Sorry guys. I don't much like being the bringer of bad news. I'm merely trying to keep this -- what is false information -- from spiraling out of control until everyone believes it as true.
I happen to know Burnout 3 is not in development for GameCube. It's just not. So there's no point in speculating otherwise.
As for good news, look toward E3. You'll get to see the big guns. Metroid. Zelda. Paper Mario. Resident Evil 4. A surprise or two. Some sweet DS stuff. It's all good.
Matt
Ik zal de volgende keer verder kijken dan mijn neus lang is
Maare, je had die link ook best de eerste keer dat je reageerde kunnen geven hoor
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Matt is niet van EA maar hij weet meestal wel wat er aan de hand is. maar ik d8 dat EA een maand (ish) geleden al had aangekondigd dat burnout 3 niet voor de cube zou verschijnen, de movies komen ook van IGNPS2AudiRS4 schreef op 29 april 2004 @ 15:31:
[...]
Ik zal de volgende keer verder kijken dan mijn neus lang is
Maare, je had die link ook best de eerste keer dat je reageerde kunnen geven hoor
WillyBubba en ik wilden een nieuwe maken,. maar voor deel 45, niet 44, dat redden we niet (zijn nu al over de 1000 posts) 45 moet dan echt nieuw worden ipv zelfde + inhoud update.MetroidPrime schreef op 29 april 2004 @ 15:15:
[...]
Voor degene die de nieuwe startpost wil maken, misschien is het leuk om een startpost te maken volledig in het teken van de E3, aangezien dat al over 2 weken is????????
Kom op, wie opent er even een nieuw deel? Copy/paste, klaar.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik had begrepen dat BurnOut 3 wel naar Cube komt. Stond ook op IGN meen ik!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dit topic is gesloten.