Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.657 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Rafe schreef op 21 maart 2004 @ 01:05:
[...]
Knip
Lijstje met commando's:
• Defend
• Attack
• Cover Me
• Freelance (bot gaat zijn eigen gang)
• Taunt / Dance (bot doet een kunstje)
Get Out (bot stapt uit het voertuig)
• Status
• Gimme (bot geeft zijn wapen aan je)
• Suicide (geen grapje :P pleegt zelfmoord)
• Jump
• Hold (this) Position
knip
En is het ook mogelijk om een bot bij je voertuig in te laten stappen :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Famoso schreef op 21 maart 2004 @ 13:04:
Even het cheatvraagstuk terzijde, wordt de hele "feeling" zeg maar niet een stuk minder? Van die rare kleurtjes lijken mij nou niet echt bijdragen aan de sfeer van het spel.
Hangt af van de stelling waarin je het spel speelt. Voor de sfeer/fungamers is detail en effecten ed. belangerijk. Voor de competitive spelers zal het gaan om framerate, geen onzin in beeld, duidelijke contrasten, etc.
hully schreef op 21 maart 2004 @ 13:44:
[...]
Met een kopie van Ut2k3 kon je via All Seeying Eye toch online spelen. Weet iemand of dat ook weer met een kopie van ut2k4 kan (of online via een ander progje?)
Koop het in de winkel, het is het waard.
ErAdiCToR schreef op 21 maart 2004 @ 14:09:
Kan je dan nog wel de officiele TTM skins gebruiken? En welke zijn dat? Die Green-Cyan. Want ik heb zelf net die Red-Blue genistalled en die werken wel lekker.

Moet ik dus maar overgaan op Green/Cyan?
De TTM 1 skins zijn blauw/rood. De TTM2004 skins zullen net zo zijn als in TTM2003v2 en verder, daar kun je gewoon zelf de kleuren kiezen.
DaMorpheus schreef op 21 maart 2004 @ 14:17:
[...]

ik maak skins en textures ook wel eens serverpackages, dan moet je de goede hebben, anders download ie de goede en ben je die zielige hack kwijt. Mensen als jij krijgen als ik erachter kom dan ook een ban op al mijn servers. Speel het het spel fair, dit is gewoon triest. Waarom vind je dat dit wel kan en bijvoorbeeld een aimbot niet? Of een radar, mag dat dan wel Daar zie je de ventjes ook beter door?
Een radar en aimbot zijn totaal iets anders dan brightskins, dit zou jij als de uberadmin zelf zijnde toch wel moeten weten. Waarom de skins serverpackages maken? Checksum toevoegen in Anti TCC op je server is een stuk eenvoudiger.
Ramon de Jesus schreef op 21 maart 2004 @ 14:38:
eensch is met damorpheus, ik heb geen enkel probleem met de mannetjes zien, als jij dat wel hebt dan moet je je ogen na laten kijken imho. En dat iedereen het doet is ook onzin, grootste deel van de UT2004 spelers weten niet eens dat UT2004.exe in \System\ staat, dus die zullen dit ook niet kennen.

Daarnaast vind ik TTM zuigen, vooral dat debiele geluidje wat je krijgt als je iemand raakt. Wat is dat nou voor nep gedoe man. Nee TTM komt er bij mij niet in, en brightskins ook niet. Als ze dat zo graag willen moeten ze maar die shoulderlights weer terugbrengen. Die waren wel goed.
Het probleem met de base skins / shoulderlights is dat ze juist alleen goed werken als je je details hoog hebt staan. Heel veel mensen kunnen zich geen uberpc veroorloven dus is dit een veel oneerlijkere situatie. De TTM skins zijn er niet voor niets gekomen, die shoulderlights waren gewoon niet te doen. De Epic skins waren beter, maar nog steeds niet optimaal. De hitsounds kun je trouwens gewoon in je client config uit zetten.
eghie schreef op 21 maart 2004 @ 15:20:
Eigenlijk moet je een server zo in kunnen stellen of je wel of geen andere skins toelaat, dus dat de gamer met gewone skins MOET spelen op die server. Daarmee kun je eventueel die brightskins mij blokkeren/toelaten, net wat jij wilt.
Het wachten is op Anti TCC en TTM dus :)
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:26:
[...]
Dat je je details laag zet om meer FPS te halen, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit... bah. Bij Quake 1 had je het ook al: Fel rode skins: weg sfeer, dan gaat het echt alleen maar om het 'scoren'.
Er is een verschil tussen de competitive scene en de fun/public scene, zie boven.

Ik vind 'hack' een groot woord voor brightskins. het woord 'tweak' is beter op zijn plaats omdat de brightskins je niet helpen met timen, het zetten van een maplock, prediction, etc. Ik gebruik zelf Gorge default model met Colored DM Skins aan, want die grijze base skins zijn in DM gewoon niet te zien.

Opvallend dat er veel mensen klagen over een scene standard als brightskins in UT2, terwijl je nooit iemand hoort over veel meer 'tweaks' in Quake (gebruikt iedereen client-side brightskins) en Counter-Strike (netconfigs). Natuurlijk moet er ergens een grens zijn, maar dingen als custom skins en config settings vind ik niet zo'n probleem. Ik kan niet wachten op de nieuwe TTM en Anti TCC zodat iedereen weer zelf z'n kleuren kan kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Vraagje. Toen ik 't spel installeerde kreeg ik er 'n quickbar bij in Windows voor m'n microfoon. Die heb ik helaas uitgezet maar krijg 'm niet meer terug. Kun je dat in UT ergens aanzetten?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik speel Ut2k3 insta sinds de demo en heb nooit last gehad van skins of models of wat dan ook. Al dat gezeur van mensen met je kan het niet goed zien is gewoon bs, ze willen exact hetzelfde als in UT1 omdat aanpassen aan een nieuw spel blijkbaar te moeilijk is lijkt het.
TTM was het stomste voor ut2k3 ooit imo, er zijn zelfs clans die alleen met ttm spelen op cb, ik zou zeggen, maak dan lekker een aparte ladder aan, scheelt mij weer om te kijken of ze challengen met ttm of niet.
Door een vage error met ttm een keer, bleek dat ik ineens allemaal default models had en het was gewoon niet weg te krijgen.
Toen maar weer opnieuw geinstalleerd, want het wordt nogal saai om de hele tijd hetzelfde ventje te zien rondlopen.
Speel het spel gewoon en je wordt er vanzelf wel beter in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT2k3 had wel die shoulderlights, dat maakt ze zichtbaar. Zonder is het ECHT (en als je er geen problemen mee hebt, FINE, maar kennelijk ben ik NIET de enige die in UT2k4 veel moeite heeft) niet te zien voor mij op veel plekken. Dat de skins nu net zo groot als kabouters zijn in veel te grote maps, ok, maar als ik ze ook nog eens niet kan zien.

En oneerlijk situatie doordat niet iedereen een beest van een PC kan kopen, ja, zo kan ik er nog wel een paar. Nu cheat ik zeker doordat ik een goeie PC heb staan zeker?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Tha_Freak schreef op 21 maart 2004 @ 16:02:
Ik speel Ut2k3 insta sinds de demo en heb nooit last gehad van skins of models of wat dan ook. Al dat gezeur van mensen met je kan het niet goed zien is gewoon bs, ze willen exact hetzelfde als in UT1 omdat aanpassen aan een nieuw spel blijkbaar te moeilijk is lijkt het.
TTM was het stomste voor ut2k3 ooit imo, er zijn zelfs clans die alleen met ttm spelen op cb, ik zou zeggen, maak dan lekker een aparte ladder aan, scheelt mij weer om te kijken of ze challengen met ttm of niet.
Door een vage error met ttm een keer, bleek dat ik ineens allemaal default models had en het was gewoon niet weg te krijgen.
Toen maar weer opnieuw geinstalleerd, want het wordt nogal saai om de hele tijd hetzelfde ventje te zien rondlopen.
Speel het spel gewoon en je wordt er vanzelf wel beter in. :)
Gewoon het vinkje bij use default model weghalen of het in je config op False zetten. TTM + brightskins is altijd al standaard geweest voor normal weapons en iTDM wordt over het algemeen ook met TTM aan gespeeld. Alleen in iCTF wordt het eigenlijk zonder gespeeld, en juist door die mensen die uit UT1 stammen, dus ik begrijp niet wat voor onzin je uit kraamt.
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:12:
UT2k3 had wel die shoulderlights, dat maakt ze zichtbaar. Zonder is het ECHT (en als je er geen problemen mee hebt, FINE, maar kennelijk ben ik NIET de enige die in UT2k4 veel moeite heeft) niet te zien voor mij op veel plekken. Dat de skins nu net zo groot als kabouters zijn in veel te grote maps, ok, maar als ik ze ook nog eens niet kan zien.

En oneerlijk situatie doordat niet iedereen een beest van een PC kan kopen, ja, zo kan ik er nog wel een paar. Nu cheat ik zeker doordat ik een goeie PC heb staan zeker?
Lezen is een vak. Die shoulderlights zijn van een afstandje absoluut onzichtbaar, evenals de base skins op lage settings. Ik zeg nergens dat je cheat, maar wel dat je meer begrip mag hebben voor mensen die hiertoe gedwongen worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Djith op 21-03-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een idee dus of bots beter worden naarmate ze meer met je spelen? :?
Of kan je team alleen maar beter worden door betere spelers te verdienen met bloodrites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:55
Djith schreef op 21 maart 2004 @ 16:14:
[...]

Lezen is een vak. Die shoulderlights zijn van een afstandje absoluut onzichtbaar, evenals de base skins op lage settings. Ik zeg nergens dat je cheat, maar wel dat je meer begrip mag hebben voor mensen die hiertoe gedwongen worden.
Haha, gedwongen worden. Wie dwingt je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

kan iemand een pic posten met die shoulderlights. heb geen idee wat het zijn :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 21 maart 2004 @ 16:29:
kan iemand een pic posten met die shoulderlights. heb geen idee wat het zijn :P
Ik heb ze bij UT2004 nog niet gezien, maar zo zag het eruit in Unreal Tournament 2003:
Afbeeldingslocatie: http://land.heim.at/pampa/251706/UT2003-19.JPG

Lichtjes op de schouders om de teamkleur aan te duiden. Bij UT2003 was het ook wel nodig, omdat de teamcolor erg slecht te zien was soms. Bij UT2004 is dat veel beter geregeld, omdat bijna de hele skin de kleur aangeeft ipv een klein vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djith schreef op 21 maart 2004 @ 16:14:Lezen is een vak. Die shoulderlights zijn van een afstandje absoluut onzichtbaar, evenals de base skins op lage settings. Ik zeg nergens dat je cheat, maar wel dat je meer begrip mag hebben voor mensen die hiertoe gedwongen worden.
Ik had zelf nooit veel moeite met shoulderlights. Uiteindelijk mag het op grote afstand ook best wat minder zichtbaar, dat hoort bij ieder spel. Kun je die Shoulderlights eigenlijk aanzetten in UT2k4, of heeft men het er gewoon uitgehaald?

Ik moet er bij zeggen (ja dat moet van mezelf :)) dat ik het in Onslaught en Assault wel best vind, maar in TDM, DDOM, BR en CTF vind ik het toch echt belangrijker dat die skins goed zichtbaar zijn. Onslaught is ondanks het Unreal-zijn, toch ietsjes realistischer, en het hoort erbij. Daarnaast, tot nu toe zijn de maps overzichtelijk en is alles duidelijk te zien.

Ik moet zeggen, in U2 XMP kon ik de skins een stuk beter zien. Ik kan nog steeds niet precies uitleggen wat het is, ik moet maar eens een keer ervoor gaan zitten met andere games en precies erop letten wat er nu aan de hand is, er is wel degelijk een goed verschil. Maar het ligt ook aan de gametypes, net als Onslaught .... DM maps zijn toch wat meer binnen, donkerder en zo .... close combat, dan irriteer je je eraan, als je iemand die een paar meter verderop staat gewoon niet ziet.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Weet iemand waar ik het beste de UT2k4 SE kan kopen/bestellen? Of heeft het zoiezo geen zin meer omdat ze al uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Bol.com vast nog wel......... de mijne ariveert als het goed is deze week :z

Als je besteld en je krijgt de melding dat de bestelling geplaatst is krijg je hem gegarrandeerd.........

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Ik heb hem ook bij Bol besteld en op de site staat dat ie per 24 maart beschikbaar is. Nog drie nachtjes slapen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
CU2morO schreef op 16 maart 2004 @ 19:55:
OK, ik heb nu mijn server draaiend op het volgende ip:
62.212.89.86:7777 password: gotisliev
aangeboden door www.games-on.nl, voor al je eigen servers ;)

De huidige gamemode die nu draait is Assault, wanneer er veel vraag is naar een ander hoor ik het vanzelf en gaat het goed komen. Ook heb ik nog admins nodig

Uplink staat uit en daarom zul je hem niet in de serverlijst terugvinden en zelfs als offline zien in serverbrowsers als HLSW. Het is dus mogelijk op deze server te joinen met een minder legale cd key voor de ongelukkige mensen die bij bol.com of anderen nalatigen hebben besteld :)

Zou deze post mischien in de startpost erbij kunnen? :)
prima server, lekker snel
2 nadelen echter: het is instagib en er zit niemand op. Misschien gaan mensen joinen als je dat verderfelijke instagib uitzet. Enneh zijn er nog meer fullversion GoT servers? al die andere IP's uit de startpost invoeren en er gebeurt helemaal niks. Of ze staan allemaal uit of het zijn demo servers

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Schaapje_BlaaT schreef op 21 maart 2004 @ 17:29:
[...]

prima server, lekker snel
2 nadelen echter: het is instagib en er zit niemand op. Misschien gaan mensen joinen als je dat verderfelijke instagib uitzet. Enneh zijn er nog meer fullversion GoT servers? al die andere IP's uit de startpost invoeren en er gebeurt helemaal niks. Of ze staan allemaal uit of het zijn demo servers
Ik zat er net effe op, maar met z'n 2en en dan ook nog 's instagib is niet geinig. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op 21 maart 2004 @ 17:46:
Ik zat er net effe op, maar met z'n 2en en dan ook nog 's instagib is niet geinig. :)
Ik speel al lang geen UT meer hoor, maar sinds wanneer is InstaGib niet meer populair? Juist met InstaGib kom je erachter wie skills hebben en wie alleen maar kunnen winnen met een redeemer. Ik vind InstaGib sowieso leuker, omdat dan iedereen een gelijke kans heeft en je niet hoeft te weten waar welke wapens liggen.

Is er trouwens niet gewoon een DVD-versie te koop van UT2004 (dus zonder die headset en speciale doos)?

[ Voor 13% gewijzigd door CorteX op 21-03-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Zow ik kwam net zon speedhacker tegen met CTF. En die eb ik meteen ff aangepakt, lol. Ik heb snel de vlag gepakt en heb me goed verstopt. Maar deze gast was echt heel erg ziek, want hij bleef zoeken. Toen hij me vond, heeft ie van team gechanged, mij gekilld, en vervolgens weer van team gechanged, lol. Maar hij was daarna(na zijn victory screenshot) wel weg :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op 21 maart 2004 @ 18:17:
[...]
Ik speel al lang geen UT meer hoor, maar sinds wanneer is InstaGib niet meer populair? Juist met InstaGib kom je erachter wie skills hebben en wie alleen maar kunnen winnen met een redeemer. Ik vind InstaGib sowieso leuker, omdat dan iedereen een gelijke kans heeft en je niet hoeft te weten waar welke wapens liggen.

Is er trouwens niet gewoon een DVD-versie te koop van UT2004 (dus zonder die headset en speciale doos)?
Zucht, je gaat tog niet weer die insta <-> NW crap starten he, wie er nu meer skills hebben, want het zijn gewoon 2 verschillende dingen imo, ene is alleen maar richten (AIM !=Skill afaik) en de andere is ook nog aan andere wapens denken, vooruit denken wat de enemy doet, oftewel niet zeggen dat NW geen skill hebben ofzo ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 18:54:
[...]

Zucht, je gaat tog niet weer die insta <-> NW crap starten he, wie er nu meer skills hebben, want het zijn gewoon 2 verschillende dingen imo, ene is alleen maar richten (AIM !=Skill afaik) en de andere is ook nog aan andere wapens denken, vooruit denken wat de enemy doet, oftewel niet zeggen dat NW geen skill hebben ofzo ;[
Nu zeg jij weer dat Igibbers geen skill hebben 8)7
Boeiend wie wat speelt.. Ik speel Igib omdat ik geen zin heb om moeilijk te doen met wapens, armor enzo.
Heb eens een potje DM gespeeld (tegen DJiTH ;) ) en ik maakte geen kans dankzij shield control..
Het ligt er gewoon aan waar je van houdt :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macros4 schreef op 21 maart 2004 @ 18:34:
Zow ik kwam net zon speedhacker tegen met CTF. En die eb ik meteen ff aangepakt, lol. Ik heb snel de vlag gepakt en heb me goed verstopt. Maar deze gast was echt heel erg ziek, want hij bleef zoeken. Toen hij me vond, heeft ie van team gechanged, mij gekilld, en vervolgens weer van team gechanged, lol. Maar hij was daarna(na zijn victory screenshot) wel weg :P :D
lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:49
Het valt me overigens op dat er geen enkele Last Man Standing server is...echt helemaal geeneen :?

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Djith schreef op 21 maart 2004 @ 16:14:
[...]

Gewoon het vinkje bij use default model weghalen of het in je config op False zetten. TTM + brightskins is altijd al standaard geweest voor normal weapons en iTDM wordt over het algemeen ook met TTM aan gespeeld. Alleen in iCTF wordt het eigenlijk zonder gespeeld, en juist door die mensen die uit UT1 stammen, dus ik begrijp niet wat voor onzin je uit kraamt.

[...]

.
Zoals ik al zei, ik kreeg het dus niet weg.
Wat ik ook probeerde. :)
Vandaar de reinstall.
En ik speel ook UT1 en krijg het vaak van die mensen te horen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Freak op 21-03-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Schaapje_BlaaT schreef op 21 maart 2004 @ 17:29:
[...]
al die andere IP's uit de startpost invoeren en er gebeurt helemaal niks. Of ze staan allemaal uit of het zijn demo servers
Mijn servers (i3d.nl) staan inderdaad tijdelijk uit. Ik heb de afgelopen weken zoveel aanmeldingen gekregen voor UT2004 servers dat mijn servers nu helemaal vol zitten, mijn eigen publics staan dus even uit zodat de betalende klanten wel goede pings hebben B)
2 april komt de nieuwe hardware, vanaf die week zullen ze weer online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NHJ BV schreef op 21 maart 2004 @ 19:07:
Het valt me overigens op dat er geen enkele Last Man Standing server is...echt helemaal geeneen :?
Wat moet je daar eigenlijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 19:53:
[...]

Wat moet je daar eigenlijk doen?
Is eigenlijk gewoon deatmatch maar als je X keer gekilld bent lig je eruit.Op het laatst krijg je dus 1on1 tussen de twee "besten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Cid schreef op 21 maart 2004 @ 15:07:
Is het nou zo dat ik als UT2k3 eigenaar korting krijg op UT2k4?
Mischien is deze vraag al ergens beantwoord, maar ik heb geen zin en tijd om de hele topic door te spitten.
Volgens Gamemania (België) niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:30
(jarig!)
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:11:
[...]

Volgens Gamemania (België) niet :(
nee ik ehb het ook niet gehad... :(

Stelletje F*ckers, was wel beloofd.

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 21-03-2004 20:31 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:25
om nog even terug te komen over insta vs NW:

als we puur theoretisch kijken dan heb je voor insta DM de volgende skills nodig:

- aimen
- goed timen

en bij NW:

- map control ( armor, ammo, health, double damage )
- wanneer je welk wapen in moet zetten

Het zijn allemaal skills dus de discussie of wel of niet skilled kan wmb nu afgelopen zijn, ok? :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Blackhole schreef op 21 maart 2004 @ 20:31:
[...]

nee ik ehb het ook niet gehad... :(

Stelletje F*ckers, was wel beloofd.
Blame europese wedgeving.. die gaat het tegen.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Copycat schreef op 21 maart 2004 @ 15:55:
[...]

En is het ook mogelijk om een bot bij je voertuig in te laten stappen :?
Niet dat ik weet, het zou wel cool zijn als je "Everybody, get in" kon roepen, en iedereen stapt in in je Leviathan :P

Ik ga vanavond eens de XML bestanden in UT2004\speech bestuderen, om een complete lijst van commands te maken (het lijstje dat jij quotte heb ik van Beyond Unreal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Ramon de Jesus schreef op 21 maart 2004 @ 20:46:
om nog even terug te komen over insta vs NW:

als we puur theoretisch kijken dan heb je voor insta DM de volgende skills nodig:

- aimen
- goed timen
timen voor insta :D 8)7
valt vrij weinig te timen dunkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

ik zie in in de install-dir een directory 'Benchmark', hoe kan je daar wat mee doen? :D

Draai het momenteel onder linux, helemaal geen problemen gehad met installeren of spelen. Hulde dat er standaard support voor linux is :)

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Rafe schreef op 21 maart 2004 @ 21:05:
[...]

Niet dat ik weet, het zou wel cool zijn als je "Everybody, get in" kon roepen, en iedereen stapt in in je Leviathan :P

Ik ga vanavond eens de XML bestanden in UT2004\speech bestuderen, om een complete lijst van commands te maken (het lijstje dat jij quotte heb ik van Beyond Unreal).
Effe toeteren doet wonderen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

DaMorpheus schreef op 21 maart 2004 @ 21:46:
[...]

Effe toeteren doet wonderen B)
Dan mogen mijn botjes hun oren wel ff schoonmaken want ze zijn aardig doof :+
Of ze mogen me niet :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
Bong-One schreef op 21 maart 2004 @ 21:15:
[...]
timen voor insta :D 8)7
valt vrij weinig te timen dunkt me ;)
Ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Laatst online: 24-03 12:11
speelt lekker weg allemaal hoor, maar ik heb vreemde shadows
iemand een oplossing?
shadows lijken als een soort vierkantje om je heen te hangen. :?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/49L8BNKY4C3J/picserver.jpeg

alles max, reso op 1280*1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
johnny.xxx schreef op 21 maart 2004 @ 22:53:
iemand een oplossing?

[afbeelding]

zet shadows eens uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Ramon de Jesus schreef op 21 maart 2004 @ 23:03:
[...]
zet shadows eens uit dan?
ja dan heb ik het niet natuurlijk :P
maar ik wil graag juist wel shadows, alleen wel kloppende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
het volgende kwam ik op gamer.nl tegen

http://www.gamer.nl/nieuws/21242

de eerste easteregg is gevonden

nieuw soort voertuig de rijdende closetpot :D:D:D:D

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200403/small1079556461_0.jpg

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
waarom meld je dit,
dit staat al 5x in het topic gemeld,
draadje volgen voor je post misschien? :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
sorry ik was idd weer te snel met mijn reply maar ik was zoo entousiast dat ik dit niet aan jullie wou onthouden

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT2004 heeft zeer korte "eindsequence" ...duurt amper 15sec. Ik had toch wel iets meer verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 21:04
speel ook al vanaf ut(de orginele) heb toen ook ut2003 gekocht, helaas maar had ik beter voorbij kunnen laten gaan.
Nu speel ik veel 2004, helaas nog op de niet-legale manier, omdat ik eerst wou weten of deze echt beter zou zijn dan 2003.

En dat was zo :D, ga hem denk ik binnenkort halen, moet alleen even wat geld verzamelen.
Haal hem wel bij gcshop.nl voor €42 ipv de €50 hier bij Dixons en Freerecordshop.

Maar over dat Instagib, dat is echt zeer cool, je AIM en oplettendheid in het gehele sspel gaan door instagib er zeker op voorruit.
Heb namelijk zelf 1 jaar ofzo Instagib gespeeld.

Om nog even door te lullen vind ik de bots ook überl33t geworden, de zijn niet zo achterlijk meer en op novice is de uitdaging al groter geworden om ze te verslaan vergeleken met de voorgaande ut's.

Demo speelde trouwens perfect bij mij maar de full version moet ik waarschijnlijk nog beetje bij-tunen voordat die goed werkt want hoor uit meerdere hoeken dat niet alles helemaal soepel wil lopen nog.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik snap echt niet wat iedereen zo slecht vond aan UT2003, ik heb me er heel wat uren mee vermaakt. Vooral de bonus maps die door de community zijn gemaakt en door epic zelf. Ook de speelmodus invasion vond ik erg leuk om te doen. Sure, UT2004 is ruiger maar ik vond UT2003 voor z'n tijd zeker niet slecht. Nou ja, moet zelf nog ff wachten op m'n SE versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
ik vond UT2003 voor z'n tijd zeker niet slecht
je doet net of dat spel 10 jaar oud is :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de summon command voor de Ion tank ook alweer of the leviathan als je die in onslaught op een andere map wil hebben? Het staat ergens in deze draad maar ik kan het nergens vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 02:47:
Wat is de summon command voor de Ion tank ook alweer of the leviathan als je die in onslaught op een andere map wil hebben? Het staat ergens in deze draad maar ik kan het nergens vinden :/
summon OnslaughtFull.ONSMobileAssaultStation

gewoon aantal page ffies op 999 en zoeken maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op 21 maart 2004 @ 23:52:
Om nog even door te lullen vind ik de bots ook überl33t geworden, de zijn niet zo achterlijk meer en op novice is de uitdaging al groter geworden om ze te verslaan vergeleken met de voorgaande ut's.
Hmm, ikzelf had juist een beetje het idee dat ze het juist iets makkelijker hebben gemaakt om tegen de bots te spelen, ik speel nu de sp op inhuman en wandel toch redelijk rap door het spel heen.
Zo heel veel tijd om UT te spelen heb ik nu ook weer niet en ik meen me te herrineren dat ut classic op inhuman voor mij gelijk stond aan onmogenlijk.

Magoe, postjes zoals dit zijn dan wel weer goed voor m'n ego hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Probeer dit eens voor de lol:
Speel een Deathmatch tegen bots op Gael (kan ook andere map hoor)
en zet de volgende mutators aan:
Low Gravity
Aircontrol (Set to: .50 of als je wil .75 - 1)
Slow motion corpses
Arena (rocket)
Game speed (set to .35)

En dan met een stuk of 6 bots gaan fraggen! Dodge teh rocketz0r!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, de SE versie is weer 2 dagen uitgesteld bij Dynabyte. Nu de 24e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
X-t-r-e-m-e schreef op 22 maart 2004 @ 00:27:
Ik snap echt niet wat iedereen zo slecht vond aan UT2003, ik heb me er heel wat uren mee vermaakt. Vooral de bonus maps die door de community zijn gemaakt en door epic zelf. Ook de speelmodus invasion vond ik erg leuk om te doen. Sure, UT2004 is ruiger maar ik vond UT2003 voor z'n tijd zeker niet slecht. Nou ja, moet zelf nog ff wachten op m'n SE versie...
Sja ik vind het ook erg vreemd dat mensen afgeven op UT2K3 en dan UT2K4 de hemel in prijzen. Als ik het zo speel vind ik het net een soort super uitgebried bonus pack voor UT2k3. Nouja ik kan in elk geval wel begrijpen wat men in onslaught ziet, da's erg leuk hoewel lang zo tactisch niet als U2XMP.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al iemand gelukt om die wcpotjes in een level te proppen zodat je hem online kan spelen?
ik krijg ze wel tevoorschijn in UnrealED, maar ze spawnen niet.. waarschijnlijk omdat ik geen team ofzo heb aangegeven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
UT2004 Special Edition Mededeling

Om de levergarantie te waarborgen bieden wij deze titel niet meer aan, wij gaan er tot dusver vanuit dat wij iedereen kunnen leveren. De normale editie van UT2004 is natuurlijk wel leverbaar, deze blijft in ons assortiment staan. Mochten er alsnog voldoende exemplaren binnen komen zal de SE editie weer vanaf maandag worden toegevoegd.
vind het niet zo gek ook,
als je ziet dat er maar 60.000 examplaren zijn gemaakt, 40.000 voor the USA, de rest voor de rest v.d. wereld, zo heeft the UK er maar 500 gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op 22 maart 2004 @ 11:34:
[...]vind het niet zo gek ook,
als je ziet dat er maar 60.000 examplaren zijn gemaakt, 40.000 voor the USA, de rest voor de rest v.d. wereld, zo heeft the UK er maar 500 gehad :D
Ik dacht 80.000, 60.000 voor de USA en de rest voor het andere volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die WC pot is toch niet zo brilliant als dat hij er uit ziet dus waarom zou je hem online willen spelen. Hij is super traag, geen wapens en je wordt er makkelijk afgeschoten.

Trouwens, wat ik net vroeg over alle vehicles in onslaught te kunnen spelen.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20289858

Download die mutator en je kan bepaalde dingen vervangen door bijvoorbeeld de ion tank of the leviathan. Werkt perfect. Gisteren even op torlan tegen bots geprobeerd, en gewoon vanaf node #2 parkeren en die basis inschieten. BOOM hahaha

Nog iets, bij play.com staat mijn DVD versie die ik preordered had ineens op "processing" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
is er iemand die unreal speelt met de nostromo n52 zoja hoe programeer je de toetsen automatiche

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Woei, ik heb vandaag wat nieuwe hardware gekocht en de winkel had nog wat promotiemateriaal op overschot :*)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/UT2004_poster_small.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 23:00

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

kickeh hoor :P

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:59:
Die WC pot is toch niet zo brilliant als dat hij er uit ziet dus waarom zou je hem online willen spelen. Hij is super traag, geen wapens en je wordt er makkelijk afgeschoten.

Download die mutator en je kan bepaalde dingen vervangen door bijvoorbeeld de ion tank of the leviathan. Werkt perfect. Gisteren even op torlan tegen bots geprobeerd, en gewoon vanaf node #2 parkeren en die basis inschieten. BOOM hahaha

Nog iets, bij play.com staat mijn DVD versie die ik preordered had ineens op "processing" :9
En daarvoor maken ze een mod o_O Een beetje vent summoned zijn vehicles activerrt god mode etc etc. Defnd je base anders met 100 Warlords?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
kan je ook weer spinnen en evil cows spawnen in ut2004? zou wel grappig zijn, dat 0wnde in UT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 12:59:

tis wel leuk om mee rond te schampen ;) maar die mutator werkt wel leuk in windows, die had ik al uitgeprobeert, maar hoe kan ik dat ding configgen op mijn dedicated linux server? kan hem wel aanzetten, maar dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen nog maar de demo, maar ik kan geen mutators activeren? Het tabblad kan ik niet selecteren. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee sorry ik ben geen linux man, laat staan of ik iets weet over deicated servers. :|

Op welke maps heb je trouwens die Ion targeter gun and die gun waar je de airstrike mee roept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:25:
Ik heb alleen nog maar de demo, maar ik kan geen mutators activeren? Het tabblad kan ik niet selecteren. Iemand?
de demo heeft geen mutator support. Je kan wel instagib krijgen door wat .ini files te veranderen. Staat ergens in het begin van deze draad.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
play.com heeft de status van mijn bestelling eindelijk in processing veranderd. Ik denk dat iedereen die daar besteld heeft zijn dvd binnen 5 dagen kan verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
D'r zit ook een poster bij de GamePro (ook nog nooit van gehoord trouwens :P) van deze maand: http://www.gamepro.nl/dezemaand.php

* Rafe gaat zo naar de winkel om te kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Rafe schreef op 22 maart 2004 @ 14:47:
D'r zit ook een poster bij de GamePro (ook nog nooit van gehoord trouwens :P) van deze maand: http://www.gamepro.nl/dezemaand.php

waar kan je dit blad ergens halen? of is het alleen voor abbonees? Ik heb laatst sinds lange tijd namelijk weer een gameblad gekocht (pc-gameplay) maar dat vond ik maar vies tegenvallen.
Ik denk dat ik de volgende keer maar een engels blad ga kopen, die lopen volgens mij toch iets voor op de versies uit de benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Gamepro was Gamequest (geloof ik). Is een paar maanden geleden van naam veranderd. Is gewoon in de winkel te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 15-09 11:34
Ik wil erg graag de special edition hebben, alleen ik hou niet zo van online bestellen. Denken jullie dat er genoeg exemplaren beschikbaar komen in nederland dat ik hem ook gewoon bij free record shop ofzo kan halen als ie uit is ? of zou het noodzakelijk zijn dat ik hem echt online reserveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

bekijk ook even je eigen stats op de site van Epic :P

http://ut2004stats.epicga...teRMeesteR&Default=search

Lol, ik ben player ID 162 :P één van de vroege vogels :O

[ Voor 19% gewijzigd door MisteRMeesteR op 22-03-2004 15:05 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 22 maart 2004 @ 10:07:
[...]

Sja ik vind het ook erg vreemd dat mensen afgeven op UT2K3 en dan UT2K4 de hemel in prijzen. Als ik het zo speel vind ik het net een soort super uitgebried bonus pack voor UT2k3. Nouja ik kan in elk geval wel begrijpen wat men in onslaught ziet, da's erg leuk hoewel lang zo tactisch niet als U2XMP.
Zelf heb ik UT2k3. Als ik straks UT2k4 ga halen hoef ik ze dan niet allebei om m'n computer te installeren? Ik bedoel, kun je dan gewoon met UT2k4 op UT2k3 servers spelen enzo?
Als dat zo is, dat UT2k4 aleen maar een soort uitgebreid bonus pack is, dan vindt ik het schandalig dat je geen korting krijgt wanneer je UT2k3 al in je bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Sorry mensen, het gaat niet door. UT stopt. Ze hebben vrede gesloten
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/26216/full.jpg

8)7 :+

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
El Cid schreef op 22 maart 2004 @ 15:07:
[...]

Zelf heb ik UT2k3. Als ik straks UT2k4 ga halen hoef ik ze dan niet allebei om m'n computer te installeren? Ik bedoel, kun je dan gewoon met UT2k4 op UT2k3 servers spelen enzo?
Als dat zo is, dat UT2k4 aleen maar een soort uitgebreid bonus pack is, dan vindt ik het schandalig dat je geen korting krijgt wanneer je UT2k3 al in je bezit hebt.
Ben je er nou nog niet achter. UT2k3 en UT2k4 zijn 2 verschillende spellen. Dus je kan niet via UT2k4 UTK2k3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
El Cid schreef op 22 maart 2004 @ 15:07:
[...]

UT2003 en UT2004 zij niet compatible, dus als jij UT2004 wil spelen moet je die op al jouw pc's installeren. Je kan dus niet op UT2003 server spelen.
UT2004 heeft een nieuwe verbeterde netcode, waardoor ze niet meer compatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Niet online
SCIxX schreef op 22 maart 2004 @ 15:21:
[...]

Ben je er nou nog niet achter. UT2k3 en UT2k4 zijn 2 verschillende spellen. Dus je kan niet via UT2k4 UTK2k3 spelen.
Waar ik achter ben, is dat als ik de demo speel, hij verdomd veel op UT2k3 lijkt. Op de extra gametypes na dan,zoals Onslaught. Dus inderdaad een soort veredelde bonus pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:25:
Geen idee sorry ik ben geen linux man, laat staan of ik iets weet over deicated servers. :|

Op welke maps heb je trouwens die Ion targeter gun and die gun waar je de airstrike mee roept?
bij dawn en bij Crossfire heb ik hem gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
El Cid schreef op 22 maart 2004 @ 15:50:
[...]

Waar ik achter ben, is dat als ik de demo speel, hij verdomd veel op UT2k3 lijkt. Op de extra gametypes na dan,zoals Onslaught. Dus inderdaad een soort veredelde bonus pack.
Dat kan je vinden, maar dat zullen een hoop mensen niet met je eens zijn 8)7

UT2004 heeft het dubbele aantal maps, nieuwe gamemodes, oude gamemodes uit UT'99 zijn terug. Nieuwe models, nieuwe skins, beter getweakte wapens.
Voor mij en veel anderen iig een bewijs dat het niet een bonuspack is, maar dat moet je maar zelf proberen ;) als jij geen leuke 'bonuspacks' wil proberen maar alleen maar het 'origineel' wil spelen moet je het zelf weten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Het lijkt op het eerste gezicht erg veel op UT2k3 en als je gewoon naar de screenies kijkt van de twee, zou je idd denken dat het gewoon een bonuspack is.
Maar er is zoveel verandert/erbij gekomen in UT2k4 dat het nu gewoon een heel nieuw spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 12-09 21:07
Rafe schreef op 22 maart 2004 @ 14:47:

Nr. 5, april 2004
is die al te krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan me iemand vertellen welk nummer op de achtergrond draait rond 10 minuten? (muziek) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

johnny.xxx schreef op 21 maart 2004 @ 22:53:
iemand een oplossing?

[afbeelding]

Heb ik ook, maar mijn FSAA settings zijn verkloot door een crash... maakt niet uit verder, reinstall XP toch als ik UT en FC heb :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

El Cid schreef op 22 maart 2004 @ 15:50:
[...]

Basis is hetzelfde, alleen zijn er een hoop correcties en verbeteringen ingestopt, naast dat de vormgeving binnen een jaar nauwelijks veranderd is natuurlijk :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 12-09 21:07
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:32:
[...]

kan me iemand vertellen welk nummer op de achtergrond draait rond 10 minuten? (muziek) :)
check de credit van het filmpje dan 8)7 op het einde staat dat allemaal erbij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai, zover was ik nog niet... :X nouja, in ieder geval bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:53:
ai, zover was ik nog niet... :X nouja, in ieder geval bedankt :P
edit: uhm, bagger, hij weigert opeens video te laten zien :X iemand die m'n vraag alsnog kan beantwoorden? (:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
GameQuest ligt gewoon nog los in de winkel, ik geloof dat GamePro een compleet nieuw blad is (op de HCC hadden ze ook een stand met een paar niet slecht uitziende babes :P). Kost nog geen 3 euro trouwens, ik heb hem gehaald bij de Kler in ons winkelcentrum :)

Maargoed, de poster:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/cam/ut2k4_poster.jpg

De foto is wat donker omdat ik hem zonder flitser moest nemen (anders zag je niets omdat het een soort glossy papier is), in het echt ziet 'ie er mooier uit.

Nu heb ik aan de ene kant op mijn deur een UT2004 poster hangen, aan de andere kant een UT2003 poster :P

edit:
Die poster klopt niet helemaal bedenk ik me niet: die meid houdt een AVRiL vast, maar die schiet raketten en geen lasers. En de Hellbender op de achtergrond schiet stralen af ipv bollen. :o

OTOH, het ziet er wel leuk uit als het zo op de deur hangt :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Rafe op 22-03-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Damn, vette poster zeg. Weet iemand misschien of je die ergens kan bestellen via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik denk niet dat 'ie los te bestellen is, waarschijnlijk hebben ze (GamePro) een deal gesloten om hun blad zo te promoten, er staat niet voor niets met grote letters GamePro op ;)

Misschien kan je wel via internet (of gewoon vragen in de winkel) een promotie materiaal komen dat voor winkels is bedoeld, ik heb mijn UT2003 poster van iemand gekregen die bij de nederlandse uitgever werkt, dezelfde poster heeft in de Intertoys hier gehangen toen UT2003 nieuw was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Uh rafe.. Hellbender heeft 2 guns :P
side gun heeft die shock balls en de achterste gun schiet stralen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
maar bij mij zijn er nog geen groene uit gekomen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

D4V3 schreef op 22 maart 2004 @ 18:32:
maar bij mij zijn er nog geen groene uit gekomen hoor :P
Dat hangt toch af van met welke teamcolor je speelt? B) Kan best groen zijn dus. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Ik ben benieuwd of mijn SE van BOL woensdag binnen gaat komen.. Zou wel relaxt zijn spel op DVD, dat gekloot met 6 cd`s lijkt me nix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben hier nieuw op dit forum, en heb onlangs - verleden weekend - Unreal tournament 2004 gekocht. Ervoor heb ik reeds al lang de demo gespeeld, vooral het speltype onslaught met de map Torlan (duh?!). Nu, even een vraagje, is dit bij iedereen dat het laden van de mappen imens lang duurt? Op welke resolutie hebben jullie ut2004 staan?

Nuja, ik heet mijzelf welkom op dit forum ! 8)7 :)

Groeten,
Robin
FlyingRobin_2@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje van play.com
To: Melis
Your order for "Unreal Tournament 2004 (DVD version)" has been posted.

Please allow 3-5 days for delivery.
Woei :D

Ik heb trouwens DE manier gevonden om betere team leden te krijgen in single player. Bloodrites,Morpheus3, instagib, allemaal op support zetten (of gewoon "Everyone, cover me" via speech recognition ;)) en dan fraggen! Ik heb nu de skaarj al zoveel gasten van gestolen dat ze geen volledig team meer uit kunnen brengen hehe.

Ook heb ik volgens mij de beste bot uit het spel gewonnen met bloodrites. Een vrouwtje die ik 3000 voor moest betalen als ik zou verliezen met bloodrites (normaal is 1500-2100) en ze heeft 95/96% op 3 van de skills en de 4de heeft 85% ofzoiets. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:58:
Hey,

Ik ben hier nieuw op dit forum, en heb onlangs - verleden weekend - Unreal tournament 2004 gekocht. Ervoor heb ik reeds al lang de demo gespeeld, vooral het speltype onslaught met de map Torlan (duh?!). Nu, even een vraagje, is dit bij iedereen dat het laden van de mappen imens lang duurt? Op welke resolutie hebben jullie ut2004 staan?

Nuja, ik heet mijzelf welkom op dit forum ! 8)7 :)

Groeten,
Robin
FlyingRobin_2@hotmail.com
Ten eerste, Welkom op GoT, lees voordat je verder post even de FAQ , zo hoef je niet onder elke post de groeten te doen aan je mede tweakers.

Ten tweede, ook ik ondervindt het lange wachten bij het laden van een nieuwe map. Soms wel meer dan 2 minuten! Terwijl dit bij de demo stukken vlotten ging!?

Wat ik wel merk is dat hij tijdens die 2 minuten niet echt aan het laden is zeg maar, want als ik tijdens het laden naar windows wil ben ik daar binnen 1 sec (gewoon direct.) en geeft cpuidle aan dat mijn CPU 99% idle is :? Ook hoor ik mijn HDD's niet ratelen ofzow? Terwijl ik gewoon stom aan het wachten ben :( Iemand?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het lange laden : zet in de Options de optie "Preload player skins" uit.

ik heb 2k4 regular DVD besteld bij play.com, maar de order stond al dagen op "Awaiting Stock". nu mailde ik ze vandaag met de vraag hoe lang het nog moest duren en dat ik niet veel zin meer had lang te wachten, en een uurtje later is mijn order ineens verwerkt en kan ik de game binnen 3-5 thuis verwachten!

nu vraag ik me af of ik 2k4 nu echt krijg binnen die tijd, of dat ze mij simpelweg de optie om de order te annuleren hebben ontnomen. ik wacht het af ... /paranoia mode.

edit : ik zag net dat iemand anders hetzelfde mailtje heeft gekregen. zal dus wel echt kloppen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand hoe het met de UT stats zit? Als je op most recent stats klikt, krijg ik 'n lijstje die ophoudt bij vrijdagmiddag. Vrijdag 4 potjes gespeeld die allen gelogd zijn, maar sindsdien niets meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag sinds 1,5 jaar geen spel gekocht te hebben UT2K4 gekocht in de shop (6 cd versie :( )

Wat een geweldig spel! ik hoop dat snel de oude mods overgezet worden zoals
Infiltration.

Maar vooral onslaught is erg lachen :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.