Famoso schreef op 21 maart 2004 @ 13:04:
Even het cheatvraagstuk terzijde, wordt de hele "feeling" zeg maar niet een stuk minder? Van die rare kleurtjes lijken mij nou niet echt bijdragen aan de sfeer van het spel.
Hangt af van de stelling waarin je het spel speelt. Voor de sfeer/fungamers is detail en effecten ed. belangerijk. Voor de competitive spelers zal het gaan om framerate, geen onzin in beeld, duidelijke contrasten, etc.
hully schreef op 21 maart 2004 @ 13:44:
[...]
Met een kopie van Ut2k3 kon je via All Seeying Eye toch online spelen. Weet iemand of dat ook weer met een kopie van ut2k4 kan (of online via een ander progje?)
Koop het in de winkel, het is het waard.
ErAdiCToR schreef op 21 maart 2004 @ 14:09:
Kan je dan nog wel de officiele TTM skins gebruiken? En welke zijn dat? Die Green-Cyan. Want ik heb zelf net die Red-Blue genistalled en die werken wel lekker.
Moet ik dus maar overgaan op Green/Cyan?
De TTM 1 skins zijn blauw/rood. De TTM2004 skins zullen net zo zijn als in TTM2003v2 en verder, daar kun je gewoon zelf de kleuren kiezen.
DaMorpheus schreef op 21 maart 2004 @ 14:17:
[...]
ik maak skins en textures ook wel eens serverpackages, dan moet je de goede hebben, anders download ie de goede en ben je die zielige hack kwijt. Mensen als jij krijgen als ik erachter kom dan ook een ban op al mijn servers. Speel het het spel fair, dit is gewoon triest. Waarom vind je dat dit wel kan en bijvoorbeeld een aimbot niet? Of een radar, mag dat dan wel Daar zie je de ventjes ook beter door?
Een radar en aimbot zijn totaal iets anders dan brightskins, dit zou jij als de uberadmin zelf zijnde toch wel moeten weten. Waarom de skins serverpackages maken? Checksum toevoegen in Anti TCC op je server is een stuk eenvoudiger.
Ramon de Jesus schreef op 21 maart 2004 @ 14:38:
eensch is met damorpheus, ik heb geen enkel probleem met de mannetjes zien, als jij dat wel hebt dan moet je je ogen na laten kijken imho. En dat iedereen het doet is ook onzin, grootste deel van de UT2004 spelers weten niet eens dat UT2004.exe in \System\ staat, dus die zullen dit ook niet kennen.
Daarnaast vind ik TTM zuigen, vooral dat debiele geluidje wat je krijgt als je iemand raakt. Wat is dat nou voor nep gedoe man. Nee TTM komt er bij mij niet in, en brightskins ook niet. Als ze dat zo graag willen moeten ze maar die shoulderlights weer terugbrengen. Die waren wel goed.
Het probleem met de base skins / shoulderlights is dat ze juist alleen goed werken als je je details hoog hebt staan. Heel veel mensen kunnen zich geen uberpc veroorloven dus is dit een veel oneerlijkere situatie. De TTM skins zijn er niet voor niets gekomen, die shoulderlights waren gewoon niet te doen. De Epic skins waren beter, maar nog steeds niet optimaal. De hitsounds kun je trouwens gewoon in je client config uit zetten.
eghie schreef op 21 maart 2004 @ 15:20:
Eigenlijk moet je een server zo in kunnen stellen of je wel of geen andere skins toelaat, dus dat de gamer met gewone skins MOET spelen op die server. Daarmee kun je eventueel die brightskins mij blokkeren/toelaten, net wat jij wilt.
Het wachten is op Anti TCC en TTM dus

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:26:
[...]
Dat je je details laag zet om meer FPS te halen, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit... bah. Bij Quake 1 had je het ook al: Fel rode skins: weg sfeer, dan gaat het echt alleen maar om het 'scoren'.
Er is een verschil tussen de competitive scene en de fun/public scene, zie boven.
Ik vind 'hack' een groot woord voor brightskins. het woord 'tweak' is beter op zijn plaats omdat de brightskins je niet helpen met timen, het zetten van een maplock, prediction, etc. Ik gebruik zelf Gorge default model met Colored DM Skins aan, want die grijze base skins zijn in DM gewoon niet te zien.
Opvallend dat er veel mensen klagen over een scene standard als brightskins in UT2, terwijl je nooit iemand hoort over veel meer 'tweaks' in Quake (gebruikt iedereen client-side brightskins) en Counter-Strike (netconfigs). Natuurlijk moet er ergens een grens zijn, maar dingen als custom skins en config settings vind ik niet zo'n probleem. Ik kan niet wachten op de nieuwe TTM en Anti TCC zodat iedereen weer zelf z'n kleuren kan kiezen