iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Verwijderd
Whahahaha, die Zellius zat ook al te cheaten in de Demo, mooi dat hij al verwijderd is van de complete versie van UT2004Hacku schreef op 19 maart 2004 @ 20:55:
En niet cheaten online
[...]
http://www.ina-community....ad.php?s=&threadid=359153
Verwijderd
Ik heb dus 5 Install cd's, en bij mij in het doosje zitten er 2 (!) Play CD's in het doosje, ipv 1. Maakt mij verder niet uit, is handig voor als de ene cd bekrast. Gister kon ik het spel gewoon spele met de eerstgeopende Play cd, maar vandaag geeft hij de melding aan: Please insert the original CD, en hij zegt dat dit een BACK-Up is, nu doe ik de andere CD erin, en daar geeft hij weer hetzelfde
hier nog wat face screenies

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Net een mailtje gekregen van Bol.com, ze garanderen dat ik de Special Edition volgende week krijg

Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Ik heb ongeveer een vergelijkbaar probleem. Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden. Zie ook het topic bij "Vragen & Problemen".Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 10:05:
ik heb sinds kort dit spel ook. Maar nu schokt het heel erg bij mij, aantal dingen die jullie misschien willen weten:
Kheb de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd, en er draait verder niets op me computer.
specs:
Amd Athlon 2800+ @ 3200+
512mb ddr
Geforce 4 Ti 4400 128mb
80gb hd
en word ongeveer 36 stressed.
ben ook alle settings in het spel al bij langs gelopen en wat aangepast maar dat mocht niet helpen.. de Demo draaide echter wel vloeiend wat dan ook heel raar is.
iemand enig idee?
Als je de oorzaak hebt gevonden ben ik erg !! geintresseerd!!!
Vrijdag clanwars???? Staat dat op clanbase ofzo? Ik ben dan wel van de partij!!D4V3 schreef op 20 maart 2004 @ 13:50:
ik heb hem net binnen (geforced minder legaal eigenlijk) om hem alvast te oefenen, want volgende week vrijdag beginnen de clanwars en donderdag krijg ik hem pas
maar nu ik hem singleplayer heb moet ik zeggen toppie, heb net morpheus3 en classicface gespeeld, erg mooi overgemaakt! ook AS-Junkyard en AS-Mothership waren erg leuk om te doen (wel frustrerend die vliegtuigjes waar je in zit, gaan veel te snel kapot en je kan er niet eens ff uit jumpen als ie bijna kapot is
)
hier nog wat face screenies(alles loopt wel lekker, 800x600, alles op normal met mijn AMD Athlon XP 2400+, Club 3D Geforce FX5200 128 MB, 256 MB DDR SDRAM (schandalig he))
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
mja, en heb jij dan ook als je gewone deathmatch doet in een simpele map dat hij dat wel goed draait? soms dan een schok maar niet zo erg als met de ONS mode ;[Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:57:
[...]
Ik heb ongeveer een vergelijkbaar probleem. Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden. Zie ook het topic bij "Vragen & Problemen".
Als je de oorzaak hebt gevonden ben ik erg !! geintresseerd!!!
Interessant stukje van het hoofd van Epic over de volgende generatie van de Unreal Engine;
http://www.gamer.nl/nieuws/21284
Vooral dit plaatje met het onderschrift wekt mijn interesse.......

"Mogelijk kunnen we met de derde generatie Unreal engine graphics zoals dit gaan verwachten rond het jaar 2006" ........
Wikid............
alhoewel het bovenste plaatje toch wat te veel van het goede is....... zelfs over 3 jaar.....
[ Voor 10% gewijzigd door ScrooLoose op 20-03-2004 15:18 ]
maar eerst zien, dan geloven

een basis in de buiten CTF level Grassyknol (ofzo)

3rd person in UT2004

Face3, een nieuwere versie van Facing Worlds, zat ook al in ut2003 maar dit is voor degene die er in geinteresseerd zijn, erg mooie level, alleen veels te groot naar mijn mening...

Deck 17, de redeemer zit op dezelfde plek als het dek er naast

De mannen van Epic hebben er ook een beetje humor in gestopt

De Ion Plasma tank in AS-Glacier, 1500 damage points en erg krachtige schoten, wel snel kapot gemaakt jammergenoeg
Volgens mij heb je een functie om het nog mooier te maken, Epic heeft die in het Demo versie uitgeschakeld vanwege het grote denk ik.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:12:
FF een kort vraagje, is het echte spel mooier dan de demo? Of zien ze er identiek uit?
Jammer dat er geen mappen zijn zoals CTF-Gauntlet, of CTF-w00tabulous altijd mijn favorieten geweest.
Hogere kwaliteit textures zijn dat en die werden inderdaad niet meegeleverd bij de demo (wat wat anders is dan 'uitgeschakeld'Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:23:
[...]
Volgens mij heb je een functie om het nog mooier te maken, Epic heeft die in het Demo versie uitgeschakeld vanwege het grote denk ik.
Zaten die er standaard in bij UT2003? Aan de naam van w00tabulous denk ik niet en kan je 'm misschien ooit nog eens voor UT2004 verwachtenJammer dat er geen mappen zijn zoals CTF-Gauntlet, of CTF-w00tabulous altijd mijn favorieten geweest.
The devil is in the details.
Nee, die 2 mappen zaten allebij in UT. Btw is dat respwnbescherming niet weg te krijgen bij instagib. Ik was altijd dol op respwnkillenDecember schreef op 20 maart 2004 @ 15:27:
[...]
Hogere kwaliteit textures zijn dat en die werden inderdaad niet meegeleverd bij de demo (wat wat anders is dan 'uitgeschakeld') vanwege de grootte.
[...]
Zaten die er standaard in bij UT2003? Aan de naam van w00tabulous denk ik niet en kan je 'm misschien ooit nog eens voor UT2004 verwachten
Verwijderd
jahoor.. is ergens instelling..Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:37:
[...]
Nee, die 2 mappen zaten allebij in UT. Btw is dat respwnbescherming niet weg te krijgen bij instagib. Ik was altijd dol op respwnkillen![]()
weet alleen niet precies welke.
ben nu bezig met singleplayer.. zit best leuk in elkaar
speel gewoon op t makkelijkste
wel geinig dat de blood right matches ook insta kunnen
[ Voor 23% gewijzigd door LordMithril op 20-03-2004 15:52 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik snap niet waarom dat plaatje er bij staat, want het slaat nergens op. Dat hele plaatje heeft niets met die nieuwe engine te maken, gewoon een gokje van hoe het eruit zou kunnen zien, maar zo mooi zijn de graphics echt niet in 2006 (over 2 jaar). Kijk maar naar het verschil met 2 jaar terug, dat is ook helemaal niet zo groot.ScrooLoose schreef op 20 maart 2004 @ 14:51:
Vooral dit plaatje met het onderschrift wekt mijn interesse.......![]()
[afbeelding]
"Mogelijk kunnen we met de derde generatie Unreal engine graphics zoals dit gaan verwachten rond het jaar 2006" ........
Verwijderd
Wat wel grappig is, is 31 bots instellen. Dan kan je gewoon op de tower gaan staan in je base (ben je dus aan ut verliezen), met je sniper en met je Avril. Nouw mijn avril is nog nooit zo snel leeggeweest. Wat een chaos zeg, overal shockrifle beams en link guns beams door de lucht, wel grappig. Khebbut over de demo hoor.
Khad een vraagje over Bittorrent. Waarom gaattie eerst alles uploaden ipv downloaden? Ik upload met 32 (max) en download met 12, iemand waarom dat is? Ik bedoel dat kan toch sneller ofwat?
Je moet ook niet je volledige uploadsnleheid gebruiken, je downloadsnelheid kakt nogal in als je dat doet. Stel je max upload eens in op 15 kB/s, dan gaat het waarschijnlijk een stuk beterVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:41:
Khad een vraagje over Bittorrent. Waarom gaattie eerst alles uploaden ipv downloaden? Ik upload met 32 (max) en download met 12, iemand waarom dat is? Ik bedoel dat kan toch sneller ofwat?
Verwijderd
ligt eraan hoeveel seeds er zijn op dat moment, en hoe kan je je max upload instellen dan ? :E Ik heb de gewone client en die upload gewoon hoeveel er nodig is.
Die bots moet je gewoon vertellen wat ze moeten doen. Ik heb het voorlopig nog maar met 4 geprobeert, maar met meer is het zeker weten handig. je kan ze oo kvertelen uit een voertuig te springen zodat jij er in kan
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 16:50 ]
Overigens geeft het kopen van een spel niet alleen veel meer voldoening het zorgt er ook voor dat je online kan spelen en dat je support kan krijgen @ GoT.
Heeft iemand trouwens invasion gedaan? echt leuk man als je met 20 man invasion doet. We deden average. Het record was Wave 13, dat is echt fucking moelijk (Voor iedereen zijn er dan zon 9 demons
En maar kletsen over die Mic echt lachen.
[ Voor 7% gewijzigd door ErA op 20-03-2004 16:57 ]
Ik weet niet in hoeverre jij verstand hebt van renderers etc. Maar het plaatje, is gewoon een voorbeeld (van de belichting), en niet eens afkomstig van epic, en al helemaal niet van unrealengine ( maar met softimage XSI gemaakt, een 3d-prog dus). Volgensmij gaan ze hier een HDRI (high dynamic range image)-achtige techniek implementeren. Tis maar dat je 't weetScrooLoose schreef op 20 maart 2004 @ 14:51:
Ik wil eigenlijk niet al te veel op de zaken vooruit lopen.......... maar doe het toch even
Interessant stukje van het hoofd van Epic over de volgende generatie van de Unreal Engine;
http://www.gamer.nl/nieuws/21284
Vooral dit plaatje met het onderschrift wekt mijn interesse.......![]()
[afbeelding]
Wikid............
alhoewel het bovenste plaatje toch wat te veel van het goede is....... zelfs over 3 jaar.....
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
edit: ow werkt toch. Krijg je ervan als de 8 en de B bijna identiek zijn
[ Voor 15% gewijzigd door SICK op 20-03-2004 17:19 ]
Weinig verstand daarvan iddinquestos schreef op 20 maart 2004 @ 17:13:
Weet iemand nog een aantal links naar wat tips&tricks. Ik had eerst een forum met tientallen zeer bruikbare (voor mij dan) tips, maar helaas, ben 'm kwijt..
[...]
Ik weet niet in hoeverre jij verstand hebt van renderers etc. Maar het plaatje, is gewoon een voorbeeld (van de belichting), en niet eens afkomstig van epic, en al helemaal niet van unrealengine ( maar met softimage XSI gemaakt, een 3d-prog dus). Volgensmij gaan ze hier een HDRI (high dynamic range image)-achtige techniek implementeren. Tis maar dat je 't weet. Niet teveel verwachten he

Maar toch, wat er gezegd word door het hoofd van epic; "4x to 16x meer details" dan nu moet je toch een heel eind richting het plaatje komen........
Verwijderd
Meer info + screenshots op atari forum:
http://www.ina-community....ad.php?s=&threadid=359153
Ik gebruik ABC, hoe het met de standaard client zou moeten weet ik niet.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:49:
offtopic:
ligt eraan hoeveel seeds er zijn op dat moment, en hoe kan je je max upload instellen dan ? :E Ik heb de gewone client en die upload gewoon hoeveel er nodig is.
Klinkt gaaf, maar mij lukt het niet. Voice recognition staat aan, als ik op F druk krijg ik links een balk die aangeeft hoeveel geluid hij ontvangt (en ja, hij 'hoort' meVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:05:
Joh ik heb net die voice recognition geprobeerd op de bots, en dat is dust echt HEEL vet.Je roept gewoon je microfoon in 'Bravo, cover me" en zo'n botje rent gewoon achter je aan. Maakt het spelen met bots allemaal veel makkelijker. Single player dus ook
Even proberen
Verwijderd
Hacku schreef op 20 maart 2004 @ 18:09:
Weet iemand hoe je die mapvote kan gebruiken?
Was jij een paar uurtjes geleden in een Onslaght Game? Was een jongen met de tag [hack4u]
FILMPJE!1!!1
it's a birD? it's a plane? No it's superman a frigging leviathan gone airborne
Ik ga strax nog een filmpje maken want er is nog iets leuker. Zorg dat je raptor en Levi in 1 zitten. Ga hoog in lucht vliegen, liefst boven een punt waar je controle wilt. Rag zo hard met alles heen en weer als je op de goede plek bent zodat jij en je raptor kapot gaan. Vlieg 1 minuutje later naar dezelfde plek terug en kijk eens wat daar in de lucht hangt:

