Metal Gear Solid: The Twin Snakes Speed Run
Extreme mode met BIG BOSS ranking. Geen saves, rations etc.
Eindtijd:
1:10:04
Haal de 294MB wegende Divx
hier.
Vrij donker dus brightness flink opkrikken, kwaliteit is ook niet best.
Ik vond MGSTTS nog behoorlijk tegen vallen kwa moeilijksgraad. Bazen waren super simpel, maar het sneaken ging ontzettend vaak fout

Kan wel merken dat de AI een stuk is opgekrikt tov MGS. Afijn het ging voor geen meter, tot ik @ driekwart van de game me bedacht dat ik m'n silencer was vergeten. Doh! Even terug gegaan om die op te halen, daarna ging het beduidend beter

Niet dat mn final ranking nog te redden was, die kwam uit op IGUANA (zal wel heel slecht zijn

). *gaat zich in hoekje staan schamen* Ik zal mij wreken!
Vraagje voor mensen die MGS & TTS hebben gespeeld:
Hebben ze het backtracken verminderd?
- Sniper Rifle voor het 1e gevecht tegen Sniper Wolf kun je nu vinden in de Nuke Building (een PSG1-T) ipv helemaal terug te moeten naar de Armory voor een PSG1.
- Het veranderen van de PAL key door verschillende temps kun je nu bij MG Rex zelf doen door steam/liquid nitrogen pijpen te vernielen, ipv terug te moeten naar die koelcel en blast furnace.
Is dit nieuw of was dit in MGS ook al zo en heb ik dat gewoon gemist? |
Random thoughts:
• Camera punt en brakke besturing/controle liggen me nog steeds niet.
• Jammer dat je niet kunt lopen in FPV mode (in de PC versie kon dit wel).
• Is dat Bump-mapping op Liquids schouderbladen?
• Leuk gebruik van rumble.
• Veel aliasing.
• Mei-Ling moet haar mond houden. Ik hoef geen quotes van John Milton als ik wil saven.
Wilde ook mijn mening over de cutscenes nog even bijstellen van 'meh.' naar 'woei!' Zitten echt een paar juweeltjes bij, het MGRex gevecht bijvoorbeeld. Erg smakelijk.
Speaking of Rex:
Nice! Blueprints
hier te downloaden om je eigen papieren model in elkaar te knutselen.