"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ook het spel is enigzins anders (andere teksten enzo)schnumi schreef op 04 april 2004 @ 12:21:
Idd is gewoon een extratje.Speel je met je pyama aan en:
Je krijgt de kleurencamera (deluxe pictobox ofzo) standaard al.
Die: Metal Gear Solid: The Twin Snakes lijkt me ook wel wat.
Zo te zien speel je het zo uit.
Want om nu 49 euro uit te geven aan een spel die je in 2-3 dagen uit speelt.

Vind ik ook een beetje zonde, ook al is het spel het waard.
[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 04-04-2004 14:19 ]
Nu heb ik nog geluk dat een vriend van me Metroid Prime heeft dus die kan ik mooi lenen. Maar als het je eerste GC-Game wordt dan zou ik toch een andere nemen (tenzij je budget het aankan om nog een game te kopen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 34169
Ik weet niet, maar ik deed er de eerste keer (zonder walktrough) wel langer over op de PCCyber Killer schreef op 04 april 2004 @ 14:17:
O zo,
Die: Metal Gear Solid: The Twin Snakes lijkt me ook wel wat.
Zo te zien speel je het zo uit.
Want om nu 49 euro uit te geven aan een spel die je in 2-3 dagen uit speelt.
Vind ik ook een beetje zonde, ook al is het spel het waard.
Zitten de VR missies er trouwens bij
LifeTech moet toch echt iets aan zijn typo's doen

[ Voor 92% gewijzigd door LifeTecH op 04-04-2004 14:53 ]
• Verschillende moeilijkheidsgraden, als je op Normal begint heb je bijv. nog Hard en Extreme voor de boeg.
• Nieuwe taktieken gebruiken; proberen 0 keer gezien te worden, geen kills maken, geen rations etc.
• Na uitspelen krijg je nieuwe goodies (Bandana/Stealth) - leuk om daarmee de game nog een keer te spelen.
• Alle dogtags verzamelen. Krijg je niks voor maar is een leuke uitdaging.
• Zo snel mogelijk door de game (Speed Run) gaan.
• Hoge of steeds betere ranking proberen te krijgen.
• Vol met details zodat je iedere keer weer nieuwe dingen kunt tegenkomen.
Maar goed, ik ben iemand die het leuk vindt mezelf te verbeteren en een goede game meer dan 1 keer uit te spelen. Speel je spellen maar 1x dan zijn er betere investeringen te bedenken, al is MGSTTS nog steeds een topgame natuurlijk en als je MGS nooit hebt gespeeld VERPLICHTE KOST.
De starter van het MGSTTS topic heeft de game zelf nog geeneens? Tsk tskAnoniem: 34169 schreef op 04 april 2004 @ 12:03:
Wel netjes, misschien ga ik TTS ook maar eens aanschaffen...
Ohjah ik nodig je van harte uit je scores hier te deponeren, heb ik dat topic tenminste niet voor niets gemaakt
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Maar misschien heeft iemand een beter alternatief?
PS: Play.com heeft ook niets boeiends qua controllers.
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 04-04-2004 16:29 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
btw: kom ook eens op het irc kanaal mensen! Er word niks gezegt.
irc://irc.tweakers.net/nintendo
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 04-04-2004 16:45 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Eind mei, zoals altijdschnumi schreef op 04 april 2004 @ 16:44:
Hmm de E3 is volgende maand alweer of niet?Ben benieuwt wat we allemaal te zien krijgen van Nintendo volgens mij word het dit jaar een goede E3 voor de Nintendo fans.
![]()
btw: kom ook eens op het irc kanaal mensen! Er word niks gezegt.![]()
irc://irc.tweakers.net/nintendo
Verder hoop ik ook dat Konami, Capcom, Square-Enix, Sega en Namco zich 100% gaan decicaten op de NGC, maar dat zal wel niet.
En ik heb geen IRC schnumi, sorry.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Idd Starfox 2 zullen we vast wel te zien krijgen. Ik hoop dat hij sterk verbeterd is ten opzichte van de E3 2003 versie. Maar ik heb er wel vertrouwen in.
In de intro zie je de R-Wings langs rotsformaties vliegen met leuke bump maps en belichtings truukjes, ik denk dat die best realtime mogelijk zijn. Verder hoop ik dat ze die multiplayer aan hebben gepast want dat zag er vorig jaar echt bagger uit.
Mee eensD³ schreef op 04 april 2004 @ 15:12:
MGS(TTS) speel je redelijk snel uit (~10 uur eerste keer), maar voor mij is het 1 van die spellen die je kunt blijven herspelen:
• Verschillende moeilijkheidsgraden, als je op Normal begint heb je bijv. nog Hard en Extreme voor de boeg.
• Nieuwe taktieken gebruiken; proberen 0 keer gezien te worden, geen kills maken, geen rations etc.
• Na uitspelen krijg je nieuwe goodies (Bandana/Stealth) - leuk om daarmee de game nog een keer te spelen.
• Alle dogtags verzamelen. Krijg je niks voor maar is een leuke uitdaging.
• Zo snel mogelijk door de game (Speed Run) gaan.
• Hoge of steeds betere ranking proberen te krijgen.
• Vol met details zodat je iedere keer weer nieuwe dingen kunt tegenkomen.
Maar goed, ik ben iemand die het leuk vindt mezelf te verbeteren en een goede game meer dan 1 keer uit te spelen. Speel je spellen maar 1x dan zijn er betere investeringen te bedenken, al is MGSTTS nog steeds een topgame natuurlijk en als je MGS nooit hebt gespeeld VERPLICHTE KOST.

[...]
De starter van het MGSTTS topic heeft de game zelf nog geeneens? Tsk tskStukken beter dan dat suffe Morrowind man

Maar ik heb het spel al wel heel vaak gespeeld op de PSX/PC
Het ligt natuurlijk ook aan de speler heJan schreef op 04 april 2004 @ 18:52 :
Mee eensAlleen vind ik 10 uur wel kort, ik deed er op Easy op de PC langer over
Maarjah, übergamer D³ he ;)[

[ Voor 3% gewijzigd door LifeTecH op 04-04-2004 19:21 ]
Edit: Net ook eens MGS: TTS gespeeld op Extreme en GOID (Game Over if Discovered), maar man, dat is best pittig. Niet onmogelijk uiteraard. Tot aan de ninja gekomen, toen had ik er geen zin meer in.
[ Voor 38% gewijzigd door GZ op 04-04-2004 20:47 ]
Anoniem: 104283
net als Resident Evil 1, deed ik ook rond de 28 uur over, gewoon door het ronddolen enzo terwijl ik het makkelijk binnen 5 uur kan uitspelen maar dat vind ik gewoon niet leuk omdat de sfeer dan verloren gaat.
Hoe kan je nou over RE 1 28 uur doen??Anoniem: 104283 schreef op 04 april 2004 @ 20:47:
Ik deed de eerste keer zon 28 uur over Metal Gear Solid (psx) gewoon omdat ik het altijd leuk vind om een beetje rond te dolen en om te spelen met de mannetjes (en bazen vaak overnieuw doen om beter te worden of om filmpjes nog een keer te zien)
net als Resident Evil 1, deed ik ook rond de 28 uur over, gewoon door het ronddolen enzo terwijl ik het makkelijk binnen 5 uur kan uitspelen maar dat vind ik gewoon niet leuk omdat de sfeer dan verloren gaat.
Ik heb er iets van 15 uur over gedaan en echt alles wel gezien.
Je hebt bij RE niet eens meer vijanden waar je tegen kan vechten, in tegenstelling tot MGS. Dat kan nog wel leuk zijn, beetje soldaatjes pesten enzo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 104283
Tja ik was echt 50% van de tijd verdwaald enzoVanitas schreef op 04 april 2004 @ 22:46:
[...]
Hoe kan je nou over RE 1 28 uur doen??
Ik heb er iets van 15 uur over gedaan en echt alles wel gezien.
Je hebt bij RE niet eens meer vijanden waar je tegen kan vechten, in tegenstelling tot MGS. Dat kan nog wel leuk zijn, beetje soldaatjes pesten enzo.
Anoniem: 30511
Verder hoop ik zo heel erg gigantisch hard dat we Mario 128 te zien krijgen. Soweiso wordt deze E3 voor Nintendo echt een waar feest met de DS en zeer veel AAA titels voor de GameCube en de GBA en wellicht ook DS.
Ik kan niet wachten totdat ik op het vliegtuig stap op 11 mei.
als je er bent, wel even elke avond verslagje maken, incl pics erbij en dan hier postenAnoniem: 30511 schreef op 04 april 2004 @ 23:32:
Ik hoop tijdens de E3 op een aantal compleet nieuwe verrassingen van Tendo. Ook ben ik zeer benieuwd naar de DS. Ik wil dat apparaatje maar al te graag in mijn handen hebben in mei, maar dat zal wel weer behind closed doors zijn.
Verder hoop ik zo heel erg gigantisch hard dat we Mario 128 te zien krijgen. Soweiso wordt deze E3 voor Nintendo echt een waar feest met de DS en zeer veel AAA titels voor de GameCube en de GBA en wellicht ook DS.
EDIT: was erg kromme zin

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 05-04-2004 00:49 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nintendo kennende zal de NDS hands-on te zien zijn op de E3. Een woordvoerder van Nintendo heeft ook al gezegd dat je alleen echt weet hoe de DS werkt als je hem in je handen hebt gehad. Op de E3 wordt trouwens de echte naam van de handheld bekend gemaakt. Volgens de geruchten zijn Nintendo Nitro en Nintendo Game Boy DS de grootste kanshebbers.Anoniem: 30511 schreef op 04 april 2004 @ 23:32:
Ik hoop tijdens de E3 op een aantal compleet nieuwe verrassingen van Tendo. Ook ben ik zeer benieuwd naar de DS. Ik wil dat apparaatje maar al te graag in mijn handen hebben in mei, maar dat zal wel weer behind closed doors zijn.
Voor degene die het noemde Metroid Prime 2 zal zeker speelbaar zijn op de E3, een speelbare versie van Wind Waker 2 is ook al bevestigd voor de E3, maar dat kon je al in de startpost lezen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 73241
http://www.konamijpn.com/...ex=-1®=-1&user=&lang=0
http://www.konamijpn.com/...result.php?id=7862&lang=0
woeeei 2 plaats van europa en 1 van de jongste
vreemd want ik heb toch aardig wat betere tijden gezien..uit europa ;d
Maar evengoed zeker een goeie tijd zo te zien
hm ok, D3 heeft de USA versieDoor D³ - Saturday 03 April 2004 21:57
Gepromoveerd naar Falcon, woei!
Eindtijd: 1:45:40
Voor meer stats check http://www.konamijpn.com/...result.php?lang=0&id=8086
Trouwens vrij apart, de nummer 1 van USA en Europe hebben dezelfde tijd
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 05-04-2004 08:18 ]
En of ik dat doeMetroidPrime schreef op 05 april 2004 @ 01:00:
[...]
Nintendo kennende zal de NDS hands-on te zien zijn op de E3. Een woordvoerder van Nintendo heeft ook al gezegd dat je alleen echt weet hoe de DS werkt als je hem in je handen hebt gehad. Op de E3 wordt trouwens de echte naam van de handheld bekend gemaakt. Volgens de geruchten zijn Nintendo Nitro en Nintendo Game Boy DS de grootste kanshebbers.
Voor degene die het noemde Metroid Prime 2 zal zeker speelbaar zijn op de E3, een speelbare versie van Wind Waker 2 is ook al bevestigd voor de E3, maar dat kon je al in de startpost lezen.De E3 wordt dit jaar trouwens eerder gehouden dan normaal, het is nu begin(12-14 mei) in plaats van eind mei.
Verder wordt soms nog naar een validatiecode gevraagd, die staat achterop ergens op de strip (vaak 7 cijfers, de eerste 4 zijn deel van je CC nummer, de laatste 3 is je validatiecode), maar volgens mij hoeft Play.com die niet eens te hebben.
Let er overigens wel op dat je de naam die op je creditcard staat moet opgeven als "billing adres" compleet met het adres dat je creditcardmaatschappij (of bank) van je heeft.
Issue number is het nummer van je credit card dus : xxxx-xxxx-xxxx-xxxxAnoniem: 30511 schreef op 05 april 2004 @ 10:13:
Nou, ze vragen een "From date" en een "Issue number". Wat is dat dan? Want met die twee dingen zat ik. Dat andere wist ik wel (is trouwens ook best logisch).
en from date is de datum wanneer je credit card inging, bij mij was dat 12dec dus is het 12-12-03.
Snap je hem nu?
[ Voor 3% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 05-04-2004 10:42 ]
... en oranje! :P
Issue number vul ik nooit ergens in, het is ook nooit verplicht en mijn betalingen lukken altijdAnoniem: 30511 schreef op 05 april 2004 @ 10:13:
Nou, ze vragen een "From date" en een "Issue number". Wat is dat dan? Want met die twee dingen zat ik. Dat andere wist ik wel (is trouwens ook best logisch).
Hebben jullie de GBA versie gespeeld? Ik heb zelden zo'n enorm origineel en verslavend concept gespeeld. Mijn vriendin en ik kunnen ook echt gewoon niet wachten op de cube versie. dat wordt echt multiplayer madness
Verder wacht ik ook echt enorm op PacMan VS. Ik wil alleen niet dat stomme racespel, dus ik hoop stiekem dat ie in de catalogus komt

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Pacman VS IS briljantWillybubba schreef op 05 april 2004 @ 13:16:
Same here. Ik heb zat sterren, dus kom maar op. Pac man VS lijkt me briljant, R:Racing daarentegen... meh.

Overigens bedankt voor jullie hulp voor de CC gegevens. Resident Evil 0 zal volgende week wel op m'n deurmat liggen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30511 op 05-04-2004 13:19 ]
Was wel toe aan een goede racer op de kubus na f-zero grijs te hebben gespeeld.
Anoniem: 51765
Ik heb Wario Ware op de GBA helemaal grijsgespeeld, echt geweldig spel. Kheb de Japanse versie van het Cube spel gereviewed, is ook erg leuk. Single player is zo ongeveer hetzelfde als de GBA versie maar als je met twee of meer spelers gaat spelen is het echt heel cool. Kga 'm zeker kopen alsie hier uitkomt.daFubar schreef op 05 april 2004 @ 13:05:
Het valt me op dat nog niemand het hier over Wario Ware heeft gehad!
Hebben jullie de GBA versie gespeeld? Ik heb zelden zo'n enorm origineel en verslavend concept gespeeld. Mijn vriendin en ik kunnen ook echt gewoon niet wachten op de cube versie. dat wordt echt multiplayer madness
Verder wacht ik ook echt enorm op PacMan VS. Ik wil alleen niet dat stomme racespel, dus ik hoop stiekem dat ie in de catalogus komt
Winrar nodig om te openen, ca 35MB.
Iemand die met 2 ships tegelijk speelt via 2 joysticks met een S++ ranking als resultaat.
NetjesAnoniem: 73241 schreef op 05 april 2004 @ 01:01:
Wat is jullie recor bij MGS tts ? die van mij is 02:03
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ok ziek...D³ schreef op 05 april 2004 @ 20:47:
Indrukwekkend vertoon van waanzinnige Ikaruga skillz
Iemand die met 2 ships tegelijk speelt via 2 joysticks met een S++ ranking als resultaat.
[afbeelding]
[...]
NetjesZoals gezegd ik zit aan de 01:45 (Normal, Type 2 & Bandana). Daarmee ben ik de snelste Europeaan met een USA versie (idd dat zegt heel weinig
![]()
).
Met een ship is het al lastig zat.
Die gast heeft zeker teveel tijd over.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Record van mij is 8,5 uur, moet nog ff een speedrun doens.jay schreef op 05 april 2004 @ 01:01:
Wat is jullie recor bij MGS tts ? die van mij is 02:03
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wie heeft er zin om tijd te steken in een Game Boy Advance site (GBAParty.nl)?
Ik zoek een aantal mensen (waaronder een mede admin) die willen schrijven.
Mensen die interesse hebben kunnen me mailen op bart@gameparty.net
Ontopic:
Dat Ikaruga filmpje is echt ziekelijk. Mij lukt het nét met een normale controller, laat staan zo
OMFGD³ schreef op 05 april 2004 @ 20:47:
Indrukwekkend vertoon van waanzinnige Ikaruga skillz
[afbeelding]
[...]
NetjesZoals gezegd ik zit aan de 01:45 (Normal, Type 2 & Bandana). Daarmee ben ik de snelste Europeaan met een USA versie (idd dat zegt heel weinig
![]()
).

die gast kent echt de timing van elk schip en kogeltje

en idd ook met 2 handen tegelijk damn
mischien moet ik me X-arcade er eens aanhangen en kijken hoe dat gaat met 2 sticks tegelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 05-04-2004 22:26 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ben het filmpje aan het downen, maar ik geloof er dus niks van
O....M....F....G....!!!!!!!!!!!! JEZUS!!!!!!
[ Voor 21% gewijzigd door Fubaruba op 05-04-2004 23:13 ]
Ik denk zelf dat dit niet geheel klopt, een woordvoerder van IBM zei onlangs dat Sony en Nintendo voor de volgende generatie spelcomputers gebruik zullen maken van de Cell-technologie die door Sony en IBM is ontwikkeld. Bij deze technologie gaan er meerdere cores op een enkele CPU. Het effect is hetzelfde als meerdere CPU's in je computer stoppen, je kunt dan dingen parallel gaan uitvoeren.
Als het waar is, dan zou dat heel mooi zijn. De PS3 en de N5 zouden dan vele malen krachtiger kunnen zijn dan de X-Box Next. Nintendo zou dan makkelijker een goede tweede positie op de markt kunnen claimen met een veel groter verschil dan dat nu het geval is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
dude, de gamecube staat op nummer 3 vanwege de spellenMetroidPrime schreef op 05 april 2004 @ 23:21:
Gamesindustry.biz komt met een nieuw gerucht: de N5 zou meerdere PowerPC CPU's hebben.
Ik denk zelf dat dit niet geheel klopt, een woordvoerder van IBM zei onlangs dat Sony en Nintendo voor de volgende generatie spelcomputers gebruik zullen maken van de Cell-technologie die door Sony en IBM is ontwikkeld. Bij deze technologie gaan er meerdere cores op een enkele CPU. Het effect is hetzelfde als meerdere CPU's in je computer stoppen, je kunt dan dingen parallel gaan uitvoeren.
Als het waar is, dan zou dat heel mooi zijn. De PS3 en de N5 zouden dan vele malen krachtiger kunnen zijn dan de X-Box Next. Nintendo zou dan makkelijker een goede tweede positie op de markt kunnen claimen met een veel groter verschil dan dat nu het geval is.
dat wij nou hardcore gamers zijn en de rest niet, daan kunnen wij ook niks aan doen.
de meeste mensen willen fifa2009x2 in het kwadraat. niet spellen als ikaruga en viewtiful joe.
ik ben trots op nintendo
De X-Box staat qua verkoopcijfers momenteel op de 3de plaats. Dankzij de prijsdaling heeft de GameCube de tweede plaats weer ingenomen. Heel veel non-hardcore gamers hebben de GameCube ontdekt dankzij de lage prijs. Het enige echte probleem dat Nintendo echt heeft momenteel is een imago probleem.daFubar schreef op 05 april 2004 @ 23:34:
[...]
dude, de gamecube staat op nummer 3 vanwege de spellen
dat wij nou hardcore gamers zijn en de rest niet, daan kunnen wij ook niks aan doen.
de meeste mensen willen fifa2009x2 in het kwadraat. niet spellen als ikaruga en viewtiful joe.
ik ben trots op nintendo
Nintendo heeft wel meer problemen hoorMetroidPrime schreef op 05 april 2004 @ 23:54:
[...]
De X-Box staat qua verkoopcijfers momenteel op de 3de plaats. Dankzij de prijsdaling heeft de GameCube de tweede plaats weer ingenomen. Heel veel non-hardcore gamers hebben de GameCube ontdekt dankzij de lage prijs. Het enige echte probleem dat Nintendo echt heeft momenteel is een imago probleem.
Maar nintendo loopt al sinds de n64 met problemen op het gebied van nieuwe software.
Deels door een toch te eigenwijze houding, nintendo heeft altijd hele eigen idee-en over dingen, dat maakt ze ook wat ze zijn, maar sinds de n64 is de balans een beetje zoek..ze mogen wel iets meer naar third party's etc luisteren / er op in spelen, net als dat ze te lang alleen op kids hebben gericht, als ik het zo zie is een groot deel van hun huidige markt namelijk 17+RSP schreef op 06 april 2004 @ 00:34:
[...]
Maar nintendo loopt al sinds de n64 met problemen op het gebied van nieuwe software.
N's markt is naar mijn idee 0-10 en 17+
Begrijp me niet verkeerd ik vind de meeste kiddy games subliem maar er is toch wel een gebrek aan games als eternal darkness
N64, de hele devwereld schreeuwt CARTRIDGES ZIJN TE KLEIN
Nintendo neemt cartridges, gevolg: een goeie dsp (audio) chip in de n64 maar geen ruimte om goed geluid in te douwen..om een voorbeeld te noemen
[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 06-04-2004 07:41 ]

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 06-04-2004 08:49 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Waar het vooral aan scheelt is het imago van hun traditionele games. Denk je aan Nintendo dan denk je aan Mario en Zelda. Denk je aan de PS/PS2 dan denk je aan WipeOut, Tekken, MGS, etc. Xbox begon met Halo, DOA3 (en niet zoveel meer).
Maar dat wil niet zeggen dat ze het moeten veranderen. Ze kunnen wel een veel stoerder imago aan Mario en Zelda geven, maar dat werkt niet: de PS2-crowd lacht erom en wij balen ervan, want het is niet echt meer. Dus wat ze moeten doen is op hun niche blijven zitten (die vooral bestaat uit klassieke Nintendo-fans) en ondertussen proberen nieuwe dingen aan te boren. Met RE4, Killer7, etc. zouden ze zomaar een nieuwe niche kunnen vinden. Of ze worden *de* handheld-specialist (zijn ze al, maar met de PSP op komst is het meer de kunst om het te blijven) waardoor FF:CC-achtige mechanics met dat verplicht linken een logisch gevolg is van hun strategie (ook al vinden we het niet altijd leuk).
w00tVoor alle Final Fantasy-fans: een unieke verrassing!
Als jij Final Fantasy: Crystal Chronicles en Final Fantasy Tactics Advance in bezit hebt, dan kun je een exclusieve Final Fantasy-goodie te pakken krijgen.
Wanneer je namelijk voor 30 april 2004 beide spellen registreert, ontvang je een Final Fantasy: Crystal Chronicles Winamp skin, die de muziekspeler van je computer in de stijl van Final Fantasy transformeert.
Heb je beide spellen al geregistreerd, dan hoef je helemaal niets te doen.
Iedereen die voor de deadline zowel Final Fantasy: Crystal Chronicles als Final Fantasy Tactics Advance heeft geregistreerd zal de Winamp skin begin mei per e-mail ontvangen.
Vergeet trouwens ook niet dat je door deze games te registreren niet alleen een Nintendo VIP 24:7 wordt, maar dat je ook een pakket vol downloadbare goodies ontvangt met daarin bureaubladachtergronden, screensavers, MP3's, icoontjes en nog veel meer.
Om je spellen te registreren ga je naar www.nintendovip.com. Voor meer info over Final Fantasy: Crystal Chronicles en Final Fantasy Tactics Advance klik je simpelweg op de links rechtsboven.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Daarom dat 0-10 ..vanaf 10-17 was traditioneel OOK nog nintendo terein maar hier heeft N HEEL VEEL verloren naar mijn mening. De jongeren van vroeger van 0-17 zijn nu de 17+ groep, vandaar dat ze daar wat meer scoren naar mijn idee. De nieuwe groep 10-17 maalt niet om Nintendo, en dat probleem heeft Nintendo helaas aan zichzelf te dankenYohann!s schreef op 06 april 2004 @ 08:49:
me neefjes van van 10 e.d. spelen op hun PS2, en vinden de Cube maar niks
Geweldig... , daar ga je ook echt 2 games van 55€ voor kopen.
Best wel

En binnen 2 dagen staat hij toch wel ergens op internet.
Of je maakt er zelf eentje. Een erg goedkope aktie iig.Vanitas schreef op 06 april 2004 @ 09:21:
[...]
Geweldig... , daar ga je ook echt 2 games van 55€ voor kopen.
Best wel![]()
En binnen 2 dagen staat hij toch wel ergens op internet.
Anoniem: 75177
* Anoniem: 75177 rent achter jeroenB aan en hoopt dat die niet te laat is
bedankt Willybubba
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 06-04-2004 11:14 ]
Anoniem: 75177
Hoe lang duurt het bij play meestal voordat de voorraad weer aangevuld is?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 06-04-2004 11:15 ]
Rode letters hier is gedaan met / me (zonder spaties.Anoniem: 75177 schreef op 06 april 2004 @ 10:39:
O jee, een Winamp SkinWat geweldig
![]()
* Gnauw rent achter jeroenB aan en hoopt dat die niet te laat is
edit:
he, hoe krijg je die letters nou rood![]()
Dan krijg je * Willybubba in het rood.
Mijn Wave Race staat ook nog op Awaiting StockAnoniem: 75177 schreef op 06 april 2004 @ 11:05:
Heb bij play.com twee wavebirds besteld (de paasaanbieding) maar die staan nog op 'awaiting stock'. Heeft nog iemand gelijk besteld en heeft die een andere status?
Hoe lang duurt het bij play meestal voordat de voorraad weer aangevuld is?
Persoonlijk had ik gezegd: hoe meer spellen hoe beter. maar ja.RSP schreef op 06 april 2004 @ 00:34:Maar nintendo loopt al sinds de n64 met problemen op het gebied van nieuwe software.
Verder de spellen die nintendo levert zijn opzich hoge kwaliteit spellen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Btw RSP moeten we niet eens met een aantal anderen een jaarlijks reisje E3 gaan organiseren? Vriendin-lief wil ook graag mee, die begint al te flippen bij het vooruitzicht van een nieuwe Zelda
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
moet je opschietenEcco schreef op 06 april 2004 @ 12:23:
Btw RSP moeten we niet eens met een aantal anderen een jaarlijks reisje E3 gaan organiseren? Vriendin-lief wil ook graag mee, die begint al te flippen bij het vooruitzicht van een nieuwe ZeldaMaar dat is uiteraard niets vergeleken met mijn gekweil bij het vooruitzicht van MP2
Ik ga samen met 4 man van GameParty mee. Als je dus een game(related) bedrijf achter je hebt staan moet het zo lukken.
Die info is realtime hoor \o/JeroenB schreef op 06 april 2004 @ 11:38:
[...]
Mijn Wave Race staat ook nog op Awaiting StockBeetje jammer dat die stock informatie op de site blijkbaar niet real-time is, want dat heeft toch wel invloed op of je iets wilt kopen of niet (voor hetzelfde geld is het een cadeautje bijvoorbeeld).
alleen op t moment dat jij je order load kan hij alweer 100x besteld zijn, dus issie op
Ja dit keer zal het iig voor mij niet meer lukken, maar ik wil wel kijken of er voor komende jaren wat te regelen valt. Desnoods betaal ik gewoon wel de volle pond, maar dan kan ik nu alvast bezig gaan met sparenAnoniem: 30511 schreef op 06 april 2004 @ 12:45:
[...]
moet je opschieten. Wij hebben in januari onze reis al geregeld. Je moet ook een gamebedrijf achter je hebben staan anders kun je de entree bewijzen gaan betalen à 350$ geloof ik
. Verder vragen ze dan een KVK nummer en business cards.
Ik ga samen met 4 man van GameParty mee. Als je dus een game(related) bedrijf achter je hebt staan moet het zo lukken.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ehm sorry maar wat een onzinJeroenB schreef op 06 april 2004 @ 08:55:
Volgens mij is het eerder zo dat XBox en PS2 bij de oudere gamers veel populairder is dan Nintendo. Echter, waar Nintendo de mist in gaat is dat ze ook nog eens terrein verliezen op het gebied van de jongere gamers aan PS2 en XBox, vooral die eerste dan, aangezien de PS2 erg veel platform-games voor de kinderen heeft (Ratchett en Clank enzo).

Denk ik aan Nintendo dan denk ik slechts onder andere aan Zelda, maar ik vind het typisch dat je wel Wipe-out noemt bij de PS2, maar niet F-Zero bij Nintendo, de moeder van alle hyperspeed games.Waar het vooral aan scheelt is het imago van hun traditionele games. Denk je aan Nintendo dan denk je aan Mario en Zelda. Denk je aan de PS/PS2 dan denk je aan WipeOut, Tekken, MGS, etc. Xbox begon met Halo, DOA3 (en niet zoveel meer).
Ik ben het geheel met je eens wat betreft Mario en Zelda, maar niet wat betreft de rest. RE4 en Killer7 zijn inderdaad voor een niche markt, maar het lijkt me niet de bedoeling om alleen maar niche markt games te produceren, aangezien de winst dan per game veel lager uit valt dan bij een mainstream game, waardoor Nintendo relatief meer kosten maakt. Zoals je zelf al zegt van je punt dat ze *de* handheld specialist moet worden in het water omdat ze dit al zijn, en IMHO zullen blijven, ondanks de PSP.Maar dat wil niet zeggen dat ze het moeten veranderen. Ze kunnen wel een veel stoerder imago aan Mario en Zelda geven, maar dat werkt niet: de PS2-crowd lacht erom en wij balen ervan, want het is niet echt meer. Dus wat ze moeten doen is op hun niche blijven zitten (die vooral bestaat uit klassieke Nintendo-fans) en ondertussen proberen nieuwe dingen aan te boren. Met RE4, Killer7, etc. zouden ze zomaar een nieuwe niche kunnen vinden. Of ze worden *de* handheld-specialist (zijn ze al, maar met de PSP op komst is het meer de kunst om het te blijven) waardoor FF:CC-achtige mechanics met dat verplicht linken een logisch gevolg is van hun strategie (ook al vinden we het niet altijd leuk).
Dit omdat Sony nooit al hun beloften waar kan maken voor een prijs die minder dan het dubbele van de GBA is. Voorts is batterijverbruik ook een grote issue, als Sony echt alle functies wil gaan bieden die ze zeggen dat ze willen bieden (Jaja
wat een dolle avonturen ik daar zal beleven, ik kan er nu alleen nog maar over dromen
Niet dus, aangezien hij nadat ik'em besteld had hij op de site nog tot de volgende dag op "In Stock" stond en op mijn bestelscherm op "Awaiting Stock"...MaxBurn schreef op 06 april 2004 @ 12:53:
Die info is realtime hoor \o/
alleen op t moment dat jij je order load kan hij alweer 100x besteld zijn, dus issie op
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Ik zie niet helemaal de relatie tussen mijn opmerking over dat de PS2 populair is bij volwassenen en deze reactie maar misschien ligt dat aan mij.Anoniem: 34169 schreef op 06 april 2004 @ 13:45:
Ehm sorry maar wat een onzinIk ken niemand van boven de 20 die geilt op geweld en tieten in games. De meeste kopers (of downloaders) van dit soort games zijn jongetjes van 9, 10 die vinden dat Nintendo voor kinderen is (Ahum
)
Ik ken echter 10+ mensen met consoles waarvan er 8 rond de 30+ zijn. Daarvan speelt een groepje alleen fighting games en wil dus VF4Evo, SC2, Tekken4, etc. De andere groep wil racing games dus die speelt die officiele F1 titels en natuurlijk Gran Turismo. Niemand daarvan overweegt ook maar om een Gamecube te kopen, want ze zien helemaal niets dat ze willen spelen. De Xbox heeft voor hun eventueel nog Project Gotham Racing.
De andere twee zijn 10 en 11 en hebben allebei een Gamecube.
Het werd nog geprobeerd met eternal darkness. maar ja.MaxBurn schreef op 06 april 2004 @ 15:03:
anyway, conclusie van het hele debat: Nintendo heeft sterk terrein verloren op de markt 10-17 jaar, en heeft sinds n64 geen voet meer tussen de deur gekregen op 17+
Verder blijf Nintendo wel altijd geloven.
Ik denk dat de oudere gamers nu terug beginnen te kruipen naar Nintendo omdat ze het gevoel missen dan Nintendo wel heeft en bijvoorbeeld de PS2 en Xbox niet.
Ik heb zelf ook een PS2 en Xbox, maar beide staan ze stof te happen. Mijn Xbox misschien iets minder dankzij de chip die erin zit. Maar spellen speel ik er niet op. Divx/Xvid kijken doe ik alleen op dat ding.
Zucht.. vroegâh was alles beter..
Als er nou eens gewoon maar 1 console was. Scheelt een hoop gezeik.Anoniem: 30511 schreef op 06 april 2004 @ 15:10:
Mijn vrienden zijn allemaal van de oude stempel (SNES/NES tijdperk). Ze hebben allemaal wel een PS2 enzo, maar zitten vaker bij mij te Mario Karten en Zelda te spelen dan thuis op de PS2 te spelen.
Ik denk dat de oudere gamers nu terug beginnen te kruipen naar Nintendo omdat ze het gevoel missen dan Nintendo wel heeft en bijvoorbeeld de PS2 en Xbox niet.
Ik heb zelf ook een PS2 en Xbox, maar beide staan ze stof te happen. Mijn Xbox misschien iets minder dankzij de chip die erin zit. Maar spellen speel ik er niet op. Divx/Xvid kijken doe ik alleen op dat ding.
Zucht.. vroegâh was alles beter..
[ Voor 3% gewijzigd door LifeTecH op 06-04-2004 15:45 ]
Precies wat ik zei in mijn brief naar de PU van september vorig jaarRakkerzero schreef op 06 april 2004 @ 15:12:
[...]
Als er nou eens gewoon maar 1 console was. Scheelt een hoop gezeik.
E3 kom je niet binnen zonder perskaart helaasEcco schreef op 06 april 2004 @ 12:23:
Btw RSP moeten we niet eens met een aantal anderen een jaarlijks reisje E3 gaan organiseren? Vriendin-lief wil ook graag mee, die begint al te flippen bij het vooruitzicht van een nieuwe ZeldaMaar dat is uiteraard niets vergeleken met mijn gekwijl bij het vooruitzicht van MP2

Btw, Matt van IGN:
Dus dat wordt janken om al die pers lui die wél MP2 mogen spelen daar bij de E3, zelf denk ik dat Zelda wordt geshowed maar niet speelbaar is voor publiek. hopelijk een complete turnover aan de verhaal en gameplay kant van 't verhaal want nog 20+ uur zeilen trek ik niet (hoe cool ik 't ook vond)when will I hear more about Metroid prime 2? I cannot wait any longer!!
Matt responds: You won't have to. It'll be playable at the Electronics Entertainment Expo 2004 in May and you'll likely see some coverage on the title in magazines before that. Look out for some play enhancements, more third-person elements and morphball puzzles, prettier graphics and at least one new visor mode that's sure to please.
Je kunt nu ook een paar foto's bekijken van hun werkplek, en de site is wat meer metroid-style dan eerst, maar nog steeds bar weinig info. Houdt ze wel lekker mysterious en ontastbaar, net als NintendoThe Retro Team is composed of industry veterans and leaders with decades of experience in creating edgy, fun, and compelling games for the global market. They have lovely singing voices, and only use their powers for good. Their kung fu is mighty, and the Force is always with them.
Ook is vandaag Resident Evil 0 binnen gekomen, die ik vorige week donderdag bij "Play" had besteld voor 9,99 pond! Alleen moet ik nu eerst van mezelf Resident Evil 1 uit gaan spelen voordat ik aan RE Zero mag beginnen!

Duurt ook heeeeeeel lang voordat je met cd 2 begint. Pas bijna op het einde als je het uiteindelijke lab binnengaat begin je met cd2, dan een uurtje spelen en je bent klaar.blakez schreef op 06 april 2004 @ 18:53:
Eindelijk dan vandaag m'n Gameboy Player binnen gehad, die ik besteld had uit de VIP Catalogus.. Duurde wel ongeveer zeven weken, maar goed..Ook leuk dat ik er gelijk weer 400 sterren bij heb gekregen!
Ook is vandaag Resident Evil 0 binnen gekomen, die ik vorige week donderdag bij "Play" had besteld voor 9,99 pond! Alleen moet ik nu eerst van mezelf Resident Evil 1 uit gaan spelen voordat ik aan RE Zero mag beginnen!Misschien vanavond maar weer eens de draad oppakken, maar ben nog niet eens aan de 2de CD bezig..
RSP met wat voor game ben je bezig?
'n game voor de GBA. een old skool shooter. dus meer voor de doorzettende gamer dan voor de "press -A- to win" player. We zijn al iets te laat met de 1e vid, maar over 2 weken hopen we een video + site online te kunnen gooien om wat meer aandacht en feedback te krijgen.Anoniem: 30511 schreef op 06 april 2004 @ 19:48:
RSP met wat voor game ben je bezig?
Overigens kwam ik op gaming-age een afbeelding van de JAP bonusdisk tegen. die is echt 10x beter dan de USA / Europese versie

niet best... ik wil voortan jap. boxart
[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 06-04-2004 22:41 ]
waarom.. je zit toch niet stiekem te emuleren he?Kentut schreef op 06 april 2004 @ 22:59:
heeft er hier iemand ervaring met usb convertors voor GC controllers? Wil er wel eentje hebben namelijk...

Wat een game. Beste verhaal in een game OOIT.
Ik heb het spel al aardig lang, maar nu pas uitgespeeld
11 uur over gedaan

Ik dacht gister dat ik hem wel binnen een uur kon uitspelen (was bij sleutel>laptop), maar was mooi nog 3 uur bezig

Btw, op dvdboxoffice nieuwe preorders die misschien wel intressant zijn
Metroid Prime 2
Resident Evil 4
Paper Mario
Game Boy Advance SP: Limited Edition Classic NES
Ik heb er alvast een paar gepreoderd
Btw 2, ik heb ook een rip gemaakt van de Resident Evil 4 dvd clip.
Je kan die hier downloaden.
Gehost namens een gast op IGN forms
[ Voor 18% gewijzigd door Elroy op 06-04-2004 23:29 ]
Anoniem: 5832
Mijn collectie na 2 dagen:
- Zwarte Gamecube
- 3 Standaard Controllers
- 251 Memory Card
- Mario Kart: Double Dash
- Mario Party 5
- Metroid Prime
- Prince Of Persia: Sands Of Time
- Zelda Collectors Edition
Me neefje kwam langs en vroeg of ik mee ging naar de Mediamarkt omdat hij Beyond Good and Evil ging kopen voor de XBox. Ik zit al maanden te twijfelen om een Gamecube aan te schaffen dus ik dacht, ik ga wel mee dan kan ik meteen een gamecube kopen
* NoTimeRemains is alleen snel bang

This is the Way.
Maar ik denk dat Nintendo achter de schermen momenteel een heel andere strategie aan het smeden is. Ik denk namelijk dat ze lange termijn verbintenissen aan smeden zijn. Dit doen ze met Konami, Capcom, EA, Namco en weet ik veel wie nog meer. Ik denk dat die bedrijven allemaal inspraak krijgen in de ontwikkeling van de N5 en dat de volgende generatie Nintendo console erg sterk gelanceerd zal worden. Met een goede start denk ik dan ook dat de nu twijfelende third parties (want de GC is sterk teruggekomen ondanks de vele annuleringen) ook wel weer komen. Wellicht moet ook Nintendo dan eens wat dollars laten zien en als er eenmaal draagvlak is hoeft dat ook niet meer (zoals met Sony).
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de DS...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ben de laatste tijd weer in een nintendobui, met Kilik al mijn bezoek verslagen en met de hyperspeeder bijna mijn record verbroken op Split Oval.
Nu maar eerst gaan slapen

Edit:
Oeh! RE ziet er zeker leuk uit
[ Voor 10% gewijzigd door NvE op 07-04-2004 03:23 ]
Ja doe maar.
Tja... probeer MGS maar 's te krijgen op dit moment.NvE schreef op 07 april 2004 @ 03:19:
* NvE kan de aanwezigheig van MGS niet langer negeren. Ik ben genoodzaakt dit spel in mijn collectie op te nemen. \o/
Ben de laatste tijd weer in een nintendobui, met Kilik al mijn bezoek verslagen en met de hyperspeeder bijna mijn record verbroken op Split Oval.
Nu maar eerst gaan slapen![]()
Edit:
Oeh! RE ziet er zeker leuk uit
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Lijkt me stug, elke gamesshop die ik in Arnhem binnenloop heeft er nog genoeg liggenspaceboy schreef op 07 april 2004 @ 07:38:
[...]
Tja... probeer MGS maar 's te krijgen op dit moment.In heel Apeldoorn in elk geval NIET te vinden.

Ik had 2 weken geleden (26 maart) me gamecube ook in Apeldoorn gehaald samen met mgs. Maar ik moest ook goed zoeken voordat ik MGS kon vinden, toevallig lag er één exemplaar bij intertoys. Bij Bart Smit en FRS lagen ze er nietjohnnyv.nl schreef op 07 april 2004 @ 09:03:
[...]
Lijkt me stug, elke gamesshop die ik in Arnhem binnenloop heeft er nog genoeg liggen

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is bij Game.net? Ze hadden voor april weer een sessie "Deal of the Day" aangekondigd, maar daar heb ik er welgeteld 1 van gezien. Deze keer zou je zelfs kunnen kiezen, maar er waren al meerdere dagen dezelfde opties. Nu is zelfs de site al bijna een dag niet bereikbaar. Shop failliet ofzo?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dit topic is gesloten.