er haast overheen, ik dacht waar heeft hij het over ;)
Bedankt ik zal er op letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
beetje bullshit natuurlijk... Het gaat alleen om het gewicht dat je hebt tijdens het landen...
En tja, als je redelijk zwaar bent, het redelijk hard waait en je hebt nog maar 1 engine zal je snelheid nogal wat hoger liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
nealzie schreef op 11 april 2004 @ 21:03:
beetje bullshit natuurlijk... Het gaat alleen om het gewicht dat je hebt tijdens het landen...
En tja, als je redelijk zwaar bent, het redelijk hard waait en je hebt nog maar 1 engine zal je snelheid nogal wat hoger liggen...
Met een engine hoeft het vliegtuig niet sneller te gaan dan met twee engines hoor. Die ene engine moet echter wel meer werk verzetten maar dat is logisch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer even wat plaatjes van lirf-eham (de terugweg), met NL2000.... De zwaarste scenery op mn computer, maar niet de mooiste zeg. Beste moeilijk een touchdown met de hand en een framerate van 8! En dan hebben ze er wel allemaal molentjes, zeilbootjes etc. in gedaan.. Belachelijk! Veel textures zien er prachtig uit, maar zeker met een PMDG is het bijna unflyable. Hoe denker jullie erover?

Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss175.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss177.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss178.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss182.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss184.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss185.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss186.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pic.yourperception.nl/ss188.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vluchtje gedaan van Keulen naar Olbia met de Hapag Lloyd Express B737-700. Wat doen die mannen van ISD trouwens toch goed werk, Olbia v2 ziet er erg lekker uit. Nu zelfs met een 'active stand', de animatie hiervan gaat trouwens extreem soepel! Enfin, de shots! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/EDDK_LIEO/10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAUW !!!
Heb je stiekem geshopped of heb je een turbo pc ??

Dacht dat ik FS2004 eindelijk lekker heb lopen, kom je hiermee. Echt heel mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Zeker mooie plaatjes, jammer dat de wolkjes plat zijn :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
zeer schone plaatjes, eindelijk weer wat mensen die ze neer gooien hier. kheb ze wel gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkySmell schreef op 11 april 2004 @ 23:11:
Zeker mooie plaatjes, jammer dat de wolkjes plat zijn :P .
3-D clouds uit scheelt weer FPS he B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:17:
[...]3-D clouds uit scheelt weer FPS he B)
yep, 3D clouds en AI zijn typische FPS vreters. En dat met de PMDG 737 zou mijn PC (AMD1800/ATI9700Pro) tot in de 'single digits' drijven, en daar hebben we natuurlijk geen zin in! 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 23:37:
[...]

yep, 3D clouds en AI zijn typische FPS vreters. En dat met de PMDG 737 zou mijn PC (AMD1800/ATI9700Pro) tot in de 'single digits' drijven, en daar hebben we natuurlijk geen zin in! 8).
Ach, dan installeer je dit toch:

Resized 3d Cloud Textures Click!
Resized default cloud texture (cumulus01.bmp) for 3D clouds in FS2004. Texture was resized from 512X512 to 128X128, cutting filesize from 1,33MB to 22KB (DXT3). Resized texture does NOT make clouds look smaller in size. This file is recommended for those who prefer speed (FPS) over visual detail. The difference in visual detail in my opinion is minimal. IN THIS VERSION: texture was edited so that clouds would appear white instead of gray. Screenshots show 3D clouds set to maximum OVERCAST!!! Optional 888-8 type extended bitmap included (86KB). IMPORTANT: To avoid errors, turn the "Render to texture" box to ON in "Display Settings". Smaller texture sizes improve framerate (FPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Pff, nou net weer ff online gevlogen, binnen Noorwegen....
Wat zijn die Noren slecht te verstaan, halverwege maar overgeschakeld op tekst.
Meer mensen daar last van?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
weststar schreef op 11 april 2004 @ 23:51:
Pff, nou net weer ff online gevlogen, binnen Noorwegen....
Wat zijn die Noren slecht te verstaan, halverwege maar overgeschakeld op tekst.
Meer mensen daar last van?
Knollebolle gefreurdeknolle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt moe van FS9
Ik heb een paar weken geleden een geheel nieuw systeem gekocht ( zie sig )
Sinsdien heb ik eigelijk niet echt vaak gevlogen...paar vluchten gemaakt.

Ik wordt alleen ZO moe van die textures , even lekker een rondje vliegen zit er zeker niet in , tenzij je met een grijs vliegtuig wil landen en een mega blurry scenery

Bijvoorbeeld de PMDG , als ik ff in de cockpit zit , en wil dat naar Spot view gaan dan vlieg ik gewoon met een grijs vliegtuig en een heel blurry achtig landschap.
Hier een voorbeeldje

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pascalf50/lelijk.jpg

Klein overzicht van mijn FS9 settings :
1280x1024@32 , AA in FS uit , Tri Filtering , AA in windows 8x FAA 16x
Verder bijna alles op high behalve Detailled clouds
En dat met me ATI Radeon 9800 Pro 128 mb videokaart :'(
Iemand tips ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:33:
Ik wordt moe van FS9

Ik wordt alleen ZO moe van die textures , even lekker een rondje vliegen zit er zeker niet in , tenzij je met een grijs vliegtuig wil landen en een mega blurry scenery

Bijvoorbeeld de PMDG , als ik ff in de cockpit zit , en wil dat naar Spot view gaan dan vlieg ik gewoon met een grijs vliegtuig en een heel blurry achtig landschap.
Hier een voorbeeldje

[afbeelding]

Iemand tips ?
Je moet eens bij deze link kijken. Er staan hier instellingen in die veel zullen helpen vooral bij de payware vliegtuigen. Vooral de video instellingen. Ga die eens erin zetten en kijk dan hoe het werkt. Wat jij nu hebt heb ik totaal geen last van. Draai ook met een 9800 en lekker ook.

http://members.lycos.nl/vairkennis/FS9tips.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik zal er even doorheen kijken , bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 19:33:
Ik wordt moe van FS9

Hier een voorbeeldje

[afbeelding]

Iemand tips ?
Je hebt een prima systeem, alleen voor flightsimulator een beetje weinig geheugen. Waarschijnlijk zal 512 mb erbij een wereld van verschil maken. Zeker iets als een grijze vliegtuig valt te wijten en weinig geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
aheyz ik heb een nieuwe videokaart liggen hier een 256mb Nvidia geforce fx5200 ofzoiets is dit wat.??? kheb hem ook maar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CreativeMind schreef op 12 april 2004 @ 22:08:
aheyz ik heb een nieuwe videokaart liggen hier een 256mb Nvidia geforce fx5200 ofzoiets is dit wat.??? kheb hem ook maar gekregen.
Dat ligt er aan welke je er nu in heb zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Zo, vanavond weer ff wat ervaring opegedaan met online vliegen. Het gaat beetje bij beetje stukken beter, al heb ik het gevoel nog als een n00b achter m'n bureau te zitten. Grootste probleem is toch het verstaan van de ATC. Maar goed, Denen zijn beter te verstaan dan Noren (zie eerdere post) Jammer alleen dat de server offline ging op het moment dat ik LOC cpt op 4L Kastrup.... :( Toen maar alleen gedaan :7

Morgenavond maar weer ff :)

[ Voor 2% gewijzigd door weststar op 12-04-2004 22:38 . Reden: typo.. ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik kreeg (en jullie wellicht ook) de volgende mail:
For those of you who haven't noticed yet: the new The Netherlands 2000 v2.9 scenery has been released last weekend. It is available for download at http://www.nl-2000.com.

Although the scenery still contains a few bugs, like some problems with the scenery display around the Polderbaan, we expect a hotfix for that soon and then the scenery will be fully ready for use.

For the Dutch VACC is is important to realize that NL2000 contains the infra- structure for new taxiway "Z" and extended taxiways "A" and "B" east of run- way 36C/18C.

ATC will be using the new infrastructure more in the future. We realize that NL2000 is a heavy scenery and that not everybody is able to use it because of the frame rates. On the other hand, we cannot simply ignore developments, there is 1 moment that we will gradually start using the new taxiway system.

We have updated our charts AND the EHAM ground sectorfile. Both are available on our website.

We hope we will enjoy flying in Holland with the new NL-2000 scenery!!

Regards,

Mark Jansen
Deputy Director Dutch VACC
Kortom, men wil graag zien dat we NL2000 gaan gebruiken. Ik vraag me af of dit een slimme zet is van de Dutch VACC. Ik heb bij voorbaat niet zoveel zin om NL-2000 te gebruiken ivm performance. VFR in een Cessna is natuurlijk wel geweldig. Wordt de huidige scenery misschien nog aangepast aan het nieuwe taxisysteem?

/edit: ff aangepast, was niet netjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Bolk op 12-04-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Je kan natuurlijk ook alleen schiphol uit nl2000 kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Nou ze willen niemand drukken op NL-2000 te gebruiken natuurlijk. Het zijn voorzorgs maatregelen omdat in de toekomst controller rekening moeten gaan houden dat mensen ook via de ZULU kunnen taxiien die NL-2000 hebben geinstalleerd. Het zou erg vreemd zijn als mensen iets onbruikbaars gedwongen moeten gaan gebruiken. Dat is ook niet gesteld in de e-mail en deze reactie van jou vind ik daarom een beetje stemmingmakerij.

Het feit wil dat wij allen van NL-2000 erg veel gehoopt hadden. De makers hebben in de afgelopen maanden zo sterk de indruk gewekt dat dit het helemaal zou moeten worden en dat iedere zichzelf respecterende simmer die Nederland vaker dan 1 keer aandoet het zou gaan installeren. Niets blijkt gewoon minder waar. De scenery zit rammelig in elkaar en de problem op EHAM zijn schokkend. (letterlijk en figuurlijk). De rest van Nederland is vrij aardig, maar het belangrijkste veld is totaal vergeten lijkt het wel.

Toch moet ook de online community op VATSIM door. Het streven naar As-real-as-it-gets betekend dus het gebruik van de ZULU taxiways op EHAM. NL-2000 is niet de oplossing zoals die zo mooi werd beloofd. Wellicht moet er een andere weg worden ingeslagen om een oplossing te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Jochem op 12-04-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Duncan schreef op 12 april 2004 @ 23:12:
Je kan natuurlijk ook alleen schiphol uit nl2000 kopieren.
Dat wil je niet hoor.. Tenminste dat is mijn mening.. Er zitten gewoon onwijs veel bugs in. Misschien is het onder de gordel om freeware designers af te kraken, maar nl2000 valt wel erg tegen na wat er allemaal over geschreven en geouwehoerd is.

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op jongens, zo erg is het ook weer niet gesteld met NL2000. Ik heb m lekker op mn pc laten staan en vanmiddag best lekker gevlogen naar Hamburg en terug. Een vroege clearence naar 2000ft bij PAM en ik kon lekker van alle details genieten, want het is toch best leuk om Amsterdam te bekijken. En die framerates die in spotview niet zo goed zijn neem k dan op de koop toe, want het is beter dan niks. Trouwens, k ben ook nog zonder autopilot met 8 framepjes met seconde op 06, en zolang je geen pure visual hebt is dat geen probleem. Het inladen van de textures kan een probleem geven op langzamere machines idd. Maar NL2000 is gemaakt voor de nieuwste systemen (het is heel jammer, maar waar). Ik hoorde dat Schiphol wel in Gmax gemaakt is, dus denk wel dat er een verkeerde methode gebruikt is.

Maar mensen moeten niet zeggen dat NL2000 helemaal niks is. De makers hebben er duizenden uren in gestoken tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Jochem schreef op 12 april 2004 @ 23:31:
Nou ze willen niemand drukken op NL-2000 te gebruiken natuurlijk. Het zijn voorzorgs maatregelen omdat in de toekomst controller rekening moeten gaan houden dat mensen ook via de ZULU kunnen taxiien die NL-2000 hebben geinstalleerd. Het zou erg vreemd zijn als mensen iets onbruikbaars gedwongen moeten gaan gebruiken. Dat is ook niet gesteld in de e-mail en deze reactie van jou vind ik daarom een beetje stemmingmakerij.

Het feit wil dat wij allen van NL-2000 erg veel gehoopt hadden. De makers hebben in de afgelopen maanden zo sterk de indruk gewekt dat dit het helemaal zou moeten worden en dat iedere zichzelf respecterende simmer die Nederland vaker dan 1 keer aandoet het zou gaan installeren. Niets blijkt gewoon minder waar. De scenery zit rammelig in elkaar en de problem op EHAM zijn schokkend. (letterlijk en figuurlijk). De rest van Nederland is vrij aardig, maar het belangrijkste veld is totaal vergeten lijkt het wel.

Toch moet ook de online community op VATSIM door. Het streven naar As-real-as-it-gets betekend dus het gebruik van de ZULU taxiways op EHAM. NL-2000 is niet de oplossing zoals die zo mooi werd beloofd. Wellicht moet er een andere weg worden ingeslagen om een oplossing te vinden.
Hmm, ik lees nu je replie en ik heb mijn reactie idd een beetje offensief en niet goed opgesteld. Zowel tegenover NL2000 als de Dutch VACC.

Ik snap dat men graag de Z taxiway wil gebruiken, maar daarvoor is de huidige scenery toch ook voor aanpasbaar? Ik vind helaas ook dat NL 2000 niet voldoet aan onze hoop. Natuurlijk hebben ze er veel tijd in gestoken. Dat wordt ook zeker gewaardeerd. Dat de Dutch VACC dan wel graag wil zien dat het gebruikt gaat worden ivm realisme is dan ook een goede zaak. Nadeel is wel dat veel piloten niet kunnen vliegen met 5 fps. Dat alles om 1 taxiway vind ik dan wel heel erg zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 23:42:
Kom op jongens, zo erg is het ook weer niet gesteld met NL2000. Ik heb m lekker op mn pc laten staan en vanmiddag best lekker gevlogen naar Hamburg en terug. Een vroege clearence naar 2000ft bij PAM en ik kon lekker van alle details genieten, want het is toch best leuk om Amsterdam te bekijken. En die framerates die in spotview niet zo goed zijn neem k dan op de koop toe, want het is beter dan niks. Trouwens, k ben ook nog zonder autopilot met 8 framepjes met seconde op 06, en zolang je geen pure visual hebt is dat geen probleem. Het inladen van de textures kan een probleem geven op langzamere machines idd. Maar NL2000 is gemaakt voor de nieuwste systemen (het is heel jammer, maar waar). Ik hoorde dat Schiphol wel in Gmax gemaakt is, dus denk wel dat er een verkeerde methode gebruikt is.

Maar mensen moeten niet zeggen dat NL2000 helemaal niks is. De makers hebben er duizenden uren in gestoken tenslotte.
Ik ben persoonlijk iemand die streeft naar realisme, dus die veel in de VC rond hangt. Met een super zware scenery houd ik niet veel meer aan FPS over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:53:
[...]

Je hebt een prima systeem, alleen voor flightsimulator een beetje weinig geheugen. Waarschijnlijk zal 512 mb erbij een wereld van verschil maken. Zeker iets als een grijze vliegtuig valt te wijten en weinig geheugen.
Dat heeft er volgens mij niks mee te maken, t' zou soepeler kunnen draaien maar texture afhankelijk is het zeker niet. (draai zelf hier met 512 & heb altijd textures)
Het is iets met je drivers of instellingen, probeer eens zonder 8x AA & 16x FAA, of evt andere ati drivers.
Vraag anders aan de andere 9800pro simmers welke drivers en instellingen ze gebruiken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
... verkeerde knop :S

[ Voor 97% gewijzigd door Sunrise op 12-04-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Blackhole schreef op 12 april 2004 @ 22:19:
[...]

Dat ligt er aan welke je er nu in heb zitten:)
ik heb er nu een ati radeon 9200 in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind de vc nou niet echt realistisch vliegen. Jah je voelt je misschien meer in de cockpit, maar t vliegen zelf.... Persoonlijk vin k de 2d cockpit handiger en overzichtelijker. Je maakt mij niet wijs dat je op final approach in je vc zit.. >:) En wanneer krijg je een frame-rate drop?: Juist op final dichtbij t veld. Bij mij is NL2000 best te doen in de VC trouwens tijdens de descend.... Toch nog 10-15 fps hoor.
Bolk schreef op 12 april 2004 @ 23:47:
[...]

Ik ben persoonlijk iemand die streeft naar realisme, dus die veel in de VC rond hangt. Met een super zware scenery houd ik niet veel meer aan FPS over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 23:59:
Nou ik vind de vc nou niet echt realistisch vliegen. Jah je voelt je misschien meer in de cockpit, maar t vliegen zelf.... Persoonlijk vin k de 2d cockpit handiger en overzichtelijker. Je maakt mij niet wijs dat je op final approach in je vc zit.. >:) En wanneer krijg je een frame-rate drop?: Juist op final dichtbij t veld. Bij mij is NL2000 best te doen in de VC trouwens tijdens de descend.... Toch nog 10-15 fps hoor.
Ik doe mijn final approach in de vc, ik heb mijn keyboard mapping waarmee ik de autopilot ed kan uitzetten. Zoom op 0.50. Vliegt perfect. Hopelijk in de -800 nog beter met minder polygonen :)

Bij mij beginnen de drops eigenlijk wanneer ik het veld in het vizier heb, dat kan dus al op een nm of 20 beginnen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.