Het was ff zoeke maar hier is het summon command voor de leviathan:
summon OnslaughtFull.ONSMobileAssaultStation
plezier
summon OnslaughtFull.ONSMobileAssaultStation
plezier
je moet ff bij je grafische optie pre-cache player models uitzetten.robhof schreef op 19 maart 2004 @ 10:17:
Hier erg veel last van schokken en dat het spel om de zoveel seconden 'blijft hangen'... geef een slinger aan die muis en bijna een seconde later reageert ie pas, terwijl de fps prima zijn.
De demo draaide perfect, maar zelfde maps draaien nu gewoon ronduit bagger! Nieuwste forceware drivers erop gezet.... demo draait nog steeds super, maar full version hapert als een gek (zelfs met alles 'low detail').
Wie hebben dezelfde ervaring en wat is jullie evt oplossing?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hmmz, zou dat het dan zijn!?! Ik hoop het echt; ga het als ik thuis ben gelijk proberen. Dank voor de tip!!!Phydomir schreef op 19 maart 2004 @ 10:57:
[...]
je moet ff bij je grafische optie pre-cache player models uitzetten.
Erg stom dat het standaard aanstaat omdat je minimaal 1024mb aan ram moet hebben wil het niet je systeem enorm vertragen.
[ Voor 28% gewijzigd door Milanza op 19-03-2004 11:36 ]
I love the smell of a Palm in the morning.
Stond al ergens in dit topicPjotrik schreef op 19 maart 2004 @ 11:18:
En waar pas ik dat aan? Ik zie de optie niet?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Ik blijf het vreemd vinden dat ze zoiets default aanzetten. Maarja, schoonheidsfoutje.Timocos schreef op 19 maart 2004 @ 11:32:
[...]Stond al ergens in dit topic
Options -> Game -> vinkje uitzetten rechtsonder ergens ...
Merk bij mij ook dat ie nu veel beter laad met 1024 geheugen![]()
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Text 2 speech --> als je iets type in-game hoor je de announcer dit uitspreken.El_Bandito schreef op 19 maart 2004 @ 11:43:
Ik heb de openingspost gelezen, verder geen zin om het hele topic door te gaan spitten
Er staat in de settings iets van Text 2 Speech of stemherkenning. Hoe werkt dit?
Bij mij was dit wel het probleem. M'n framerate was goed alleen stotterde het om de zoveel seconden. Duidelijk het swappen van geheugen/hdd.robhof schreef op 19 maart 2004 @ 11:11:
[...]
Hmmz, zou dat het dan zijn!?! Ik hoop het echt; ga het als ik thuis ben gelijk proberen. Dank voor de tip!!!
[ Voor 43% gewijzigd door Phydomir op 19-03-2004 12:08 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb nu ff local Multiplayer game opgezet met bots erin, maar als ik iets typ hoor je het hem niet zeggen hoorPhydomir schreef op 19 maart 2004 @ 12:06:
Text 2 speech --> als je iets type in-game hoor je de announcer dit uitspreken.
Microsoft Sam vertaalt dat voor je als je het wil wetenEl_Bandito schreef op 19 maart 2004 @ 12:10:
[...]
Heb nu ff local Multiplayer game opgezet met bots erin, maar als ik iets typ hoor je het hem niet zeggen hoor
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
ach dixons heeft wel vaker vage verklaringen waarom ze dingen niet hebben. Loop je een deur verder en daar hebben ze het welVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:38:
FYI:
Kreeg gisteren wel een vreemde reactie bij de Dixons, dat die UT2K4 nog niet hadden omdat ze pas gingen leveren als ook een probleem met de AMD64 opgelost was ?
Is this true, of was dit een hersenspinsel van de verkoper ?
Bier, Whiskey en Metal!!
omg mooie verhalen altijd weer bij dixonsVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:38:
FYI:
Kreeg gisteren wel een vreemde reactie bij de Dixons, dat die UT2K4 nog niet hadden omdat ze pas gingen leveren als ook een probleem met de AMD64 opgelost was ?
Verwijderd
Blaat blaat blaat, dan haal je em toch ergens anders? Ik zie ut probleem niet...Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:38:
FYI:
Verwijderd
Ik had ook niet het idee dat ie serieus was of mij serieus nam ...Lord_Mithril schreef op 19 maart 2004 @ 13:42:
[...]
ach dixons heeft wel vaker vage verklaringen waarom ze dingen niet hebben. Loop je een deur verder en daar hebben ze het wel
Ik zei de gekMaar zelfs als er problemen zouden zijn met de AMD64, waarom zou je em dan niet verkopen? hoeveel mensen hebben nou een AMD64
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 14:05 ]
Verwijderd
Vind je dat normaal ? om de 2 weken window herinstallenVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 14:04:
vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met 512mb geheugen als pre-cache player models aanstaat.
Ik zelf heb 512mb rdram op een pentium 2,4ghz, ik merk geen verschil in snelheid met laden of ingame als ik die optie aan of uit zet, schokken heb ik ook nooit last van, vaak zit ik ook als een van de eerste in een spel, online tijdens een level wissel.
Enige reden die ik kan bedenken is dat veel mensen met een redelijk brakke windows installatie draaien, ik zet om de 2 weken een nieuwe windows installatie op me pc, met nieuwste drivers en al.
Snellere CPU scheelt veel in UT2k3 dus zal ook wel in UT2k4.Hertog_Martin schreef op 19 maart 2004 @ 14:06:
Vaag hoor. Had net alles op max detail gezet, dus echt alle grafische opties aan en alle settings op zn hoogst. en dan een 1-1 DM map en haalde gewoon makkelijk 25+ fps met mn athlon tb 850 en gf4 ti4200
maar als ik dan onslaught torlan ofzo doe dan haal ik maar 5 fps en als ik alles op zn allerlaagst zet maar 10 fps
lijkt wel alsof outside maps veel meer van je cpu trekken dan binnen.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 14:13:
[...]
Vind je dat normaal ? om de 2 weken window herinstallen
Ik bedoelde er iig hetzelfde mee.Mayhem schreef op 19 maart 2004 @ 14:19:
Ik zag ergens op page 20 van dit topic iets staan over precaching uitschakelen.
En ook "preload all player skins" deze heb dus ook uitgevinkt en dat scheelt echt aanzienlijk.Maar die precaching waar zet is die uit ? ik heb wel ff in UT2004.ini gekeken maar daar staan er een aantal dus ik weet niet welke ik moet uitschakelen.
LOL, volgens mij worden al die muchacho`s in de shops helemaal para van al die gastjes die maar om UT2004 blijven zeuren. Tsja, dan is de verleiding voor sommige figuren miss gewoon te groot om de boel ff te fleshen, haha.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:38:
FYI:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Unreal Technology\Installed Apps\UT2003]Xof schreef op 19 maart 2004 @ 14:39:
Weet iemand hoe je de cdkey kan aanpassen van ut2k4.. ik heb geen zin om het spel weer opnieuw te gaan installeren nu ik ut2k4 in de bus heb gehad..
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 4% gewijzigd door Hertog_Martin op 19-03-2004 14:47 ]
Agree, ik heb een GF4Ti4600, en die draait ook alle nieuwe games nog prima. Jammer alleen dat ie niet de nieuwste Pixel Shaders ondersteunt, maar je kunt niet alles hebben. M'n CPU (Athlon XP 1800+) is misschien wel binnenkort eens aan een upgrade toe, maar ook dat is nog niet zo urgent. Ik wacht de komst van Socket 939 maar eens afHertog_Martin schreef op 19 maart 2004 @ 14:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
1280x1024@32 max detail @ tb 850, gf4 ti4200, 256mb sdram
ben iig overtuigd dat mn videokaart nog wel jaartje mee kan
en hopelijk deze week nieuwe cpu en geld om ut2004 te kopen
daar staat die idd, thanksLord_Mithril schreef op 19 maart 2004 @ 14:44:
[...]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Unreal Technology\Installed Apps\UT2003]
das die van 2003 .. dus ik gok daar ergens
Damn, in dat level haal ik op 1600x1200 in de demo alles high rond de 80 fps.. Asus Radeon 9800xtHertog_Martin schreef op 19 maart 2004 @ 14:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
1280x1024@32 max detail @ tb 850, gf4 ti4200, 256mb sdram
ben iig overtuigd dat mn videokaart nog wel jaartje mee kan
en hopelijk deze week nieuwe cpu en geld om ut2004 te kopen
De B en de 8 schijnen nogal op elkaar te lijken. Dus klooi es een beetje rond met die twee tekens, als ze in je CD key voorkomen.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:56:
Waarom is mijn bijgeleverde CDKEY niet goed...aargh!!!!![]()
![]()
![]()
I've got a feeling...
[ Voor 94% gewijzigd door kevin op 19-03-2004 16:00 ]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:16 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
i'm whit stupid--MeAngry-- schreef op 19 maart 2004 @ 16:55:
Zijn er nog wat server waar ik mensen van GoT op kan tegenkomen? Of draait er hier niemand meer eigen server?
