Het Grote Gamecube Topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind de grafische stijl van TWW echt schitterend maar ik vond qua speelstijl OoT beter. Hyrule field rokte gewoon. Ook het tijd element vond ik strak gedaan. Zoiets zullen ze denk ik nooit meer doen maar het was wel erg goed. Ik ben denk ik allang blij als de game weer eens ouderwets ENORM wordt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 14:56

RSP

The Wind Waker was niet enorm? qua gameplay was je er in krap 25 uurtjes wel doorheen (1e keer spelen) maar qua afstand was het echt gigantisch. ik heb er met 'n paar maten ook al eens overzitten brainstormen over hoe de nieuwe zelda d'r uit zou kunnen zien. een leuk idee zou zijn om de zee leeg te laten open en alles ertussen te vullen met bos / dungeons, heeeeel veeeeel dungeons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:36

rajackar

Blood Minister

Weet iemand btw een online winkel waar je zonder cc kan kopen?
Ik probeer nl. nog steeds aan BGE in het engels te komen :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Het is maar wat je onder 'realistisch' en 'volwassen' verstaat. Ik vind dat allemaal gelul zelf, maar ja, da's mijn mening. Het zal altijd wel een Zelda sfeer hebben, en anders moeten ze stoppen en een nieuwe game-lijn verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 14:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Ligt Nedgame eruit ofzo? Doet hier niks...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
ye-roon schreef op 27 april 2004 @ 10:40:
[...]

Maar als/wanneer er een nieuwe zelda voor cube komt, hoop ik echt dat er een Timeline bij zit. Ik wil nou wel eens echt weten wanneer dit zich af speelt. Want de spellen zijn dus absoluut niet chronologisch. Ik wil gewoon meer weten over de hele zelda geschiedenis, wanneer wat afpseelt etc.
In Zelda: Wind Waker wordt duidelijk gemaakt dat het verhaal zich altijd weer opnieuw voordoet, elke keer een andere Link. Het gaat er gewoon om dat de 'Hero of Time' eens in de zoveel tijd terugkeert om het evil te verslaan. Er is niet echt een duidelijke tijdlijn denk ik, elk avontuur staat gewoon weer los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Willybubba schreef op 27 april 2004 @ 12:22:
Ligt Nedgame eruit ofzo? Doet hier niks...
3minds web/design+
molukkenstraat 46
9715 NV Groningen

kom ik uit, lijkt erop dus.
vanmorgen deed ie het iig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandaag is het zover: EA toont LOTR: The Third Age, en het spelconcept is totaal anders dan de eerste 2 delen...

Al tijden werd er gespeculeerd over de nieuwe Lord Of The Rings game waar EA aan zou werken. Eindelijk heeft EA vandaag het stilzwijgen verbroken, en The Lord Of The Rings: The Third Age aangekondigd. Verrassend genoeg zal deze game geen hack 'n slash game zijn, zoals de eerdere twee delen dat waren, maar een Turn Based RPG.

The Third Age zal niet geheel de verhaallijn volgen van de filmtrilogie, maar zal de gebeurtenissen tonen van een wat ander perspectief. Verwacht wordt dat je een groep van nieuwe characters leidt, en gaandeweg de gebeurtenissen van de filmtrilogie zal meemaken en de bekenste personages tegenkomt. Bevestigd zijn in ieder geval het gevecht met de Balrog, het verdedigen van Osgiliath, en de strijd bij Helm's Deep. Ook zullen er compleet nieuwe scenario's worden toegevoegd, en zul je zelfs aan de kant van Sauron strijden.

Tijdens de E³ volgende maand zal EA The Third Age uitgebreid tonen, waarna de game dit najaar zal verschijnen.
WHOA ziet er vet uit!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:38
Ik snap niet waarom iedereen Hyrule Field zo fantastisch vind. Het is een groot leeg grasveld, meer niet. Het aantal monsters valt op een hand te tellen, dan vind ik de zee van The Wind Waker veel beter. Ze hadden op z'n minst een aantal Octorocks en Moblins in Hyrule Field kunnen laten rondlopen.

Over Link als kind gesproken, Link is altijd een kind geweest en dat zal ook wel zo blijven, Ocarina of Time en Link's Adventure zijn daar de enige uitzonderingen op. Link komt namelijk voort uit de jeugd van Miyamoto. Hij speelde met zijn vrienden in de grotten in de buurt van zijn huis dat ze ridders waren die het kwaad moesten verslaan. Daarom is Link ook bijna altijd een kind.

Ook denk ik niet dat je realistische enge monsters wil zien, dan zie je straks alleen nog maar Resident Evil stijl eindbazen. Ik denk dat de huidige vijanden meer dan geschikt zijn voor een volwassen Zelda. Ocarina of Time maakte ook van deze monsters gebruik in plaats van realistische monsters. Het is niet de bedoeling dat je bang wordt van de monsters zoals in Resident Evil wel de bedoeling is. Het is eerder de bedoeling dat je de eindbaas ziet en dat je meteen zijn zwakke plek gaat zoeken. Als je realistische eindbazen krijgt, wordt het spel meer een dom "hack 'n slash" actiespel.

Ik denk trouwens dat The Wind Waker 2 het spel gaat worden dat Wind Waker 1 eigenlijk had moeten zijn. Er zijn zoveel ideeen in Wind Waker 1 die nog nauwelijks zijn uitgewerkt, zoals het oprapen van wapens van de vijand.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 18:23

ye-roon

knaak

Thijs schreef op 27 april 2004 @ 13:00:
[...]

In Zelda: Wind Waker wordt duidelijk gemaakt dat het verhaal zich altijd weer opnieuw voordoet, elke keer een andere Link. Het gaat er gewoon om dat de 'Hero of Time' eens in de zoveel tijd terugkeert om het evil te verslaan. Er is niet echt een duidelijke tijdlijn denk ik, elk avontuur staat gewoon weer los van elkaar.
Je spreekt jezelf al tegen :p Je zegt eerst dat het verhaal zich steeds op nieuwe voordoet, telkens met andere link, het 'hero of time' effect wat trug keert om het evil te verslaan. Vervolgens sluit je af met je af met: er is geen tijd lijn, alles is los van elkaar. Dus: eerst zeg je JA er is een timeline, alles heb met elkaar te maken, vervolgens conclusie: NEE er is geen timeline ....

Dat alles los van elkaar is ben ik niet met je eens. Er wordt namelijk al in WW gezegt dat de vorige hero of time het land verliet en dus dat zijn triforce stukje versprijd werd en meerdere stukjes over het land. Uit dat gegeven kun je concluderen dat er meerdere links zijn in dezelfde timeline. Alleen dan eerder en later in de tijd. Zoals wij, grof gezecht, nu bijna Koning Willem 4 hebben, na ong meer dan 100 jaar....

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

hier kun je lezen hoe de zelda-tijdlijn verloopt volgens mensen die er veeeeeeels te veel tijd in hebben gestoken

Er wordt echter duidelijk gemaakt dat "Link" een icoon is, een symbool van een held en een symbool van moed (vandaar ook het bijbehorende triforce stukje) het feit dat link altijd in 'n groen pakje loopt wordt op een bijna sarcastische manier verantwoord doordat het voor jongens van 11 "gebruikelijk" is om minimaal 1 dag rond te lopen en te ontdekken wat "moed" inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Thijs schreef op 27 april 2004 @ 13:00:
[...]Het gaat er gewoon om dat de 'Hero of Time' eens in de zoveel tijd terugkeert om het evil te verslaan. Er is niet echt een duidelijke tijdlijn denk ik, elk avontuur staat gewoon weer los van elkaar.
Euh, Link keert steeds terug, de hero of time niet :D (is een eenmalig grapje :P)
TWW speelt zich iig na OoT af.
OoT lijkt me kwa setting, omgeving etc zich af te spelen na LttP tijd. (is overigens maar een gokje, aangezien er niks over vaststaat. Ik vond zelf Ganon/Hyrule gewoon wat moderner aandoen in OoT tov LttP)

ZeldaUniverse ziet het trouwens tegenovergesteld van mij :P(LttP na OoT, Zelfs LttP na TWW)
vind ik erg raar, LttP heeft best wel een pre-Medieval sfeer, OoT redelijk Medieval, TWW wat ik hoor iets na Medieval (tenminste ik krijg zelf iets meer piraten/vikingen/etc idee bij screens enzo..)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2004 15:53 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MetroidPrime schreef op 27 april 2004 @ 14:19:
Ik snap niet waarom iedereen Hyrule Field zo fantastisch vind. Het is een groot leeg grasveld, meer niet. Het aantal monsters valt op een hand te tellen, dan vind ik de zee van The Wind Waker veel beter. Ze hadden op z'n minst een aantal Octorocks en Moblins in Hyrule Field kunnen laten rondlopen.
Hier ben ik het niet meer eens. Hyrule field spreekt veel meer aan, meer Zelda gevoel. Je heb ook meer bewingsvrijheid en de opbouw, dus niet in elk blokje een eiland, maar gewoon een groot veld dat alles aan elkaar linkt is veel leuker/beter. Hopelijk maken ze in WW2 gewoon weer grote open gedeeltes (wel gras) en dan stukken zee ertussen. Niet enkel zee-eiland-zee-eiland. Dit zorgt er ook voor dat de stukken waar je kan lopen heel erg klein zijn. Outset Iland is het grootste eiland en je ben zo naar de andere kant van het eiland. 8)7
Over Link als kind gesproken, Link is altijd een kind geweest en dat zal ook wel zo blijven, Ocarina of Time en Link's Adventure zijn daar de enige uitzonderingen op. Link komt namelijk voort uit de jeugd van Miyamoto. Hij speelde met zijn vrienden in de grotten in de buurt van zijn huis dat ze ridders waren die het kwaad moesten verslaan. Daarom is Link ook bijna altijd een kind.
Link moet gewoon link blijven, dus klein. Als je weer ervoor gaat zorgen dat je met volwassen link kan spelen, dan val je in herhaling. En dan maakt het me nog niks uit als hij kind is, past perfect.
Ook denk ik niet dat je realistische enge monsters wil zien, dan zie je straks alleen nog maar Resident Evil stijl eindbazen. Ik denk dat de huidige vijanden meer dan geschikt zijn voor een volwassen Zelda. Ocarina of Time maakte ook van deze monsters gebruik in plaats van realistische monsters. Het is niet de bedoeling dat je bang wordt van de monsters zoals in Resident Evil wel de bedoeling is. Het is eerder de bedoeling dat je de eindbaas ziet en dat je meteen zijn zwakke plek gaat zoeken. Als je realistische eindbazen krijgt, wordt het spel meer een dom "hack 'n slash" actiespel.
Helemaal mee eens.
Ik denk trouwens dat The Wind Waker 2 het spel gaat worden dat Wind Waker 1 eigenlijk had moeten zijn. Er zijn zoveel ideeen in Wind Waker 1 die nog nauwelijks zijn uitgewerkt, zoals het oprapen van wapens van de vijand.
Laten we het maar hopen dat hij beter wordt dan WW1. Je kon echt duidelijk zien dat het afgeraffeld was (waar is de water tempel ??) en dat ben ik nog nooit tegengekomen in een Zelda, en hopelijk is WW1 dan ook de enige uitschieter.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

my 2 cents op het geheel heb met veel plezier alle zelda's gespeeld en ben nu zelfs weer met deel 1 en 2 van de nes bezig.

En wat maakt het uit wat voor graphics ze gebruiken en wat voor tijdslijn het is. Het is tot nu toe altijd goed uitgepakt laten we lekker gaan lopen zeuren als het een keer tegenvalt (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Als the wind waker 2 het spel moet worden wat TWW 1 had moeten zijn dan mogen ze nog wel ff hard doorgaan want als ze daar die gigantische berg sidequests / dungeons / vijanden in willen stoppen dan mogen ze wel aan de slag gaan, dat is echt een huge ass stapeltje werk om te verrichten

... ik ga gewoon TWW weer spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door RSP op 27-04-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ze hebben twee jaar ofzo gehad voor alleen maar content als Dungeons / quests. Verder kun je ongeveer wel aannemen dat de dungeons die bij WW ontbraken hier wel inzitten, die waren volgens mij wel redelijk gevorderd maar nog niet af genoeg.

Maarja, ik heb ook niks tegen TWW... vond zelfs het zeilen niet verkeerd, maar toch heb ik er niks tegen als er meer land in zou komen, gewoon een paar eilanden die groter zijn als 1 vakje. Alleen dat Triforce zoeken was wat minder, maarja, met die Tornado song duurt dat ook niet lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

waar haal je vandaan dat ze 2 jaar hebben gehad voor de dungeons? ik zou zo'n planning ook wel willen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
tww speelt gewoon als een zompige vis in je hand. heerlijk!

* Fubaruba wacht met oordelen en tof doen tot de e3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
RSP schreef op 27 april 2004 @ 16:43:
waar haal je vandaan dat ze 2 jaar hebben gehad voor de dungeons? ik zou zo'n planning ook wel willen inzien.
Het team is begonnen met The Wind Waker II toen Wind Waker I af is. Dan hebben ze bijna 2 jaar gehad tegen de tijd dat het spel uit moet komen. Ze hebben over Wind Waker I ook 2 jaar gedaan, maar een groot deel van de tijd die daarin gestoken is, is om de engine te creeeren.

Over Hyrule Field nog even, Hyrule Field mist teveel typische Zelda dingen. Ik vind de Zelda feel dan ook compleet ontbreken op Hyrule Field, Termina Field is dan veel beter. Je hebt inderdaad de bewegingsvrijheid uit andere Zelda spellen, maar het aantal vijanden is bedroevend te noemen en de muziek haalt het niet bij de muziek van de andere Zelda spellen. Hyrule Field had veel beter kunnen zijn, als er tenminste wat meer vijanden zouden zijn en de Zelda-theme gebruikt zou zijn in plaats van de muziek die er nu is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Yup geef mij ook maar een groot varierend veld (dus zoals Hyrule Field uit OOT maar dan een stuk varierender) dan die miniscule eilandjes. Beste van beide werelden zou helemaal perfect zijn. Maar of het nou alles wordt wat we willen dat het wordt, het wordt zowieso een spel dat vele malen beter is dan de gemiddelde, dus ik wacht af :)

Ode aan MGS-TT trouwens. Net het spel uitgespeeld (11 uur) en ik heb het idee dat het spel dan pas begint. Je kent nu alle omgevingen dus nu kan je je pas echt lekker uitleven. Nu lekker alle dogtags verzamelen op alle moeilijkheidsgraden :D
De 'grapjes' die erin zitten zijn ook geniaal, zoals Revolver Ocelot: "And don't you even think about using autofire; I'll know!". En Psycho Mantis: "I can read your every thought! I see you like Nintendo games!" _/-\o_

Dit spel heeft echt de hoogste replay value die ik ooit gezien heb :)

edit:
typo's

[ Voor 9% gewijzigd door Ecco op 27-04-2004 18:18 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Was inderdaad meer gras dan vijanden .... had ook wat dichter op elkaar gekund .... nu kunnen ze het grafisch mooier inrichten, toen was die grafisch kracht er kennelijk nog niet, was erg saai, maar de dungeons zelf waren wel leuk. Maar ja, hetzelfde had ik met varen .... zag er wel mooi uit, maar ik vond het saai. Ja, geef mij maar dungeons, daar speel ik het voor ;).

Zo negatief hoeft er ook weer niet gedaan te worden, ik vond die 3D Zelda games tot nu toe allemaal top! Ik ga ook niet iedere game met Metroid Prime vergelijken, da;s nu eenmaal mijn fav. spel op de Cube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:32
Ik zag vandaag dat Medal of Honor Frontline voor €20,- te koop is.
Is dit de moeite waard?
Of is het een slecht slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

MaxBurn schreef op 26 april 2004 @ 21:23:
[...]

Heb denk ik helaas geen savegames meer van UHLE :) Dan nog, ik doe OoT nu voor de 4de keer ;) (Hiervoor al 3 maal uitgespeeld met alle hartjes etc, 1x n64, 2x UHLE, 1x GC nu) Het is best te doen hoor :D Mirror of Truth (of hoe dat ding ook heet) is toch niet zo heeeel ver in de game....
Mirror of Truth :? Mirrorshield is de laatste temple, Lens of Truth is de voorlaatste temple. Redelijk laat dus ;)
MaxBurn schreef op 27 april 2004 @ 11:00:
[...]
Zijn geen trolls, zijn netjes beargumenteerde punten voor/tegen realistisch/cell shaded...muhahaha
Dit:
[...]Begrijp me ni verkeerd, maar ik vind realistische stijl ala OoC en MM leuker spelen dan die cell shaded stijl. Ik was juist van: YES kid link gone, bring on adult link. En vervolgens gaat Miyamoto weer verder met kid link.
Noem jij goed beargumenteerd :?

Ik snap niet dat je bij OOT kan denken "Yes, kid link weg,", aangezien Link in de delen daarvoor steeds wél een kind was. Als je dus een hekel aan m hebt als kind, hoe kan je Zelda dan in de eerste plaats ooit leuk hebben gevonden :?

Ik snap trouwens ook het gegeil op Hyrule Field niet. Een grasmassa waar niets te doen viel. Geen vijanden behalve peahats en stall children (hoezo ik loop sneller dan een projectile-loze vijand), verder was er niets te doen. De zee is tenminste nog een beetje interactief, diversiteit aan vijanden, gezonken schatten en submarines waar je handige upgrades kunt halen.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21:11
ye-roon schreef op 27 april 2004 @ 14:31:
[...]

Je spreekt jezelf al tegen :p Je zegt eerst dat het verhaal zich steeds op nieuwe voordoet, telkens met andere link, het 'hero of time' effect wat trug keert om het evil te verslaan. Vervolgens sluit je af met je af met: er is geen tijd lijn, alles is los van elkaar. Dus: eerst zeg je JA er is een timeline, alles heb met elkaar te maken, vervolgens conclusie: NEE er is geen timeline ....

Dat alles los van elkaar is ben ik niet met je eens. Er wordt namelijk al in WW gezegt dat de vorige hero of time het land verliet en dus dat zijn triforce stukje versprijd werd en meerdere stukjes over het land. Uit dat gegeven kun je concluderen dat er meerdere links zijn in dezelfde timeline. Alleen dan eerder en later in de tijd. Zoals wij, grof gezecht, nu bijna Koning Willem 4 hebben, na ong meer dan 100 jaar....
Wat ik bedoel is: het zijn gewoon 'losse' avonturen (het ene avontuur borduurt niet echt verder op de volgende), wel in 1 timeline inderdaad, anders kan ie ook niet steeds terugkeren. :+ Wat ik wil zeggen is: die hele Zelda geschiedenis boeit niet echt hoe het zich afspeelt, welke Link er het eerst was en welke daarna, aangezien er toch geen rode draad in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Maar als/wanneer er een nieuwe zelda voor cube komt, hoop ik echt dat er een Timeline bij zit. Ik wil nou wel eens echt weten wanneer dit zich af speelt. Want de spellen zijn dus absoluut niet chronologisch. Ik wil gewoon meer weten over de hele zelda geschiedenis, wanneer wat afpseelt etc.
Misschien heb je hier iets aan:

Het verhaal achter The Legend of Zelda

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 27 april 2004 @ 18:59:
Ik snap niet dat je bij OOT kan denken "Yes, kid link weg,", aangezien Link in de delen daarvoor steeds wél een kind was. Als je dus een hekel aan m hebt als kind, hoe kan je Zelda dan in de eerste plaats ooit leuk hebben gevonden :?
Ik heb Link eigenlijk nooit als kind gezien hoor, zeg nou zelf, kun je dat uit die 8 en 16bit hoopjes pixels opmaken? Zelda II is als enige vrij duidelijk en daar vind ik Link er niet uitzien als een kind. Staat me ook bij dat het artwork hem vrij volwassen (tiener) afbeeldde. In OOT werd het door het switchen pas visueel duidelijk en in TWW wordt Link echt als klein kind weergegeven.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 27 april 2004 @ 19:31:
[...]
Ik heb Link eigenlijk nooit als kind gezien hoor, zeg nou zelf, kun je dat uit die 8 en 16bit hoopjes pixels opmaken? Zelda II is als enige vrij duidelijk en daar vind ik Link er niet uitzien als een kind. Staat me ook bij dat het artwork hem vrij volwassen (tiener) afbeeldde. In OOT werd het door het switchen pas visueel duidelijk en in TWW wordt Link echt als klein kind weergegeven.
Het is in A Link to the Past wel duidelijk dat Link een kind was. Link moest van zijn oom thuis blijven en gehoorzaamde zonder te vragen waarom. Als Link daar echt volwassen was geweest was hij wel met zijn oom zijn meegegaan in plaats van er stiekem zodra zijn oom weg was naar buiten sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 27 april 2004 @ 19:57:
Het is in A Link to the Past wel duidelijk dat Link een kind was. Link moest van zijn oom thuis blijven en gehoorzaamde zonder te vragen waarom. Als Link daar echt volwassen was geweest was hij wel met zijn oom zijn meegegaan in plaats van er stiekem zodra zijn oom weg was naar buiten sluipen.
Wat noem jij kind? Want in die situatie kan Link net zo goed 16 zijn, maar dat noem ik geen kind meer.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 18:23

ye-roon

knaak

ik heb geen hekel aan kid link, ik vind alleen dat helden ook oud mogen worden, en met OoC was dat gebuerd en hoopte dus ook het zo zou blijven, aangezien adult link nogal pwnde en zo. Beter als dat hoge piep stemmetje als je slaat... En alles word oud, daar dus ook, ok het is steeds een nieuw verhaal en nieuwe tijd, maar wat volwassener kan ook wel.

Zoals het geval was met Majora's mask, In majora's mask had link een wel degelijk ouder uiterlijk dan link in OoC, dus de tijd om naar Termina te reizen ging er dus zeker wel in zitten.

dus niet dat we met dezelfde piep jonge link gaan spelen in WW2, aangezien een boot tocht toch ook wel ffies duurt en zo, ander continent zoeken, toch zeker wel half jaar met een zeilboot. dus moeten ze em wel ouder maken ofc.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

MetroidPrime schreef op 27 april 2004 @ 17:27:Het team is begonnen met The Wind Waker II toen Wind Waker I af is. Dan hebben ze bijna 2 jaar gehad tegen de tijd dat het spel uit moet komen. Ze hebben over Wind Waker I ook 2 jaar gedaan, maar een groot deel van de tijd die daarin gestoken is, is om de engine te creeeren.
Je haalt 't dus gewoon uit de lucht? jammer... development van dit soort onderdelen loopt verder redelijk simultaan, een engine wordt ontworpen op papier en meestal kunnen de designers vanaf dat moment al van start gaan met het maken van de content. het maken van de gfx inclusief sfeerafbeeldingen zal naar mijn mening ongeveer zolang hebben geduurd als het opbouwen van de engine van the wind waker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[quote]Anoniem: 34169 schreef op 27 april 2004 @ 18:59:
Mirror of Truth :? Mirrorshield is de laatste temple, Lens of Truth is de voorlaatste temple. Redelijk laat dus ;)
Lens of truth, en ik heb nog 5 dungeons te gaan en heb de lens of truth..dus.. ;d (alleen wel 3x eerder uitgespeeld dus daarom dat ik meteen naar die lens ging denk ik..was er toch in de buurt, kan me niet herinneren hoe het de eerste keer ging, je kan hem in ieder geval vrijwel direct halen met de oudere link)
Dit:
bla
Noem jij goed beargumenteerd :?
notice de "muhahaha" , was niet serieus bedoeld.

Verder, Link is altijd kid, en dat moet, vind ik, wel zo blijven. een JONGE adult link vond ik ook wel leuk , in OoT.

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Net voor de eerste keer VJ uitgespeeld (adults), wat een heerlijk spel! Ik heb aan het eind de meeste tijd besteed aan Fire Leo, die heeft me denk ik wel 5 uur gekost (eindelijk lukte hij om 4:00 vannacht 8) ).

Echt een spel vol humor en stijl, zelfs de credits aan het eind zijn de moeite waard om te bekijken.

En dan "I am your father Silvia" _/-\o_ :+

Nu maar kijken wat ik ga doen... Er zijn meerdere opties open ;) of toch weer een andere disc???

* Twee Dee vindt zijn Cube liev O+

[ Voor 6% gewijzigd door Twee Dee op 27-04-2004 21:47 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Twee Dee schreef op 27 april 2004 @ 21:43:
Net voor de eerste keer VJ uitgespeeld (adults), wat een heerlijk spel! Ik heb aan het eind de meeste tijd besteed aan Fire Leo, die heeft me denk ik wel 5 uur gekost (eindelijk lukte hij om 4:00 vannacht 8) ).

Echt een spel vol humor en stijl, zelfs de credits aan het eind zijn de moeite waard om te bekijken.

En dan "I am your father Silvia" _/-\o_ :+

Nu maar kijken wat ik ga doen... Er zijn meerdere opties open ;) of toch weer een andere disc???

* Twee Dee vind zijn Cube liev O+
Dat stukje is echt briljant iid.
Dan zegt zij zo heel droog, tijdje erna, "That's not true, mommy said he died..."
En dan die stem, echt heel onschuldig. _/-\o_

Kan nie wachten op deel 2.
Vind het trouwens heel slap van Capcom dat zo hem op de PS2 uitbrengen.
Dan moeten ze de goed PS2 games (exclusieve) ook op de GC uibrengen, XB niet. ( :P ).
MetroidPrime schreef op 27 april 2004 @ 17:27:
[...]

Het team is begonnen met The Wind Waker II toen Wind Waker I af is. Dan hebben ze bijna 2 jaar gehad tegen de tijd dat het spel uit moet komen. Ze hebben over Wind Waker I ook 2 jaar gedaan, maar een groot deel van de tijd die daarin gestoken is, is om de engine te creeeren.

Over Hyrule Field nog even, Hyrule Field mist teveel typische Zelda dingen. Ik vind de Zelda feel dan ook compleet ontbreken op Hyrule Field, Termina Field is dan veel beter. Je hebt inderdaad de bewegingsvrijheid uit andere Zelda spellen, maar het aantal vijanden is bedroevend te noemen en de muziek haalt het niet bij de muziek van de andere Zelda spellen. Hyrule Field had veel beter kunnen zijn, als er tenminste wat meer vijanden zouden zijn en de Zelda-theme gebruikt zou zijn in plaats van de muziek die er nu is.
Hoezo is termina field beter, wat maakt het nou uit of er meerdere vijanden zijn??
Je ramt er toch zo overheen met je paard. :/
In OOT had je trouwens skeletten, big poe's en van die helikopter dingen.
En in MM had je die bubbel dingen, vogels, dino's en ratjes met bommen.
Daz er maar eentje meer.

[ Voor 40% gewijzigd door Vanitas op 27-04-2004 22:01 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Ik heb net een GC gekocht, met Need for speed Underground erbij... Ik heb het spel op de pc al gespeeld... helaas... ik ben nog opzoek naar een mooi actiespel of sportspel... iemand suggesties?

En welk van deze 2 is mooier: ssx3 / 1080 ?

Niet meteen met antwoorden komen zoals lees meer dit of dat... mun laatste console was een nintento 8bit O-) ben beetje eruitgeroest... plz give me nice games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

Heeft iemand trouwens de kans gehad om de nieuwe warppipe te proberen? Ziet er tof uit moet ik zeggen. Geen geklooi meer met op de website kijken wie er wil gamen. Gewoon een lijstje, poppetje aanklikken en gamen
http://www.warppipe.com/archives/000041.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
admiral schreef op 27 april 2004 @ 22:05:
Heeft iemand trouwens de kans gehad om de nieuwe warppipe te proberen? Ziet er tof uit moet ik zeggen. Geen geklooi meer met op de website kijken wie er wil gamen. Gewoon een lijstje, poppetje aanklikken en gamen
http://www.warppipe.com/archives/000041.html
Ik denk dat hier niemand nog WarpPipe 0.4 heeft getest, hij is nog niet gereleased. Ze zijn nog bezig om deze versie te testen. Ik heb zelf wel al een keer X-Link kai geprobeerd, dat werkt zeer eenvoudig. Je gaat een arena binnen en je kunt nadat je iemand gevonden hebt om mee te spelen je GameCube aanzetten. Je hoeft niet op connect te drukken binnen X-Link, je hoeft je alleen in dezelfde arena te bevinden. Ik had er alleen veel meer lag mee dan de huidige versie van WarpPipe.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 27-04-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

stef-o.nl schreef op 27 april 2004 @ 22:02:
Ik heb net een GC gekocht, met Need for speed Underground erbij... Ik heb het spel op de pc al gespeeld... helaas... ik ben nog opzoek naar een mooi actiespel of sportspel... iemand suggesties?

Niet meteen met antwoorden komen zoals lees meer dit of dat... mun laatste console was een nintento 8bit O-) ben beetje eruitgeroest... plz give me nice games _/-\o_
Ligt eraan waar je van houd. Denk dat je 1080 beter als een race spel kunt gaan zien en ssx3 als een stuntgame a la Tony Hawk. Wat betreft actie zit je bij 1080 wel goed.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 18:04
voor de liefhebbers burnout 2 is weer te bestellen @ frs voor 15€

was er kennelijk maar 1 :X

[ Voor 23% gewijzigd door Puc van S. op 27-04-2004 22:22 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

M1lamb3r schreef op 27 april 2004 @ 22:20:

vorige keer was ie trouwens toch 29.99?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik vind OOT toch nog steeds de beste Zelda game. Destijds waren het vooral de graphics, het geluid en alle nieuwe 3D gameplay, maar ook het verhaal, de sfeer de transformatie die Hyrule doormaakt in die zeven jaar tijd.

Je hebt het hele spel door steeds het gevoel dat je sterker en beter wordt, en dan op het einde sta je daar oog in oog met Ganondorf, helemaal charged up tegenover een enorm machrige en kwardaardige man die je gebruikte en je land verwoestte, je bent weken bezig geweest om bij hem te komen en nu sta je daar als een gelijkwaardige tegenstander, je terkt je zwaard en de strijd kan beginnen.

En als je dan eindelijk Ganon de pan in hebt gehakt plant je je mastersword in zijn hersenpan en verban je hem voor eens en voor altijd naar de sacred realm.

En dan later in TWW blijkt dat hij weer terug kwam en Hyrule alsnog in de verdoemenis stortte :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109824

Gezien de vele lovende reply's over Zelda games ben ik zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig geworden.

Ik ben zo'n beetje begonnen met gamen vanaf de NES (ook wel atari en msx maar nooit in bezit) maar ik heb nog nooit een zelda game gespeeld.

Als ik nu zou beginnen met een zelda game als The Wind Waker, ben ik dan te laat en ga ik de helft van het verhaal niet begrijpen of is een zelda spel erg toegankelijk voor gamers die het nooit hebben gespeeld?

Of is er een andere zelda game die ik als eerste zou moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
M1lamb3r schreef op 27 april 2004 @ 22:20:

Heb maar niet te veel hoop.
Ik heb em 2 weken geleden zoiets besteld.
Gister een anuleringsmail gekregen, ze kunnen hem niet leveren, en je geld wordt vandaag nog teruggeboekt. :(

** enne is Medal of honor Frontline de moeite waard? is het een leuk spel?**

[ Voor 10% gewijzigd door Pittie op 28-04-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Anoniem: 109824 schreef op 27 april 2004 @ 23:53:
Gezien de vele lovende reply's over Zelda games ben ik zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig geworden.

Ik ben zo'n beetje begonnen met gamen vanaf de NES (ook wel atari en msx maar nooit in bezit) maar ik heb nog nooit een zelda game gespeeld.

Als ik nu zou beginnen met een zelda game als The Wind Waker, ben ik dan te laat en ga ik de helft van het verhaal niet begrijpen of is een zelda spel erg toegankelijk voor gamers die het nooit hebben gespeeld?

ja de ocarina of time en majoras mask zijn allebei meestwerwerken. de snes versie van zeldda was ook erg leuk.

de windwaker is troep vergeleken met die spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 75298 schreef op 28 april 2004 @ 00:35:
[...]

ja de ocarina of time en majoras mask zijn allebei meestwerwerken. de snes versie van zeldda was ook erg leuk.
majora's mask nou niet bepaald hoor ...grappig maar niks vergeleken met OoT of LttP, denk dat TWW ook wel beter is maar die heb ik nog steeds niet gespeeld ;)

We lopen trouwens aardig richting het eind van dit GC Topic deel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 28-04-2004 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik vind Ocarina of Time en Majora's Mask eigelijk de slechte spellen uit de hele Zelda serie. Ze gaven me niet het oude vertrouwde Zelda gevoel wat ik bij de overige wel had, dit vond ik erg jammer. The WindWaker bracht voor mij wel het Zelda gevoel terug. En de Beste Zelda vind ik toch Zelda 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21:21

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 109824 schreef op 27 april 2004 @ 23:53:

Elke Zelda game heeft een op zichzelf staand verhaal. Het maakt in feite niet uit welke je eerst gaat spelen. The Wind Waker gaat opzich wel door op OoT, maar dit word netjes verteld in het spel zelf ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik moet Majora's mask nog steeds spelen. Wel al een keer aan begonnen maar toen boeide het totaal niet. Nu eerst maar eens Gladius kunnen neerleggen en dan kijk ik verder!

Over Gladius gesproken ;). Ik ben nog steeds enorm fan. Ik zit alleen nu helemaal aan mijn max (Amateur tier) en daar baal ik van aangezien mijn vechters nu niet door kunnen groeien. Ik heb ook nog geen opdrachten gekregen. Kun je die al in Imperia krijgen? en zijn ze een beetje de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Praat je wel met elke winkelier? In Imperia is zeker wel het een en ander te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Creepy schreef op 28 april 2004 @ 08:40:
[...]

Elke Zelda game heeft een op zichzelf staand verhaal. Het maakt in feite niet uit welke je eerst gaat spelen. The Wind Waker gaat opzich wel door op OoT, maar dit word netjes verteld in het spel zelf ;)
En dat is nou een van de mooie dingen van Zelda games. Elke game een los verhaal dat samen een groot verhaal is.

Het andere is dat ieder verhaal van zelda een zeer sterk verhaal is. Ik vond zelf het verhaal van eerste versies (zelda 1 ,2 & 3, Ocarina of Time en Adv. on Koholint Island ) het sterkst. Majora's mask, Oracle of ages/ seasons vond een beetje aan de slappe kant. The wind waker heb nog niet gespeeld :( . Moet ik ook maar eens snel doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 28-04-2004 09:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109824

Natuurlijk kan ik nu met emulator's aan de slag om alle zelda games te spelen maar ik vraag me af of die the legend of zelda collectors edition ook gewoon te koop is, en zo ja, waar?

voorlopig heb ik namelijk nog geen 4500 sterren om 'm te bestellen op de nintendo-vip site

Edit: ik zie dat je 'm nog steeds kan krijgen bij een abbo op ngamer. Toch maar eens over nadenken

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 28-04-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 109824 schreef op 28 april 2004 @ 10:41:
Natuurlijk kan ik nu met emulator's aan de slag om alle zelda games te spelen maar ik vraag me af of die the legend of zelda collectors edition ook gewoon te koop is, en zo ja, waar?

voorlopig heb ik namelijk nog geen 4500 sterren om 'm te bestellen op de nintendo-vip site

Edit: ik zie dat je 'm nog steeds kan krijgen bij een abbo op ngamer. Toch maar eens over nadenken
Je kunt hem alleen krijgen in een pakket samen met een GameCube en Mario Kart. Het spel is niet los te koop geweest. Je zou misschien op E-Bay of Marktplaats kunnen kijken of je de disc daar kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Twee Dee schreef op 28 april 2004 @ 08:53:
Praat je wel met elke winkelier? In Imperia is zeker wel het een en ander te doen.
Nee, nog zeker niet. Ik ben nu vooral bezig met het behalen van het regional tournamement om een tier omhoog te gaan. Nu ben ik gewoon experience aan het weggooien... Maar ik ben aan de andere kant ook bang dat ik dingen misloop door geen opdrachten te zoeken. Is het zo dat als ik regional champ ben dat ik dan niet meer in Imperia mijn gang kan gaan? Of is het zo dat ik na het regional championship zelf mag bepalen wanneer ik Imperia verlaat? Ik heb namelijk wel gehoord dat als je eenmaal weg bent dat je dan niet meer 123 terug kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Deddiekoel schreef op 28 april 2004 @ 13:01:
[...]
Of is het zo dat ik na het regional championship zelf mag bepalen wanneer ik Imperia verlaat? Ik heb namelijk wel gehoord dat als je eenmaal weg bent dat je dan niet meer 123 terug kunt...
Je kunt nog wel in Imperia blijven als je de Regional Championship hebt gehaald, maar elke keer als je dan een stad verlaat zal Usus je vragen of je naar de volgende Region wilt gaan en dat kan best gaan irriteren. Je kunt inderdaad blijkbaar pas terug naar Imperia als je in alle 4 de regios kampioen bent geworden, dus pas tegen het einde van het spel.

Ik zou dus zelf gewoon alles behalen in Imperia wat je wilt halen voordat je de Championship doet, dat scheelt weer wat "ignore Usus" momenten :)
Dat je geen Exp meer haalt voor al je chars is ook niet echt een probleem, waarschijnlijk heb je zo wel je hele school op level 5 met 1 exp tot level 6. In de volgende regio heb je na het eerste gevecht dus meteen iedereen op level 6. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dankzij het door mij zelf geschreven programma WebUpdateChecker(Copyright MetroidPrime 2004), heb ik gezien dat de sterrencatalogus net is geupdate. Er staan onder andere Beyond Good & Evil(die ik zelf meteen besteld heb), een horloge van Prince of Persie, Pokemon Pinball, Prince of Persia, Bubble Bobble Old & New, een zwarte GameCube en de Game Boy Player in.

Aangezien nu bewezen is dat mijn programmatje werkt met de sterrencatalogus, zal ik hem binnenkort releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:57

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Raah! Ik kom #@$% 205 sterretjes tekort om een GB Player te bestellen... Hij ligt er voor het grijpen, ik ben een keer op tijd met bestellen (nu nog 3 over), en dan komt het aan op 205 lousy stars! :(

Awwhell... nog 41 dagen inloggen op de site, en dan heb ik er eindelijk 5000. :P

Daarnaast ben ik zeeeeer geïnteresseerd in de UpdateChecker... gaat hij, bij enige kans, ook door een proxy heen (waarbij hij evt. zelfs de settings kan overnemen van Internet Explorer)?

[ Voor 26% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 28-04-2004 15:37 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 06-05 23:37

philipnorth

Zeg maar Danny

stef-o.nl schreef op 27 april 2004 @ 22:02:

mijn keuze zou op ssx 3 vallen, heb 1080 geleend van een collega en het boeide mij niet zo, t ziet er wel mooi uit hoor, maar het over the top gehalte van ssx 3 vind ik een stuk leuker :) en ssx 3 ziet er ook erg goed uit :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

WillyBubba kwam zowat klaar hier toen zn 1080 aangevraagd was bij nintendo.nl (insert kreet van extase hier)

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 28-04-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Waaaaaaaah net op tijd :D

1080 Avalanche besteld bij de Sterrencatalogus woei :)

(Alleen wel jammer dat dan een eventuele PacMan VS er niet meer bij kan vanwege te kort sterren nu maarja...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
iNSaNe-oNe schreef op 28 april 2004 @ 15:30:
Raah! Ik kom #@$% 205 sterretjes tekort om een GB Player te bestellen... Hij ligt er voor het grijpen, ik ben een keer op tijd met bestellen (nu nog 3 over), en dan komt het aan op 205 lousy stars! :(

Awwhell... nog 41 dagen inloggen op de site, en dan heb ik er eindelijk 5000. :P

Daarnaast ben ik zeeeeer geïnteresseerd in de UpdateChecker... gaat hij, bij enige kans, ook door een proxy heen (waarbij hij evt. zelfs de settings kan overnemen van Internet Explorer)?
Het programma is geschreven in Java, je kan dan in Java instellen dat de proxy van Internet Explorer overgenomen moet worden. Ik heb het alleen nog niet zelf met proxy getest.

Het programma wordt vrijgegeven onder de GPL omdat er code uit een ander programma inzit dat ook onder de GPL is vrijgegeven, dus je zou met enige kennis van Java zelf functionaliteit kunnen toevoegen.

Ik ben ook een server versie aan het maken die een mailtje(of een smsje) moet gaan sturen zodra een pagina is geupdate, maar het kan wel een tijdje duren voordat ik die af heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Willybubba schreef op 28 april 2004 @ 16:32:
Waaaaaaaah net op tijd :D

1080 Avalanche besteld bij de Sterrencatalogus woei :)

(Alleen wel jammer dat dan een eventuele PacMan VS er niet meer bij kan vanwege te kort sterren nu maarja...)
Pacman vs??? PACMAN VS?????
ik zie die er helemaal niet bij staan!!!

dáár heb ik nou juist mijn sterren voor bewaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Even een vraagje over MGS trouwens. Ik ben dogtags aan het verzamelen, alleen nu is er een kerel in de Armory die er alleen staat als je de sniper rifle ophaalt. Die ben ik dus vergeten af te pakken en nu staan er weer maar 2 mannetjes ipv 3. Kan ik die ene dogtag nog te pakken krijgen of moet ik dat hele stuk weer spelen?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Twee Burnout 3 vids. Woei! Vette game wordt dat zeg.

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/burnout3_042704__042704_001.jpgAfbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/burnout3_042704__042704_003.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zien wij er soms uit als insiders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

idd rofl :P heeft er iemand mirrors ofzo :3

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik ben geen Insider en kan ze gewoon bekijken hoor, stelletje prutsers :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

daFubar schreef op 28 april 2004 @ 18:51:
[...]

Pacman vs??? PACMAN VS?????
ik zie die er helemaal niet bij staan!!!

dáár heb ik nou juist mijn sterren voor bewaard!
Ik bedoelde dan ook, ALS die op de catalogus komt...

EDIT: Me too @ burnout 3 vids... en ik is ook geen insider. HINT: Mediaplayer ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Willybubba op 28-04-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Hier werkt het gewoon.

Oh wacht ik ben insider! *maniakale lach*

(lees: ik betaal geld voor die troep :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
we gaan alweer richting de 1000 posts in deel 43. Krijgen we een vernieuwde openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
D³ schreef op 28 april 2004 @ 20:15:
Ik ben geen Insider en kan ze gewoon bekijken hoor, stelletje prutsers :P
krijg nou wat :)
ach, ik verwende hoer wilde natuurlijk glansrijke quicktime :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

same here XD, ziet er weer erg cool uit.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

mmedia schreef op 28 april 2004 @ 21:20:
we gaan alweer richting de 1000 posts in deel 43. Krijgen we een vernieuwde openingspost?
Ik ben zelf op zich bereid flink te photoshoppen en dan samen met WillyBubba een nieuwe maken, maar dat kan denk ik beter na de eerstvolgende ivm tijd :) Dus iemand anders zin deze te doen? oude topic graphics + nieuwe inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

dubbelpost :S

[ Voor 97% gewijzigd door Max|Burn op 28-04-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Is er een verschil tussen een versie van Viewtiful Joe besteld bij Play.com (buitenland dus) en een versie gekocht in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Duitsers hebben zo hun eigenaardigheden. PC spellen in het duits .. geen geweld. bloed is groen enz. Nasynchronisatie op TV je kent het wel .. geldt dit ook voor duitse Gamecube games? De hoesjes zijn iig wel in het Duits, maar bijv als ik Zelda: The Windwaker in Duitsland koop, krijg ik dan duitse ondertiteling ipv engelse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Uhm ja, ik denk wel dat je duitse subs enzo krijgt. Dat weet ik trouwens zeker want zelfs de titel is in het Duits :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

daFubar schreef op 28 april 2004 @ 22:08:
[...]

krijg nou wat :)
ach, ik verwende hoer wilde natuurlijk glansrijke quicktime :P
Ik ook! En bij dat 2e filmpje kreeg ik een trailer van een film :? 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Copycat schreef op 28 april 2004 @ 23:35:
[...]

Ik ook! En bij dat 2e filmpje kreeg ik een trailer van een film :? 8)7
Misschien zag Burnout 3 er wel zo goed uit, dat het net een film leek 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 06-05 23:37

philipnorth

Zeg maar Danny

* philipnorth heeft sinds gisteren Super MonkeyBall weeeeeeeeeeee :D

en met z'n 3en dus monkey fight en monkey race zitten doen :)

leuk spel definitely :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Enige suffe met 3p is dat er dan 1 speler een half scherm heeft en de anderen een kwart (of was dat alleen bij SMB2?) Voordeel daarvan is weer dat de slechtste speler altijd het grotere scherm krijgt, ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:42

TdV

Pittie schreef op 28 april 2004 @ 00:05:
[...]

Heb maar niet te veel hoop.
Ik heb em 2 weken geleden zoiets besteld.
Gister een anuleringsmail gekregen, ze kunnen hem niet leveren, en je geld wordt vandaag nog teruggeboekt. :(
Ik kreeg net een mailtje dat de mijne verzonden is; ik had hem anderhalve maand geleden besteld en betaald...ach voor 15€ heb ik wel geduld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Over Burnout 3: ik vind de vonken iets TE. Verder ziet et er wel erg sweet uit :)
When Electronic Arts acquired the Burnout franchise, they announced the title for a release on the Playstation 2 and Xbox, much to the chagrine of Nintendo fans, who on the whole had thoroughly enjoyed the first two.

As you could imagine, a slight uproar followed -- even Nintendojo helped add some fuel to the protest by giving EA a poison mushroom in the appropriate box in the left column on our main page.

In any case, the (voracious) tenacity of fans like yourself has payed off, for Gamestop -- who is a genuinely reliable source -- is listing Burnout 3 for a release on GameCube this September, right alongside the other versions of the title. We'll gladly be providing you with all the gritty details come E3!

[ Voor 83% gewijzigd door Willybubba op 29-04-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
TdV schreef op 29 april 2004 @ 08:38:
[...]

Ik kreeg net een mailtje dat de mijne verzonden is; ik had hem anderhalve maand geleden besteld en betaald...ach voor 15€ heb ik wel geduld. :+
wat is de wereld oneerlijk verdeelt :(
Eerst had k em via marktplaats bestelt, bleek een oplichter te zijn. Dus geen Burnout 2 en €20,- lichter.
En opeens hadden ze em bij de FRS, maar die cancelen em. Die game is gewoon nergens te vinden in NL (alleen bij bol.com voor €70,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Pittie schreef op 29 april 2004 @ 12:00:
[...]
wat is de wereld oneerlijk verdeelt :(
Eerst had k em via marktplaats bestelt, bleek een oplichter te zijn. Dus geen Burnout 2 en €20,- lichter.
Meld oplichting altijd hier en hier.

[ Voor 28% gewijzigd door mmedia op 29-04-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 19:59

Booth

¯¯¯¯¯¯

Omg, dat zag er vet uit zeg :D
Is Burnout 2 nou ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Booth schreef op 29 april 2004 @ 12:16:
[...]

Omg, dat zag er vet uit zeg :D
Is Burnout 2 nou ook zoiets?
Ja, alleen dan met mindere graphics :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19

NoTimeRemains

I know

hoe kom ik bij die buizen met steam erop ? bij mgs

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 28 april 2004 @ 23:16:
Duitsers hebben zo hun eigenaardigheden. PC spellen in het duits .. geen geweld. bloed is groen enz. Nasynchronisatie op TV je kent het wel .. geldt dit ook voor duitse Gamecube games? De hoesjes zijn iig wel in het Duits, maar bijv als ik Zelda: The Windwaker in Duitsland koop, krijg ik dan duitse ondertiteling ipv engelse?
Geen idee, bij de EU versie van OOT kon je kiezen tussen Frans en Engels, maar met Duitse games heb ik geen ervaring. Het zou me niet verbazen trouwens, dus let op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Als je bovenin bent, bij die controlroom zeg maar, dan kan je helemaal naar de rechterkant van dat plateau rennen, en daar zie je een soort balkonnetje. Ga aan de reling hangen, laat je vallen en pak dat balkon daaronder weer vast. Daar op dat balkon zijn die buizen.

Zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

waarom lopen we burnout 3 te hypen terwijl hij niet eens verschijnt op de cube? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 06-05 01:06

Wom

RSP schreef op 29 april 2004 @ 15:11:
waarom lopen we burnout 3 te hypen terwijl hij niet eens verschijnt op de cube? :/
September wordt hier genoemd

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
RSP schreef op 29 april 2004 @ 15:11:
Zie een paar posts terug de post van Willybubba, Burnout 3 komt misschien toch naar de GC.

Voor degene die de nieuwe startpost wil maken, misschien is het leuk om een startpost te maken volledig in het teken van de E3, aangezien dat al over 2 weken is????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 42423 schreef op 28 april 2004 @ 23:16:
Windwaker heeft 4 (5?) ingebouwde talen waar je uit kan kiezen. Koop je het spel in Duitsland dan zal het in het Engels opstarten (mits je je Gamecube op Engels of Nederlands hebt ingesteld).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 29 april 2004 @ 15:15:
[...]

Zie een paar posts terug de post van Willybubba, Burnout 3 komt misschien toch naar de GC.

Voor degene die de nieuwe startpost wil maken, misschien is het leuk om een startpost te maken volledig in het teken van de E3, aangezien dat al over 2 weken is????????
Kweet het niet hoor, misschien is er over 2 weken alweer een nieuw topic, dat is niet onwaarschijnlijk, alhoewel deze een maand meeging. Ik ga er in ieder geval niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Sorry guys. I don't much like being the bringer of bad news. I'm merely trying to keep this -- what is false information -- from spiraling out of control until everyone believes it as true.

I happen to know Burnout 3 is not in development for GameCube. It's just not. So there's no point in speculating otherwise.

As for good news, look toward E3. You'll get to see the big guns. Metroid. Zelda. Paper Mario. Resident Evil 4. A surprise or two. Some sweet DS stuff. It's all good.

Matt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 06-05 01:06

Wom

Ik zal de volgende keer verder kijken dan mijn neus lang is ;)

Maare, je had die link ook best de eerste keer dat je reageerde kunnen geven hoor :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

AudiRS4 schreef op 29 april 2004 @ 15:31:
[...]

Ik zal de volgende keer verder kijken dan mijn neus lang is ;)

Maare, je had die link ook best de eerste keer dat je reageerde kunnen geven hoor :P
Matt is niet van EA maar hij weet meestal wel wat er aan de hand is. maar ik d8 dat EA een maand (ish) geleden al had aangekondigd dat burnout 3 niet voor de cube zou verschijnen, de movies komen ook van IGNPS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op 29 april 2004 @ 15:15:
[...]
WillyBubba en ik wilden een nieuwe maken,. maar voor deel 45, niet 44, dat redden we niet (zijn nu al over de 1000 posts) 45 moet dan echt nieuw worden ipv zelfde + inhoud update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Kom op, wie opent er even een nieuw deel? Copy/paste, klaar.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik had begrepen dat BurnOut 3 wel naar Cube komt. Stond ook op IGN meen ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.