Het Grote Gamecube Topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kentut schreef op 07 april 2004 @ 09:37:
gisteren zag ik Bad Boys II (dvd) voor 8.99 pond
Verkeerde topic misschien :? Of bedoel je bij game.net :?

De site is inderdaad onbereikbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 07-04-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
John Woo heeft de rechten gekocht om een film te maken over Metroid. Hij zal de film zelf produceren en deze film zou in 2006 het daglicht moeten zien. Hij heeft ook de optie om de film zelf te regisseren. Hij wil in ieder geval een serie van films over de Metroid-spellen maken.

Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde het net posten :). Inderdaad geweldig nieuws :). Wie zou Samus gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 07 april 2004 @ 10:37:
John Woo heeft de rechten gekocht om een film te maken over Metroid. Hij zal de film zelf produceren en deze film zou in 2006 het daglicht moeten zien. Hij heeft ook de optie om de film zelf te regisseren. Hij wil in ieder geval een serie van films over de Metroid-spellen maken.

Bron
Klinkt cool. Als ze dit maar goed gaan uitwerken. Sterk verhaal, veel goeie actie enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RSP schreef op 06 april 2004 @ 17:43:
Dus dat wordt janken om al die pers lui die wél MP2 mogen spelen daar bij de E3, zelf denk ik dat Zelda wordt geshowed maar niet speelbaar is voor publiek. hopelijk een complete turnover aan de verhaal en gameplay kant van 't verhaal want nog 20+ uur zeilen trek ik niet (hoe cool ik 't ook vond)
Hopelijk gebeurt niet hetzelfde als met MM tov OOT.
Gewoon de helft korter maken. 8)7

Dan houden we nog maar 3 kerkers over.
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:39:
Ik wilde het net posten :). Inderdaad geweldig nieuws :). Wie zou Samus gaan spelen?
Maakt weinig uit ze zit toch de hele tijd in het pak, maar misschien ziet Ripley (Alien) er wel wat in, die is de sfeer al gewend.

[ Voor 25% gewijzigd door Vanitas op 07-04-2004 10:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verkeerde knop. |:(

[ Voor 92% gewijzigd door Vanitas op 07-04-2004 10:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik weet niet of ik wel een film van Metroid zou willen zien, dat vernaggelt volgens mij een beetje de toekomstige games, omdat de developers dan ineens ook rekening moeten houden met het verhaal van de film. Het is niet zoals bij final fantasy; die film had in feite niets met de spellen te maken. En maar beter ook, want het heeft ze geen goed gedaan :P
Ik bedoel; als ze nu een film maken betekend dat dat ze bijvoorbeeld een verklaring moeten geven voor het feit dat Samus iedere keer weer haar pak en bijbehorende accecoires kwijt raakt. En dat er iedere keer weer nieuwe exemplaren op haar liggen te wachten.
En dan nog maar hopen dat ze Samus een beetje leuk casten. Hollywood kennende vragen ze Elijah Wood ofzo :P En die kop zit op je netvlies gebrand tijdens alle toekomstige metroid games :'(

Zit iedereen trouwens al te wachten op de eerste 3D pokemon RPG?
Van nintendo.nl:
Of je nou een fervent speler bent van de Pokémon games op de GBA, of dat je ze slechts af en toe bij een ander bekeken hebt - er is vast wel een keer de gedachte door je hoofd geschoten dat het toch wel machtig mooi moet zijn als al die Pokémon het in 3D tegen elkaar zouden kunnen opnemen op je Nintendo GameCube...

Binnenkort kan dat ook. Van Pokémon Colosseum, dat op 14 mei de winkels binnendendert, ga je steil achterover slaan van verbazing. Bijvoorbeeld door de waanzinnig spectaculaire gevechten die je niet voor mogelijk zult houden. En anders wel door dat fantastische gevoel dat je krijgt wanneer je voor het allereerst in een 3D-omgeving op Pokémon-avontuur kunt. Daarin krijg je de kans Pokémon te snaaien die je zelfs in Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire niet tegenkomt.

Pokémon Colosseum bevat twee volledige spelstanden. De eerste, Story Mode, is het role playing avontuur dat zich ver van Hoenn afspeelt in een gebied waar gemene trainers de Pokémon veranderen in duistere "Shadow Pokémon". In deze kolossale nieuwe 3D-wereld is het je taak om deze sombere Pokémon uit de handen van hun trainers te stelen, om ze vervolgens in de strijd te trainen tot er weer licht in hun oogjes gaat schijnen.

De tweede spelstand - 3D Battle Mode - biedt je volledig geanimeerde, tot het uiterste vechtende 3D Pokémon en plaatst ze tegenover elkaar in gigantische arena's. Nu kun je je eigen verzameling van Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire uploaden (met het Nintendo GameCube Game Boy Advance Link-snoer) en de machtige Moves van je Pokémon op TV bekijken. Ook kun je je trainerskwaliteiten testen in multiplayer-gevechten, bijvoorbeeld door het in teams van twee tegen elkaar op te nemen. Je kunt jezelf pas een "legendarische vechter" noemen als je voor glorie bent gegaan in het Pokémon Colosseum.
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een poke-RPG gespeeld. Wordt dit wat?

[ Voor 58% gewijzigd door Ecco op 07-04-2004 11:04 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 07 april 2004 @ 10:47:
[...]

Hopelijk gebeurt niet hetzelfde als met MM tov OOT.
Gewoon de helft korter maken. 8)7

Dan houden we nog maar 3 kerkers over.
Uhm Majora's Mask is groter/ langer dan OOT hoor! er zijn alleen minder dungeons, maar die zijn dan ook allemaal beter (kwantiteit/qualiteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

En dan nog maar hopen dat ze Samus een beetje leuk casten. Hollywood kennende vragen ze Elijah Wood ofzo En die kop zit op je netvlies gebrand tijdens alle toekomstige metroid games
euhm?

waarom zouden ze een man vragen om een vrouw te spelen :P
volgens mij in elke metroid game is het duidelijk geworden dat het een vrouw was?

[ Voor 41% gewijzigd door Wiebbe op 07-04-2004 11:05 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Wiebbe schreef op 07 april 2004 @ 11:04:
euhm?

waarom zouden ze een man vragen om een vrouw te spelen :P
volgens mij in elke metroid game is het duidelijk geworden dat het een vrouw was?
AhaH! Maar is het ook ooit duidelijk geworden wat Elijah Wood is?!?!?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 11:03:
[...]

Uhm Majora's Mask is groter/ langer dan OOT hoor! er zijn alleen minder dungeons, maar die zijn dan ook allemaal beter (kwantiteit/qualiteit)
kijk bij MM hebben ze gewoon een smerig stukje techniek toegepast..
Ze laten je gewoon alles overnieuw doen, zo dat het lijkt dat het nieuw is :P
maar eigenlijk is gewoon heel veel hetzelfde, en kost het alleen meer tijd.
Ecco schreef op 07 april 2004 @ 11:05:
[...]

AhaH! Maar is het ook ooit duidelijk geworden wat Elijah Wood is?!?!?
Ok, got me there ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Wiebbe op 07-04-2004 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Wiebbe schreef op 07 april 2004 @ 11:06:
[...]

kijk bij MM hebben ze gewoon een smerig stukje techniek toegepast..
Ze laten je gewoon alles overnieuw doen, zo dat het lijkt dat het nieuw is :P
maar eigenlijk is gewoon heel veel hetzelfde, en kost het alleen meer tijd.
Daar kan ik het toch niet mee eens zijn; het spel zit zo in elkaar dat je eigenlijk juist niets overnieuw hoeft te doen. Je gaat wel terug in de tijd; maar dan heb je wel het 1 of ander item dat ervoor zorgt dat je ergens anders heen kan.
Nee, Majora's Mask was toch echt wel een behoorlijk spel hoor :)
[...]

Ok, got me there ;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ecco schreef op 07 april 2004 @ 11:10:
[...]

Daar kan ik het toch niet mee eens zijn; het spel zit zo in elkaar dat je eigenlijk juist niets overnieuw hoeft te doen. Je gaat wel terug in de tijd; maar dan heb je wel het 1 of ander item dat ervoor zorgt dat je ergens anders heen kan.
Nee, Majora's Mask was toch echt wel een behoorlijk spel hoor :)

[...]

Kijk, het was misschien wel een goed spel, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar het smerige eraan is, dat ook al doe je wat anders, je komt toch steeds terug bij veel dezelfde lokaties. Hierdoor hoeven ze maar minder lokaties te maken, waardoor de game dus goedkoper is om te maken.

Kijk dat het perfect in het spel past, en ook logisch is, is een ander verhaal, maar het is wel degelijk anders dan bij OOT, omdat ze het niet kunnen maken je steeds terug te laten gaan naar hetzelfde gedeelte. Helemaal omdat jij dan het idee krijgt, 'doh lekker cheap..' dus stoppen ze er weer een desert in, daarna een ice tempel..
en ga zo maar verder, terwijl bij MM ze je weer terug kunnen laten lopen naar dezelfde plek, omdat je nu een nieuwe song hebt, die de deur opent, omdat je 3 dagen in de toekomst er ook al geweest was ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de korte ontwikkeltijd van TWW 2 verwacht ik eigenlijk niet dat het een enorm spel wordt, alhoewel ik nog steeds hoop de de wereld van TWW maar dan met meer land dan zee :9~ Nouja, in ieder geval meer land dan in deel 1 dan :P
Ecco schreef op 07 april 2004 @ 11:02:
Zit iedereen trouwens al te wachten op de eerste 3D pokemon RPG?
Van nintendo.nl:

[...]

Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een poke-RPG gespeeld. Wordt dit wat?
Ik zit erop te wachten :) Pokemon was gewoon te goed voor woorden, hoewel vaak afgeschilderd als hype, zaten de spellen echt wel goed inelkaar :)
Nu maar hopen dat het een goed spel wordt, ik vond Ruby/Sapphire licht tegenvallen, teveel geneuzel over berry blenden en breeden enzo. Bah.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op 07 april 2004 @ 10:47:
Maakt weinig uit ze zit toch de hele tijd in het pak, maar misschien ziet Ripley (Alien) er wel wat in, die is de sfeer al gewend.
Het is toch allang duidelijk dat alleen Jennifer Garner Samus kan spelen!!!!!! ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ripley (Sigourney Weaver dus ;) ) zou ik iig niet doen, die is al 200 jaar oud ofzo :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bewijs, Samus is een vrouw:

Afbeeldingslocatie: http://www.dreamers.com/irikoy/images/varios/samus%20aran.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk niet dat door de film het verhaal van de games zal worden beinvloed. Ik denk dat als er een film komt dat deze (de eerste iig) zal gaan over het "ontstaan" van Samus. In een dergelijke verhaallijn past ook het bij elkaar zoeken van upgrades. Maar ik denk dat dergelijke gameplay elementen niet in de film zullen zitten. Ik verwacht dikke John Woo aktie in het Metroid Universum.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Over Ripley gesproken, Ridley Scott was volgens mij een veel waarschijnlijkere keus geweest. Zeker aangezien de bedenker van Metroid heftig geinspireerd was door de Alien reeks. Kwa sfeer was het dan in ieder geval meer dan goed gekomen.
Met alle respect voor meneer Woo, hij is volgens mij echt niet geschikt voor een Metroid-film.
Hier een stukje over paycheck:
Have you changed or compromised your style?
Actually, let me put it this way. I try to add my style into American films. Like in Paycheck or even in Face/Off, I just want to maintain something I'm interested in. Like the theme of friendship or honor, or even using the two guns. So after I read the script, originally it was pretty interesting. And then I realized that I'm not a good sci-fi movie director because I know not much about special effects. I don't even know how to make it good. So I toned down the visualistic stuff, just give it a little bit of a visualistic element. I'd rather focus on the love story and the characters, and also change the time.
Hij is nogal geneigd om sci-fi elementen van verhalen die hij verfilmt weg te drukken. Wat hou je dan over van een concept als Metroid?

Krijgen we strax een liefdesdrama tussen Samus en een space pirate :/

[ Voor 11% gewijzigd door Ecco op 07-04-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Van mij mag WW2 weer volop zeilen bevatten, heerlijk! Als ze wat kleine dingen bijschaven (wind veranderen makkelijker en betere water combat) zou dat helemaal mooi zijn.
Ecco schreef op 07 april 2004 @ 17:45:
Over Ripley gesproken, Ridley Scott was volgens mij een veel waarschijnlijkere keus geweest. Zeker aangezien de bedenker van Metroid heftig geinspireerd was door de Alien reeks. Kwa sfeer was het dan in ieder geval meer dan goed gekomen.
Met alle respect voor meneer Woo, hij is volgens mij echt niet geschikt voor een Metroid-film.
Idd, ik zelf zou James Cameron graag zien. Regisseur van Aliens, samen met T2 (ook Cameron :Y)) de beste scifi/actie film ooit.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/aliens_walker.gif
Step away from her you BITCH!

John Woo, blergh :| Na ja, ik verwacht er niet te veel van, hoop iig dat het een betere film wordt dan Super Mario Bros. :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Hehe, yup, Hollywood kennende...

Afbeeldingslocatie: http://www.piggy.demon.nl/pix/samuswood2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Ecco op 07-04-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 07 april 2004 @ 07:38:
[...]

Tja... probeer MGS maar 's te krijgen op dit moment. :( In heel Apeldoorn in elk geval NIET te vinden.
Het is me gelukt \o/ * NvE trekt alvast de gordijnen dicht, dit wordt een leuke avond >:) :w

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 april 2004 @ 16:50:
...Ik verwacht dikke John Woo aktie in het Metroid Universum.
Ik zie het al voor me :
- Samus schiet op een vijand (natuurlijk met haar eigen wapen, en natuurlijk
een wapen in het andere handje, John Woo style heh).
- Beeld gaat in slow-mo.
- En er vliegt een witte duif voorbij in beeld.

Jawel, een duif in Metroid... in slow-mo natuurlijk :D 8)7

Ben benieuwd wat het zal worden met de film, eveneens de spellen die worden gemaakt onder toezicht van John Woo (ps deze zijn niet gebaseerd op de Metroid serie voor wie het niet weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm volgens Spong is GoldenEye 2 in de hald gezet omdat de beta testers het verschrikkelijk vaag vonden dat je niet Bond speelt, maar de vijand. Het project is op hold gezet en mogelijk moeten grote delen van de game herzien worden.. ZUCHT.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
mmhh ebn er niet zo blij mee dat john woo die film gaat maken...
het zelfde als altijd verwacht ik..
een plot en verhaal dat super leuk lijkt, maar de uiteindelijke uitvoering die zwaar bagger is..
ik houd mn controler... hum hart stevig vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 11:03:
[...]

Ik was door heel MM wel iets van 3/4 keer zo snel heen als heel OOT.
De kerkers van OOT waren ook veel beter. (IMO)
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 19:00:
[...]

Ik zie het al voor me :
- Samus schiet op een vijand (natuurlijk met haar eigen wapen, en natuurlijk
een wapen in het andere handje, John Woo style heh).
- Beeld gaat in slow-mo.
- En er vliegt een witte duif voorbij in beeld.

Jawel, een duif in Metroid... in slow-mo natuurlijk :D 8)7

Ben benieuwd wat het zal worden met de film, eveneens de spellen die worden gemaakt onder toezicht van John Woo (ps deze zijn niet gebaseerd op de Metroid serie voor wie het niet weet).
Dan wordt het natuurlijk een metroid.
En om nog een beetje in de sfeer te blijven wordt hij wit. (Ice Metroid...)
D³ schreef op 07 april 2004 @ 17:51:
Idd, ik zelf zou James Cameron graag zien. Regisseur van Aliens, samen met T2 (ook Cameron :Y)) de beste scifi/actie film ooit.
Vanitas agrees.
Aliens rules, net als T2.
Super sfeer, spannend, goed verhaal net als de metroid games.

Perfecte combi dacht ik zo.
_/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door Vanitas op 07-04-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 12-09 18:27
johnnyv.nl schreef op 07 april 2004 @ 09:50:
[...]

Verkeerde topic misschien :? Of bedoel je bij game.net :?

De site is inderdaad onbereikbaar.
Neenee, ze staan er echt op game.net. Vandaag UT2004 PC.

/edit: Je kunt nu stemmen op de Deal of the Day van morgen! B)

[ Voor 12% gewijzigd door Kentut op 07-04-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
mij lijkt het wel vet. Samus op haar zij springend met dubbele wavebeams :P

nee, ik heb nog liever dan Paul Anderson het doet denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
daFubar schreef op 08 april 2004 @ 00:22:
mij lijkt het wel vet. Samus op haar zij springend met dubbele wavebeams :P

nee, ik heb nog liever dan Paul Anderson het doet denk ik :)
Voor de duidelijkheid: het is nog niet bekend WIE de film gaat regiseren, John Woo heeft er alleen een optie op. Hij gaat in ieder geval de film produceren, maar het kan best zo zijn dat hij Paul Anderson als regisseur kiest. Paul Anderson is toevallig momenteel bezig met het filmen van Alien VS. Predator. Hij heeft dus al ervaring met Alien, wat de inspiratie bron was voor de Metroid serie. Ik zou zelf denk ik liever Brian Singer(X-Men, X-Men 2, The Usual Suspects), Ang Lee(Crouching Tiger Hidden Dragon) of Ryuhei Kitamura(Metal Gear Solid: The Twin Snakes) zien als mogelijke regisseurs van de film.

De keuze van de regisseur zal voorlopig wel even de gemoederen bezig houden. Fans klagen ook al over de mogelijke keuze van Robert Zemekis(Back To The Future I-III, Who Framed Roger Rabbit, Forrest Gump) als regisseur voor de live action film The Transformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, niet Paul Anderson... Bah. Resident Evil was ook bout IMO. Ik hoop allang dat ie AvP een beetje goed uitvoert...

EDIT: Leuk nieuwtje voor de mensen die dit nog niet zeker wisten:
UbiSoft heeft tevens bekend gemaakt dat Rainbow Six 3 in juni van dit jaar ook op de GameCube zal verschijnen. Het spel verscheen vorige maand ook al op de Playstation 2. De GameCube versie zal helaas geen online mogelijkheden bevatten, hét sterke punt van de game op de Playstation 2 en Xbox. Wel kan je met twee spelers in split-screen mode cooperatief de strijd aan.

[ Voor 66% gewijzigd door Willybubba op 08-04-2004 08:59 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de RE wel lekker goed :P, die dikke actie met die Lasers _/-\o_

Van mij mag hij wel de Metroid Film gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Metroid Prime verfilmt door Tim Burton met muziek van Danny Elfman :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Die RE film was het slechtste dat ooit onder de naam Resident Evil is uitgegeven IMNSFHO. Zelfs RE gaiden op de gameboy was beter ;)
Gewoon een standaard actie film in een niet eens echt RE jasje gegoten. Dat mensen de film leuk vonden was één ding maar met RE had het weinig te maken.
Dus Paul Anderson valt hopelijk af. Die maakt zowieso alleen maar middelmatige crap.
Ik zou liever iemand met een beetje eigen stijl het zien doen. Cameron zou een goede optie zijn, al vertrouw ik hem na titanic ook niet helemaal mee ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver de *&$$()$()$($)
Krijg van play.com het volgende bericht:

Thank you for your recent order for 'WaveBird Wireless Controller'. However, due to the the level of demand for this product we are unable to supply you with this product at present. We have cancelled your order for this item and you can rest assured that your credit card has not been charged.

ZO kan ik ook mooie aanbiedingen doen 8)7 :? :| :/

edit:

gebeld met play.com, manager aan de lijn gehad, excuses gehad :/ maar geen wavebird |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 08:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Same here. Mooie aanbieding, niet kunnen leveren. Fijne marketing daar. :(
Is die Wavebird nu ook van de site weggehaald, als zijnde nooit meer leverbaar?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Cool... heb OOT van de Zelda Bonusdisc uitgespeeld... erg leuk spel moet ik zeggen en ook met een leuk einde...

heb alleen nooit van die running man kunnen winnen die in die tent zit bij de carpenters... zelfs niet met paard, hij bleef altijd maar 1 sec sneller ;(
maar goed... voor de rest had ik bijna alles wel denk ik (iig alle items)

heb daarna ff nog dat filmpje gekeken van TWW... wat is dat toch eigenlijk een grafisch mooi spel..! kan niet wachten tot er screens of trailers komen van deel 2!!

Dan ga ik als volgende spel maar es beginnen met Majora's Mask... ben errug benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Reignman schreef op 08 april 2004 @ 13:00:
heb alleen nooit van die running man kunnen winnen die in die tent zit bij de carpenters... zelfs niet met paard, hij bleef altijd maar 1 sec sneller ;(
Je kan iig wel winnen ... :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mijn wavebird is ook gecancelled, lekkere ballenmarketing. STEL een ander bedrijf had ook zo'n aanbieding, en ik negeer die, want ik heb hem immers bij play.com besteld! ..uhuh.. :S In zekere zin gingen beide kanten akkoord met deze prijs, vaag dus, vraag me af of zoiets mag .. :S Ze draaien er gewoon te veel verlies op..dus cancellen maar, tip: doe dan GEEN acties.

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 08-04-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 08 april 2004 @ 13:35:
Mijn wavebird is ook gecancelled, lekkere ballenmarketing. STEL een ander bedrijf had ook zo'n aanbieding, en ik negeer die, want ik heb hem immers bij play.com besteld! ..uhuh.. :S In zekere zin gingen beide kanten akkoord met deze prijs, vaag dus, vraag me af of zoiets mag .. :S Ze draaien er gewoon te veel verlies op..dus cancellen maar, tip: doe dan GEEN acties.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb per e-mail bevestiging gehad van het product en de prijs. Kun je dat zomaar cancelen?? Iemand een idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Waarschijnlijk hadden ze gewoon een bepaald aantal (het laatste beetje voorraad) vastgesteld voor deze actie.
Waarschijnlijk waren er gewoon zo snel zo veel aanmeldingen, dat mensen de WaveBird konden bestellen voordat het systeem ze "out of stock" kon aanmerken en zijn er dus meer "verkocht" dan ze werkelijk hadden.
(Er zit namelijk enige tijd tussen het klikken op het item en daarna het bevestigen van je bestelling).

Waarschijnlijk hebben ze vervolgens de kreet "wie het eerst komt..." toegepast.
Gewoon pech gehad dus ;(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:37:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb per e-mail bevestiging gehad van het product en de prijs. Kun je dat zomaar cancelen?? Iemand een idee!
Nee. Een koopovereenkomst is een contract, dus in theorie kun je Play.com aanklagen voor contractbreuk. Echter, als Play kan bewijzen dat ze het gecanceld hebben omdat Nintendo geen wavebirds meer kan leveren door de enorme vraag, is er sprake van overmacht en is de kan de koopovereenkomst ontbonden worden.
Twee Dee schreef op 08 april 2004 @ 13:51:
Waarschijnlijk hadden ze gewoon een bepaald aantal (het laatste beetje voorraad) vastgesteld voor deze actie.
Waarschijnlijk waren er gewoon zo snel zo veel aanmeldingen, dat mensen de WaveBird konden bestellen voordat het systeem ze "out of stock" kon aanmerken en zijn er dus meer "verkocht" dan ze werkelijk hadden.
(Er zit namelijk enige tijd tussen het klikken op het item en daarna het bevestigen van je bestelling).

Waarschijnlijk hebben ze vervolgens de kreet "wie het eerst komt..." toegepast.
Gewoon pech gehad dus ;(
Inderdaad pech gehad, maar dan voor Play. Het bevestigingsmailtje is toch echt bindend.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:56:
[...]
Nee. Een koopovereenkomst is een contract, dus in theorie kun je Play.com aanklagen voor contractbreuk. Echter, als Play kan bewijzen dat ze het gecanceld hebben omdat Nintendo geen wavebirds meer kan leveren door de enorme vraag, is er sprake van overmacht en is de kan de koopovereenkomst ontbonden worden.
Maar het blijft heel slordig.

Ze kunnen toch ook gewoon ervoor zorgen dat je je Wavebird gewoon krijgt, maar dan wat later. Dan hebben ze tijd zat om ervoor te zorgen dat ze er genoeg binnen hebben.

En als ze verlies maken met de actie, dan hadden ze het maar niet moeten doen.
Zij kunnen toch ook wel nagaan dat dit een goed lopende actie wordt. Wie wil nu niet een WB voor een zacht prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
MetroidPrime schreef op 07 april 2004 @ 16:20:
[...]

Het is toch allang duidelijk dat alleen Jennifer Garner Samus kan spelen!!!!!! ;)
Als ik aan Samus denk, denk ik automatisch aan Uma Thurman. Misschien niet zo mooi als mevrouw Jenny Garner maar wel zeer geschikt voor de rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:56:
[...]
Inderdaad pech gehad, maar dan voor Play. Het bevestigingsmailtje is toch echt bindend.
Niet dus, lees dit maar eens uit de Terms and Conditions van Play.com, die je accepteert als je zaken met ze doet:
No contract for the sale of any product will subsist between you and Play.com unless and until Play.com accepts your order by way of an e-mail confirming that it has received payment in full for all the goods you have ordered. That acceptance will be deemed complete and will be deemed for all purposes to have been effectively communicated to you at the time Play.com sends the e-mail to you (whether or not you receive that e-mail). This confirmation e-mail amounts to an acceptance by Play.com of your offer to buy goods from Play.com or a 3rd party supplier that is engaged on your behalf by Play.com.
Waar het dus op neerkomt is dat je pas een koopovereenkomst met ze hebt als je een mailtje krijgt waarin staat dat ze het geld van je hebben. Zo'n mailtje waarin staat dat ze de order hebben ontvangen valt daar dus niet onder, aangezien ze je creditcard pas gebruiken op het moment dat ze de boel gaan dispatchen.

Tot die tijd heb je dus geen koopovereenkomst met ze, slechts een soort "Als het kan, dan wil ik er wel eentje"-overeenkomst. Dit blijkt ook uit dat ze hierboven spreken over "your offer to buy goods"

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenB op 08-04-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Goudstof schreef op 08 april 2004 @ 16:29:
[...]

Als ik aan Samus denk, denk ik automatisch aan Uma Thurman. Misschien niet zo mooi als mevrouw Jenny Garner maar wel zeer geschikt voor de rol.
was ook de actrice waar ik als eerste aan dacht...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25
Voor de liefhebbers, Burnout 2 is weer beschikbaar bij de FRS voor €15,00

Eindelijk heb k em kunnen bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 08 april 2004 @ 15:49:
[...]

Maar het blijft heel slordig.

Ze kunnen toch ook gewoon ervoor zorgen dat je je Wavebird gewoon krijgt, maar dan wat later. Dan hebben ze tijd zat om ervoor te zorgen dat ze er genoeg binnen hebben.

En als ze verlies maken met de actie, dan hadden ze het maar niet moeten doen.
Zij kunnen toch ook wel nagaan dat dit een goed lopende actie wordt. Wie wil nu niet een WB voor een zacht prijsje.
Dit is inderdaad precies het punt, volgens mij heeft Play nog gewoon Wavebirds maar maken ze teveel verlies.
JeroenB schreef op 08 april 2004 @ 16:56:
[...]

Niet dus, lees dit maar eens uit de Terms and Conditions van Play.com, die je accepteert als je zaken met ze doet:

[...]

Waar het dus op neerkomt is dat je pas een koopovereenkomst met ze hebt als je een mailtje krijgt waarin staat dat ze het geld van je hebben. Zo'n mailtje waarin staat dat ze de order hebben ontvangen valt daar dus niet onder, aangezien ze je creditcard pas gebruiken op het moment dat ze de boel gaan dispatchen.

Tot die tijd heb je dus geen koopovereenkomst met ze, slechts een soort "Als het kan, dan wil ik er wel eentje"-overeenkomst. Dit blijkt ook uit dat ze hierboven spreken over "your offer to buy goods"
Hmm. Toch vreemd, ik weet niet zeker of dat wel toegestaan is volgens de wet, volgens mij in Nederland niet, maar Play is natuurlijk uit het UK...
Maar als het wel mag dan staat Play natuurlijk gewoon in haar recht.

edit:
Ik denk dat ik het weet. Elk bedrijf dat in Nederland levert moet zich aan de Nederlandse wet houden voorzover het Nederlandse klanten betreft. Volgens de Nederlandse wet mag geen enkel bedrijf 100% van de koopsom vooruitbetaling vragen, wat Play hier dus wel doet; je hebt pas een koopovereenkomst als je het geld hebt overgemaakt. De consumentenbond heeft recentelijk Dell nog voor de rechter gesleept omdat in hun voorwaarden stond dat je het gehele aankoopbedrag vooruit moest betalen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 08 april 2004 @ 16:29:
[...]

quote van mezelf in een nieuwspost:
Uma Thurman als Samus ;)?
En dan Tarantino als regisseur!
/me ziet Samus al dikke dialogen hebben met de space pirates ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Pittie schreef op 08 april 2004 @ 18:13:
Voor de liefhebbers, Burnout 2 is weer beschikbaar bij de FRS voor €15,00

Eindelijk heb k em kunnen bestellen :D
Ik zie em alweer op niet beschikbaar staan... alleen voor PS2 is ie er nog. Maarja, ik heb em toch al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft iemand trouwens Metroid: Zero Mission al? Ik heb daar namelijk een vraag over: wtf zijn die kleine hupsende beestje die "mine" roepen en op je springen? Geen metroids toch? En nee het zijn ook geen meeuwen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 18:14:
[...]
Hmm. Toch vreemd, ik weet niet zeker of dat wel toegestaan is volgens de wet, volgens mij in Nederland niet, maar Play is natuurlijk uit het UK...
Maar als het wel mag dan staat Play natuurlijk gewoon in haar recht.

edit:
Ik denk dat ik het weet. Elk bedrijf dat in Nederland levert moet zich aan de Nederlandse wet houden voorzover het Nederlandse klanten betreft. Volgens de Nederlandse wet mag geen enkel bedrijf 100% van de koopsom vooruitbetaling vragen, wat Play hier dus wel doet; je hebt pas een koopovereenkomst als je het geld hebt overgemaakt. De consumentenbond heeft recentelijk Dell nog voor de rechter gesleept omdat in hun voorwaarden stond dat je het gehele aankoopbedrag vooruit moest betalen.
Ik ken weinig bedrijven die mij spullen al sturen voordat ik ervoor betaald heb eigenlijk hoor. Er staat zoiezo vaak in de voorwaarden van webshops dat alles onder voorbehoud is, dus dat het kan voorkomen dat ze je bestelling niet kunnen leveren als de voorraad op is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

JeroenB schreef op 08 april 2004 @ 16:56:
[...]

wetgeving e.d gaat over het algemeen toch echt boven een koopovereenkomst :P
Maar ja..om hier nou een rechtzaak om te houden..daarom flikken ze het..beetje zielig maar ach .. ik zal nog wel bij ze kopen maar als iets even duur is bij hun als bij een ander haal ik het wel bij de ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 20:33:
[...]
dus dat het kan voorkomen dat ze je bestelling niet kunnen leveren als de voorraad op is ofzo.
dat gebeurt nooit, waarom niet? als de voorraad op is..vul je het aan. wanneer kan het dan wel..als wavebirds worden niet meer gemaakt worden..worden wb's nog gemaakt en geleverd? ..ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 08 april 2004 @ 20:53:
[...]
dat gebeurt nooit, waarom niet? als de voorraad op is..vul je het aan. wanneer kan het dan wel..als wavebirds worden niet meer gemaakt worden..worden wb's nog gemaakt en geleverd? ..ja :)
Als je een grote partij tegelijk koopt kan je daar een aanbieding mee doen. Als die partij op is ga je niet voor volle prijs nieuwe kopen en die voor aanbiedingsprijs verkopen. Lijkt me dat dat het verhaal is nu.

Edit: ben bang trouwens dat je tegen webwinkels weinig kan doen als ze je spullen niet sturen, zelfs als je betaald hebt. Ik wilde aangifte gaan doen toen gameshop me niks stuurde en mn email niet beantwoordde, kon niet volgens de agent die ik te spreken kreeg. Als je op internet iets koopt is het geen officiële koopovereenkomst, maar een afspraak tussen twee personen, niet iets rechtsgeldigs dus. Kwam misschien doordat het om een klein bedrijf ging though, das play.com niet natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 21:13:
[...]
Als je een grote partij tegelijk koopt kan je daar een aanbieding mee doen. Als die partij op is ga je niet voor volle prijs nieuwe kopen en die voor aanbiedingsprijs verkopen. Lijkt me dat dat het verhaal is nu.

Edit: ben bang trouwens dat je tegen webwinkels weinig kan doen als ze je spullen niet sturen, zelfs als je betaald hebt. Ik wilde aangifte gaan doen toen gameshop me niks stuurde en mn email niet beantwoordde, kon niet volgens de agent die ik te spreken kreeg. Als je op internet iets koopt is het geen officiële koopovereenkomst, maar een afspraak tussen twee personen, niet iets rechtsgeldigs dus. Kwam misschien doordat het om een klein bedrijf ging though, das play.com niet natuurlijk.
Die agent zat dan behoorlijk uit zijn nek te l*l*e*. Ik heb gisteravond nog een tentamen gehad over de juridische kant van de informatica. Hier zat ook een heel groot deel tussen over de rechten die je hebt als je een officiele koopovereenkomst sluit over internet, het is dus wel rechtsgeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
spreken kreeg. Als je op internet iets koopt is het geen officiële koopovereenkomst, maar een afspraak tussen twee personen, niet iets rechtsgeldigs dus. Kwam misschien doordat het om een klein bedrijf ging though, das play.com niet natuurlijk.
Dat is niet waar, er geld gewoon wet koop op afstand.
anyway saaie discussie (ja ik weet het mn eigen schuld, ik begon samen met een ander :D)
back to cube :D

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 08-04-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 08 april 2004 @ 21:32:
[...]

anyway saaie discussie (ja ik weet het mn eigen schuld, ik begon samen met een ander :D)
Tsja, ik verzin het niet hoor :)

maar idd, boring, back to cube :)

Zijn er al meer mensen die Crystal Chronicles multiplayer hebben gedaan? Kben zondag met een groepje van 4 begonnen. In het begin was het nogal chaotisch (we gingen zelfs een keer dood bij 1e eindbaas), maar als iedereen een beetje gewend is en samenwerkt is het heel erg leuk. Ksnap wel goed waarom mensen die single player spelen teleurgesteld zijn, zonder het panische rondrennen en elkaar voor de voeten lopen lijkt me het ook een stuk minder leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
offtopic:
Gevalletje klepel horen luiden etc. Hij heeft een heel klein beetje gelijk namelijk dat er een verschil is tussen een overeenkomst met een winkel en bijv. een particulier, maar internet heeft daar weinig mee te maken. Verder lijkt 'afspraak tussen 2 personen' verdacht veel op het begrip overeenkomst. Niet rechtsgeldig, pfft.

Ow jah ontopic...umm FFCC nog niet verder meegegaan. Wil nog steeds multiplayer testen want dat schijnt top te zijn, maar regel dat maar eens. Misschien op de volgende Cube Party? :*) Zelfde geldt voor Four Swords.

Twin Snakes is hard op weg mijn #2 cube game te worden, toppertje ondanks dat SK er met haar vieze vingers aan heeft gezeten.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Errhm, nee, Play is geen nederlands bedrijf. Dan gelden de nederlandse wetten ook niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 08 april 2004 @ 21:59:
[...]

Ow jah ontopic...umm FFCC nog niet verder meegegaan. Wil nog steeds multiplayer testen want dat schijnt top te zijn, maar regel dat maar eens. Misschien op de volgende Cube Party? :*) Zelfde geldt voor Four Swords.

Twin Snakes is hard op weg mijn #2 cube game te worden, toppertje ondanks dat SK er met haar vieze vingers aan heeft gezeten.
Bij ons speelt 1 gast op een cube met gbplayer ipv een echte gba, die heeft geen gbasp en had geen zin om elke keer geen reet te zien op zn gewone gba. Wel leuk gezicht hier, hij heeft een heel klein breedbeeld tvtje als monitor op mijn buro staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op 08 april 2004 @ 22:00:
[...]

Errhm, nee, Play is geen nederlands bedrijf. Dan gelden de nederlandse wetten ook niet volgens mij.
Play zit toch in Engeland? In dat geval gelden de Engelse wetten, en die zijn weer afgeleid van de Europese richtlijn waar de Nederlandse wet ook van af is geleid. Je kunt er dus van uitgaan dat je dezelfde rechten zou hebben als wanneer je iets in Nederland over het internet heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
is het beeld met een gba player helemaal fullscreen..?? of zit er nog een gamebo achtige rand in het beeld waarin het spel zit..

kan niet echt een screenshot vinden van een game die via een gbplayer afgespeeld wordt... en ben er wel benieuwd naar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Reignman schreef op 08 april 2004 @ 23:54:
is het beeld met een gba player helemaal fullscreen..?? of zit er nog een gamebo achtige rand in het beeld waarin het spel zit..

kan niet echt een screenshot vinden van een game die via een gbplayer afgespeeld wordt... en ben er wel benieuwd naar!!
Hier zijn wat screenshots van de Game Boy Player. Zoals je ziet zit er een rand om het scherm heen, maar de grootte daarvan kun je instellen. Op de screenshots staat de rand ingesteld op "small"(de enige andere mogelijkheid is large).

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/sc1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/sc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/sc3.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door MetroidPrime op 09-04-2004 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op 08 april 2004 @ 22:00:
[...]
Wet koop op afstand is europees.
Deze wet vormt de implementatie van de Europese richtlijn 97/7/EG over dit onderwerp. Zoals bij alle richtlijnen moeten alle EG-landen deze als wet implementeren
back to cube:
Iemand timesplitters2 al binnen van play.com ? :D

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 09-04-2004 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 08:49

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Geeft iemand trouwens Metroid: Zero Mission al? Ik heb daar namelijk een vraag over: wtf zijn die kleine hupsende beestje die "mine" roepen en op je springen? Geen metroids toch? En nee het zijn ook geen meeuwen ;).
Jup! Ik heb hem reeds uitgespeeld. Zeer interessant spel. :)
Geen idee wat ze zijn, maar een bommetje doet meestal wonderen.

[offtopic]
Is dit trouwens niet iets voor het GBA topic :?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

iNSaNe-oNe schreef op 09 april 2004 @ 10:28:
[...]

Jup! Ik heb hem reeds uitgespeeld. Zeer interessant spel. :)
Geen idee wat ze zijn, maar een bommetje doet meestal wonderen.

[offtopic]
Is dit trouwens niet iets voor het GBA topic :?
Als je teveel van die beessies op je hebt vreten ze aan je.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Pfff leipo's bij Ubi-Soft. Ik had mijn Nederlandse BG&E opgestuurd naar dat adres dat op de site van gcshop staat, omdat ik een Engelse wou. Nou krijg ik vandaag hardstikke leuk een pakketje terug, met daarin: Een exclusieve BG&E wegwerpcamera :P en je raadt het al: gewoon de Nederlandse versie BG&E :(

Ik heb ze meteen opgebeld, en die kerel daar zij dat het gewoon een stomme fout was. Ik moet dinsdag terugbellen want er is nu niemand die daar over gaat. Nou ja. Tenminste vriendelijk volk :P

Ik ga nu naar buiten met mijn BG&E-WegWerpCamera(tm) en eens even kijken wat ik hier in de stad voor levensvormen kan vinden.
Misschien dat als ik ze een aantal foto's opstuur, zij mij een exclusieve BG&E-WegWerpZoomLens opsturen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Ecco op 09-04-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Probeer es uit hoever je hem nu echt kan wegwerpen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Eej, er was toch ook een gamecube versie van golden sun in de maak.
Of zit ik dat maar te verzinnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 09-04-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Heeft er hier nog iemand problemen met het registreren van spellen? Ik probeer sinds gisteren Metroid: Zero Mission op de Nintendo site te registreren, maar ik krijg alleen maar een witte pagina. Als ik dan bij de door mij geregistreerde spellen kijk, komt Zero Mission er niet bij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
MaxBurn schreef op 09 april 2004 @ 07:05:
[...]

Wet koop op afstand is europees.

[...]

back to cube:
Iemand timesplitters2 al binnen van play.com ? :D
Ja, ik heb hem afgelopen dinsdag gekregen. Tot nu toe vind ik Timesplitters 2 echt een goed spel en dat terwijl ik normaal geen fps speel. Ik begon eerst op normal in de story mode, maar ik moet nog aan de controls wennen. Dus ben ik nu effe op easy bezig. Zodra ik de controls onder de knie heb, switch ik weer naar normal. Toch zeker wel die 12 euro waard. _/-\o_

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Die story mode is vrij irritant maar 4player multiplayer met 'n paar bots erbij in 'n grote map is net zoveel fun als Smash brothers melee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vanmiddag RE0 gekocht. Net ff een kwartiertje gespeeld en ik moet zeggen dat het een leuke en mooie (nog nooit een RE op de GC gespeeld:)) game is :+

Alleen ik heb het gevoel dat dit een makkelijk spel is, daar bedoel ik mee dat het veel meer arcade is dan de andere RE spellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MetroidPrime schreef op 09 april 2004 @ 14:40:
Heeft er hier nog iemand problemen met het registreren van spellen? Ik probeer sinds gisteren Metroid: Zero Mission op de Nintendo site te registreren, maar ik krijg alleen maar een witte pagina. Als ik dan bij de door mij geregistreerde spellen kijk, komt Zero Mission er niet bij te staan.
Je kunt de spellen meestal pas registreren vanaf de officiele release datum...

Maaruh, ik weet de offciele datum van M:ZM niet.. dus weet niet of dat het is.. :P

Maar dan weet je dit iig ;)

Verder gewoon de server hammeren...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit bericht nog tegen :

Tales of Symphonia No Longer Exclusive
According the latest issue of Jump magazine in Japan, Namco RPG, Tales of Symphonia, is no longer exclusive to the Nintendo GameCube.

The game will also be released on the PlayStation 2, complete with additional gameplay features not found in the GameCube release. According to various reports, the PS2 version is between 60%-80% complete.

It is unknown at this time whether the PlayStation 2 version will see a North American release, but expect an update when we do find out.

www.nintendojo.com

- Was aan de ene kant wel te verwachten helaas.
:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik ken weinig bedrijven die mij spullen al sturen voordat ik ervoor betaald heb eigenlijk hoor. Er staat zoiezo vaak in de voorwaarden van webshops dat alles onder voorbehoud is, dus dat het kan voorkomen dat ze je bestelling niet kunnen leveren als de voorraad op is ofzo.
Het gaat niet om het feit of ze het al opsturen, maar om het feit of je al wel of niet een koopovereenkomst hebt :) Misschien was het Dell voorbeeld inderdaad niet helemaal op z'n plaats hier, maar het ging dus om de koopovereenkomst, die kun je ook al hebben als ze het nog niet versturen :)
[...]

Ow shit sorry :X ;)
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:45:
Kwam dit bericht nog tegen :

Tales of Symphonia No Longer Exclusive
According the latest issue of Jump magazine in Japan, Namco RPG, Tales of Symphonia, is no longer exclusive to the Nintendo GameCube.

The game will also be released on the PlayStation 2, complete with additional gameplay features not found in the GameCube release. According to various reports, the PS2 version is between 60%-80% complete.

It is unknown at this time whether the PlayStation 2 version will see a North American release, but expect an update when we do find out.

www.nintendojo.com

- Was aan de ene kant wel te verwachten helaas.
:( |:(
Bah, wat een klotestreek :( Wel raar trouwens, een Cube exclusive game verschijnt gelijktijdig op de PS2 maar dan met extra features :?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.gamefront.de staat iets heel anders! Ik denk dat hun gelijk hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder mijn collectie games voor de Gamecube:

01 Bomberman Generation
02 Burnout 2 - Point of Impact
03 Gladius
04 The legend of Zelda - The Windwaker
05 The legend of Zelda - Collecters edition
06 The legend of Zelda - Ocarina of Time + MQ
07 Super Smash Bros Melee
08 Timesplitters 2
09 Star Wars - Rogue Leader
10 Smuggler's run - Warzones
11 Tony Hawk's Pro Skater 4
12 F-Zero GX
13 SSX 3
14 Resident Evil 0
15 Resident Evil 1
16 Eternal Darkness - Sanity's Requiem
17 Super Monkey Ball 1
18 Wave Race - Blue Storm
19 Phantasy Star online Episode 1 & 2
20 Metroid Prime
21 Metal Arms - Glitch in the System
22 Beyond Good and Evil
23 Bloody Roar - Primal Fury
24 SoulCalibur 2
25 Billy Hatcher and the Giant Egg

Kortom: mijn hobby begint uit de hand te lopen >:) 8) 8)7
Hebben jullie dit ook??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:46:
Op www.gamefront.de staat iets heel anders! Ik denk dat hun gelijk hebben!
Er staat inderdaad iets heel anders. Waar doel je trouwens op?
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:55:

[lijst]

De meesten van ons wel, kheb er zelf ook rond de 20... Maar ga aub niet allemaal je lijstje posten, dat is niet zo gewenst enzo ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, 21 spellen hier, + 14 xbox spellen :) en dan noem ik niet eens de 20 andere spellen die ik alweer heb geruild heb verkocht (maar wel voor de volle mep heb gekocht)

Achja, ik ben nog van plan de rest van mijn leven te gamen, dus ik heb tijd zat, en andere hobby's heb ik bijna niet (gamen en films kijken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Over die Metroid film:

Ik vind dat Paul Verhoeven hem zou moeten regiseren, hij heeft al ervaring met de robocop films en starship troopers, en die schopten allemaal kont.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:00:
Yup, 21 spellen hier, + 14 xbox spellen :) en dan noem ik niet eens de 20 andere spellen die ik alweer heb geruild heb verkocht (maar wel voor de volle mep heb gekocht)

Achja, ik ben nog van plan de rest van mijn leven te gamen, dus ik heb tijd zat, en andere hobby's heb ik bijna niet (gamen en films kijken :P)
En Naruto natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ReCreator schreef op 09 april 2004 @ 16:41:
[...]

Je kunt de spellen meestal pas registreren vanaf de officiele release datum...

Maaruh, ik weet de offciele datum van M:ZM niet.. dus weet niet of dat het is.. :P

Maar dan weet je dit iig ;)

Verder gewoon de server hammeren...
De officiele release was dus gisteren (8 april) volgens de Nintendo website. Ze hebben er ook een artikel bij gezet over wat je krijgt als je Zero Mission registreert. Als ik een ongeldige code probeer in te voeren krijg ik wel een goede pagina, maar dus niet als ik een geldige Zero Mission code invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[lijst]

Op de Cube valt het nog wel mee, op de GBA loopt het drastisch uit de hand :) daar zit ik nu ongeveer op 70 games waarvan 40 gba :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:24:
[...]
En Naruto natuurlijk ;)
[offtopic]
|:(

..

hoe kon ik dat vergeten 8)7
naja ik heb ondertussen AL mijn vrienden, en 50% van mijn klas op school er verslaafd aan gemaakt :9~ (toevallig ff EP 48 op de beamer van het lokaal laten zien :*))

En ik moet de nieuwe ep nog zien :'( (kan thuis niet) en ik hoorde dat hij heel goed is :(
[ /offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
offtopic:
jup, de nieuwe is idd zeer goed _/-\o_ eindelijk weer een goede aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Hoi,

Wat ik me nu afvroeg, aangezien niemand in mijn vrienden kring nog een cube heeft. ik ben helemaal verslaafd aan mario kart en dan vooral de multiplayer game, met de ballonetjes. Aangezien de cube nog geen 100 euro meer is tegenwoordig, vroeg ik me af, of het het waard is om een cube te kopen puur voor mario kart?

Is het nog steeds zon fun als op de N64 en de super N?? Wie heeft hem ook, en helpt me van het twijfelen af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01 Bomberman Generation
02 Burnout 2 - Point of Impact
03 Gladius
04 The legend of Zelda - The Windwaker
05 The legend of Zelda - Collecters edition
06 The legend of Zelda - Ocarina of Time + MQ
07 Super Smash Bros Melee
08 Timesplitters 2
09 Star Wars - Rogue Leader
10 Smuggler's run - Warzones
11 Tony Hawk's Pro Skater 4
12 F-Zero GX
13 SSX 3
14 Resident Evil 0
15 Resident Evil 1
16 Eternal Darkness - Sanity's Requiem
17 Super Monkey Ball 1
18 Wave Race - Blue Storm
19 Phantasy Star online Episode 1 & 2
20 Metroid Prime
21 Metal Arms - Glitch in the System
22 Beyond Good and Evil
23 Bloody Roar - Primal Fury
24 SoulCalibur 2
25 Billy Hatcher and the Giant Egg

Als je zoveel spellen hebt, heb je vast ook wel een goeie mening kunnen opbouwen.
Welke spellen uit je lijst zijn je favoriet? Pak je nog wel eens 'oude' spellen om ze nog een keer uit te spelen? Welke spellen vind je 'crap'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nieuwe rank: Big Boss. Dat is de hoogste dus nu maar dogtags gaan verzamelen ofzo :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mgstts_bigboss.jpg

Eindtijd: 1'30"52 @ Extreme
Makkelijker dan verwacht, vooral omdat je special items mag gebruiken, beetje flauw.

Volledige stats. Als leuke bonus ben ik ook nog de snelste met deze opties* :Y) Zal die Amerikaantjes leren ;) *De echte helden spelen zonder special items uiteraard.

Als stats freak ben ik helemaal gek van dit soort cijfertjes, zou gaaf zijn als MP2 ook zoiets krijgt incl website met rankings.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36
koentjuh schreef op 09 april 2004 @ 19:38:
Wat ik me nu afvroeg, aangezien niemand in mijn vrienden kring nog een cube heeft. ik ben helemaal verslaafd aan mario kart en dan vooral de multiplayer game, met de ballonetjes. Aangezien de cube nog geen 100 euro meer is tegenwoordig, vroeg ik me af, of het het waard is om een cube te kopen puur voor mario kart?

Is het nog steeds zon fun als op de N64 en de super N?? Wie heeft hem ook, en helpt me van het twijfelen af?
M'n vriendin wilde na 15 minuten spelen van Mario Kart bij vrienden al een Gamecube + Mario Kart kopen :P

Dus zijn we een tijdje daarna bij de V&D binnengelopen om voor EUR 139 een Gamecube Mario Kart pack te kopen samen met een extra joypad en memory card voor EUR 25. Sindsdien spelen we voor EUR 164 regelmatig Mario Kart :) (Wel nog even Worms 3D en MarioParty 4 als budgetspellen (EUR 30) erbij gekocht om af te kunnen wisselen). De aankoop is goed bevallen :)

Wat je bedoelt met ballonnetjes is me onduidelijk. Is dat battle mode? Die spelen we niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 09-04-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 09 april 2004 @ 19:39:
Nieuwe rank: Big Boss. Dat is de hoogste dus nu maar dogtags gaan verzamelen ofzo :P

[afbeelding]

Eindtijd: 1'30"52 @ Extreme
Makkelijker dan verwacht, vooral omdat je special items mag gebruiken, beetje flauw.

Volledige stats. Als leuke bonus ben ik ook nog de snelste met deze opties* :Y) Zal die Amerikaantjes leren ;) *De echte helden spelen zonder special items uiteraard.

Als stats freak ben ik helemaal gek van dit soort cijfertjes, zou gaaf zijn als MP2 ook zoiets krijgt incl website met rankings.
Damn :| Lekker snel... FYI, de helden die zonder special items spelen zijn ook nog eens sneller dan jij :+
Dus nu dat nog gaan doen ;)
Over stats gesproken, ben je nog van plan weer stats te gaan posten of kost dat teveel tijd/cpu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Rukapul schreef op 09 april 2004 @ 19:50:
Wat je bedoelt met ballonnetjes is me onduidelijk. Is dat battle mode? Die spelen we niet :P
Dat is battle mode idd, die ballonnetjes geven dan zeg maar je leven aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Rukapul schreef op 09 april 2004 @ 19:50:
[...]

M'n vriendin wilde na 15 minuten spelen van Mario Kart bij vrienden al een Gamecube + Mario Kart kopen :P

Dus zijn we een tijdje daarna bij de V&D binnengelopen om voor EUR 139 een Gamecube Mario Kart pack te kopen samen met een extra joypad en memory card voor EUR 25. Sindsdien spelen we voor EUR 164 regelmatig Mario Kart :) (Wel nog even Worms 3D en MarioParty 4 als budgetspellen (EUR 30) erbij gekocht om af te kunnen wisselen). De aankoop is goed bevallen :)

Precies de battle model :) die is echt meesterlijk, vooral met zijn vieren... Echt zo super top:) netozals gewoon race, vlak voor de finish je kameraad afschieten en zelf hobbelend over de finish te gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De battle mode in MK:DD!! zuigt. Heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

* NvE is blij met MGS :D Ga nu met een badana + penguïnpak hard doen :) :w

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe leuk om te horen dat bijna iedereen MGS:TTS geslaagt vind. :) Hopelijk komt er nog een MGS game naar de cube. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:14:
De battle mode in MK:DD!! zuigt. Heel erg.
Tikkie overdreven. Ik vond hem wel lachuh eigenlijk :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

MGS is bijna even goed als MP :P

hij speelt egt wel goed :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:42:
[...]

Tikkie overdreven. Ik vond hem wel lachuh eigenlijk :)!
Zeker nooit de SNES, of zelfs maar de N64 battle mode gespeeld... Die is zo ontzettend veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:57:
[...]
Zeker nooit de SNES, of zelfs maar de N64 battle mode gespeeld... Die is zo ontzettend veel beter.
Nope, nooit gespeeld! Als die echt beter waren, kan ik het wel voorstellen .... maar voor iemand die het voor het eerst zag .... vond ik het wel geinig .... maar het racen zelf gaat het voor mij zowieso om!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.