Het Grote Gamecube Topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.308 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Dat is precies wat er onder een spoiler verstaan wordt. Niet iedereen heeft het spel al gespeeld en wil graag zelf uitzoeken hoe je bepaalde dingen in het spel doet. Als ze dit topic dan volgen zien ze ineens wat ze daar moeten doen, terwijl ze dat graag zelf willen uitzoeken om er meer plezier aan te beleven. Daarom is er afgesproken dat dat soort dingen op een zwarte achtergrond wordt geplaatst, zodat je het niet per ongeluk kan lezen. Je moet dan zelf de tekst selecteren om het te kunnen lezen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

MetroidPrime schreef op 20 april 2004 @ 13:44:
[...]

Dat is precies wat er onder een spoiler verstaan wordt. Niet iedereen heeft het spel al gespeeld en wil graag zelf uitzoeken hoe je bepaalde dingen in het spel doet. Als ze dit topic dan volgen zien ze ineens wat ze daar moeten doen, terwijl ze dat graag zelf willen uitzoeken om er meer plezier aan te beleven. Daarom is er afgesproken dat dat soort dingen op een zwarte achtergrond wordt geplaatst, zodat je het niet per ongeluk kan lezen. Je moet dan zelf de tekst selecteren om het te kunnen lezen.
Ow zo, hoe maak je de tekst dan zwart ?
Dacht dat het aan mijn drivers van de videokaart lag ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cyber Killer schreef op 20 april 2004 @ 14:18:
[...]

Je moet het doen zoals hieronder staat:

[table][tr][td bgcolor=#000000]
Type hier je spoiler
[/td][/tr][/table]

Dan ziet het er zo uit:

Type hier je spoiler

Selecteer je de tekst dan zie je wat er staat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Cyber Killer schreef op 20 april 2004 @ 14:18:
[...]
Daar is de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/view.gif knop goed voor ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

MetroidPrime schreef op 20 april 2004 @ 14:23:
[...]

Je moet het doen zoals hieronder staat:

[table][tr][td bgcolor=#000000]
Type hier je spoiler
[/td][/tr][/table]

Dan ziet het er zo uit:

Type hier je spoiler

Selecteer je de tekst dan zie je wat er staat.
Oké bedankt, vorig bericht inmiddels ge-edit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

als iemand dan ook de quote edit.... ;)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
GameCube Party Update

Het is weer zover, er wordt weer eens een nieuwe GameCube party georganiseerd. :)
De party begint op Dinsdag 4 mei (in de mei vakantie) en eindigd 5 mei.
De locatie van de party is in Utrecht.

Log in deze site om je aan te melden/of voor meer info.

Faq
Help ik krijg een inlog/wachtwoord scherm?
Stuur een [url=mailto:cubeparty@cheatcn.info?subject=Login/pass partysite&body=GoT usernaam:%0dKan je me de user en password opsturen, van de party site?%0d%0dGroetjes,%0d]mailtje[/url] voor aanvraag inlog/pass

Deze melding is vooral voor degene die hun mail niet ontvangen hebben en natuurlijk voor nieuwkomers ;)
Vanitas schreef op 20 april 2004 @ 16:10:
Ik weet niet of het mailen wel goed is gegaan, voor de cube party.
Ik klikte op verzenden, en toe kwam ik automatisch terug in mn mail opstellings scherm. Dus ik heb nog maar een keer geklikt. O-)

Het kan dus zijn dat je m'n mail twee keer hebt gekregen.
Kan je nog een keertje mailen, ik heb inplaats van @ en . neergezet 8)7.
Als het goed is is het nu wel goed :)

[ Voor 38% gewijzigd door Elroy op 20-04-2004 16:16 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 15:01
Ik weet niet of het mailen wel goed is gegaan, voor de cube party.
Ik klikte op verzenden, en toe kwam ik automatisch terug in mn mail opstellings scherm. Dus ik heb nog maar een keer geklikt. O-)

Het kan dus zijn dat je m'n mail twee keer hebt gekregen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

.....

MGS gehuurd, gaat nu spelen :D

hopelijk is het nog steeds uber :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Een Gamecube party op dodenherdenking en bevrijdingsdag. Stoppen jullie dan wel ff met gamen om 20:00? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
philipnorth schreef op 20 april 2004 @ 15:19:
als iemand dan ook de quote edit.... ;)
done :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenB schreef op 20 april 2004 @ 10:00:
Ik ben er trots op een echte kiddygames player te zijn! Beter dan een PS2 gamer waarvan Sony met de SOCOMII-reclame zelf aangeeft dat het allemaal kansloze nerds zijn die alles vergeten als ze een vrouw zien waar ze vervolgens alleen naar staren. Ik heb overigens zelf ook een PS2 en ben er erg blij mee, wat ik alleen wil aangeven: imago boeit niet, doe wat je leuk vind.
Maar SOCOM is wel erg tof, met name online :)
MetroidPrime schreef op 20 april 2004 @ 10:48:
[...]

Het is misschien handig als je spoilers als zodanig markeert, sommigen hebben het spel nog niet gespeeld.

Het is ten eerste niet de Ninja die je komt redden, maar Otacon. Wat je moet doen is als de bewaker naar de wc gaat, je je onder het bed moet verstoppen. Als de bewaker dan terugkomt opent hij de deur van de cel en kun je ontsnappen.

Ninja kan je wel degelijk te hulp schieten maar dat is wel de laatste optie. Als mensen aan het prutsen zijn met die ketchup en de martelsessies 3x doorstaan bijvoorbeeld. Dan denkt het spel dat je hopeloos bent en komt Ninja jou redden ofzo..
Een tweede manier is om op de grond te gaan liggen en die ketchup op je lichaam en grond smeren. De bewaker denkt dan dat je gewond/dood bent en is vervolgens zo vriendelijk om de deur te openen om te controleren wat er aan de hand is.
De derde manier is idd om onder het bed te gaan liggen. De bewaker komt je dan opzoeken en dan is het *BAM* *PATS* KO!
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 20 april 2004 @ 16:02:
GameCube Party Update

Het is weer zover, er wordt weer eens een nieuwe GameCube party georganiseerd. :)

Faq
Stuur een [url=mailto:cubeparty@cheatcn.info?subject=Login/pass partysite&body=GoT usernaam:%0dKan je me de user en password opsturen, van de party site?%0d%0dGroetjes,%0d]mailtje[/url] voor aanvraag inlog/pass

Deze melding is vooral voor degene die hun mail niet ontvangen hebben en natuurlijk voor nieuwkomers ;)
[...]

Kan je nog een keertje mailen, ik heb inplaats van @ en . neergezet 8)7.
Als het goed is is het nu wel goed :)
NEEEE! :(
Dan ben ik op vakantie :(

Hey en ga die spoilers nou in het MGS:TTS topic zetten :( Ik wordt hier doodgegooid met zwarte balken ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 13:19

admiral866

The King Personality Disorder

Elroy schreef op 20 april 2004 @ 16:02:
GameCube Party Update

Faq

[...]
He damn zeg! Ben ik net aan het afstuderen :( Heb ik dus geen vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cube Party.. klinkt bekend :P ( www.cubeparty.nl dochtersite van GameParty.net ;))

Lijkt me wel leuk.. ff kijken of ik dan tijd heb. Lijkt me wel gezellig om te cube gamen met een zwik Nintendo freaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 20:50:
Cube Party.. klinkt bekend :P ( www.cubeparty.nl dochtersite van GameParty.net ;))

Lijkt me wel leuk.. ff kijken of ik dan tijd heb. Lijkt me wel gezellig om te cube gamen met een zwik Nintendo freaks.
Volgens mij zijn de cube Party's al bijna zo oud als dit topic, dus van een naam jatten is hier zeker geen spraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 13:19

admiral866

The King Personality Disorder

Waren er trouwens nog lui hier op TheParty 2 (Farcry) afgelopen weekend?
Ik heb daar ff met een maat zitten mario karten met een paar kratjes bier hadden we megesleurd van onze seat :P
Haha wij waren als enige dar vet hard aan schreeuwen en gek doen :P

Heb alleen niet meegedaan aan de cube compos, was met pc compos bezig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmmmz

misschien wel leuk :) toch wel ff nadenken aangezien ik niet meer zo goed ben in het console gamen als de tijden van N64...... ah well we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het laatste nieuws in de Silicon Knights geruchtenmolen:

Denis Dyack staat erom bekend dat hij af en toe forums van bepaalde game-sites bezoekt, waaronder die van IGN(onder de niet al te opvallende username Denis Dyack). Een paar fans ontdekten in zijn profiel dat hij ineens het forum zeer nauwlettend volgde, terwijl hij daarvoor soms maanden afwezig was. Waarom volgde hij het forum ineens?

Iets anders dat vreemd is is dat IGN en Planet GameCube ineens het gerucht gaan ontkennen op exact dezelfde dag. Volgens Daniel Bloodworth van PGC was de 3.33 AM op de nieuwsposting puur toeval.

Nog iets anders wat vreemd was: toen Rare en Left Field weggingen bij Nintendo was er al langer iets aan de hand. IGN wist al minstens een jaar ervoor te melden dat er ruzie was tussen Nintendo en Rare. Het was ook al een tijdje bekend dat Nintendo ontevreden was over Left Field toen zij weggingen. De melding van Silicon Knights komt uit het niets en dat is in de huidige gamesindustrie heel vreemd.

Denis Dyack heeft ook nog eens gezegd dat de manier waarop de game na Twin Snakes zou worden aangekondigd heel bijzonder zou zijn. Na het beruchte interview over Eternal Darkness waarin Dyack vanuit het niets over Metal Gear Solid begint te praten, zoekt iedereen een diepere betekenis in alles dat hij zegt. Eternal Darkness II aankondigen in deze stijl zou zeker bijzonder zijn.

EDIT: Ik heb het profiel van Denis Dyack opgezocht en het klopt inderdaad! Hij is afgelopen zaterdag voor het laatst op het forum geweest.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 21-04-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

TdV

Ik zat even te kijken op de silicon knights site; daar zag ik het volgende screenshot van ED. dat ik me helemaal niet kan herinneren tijdens het spel.

Afbeeldingslocatie: http://www.siliconknights.com/heritage/images/screens/screenshot13.jpg

Waar in het spel is dit?

[ Voor 5% gewijzigd door TdV op 21-04-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

TdV schreef op 21 april 2004 @ 08:49:
Ik zat even te kijken op de silicon knights site; daar zag ik het volgende screenshot van ED. dat ik me helemaal niet kan herinneren tijdens het spel.

[afbeelding]

Waar in het spel is dit?
geen idee, ben er nog niet klaar mee :)

Maar als je m 2x uitspeelt kun je toch selecteren welk chapter je opnieuw wilt spelen?
misschien daar een shot van oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat is volgens mij gewoon een oud screen.
Alex ziet er ook iets anders uit (andere kleur vestje).

Ik ben het iig niet tegengekomen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nintendo Watch(van Niels 't Hoofd) heeft van een bron de mogelijke specs van de N5/GCNext en de Game Boy Evolution(voorheen bekend als Nintendo DS????) te horen gekregen.

Er zijn twee mogelijke modellen van de N5/GCNext gemaakt waar Nintendo uit zal gaan kiezen, gebaseerd op welke van de twee de beste prestaties heeft:

Model 1:
• 2.7 GHz PowerPC G5 Processor
• 512 MB RAM (128 of that dedicated to video, 64 dedicated to sound)
• 600 MHz Graphics Chip
• Built-in 15 GB Hard Drive

Model 2:
• Dual 1.8 GHz IBM G5 PowerPC Processors
• 256 MB DDR Main Memory (64 of that dedicated to sound, a new 7.1 surround technology which will run at a quality of 196 KHz)
• 128 MB GDDR3 Video Memory
• 500 MHz Core ATI Graphics Chip (16 Pixel Pipe, 220 Million Transistors)

De Game Boy Evolution zal mini-DVD's gebruiken en graphics hebben die tussen het niveau van de DreamCast en PS2 in zitten. De Game Boy Evolution zal ook backwards compatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het gister staan op gamer.nl, laten we hopen dat het de eerste is, lijkt me iets krachtiger. Ik hoop niet dat het zo'n multimedia shi*-apparaat wordt, is alleen maar duurder voor beide partijen en het gaat toch geen DVD-speler vervangen etc .... gewoon een game-systeem klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:23:
Ik zag het gister staan op gamer.nl, laten we hopen dat het de eerste is, lijkt me iets krachtiger. Ik hoop niet dat het zo'n multimedia shi*-apparaat wordt, is alleen maar duurder voor beide partijen en het gaat toch geen DVD-speler vervangen etc .... gewoon een game-systeem klaar!
Hoewel de PSX (die nieuwe) slecht verkoopt, denk ik toch dat de toekomst richting zo'n all-in-one apparaat ligt. Althans, als ik de verhalen mag horen van bedrijven als Philips en Sony.

En idd, voor ons als gamers zal dat nadelig uitpakken; maar misschien dat er een gamer editie van dergelijke apparaten zal komen welke al die overbodige onzin niet zal hebben.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht dat waar zijn dan heeft Nintendo deze keer goed geluistert naar de gamers en developers. Lijkt me wel genoeg power en geheugen :) Geef mij de 2de optie maar Dual Cpu's zijn altijd krachtiger! en 256 Mb DDR lijkt me ook wel genoeg aangezien de XBox nu 64 Mb heeft en men daar al mooie dingen mee kan doen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 14:23:
Schijn kan bedriegen. Als het tweede systeem goed wordt uitgevoerd kan deze tot 30% sneller zijn dan het eerste systeem. Het is alleen een stuk moeilijker om voor te programmeren. De beperkende factor op de snelheid die je haalt is ineens de kwaliteit van je programmeurs. Dit komt omdat concurrency een groot probleem wordt. De ene CPU kan bijvoorbeeld een stuk geheugen aan het lezen zijn terwijl de andere dat zelfde stuk aan het wijzigen is. Er klopt dan niets van wat de eerste CPU gelezen heeft. Als Nintendo auto-synchonization weet te implementeren zou dit probleem sterk verminderen. Als de verspreiding van werk(dmv van meerdere processen of threads) dynamisch zou zijn, dan zou er ook een optimalisatie stap uit het geheel verdwijnen. Dit zou de prestaties ten goede komen. Volgens IBM zou de N5 ook CELL-technology gaan gebruiken, dit zou betekenen dat Nintendo zich al met synchronisatie zou moeten bezighouden voor optimale prestaties en zou de stap naar meerdere processoren makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 21 april 2004 @ 14:28:
[...]

Hoewel de PSX (die nieuwe) slecht verkoopt, denk ik toch dat de toekomst richting zo'n all-in-one apparaat ligt. Althans, als ik de verhalen mag horen van bedrijven als Philips en Sony.
Die PSX is toch nog niet eens uit :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 12:47

Wom

LifeTecH schreef op 21 april 2004 @ 14:58:
[...]

Die PSX is toch nog niet eens uit :X :?
Eind vorig jaar in Japan is hij gelanceerd, wanneer hij hier komt weet ik eerlijk gezegd niet.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Nouja, toen de GC uitkwam was het juist Nintendo die riep dat ze juist voor een niet-DVD-speler e.d. hebben gekozen omdat ze willen uitblinken in maar 1 ding: gamen. Hopelijk blijven ze daaraan trouw, want dan zitten er geen overbodige kosten aan voor de gamer :) Sowieso denk ik dat onderhand veel mensen toch al een DVD-speler oid hebben, zeker de groep die games speelt.

Daarentegen moet ik zeggen dat ik die PSX erg cool vind. Ik zit al een tijdje in de richting van een harddisk-recorder, of DVD-brander, etc. te denken en zo'n all-in-one apparaat met een PS2 erin met LAN-adapter is dan best een elegante oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

zou wel vet zijn als die DS/Evolution/Nieuwe GB idd Dreamcast/PS2 graphics heeft.

Dan stel ik de aanschaf van een SP wel voor uit :)

trouwens, iemand hier die SMB1 of 2 heeft en kwijt wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nog een vraag je over MGS: The Twin Snakes.

Hoe kun je die PAL key verwarmen in de Metal Gear Rex kamer ?
Want ik heb geen zin om weer dat hele stuk naar beneden te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cyber Killer schreef op 21 april 2004 @ 17:06:
Nog een vraag je over MGS: The Twin Snakes.

Hoe kun je die PAL key verwarmen in de Metal Gear Rex kamer ?
Want ik heb geen zin om weer dat hele stuk naar beneden te gaan.

Er is helemaal aan de rechterkant van de kamer een platform waar je niet bij kan. Je kan er alleen bij als je je van het platform er direct boven laat vallen en dan een "hanging drop-catch" uitvoert. Je zult hier twee buizen zien, de ene met vloeibare stikstof(nitrogen) en de andere met iets wat ik me niet kan herinneren. Als je je key wil opwarmen moet je op de buis met dat andere schieten en de PAL-key in de stoom houden die eruit komt. Hierna moet je weer de "hanging drop-catch" uitvoeren om veilig op de grond te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 21 april 2004 @ 14:47:
[...]

Schijn kan bedriegen. Als het tweede systeem goed wordt uitgevoerd kan deze tot 30% sneller zijn dan het eerste systeem. Het is alleen een stuk moeilijker om voor te programmeren. De beperkende factor op de snelheid die je haalt is ineens de kwaliteit van je programmeurs. Dit komt omdat concurrency een groot probleem wordt. De ene CPU kan bijvoorbeeld een stuk geheugen aan het lezen zijn terwijl de andere dat zelfde stuk aan het wijzigen is. Er klopt dan niets van wat de eerste CPU gelezen heeft. Als Nintendo auto-synchonization weet te implementeren zou dit probleem sterk verminderen. Als de verspreiding van werk(dmv van meerdere processen of threads) dynamisch zou zijn, dan zou er ook een optimalisatie stap uit het geheel verdwijnen. Dit zou de prestaties ten goede komen. Volgens IBM zou de N5 ook CELL-technology gaan gebruiken, dit zou betekenen dat Nintendo zich al met synchronisatie zou moeten bezighouden voor optimale prestaties en zou de stap naar meerdere processoren makkelijker maken.
My bad .... ik had het 'dual' stukje gemist :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ @ Ubi-Soft.

Ze zouden mijn BG&E NL-versie omruilen voor de Engelse versie. Sturen ze me eerst vrolijk weer een Nederlandse versie op. Dus ik opbellen, blijkt een foutje te zijn, dus weer retour gestuurd. Krijg ik vandaag dan eindelijk mijn fel begeerde Engelse versie van BG&E. Voor de PC |:( Kan hij weer retour.

Ze houden het wel spannend :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 09:18
TdV schreef op 21 april 2004 @ 08:49:

[afbeelding]

Waar in het spel is dit?
Als ik me het goed herinner, is het van de demo versie van ED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 20:55:
[...]
Volgens mij zijn de cube Party's al bijna zo oud als dit topic, dus van een naam jatten is hier zeker geen spraken ;)
CubeParty is anders ook weer bijna 1.5 jaar oud, niet dat het me iets boeit hoor ;).
admiral schreef op 20 april 2004 @ 20:59:
Waren er trouwens nog lui hier op TheParty 2 (Farcry) afgelopen weekend?
Ik heb daar ff met een maat zitten mario karten met een paar kratjes bier hadden we megesleurd van onze seat :P
Haha wij waren als enige dar vet hard aan schreeuwen en gek doen :P

Heb alleen niet meegedaan aan de cube compos, was met pc compos bezig namelijk.
Die compo's kwamen van mij af :). Alleen nog steeds te rommelig.. Maar daar gaat GameParty/ik/? nog wel wat aan doen :), maar das pas voor later dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat er een Viewtiful Joe 2 aan zit te komen! Nice, een van de betere games!

Kijk maar ff op gamer.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Viewtiful Joe idd... voor PS2 en NGC... MET CO-OP :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Doe mij toch maar liever die eerste specs. De enige console die ik ken met klassieke dualproc is de Saturn en daar hadden de spelsproggers wel problemen mee volgens mij. Daarbij is de videokaart bij model 1 sneller en zit er 2 x zoveel ram in. En die proclocksnelheid is behoorlijk :o
Maarja, allemaal speculatie :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Okyah schreef op 21 april 2004 @ 20:24:
Doe mij toch maar liever die eerste specs. De enige console die ik ken met klassieke dualproc is de Saturn en daar hadden de spelsproggers wel problemen mee volgens mij. Daarbij is de videokaart bij model 1 sneller en zit er 2 x zoveel ram in. En die proclocksnelheid is behoorlijk :o
Maarja, allemaal speculatie :P
Dat van de 2x zoveel ram is niet waar, er zit maar 25% meer RAM in. De RAM is in het tweede systeem alleen niet shared zoals in het eerste systeem, wat weer tot betere prestaties van de grafische chipset kan leiden. De grafische chip zou hierdoor zelfs sneller kunnen zijn dan die in de eerste configuratie. Ik zou zelf dan absoluut voor het tweede systeem kiezen. Dat van de meerdere processoren zou als Nintendo het goed aanpakt niet voor meer problemen bij het programmeren moeten zorgen. Als Nintendo ervoor zorgt dat de programmeurs alleen threads(of processen) hoeven aan te maken en de hardware de rest doet is het voor een programmeur bijna hetzelfde als om te programmeren voor een single CPU machine. Bij de Saturn moesten de programmeurs op een heel laag niveau binnen het systeem werken, dan is parallel programmeren inderdaad heel moeilijk. Op de N5 zouden programmeurs waarschijnlijk op een veel hoger niveau programmeren, waardoor parallel programmeren makkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:27:
Ik lees net dat er een Viewtiful Joe 2 aan zit te komen! Nice, een van de betere games!

Laat ze dan aub de Gamecube als basis voor het spel gebruiken. Want ze mochten het spel op de Gamecube uit proberen en nu het geslaagt is gaat het ook ineens naar de PS2. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:27:

Beter!!

VJ was (is) super cool.
Eindelijk eens een beetje een moeilijk spel.
Met super coole graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
MetroidPrime schreef op 21 april 2004 @ 14:05:
Nintendo Watch(van Niels 't Hoofd) heeft van een bron de mogelijke specs van de N5/GCNext en de Game Boy Evolution(voorheen bekend als Nintendo DS????) te horen gekregen.

Er zijn twee mogelijke modellen van de N5/GCNext gemaakt waar Nintendo uit zal gaan kiezen, gebaseerd op welke van de twee de beste prestaties heeft:

Model 1:
• 2.7 GHz PowerPC G5 Processor
• 512 MB RAM (128 of that dedicated to video, 64 dedicated to sound)
• 600 MHz Graphics Chip

Model 2:
• Dual 1.8 GHz IBM G5 PowerPC Processors
• 256 MB DDR Main Memory (64 of that dedicated to sound, a new 7.1 surround technology which will run at a quality of 196 KHz)
• 128 MB GDDR3 Video Memory
• 500 MHz Core ATI Graphics Chip (16 Pixel Pipe, 220 Million Transistors)

De Game Boy Evolution zal mini-DVD's gebruiken en graphics hebben die tussen het niveau van de DreamCast en PS2 in zitten. De Game Boy Evolution zal ook backwards compatible zijn.
Dit blijven natuurlijk geruchten.
Ik denk zelf dat dit een beetje aan de hoge kant is.
Bijvb de 2.7 Ghz G5 zal over een jaar echt niet zoveel goedkoper zijn dan dat hij nu is. De 1,8 versie zou misschien wel kunnen :P
En ik blijf m'n twijfels hebben over de ingebouwde hd.
Ik denk dat ze gewoon weer mem-card gaan gebruiken met grotere capaciteit (aangezien ze daar geld aan kunnen verdienen en aan de hd niet)

Btw,

Nieuwe who are you reclame

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

uhm ..dual-proc is echt geen probleem voor programmeurs hoor... Het wordt pas klote als het werkt zoals bij de ps2, 2 cpu die ieder COMPLEET anders zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 21-04-2004 21:49 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

MetroidPrime schreef op 21 april 2004 @ 17:21:
[...]

Er is helemaal aan de rechterkant van de kamer een platform waar je niet bij kan. Je kan er alleen bij als je je van het platform er direct boven laat vallen en dan een "hanging drop-catch" uitvoert. Je zult hier twee buizen zien, de ene met vloeibare stikstof(nitrogen) en de andere met iets wat ik me niet kan herinneren. Als je je key wil opwarmen moet je op de buis met dat andere schieten en de PAL-key in de stoom houden die eruit komt. Hierna moet je weer de "hanging drop-catch" uitvoeren om veilig op de grond te komen.
Bedankt, er stond steam op.
En ik heb het spel inmiddels uit gespeeld in: 15 uur en 6 seconden
75 keer gesaved. _/-\o_
Status: Hyena
-------------------------------
Alle + en - 's op een rij:

+ Solid Snake is stoerder dan Sam.
+ Stoere characters.
+ Ijzer sterk verhaal.
+ Mooie graphics
+ Filmpjes zijn erg goed gedaan.
+ Spannende game.
------------------------------------------
- Camera kan een stuk beter.
- Besturing niet echt handig.
- Sommige filmpjes lopen heel even vast.
- Dat gelul door de codec.
- Te kort.
- Te makkelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik moet wel zeggen dat het verhaal van MGS op punten wel over the top gaat. Het is typisch japans maar al die ontluikende romances tussen snake en alle dames had van mij wat minder gemogen. Maar de game blijft rokken en ik wil nu toch wel een MGS2 gaan proberen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op 21 april 2004 @ 22:48:
Ik moet wel zeggen dat het verhaal van MGS op punten wel over the top gaat. Het is typisch japans maar al die ontluikende romances tussen snake en alle dames had van mij wat minder gemogen. Maar de game blijft rokken en ik wil nu toch wel een MGS2 gaan proberen!
Als het verhaal van MGS over the top is, dan gaat het verhaal van MGS2 bij Andre Kuijpers op bezoek! Het verhaal is op sommige punten veel te absurd en er zitten grote gapende gaten in het verhaal. Het is geen slecht spel, maar haalt het bij lange na niet bij MGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 21 april 2004 @ 22:58:
[...]

Als het verhaal van MGS over the top is, dan gaat het verhaal van MGS2 bij Andre Kuijpers op bezoek! Het verhaal is op sommige punten veel te absurd en er zitten grote gapende gaten in het verhaal. Het is geen slecht spel, maar haalt het bij lange na niet bij MGS.
Het verhaal van MGS2 was meesterlijk _/-\o_ Ik heb nog nooit bij een game gehad dat ik er zolang over na bleef denken, wat bij deze wel het geval was :9~

[ Voor 4% gewijzigd door LifeTecH op 21-04-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Zo, na lang zoeken heb ik toch eindelijk die "nieuwe" pics van Metroid Prime 2 gevonden :>
Jullie willen ze vast ook wel zien, zo niet dan moet je snel scrollen :P

Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/np_e3_p1_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/mp2_e3_np2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/np_e3_p1_2.jpg

Nog wat nieuwe pics, maar dan in slechtere kwaliteit :P

Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/e3np2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/metroidp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/npe3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img20.photobucket.com/albums/v60/Lyphen/Games/e3np1.jpg

Ik ben nog niet echt onder de indruk van betere graphics, maarja daar gaat het natuurlijk niet om 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zal ik dan even wat VJ2 impressies/artwork plaatsen ;) ?

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040421/clover11.jpg

Onder ontwikkeling bij de nieuwe studio van Capcom: Clover Studios :P. Als te lezen op gamer.nl.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Zo, mijn FF-CC is mooi verkocht. Wat een tijdverspilling was dat spel zeg. Kan ik voor dat geld lekker MGS bij gcshop bestellen :)

Die nieuwe MP2 screens zien er mij indrukwekkend genoeg uit; meer Metroid :D Ik heb me volgens mij nog nooit zo verheugd op een spel _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Dante is VEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ecco schreef op 22 april 2004 @ 00:31:
Zo, mijn FF-CC is mooi verkocht. Wat een tijdverspilling was dat spel zeg. Kan ik voor dat geld lekker MGS bij gcshop bestellen :)
als ik jou was vooral NIET bij gcshop bestellen..volgens mij wachten mensen daar nog steeds op de eerste bestelling omdat zogenaamd MGS niet te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 08:32:
[...]

als ik jou was vooral NIET bij gcshop bestellen..volgens mij wachten mensen daar nog steeds op de eerste bestelling omdat zogenaamd MGS niet te krijgen is...
Das minder... hij was wel lekker 48 euro daar. Dan wordt het dus 53 euro bij gamerelease, of 55 bij nedgame.

[ Voor 8% gewijzigd door Ecco op 22-04-2004 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel succes bij de nedgame, daar wachten ze al 2 week op nieuwe levering, het spel is gewoon nergens te krijgen omdat nintendo zoals altijd bij toppertjes maar heel weinig in omloop brengt daarna dom afwacht en als het op is eens nieuwe gaat maken die daarna 4-6 weken er over doen om in de winkels te komen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 08:32:
[...]

Inderdaad, ik wacht dus ook nog steeds op mijn "Preorder". Had het spel begin maart bestelt, 26 maart niets en tot nu toe ook nog niks ontvangen. Maar vandaag of morgen verwacht ik het spel wel in de bus, tenzij ik weer een leuk emailtje krijg dat het alsnog een week langer duurt. Onderhand is het spel al budget :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
In omgeving Den Haag ligt'ie gewoon op verschillende plaatsen in de winkel voor 49 euro. Alleen bij de Free Record Shop kost'ie 65 euro (vreemd genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
JeroenB schreef op 22 april 2004 @ 09:30:
In omgeving Den Haag ligt'ie gewoon op verschillende plaatsen in de winkel voor 49 euro. Alleen bij de Free Record Shop kost'ie 65 euro (vreemd genoeg).
Lekker, hier in Leeuwarden kost hij overal gewoon 65. Scheelt je toch 15 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Ecco op 22-04-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ecco schreef op 22 april 2004 @ 09:55:
[...]
Lekker, hier in Leeuwarden kost hij overal gewoon 65. Scheelt je toch 15 euro.
Eplaza.com webshop inclusief verzendkosten 52.45,- (valt me net op dat ze een webshop hebben, sinds kort zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 10:25:
[...]
Eplaza.com webshop inclusief verzendkosten 52.45,- (valt me net op dat ze een webshop hebben, sinds kort zeker)
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ecco schreef op 22 april 2004 @ 10:33:
[...]
Mijn dank is groot :)
Of gewoon naar een e-plaza shop gaan als die in de buurt is he :D (net gekeken, niet dus, beetje krom verdeeld..hier in de buurt zijn er 3)

Verder: Ikaruga is weer beschikbaar op FRS, misschien voor sommige mensen interresant, ik heb er net 2 besteld :D

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 22-04-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Daarnet MaxBurn 2 maal Ikaruga laten bestellen bij FRS 8)

Schijnt wel loeimoeilijk te zijn maar who cares...

EDIT: Damn, niet te snel Maxie :p

[ Voor 15% gewijzigd door Willybubba op 22-04-2004 11:28 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
Elroy schreef op 21 april 2004 @ 23:30:
[...]

Nog wat nieuwe pics, maar dan in slechtere kwaliteit :P

[afbeelding]

Ik ben nog niet echt onder de indruk van betere graphics, maarja daar gaat het natuurlijk niet om 8)7
Raar plaatje zeg? En de graphics zullen niet veel beter worden op de Cube, lijkt me logisch dat dat ding bijna aan de top zit.

[ Voor 2% gewijzigd door Thijs op 22-04-2004 13:43 . Reden: d'oh, verkeerde plaatje gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Er zijn verschillende manieren om grafische top te verhogen terwijl ie al aan de top is.
Bijvoorbeeld: Effecten beter uitwerken zodat er nog mooier uit ziet enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Thijs schreef op 22 april 2004 @ 13:37:
[...]

Raar plaatje zeg? En de graphics zullen niet veel beter worden op de Cube, lijkt me logisch dat dat ding bijna aan de top zit.
Ach, hoeveel zegt een vroege screenshot nou over de uiteindelijke vloeiende beelden? Oh, en nu valt me ook op dat het de plaatjes heel veel compressieartefacten hebben, je kunt dus eigenlijk totaal niks zeggen over de kwaliteit van de graphics aan de hand van deze pics.

Ik vind zelf trouwens dat op een of andere manier de screens een andere "stijl" hebben dan "MP1". Ik hoop ook dat ik het goed zie, het zou toch waanzinnig zijn als de hele game een geheel andere "sfeer" weet te scheppen! Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Thijs schreef op 22 april 2004 @ 13:37:
[...]
MP1 was een eerste generatie game, je mag nu toch verwachten dat dingen er beter uitzien (kan ook) mensen hadden dus wel een iets grotere verbetering in graphics verwacht, het is nu niet meteen een slecht spel maar grafisch, zover ik kan zien, had het echt wel wat beter gekunt, maar ach.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 13:56:
[...]
MP1 was een eerste generatie game, je mag nu toch verwachten dat dingen er beter uitzien (kan ook) mensen hadden dus wel een iets grotere verbetering in graphics verwacht, het is nu niet meteen een slecht spel maar grafisch, zover ik kan zien, had het echt wel wat beter gekunt, maar ach.. :)
Er was NIETS mis met MP1 grafisch en de rest al helemaal niet. Ik verwacht niet echt veel toevoegingen die grafisch boven MP1 uitschieten, maar misschien ook weer wel. Mij zal het spel zelf meer boeien. Sorry, maar met PC games verandert dat sneller .... misschien is de uitleg wel dat de PC inhoud sneller wijzigt .... console inhoud blijft hetzelfde. Ik gok dat MP wel ergens tegen de top van de Cube's kunnen aan zit, maar uiteindelijk is de gameplay hetgeen wat telt. Die is bij de Cube voor mij echt nog steeds hoger dan bij de gemiddelde Xbox/PS2 games .... ik heb die systemen ook, en er zijn voor mij wel goeie spelen, maar veel meer Cube spellen ..... heeft wel met mijn smaak te maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:01:
[...]Er was NIETS mis met MP1 grafisch en de rest al helemaal niet. Ik verwacht niet echt veel toevoegingen die grafisch boven MP1 uitschieten, maar misschien ook weer wel. Mij zal het spel zelf meer boeien. Sorry, maar met PC games verandert dat sneller .... misschien is de uitleg wel dat de PC inhoud sneller wijzigt .... console inhoud blijft hetzelfde. Ik gok dat MP wel ergens tegen de top van de Cube's kunnen aan zit, maar uiteindelijk is de gameplay hetgeen wat telt.
Ik zei niet dat er iets mis is met MP1, anyway ik heb VEEL consoles gehad en bij alle consoles zag je een verbetering in graphics met nieuwe releases van een zelfde game. Dit is vaak goed te doen, nu met MP2 niet, als je naar andere GC games kijk weet je gewoon dat MP2 heus mooier moet kunnen dan MP1, MP1 is aardig low-res textures, terwijl dat niet hoeft met de cube. Ik zou MP2 evengoed kopen hoor, grafisch had ik alleen iets meer verwacht.

ps: ik zei ook zover ik van screens kan zien, ik heb net zoals jij de game niet gespeeld dus.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 22-04-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

En ik zeg dat je nog niks kan zeggen over brak gescande screenies. Ik hoop dat ze qua gameplay wel iets verzinnen en niet weer standaard pak-kwijt-haal-powerups maar dat zal wel weer goedkomen, ook al doen ze het wel, als het maar goed gebeurt :P

En dan nog.... MP1 vond ik grafisch al zwaar OK, ik ben iemand die meer op details let dan op uberscherpe textures, en MP1 had vooral heel veel in 1 keer op het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:01:
[...]

Er was NIETS mis met MP1 grafisch en de rest al helemaal niet. Ik verwacht niet echt veel toevoegingen die grafisch boven MP1 uitschieten, maar misschien ook weer wel. Mij zal het spel zelf meer boeien. Sorry, maar met PC games verandert dat sneller .... misschien is de uitleg wel dat de PC inhoud sneller wijzigt .... console inhoud blijft hetzelfde. Ik gok dat MP wel ergens tegen de top van de Cube's kunnen aan zit, maar uiteindelijk is de gameplay hetgeen wat telt. Die is bij de Cube voor mij echt nog steeds hoger dan bij de gemiddelde Xbox/PS2 games .... ik heb die systemen ook, en er zijn voor mij wel goeie spelen, maar veel meer Cube spellen ..... heeft wel met mijn smaak te maken natuurlijk.
Er is een groot verschil tussen de console en de PC op dat gebied. Een nieuwe PC zit niet zo heel snel aan zijn top met de nieuwste games. Ik kon bijvoorbeeld Vice City en GTAIII prima spelen op mijn oude Pentium III 500 Mhz met GeForce 2 MX. PC spellen worden zo gemaakt dat er een zo groot mogelijke markt voor is, dat houdt in dat de spellen zo laag mogelijke systeem eisen moeten hebben. Dan heb je een grotere afzetmarkt en dat leidt tot hogere verkoopcijfers en dat leidt tot een hogere omzet en meer winst/minder verlies.

Ik denk dat Metroid Prime II wel wat verder kan dan I op het gebied van effecten. De GPU van de GameCube kan de meeste effecten (zoals bump-mapping) aan zonder snelheidsverlies. Ik hoop ook dat het spel eindelijk breedbeeld ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Breedbeeldondersteuning zou idd wel heel vet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker. als de cube 2 ofzo breedbeeld zou ondersteunen in ELK spel (zoals op de xbox bv.) zou ik dat wel 100% meer reden vinden om er een te halen, wantnu hebik maar 2 of 3 spellen die het ondersteunen, terwijl bijna alle xbox spellen het ondersteunen (met live is BB mode een reden voor mn xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Voor mensen die wel eens op play.com bestellen, zo te zien kan je voor het eerst produkten in euro's laten zien. Wat mij opvalt, de prijzen worden dan ineens HOGER.
Stel een game is 32.99 in ponden (MarioKart DoubleDash!! bijvoorbeeld)
In euro's is hij 52.99 euro ..?
33 pond x 1.5 (koers is eigenlijk 1.46/1.47, ik doe een hoge schatting) = 49.5

in ponden bestellen omgerekend naar euro's: 49,50
Direct in euro's bestellen: 53,-

m.a.w: je wordt genaaid waar je bij sta? Heb dit niet eerder gezien. (op geeneen site)Ik weet toch vrij zeker dat ik goed omreken (zelfs erg ruim genomen)

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 22-04-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 14:05:
[...]
Ik zei niet dat er iets mis is met MP1, anyway ik heb VEEL consoles gehad en bij alle consoles zag je een verbetering in graphics met nieuwe releases van een zelfde game. Dit is vaak goed te doen, nu met MP2 niet, als je naar andere GC games kijk weet je gewoon dat MP2 heus mooier moet kunnen dan MP1, MP1 is aardig low-res textures, terwijl dat niet hoeft met de cube. Ik zou MP2 evengoed kopen hoor, grafisch had ik alleen iets meer verwacht.

ps: ik zei ook zover ik van screens kan zien, ik heb net zoals jij de game niet gespeeld dus.. :P
Oh was trouwens niet persoonlijk aan iemand gericht, maar ja, ik quote jou geloof ik :). Eigenlijk in het algemeen, zowieso bij mensen die op screenshots afgaan .... ik heb liever iets dat strak loopt dan iets wat er beter uitziet met framedrops :).

Low-res .... ja, als je er bovenop gaat zitten, ik vond het mooi genoeg. Het zou het misschien aan kunnen, maar als je met al die beam-effecten en zo doorelkaar zit (vooral Multi Player) dan zullen ze toch weer moeten optimaliseren gok ik. Naar mijn idee, als ik naar de games kijk die ik tof vind op alle platforms, kunnen games er niet meer lelijk uitzien, alleen nog maar 'beter'. Klinkt stom, maar ik bedoel, de Doom 1 kwaliteit en zo, daar zijn we nu wel langsheen .... ze voegen nu alleen steeds meer dingen toe aan om de omgeving mooier te maken, meer effecten en zo .... mocht het aan gameplay iets wijzigen, dan gan we wat mij betreft een stadium verder .... net als Resident Evil 4, waarbij je de omgeving ook kunt 'gebruiken' .... maar echt lelijke games, misschien een of ander beginnend software bedrijfje of zoiets. Het kan nog wel, maar dat zijn ook echt games waarbij men snel iets in elkaar moet zetten voor films of zo (Enter the Matrix), over het algemeen zien games er tegenwoordig top uit.

Ik weet dat er altijd zeikerds zullen zijn die als er iets qua technologie bijkomt, al de games die het niet ondersteunen meteen niet meer mooi zijn, dat zijn 'gamers' van het soort waar ik niet onder val. Al zien alle games van de komende 10 jaar eruit met de graphics van Unreal Tournament 2004, zul je mij niet horen klagen, als de gameplay maar toeneemt of goed blijft. Engines gaan te kort mee, alles moet zo snel beter enzo ipv genieten en gebruiken wat je hebt. Sure, die nieuwe Unreal engine ziet er mooi uit, maar ik zie het nog niet draaien voor een server met 16 + players, zelf de huidige servers zijn vaak niet genoeg. Dit gaat te snel, en ik denk dat dat ergens in de toekomst wel duidelijk wordt, die servers worden er niet goedkoper op gok ik.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 15:36:
Voor mensen die wel eens op play.com bestellen, zo te zien kan je voor het eerst produkten in euro's laten zien. Wat mij opvalt, de prijzen worden dan ineens HOGER.

m.a.w: je wordt genaaid waar je bij sta? Heb dit niet eerder gezien. (op geeneen site)Ik weet toch vrij zeker dat ik goed omreken (zelfs erg ruim genomen)
Volgens het GWK is 32.99 GB Pond gelijk aan 50.40 eurie ze doen er dus inderdaad iets van 2 euro bij

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

misschien is het qua BTW in engeland anders. Meer kan ik niet verzinnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 22-04-2004 16:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gaara Niet ale xbox games zijn breedbeeld! Je kun de Xbox wel op breedbeeld zetten in het menu vet handig! Maar als je er dan een game in stopt die geen breedbeeld is schakelt hij vanzelf over naar normaal beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 16:55:
@Gaara Niet ale xbox games zijn breedbeeld! Je kun de Xbox wel op breedbeeld zetten in het menu vet handig! Maar als je er dan een game in stopt die geen breedbeeld is schakelt hij vanzelf over naar normaal beeld!
klopt, halo (:r) ondersteunt het bijvoorbeeld niet eens, maar bijna elke andere game die ik heb verder wel :D (16 games ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MaxBurn schreef op 22 april 2004 @ 15:36:

kan liggen aan het feit dat ze database statisch is

de koers schommeld als je bijv op UCC kijkt kan er 's ochtends en 's middags een verschil in zitten

hoewel 2 euro mischien wel veel is

maar dan nog is het een nette prijs

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

cube games in US zijn ong $ 50,-
hier ong € 64,-

en de dollar is minder waard dan euro ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ye-roon schreef op 22 april 2004 @ 17:13:
hier ong € 64,-

bij play liggen ze ook rond de 50 euro gemiddeld als ik even snel kijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op 22 april 2004 @ 17:13:
hier ong € 64,-

cube games 64 euro hier?
ze kosten toch echt MAX 59 euro, anders word je echt genaaid.
en als je een beetje normale gameshop inloopt heb je al snel een spel voor 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ah well....

ne way, ik ben nu ff bezig met MGS:TTS maar snap er weinig van hoe kan je iemand wurgen?? volgens het boekje: loop achter iemand en als je niks ingedrukt hebt, dan A indrukken, maar ik stond tegen die gasten maar NEVER dat die wurgt ofc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op 22 april 2004 @ 17:46:
ah well....

ne way, ik ben nu ff bezig met MGS:TTS maar snap er weinig van hoe kan je iemand wurgen?? volgens het boekje: loop achter iemand en als je niks ingedrukt hebt, dan A indrukken, maar ik stond tegen die gasten maar NEVER dat die wurgt ofc ...
1 keer de knop drukken om te gooien
blijven drukken m te wurgen *knop* knop knop (niet inhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 17:49:
[...]
1 keer de knop drukken om te gooien
blijven drukken m te wurgen *knop* knop knop (niet inhouden)
Kan aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet wat je probeert te zeggen.
*knop* knop knop
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

-=BoKKiE=- schreef op 22 april 2004 @ 17:04:
[...]
kan liggen aan het feit dat ze database statisch is.
Nu is het zo dat de koers niet veel wisseld(pond-euro staat nagenoeg vast) en je maar 1 valuta opsla in je database, de rest wordt berekend via de koers..het klopt gewoon niet :P

Ye-Roon de prijzen in NL zijn niet zo erg anders over het algemeen, bepaalde dingen kunnen in UK/USA wel goedkoper zijn dankzij een gunstige euro (gunstig voor als je in het buitenland koop, andersom niet :D)

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 22-04-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? 1 x de knop drukken (waarmee je volgends het boekje mee moet wurgen) om iemand knock out te Gooien (dus: *knop*)

en meerdere keren drukken om iemands nek te breken (knop knop knop)en niet knooop ofzo (niet inhoude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 18:10:
:? 1 x de knop drukken (waarmee je volgends het boekje mee moet wurgen) om iemand knock out te Gooien (dus: *knop*)

en meerdere keren drukken om iemands nek te breken (knop knop knop)en niet knooop ofzo (niet inhoude)
Oftewel; je moet vaak snel achter elkaar drukken, en niet ingedrukt houden dus :o :Y)
LifeTecH schreef op 22 april 2004 @ 21:13:
[...]

juist, dat was toch niet zo moeilijk om te begrijpen :9
Ik snapte m wel, ik stelde de vraag niet :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd gewoon A snel achter elkaar blijven indrukken net zolang totdat hij dood neervalt. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:53:
[...]
Oftewel; je moet vaak snel achter elkaar drukken, en niet ingedrukt houden dus :o :Y)
juist, dat was toch niet zo moeilijk om te begrijpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Willybubba schreef op 22 april 2004 @ 14:23:
Breedbeeldondersteuning zou idd wel heel vet zijn :)
Voeg daar progressive scan ondersteuning aan toe! :9

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een paar Wavebird Wireless controllers te kopen.
De nadelen zijn zover ik weet: Het kost batterijen, geen rumble en hij is zwaarder.
Zijn er nog verdere nadelen zoals reactiesnelheid oid?
Wat is de maximale afstand?
Wordt de afstand langzaam minder wanneer de batterijen op raken, of stopt het opeens wanneer de batterijen op zijn?
Hoe lang doe je met de batterijen?
Kunnen er oplaadbare batterijen in?
Kan je er ook meerdere in dezelfde ruimte gebruiken? (Met ook WiFi en andere draadloze troep in de buurt?)
Zijn er ook goede alternatieven?
Waar zijn ze het goedkoopst?

Zo, dat waren een hoop vragen.. Maar ik hoop dat iemand de tijd en zin heeft te beantwoorden. Want het zijn nogal dure dingetjes en ik doe niet graag een miskoop. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
Weet niet alle antwoorden, maar kan er wel paar voor je beantwoorden:

Wat is de maximale afstand?
6 meter

Kunnen er oplaadbare batterijen in?
Ik dacht het wel.

Kan je er ook meerdere in dezelfde ruimte gebruiken? (Met ook WiFi en andere draadloze troep in de buurt?)
Ja, je kan gewoon met 4 Wavebirds spelen (staat iig op de verpakking)

Zijn er ook goede alternatieven?
Volgens mij kan je het beste aan de Wavebird.

Waar zijn ze het goedkoopst?
Ik had gehoord dat ze bij Play.com heel cheap waren, maar geen flauw idee of dat nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

t enige nadeel is geen rumble.

het zwaarder zijn is goed en ja de batterijen die gaan wel lang mee...

de max afstand durf ik je niet te zeggen maar als ik zeg dat ik mijn cube boven heb staan en als ik dan onder op de wc zit dan doet ie t nog :Y) is ong 10 meter.
(disclaimer wel bijna geen muren er tussen)

de batterijen gaan leeg en dan merk je dat de reactie snelheid minder wordt.

batterijen doen t met intensief spelen 1,5 maand tot 2 maanden

oplaadbare batterijen doen t all the way

meerdere duh je kan er 16 tegelijk laten spelen, met de freqs van wifi en dat andere draadloze spul weet ik niet want dat heb ik niet ...

ik d8 geen alternatieven

goedkoopst in de US/JAP denk ik

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-04-2004 22:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Interview met Atsushi Inaba over Viewtiful Joe 2.

Hier

Niet echt veel nieuws, maar toch leuk.
Vooral de Co-op mode lijkt me cool.

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 23-04-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Net Viewtiful Joe besteld voor 23 pond incl. verzendkosten bij game.net. (34,50 !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

MaxBurn schreef op 23 april 2004 @ 13:45:
Net Viewtiful Joe besteld voor 23 pond incl. verzendkosten bij game.net. (34,50 !)
En na maanden wachten op een prijsverlaging was 3 weken terug de verleiding te groot... Achja, hij is de volledige prijs waard!

Een vraag over Gladius nog:
Ik ben bezig met een Ursula campaign en zit in Imperia maar ik wil nog even langs Nordagh om quests af te maken. Ik kan alleen geen weg terug vinden naar Nordagh. De poort die ik moet hebben (geloof ik) die is dicht, zowel overdag als 's nachts. Met het schip kan ik ook niks. Moet ik een of andere "talisman of travel" hebben oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Twee Dee schreef op 23 april 2004 @ 14:04:
[...]

En na maanden wachten op een prijsverlaging was 3 weken terug de verleiding te groot... Achja, hij is de volledige prijs waard!
Nouja hij was ook alleen DAAR zo goedkoop, verbaasde me eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Twee Dee schreef op 23 april 2004 @ 14:04:
[...]

Een vraag over Gladius nog:
Ik ben bezig met een Ursula campaign en zit in Imperia maar ik wil nog even langs Nordagh om quests af te maken. Ik kan alleen geen weg terug vinden naar Nordagh. De poort die ik moet hebben (geloof ik) die is dicht, zowel overdag als 's nachts. Met het schip kan ik ook niks. Moet ik een of andere "talisman of travel" hebben oid?
Helaas kun je niet terug als je eenmaal naar een nieuwe regio bent gegaan. Ik dacht zelf dat je die mogelijkheid nog zou krijgen als je het spel bijna of helemaal uitgespeeld hebt, maar dat is dus niet zo.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.