Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 20:26 ]
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Bij mij duurde het laden ook erg lang. Totdat ik in mijn UT2004.ini het volgende veranderde:MisteRMeesteR schreef op 22 maart 2004 @ 19:10:
[...]
Wat ik wel merk is dat hij tijdens die 2 minuten niet echt aan het laden is zeg maar, want als ik tijdens het laden naar windows wil ben ik daar binnen 1 sec (gewoon direct.) en geeft cpuidle aan dat mijn CPU 99% idle isOok hoor ik mijn HDD's niet ratelen ofzow? Terwijl ik gewoon stom aan het wachten ben
Iemand?
[Engine.LevelInfo]
......
bNeverPrecache=True
......
bDesireSkinPreload=False
Wat ik iig klaar moet hebben is die stomme translocator.
Ik vond het zo onwijs kl*te dat de translocator moet opladen, vond met UT classic het veel mooier, daar kon je tenminste nog normaal telefrags maken
Verwijderd
volgens dixons zou ie woensdag binnen komen. weet iemand al wat meer??
gaat om de Special Edition trouwens.
werkt ietsieebborazor schreef op 22 maart 2004 @ 20:33:
[...]
Bij mij duurde het laden ook erg lang. Totdat ik in mijn UT2004.ini het volgende veranderde:
[Engine.LevelInfo]
......
bNeverPrecache=True
......
bDesireSkinPreload=False
www.google.nl
Zijn er hier mensen die weten of het mogelijk is om op een dedicated server random van maps te wisselen (ook game types)
Ik weet dat het mogelijk is om een map cycle te maken, en ook hoe je zorgt dat ie meerdere game types afgaat. Dit heb ik ook al werkend draaien. Maar dit is onhandig omdat als je bv 20 DM maps hebt en 1 ONS map, dat die ONS map heel vaak voorkomt in je cycle. En zo zijn er wel meer onhandigheidjes. Ik heb al heel veel info kunnen vinden op www.unrealadmin.org (site/forum), maar echt random schijnt niet te kunnen lees ik daar. Dat lijkt me onzin. Daar zal vast wel iemand wat op gevonden hebben.
Zo vond ik bijvoorbeeld Mapmixer voor UT2k3, maar dat moet geconfigd worden via een client deel (GUI). Dat wil ik niet, alles moet op de server gebeuren, bijvoorbeeld met een tekstfile met instellingen/maps, en een client moet niks hoeven downloaden.
edit: @SpankyFart: dit kan wel, en dit heb ik ook al werkend draaien (in een map cycle, maar dat heeft beperkingen zoals ik hierboven beschrijf). Als je info moet hoor ik het wel
[ Voor 11% gewijzigd door Mike Jarod op 22-03-2004 22:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het blijkt dat bij het printen van deze keycodes een of ander raar lettertype is gebruikt (de medewerker van Atari noemde het zelfs een niet bestaand lettertype!), waardoor elke B een 8 kan zijn én andersom. De oplossing - volgens Atari - is het gaan uitproberen van alle mogelijke verschillende combinaties, net zolang tot je de goede hebt. Nu had ik maar 3 B's in mijn key-code dus in mijn geval viel het mee (bij de tweede poging meteen raak). Volgens de medewerker kon het in sommige gevallen voorkomen dat er 256(!) combinaties moesten worden geprobeerd! Ben je mooi klaar mee als je het slecht treft.
Mijn vraag is hoeveel mensen in dit forum hier last van hebben gehad en hoe vaak zij een poging hebben moeten wagen voor ze het goed hadden. En, speelt het alleen in Nederland of ook in andere landen. En tenslotte, wat vinden jullie van de reactie van Atari?
Reactie: wat moeten ze anders zeggen?
Dat ze een groot probleem hebben...sdomburg schreef op 22 maart 2004 @ 22:51:
mjah, dan moet je wel toevallig 8 B'en en 8'en in je serial hebben wil dat zo zijn. Bij 7 scheelt het al de helft
Reactie: wat moeten ze anders zeggen?
www.avpnews.com
de server moet wel stats loggen he, misschien speelde je op servers waar dat niet aan stond?spaceboy schreef op 22 maart 2004 @ 20:02:
Weet iemand hoe het met de UT stats zit? Als je op most recent stats klikt, krijg ik 'n lijstje die ophoudt bij vrijdagmiddag. Vrijdag 4 potjes gespeeld die allen gelogd zijn, maar sindsdien niets meer.
bij dria is i er ook (airstrike)
maar nog niet kunnen vinden is dat aso grote map

Wijs mij eens een server aan die op zaterdag, zondag of vandaag gelogd heeft? (een URL-link)Xtuv schreef op 22 maart 2004 @ 23:20:
[...]
de server moet wel stats loggen he, misschien speelde je op servers waar dat niet aan stond?
Ik snap ook wel dat die stats logging enabled moet zijn op de server, maar als ik op "RECENT MATCHES" klik is http://ut2004stats.epicga...chstats.php?match=5359021 de laatste. Ik vroeg mij af waarom.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat is belachelijk, die reactie.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:49:En tenslotte, wat vinden jullie van de reactie van Atari?
Ik heb ze net gemaild, ik krijg net jouw post gemaild door een vriend.
Ik heb hetzelfde...
Dus maar 's proberen alle 4 de 8/B's te vervangen.
En wat als iemand een serial heeft die bij mij een 8 is en bij hem een B, en ik "gok" de verkeerde?
edit: het werkt. Mijn 4 B's en 8en vervangen volgens het systeem 0000, 0001, 0010 enz. levert in poging 15 een werkende serial op...
Ben benieuwd hoe ze reageren naar mij. Ben al vanaf 7 uur aan het zoeken, proberen, support forums zoeken...
4 uur voor jan lul bezig omdat ze "een verkeerd lettertypje gebruiken, foutje, hihihi"
[ Voor 30% gewijzigd door riffey#4 op 22-03-2004 23:31 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
als ze dat bij 25% moeten doen dan zit er geen groei meer in he....D4V3 schreef op 22 maart 2004 @ 23:29:
dan regelt epic vast wel een mooie nieuwe serial voor je
www.avpnews.com
tuurlijk heb je er eigelijk wel zat aan, en zijn ze groot (ook qua mb's), maar dan nog..
k'zou wel eens een tabel willen zien waar die 5.5gig nou aan op gaat allemaal
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
kan kan je of iemand anders een macro foto/scan maken van 1 8 en 1 B (niet je hele key, duhriffey#4 schreef op 22 maart 2004 @ 23:25:
[...]
Dat is belachelijk, die reactie.
Ik heb ze net gemaild, ik krijg net jouw post gemaild door een vriend.
Ik heb hetzelfde...
Dus maar 's proberen alle 4 de 8/B's te vervangen.
En wat als iemand een serial heeft die bij mij een 8 is en bij hem een B, en ik "gok" de verkeerde?
wil wel weten wat me te wachten staat
[ Voor 26% gewijzigd door ThaHandy op 23-03-2004 00:23 ]
Liggen op een torentje bij die afgezonderde nodes. En sewerance ofzo zitten ze ook direct tegenover je eerste node in het midden van het gangpad.En dan nog in dat kleine ijsleveltje tegenover de middelste en enige node.ThaHandy schreef op 22 maart 2004 @ 23:23:
[...]
bij dria is i er ook (airstrike)
maar nog niet kunnen vinden is dat aso grote map![]()
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
DM-Rrajigar
DM-Rankin
ONS-Torlan
DM-1on1-Idoma
ONS-Dria
ONS-Dawn
DM-Unamed ATM
DM-1on1-Argel
oftewel 1/3 van de ONS maps (waaronder torlan, die ook in de demo zat)
en een paar goede DM maps (waaronder rankin zat, die ook in de demo aanwezig is!
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Textures textures en nog eens textures. oh en ook nog texturesjohnuitalmelo schreef op 23 maart 2004 @ 00:22:
vinden jullie het aantal ONS mappen niet weinig?
tuurlijk heb je er eigelijk wel zat aan, en zijn ze groot (ook qua mb's), maar dan nog..
1.3 gig aan maps
3 gig aan textures
360 MB aan sounds
430 MB aan Static Meshes
ongeveer
Bier, Whiskey en Metal!!
Nou UT2k4 is meer dan alleen ONS hoorjohnuitalmelo schreef op 23 maart 2004 @ 00:22:
vinden jullie het aantal ONS mappen niet weinig?
Weet iemand trouwens of de special edition ook gewoon in de winkel komt te liggen of is ie alleen exclusief online te bestellen ?
got it
node rechtboven/linksonder
jah die had ik al gevondenEn sewerance ofzo zitten ze ook direct tegenover je eerste node in het midden van het gangpad.
node rechtboven/linksonder
articstronghold bedoel je zeker?En dan nog in dat kleine ijsleveltje tegenover de middelste en enige node.
crossfire redeemer/ion painter/target painter
darn nog niet gespeelt niets
dria 2x target painter
frostbite target painter
primeval niets
redplanet niets
serverance 2x target painter
torland redeemer
totzover die ik weet
[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 23-03-2004 00:56 ]
CyberTijn schreef op 23 maart 2004 @ 00:45:
[...]
Nou UT2k4 is meer dan alleen ONS hoorIk ga hem kopen voor voornamelijk DM en CTF.
Weet iemand trouwens of de special edition ook gewoon in de winkel komt te liggen of is ie alleen exclusief online te bestellen ?
Pre order only dus[17:07] (CyberTijn): denk je dat het nodig is om hem te bestellen ? of zouden er ook wel genoeg in de winkels komen te liggen ?
[17:07] (dT-Lord_Mithril): SE komt niet in de winkel dacht ik..
[17:07] (Terr): ik denk dat zelfs niet alle preorderaars hem zullen krijgen
[17:07] (CyberTijn): for real ?
[17:08] (dT-Lord_Mithril): jep
Alleen de CD en normale DVD versie komen in de winkel
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik zal nog even wat tekst erbij zetten misschien, om het een en ander toe te lichten
Morgen ofzo, eerst ff wat slapen
Verwijderd
en waar kan je die maps dan downen??D4V3 schreef op 23 maart 2004 @ 00:42:
Respect voor de nederlander Sjoerd de Jong die de volgende maps heeft gemaakt
DM-Rrajigar
DM-Rankin
ONS-Torlan
DM-1on1-Idoma
ONS-Dria
ONS-Dawn
DM-Unamed ATM
DM-1on1-Argel
oftewel 1/3 van de ONS maps (waaronder torlan, die ook in de demo zat)
en een paar goede DM maps (waaronder rankin zat, die ook in de demo aanwezig is!)
In de winkel samen met de rest van UT2k4
Bier, Whiskey en Metal!!
LOL
www.google.nl
Verwijderd
is er ook nog een semi officiele map uitgekomen; ONS-Icarus.
http://download.beyondunreal.com/browse.php?cat=62
stond al ergens in het draadje. hem ehm wel gedownload, nog niet gespeeldVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 08:26:
Voor degene die vinden dat er te weinig ONS maps inzitten (bijna iedereen...)
is er ook nog een semi officiele map uitgekomen; ONS-Icarus.
http://download.beyondunreal.com/browse.php?cat=62
www.google.nl
Verwijderd
mistermeester en lord_mithril sorry hoor hahaha lol
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 10:07 ]
Ben je lekker mee kerel, de headset zit er niet bij, die wordt nageleverd....Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:23:
Mijn SE is binnen, morgen ophalen in Doetinchem :)!
[ Voor 24% gewijzigd door CyberTijn op 23-03-2004 11:38 ]
Verwijderd
www.dimplus.nlCyberTijn schreef op 23 maart 2004 @ 11:31:
[...]WAARRRRRRR!!!!!!!!
Ik heb al een headset .... kerel !
Ennuh, Atari kennende nu .... zal dat een LANDELIJK probleem zijn, echt niet 1 winkeltje ergens in Nederland!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 11:49 ]
ja tuurlijk is dat een landelijk probleem.... maar wel slordig zeg dat er zoveel fout gaat bij die gastenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:38:
[...]
www.dimplus.nl
Ik heb al een headset .... kerel !
Ennuh, Atari kennende nu .... zal dat een LANDELIJK probleem zijn, echt niet 1 winkeltje ergens in Nederland!
Verwijderd
Zeker, het is echt slecht van Atari (niets met Epic te maken). Beetje amateuristisch, maar ja .... laten za dat doet een third party inpakken of zo? Die moeten goed billenkoek krijgen hehe!CyberTijn schreef op 23 maart 2004 @ 11:50:
[...]ja tuurlijk is dat een landelijk probleem.... maar wel slordig zeg dat er zoveel fout gaat bij die gasten
Verwijderd

zijn echt een stelletje
Verwijderd
Wat zijn dat eigenlijk? Koeienhoofden?Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:10:
wtf wordt de headset bij SE nageleverd?? Wat een klojo's daar bij Atari![]()
zijn echt een stelletje![]()
![]()
als dat zo is.
Signature
Een beetje gamer heeft toch al een headset?Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:10:
wtf wordt de headset bij SE nageleverd?? Wat een klojo's daar bij Atari![]()
zijn echt een stelletje![]()
![]()
als dat zo is.
www.google.nl
Hey! Tof spel hedsmeef schreef op 23 maart 2004 @ 02:10:
Haha, was echt helemaal geweldig om die screens te maken
Ik zal nog even wat tekst erbij zetten misschien, om het een en ander toe te lichten
Morgen ofzo, eerst ff wat slapen
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
uhm...
Verwijderd
waar slaat dat nou op!!!!! Nooit behoefte aan gehad maar voor 10 euro meer heb je een headsetje dus vandaar dat ik dat besteld had.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:57:
[...]
Een ECHTE gamer heb alles al he, dus die heb niks meer nodig...
Net of alle "echte" gamers al een headset hebben. beetje jammere opmerking imo
wij gaan m ook zo leveren, bij elke doos zit een excuusbrief bij, hier staat een email adres bij van atari NL daar vul je je naw gegevens in en of je m wilt ophalen in de winkel of opgestuurd gaat krijgen.Smoonshine schreef op 23 maart 2004 @ 13:10:
Jeej, zo gaat de lol van een SE er wel een beetje af. Krijg je nog zo;n headset nageleverd. Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk dan? Gaat dat via de shop waar je dat ding hebt gekocht, of stuurt atari je dat ding op en moet je dus nog een of andere coupon opsturen.
Als kleine troost zit er wel bij elke SE een originele UT2004 poster erbij.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Hij doelt op de opmerking "een beetje game heeft al een headset" ..Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:50:
[...]
waar slaat dat nou op!!!!! Nooit behoefte aan gehad maar voor 10 euro meer heb je een headsetje dus vandaar dat ik dat besteld had.
Net of alle "echte" gamers al een headset hebben. beetje jammere opmerking imo
Een opmerking die tevaak word gebruikt..
"een beetje gamer heeft een [insert]"
R9800 XT, Audigy2, AMD64/P4 3.2 EE .. enz enz enz..
sommige mensen zijn in de veronderstelling dat een gamer altijd van alles het beste heeft.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
een beetje gamer houdt van games, meer dan dat .... kijk, niet iedereen heeft geld op zijn rug groeien. Wil niet zeggen dat ze niet van games houden! Maar ja, ik vat niet alles zo zwaar op, ik laat dat soort dingen altijd maar lekker zijn, lekker boeiend denk ik dan :)!Lord_Mithril schreef op 23 maart 2004 @ 14:05:
[...]Hij doelt op de opmerking "een beetje game heeft al een headset" ..
sommige mensen zijn in de veronderstelling dat een gamer altijd van alles het beste heeft.
true true...Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:17:
[...]
een beetje gamer houdt van games, meer dan dat .... kijk, niet iedereen heeft geld op zijn rug groeien. Wil niet zeggen dat ze niet van games houden! Maar ja, ik vat niet alles zo zwaar op, ik laat dat soort dingen altijd maar lekker zijn, lekker boeiend denk ik dan :)!
* LordMithril gaat vehicle invasion eens proberen
Bier, Whiskey en Metal!!
UT2003 en de UT2004 demo draaien op mijn bakkie naar behoren (Tualatin Celly 1300, GF4 Ti4200 64 MB, 640 MB RAM), maar kan ik er vanuit gaan dat UT2004 dan ook naar behoren draait?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Zo'n ding neemt 70% cpu gebruik op zich
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Hmz, dus iemand die de gewone versie heeft, of zelfs gedownload, die zou zo een mailtje kunnen sturen voor zo'n headset?Turismo schreef op 23 maart 2004 @ 13:57:
[...]
wij gaan m ook zo leveren, bij elke doos zit een excuusbrief bij, hier staat een email adres bij van atari NL daar vul je je naw gegevens in en of je m wilt ophalen in de winkel of opgestuurd gaat krijgen.
Als kleine troost zit er wel bij elke SE een originele UT2004 poster erbij.
Nah ja, ik laat mijn headset mooi opsturen, ik heb weinig zin om ook nog weer naar de winkel te gaan om mijn incomplete SE aan te vullen.
uhm...
Verwijderd
Was idd sarkastisch bedoeld om die 'domme opmerking' van die andere gozer...Lord_Mithril schreef op 23 maart 2004 @ 14:05:
[...]
Hij doelt op de opmerking "een beetje game heeft al een headset" ..
Khebben nu net binnen (download, ik w8 op mijn SE). ONS wordt cker wel lachuh, maar die maps zijn best groot allemaal. Maarja mooie game hoor, cker de centjes wel waard. Ow die airstrike, ik had daar eigenlijk meer van verw8, beetje zwakjes. Ennuh hoe weet je van welke kant die bomber komt?
Verwijderd
Oh oke dan is goed. ze doen net of hun alles hebben. Maar waarschijnlijk door papa en mama betaalt.Lord_Mithril schreef op 23 maart 2004 @ 14:05:
[...]
Hij doelt op de opmerking "een beetje game heeft al een headset" ..
Verwijderd
Ook is de eerste Vehicle CTF map er. De VCTF gamemode zat al in het spel, maar er waren geen maps voor bijgesloten. VCTF-ArticStronghold is een aangepaste ONS-ArticStronghold.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:01 ]
Zo wordt ie wel heel goedkoopDear KWT Straathof,
Thank you for your pre-order of 'Unreal Tournament 2004 (DVD Version)'.
At Play, we do try ensure that all pre-release games are dispatched so that they are delivered on the day of release.
Unfortunately, on this occasion due to a supplier delivery problem we have been unable to do this.
However, all orders have now been now been dispatched and you should receive your copy in the next couple of days.
By way of an apology, we would like to offer you a £2 discount off your next purchase from Play.com. Please see below for details of your voucher.
To redeem your voucher, add items to your basket as normal and proceed to the CheckOut page.
Before Confirming your order please enter your voucher code into the Voucher Code box.
Best Regards,
Play.com
The voucher code is - and it is valid until 31st May 2004
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:22 ]
Verwijderd
Zo zorgen ze dus dat je nog wat bij Play.com koopt...IceStorm schreef op 23 maart 2004 @ 14:59:
Woei, Play.com ruled!
[...]
Zo wordt ie wel heel goedkoop
En dan het noemen van die voucher-code he
Ik denk dat je beter de vouchercode ff weg kan halen, want nu kan volgens mij iedereen die het eerste bestelt, jou code gebruiken.IceStorm schreef op 23 maart 2004 @ 14:59:
Woei, Play.com ruled!
[...]
Niet zo slim he...
Edit: Hmm, toch wat sneller typen volgende keer
[ Voor 8% gewijzigd door Infinchible op 23-03-2004 15:09 ]
Verwijderd
(XP2600+, 1GB PC3200, R9700Pro)
De mods en addons stromen al redelijk binnen, dat worden mooie tijden voor de UT-fans!
Nogal logisch van de mods enzoVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:23:
Face classic, oej nice nice. Maar toch gaat er niets boven de echte-echte Classic. Beetje fps probleempjes als je aan ut snipen bent helemaal vanaf de top van de tower (<20). Jammer jammer, maar toch mooi mappie.
(XP2600+, 1GB PC3200, R9700Pro)
De mods en addons stromen al redelijk binnen, dat worden mooie tijden voor de UT-fans!
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar ik heb hem toevallig vandaag bij iemand anders 'compleet' gezien, ik moet zeggen dat ik er echt naar uit kijk om de volledige versie te spelen.
Ik heb nog helemaal niets van die lui gehoord.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
D4V3 heeft ook een vCTF map gemaakt: vCTF-FaceVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:53:
Voor de liefhebbers van Invasion: Met deze gametype kun je Invasion spelen in Onslaught levels, met voertuigen en al
Ook is de eerste Vehicle CTF map er. De VCTF gamemode zat al in het spel, maar er waren geen maps voor bijgesloten. VCTF-ArticStronghold is een aangepaste ONS-ArticStronghold.

Download
Volgens het boekje zou je het zo moeten kunnen eneblen onder de tab "server rules"
Maar die optie staat er niet.
Verwijderd

Duurt aarschijnlijk wel een tijdje voordat ik het waard vind om nog iets te kopen, maar ach iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
pff en je moet het nog voor 31 mei gebruiken ook :E
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:42 ]
Ik heb een MSI Geforce FX5600 non ultra en en p4 2.4GHZ met 768ECC DDR geheugen.
IK heb totaal geen verstand van FAA enzo , ik heb alles op application auto staan. Op zicht loopt het spel goed, maar ben toch benieuwd of ik met die instellingen van de drivers iets kan doen? ( ik heb zelf al een beetje lopen kloten, maar dat ging niet goed........ )
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
De DVD special edition, welteverstaan.
Inclusief headset en double disc DVD.
Wel vreemde manier om die double disc erin te stoppen, er hangt zo'n aparte tray in het doosje, hopen dat ie niet na enig misbruik (sorry gebruik) gemold wordt.
Bij Gamemania hadden ze er een 20-tal, en ze kregen geen nieuwe meer binnen.
Dus OP = OP!
edit: over de serial:
Er hangt bij mij een stickertje in het doosje en het verschil tussen de 8 en de B is vrij duidelijk naar mijn mening.
En nee, ik post er geen foto van
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 16:14 ]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerdVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:40:
hmm ja ik heb ook dat mailtje van play gekregen. 2 pond. wauw![]()
Duurt aarschijnlijk wel een tijdje voordat ik het waard vind om nog iets te kopen, maar ach iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
pff en je moet het nog voor 31 mei gebruiken ook :E

Je krijgt voor het ongemak £2 korting, ze hadden je ook gewoon lekker kunnen laten wachten en niks hoeven geven. En Play.com is érg goedkoop met heel veel dingen, dus die £2 heb je zo uitgegeven
The devil is in the details.
Geef me 5 minutenMayhem schreef op 23 maart 2004 @ 16:09:
ohja dit was ik nog ff vergeten te vragen,in het opstart scherm krijg ik dat mooie Nvidia logo te zien,nou wil ik omdat ik een ATI kaart hebt graag een ATI logo, is daar al wat opgevonden
Bier, Whiskey en Metal!!
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Iddswitchboy schreef op 23 maart 2004 @ 16:32:
ff de textures met de unreal edditor veranderen van NVidiaLogo.ut2
http://home.hccnet.nl/lord.mithril/UT2k4_Ati_logo.rar
nu wel werkend
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 23-03-2004 16:39 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Kun je wel even een foto posten van de Doos en de headset ???Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 16:12:
Ladies and gentlemen: we have 'em![]()
De DVD special edition, welteverstaan.
Inclusief headset en double disc DVD.
Wel vreemde manier om die double disc erin te stoppen, er hangt zo'n aparte tray in het doosje, hopen dat ie niet na enig misbruik (sorry gebruik) gemold wordt.
Bij Gamemania hadden ze er een 20-tal, en ze kregen geen nieuwe meer binnen.
Dus OP = OP!
edit: over de serial:
Er hangt bij mij een stickertje in het doosje en het verschil tussen de 8 en de B is vrij duidelijk naar mijn mening.
En nee, ik post er geen foto van
Signature
Hoezo domme opmerking? Iedereen heeft toch weleens geprobeerd te voicechatten (of je nou gamer bent of niet) En wie zegt dat het gelijk een headset/microfoon moet zijn van <50€? jij springt gelijk van de hoogste toren af door te zeggen dat een gamer alles maar moet hebben.... En om on-topic te blijven betekent dat je dood (einde discussie) (tenzij je 199 health en 150 bonus hebtVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:45:
[...]
Was idd sarkastisch bedoeld om die 'domme opmerking' van die andere gozer...
[ Voor 9% gewijzigd door MisteRMeesteR op 23-03-2004 16:45 ]
www.google.nl
Verwijderd
Zal even zienEboman schreef op 23 maart 2004 @ 16:41:
[...]
Kun je wel even een foto posten van de Doos en de headset ???
Tutorial
Vandaag even begonnen aan me aller eerste mini projectje. CTF-AndActionV2k4. de remake van de ow zo kragge maar razendpopulaire ut map. Hijs wel ok geworden. Niets bijzonders natuurlijk maar wel me 1e map
Screenie:

je kan hem ook ff downen en proberen. Mijn droom is natuurlijk om hem op 100en servers te zien strax
Klikkie Download Hier
voor 5 euro per maand draait ie wel op mijn serversErAdiCToR schreef op 23 maart 2004 @ 16:47:
je kan hem ook ff downen en proberen. Mijn droom is natuurlijk om hem op 100en servers te zien strax![]()
Klikkie Download Hier
Iemand zin in een nieuwe TopicStart?
Tampie/Ramon is met een grote bezig.. schijnt dat deze openblijft tot hij klaar is (vanaaf ergens)..DaMorpheus schreef op 23 maart 2004 @ 16:52:
[...]
voor 5 euro per maand draait ie wel op mijn servers![]()
Iemand zin in een nieuwe TopicStart?
Overigens nu maar een readme.txt in mn logo rar gedaan
zal ook eens kijken of ik er 1 met Henk kan maken
[ Voor 16% gewijzigd door LordMithril op 23-03-2004 16:54 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja hij werkt mooi gedaan dit is suppah thnkx
Verwijderd
http://users.skynet.be/fa290957/ut2004_1.JPG
http://users.skynet.be/fa290957/ut2004_2.JPG
http://users.skynet.be/fa290957/ut2004_3.JPG
http://users.skynet.be/fa290957/ut2004_4.JPG
http://users.skynet.be/fa290957/ut2004_5.JPG
http://users.skynet.be/fa290957/ut2004_6.JPG
ze zijn vaag genoeg dus key ga je toch niet kunnen achterhalen
Bladiebla!
Verwijderd
in de brief staat ook dat adhv je serial ze kunnen zien of je de SE of de regular hebt.Smoonshine schreef op 23 maart 2004 @ 14:41:
[...]
Hmz, dus iemand die de gewone versie heeft, of zelfs gedownload, die zou zo een mailtje kunnen sturen voor zo'n headset?
Nah ja, ik laat mijn headset mooi opsturen, ik heb weinig zin om ook nog weer naar de winkel te gaan om mijn incomplete SE aan te vullen.
Ik heb persoonlijk altijd geleerd dat "for safetyreasons our employees wil never ask you for your key"
wel een mooie domper trouwens... hadden ze ook wel op de buitenkant van de box mogen zetten dat er geen headset in zit. Nu kan je lekker wachten tot 6 mei... da's ruim een maand!!!!
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
Heb je mijn post gelezenBzzje schreef op 23 maart 2004 @ 18:08:
[...]
wel een mooie domper trouwens... hadden ze ook wel op de buitenkant van de box mogen zetten dat er geen headset in zit. Nu kan je lekker wachten tot 6 mei... da's ruim een maand!!!!
Verwijderd
MX500 hier en nergens last van.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:11:
Ik las dat meer mense met een MX muis hadden van 'muislag'. Ik had dat dus ook, met een MX700. Of zou dit komen omdat mijn muisje weer sap wilt hebben (lampje brandt iig niet). Verder wel grappig hoor dat Tournament.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik ben daar nu ook mee bezig.ErAdiCToR schreef op 23 maart 2004 @ 16:47:
Najah het moest er maar van komen. Ik heb gisteren een goede mapping tutorial erbij gepakt. Aanradertje voor iedereen die wil beginnen. De indoor sectie had ik af na 2,5 uur. Gewoon exact de handleiding gevolgd:
Tutorial
Maar ik wil nu alleen die muur aan klikken om hem een andere texture te geven, maar dat wil voor geen mogelijkheid, hij word niet blauw, dat ik hem aangeklikt heb laat maar zeggen. Moet je hier nog iets extra's voor doen ofzow?
Verwijderd
Ik vond de fog in de UT2k3 versie wel passend. Ikzelf heb nog geen ervaring met mappen en ga ook beginnen! Ziet er wel geinig uit :)! Dit type mappen vind ikzelf ook het leukste als I-CTF. Kleine mappen zowieso, de grote .... sommigen, maar ik vind zelf dat daar juist de Xloc weer bij hoort, in ieder geval .... zeker als er niet veel mensen spelen.ErAdiCToR schreef op 23 maart 2004 @ 16:47:
Najah het moest er maar van komen. Ik heb gisteren een goede mapping tutorial erbij gepakt. Aanradertje voor iedereen die wil beginnen. De indoor sectie had ik af na 2,5 uur. Gewoon exact de handleiding gevolgd:
Tutorial
Vandaag even begonnen aan me aller eerste mini projectje. CTF-AndActionV2k4. de remake van de ow zo kragge maar razendpopulaire ut map. Hijs wel ok geworden. Niets bijzonders natuurlijk maar wel me 1e map
Screenie:
[afbeelding]
je kan hem ook ff downen en proberen. Mijn droom is natuurlijk om hem op 100en servers te zien strax![]()
Klikkie Download Hier
Verwijderd
Vooral, is er enige performance increase op bepaald emaps merkbaar? Lopen bepaalde stukken lekkerder dan ervoor? Oude maps bedoel ik natuurlijk!Macros4 schreef op 23 maart 2004 @ 18:24:
Hoe zit het trouwens met de oude mappen uit ut2003 zoals Antalus en Astbestos? Zijn deze nog gedetaileerder geworden qua afwerking? Of zijn er andere verbeteringen in aangebracht? Iemand ervaringen/screens??
Verwijderd
[edit: oeps hehe. laat maar. is waarschijnlijk een bug ofzo dat de eerste ronde hij constant in the target painter naar voren komt. Die Ion painter is wel vet zeg
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 19:01 ]
jup heb ik ok ontvangenIceStorm schreef op 23 maart 2004 @ 14:59:
Woei, Play.com ruled!
[...]
ik ben daar masaal aan et bestellen

2 pond op 1 dan die games. ooeh
alleen nu moet die CD versie ff opschieten
[ Voor 15% gewijzigd door ThaHandy op 23-03-2004 18:31 ]
Dit topic is gesloten.