Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 19:45:
Ja via infrarood, dat weet ik wel :)

Maar verder gene verschil?
Kijk maar eens op gsmarena.com

De E810 is wat hoekiger dan de E800...
Persoonlijk vind ik de E800 wat mooier

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 12:54
heeft de E800 video opname functie?

• spideramn
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 23:17:
Ook ik heb een probleem met mijn infrarood verbinding, halverwege het downloaden van een plaatje naar mijn laptop kapt ie er mee. Ook komt het voor dat mijn tel plots een reboot doet tijdens dit proces.

Heeft iemand al een idee hoe dit komt, en of er een oplossing voor is? Ik hoop dat het een foutje is in de Easyshare software, en dat ze snel met een nieuwe versie komen.
zelfde probleem hierzo...
alleen dat hij reboot heb ik nog niet gehad
* spideramn klopt af...
:'(

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
spideramn schreef op 22 september 2004 @ 20:00:
[...]

zelfde probleem hierzo...
alleen dat hij reboot heb ik nog niet gehad
* spideramn klopt af...
:'(
bij mij reboot ie niet , maar hij stopt dan en dan gebeurd er verder niks

heeft iemand ervaringen met infrarood en de e800?

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 22-09-2004 22:33 ]

Verwijderd

Hi,

Ik zit te twijfelen tussen de SE K700i maar ik hoor dat het gespreks geluid een beetje zacht is, en de E800 van samsung vanwege de nieuwe geluids feature. Ik ben namelijk hardhorend met in ieder oor een gehoor apparaat.

Is het geluid van de E800 goed?

Ook wilde ik vragen hoeveel ringtones er nu opzitten, want op de ene site lees ik iets van 40 en op andere sites lees ik 64 geloof ik. En zijn ze een beetje goed.

Werkt de infrarood goed? Ik heb een Acer Travelmate 800LCi notebook, weet niet eens of er infrarood opzit maar ik kan neem ik aan altijd een infrarood iets kopen als ik foto's naar mijn notebook wil zetten of ringtones of wallpapers wil downloaden.

Graag advies, want als het kan wil ik vandaag nog een beslissing nemen. :)

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30
He mensen, ik hoor via via dat je een geluidje krijgt bij het open en dicht schuiven.. is dit uit te zetten??? Ik heb hem al besteld via de hi site, maar die laten nix van zich horen. Zouden binnen 4 dagen leveren, wacht er nou al 6. Kweet het, ben ongeduldig :9 en dan nog iets :X ; zouden jullie wat foto's of links met foto's die door de e800 zijn gemaakt kunnen plaatsen?? Of iets waarmee ik het kan vergelijken?? :?

[ Voor 24% gewijzigd door brentnl op 23-09-2004 20:48 ]

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 15:09:
Is het geluid van de E800 goed?
ja., echt heerlijk zuiver..deze telefoon bevalt me echt super.

Verwijderd

Ik heb de E800 vandaag ook gehaald (ja nadat ik toch ben opgelicht) en volgens mij zitten er een hoop software foutjes in.De menu is niet te veranderen |:( ik vind het maar een gare telefoon hoor. :(

:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 23:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 17:55:
Tot zover ben ik gekomen, maar hier even een screenshot!

www.bboyworld.nl/screenshot.jpg

Het 'upload' icoontje verschijnt niet, en ik kan de pic daarom niet naar 'my album' kopieeren wat betekent dat ik de geselecteerde foto nog steeds niet koppelen aan het nummer :'(
Ik heb precies hetzelfde probleem (zie discussie op pag 9 --> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/890401/8 )

Weet iemand al de oplossing??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 11:11 ]

Verwijderd

Wanneer je de reclame ziet, zeggen ze dat er een handsfree functie op zit.
Ben nog niet echt achter of dit wel het geval is.....

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 17:38
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:48:
Wanneer je de reclame ziet, zeggen ze dat er een handsfree functie op zit.
Ben nog niet echt achter of dit wel het geval is.....
Als ze het in de reclame zeggen... dat zou het wel heel stom zijn als het niet zo is he... :X

btw zeggen ze in de reclame "Speakerfunctie"
en dat is nog altijd wat anders als Handsfree ;)

Handsfree wil zeggen dat je je handen vrij hebt; maar dat kan dus ook geregeld worden door een koptelefoondraadje, of door een bijgeleverde aansluiting voor aan je autoradio

Speakerfuntie wil zeggen dat de luidspreker (die je normaal bij je oor moet houden) zoveel geluid kan produceren dat je de telefoon op een goede afstand nog hoort...
Probleem hierbij kan wel zijn (was bv. bij oude Swing's) dat de microfoon dan weer niet zo sterk was, om ook datgene wat in de telefoon gesproken wordt goed en duidelijk op te pakken en door te sturen.
*Chillz en vrienden gebruikten die functie op de Swing dan ook alleen om de rest van de groep met het gesprek te laten meeluisteren, terwijl eentje het woord deed

hoe het echt zit moet een bezitter van een E800 even vertellen...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

nee is al goed, ik dacht dat ze het over een handsfreefunctie hadden, maar is dus niet zo......

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 19:25 ]

• Chillz
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 19:24:
nee is al goed, ik dacht dat ze het over een handsfreefunctie hadden, maar is dus niet zo......
handsfree zijn in principe alle telefoons van tegenwoordig wel...

ze hebben allemaal wel een aansluiting voor een koptelefoondraadje naar je oor
(of bluetooth)

ik ga ervanuit dat de E800 wel handsfree kan werken...
(heb geen E800, maar wel 5 Samsungs op rij en de laatste 4 hadden "koptelefoon" aansluiting)

bij Samsung krijg je meestal het oortje nog gratis meegeleverd ook

Leeg - Sinds 20180907

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 22:00
Handsfree bellen met speakerfunctie -> bel iemand of laat je gebelt worden. Wanneer je verbinding hebt -> options met linker keuze toets -> kies loudspeaker on (bovenaan) -> voila

of idd bijgeleverde koptelefoon gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 24-09-2004 20:52 ]

Verwijderd

Kan je filmpjes maken met de e800? (deze vraag werd al eerder door iemand gesteld, maar nog niet beantwoord :))

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 20:57:
Kan je filmpjes maken met de e800? (deze vraag werd al eerder door iemand gesteld, maar nog niet beantwoord :))
Nee, helaas kan je geen filmpjes maken!!!

Dat kan wel met de E810.

Het vreemde is:
E800 -> geen films -> 20mb memory
E810 -> wel films -> 4mb memory :?

Voor diegene die het willen proberen -> nee de E800 kan niet omgetoverd worden in een E810, nu niet en nooit niet. E800 is sysol system met 2 system files en de E810 is agere met 1 system file.

Er komt wel nog een E808 uit, in ieder geval in het buitenland. Weet niet het verschil behalve dat deze voicefunctie/memory ondersteunt.

• brentnl
deding schreef op 23 september 2004 @ 16:16:
He mensen, ik hoor via via dat je een geluidje krijgt bij het open en dicht schuiven.. is dit uit te zetten??? Ik heb hem al besteld via de hi site, maar die laten nix van zich horen. Zouden binnen 4 dagen leveren, wacht er nou al 6. Kweet het, ben ongeduldig :9 en dan nog iets :X ; zouden jullie wat foto's of links met foto's die door de e800 zijn gemaakt kunnen plaatsen?? Of iets waarmee ik het kan vergelijken?? :?
iemand antwoordt op mijn vraag (vragen)???Wil niet opdringerig overkomen ofzo. O-) O-) waarschijnlijk doe ik dat wel, haha ;)

• X-t-r-e-m-e
Ja dat is uit te zetten, naast de mogelijkheid om te kiezen uit 5 andere tonen (of waren het er 4).

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Heeft iemand deze versie van de E800?
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/sam_e820_23
Ik vind hem mooier dan die witte.

Verwijderd

eswa schreef op 25 september 2004 @ 00:34:
Heeft iemand deze versie van de E800?
[afbeelding]
Ik vind hem mooier dan die witte.
Dit is de E820 voor zover ik weet, en daar zit T-Mobile lock op :)

Verwijderd

T-Mobile is wel slecht :P Dus ik zou hem niet nemen :)

Verwijderd

Wil hem ook kopen maar het feit dat ie geen Blue tooth heeft stoort me wel.

• donny_p
Joepie! Volgende week ben ik ook een trotse eigenaar van een E800! :9 Hele stap van een Siemens MT50 naar een E800 _/-\o_

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik zou graag een foto willen zijn die met de e800 zijn gemaakt, zou iemand wat foto's kunnen uploaden
bvd.

Verwijderd

donny_p schreef op 25 september 2004 @ 16:34:
Joepie! Volgende week ben ik ook een trotse eigenaar van een E800! :9 Hele stap van een Siemens MT50 naar een E800 _/-\o_
Ik donderdag :P

• donny_p
XoiN schreef op 25 september 2004 @ 18:46:
Ik zou graag een foto willen zijn die met de e800 zijn gemaakt, zou iemand wat foto's kunnen uploaden
bvd.
klik Fotogallery E800

en dan helemaal naar onder scrollen

• brentnl
En ik lekker woensdag! :P ;) :9

@Xoin: kijk is op www.gsmarena.com > dan bij reviews > en dan e800/photo gallerij helemaal onderaan. Staan er 5 dacht ik.

• brentnl
Staan er trouwens 8 en de onderste 2 zijn: links zonder flits/lampje de rechtse met flits/lampje. Kvind de foto's best goed voor een telefoon.

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17

iop

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:18:
Zo, ik heb mijn e800 nu zo een week in gebruik. Ik ben nog steeds erg enthousiast. :) :) Ik kreeg in eerste instantie geen verbinding met mijn e800 via infrarood en daarom maar een kabel aangeschaft via marktplaats. Deze ging vergezeld van vele plaatjes en ringtones. Was dus al met al een prima investering. Kreeg in eerste instante ook met de kabel geen verbinding, pas toen ik een oude versie van de software installeerde werkte de verbinding. Samsung nog gemaild, maar zij herkenden en kenden het probleem niet. Ik zit nu nog met het probleem dat ik niet alleen foto's wil kunnen koppelen aan een telefoonnummer die met de gsm zijn gemaakt, maar ook foto's die op mijn pc staan. Ik krijg echter telkens de boodschap dat het niet het juiste formaat is, terwijl ik toch echt een jpg van 128*128 probeer te uploaden naar een foto map. Uploaden naar de map afbeeldingen gaat trouwens prima. Alleen kan ik de afbeeldingen die daarin staan weer niet koppelen met een contactpersoon

Ik heb zo een beetje alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Iemand anders die dit al heeft weten te omzeilen? Ik zag nl dat er meerdere mensen waren die hier tegenaan waren gelopen.

Ik hoop dat iemand mij kan aangeven wat ik verkeerd doe.

greetz
mag ik vragen welke software jullie het steeds over hebben (link me plz) ik heb nu infrarood verbindeng gekregen, maar krijg alleen de optie files te versturen van pc-->samsung e800... ook leuk, maar dit werkt ook maar tot 20% ofzo en dan error.

ik heb al gelezen dat sommige het wel voor elkaar hebben, mij lukt het niet.

ik zou ook graag willen downloaden van de mobiel naar de pc, daar gaat het me eigenlijk om, iemand een clue hoe dit moet?

ps usb->infrared

nu hele kleine pics (jpg--> gaat tot 80%) geprobeert up te loaden naar mobiel.. stopt de infrarood verbinding ermee, doordat mn mobiel uitgaat spomtaan....

hij ziet mijn samsung als een andere pc :S

[ Voor 6% gewijzigd door iop op 28-09-2004 21:09 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 11:09:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem (zie discussie op pag 9 --> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/890401/8 )

Weet iemand al de oplossing??
Als dit net zo is als op de E700 dan moet je dus je foto's vanaf je PC naar de gsm NIET onder photo's gooien maar bij images. Daar mag je wel jpg/gif enzo naar uploaden, die kan je daarna overigens gewoon als achtergrond instellen als je wilt. Zo kan je ook bewegende achtergrondjes enzo gebruiken.

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17

iop

hoe kan je uploaden dan??? :S:S:S zie 1 post hoger....
en nog een betere vraag; hoe kan je downloaden?

//edit anders kijk ik even op samsung site....hebbes, en het werkt, probeerde het eerst met windows, dat werkt dus niet

[ Voor 70% gewijzigd door iop op 29-09-2004 16:49 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Jackbq
  • Laatst online: 19-11 22:17
iemand enig idee hoe je de toetstoon bij het typen van een smsje in kan stellen?
mijn normale toon staat al op waterdruppels echt mooi O+

maar bij het smsje ist net als een gewone telefoon, tuut, tuuut, tuuuuuut, tuut

:?

beetje irri dus, hoe verander ik dit?

Verwijderd

Is het mogelijk om games te uploaden naar je Samsung, bestaat er een java uploader voor????

Verwijderd

Hallo,

Ik zit een beetje met een probleem dat ik al vaker tegen ben gekomen, maar waar ik nog steeds niet achter ben..

Ik heb sinds een week of 2 de Samsung E820 van T-Mobile. Nu is het probleem dat hij wanneer hij via infrarood gaat zenden, stopt bij 98%...

Ik heb gebeld met Samsung en ze hebben me verteld dat ik per se een datakabel moet hebben. Maar zo'n ding kost wel effe 40 euro!!! Behoorlijk prijzig dus. Is dit dezelfde kabel als voor de E800?? Of is dit een totaal andere kabel?

Kan het ook dat de E800 een ander menu heeft als de E820??

Ik wordt gek! Ik heb al gevraagd in een T-For-Telecom winkel of het mogelijk is om zo'n kabel te proberen, maar wanneer de kabel is gekocht, kan hij alleen maar geruild worden voor een ander product. Dus... Een beetje lastig dus.

Ik heb al alle mogelijke middelen geprobeerd met de infrarood, maar niets heeft gewerkt, ook niet het installeren van de versie 1.0.0.1 van Easy Studio.

Wie kan mij helpen?? :? :?

Greetz,

Tha Ron-aldo

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 15:33

x0r

dus ik

zover ik weet is dit dus echt een software probleem en zou dit moeten worden opgelost bij de volgende SW update (tenminste dit heb ik me laten vertellen)

There can be only one.... en ik dan ??

Verwijderd

Is er iemand die weet of de kabel voor de E800 hetzelfde is als voor de E820??

• donny_p
Op Mobileplaza staat een datakabel voor de E800, voor 24,95. Het is dezelfde als de E700 zie ik, PCB133LBC. Is dit de goede?

Verwijderd

Even een vraagje:
Elke keer als ik een aanpassing maak in de instellingen krijg ik zo een vervelend geluidje te horen. Ook als ik bijv nieuwe nrs opsla.
Weet iemand of en hoe ik dit uit kan zetten?!
Thanx _/-\o_

Verwijderd

Weet iemand hoe je het sluitergeluid van de E800, kunt uitzetten? Bij de E700 schijnt het zo te zijn dat je een of andere code in moet voeren, hierna kom je in een of ander menu terecht waar je dit kunt uitzetten, zet je nu je telefoon op "tril-stand" dan zal ook de sluiter geen geluid maken bij het maken van een foto. Kan iemand dit bevestigen en weet iemand misschien de code die ik bedoel?

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
donny_p schreef op 25 september 2004 @ 16:34:
Ik ben ook net overgegaan van de Siemens MT50 naar een Samsung E820. Gisteren binnen gekregen. Gratis bij verlenging van 2 jaar bij T-Mobile. Ook leuke stap voorwaarts!

Verwijderd

donny_p schreef op 30 september 2004 @ 23:16:
Op Mobileplaza staat een datakabel voor de E800, voor 24,95. Het is dezelfde als de E700 zie ik, PCB133LBC. Is dit de goede?
Ja, de E800 is hetzelfde kabel als de E700. Wij zijn alleen 2x zo goedkoop;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 19:22:
Is er iemand die weet of de kabel voor de E800 hetzelfde is als voor de E820??
Is NIET hetzelfde. E800 en E700 kabel wel.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 18:49:
[...]

Die USB datekabel waar je het over hebt schijnt toch problemen op te leveren las ik een aantal posts terug. De Seriele schijnt wel prima te werken. Of zijn er al mensen die met deze datakabel al wel iets hebben bereikt?

Verwijderd

Ik heb ook vraagje, ik heb hem net, maar mijn datakabel doet niks, er zit ook gene software bij :S
Wat te doen?

ik heb de software van de site gebruikt van Samsung, en dat werkte ook niet :X

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 20:56 ]

• X-t-r-e-m-e
X-t-r-e-m-e schreef op 27 augustus 2004 @ 11:56:
Ik heb eindelijk m'n E800 icm met een usb-datacable en pims&file manager (onderdeel van easystudio) aan de praat gekregen. Alles werkt nu naar behoren.

Je kan wel overige onderdelen installeren van het gehele pakket van Easy Studio. De pims&file manager in de volledige versie van de samsung site werkt in ieder geval nog niet.

Download pims&file manager 1.0.0.1. http://downloadcenter.sam...359_PIMS_File_Manager.zip

Datacable icm usb-serial driver van Prolific versie 2.0.0.24 1-12-2003
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw.asp select a file catagory -> drivers for windows, dan zoeken naar wd_pl2303_v20011_v20024.zip

Driver handmatig installeren en verwijzen naar SERWPL.INF in je directory waar je usb driver staat.
Mensen met een usb-cable, download de alleenstaande versie van pims en file manager uit mijn link en probeer de rest ook ff. Mijn usb-cable werkt perfect, heb alleen een serieele kabel gekocht om m'n phone te 'upgraden'.

• donny_p
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 18:49:
[...]

[spammode] hey beter! ik bestel er binnenkort wel 1'tje ;) [/spammode]

Verwijderd

Ik heb gene USB datakabel, maar zon PORT Kabel met die schroefjes eraan :)

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

Een vraagje:

Mijn vrouw heeft nu een week of 5 de e800. Alleen wil hij alleen maar op de standaard beltoon blijven staan. We hebben alles geprobeerd, maar niks werkt. Is er ergens een plek waar je nieuwe firmware kan downen om te installeren en zo een goed werkend toestel te hebben? Wordt hier namelijk een beetje gek van.

Verwijderd

Waar kan ik in hemelsnaam me MMS instellen?

Ik heb wel gevonden waar, maar kan op vodafone.nl en op google niks vinden, wat ik kan instellen (heb een vodafone sim)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 16:04 ]

Verwijderd

:D Wel bij mij dan hè ;) :P

De alleenstaande versie van pims en file manager uit de link van X-t-r-e-m-e
zou dus moeten werken. Ok. Perfect, weet ik dat ook weer :)

Verwijderd

Bij mij ziet hij hem wel, maar ik kan niks doen, hij ziet gene bestanden of dingen :X Plz help !

• X-t-r-e-m-e
Het progamma ziet je gsm wel? Laad het programma de telefoonnumers etc uit je telefoon. Zo ja, dan werkt het. Om plaatjes enz te versturen van en naar PC moet je het icoontje met de 2 pijlen erop gebruiken.

• brentnl
Mensuh, ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen (nieuw topic starten is ook zo'n onzin) mar, is er een nummer om te checken hoeveel bel en sms jes je nog over hebt van je abbo. Ik heb een hi 15 abbo en een samsung e800. :*)

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 02 oktober 2004 @ 19:28:
Het progamma ziet je gsm wel? Laad het programma de telefoonnumers etc uit je telefoon. Zo ja, dan werkt het. Om plaatjes enz te versturen van en naar PC moet je het icoontje met de 2 pijlen erop gebruiken.
Hij gaat piepen, maar nummers enzp geeft hij niet, als ik transfer picture doe ofzo kan ik ook niet uit telefoon kiezen. Ik heb ook al alle 3 de Coms gebruikt. Dit is echt klote !!! :@

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 16:44
Iemand enig idee of er uberhaubt al PPC progjes zijn die de telefoon goed ondersteunen met o.a. foto's etc?

Verwijderd

jup zijn er, dacht dat wat op samsung staat, maar ik zou eerst ff je Smasung proberen te connecten emt PC :X

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 19:53:
[...]

Hij gaat piepen, maar nummers enzp geeft hij niet, als ik transfer picture doe ofzo kan ik ook niet uit telefoon kiezen. Ik heb ook al alle 3 de Coms gebruikt. Dit is echt klote !!! :@
Speed op 115200 gezet?

Verwijderd

Als die kabel voor de E820 dus anders is als die van de E00, waar kan ik deze dan aanschaffen?? Ik ben namelijk benieuwd of dat net zo'n pokke dure kabel is als die van de E800 maar dat zal wel...

Laat effe een link achter ofzow.. want die van t-for-telecom reageren ook nooit.. :S

Greetz,

Tha Ron-aldo

Verwijderd

zelfs alle speeds geprobeerd, ik ben echt hopeloos !

• X-t-r-e-m-e
Pims & File manager uit mijn post geprobeerd?

heb je msn

[ Voor 17% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 02-10-2004 21:17 ]

Verwijderd

Jup :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 21:07:
Als die kabel voor de E820 dus anders is als die van de E00, waar kan ik deze dan aanschaffen?? Ik ben namelijk benieuwd of dat net zo'n pokke dure kabel is als die van de E800 maar dat zal wel...

Laat effe een link achter ofzow.. want die van t-for-telecom reageren ook nooit.. :S

Greetz,

Tha Ron-aldo
Ik heb mijn datakabel bij www.mobileplaza.nl gekocht, betreft de "Samsung datakabel PCB133LBC SERIAL kabel" (origineel Samsung) en deze werkt perfect met de E820.
Je kan zelfs de acculader op de datakabel aansluiten zodat je toestel gelijk oplaad.
weet niet of ie daat duurder is dan bij de T-for-Telelcom???

btw de kabel voor de E800 en E820 is natuurlijk het zelfde het toestel is ook het zelfde op de software van T-mobile na dan.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 17:10 ]

Verwijderd

Ok nu heb ik wel probleem van de Kabel (YESS!!!!), maar nu kan ik nergens de instelling van MMS vinden en al helemaal niet waar :?

Ik heb het gevonden:
Samsung E710 (<--- alleen dat was jmmr :P)
MMS instellingen Vodafone live!

Ga naar menu berichten door op de I te drukken en kies
Scroll naar 12 voor de instellingen en kies
Kies 1 MMS profiel kies
Kies een leeg profiel en geef die de naam MMS
Bij 2 verbindingstype plaats u: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Bij beveiliging zet u: niet beveiligd
Bij IP-adres: 192.168.251.150
Bij gebruikersnaam: vodafone
Bij wachtwoord: vodafone
Bij APN: live.vodafone.com
Daarna bent u klaar en kunt u op terug drukken
Bron:http://www.vodafone.nl/pr...instellingen%20mms#102801

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 20:46 ]

Verwijderd

Enige is nu dat hij door loopt alleen de verbing met server knalt eruit: verbinding met server niet mogelijk :X (maar hij had wel contact met GPRS --> Die g en een ander klein tekentje, denk mms)

[ Voor 234% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 20:50 ]

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 20:43:
Enige is nu dat hij door loopt alleen de verbing met server knalt eruit: verbinding met server niet mogelijk :X (maar hij had wel contact met GPRS --> Die g en een ander klein tekentje, denk mms)
Goed... van deze post snap ik dus weinig....

Nog een keer en dan in ABN graag :)

• donny_p
wat kan je niet met de usb-kabel wat je wel met een seriele kan dan? Zit er verschil tussen?

Verwijderd

donny_p schreef op 04 oktober 2004 @ 17:01:
wat kan je niet met de usb-kabel wat je wel met een seriele kan dan? Zit er verschil tussen?
Met USB moet je een Serial poort emuleren, dat is bij een serial kabel van zelf sprekend niet nodig.

Meeste programma`s voor de telefoon sturen graag een serial poort aan.
bijv. die programma waar mee jeje simlock uitleest, sturen ook een serialpoort aan.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:50:
[...]

Met USB moet je een Serial poort emuleren, dat is bij een serial kabel van zelf sprekend niet nodig.

Meeste programma`s voor de telefoon sturen graag een serial poort aan.
bijv. die programma waar mee jeje simlock uitleest, sturen ook een serialpoort aan.
Maar de USB variant werkt dus ook gewoon prima met de E800? Of zijn er sommige types die niet goed werken... (Namaak etc..)

[ Voor 9% gewijzigd door bosaap22 op 04-10-2004 19:08 ]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:47

Christiano007

Ich bin der champion

Mensen die hem nu hebben, krijg je er snel krasjes op en gaat hij snel kapot als hij een keer van de tafel af valt?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• donny_p
Christiano007 schreef op 04 oktober 2004 @ 19:22:
Mensen die hem nu hebben, krijg je er snel krasjes op en gaat hij snel kapot als hij een keer van de tafel af valt?
Ik heb het nog niet geprobeerd ;), maar ik kan je wel vertellen dat het niet de meest robuuste telefoon is, qua krasgevoeligheid moet je wel opletten dat het zilver niet snel bekrast wordt. De achter- en zijkant zijn van wit plastic en daar komen minder snel krassen op. (tenminste, bij mij dan hè :) )

• donny_p
bosaap22 schreef op 04 oktober 2004 @ 19:07:
[...]

Maar de USB variant werkt dus ook gewoon prima met de E800? Of zijn er sommige types die niet goed werken... (Namaak etc..)
Ik heb een USB-kabel besteld bij D-MIXXX. Die zal wel goed werken. Of niet :P

Verwijderd

Ligt eraan? Welk type (code) was het?

• donny_p
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:38:
Ligt eraan? Welk type (code) was het?
het zal de PCB133LBC wel zijn, en hij schijnt te werken (aantal posts terug)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 09:59:
Even een vraagje:
Elke keer als ik een aanpassing maak in de instellingen krijg ik zo een vervelend geluidje te horen. Ook als ik bijv nieuwe nrs opsla.
Weet iemand of en hoe ik dit uit kan zetten?!
Thanx _/-\o_
Iemand? Smssen op m'n werk wordt nu nl wel heel opvallend!

Verwijderd

donny_p schreef op 04 oktober 2004 @ 20:42:
[...]

Ja je hebt ook de PCB093LBE, is priecies zelfde alleen id voor internet acces, dus ff goed kijken :)

Verwijderd

[...]

De PCB133LBC is een serial kabel en geen USB let daar op........

de serial werkt goed....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:23:
[...]
Iemand? Smssen op m'n werk wordt nu nl wel heel opvallend!
Uhh... Gewoon op stil (=trillen) zetten?!

• Jackbq
iemand enig idee hoe je het geluid van de fotocamera uit kan zetten?
zodra je je toestel op stil zet maakt deze namelijk nog steeds geluid...

(daar kwam ik dus vandaag tijdens de les achter)

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 19:51:
[...]

De PCB133LBC is een serial kabel en geen USB let daar op........

de serial werkt goed....
Hhmmm.. Nu is het nog steeds niet duidelijk... Werkt nu alleen de seriele goed, of ook de USB versie? Wie kan er nu duidelijk bevestiging dat de USB versie van die kabel werkt zonder problemen... Volgens mij kan dat alleen met de software die een aantal post terug is gegeven, of werken ze allebei met de originele software zonder troubles?

Dus:
De seriele kabel (PCB133LBC) werkt goed/niet met .......... software (ervaring)
De USB kabel (serienr?) werkt goed/niet met .......... software (ervaring)

Danke O-)

• X-t-r-e-m-e
USB kabel werkt goed, wel problemen met installeren. Je hebt nodig laatste drivers voor de kabel + software samsung uit mijn post. Je kan niet je gsm 'flashen', als je niet weet wat dat is moet je er ook niet naar vragen bij deze.

Serial kabel kan je alles mee, werkt gegarandeerd. Serial kabel is de PCB133LBE, maar ik kijk vanavond wel even thuis voor de zekerheid.

[ Voor 16% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 06-10-2004 08:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 20:08:
[...]

Uhh... Gewoon op stil (=trillen) zetten?!
Hebik gedaan maar toch blijft ie bij het verzenden en bevestigen geluid maken. Bij een binnenkomende sms is ie wel stil. Snap er niks van...

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Vaag van Samsung, ze hebben het door dat we bij de E700 bijvoorbeeld de camera klik konden uitzetten, want als je een bepaalde code intoets bij nieuwe toestellen zoals E800 en de E600 het menu ervan aangepast met allemaal heximale waarden en het lijkt nu alleen maar alsof je het kan aanpassen met illegale firmware

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 06-10-2004 11:58 ]

Verwijderd

Ik ben genaaid!
Ik heb het Orange menu, dat is erg lelijk, zou dat ooit nog veranderd kunnen worden? Vooral die icoontjes op het beginscherm wil ik kwijt!

Verwijderd

even een mailtje sturen of bellen met www.solid-vision.nl Die kunnen er nieuwe software voor je inzetten:)

• Jackbq
maar niemand weet hoe je het camera geluid uit kan zetten?
beetje triest dat het geluid MOET maken :S

en waar vind ik nog wat gratis games, althans ik kan beter vragen of games
altijd voor 1 gsm zijn of gewoon op alle gsm's werken.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op 06 oktober 2004 @ 08:09:
USB kabel werkt goed, wel problemen met installeren. Je hebt nodig laatste drivers voor de kabel + software samsung uit mijn post. Je kan niet je gsm 'flashen', als je niet weet wat dat is moet je er ook niet naar vragen bij deze.

Serial kabel kan je alles mee, werkt gegarandeerd. Serial kabel is de PCB133LBE, maar ik kijk vanavond wel even thuis voor de zekerheid.
Thuis al gekeken? ;)

Waar kun je die seriele kabel kopen? Zijn daar ook namaakversies van die goed werken, of moet je dan echt voor de originele gaan?

Verwijderd

[...]

Die kabel is een seriële versie..

• brentnl
He mensen, weet iemand :X of je als je een foto al hebt gemaakt, of je daarna nog kan inzoomen??? :? :?

Verwijderd

Vraagje overigens,

Is het zo dat je met de USB kabel voor de e800 wel games kan versturen en met de Seriële kabel niet?? Ik heb namelijk die seriële kabel gekocht en die werkt perfect. Ik weet niet of het ook al iemand is gelukt om hiermee games op de telefoon te zetten??

Weet iemand toevallig een site waar je deze games gratis kunt downloaden??

Greetz,

• brentnl
Kweet het al, per ongeluk op de "volume knop" op de zijkant gedrukt terwijl ik een foto bekeek, en toen zoomde 'ie in!!!

• Chillz
deding schreef op 07 oktober 2004 @ 14:55:
Kweet het al, per ongeluk op de "volume knop" op de zijkant gedrukt terwijl ik een foto bekeek, en toen zoomde 'ie in!!!
=> "digitale" zoom :)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om via wap een game op zijn e800 te krijgen? Het is mij tot nu toe niet gelukt.

Ik heb een gratis game met 2 files

een jad file ( java decompiler ?? )
en een jar file. Beide doen niet veel.

Enig idee hoe ik dit spel via wap op mijn e800 kan krijgen>

Not needed :) google power :)

beide bij elkaar doet hij het wel 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 15:21 ]

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 14:28
Heb ruim 1 week een samsung e-800 en gister heb ik er per ongeluk iets bier op laten vallen. Sindsdien doet hij een beetje raar. Wie weet waar ik mijn telefoon kan laten maken? Heb 'm gekocht bij 2call.nl met een t-mobile abbo.

• donny_p
X-t-r-e-m-e schreef op 06 oktober 2004 @ 08:09:

*Datakabel Update*

Ik heb vandaag ook m'n USB-kabel binnen, en na wat proberen doet ie het goed! Ik kan mijn telefoonboek wijzigen, fotos naar m'n pc uploaden enz. Software uit X-t-r-e-m-e's post gebruikt dus Easystudio & PIMS File manager met dat bestandje die een virtuele com-poort aanmaakt (PL-2303 Driver)

• X-t-r-e-m-e
De originele serieele kabel van Samsung is de PCB133LBE. Ik zit er met mijn neus op. Deze kabel is voor de E700 & E800 en 'overal' voor geschikt.

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-11 22:45
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:07:
Enig idee hoe ik dit spel via wap op mijn e800 kan krijgen>

Not needed :) google power :)

beide bij elkaar doet hij het wel 8)7
Misschien kan je voor mij zeggen hoe dat moet dan? Ik heb ook twee van die .JAD/.JAR files, maar als ik de link van een van de twee in WAP invul gebeurd er niets...

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 07 oktober 2004 @ 19:05:
De originele serieele kabel van Samsung is de PCB133LBE. Ik zit er met mijn neus op. Deze kabel is voor de E700 & E800 en 'overal' voor geschikt.
Hmmm vreemd ik heb de PCB133LBC, zou ik een oudere versie :( hebben dan, kan jij er ook games mee uploaden? of is dat helemaal niet mogelijk???

Heb jij ook zo`n blok zitten in de datakabel, waar jeje acculader in kan pluggen...

• X-t-r-e-m-e
Hmm zoals je jou kabel omschrijft zijn ze identiek. Heb idd ook zo'n zwart blokje om de acculader op aan te sluiten. Nou ja, maakt toch niet uit.

Games kan je niet up of downloaden. Misschien in een latere versie van Samsungs software.

Verwijderd

Hey mensen,
Zeker interresant topic dit. Als ik tijd heb ff doorlezen.

Maar toe de point:
Kheb sinds gisteren samsung E800. Ben op zoek naar een goede datakabel voor deze phone. Iemand enig idee waar ik die het best kan bestellen?

Daarnaast: Iemand enig idee of er nu ook extra software voor de E800 te verkrijgen is. Bijv games en extra features?

Sorry als het al ergens behandelt is. Maar heb nu geen tijd om alles door te lezen. Stage enzo!!

Thnx alvast :)

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik heb van de week een USB kabel gekocht en ringtones erop zetten en gemaakte foto's op mijn pc zetten werkt perfect maar nu wil ik foto's van mij pc erop zetten. Als ik dit via file manager in easy studio doe krijg ik de melding "bestandstype niet ondersteund".
Ik heb de foto al geresized naar 128x128, 128x120 en 128x126 maar allemaal hetzelfde probleem. Het is gewoon een jpg bestand.
Ik had gezien dat er ook een image editor in het pakket van easy studio zat maar als ik op het icoontje klik om te starten gebeurt er niets.
Als mijn telefoon verbonden is de met de pc gaan de opties melodie en afbeelding naar telefoon sturen op grijs in het menu extra. Dit kan ik dus ook niet gebruiken.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb btw een Samsung E820.
Versie van softwarepakket -> EasyStudio PIMS & File Manager Version 1.0.0.1 XB1

[ Voor 7% gewijzigd door hornage op 09-10-2004 17:59 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste