Verwijderd
Tenzij MS weer de portomonee trektD³ schreef op 14 april 2004 @ 17:33:
[...]
Omdat SK dikke bagger is en Nintendo haar investeringen beter elders kan doen.
...SK is nu 3rd party en kan dus nog steeds GC games maken...

Verwijderd
Bandai
Digimon Rumble Arena 2 (GC)
Digimon World 4 (GC)
Blizzard
StarCraft: Ghost (GC)
Capcom
Killer 7 (GC)
Mega Man Anniversary Collection (GC, GBA)
Mega Man X Command Mission (GC)
Resident Evil 4 (GC)
Namco
Baten Kaitos (GC)
Tales of Symphonia (GC)
Natsume
Harvest Moon: A Wonderful Life 2 (GC)
Nintendo
Classic NES Series: Super Mario Bros. (GBA)
Classic NES Series: Excitebike (GBA)
Classic NES Series: The Legend of Zelda (GBA)
F-Zero 2: Legend of Falcon (GBA)
Mario Golf Advance Tour (GBA)
Mario Tennis (GC)
Metroid Prime 2 (GC)
Nintendo DS handheld system
Paper Mario 2 (GC)
Star Fox 2 (GC)
Silicon Knights title (GC)
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 (GC)
Square Enix
Kingdom Hearts: Chain of Memories (GBA)
God damn ik mag de lotto wel gaan winnen arghhhhhhhhh zeker 1500e

Gewoon naar de dixons,nedgame,bart smidt etc.. gaan kost de officiele rond de 30-35e en hij is elke cent waard trust memmedia schreef op 14 april 2004 @ 17:51:
Is dit de originele RGB kabel voor de Gamecube?
Zo nee, waar kan ik hem voor een goede prijs krijgen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 18:02 ]
Verwijderd
hoezo is Sillicon Knights troep? heb je alle Soul Reavers gespeeld? de mannier waarop die gasten een verhaal kunnen vertellen (zoals je ook in Eternal Darkness en Metal Gear TTT ziet, doet niemand beter. de intensiteit, en het altijd vette verhaalD³ schreef op 14 april 2004 @ 17:33:
[...]
Omdat SK dikke bagger is en Nintendo haar investeringen beter elders kan doen.
Situatie is wel iets anders dan bij Rare overigens. SK is nu 3rd party en kan dus nog steeds GC games maken, terwijl Rare exclusief 2nd party is gebleven, maar dan bij iemand anders. En itt SK maakt(e wellicht, hoop het niet) Rare goede games
Verwijderd
Nintendo kondigt vandaag een speciale Pokémon Pak aan. In de bundel zitten de volgende onderdelen:
Een GameCube met controller
Een 251 blocks memory card
GameCube Game Boy Advance linkkabel
Pokémon Colosseum
Pokémon Box
De Pokémon Colosseum Mega Pak zal net als Pokémon Colosseum op 14 mei in de Nederlandse winkels liggen. De bundel wordt voor €164,95 verkocht. Pokémon Colosseum zal ook een extraaje bevatten. Het spel wordt namelijk geleverd met een gratis 59 blocks memory card.
Verwijderd
Dat wordt zeker een gele GameCube + controller (Pikachu-kleuren) en wat is het nut van zowel een 251 blocks als een 59 blocks memcard? Klinkt overigens wel leuk voor de Pokémon-fan die alleen een GBA hebben (en natuurlijk ook Ruby/Sapphire) en geen GC. (ik ben een Pokémon fan mét GCVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:20:
Weet niet of dit al bekend was:
Nintendo kondigt vandaag een speciale Pokémon Pak aan. In de bundel zitten de volgende onderdelen:
Een GameCube met controller
Een 251 blocks memory card
GameCube Game Boy Advance linkkabel
Pokémon Colosseum
Pokémon Box
De Pokémon Colosseum Mega Pak zal net als Pokémon Colosseum op 14 mei in de Nederlandse winkels liggen. De bundel wordt voor €164,95 verkocht. Pokémon Colosseum zal ook een extraaje bevatten. Het spel wordt namelijk geleverd met een gratis 59 blocks memory card.
http://www.villagephotos.com/pubbrowse.asp?selected=851274
Multiplayer ziet er enorm lame uit
Net zoals Nintendo 4 jaar terug bedoel je?
Geen troep, dikke baggerVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:02:
hoezo is Sillicon Knights troep? heb je alle Soul Reavers gespeeld? de mannier waarop die gasten een verhaal kunnen vertellen (zoals je ook in Eternal Darkness en Metal Gear TTT ziet, doet niemand beter. de intensiteit, en het altijd vette verhaal![]()
Speaking of TTS, die game is 99% Kojima/KCEJ. Het enige wat SK heeft bijgedragen is een te late release en tegenvallende graphics. Ow ja laten we Mario en Yoshi niet vergeten.
[ Voor 7% gewijzigd door Dyxtra op 14-04-2004 19:43 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
De graphics zijn dan ook voor het grootste deel door Konami zelf gedaan. Hideo Kojima verdeelde de taken zo dat Silicon Knights alleen het programmeerwerk en de character models hoefde af te leveren. Het levelontwerp, de teksten enzovoort werden door Konami zelf geregeld, maar dit was al aan het begin van het project bekend gemaakt. Als je dus niet tevreden bent over The Twin Snakes, is dat eerder de schuld van Konami dan van Silicon Knights.D³ schreef op 14 april 2004 @ 19:39:
//edit: METROID PRIME 2 PICS!!
[...]
Net zoals Nintendo 4 jaar terug bedoel je?
[...]
Geen troep, dikke baggerNee, ik heb de Soul Reavers niet gespeeld. Die zijn ook niet uitgebracht in de 4 (of was het 5?) jaar dat SK 2nd party van Nintendo was dus niet relevant. Laten we het er op houden dat ik ED niks vind en teleurgesteld ben in de uitvoering van de taken die SK had toebedeeld gekregen mbt de MGSTTS remake.
Speaking of TTS, die game is 99% Kojima/KCEJ. Het enige wat SK heeft bijgedragen is een te late release en tegenvallende graphics. Ow ja laten we Mario en Yoshi niet vergeten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Programmeerwerk (waaronder ik ook het omzetten van de engine naar de Gamecube versta) en character models zijn dan ook dingen die me tegenvallen.MetroidPrime schreef op 14 april 2004 @ 19:53:
De graphics zijn dan ook voor het grootste deel door Konami zelf gedaan. Hideo Kojima verdeelde de taken zo dat Silicon Knights alleen het programmeerwerk en de character models hoefde af te leveren. Het levelontwerp, de teksten enzovoort werden door Konami zelf geregeld, maar dit was al aan het begin van het project bekend gemaakt. Als je dus niet tevreden bent over The Twin Snakes, is dat eerder de schuld van Konami dan van Silicon Knights.
f.k.a D³
Wel jammer dat die stem geen vrouwenstem is, want de clip doet voorkomen alsof de hoofdpersoon uitlegt wat'ie aan het doen is. Terwijl dat dus een vrouw moet zijn. Wel cool hoe de niet/wel game beelden door elkaar zijn gezet.
[ Voor 31% gewijzigd door JeroenB op 14-04-2004 20:28 ]
MP2 ziet er weer goed uit. Ik zie ook een plaatje van een evil Samus en...multiplayer optie. Als dat echt is, dan isset een sure-fire hit!D³ schreef op 14 april 2004 @ 19:39:
//edit: METROID PRIME 2 PICS!!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wat valt je dan tegen aan het programmeerwerk en de character models?D³ schreef op 14 april 2004 @ 20:27:
[...]
Programmeerwerk (waaronder ik ook het omzetten van de engine naar de Gamecube versta) en character models zijn dan ook dingen die me tegenvallen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben benieuwt naar wat we op de E3 te zien gaan krijgen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
En die andere game van ze .... Eternal Darkness, ja, je houdt er van of niet .... ikzelf vond het schitterend! Voor mij hoeft een vervolg niet als het meer van hetzelfde is, maar toch een goed spel. Kijk, als iemand het spel niet leuk vindt, ja, jammer dan, maar ik vind het goed.
Wat met Rare het geval was .... die ontwikkelden een game, maar volgens mij was het Nintedo die zei 'zo moet eht eruit gaan zien'. Da's wat anders dan zelf een game maken, uitbesteden heet dat .... ja ach, dan besteden ze het aan een ander uit, of doen het zelf. Voor mij games genoeg voor de Cube, kwaliteit >>>> kwantiteit.
Trouwens, een stukje muziek uit MGS deed me aan het Unreal muziekje denken, in het begin, openingsfilmpje dacht ik. Dezelfde muzeik die je bij UT2k4 in het 'menu scherm' te horen krijgt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 20:59 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dus toen viel mn oog op The Turtles!!! * flash back * met vrienden achter de computer de story mode doen op de ouwe nes! woohoo ik wil weer turtles. Zo nu even spelen om te kijken wat het is.
Nintendo leaflet 1
Nintendo leaflet 2
Damn zie die pic van MP2 met dat bos.
En krijgen we dan eindelijk Gamezero te zien en een nieuwe Rogue Squadron 4! En Burnout 3 komt toch naar de cube zo te zien en ook Timesplitters 3 is van de partij.
En jaja verrassing: Too Human! Zou het misschien dan toch een grap zijn een soort "Sanity effect" van SK en Nintendo.
Het kan dus fake zijn maar dat lijkt me zeer sterk zie bijv die pic van WW2 dat heb ik niet eerder gezien en ook MP2 etc.
[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 14-04-2004 22:21 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Gaaf, de toekomst ziet er goed uitschnumi schreef op 14 april 2004 @ 22:19:
Jaja mensen weer wat over de E3.Dit is wat van cube-europe en damn wat een vette games gaat Nintendo showen tijdens de E3!
Nintendo leaflet 1
Nintendo leaflet 2
Damn zie die pic van MP2 met dat bos.![]()
![]()
En krijgen we dan eindelijk Gamezero te zien en een nieuwe Rogue Squadron 4! En Burnout 3 komt toch naar de cube zo te zien en ook Timesplitters 3 is van de partij.
RE4
Timespillters 3
MP2
Zelda TWW2
Fire Emblem
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 22:31 ]
Zou wel een bijzonder goede fake zijn misschien kan iemand met photoshop skills er wat over zeggen?
Hmm, dat Silicon Knights Nintendo verlaat is dan heel erg plotseling gebeurd. De aanwezigheid van Too Human in de brochure lijkt erop te duiden dat tot kort geleden geen van beide partijen(Nintendo zeker niet!) de samenwerking wilde stopzetten. Dit steunt weer mijn theorie dat Konami met de hulp van Silicon Knights Twin Snakes op de PC/PS2/X-Box wil uitbrengen.schnumi schreef op 14 april 2004 @ 22:19:
Jaja mensen weer wat over de E3.Dit is wat van cube-europe en damn wat een vette games gaat Nintendo showen tijdens de E3!
Nintendo leaflet 1
Nintendo leaflet 2
![]()
En jaja verrassing: Too Human! Zou het misschien dan toch een grap zijn een soort "Sanity effect" van SK en Nintendo.![]()
Het kan dus fake zijn maar dat lijkt me zeer sterk zie bijv die pic van WW2 dat heb ik niet eerder gezien en ook MP2 etc.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 14-04-2004 22:36 ]
Owh mijn god lolschnumi schreef op 14 april 2004 @ 22:19:
Nintendo leaflet 1
Nintendo leaflet 2
![]()
En jaja verrassing: Too Human! Zou het misschien dan toch een grap zijn een soort "Sanity effect" van SK en Nintendo.![]()
Als dat waar is en zoals het er nu uitziet is dat ook wel zo, anders is het echt een mooie hoax.
- Geist
- Fire Emblem
- ToS
- RS4
- Game Zero
- RE4
- TWW 2
- Paper Mario 2
- Metroid Prime 2
- Too Human
- Hope
Ik kan alleen maar zeggen Nintendo is teh Doomed
edit: Hmm er is wel iets wat mij op valt van de leaflet. Als je het plaatje bekijkt van Metroid Prime 2 zie je de oude visor indeling terwijl je de pic die je hier kan vinden (scans) toch duidelijk een nieuwe indeling ziet en andere kleuren...
http://www.villagephotos...._=8513368&selected=851274
[ Voor 12% gewijzigd door Koffiezuiper op 14-04-2004 22:40 ]
Verwijderd
Daarom blijft het afwachten of het nu fake of real is. Maar ga maar uit van het ergste.
Instabiele framerate en de models waren gewoon niet uhh goed gemodeld (Meryl bijv.)MetroidPrime schreef op 14 april 2004 @ 20:48:
Wat valt je dan tegen aan het programmeerwerk en de character models?
//edit moet zeggen dat ik weer enorme zin in de E³ chaos krijg, ben weer van de partij in IRC rond die dagen
[ Voor 14% gewijzigd door Dyxtra op 14-04-2004 22:47 ]
f.k.a D³
Ik zou zeggen, houd het spel nog een tijdje. Probeer het nog een paar keer en laat je meeslepen in het verhaal. Als je na drie dagen nog niet in het verhaal zit of je vind er geen reet aan, dan zal ik je niet tegenhouden om het te verkopen (doe ik toch al niet). Maar het zal erg jammer zijn als je Metal Gear moet missen, want het verhaal is zo ijzersterkspaceboy schreef op 14 april 2004 @ 21:54:
Nou ik heb MGS:TTS nu ook 2 dagen en hij valt me ook vies tegen. Het sneak-werk is gewoon niet aan mij besteed. Het schieten met wapens (heb alleen nog de M9) is ook zo onhandig dat je dat wel laat. Ik heb er ook nog 's veel te veel voor betaald (65E) maar als iemand een redelijk bod doet heb ik 'm te koop. Ik hoef 'm niet eens uit te spelen. Erg jammer en doodzonde van m'n geld.
Iedereen geilt elkaar lekker op met nieuwe screens. Wat ziet mijn oog
Ik ben zeer benieuwd, nog niet naar MP2, WW2 of zelfs Star Fox 2 of Paper Mario 2. Nee, ik ben erg benieuwd naar Hope, Geist, Second Sight, Donkey Konga en Fire Emblem. Hopelijk zetten ze iets nieuws neer in het hele gamegebeuren. MP2, WW2 enz. koop ik toch wel, maar ik ben bang dat ik uiteindelijk lichtjes teleurgesteld zal gaan worden. Zal namelijk niet de eerste keer zijn deze generatie.
Maar laten we het van de positieve kant zien
Tevens kreeg ik vandaag mijn Hori pad en Emerald controller binnen van Play-Asia.com. Anderhalve week heeft het geduurd, vrij netjes al zeg ik het zelf. Verpakking van de controllers is wel helemaal verkreukeld, maar dat moet je denk ik kunnen verwachten als het in een envelop wordt verstuurd.
Edit: OK, geflesd. En niet zo'n beetje ook
Yamauchiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! Waar heb jij gezeten man?yamAUchi schreef op 14 april 2004 @ 23:11:
hey dat hope ziet er cool uit .. is dat een rpg ofzo ?
.. hmmz .. zal rond mei dan ook maar ff op irc komen ;P
[/offtopic]
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 14-04-2004 23:27 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
.. hmmz .. zal rond mei dan ook maar ff op irc komen ;P
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
daFubar schreef op 14 april 2004 @ 23:52:
hmz. hope? nog nooit iets van gehoord.... over een maandje is het weer een filmpjesfestijn voor elke game nerdwoei!
* Willybubba hoopt
En Factor 5... tjah. Die deden toch alleen die Rogue Squadron dingen? Boeide mij toch al niet.
EDIT: Op E3 flyer staat ook een plaatje van Rogue Squadron 4...
NOG MEER EDIT:
Verwarrende berichtgeving op het internet kan voor behoorlijke opschudding zorgen. Vandaag hield Factor 5 de gemoederen behoorlijk bezig, dankzij een nieuwsbericht op het befaamde IGN.
IGNcube wist gisterenavond te melden dat Factor 5 niet langer aan Nintendo GameCube games werkt, maar bezig is met games op 'andere platformen'. De populaire Amerikaanse gamessite 'vergat' er helaas bij te vermelden dat Factor 5 al bezig is met games voor de volgende generatie. Dankzij deze gebrekkige berichtgeving speculeerden vele gamessites en hun aanhang over Factor 5 games op PS2 en Xbox, wat natuurlijk gepaard ging met het standaard 'Nintendo is d00med'-verhaal.
Gelukkig is er ook nog die andere grote Amerikaanse gamessite, GameSpot, die zijn journalistieke zaakjes over het algemeen beter op orde heeft. Zo ook nu. In een uitgebreid bericht laat GameSpot Julian Eggebrecht aan het woord. Als reden voor het niet langer ontwikkelen van GameCube games, geeft hij:
"It is simply because we have moved into next-generation development"
Daarmee ontzenuwt Eggebrecht in één klap alle speculatie en oproer. Hoewel hij geen specifieke platformen noemt, waarvoor Factor 5 op dit moment ontwikkelt, laat hij wel weten onder de indruk te zijn van Nintendo DS en de opvolger van GameCube.
"We are extremely excited about both DS and GCNext, so any talk of us abandoning Nintendo platforms altogether is just not true"
Het is dus goed mogelijk dat Factor 5 games in ontwikkeling heeft voor Xbox Next, PS3 of PSP, maar wij achten de kans erg groot dat Eggebrecht en zijn team ook 'gewoon' bezig zijn met een game voor GCNext.
[ Voor 93% gewijzigd door Willybubba op 15-04-2004 08:58 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik wil niet vervelend doen, maar de soul reaver serie komt van crystal dynamics. Alleen "Blood omen: legacy of kain" (het allereerste deel in de serie over Kain) is van SK.Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:02:
[...]
hoezo is Sillicon Knights troep? heb je alle Soul Reavers gespeeld? de mannier waarop die gasten een verhaal kunnen vertellen (zoals je ook in Eternal Darkness en Metal Gear TTT ziet, doet niemand beter. de intensiteit, en het altijd vette verhaal![]()
Daarnaast vind ik ED nog steeds een van de beste GC games en ik ben ook erg benieuwd naar MGS. hij is hier in de buurt alleen totaal uitverkocht dus dat zal nog wel ff wachten worden.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Die paarse moet je gewoon een aantal keren raken met je opgeladen Wave Beam en die gele een aantal keren met een opgeladen Power Beam... Niks moeilijks aan eigenlijk hoortjempjun schreef op 15 april 2004 @ 11:05:
Gister een nieuwe poging MP gewaagd. Heb de phazon mines nu al tig-tig keer geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Hoe kom ik snel van die paarse en gele space pirates af? Die paarse kosten me nu mijn hele missile-voorraad met de wave-beam en die gele heb ik niet eens een taktiek voor... Ik eis een save punt na elke 10 meter
Gewoon blijven bewegen en schieten.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Mijn taktiek was altijd gewoon zonder missiles. Die paarse met de wavebeam gewoon aan gort knallen terwijl je hun schoten ontwijkt. Die gele op dezelfde manier maar met de power boeam. Nooit veel last van gehadtjempjun schreef op 15 april 2004 @ 11:05:
Gister een nieuwe poging MP gewaagd. Heb de phazon mines nu al tig-tig keer geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Hoe kom ik snel van die paarse en gele space pirates af? Die paarse kosten me nu mijn hele missile-voorraad met de wave-beam en die gele heb ik niet eens een taktiek voor... Ik eis een save punt na elke 10 meter
Hmm Twee Dee was me voor
[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 15-04-2004 11:26 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Je doet je naam recht. Factor 5 bedoeld met 'andere platformen' de Nintendo DS en de GCNext.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 12:10 ]
Verwijderd
Klopt maar Cristal Dynamics heeft de Soul Reaver franchise gejat van SK is nog een hele rechtzaak om heen geweest!rajackar schreef op 15 april 2004 @ 09:57:
[...]
Ik wil niet vervelend doen, maar de soul reaver serie komt van crystal dynamics. Alleen "Blood omen: legacy of kain" (het allereerste deel in de serie over Kain) is van SK.
Daarnaast vind ik ED nog steeds een van de beste GC games en ik ben ook erg benieuwd naar MGS. hij is hier in de buurt alleen totaal uitverkocht dus dat zal nog wel ff wachten worden.
Mocht het nou zo zijn dat Nintendo de rechten heeft van ED en ze wilde dat SK een vervolg zou maken en SK dat niet wilde en Nintendo toen naar een ander dev is gegaan om ED2 te maken ( wat een rumor is) dan kan ik me goed voorstellen dat ze 3rd party gaan!
Over Turtles: ik heb hem zelf ook gekocht, erg cool spel.
Heb gister ook nog ff Eternal Darkness voor 10 euro bij de Makro weggeplukt, wat een bizarre game.
Edit: over dat filmpje dat je een mannenstem hoort: bij het eerste deel (Metroid uit 1986) word je ook op het verkeerde been gezet. In de handleiding staat overal "he" ipv "she". Het is de 'verrassing' dat het later toch een vrouw blijkt te zijn, misschien dat ze bij Metroid Prime dit ook hebben geprobeerd te doen, alhoewel het nu natuurlijk wel algemeen bekend is dat het een vrouw is.
[ Voor 20% gewijzigd door Thijs op 15-04-2004 12:38 ]
Verwijderd
Ik had hem voor 50 euro, scheelt al weer wat. Ik vind hem wel goed, retemoeilijk, maar dat zal per persoon verschillen. Ik wil wel toevoegen, dat ik Splinter Cell qua control, gameplay, camera, etc .... stukke beter vind. Maar ik vind MGS niet slecht, het is gewoon anders, en in mijn geval moeilijker. Dat tegen de muur aan staan hadden ze wel een knoppen combo aan mogen geven, reteirritant iedere keer als je aan het lopen bent, zet 'ie zich automatisch tegen de muur aan .... dat bedoel ik met het verschil Splinbter Cell/MGS.spaceboy schreef op 14 april 2004 @ 21:54:
Nou ik heb MGS:TTS nu ook 2 dagen en hij valt me ook vies tegen. Het sneak-werk is gewoon niet aan mij besteed. Het schieten met wapens (heb alleen nog de M9) is ook zo onhandig dat je dat wel laat. Ik heb er ook nog 's veel te veel voor betaald (65E) maar als iemand een redelijk bod doet heb ik 'm te koop. Ik hoef 'm niet eens uit te spelen. Erg jammer en doodzonde van m'n geld.
Verwijderd
Maar als de E3 geweest is dan zullen er mooie verslagen en persberichten te lezen zijn dusseee . . . Wanneeeeeer???
[edit]
Ik kan toch zweren dat ik vanmiddag niet de homepage van de E3 heb gezien... Bovenaan notabene

[ Voor 16% gewijzigd door Twee Dee op 15-04-2004 17:49 ]
Verwijderd
Ik zie dit anders. Ik denk niet dat ze MGS:TTS op andere platformen willen uitbrengen. Maar dat Konami wil dat SK MGS4 maakt en die moet ook op de PS2/PS3 uitkomen (en natuurlijk op een Nintendo console!).MetroidPrime schreef op 14 april 2004 @ 22:35:
[...]
Hmm, dat Silicon Knights Nintendo verlaat is dan heel erg plotseling gebeurd. De aanwezigheid van Too Human in de brochure lijkt erop te duiden dat tot kort geleden geen van beide partijen(Nintendo zeker niet!) de samenwerking wilde stopzetten. Dit steunt weer mijn theorie dat Konami met de hulp van Silicon Knights Twin Snakes op de PC/PS2/X-Box wil uitbrengen.
In Everything or Nothing moet je ook een knop indrukken om tegen een muur aan te leunen. Dit werkt alleen zo enorm slecht dat ik liever zie dat je automatisch tegen een muur aanleunt. Ik heb al die ophef rond Splinter Cell nooit zo erg begrepen. Ik heb de demo van deel 1 gespeeld en vind MGS 1 en 2 echt veel beter spelen dan Splinter Cell.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 12:54:
[...]
Ik had hem voor 50 euro, scheelt al weer wat. Ik vind hem wel goed, retemoeilijk, maar dat zal per persoon verschillen. Ik wil wel toevoegen, dat ik Splinter Cell qua control, gameplay, camera, etc .... stukke beter vind. Maar ik vind MGS niet slecht, het is gewoon anders, en in mijn geval moeilijker. Dat tegen de muur aan staan hadden ze wel een knoppen combo aan mogen geven, reteirritant iedere keer als je aan het lopen bent, zet 'ie zich automatisch tegen de muur aan .... dat bedoel ik met het verschil Splinbter Cell/MGS.
Zoals Twee Dee zegt, die paarse met een charged Wave Beam shot (hoeft niet voluit te chargen) stunnen, dan zijn ze een piece of cake. Power Troopers kom je tegen in situaties tegen waar je je goed kunt verschuilen. Wat ik dan doe bij min% runs is chargen, ff om een hoekje peepen en een Charged Shot of in jouw geval een Super Missile afvuren. Repeat tot ze dood zijn. Zo word je nooit geraakt.tjempjun schreef op 15 april 2004 @ 11:05:
In de PAL versie kun je Beam Pirates ook met een Power Bomb omver leggen zag ik. Al heb je nog geen PBs in het eerst deel van de Mines natuurlijk, tenzij je aan het Sequence Breaken bent. Tip voor de terugreis dan maar
Nog een tip: ergens in de Mines kom je een halfpipe tegen met Puffers die uit het plafond komen. Als je in het gangetje naar de volgende ruimte gaat staan (Met die Ice Beam deur) heb je geen last van het gas (beetje lomp
f.k.a D³
Verwijderd
Ieder zijn meningMetroidPrime schreef op 15 april 2004 @ 17:07:
[...]In Everything or Nothing moet je ook een knop indrukken om tegen een muur aan te leunen. Dit werkt alleen zo enorm slecht dat ik liever zie dat je automatisch tegen een muur aanleunt. Ik heb al die ophef rond Splinter Cell nooit zo erg begrepen. Ik heb de demo van deel 1 gespeeld en vind MGS 1 en 2 echt veel beter spelen dan Splinter Cell.
Na 15 dagen is mijn 15 dagen geleden verstuurde timesplitters2(2x) NIET ontvangen.
ik mailde dus hierover..moet je nu eens zien wat PLAY.com FLIKT.
--
Dear Misja
Thank you for your email
We are very sorry to hear that you have not received your orders.
When an item goes missing we would usually offer a free replacement to you, but unfortunately this product is now unavailable and so we have only been able to refund the original cost of the 2 items back to your credit/debit card.
Should you receive the missing copies in the future, we would be very grateful if you would notify us, but in the meantime please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter.
Kind regards
Play
--
Punt is: Timesplitters 2 is WEL verkrijgbaar(ok zo te zien sinds NET ineens "Sold Out" (18,- GBP), het stelletje flikkers (ja ben echt boos) willen gewoon onder de easter deal uitkomen (VOOR DE TWEEDE KEER, WAVEBIRD)
Wat kan ik hier aan doen? dit is gewoon schandalig en ik wordt nu 2x binnen 2 weken genaaid door dat schandalige %$^%&%& bedrijf.
mn Reply:
--
Hi,
This is probably the last time ive done business with the likes of you.
FIRST u cancel my wavebird orders, NOW u cancel both my timesplitters 2 orders which were PAID FOR.
Bottom line: it seems impossible to order anything from you without some kind of stupid problem.
I hope for you TS2 will NEVER be in stock again, if it will be, I will mail again to demand my two games.
Bye
--
Eerste mail die ik tikte ontplofte ik gewoon, daarna maar een kort mailtje gemaakt...
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2004 20:49 ]
Verwijderd
[Nieuws] Ubi's E3 line-up
Het Franse Ubisoft heeft haar line-up voor de E3 van dit jaar bekend gemaakt...
Ubisoft timmert de laatste tijd hard aan de weg. Na een indrukwekkende line-up (ook voor GameCube) de afgelopen seizoenen, werkt men nu alweer aan een heel stel nieuwe titels. Een groot deel van deze titels zal op de aankomende E3 beurs in mei getoond worden aan pers en publiek.
Vandaag gaf Ubisoft een lijst vrij met de namen van de spellen die het bedrijf op de E3 zal tonen. Het gaat om de volgende titels:
Prince of Persia: The Sands of Time 2
Far Cry Instincts
Tom Clancy's Ghost Recon 2
Brothers in Arms
Playboy: The Mansion (jaja, ook voor GameCube!)
Settlers 5
Rocky Legends (vervolg op het verrassend goede Rocky)
Pacific Fighters
Silent Hunter III
The Dukes of Hazzard: The Return of General Lee
De exacte platformen van de games op de lijst zijn nog niet bekend, maar van een aantal weten we vrijwel zeker dat ze op de Cube komen en van een aantal anderen lijkt het ons vrijwel uitgesloten. Desalniettemin melden we gewoon alle games, want je weet maar nooit in dit multiplatform tijdperk.
Naast deze titels heeft Ubisoft vast nog wel een verrassingstitel voor ons in petto. Een nieuwe Rayman, een vervolg op Beyond Good & Evil of iets totaal anders? We zullen het weten tijdens de E3, die op 12 mei aanstaande begint. CubeZone houdt je helemaal up-to-date!
het is email, dan let ik niet zo op leestekens etc jij wel dan.
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2004 20:57 ]
Verwijderd
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
blijf wel rustig op zich..lichtelijk pissed..vind t ondertussen een schraal bedrijf worden.GolbeZeromus schreef op 15 april 2004 @ 21:00:
Okee Maxburn, je vooral laten leiden door gevoelens.
ik mail dus eerst netjes of ze kunnen uitzoeken waar het blijft, reply is ja je orders zijn gecancelled (
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2004 21:16 ]
Die metalen deelen, ruimte achtig oid, zien er saait uit.
De andere zien er wel weer mooi uit.
Hopelijk komen er meer van die temple, grotten enz in voor.
Dax tenminste metroid sfeer.
De multiplayer functie ziet er echt niet uit.
En weer alleen speelbaar via GBA.

Denk trouwens niet dat dat echt is, laten we het iig maar hopen.
@ Maxburn:
Gewoon een kogelbrief sturen, met je eisen erbij. (
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
This is the Way.
Hoe kom je erbij dat je een GBA nodig hebt voor de multiplayer mode? Ik heb het nog nergens gelezen en het lijkt mij zeer onhandig gezien de controls van Metroid Prime.Vanitas schreef op 15 april 2004 @ 21:53:
Metroid Prime 2 ziet er neit echt speciaal uit.
Die metalen deelen, ruimte achtig oid, zien er saait uit.
De andere zien er wel weer mooi uit.
Hopelijk komen er meer van die temple, grotten enz in voor.
Dax tenminste metroid sfeer.
De multiplayer functie ziet er echt niet uit.
En weer alleen speelbaar via GBA.![]()
Denk trouwens niet dat dat echt is, laten we het iig maar hopen.
@ Maxburn:
Gewoon een kogelbrief sturen, met je eisen erbij. ()
Tot nu toe lijkt het erop dat de multiplayer een soort artifact hunt wordt, in het multiplayer screenshot zie je dat een van de Samussen op een Chozo artifact afrent. De multiplayer mode hoorde volgens Miyamoto ook al in Metroid Prime te zitten, maar is hier uit gehaald vanwege tijdgebrek. Ze hebben het dus al heel lang in ontwikkeling. Hopelijk gaat Retro dit keer wat grondiger te werk met het debuggen, zodat er minder bugs voor de Europese release eruit gehaald moeten worden, zodat het spel hier sneller wordt uitgebracht.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 15-04-2004 22:07 ]
Ik heb precies hetzelfde gehad met play.com. Mijn wavebirds gecancelled en van de 2 time splitters is er zogenaamd maar 1 gearriveerd. Ik vermoed dat ze die andere nooit verzonden hebben. Ik heb ze maar gemaild en kreeg precies dezelfde mail als de hierbovenstaande. Ze zeggen dat het produkt "has gone missing" yeah rightMaxBurn schreef op 15 april 2004 @ 20:37:
IK BEN FURIEUS OP PLAY
Na 15 dagen is mijn 15 dagen geleden verstuurde timesplitters2(2x) NIET ontvangen.
ik mailde dus hierover..moet je nu eens zien wat PLAY.com FLIKT.
--
Dear Misja
Thank you for your email
We are very sorry to hear that you have not received your orders.
When an item goes missing we would usually offer a free replacement to you, but unfortunately this product is now unavailable and so we have only been able to refund the original cost of the 2 items back to your credit/debit card. Bah
Should you receive the missing copies in the future, we would be very grateful if you would notify us, but in the meantime please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter.
Kind regards
Play
Play.com heeft heeft bij mij afgedaan, zo ga je niet met klanten om en dergelijke acties is gewoon mensen blij maken met een dooie mus!
HO... reply hierboven niet gezien... dan is er meer aan de hand geweest. easter deals waren wat gewilder dan ze dachten denk ik...
[ Voor 20% gewijzigd door Willybubba op 15-04-2004 22:32 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als iemand nog een $5 dollar coupon wilt hebben van Playasia.com moet ie mij maar even mailen. Want ik denk niet dat ik die nog ga gebruiken. Niet omdat het een slechte zaak is of zo, maar ik zou mijn god niet weten wat ik ervandaan zou moeten halen. Dus bestel je minimaal voor 40$ en voor 30 mei, mail mij dan even, dan krijg je $5 extra off.
[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 15-04-2004 22:31 ]
Verwijderd
Bij mij gebeurde precies hetzelfde... toevalWillybubba schreef op 15 april 2004 @ 22:28:
@ Maxburn... ik vind dat je misschien ook wel wat hard reageert... iest waar ze waarschijnlijk niks aan kunnen doen, en ze betalen je nog wel terug. Die dingen zijn kewijt geraakt bij het vervoer. Niet hun fout... ze kunnen ook zeggen, ga maar zeuren bij de post. DAT is pas schraal.

Dat is het hele punt, er staat niet wat er gebeurt is. Lijkt haast of er niks verzonden is ook al zeiden ze van wel. "Normaal" tracen ze hun parcel, zeggen ze zelf..nu..cancellen ze eenzijdig.(niet van o, het pakketje is daar en daar gestrand ofzo) Het irritante is gewoon dat ze voor de 2de keer mij niet een paar oplossingen bieden ofzo, maar meteen voor me beslissen ( ? ).Willybubba schreef op 15 april 2004 @ 22:28:
Die dingen zijn kwijt geraakt bij het vervoer. Niet hun fout... ze kunnen ook zeggen, ga maar zeuren bij de post. DAT is pas schraal..
als ze nou zeggen je kan a: geld terug krijgen b: een maand wachten.
Nee het wordt meteen A. (alsof TS2 nooit meer "in stock" komt? lijkt me erg sterk)
Trouwens, een bedrijf wat zegt zoek het uit met de post kan een belletje van master card verwachten wegens fraude. hoe een produkt naar de klant komt is het probleem van de leverancier/winkel, niet van de klant.
ps: (missing, waar dan? wat kwam eruit met parcel tracing? het antwoord kwam zo snel dat het mij sterk lijkt dat ze uitgezocht hebben waar het pakket is gebleven)
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2004 22:40 ]
Eerlijk gezegd denk ik inderdaad dat TS2 niet meer gepersd wordt. Het spel is inmiddels al anderhalf jaar uit of zo. Tevens denk ik ook niet dat Eidos de fabriek nog even aanslingerd om nog even een exemplaar voor MaxBurn te persen. Het klinkt misschien sarcastisch/gemeen van mij, mar zo bedoel ik het echt niet. Ik denk net als jij dat ze ze gewoon niet meer hebben.MaxBurn schreef op 15 april 2004 @ 22:38:
[...]
Nee het wordt meteen A. (alsof TS2 nooit meer "in stock" komt? lijkt me erg sterk)
Moeten ze vooral zeggen dat ie verstuurd is, wat volgens mij echt NIET zo is. Stel leugenaars gewoonGolbeZeromus schreef op 15 april 2004 @ 22:46:
[...]
Ik denk net als jij dat ze ze gewoon niet meer hebben.
Fary Cry Instincts, eerder een spinoff op Far Cry 1 denk ikHidde schreef op 15 april 2004 @ 23:57:
Far Cry? Wordt dat de console versie? Of FC2?
Verwijderd
En dan nu resident evil... Jeeeezus wat cool! Dit had ik eerder moeten weten, ecccht! Er is niets meer over van het orgineel! Op de plekken waar je denkt te gaan schrikken zoals vroeger, hebben ze leuke andere verrassingen ingelaten! Tevens zijn de gigantische veranderingen, en het gedetailleerde huis om af te likken! Echt een Must Have. Hoewel ik wel veel moeite heb met het spel op II te spelen (je moet die zien als HARD) dus ik denk dat ik nu met Chris over begin op I (easy/normal ? ).
Nee hoor... TS2 is echt lastig te vinden... zoals helaas wel meer GC games.MaxBurn schreef op 15 april 2004 @ 22:50:
[...]
Moeten ze vooral zeggen dat ie verstuurd is, wat volgens mij echt NIET zo is. Stel leugenaars gewoonTrouwens voordat groothandels door zo'n game heen zijn, valt meestal wel mee, TS2 is nog goed verkrijgbaar over het algemeen.
[pic is te breed om direct te linken op het forum]
http://server6.uploadit.org/files/ryuujin-mp2foutjes.JPG
wtf?
[ Voor 19% gewijzigd door Hidde op 16-04-2004 07:09 ]
Ik vat hem nietHidde schreef op 16 april 2004 @ 07:08:
Over MP2 screens, raadseltje zit erin :
[pic is te breed om direct te linken op het forum]
http://server6.uploadit.org/files/ryuujin-mp2foutjes.JPG
wtf?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij ziet een player, dat moet 1 van die staanden zijn, hij kijkt naar de bal maar beiden players die staan zien geen bal.
En bij player 1 die gast die staat staat tegenover niemand, terwijl dat wel moet.
Nu zie ik het ja; de linkse twee en de rechtse twee kloppen kloppen overigens wel met elkaar. Photoshop werk waarschijnlijk dus.Hidde schreef op 16 april 2004 @ 08:30:
Ze KUNNEN elkaar niet zien als je kijkt hoe die 1e player kijkt.
Hij ziet een player, dat moet 1 van die staanden zijn, hij kijkt naar de bal maar beiden players die staan zien geen bal.
En bij player 1 die gast die staat staat tegenover niemand, terwijl dat wel moet.
Player 3(linksonder) is geen bal, maar staat. Die bal die je ziet is player 1(linksboven). Die andere twee staan tegenover elkaar. Kijk maar naar de hoek die het streepje over de balvormige player 1 maakt, dit komt overeen met wat player 3 ziet. Het enige wat vreemd is is waarom player 3 geen beam-canon heeft. Mischien is dit een soort multiplayer mode waarbij degene die een bepaald object heeft niet kan schieten?Hidde schreef op 16 april 2004 @ 08:30:
[speculeer]
Of misschien is er wel iets speciaals aan het switchen (of opladen) van wapens, om de gameplay in MP leuker te maken?
[/speculeer]
Dat bedoel ik dus! Al dat gespeculeer! Laat die E3 nou snel voorbij komen dan weten we het tenminste!
Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.MetroidPrime schreef op 15 april 2004 @ 22:07:
[...]
Hoe kom je erbij dat je een GBA nodig hebt voor de multiplayer mode? Ik heb het nog nergens gelezen en het lijkt mij zeer onhandig gezien de controls van Metroid Prime.
In een van de scans.
Zal wel te snel hebben gelezen.
Edit:
Kheb het inderdaad verkeerd gelezen.
Het stond in de 2e scan, maar het was gewoon een speculatie van dat blad.
Dus ik zat fout.

Vanitas agrees.Twee Dee schreef op 16 april 2004 @ 09:49:
Dat bedoel ik dus! Al dat gespeculeer! Laat die E3 nou snel voorbij komen dan weten we het tenminste!
Je berijkt er toch niks mee.
Gaat er iemand hier trouwens nog naar de E3?
Ik wil er ooit nog een keer heen...
[ Voor 42% gewijzigd door Vanitas op 16-04-2004 10:35 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
12-14 mei loop ik op de beurs rond \o/.Vanitas schreef op 16 april 2004 @ 10:25:
[...]
Gaat er iemand hier trouwens nog naar de E3?
Ik wil er ooit nog een keer heen...
Als pers oid ? Als leek kom je daar toch niet binnen ?
Als je ouder dan 18 bent kan je dacht ik gewoon een kaartje kopen.AudiRS4 schreef op 16 april 2004 @ 11:25:
[...]
En ik ben 17...
Dan lijkt het me erg netjes van hem als hij een verontschuldigend mailtje stuurt naar Play...Willybubba schreef op 16 april 2004 @ 12:24:
MaxBurn update: er zijn zojuist twee exemplaren van Timesplitters 2 bij hem thuisbezorgd
Waarom? Het feit dat verloren producten op mysterieuze wijze weer opduiken doet niets af aan het feit dat het prutsers zijn imoTwee Dee schreef op 16 april 2004 @ 12:53:
[...]
Dan lijkt het me erg netjes van hem als hij een verontschuldigend mailtje stuurt naar Play...
Btw, als ze een ding willen doen om Metroid te vergallen moeten ze die multiplayer erin gooien. Hu-rah. Hoop dat het een slechte soep is want het voelt aan als quake 1.
[ Voor 21% gewijzigd door Ecco op 16-04-2004 15:22 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik dacht altijd dat de E3 niet open was voor publiek. Maare, nu ik erover denk, in een oude PU stond eens een foto van een gastje op de E3 die met een sticker rond liep :"Underaged guest" oid stond daarop, wat aangaf dat hij jonger als 18 was.Vanitas schreef op 16 april 2004 @ 11:33:
[...]
Als je ouder dan 18 bent kan je dacht ik gewoon een kaartje kopen.
En ik ben 17...
Expo start: woensdag 12 mei 19:00
Expo einde: zaterdag 15 mei 01:00
Persconferenties:
• Dinsdag 11 mei 04:30 Microsoft persconferentie (10 mei 7:30PM LA tijd)
• Dinsdag 11 mei 19:30 Nintendo persconferentie (11 mei 10:30AM LA tijd)
• Sony persconferentie direct na die van Nintendo
Wellicht interessante presentaties:
• Woensdag 12 mei 20:30 - 22:00 Inside the Next-Generation Game Machines
• Woensdag 12 mei 22:30 - 00:00 Sneak Peek: oa Half-Life 2, Prince of Persia Sequel
Voor de volledige lijst klik hier.
http://www.e3expo.com
irc://irc.tweakers.net/nintendo - allemaal gezellig komen he?
(yam zet je klok eens goed
That reminds me: heb nog een $5 coupon van Lik-sang van je vorige bestelling. 3 maanden geldig.GolbeZeromus schreef op 15 april 2004 @ 22:30:
Als iemand nog een $5 dollar coupon wilt hebben van Playasia.com moet ie mij maar even mailen. Want ik denk niet dat ik die nog ga gebruiken. Niet omdat het een slechte zaak is of zo, maar ik zou mijn god niet weten wat ik ervandaan zou moeten halen. Dus bestel je minimaal voor 40$ en voor 30 mei, mail mij dan even, dan krijg je $5 extra off.
Jill is ook makkelijker dan Chris.Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 01:17:
Hoewel ik wel veel moeite heb met het spel op II te spelen (je moet die zien als HARD) dus ik denk dat ik nu met Chris over begin op I (easy/normal ? ).
Het enige wat in mijn ogen niet klopt, is dat P3 (linksonder) geen gun zichtbaar heeft. P1 is in balvorm en P3 kijkt daarnaar. Al zweeft die bal dan ook weer raar, maar de streep op de bal komt wel weer overeen bij P1 en P3Hidde schreef op 16 april 2004 @ 08:30:
Anyhoo, hoop dat dit erg vroege screenshots zijn, wat het ziet er niet uit. Articulatie van de models klopt van geen kanten (zo uit MP gelift denk ik, omdat je Samus toch bijna niet in 3rd person zag) en de omgeving is super lelijk. Mengeling van Q3-art met de Q2-engine.
f.k.a D³
Verwijderd
Ja als pers. Samen met GameParty en mijn site GBAParty ga ik daar heen. Als je een KvK nummer, business cards en een game gerelateerd bedrijf hebt, krijg je binnen een week een bevestigings mailtjeAudiRS4 schreef op 16 april 2004 @ 11:25:
[...]
Dus zo "exclusief" is het nu ook weer niet echt. Tenminste zo lijkt het nadat we alles geregeld hadden.
En wat ben je dan kwijt aan entree ? Kan me niet voorstellen dat dat gratis is.Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 15:47:
[...]
Ja als pers. Samen met GameParty en mijn site GBAParty ga ik daar heen. Als je een KvK nummer, business cards en een game gerelateerd bedrijf hebt, krijg je binnen een week een bevestigings mailtje.
Dus zo "exclusief" is het nu ook weer niet echt. Tenminste zo lijkt het nadat we alles geregeld hadden.
Is dat echt waar? Dat vindt ik namelijk heel gaaf. Heb van deel 1 ook heel erg genoten.Prince of Persia: The Sands of Time 2
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Dus je wilt zeggen dat je eerst boos bent geweest. Toen je geld terug hebt gekregen en nu alsnog je games... Ik zou de douane de schuld geven van de vertraging.Willybubba schreef op 16 april 2004 @ 12:24:
MaxBurn update: er zijn zojuist twee exemplaren van Timesplitters 2 bij hem thuisbezorgd
Dit topic is gesloten.