Ik ben iig nog verplicht om nu met de illegale versie te spelen aangezien de Limited Edition pas na et weekend komt!Dus ik kom ook niet op publieke servers...
[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 19-03-2004 18:47 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik snap gewoon echt niet dat je met zon systeem zulke spellen gaat draaien. Het is toch helemaal niet gek dat je prestaties dan tegenvallen? Misschien moet je eens voor een nieuwe pc gaan sparen ipv je geld weg te gooien aan nieuwe spellen die je vervolgens niet kunt spelen door je karige systeempje....Hertog_Martin schreef op 19 maart 2004 @ 14:06:
Vaag hoor. Had net alles op max detail gezet, dus echt alle grafische opties aan en alle settings op zn hoogst. en dan een 1-1 DM map en haalde gewoon makkelijk 25+ fps met mn athlon tb 850 en gf4 ti4200
maar als ik dan onslaught torlan ofzo doe dan haal ik maar 5 fps en als ik alles op zn allerlaagst zet maar 10 fps
lijkt wel alsof outside maps veel meer van je cpu trekken dan binnen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook ongeveer zelfde specs, bij mij duurt et ook erg lang om te laden. Ik heb zelfs een keer geprobeerd met hihg ipv ver high, nog duurde et evenlang.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:28:
iemand nog meer last van lange laadtijden?
in die demo laden die levels veel sneller dan in het het hele spel
specs:
P4 3ghz
512mb ram
radeon 9800pro
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Same here, verschil is dat ik 1024mb ram heb en een 9600XT, maar ach... de kwaliteit van het spel is zo goed dat het wat mij betreft de laad-tijden goedmaakt. Beste verbetering t.o.v. UT2003 vind ik nogwel de terugkomst van de good ol' snipergun. HEADSHOT!!!Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:28:
iemand nog meer last van lange laadtijden?
in die demo laden die levels veel sneller dan in het het hele spel
specs:
P4 3ghz
512mb ram
radeon 9800pro
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik zeg dat de verhouding vaag is. Ik klaag helemaal niet over de prestaties. Zie mn andere post; ik vind de prestaties juist meevallen en kan vele DM levels gewoon prima spelen.Macros4 schreef op 19 maart 2004 @ 18:06:
[...]
Ik snap gewoon echt niet dat je met zon systeem zulke spellen gaat draaien. Het is toch helemaal niet gek dat je prestaties dan tegenvallen? Misschien moet je eens voor een nieuwe pc gaan sparen ipv je geld weg te gooien aan nieuwe spellen die je vervolgens niet kunt spelen door je karige systeempje....
[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 19-03-2004 19:18 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Fuelke op 19-03-2004 19:18 ]
Macros4 schreef op 19 maart 2004 @ 19:03:
Maar nu even ONTOPIC, hebben mensen nog screens van nieuwe werelden??
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Als je bij de opties en dan bij de game afdeling "precache al playerskins" uit zet, dan wilt dat nog wel eens helpen.spaceboy schreef op 19 maart 2004 @ 18:51:
[...]
Same here, verschil is dat ik 1024mb ram heb en een 9600XT, maar ach... de kwaliteit van het spel is zo goed dat het wat mij betreft de laad-tijden goedmaakt. Beste verbetering t.o.v. UT2003 vind ik nogwel de terugkomst van de good ol' snipergun. HEADSHOT!!!
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
heb dat wel geprobeerd, maar dat wil niet echt helpen.MayaFreak schreef op 19 maart 2004 @ 19:59:
[...]
Als je bij de opties en dan bij de game afdeling "precache al playerskins" uit zet, dan wilt dat nog wel eens helpen.
Verwijderd
"Controls" staan er zeker wel bij. Check again.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 20:23:
ehm mss een domme vraag maar kun je ook je controls veranderen? k zie het namelijk niet bij settings staan(of ligt dat aan mij?)
verder echt een mooi spel!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
I've got a feeling...
http://www.ina-community....ad.php?s=&threadid=359153Epic takes cheating and key theft very seriously. It's our plan to remove anyone caught cheating from the game -- for good.
In addition to an improved version of the cheat-stopping measures found in UT2003, UT2004 utilizes a targeted tracking and response system at the master server level that allows us to focus on those people really causing problems. Yesterday we identified and permanently banned a UT2004 player, "Zellius", for cheating.
We have had reports of people trying to gain access to other paying customers' CD keys. Please use common sense. Don't send anyone screenshots or dumps of the registry entries showing your key. Don't download "hacks" because they may contain a CD key stealer, or worse.
No one from Epic, Digital Extremes, or Atari will ever approach you and ask for your CD key. You will only be asked for your unique ID in the Game tab of your settings menu.
CD key theft is a crime against a UT2004 customer. We will hand over any evidence of key theft to Atari's legal department for immediate action.
huh? ik vond die rifle verbazingwekkend simpelWekkie schreef op 19 maart 2004 @ 20:37:
Ik heb bij de nieuwe-oude sniper ( die uit de oude UT terug is dus) het idee dat raak/headshots schieten veel moeilijker is dan bij de oude UT
Prolly te maken met meer hit vlakken en wennen aan de engine enzo ( nooit een 2k3 fan geweest ).
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
bij mij ookGrindtegel schreef op 19 maart 2004 @ 21:09:
Heeft iemand al de bevestiging van play.com dat ie is verstuurd (de dvd versie). Bij mij staat ie nog op awaiting stock
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
[ Voor 32% gewijzigd door ThaHandy op 19-03-2004 21:36 ]
* Ook cracked servers zijn hier niet welkom *ThaHandy schreef op 19 maart 2004 @ 17:37:
[...]
i'm whit stupid
dit idd gaar
request patched server for ~2 weeks
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 21:54 ]
Zet je firewall maar eens uit....spaceboy schreef op 19 maart 2004 @ 21:34:
Tot nu toe singleplayer gedaan, maar nu probeer ik "JOIN GAME", als ik bij internet games wil kijken komt er te staan "Querying Master Server", maar verder geen reactie/melding of wat dan ook. Er komt ook geen lijst met servers. Is dit een bekend probleem?? (overigens heb ik gewoon de legale versie)
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Hmm.. heb geen firewall, zit wel achter 'n router, maar opeens deed 'ie 't! M'n eerste 4 potjes zijn gespeeld (en allemaal gelogd, da's wel weer leuk).
[ Voor 7% gewijzigd door Exterminator op 19-03-2004 22:53 ]
als je dit topic had gelezen had je gezien dat er meer problemen mee zijn...Kurvers schreef op 19 maart 2004 @ 22:52:
ik had ut2004 besteld bij bol.com. (gewone editie)
heb m vandaag binnen gekregen dus k probeer hem nu te installen,
lukt het me niet, zegt ie dat de cdkey niet klopt wat ik intyp. deze key staat achter op het "papieren insteekmapje" althans zo te zien is m dat voor de rest kan ik nergens iets zien staan wat op n key lijkt.
kan iemand mij helpe??
ik had idd n fout gemaakt tussen de B en de 8,spaceboy schreef op 19 maart 2004 @ 22:53:
[...]
als je dit topic had gelezen had je gezien dat er meer problemen mee zijn...
Het is inderdaad de key die achterop het cd-hoesje van cd1 staat. Het lettertype is shit, dus let op het verschil tussen B en 8 en dat soort gein. En vergeet de streepjes niet.
-Te huur
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Alleen of met een aantal raptors?Copycat schreef op 19 maart 2004 @ 23:34:
OMFG iemand heeft de leviathan aan het vliegen gekregen![]()
Gewoon ff je raptor ernaast parkeren en dan je leviathan deployen en wegvliegen maar![]()
-Te huur
eentje maar. zit een bugje in die kap aan de zijkant tussen de wielen die zit dan vast in je raptor ofzo.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Niemand een idee?BoyGenius schreef op 19 maart 2004 @ 21:28:
Weet eigenlijk ook iemand want de minimum specs zijn om de dedicated server van UT2004 (die legaal te downloaden is) te draaien? Ik heb gezocht hier op GoT en op google, maar niet echt wat relevants gevonden...
Ik was van plan om hem te laten draaien op een dual pentium 2 @ 400 mhz met 384 mb, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet helemaal gaat lukken
[ Voor 5% gewijzigd door Ramon op 20-03-2004 00:29 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb het spel zelf nog niet dus ik kan het niet ff testen met een paar vrienden, dus vandaar. Idd hopen dat ie SMP ondersteunt (zal wel niet, maar goed) want anders moet ik hem maar ergens anders op hosten.Ramon de Jesus schreef op 20 maart 2004 @ 00:28:
ga er maar niet vanuit, tenminste niet met meer dan 2 spelers. Tenminste, ik kan op mijn duron 800 toch nog 10 man hosten, maar ik weet niet of de dedicated server gebruik maakt van SMP, zoja, dan heb je nog een kans, anders niet.
Maar waarom probeer je het niet gewoon?![]()
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar heb ik helemaal geen last van als ik hem helemaal open trek jij zou dat toch ook moeten aankunnen alleen dan zonder FSAA en AA aan.Lord_Mithril schreef op 20 maart 2004 @ 10:14:
Heb em nu toch ook maar ff geprobeerd.
XP 2000+, 512MB PC2100, Radeon 9700 Pro.
Alles op full (zo speel ik nooit) Onslaught en assault zeer crappy framerate (ligt ook beetje aan de map).
Had in een 1on1 insta vs een bot goede fps maar had wel last van warpen en dat mn muis gewoon ff vast hing. Vervolgens alles gezet zoals ik speel (alles op lowest enzo) en winamp uitgegooid. Ging ineens veel beter, assault ging ineens veel vloeiender (AS-Mothership).
Die leviathan bug is btw wel coolvolgende week eens met paar gasten op een public proberen
[ Voor 47% gewijzigd door Yagermeister op 20-03-2004 12:03 ]
-Te huur
Je Cpu is sneller, dat scheelt erg veel.. was in 2k3 ook al zo.Yagermeister schreef op 20 maart 2004 @ 11:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Allemaal Clickable* (1024x768, Full details, 2xFSAA 2xAA op de eerste na)
Eerste pic is foutparkeren![]()
Op de andere pics wou ik die bug ff testenresultaat ziet je boven
[...]
Daar heb ik helemaal geen last van als ik hem helemaal open trek jij zou dat toch ook moeten aankunnen alleen dan zonder FSAA en AA aan.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Waarom winamp aanhebben als je in het spel ook een mp3 speler hebt?Lord_Mithril schreef op 20 maart 2004 @ 10:14:
Vervolgens alles gezet zoals ik speel (alles op lowest enzo) en winamp uitgegooid.
1
2
3
4
5
| @echo off :10 ucc server ONS-Torlan?game=Onslaught.ONSOnslaughtGame ini=UT2004.ini log=TypeLogNameHere.log copy server.log servercrash.log goto 10 |
1
2
3
4
5
6
7
8
| @echo off :10 ucc server map1?game=Onslaught.ONSOnslaughtGame ini=UT2004.ini log=TypeLogNameHere.log ucc server map2?game=Onslaught.ONSOnslaughtGame ini=UT2004.ini log=TypeLogNameHere.log ucc server map3?game=Onslaught.ONSOnslaughtGame ini=UT2004.ini log=TypeLogNameHere.log ucc server mapX?game=Onslaught.ONSOnslaughtGame ini=UT2004.ini log=TypeLogNameHere.log copy server.log servercrash.log goto 10 |
Winamp stond "uit". Draaide dus geen muziek maar hing gewoon op de achtergrond.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:18:
[...]
Waarom winamp aanhebben als je in het spel ook een mp3 speler hebt?
Bier, Whiskey en Metal!!
hit F11 ingameLord_Mithril schreef op 20 maart 2004 @ 12:22:
[...]
Winamp stond "uit". Draaide dus geen muziek maar hing gewoon op de achtergrond.
Nadat ik em helemaal uit gooide had ik geen last meer van warpen..
enne.. een mps3 speler? lol ff zoekenwist ik nog niet eens (of staat dat in de handleiding? die heb ik nog niet namelijk
)
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
zoals jij het doet, wordt de volgende map pas geladen als ucc server crashed/stopt, dat schiet dus niet op. In je UT2004.ini kan je maplists instellen. Doe maar eens ctrl+ F op 'maplistonslaught'Mike Jarod schreef op 20 maart 2004 @ 12:20:
Kan iemand helpen met het configgen van die dedicated server? Vind het allemaal maar flink onduidelijk. Kan geen readme vinden met goede info. Wel vond ik hier nuttige info, maar echt handig vind ik het allemaal niet.
Als ik het goed begrijp moet je de serverstart.bat editen en dan bv dit erin zetten:
....
....
Maar als ik dan logisch nadenk, hebben we hier met een batchfile te maken, en de server wordt dus elke keer gestopt + opnieuw gestart. Dan neem ik aan (nog niet geprobeerd) dat bij de client elke keer de connectie verbroken wordt. En als ik extra dingen aan wil geven zoals mutators moet ik dat per regel met ucc doen. Dat lijkt zeer omslachtig. Ik wil gewoon 1x aan kunnen geven voor een lijst met maps welke opties is wil gebruiken.
Is dit normaal of doe ik onhandig? Of bovenstaande site vind ik niets terug...
Hellup
[ Voor 26% gewijzigd door Ramon op 20-03-2004 12:46 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq