Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Door pechenga - Thursday 03 June 2004 12:53

jammer dat ze altijd zilver toestellen maken bij samsung, tenminste bijna altijd. ik denk dat een E800 in het zwart veel cooler was geweest.

Binnenkort een donkerblauwe (T-Mobile versie)
zie nieuwemobiel.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 00:06:
Ik wist dat het een import was uit de UK, maar zijn er nu wel verschillen in NL versie en de UK versie? zoals firmware die toch een tikkeltje anders is? of iets anders?

Trouwens de wapinstellingen van e700 werken er ook op.
Volgens mij zit er geen verschil in hoor,en ik gebruik idd ook de E700 instellingen ;)
Alleen een HI prepay doet het niet in mijne,wel in een nokia,en stop ik hem in mijne kan ik wel gebeld worden maar zelf niet bellen en niet in mijn contactlijsten :? vaag he,heb toevallig vanmiddag een kpn sim geprobeerd die doet het wel,die HI er weer in,niet toegestaan zegt ie dan als ik wil bellen :X Maakt nix uit hoor heb zelf toch T-mobile ;)

Verwijderd

@Talita, rechtsboven je post heb je een Edit knopje, hiermee kan je je post editen en zo voorkom je dus dubbelposts.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 01:47:
[...]

Volgens mij zit er geen verschil in hoor,en ik gebruik idd ook de E700 instellingen ;)
Alleen een HI prepay doet het niet in mijne,wel in een nokia,en stop ik hem in mijne kan ik wel gebeld worden maar zelf niet bellen en niet in mijn contactlijsten :? vaag he,heb toevallig vanmiddag een kpn sim geprobeerd die doet het wel,die HI er weer in,niet toegestaan zegt ie dan als ik wil bellen :X Maakt nix uit hoor heb zelf toch T-mobile ;)
Inderdaad ik heb nu met deze e800 een Hi abbonement, helaas werken de kaartjes ernog niet in volgens het bedrijf.

Niet competable ofzo? maar mijn T-mobile kaart doet het er wel in. Vreemd maarja. ben nu op mn nieuw Hi-simkaartje aan t wachten die er wel in zou moeten werken.

Ik vind de t-mobile versie niet zo mooi. Ik hou der niet van dat t logo er zo op zit. en de toetsen zijn niet zo mooi geplaatst als de e800.

Zijn der ook al datakabels tekoop voor deze gsm?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 14:56 ]

Verwijderd

Je kan wel gebeld worden hoor als je HI erin heb,maar dat is dan ook alles,vreemdgenoeg doet een KPN sim het wel.Lijkt mij dat het aan de simkaart ligt toch :?Hou me ff op de hoogte,hoe ze het willen gaan oplossen oke

Welke datakabel je nodig heb weet ik nog niet,ik doe alles via de MA-620 IRDA adapter _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 23:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 23:43:
Je kan wel gebeld worden hoor als je HI erin heb,maar dat is dan ook alles,vreemdgenoeg doet een KPN sim het wel.Lijkt mij dat het aan de simkaart ligt toch :?Hou me ff op de hoogte,hoe ze het willen gaan oplossen oke

Welke datakabel je nodig heb weet ik nog niet,ik doe alles via de MA-620 IRDA adapter _/-\o_
ja dat klopt dat heb ik ook. Ik heb een mail gestuurd naar hun en waarschijnlijk krijg ik morgen bericht. dat zet ik er wel op wat hun oplossing is!

ik denk ook dat ik irda pak is stukken handiger + multi functioneel :)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 22:00
Wat is er gebeurd met gsmtrack?! :X

De site is weg???

http://www.gsmtrack.nl/

Vreemd, gisteren en vanmorgen werkte het nog. Andere sites werken allemaal :?

[ Voor 34% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 20-07-2004 13:27 ]

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 20 juli 2004 @ 13:25:
Wat is er gebeurd met gsmtrack?! :X

De site is weg???

http://www.gsmtrack.nl/
Nee hoor, jouw IE is weg ;)

Verwijderd

Verwijderd

Ik heb nu de E700 en het lastige daar aan is dat je een knop moet indrukken om te kunnen zien of er een bericht of gemiste oproep is.
Is dat bij de E800 ook het geval?

Verwijderd

Hey,

Ik zag ook dat de E800 uit is. Nog een verschil tussen de E800 en de E810 is geloof ik dat je bij de E800 photocall hebt. Dan kun je instellen dat je een foto ziet van iemand als die persoon belt en dat zit er bij de E810 geloof ik niet op.

Maar ff wat anders...

Ik ben ijverig op zoek gegaan waar op het internet ik mijn T-Mobile 300 abonnement het beste voor 2 jaar kan verlengen om dit toestel zo goedkoop mogelijk te krijgen. Nou laat dat goedkoop er maar vanaf, want op de minst dure site (gsmtrack) moest ik maar liefst 73 euro bijbetalen.

Sterker nog, ik weet niet precies waar het aan ligt maar ook de D410 van Samsung is ineens overal 50 to 75 euro duurder in vergelijk met een paar weken geleden... :-(

Heeft iemand daarom een tip voor mij wanneer ik het toestel het beste kan kopen of een goedkopere site waar ik de Samsung E800 kan krijgen. Verschillen de prijzen bijvoorbeeld ook per week?

Groeten,

Chand

P.S. Hoe kan ik instellen dat ik een mail krijg als er op deze topic gereageerd is?

Verwijderd

Maar ff wat anders...

Ik ben ijverig op zoek gegaan waar op het internet ik mijn T-Mobile 300 abonnement het beste voor 2 jaar kan verlengen om dit toestel zo goedkoop mogelijk te krijgen. Nou laat dat goedkoop er maar vanaf, want op de minst dure site (gsmtrack) moest ik maar liefst 73 euro bijbetalen.

Sterker nog, ik weet niet precies waar het aan ligt maar ook de D410 van Samsung is ineens overal 50 to 75 euro duurder in vergelijk met een paar weken geleden... :-(

Heeft iemand daarom een tip voor mij wanneer ik het toestel het beste kan kopen of een goedkopere site waar ik de Samsung E800 kan krijgen. Verschillen de prijzen bijvoorbeeld ook per week?

Groeten,

Chand

P.S. Hoe kan ik instellen dat ik een mail krijg als er op deze topic gereageerd is?
Volgens mij schreef je net in een ander door jouw geplaatste topic dat je begrepen had dat dit soort vragen niet de bedoeling is. 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 18:03 ]

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-11 18:30
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 17:55:
Hey,

Ik zag ook dat de E800 uit is. Nog een verschil tussen de E800 en de E810 is geloof ik dat je bij de E800 photocall hebt. Dan kun je instellen dat je een foto ziet van iemand als die persoon belt en dat zit er bij de E810 geloof ik niet op.

Maar ff wat anders...

Groeten,

Chand

Ik weet dat wij bij T-mobile wel de 810 aanbieden, als je intresse hebt in de 810 moet je me even mailen dan bel ik je hierover even op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:37:
Ik heb nu de E700 en het lastige daar aan is dat je een knop moet indrukken om te kunnen zien of er een bericht of gemiste oproep is.
Is dat bij de E800 ook het geval?
ja ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 18:01:
[...]

Volgens mij schreef je net in een ander door jouw geplaatste topic dat je begrepen had dat dit soort vragen niet de bedoeling is. 8)7
Huh? Nee toch? Het ging er toch alleen om dat ik het in een verkeerde topic gepost had? Omdat er al een E800 topic geopend was...

Nou sorry, dan snap ik er geen bal van. Maar nu is het dan duidelijk. ;)

Verwijderd

Procyon for life schreef op 20 juli 2004 @ 18:10:
[...]

Ik weet dat wij bij T-mobile wel de 810 aanbieden, als je intresse hebt in de 810 moet je me even mailen dan bel ik je hierover even op.
Hoi, ik snap blijkbaar nog niet al teveel van dit forum. Hoe kan ik dan mailen? Kzie nergens een button...

Chand

• procyon
Staat in mijn profiel, en deze vind je onder deze knop:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/profile.gif

Verwijderd

Heeft er iemand al gebruikersfeedback over de E800?

Chand

Verwijderd

bij wwww.nieuwemobiel.nl staan een paar gebruikers ervaringen ;)

• procyon
oeps, wij bieden de e820 aan en niet de e800 / e810.
Dus als iemand zijn tmobile abb wilt verlengen.., hij is gratis met een 2 jaar verlenging.

http://www.t-mobile.nl/pe.../phonedetailspostpaid.asp

[ Voor 22% gewijzigd door procyon op 22-07-2004 23:49 ]

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:28

Matjan

:D

Procyon for life schreef op 22 juli 2004 @ 23:48:
Dus als iemand zijn tmobile abb wilt verlengen.., hij is gratis met een 2 jaar verlenging.

Hey Wie heeft er een nummer of adres of mailadres van samsung?
Ik wil ff BLUETOOTH introduceren...

Misschien hebben ze er nog niet van gehoord??

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Verwijderd

Procyon for life schreef op 22 juli 2004 @ 23:48:

vanaf welk tarief is hij gratis? 150 / 225 / 300??

• X-t-r-e-m-e
m.b.t. E800

Orange levert hem ook al, ook in combinatie met verlenging abbo. Je kan 3 maanden van tevoren voor je huidige contract afloopt verlengen.
Ik heb m'n abbo verlengd met 1 jaar free € 40,-.
Toestel heeft me 64,95 euries gekost. Bevalt prima btw. Alleen krijg ik geen oproepmelodie ingesteld, heel vreemd. Kan van alles selecteren en kiezen, maar er veranderd nada :? Verder erg klein toestel, mooi groot duidelijk scherm, en eindelijk gaat m'n alarm cq wekker ook af als het toestel uit staat (Bij m'n T100 was dat niet het geval). Als de batterij bijna leeg is, gaat het display automatisch minder fel schijnen.

[ Voor 6% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 23-07-2004 18:33 ]

Verwijderd

is het menu ook anders dan van de gewone Samsung e800?
En is hij te flashen naar een andere versie (E800/E810) of een Aziatische versie.
In de Aziatische versie heb ik zelf wel intresse mocht dit door een flash mogelijk zijn

Verwijderd

Mijn Sim kaartje werkt nog steeds niet, heb er al 3 verschillende kpn kaartjes erin gehad alle 3 doen ze het niet. Maar een (heel) oud Hi sim kaartje doet het er wel in!

Echt super wazig..... maar ik hoop dat er wel een oplossing voor is en snel komt.

ik vind de ssoftware van de Samsung d410 er ook goed uitzien. hadden ze er eigenlijk er maar opgezet op de e800.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07
Even crossposten hoor ;)

Ik zit te twijfelen tussen de E710 (die ik persoonlijk mooier vind), en de E800.. is er iemand die deze telefoons heeft gehad die mij daarin kan adviseren?

Verwijderd

Nog een ding. hebben jullie ook al een beetje speling tussen de twee stukken (toetsenbord en scherm) als ik op en neer beweeg met het ding hoor ik een tikje. en kan die twee stukjes licht bewegen. Is dat bij elke gsm zo of alleen bij mij?

trouwens het probleem is nog steeds niet opgelost met het SIMkaartje :?

Verwijderd

Ik heb geen speling hoor,ff gechekt
Nog steeds dat sim probleem,vreemd hoor
Gelukkig heb ik die als reserve en gebruik hem dus haast nooit,maar raar dat ie niet werkt in de E800,kan niet anders dan aan de sim liggen lijkt mij

Verwijderd

Phantom schreef op 24 juli 2004 @ 07:38:
Even crossposten hoor ;)

Ik zit te twijfelen tussen de E710 (die ik persoonlijk mooier vind), en de E800.. is er iemand die deze telefoons heeft gehad die mij daarin kan adviseren?
Yep,heb de E710 ook gehad,enige voordeel vergleken met die en de E800 vond ik persoonlijk het ledje,als je sms heb gehad blijft die wit knipperen,en ik heb nu geen videofunctie,maar verder zou ik zeggen als je de e710 mooier vind moet je die nemen,het menu is bijna hetzelfde alleen het geheugen niet;)9 mb in de E710 tegen 22 MB in de E800
en natuurlijk 64 tonige beltonen en de E710 40
vergelijk ze anders ff allebei op www.nieuwemobiel.nl
veel sucses met je keuze ;)

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:39
Ik heb sinds gister de e800 maar heb een vraagje aan andere bezitters.
Tijdens het bellen hoor ik redelijk wat ruis, iets wat ik bij andere toestellen op het zelfde netwerk niet heb. Hebben jullie dit ook of is het iets exemplarisch?

• X-t-r-e-m-e
Jordan schreef op 25 juli 2004 @ 19:28:
Ik heb sinds gister de e800 maar heb een vraagje aan andere bezitters.
Tijdens het bellen hoor ik redelijk wat ruis, iets wat ik bij andere toestellen op het zelfde netwerk niet heb. Hebben jullie dit ook of is het iets exemplarisch?
Sorry, heb hier geen last van. Hoor wel van anderen mensen die mij bellen of andersom dat het lijkt of ik in een kerk sta :?

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Topicstarter
Volgens mij is de E820 die T-Mobile aanbied gewoon een E800 alleen dan met T-mobile logo en simlock. Hij is ook goedkoper (los) dan een E800
Of zie ik dat helemaal verkeerd?
www.gsmarena.com kent dit toestel in ieder geval niet :?

[ Voor 16% gewijzigd door bosaap22 op 28-07-2004 11:23 ]

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 15:56
Oké, ik had over dit topic heengekeken (ook de ctrl+f-functie vond 'm niet), en daarom een nieuw topic gemaakt. Toch zonde van het werk en volgens mij mist dit topic nog wat links en plaatjes uit m'n startpost, dus plaats ik dat even hier.

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/SGH/images/Image_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/SGH/images/Image_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/SGH/images/Open_Image_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/SGH/images/Open_Image_2.jpg

Specificaties
Wat kunnen we allemaal van dit telefoontje verwachten?

Grootte: 87 x 43 x 23.5 mm (met standaard batterij)
Gewicht: 86 g (ook met standaard batterij)
Scherm: TFT, 128 * 160 pixels, 65.536 kleuren.
Band: GSM900 / DCS1800
Technologie: GPRS Class 10
Browser: WAP 2.0
VM(Game & App. D/L): Java
Batterijcapaciteit: 3.5-4.5 uur bellend, 150-220 uur stand-by
Messaging: SMS, EMS, MMS
Ring tone: 64 Poly
Connectie met PC: EasyStudio 1.0.0.1
Camera: VGA/COMS, met flits.
Kabel: RS232
Verkrijgbaar in de kleuren Ice Silver, Queen Blue en Rose Pink

Bron (deels vrij vertaald)

Informatie
Als gezegd is er nog weinig informatie over de E800 te vinden. Zelfs op de site van Samsung Nederland bestaat het telefoontje nog niet. Op de onderstaande sites staat meer informatie.

Telefoon-info
- Samsung
- Uitgebreide review

Waar te koop?
- Actie in Spits
- Overzichtje aanbieders (beperkt)

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
(alternatieve startpost)
Thanxx!! Is inderdaad beter dan wat ik er van had gemaakt :)

Verwijderd

Wat voor accesoires worden out of the box erbij geleverd?!?!

• X-t-r-e-m-e
Oplaadsnoer, koptelefoon, en een draagriempje.

Mmmm...als je de E800 bij Orange koopt, heb ik gedaan middels contractverlenging, heb je hetzelfde menu alleen met andere iconen in orange kleuren. Hier baal ik ontzettend van, erg lelijk. Liever het originele menu van Samsung. Ik zal eens gaan zoeken of ik hem kan flashen, bij de T100 werkte dat ook goed. Nu zit ik met die lelijke oranje iconen opgescheept.

Weet iemand of je de pictogrammen op het display uit kan schakelen ja of nee, nu staan ze als het ware op je bureaublad onderaan.

• X-t-r-e-m-e
oeps, mezelf geqoute sry

message deleted

[ Voor 95% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 29-07-2004 11:24 ]

Verwijderd

Is het ook mogelijk de E820 te flashen naar een "normale" versie?
Ik heb hem inmiddels besteld bij T-mobile kreeg hem gratis bij mijn verlenging..

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op 29 juli 2004 @ 11:23:
Oplaadsnoer, koptelefoon, en een draagriempje.

Mmmm...als je de E800 bij Orange koopt, heb ik gedaan middels contractverlenging, heb je hetzelfde menu alleen met andere iconen in orange kleuren. Hier baal ik ontzettend van, erg lelijk. Liever het originele menu van Samsung. Ik zal eens gaan zoeken of ik hem kan flashen, bij de T100 werkte dat ook goed. Nu zit ik met die lelijke oranje iconen opgescheept.

Weet iemand of je de pictogrammen op het display uit kan schakelen ja of nee, nu staan ze als het ware op je bureaublad onderaan.
Kun je die kleurenschema's niet gewoon instellen?
Nokia heeft dat wel... In ieder geval de 7210, 6610 en 6230 ondersteunen verschillende kleurenschema's, zodat je de menu's de kleur naar jouw smaak kunt instellen.... Handig :)

• X-t-r-e-m-e
bosaap22 schreef op 29 juli 2004 @ 13:10:
[...]

Kun je die kleurenschema's niet gewoon instellen?
Nokia heeft dat wel... In ieder geval de 7210, 6610 en 6230 ondersteunen verschillende kleurenschema's, zodat je de menu's de kleur naar jouw smaak kunt instellen.... Handig :)
Je hebt inderdaad verschillende kleuren menu's. Maar die pictogrammen in het venster van het menu zelf blijven ongeacht de instellingen knal oranje. :(

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op 29 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Je hebt inderdaad verschillende kleuren menu's. Maar die pictogrammen in het venster van het menu zelf blijven ongeacht de instellingen knal oranje. :(
Tja.... dan wordt het inderdaad gewoon flashen denk ik :)

Verwijderd

Is de datakabel geleverd bij de S300, te gebruiken op de E800 ?!

Verwijderd

ik heb dus ook de e800 gehaald, leuke phone en overzichtelijk menu,
echter je kan dus instellen hoe lang display licht aan blijft en dat werkt
prima na het aantal seconden gaat dat uit, echter een paar seconden later
wordt het hele scherm zwart. Telefoon blijft wel aan, als je gebeld wordt
licht het scherm weer op.
Hoort dit of niet, en als het hoort waar is dit in te stellen? Ik wil gewoon mijn
wallpaper blijven zien en niet met een heel zwart scherm rondlopen

• X-t-r-e-m-e
Hoort zo hoor, is bij mij ook. Anders is je batterij dezelfde avond nog leeg met een tft 128x160 pixel schermpje.

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weet iemand waar ik themes en games kan downloaden (niet via wap) voor de E800? Ik heb google geprobeerd, dit forum afgestruind maar zonder resultaat.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de EasyStudio aan de praat krijg in combinatie met infrarood.
Mijn laptop ziet wel dat er een telefoon aan hangt, maar EasyStudio ziet hem niet(ja ik heb het programma al ingesteld dat hij iRDA moet gebruiken).
Heeft iemand een oplossing? Er moeten toch mensen zijn die wel hun foto's er vanaf krijgen :)

Groets!

[edit]
Las op de site van Samsung dat er 11 augustus een nieuwe versie van EasyStudio uit komt. Hoop dat dan beter/wel werkt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 13:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 17:47:
Mijn Sim kaartje werkt nog steeds niet, heb er al 3 verschillende kpn kaartjes erin gehad alle 3 doen ze het niet. Maar een (heel) oud Hi sim kaartje doet het er wel in!

Echt super wazig..... maar ik hoop dat er wel een oplossing voor is en snel komt.

ik vind de ssoftware van de Samsung d410 er ook goed uitzien. hadden ze er eigenlijk er maar opgezet op de e800.
Ik heb dus precies hetzelfde

Ik had Samsung E800 besteld bij GSMtrack.nl

Kreeg ik um binnen. KPN vol bereik, wil ik bellen, geen toegang... :(
Gebeld, ja we sturen nieuwe SIM, dag later binnen...doet het weer niet.... ;(

GSM retour gestuurd, maar kreeg nu mailtje dat ze wisten welke SIMs het wel deden en welke niet.

Dus krijg ik um morgen weer terug als het goed is....eindelijk :)

• intruder1400
  • Niet online
intruder1400 schreef op 02 augustus 2004 @ 15:59:
Weet iemand waar ik themes en games kan downloaden (niet via wap) voor de E800? Ik heb google geprobeerd, dit forum afgestruind maar zonder resultaat.
Niemand?

Verwijderd

Het toestel is ZO nieuwe dat er nog praktisch niks voor te krijgen is... nog even geduld helaas..

• X-t-r-e-m-e
www.zedge.no

Hier kun je plaatjes uploaden naar je prive wap pagina. Keuze genoeg voor de E800. Helaas moet je ze wel met wap (GPRS of wappen) binnen halen op je GSM. Maar je kunt dus wel eerst op je gemak alle voor jou leuke afbeeldingen en animaties uploaden naar je wappagina.

AFGEZIEN VAN DE KOSTEN VOOR BELLEN EN GPRS IS DEZE SITE GRATIS,
DUS GEEN EXTRA KOSTEN VOOR WALLPAPERS ETC.

[ Voor 20% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 04-08-2004 20:16 ]

Verwijderd

Je kunt van alles downloaden op de samsung funclub. Ik geloof dat dat wap.samsung.com is.

Daarnaast is het inderdaad de bedoeling dat je schermpje zwart wordt, want anders zijn je batterijen binnen een paar uur leeg.

Dan over die speling. Als ik mijn E800 open heb dan heb ik ook een beetje 'speling' op de 2 delen. Je kunt ze een klein beetje bewegen. Best even wennen en zelfs een beetje vervelend, maar ik denk dat het onvermijdelijk is met zo'n schuifmechanisme. Heeft iemand anders ook deze ervaring (op mij en de degene van de eerdere post na)? Wil ik eigenlijk best graag weten!

Chand

Verwijderd

Wat is meer positiever aan de E800 dan de E600 (welke ik nu heb)

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Alleen de looks zijn al veel aantrekkelijker.... _/-\o_ E600 is typisch standaard Samsung...
Kheb ook het idee dat het scherm van de E800 groter is dan die van de E600. (Kan iemand dat bevestigen?)
Verder zullen er nog wat kleine verschillen zijn, maar qua software komen ze aardig overeen.
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 00:17:

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 12:54
de e600 heeft 128x128 en de e800 128x160 dus die van de e800 heeft ieder geval een grotere resolutie
bosaap22 schreef op 07 augustus 2004 @ 13:43:
Alleen de looks zijn al veel aantrekkelijker.... _/-\o_ E600 is typisch standaard Samsung...
Kheb ook het idee dat het scherm van de E800 groter is dan die van de E600. (Kan iemand dat bevestigen?)
Verder zullen er nog wat kleine verschillen zijn, maar qua software komen ze aardig overeen.

[...]

Verwijderd

Weet iemand misschien waar je een datakabel voor de samsung e800 vandaan kunt halen. Ik heb em alleen bij T for Telecom gezien voor 40 euro. Is er ergens een goedkopere? Ook voor de e600 zoek ik er een.

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik heb met samsung gebeld , volgens hun zou de datakabel

van de V200 type = Pcb093lbe ook de E8xx en de P510 werken
ik krijg hem zelf helaas niet aan de praat

het andere type dat de beste man noemde aan de lijn was iets met Pcb133lbe of zodat zou de zelfde moeten zijn als de onder andere de E7xx

die is te koop orgineel bij belcompany voor iets van 25 euro !

iemand nog tips , hoe deze kabel wel aan de praat te krijgen zijn welkom
misschien de nieuws software die 11-8-2004 verwacht wordt vannuit samsung !

Verwijderd

Is er misschien iemand die dit zeker weet welke type kabels met de e600 en e800 werken. Of is het misschien verstandig om infrarood te kopen. Beide telefoons ondersteunen dit en anders moet ik 2 kabels kopen. maar kan je met infrarood ook beltonen en achtergronden veranderen. En foto's uploaden naar je pc?

Verwijderd

Ik heb de datakabel: PCB133LBE
Deze is hetzelfde als voor de E700 en werkt perfect.
Is onder andere verkrijgbaar bij BelCompany en Mediamarkt voor om en nabij de 3 tientjes.

Verwijderd

op welke telefoon werkt ie perfect?
en ik wilde eigenlijk zo'n usb kabel kopen want die zijn maar 20 euro. iemand enig idee welke er op de e800 en e600 passen, en infrarood is dat ee optie? zodat ik maar 1 ding hoef te kope?

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:46:
op welke telefoon werkt ie perfect?
Check de titel van dit topic 8)7

Verwijderd

dus de datakabels voor de e700 werken op de e800
en de datakabels voor de s300 werken op de e600

Maar is infrarood niet een betere optie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:59:
dus de datakabels voor de e700 werken op de e800
en de datakabels voor de s300 werken op de e600

Maar is infrarood niet een betere optie?
Klopt helemaal wat betreft de kabels.

Als al infrarood hebt wel, kun je je 30euro besparen.
Heb je geen infrarood, dan kun je beter de kabel kopen, dat is een stuk goedkoper dan een infraroodontvanger voor je pc.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 18:00 ]

Verwijderd

ik zag op prijsstunter.nl zo'n infrarood ding voor 23 euro als dat ook werkt is dat dus goedkoper voor de 2 telefoons....

Verwijderd

Heb je inderdaad gelijk in :)

Die dingen waren altijd zo gruwelijk duur, terwijl je er eigenlijk zo weinig mee kon..

• intruder1400
  • Niet online
Ben benieuwd of er net als bij de sony ericsson k700i van die leuke theme's op de e800 te zetten zijn. Ik hoor mensen alleen maar over plaatjes en wallpapers.

Verwijderd

Ff een vraagje voor de mensen die iets meer verstand dan mij hebben :P

Ik heb sinds kort ook een E800 (via KPN), maar krijg de mms niet aan de praat.

Heb alle gegevens van de KPN-site al over genomen, GPRS al geactiveerd, maar elke keer als ik nu een foto probeer te versturen geeft mijn telefoon de melding "Netwerk niet beschikbaar"

Iemand enig idee wat er loos is??!

Thanx in advance..

*edit* Ow jah, weet iemand misschien ook hoe je die achterlijke geluidjes uitzet na het versturen van een sms, of het beeindigen van je WAP-verbinding?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 18:41 ]

Verwijderd

Het niet kunnen installeren van MMS van Hi (KPN) had ik ook met mijn SE T610, wat ik ook probeerde niks lukte.

Helpdesk gebeld hielp ook niet.

Toen heb ik al mijn WAP en GPRS profielen (bijv daclogo, mobelle, KPN GPRS, etc) verwijderd en nogmaals de settings laten verzenden via de HI website en toen werkte het.

Dus wie weet is dit ook het geval bij de E800!!!

Succes

Verwijderd

Ik overweeg serieus om de E800 te kopen, in de specificatie lees ik dat je kan synchroniseren dmv USB, betekent dit dat je dmv een gewone USB kabel ook de foto's ed naar/van je PC kan zenden, of heb je hier toch een datakabel voor nodig?

Verwijderd

Je hebt idd een seriele of USB datacable nodig... helaas

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Kwas er al vroeg bij met het starten van dit topic... Vind de gsm alleen nog behoorlijk prijzig op het moment. Hij ligt ook pas een kleine 2 weekjes in de winkel, dus dan krijg je dat. Betaal nu nog behoorlijk wat bij mij met verlenging van een 1 jarig T-mobile 300 abo. (€175 bijbetalen)
Wacht denk ik nog een maandje....

Zal dat veel schelen? Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?

Kweet dat mijn oude 7210 in een maand tijd (was toen ook een van de eerste die 'm had) met bijna €100,- in prijs was gedaald... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door bosaap22 op 12-08-2004 23:15 ]

Verwijderd

Hij is bij ons vandaag in prijs verlaagd .. van 499,99 naar 479,99

Nog niet echt denderend, maar het begin is er dus ;)

Verwijderd

427 euro bij www.gsmtrack.nl _/-\o_

Verwijderd

Voor de mensen met een Media Markt en een Orange Shop in de buurt:

Bij de Orange Shop kost hij los €425,- Echter, ik had hierboven al gelezen dat hij bij de Orange Shop hele irritante logo's heeft. Maarr..... bij de Media Markt hebben ze laagste prijs garantie en dus heb ik de E800 bij de Media Markt kunnen kopen voor €424,- 8)

Verwijderd

Op de site www.telefoonkopen.nl (stiekem onderdeel van Belcompany) is de E800 nu gratis bij 1 jaar Orange Free € 30.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 16:22:
Het niet kunnen installeren van MMS van Hi (KPN) had ik ook met mijn SE T610, wat ik ook probeerde niks lukte.

Helpdesk gebeld hielp ook niet.

Toen heb ik al mijn WAP en GPRS profielen (bijv daclogo, mobelle, KPN GPRS, etc) verwijderd en nogmaals de settings laten verzenden via de HI website en toen werkte het.

Dus wie weet is dit ook het geval bij de E800!!!

Succes
Das dus juist het probleem, de E800 gegevens zijn nog niet te verzenden via de Hi of KPN site :( Dus heb alles handmatig ingevoerd, maar jah, dat werkt dus blijkbaar niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 20:28:
Op de site www.telefoonkopen.nl (stiekem onderdeel van Belcompany) is de E800 nu gratis bij 1 jaar Orange Free € 30.
is niet van belcompany naar mijn weten hoor :|

Verwijderd

Hallo,

Net besloten dat ik deze telefoon ook wil kopen, maar ik ben nog aan het twijfelen over de prijs. In combinatie met het abo wat ik wil (T-mobile 225 1jr) is ie bij Belcompany 240 euro, maar bij gsmstunter.nl betaal ik slechts 181. Is het aan of af te raden om een telefoon on-line te bestellen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 00:29:
is niet van belcompany naar mijn weten hoor :|
Domeinnaam: telefoonkopen.nl
Status: actief

Registrant: Belcompany
Wageningselaan 2
3903 LA VEENENDAAL
Netherlands

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 12:24 ]

• X-t-r-e-m-e
Ik heb nu een datakabel (usb), moer hoe lees ik in godsnaam de gegevens van m'n gsm uit in easy studio pims&file manager. Ik heb 3 com poorten, 2 normaal 1 usb, maar krijg m'n gsm niet geconnect???

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik de T9-optie automatisch uit kan zetten? Ik vind het namelijk nogal irritant dat ik bij ieder smsje dit opnieuw moet doen! Ik denk persoonlijk dat er geen optie is voor het uitzetten hiervan omdat de meeste mensen het juist makkelijk vinden maar daar hoor ik niet bij.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:10:
Heeft iemand enig idee hoe ik de T9-optie automatisch uit kan zetten? Ik vind het namelijk nogal irritant dat ik bij ieder smsje dit opnieuw moet doen! Ik denk persoonlijk dat er geen optie is voor het uitzetten hiervan omdat de meeste mensen het juist makkelijk vinden maar daar hoor ik niet bij.
Lijkt me dat die optie er wel opzit hoor! Ik heb zelf deze gsm (nog) niet, maar het lijkt me sterk als je 'm niet uit kan zetten. Heb al heel wat gsm's gehad (ook Samsung) en die optie zat er bij allemaal op. Check anders ff de handleiding :)

Verwijderd

Je kan hem niet uitzetten je zal hem zelf steeds op ABC stand moeten zetten voor je wil smssen

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 08:37
btw primafoon 2 jaar abbo Hi 25 is ie 0 euro en bij Hi 20, 19 euro.

Verwijderd

Heeft de samsung e800 niet zoiets irritants als de tijdscreensaver op een sony ericsson t630. Wat een k..telefoon is dat zeg. Je kunt nog geen eens zien of je mailtje hebt ontvangen of dat je door iemand bent gebeld zonder eerst op een knop op je telefoon te hebben gedrukt.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Blijepeen schreef op 15 augustus 2004 @ 23:40:
btw primafoon 2 jaar abbo Hi 25 is ie 0 euro en bij Hi 20, 19 euro.
Nooit 2 jaar nemen.... Betaal je zoveel meer! This alleen jammer dat veel mensen dat niet inzien.. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 00:17:
Foto's zijn mooier,beeld is groter daardoor lijkt het scherper en helderder,formaat is bijna hetzelfde.Handsfreefunctie

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 00:47:
Heeft de samsung e800 niet zoiets irritants als de tijdscreensaver op een sony ericsson t630. Wat een k..telefoon is dat zeg. Je kunt nog geen eens zien of je mailtje hebt ontvangen of dat je door iemand bent gebeld zonder eerst op een knop op je telefoon te hebben gedrukt.
Ja zit een tijdscreensaver op,maar kan je gewoon uitzetten ;)

• X-t-r-e-m-e
Ik heb nog geen tijdscreensaver gevonden hoor?!
Maar goed, twee vragen.
Heeft iemand al een werkende datakabel?
Waarom kan ik geen beltoon instellen en staat hij op random of zo, ik krijg in ieder geval elke keer een andere beltoon?!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30
hmmm, moeilijke zaak: heb nu n nokia 6600. Kan bij verlenging kiezen voor n E800 of cash-back (en dus mn 6600 houden) Wat zijn (grote) voordelen voor de E800 t.o.v. de 6600? Of heeft de 6600 meer voordelen?

Verwijderd

Kan iemand mij helpen aan software om usb naar com te zetten. Heb een E800 met usb datakabel (van de E700) maar de proggies werken alleen met compoorten.

alvast bedankt

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. Of je de telefoon nu aan of uit hebt staan het maakt niets uit.

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 14 augustus 2004 @ 12:55:
Ik heb nu een datakabel (usb), moer hoe lees ik in godsnaam de gegevens van m'n gsm uit in easy studio pims&file manager. Ik heb 3 com poorten, 2 normaal 1 usb, maar krijg m'n gsm niet geconnect???
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb de dealer gebeld en de helpdesk van samsung, maar niemand heeft een oplossing. Wij zijn er mee bezig.....

• X-t-r-e-m-e
Hmm, ik heb dus de USB data cable, met drivers van PRolific. M'n PC maakt een virtuele com poort aan naast de 2 com poorten die op het mobo zitten. Nu heb ik dus extra een USB-to-Serial bridge. Gisteren internet zitten afstruinen en er zijn ontzettend veel mensen met dezelfde problemen aangaande deze USB data kabels. Heb nog een oudere versie van Pims & File manager kunnen vinden, deze deed iets meer maar niet veel meer. Ik denk of weet het eigenlijk zeker dat het aan de software van samsung ligt. Bij nokia hoor ik nooit problemen over usb datacables, dus .... .... ....

Verwijderd

Ik heb net twee dagen de E800 en ik vind hem geweldig!
Ik heb alleen een probleempje.
Zodra ik gebeld wordt door iemand die zijn nummer niet meestuurt, krijg ik de melding "geheim" (logisch) maar ook een echt verschrikkelijke beltoon van miauwende katten :'( .
Terwijl ik mijn beltoon voor inkomende oproepen daar dus niet op ingesteld heb.
En als ik gebeld wordt door iemand die wel zijn nummer meestuurt krijg ik wel gewoon de beltoon die ik bij inkomende oproepen geselecteerd heb.
Ik heb de boekjes die erbij horen nou al tien keer doorgelezen maar ik kan niet vinden hoe ik dit kan veranderen.
Ik hoop dat iemand me hier snel vanaf kan helpen, want heeft iedereen dit, of is het een foutje in mn telefoon?
En hoe kan ik dit veranderen, want als nu mn telefoon gaat schaam ik me gek :o ...lol

Verwijderd

hoe kan je internete over gprs dus niet over wap dat ie in gaat bellen. ik heb kpn hi

Verwijderd

Hallo, ik heb vandaag ook de e800 gekregen. Kan iemand mij vertellen hoe/of ik de foto's die ik maak op mijn computer kan krijgen? Is dit alleen mogelijk door een foto te mmsen? Kan je mmsen naar een emailadres? Dit wil me namelijk nog niet echt lukken. Alvast bedankt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 15:54:
Ik heb net twee dagen de E800 en ik vind hem geweldig!
Ik heb alleen een probleempje.
Zodra ik gebeld wordt door iemand die zijn nummer niet meestuurt, krijg ik de melding "geheim" (logisch) maar ook een echt verschrikkelijke beltoon van miauwende katten :'( .
Ik hoop dat iemand me hier snel vanaf kan helpen, want heeft iedereen dit, of is het een foutje in mn telefoon?
En hoe kan ik dit veranderen, want als nu mn telefoon gaat schaam ik me gek :o ...lol
Je moet bij instellingen ff de geluidsinstellingen resetten. Ik denk dat je eerst ingestelde ringtone in zijn geheugen blijft ofzo..(foutje? 8)7 ) Ik had hetzelfde probleem met een andere ringtone...
Succes!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:57:
Hallo, ik heb vandaag ook de e800 gekregen. Kan iemand mij vertellen hoe/of ik de foto's die ik maak op mijn computer kan krijgen? Is dit alleen mogelijk door een foto te mmsen? Kan je mmsen naar een emailadres? Dit wil me namelijk nog niet echt lukken. Alvast bedankt :)
datakabel- or ir-link met je pc en easystudio downloaden:
http://www.samsung.com/Su...800&filetype=SW&language=

en dan file transfer gebruiken

Verwijderd

weet iemand al het antwoord op mijn vraag?:

hoe kan je internete over gprs dus niet over wap dat ie in gaat bellen. ik heb kpn hi

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:59:
weet iemand al het antwoord op mijn vraag?:

Je zal je eerst bij je provider moeten aanmelden voor gprs, je betaalt dan per byte of misschien voor een vast bedrag van 6 euro of zo onbeperkt (orange).

Daarnaast moet je bij de netwerkinstellingen een ander profiel instellen. Dus eerst aanmelden voor gprs, dan gprs profiel instellen. (instellingen zoeken op internet of via provider)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste