Het Grote Gamecube Topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

schnumi schreef op 09 april 2004 @ 21:37:
Hehe leuk om te horen dat bijna iedereen MGS:TTS geslaagt vind. :) Hopelijk komt er nog een MGS game naar de cube. :)
Als ze deel 2 maar overslaan. ;) Of het moet weer een goede remake worden.
Deel 3 lijkt me wel cool.
BTW: Waar blijft Splinter Cell Pandora Tomorrow ?
Ik kan hem voor de xbox kopen, maar ik speel liever met mijn cube en maakt niet zo'n takke herrie. De xbox had ik trouwens gekocht voor : € 479,- _/-\o_ :+
Ik voelde me een beetje in de steek gelaten door de Nintendo 64 ;(
Er kwamen ( te ) weinig spellen uit voor de N64.
Dus wilde ik de xbox maar is proberen, prima ding.....maar speel toch liever met de cubus.
De tv is van: Sony :> , zo'n mooie kleine Trinitron ( ± 10 jaar oud ) en werkt ook op 60 Hertz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik verwacht dat ze deel 3 of misschien wel deel 4(exclusief) op de GameCube/N5 uitbrengen.

Dit is wat Denis Dyack in een interview over Metal Gear Solid heeft gezegd:
If it would have been a straight port of MGS1 or MGS2, that wouldn't be very unique and I don't think anybody wanted that. At the same time, Kojima's group was well into MGS3 and that was already working and going. So it was either that we did something like Metal Gear Solid 4, which we wouldn't be able to announce or talk about for like three years, or do something like this that I think people are interested in.
Hieruit blijkt dat Silicon Knights het maken van Metal Gear Solid 4 heeft overwogen, dus er is altijd nog een kans dat ze er in de toekomst aan gaan werken.
Het volledige interview is hier te vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 09 april 2004 @ 21:52:
MGS is bijna even goed als MP :P

hij speelt egt wel goed :)
Damn. Ik had MGS ondertussen al LANG willen hebben, maar so far nog steeds uitverkocht hier. Ik krijg 'm volgende week. Ben nu wel ERG benieuwd... Zo'n vergelijking met MP vind ik ook wel prima klinken. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
*LifeTecH gaat zometeen maar ff een tijd RE0 spelen >:) Heb hier chips + drinken naast me liggen. Dus ik vermaak me wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
spaceboy schreef op 09 april 2004 @ 23:40:
[...]

Damn. Ik had MGS ondertussen al LANG willen hebben, maar so far nog steeds uitverkocht hier. Ik krijg 'm volgende week. Ben nu wel ERG benieuwd... Zo'n vergelijking met MP vind ik ook wel prima klinken. :)
Die vergelijking klopt helemaal, alleen het enige grote nadeel van MGS is je hebt het binnen 10 uur uitgespeeld (met filmpjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:55:
Kortom: mijn hobby begint uit de hand te lopen >:) 8) 8)7
Hebben jullie dit ook??? :?
ja..heb eigenlijk net 2 maanden een cube en zit op de 12 of 13 games ofzo .. :/

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jaja mensen er zijn weer wat nieuwe Starcraft: Ghost screens en ze zien er weer :9~ uit. :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xscghost_040904_x1_1081547572.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xscghost_040904_x11_1081547573.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xscghost_040904_x12_1081547574.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xscghost_040904_x6_1081547580.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xscghost_040904_x2_1081547578.jpg

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En jaja ook nog nieuws over de DS. Waarschijnlijk komt Nintendo op de E3 al met 30!!! nieuwe DS games. 8)
Nintendo could be prepping as many as 30 Nintendo DS titles for the Electronics Entertainment Expo 2004, according to the president of Japanese magazine Enterbrain Hirokazu Hamamura, Reuters today reported.

Hirokazu told the news service that he was eagerly awaiting the launch of Nintendo's new portable device, which features dual screens, one of which boasts touch-screen functionality. Sources have confirmed to IGN that the device will enable players to manipulate software by drawing motions onto the touch-screen with an included stylus.
"This will be a product unlike anything available right now and it will come with a touch panel," said Hamamura.
En nog wat nieuws over het nieuwe apparaat voor de Cube dat Nintendo op de E3 gaat showen:
April 09, 2004 - The Kyoto Shimbun today reported that Nintendo plans to show off a new peripheral for its GameCube console at the Electronics Entertainment Expo 2004 this May in Los Angeles. The device will add entirely new gameplay functionality to the company's home system.

Earlier this year Nintendo revealed that it would offer new peripheral devices for GameCube in an effort to extend the life of the system and attract more gamers.
Nintendo will also unveil its new portable the DS, a dual-screened handheld with a touch-screen interface and a stylus input device, at the E3 2004 show.

[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 10-04-2004 10:37 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 10 april 2004 @ 10:35:
En jaja ook nog nieuws over de DS. Waarschijnlijk komt Nintendo op de E3 al met 30!!! nieuwe DS games. 8)

[...]

En nog wat nieuws over het nieuwe apparaat voor de Cube dat Nintendo op de E3 gaat showen:

[...]
Nu maar hopen dat die 30 games ook verkrijgbaar zijn als de DS uitkomt :)
MGS 4 op de Cube zou wel echt :9~ _/-\o_ :*) :9 O+ :9~ zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ben je een enorme fan van de Metroid-serie en heb je altijd al eens hoofdrolspeelster Samus Aran in je armen willen sluiten? Nu kun je je kans grijpen!

Samus Aran, de populaire hoofdrolspeelster in Nintendo's Metroid-games, is in de verkoop. Althans, een levensgrote pop ervan. Op de populaire vraag en aanbod site Ebay.com wordt een levensgrote pop van de premiejaagster aangeboden, met als startprijs 299 dollar. Hieronder zie je wat foto's van het beeld:

Heb je zelf interesse om te bieden op dit wel héél speciale collector's item? Dat kun je doen via onderstaande link:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...510&rd=1#ebayphotohosting
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=14377

Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=14378

bron cubezone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

damn @ starcraft ...

deze is ook een WANT game

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Zojuist Resident Evil voor de eerste keer uitgespeeld! Ja, nu pas ja! ;) Samen met Jill en m'n play time is 15:32:13 :D Echt een supervette game! Vooral het allerlaatste gevecht was intens! Vannacht maar eens beginnen aan Resident Evil Zero dan.. :)

/edit

..en nu ook voor de tweede keer, maar dan met een andere eind animatie.. :)

[ Voor 20% gewijzigd door blakez op 10-04-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe kreeg toenet Luigi's Mansion binnen. :P Ik vind het nog steeds een leuke game alhoewel hij wat kort is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Stond gister in de bart smit met Gladius in mn handen (25 euro).. toch maar niet gekocht.
Is het een beetje de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 10 april 2004 @ 12:34:
Stond gister in de bart smit met Gladius in mn handen (25 euro).. toch maar niet gekocht.
Is het een beetje de moeite waard?
Schijnt wel een grappige game te zijn. Een aantal mensen heeft het spel dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw hier nog een paar Hi-res Killer7 screens. :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/killer7gcn_040904_%20(1)_1081548195.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/killer7gcn_040904_%20(8)_1081548198.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/killer7gcn_040904_%20(9)_1081548198.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/killer7gcn_040904_%20(7)_1081548197.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Zijn er hier meer die een abbonement op de Ngamer genomen hebben? Ik heb dat destijds toen gedaan en heb toen voor de Zelda Collectors Edition gekozen.. Die heb ik ondertussen al binnen, maar van het blad zelf heb ik nog steeds niets gezien?? Iemand het blad wel al ontvangen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik heb ook een vraagje. :) Heb nu 2520 bij VIP en het zullen er niet veel meer worden aangezien ik alleen nog maar US games koop.

Maar wanneer worden die die goodies weer aangevult? Komt dat op de site te staan ofzo of een bepaalde dag in de week of moet je gewoon elke dag de website checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb zo'n gevoel dat d3 hier 'n bod op gaat doen. :) (300 euro... tja, waar kun je 't kwijt?)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

schnumi schreef op 10 april 2004 @ 16:20:
Trouwens ik heb ook een vraagje. :) Heb nu 2520 bij VIP en het zullen er niet veel meer worden aangezien ik alleen nog maar US games koop.

Maar wanneer worden die die goodies weer aangevult? Komt dat op de site te staan ofzo of een bepaalde dag in de week of moet je gewoon elke dag de website checken?
Elke dag checken. Krijg je ook elke dag 5 punten kado. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ah ok dat is dan toch ook meegenomen. :p en idd dat is echt iets voor D³ die wil vast wel een gokje wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
blakez schreef op 10 april 2004 @ 12:10:
Zojuist Resident Evil voor de eerste keer uitgespeeld! Ja, nu pas ja! ;) Samen met Jill en m'n play time is 15:32:13 :D Echt een supervette game! Vooral het allerlaatste gevecht was intens! Vannacht maar eens beginnen aan Resident Evil Zero dan.. :)

/edit

..en nu ook voor de tweede keer, maar dan met een andere eind animatie.. :)
Ik Heb de Remake van 1 ook uitgespeeld , alleen ik kreeg geen eindbaas !!
Kon gewoon de Heli instappen , erg vreemd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ben wel gek, maar zo gek nou ook weer niet :P Als het nou het Power ipv Varia Suit was, kijk dan wordt het interessant ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

April 09, 2004 - Earlier this year Nintendo revealed that it would offer new peripheral devices for GameCube in an effort to extend the life of the system and attract more gamers.
What if!

zou 't niet mooi zijn als we een soort GBA-palyer voor de cube krijgen maar dan een SNES / NES / N64 versie? damn dan haal ik ze wel ff allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er hier mensen die Japanse import spelen (GC of GBA) en die hun spaarpunten niet gebruiken? Graag zou ik die willen hebben!

[ Voor 20% gewijzigd door ari3 op 11-04-2004 16:29 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 10:17

admiral866

The King Personality Disorder

ari3 schreef op 11 april 2004 @ 16:27:
Zijn er hier mensen die Japanse import spelen (GC of GBA) en die hun spaarpunten niet gebruiken? Graag zou ik die willen hebben!
Afaik krijg je geen spaarpunten bij games uit het buitenland. Tenminste ik heb ze nog nooit gezien bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
admiral schreef op 11 april 2004 @ 17:28:
[...]

Afaik krijg je geen spaarpunten bij games uit het buitenland. Tenminste ik heb ze nog nooit gezien bij mij.
Jazeker wel. In Japan zijn ze pas in december vorig jaar begonnen met de spaarpunten. Met name de 1st party en Namco/Konami spellen hebben punten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. Van de week PoP:tSoT uitgespeeld.
Wat een HEERLIJK spel is dat toch B)
Geweldige moves, gevechten en vette humor hehehe.
Beetje eentonig soms th0’.

Voor de mensen die ’m nog niet hebben > get it ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
RE4 preview nu op Gammo (Veronica) :)

//edit ...en afgelopen :P Was het filmpje dat we al kennen en ze noemen Leon Chris Redfield, doh. Herhaling morgenavond.

POP heerst idd, vond alleen de combat ZWAAR IRRITANT. Platforming, puzzles en graphics zijn echter wel geweldig.

[ Voor 77% gewijzigd door Dyxtra op 11-04-2004 18:21 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 10:17

admiral866

The King Personality Disorder

ari3 schreef op 11 april 2004 @ 17:36:
[...]
Jazeker wel. In Japan zijn ze pas in december vorig jaar begonnen met de spaarpunten. Met name de 1st party en Namco/Konami spellen hebben punten.
Ah ok, ik dacht dat je dan ook US games bedoelde.
Jap games heb ik al heel lang niet meer besteld. Maar zouden die JAP spaarpunten hier dan wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
D³ schreef op 11 april 2004 @ 18:18:
RE4 preview nu op Gammo (Veronica) :)

//edit ...en afgelopen :P Was het filmpje dat we al kennen en ze noemen Leon Chris Redfield, doh. Herhaling morgenavond.

POP heerst idd, vond alleen de combat ZWAAR IRRITANT. Platforming, puzzles en graphics zijn echter wel geweldig.
Dat hebben ze wel vaker bij Gammo.
Maar het is toch een leuk programma om te zien.

Khad toch nog haast niks van RE4 gezien, maar het ziet er echt geweldig uit.

_/-\o_ :9~ _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

idd, RE4 ziet er relaxt uit. en ja gammo is wel een grappig progje, maar zitten vaak erg grove fouten in hellaas.

maar wat ik echt wil checken is MGS:TS, kheb mgs nooit voor psx of pc gespeeld, dus lijkt me wel goed spel.

maja het eerste wat ik moet doen is wind waker op nieuwe finishen * ye-roon maakte stomme fout door de "nieuwe" save over de oude heen te plaatsen. dus geen uigespeelde save meer :( en ik had nog wel alle hartjes alle 49 charts, alle kaarten, alle pijlen/bommen en op 1 na alle beeldjes :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
admiral schreef op 11 april 2004 @ 19:44:
[...]
Ah ok, ik dacht dat je dan ook US games bedoelde.
Jap games heb ik al heel lang niet meer besteld. Maar zouden die JAP spaarpunten hier dan wel werken?
Nee, die werken hier niet. Alleen in Japan, daarom vroeg ik ook of ik ze mischien mocht hebben. In Nederland heb je er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ik heb nu een tijdje RE0 gespeeld, en het is echt een gave game :*) Ook de graphics zien er goed uit (ben zelf alleen psx en ps2 graphics gewend :X)

Heb nu net de eerste eindbaas verslagen (die schorpioen, vooral dat samenwerken is gaaf... met twee personen een beetje zombies blasten en als er dan een wordt gegrepen helpt de ander hem/haar :7 Oftewel ik ga me wel een tijdje vermaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

gebruiken jullie de M9 bij MGS ook zoveel?

echt een super wapen :) en meteen in t begin te verkrijgen ... heerlijk om elke guard in het gebied te laten slapen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ik had hem eerst helemaal niet gevonden, ik speelde het hele spel zonder uit O-) Nu ben ik voor de tweede keer bezig en nu gebruik ik hem idd veel, omdat hij heel stil is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb dat hele ding ongeveer niet gebruikt. Ik deed alles met de Socom + Suppressor. Maar als ik hem nog een keer ga spelen (snel... geniaal spel) dan doe ik zeker meer met de M9 :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ik had eerst zelfs geen supressor op me socom, toen waren sommige stukken nogal klote (lees tank gedeelte van vulcan raven) 8)7 Ik was toen ook heel blij dat ik de PSGiT had gevonden, die was tenminste silenced :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

damn die heb ik nog niet ... zit nu bij de wolven ...

kan je me zeggen waar ik uhm kan vinden?
(in een zwart balkje ajb)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 12 april 2004 @ 02:06:

Ik zou niet meer uit m'n hoofd kunnen zeggen waar ie ligt, maar ik weet wel dat ik er een paar jaar terug nog bijna over struikelde toen ik m nodig ging krijgen :)

edit:
Psst jongens MGS:TTS Topic

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
M9 is het wapen bij uitstek als je hoge rankings wilt halen omdat je zo geen kills maakt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
HIValicious schreef op 12 april 2004 @ 02:06:

Welk wapen bedoel je? de PSG1T of de Socom Supressor? dan zeg ik het maar voor beide :9
PSG1T:

Die ligt in de kamer waar je de nikita ook kan vinden, in een van die deuren.. in de ruimte waar je ook heengaat als je Mantis moet verslaan.

Socom Supr.:

Ligt in de tank hangar waar je als eerste komt als je van buiten naar binnen gaat en dan de deur meest rechts op de begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet ik MGS toch maar eens halen, nog ff wachten totdat ik hem 2e hands kan oppikken :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

LifeTecH schreef op 12 april 2004 @ 11:49:
[...]

Welk wapen bedoel je? de PSG1T of de Socom Supressor? dan zeg ik het maar voor beide :9
PSG1T:

Die ligt in de kamer waar je de nikita ook kan vinden, in een van die deuren.. in de ruimte waar je ook heengaat als je Mantis moet verslaan.

Socom Supr.:

Ligt in de tank hangar waar je als eerste komt als je van buiten naar binnen gaat en dan de deur meest rechts op de begane grond
En nu voor de M9... Sorry, ben nogal geirriteerd. MGS geeft net mijn woede aangewakkerd, dus ik stop maar even. Denk wel dat ik onder de 3 uur haal. Zonder M9 en zonder Socom Supp.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens weet iemand of het Edge nummer voor April al uit is hier? Staat RE4 heel groot voorop, Leon die met die gast met die motorzaag bezig is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 12 april 2004 @ 13:38:
[...]

En nu voor de M9... Sorry, ben nogal geirriteerd. MGS geeft net mijn woede aangewakkerd, dus ik stop maar even. Denk wel dat ik onder de 3 uur haal. Zonder M9 en zonder Socom Supp.
De m9:

Als je nog in je duikerspak loopt (begin van het spel :)) dan moet je rechtnaar boven rennen, daar zijn 4 of 3 kasten en in de meest linkse ligt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik denk dat ik FF-CC maar doorverkoop, het spel heeft echt niets waardoor ik er langer dan een kwartier achter kan zitten zonder stierlijk verveeld te raken. Dan toch maar eens asap MGS-TTS halen. Als de vergelijking al met MP wordt getrokken kan ik hem al helemaal niet meer negeren.
Moet ook nog steeds RE-CV halen :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

[...]

M9 vind je in de armory geloof ik. * NvE is ook maar even gestopt. 4 keer uitgespeeld in 3 dagen en MGS2 nog 2 keer uitgespeeld, tis wel even genoeg :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
hehe, echt cool gek. :) Ben de afgelopen 2 weken bezig geweest met de games weer uit te spelen (heb nu Metroid, Metroid II en Metroid Fusion uitgespeeld en heb gister m'n SNES aangesloten en ben nu dus bezig met Super Metroid).

Jammer dat ie zo afgrijselijk duur is (tja, wat wil je met zo'n groot ding :D) en dat ik het geld absoluuuut niet kan missen, want het is wel een erg tof hebbedingetje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In navolgind van de Samus pop:
Afbeeldingslocatie: http://213.10.130.12/albums/album10/DSC02440.sized.jpg

€350,- kost ie.

Over Gammo. toch best jammer dat er zo'n fouten in zitten. De meeste reviews worden geschreven door Niels 't Hooft van o.a. N3, [N]Gamer, PU etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Wat heb je aan zon' pop als ik het vragen mag?

Ik vind em er maar zwaar gay uitzien :) Maarja, mijn mening.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
:D @ Snake pop.
En nu voor de M9... Sorry, ben nogal geirriteerd. MGS geeft net mijn woede aangewakkerd, dus ik stop maar even.
Voordat je weer wat molt :P

M9 verschilt per moeilijksgraad, Normal: meest linkse locker @ Cargo Bay en als je die vergeet dan onder de Snowcat @ Heliport.
Ecco schreef op 12 april 2004 @ 17:16:
Ik denk dat ik FF-CC maar doorverkoop, het spel heeft echt niets waardoor ik er langer dan een kwartier achter kan zitten zonder stierlijk verveeld te raken.
Dat vind ik nou ook, heb steeds het idee dat ik iets van de gameplay mis ofzo, want zo oppervlakkig en ultiem saai kan het haast niet zijn zou je denken.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

schnumi schreef op 12 april 2004 @ 16:46:
Trouwens weet iemand of het Edge nummer voor April al uit is hier? Staat RE4 heel groot voorop, Leon die met die gast met die motorzaag bezig is. :P
Ik herhaal mijn vraag nog maar een keer aangezien hij op de vorige pagina staat en dan word hij waarschijnlijk gemist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Over FFCC ik kan niks zeggen over single player, maar multiplayer met 3/4 man is echt wel cool, wordt er echt team work verwacht en zo, maar vind het wel beetje een slap spel verder. te easy zo gezecht en niet het echte final fantasy gevoel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 12 april 2004 @ 20:20:
:D @ Snake pop.

[...]
Voordat je weer wat molt :P

M9 verschilt per moeilijksgraad, Normal: meest linkse locker @ Cargo Bay en als je die vergeet dan onder de Snowcat @ Heliport.

[...]
Dat vind ik nou ook, heb steeds het idee dat ik iets van de gameplay mis ofzo, want zo oppervlakkig en ultiem saai kan het haast niet zijn zou je denken.
Single player is het spel ook bijster weinig aan, je krijgt pas lol erin als je samen moet werken in multiplayer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Laatst had ik ook op de Nintendo site nog wat van die MGS:TTS tips gelezen, en wat van die geheimen.
Daar stond ook iets bij van dat als je van bepaalde dingen foto's ging maken, dat je dan plaatjes van de makers kon zien, (ghost-foto's oid.)

Ik kan het nu zo niet meer vinden, zal nog wel ff zoeken.
Weet iemand wat ze hiermee bedoelen?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
Topic report is gedaan voor deze onzinnige opmerkingen...:X Ik zal verder maar nix meer zeggen
Laatst had ik ook op de Nintendo site nog wat van die MGS:TTS tips gelezen, en wat van die geheimen.
Daar stond ook iets bij van dat als je van bepaalde dingen foto's ging maken, dat je dan plaatjes van de makers kon zien, (ghost-foto's oid.)

Ik kan het nu zo niet meer vinden, zal nog wel ff zoeken.
Weet iemand wat ze hiermee bedoelen?
als je op een bepaalde manier gaat staan dan kan je deze ghost images vinden (foto van maken) ...
Link naar een FAQ van GameFAQs

Ben nu voor de 2de x aan MGS:TSS bezig eerste keer in Easy gespeeld, ga het nu opvoeren naar Normal :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Alle replies over console A vs. console B weggehaald, is hier toch niet relevant.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Fuelke schreef op 13 april 2004 @ 13:31:
Alle replies over console A vs. console B weggehaald, is hier toch niet relevant.
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Legend of Golfer pics :

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155834_40_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155830_29_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155839_51_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155838_48_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155841_54_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155841_55_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155832_36_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155834_39_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155830_32_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/2891320040413_155831_35_big.jpg

Ziet er best wel goed uit voor een golf spel :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Normal een beetje te doen voor MGS? Ik hou zelf nooit zo van easy modes, maar voor sommige games is easy mode al moeilijk 'Ikaruga' .... 'Resident Evil' .... dus vandaar! Het is ff wennen, ben Splinter Cell gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Het is op normal makkelijk te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Fantastisch Elroy, daar zat ik echt op te wachten, en met mij velen anderen denk ik :P ;)

Ik snap al niet dat mensen uberhaupt een sportspel leuk kunnen vinden, laat staan golf.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LifeTecH schreef op 13 april 2004 @ 17:36:
Het is op normal makkelijk te doen ;)
Hij's inderdaad supervet trouwens :)! Ik heb het origineel ook voor PC .... herinner me inderdaad wel stukjes, alleen in het origineel zit dat pakketje wat nu rechtsvoorin ligt volgens mij in het water verstopt .... maar ik heb het nooit uitgespeeld. Het duurde toch 4-5 retries voor ik in de lift zat. Het is toch ff wennen, Splinter Cell speelt echt heeeel anders :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:04:
[...]

Hij's inderdaad supervet trouwens :)! Ik heb het origineel ook voor PC .... herinner me inderdaad wel stukjes, alleen in het origineel zit dat pakketje wat nu rechtsvoorin ligt volgens mij in het water verstopt .... maar ik heb het nooit uitgespeeld. Het duurde toch 4-5 retries voor ik in de lift zat. Het is toch ff wennen, Splinter Cell speelt echt heeeel anders :)!
Die ration lag daar ook al met de PC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Beste nieuws van dit jaar: SK geen Nintendo 2nd party meer :Y) Ook Nintendo ziet in dat je je geld aan betere zaken dan SK kunt besteden.

En over een maandje eindelijk nieuwe MP2 beelden, woei! *bereidt zich mentaal vast voor*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
D³ schreef op 13 april 2004 @ 20:33:
Beste nieuws van dit jaar: SK geen Nintendo 2nd party meer :Y) Ook Nintendo ziet in dat je je geld aan betere zaken dan SK kunt besteden.

En over een maandje eindelijk nieuwe MP2 beelden, woei! *bereidt zich mentaal vast voor*
Over een maand al :| Ik moet eerst nog MP1 uitspelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sinds vandaag eindelijk MGS, maar ik ben een COMPLETE MGS-noob volgens mij. In het allereerste begin zit ik al vast. :( :( Ik verstop me tot die lift komt. Daar komt een derde ventje uit. En dan? IK kom die lift niet in zonder te gaan vechten met 1 van de drie. En als ik dan uiteindelijk in de lift sta en ik schop het mannetje eruit, wat dan? Kan iemand een subtiele hint geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 13 april 2004 @ 20:33:

Ik krijg het gevoel dat dit door Konami is gedaan om Nintendo een beetje te naaien. Ze kunnen nu Twin Snakes op de PS2 en de X-Box gaan uitbrengen. Mocht dit niet de reden zijn dat dit gebeurd is, dan ga ik heel erg aan Nintendo twijfelen. Ze raken eerst third-parties kwijt en nu raken ze ook nog een zeer goede second-party kwijt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Metroid Prime 2 wordt echt gruwelijk, ben echt benieuwd wat het wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
spaceboy schreef op 13 april 2004 @ 20:44:
Sinds vandaag eindelijk MGS, maar ik ben een COMPLETE MGS-noob volgens mij. In het allereerste begin zit ik al vast. :( :( Ik verstop me tot die lift komt. Daar komt een derde ventje uit. En dan? IK kom die lift niet in zonder te gaan vechten met 1 van de drie. En als ik dan uiteindelijk in de lift sta en ik schop het mannetje eruit, wat dan? Kan iemand een subtiele hint geven?
Als je wilt dat de lift omhoog gaat, moet je zorgen dat je geen alert mode hebt pf evansion mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

LifeTecH schreef op 13 april 2004 @ 20:59:
[...]

Als je wilt dat de lift omhoog gaat, moet je zorgen dat je geen alert mode hebt pf evansion mode
Ok... dus je zegt eigenlijk "blijven proberen langs de DRIE lui te sneaken zonder gezien te worden"... Right? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Tijdje terug schreef ik dit over SK:
D³ schreef op 14 maart 2004 @ 11:21:
Hopelijk verkoopt Nintendo die toko snel aan 1 of andere stumper en breiden ze Retro uit ofzo.
Iwata leest ook GoT zo te zien ;)
spaceboy schreef op 13 april 2004 @ 20:44:
Very Easy spelen, dan zit er in die lift geen mannetje ;) Je moet niet gaan vechten, want als je in Alert mode zit gaat die lift niet omhoog. Speel je op Normal? In de meest linkse locker achterin de ruimte ligt een M9 (tranquilizer gun). Schiet de guards tot ze neervallen en je bent er vanaf.

//edit: sorry zie nu dat je om een subtiele hint vroeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 13-04-2004 21:04 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LifeTecH schreef op 13 april 2004 @ 20:17:
[...]Die ration lag daar ook al met de PC versie ;)
Ah ok, ik kan me herinneren dat ik ook iets uit het water gehaald heb.

Btw, is die vrouwenstem die 'Snaaaaake' huilt als je af gaat (al een apar keer gehoord hehe) dezelfde als die uit Castelvania van de PS2? Die dame die 'Leoooonnnn' huilt? Beide Konami games :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
spaceboy schreef op 13 april 2004 @ 21:00:
[...]

Ok... dus je zegt eigenlijk "blijven proberen langs de DRIE lui te sneaken zonder gezien te worden"... Right? :?
Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 13 april 2004 @ 17:11:
Legend of Golfer pics :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er best wel goed uit voor een golf spel :)
Ik vind Ace Golf (waar ik aan verslaafd ben :D) er toch iets mooier uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
ZenphiR schreef op 09 april 2004 @ 17:55:
Hieronder mijn collectie games voor de Gamecube:

{lijst} (pagina 16)

Kortom: mijn hobby begint uit de hand te lopen
Hebben jullie dit ook???

Als je zoveel spellen hebt, heb je vast ook wel een goeie mening kunnen opbouwen.
Welke spellen uit je lijst zijn je favoriet? Pak je nog wel eens 'oude' spellen om ze nog een keer uit te spelen? Welke spellen vind je 'crap'?

Net Metal Arms uitgespeeld. Deze vind ik echt geweldig! Multiplayer speel ik vaak Bomberman, vooral met die mijnen die je kunt laten stoppen en exploderen wanneer je wilt, geweldig! Single player is wel k***.
Oude spellen die ik weer heb opgepakt: Metroid; ben nu bij Meta Ridley. Wat een takkevogel!!! Bijna zonder geraakt te worden haal ik hem uit de lucht, maar als ie op de grond is krijg ik totaal geen kans om mij te bewegen of hem te raken. Schiet een supermissile in zijn snavel, dan moet je weer opladen om hem vol in zijn borst te raken, maar tegen die tijd is hij al weer bij positieven en zo haal ik die laatse 5 % van hem dus nooit. Graag help want heb het een paar x geprobeerd en ben er zat van eerlijk gezegd. Dat vind ik trouwens "crap" aan een spel, als het een niet al te stijle leercurve heeft en je ervan geniet, tot bijna het laatst, dan heb je inneens een vijand of level waar je bijna nooit voorbij komt. Tenenkrommend irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 21:51:
quote:
ZenphiR schreef op 09 april 2004 @ 17:55:
Graag help want heb het een paar x geprobeerd en ben er zat van eerlijk gezegd. Dat vind ik trouwens "crap" aan een spel, als het een niet al te stijle leercurve heeft en je ervan geniet, tot bijna het laatst, dan heb je inneens een vijand of level waar je bijna nooit voorbij komt. Tenenkrommend irritant!
die vuur gun gebruiken als hij eenmaal zo snel recovered (plasma(wave?) beam ofzo?)
zo moeilijk is ie niet hoor ;d

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 13-04-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Plus dat je em eenvoudiger / sneller op de grond krijgt door ff tegen hem aan te boostballen. Maar dan nog vond ik hem WEL klote... de lastigste boss uit het spel IMO.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SK is weg bij Nintendo :( Snik, Snik ben zwaar pissed ook op Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ze zijn alleen weg als 2nd party... ze stoppen niet helemaal met devven voor Ninty. Maar wel jammer...
Asked if today's news meant Silicon Knights would not continue to develop for Nintendo platforms, Denis Dyack said: "No it doesn't. It's possible that we may do another game with Nintendo, actually. It just means that we've decided to break our exclusivity with Nintendo."

[ Voor 59% gewijzigd door Willybubba op 14-04-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast! Ik geloof er geen fuck van de we nog een SK game op een Nintendo console gaan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D3, why the f00k is het nice dat SK weg is..?
Ik vindt t best jammer...
SK goes RARE ...Byebye SK dus.. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2004 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Er staat zelfs in de startpost dat we ZEKER een nieuwe SK game kunnen verwachten op de E3.

BTW, voor het geval dat, ik las op Cubezone dat de naam Eternal Darkness en alle personages erin eigendom zijn van Nintendo. Ook ging een tijd terug het gerucht dat ED2 bij een andere firma in ontwikkeling was en niet bij SK. Dus... misschien evengoed een ED2 als Cube Exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Heeft iemand anders dit opgemerkt over het interview met Iwata over de opvolger van de GameCube? Hij noemde die in het interview de GCNext(terwijl N5 op internet de meest gebruikte naam is), dit is een merkwaardige naam omdat de opvolger van de X-Box de X-Box Next wordt genoemd. Was dit een verwijzing naar het feit dat zowel Nintendo als Microsoft IBM en ATI als partners hebben in de volgende generatie, of zit er hier meer achter?

Over Silicon Knights gesproken, ik verwacht dat ze op de E3 Twin Snakes voor de PS2 gaan aankondigen en dat er daarom een (tijdelijke) breuk is met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

E3 lijst volgens Gameqube.nl:
Activision
Spider-Man 2 (GC)
Tony Hawks Underground 2 (GC)
X-Men Legends (GC)

Atari
Dragon Ball Z: Supersonic Warriors (GBA)
Duel Masters: Sempai Legends (GBA)
Yu-Yu Hakusho 2 (GBA)
Zoids Legacy (GBA)

Bandai
Digimon Racing (GBA)
Digimon Rumble Arena 2 (GC)
Digimon World 4 (GC)
Gundam Battle Assault 3 (GBA)
RibbitKing (GC)
SD Gundam Force (GBA)

Blizzard
StarCraft: Ghost (GC)

Capcom
Killer 7 (GC)
Mega Man Anniversary Collection (GC, GBA)
Mega Man Battle Network 4: Blue Moon (GBA)
Mega Man Battle Network 4: Red Sun (GBA)
Mega Man X Command Mission (GC)
Resident Evil 4 (GC)

Electronic Arts
Catwoman (GC)
Def Jam Vendetta 2 (GC)
Harry Potter & the Prisoner of Azkaban (GC, GBA)
The Lord of the Rings Trilogy (GC)
Madden NFL 2005 (GC)
NASCAR Thunder 2005 (GC)
NBA Live 2005 (GC)
NCAA 2005 (GC)
NHL 2005 (GC)

Konami
Boktai 2 (GBA)
Shaman King (GBA)

Namco
Baten Kaitos (GC)
Street Racing Syndicate (GC)
Tales of Symphonia (GC)

Natsume
Harvest Moon: A Wonderful Life 2 (GC)
Harvest Moon: Friends of Mineral Town 2 (GBA)

Nintendo
Classic NES Series: Super Mario Bros. (GBA)
Classic NES Series: Donkey Kong (GBA)
Classic NES Series: Excitebike (GBA)
Classic NES Series: The Legend of Zelda (GBA)
Classic NES Series: Ice Climber (GBA)
Classic NES Series: Pac-Man (GBA)
Classic NES Series: Xevious (GBA)
Classic NES Series: Bomberman (GBA)
Donkey Kong Country 2 (GBA)
Fire Emblem (GC)
F-Zero 2: Legend of Falcon (GBA)
Geist (GC)
Mario Party 6 (GC)
Mario Golf Advance Tour (GBA)
Mario Tennis (GC)
Metroid Prime 2 (GC)
Nintendo DS handheld system
Paper Mario 2 (GC)
Pikmin 2 (GC)
Star Fox 2 (GC)
Silicon Knights title (GC)
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (GC)
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 (GC)

Sega
Astro Boy (GBA)

Square Enix
Kingdom Hearts: Chain of Memories (GBA)

THQ
Polar Express (GC, GBA)
SpongeBob: The Movie (GC, GBA)
The Incredibles (GC, GBA)
WWE Day of Reckoning (GC)

Ubisoft
Splinter Cell: Pandora Tomorrow (GC)
Brother in Arms (GC)

VU Games
Van Helsing (GBA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Best mooie lijst van Nintendo.
Hopelijk krijgen games als TWW 2 en MP 2 niet al teveel vertraging.

Verder kijk ik nogal uit naar RE 4, Killer 7, Tales of Symphonia.
Ook de mega man anniversary lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hoe zit dat met die Classic NES series?
Komen die met z'n allen op 1 GBA cartridge of zo? Zou wel stoer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

RedruM schreef op 14 april 2004 @ 10:51:
Hoe zit dat met die Classic NES series?
Komen die met z'n allen op 1 GBA cartridge of zo? Zou wel stoer zijn :P
losse games per cartridge
en goedkoop, iets van 15-20€ ofzo

Wel leuk lijstje idd :D

Hoop toch zeker wel op een SK titel nog

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja ik koop in ieder geval een Xbox er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:32:
Nou ja ik koop in ieder geval een Xbox er bij!
:? que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Mega man op GC. cool

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

[/slogan] :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat SK third party wordt omdat de samenwerking met Konami goed is bevallen. Ik denk dat met name Konami het er tevreden over is. Daarom denk ik dat SK, zoals eerder gesuggereerd, bezig is met MGS4 maar dat die titel niet GC exclusief is. Daarom zijn ze weg als 2nd party, denk ik. Ik hoop dan wel dat als tegenprestatie MGS 3 wel naar een Nintendo systeem komt!

Mijn lijkt de Mega Man anniversary edition wel heel koel. Wat is trouwens het verschil tussen de GBA en GC versies? Want ik wil die (S)NES klassiekers graag op mijn GBA hebben!

[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 14-04-2004 16:21 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja inderdaad

Kingdom Hearts: Chain of Memories en Donkey Kong Country 2 klinken ook leuk.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 14-04-2004 16:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op 14 april 2004 @ 16:18:
Ik denk dat SK third party wordt omdat de samenwerking met Konami goed is bevallen. Ik denk dat met name Konami het er tevreden over is. Daarom denk ik dat SK, zoals eerder gesuggereerd, bezig is met MGS4 maar dat die titel niet GC exclusief is. Daarom zijn ze weg als 2nd party, denk ik. Ik hoop dan wel dat als tegenprestatie MGS 3 wel naar een Nintendo systeem komt!

Mijn lijkt de Mega Man anniversary edition wel heel koel. Wat is trouwens het verschil tussen de GBA en GC versies? Want ik wil die (S)NES klassiekers graag op mijn GBA hebben!
De GBA verzameling bevat alle Game Boy Mega Man spellen, die speciaal voor deze release zijn ingekleurd. De GameCube/PS2 release bevat een emulator met alle NES Mega Man spellen, 2 SNES Mega Man spellen en 2 spellen uit de arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 08:53:
SK is weg bij Nintendo :( Snik, Snik ben zwaar pissed ook op Nintendo!
Sorry, maar waarom ben je zwaar pissed op Nintendo? SK wou bij Nintendo weg en zo hun horizon verbreden, tuurlijk had Nintendo een smak geld kunnen neerleggen zodat ze misschien nog bleven maar ze hadden vast een goede reden om het niet te doen. Ze zijn trouwens vriendelijk uit elkaar gegaan en het enigste verschil is dat SK van 2nd party naar 3th party is gegaan. Wat verwacht je nou? Dat je binnen een maand meteen spellen zal zien voor de Xbox en PS2 van SK?

Sk heeft erg veel jaren gestoken in ED (vanaf de N64 al), ze zijn nog steeds met Too Human bezig (sinds de psx) en verder zullen ze vast nog wel andere projecten hebben. Metal Gear Solid was hun laatste titel in samenwerking met Konami...dat spel is ook vaak uitgesteld en het is maar een "remake" wel een hele goede daar niet van.

SK heeft 2 leuke spellen op de GCN uitgebracht maar verder niets bijzonders. Eerst vond ik het nieuws ook aardig poep maar ach wat hebben we nou verloren? Het besluit om uit elkaar te gaan is goed en Nintendo is nou niet echt degene waarbij je moet klagen. Het is echt weer zo dag voor de Nintendo is Doomed lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillicon Knights is IMO het enige bedrijf Naast het vroegere rare (N64 tijd, nu zijn ze ondergemiddeld geworden) dat spellen kan maken die zicht kunnen meten met Nintendo's eigen first party games.
Ik zie dit echt als een zwaar verlies en hoop dat het een gestoorde 15 april grap is :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MaxBurn schreef op 14 april 2004 @ 09:14:
D3, why the f00k is het nice dat SK weg is..?
Ik vindt t best jammer...
SK goes RARE ...Byebye SK dus.. :P
Omdat SK dikke bagger is en Nintendo haar investeringen beter elders kan doen.

Situatie is wel iets anders dan bij Rare overigens. SK is nu 3rd party en kan dus nog steeds GC games maken, terwijl Rare exclusief 2nd party is gebleven, maar dan bij iemand anders. En itt SK maakt(e wellicht, hoop het niet) Rare goede games :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 17:23:
Sillicon Knights is IMO het enige bedrijf Naast het vroegere rare (N64 tijd, nu zijn ze ondergemiddeld geworden) dat spellen kan maken die zicht kunnen meten met Nintendo's eigen first party games.
Ik zie dit echt als een zwaar verlies en hoop dat het een gestoorde 15 april grap is :( ;(
Serieus? Ik vind die 2 games goed hoor, maar ik heb tot nu toe meer Capcom games :). Capcom is ook een 3rd party, dus ik zie niet echt dat er iets mis is.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.