Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Topicstarter
CeBIT wordt dit jaar denk ik het evenement van Samsung. Zij komen dit jaar met een aantal zeer mooie gsm's op de markt! Kijk eens op http://212.213.255.72/keepthls/newsimg/04mar_samsung.jpg

Ik ga persoonlijk voor de E800 :9
Voor meer info check www.samsung.com of www.gsmarena.com.

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Leuke telefoontjes. De E300, X900 en de P710 vind ik wel leuk, das mijn smaak wel. De rest is ook wel leuk, maar toch iets minder ;)

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:07
Dit soort chatreplies mag je wel weglaten :/

[ Voor 93% gewijzigd door intoxicated op 19-03-2004 16:35 ]

Verwijderd

* klein schopje

Heeft er iemand al enig idee wanneer deze telefoons (en dan speciaal de E300) in Nederland op de markt verschijnen??

Volgens de site: http://www.nieuwemobiel.nl/ het derde kwartaal van 2004, maar dat is ook weer zo onduidelijk...

Nou heb ik een mail gestuurd naar de merkbeheerder van deze site en heb tot op heden nog niks van deze ontvangen helaas..

Verwijderd

De e800 zou onderhand op de nederlandse markt moeten zijn conform de persberichten die uit die tijd dateren. Echter, tot opheden heb ik het model nog nergens gespot. Opzich lijkt het mij een fijn toestel, maar ik vrees dat je er nog een tijdje op zult moeten wachten.

Excuses voor mijn 2 wk schop. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 11:50 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Zouden deze telefoons eindelijk met BT zijn uitgerust? Dat zou echt geweldig zijn....

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

die e800: siemens sl55/7650 ripoff! :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:25:
die e800: siemens sl55/7650 ripoff! :|
7650 -> siemens sl10 (dacht ik) ripoff, maar wie heeft de nieuwe reclame van samsung gezien? Zie je deze telefoon namelijk!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:02:
[...]

7650 -> siemens sl10 (dacht ik) ripoff, maar wie heeft de nieuwe reclame van samsung gezien? Zie je deze telefoon namelijk!
ja daar heb je gelijk in, maar helaas nog niet te verkrijgen op de nederlandse markt, of jij moet er meer vanaf weten? In de pressrelease spraken ze naar ik mij kan herinneren van maart 2004

Verwijderd

En welk van deze mobieltjes word nou de meest functionele? Dus de "beste"?

Verwijderd

Ben net terug uit London en in een blad daar heb ik een review gelezen over deze telefoon.
Ze waren wel tevreden behalve dan dat de specificaties vrijwel gelijk waren aan de E700, dus geen BT of mp3 speler / radio...
Wel bezit het scherm 262k kleuren!! :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:31:
[...]

ja daar heb je gelijk in, maar helaas nog niet te verkrijgen op de nederlandse markt, of jij moet er meer vanaf weten? In de pressrelease spraken ze naar ik mij kan herinneren van maart 2004
Hij komt wel voor de zomer (denk ik), maar ik weet niet precies wanneer
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:36:
[...]

En welk van deze mobieltjes word nou de meest functionele? Dus de "beste"?
De D710

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 15:32 ]

Verwijderd

vind ik de e800 persoonlijk mooier dan de d710.
Alleen hoe ik ze in vredesnaam kan gebruiken icm een mac, dat blijft een vraag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:59:
vind ik de e800 persoonlijk mooier dan de d710.
Alleen hoe ik ze in vredesnaam kan gebruiken icm een mac, dat blijft een vraag.
Eerlijk gezegd vind ik de laatste tijd alle samsung's lelijk (europese versies). Ze zijn hetzelfde kleur , hetzelfde vorm enz.
Samsung moet beetje veranderen! :)

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Dat lelijk vinden....tjah....ik vind hun design gewoon goed het is minder innovatief als nokia elke keer, maar nokia brengt wel even een hoop modellen uit elk jaar.

Verwijderd

Symsonic schreef op 06 mei 2004 @ 16:07:
Dat lelijk vinden....tjah....ik vind hun design gewoon goed het is minder innovatief als nokia elke keer, maar nokia brengt wel even een hoop modellen uit elk jaar.
tja, als ik een merk was en ik bracht een telefoon uit. En opeens zie ik dat die bijv geen bluetooth heeft, en dan een b versie uitbreng, dan breng ik ook per jaar een hoop telefoons uit 8)7

Verwijderd

Tja het design van Samsung, dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het is wel een design welke zich op vele fronten heeft bewezen. En de e800 is een vrij nieuw princiepe van hun, welke ze welliswaar direct toepassen in meerdere modellen, maar het is in hun geval afwijkend. Eigenlijk lijkt het stiekem een beetje op een verbeter aktie van de sl55 van siemens... ;) Al hoop ik persoonlijk dat er nu iemand zo leuk gaat worden om bijv. de sl65 uit te brengen met bluetooth. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? Als je ziet hoe een bluetooth module eruit ziet, zou dat best wel ergens in zo'n telefoontje moeten passen, al zal hij dan eventueel iets groter moeten worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 14:39:
Wel bezit het scherm 262k kleuren!! :9~
Het verschil met 64k kleuren merk je bijna niet op zo'n klein schermpje en lage resolutie.

Verwijderd

Zit er bt op? Dat mag onderhand wel op die samsungs..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 17:34:
Zit er bt op? Dat mag onderhand wel op die samsungs..
nee ik dacht van niet, er is 1 toestel van samsung met bt en die is nog niet uit en het is voor korea bedoeld (als het goed is)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 18:47:
[...]

nee ik dacht van niet, er is 1 toestel van samsung met bt en die is nog niet uit en het is voor korea bedoeld (als het goed is)
welke?

Verwijderd

SPH-E3700

Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery_resized/gallery_332700_1081487141_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery_resized/gallery_197415_1081481704_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery_resized/gallery_197415_1081481730_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery_resized/gallery_197415_1081481743_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery_resized/gallery_197415_1081481766_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.cetizen.com/bbs/gallery_resized/gallery_197415_1081481769_5.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 20:52 ]

Verwijderd

Nice samsung en bluetooth, wanneer komt er nu eens eentje in Europa met bluetooth.... kwijl kwijl kwijl

Verwijderd

Wat ik van deze nieuwe modellen vind is dat het ontwerp een beetje over the top is, ik ga toch liever voor een clambshell van motorola tegenwoordig

Verwijderd

tja dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, ik vind motorola over het algemeen leuke toestellen maken, echter vind ik de nieuwe V-serie vrij groot, en prefeer ik toch een klein toestel.
Overigens de e600 is verkrijgbaar geloof ik, toch?

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 16:54:
Tja het design van Samsung, dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het is wel een design welke zich op vele fronten heeft bewezen. En de e800 is een vrij nieuw princiepe van hun, welke ze welliswaar direct toepassen in meerdere modellen, maar het is in hun geval afwijkend. Eigenlijk lijkt het stiekem een beetje op een verbeter aktie van de sl55 van siemens... ;) Al hoop ik persoonlijk dat er nu iemand zo leuk gaat worden om bijv. de sl65 uit te brengen met bluetooth. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? Als je ziet hoe een bluetooth module eruit ziet, zou dat best wel ergens in zo'n telefoontje moeten passen, al zal hij dan eventueel iets groter moeten worden.
Nou SL55 was niet eerste met slide .... in Korea was het al 3-4 geleden uitgebracht door ene bedrijf SK en veel mensen weten alleen die van Siemens maar het is niet zo.

Lucky Goldstar

Verwijderd

DJkim schreef op 07 mei 2004 @ 11:06:
[...]

Nou SL55 was niet eerste met slide .... in Korea was het al 3-4 geleden uitgebracht door ene bedrijf SK en veel mensen weten alleen die van Siemens maar het is niet zo.
En deze dan: http://www.siemens-club.ru/ph-sl10.php

;)

Verwijderd

• DJkim

DJkim

Damn ik kan die ouwe foto van Sky weer niet vinden maar goed 1:0 voor jou dus :P

BTW ik snap niet waarom telefoonfabrikant zoals LG en Sky niet zo actief zijn hier in Europa.

In Korea zijn ze beduchte concurrenten van Samsung. En bijv LG brengt alleen maar kutte Budget models uit terwijl in Korea al MP3,1.3mp cam telefoon al uit is...

Lucky Goldstar

Verwijderd

DJkim schreef op 07 mei 2004 @ 12:50:
Damn ik kan die ouwe foto van Sky weer niet vinden maar goed 1:0 voor jou dus :P

BTW ik snap niet waarom telefoonfabrikant zoals LG en Sky niet zo actief zijn hier in Europa.

In Korea zijn ze beduchte concurrenten van Samsung. En bijv LG brengt alleen maar kutte Budget models uit terwijl in Korea al MP3,1.3mp cam telefoon al uit is...
Zo gaat het altijd, al die coole phones komen daar uit (azie) en de andere telefoons die eigenlijk in een prullenbak moeten gooien ze naar europa :(

• DJkim

DJkim

hehe effe offtopic

Enige land waar NOKIA en MOTOROLA geen markt aandeel hebben.....

Raad'ns!

Korea- NOKIA heeft vorig jaar teruggetrokken en MOTOROLA heeft echt min marktshare.

Ik hoorde van een Samsung werkende kennis dat Samsung Korea gebruikt als om nieuwe toestellen te testen en niet alle phone die in Korea uitkomen zijn geschikt voor Europa vanwege grote vingers hier.

Lucky Goldstar

Verwijderd

DJkim schreef op 07 mei 2004 @ 13:17:
hehe effe offtopic

Raad'ns!

Korea- NOKIA heeft vorig jaar teruggetrokken en MOTOROLA heeft echt min marktshare.

Ik hoorde van een Samsung werkende kennis dat Samsung Korea gebruikt als om nieuwe toestellen te testen en niet alle phone die in Korea uitkomen zijn geschikt voor Europa vanwege grote vingers hier.
Over dat grote vingers geloof ik niet, ik vind het wel dom, als ze die phones ook hier in europa uitbrengen dan krijgen ze meer markt aandeel... Ik heb hier niemand gezien met een lg, terwijl ze hele mooie telefoons kunnen maken... :X

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
DJkim schreef op 07 mei 2004 @ 13:17:
hehe effe offtopic

Raad'ns!

Hey ik heb kleine vingers ! Ik kan ze wel gebruiken. :P

Enfin ik heb nu de N500, wilde na de zomer de C-110 halen. Hij ziet er gelikt uit. En geen camera erop !

dikzak

Verwijderd

Argh ik probeerde juist die discussie over wie de eerste slidephone heeft gemaakt te vermijden! Die hele discussie komen we al overal tegen, en is in mijn optiek zo zinloos als ik weet niet hoe. Op dit moment zijn er meerdere merken die met een slide telefoon uitkomen, en dat vind ik positief. Als we nu kijken zien naar de e800 zie je veel gelijkenissen met de Siemens SL55 welke ons allemaal vrij bekent is in ons Europa. Echter de SL55 heeft bepaalde kleine tekortkomingen, en het blijft maar te hopen dat er bedrijven zijn die het aandurven om deze te verbeteren.

:X

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:42:
Argh ik probeerde juist die discussie over wie de eerste slidephone heeft gemaakt te vermijden! Die hele discussie komen we al overal tegen, en is in mijn optiek zo zinloos als ik weet niet hoe. Op dit moment zijn er meerdere merken die met een slide telefoon uitkomen, en dat vind ik positief. Als we nu kijken zien naar de e800 zie je veel gelijkenissen met de Siemens SL55 welke ons allemaal vrij bekent is in ons Europa. Echter de SL55 heeft bepaalde kleine tekortkomingen, en het blijft maar te hopen dat er bedrijven zijn die het aandurven om deze te verbeteren.

:X
De SL55 ziet er inderdaad best mooi uit, maar als je kijkt wat ie kan en wat de kwaliteit van het scherm is valt het toestel toch tegen....
De E800 is wat dat betreft een hele verbetering :)

Verwijderd

Bosaap, wij zitten op 1 lijn. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 17:08 ]

Verwijderd

Super de camera zit achter de slide, dan is de lens dus de gehele tijd dat je het toestel niet gebruikt beschermd. :) Alleen betekent dat wel het einde van stiekem foto's maken van mensen :(

Verwijderd

Ach valt toch wel mee? Om bijv een SMSje te typen heb je toch wel de toesten nodig..
Ziet er echt prachtig uit, dit ontwerp. Heb hier en daar op fora gelezen dat hij rond juni uitkomt, ben erg benieuwd.. Ben alleen bang dat de prijs erg hoog zal liggen..

Edit: ook op de CeBIT 2004 site staat juni.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 12:03 ]

• DJkim

DJkim

Er zijn verschillende vorm van slide telefoons al uitgebracht in Korea en het was ook soort rage een tijdje daar. Als je mijn post history check dan zal je ook andere foons zien. Alleen ik had liever dat Samsung er nog een slide foon had uitgebracht hier in Europa.

Deze is rondvormig maar eigenlijk vierkante model ziet nog cooler uit.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Uhum, ik zie hier 3 slide telefoons (e800, e810 en d710) :

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/newsimg/04mar_samsung.jpg

en deze komt ook nog uit: d410:

http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=107217

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 20:46 ]

Verwijderd

Die D410 is vierkanter, maar ik vind het wel weer jammer van de antenne. Al moet ik toegeven dat ik het bereik met een externe antenne toch veelal stukken beter vind dan die van een ingebouwde antenne, kijk maar eens naar het verschil tussen de e700 en de t500

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 18:03

n00bs

Het is weer Zomer!

Samsung E800

Afbeeldingslocatie: http://www.shopforphones.co.uk/images/samsung-e800-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/samsung/sse800_00.jpg

lijkt verdacht veel op de Siemens SL55

The E800 features a 128x160 pixel display in 65,000 colours and a VGA resolution (640x480 pixel) digital camera. It measures a compact 87x43x24 mm and weighs 86 grams.

It's only a dual band GSM 900/1800 phone, but it does support GPRS and can be connected to a PC using a cable or infra-red connection. Of course, the Samsung E800 also has Java support for games, polyphonic ringtones plus WAP 2.0 support for web browsing, MMS and a set of applications.

Technisch gezien dus blijkbaar niet veel verandert tov de E700, beetje jammer dat die geen tripple band is. en geen bluetooth maar nog steeds IR waar je niets mee kan.
Wat wel nieuw is het FOTOPhonebook (eindelijk)

Verwijderd

Het maakt mij niet uit dat het zelfde uitziet als sl55 (maar is het niet). Vind sl55 wel mooier (qua kleur enz en design) en e800 heeft meer functies..

Verwijderd

Tja er zit ook nog een camera op, detail welke de sl55 mist, al weet ik niet wat de resolutie hiervan zal zijn. Verder een bluetooth module zou wel erg verrassend zijn bij samsung, hiervan bestaat er nog maar 1 model. Ik denk dat ze voorlopig ook wel zullen afwachten om te zien hoe dat aanslaat bij hun.

Verwijderd

deze nieuwe samsung heeft ook een TV functie erop!
Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/bigpic/ssp705.gif

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:28:
Tja er zit ook nog een camera op, detail welke de sl55 mist, al weet ik niet wat de resolutie hiervan zal zijn. Verder een bluetooth module zou wel erg verrassend zijn bij samsung, hiervan bestaat er nog maar 1 model. Ik denk dat ze voorlopig ook wel zullen afwachten om te zien hoe dat aanslaat bij hun.
Welke Samsung heeft Bluetooth dan??

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 19:57:
deze nieuwe samsung heeft ook een TV functie erop!
[afbeelding]
En die TV functie hebben ze al een paar jaar in Japan... wij lopen hier zo achterlijk ver achter :?

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
n00bs schreef op 10 mei 2004 @ 20:08:
[...]

En die TV functie hebben ze al een paar jaar in Japan... wij lopen hier zo achterlijk ver achter :?
Ja, dat snap ik dus echt niet.... Ok, meeste van dit spul wordt daar gemaakt, logisch dat we wat achter lopen. Japanners en trouwens heel veel van die "rijke" Oosterse landen, zijn helemaal zot op gadgets, maar we lopen inderdaad jaaaaren achter op dit gebied... Te vergelijken met de gemiddelde Bulgaar t.o.v de gemiddelde Nederlander. Raar maar waar.... :?

Verwijderd

bosaap22 schreef op 10 mei 2004 @ 20:03:
[...]

Welke Samsung heeft Bluetooth dan??
uhuuuummmmmm..... 8)7

Verwijderd in "Nieuwe Samsung E800"

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

bosaap22 schreef op 10 mei 2004 @ 20:29:
[...]

Ja, dat snap ik dus echt niet.... Ok, meeste van dit spul wordt daar gemaakt, logisch dat we wat achter lopen. Japanners en trouwens heel veel van die "rijke" Oosterse landen, zijn helemaal zot op gadgets, maar we lopen inderdaad jaaaaren achter op dit gebied... Te vergelijken met de gemiddelde Bulgaar t.o.v de gemiddelde Nederlander. Raar maar waar.... :?
Ik snap dat ook niet en vind dat echt jammer omdat ik zelf ook verzot ben op gadgets :p en het is hier ook vergeleken met die oosterse landen MEGA duur |:(

Verwijderd

Dankje, ik wilde het op een andere manier zeggen, maar kon me er gelukkig van weerhouden. :X

Verwijderd

Ik zie overgens op deze website: http://www.gsmshoponline.nl/nl/dept_38.html dat de Samsung E800 wordt verwacht in week 28. Dat zou dus de week rond 7 juli zijn..

Verwijderd

Ik neem aan dat hij een paar weken na de introductie van de e600 zal liggen, is namelijk nagenoeg dezelfde telefoon. En deze is volgens mij onderhand verkrijgbaar?? GEloof ik?

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:42:
Ik neem aan dat hij een paar weken na de introductie van de e600 zal liggen, is namelijk nagenoeg dezelfde telefoon. En deze is volgens mij onderhand verkrijgbaar?? GEloof ik?
Bedoel je qua inhoud??? Uiterlijk is erg verschillend. E600 is de "usual" Samsung gsm, waarvan er al meer dan 25 verschillende types zijn, zonder dat je het verschil nu snel ziet... :/ :/

Snap niet dat ze ZOVEEL "ongeveer dezelfde" gsm's uitbrengen.... Inhoud is TOP, uiterlijk saai en veel van hetzelfde

[ Voor 6% gewijzigd door bosaap22 op 11-05-2004 23:06 ]

Verwijderd

Uiteraard is het uiterlijk niet hetzelfde, maar onder het jasje zijn het m.i. dezelfde telefoontjes.

Verwijderd

Hier nieuw filmpje van Samsung, waarin de E800 voor komt.. http://www.samsung.com/Di..._film/2004/Anthem2004.mpg

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://mk23.image.pbase.com/u44/thalabel/upload/28383057.102_0239.JPG

Dit wordt naar horen de t-mobile versie. :)

en dit zijn nog een paar andere foto's.

Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-25-1080342179.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-25-1080342217.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-25-1080342895.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-25-1080342626.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15/Samsung_SGH-E800/21.jpg

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:18 ]

• DJkim

DJkim

Damn ik word wel geil van die E800.

Alleen ik wil geen ronde maar vierkante versie :P anders gaat iedereen mij vertellen dat ie SL55 heeft nageaapt dus daar heb ik ook geen zin in.

Lucky Goldstar

Verwijderd

De vierkante zal naar mijn idee nog wel een tijdje op zich laten wachten, al is die idd wel erg mooi.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik denk dat ik eens een vakantie ga boeken naar 't verre oosten en daar ga shoppen voor telefoontjes...

Ik vraag me wel vaak af, zou je er mee weg komen als je d'r daar eentje koopt die ook GSM aan kan? Je hebt dan alleen geen T9 in 't nederlands, maar daar valt overheen te komen, mijn menu's staan standaard al in 't Engels dus :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Tja dat gaat vast wel lukken. Je moet hem alleen volledig uit de verpakking halen en de verpakking of niet meenemen, of deze zo opvouwen en tussen je kleding doen dat het echt niet opvalt. En je telefoon gewoon in je zak stoppen. Of bj je handbagage oid. dan moet het redelijk te doen zijn.

Verwijderd

Tja hij is wel heel erg mooi. Verwacht alleen niet dat de telefoon redelijk goedkoop zou zijn icm een 1-jarig abo van rond de 30-35 euro.. Wat denken jullie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 16:35:
[afbeelding]

Dit wordt naar horen de t-mobile versie. :)

en dit zijn nog een paar andere foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
eerste pic werkt niet :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 23:28:
[...]

eerste pic werkt niet :X
Reeds gecorrigeerd, ik weet niet waar het hem in zit. af en toe doet hij het wel, en op het andere moment weer niet. :?

Nog wat leuks op een rijtje
http://mobile.bpit.ch/for....php?act=ST&f=37&t=11114&

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 10:28 . Reden: Toevoegen van een linkje ]

Verwijderd

jammer dat ze altijd zilver toestellen maken bij samsung, tenminste bijna altijd. ik denk dat een E800 in het zwart veel cooler was geweest.

Verwijderd

Goh ik dacht dat deze topic al een stille dood was gestorfen.

Hierbij alvast een review door mobile-review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-e800-en.shtml

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Best goed...bij MR zijn ze er wel tevreden over.
En naar de plaatjes kijkend vind ik dat display egt super mooi!
Hij heeft als enige nadeel...geen BT:(
En een megapixel camera was ook wel leuk geweest, maar je kan niet alles:P

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
eswa schreef op 11 juni 2004 @ 23:17:
Best goed...bij MR zijn ze er wel tevreden over.
En naar de plaatjes kijkend vind ik dat display egt super mooi!
Hij heeft als enige nadeel...geen BT:(
En een megapixel camera was ook wel leuk geweest, maar je kan niet alles:P
Heb je nu echt zoveel aan dat BT?? Sommige mensen zijn er dol enthousiast over, andere juist helemaal niet....
Welk alternatief heb je dan als je wel BT wil en toch dit soort gsm wil??

Ken geen enkele Samsung met BT... :?

Verwijderd

dat is ook echt het grootste nadeel aan samsung.. geen bluetooth. Ik heb daarom ook een T610 van Sony Ericsson in plaats van een E700.. De E800 ziet er natuurlijk heel goed uit, maar ja weer geen bluetooth :S

Verwijderd

bosaap22 schreef op 15 juni 2004 @ 10:56:
[...]

Heb je nu echt zoveel aan dat BT?? Sommige mensen zijn er dol enthousiast over, andere juist helemaal niet....
Welk alternatief heb je dan als je wel BT wil en toch dit soort gsm wil??

Ken geen enkele Samsung met BT... :?
Scroll eens omhoog. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:44:
dat is ook echt het grootste nadeel aan samsung.. geen bluetooth. Ik heb daarom ook een T610 van Sony Ericsson in plaats van een E700.. De E800 ziet er natuurlijk heel goed uit, maar ja weer geen bluetooth :S
heb je tenminste ok geen last van virussen die via BT in je toestel komen ;) _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:22:
[...]

heb je tenminste ok geen last van virussen die via BT in je toestel komen ;) _/-\o_
Er is pas 1 virus gesignaleerd en die vergrijpt zich alleen aan symbian telefoons. ;)

Verwijderd

het probleem is als je in het verre oosten gaat shoppen,
moet je rekening houden met de chinese toetsen :)
Nogal moeilijk om te zeggen bij de douane op schiphol uhm ja die komt uit Nederland ;)

Het menu is gewoon engels altijd.

Ik kan wel eens kijken of ze in het "verre" oosten al verkocht worden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 03:56 ]

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 03:55:
het probleem is als je in het verre oosten gaat shoppen,
moet je rekening houden met de chinese toetsen :)
Nogal moeilijk om te zeggen bij de douane op schiphol uhm ja die komt uit Nederland ;)

Het menu is gewoon engels altijd.

Ik kan wel eens kijken of ze in het "verre" oosten al verkocht worden :)
Hij zal binnenkort toch wel in NL verschijnen... Volgens gsmarena.com zou ie er in maart 2004 al moeten zijn... 8)7
Lijkt wel een Nokia :X

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Samsung komt met een smartphone(Microsoft smartphone 2003) op de markt en die heeft wel bluetooth.
Hij heet de i250. Ik heb van zowel de i250, de E800 en de E810 fotos genomen op de Cebit. Mijn excuus dat ik ze nog niet geplaatst heb. Ik zal het gelijk doen. :Y)

Samsung i250
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/i250a.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/i250b.JPG

Samsung E800
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/e800a.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/e800b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/e800c.JPG

Samsung E810
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/e810a.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/e810b.JPG

Heb ook nog een filmpje gemaakt van de e800, filmpje laat niet zo veel zien. In het filmpje laat het samsung meisje mij de 64 polyfone tonen horen alleen ik was vergeten dat ik met deze Cybershot(geleend van me pa) geen geluid bij de filmpjes kan opnemen(wat wel kan bij mn fuji 602z). Dus een beetje debiel van mij 8)7

E800 video

[ Voor 119% gewijzigd door Sur_G op 27-06-2004 12:14 ]

Verwijderd

Waarom heeft de D410 262K en de E800 maar 65K kleurenscherm :?

Verwijderd

up _/-\o_

Verwijderd

volgende week heb ik hem _/-\o_ :9~ O+

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Grijze import??

Of eindelijke beschikbaar in de NL gsm shops :9~

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
De E800 wordt in week 28 officeel in de shops verwacht !!

**bron** inkoop afdeling

[ Voor 21% gewijzigd door Ghostface op 03-07-2004 10:13 ]

Verwijderd

www.gsmtrack.nl
Is ie beschikbaar nu
Alleen waarom zou je dit toestel kopen, alleen omdat je hem mooi vind?

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
E800 of E810.... Tja, kwestie van smaak denk ik....
Specs zijn ongeveer hetzelfde, op het flashlichtje na als ik het goed heb :P

:9~

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img67.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/eE800klein.jpg
Hij is echt klein

Verwijderd

vertel eens wat meer over je nieuwe telefoon, hoe kom je eraan en wat is je ervaring er mee?

Verwijderd

Ik heb hem sinds gisteren via www.gsmtrack.nl :9~
De software kun je verglijken met die van de E710,alleen zit er geen video op,Verder een handsfree,werkt perfect kan de ander goed en duidelijk verstaan.
Het display is lekker groot,en daarom lijkt ie ook helderder dan de E600,het schuifmecanisme werkt heel erg soepel,heb al heel wat samsungs gehad,maar vind deze echt heel erg gaaf,en lekker klein.Zeker een aanrader _/-\o_
gebruik EASYstudio pims&file manager om er plaatjes,beltonen e.d in te zetten via infrarood,en foto's op me pc te zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 10:37 ]

• demartijn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:46
Sja kweenie, ik vind die E800 hardstikke mooi, daar niet van... Maar vind die i250 eigenlijk net zo mooi, alleen is ie 10x uitgebreider..Het is gewoon een Windows Smartphone van samsung met ongeveer dezelfde looks als de E700, alleen dan weer wat moderner uiterlijk... Hij heeft overigens ook een 1 Megapixel camera met flitser en je kan er MiniSD geheugenkaartjes instoppen, ik weet niet, maar ik kan me niks bedenken wat deze telefoon niet perfect maakt. Vind em persoonlijk nog mooier qua uiterlijk dan de Motorola Mpx-220 en de specs zijn zo goed als hetzelfde. Deze wil ik gewoon ECHT hebben!!

Ik weet niet of iemand er van op de hoogte is, maar wanneer komt deze nu precies uit in NL? Ik kan alleen vinden dat dat in het 3e kwartaal is. En komt hij miss ergens anders iets eerder uit, in korea bijvoorbeeld, wil wel eens wat meer details lezen, en misschien wat ervaringen...

Het leven is een ziekte... iedereen gaat eraan dood.

Verwijderd

hoe kan het dat www.gsmtrack.nl wel al de E800 heeft, en nog geen andere Nederlandse internetshop. De samsung E800 staat zelfs niet eens in de pricewatch. :?

Verwijderd

omdat gsmtrack de beste en snelste internet shop is die er op internet bestaat :9 (goeie leverancier denk ik ;) )

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld via GSMtrack en hoop hem snel binnen tekrijgen.

Trouwens waarom GSMtrack zo snel is weet ik niet, maar ik heb gehoord van andere telecomzaken dat zij wachten totdat de 2de software update eris en dan pas in de winkels verkopen.

So be it. :?

Verwijderd

Is niks mis met de software hoor,ben nog geen foutje tegengekomen ;)

Verwijderd

wrm ze het doen snap ik ook niet, maarja laat ze maar hun gangetje gaan. Ik krijg tenminste morgen de mijne! :D

trouwens de e810 heeft een extra functie "videocapture" (kleine video's opnemen) en de e800 niet, zou het een mogelijkheid zijn om de firmware van de e810 op de e800 tezetten en zo die extra functie te krijgen??

ZOu wel relax zijn :D

Verwijderd

Op dit moment is dat niet mogenlijk,maar wie weet ooit :)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 22:00
Nog een mooi plaatje gevonden, ik ga 'm ook bestellen. Erg mooie gsm imo.

Afbeeldingslocatie: http://rapax.com/wap/produkten/samsung/E800/1.jpg

Verwijderd

Jaja heb hem ook in mijn bezit. Trouwens GSMtrack levert goede service vind ik. Keep on the good work _/-\o_ !!!

Tis echt een mooi mobieltje. Ik dacht dat ie al klein was, maar nu ik hem in het echt zie is ie echt klein. K vind hem beter dan mijn andere samsung (e700).

Ben ook op de CeBIT geweest en heb daar onderandere meer vette mobiels gezien van samsung en van andere (onbekende) merken.
Dat word nog wat later :D

Zet er binnen kort wel eens een paar foto's op die ik gemaakt heb op de CeBIT.

Cya...

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik hem ook binnen _/-\o_ _/-\o_

Voor de mensen die deze ook om gsmtrack hebben besteld.....het toestel komt uit de UK, dus ook de wap settings zijn van de netwerken uit de UK

Toestel belt uit naar een +44 nummer.
Je kan via bijv je eigen netwerk de wap settings aanvragen voor de E600

Werken perfect.

Voor diegene die een Nederlandse versie willen hebben.
Als het goed is liggen ze volgende week in de winkel

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Verwijderd

erwinversteeg schreef op 17 juli 2004 @ 17:13:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik hem ook binnen _/-\o_ _/-\o_

Voor de mensen die deze ook om gsmtrack hebben besteld.....het toestel komt uit de UK, dus ook de wap settings zijn van de netwerken uit de UK

Toestel belt uit naar een +44 nummer.
Je kan via bijv je eigen netwerk de wap settings aanvragen voor de E600

Werken perfect.

Voor diegene die een Nederlandse versie willen hebben.
Als het goed is liggen ze volgende week in de winkel
bij de TforTelecom en de Belcompany in Venlo hebben ze de E800 al. hij is nog een stukje duurder als de nokia 6230 en de samsung E700

Verwijderd

Ik wist dat het een import was uit de UK, maar zijn er nu wel verschillen in NL versie en de UK versie? zoals firmware die toch een tikkeltje anders is? of iets anders?

Trouwens de wapinstellingen van e700 werken er ook op.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste