Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 22:00
Zijn er eigenlijk mensen die dit topic ook lezen voor ze posten.

Je kan geen plaatjes uploaden van PC naar GSM in de map photos. Je kan alleen plaatjes uploaden naar de map album 1 en album 2. Ligt aan de software.

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
Weet iemand wat de verschillen zijn tussen de samsung e800 en de samsung e800 van orange. (behalve dan dat oranje logo'tje aan de achterkant)

Verder zou ik graag dat 'startmenu' willen aanpassen. Ik vind het namelijk een beetje overbodig dat er in dat menu de wap optie zit want dan kan ik toch net zo goed op de (midden) i knop duwen. Dan was het bij de e700 iets beter geregeld.

• bosaap22
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Topicstarter
De looks van de E800 zijn duidelijk mooier dan die van de E820 (T-mobile versie). Is er verder softwarematig niet iets wat van belang is? Die lelijke roze balk onderaan bijvoorbeeld. Is daar nog iets aan te doen? Flashen naar de originele firmware---> Alleen met de SERIELE kabel mogelijk volgens de kenners hier. De simlock boeit me niet zoveel... Gaat me vooral om het stomme logo en de T-mobile software die er extra in zit.
Iemand ervaring met het verwijderen/veranderen van deze versie?

Verwijderd

he mensen.. zeker boeiend topic dit.
heb sinds kort ook een E800.
Heb al heel wat discussies gezien over USB danwel serial kabels.
heb ik nu goed begrepen dat de serial kabel de meeste opties en daarnaast de meeste zekerheid biedt?
En heb ook al meerdere geluiden gehoord dat die kabels zo naar duur zijn.. Iemand misschien al een goedkope versie gespot?

Oh ja.. en is er enige hoop dat er nog aanvullende software voor komt... Had hiervoor nokia 7650.. dat gekke ding kon je alles op pleuren..

Thnx alvast

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
ZIjn er al software updates verkrijgbaar?

ik heb nu een probleempje met het toestel
als ik gebeld wordt of bel, hangt mn hele toestel..ik kan dan ook niets meer doen, pas een 10 sec later doet alles het weer..iemand ervaringen mee?

Verwijderd

jackel7007 schreef op 07 oktober 2004 @ 11:46:
maar niemand weet hoe je het camera geluid uit kan zetten?
beetje triest dat het geluid MOET maken :S

en waar vind ik nog wat gratis games, althans ik kan beter vragen of games
altijd voor 1 gsm zijn of gewoon op alle gsm's werken.
Uhm, heb maybe wel een idee. Als je weet welk geluidje hij pakt bij het maken van de foto. Hoef je alleen het geluidje er af te gooien, en hij is stil :P.
Heb ik wel is gehoord, werkt bij andere toestellen goed. Weet niet of dat hier ook zo kan. Anders in het geheime menu. Bij e700 heb je een geheim menu, als je zo code intikt. Heb je dat niet bij de e800??

Verwijderd

hallo,

ik heb een e800, hi 50 abbonnement, heb de bekende wap-instellingen geprobeerd, zowel via 'gin' van kpn als de instellingen van Samsung, maar blijf dezelfde melding krijgen:
foutmelding: netwerk niet beschikbaar

weet iemand hier meer van? 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:26:
hallo,

ik heb een e800, hi 50 abbonnement, heb de bekende wap-instellingen geprobeerd, zowel via 'gin' van kpn als de instellingen van Samsung, maar blijf dezelfde melding krijgen:
foutmelding: netwerk niet beschikbaar

weet iemand hier meer van? 8)7
Uhm weet het niet precies.. maar een aantal posts terug ging het ook over het niet werken van de instellingen hi. Conclusie was toen volgens mij dat het aan de Sim lag. Moet je maar even na lezen.. Heb geen tijd om het voor je op te zoeken nou!

Verwijderd

Ik zat laatst met de e800 van mijn vriendin te spelen, en het viel mij op dat als je een sms verstuurde dat ze maar 144(?) karakters mocht versturen, ipv de 165. Tenminste het horen er toch 165 te zijn? Is daar een instelling oid voor? Of kan iemand anders een goede verklaring geven??

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

ik heb ook de e800 nu heb ik het volgende probleem ik jeb hem met een orange abbo als ik wil mms dat moet ik het toestele uit in aan doen wie heef daar meer last van als ik de telefoon de volgende morgen weer wil mms dan moet ik hem weer uit in aan doen wie wat dat waar dat aan ligt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:48:
Ik zat laatst met de e800 van mijn vriendin te spelen, en het viel mij op dat als je een sms verstuurde dat ze maar 144(?) karakters mocht versturen, ipv de 165. Tenminste het horen er toch 165 te zijn? Is daar een instelling oid voor? Of kan iemand anders een goede verklaring geven??
uhm das vreemd.. ik heb zelf ookE800 ik kan onbeperkt doortypen tot 12 berichten.. en dat met 160 tekens.. heb nog even gekeken maar ik kan niks vinden in de telefoon om dit in te stellen. Misschien ff handleiding kijken.
Andere optie is dat het misschien aan de provider ligt? Ik persoonlijk heb T-mobile.
Succes :)

Verwijderd

Wat zijn er toch veel problemen in de wereld van de mobiel..
maar goed...

Ook bij mij werkt me mms nie geweldig.. op sommige telefoons kunnen mijn mmsen niet geheel uitgelezen worden.. en die krijgen dan een of andere vage fout melding..
Ik heb T-mobile. Maar die gasten weten het niet!!!
Iemand enig idee.. bij op een nokia 7650 ontvang ze prima... maar een nokia 6230 weer niet...
zakt je broek toch vanaf 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

uhm das vreemd.. ik heb zelf ookE800 ik kan onbeperkt doortypen tot 12 berichten.. en dat met 160 tekens.. heb nog even gekeken maar ik kan niks vinden in de telefoon om dit in te stellen. Misschien ff handleiding kijken.
Andere optie is dat het misschien aan de provider ligt? Ik persoonlijk heb T-mobile.
Succes :)
Ze heeft een hi abbo... ik ga nog wel eventjes spitten in de handleiding :)

Verwijderd

Hier ook een E800.

Maar ik kan geen normale ringtone instellen. Normaal bedoel ik gewoon tring tring zeg maar. Het zijn allemaal liedjes of bosgeluiden 8)7

Zit er op die telefoon wel een normale geluid voor als je gebelt wordt?

• n00bs
  • Laatst online: 18-11 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 11:29:
Hier ook een E800.

Maar ik kan geen normale ringtone instellen. Normaal bedoel ik gewoon tring tring zeg maar. Het zijn allemaal liedjes of bosgeluiden 8)7

Zit er op die telefoon wel een normale geluid voor als je gebelt wordt?
Wat is in hemelsnaam "normaal" dat is natuurlijk subjectief.
Je kan natuurlijk je eigen ringtones uploaden naar de telefoon en die kan je bv zelf maken of van bepaalde sites of p2p netwerken downloaden.

Verwijderd

Gewoon standaard PIEP PIEP PIEP geluid, net zoals bij de oudere generatie GSM's. Deze zit altijd wel standaard op een GSM behalve bij deze lijkt het.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 01:04:
Gewoon standaard PIEP PIEP PIEP geluid, net zoals bij de oudere generatie GSM's. Deze zit altijd wel standaard op een GSM behalve bij deze lijkt het.
Ik heb net sinds ander halve week de Samsung P510, maar kan dus ook geen normale kiezen, vond het net als jij raar dat ik geen tring tring of ander piepje kon kiezen :( (kan wel bij sms maar dat is 1 zielig piepje)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 17:38
Bij veel telefoons met Polyphone ringtones (of nog beter, truetone, mp3) worden de "standaard" BIEP-tones vaak over het hoofd gezien :X

Leeg - Sinds 20180907

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb ook sinds gisteren de e800. Nu vroeg ik me af of iemand voor mijn probleem een oplossing weet.

Op het moment dat je gewoon een nummer invoert, dan zie je dat in like arial 36 ofzo. :P
Aangezien ik niet slechtziend ben, mag dat wel wat kleiner. Maar ik heb alles doorgespit, maar kan het nergens vinden.

Verwijderd

klopt,is ook nergens te vinden,kan je helaas niet verkleinen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
minpuntje voor review dan. :P

Verwijderd

Een vraagje...

Wanneer je er nieuwe firmware opzet, wordt dan ook het volledige geheugen van de telefoon gewist?? Of alleen maar de software? Dit omdat ik nogal wat spelletjes gedownload heb... Zou zonde zijn als die eraf zouden zijn... Nogal wat euro's he?

Waar kun je deze software downloaden? Als je het zelf doet, ben je waarschijnlijk illegaal bezig he? Dus weg garantie??

Greetz,

Tha Ron-aldo

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 11:47:
Een vraagje...

Wanneer je er nieuwe firmware opzet, wordt dan ook het volledige geheugen van de telefoon gewist?? Of alleen maar de software? Dit omdat ik nogal wat spelletjes gedownload heb... Zou zonde zijn als die eraf zouden zijn... Nogal wat euro's he?

Waar kun je deze software downloaden? Als je het zelf doet, ben je waarschijnlijk illegaal bezig he? Dus weg garantie??

Greetz,

Tha Ron-aldo
Geheugen wordt gewist. Download link mag hier niet geplaatst worden. De garantie van je GSM vervalt inderdaad.

Verwijderd

Yonni schreef op 15 oktober 2004 @ 02:06:
[...]

Ik heb net sinds ander halve week de Samsung P510, maar kan dus ook geen normale kiezen, vond het net als jij raar dat ik geen tring tring of ander piepje kon kiezen :( (kan wel bij sms maar dat is 1 zielig piepje)
Is er ringtone (free) die wel een normaal geluid geleeft als er gebeld wordt?

Verwijderd

Beste mensen,

Zou iemand mij astublieft kunnen helpen met het volgende:

Ik probeer m'n E800 tevergeefs met mn computer te connecten middels de PCB133LBC seriele kabel. Ik lees in deze thread dat dit bij iedereen zonder problemen werkt, maar bij mij dus niet. Ik heb de software die nu op de samsung site staat geprobeerd, en de software die Xtreme aanraadde op pagina 9 van dit topic, maar nog steeds geen succes.

Heeft iemand nog tips?

Bij voorbaat dank!

• X-t-r-e-m-e
Speed op 115200 gezet? Probeer ook even de com poort in te stellen. Bij mij was het compoort 2 ipv 1.

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 12:54
Aaarg!! Vandaag en kras op m'n display gekomen :( . Het is niet eens zo'n diepe maar hij loopt helemaal in de lengte van het scherm. Maar ik kan hem niet weghalen met Displex, het lukt gewoon niet :'( Heeft iemand nog een andere oplossing of moet ik met een bekrast display leren leven? Hij is wel duidelijk zichtbaar, vooral door de backlight. Het lijkt net alsof en een streep vocht in het beeld zit :(

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 08:37
Weet iemand de mms instellingen voor de E800? Krijg hem maar niet aan de praat
Zijn de instellingen heel misschien hetzelfde als de E700?

• X-t-r-e-m-e
Blijepeen schreef op 20 oktober 2004 @ 10:27:
Weet iemand de mms instellingen voor de E800? Krijg hem maar niet aan de praat
Zijn de instellingen heel misschien hetzelfde als de E700?
Ja hetzelfde, zo niet, dan kan het geen kwijt. Maar de GPRS instellingen waren ook hetzelfde als op de E700.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op 27 augustus 2004 @ 11:56:
Ik heb eindelijk m'n E800 icm met een usb-datacable en pims&file manager (onderdeel van easystudio) aan de praat gekregen. Alles werkt nu naar behoren.

Je kan wel overige onderdelen installeren van het gehele pakket van Easy Studio. De pims&file manager in de volledige versie van de samsung site werkt in ieder geval nog niet.

Download pims&file manager 1.0.0.1. http://downloadcenter.sam...359_PIMS_File_Manager.zip

Datacable icm usb-serial driver van Prolific versie 2.0.0.24 1-12-2003
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw.asp select a file catagory -> drivers for windows, dan zoeken naar wd_pl2303_v20011_v20024.zip

Driver handmatig installeren en verwijzen naar SERWPL.INF in je directory waar je usb driver staat.
Even een correctie op bovenstaande uitleg om je USBkabel aan de praat te krijgen met de E800:
De driver zoals hierboven geschreven staat niet meer op de bovenstaande server! Kheb me gister rot gezocht, maar dus niets gevonden. Via google gezocht en toen vond ik dezelfde driver op de volgende site:
http://datovekabely.kvalitne.cz/s_usb.htm

Na installatie werkte alles prima! Dus voor mensen die net die kabel hebben aangeschaft en 'm niet aan de praat krijgen lees bovenstaande post en haal de driver op http://datovekabely.kvalitne.cz/s_usb.htm

Pims&file manager is wel gewoon te downloaden vanaf de hierboven "gequote" site!

• X-t-r-e-m-e
Je hebt gelijk, zo te zien is de driver vervangen door een nieuwere versie:

wd_pl-2303h_hx_x.zip versie 20014

Bedankt voor het updaten van m'n post. Misschien kan iemand proberen of de nieuwere versie ook werkt.

Hoewel nu twijfel ik, die andere driver was voor versie 20011 - 20024.

Nou ja, gebruik de link uit de post van bosaap23 maar.

[ Voor 30% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 20-10-2004 13:11 ]

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Nou ja, gebruik de link uit de post van bosaap23 maar.
offtopic:
Bosaap22 O-)

Verwijderd

Alles werkt nu geloof ik met die datakabel dankzij jullie. Alleen ik kan de compoort niet veranderen in het progamma. Hij zit in com5 maar ik kan alleen maar com3 aanklikken. Weten jullie hoe ik dat kan veranderen ? Alvast bedankt.

• X-t-r-e-m-e
Heb je vijf com poorten :? Of is het een USB cable met een virtuele com poort. Zo ja, rechtse muisklik op my computer, eigenschappen, hardware, ff zoeken naar je com poorten, usb serial bridge kiezen en dan advanced. Hier kan je de nummering ergens aanpassen.

btw als het werkt gewoon afblijven!

[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-10-2004 19:32 ]

Verwijderd

Alles werkt. Jullie zijn geweldig. Bedankt.

Verwijderd

Ik heb m'n e800 de 15e besteld bij hi.nl, en op de site staat dat je hem dan ong woensdag zou binnen hebben, niets dus, ik bellen bleek het dat het de 26e zou worden.
Gister keek ik dus op de website van hi.nl en daar stond de e800 opeens niet meer op, erg vreemd, weer gebeld maar die van mij word wel op de 26e geleverd.
Leveringsproblemen ofzo ?

Verwijderd

Bij het verzenden van een sms krijg ik altijd een geluidje te horen. Kan ik dat niet ergens uit zetten?

• rudyman85
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 10:22:
Bij het verzenden van een sms krijg ik altijd een geluidje te horen. Kan ik dat niet ergens uit zetten?
volgens mij niet

Verwijderd

Hoe stuur ik nu in godsnaam een mmsje? Ik heb een hi25 abbo, daar hoef ik verder toch geen extra abbo bij te nemen om te kunnen mms'en?

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 01:19:
Hoe stuur ik nu in godsnaam een mmsje? Ik heb een hi25 abbo, daar hoef ik verder toch geen extra abbo bij te nemen om te kunnen mms'en?
Check dit eens:
http://www.hi.nl/imode/mms.asp

O-)

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30
He mensuh, ik heb een usb datakabel voor 2 euro op ebay gekocht, + 8 euro verzendkosten, en ik kan ringtones versturen en mijn telefoonboek aanpassen, maar plaatjes, ho maar, ik heb ze omgezet naar 128x128 en in jpg formaat, dat moet toch of niet?? wie kan mij helpen

Verwijderd

Weet iemand of er een midi file o.i.d. is die een normale toon is voor een telefoon die over gaat? Mijn moeder heeft de e800 en de melodien die erop zitten zijn echt verschrikkelijk.

Wil dus gewoon een ouderwetse, normale en nette beltoon.

Verwijderd

Hallo,

Ik zit met een probleem.
Ik heb sinds 2 maanden een samsung e800.

Om de foto's ervanaf te kunnen halen heb ik een datakabel gekocht.
Het is GEEN usb aansluiting maar een blokje met 2 schroefjes aan de zijkant. Ik geloof dat je dat com noemt.
De kabel is van samsung zelf en is gekocht bij T for Telecom.

Ik heb de software van de samsung site gedownload en geinstalleerd (de nieuwste versie van Easystudio).
Maar als ik in het programma ben dan doet hij helemaal niets. Ik kan via Filemanager geen foto's ophalen omdat hij aangeeft dat mijn telefoon "offline" is!

Ik heb 2 van die "com" poorten en ik heb beide al geprobeerd. Ook bij de setup in Easystudio heb ik al gekozen voor com1 en com2 maar hij doet niets.

Ik heb het forum even doorgelezen en als ik het goed heb dan heb je geen driver nodig voor zo'n kabel. Alleen voor de USB versie ervan!

Zou iemand die dit probleem ook heeft mij aub zo spoedig mogelijk antwoord willen geven op dit probleem????????????????????????????????????????????

Alvast bedankt,

Stephan

• X-t-r-e-m-e
Welke kabel heb je? De PCB133LBE?
Download anders even PIMS & FILE manager uit de post voor de USB kabels.
Daarnaast speed op 115200 zetten.

• brentnl
Misschien een echt noob vraag, maar hoe verwijder je mmf rintones die je er met pim's en file manager en een datakabel op hebt gezet??

• X-t-r-e-m-e
Ga naar je funbox -> mediabox -> melodieen -> nog een keer melodieen -> opties -> wissen

• brentnl
oh ja das waar ook, maar kan het nie via die pims en file maneger??

• X-t-r-e-m-e
nee, volgens mij niet.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben op zoek naar een telefoon ter vervanging van mijn kapotte Siemens C35 en ik vond deze wel een geslaagde kandidaat :P. Maar ik wil er wel graag weer minimaal 3 jaar mee doen (net zolang als mn C35 mee is gegaan), maar ik vraag me af of die "slide-functie" niet snel slijt? Is er bij iemand al slijtage te zien daaraan? Of zit het echt super stevig in elkaar?

Op marktplaats is die telefoon zo'n 275 euro, wel netjes dacht ik ?

[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 30-10-2004 16:33 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Galaxis
  • Laatst online: 21:20
Oke , ik heb nu ook deze telefoon ,nouja , bijna dezelfde dan .

Ik ben zelf in het bezit ben een Samsung sgh-e820 van tmobile.

Nu valt mij op dat de accu zeer snel leeg is , 1.5 dag tot 2 dagen dan is het echt wel gebeurd.

Iemand enige ervaring hier mee ?

Verwijderd

Ik heb zelf wat lopen prutsen om het geluid van de camera uit te krijgen en het is me gelukt!
Je bent welkom het ook te proberen maar hou mij niet verantwoordelijk als er iets stuk gaat..
Alles op eigen risico.

Ik heb eerst de taal ingesteld op engels:
menu>phone settings>Language>text language>english.
Dit was nodig om alles te kunnen doen in het service menu, want die werkt niet volledig in het nederlands (tenminste op mijne niet).

Ga dan uit alle menu's en toets dan dezelfde code in als die voor de samsung e700:
*#8999*8378#
Als t goed is zit je nu in het service menu.
Ga dan naar:
H/W test>audio settings>Rx path>Melody vol.>normal, en verander 13 in 0 en druk op save. Hierna zie je 17, laat dit onveranderd en keer volledig terug uit alle menu's.
Vervolgens moet je aan de zijkant van je telefoon het key volume terug zetten op minimal volume met de grote knop, en dan hoor je bij t maken van een foto geen geluid meer!

Iedereen succes die zich net zo stoorde aan eht camera geluid als ik!

MVG Lars

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 17:20 . Reden: update ]

Verwijderd

ik heb ook geprobeerd die irritante geluidjes te verwijderen die je altijd hoort als je bijv iets veranderd in je telefoonboek, of het foutmeldingsgeluid. Ik vind ze te irritant. Is t iemand gelukt die uit te zetten? Of ze te verwijderen? Zou mooi zijn want tot nu toe kan ik niks vinden. En altijd stille modus vind ik ook niet echt wat....

MVG Lars

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
euj fiscus, dat truukje om het geluid van de camera uit te zetten werkt perfect. Dank je wel

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
X-t-r-e-m-e schreef op 09 oktober 2004 @ 18:09:
Zijn er eigenlijk mensen die dit topic ook lezen voor ze posten.

Je kan geen plaatjes uploaden van PC naar GSM in de map photos. Je kan alleen plaatjes uploaden naar de map album 1 en album 2. Ligt aan de software.
Als ik dit probeer krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Foto moet volgens jou gewoon 128x128 zijn? werkte bij mij ook niet.

• Galaxis
iemand een idee of er zwaardere accus te koop zijn , want iedere dag opladen vind ik niet zo leuk zeg maar.

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb een serieele kabel: pcb093lbe en kan niet connecten. Tenminste als ik easygprs of easystudio aanzet geeft de telefoon wel een connctie geluid maar ik kan hem niet benaderen. Speed staat op 115200 andere com kan ik niet kiezen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• X-t-r-e-m-e
Roeligan schreef op 07 november 2004 @ 11:35:
Ik heb een serieele kabel: pcb093lbe en kan niet connecten. Tenminste als ik easygprs of easystudio aanzet geeft de telefoon wel een connctie geluid maar ik kan hem niet benaderen. Speed staat op 115200 andere com kan ik niet kiezen.
Verkeerde kabel, je moet de PCB133LBE of LBC hebben. Lees het topic anders even door.

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Ik ben van plan de telefoon vandaag te kopen.

Vroeg me af of het mogelijk is een (zelf gemaakte) foto te linken aan een telefoonnummer, zodat je deze foto ziet wanneer je door dit nummer gebeld wordt?

En is het bij deze foon WEL mogelijk om JAVA-games te uploaden met behulp van de datakabel of infrarood?

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Net last minute besloten toch nog even te wachten: zie nou dat binnenkort de Samsung D500 uitkomt!! Wat een geweldig ding!!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen de Samsung E800, ik vind m helemaal top. De tools zijn mooi, het is overzichtelijk gerangschikt, het enige minpuntje vind ik ook (wat al gezegd werd) dat je die geluidjes bij veranderingen niet kan uitzetten. Maar voor de rest vind ik het een mooie (en handige!) telefoon... B)

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27

riffey#4

aka Beever#4

Als ik de toetstoon op "uit" zet zijn alle toetsgeluiden uit (klopt dus).
Als ik een toetstoon kies (bijv. drum) gaan alle toetsaanslagen piepen, dus geen drum-tik.
Als ik dan een smsje tik, krijg ik weer van die "dial-tone" geluiden.
Hoe kan ik de dial-tonen vervangen door een simpel klik-geluid?

Nog iets: als ik een smsje verstuur, krijg ik na het drukken op "verzenden" het telefoonnummer te zien. Pas als ie aan het verzenden is krijg ik de NAAM te zien waar ik het naar toe stuur. Is daar wat aan te doen? Meestal weet ik het nummer van degene waar ik naar sms niet eens :o

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:27

riffey#4

aka Beever#4

Kickje?
Een collega van mij heeft hetzelfde met zijn Vodafone E800. Waarschijnlijk heeft iedereen het dus.

• brentnl
He mensen, dat van dat camera geluid werkt perfect, maar kan je de beltonen door iets in da menu te veranderen ook harder laten gaan?? want die mmf bestanden die ik erop heb gezet die gaan niet zo hard (van een mp3>wav>mmf ;) ), ik heb met mp3gain het volume al op 95decibel gezet en daarna pas omgezet naar wav en dan naar mmf, maar hoger dan 95 decibel gaat ie ruizen enzo :| .
En heeft iemand dit >>>> http://www.hrjiwani.web1000.com/HTUJG.htm <<<<< al geprobeerd :? , ik durf het nie echt :o , bang dak m'n foon kapot maak |:(

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
Waar kan ik zo goedkoop mogelijk een DATAKABEL bestellen voor mijn E800, wel natuurlijk een kabel die het meteen doet zonder geklooi enzo!!!

• brentnl
gewoon op ebay, daar betaal je ongeveer 3 euro voor de datakabel (tenminste ik had hem voor 3 euro) en nog 7 euro verzendkosten. Het is een usb kabel , en werkt perfect met foto's op je telefoon zetten en er weer af halen. Ook ringtones erop zetten gaat perfect :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 16:44
Heeft iemand enig idee met welk programma op de ppc ik eventueel via IR de foto's op mijn pda kan krijgen.

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 10:05
Het is al een paar keer gevraagd in dit topic maar nog niet beantwoord.
Wat is er in de software nou het verschil tussen de E800 en de E820 van T-Mobile?
Is het echt een totaal ander interface e.d. of heeft T-Mobile nu slechts een extra tab ofzo. Op de T-Mobile site zie je de E820 altijd met zo'n roze/wit T-Mobile interface, is dat dan ook de daadwerkelijke interface van dat toestel?

• CLB
  • Niet online

CLB

Samsung E800 is gewoon zo'n modehype-telefoontje! Net als toen de Nokia 3310 die iedereen wel is heeft gehad. Deze telefoon kan toch niks? Zo'n lelijk slide-design, geen bluetooth, onwijs klein schermpje wat onwijs pixelig is, geen normale beltoontjes, camera functie van 640 x 480 ook niet echt de moeite ofzo. Is gewoon een paupertelefoontje dit

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• X-t-r-e-m-e
Dat jij hem zelf niet hebt betekent niet dat je de E800 moet afkraken. Niet iedereen heeft net als jij behoefte aan MP3, Bluetooth, FM-radio, video, etc.
Jij vind dat slide-design niets, de meesten mensen vinden het wel mooi.

PS Samsung heeft de beste TFT-schermpjes.

[ Voor 10% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 20-11-2004 20:06 ]

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 16:44
CLB schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:13:
Samsung E800 is gewoon zo'n modehype-telefoontje! Net als toen de Nokia 3310 die iedereen wel is heeft gehad. Deze telefoon kan toch niks? Zo'n lelijk slide-design, geen bluetooth, onwijs klein schermpje wat onwijs pixelig is, geen normale beltoontjes, camera functie van 640 x 480 ook niet echt de moeite ofzo. Is gewoon een paupertelefoontje dit
www.klaagdanmaaklekkerbijsamsungofzo.nl

Voor Boomx, ja die van T-moble is iets anders dan die van samsung, eigenlijk beroerder en games ontbreken standaard.

[ Voor 12% gewijzigd door Carel op 20-11-2004 20:11 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Excuses moi. Zo reageren op dit forum was niet echt behoorlijk van me :r
Nieuwe Samsung D500 al gezien ---> mooooooi dingetje _/-\o_

ps. Sorry dat ik zo als 'n }:O deed daarnet

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• X-t-r-e-m-e
CLB schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:18:
Excuses moi. Zo reageren op dit forum was niet echt behoorlijk van me :r
Nieuwe Samsung D500 al gezien ---> mooooooi dingetje _/-\o_

ps. Sorry dat ik zo als 'n }:O deed daarnet
T'is al goed. :)
Maar eh die D500 is ook een slide phone hoor :+

Verwijderd

Boomx schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:10:
Het is al een paar keer gevraagd in dit topic maar nog niet beantwoord.
Wat is er in de software nou het verschil tussen de E800 en de E820 van T-Mobile?
Is het echt een totaal ander interface e.d. of heeft T-Mobile nu slechts een extra tab ofzo. Op de T-Mobile site zie je de E820 altijd met zo'n roze/wit T-Mobile interface, is dat dan ook de daadwerkelijke interface van dat toestel?
Boomx,

Het verschil tussen de E800 en de E820 zit hem alleen en enkel in de softwareversie. Bepaalde instellingen die, bijvoorbeeld, vereist zijn om optimaal verbinding te kunnen maken met het T-Mobile GPRS-netwerk e.d. zijn voorgeprogrammeerd. Hier komt ook bij dat het menu er iets anders uitziet dan van de -standaard, respectievelijk van een andere provider- E800. Hardwarematig gezien zijn ze exact hetzelfde.

Zodra je de data-link kabel voor je E8(2)0 > PC hebt, kun je er in feite elke versie van maken die je zelf wilt. Wees er wel voorzichtig mee, als je de firmware verfuckt kun je fluiten naar de garantie. Daar komen ze bij reparatie áltijd achter...

Gr. Geert (T-Mobile Klantenservice ;-))

Verwijderd

dus die geluidjes uitzetten is écht niet mogelijk...
stom ding :(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 20:42 ]

• Galaxis
Mijn datakabel werkt dus gewoon niet .

Samsung sgh-e820 ( tmobile versie )

Ik heb de PCB133LBE originele samsing datakabel , serieel dus.

Com poort snelheid staat al op 112500 ( zoiets :P )

Maar als ik dan PIMS file manager start , krijg ik de foutmelding

Kan DOA/ JET-jb engine niet initialiseren.

Wat doe ik fout ?

EDit , aan die kabel zit zo`n zwart blokje , daar zit nog een aansluiting op , daar moet ik mijn lader toch niet instoppen ? want die past er namelijk precies in :P

edit 2 , hij heeft wel verbinding , toen de datakabel er nog in zat wou ik voor de gein eens infrarood activeren en toe kon dat niet omdat DATA VERBONDEN er al stond . Dus de verbinding is er wel 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Galaxis op 29-11-2004 16:54 ]

Verwijderd

ik heb de kabel PCB093lbe

dat gaat denk ik niet echt werken he ?

ik heb die 133 nodig maar waar ken ik die halen mensen

• Boomx
  • Laatst online: 18-11 10:05
Ik heb vandaag een kabel gehaald bij T for telecom, wel 39 euro... afzetters maarja had geen zin in al dat gekloot ;)

• EcK0
  • Laatst online: 25-12-2024
weet iemend misschien hoeveel het kost om de e800 scherm te repareren of te vervangen?

Verwijderd

Ik had een vraagje,
ik had gehoord (en soms las ik het hier ook weleens) dat je ringtones via die datakabel op je telefoon kan zetten, maar hoe?

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 14:50 ]

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Kan iemand mij helpen aan de juiste driver voor de USB kabel van miniantenne.nl Ik kan nergens iets vinden wat me verder helpt... (al 2x drivers geinstalled maar helaas :( )

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

*bump* ^^

RatPack #814

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Roeligan schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:56:
Kan iemand mij helpen aan de juiste driver voor de USB kabel van miniantenne.nl Ik kan nergens iets vinden wat me verder helpt... (al 2x drivers geinstalled maar helaas :( )
Check ff een pagina (of 2 ) terug op dit topic!! Daar heb ik de juiste link naar de site gegeven.... Hier werkt ie perfect... :)

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Thx... ik had deze al eens geprobeerd, maar zonder resultaat... nu werk ie wel :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

RatPack #814

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2004 @ 17:13:
Ik heb zelf wat lopen prutsen om het geluid van de camera uit te krijgen en het is me gelukt!
Je bent welkom het ook te proberen maar hou mij niet verantwoordelijk als er iets stuk gaat..
Alles op eigen risico.

Dit was nodig om alles te kunnen doen in het service menu, want die werkt niet volledig in het nederlands (tenminste op mijne niet).

Ga dan uit alle menu's en toets dan dezelfde code in als die voor de samsung e700:
*#8999*8378#
Ga dan naar:
H/W test>audio settings>Rx path>Melody vol.>normal, en verander 13 in 0 en druk op save. Hierna zie je 17, laat dit onveranderd en keer volledig terug uit alle menu's.
Vervolgens moet je aan de zijkant van je telefoon het key volume terug zetten op minimal volume met de grote knop, en dan hoor je bij t maken van een foto geen geluid meer!

MVG Lars
Ik heb dit gedaan maar nu heb ik ook geen beltoon meer als ik gebelt word..
Komt dat door die instellingen? als ik hem nu terug zet op 13 dan maakt ie nog geen geluid..

• CLB
  • Niet online

CLB

melvie schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:38:
[...]

Ik heb dit gedaan maar nu heb ik ook geen beltoon meer als ik gebelt word..
Komt dat door die instellingen? als ik hem nu terug zet op 13 dan maakt ie nog geen geluid..
Dan heb je iets verkeerds ingesteld :)

Verwijderd

Is het iemand gelukt om met een java midlet alsnog email te krijgen op de samsung e800 ?
Mij namelijk niet, ik word er een beetje gek van om telkens weer via WAP in te loggen :P

• brentnl
Hey, kan iemand mij stap voor stap uitleggen of een link geven, hoe je jar/jad files op je gsm krijgt en ze kan spelen... Je moet ze op een wap site zetten ofzoiets, maar hoe doe je dat.....door te googlen kon ik het nie vinden :?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Alles op eigen risico.

*#8999*8378#
Ga dan naar:

MVG Lars
Ik heb sinds vandaag de E820 en ik heb geprobeerd het geluid uit te zetten. Maar als ik de code invoer gaat het goed tot: *#8999*, daarna maakt hij alleen maar streepjes, zoals: *#8999*-----
Iemand een id?

[b]Edit:
Oplossing: Ik heb eerst +#89998378# ingetypt en later de * tussen gezet. ZO trapt hij erin :)

[ Voor 6% gewijzigd door Erazzzer op 06-01-2005 16:12 ]

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Jij altijd met je work-arounds... ;)

RatPack #814

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Roeligan schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:25:
Jij altijd met je work-arounds... ;)
Work-around of niet, het werkt wel :D

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wat een hoop problemen met die E800 zeg, ongelooflijk... De laatste tijd alleen maar gezeik met de software van dit ding, paar vrienden hebben hem ook gekocht en die zijn allemaal in een tijdsbestek van 1 maand allemaal teruggestuurd voor reparatie, erg jammer van Samsung hoor.

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 22:02
Een vriendin van me heeft ook zo'n samsung e800.. en sinds vandaag ook een datakabel..

maar nu t probleem.. na wat geklooi en hulp van deze topic hebben we eindelijk verbinding.. we zien wel allemaal namen enzo.. maar als we naar foto's willen dan doet ie t niet..

meer mensen ervaring mee? en ook een oplossing???

Bij voorbaat dank!

• Destil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2022
Je kan geluidjes die je krijt na bijv het wissen van een smsje uitzetten door het hekje (#) lang ingedrukt te houden! Succes

Saskia

Verwijderd

Ik heb een e700, maar hetzelfde probleem met een usb datakabel. Zodra ik de kabel inplug valt de telefoon uit, ook al zit de kabel niet in de pc. Dan moet ik de batterij loshalen voordat ik hem weer aan kan zetten. Ik heb ook alles al geprobeerd met de Prolific USB to Serial Bridge en met EasyStudio. Alle versies, alle snelheden, de juiste com-poort... niks helpt. Iemand een idee? Anders breng ik die kabel morgen terug.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Destil schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:39:
Je kan geluidjes die je krijt na bijv het wissen van een smsje uitzetten door het hekje (#) lang ingedrukt te houden! Succes
Das gewoon de sneltoets om naar stille modus te gaan 8)7 Als je dan helemaal nix meer hoort moet je niet vreemd opkijken ;)

RatPack #814

• Destil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2022
Nou ik kreeg eerst die geluidjes niet uit maar met die snel toets eindelijk wel!

Ik heb trouwens nog een vraagje, ik kan geen MMSjes versturen en ontvangen. Ik krijg steeds de melding netwerk niet beschikbaar, en ik heb wel bereik) Ik heb de instellingen opgevraagt via de Telfort site en opgeslagen. Ik heb Telfort ook 2 keer gebeld maar zij beweren dat het aan de instellingen van mijn foon ligt. Er werd geadviseerd om alle andere MMS profielen te verwijderen.. Maar ik kan niet echt vinden waar je die profielen kan verwijderen. Kan iemand mij helpen?

Saskia

• Timmay0210
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:05
Alles op eigen risico.

*#8999*8378#
Ga dan naar:

MVG Lars
Als je nu met het het geluid op minimal afsluit heb je ook geen afsluit- en opstartgeluid meer.
Maar kun je nog meer leuke dingetjes veranderen in H/W test?

Verwijderd

ik heb de seriele kabel van samsung vandaag gekocht (niet de usb versie dus) en ik heb hem in mn laptop gestopt en mn telefoon erop aangesloten. verder heb ik de software van de samsung site (de nieuwere versie dus...) alleen ik zou echt niet weten wat ik nu verder nog moet doen.. dr wordt hier gepraat over com poorten en over snelheid enzow... maar daar snap ik eerlijk gezegd niet zoveel van.. ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.. (k zou namelijk graag foto's van mn mobiel op mn pc zetten)
alvast bedankt,
groetjes niels

edit: k ben er al achter hoe ik die com poort moest instellen hij doet t nu:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 10:22 ]

Verwijderd

nu heb ik alleen wel een ander vraagje... hoe zet je java op je mobiel via de data kabel..? gaat dat ook met file manager? daar kom ik namelijk echt niet uit.. hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes
niels

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
Ik heb een raar probleem met mijn toestel , als ik foto's wil nemen dan geeft ie deze fout:

FOUT BIJ TONEN VOORBEELD !!

En als ik dan weer op camera druk dan gaat de camera wel aan, maar soms heb ik ook van die dagen dat ie het helemaal niet doet :(
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste