Het Grote Gamecube Topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.270 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd is gewoon een extratje. :) Speel je met je pyama aan en:

Je krijgt de kleurencamera (deluxe pictobox ofzo) standaard al. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
schnumi schreef op 04 april 2004 @ 12:21:
Idd is gewoon een extratje. :) Speel je met je pyama aan en:

Je krijgt de kleurencamera (deluxe pictobox ofzo) standaard al. :)
Ook het spel is enigzins anders (andere teksten enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:48

nFo

O zo,
Die: Metal Gear Solid: The Twin Snakes lijkt me ook wel wat.
Zo te zien speel je het zo uit.
Want om nu 49 euro uit te geven aan een spel die je in 2-3 dagen uit speelt. :X
Vind ik ook een beetje zonde, ook al is het spel het waard.

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 04-04-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
MGS:TTS is die €49 idd waard, maar ik zou hem niet kopen als het je enige game is. Dat heb ik nu dus, en ik heb ook geen geld meer om een andere game te kopen.
Nu heb ik nog geluk dat een vriend van me Metroid Prime heeft dus die kan ik mooi lenen. Maar als het je eerste GC-Game wordt dan zou ik toch een andere nemen (tenzij je budget het aankan om nog een game te kopen :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Oh jee, als die Paper Mario 2 uit is, worden dat weer slapeloze nachten. Ik was zo verslaafd aan deel 1. En nu ook aan Superstar Saga op de GBA.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Cyber Killer schreef op 04 april 2004 @ 14:17:
O zo,
Die: Metal Gear Solid: The Twin Snakes lijkt me ook wel wat.
Zo te zien speel je het zo uit.
Want om nu 49 euro uit te geven aan een spel die je in 2-3 dagen uit speelt. :X
Vind ik ook een beetje zonde, ook al is het spel het waard.
Ik weet niet, maar ik deed er de eerste keer (zonder walktrough) wel langer over op de PC :)
Zitten de VR missies er trouwens bij :? Die zijn vet namelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
nope, geen VR-missions. Misschien dat er later wel weer een uitbreiding komt, net zoals bij MGS1 (PSX/PC) en MGS2 ;)

LifeTech moet toch echt iets aan zijn typo's doen 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door LifeTecH op 04-04-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MGS(TTS) speel je redelijk snel uit (~10 uur eerste keer), maar voor mij is het 1 van die spellen die je kunt blijven herspelen:

• Verschillende moeilijkheidsgraden, als je op Normal begint heb je bijv. nog Hard en Extreme voor de boeg.
• Nieuwe taktieken gebruiken; proberen 0 keer gezien te worden, geen kills maken, geen rations etc.
• Na uitspelen krijg je nieuwe goodies (Bandana/Stealth) - leuk om daarmee de game nog een keer te spelen.
• Alle dogtags verzamelen. Krijg je niks voor maar is een leuke uitdaging.
• Zo snel mogelijk door de game (Speed Run) gaan.
• Hoge of steeds betere ranking proberen te krijgen.
• Vol met details zodat je iedere keer weer nieuwe dingen kunt tegenkomen.

Maar goed, ik ben iemand die het leuk vindt mezelf te verbeteren en een goede game meer dan 1 keer uit te spelen. Speel je spellen maar 1x dan zijn er betere investeringen te bedenken, al is MGSTTS nog steeds een topgame natuurlijk en als je MGS nooit hebt gespeeld VERPLICHTE KOST.
Anoniem: 34169 schreef op 04 april 2004 @ 12:03:
Wel netjes, misschien ga ik TTS ook maar eens aanschaffen...
Ohjah ik nodig je van harte uit je scores hier te deponeren, heb ik dat topic tenminste niet voor niets gemaakt :)
De starter van het MGSTTS topic heeft de game zelf nog geeneens? Tsk tsk :P Stukken beter dan dat suffe Morrowind man :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Nieuwe Wario Ware media!

ik kijk echt onwijs naar dat spel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Weet iemand war ik het beste controllers online kan kopen? Ik zoek sowieso een Hori Pad, daarnaast wil ik ook nog wel een Emerald of Spice controller. Bij Lik-Sang kost een Emerald en Hori ong. 35 €, maar dan komen er ook nog 11€ verzendkosten bij. Terwijl bij dvdboxoffice een Emerald controller 26€ en zoals iedereen wel weet denk ik, is het verzenden daar gratis. Hori controllers hebebn ze niet bij dvdbox.

Maar misschien heeft iemand een beter alternatief?

PS: Play.com heeft ook niets boeiends qua controllers.

[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 04-04-2004 16:29 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm de E3 is volgende maand alweer of niet? :) Ben benieuwt wat we allemaal te zien krijgen van Nintendo volgens mij word het dit jaar een goede E3 voor de Nintendo fans. :)

btw: kom ook eens op het irc kanaal mensen! Er word niks gezegt. ;(

irc://irc.tweakers.net/nintendo

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 04-04-2004 16:45 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

schnumi schreef op 04 april 2004 @ 16:44:
Hmm de E3 is volgende maand alweer of niet? :) Ben benieuwt wat we allemaal te zien krijgen van Nintendo volgens mij word het dit jaar een goede E3 voor de Nintendo fans. :)

btw: kom ook eens op het irc kanaal mensen! Er word niks gezegt. ;(

irc://irc.tweakers.net/nintendo
Eind mei, zoals altijd :) Hoop dat we veel Star Fox 2 materiaal krijgen, ben best benieuwd naar die titel. Hoop dat Namco een beetje op zal schieten. Verder zal er wel veel op de Nintendo DS gezet worden. Ook benieuwd naar dát apparaat. En misschien een klein voorproefje op de N5? Metroid Prime 2? Uiteraard.

Verder hoop ik ook dat Konami, Capcom, Square-Enix, Sega en Namco zich 100% gaan decicaten op de NGC, maar dat zal wel niet. :P

En ik heb geen IRC schnumi, sorry.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jammer golb installeer dat dan effe. :P

Idd Starfox 2 zullen we vast wel te zien krijgen. Ik hoop dat hij sterk verbeterd is ten opzichte van de E3 2003 versie. Maar ik heb er wel vertrouwen in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Na wat ik gezien heb met RE4 denk ik dat ze Star Fox 2 moeten maken zoals je 't intro filmpje zag (dat moet sowieso haalbaar zijn op next. gen. machines) ik heb het filmpje even niet bij de hand, IGN insiders kunnen het gewoon downloaden.

In de intro zie je de R-Wings langs rotsformaties vliegen met leuke bump maps en belichtings truukjes, ik denk dat die best realtime mogelijk zijn. Verder hoop ik dat ze die multiplayer aan hebben gepast want dat zag er vorig jaar echt bagger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 04 april 2004 @ 15:12:
MGS(TTS) speel je redelijk snel uit (~10 uur eerste keer), maar voor mij is het 1 van die spellen die je kunt blijven herspelen:

• Verschillende moeilijkheidsgraden, als je op Normal begint heb je bijv. nog Hard en Extreme voor de boeg.
• Nieuwe taktieken gebruiken; proberen 0 keer gezien te worden, geen kills maken, geen rations etc.
• Na uitspelen krijg je nieuwe goodies (Bandana/Stealth) - leuk om daarmee de game nog een keer te spelen.
• Alle dogtags verzamelen. Krijg je niks voor maar is een leuke uitdaging.
• Zo snel mogelijk door de game (Speed Run) gaan.
• Hoge of steeds betere ranking proberen te krijgen.
• Vol met details zodat je iedere keer weer nieuwe dingen kunt tegenkomen.

Maar goed, ik ben iemand die het leuk vindt mezelf te verbeteren en een goede game meer dan 1 keer uit te spelen. Speel je spellen maar 1x dan zijn er betere investeringen te bedenken, al is MGSTTS nog steeds een topgame natuurlijk en als je MGS nooit hebt gespeeld VERPLICHTE KOST.
Mee eens :) Alleen vind ik 10 uur wel kort, ik deed er op Easy op de PC langer over :X Maarjah, übergamer D³ he ;)
[...]
De starter van het MGSTTS topic heeft de game zelf nog geeneens? Tsk tsk :P Stukken beter dan dat suffe Morrowind man :+
O-)
Maar ik heb het spel al wel heel vaak gespeeld op de PSX/PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Jan schreef op 04 april 2004 @ 18:52 :
Mee eens :) Alleen vind ik 10 uur wel kort, ik deed er op Easy op de PC langer over :X Maarjah, übergamer D³ he ;)[
Het ligt natuurlijk ook aan de speler he ;) de een heeft zulke spellen sneller door dan de andere. Ikzelf heb over TTS 8,5 uur gedaan, maar kwam ook omdat ik de pc versie nog kende (toen had ik weliswaar alle filmpjes geskipped, dus niks van het verhaal mee gekregen 8)7 :X). Hoe lang ik over de pc versie had gedaan weet ik niet meer, te lang geleden denk ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door LifeTecH op 04-04-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

En klik, zo mijn order is onderweg. Eens kijken of zo'n Hori Pad echt uitmaakt. Tevens een hele mooie Emerald controlelr gekocht. Zal wel wat picas maken zodra ik het binnenheb.

Edit: Net ook eens MGS: TTS gespeeld op Extreme en GOID (Game Over if Discovered), maar man, dat is best pittig. Niet onmogelijk uiteraard. Tot aan de ninja gekomen, toen had ik er geen zin meer in.

[ Voor 38% gewijzigd door GZ op 04-04-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Ik deed de eerste keer zon 28 uur over Metal Gear Solid (psx) gewoon omdat ik het altijd leuk vind om een beetje rond te dolen en om te spelen met de mannetjes (en bazen vaak overnieuw doen om beter te worden of om filmpjes nog een keer te zien)
net als Resident Evil 1, deed ik ook rond de 28 uur over, gewoon door het ronddolen enzo terwijl ik het makkelijk binnen 5 uur kan uitspelen maar dat vind ik gewoon niet leuk omdat de sfeer dan verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 104283 schreef op 04 april 2004 @ 20:47:
Ik deed de eerste keer zon 28 uur over Metal Gear Solid (psx) gewoon omdat ik het altijd leuk vind om een beetje rond te dolen en om te spelen met de mannetjes (en bazen vaak overnieuw doen om beter te worden of om filmpjes nog een keer te zien)
net als Resident Evil 1, deed ik ook rond de 28 uur over, gewoon door het ronddolen enzo terwijl ik het makkelijk binnen 5 uur kan uitspelen maar dat vind ik gewoon niet leuk omdat de sfeer dan verloren gaat.
Hoe kan je nou over RE 1 28 uur doen??

Ik heb er iets van 15 uur over gedaan en echt alles wel gezien.
Je hebt bij RE niet eens meer vijanden waar je tegen kan vechten, in tegenstelling tot MGS. Dat kan nog wel leuk zijn, beetje soldaatjes pesten enzo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Vanitas schreef op 04 april 2004 @ 22:46:
[...]

Hoe kan je nou over RE 1 28 uur doen??

Ik heb er iets van 15 uur over gedaan en echt alles wel gezien.
Je hebt bij RE niet eens meer vijanden waar je tegen kan vechten, in tegenstelling tot MGS. Dat kan nog wel leuk zijn, beetje soldaatjes pesten enzo.
Tja ik was echt 50% van de tijd verdwaald enzo :P en ik ben nooit zo goed in die puzzels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30511

Ik hoop tijdens de E3 op een aantal compleet nieuwe verrassingen van Tendo. Ook ben ik zeer benieuwd naar de DS. Ik wil dat apparaatje maar al te graag in mijn handen hebben in mei, maar dat zal wel weer behind closed doors zijn :(.

Verder hoop ik zo heel erg gigantisch hard dat we Mario 128 te zien krijgen. Soweiso wordt deze E3 voor Nintendo echt een waar feest met de DS en zeer veel AAA titels voor de GameCube en de GBA en wellicht ook DS.

Ik kan niet wachten totdat ik op het vliegtuig stap op 11 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 30511 schreef op 04 april 2004 @ 23:32:
Ik hoop tijdens de E3 op een aantal compleet nieuwe verrassingen van Tendo. Ook ben ik zeer benieuwd naar de DS. Ik wil dat apparaatje maar al te graag in mijn handen hebben in mei, maar dat zal wel weer behind closed doors zijn :(.

Verder hoop ik zo heel erg gigantisch hard dat we Mario 128 te zien krijgen. Soweiso wordt deze E3 voor Nintendo echt een waar feest met de DS en zeer veel AAA titels voor de GameCube en de GBA en wellicht ook DS.

als je er bent, wel even elke avond verslagje maken, incl pics erbij en dan hier posten ;)

EDIT: was erg kromme zin :X

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 05-04-2004 00:49 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
Anoniem: 30511 schreef op 04 april 2004 @ 23:32:

Nintendo kennende zal de NDS hands-on te zien zijn op de E3. Een woordvoerder van Nintendo heeft ook al gezegd dat je alleen echt weet hoe de DS werkt als je hem in je handen hebt gehad. Op de E3 wordt trouwens de echte naam van de handheld bekend gemaakt. Volgens de geruchten zijn Nintendo Nitro en Nintendo Game Boy DS de grootste kanshebbers.

Voor degene die het noemde Metroid Prime 2 zal zeker speelbaar zijn op de E3, een speelbare versie van Wind Waker 2 is ook al bevestigd voor de E3, maar dat kon je al in de startpost lezen. ;) De E3 wordt dit jaar trouwens eerder gehouden dan normaal, het is nu begin(12-14 mei) in plaats van eind mei.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

Wat is jullie recor bij MGS tts ? die van mij is 02:03 >:)

http://www.konamijpn.com/...ex=-1&reg=-1&user=&lang=0

http://www.konamijpn.com/...result.php?id=7862&lang=0

woeeei 2 plaats van europa en 1 van de jongste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 73241 schreef op 05 april 2004 @ 01:01:
woeeei 2 plaats van europa en 1 van de jongste :9
vreemd want ik heb toch aardig wat betere tijden gezien..uit europa ;d
Maar evengoed zeker een goeie tijd zo te zien :D
Door D³ - Saturday 03 April 2004 21:57
Gepromoveerd naar Falcon, woei!
Eindtijd: 1:45:40
Voor meer stats check http://www.konamijpn.com/...result.php?lang=0&id=8086
hm ok, D3 heeft de USA versie :) (maar is wel NL dus ;p)

Trouwens vrij apart, de nummer 1 van USA en Europe hebben dezelfde tijd :P (2 verschillende mensen)

[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 05-04-2004 08:18 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 05 april 2004 @ 01:00:
[...]

Nintendo kennende zal de NDS hands-on te zien zijn op de E3. Een woordvoerder van Nintendo heeft ook al gezegd dat je alleen echt weet hoe de DS werkt als je hem in je handen hebt gehad. Op de E3 wordt trouwens de echte naam van de handheld bekend gemaakt. Volgens de geruchten zijn Nintendo Nitro en Nintendo Game Boy DS de grootste kanshebbers.

Voor degene die het noemde Metroid Prime 2 zal zeker speelbaar zijn op de E3, een speelbare versie van Wind Waker 2 is ook al bevestigd voor de E3, maar dat kon je al in de startpost lezen. ;) De E3 wordt dit jaar trouwens eerder gehouden dan normaal, het is nu begin(12-14 mei) in plaats van eind mei.
En of ik dat doe :). Hoe werkt dat trouwens met je CC gegevens invullen op Play.com? Ik snap daar niet veel van (heb ook sinds eergister een CC :)). Als iemand me daar via mail/hier kan helpen, graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-07 16:42
Tja wat valt er uit te leggen. Ze willen doorgaans een aantal dingen weten: je CC nummer (16 cijfers, staat groot op de voorkant van je CC) en je vervaldatum, staat meestal onder je nummer in het midden ongeveer. Als daar bijv. 03/05 staat, dan vervalt je CC op 03 (maart) 2005.

Verder wordt soms nog naar een validatiecode gevraagd, die staat achterop ergens op de strip (vaak 7 cijfers, de eerste 4 zijn deel van je CC nummer, de laatste 3 is je validatiecode), maar volgens mij hoeft Play.com die niet eens te hebben.

Let er overigens wel op dat je de naam die op je creditcard staat moet opgeven als "billing adres" compleet met het adres dat je creditcardmaatschappij (of bank) van je heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ze vragen een "From date" en een "Issue number". Wat is dat dan? Want met die twee dingen zat ik. Dat andere wist ik wel (is trouwens ook best logisch ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 16:46
Anoniem: 30511 schreef op 05 april 2004 @ 10:13:
Nou, ze vragen een "From date" en een "Issue number". Wat is dat dan? Want met die twee dingen zat ik. Dat andere wist ik wel (is trouwens ook best logisch ;)).
Issue number is het nummer van je credit card dus : xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
en from date is de datum wanneer je credit card inging, bij mij was dat 12dec dus is het 12-12-03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

De "from date" is de MM/YY waarop je kaart is geactiveerd. Doorgaans is dat precies twee jaar minder dan je vervaldatum. Als je de Issue Number niet weet, zet je hem op N/A (is slechts voor een beperkt aantal kaarten nodig om op te geven, MasterCard en Visa in ieder geval niet). :)

Snap je hem nu?

[ Voor 3% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 05-04-2004 10:42 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Anoniem: 30511 schreef op 05 april 2004 @ 10:13:
Issue number vul ik nooit ergens in, het is ook nooit verplicht en mijn betalingen lukken altijd :) De From Date is inderdaad de datum dat je kaart in is gegaan, dat is doorgaans twee jaar voor de Expiry Date (zelfde maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Het valt me op dat nog niemand het hier over Wario Ware heeft gehad!

Hebben jullie de GBA versie gespeeld? Ik heb zelden zo'n enorm origineel en verslavend concept gespeeld. Mijn vriendin en ik kunnen ook echt gewoon niet wachten op de cube versie. dat wordt echt multiplayer madness :)

Verder wacht ik ook echt enorm op PacMan VS. Ik wil alleen niet dat stomme racespel, dus ik hoop stiekem dat ie in de catalogus komt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 08:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Same here. Ik heb zat sterren, dus kom maar op. Pac man VS lijkt me briljant, R:Racing daarentegen... meh.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op 05 april 2004 @ 13:16:
Same here. Ik heb zat sterren, dus kom maar op. Pac man VS lijkt me briljant, R:Racing daarentegen... meh.
Pacman VS IS briljant :). Die game is echt zwaar leuk om met een aantal man te spelen. Ik heb 'm vorig jaar juni gespeeld tijdens die Nintendo preview day. Echt verslavend :). Hij zit trouwens bij R: Racing (nieuwe Ridge Racer), alleen dat spel zuigt :/.

Overigens bedankt voor jullie hulp voor de CC gegevens. Resident Evil 0 zal volgende week wel op m'n deurmat liggen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30511 op 05-04-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Na lang..heeel lang zoeken heb ik eindelijk Burnout 2, voor een redelijke prijs (was te laat bij de frs aanbieding, € 69,95 bij BOL vond ik teveel en heb geen CC) kunnen bemachtigen. Gekocht via een veiling op i-net en nu eerst betalen en dan wordt ie verzonden. Heb er geen ervaring mee, dus ik hoop maar dat ik burnout 2 ook snel in mijn brievenbus kan verwachten (geloven in het goede van de mens zullen we maar zeggen).

Was wel toe aan een goede racer op de kubus na f-zero grijs te hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

daFubar schreef op 05 april 2004 @ 13:05:
Het valt me op dat nog niemand het hier over Wario Ware heeft gehad!

Hebben jullie de GBA versie gespeeld? Ik heb zelden zo'n enorm origineel en verslavend concept gespeeld. Mijn vriendin en ik kunnen ook echt gewoon niet wachten op de cube versie. dat wordt echt multiplayer madness :)

Verder wacht ik ook echt enorm op PacMan VS. Ik wil alleen niet dat stomme racespel, dus ik hoop stiekem dat ie in de catalogus komt O-)
Ik heb Wario Ware op de GBA helemaal grijsgespeeld, echt geweldig spel. Kheb de Japanse versie van het Cube spel gereviewed, is ook erg leuk. Single player is zo ongeveer hetzelfde als de GBA versie maar als je met twee of meer spelers gaat spelen is het echt heel cool. Kga 'm zeker kopen alsie hier uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Indrukwekkend vertoon van waanzinnige Ikaruga skillz
Winrar nodig om te openen, ca 35MB.

Iemand die met 2 ships tegelijk speelt via 2 joysticks met een S++ ranking als resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://venus.walagata.com/w/lalala/hands.JPG
Anoniem: 73241 schreef op 05 april 2004 @ 01:01:
Netjes :) Zoals gezegd ik zit aan de 01:45 (Normal, Type 2 & Bandana). Daarmee ben ik de snelste Europeaan met een USA versie (idd dat zegt heel weinig :+ :D).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 05 april 2004 @ 20:47:

Iemand die met 2 ships tegelijk speelt via 2 joysticks met een S++ ranking als resultaat.

[afbeelding]

[...]
Netjes :) Zoals gezegd ik zit aan de 01:45 (Normal, Type 2 & Bandana). Daarmee ben ik de snelste Europeaan met een USA versie (idd dat zegt heel weinig :+ :D).
Ok ziek...

Met een ship is het al lastig zat.
Die gast heeft zeker teveel tijd over.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
s.jay schreef op 05 april 2004 @ 01:01:
Record van mij is 8,5 uur, moet nog ff een speedrun doen 8) maar dan wel met de m9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hoe kun je eigenlijk in MGS:TTS van die dogtags verzamelen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Hetzelfde zoals in MGS2:Substance. Je gaat achter een vijand staan, je pakt je wapen (Socom, m9 etc.) je richt op hem. Hij gooit zijn handen omhoog, nu ren je met je wapen in aanslag naar zijn gezicht toe en mik je of op zijn hoofd, of kruis. Dan gaat hij een of andere vage beweging maken (heen en weer schudden met zijn hele lichaam) en laat hij de dogtag vallen, en soms ook nog een ander item (meestal een ration oid) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redelijk offtopic trouwens:
Wie heeft er zin om tijd te steken in een Game Boy Advance site (GBAParty.nl)?
Ik zoek een aantal mensen (waaronder een mede admin) die willen schrijven.

Mensen die interesse hebben kunnen me mailen op bart@gameparty.net

Ontopic:

Dat Ikaruga filmpje is echt ziekelijk. Mij lukt het nét met een normale controller, laat staan zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

D³ schreef op 05 april 2004 @ 20:47:

[afbeelding]

[...]
OMFG _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7 8)7 8)7

die gast kent echt de timing van elk schip en kogeltje :/ echt ziek, ik heb er geen ander woorden voor, wat een ubermaster die gozer _/-\o_

en idd ook met 2 handen tegelijk damn

mischien moet ik me X-arcade er eens aanhangen en kijken hoe dat gaat met 2 sticks tegelijk

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 05-04-2004 22:26 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik geloof er niks van dat iemand twee schepen tegelijk kan besturen.
ben het filmpje aan het downen, maar ik geloof er dus niks van :)

O....M....F....G....!!!!!!!!!!!! JEZUS!!!!!!

_/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Fubaruba op 05-04-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gamesindustry.biz komt met een nieuw gerucht: de N5 zou meerdere PowerPC CPU's hebben.

Ik denk zelf dat dit niet geheel klopt, een woordvoerder van IBM zei onlangs dat Sony en Nintendo voor de volgende generatie spelcomputers gebruik zullen maken van de Cell-technologie die door Sony en IBM is ontwikkeld. Bij deze technologie gaan er meerdere cores op een enkele CPU. Het effect is hetzelfde als meerdere CPU's in je computer stoppen, je kunt dan dingen parallel gaan uitvoeren.

Als het waar is, dan zou dat heel mooi zijn. De PS3 en de N5 zouden dan vele malen krachtiger kunnen zijn dan de X-Box Next. Nintendo zou dan makkelijker een goede tweede positie op de markt kunnen claimen met een veel groter verschil dan dat nu het geval is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
MetroidPrime schreef op 05 april 2004 @ 23:21:
Gamesindustry.biz komt met een nieuw gerucht: de N5 zou meerdere PowerPC CPU's hebben.

Ik denk zelf dat dit niet geheel klopt, een woordvoerder van IBM zei onlangs dat Sony en Nintendo voor de volgende generatie spelcomputers gebruik zullen maken van de Cell-technologie die door Sony en IBM is ontwikkeld. Bij deze technologie gaan er meerdere cores op een enkele CPU. Het effect is hetzelfde als meerdere CPU's in je computer stoppen, je kunt dan dingen parallel gaan uitvoeren.

Als het waar is, dan zou dat heel mooi zijn. De PS3 en de N5 zouden dan vele malen krachtiger kunnen zijn dan de X-Box Next. Nintendo zou dan makkelijker een goede tweede positie op de markt kunnen claimen met een veel groter verschil dan dat nu het geval is.
dude, de gamecube staat op nummer 3 vanwege de spellen :)

dat wij nou hardcore gamers zijn en de rest niet, daan kunnen wij ook niks aan doen.
de meeste mensen willen fifa2009x2 in het kwadraat. niet spellen als ikaruga en viewtiful joe.

ik ben trots op nintendo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 08-07 15:11

jasjenl

Liab A Tymo

Damn zeg, dat Ikaruga filmpje... Dit bewijst volgens mij wel dat de enige manier om Ikaruga echt goed te kunnen spelen met echte arcade joysticks is en niet met een joypad. Maar dan nog zou ik nog niet in de buurt komen van wat deze gast hier presteert, ongelofelijk... Het zal wel weer één of andere freaky japanner zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
daFubar schreef op 05 april 2004 @ 23:34:
[...]

dude, de gamecube staat op nummer 3 vanwege de spellen :)

dat wij nou hardcore gamers zijn en de rest niet, daan kunnen wij ook niks aan doen.
de meeste mensen willen fifa2009x2 in het kwadraat. niet spellen als ikaruga en viewtiful joe.

ik ben trots op nintendo O+
De X-Box staat qua verkoopcijfers momenteel op de 3de plaats. Dankzij de prijsdaling heeft de GameCube de tweede plaats weer ingenomen. Heel veel non-hardcore gamers hebben de GameCube ontdekt dankzij de lage prijs. Het enige echte probleem dat Nintendo echt heeft momenteel is een imago probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

MetroidPrime schreef op 05 april 2004 @ 23:54:
[...]

De X-Box staat qua verkoopcijfers momenteel op de 3de plaats. Dankzij de prijsdaling heeft de GameCube de tweede plaats weer ingenomen. Heel veel non-hardcore gamers hebben de GameCube ontdekt dankzij de lage prijs. Het enige echte probleem dat Nintendo echt heeft momenteel is een imago probleem.
Nintendo heeft wel meer problemen hoor :) denk maar eens aan de 3rd party's die niet staan te springen om te devven voor Nintendo of de 2nd party's die besluiten geen games meer te maken voor de Cube.
Maar nintendo loopt al sinds de n64 met problemen op het gebied van nieuwe software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RSP schreef op 06 april 2004 @ 00:34:
[...]
Maar nintendo loopt al sinds de n64 met problemen op het gebied van nieuwe software.
Deels door een toch te eigenwijze houding, nintendo heeft altijd hele eigen idee-en over dingen, dat maakt ze ook wat ze zijn, maar sinds de n64 is de balans een beetje zoek..ze mogen wel iets meer naar third party's etc luisteren / er op in spelen, net als dat ze te lang alleen op kids hebben gericht, als ik het zo zie is een groot deel van hun huidige markt namelijk 17+ :P Alle kids die ik ken huilen om een xbox of ps2.
N's markt is naar mijn idee 0-10 en 17+
Begrijp me niet verkeerd ik vind de meeste kiddy games subliem maar er is toch wel een gebrek aan games als eternal darkness :)

N64, de hele devwereld schreeuwt CARTRIDGES ZIJN TE KLEIN
Nintendo neemt cartridges, gevolg: een goeie dsp (audio) chip in de n64 maar geen ruimte om goed geluid in te douwen..om een voorbeeld te noemen :D De Keuze voor cartridges was ivm access time maar ze hadden best een 4 speed cd drive kunnen gebruiken ofzo :)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 06-04-2004 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik denk dat momenteel de N-markt veel meer uit 17+ en hogere leeftijds gamers bestaat.... me neefjes van van 10 e.d. spelen op hun PS2, en vinden de Cube maar niks, geen "echte" games, maar jah... huh zien op tv: PS2, PS2, PS2, Xbox, en natuurlijk lekkere shooters... en dat willen die kindjes :/ nou, geef mij maar de lekkere "echte games wereld" zoals, mario e.d. lekker wegdromen... vrolijke kleurtjes :) ....maar wie weet wat er op de E3 gaat gebeuren....

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 06-04-2004 08:49 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Volgens mij is het eerder zo dat XBox en PS2 bij de oudere gamers veel populairder is dan Nintendo. Echter, waar Nintendo de mist in gaat is dat ze ook nog eens terrein verliezen op het gebied van de jongere gamers aan PS2 en XBox, vooral die eerste dan, aangezien de PS2 erg veel platform-games voor de kinderen heeft (Ratchett en Clank enzo).

Waar het vooral aan scheelt is het imago van hun traditionele games. Denk je aan Nintendo dan denk je aan Mario en Zelda. Denk je aan de PS/PS2 dan denk je aan WipeOut, Tekken, MGS, etc. Xbox begon met Halo, DOA3 (en niet zoveel meer).

Maar dat wil niet zeggen dat ze het moeten veranderen. Ze kunnen wel een veel stoerder imago aan Mario en Zelda geven, maar dat werkt niet: de PS2-crowd lacht erom en wij balen ervan, want het is niet echt meer. Dus wat ze moeten doen is op hun niche blijven zitten (die vooral bestaat uit klassieke Nintendo-fans) en ondertussen proberen nieuwe dingen aan te boren. Met RE4, Killer7, etc. zouden ze zomaar een nieuwe niche kunnen vinden. Of ze worden *de* handheld-specialist (zijn ze al, maar met de PSP op komst is het meer de kunst om het te blijven) waardoor FF:CC-achtige mechanics met dat verplicht linken een logisch gevolg is van hun strategie (ook al vinden we het niet altijd leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De Final Fantasy goodie is bekend!!
Voor alle Final Fantasy-fans: een unieke verrassing!

Als jij Final Fantasy: Crystal Chronicles en Final Fantasy Tactics Advance in bezit hebt, dan kun je een exclusieve Final Fantasy-goodie te pakken krijgen.

Wanneer je namelijk voor 30 april 2004 beide spellen registreert, ontvang je een Final Fantasy: Crystal Chronicles Winamp skin, die de muziekspeler van je computer in de stijl van Final Fantasy transformeert.

Heb je beide spellen al geregistreerd, dan hoef je helemaal niets te doen.

Iedereen die voor de deadline zowel Final Fantasy: Crystal Chronicles als Final Fantasy Tactics Advance heeft geregistreerd zal de Winamp skin begin mei per e-mail ontvangen.

Vergeet trouwens ook niet dat je door deze games te registreren niet alleen een Nintendo VIP 24:7 wordt, maar dat je ook een pakket vol downloadbare goodies ontvangt met daarin bureaubladachtergronden, screensavers, MP3's, icoontjes en nog veel meer.

Om je spellen te registreren ga je naar www.nintendovip.com. Voor meer info over Final Fantasy: Crystal Chronicles en Final Fantasy Tactics Advance klik je simpelweg op de links rechtsboven.
w00t :/

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Yohann!s schreef op 06 april 2004 @ 08:49:
me neefjes van van 10 e.d. spelen op hun PS2, en vinden de Cube maar niks
Daarom dat 0-10 ..vanaf 10-17 was traditioneel OOK nog nintendo terein maar hier heeft N HEEL VEEL verloren naar mijn mening. De jongeren van vroeger van 0-17 zijn nu de 17+ groep, vandaar dat ze daar wat meer scoren naar mijn idee. De nieuwe groep 10-17 maalt niet om Nintendo, en dat probleem heeft Nintendo helaas aan zichzelf te danken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Willybubba schreef op 06 april 2004 @ 09:03:
De Final Fantasy goodie is bekend!!

[...]

w00t :/
Geweldig... , daar ga je ook echt 2 games van 55€ voor kopen.
Best wel |:(

En binnen 2 dagen staat hij toch wel ergens op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 18:06
Vanitas schreef op 06 april 2004 @ 09:21:
[...]

Geweldig... , daar ga je ook echt 2 games van 55€ voor kopen.
Best wel |:(

En binnen 2 dagen staat hij toch wel ergens op internet.
Of je maakt er zelf eentje. Een erg goedkope aktie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Holy shit een Winamp skin! * JeroenB rent naar de winkel voor FF:CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

O jee, een Winamp Skin _/-\o_ Wat geweldig :P

* Anoniem: 75177 rent achter jeroenB aan en hoopt dat die niet te laat is

edit:
bedankt Willybubba

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 06-04-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Heb bij play.com twee wavebirds besteld (de paasaanbieding) maar die staan nog op 'awaiting stock'. Heeft nog iemand gelijk besteld en heeft die een andere status?
Hoe lang duurt het bij play meestal voordat de voorraad weer aangevuld is?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 06-04-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 75177 schreef op 06 april 2004 @ 10:39:
O jee, een Winamp Skin _/-\o_ Wat geweldig :P

* Gnauw rent achter jeroenB aan en hoopt dat die niet te laat is

edit:
he, hoe krijg je die letters nou rood :?
Rode letters hier is gedaan met / me (zonder spaties.

Dan krijg je * Willybubba in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Anoniem: 75177 schreef op 06 april 2004 @ 11:05:
Heb bij play.com twee wavebirds besteld (de paasaanbieding) maar die staan nog op 'awaiting stock'. Heeft nog iemand gelijk besteld en heeft die een andere status?
Hoe lang duurt het bij play meestal voordat de voorraad weer aangevuld is?
Mijn Wave Race staat ook nog op Awaiting Stock :( Beetje jammer dat die stock informatie op de site blijkbaar niet real-time is, want dat heeft toch wel invloed op of je iets wilt kopen of niet (voor hetzelfde geld is het een cadeautje bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RSP schreef op 06 april 2004 @ 00:34:Maar nintendo loopt al sinds de n64 met problemen op het gebied van nieuwe software.
Persoonlijk had ik gezegd: hoe meer spellen hoe beter. maar ja.

Verder de spellen die nintendo levert zijn opzich hoge kwaliteit spellen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ben nu toch wel een slordig foutje tegengekomen in Gladius; er zit een cash-limiet op 999999 gold-pieces. Een limiet zul je altijd hebben, maar dit is wel heel erg laag; het is zo vol en ook zo weer op. Als ik alles dat ik nu bij me draag zou verkopen zou ik wel op 10 keer dat bedrag komen volgens mij; dus ik moet alles mee blijven sjouwen. Verder is het geen ramp; geld is niet echt de issue in het spel, je kunt eigenlijk (behalve helemaal in het begin) alles kopen wat je wilt.

Btw RSP moeten we niet eens met een aantal anderen een jaarlijks reisje E3 gaan organiseren? Vriendin-lief wil ook graag mee, die begint al te flippen bij het vooruitzicht van een nieuwe Zelda :) Maar dat is uiteraard niets vergeleken met mijn gekwijl bij het vooruitzicht van MP2 :D

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 06 april 2004 @ 12:23:
Btw RSP moeten we niet eens met een aantal anderen een jaarlijks reisje E3 gaan organiseren? Vriendin-lief wil ook graag mee, die begint al te flippen bij het vooruitzicht van een nieuwe Zelda :) Maar dat is uiteraard niets vergeleken met mijn gekweil bij het vooruitzicht van MP2 :D
moet je opschieten :). Wij hebben in januari onze reis al geregeld. Je moet ook een gamebedrijf achter je hebben staan anders kun je de entree bewijzen gaan betalen à 350$ geloof ik :(. Verder vragen ze dan een KVK nummer en business cards.

Ik ga samen met 4 man van GameParty mee. Als je dus een game(related) bedrijf achter je hebt staan moet het zo lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

JeroenB schreef op 06 april 2004 @ 11:38:
[...]

Mijn Wave Race staat ook nog op Awaiting Stock :( Beetje jammer dat die stock informatie op de site blijkbaar niet real-time is, want dat heeft toch wel invloed op of je iets wilt kopen of niet (voor hetzelfde geld is het een cadeautje bijvoorbeeld).
Die info is realtime hoor \o/
alleen op t moment dat jij je order load kan hij alweer 100x besteld zijn, dus issie op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
* Fubaruba gaat ff cuberdefloober.com aanmaken, er wat content op pleuren en naar de e3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 30511 schreef op 06 april 2004 @ 12:45:
[...]

moet je opschieten :). Wij hebben in januari onze reis al geregeld. Je moet ook een gamebedrijf achter je hebben staan anders kun je de entree bewijzen gaan betalen à 350$ geloof ik :(. Verder vragen ze dan een KVK nummer en business cards.

Ik ga samen met 4 man van GameParty mee. Als je dus een game(related) bedrijf achter je hebt staan moet het zo lukken.
Ja dit keer zal het iig voor mij niet meer lukken, maar ik wil wel kijken of er voor komende jaren wat te regelen valt. Desnoods betaal ik gewoon wel de volle pond, maar dan kan ik nu alvast bezig gaan met sparen :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenB schreef op 06 april 2004 @ 08:55:
Volgens mij is het eerder zo dat XBox en PS2 bij de oudere gamers veel populairder is dan Nintendo. Echter, waar Nintendo de mist in gaat is dat ze ook nog eens terrein verliezen op het gebied van de jongere gamers aan PS2 en XBox, vooral die eerste dan, aangezien de PS2 erg veel platform-games voor de kinderen heeft (Ratchett en Clank enzo).
Ehm sorry maar wat een onzin :/ Ik ken niemand van boven de 20 die geilt op geweld en tieten in games. De meeste kopers (of downloaders) van dit soort games zijn jongetjes van 9, 10 die vinden dat Nintendo voor kinderen is (Ahum :? ). De reacties op de Eye-Toy van Sony zijn dan ook vooral bij volwassenen positief, veel kleine kinderen vinden het kinderachtig, die spelen liever stoer GTA. Verder is Ratchet & Clank eerder gericht op 14+ dan kinderen tot 10, vanwege de vrij volwassen humor/donkere sfeer. Eén van de twee hoofdcharacters is dan ook veel volwassener dan in het eerste deel.
Waar het vooral aan scheelt is het imago van hun traditionele games. Denk je aan Nintendo dan denk je aan Mario en Zelda. Denk je aan de PS/PS2 dan denk je aan WipeOut, Tekken, MGS, etc. Xbox begon met Halo, DOA3 (en niet zoveel meer).
Denk ik aan Nintendo dan denk ik slechts onder andere aan Zelda, maar ik vind het typisch dat je wel Wipe-out noemt bij de PS2, maar niet F-Zero bij Nintendo, de moeder van alle hyperspeed games.
Maar dat wil niet zeggen dat ze het moeten veranderen. Ze kunnen wel een veel stoerder imago aan Mario en Zelda geven, maar dat werkt niet: de PS2-crowd lacht erom en wij balen ervan, want het is niet echt meer. Dus wat ze moeten doen is op hun niche blijven zitten (die vooral bestaat uit klassieke Nintendo-fans) en ondertussen proberen nieuwe dingen aan te boren. Met RE4, Killer7, etc. zouden ze zomaar een nieuwe niche kunnen vinden. Of ze worden *de* handheld-specialist (zijn ze al, maar met de PSP op komst is het meer de kunst om het te blijven) waardoor FF:CC-achtige mechanics met dat verplicht linken een logisch gevolg is van hun strategie (ook al vinden we het niet altijd leuk).
Ik ben het geheel met je eens wat betreft Mario en Zelda, maar niet wat betreft de rest. RE4 en Killer7 zijn inderdaad voor een niche markt, maar het lijkt me niet de bedoeling om alleen maar niche markt games te produceren, aangezien de winst dan per game veel lager uit valt dan bij een mainstream game, waardoor Nintendo relatief meer kosten maakt. Zoals je zelf al zegt van je punt dat ze *de* handheld specialist moet worden in het water omdat ze dit al zijn, en IMHO zullen blijven, ondanks de PSP.
Dit omdat Sony nooit al hun beloften waar kan maken voor een prijs die minder dan het dubbele van de GBA is. Voorts is batterijverbruik ook een grote issue, als Sony echt alle functies wil gaan bieden die ze zeggen dat ze willen bieden (Jaja :P), dan kunnen ze nooit langer dan 2 uur meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
en toen was ik crewmember bij gbaprty.nl :D

wat een dolle avonturen ik daar zal beleven, ik kan er nu alleen nog maar over dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
MaxBurn schreef op 06 april 2004 @ 12:53:
Die info is realtime hoor \o/
alleen op t moment dat jij je order load kan hij alweer 100x besteld zijn, dus issie op :D
Niet dus, aangezien hij nadat ik'em besteld had hij op de site nog tot de volgende dag op "In Stock" stond en op mijn bestelscherm op "Awaiting Stock"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Laatst online: 08-05-2021
daFubar, je hebt een typo gemaakt (gbaparty.nl). Een vraagje aan degenen die Timesplitters 2 hebben besteld bij Play. Is jullie exemplaar ook niet geseald binnengekomen? Mijn disc is niet beschadigd of zo, maar normaal zijn mijn spellen wel geseald.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Anoniem: 34169 schreef op 06 april 2004 @ 13:45:
Ehm sorry maar wat een onzin :/ Ik ken niemand van boven de 20 die geilt op geweld en tieten in games. De meeste kopers (of downloaders) van dit soort games zijn jongetjes van 9, 10 die vinden dat Nintendo voor kinderen is (Ahum :? )
Ik zie niet helemaal de relatie tussen mijn opmerking over dat de PS2 populair is bij volwassenen en deze reactie maar misschien ligt dat aan mij.

Ik ken echter 10+ mensen met consoles waarvan er 8 rond de 30+ zijn. Daarvan speelt een groepje alleen fighting games en wil dus VF4Evo, SC2, Tekken4, etc. De andere groep wil racing games dus die speelt die officiele F1 titels en natuurlijk Gran Turismo. Niemand daarvan overweegt ook maar om een Gamecube te kopen, want ze zien helemaal niets dat ze willen spelen. De Xbox heeft voor hun eventueel nog Project Gotham Racing.

De andere twee zijn 10 en 11 en hebben allebei een Gamecube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

anyway, conclusie van het hele debat: Nintendo heeft sterk terrein verloren op de markt 10-17 jaar, en heeft sinds n64 geen voet meer tussen de deur gekregen op 17+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MaxBurn schreef op 06 april 2004 @ 15:03:
anyway, conclusie van het hele debat: Nintendo heeft sterk terrein verloren op de markt 10-17 jaar, en heeft sinds n64 geen voet meer tussen de deur gekregen op 17+ :)
Het werd nog geprobeerd met eternal darkness. maar ja.
Verder blijf Nintendo wel altijd geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ze zijn het iig nog aan het proberen... MGS:TTS is bijvoorbeeld een hele mooie voor die doelgroep, RE4, Geist... De EA packs kunnen ook nog wel wat potentiele klanten over de brug helpen, die komen er dan vanzelf achter dat er veel betere games rondlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn vrienden zijn allemaal van de oude stempel (SNES/NES tijdperk). Ze hebben allemaal wel een PS2 enzo, maar zitten vaker bij mij te Mario Karten en Zelda te spelen dan thuis op de PS2 te spelen.

Ik denk dat de oudere gamers nu terug beginnen te kruipen naar Nintendo omdat ze het gevoel missen dan Nintendo wel heeft en bijvoorbeeld de PS2 en Xbox niet.

Ik heb zelf ook een PS2 en Xbox, maar beide staan ze stof te happen. Mijn Xbox misschien iets minder dankzij de chip die erin zit. Maar spellen speel ik er niet op. Divx/Xvid kijken doe ik alleen op dat ding.

Zucht.. vroegâh was alles beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het structureel oneens met de 'conclusie' dat Nintendo geen voet meer tussen de deur krijgt bij de categorie 17+. Dit is niet alleen feitelijk onjuist, het is ook nog eens een belediging voor veel vaste gasten in dit topic; ze worden immers afgeschilderd als idioten die zijn blijven hangen toen ze 10 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 30511 schreef op 06 april 2004 @ 15:10:
Mijn vrienden zijn allemaal van de oude stempel (SNES/NES tijdperk). Ze hebben allemaal wel een PS2 enzo, maar zitten vaker bij mij te Mario Karten en Zelda te spelen dan thuis op de PS2 te spelen.

Ik denk dat de oudere gamers nu terug beginnen te kruipen naar Nintendo omdat ze het gevoel missen dan Nintendo wel heeft en bijvoorbeeld de PS2 en Xbox niet.

Ik heb zelf ook een PS2 en Xbox, maar beide staan ze stof te happen. Mijn Xbox misschien iets minder dankzij de chip die erin zit. Maar spellen speel ik er niet op. Divx/Xvid kijken doe ik alleen op dat ding.

Zucht.. vroegâh was alles beter..
Als er nou eens gewoon maar 1 console was. Scheelt een hoop gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Maar dan is er ook geen onderlinge concurrentie dus gaan de prijzen waarschijnlijk ook omhoog ;)

[ Voor 3% gewijzigd door LifeTecH op 06-04-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 15:12:
[...]

Als er nou eens gewoon maar 1 console was. Scheelt een hoop gezeik.
Precies wat ik zei in mijn brief naar de PU van september vorig jaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ecco schreef op 06 april 2004 @ 12:23:
Btw RSP moeten we niet eens met een aantal anderen een jaarlijks reisje E3 gaan organiseren? Vriendin-lief wil ook graag mee, die begint al te flippen bij het vooruitzicht van een nieuwe Zelda :) Maar dat is uiteraard niets vergeleken met mijn gekwijl bij het vooruitzicht van MP2 :D
E3 kom je niet binnen zonder perskaart helaas :/ de kans is inmiddels wel groot geworden dat ik naar de ECTS kan met m'n game, de E3 is nèt iets te vroeg. maar als ik volgend jaar kan sta ik toch wel ff aso op m'n stoel te dansen ;)

Btw, Matt van IGN:
when will I hear more about Metroid prime 2? I cannot wait any longer!!

Matt responds: You won't have to. It'll be playable at the Electronics Entertainment Expo 2004 in May and you'll likely see some coverage on the title in magazines before that. Look out for some play enhancements, more third-person elements and morphball puzzles, prettier graphics and at least one new visor mode that's sure to please.
Dus dat wordt janken om al die pers lui die wél MP2 mogen spelen daar bij de E3, zelf denk ik dat Zelda wordt geshowed maar niet speelbaar is voor publiek. hopelijk een complete turnover aan de verhaal en gameplay kant van 't verhaal want nog 20+ uur zeilen trek ik niet (hoe cool ik 't ook vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Een van de weinige stukjes tekst die te vinden zijn op www.retrostudios.com:
The Retro Team is composed of industry veterans and leaders with decades of experience in creating edgy, fun, and compelling games for the global market. They have lovely singing voices, and only use their powers for good. Their kung fu is mighty, and the Force is always with them.
Je kunt nu ook een paar foto's bekijken van hun werkplek, en de site is wat meer metroid-style dan eerst, maar nog steeds bar weinig info. Houdt ze wel lekker mysterious en ontastbaar, net als Nintendo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 07-07 00:34
Eindelijk dan vandaag m'n Gameboy Player binnen gehad, die ik besteld had uit de VIP Catalogus.. Duurde wel ongeveer zeven weken, maar goed.. :) Ook leuk dat ik er gelijk weer 400 sterren bij heb gekregen!

Ook is vandaag Resident Evil 0 binnen gekomen, die ik vorige week donderdag bij "Play" had besteld voor 9,99 pond! Alleen moet ik nu eerst van mezelf Resident Evil 1 uit gaan spelen voordat ik aan RE Zero mag beginnen! :P Misschien vanavond maar weer eens de draad oppakken, maar ben nog niet eens aan de 2de CD bezig.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 06 april 2004 @ 18:53:
Eindelijk dan vandaag m'n Gameboy Player binnen gehad, die ik besteld had uit de VIP Catalogus.. Duurde wel ongeveer zeven weken, maar goed.. :) Ook leuk dat ik er gelijk weer 400 sterren bij heb gekregen!

Ook is vandaag Resident Evil 0 binnen gekomen, die ik vorige week donderdag bij "Play" had besteld voor 9,99 pond! Alleen moet ik nu eerst van mezelf Resident Evil 1 uit gaan spelen voordat ik aan RE Zero mag beginnen! :P Misschien vanavond maar weer eens de draad oppakken, maar ben nog niet eens aan de 2de CD bezig.. :X
Duurt ook heeeeeeel lang voordat je met cd 2 begint. Pas bijna op het einde als je het uiteindelijke lab binnengaat begin je met cd2, dan een uurtje spelen en je bent klaar.

RSP met wat voor game ben je bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 30511 schreef op 06 april 2004 @ 19:48:
RSP met wat voor game ben je bezig?
'n game voor de GBA. een old skool shooter. dus meer voor de doorzettende gamer dan voor de "press -A- to win" player. We zijn al iets te laat met de 1e vid, maar over 2 weken hopen we een video + site online te kunnen gooien om wat meer aandacht en feedback te krijgen.

Overigens kwam ik op gaming-age een afbeelding van de JAP bonusdisk tegen. die is echt 10x beter dan de USA / Europese versie :( maargoed dat was met OOT en MM ook al zo...

Afbeeldingslocatie: http://www.tokyopia.com/deluxe/zeldacollection01.jpg
niet best... ik wil voortan jap. boxart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik weet niet meer wie het vroeg maar: play.com -> timesplitters nog niet binnen, staat al 4-6 dagen in verzend ofzo ;d

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 06-04-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 20:00
heeft er hier iemand ervaring met usb convertors voor GC controllers? Wil er wel eentje hebben namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Kentut schreef op 06 april 2004 @ 22:59:
heeft er hier iemand ervaring met usb convertors voor GC controllers? Wil er wel eentje hebben namelijk...
waarom.. je zit toch niet stiekem te emuleren he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MGS:TTS uitgespeeld. 10:46 op normal, Meryl einde. Rating: Puma. Kills: 105 :X

Wat een game. Beste verhaal in een game OOIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Ja, ik heb ook MGS:TTS uitgespeeld.
Ik heb het spel al aardig lang, maar nu pas uitgespeeld :P
11 uur over gedaan 8)7
Ik dacht gister dat ik hem wel binnen een uur kon uitspelen (was bij sleutel>laptop), maar was mooi nog 3 uur bezig 8)7

Btw, op dvdboxoffice nieuwe preorders die misschien wel intressant zijn :)

Metroid Prime 2
Resident Evil 4
Paper Mario
Game Boy Advance SP: Limited Edition Classic NES

Ik heb er alvast een paar gepreoderd ;)

Btw 2, ik heb ook een rip gemaakt van de Resident Evil 4 dvd clip.
Je kan die hier downloaden.
Gehost namens een gast op IGN forms :)

[ Voor 18% gewijzigd door Elroy op 06-04-2004 23:29 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

Zo! ik heb ook maar eens een Gamecube gekocht.
Mijn collectie na 2 dagen:

- Zwarte Gamecube
- 3 Standaard Controllers
- 251 Memory Card
- Mario Kart: Double Dash
- Mario Party 5
- Metroid Prime
- Prince Of Persia: Sands Of Time
- Zelda Collectors Edition

Me neefje kwam langs en vroeg of ik mee ging naar de Mediamarkt omdat hij Beyond Good and Evil ging kopen voor de XBox. Ik zit al maanden te twijfelen om een Gamecube aan te schaffen dus ik dacht, ik ga wel mee dan kan ik meteen een gamecube kopen :D. Tot nu toe bevalt hij goed. Keb een paar keer Mario Party gedaan met diezelfde neef en een paar keer Mario Kart met mijn vader. Ik moet toegeven! Multiplayer op de bank is een stuk gezelliger dan allebei op een aparte pc/kamer op mijn netwerkje. Toen ik aan Metroid Prime begon kwam ik erachter dat ik een echte Gamepadn00b ben want ik kon maar niet aan de besturing wennen. Hierom heb ik PoP:SoT maar gekocht vandaag, dan kan ik me controller/gamepad spieren ff trainen voor het echte werk :D. Het jumpen en vechten gaat me steeds beter af, dus als ik PoP:SoT heb uitgespeeld ga ik eens aan dat geweldige Metroid Prime van jullie beginnen ;). Ik las dat de meeste pc gamers (zoals ik) niet te spreken zijn over de besturing in Metroid Prime. Als reactie gaven de echte Nintendo freaks met argumenten dat je Metroid Prime niet als FPS moet zien. Dus dat zal ik ook niet doen :). Wish me luck! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:30

NoTimeRemains

I know

ow hoer elroy damn die zijn zo mooi die gfx he damn damn

* NoTimeRemains is alleen snel bang :z

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat Nintendo's probleem ligt bij het gebrek aan genres en daaraan gerelateerd het gebrek aan vertrouwen van de third parties. Nu denk ik ook wel dat MS (en Sony wellicht ook nog wel) graag een zak geld wil neerzetten voor een Xbox port. Maar feit blijft dat Nintendo (relatief) weinig FPS, RPG en Race games heeft. Er zijn nog wat meer genres maar daar kom ik even niet op.
Maar ik denk dat Nintendo achter de schermen momenteel een heel andere strategie aan het smeden is. Ik denk namelijk dat ze lange termijn verbintenissen aan smeden zijn. Dit doen ze met Konami, Capcom, EA, Namco en weet ik veel wie nog meer. Ik denk dat die bedrijven allemaal inspraak krijgen in de ontwikkeling van de N5 en dat de volgende generatie Nintendo console erg sterk gelanceerd zal worden. Met een goede start denk ik dan ook dat de nu twijfelende third parties (want de GC is sterk teruggekomen ondanks de vele annuleringen) ook wel weer komen. Wellicht moet ook Nintendo dan eens wat dollars laten zien en als er eenmaal draagvlak is hoeft dat ook niet meer (zoals met Sony).

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de DS...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

* NvE kan de aanwezigheig van MGS niet langer negeren. Ik ben genoodzaakt dit spel in mijn collectie op te nemen. \o/
Ben de laatste tijd weer in een nintendobui, met Kilik al mijn bezoek verslagen en met de hyperspeeder bijna mijn record verbroken op Split Oval.

Nu maar eerst gaan slapen :X :Z

Edit:

Oeh! RE ziet er zeker leuk uit :9~

[ Voor 10% gewijzigd door NvE op 07-04-2004 03:23 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:37

spaceboy

Op grote hoogte

NvE schreef op 07 april 2004 @ 03:19:
* NvE kan de aanwezigheig van MGS niet langer negeren. Ik ben genoodzaakt dit spel in mijn collectie op te nemen. \o/
Ben de laatste tijd weer in een nintendobui, met Kilik al mijn bezoek verslagen en met de hyperspeeder bijna mijn record verbroken op Split Oval.

Nu maar eerst gaan slapen :X :Z

Edit:

Oeh! RE ziet er zeker leuk uit :9~
Tja... probeer MGS maar 's te krijgen op dit moment. :( In heel Apeldoorn in elk geval NIET te vinden.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op 07 april 2004 @ 07:38:
[...]

Tja... probeer MGS maar 's te krijgen op dit moment. :( In heel Apeldoorn in elk geval NIET te vinden.
Lijkt me stug, elke gamesshop die ik in Arnhem binnenloop heeft er nog genoeg liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 07 april 2004 @ 09:03:
[...]

Lijkt me stug, elke gamesshop die ik in Arnhem binnenloop heeft er nog genoeg liggen :/
Ik had 2 weken geleden (26 maart) me gamecube ook in Apeldoorn gehaald samen met mgs. Maar ik moest ook goed zoeken voordat ik MGS kon vinden, toevallig lag er één exemplaar bij intertoys. Bij Bart Smit en FRS lagen ze er niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:18

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

[/licht offopic]
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is bij Game.net? Ze hadden voor april weer een sessie "Deal of the Day" aangekondigd, maar daar heb ik er welgeteld 1 van gezien. Deze keer zou je zelfs kunnen kiezen, maar er waren al meerdere dagen dezelfde opties. Nu is zelfs de site al bijna een dag niet bereikbaar. Shop failliet ofzo?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 20:00
gisteren zag ik Bad Boys II (dvd) voor 8.99 pond
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.