[ Voor 61% gewijzigd door ErA op 20-03-2004 19:30 ]
MeesterlijkErAdiCToR schreef op 20 maart 2004 @ 19:20:
check dit o_O
FILMPJE!1!!1
it's a birD? it's a plane? No it's superman a frigging leviathan gone airborne
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
check dit o_O
quote]
Ga er nu lekker op zitten met je raptor, stap uit en ga in de Levi zitten. Schiet wat je wilt, máár doe niet invouwen, dan val je namelijk (Zonder verdere damage)
dit had dus de edit button moeten zijn druk ik op quote

[ Voor 55% gewijzigd door ErA op 20-03-2004 19:32 ]
Maar ik moet zeggen die Mutator game is echt vet
Lache man , alleen je ren je echt helemaal de tering achter die mod aan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
wave 13 maar, op een UT2003 server zaten we altijd rond de 17/19ErAdiCToR schreef op 20 maart 2004 @ 16:56:
Heeft iemand trouwens invasion gedaan? echt leuk man als je met 20 man invasion doet. We deden average. Het record was Wave 13, dat is echt fucking moelijk (Voor iedereen zijn er dan zon 9 demons)
En maar kletsen over die Mic echt lachen.
Ik wil GoT clan dan ook bij deze voorstellen lowgrav te gaan spelen
Lowgrav is een kunst
Kan jij even uitleggen hoe ik wat moet in stellen .. Ik heb een headset maar hij werkt nietRafe schreef op 20 maart 2004 @ 20:08:
Dat speech recognition is echt gaaf, werkt nog best goed ook.Lekker bots in een potje CTF in het rond commanderen
Dus kan je mij even uit leggen wat ik moet doen.
Kan ik de handleiding niet echt wijs uit.
Want ik wel wel even die mods gaan commanderen , maar nu werk het niet.
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 20-03-2004 21:51 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
* Dan willen we het niet hebben *
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 22:12 ]
1. Kan je niet meer online spelen met Demo? Ik krijg af en toe gewoon een melding dat de Master Server me eraf heeft gegooit omdat m'n CD-key niet geldig is, of omdat m'n CD-key al in gebruik is.... Maar ik heb helemaal geen CD-key (demo). *zucht*
2. Kan je ook op die GoT-servers met de demo? Ik ben wel van plan om het echte spel te kopen, maar heb het nog niet...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
ah ik dacht al.. waarom blijft het zo leeg daar..Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:01:
zowel legaal als illegaal kan joinen
<font color=blue>* Dan willen we het niet hebben *</font>
Maar beetje saai servertje.. 2 gasten en 6 novice bots

Dat was gewoon stil staande manntjes schieten..
mn kill/death ratio wisselde tussen 25/0 en 25/5
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 20-03-2004 22:29 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
dan hebbie de verkeerde denk ikLord_Mithril schreef op 20 maart 2004 @ 22:27:
[...]
ah ik dacht al.. waarom blijft het zo leeg daar..
Maar beetje saai servertje.. 2 gasten en 6 novice botsNiet dat je het verschil zag
Dat was gewoon stil staande manntjes schieten..
mn kill/death ratio wisselde tussen 25/0 en 25/5
Nah Copy paste veranderd volgens mij geen cijfers
Nu issie helemaal leeg (op de bots na
[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 20-03-2004 22:36 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Die data zit in een UVX file in je "UT2004/saves" dirVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:52:
Is er een manier waarop ik meer "credits" kan krijgen b.v. door een .ini bestand te editten?
geen idee wat voor format t precies is.. maar notepad kan er weinig mee
Bier, Whiskey en Metal!!
ik zeg ook niet dat dat die isLord_Mithril schreef op 20 maart 2004 @ 22:35:
[...]
Nah Copy paste veranderd volgens mij geen cijfers
Nu issie helemaal leeg (op de bots na)

Verwijderd
Ik ben nu een tijdje de single player aan het spelen, maar sommige teams worden gewoon te sterk en ik heb zware moeite om ze te verslaan (zelfs op adept skill

het is niet dat de bots van de tegenstander zo goed zijn, het zijn gewoon degene in mijn team die slecht zijn. Is de enige manier om betere bots te krijgen verder komen in de ladder, of kan je ze ook trainen? Of worden ze beter naarmate ze vaker spelen?
Hoe zit dat precies?
Zo moeilijk is het niet, maar here it goesBlackhole schreef op 20 maart 2004 @ 21:50:
[...]
Kan jij even uitleggen hoe ik wat moet in stellen .. Ik heb een headset maar hij werkt niet
Dus kan je mij even uit leggen wat ik moet doen.
Kan ik de handleiding niet echt wijs uit.
Want ik wel wel even die mods gaan commanderen , maar nu werk het niet.
- Van http://www.microsoft.com/speech/download/sdk51/ haal je de 68MB wegende MS Speech SDK, en deze installeer je.
- In het configuratiescherm ga je naar het onderdeel 'Spraak'.
- Maak een nieuw herkenningsprofiel aan, geef hem een naam, en doorloop de microfooninstelling (zodat 'ie niet te hard/zacht staat) en spraaktraining (zodat 'ie je stemt leert 'kennen') wizards zodat alles goed wordt herkend.
- Zodra je dit hebt gehad kan je al gaan spelen, zorg dat je in de options onder 'Game' de optie 'Speech recognition' aan hebt staan, en dat je bij de controls (onder Input -> Configure Keys) een knop hebt gebind aan 'Activate Microphone' (standaard is dit F).
Als het goed is zie je een tel later onderin hetzelfde verschijnen, en reageren de bots met dingen als "Got it, read leader!".
Elke bot heeft naast zijn naam ook een callsign (Alpha, Beta, Charlie, gaat door t/m Oscar), deze zie je op het scoreboard onder de naam van de bot staan (in het vak waar ook locatie/opdracht staat), of naast zijn/haar naam als je vlakbij iemand staat in het spel. Je kunt aan die bot gericht opdrachten geven door iets als "Charlie, cover me" of "Alpha, defend".
Lijstje met commando's:
• Defend
• Attack
• Cover Me
• Freelance (bot gaat zijn eigen gang)
• Taunt / Dance (bot doet een kunstje)
• Get Out (bot stapt uit het voertuig)
• Status
• Gimme (bot geeft zijn wapen aan je)
• Suicide (geen grapje
• Jump
• Hold (this) Position
Mocht het niet helemaal goed gaan en moet je meerdere keren je opdracht zeggen voordat ze het eindelijk begrijpen: als je weer naar Spraak gaat in je configuratiescherm kan je daar nog wat extra spraaktrainingen doen om het systeem je stem beter te laten kennen.
Ik heb er nu 4 gedaan (de introductietekst + de eerste 3 op het lijstje), en nu snappen ze het bijna altijd in een keer als ik iets zeg, zolang ik maar die rustige voorleesstem gebruik
ik ga denk'k nog maar ff een potje spelen met mijn favo muziek op de achtergrond (i just love de F11 mp3 speler
Verwijderd
nee, zit gewoon soort verkenner in ut2004.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 01:40:
Moet je mp3s in een bepaalde folder zetten om ze af te kunnen spelen in UT2k4 ?
Ik heb een MX500 en heb er in de Demo geen last van, werkt als een tierelierDeX schreef op 21 maart 2004 @ 02:20:
Heeft iamand nog meer problemen met de MX serie logitech muizen. Het schijn (en das bij mij ook zo) dat ie af en tie niet reageert. heel raar.
Heb de full version nog niet.......

Invasion vind ik echt vet, leuk al die monsters en dan komt booster ook lekker van pas.
Onslaught ook gruwelijk vet, het lijkt alleen wel of er nog alleen maar domme mensen spelen. Mensen healen namelijk zelden, en nog meer van zulke dingen. Zijn er trouwens al clans? Ik hoor er nog weinig over. Ach vanaf 25maart komen er vast veel goeie spelers/servers bij ivm de SE
In de demo is het geen probleemScrooLoose schreef op 21 maart 2004 @ 02:39:
[...]
Ik heb een MX500 en heb er in de Demo geen last van, werkt als een tierelier
Heb de full version nog niet.......
In de volledige versie wel (semi-legaal*).
* Wel al betaald, maar nog niet binnen
Versteegrob schreef op 21 maart 2004 @ 02:39:
........ Ach vanaf 25maart komen er vast veel goeie spelers/servers bij ivm de SE

Ik heb dit ook met een logitech muis,zeer irritant.Had er in de demo geen last van, in het hele spel(legale versie)welDeX schreef op 21 maart 2004 @ 02:20:
Heeft iamand nog meer problemen met de MX serie logitech muizen. Het schijn (en das bij mij ook zo) dat ie af en tie niet reageert. heel raar.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heb trouwens geen logitech software geinstalleerd, ik raad ook iedereen aan dit niet te doen, echt bagger software. En ja, je extra knoppen werken gewoon in ut.
Is trouwens wel een van de eerste spellen waarin die extra knoppen direct herkend worden...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Invasion vind ik erg leuk, alleen ben ik nooit hoger gekomen dan wave 11...die demons zijn erg lastig te verslaan. Iemand tips?
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ligt aan het level waar je in speelt maar rondjes rennen helpt veel.NHJ BV schreef op 21 maart 2004 @ 11:02:
"Everybody, suicide"![]()
Invasion vind ik erg leuk, alleen ben ik nooit hoger gekomen dan wave 11...die demons zijn erg lastig te verslaan. Iemand tips?
gewoon zorgen dat je een goede route hebt langs veel ammo, life en shield en je kan het heel lang vol houden
DM-Killingfield (@ 2k3) werkt hier heel goed mee.. heel groot open level..
dat owned om met 5-8 mensen invasion te spelen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Mijn muis blijft soms hangen ofzo, heel vaag want hij heeft het alleen bij UT2004.
Hebben meer mensen dit?
heb je veel proggsels op de achtergrond draaien? (winamp bijvoorbeeld)Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 11:53:
Nu alle controls goed staan heb ik een ander probleem...
Mijn muis blijft soms hangen ofzo, heel vaag want hij heeft het alleen bij UT2004.
Hebben meer mensen dit?
Zet deze dan uit.. dat scheelt heel veel, ik had het ook namelijk..
Bier, Whiskey en Metal!!
Er zijn brightskins
Groen en Cyaan
Blauw en Rood

en mijn laatste eigen creatie.. Roze met gele stippen

Begin aub niet over cheaten en lamen enzo.. ze worden gebruikt, live with it.
grmbl.. wrong button..
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 21-03-2004 11:58 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Nee ik heb niks op de achtergrond. Geen msn, winamp niks...Lord_Mithril schreef op 21 maart 2004 @ 11:55:
[...]
heb je veel proggsels op de achtergrond draaien? (winamp bijvoorbeeld)
Zet deze dan uit.. dat scheelt heel veel, ik had het ook namelijk..
Naja ik moest toch al een nieuwe muis dus...
Doe nog wel een potje demo.
Hopenlijk wordt dit algemeen goed. Want op sommige mappen (bijna alle) zie je die mannekes echt nauwelijks (@ 1280*1024).Lord_Mithril schreef op 21 maart 2004 @ 11:58:
Ok, we gaan weer lekker controversieel doen
Er zijn brightskins
Groen en Cyaan
Blauw en Rood
[afbeelding]
en mijn laatste eigen creatie.. Roze met gele stippen
[afbeelding]
Begin aub niet over cheaten en lamen enzo.. ze worden gebruikt, live with it.
edit:
grmbl.. wrong button..
Nu nog opvallender en met gekleurd hoofd
De non team skin is roze met cyaan (en geel hoofd ofcourse

Te downloaden @ http://home.hccnet.nl/lord.mithril/LM%20Brightskins.rar
En nogmaals, voor iemand gaat zeuren dat dit cheaten is omdat je mensen beter ziet.. waarom denk je dat ik ze ook hier post ipv alleen op mn clan forum..
Zo heeft iedereen er voordeel van..
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 21-03-2004 13:02 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ligt eraan hoe je het speelt.Famoso schreef op 21 maart 2004 @ 13:04:
Even het cheatvraagstuk terzijde, wordt de hele "feeling" zeg maar niet een stuk minder? Van die rare kleurtjes lijken mij nou niet echt bijdragen aan de sfeer van het spel.
de 1 gooit al zn details omhoog voor de sfeer..
ik gooi ze omlaag om de manntjes beter te zien en voor meer fps..
Bier, Whiskey en Metal!!
Met een kopie van Ut2k3 kon je via All Seeying Eye toch online spelen. Weet iemand of dat ook weer met een kopie van ut2k4 kan (of online via een ander progje?)IceStorm schreef op 21 maart 2004 @ 12:05:
Zucht, nu wil ik hem ondertussen eigenlijk ook wel een beetje
Doe nog wel een potje demo.
Dat is natuurlijk een domme uitspraak. Iedereen kan ook een aimbot gebruiken, maar dan is het nog wel cheaten. Iets aanpassen zodat je een voordeel hebt ten opzichte van de tegenstander noem ik cheaten.Lord_Mithril schreef op 21 maart 2004 @ 13:01:
[...]
En nogmaals, voor iemand gaat zeuren dat dit cheaten is omdat je mensen beter ziet.. waarom denk je dat ik ze ook hier post ipv alleen op mn clan forum..
Zo heeft iedereen er voordeel van..
Ik ben geen moraalridder, als je perse met dit soort teletubbykleurenskins wilt spelen mag je van mij, maar ik snap best dat mensen dit cheaten noemen
The devil is in the details.
ach, zodra de eerste AntiTCC versie komt kan je dit al niet meer gebruiken aangezien je de UPL files moet editen.. en daar checked hij op (althans, in 2k3 welDecember schreef op 21 maart 2004 @ 13:51:
[...]
Dat is natuurlijk een domme uitspraak. Iedereen kan ook een aimbot gebruiken, maar dan is het nog wel cheaten. Iets aanpassen zodat je een voordeel hebt ten opzichte van de tegenstander noem ik cheaten.
Ik ben geen moraalridder, als je perse met dit soort teletubbykleurenskins wilt spelen mag je van mij, maar ik snap best dat mensen dit cheaten noemen
Bier, Whiskey en Metal!!
Brightskins zijn goed. ECHTER vind ik het fout dat je zelf de meest gekke brightskins kan maken. Imho moeten die van TTM mogelijk zijn en verder niets of iets dergelijks
Binnen een week of 2 denk ik dat er een TTM versie en een AntiTCC versie is voor 2k4.ErAdiCToR schreef op 21 maart 2004 @ 13:57:
Iedereen doet het, omdat je anders gewoon geen dikke scheit ziet in 2k4. Dit was een groot probleem in 2k3 waarom iedereen zo baalde van het spel. De grafische pracht maakte het allemaal erg ondeuidelijk.
Brightskins zijn goed. ECHTER vind ik het fout dat je zelf de meest gekke brightskins kan maken. Imho moeten die van TTM mogelijk zijn en verder niets of iets dergelijks
Dan kan je deze fuckedup skins niet meer gebruiken aangezien je er dan of door AntiTCC of door TTM uitgeschopt word
Beetje zelfde idee als die vliegende leviathan, iedereen doet het nu maar tis toch zo weer over
Bier, Whiskey en Metal!!
Moet ik dus maar overgaan op Green/Cyan?
ik maak skins en textures ook wel eens serverpackages, dan moet je de goede hebben, anders download ie de goede en ben je die zielige hack kwijt. Mensen als jij krijgen als ik erachter kom dan ook een ban op al mijn servers. Speel het het spel fair, dit is gewoon triest. Waarom vind je dat dit wel kan en bijvoorbeeld een aimbot niet? Of een radar, mag dat dan wel Daar zie je de ventjes ook beter door?Lord_Mithril schreef op 21 maart 2004 @ 13:56:
[...]
ach, zodra de eerste AntiTCC versie komt kan je dit al niet meer gebruiken aangezien je de UPL files moet editen.. en daar checked hij op (althans, in 2k3 wel)
Daarnaast vind ik TTM zuigen, vooral dat debiele geluidje wat je krijgt als je iemand raakt. Wat is dat nou voor nep gedoe man. Nee TTM komt er bij mij niet in, en brightskins ook niet. Als ze dat zo graag willen moeten ze maar die shoulderlights weer terugbrengen. Die waren wel goed.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

P.S., ik heb gister ook ut2k4 gehaald bij de intertoys hier (dan maar 6 cdroms..
[ Voor 26% gewijzigd door MisteRMeesteR op 21-03-2004 14:43 ]
www.google.nl
Mischien is deze vraag al ergens beantwoord, maar ik heb geen zin en tijd om de hele topic door te spitten.
1 vraagje nog: kan je de Special Edition (of limited edition, whatever....) ook in de winkel krijgen?
Wou ik eigenlijk ook wel weten. Ik dacht ergens gelezen te hebben (in dit topic), van niet, maar bij bol.com is ie zeker te verkrijgen. Maar waar nog meer dan??Bertrand schreef op 21 maart 2004 @ 15:10:
Na al dit gelezen te hebben ga ik 'em denk ik ook maar halen morge...
1 vraagje nog: kan je de Special Edition (of limited edition, whatever....) ook in de winkel krijgen?
Bij de dixons bij ons zouden ze hem iig ook binnen krijgen voor € 59,95.Bertrand schreef op 21 maart 2004 @ 15:10:
Na al dit gelezen te hebben ga ik 'em denk ik ook maar halen morge...
Signature
Verwijderd
Benk ut mee eens, alles wat je aan de originele content veranderd of toevoegd is simpelgezegd cheaten. Mits de makers dit officiel supporten als 'legale' addon. Zo niet, das is ut cheaten, welliswaar een andere vorm van cheaten, maar toch cheaten in mijn ogen.December schreef op 21 maart 2004 @ 13:51:
[...]
Dat is natuurlijk een domme uitspraak. Iedereen kan ook een aimbot gebruiken, maar dan is het nog wel cheaten. Iets aanpassen zodat je een voordeel hebt ten opzichte van de tegenstander noem ik cheaten.
Je denkt toch serieus niet dat ik zo ga spelen
Ik zit nu gewoon nog een beetje te kloten met die dingen
In UT2k3 speel ik met de shoulderlights. Die dingen zijn beter dan die vage epic brightskins.
Het enige andere wat ik gebruik zijn default models. Alles op Gorge, dus geen voordelen van characters meer. En dat is gewoon een optie die al in de ini staat.
En Tamp, jij speelt zeker niet in clan verband? en bent het ook niet van plan?
TTM moet je wel hebben als je serieus NW wilt spelen (voor insta minder nodig maar soms wel handig).
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik moet het trouwens nog halen. Ik denk dat ik gewoon de limited haal.
Verwijderd
Is dat zo? Dan zie ik gelijk af van het mogelijk in clanverband gaan spelenLord_Mithril schreef op 21 maart 2004 @ 15:20:
En Tamp, jij speelt zeker niet in clan verband? en bent het ook niet van plan?
TTM moet je wel hebben als je serieus NW wilt spelen (voor insta minder nodig maar soms wel handig).

Dat je je details laag zet om meer FPS te halen, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit... bah. Bij Quake 1 had je het ook al: Fel rode skins: weg sfeer, dan gaat het echt alleen maar om het 'scoren'.
Verwijderd
Ik moet zeggen, mee eens. Onze clan speelt gewoon voor de lol, een beetje friendly matches met wat andere clans. Niet dat we niet serieus spelen of zo, maar fun staat boven aan.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:26:
[...]Is dat zo? Dan zie ik gelijk af van het mogelijk in clanverband gaan spelen
Dat je je details laag zet om meer FPS te halen, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit... bah. Bij Quake 1 had je het ook al: Fel rode skins: weg sfeer, dan gaat het echt alleen maar om het 'scoren'.
Ik vind dit soort skins ook niet aan het speelplezier toevoegen, sterker nog, het ziet er kinderachtig uit en verziekt de hele sfeer die het spel heeft.
Ik moet eerlijk zeggen, de skins van het spel zelf zijn slecht zichtbaar, maar dit is precies de omgekeerde wereld. Geen mij die shoulderlights maar weer, zowieso lomp dat ze die eruit gehaald hebben.
Ik vind zelf wel dat iets op server niveau aanwezig moet zijn, EN dat mensen weten dat je het gebruikt, anders is het ECHT cheaten, hoe hoog of laag je ook springt, je gebruikt iets wat anders niet gebruiken/niet weten dat je gebruikt.
Als iemand het in clan matches gebruikt, fine with me, maar verziek alsjeblieft niet het plezier van de andere spelers die gewoon voor de lol spelen
Dit topic is gesloten.