misschien kun je beter wachten tot de techniek werkelijk actief is, voordat je je mening al paraat zet:CyBeR schreef op 21 maart 2004 @ 01:34:
Ik begrijp nog steeds niet helemaal hoe je het voor elkaar krijgt dit geen serieuze aanpassing te vinden. Onze posts zijn bedoeld om op een bepaalde manier weergegeven te worden. Hier bold, daar italic. Hier een plaatje, daar een linkje. Met CA wordt er vervolgens vanalles vervangen, en is dus die weergave anders dan de poster die in gedachten had, zonder dat die poster daar zelf invloed op heeft gehad.
ER worden geen woorden vervangen door andere woorden, de boodschap blijft altijd gelijk:
In de versie die binnenkort getest gaat worden zullen enkel woorden vervangen worden door aan afbeelding van een naam:
Dit is erg opvallend en genereert waarschijnlijk veel opzien, gericht wat er mogelijk is met die techniek, maar ik betwijfel zelf of dit werkelijk ook op die manier toegepast gaat worden:
De grote winst van de Content Advertising techniek is dat het mogelijk maakt om een post te indexeren op bepaalde 'reclame-'woorden (en een aantal synoniemen/verbasteringen) en op basis hiervan bepaalde handelingen te doen met die post:
Ik kan me bv ook goed voorstellen dat niet zozeer woorden vervangen worden door plaatjes (wat me nog altijd verafschuwd, dat idee) maar dat bv een post met bepaalde termen standaard een toevoeging krijgt van links naar producten in de Pricewatch.
De techniek is dan feitelijk dezelfde, maar de uitvoering kan in een werkelijk reeele situatie veel verschillende vormen aannemen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen