oftewel MaxBurn heeft 2 gratis games gekregen?Willybubba schreef op 16 april 2004 @ 12:24:
MaxBurn update: er zijn zojuist twee exemplaren van Timesplitters 2 bij hem thuisbezorgd
Enig idee wat die cijfers in het midden van de multiplayer MP2 pic betekenen?
Van mij wel, als je pics gaat gebruiken wel graag zelf hosten.Phusebox schreef op 16 april 2004 @ 16:09:
D3
vraagje, mag ik de topicstart lenen voor een topic op een ander forum?
(klein forumpje voor een discotheek)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Misschien je health?D³ schreef op 16 april 2004 @ 17:10:
Enig idee wat die cijfers in het midden van de multiplayer MP2 pic betekenen?
[...]
Van mij wel, als je pics gaat gebruiken wel graag zelf hosten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nee het is niet je health, die wordt al ergens anders weergegeven. Ik denk dat het een soort punten aantal is. Er moet toch iemand winnen bij een multiplayer spel.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Niet echt verontschuldigend, meer van..ik heb het na 15-16 dagen binnen, en de reden wrom ik dan wel pissig was. (dat play.com altijd zomaar dingen beslist en je dan vertelt oh..he tis cancelled enzo.) Het probleem lag hem niet in dat de game niet geleverd was, maar omdat de eerste reply meteen was, CANCELLED ;sTwee Dee schreef op 16 april 2004 @ 12:53:
[...]Dan lijkt het me erg netjes van hem als hij een verontschuldigend mailtje stuurt naar Play...
Blijkbaar zijn de 2 games nu gratis ( ? ) heb wel gemailt dus dat de boel niet terug geboekt hoeft te worden of dat ze desnoods opnieuw 2x 7.99 in rekening mogen brengen (zou beetje lullig zijn anders) Tevens de tip gegeven dat ze voortaan altijd eerst even terugmailen met een KEUS voor de klant in plaats van direct zelf actie ondernemen. (is meer dan eens gebeurt..)
[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 16-04-2004 17:52 ]
Verwijderd
En Play een mailtje sturen dat ze het alsnog mogen afboeken.Deddiekoel schreef op 16 april 2004 @ 16:46:
[...]
Dus je wilt zeggen dat je eerst boos bent geweest. Toen je geld terug hebt gekregen en nu alsnog je games... Ik zou de douane de schuld geven van de vertraging.
Wel vet trouwens dat je ze alsnog hebt

Zat bij te lezen, de laatste paar posts overgeslagen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 22:57 ]
Lees de post boven jeVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 21:50:
[...]
En Play een mailtje sturen dat ze het alsnog mogen afboeken.
Nog een MGS vraagje. In het boekje staat iets dat je enemies kunt doden door de fight-knop langer ingedrukt te houden. Dat lukt me niet echt. Die gasten komen na 40 seconden ofzo gewoon weer bij. Is er een manier om ze permanent uit te schakelen? Hoelang werkt die tranquilizer gun? (er cirkelt dan ook zo'n Zzzz... om hun hoofd om te laten zien dat ze niet dood zijn) Geef 's een tip voor dit kutspel.
[ Voor 3% gewijzigd door spaceboy op 16-04-2004 21:58 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb je het nu over het bewusteloos slaan van je vijanden of over het wurgen van je vijanden? Als je het over het wurgen hebt, dan moet je achter ze gaan staan(en zorgen dat ze niet merken dat je er bent) en heel snel achter elkaar op de A-knop drukken. Als je de A-knop ingedrukt houdt raken ze alleen bewusteloos(dan hebben ze sterren boven hun hoofd) en niet dood. Hoelang de M9-darts werken hangt af van de moeilijkheidsgraad, maar het duurt meestal wel lang genoeg om te doen wat je moet doen. Hoever ben je al in het spel?spaceboy schreef op 16 april 2004 @ 21:57:
Nog een MGS vraagje. In het boekje staat iets dat je enemies kunt doden door de fight-knop langer ingedrukt te houden. Dat lukt me niet echt. Die gasten komen na 40 seconden ofzo gewoon weer bij. Is er een manier om ze permanent uit te schakelen? Hoelang werkt die tranquilizer gun? (er cirkelt dan ook zo'n Zzzz... om hun hoofd om te laten zien dat ze niet dood zijn) Geef 's een tip voor dit kutspel.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nog strak in het begin (ben net die lift omhoog gegaan en moet nu ergens een airduct vinden). Ik ben gewoon NIET goed in dit soort games. Ik wou echt dat ik m'n geld op zak had gehouden voor deze game.MetroidPrime schreef op 16 april 2004 @ 22:32:
[...]
Heb je het nu over het bewusteloos slaan van je vijanden of over het wurgen van je vijanden? Als je het over het wurgen hebt, dan moet je achter ze gaan staan(en zorgen dat ze niet merken dat je er bent) en heel snel achter elkaar op de A-knop drukken. Als je de A-knop ingedrukt houdt raken ze alleen bewusteloos(dan hebben ze sterren boven hun hoofd) en niet dood. Hoelang de M9-darts werken hangt af van de moeilijkheidsgraad, maar het duurt meestal wel lang genoeg om te doen wat je moet doen. Hoever ben je al in het spel?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hoe ik de heliport heb gedaan voor zover ik het nog weet:spaceboy schreef op 16 april 2004 @ 22:35:
[...]
Nog strak in het begin (ben net die lift omhoog gegaan en moet nu ergens een airduct vinden). Ik ben gewoon NIET goed in dit soort games. Ik wou echt dat ik m'n geld op zak had gehouden voor deze game.
Je moet eerst de soldaat die langs de rechterkant in de sneeuw loopt vanaf een afstand met de M9 schieten. Zodra hij slaapt loop je langs die rechterkant om het helicopter platform heen. Als je dicht langs de rand van het helicopter platform loopt hoef je niet bang te zijn voor de camera rechtsachter. Klim dan in de vrachtwagen om de SOCOM te vinden. Ga nu via dezelfde weg terug naar de lift, je kunt eventueel de bewaker die je hebt uitgeschakeld doodschieten met de SOCOM, de andere bewakers zullen je niet horen dankzij de storm. Schiet nu vanaf het hekje bij de lift in first person mode de camera linksachter kapot met de SOCOM. Als je goed richt wordt de bewaker onder de camera niet wakker. Schiet dan de bewaker dood, terwijl hij nog slaapt. Loop nu naar het trapje naar de heliport en schiet dan de twee zoeklichten kapot zodat je naar het midden van het platform kan lopen. Loop dan door naar de vrachtwagen en ga links naar waar de camera en de bewaker stonden en kruip dan in het gat. Dan heb je de heliport gehad. Dit werkt in ieder geval op normal, op de hogere moeilijkheidsgraden moet je een andere tactiek gebruiken. |
Verwijderd
VetElroy schreef op 16 april 2004 @ 22:50:
Zo, ik had net effe niks te doen dus heb ik maar een Resident Evil 4 wallpaper gemaakt.
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan, misschien wat tips voor verbetering![]()
Netjes, heb je die achtergrond er zelf bij gezet? dus dat huis? want volgens mij stond die niet bij het originele plaatjeElroy schreef op 16 april 2004 @ 22:50:
Zo, ik had net effe niks te doen dus heb ik maar een Resident Evil 4 wallpaper gemaakt.
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan, misschien wat tips voor verbetering![]()

Yep, totaal andere achtergrondLifeTecH schreef op 16 april 2004 @ 22:58:
[...]
Netjes, heb je die achtergrond er zelf bij gezet? dus dat huis? want volgens mij stond die niet bij het originele plaatje
Verder nog mist en rook effecten erbij gestopt.
De lucht heb ik nog wat duisterde gemaakt.
etc etc
Nog even volhouden. De eerste paar levels zijn echt wennen en irritant. Als je voorbijde tank hangar (level direct na de heliport) bent gaat het helemaal goed komen!spaceboy schreef op 16 april 2004 @ 22:35:
[...]
Nog strak in het begin (ben net die lift omhoog gegaan en moet nu ergens een airduct vinden). Ik ben gewoon NIET goed in dit soort games. Ik wou echt dat ik m'n geld op zak had gehouden voor deze game.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Leuk stuk met Metroid Prime 2 multiplayer ideeën
Meer (ludieke) hersenspinsels @ link.Co-op Metroid Extermination Squad
Metroids, Ice Beams and Missiles don't mix. So a (team-based) multiplayer co-op in which one player gets the Ice Beam and the others get the missiles should work as a nice setting. As Metroids are beaten, stronger variants will appear which will stay frozen for shorter periods of time. Combine with different types of Metroid (Basic, Hunter, Beta, Gamma, etc.) this one should be very entertaining and very tense. Should be played in a little maze with possibly a boss (the Metroid Queen?) or a nice Impact Crater-like room with the missile recharge point placed somewhat sadistically at the top.
f.k.a D³
Onder het motto: laten we onze desktop aanpassen;
Hier een website met mooie Zelda wallpapers
Klik hier voor de wallpapers
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Very nice wallpapers? zijn er mensen met nog meer van zulke mooie wallpapers is echt geweldige versiering voor mn desktopRakkerzero schreef op 17 april 2004 @ 21:25:
Kleine extra tip over het heliplatfor in MGS:MetroidPrime schreef op 16 april 2004 @ 22:48:
[...]
Hoe ik de heliport heb gedaan voor zover ik het nog weet:
En mocht je op de heliport platform dat item wat in het midden ligt nog willen pakken. De zoeklichten op het platfotm blijven van linke naar rechts bewegen. Als je goed kijkt zie je dat het ene zoeklicht vanaf links komt, en de ander vanaf rechts. Als het rechter zoeklicht rechts is, en de linker links, kan je van onder naar boven in 1 keer over het heliplatform rennen en het item meepikken, en zo meteen doorstomen naar de truck erboven. |
Overiens is MGS even doorzetten. De eerste 2 stukjes zijn het meest irritant. Als je hier doorheen bent heb je echter wel een beter gevoel voorhet spel en is de rest ook wat makkelijker
[ Voor 20% gewijzigd door Creepy op 18-04-2004 10:28 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
HELP, ik kan niet kiezen! Old Hyrule? Of toch misschien the Master Sword in the Lost Woods. Maar Home of the Triforce is ook zo mooi authentiek... Keuzes, keuzes...Rakkerzero schreef op 17 april 2004 @ 21:25:
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Die van Link daydream 1 is vooral heel mooiRakkerzero schreef op 17 april 2004 @ 21:25:
Verwijderd
AAAAHH, VETRakkerzero schreef op 17 april 2004 @ 21:25:
Ik ook
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 18:33 ]
Ik ben zelf voor The Wanderer gegaan.GolbeZeromus schreef op 18 april 2004 @ 11:21:
[...]
HELP, ik kan niet kiezen! Old Hyrule? Of toch misschien the Master Sword in the Lost Woods. Maar Home of the Triforce is ook zo mooi authentiek... Keuzes, keuzes...
Mooie wallpapers.Rakkerzero schreef op 17 april 2004 @ 21:25:
Ben voor die van het Mastersword gegaan (The Lost Woods).
Hoe krijg je eigenlijk die thema's aan de praat, die D3 in het vorige topic had gepost.
Kheb vanalles geprobeerd, maar hij zegt steeds dat het geen goed thema bestand is oid.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
*
*
Niet meer reageren op wat hier stond graag.

Niet meer reageren op wat hier stond graag.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:20 ]
He wat een ontzettend nuttige post! Bary, bedankt man! Hier kunnen we allemaal wat mee. De meesten van ons zullen hier ZEKER wat mee kunnen in hun verdere leven. Het ga je goed jongen, nogmaals bedankt.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:05:
Ik vindt de Game Cube veel te kiddy. De Xbox en PS2 hebben veel betere games.
Meest nuttige post EVAR!!!!!11!1!!1 Maar vertel eens, is dat een mening die je hebt gekregen door zelf GameCube spellen te spelen of is dat een mening die je van je vrienden opgelegd hebt gekregen. Aangezien je nog nooit eerder in een van de GameCube topics hebt gepost lijkt het erop dat je nog nooit een GameCube hebt aangeraakt, kan ik je maar een advies geven ga een keer wat GameCube spellen spelen. Ik kan je onder andere de Resident Evil serie, Metal Gear Solid, Eternal Darkness, Metroid Prime, F-Zero GX en Soul Calibur II aanraden, want dat zijn wel de meest kiddy spellen ooit!!!Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:05:
Ik vindt de Game Cube veel te kiddy. De Xbox en PS2 hebben veel betere games.
Wat mijn punt een beetje was, je kunt pas echt over een console oordelen als je de spellen gespeeld hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 18-04-2004 19:09 ]
Elroy nog bedankt voor die vorige batch screenshots trouwens, heb er 1 van MGS gebruikt.
Daar heb je een extern programma voor nodig, ik dacht StyleXP.Vanitas schreef op 18 april 2004 @ 16:54:
Hoe krijg je eigenlijk die thema's aan de praat, die D3 in het vorige topic had gepost.
Kheb vanalles geprobeerd, maar hij zegt steeds dat het geen goed thema bestand is oid.
f.k.a D³
Ik krijg tegenwoordig de hele tijd vastlopers met Gladius. Had hem bij de frs gehaald, en die gaan er al niet erg liefhebbend mee om, dus er zaten al allemaal kleine krasjes op toen ik hem kocht. Maar ik had geen zin om daarvoor terug te gaan en dacht dat het wel meeviel. Nu heb ik het spel al iets van 3 weken... Zou ik er nog mee terug kunnen gaan? Ik heb het bonnetje ook niet meer, kan hooguit mn bankafschrift laten zien
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Na 3 weken gaat het je denk ik niet meer lukken (2 weken is het termijn) en na 3 weken kan je ook niet meer bewijzen dat jij die krassen niet hebt gemaakt.Ecco schreef op 18 april 2004 @ 19:08:
Ik krijg tegenwoordig de hele tijd vastlopers met Gladius. Had hem bij de frs gehaald, en die gaan er al niet erg liefhebbend mee om, dus er zaten al allemaal kleine krasjes op toen ik hem kocht. Maar ik had geen zin om daarvoor terug te gaan en dacht dat het wel meeviel. Nu heb ik het spel al iets van 3 weken... Zou ik er nog mee terug kunnen gaan? Ik heb het bonnetje ook niet meer, kan hooguit mn bankafschrift laten zien
trueMetroidPrime schreef op 18 april 2004 @ 17:21:
[...]
Wat mijn punt een beetje was, je kunt pas echt over een console oordelen als je de spellen gespeeld hebt.
Ik heb inmiddels de officiele RGB kabel van Nintendo binnen. Ik had verwacht dat ik deze op de digitale uitgang moest aansluiten, maar dat bleek niet zo te zijn...
Waarvoor is die digitale uitgang en heeft deze nog voordelen?
[ Voor 34% gewijzigd door mmedia op 18-04-2004 19:41 ]
Die word hier niet gebruikt, deze dient alleen voor component cables en die worden hier niet verkocht. Dat is dus vooral voor de USA en Japan aangezien daar de TV's volop dat ondersteunen en de spellen daar ook progressive scan ondersteunen.mmedia schreef op 18 april 2004 @ 19:22:
[...]
true
Ik heb inmiddels de officiele RGB kabel van Nintendo binnen. Ik had verwacht dat ik deze op de digitale uitgang moest aansluiten, maar dat bleek niet zo te zijn...
Inmiddels is die poort er in japan trouwens al afgehaalt en gebruiken ze een 2 in 1 kabel wat de productiekosten omlaag brengt.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ben er ook bang voorVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:11:
[...]
Na 3 weken gaat het je denk ik niet meer lukken (2 weken is het termijn) en na 3 weken kan je ook niet meer bewijzen dat jij die krassen niet hebt gemaakt.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
ccnetwork poste de Resident Evil 4 wallpaper op het IGN forum en zei dat hij em had gemaakt.
Elroy, ben jij ccnetwork?
--
Jullie zien ook alles_PoTaToX_ schreef op 18 april 2004 @ 20:13:
ccnetwork poste de Resident Evil 4 wallpaper op het IGN forum en zei dat hij em had gemaakt.
Ja, ik ben op IGN forms ccnetwork
haha had het idd ook al gezien en ook al op je user info gekeken maar daar kon ik niet zien of jij het ook was.
Je heb een component-kabel en een scherm dat een component ingangen nodig om er iets mee te kunnen. Dit geeft het beste beeld dat je kunt krijgen: progressive scan. Dit is een hoge resolutie van 480 beeldlijnen, non-interlaced. Dit ziet er veel, veel, veel beter uit dan wat je op een "normale" televisie kan weergeven.mmedia schreef op 18 april 2004 @ 19:22:
[...]
true
Ook moet progressive scan ondersteund worden door het spel. Ongeveer 75% van de Japanse GameCube spellen doet dit. Helaas doet Nintendo Europa hier niet aan progressive scan (=non-interlaced beeld). Te meer een reden om altijd Japanse software te kopen!
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ari dan zou ik dus US software kopen.
Dan kun je tenminste ook nog een spel fatsoenlijk spelen + het ondersteund ook Progressive scan.
En bovendien is het voor de EU ook onnodig om die optie toe te voegen aangezien het aantal tv's dat dit ondersteund hier zeer klein is dus dat zal eerst moeten groeien. Laat ze de komende generatie eerst maar eens gaan richten op games die volledig breedbeeld ondersteunen net zoals RE4.
En bovendien is het voor de EU ook onnodig om die optie toe te voegen aangezien het aantal tv's dat dit ondersteund hier zeer klein is dus dat zal eerst moeten groeien. Laat ze de komende generatie eerst maar eens gaan richten op games die volledig breedbeeld ondersteunen net zoals RE4.
Let the pre-orders of Metroid Prime 2 (tentative title) begin!!!1
Verder is de HoriPad ideaal voor je GBA-player, als dat nog niet gezegd was.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
omfg dis wel heeel ernstigGolbeZeromus schreef op 18 april 2004 @ 21:28:
Let the pre-orders of Metroid Prime 2 (tentative title) begin!!!1
Maar check de datum
Sunday, November 14, 2004
Ik zou het egr vinden als het als MP1 wordt, dan we em pas 3 maanden later krijgen

[ Voor 14% gewijzigd door Hidde op 18-04-2004 21:44 ]
Verwijderd
Ik heb zelf geen GameCube, maar heb er wel op gespeeld en weet welke games er zijn. Alleen 95% van alle games van de NGC zijn gewoon voor kleine kinderen. Door de overvloed aan kiddy games, voelen zelfs volwassen games zoals: resident evil, Metal Gear Solid enz een beetje kiddy aan. Ook de kleuren die de console heeft is een beetje kinderlijk. Je geeft je console toch geen paarse kleur?. Oke, je hebt ook zwart maar toch. Het is duidelijk dat Nintendo doelt op de jongere mensen onder ons.MetroidPrime schreef op 18 april 2004 @ 17:21:
[...]
Meest nuttige post EVAR!!!!!11!1!!1 Maar vertel eens, is dat een mening die je hebt gekregen door zelf GameCube spellen te spelen of is dat een mening die je van je vrienden opgelegd hebt gekregen. Aangezien je nog nooit eerder in een van de GameCube topics hebt gepost lijkt het erop dat je nog nooit een GameCube hebt aangeraakt, kan ik je maar een advies geven ga een keer wat GameCube spellen spelen. Ik kan je onder andere de Resident Evil serie, Metal Gear Solid, Eternal Darkness, Metroid Prime, F-Zero GX en Soul Calibur II aanraden, want dat zijn wel de meest kiddy spellen ooit!!!
Verwijderd
Uhm.. Ik durf te wedden dat er meer kiddy games op de ps2 en xbox zijn dan op de gamecube (echte kiddy games, zoals SpongebobVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 21:49:
[...]
Ik heb zelf geen GameCube, maar heb er wel op gespeeld en weet welke games er zijn. Alleen 95% van alle games van de NGC zijn gewoon voor kleine kinderen. Door de overvloed aan kiddy games, voelen zelfs volwassen games zoals: resident evil, Metal Gear Solid enz een beetje kiddy aan. Ook de kleuren die de console heeft is een beetje kinderlijk. Je geeft je console toch geen paarse kleur?. Oke, je hebt ook zwart maar toch. Het is duidelijk dat Nintendo doelt op de jongere mensen onder ons.

De gamecube is in het Zwart Silver en Paars verkrijgbaar. Dit paars is gedaan omdat dat gewoon een oude nintendo kleur is, en dit is dus voor de old-skool cubers.
Hoe kunnen RE en MGS nou kiddy aanvoelen?? en wat versta jij onder kiddy?? Vrolijke kleuren?, vind jij spellen als Viewtifull Joe, Pokemon Colleseum, Zeda )cellshaded) en Monkey Ball? kiddy?
Ik versta onder kiddy namelijk: achterlijk simpele games, die puur voor cash in gemaakt zijn, en geen goede gameplay hebben zoals Spongebob ofzo (op alle consoles)
onzin ...
maar goed die paars kleur ik vind uhm niet mooi maar goed n btje product verschillen van de andere jongens dat is meteen weer kiddy
maar uhm jammer dat je alleen maar naar de graphs (die op de gamecube niet slechter zijn en sms zelfs beter) kijkt ipv de gameplay (diepgang in een spel, TWW ziet er kiddy uit de gameplay is dat cker niet)
en wrom voelen de adult games van de cube dan kiddy aan, dat mag je mij tog eens uitleggen ... als ik met snake ergens verscholen sta en er is een caution melding afgegeven dan is daar helemaal nix kiddy aan. en zombie pikmins bestaan volgens mij niet. dus explain.
maar nou nog een vraagje wrom heb JIJ je box gekocht voor de goede games of voor het modden voor de copied games en mediaspeler.
Ik heb mijn cube gekocht voor gameplay boven alles, en die gameplay bij bepaalde games heb ik nog niet gevonden in box games (en ja ik speel regelmatig op de box)
maar goed die paars kleur ik vind uhm niet mooi maar goed n btje product verschillen van de andere jongens dat is meteen weer kiddy
maar uhm jammer dat je alleen maar naar de graphs (die op de gamecube niet slechter zijn en sms zelfs beter) kijkt ipv de gameplay (diepgang in een spel, TWW ziet er kiddy uit de gameplay is dat cker niet)
en wrom voelen de adult games van de cube dan kiddy aan, dat mag je mij tog eens uitleggen ... als ik met snake ergens verscholen sta en er is een caution melding afgegeven dan is daar helemaal nix kiddy aan. en zombie pikmins bestaan volgens mij niet. dus explain.
maar nou nog een vraagje wrom heb JIJ je box gekocht voor de goede games of voor het modden voor de copied games en mediaspeler.
Ik heb mijn cube gekocht voor gameplay boven alles, en die gameplay bij bepaalde games heb ik nog niet gevonden in box games (en ja ik speel regelmatig op de box)
This is the Way.
Verwijderd
XBOX en de PS2 hebbene echt geen meer kiddy games. Onder kiddy games versta ik hele vrolijke kleurtjes, met kinderlijke figuren. Alle consoles hebben natuurlijk kiddy games, maar bij de GameCube is het een beetje standaard. Als je Metal Gear Solid zit te spelen, zie je oppeens je pimpel paarse GameCube naast/onder je tv staan. Daarom voelen zelf volwassen games een beetje kiddy aan. Nintendo moet echt een andere weg inslaan. Want games zoals MGS, Metroid Prime, Resident Evil zijn echt uitzonderingen. De NGC2 moet echt stoerder zijn en Nintendo moet heel veel volwassen games releasen.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:01:
[...]
Uhm.. Ik durf te wedden dat er meer kiddy games op de ps2 en xbox zijn dan op de gamecube (echte kiddy games, zoals Spongebob![]()
ofzo)
De gamecube is in het Zwart Silver en Paars verkrijgbaar. Dit paars is gedaan omdat dat gewoon een oude nintendo kleur is, en dit is dus voor de old-skool cubers.
Hoe kunnen RE en MGS nou kiddy aanvoelen?? en wat versta jij onder kiddy?? Vrolijke kleuren?, vind jij spellen als Viewtifull Joe, Pokemon Colleseum, Zeda )cellshaded) en Monkey Ball? kiddy?
Ik versta onder kiddy namelijk: achterlijk simpele games, die puur voor cash in gemaakt zijn, en geen goede gameplay hebben zoals Spongebob ofzo (op alle consoles)
Voor: Halo, Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Doom 3, Fable, Sudeki, Ninja Gaiden. Dit zijn echte toppers.maar nou nog een vraagje wrom heb JIJ je box gekocht voor de goede games of voor het modden voor de copied games en mediaspeler.
Dit zijn de games waar NGC only gamers van kunnen dromen. (Over het algemeen dan).
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 22:12 ]
Verwijderd
Oh god he, ik moet natuurlijk wel stoer zijn he, anders ben ik niet meer c00l voor mijn vriende, jezus man denk eens voor je zelf???Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
[...]
XBOX en de PS2 hebbene echt geen meer kiddy games. Onder kiddy games versta ik hele vrolijke kleurtjes, met kinderlijke figuren. Alle consoles hebben natuurlijk kiddy games, maar bij de GameCube is het een beetje standaard. Als je Metal Gear Solid zit te spelen, zie je oppeens je pimpel paarse GameCube naast/onder je tv staan. Daarom voelen zelf volwassen games een beetje kiddy aan. Nintendo moet echt een andere weg inslaan. Want games zoals MGS, Metroid Prime, Resident Evil zijn echt uitzonderingen. De NGC2 moet echt stoerder zijn en Nintendo moet heel veel volwassen games releasen.
Waarom zijn vrolijke kleuren kiddy? mogen mensen niet blij zijn? moet de hele aarde maar depressief worden en allemaal elkaar door het hoofd gaan schieten?
Vrolijke kleuren (zoals bij zelda) zijn echt niet kiddy, en de game is zeker niet kiddy (vraag je broertje van 6 maar eens dat spel uit te spelen

dat bedoel ik je kijkt alleen maar naar de buitenkant van een game.
maar goed ik droom niet van games waar de playabillty op een andere game station toch veel beter is (>PC)
ik droom van games zoals MP,VJ,TWW,MGS:TSS, etc en die hebben jullie dus ook niet dus ...
PS... Gaara is alweer sneller
PS... TP gedaan
maar goed ik droom niet van games waar de playabillty op een andere game station toch veel beter is (>PC)
ik droom van games zoals MP,VJ,TWW,MGS:TSS, etc en die hebben jullie dus ook niet dus ...
PS... Gaara is alweer sneller
PS... TP gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-04-2004 22:18 ]
This is the Way.
Verwijderd
Kijk dit bedoel ik dus.. shieten schieten hakken en shieten.. want je moet natuurlijk wel stoer zijn he, je zal toch maar eens op een groene dinosaurus rondrennen??Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
[...]
Voor: Halo, Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Doom 3, Fable, Sudeki, Ninja Gaiden. Dit zijn echte toppers.
Dit zijn de games waar NGC only gamers van kunnen dromen. (Over het algemeen dan).
Snap jij niet dat sommige mensen de meeste spellen die jij nu noemt helemaal niet interesant vinden??
Halo = saai en eentonig (graphics over gameplay zegmaar)
Halo 2= tot nu toe idem
HL 2 = vette engine
Far Cry = idem halo
Doom 3 = idem
Fable = kan ik nog niks over zeggen.. klinkt wel leuk, had zo een nintendo game kunnen zijn.
Sudeki = vetjes.. maar vind je dat niet kiddy dan? al die kleurtjes enzo?
Ninja Gaiden = idem bijna alle vorige spellen

"Wij" houden van originele gameplay, en inventiviteit, terwijl jij van graphics en "stoere"

Ja, leuk voor je. Maar wat kom je dan in dit topic doen? Cube bezitters te overtuigen dat ze toch maar aan de PS2 en Xbox gaan? Kijk, mij kan het geen fuck schelen ja. Ik koop Teenage Mutant Ninja Turtles bij de freakin' Toys 'R Us en dat wijf aan de kassa dacht dat het een cadeautje was voor iemand.bary_nl schreef op 18 april 2004 @ 22:18:
Ik kijk ook naar de gameplay, maar zelda TWW is gewoon toch wel een beetje kinderlijk. Het spel zelf is briljant, maar toch. Ik heb liever een stoerdere game.
Face it, er zijn gewoon veel mensen hier diezelfde mening hebben en het is alleen maar superirritant als je hier komt ons plezier 'vergallen' met dat soort fanboy reacties. Als de Cube je niet zint, prima, maar ga dan niet hier lopen posten.
Verwijderd
bary_nl, stoere fanboy, vergal ff ergens anders een topic
maar goed late replay:
.
maar goed late replay:
Entree is gratis voor de E3 omdat we een packet hebben gekozen die gratis is bij 5 personen. We zullen niet bij persconferenties oid zijn jammergenoeg. Naar het Nintendo feestje gaan we iig welAudiRS4 schreef op 16 april 2004 @ 15:57:
[...]
En wat ben je dan kwijt aan entree ? Kan me niet voorstellen dat dat gratis is.
[offtopic]
Veel plezier.
D3 zei het al. Je hebt Style XP voor nodig. Het programma is overigens niet gratis. Op Themexp.org Kun je thema's, loginscreens, bootscreens, wallpapers en iconssets vinden. Deze zijn te gerbuiken in combinatie met Style XP .Vanitas schreef op 18 april 2004 @ 16:54:
Veel plezier.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-04-2004 09:18 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
To each his own he, de 1 houdt van fps games en de ander van cute funny nintendo original Big N games ^__^ ( khoor bij allebei de groepies
)
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Halo = zo eentonig als het maar kan wordenbary_nl schreef op 18 april 2004 @ 22:24:
[...]
Halo, Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Doom 3, Fable, Sudeki, Ninja Gaiden allemaal saai?
Halo is echt niet saai. Hoe kun je Far Cry nou saai noemen?

met saai bedoel ik dus geen echte uitdaging, behalve niet gedood worden, geen originele gameplay elementen, of aparte stijl
Verwijderd
*replies trash*
Het was weer gezellig, nu weer terug naar een discussie waar beide partijen hun mening onderbouwen.
Het was weer gezellig, nu weer terug naar een discussie waar beide partijen hun mening onderbouwen.
Sja ik vind van beiden allemaal wel leuk 
Ik ben een alles gamer eerlijk gezegd.
* Waarom ga je door? Je wilde toch van deze discussie af? *
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 23:21 ]
This is the Way.
Verwijderd
Ok ik zal eens een mooi voorbeeld geven van een super kiddy game:bary_nl schreef op 18 april 2004 @ 22:32:
[...]
Het feit is dat de NGC veel meer kiddy games heeft dan de Xbox en PlayStation 2. Daardoor verliest Nintendo veel gamers die aan ninteno trouw waren. Zelfs een nintendo only gamer wil wel eens Halo spelen.
Pokemon Channel. en dan denk je waarschijnlijk "ja dat is pokemon en dat is kleurtjes en niet stoer voor mijn vrienden dus dat is kiddy"
maar neee! Die game is echt slecht.. de gameplay is slecht, en is zo simpel dat mn broertje van 3 het nog snapt. DAT is kiddy.. de combinatie van slechte gameplay EN een kinderachtig imago, om de jonge doelgroep te kunnen pakken (die snappen zelda nog niet)
Terwijl Pokemon Colloseum er ook weer aan komt, en die juist weer niet kiddy is, maar hij heeft wel mooie kleurtjes en knullige mannetjes. Ik kijk meer uit naar die game dan naar Ninja Gaiden of Hitman 3, waarom? omdat het gewoon een goede verslavende gameplay is.
Niet kiddy dus
Im with hidde, Ik houdt van spellen die overal weleens uitkomen. Heb niet voor nix een xbox, gc en een pc staan. Het zijn ook allemaal verschillende spellen opzich en dat vult een collectie lekker aan.Hidde schreef op 18 april 2004 @ 22:33:
Sja ik vind van beiden allemaal wel leuk
Kiddie hoeft niet slecht te zijn, ik heb genoten van zelda games en zo is farcry voor de pc in mijn ogen ook weer eens een goede pc game. Halo viel van mijn kant op somige punten wel tegen maar zo heeft ieder spel toch weleens iets?
Bedankt voor de info, ik hoop wel dat je tussentijds ons een beetje op de hoogte houd ? Ik ben in ieder geval al jaloersVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:26:
...
Entree is gratis voor de E3 omdat we een packet hebben gekozen die gratis is bij 5 personen. We zullen niet bij persconferenties oid zijn jammergenoeg. Naar het Nintendo feestje gaan we iig wel.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
43 topics en nog steeds de kiddy discussie?
bijna nostalgie, haha!
Ik ga zo weer verder met metroid prime. moet die toch uitspelen.
Ik heb alleen weinig tot geen games waar ik op dit moment naar uitkijk.
Ik denk dat de e3 weer veel ogen doen openen en cube broekjes strakker doen staan. Ik kan in ieder geval niet wachten.
Ik ga zo weer verder met metroid prime. moet die toch uitspelen.
Ik heb alleen weinig tot geen games waar ik op dit moment naar uitkijk.
Ik denk dat de e3 weer veel ogen doen openen en cube broekjes strakker doen staan. Ik kan in ieder geval niet wachten.
Ik ben zelf een hele tijd verslaafd geweest aan shooters, dit was rond de tijd van Doom II, Duke Nukem en Quake I. Na GoldenEye heb ik een hekel gekregen aan shooters, er zijn daarop nog wel uitzonderingen zoals Call of Duty, Unreal Tournament. GoldenEye was een zeer originele shooter en daardoor merkte ik pas echt hoe onorigineel het grootste deel van de andere shooters waren. Ik speel dus nog maar nauwelijks shooters, eigenlijk alleen als ze echt iets nieuws aan het genre te bieden hebben, en dat zijn er tegenwoordig maar weinig. Van de spellen die jij genoemd hebt verwacht ik dat alleen Half Life 2 een beetje leuk zal zijn, maar volgens Valve zal die waarschijnlijk op de opvolger van de GameCube te spelen zijn. UbiSoft schijnt Far Cry op de E3 voor de GameCube te willen tonen, dus die zullen we ook nog wel kunnen spelen.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
[...]
XBOX en de PS2 hebbene echt geen meer kiddy games. Onder kiddy games versta ik hele vrolijke kleurtjes, met kinderlijke figuren. Alle consoles hebben natuurlijk kiddy games, maar bij de GameCube is het een beetje standaard. Als je Metal Gear Solid zit te spelen, zie je oppeens je pimpel paarse GameCube naast/onder je tv staan. Daarom voelen zelf volwassen games een beetje kiddy aan. Nintendo moet echt een andere weg inslaan. Want games zoals MGS, Metroid Prime, Resident Evil zijn echt uitzonderingen. De NGC2 moet echt stoerder zijn en Nintendo moet heel veel volwassen games releasen.
[...]
Voor: Halo, Halo 2, Half-Life 2, Far Cry, Doom 3, Fable, Sudeki, Ninja Gaiden. Dit zijn echte toppers.
Jouw stelling dat MGS kiddy aanvoelt omdat er een kamer is met een paarse GameCube vind ik toch wel een beetje vreemd. Hieruit blijkt overduidelijk dat je het spel nog nooit gespeeld hebt. Vlak voor de kamer met de GameCube zit een van de meest bloederige scenes ooit in een computerspel. Is deze scene dan ook kiddy vanwege die ene paarse GameCube die je hooguit 5 minuten te zien krijgt in een spel dat ongeveer 10 uur duurt?????????
Dat een spel met vrolijke kleurtjes per definitie kiddy is, is ook een hele vreemde uitspraak. Heb je Super Smash Brothers Melee weleens gezien? Dat spel ziet er heel vrolijk uit, ga je echter naar de geluidseffecten luisteren, dan hoor je dat iedere keer dat je je tegenstander een zware klap geeft z'n botten breken. Dat is dus niet echt kiddy.
The Legend of Zelda: The Wind Waker ziet er ook heel erg kiddy uit vanwege de cellshading, maar het einde van het spel is toch wel zeer geweldadig te noemen. Ik zal er alleen hier niet dieper op ingaan vanwege de spoilers.
BMX XXX hoefde op de GameCube van Nintendo niet gecensureerd te worden, op de X-Box en PS2 moest dat wel van Microsoft en Sony. Dit is omdat de gemiddelde leeftijd van een GameCube bezitter hoger ligt dan van een X-Box/PS2 bezitter(in de VS is dat 18/19 jaar tegenover 15/16 jaar geloof ik). Hieruit blijkt toch wel dat Nintendo zich niet echt specifiek op een jongere doelgroep richt.
Om nog maar even een voorbeeld te noemen dat niets met games te maken heeft: veel mensen vinden The Simpsons en Japanse tekenfilms kiddy omdat het tekenfilms zijn. The Simpsons is echter een zeer volwassen sitcom, die toevallig ook een tekenfilm is. Er worden veel volwassen onderwerpen in behandeld zoals de politiek, sex, overspel, alcoholisme, racisme en drugsgebruik. In de originele Japanse versie van DragonBall (Z) zitten er naaktscenes van onder andere Bulma en groot aantal sexueel getinte grappen. De publieke opinie dat deze tekenfilms kiddy zijn is dus verre van juist.
Mijn algehele conclusie is, dat iets er vrolijk uitziet betekend niet dat het kiddy is.
Ik heb alleen een vraagje voor je, als je de GameCube echt zo haat omdat je hem kiddy vind, waarom post je dan in dit topic?????????
Verwijderd
Is de kiddy imago niet o.a waarom je juist een gamecub voor koopt? Altijd als nintendo een console uitbrengt, wil ik wel weer Mario spelen. Je moet het zien als een Disney film, je kan het kiddy noemen, maar het blijft leuk voor iederen. Kijk mario kart heeft geen bloed, maar het gaat daar ook niet om, maar het is wel leuk te spelen, hoe oud je ook bent. En daarbij komt ook nog eens dat de gamecube vele no-way-kiddy games heeft. Neem nou als voorbeeld de gruwlijke Resident Evil reeks. En zelfs deel 4 die speciaal voor de gamecube uitkomt.
Verwijderd
Ik denk dat ticker ongeveer in de goede richting denkt, wat de gamecube uniek maakt (imo) is dat gameplay voor graphics en andere irrelevante onzin gaat. Ik heb een aardige pc, een xbox en (sinds ongeveer 2 maanden) een gamecube staan.
Ik heb de gamecube gekocht omdat ik de games die uitkomen op de andere 2 platforms enorm eentonig vind worden. (en ook omdat ik een mega freak van metal gear solid ben en MGS:TT moest hebben) Anyway, na een tijd lang inspiratie loze games op zowel xbox en pc te hebben gespeeld wilde ik terug naar games die perfect aanvoelen, gamecube heeft die games. (metroid prime, super mario sunshine en MGS:TT om er een aantal te noemen)
Wat nintendo al sinds jaar en dag als belangerijkste ziet zijn games die geweldig zijn om te spelen en dan maakt het, denk ik, maar tot op bepaalde hoogte uit hoe die games eruit zien, kiddie of niet.
Lang verhaal kort, gameplay > all
Ik heb de gamecube gekocht omdat ik de games die uitkomen op de andere 2 platforms enorm eentonig vind worden. (en ook omdat ik een mega freak van metal gear solid ben en MGS:TT moest hebben) Anyway, na een tijd lang inspiratie loze games op zowel xbox en pc te hebben gespeeld wilde ik terug naar games die perfect aanvoelen, gamecube heeft die games. (metroid prime, super mario sunshine en MGS:TT om er een aantal te noemen)
Wat nintendo al sinds jaar en dag als belangerijkste ziet zijn games die geweldig zijn om te spelen en dan maakt het, denk ik, maar tot op bepaalde hoogte uit hoe die games eruit zien, kiddie of niet.
Lang verhaal kort, gameplay > all
Verwijderd
Moest nog heel ff dit kwijt. Meer dan de helft van die games die je genoemd hebt kan ik ook op mijn pc spelen? Daarmee bedoel ik ook gewoon officieel spelen zonder een of ander emulator etc crap. Ik wil wel zien hoe jij een nintendo game op je pc speelt?Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
[...]
I rest my case en dat het enige wat ik wou melden.
En gameplay =
Het nieuwste gerucht: Silicon Knights is NIET bij Nintendo weg! Het zou een grote publiciteitsstunt zijn voor Eternal Darkness II.
Waarom zou Silicon Knights niet bij Nintendo weg gaan??
• Nintendo wil het bericht niet bevestigen, toen Rare wegging deden ze dat meteen.
• IGN en Planet GameCube zijn de enige sites die contact gehad hebben met Denis Dyack. Planet GameCube poste het nieuws om 3.33 AM. Toen er iemand in de discussie thread bij de nieuwsposting dat merkte werd de discussie ineens gedelete. Gamerfeed.com poste het nieuws om precies dezelfde tijd(3.33 AM).
• Het nieuws dat Silicon Knights wegging bij Nintendo werd 33 dagen voor de E3 bekend gemaakt.
• Als het nieuws waar is, dan zou Eternal Darkness II het 3e Silicon Knights spel voor de GameCube zijn.
• Er is nooit aanleiding geweest voor Nintendo en Silicon Knights om de samenwerking te stoppen, in tegenstelling tot wat er bij Rare is gebeurd. Sterker nog, Denis Dyack heeft eind vorig jaar nog gezegd dat Silicon Knights nooit bij Nintendo weggaat.
• Denis heeft een paar weken geleden gezegd dat hij graag een mature Zelda spel wil maken, maar dat hij daar eigenlijk nog niet over mag praten. Het is dan vreemd dat Silicon Knights spontaan een third-party wordt.
• Nintendo of Europe ontkent zelfs iets van een breuk met Silicon Knights af te weten en doen het af als een foutief gerucht.
GameQube.nl heeft een wat uitgebreidere lijst met redenen. Mocht dit gerucht waar zijn, dan is dit een zeer geslaagde stunt geweest van Denis Dyack. Jammergenoeg zullen we pas op de E3 weten of het waar is of niet.
Waarom zou Silicon Knights niet bij Nintendo weg gaan??
• Nintendo wil het bericht niet bevestigen, toen Rare wegging deden ze dat meteen.
• IGN en Planet GameCube zijn de enige sites die contact gehad hebben met Denis Dyack. Planet GameCube poste het nieuws om 3.33 AM. Toen er iemand in de discussie thread bij de nieuwsposting dat merkte werd de discussie ineens gedelete. Gamerfeed.com poste het nieuws om precies dezelfde tijd(3.33 AM).
• Het nieuws dat Silicon Knights wegging bij Nintendo werd 33 dagen voor de E3 bekend gemaakt.
• Als het nieuws waar is, dan zou Eternal Darkness II het 3e Silicon Knights spel voor de GameCube zijn.
• Er is nooit aanleiding geweest voor Nintendo en Silicon Knights om de samenwerking te stoppen, in tegenstelling tot wat er bij Rare is gebeurd. Sterker nog, Denis Dyack heeft eind vorig jaar nog gezegd dat Silicon Knights nooit bij Nintendo weggaat.
• Denis heeft een paar weken geleden gezegd dat hij graag een mature Zelda spel wil maken, maar dat hij daar eigenlijk nog niet over mag praten. Het is dan vreemd dat Silicon Knights spontaan een third-party wordt.
• Nintendo of Europe ontkent zelfs iets van een breuk met Silicon Knights af te weten en doen het af als een foutief gerucht.
GameQube.nl heeft een wat uitgebreidere lijst met redenen. Mocht dit gerucht waar zijn, dan is dit een zeer geslaagde stunt geweest van Denis Dyack. Jammergenoeg zullen we pas op de E3 weten of het waar is of niet.
Verwijderd
haha, komt me bekend voor die 33 dagen 33 minuten enzo! er was toch ook zon puzzel waarbij je een klok op zon soort tijd moet zetten in Eternal Darkness.
"This.... Isnt..... Really.... Happening!!!.....
"
"This.... Isnt..... Really.... Happening!!!.....
Ah bedankt, zal het thuis ff uitproberen.D³ schreef op 18 april 2004 @ 18:47:
[...]
Daar heb je een extern programma voor nodig, ik dacht StyleXP.
En over de kiddy discussie.
Als je games kiddy vindt, waarom ga ja dan hier poste, dat die games zuigen??
Daar hebben we toch niks aan.
Als jij een titel niet leuk vindt, dan betekent dat nog niet dat ik dat ook zo moet vinden.
En over als je achter je cube zit, MGS of RE te spelen, en dat je dan naar de cube kijkt en denkt: "Hij is paars, nu zijn de spellen kut en alles wordt kiddy."
Dat slaat toch nergens op!
Als ik achter een XBOX zit denk ik toch ook niet, ik kan net zo goed achter mn PC zitten, die loopt lang niet zovaak vast.

Dat heeft toch totaal niks te maken met de games die je speelt, of wel dan.
Sommige games zijn "Kiddy" en andere niet.
Je kan niet zomaar een stempel op de games drukken, doordat ze op de Cube of op de XB verschijnen.
Dus Spongebob is op de cube kiddy en op de XB stoer, en vol met horror elementen.

[ Voor 63% gewijzigd door Vanitas op 19-04-2004 11:02 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat wilde ik net zeggenVerwijderd schreef op 19 april 2004 @ 01:44:
[...]
Moest nog heel ff dit kwijt. Meer dan de helft van die games die je genoemd hebt kan ik ook op mijn pc spelen? Daarmee bedoel ik ook gewoon officieel spelen zonder een of ander emulator etc crap. Ik wil wel zien hoe jij een nintendo game op je pc speelt?
I rest my case en dat het enige wat ik wou melden.
En gameplay == nintendo
Verwijderd
Van iedere game die ik in me klauwen krijg schrijf ik een hands on. En natuurlijk een goodie hunt doenAudiRS4 schreef op 18 april 2004 @ 22:51:
[...]
Bedankt voor de info, ik hoop wel dat je tussentijds ons een beetje op de hoogte houd ? Ik ben in ieder geval al jaloers
yayMetroidPrime schreef op 19 april 2004 @ 10:27:
Het nieuwste gerucht: Silicon Knights is NIET bij Nintendo weg! Het zou een grote publiciteitsstunt zijn voor Eternal Darkness II.
En wat zou t vet zijn als ze die op de E3 laten zien
* philipnorth moet eerst nog wel ED uitspelen,
maar moet nu een of ander beest verslaan (die watcher ofzo) (is in dat level dat je die soldaat bent in de kathedraal) en dat lukt gvd maar niet elke keer in dat laatste stukje dat ik er vlakbij sta ga ik dood omdat die idioot op me stapt grmbl grmbl |
yay goodiesVerwijderd schreef op 19 april 2004 @ 12:02:
[...]
Van iedere game die ik in me klauwen krijg schrijf ik een hands on. En natuurlijk een goodie hunt doenen die tas weggeven als prijs
.
* philipnorth moet ook maar eens zorgen dat ie naar de E3 kan een keer
[ Voor 21% gewijzigd door philipnorth op 19-04-2004 12:06 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Ik ben ook altijd erg gevoelig geweest voor gameplay, en op een cube is ongeveer enige platform naast pc waar ik echt met plezier ging spelen. Ik doe nog steeds veel SSBM en mario kart. vooral multiplayer. Al vind ik het wel jammer dat die eikel van een peter can lionhead studios Fable niet levert voor pc, erg stomme fout voor hem denk. ik bedoel Fable op pc met online mogelijkheden lijkt me toch stuk vetter dan fable op een xbox met de weinig knopjes en geen mouse look. Ook van jade empire vind ik het jammer dat het xbox only is. laten we hopen dat KOTOR:2 wel op pc komt.
ik moet tot mijn zpijt zeggen dat ik Metroid nog niet gespeeld heb, maar ik hoorde dat het 00ber is dus dat gaan we maar eens lenen
Bring on pokemon coloseum :P:P;)
ik moet tot mijn zpijt zeggen dat ik Metroid nog niet gespeeld heb, maar ik hoorde dat het 00ber is dus dat gaan we maar eens lenen
Bring on pokemon coloseum :P:P;)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben de laatste tijd heerlijk bezig met 2 games
Gladius: duurt lang, erg verslaved, meer voor de "rustige uren" zoals bijvoorbeeld 's avonds of op een luie middag (hint: NU).
Viewtiful Joe: Jezus wat een moeilijk spel zeg!!!11 Ik ben nu een beetje met lava en waterdruppels aan het spelen, en jezus wat een MOEILIJK spel is het af en toe
Behalve moeilijk is het spel verder wel heel heel erg gaaf, dus ooit speel ik het kreng uit! Ik speel trouwens op Adults.
Voorlopig vermaak ik me prima, dus ik kan nog even geduld opbrengen voordat ik weer nieuwe titels wil
@philipnorth: Gewoon rondjes blijven rennen op het juiste moment, dan lukt het vast wel! Succes
[Geen spoilerblokken nodig voor deze algemene beschouwingen
]
Gladius: duurt lang, erg verslaved, meer voor de "rustige uren" zoals bijvoorbeeld 's avonds of op een luie middag (hint: NU).
Viewtiful Joe: Jezus wat een moeilijk spel zeg!!!11 Ik ben nu een beetje met lava en waterdruppels aan het spelen, en jezus wat een MOEILIJK spel is het af en toe
Behalve moeilijk is het spel verder wel heel heel erg gaaf, dus ooit speel ik het kreng uit! Ik speel trouwens op Adults.
Voorlopig vermaak ik me prima, dus ik kan nog even geduld opbrengen voordat ik weer nieuwe titels wil
@philipnorth: Gewoon rondjes blijven rennen op het juiste moment, dan lukt het vast wel! Succes
[Geen spoilerblokken nodig voor deze algemene beschouwingen
[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 19-04-2004 12:58 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 00:26:
na een tijd lang inspiratie loze games op zowel xbox en pc te hebben gespeeld wilde ik terug naar games die perfect aanvoelen, gamecube heeft die games.
Verwijderd
Uit een Eternal Darkness FAQ:
minor spoiler..
Sillicon Knights & Nintendo
minor spoiler..
Toeval ?? I think NOT!A Death in the family
Now walk up to the grandfather clock
and change the time to >>3:33<<. Head down through the secret passage and
enter the study. Walk over to the Tome of Eternal Darkness and pick it
up.
Sillicon Knights & Nintendo
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 13:11 ]
zullen ze op de e3 ook wel weer een enorme brakke presentatie geven. net als bij ED.
iedereen dacht dat het echt een onwijs kutspel zou gaan worden, maar het heersde heer en meester...
iedereen dacht dat het echt een onwijs kutspel zou gaan worden, maar het heersde heer en meester...
Heb Eternal Darkness nou al een tijdje en ben er niet echt van onder de indruk "/ Op het moment heb ik hem uitgeleend in de hoop dat hij het wel leuk vind en eventueel wil kopen, maar dat lijkt er niet op. Wat dat betreft zou ik het niet erg vinden als de Knights ergens anders hun heil zouden zoeken. Too Human is toch meer een urban myth dan een echt concreet spel op het moment, dus om daar nou continue naar uit te blijven kijken.
Wat ik wel weer leuk en interessant vind: Pikmin2 reclame!
Overigens lijkt een E3 mij veel te hectisch in het echt, continue het gevoel dat je alles mist. Het enige wat wij (mortals) moeten doen is een click op een link en we hebben plaatjes, filmpjes en indrukken van het spel.
Wat ik wel weer leuk en interessant vind: Pikmin2 reclame!
Overigens lijkt een E3 mij veel te hectisch in het echt, continue het gevoel dat je alles mist. Het enige wat wij (mortals) moeten doen is een click op een link en we hebben plaatjes, filmpjes en indrukken van het spel.
You look like I need a drink.
Leuke van E3 lijkt mij wel dat je wel de nieuwste toppers zelf kunt proberen.
Over de hele kiddy discussie. Ik heb al meerdere malen een bericht 'doorgeslikt' want het meeste wat ik wilde zeggen is toch al eens gezegd. Maar als "Kiddy" je enige argument is en dat de kleur van console de reden daartoe is dan weet je simpelweg niet waar je het over hebt. Ik blijf voorlopig Nintendo volgen, zij proberen nog wel unieke dingen te doen in een markt die steeds zwaarder wordt. Ik baal namelijk van de Xbox omdat deze een grote druk op de markt met zich mee heeft gebracht terwijl die doos (IMO) vrijwel niets aan de markt toevoegd. Het enige dat de Xbox heeft veroorzaakt is een vorm van online gaming die niet rendabel is.
Over de hele kiddy discussie. Ik heb al meerdere malen een bericht 'doorgeslikt' want het meeste wat ik wilde zeggen is toch al eens gezegd. Maar als "Kiddy" je enige argument is en dat de kleur van console de reden daartoe is dan weet je simpelweg niet waar je het over hebt. Ik blijf voorlopig Nintendo volgen, zij proberen nog wel unieke dingen te doen in een markt die steeds zwaarder wordt. Ik baal namelijk van de Xbox omdat deze een grote druk op de markt met zich mee heeft gebracht terwijl die doos (IMO) vrijwel niets aan de markt toevoegd. Het enige dat de Xbox heeft veroorzaakt is een vorm van online gaming die niet rendabel is.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
bary, je bent me wel een zielige persoonlijkheid..Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 21:49:
[...]
Ik heb zelf geen GameCube, maar heb er wel op gespeeld en weet welke games er zijn. Alleen 95% van alle games van de NGC zijn gewoon voor kleine kinderen. Door de overvloed aan kiddy games, voelen zelfs volwassen games zoals: resident evil, Metal Gear Solid enz een beetje kiddy aan. Ook de kleuren die de console heeft is een beetje kinderlijk. Je geeft je console toch geen paarse kleur?. Oke, je hebt ook zwart maar toch. Het is duidelijk dat Nintendo doelt op de jongere mensen onder ons.
wat jij hier allemaal uitkraamt:s
Achja, iedereen zijn eigen smaak he, maar dat alleen zwart 'cool' is, daar ben ik na mijn 15e wel vanaf gestapt, zouden meer mensen moeten doen 
Zoals reeds gezegd: Nintendo == Gameplay (voor mij wel iig)
Ik wacht op dit moment op Four swords/Navi's Trackers(jap) die een dezer dagen door mijn brievenbusje moet vallen, alweer zo'n lekker offline multiplayer spel.
Ik wacht op dit moment op Four swords/Navi's Trackers(jap) die een dezer dagen door mijn brievenbusje moet vallen, alweer zo'n lekker offline multiplayer spel.
* LifeTecH LifeTecH is zwaarjaloersnioz schreef op 19 april 2004 @ 21:32:
Achja, iedereen zijn eigen smaak he, maar dat alleen zwart 'cool' is, daar ben ik na mijn 15e wel vanaf gestapt, zouden meer mensen moeten doen
Verdomme, en ik maar denken dat ik stoer was en indruk maakte op mijn klasgenootjes met mijn gamecube. Kom ik er zo achter dat het ding achteraf helemaal niet stoer is! Wat moeten de populaire kinderen gelachen hebben!Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
Iemand een camecube kopen?
* Ecco gaat sparen voor een stoere X-doos
[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 19-04-2004 21:52 ]
damn wat zou ik graag japans kennennioz schreef op 19 april 2004 @ 21:32:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
hehe lol @ SK en Nintendo 
33 dagen voor de E3 wordt om 3.33 aangekondigd dat SK weg zou gaan
Alleen dat al lijkt me voldoende aanwijzing
33 dagen voor de E3 wordt om 3.33 aangekondigd dat SK weg zou gaan
Alleen dat al lijkt me voldoende aanwijzing
kom hier ook weer eens langs hoor.En het is weer zover Nintendo kiddy.
M'n zus is 30 en heeft een deel van haar kamer paars geschilderd OMFG kiddy!!
M'n zus is 30 en heeft een deel van haar kamer paars geschilderd OMFG kiddy!!

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ja maar vrouwen zijn altijd kinderlijk ")
You look like I need a drink.
ok, we hebben wel weer genoeg kiddy gehad lijkt mij zo 
Gisteren verder gegaan met ED, en ja hoor door rondjes lopen de Guardian verslagen
yay * philipnorth
Gisteren verder gegaan met ED, en ja hoor door rondjes lopen de Guardian verslagen
-Xbox Gamertag: Dbongers
\o/ Gefeliciteerdphilipnorth schreef op 20 april 2004 @ 08:28:
ok, we hebben wel weer genoeg kiddy gehad lijkt mij zo
Gisteren verder gegaan met ED, en ja hoor door rondjes lopen de Guardian verslagenyay * philipnorth
Erg leuk inderdaad die verhalen over het persbericht over SK om 3:33, 33 dagen voor de E3. Vervolgens merkt iemand het tijdstip op en dan wordt het bericht verwijderd onder het motto: "This news isn't real!"
En WAAROM kan ik nou maar niet stoppen met Gladius? Het zijn steeds maar gevechten... Er zitten in het spel behoorlijk wat laadtijden... Schilden gaat kapot en dat vind ik irritant... WAAROM kan ik dan gewoon NIET stoppen met spelen????///
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
* rajackar sings: SK and Nintendo sitting in a tree.......
En droomt rustig verder.
Damn, ik hoop echt dat het een stunt is. Een soort sanity ervaring buiten ED om
En droomt rustig verder.
Damn, ik hoop echt dat het een stunt is. Een soort sanity ervaring buiten ED om
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kan iemand mij met: MGS: The Twin Snakes ff op weg helpen ? Ik was in een cel opgesloten naast die martel ding, toen kwam die Ninja mij ff bevrijden. Maar waar moet ik heen ? |
[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 20-04-2004 14:39 ]
Ik ben er trots op een echte kiddygames player te zijn! Beter dan een PS2 gamer waarvan Sony met de SOCOMII-reclame zelf aangeeft dat het allemaal kansloze nerds zijn die alles vergeten als ze een vrouw zien waar ze vervolgens alleen naar staren. Ik heb overigens zelf ook een PS2 en ben er erg blij mee, wat ik alleen wil aangeven: imago boeit niet, doe wat je leuk vind.
Iets anders: ik word een beetje moe van dat Harvest Moon nergens te krijgen is in Nederland. Ik hoorde viavia dat de grote ketens hem niet hebben ingekocht en dat in mei de tweede lading pas weer beschikbaar is. Volgens mij wordt het vinden van Harvest Moon voor mij net zo lastig als Viewtiful Joe voorheen
Iets anders: ik word een beetje moe van dat Harvest Moon nergens te krijgen is in Nederland. Ik hoorde viavia dat de grote ketens hem niet hebben ingekocht en dat in mei de tweede lading pas weer beschikbaar is. Volgens mij wordt het vinden van Harvest Moon voor mij net zo lastig als Viewtiful Joe voorheen
Het is misschien handig als je spoilers als zodanig markeert, sommigen hebben het spel nog niet gespeeld.Cyber Killer schreef op 20 april 2004 @ 09:32:
Kan iemand mij met: MGS: The Twin Snakes ff op weg helpen ?![]()
Ik was in een cel opgesloten naast die martel ding, toen kwam die Ninja mij ff bevrijden. Maar waar moet ik heen ?Snake moet medicijnen hebben ofzo.
Het is ten eerste niet de Ninja die je komt redden, maar Otacon. Wat je moet doen is als de bewaker naar de wc gaat, je je onder het bed moet verstoppen. Als de bewaker dan terugkomt opent hij de deur van de cel en kun je ontsnappen. |
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 20-04-2004 10:49 ]
Beter dan een PS2 gamer waarvan Sony met de SOCOMII-reclame zelf aangeeft dat het allemaal kansloze nerds zijn die alles vergeten als ze een vrouw zien waar ze vervolgens alleen naar staren.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik vraag me toch echt af of het aan de steden ligt waarin jullie allemaal wonen, maar in Arnhem ligt ie o.a. bij de:JeroenB schreef op 20 april 2004 @ 10:00:
-Bart Smit
-V&D
-Next Level
[ Voor 40% gewijzigd door pagani op 20-04-2004 11:07 ]
Niet echt een spoiler, maar krijg je nu ook weer ketchup??MetroidPrime schreef op 20 april 2004 @ 10:48:
[...]
Het is misschien handig als je spoilers als zodanig markeert, sommigen hebben het spel nog niet gespeeld.
Het is ten eerste niet de Ninja die je komt redden, maar Otacon. Wat je moet doen is als de bewaker naar de wc gaat, je je onder het bed moet verstoppen. Als de bewaker dan terugkomt opent hij de deur van de cel en kun je ontsnappen.
En het programma van StyleXP doet het niet.
Tenminste, ik kan dat zelda thema niet gebruiken.
Hij gebruikt een *.theme bestand, en die van zelda zijn *.sdtheme
Als je de naam dan veranderd, dan kan hij ze wel openen,maar hij geeft niks weer.
Doe ik nou iets verkeerd, of heb ik de verkeerde versie gedownload?
Ik had de 2.03 versie (Male).
De games zijn gewoon klote verkrijgbaar, heeft weinig(ok edit: niet zo heel veel) met de grote van de stad etc te maken (look how big mine is..) Als je echt zoek vind je het meestal wel maar goed verkrijgbaar..neuh..johnnyv.nl schreef op 20 april 2004 @ 11:06:
[...]
Ik vraag me toch echt af of het aan de steden ligt waarin jullie allemaal wonen, maar in Arnhem ligt ie o.a. bij de:
-Bart Smit
-V&D
-Next Level
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 20-04-2004 12:18 ]
Nouuuuuuuuuuuu... heeft echt wel met de grootte van de stad te maken hoor. De FRS megastore in Amsterdam heeft echt wel meer exemplaren liggen dan bijvoorbeeld de dorps-Free Record Shop in Schubbekutteveen.
Maar dat neemt niet weg dat de distributie vaak veel beter kan.
Maar dat neemt niet weg dat de distributie vaak veel beter kan.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Harvest Moon 2 is inderdaad nergens meer in te kopen. Komt pas 14 mei weer. Dus als je hem wilt hebben en hem ergens ziet liggen, zou ik er niet te lang mee wachten en meteen meenemen.
Spoilers ?MetroidPrime schreef op 20 april 2004 @ 10:48:
[...]
Het is misschien handig als je spoilers als zodanig markeert, sommigen hebben het spel nog niet gespeeld.
Het is ten eerste niet de Ninja die je komt redden, maar Otacon. Wat je moet doen is als de bewaker naar de wc gaat, je je onder het bed moet verstoppen. Als de bewaker dan terugkomt opent hij de deur van de cel en kun je ontsnappen.
Ik deed wat ketchup om de grond. En toen begon te bewaker te lachen. Dat het ketchup was. Maar ik liep daar wat rond.........zijn er nog andere manieren om te ontsnappen ? En een tijdje later komt er een filmpje als de bewaker weg is......en snake hoort wat....en roept otacon. En dan zie je die ninja en hakt de deur door de helft En gaat er weer vandoor. Probeer zelf maar zou ik zeggen. |
Maar ik ben inmiddels bij Tower A.
Maar daar heb je zo'n klote deur met die lasers. ![]() |
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 20-04-2004 14:28 ]
Tja, daar kun je niet omheenCyber Killer schreef op 20 april 2004 @ 13:12:
[...]
Spoilers ?![]()
Ik deed wat ketchup om de grond.
En toen begon te bewaker te lachen.
Dat het ketchup was.
Maar ik liep daar wat rond.........zijn er nog andere manieren om te ontsnappen ?
En een tijdje later komt er een filmpje als de bewaker weg is......en snake hoort wat....en roept otacon.
En dan zie je die ninja en hakt de deur door de helft![]()
En gaat er weer vandoor.
Probeer zelf maar zou ik zeggen.![]()
Maar ik ben inmiddels bij Tower A.
Maar daar heb je zo'n klote deur met die lasers.
[ Voor 5% gewijzigd door LifeTecH op 20-04-2004 16:48 ]
Dit topic is gesloten.