Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Kun je niet van Samsung naar Samsung beltonen via infrarood verzenden?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Flaterik schreef op 21 augustus 2004 @ 19:29:
Kun je niet van Samsung naar Samsung beltonen via infrarood verzenden?
Nee. helaas niet. alleen via mms

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
www.telefoonkopen.nl is inderdaad van hun

maar maakt niet uit , die prijs is hetzelfde als in de winkels !

Orange 30 1 jr - E800 Gratis

[ Voor 14% gewijzigd door Ghostface op 22-08-2004 10:16 ]

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:23
Ik zit er ook over na te denken de E800 te kopen, alleen het is en blijft een Slide-phone. Is dit niet enorm schade gevoelig? Heeft iemand al ervaring met een kapot of niet optimaal werkend schuifmechanisme, bijvoorbeeld omdat er stof ofzo tussenkomt, of is deze telefoon gewoon oerdegelijk?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-11 10:19
Lijkt mij een prachtig toestel en ik ben dan ook van plan om 'm aan te schaffen. Een vraagje voor de mensen die 'm al in hun bezit hebben. Is het mogelijk om, met de flip gesloten, alle functies te bedienen ? Of moet voor sommige functies toch de flip geopend zijn ? (uiteraard geldt dit voor sms-en, maar dat lijkt mij nogal logisch :)) Bij voorbaat dank voor de reacties.

David.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 26-08-2004 20:22 ]

Verwijderd

dafmay schreef op 26 augustus 2004 @ 20:21:
Is het mogelijk om, met de flip gesloten, alle functies te bedienen ? Of moet voor sommige functies toch de flip geopend zijn ?
Yep, dat is idd. in te stellen 8)

• dafmay
  • Laatst online: 21-11 10:19
Yep, dat is idd. in te stellen

Hè, moet dat apart worden ingesteld ? Dus maw kun/moet je apart kiezen voor werking van telefoon met flip gesloten en met flip geopend ? Dat klinkt zeer vreemd/apart.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 22:00
Ik heb eindelijk m'n E800 icm met een usb-datacable en pims&file manager (onderdeel van easystudio) aan de praat gekregen. Alles werkt nu naar behoren.

Je kan wel overige onderdelen installeren van het gehele pakket van Easy Studio. De pims&file manager in de volledige versie van de samsung site werkt in ieder geval nog niet.

Download pims&file manager 1.0.0.1. http://downloadcenter.sam...359_PIMS_File_Manager.zip

Datacable icm usb-serial driver van Prolific versie 2.0.0.24 1-12-2003
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw.asp select a file catagory -> drivers for windows, dan zoeken naar wd_pl2303_v20011_v20024.zip

Driver handmatig installeren en verwijzen naar SERWPL.INF in je directory waar je usb driver staat.

[ Voor 15% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 27-08-2004 12:01 ]

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 14:05

bosaap22

Doing things I'm good at.

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op 27 augustus 2004 @ 11:56:
Ik heb eindelijk m'n E800 icm met een usb-datacable en pims&file manager (onderdeel van easystudio) aan de praat gekregen. Alles werkt nu naar behoren.

Je kan wel overige onderdelen installeren van het gehele pakket van Easy Studio. De pims&file manager in de volledige versie van de samsung site werkt in ieder geval nog niet.

Download pims&file manager 1.0.0.1. http://downloadcenter.sam...359_PIMS_File_Manager.zip

Datacable icm usb-serial driver van Prolific versie 2.0.0.24 1-12-2003
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw.asp select a file catagory -> drivers for windows, dan zoeken naar wd_pl2303_v20011_v20024.zip

Driver handmatig installeren en verwijzen naar SERWPL.INF in je directory waar je usb driver staat.
Thanxx!! Daar hebben we wat aan! _/-\o_

Welke datakabel had je precies gebruikt??

• X-t-r-e-m-e
Ik heb een usb datacable voor de E700 gebruikt. Er zat bij de kabel een cd van prolific (met drivers die dus niet werkte :X ). Verder zit er ook een knopje in of aan de kabel met een kastje. Deze kan je omzetten naar on of off :)

Mocht je een andere kabel hebben dan kan je ook hier eens ff kijken
http://www.mobileaction.com/

PS Ik had de com poort aangemaakt door de usb-serial bridge ook handmatig gewijzigd van com 3 naar com 4. Had ergens gelezen dat com 3 problemen gaf met easy studio :? Heb het niet geprobeerd met com 3. Nu werkt het allemaal dus...

Dat instellen kan met rechtse muisklik op my computer, properties, hardware, device manager, ports (com&lpt), properties, port settings, advanced (onderaan), com port number links onderaan wijzigen.

Verder moet je ook nog in pims&file manager -> file, setup, com port kiezen. Speed niet wijzigen (staat goed zo).

[ Voor 47% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 27-08-2004 12:34 ]

Verwijderd

dafmay schreef op 26 augustus 2004 @ 20:50:

Hè, moet dat apart worden ingesteld ? Dus maw kun/moet je apart kiezen voor werking van telefoon met flip gesloten en met flip geopend ? Dat klinkt zeer vreemd/apart.
nee, maar als je toestel dicht is, zijn je toetsen normaliter vergrendeld zodat je er niet per ongeluk op drukt ofzo...

Als ie dicht is en vergrendeld, kan je door eerst op de linker knop(ontgr) en dan op de rechter(ok) te drukken altijd de toetsen ontgrendelen en dan gewoon gebruiken alsof ie open is

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook de Samsung E800 :)

Kan ik via een PC plaatjes MMS'en naar mijn E800??

Ik heb namelijk nog geen datakabel of IR en wil graag een ander achtergrondje ;)

• X-t-r-e-m-e
alleen mogelijk via wap of grps. Meestal kosten aan verbonden. Wat gratis is is www.zedge.no ff een account aanmaken, kost niets, je krijgt dan een prive wap pagina. Link aanmaken in je gsm en met wap of gprs binnehalen. Geen kosten aan verbonden, buiten de normale belkosten voor wap en vaste kosten voor gprs.

Verwijderd

Stel, iemand belt me!

Heb hem natuurlijk ook gekocht, maar ik heb één minpuntje ontdekt, of ik heb gewoon niet goed gekeken waar de optie zit, maar ik zit in ieder geval met een klein probleempje!

Als iemand belt, kun je dan alleen een icoon nemen die al in de telefoon zat, óf een foto die je met de cam hebt gemaakt? Want ik heb bijv pics van vrienden op de computer, en DIE! wil ik juist zien als iemand belt, niet die lompe icoontjes die nu in de telefoon zitten, snapje? Is hier iets aan te doen..?

• X-t-r-e-m-e
Je foto's verkleinen tot 128x128 pixels, vervolgens downloaden naar gsm via datacable of infrarood. Of je kan met je gsm nieuwe foto's maken. Je telefoonboek van je sim kopieren naar je telefoonboek van je gsm. Nu kan je foto's koppelen aan nummers. Vervelende is dat je nu een dubbele entry hebt per naam. Telefoonboek van je gsm en van je sim.

Oplossing: alles kopieren naar telefoongeheugen gsm, dan sim volledig wissen.
Later kan je met easystudio alles weer terugzetten van gsm naar sim. Wel zonder foto's dan etc. Je kan wel weer een backup maken op je pc met al je foto's, ringtones, afbeeldingen etc.

[ Voor 8% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 27-08-2004 16:32 ]

Verwijderd

Oké thanks, maar wanneer ik bij een nummer een afbeelding wil kiezen, kan ik alleen uit de mapjes - foto's, album 1, en album 2 kiezen.. en als ik dat programma gebruik, kan ik de pics op de een of andere manier niet in die mapjes krijgen. Komt dit misschien omdat ik ze niet 128x128 heb gemaakt, of ben ik iets anders vergeten te doen.

• X-t-r-e-m-e
Je moet in dat programma, pims en filemanager van easystuido op het zesde icoontje van links klikken. Die met 2 pijltjes, 1 naar boven en 1 naar beneden. Je ziet dan een scherm met links boven de tekst my phone. Klik op + en je ziet je de mappen photos, images en sounds. Rest werkt simpel.

Verwijderd

Tot zover ben ik gekomen, maar hier even een screenshot!

www.bboyworld.nl/screenshot.jpg

Het 'upload' icoontje verschijnt niet, en ik kan de pic daarom niet naar 'my album' kopieeren wat betekent dat ik de geselecteerde foto nog steeds niet koppelen aan het nummer :'(

• X-t-r-e-m-e
heb je album1 of album2 geselecteerd?

Bij mij werkt het wel.

[ Voor 26% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 27-08-2004 19:46 ]

Verwijderd

Ik kan in beide albums geen foto's van mijn harde schijf zetten.. is dit normaal? Lukt het bij jou wel?

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:06
Ik heb nu de E800 2 dagen en hij bevalt me erg goed moet ik zeggen.

Maar weet iemand ook hoe je die melodieën die je via "EasyStudio Pims&File Manager" upload, weer kan verwijderen. Ik kom er maar niet achter.

LinkedIn - Collega worden?

• mauwz
  • Laatst online: 22-11 22:48
ik zit te twijfelen tussen de e800 of de SE k700i. Nu zat ik de telefoons uitgebreid te vergelijken en zat ik dat de samsung picture messaging heeft en de k700i niet. Betekent dit dat je met de k700i je foto's niet kan versturen? of is dit iets heel anders? En hoe zit het met de fotokwaliteit van de beide camera's?

Alvast bedankt _/-\o_
GraphXfreak

• X-t-r-e-m-e
Deleted

[ Voor 160% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 04-09-2004 13:03 ]

Verwijderd

Evilbee schreef op 28 augustus 2004 @ 17:58:
Maar weet iemand ook hoe je die melodieën die je via "EasyStudio Pims&File Manager" upload, weer kan verwijderen. Ik kom er maar niet achter.
via menu. funbox, mediabox, melodieën, melodieën, melodie kiezen, opties en dan wissen :O

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 28 augustus 2004 @ 21:45:
Kan iemand z'n firmware mailen aan mij. (nederlands orange *.cla en *.bin file) Don't ask :(

x.treme@zonnet.nl

Ik hoef geen methoden en software te weten, alleen bovengenoemde files. Als dat hier echt niet kan, delete message please en mijn excuses. (weet me anders ff geen raad)
Hier misschien te vinden??
http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html

Verwijderd

De sam sung e800 is echt een geweldige telefoon. Mooi en werkt prettig. Er zit alleen 1 ontzettend storend element aan de telfoon dat ik niet kan uitschakelen. Je kunt kiezen bij het naar beneden schuiven van de klep of je een bevestiging wilt krijgen om te kizen tussen toetsen blokkeren en toetsen niet blokkeren OF je kunt kiezen dat als je de klep naar beneden schuift dat hij direct de toetsen blokkeert.
MAAR dat wil ik allebei niet. Ik wil gewoon dat standaard de blokkering niet aan gaat of dat ik hoef te kiezen.
Ditzelfde gebeurt als je met de "terugknoppen"naar het basisscherm gaat.

Hoe kan ik dit uitzetten??

Bedankt

Verwijderd

Geen idee.. ik vind het juist lekker dat de blokkering aan gaat wanneer ik de klep dichtschuif. Bij mij is het 'klep dicht = niet gebruiken en in je zak stoppen' :) net als het beindigen van een gesprek, gewoon de klep dicht doen, zoooo prettig.

Top Telefoon

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Is ie al weer wat goedkoper aan het worden.....

Vind €171,- bijbetalen bij een verlenging van T-mobile 300 wel erg veel bij een nieuw 1 jarig abonnement.

offtopic:
Vind trouwens dat T-mobile op het moment helemaal niet meer zoveel korting geeft op een toestel. Zelfs bij verlenging betaal je nu grof meer dan bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Merk je ook aan de Cashback die je eventueel kunt krijgen als je geen gsm neemt, maar gewoon met een jaar verlengt. Die is in een jaar tijd ook met bijna €100,- gezakt. :X
Dat was een jaar geleden toch wel anders....
Toch blijf ik bij T-mobile: heb een hoop T-mobile extra credits en hoef niet te wachten tot 2 november voor het afsluiten van een nieuw abonnement.
Verder redelijk tevreden over de belomstandigheden. Prijzen zijn nu alleen niet meer zoals ze een jaar geleden waren... :'(

Verwijderd

Op internet lees ik op verschillende pagina's dat er ook een image-editor in moet zitten. Maar ik kan nergens deze editor in mn telefoon vinden. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Verwijderd

Ze bedoelen waarschijnlijk de image edit software die je erbij kunt downloaden als je naar samsung.com gaat.

Verwijderd

Dubbel...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 18:56 ]

Verwijderd

bosaap22 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:06:
offtopic:
Toch blijf ik bij T-mobile: heb een hoop T-mobile extra credits en hoef niet te wachten tot 2 november voor het afsluiten van een nieuw abonnement.
Verder redelijk tevreden over de belomstandigheden. Prijzen zijn nu alleen niet meer zoals ze een jaar geleden waren... :'(
offtopic:
Let er dan ook even op dat je na een verlenging van € 35 naar € 36,50 per maand gaat voor je 300 minuten.

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 17:25
Ik heb een irritant probleem. Mn vriendin heeft deze telefoon gekocht en als ik met IR plaatjes of ringtones overstuur (wat 100% lukt) dan kan ik ze niet meer terug vinden in de Samsung? Ze heeft kpn abo, kweet niet of dat uit maakt? Ik kan in het boekje en op google niets hierover vinden en ze staan ook niet bij de foto's of afbeeldingen of ringtones. Als ik een ringtone wil instellen zie ik hem ook niet. Nergens :'(

• X-t-r-e-m-e
Deleted

[ Voor 100% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 04-09-2004 13:00 ]

• eerdepeer
Weet niemand of deze E800 een download map heeft ofzo? :) Ik kan m iig nergens vinden....

• blaaat945
  • Laatst online: 22:07

blaaat945

..?

eerdepeer schreef op 31 augustus 2004 @ 12:55:
Weet niemand of deze E800 een download map heeft ofzo? :) Ik kan m iig nergens vinden....
Heeft de E800 in het hoofdmenu ook "amusement" staan? zoja, zou je daar even in moeten kijken... want met de S300 werd het daar ergens in gezet... in een sub-mapje

......

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 30 augustus 2004 @ 16:16:
M'n phone werkt weer, tip: mocht je gaan modden, gebruik GEEN USB kabel maar een seriele !!! De originele kabel van Samsung PCB133LBE voor de E700 werkt 100% ook voor de E800. (en ik heb geen Orange icons meer :) )
Blij dat ie het weer doet. ;)

• eerdepeer
Heeft de E800 in het hoofdmenu ook "amusement" staan? zoja, zou je daar even in moeten kijken... want met de S300 werd het daar ergens in gezet... in een sub-mapje
Hij heeft wel een fun box, maar daar staat ie niet in .. 8)7

Verwijderd

Kan ik je kabel
X-t-r-e-m-e schreef op 30 augustus 2004 @ 16:16:
M'n phone werkt weer, tip: mocht je gaan modden, gebruik GEEN USB kabel maar een seriele !!! De originele kabel van Samsung PCB133LBE voor de E700 werkt 100% ook voor de E800. (en ik heb geen Orange icons meer :) )
Zou je me de link van de software willen mailen,en heb je het met het proggie gedaan van die flash site?
Keb een buurman met een orange E800 en wil die ook voor hem gaan flashen.Kan ik je kabel niet even huren;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:22 ]

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-11 09:28

BitByter

Prutst dit forum

ikzelf heb de telefoon via infrarood aangesloten
alles werkte meteen :)

die software is wel buggy moet ik zeggen, als ik de software minimaliseer terwijl ik foto's download van m'n telefoon, download hij niet verder en zegt dat hij het bestand niet kan downloaden.

ik heb ook als het goed is gprs functionaliteit, maar ik heb nog niet echt gevonden hoe ik dat activeer of kan gebruiken, het enige wat ik wel kan is WAP

Verwijderd

help svp.
Ik heb sinds gisteren een E800 en wil hem via infrrood verbinden met mijn pc. De pc herkend netjes de telefoon en wil vervolgens software gaan installeren voor de nieuwe hardware die vervolgens niet gevonden kan worden.

k heb vanaf het internet easy studio gedownload en geinstalleerd, maar daar zitten zover ik kan zien geen drivers bij.

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Nog een 2e vraag. Hoe kan ik voorkomen dat de infraroodverbinding op de telefoon er na een halve minuut automatisch mee ophoudt? Ik heb de foon aan de stroom hangen dus daar ligt het niet aan.

NB: vandaag ook reactie gekregen van de supportafdeling van Samsung. Antwoord: Infrarood is hier niet voor bedoeld. Alleen bedoeld voor internet. Beetje flauw aangezien de software niet voor niets de Infrarood optie geeft lijkt mij.

alvast bedankt

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 23:48 ]

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:20:
[...]

Zou je me de link van de software willen mailen... ... ...
Ik wil je best mailen, maar waar naar toe?

• mauwz
bij mij werkt de infrarood compleet niet. Zou iemand kunnen vertellen wat ik fout doe?
-Ik schakel infrarood in
-Laptop geeft geen kick (acer travelmate 427LC)
-easy studio geinstalleerd
-easy studio herkent ook niets

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-10 15:17

Beamer

Return of the legend

Bij mij slaat de E800 de SMS berichten standaard op de SIM op ipv de telefoon, iemand enig idee waar ik deze default setting kan wijzigen?

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op 03 september 2004 @ 12:09:
[...]

Ik wil je best mailen, maar waar naar toe?
sammiefreak@quicknet.nl ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 18:30:
[...]

sammiefreak@quicknet.nl ;)
Niet verstandig om dat hier neer te zetten :X

Verwijderd

Is het iemand ook al gelukt om de 820 te flashen?
En kun je mij het flash progje/firmware ook mailen?

• X-t-r-e-m-e
Laten we maar ff stoppen met het gesprek m.b.t het bovenstaande, gezien dit hier eigenlijk niet besproken mag worden. Jammer als het topic door ons op slot gaat.

Verwijderd

Dank je X-t-r-e-m-e

..........kan ik ook iemand weer heel blij mee maken.

Verwijderd

[quote]bosaap22 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:06:
Is ie al weer wat goedkoper aan het worden.....

Vind €171,- bijbetalen bij een verlenging van T-mobile 300 wel erg veel bij een nieuw 1 jarig abonnement.
quote]

Ik heb een aanbieding van T-mobile ontvangen voor het verlengen van een relax 150 voor 1 jaar, dan gaat het toestel me 125euro kosten :9~.

T-mobile weet gewoon welke klanten ze willen behouden :*).

Verwijderd

Ook ik heb een probleem met mijn infrarood verbinding, halverwege het downloaden van een plaatje naar mijn laptop kapt ie er mee. Ook komt het voor dat mijn tel plots een reboot doet tijdens dit proces.

Heeft iemand al een idee hoe dit komt, en of er een oplossing voor is? Ik hoop dat het een foutje is in de Easyshare software, en dat ze snel met een nieuwe versie komen.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Ik heb een aanbieding van T-mobile ontvangen voor het verlengen van een relax 150 voor 1 jaar, dan gaat het toestel me 125euro kosten :9~.

T-mobile weet gewoon welke klanten ze willen behouden :*).
Hoe heb jij die aanbieding ontvangen? En wanneer loopt jouw abonnement precies af?
Dat wil ik ook wel :P

Weet je trouwens zeker dat het maar 1-jarig is?? Meestal proberen ze je een 2-jarig contract aan te smeren... en dan is €125,- ineens best veel nog.

Gaat het hier trouwens zeker weten om de E800 en niet de T-mobile versie (E820) ??

[ Voor 9% gewijzigd door bosaap22 op 06-09-2004 15:25 ]

• X-t-r-e-m-e
Er is in Korea ook een E808, net als toen je bij de T100 ook de T108 had. De E808 ondersteunt o.a. voicememo. Rest heb ik nog niet kunnen ontcijferen. (Koreaans)

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op 06 september 2004 @ 21:54:
Er is in Korea ook een E808, net als toen je bij de T100 ook de T108 had. De E808 ondersteunt o.a. voicememo. Rest heb ik nog niet kunnen ontcijferen. (Koreaans)
Zal wel geen NL menu voor zijn ;)

Verwijderd

ik heb sinds kort ook een samsung E800 je kunt er geen beltonen mee versturen via de sms alleen via mms maar wat kan je dan via de infarood verzenden en hoe moet je dit dan doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 20:58:
ik heb sinds kort ook een samsung E800 je kunt er geen beltonen mee versturen via de sms alleen via mms maar wat kan je dan via de infarood verzenden en hoe moet je dit dan doen?
Infrarood doet het het niet met Nokia en SonyEricsson, daar ben ik in ieder geval al uit....

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 16:44
Heeft de e800 oftewel de tmobile e820 nou wel of niet een flitser. En is deze als zaklamp te gebruiken?

IK behoor de e820 te krijgen na het verlengen van mijn e820 1,5e week geleden.
Maar ik heb hem nog steeds niet binnen :(

• X-t-r-e-m-e
Tis niet echt een flitser maar een ontzettend klein fel zaklampje. Als je een'(nacht)foto wilt maken heb je de optie hem aan of uit te zetten. Op deze manier kun je hem ook als zaklampje gebruiken. Dus aan of uit, automatisch bij foto's kan ook nog, is het te donker...vanzelf lampje aan.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Goed.... Meestal is het zo dat hoe langer je wacht, hoe goedkoper de telefoon wordt, niet? O-)

Niet dus! Via telecomvergelijker blijft dat ik nu bij verlenging van mijn T-mobile 300 abonnement voor één jaar ineens €191,- moet bijleggen i.p.v. de €174,- van 2 weken geleden! :(

Nu is het bijna voordeliger om je abonnement op te zeggen en een 2 jarig NIEUW abonnement te nemen. Snap er echt niks meer van. Dacht dat Providers hun klanten wilde behouden. Zorg dan in ieder geval voor een goede aanbieding die, lijkt mij, voordeliger is dan je abo op te zeggen en naar de concurrent te gaan! }:O

Belachelijk!

Verwijderd

bosaap22 schreef op 09 september 2004 @ 13:45:
Goed.... Meestal is het zo dat hoe langer je wacht, hoe goedkoper de telefoon wordt, niet? O-)

Niet dus! Via telecomvergelijker blijft dat ik nu bij verlenging van mijn T-mobile 300 abonnement voor één jaar ineens € 191,- moet bijleggen i.p.v. de € 174,- van 2 weken geleden! :(

Nu is het bijna voordeliger om je abonnement op te zeggen en een 2 jarig NIEUW abonnement te nemen. Snap er echt niks meer van. Dacht dat Providers hun klanten wilde behouden. Zorg dan in ieder geval voor een goede aanbieding die, lijkt mij, voordeliger is dan je abo op te zeggen en naar de concurrent te gaan! }:O

Belachelijk!
De korting die T-Mobile geeft is dus omlaag gegaan... En ze willen graag klanten behouden, maar dan wel voor 2 jaar. Je komt bijna nergens meer een schappelijke prijs tegen voor de vandaag de dag populaire toestellen.

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:54:
[...]

De korting die T-Mobile geeft is dus omlaag gegaan... En ze willen graag klanten behouden, maar dan wel voor 2 jaar. Je komt bijna nergens meer een schappelijke prijs tegen voor de vandaag de dag populaire toestellen.
Zelfs voor hetzelfde abonnement, maar dan voor twee jaar betaal je nog €150,- bij!
Zo graag willen ze die klanten niet behouden volgens mij }:O

Verwijderd

bosaap22 schreef op 09 september 2004 @ 20:03:
Zelfs voor hetzelfde abonnement, maar dan voor twee jaar betaal je nog €150,- bij! Zo graag willen ze die klanten niet behouden volgens mij }:O
Nou... Dan zijn ze inderdaad wel heel erg duur! Hup, weg daar!

Verwijderd

Hallo, k heb ff n vraagje......
Afgelopen las ik in de Metro, de ochtendkrant voor in trein en bus dat samsung eind deze maand met n nieuw model uitkomt......deze gsm heeft 1,5 gb opslag capaciteit en n zeer goede camera....

iemand meer info hierover????

Verwijderd

De site....let op....in pdf file (het is de woensdag editie van 7-9-2004)....

http://www.clubmetro.nl/c...01b3857413026ca449cf6de55

groeten ''bross''

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:54:
[...]

Bij Telfort kost de E800 met een-jarige verlenging met Telfort 500 (EUR 45/maand) 'slechts' 69 euro.

• Erwie_86
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05-2022
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 21:37:
Hallo, k heb ff n vraagje......
Afgelopen las ik in de Metro, de ochtendkrant voor in trein en bus dat samsung eind deze maand met n nieuw model uitkomt......deze gsm heeft 1,5 gb opslag capaciteit en n zeer goede camera....

iemand meer info hierover????
Kheb ff gekeken, en hier iz de telefoon die je bedoelt de "SGH-P730"
http://www.samsung.com/Pr...GH_P730.asp?page=Features

Persoonlijk vind ik hem niet mooi, ik hou het liever bij de E800 8)

Verwijderd

Uiterlijk valt me ook beetje tegen....
in ieder geval bedankt...

Verwijderd

Erwie_86 schreef op 09 september 2004 @ 23:13:
[...]

Kheb ff gekeken, en hier iz de telefoon die je bedoelt de "SGH-P730"
http://www.samsung.com/Pr...GH_P730.asp?page=Features
Uhmm dat is hem niet. die heeft geen 1.5 gb hd

• Carel
Zucht, T-Mobile is mijn aanvraag kwijt, heb het dus weeeeer moeten doen. Kan ik weer 10 dagen w8en op mijn e800 :(

Verwijderd

Heb um zelf gevonden.....het is de sph-v5400....
meer info:
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=38956

Verwijderd

Zo, ik heb mijn e800 nu zo een week in gebruik. Ik ben nog steeds erg enthousiast. :) :) Ik kreeg in eerste instantie geen verbinding met mijn e800 via infrarood en daarom maar een kabel aangeschaft via marktplaats. Deze ging vergezeld van vele plaatjes en ringtones. Was dus al met al een prima investering. Kreeg in eerste instante ook met de kabel geen verbinding, pas toen ik een oude versie van de software installeerde werkte de verbinding. Samsung nog gemaild, maar zij herkenden en kenden het probleem niet. Ik zit nu nog met het probleem dat ik niet alleen foto's wil kunnen koppelen aan een telefoonnummer die met de gsm zijn gemaakt, maar ook foto's die op mijn pc staan. Ik krijg echter telkens de boodschap dat het niet het juiste formaat is, terwijl ik toch echt een jpg van 128*128 probeer te uploaden naar een foto map. Uploaden naar de map afbeeldingen gaat trouwens prima. Alleen kan ik de afbeeldingen die daarin staan weer niet koppelen met een contactpersoon

Ik heb zo een beetje alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Iemand anders die dit al heeft weten te omzeilen? Ik zag nl dat er meerdere mensen waren die hier tegenaan waren gelopen.

Ik hoop dat iemand mij kan aangeven wat ik verkeerd doe.

greetz

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 17:27 ]

• X-t-r-e-m-e
Foto's zijn volgens mij 128x120 en niet zoals afbeeldingen 128x126

PS Afbeeldingen van 128x128 geven witte randen aan beide zijden van het scherm.

[ Voor 42% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 10-09-2004 18:00 ]

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30
Ik lees van sommige mensen dat ze last hebben met een kpn of hi simkaart. zou ik hier ook problemen mee krijgen als ik de e800 op de hi site bestel met een 15 euro abo??? En als ik dan zo'n foute heb, hoe moet ik hem terug sturen naar hi, of kan ik ook naar een andere telefoon winkel (belcompany of t-fortelecom) gaan??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:03:
Heb um zelf gevonden.....het is de sph-v5400....
meer info:
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=38956
Voor de mensen die niet weten hoe die eruit ziet:

http://k-tai.impress.co.j...mage/2004/09/07/sam05.jpg

Verwijderd

deding schreef op 10 september 2004 @ 18:11:
Ik lees van sommige mensen dat ze last hebben met een kpn of hi simkaart. zou ik hier ook problemen mee krijgen als ik de e800 op de hi site bestel met een 15 euro abo??? En als ik dan zo'n foute heb, hoe moet ik hem terug sturen naar hi, of kan ik ook naar een andere telefoon winkel (belcompany of t-fortelecom) gaan??
Hier vind je de oplossing voor problemen met HI of kpn simmetjes _/-\o_

http://www.telecomvergeli...396/forum/?thread_id=5833

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 20:34 ]

• brentnl
ok bedankt! en wat is jullie gemiddelde standby tijd, als je hem 's avonds (vanaf 22.30 tot 08.00 :Z ) uitzet?? En af en toe wat foto's maakt en gamed. :P

en dan nog 2 vragen :P Hoe lang duurt het opladen:? Want anders koop ik op ebay 2 accu's samen met een dubbele bureauoplader, voor 13 euro, inclusief verzendkosten _/-\o_ Hoeveel mb is er beschikbaar voor foto's en games/ringtones en smsjes???

[ Voor 153% gewijzigd door brentnl op 11-09-2004 14:42 ]

Verwijderd

Wat is nu het verschil tussen de e820 en de e800 is het het zelfde maar de ander is speciaal van t-mobile ik heb het hele topic door gelezen en het komt nog steeds niet duidelijk naar voren..

Ik kijk uit naar de reacties

• brentnl
Niemand???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:37:
Wat is nu het verschil tussen de e820 en de e800 is het het zelfde maar de ander is speciaal van t-mobile ik heb het hele topic door gelezen en het komt nog steeds niet duidelijk naar voren..

Ik kijk uit naar de reacties
Mij werd er bij Vivacom vertelt dat de E820 bestemd was voor t-mobile en met t-mobile software erop verder is alles identiek met de e800

Ow ja en die E820 heeft een lelijk kleurtje t.o.v. de E800

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 18:22 ]

• bosaap22

bosaap22

Topicstarter
Goed.... T-mobile eens opgebeld omdat mijn contract dus bijna afloopt. Prijzen van de E800 gaan alleen maar omhoog, dus misschien konden ze bij T-mobile me een leuke aanbieding doen.

Ze verkopen de E800 niet eens. :? Alleen de E820, dus met simlock en logo. Moest ik als ik mijn abonnement (300 min.) een jaar zou verlengen €125,- bijbetalen. Bij 2 jaar is ie kostenloos.

Baal weer 'ns als een stekker. Wil toch echt liever de E800!

Is het mogelijk om 2 maanden van te voren je contract op te zeggen als je een contract uit 2003 hebt? Weet wel dat je bij het nieuwe contract 3 maanden van te voren op moet zeggen.
Wat een toestanden zeg... }:O

• mauwz
Is het mogelijk om .jar (java) games te uploaden naar de e800? Via easystudio zie ik nog nergens een optie staan.

• brentnl
Nou, niemand wist antwoord op m'n vorige vragen. Dan maar een nieuwe vraag ;) Is dat schuifsysteem wel stevig???

Verwijderd

als je er voorzichtig mee omgaat is het stevig genoeg,je moet het niet heen en weer gaan trekken,daar knapt het niet van op ;)

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Volgens mij zit er een fout in de software van samsung. Ik heb nog nietmand gevonden om het bij te bevestigen, maar als ik een foto opsla onder dezelfde naam als een foto die al in mijn fotoboek staat, vraagt ie (logisch) of ik wil overschrijven. Ik duw dan op ja, en dan hangt ie zich op...

Heeft nog iemand dit probleem?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• X-t-r-e-m-e
Garoth schreef op 14 september 2004 @ 08:14:
Volgens mij zit er een fout in de software van samsung. Ik heb nog nietmand gevonden om het bij te bevestigen, maar als ik een foto opsla onder dezelfde naam als een foto die al in mijn fotoboek staat, vraagt ie (logisch) of ik wil overschrijven. Ik duw dan op ja, en dan hangt ie zich op...

Heeft nog iemand dit probleem?
Ik kan zowiezo geen foto's opslaan in de map photos, album 1 en album 2. Krijg altijd een melding dat het bestandsformaat onjuist is :?

Ik kan wel foto's opslaan in de map afbeeldingen.

IMO ligt het inderdaad aan de software van Samsung.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
ik heb een probleem als ik vanaf een laptop met infrarood een .JPG bestand of een .jpg er naar toe stuur , het bestand bij de laatste procenten niet wil opslaan oid :S hoe klein ik de foto maak , het maakt geen verschil

verder een top toestel kheb em met een hi abbo.

weet iemand iets van het infrarood gebeuren met de e800?

• Carel
Klopt het dat er standaard op mijn e820 geen spellen zitten?>

• Lycan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 23:12
Na een tijdje dit topic te tracken heb ik er nu ook 1 gekocht :D
bij een 2 jarig orange 20 abbotje zonder aansluitkosten en niks bij betalen.
en ik heb nu de versie zonder orange logo en spul :D en zonder simlock :D

nu een vraagje:
is het al iemand gelukt om een foto aan iemand in je contactlist te koppelen?

Verwijderd

Lycan schreef op 18 september 2004 @ 13:39:
is het al iemand gelukt om een foto aan iemand in je contactlist te koppelen?
moet je het tel-nr in't telefoon-geheugen opslaan, en dan kan je een met je toestel gemaakte foto eraan koppelen als caller -id.
8)

• Lycan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 23:12
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:44:
[...]

moet je het tel-nr in't telefoon-geheugen opslaan, en dan kan je een met je toestel gemaakte foto eraan koppelen als caller -id.
8)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nu werktie.
:D

Verwijderd

Aangezien mijn t610 volgens mij (na 7 maanden) naar de eeuwige jachtvelden vertrokken is wil ik wel een nieuw telefoontje.. ik zat te denken aan een e800... ik wil niet weer een kneuze telefoon dus vroeg ik me af of er veel mensen zijn met problemen met de e800?

Ik bedoel hiermee dingen als vastlopers ed.

Verwijderd

Heb mijn E800 nu +/- 2 maanden en ben nog geen problemen tegen gekomen... geen rare vastlopers of vertragingen.

Heb eigenlijk maar 2 aanmerkingen aan deze telefoon en dat zijn:
-Infrarood werkt alleen van foon naar pc met de software en niet van foon naar foon.
-Eigen beltonen zijn niet in te stellen als sms-toon en dat is jammer (Mail-Muthafucka van de film Eurotrip OWNED!:))

Voor de rest... toptelefoontje :)

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 12:01:
Heb mijn E800 nu +/- 2 maanden en ben nog geen problemen tegen gekomen... geen rare vastlopers of vertragingen.

Heb eigenlijk maar 2 aanmerkingen aan deze telefoon en dat zijn:
-Infrarood werkt alleen van foon naar pc met de software en niet van foon naar foon.
-Eigen beltonen zijn niet in te stellen als sms-toon en dat is jammer (Mail-Muthafucka van de film Eurotrip OWNED!:))

Voor de rest... toptelefoontje :)
Ik ben hier een tijd nie geweest, en na een omweg ben ik toch bij de slidephones beland, gewoonweg omdat ze té vet zijn. Nu twijfel ik tussen de SL65 en deze.
Zijn die 2 minpunten die KaoZ hierboven schreef bij alle telefoons het geval? Dus je kan met de E800 geen foto's naar een andere telefoon met IrdA versturen? Dat zuigt!
Zijn er nog verdere dingen die mij overhalen een SL65 te gaan halen? Het enige voordeel wat ik tov de SL65 kan vinden is het scherm, en de ringtones...

Verwijderd

Het is gewoon wachten tot de SL65 uitgebracht is en de eerste reviews verschijnen.
Tot die tijd is er nog weinig nuttigs te zeggen over de functies van de SL65.

Voordelen van de Samsung zo op het eerste gezicht zijn voornamelijk:
-Beeldkwaliteit
-Geluidskwaliteit(zowel gesprekken als ringtones)
-Vormgeving(=persoonlijke voorkeur uiteraard)
-20+ MB geheugen voor foto's/ringtones/afbeeldingen/mms etc.

Verwijderd

Wat is het verschil met de e810?

• eswa
Volgens mij dat de camera niet vast achterop zit, maar bovenop, en dat hij draaibaar is....

Maar ik wilde even zeker weten: Is het echt niet mogelijk om data (foto's/ringtones) van de E800 naar een andere telefoon te versturen?

Verwijderd

Ja via infrarood, dat weet ik wel :)

Maar verder gene verschil?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 19:47 ]

• eswa
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 19:45:
Ja via infrarood, dat weet ik wel :)

Maar verder gene verschil?
De camera zit ergens anders. Verder nix voor zover ik weet.

Maar het verschil tussen die 2 heeft niet zoveel met mijn vraag temaken. Kan je data versturen over IR naar een andere telefoon met deze E8x0 (800)?

Verwijderd

http://www.samsung.com/common/microsite/e800/main_001.html Dan bij IRDA port, wordt aangeven van e800 naar e800 :)

• eswa
Maar naar een andere telefoon kan het niet? (bijv. naar een T610)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste