ja ik wil pics van de leviathan!
Verwijderd
Fuck a Duck!! zag net op de FRS site dat de SE tijdelijk niet leverbaar is. Meteen een mail gestuurd of dat voor de mensen die hem gepreorderd hebben ook geldt. Nog geen resultaat. Zodra ik meer weet laat ik het wel weten. IIG fuck de FRS!!!!!!

SE editie komt inderdaad volgende week pas. Ik had hem ook pre-order staan. DAMN!!!!
Nog langer wachten, ga nu echt niet in de winkel de standaard versie eerst kopen........ of misschien toch?
Nog langer wachten, ga nu echt niet in de winkel de standaard versie eerst kopen........ of misschien toch?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ik had onderstaand mailtje van bol.com:
Beste klant,
Onlangs heeft u de game 'Unreal Tournament 2004 Special Limited Edition' voor de PC bij ons besteld.
De uitgever is momenteel druk bezig met het samenstellen van deze speciale editie. Vanwege de grote populariteit van deze titel is een kleine vertraging ontstaan. Verwacht wordt dat u de bestelling volgende week zult ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Beste klant,
Onlangs heeft u de game 'Unreal Tournament 2004 Special Limited Edition' voor de PC bij ons besteld.
De uitgever is momenteel druk bezig met het samenstellen van deze speciale editie. Vanwege de grote populariteit van deze titel is een kleine vertraging ontstaan. Verwacht wordt dat u de bestelling volgende week zult ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
[ Voor 9% gewijzigd door EXX op 18-03-2004 13:52 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
ik heb via via net ook mijn legale versie besteld, omdat ik toch graag online wil spelen en niet altijd het gezeur om die key wil hebben. En het is een super game. Kost 27 euro
Waarom is UT2004 zo goed en is is UT2003 een grote flop geworden. Ik heb UT2003 ooit gekocht in begin, en jah die heb niet of nauwelijk aangeraakt. Heel kort online gespeeld en jah dat was het, de online community was er ook heel kort en servers waren er op het laatst nauwelijks of helemaal leeg.
Oke de vehicles in UT2004 zijn een grote verandering en de nieuwe spelmodus. Maar nogmaals zo een grote verandering is UT2004 niet, maar als ik dit topic doorlees is het spel helemaal top.
- Komt doordat UT2003 grafisch te zwaar was voor zijn tijd
- Minder speelbaar ook mede door grafische eisen
En wat heeft UT2004 zoveel meer dan? Is het wel waard om het spel te kopen.
Oke de vehicles in UT2004 zijn een grote verandering en de nieuwe spelmodus. Maar nogmaals zo een grote verandering is UT2004 niet, maar als ik dit topic doorlees is het spel helemaal top.
- Komt doordat UT2003 grafisch te zwaar was voor zijn tijd
- Minder speelbaar ook mede door grafische eisen
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Nou ik zelf vind de gamplay ietsje sneller geworden. alles voelt gewoon beter aan en waar ik bij ut2003 vaak last had van een slecht verbindeng heb ik nu helemaal geen last meer van. en ja natuurlijk onslaughtNiels99 schreef op 18 maart 2004 @ 14:01:

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Dan koop je het spel, en jah na maybe 2 maanden is het net als UT2003 helemaal stil en speelt niemand het meer.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Die zou ik inderdaad ook wel eens willen bewonderenDeX schreef op 18 maart 2004 @ 13:36:
ja ik wil pics van de leviathan!
GVD.......... ik ookEXX schreef op 18 maart 2004 @ 13:51:
Beste klant,
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Gaat wel een week overheen als het tegenzit .....

Smiling as the shit comes down...
denk dat dat wel meevalt. bij ut2k3 was al vlak na het uitkmoen duidelijjk dat het een grote flop werd veel mensen waren zwaar teleurgesteld. Dat is bij ut2k4 naar mijn beleving juist weer totaal andersom.Niels99 schreef op 18 maart 2004 @ 14:07:
Dan koop je het spel, en jah na maybe 2 maanden is het net als UT2003 helemaal stil en speelt niemand het meer.
Voor de mensen die nog op de DVD versie wachten, play.com geeft aan dat de DVD versie 19/3 uitkomt, de cd-versie is wel al uit
Verwijderd
zelfde als in UT2k3 dus
die heb ik in bestelling staanDaMorpheus schreef op 18 maart 2004 @ 14:14:
Voor de mensen die nog op de DVD versie wachten, play.com geeft aan dat de DVD versie 19/3 uitkomt, de cd-versie is wel al uit
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 14:17 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:16:
[...]
[afbeelding]
zelfde als in UT2k3 dus
[...]
die heb ik in bestelling staan
Ze bedoelen het Leviathan voertuig bij Onslaught, niet de map
Leviathan is toch dat voertuig waar je met 5 man oid in kan? Het lijkt me dat je zo'n ding niet zomaar over het hoofd ziet, dus vreemd dat niemand 'm nog ontdekt heeft
The devil is in the details.
Verwijderd
OMGVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:23:
[...]
Ze bedoelen het Leviathan voertuig bij Onslaught, niet de map
ik heb em gisteren meerdere keren tegenover me gehad, best wel engDecember schreef op 18 maart 2004 @ 14:25:
Leviathan is toch dat voertuig waar je met 5 man oid in kan? Het lijkt me dat je zo'n ding niet zomaar over het hoofd ziet, dus vreemd dat niemand 'm nog ontdekt heeft
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Vooral dat laatste stukje over Face to Face.YoeY schreef op 18 maart 2004 @ 14:31:
http://www.ngi.it/filebrowser/FTP.asp?Nome=ut2k4levmovie
Filmpje van de Leviathan
Wauwel.
Hoe vaak spawnt die leviathan eigenlijk opnieuw?
Zou wel vet zijn als hij maar 1 keer te pakken is en daarna niet meer.
Op die manier zit je veel gespannender in dat ding omdat je dan in 1 keer goed gebruik ervan moet maken. Zou tactisch leuker worden en ook teamplay beter. En iemand die dan in zn eentje dat ding pakt en ermee wegrijd word het niet in dank afgenomen
In welke onslaught levels zit dat ding eigenlijk? ga ik zo anders ook ff checken..
Zou wel vet zijn als hij maar 1 keer te pakken is en daarna niet meer.
Op die manier zit je veel gespannender in dat ding omdat je dan in 1 keer goed gebruik ervan moet maken. Zou tactisch leuker worden en ook teamplay beter. En iemand die dan in zn eentje dat ding pakt en ermee wegrijd word het niet in dank afgenomen
In welke onslaught levels zit dat ding eigenlijk? ga ik zo anders ook ff checken..
[ Voor 11% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-03-2004 14:44 ]
Wat ik zojuist van Dimension Plus begrepen heb is dat ze 'vergeten' zijn een lading Limited Editions te maken voor Nederland. Daarom komt ie dus pas volgende week hierEXX schreef op 18 maart 2004 @ 13:51:
Beste klant,
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice

Zojuist heb ik ook UT2004 geinstalleerd..
Wat mij opviel was dat het spel beter draaide op 1280*1024 met alles op high/highest, dan op de standaardinstellingen.
Hoe kan dat?? Ik heb een PIV 3Ghz met een Ati Radeon 9800 Pro
.edit: het is natuurlijk niet zo dat ik op de standaardinstellingen wil spelen
Het gaat gewoon recht tegen mijn verwachtingen / logische redenatie in...
Wat mij opviel was dat het spel beter draaide op 1280*1024 met alles op high/highest, dan op de standaardinstellingen.
Hoe kan dat?? Ik heb een PIV 3Ghz met een Ati Radeon 9800 Pro
.edit: het is natuurlijk niet zo dat ik op de standaardinstellingen wil spelen
[ Voor 27% gewijzigd door JJapie op 18-03-2004 15:42 ]
De gcshop.nl cd versie bestellingen zijn verzonden
Morgen de DVD SE versie's
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
Ja maar echt veel schade zullen de meeste voertuigen niet doen tegen dit rijdende fort, 6000hp! De enige manier om deze snel te killen is ook met een Leviathan. Maarja we zullen zien...Xof schreef op 18 maart 2004 @ 15:01:
[afbeelding]
clickable
Via een mapeditor de lev in torlan gepropt.. kun je veel fun mee hebben
Maarja als je daar rijdt word je zwaar bekogeld
Ow het valt me trouwens op dat de graphics er erg netjes uitzien, beter als mij met Medium setts ahahah! Nice textures...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 15:56 ]
bah
ut2004, ut2003, same sshh..
unreal tournament is nog steeds gewoonweg de BESTE !
Ik heb zojuist de 6cd versie gehaald bij dynabyte
Freerecordshop mocht m morgen pas verkopen
Ze zeiden bij free dat de DVD SE versie pas de 24e in huis is.
Freerecordshop mocht m morgen pas verkopen

eerst kijken dan zeiken
Verwijderd
Lekker kort door de bocht zeg...Silverline schreef op 18 maart 2004 @ 15:55:
bah

Verkeerde topic,Silverline schreef op 18 maart 2004 @ 15:55:
bah
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, aangezien Dynabite en Bol hem pas rond de 23/24e krijgen heb ik ook het idee dat GCshop het niet gaat redden voor het weekend. Hij staat ook nog niet bij nieuwe games, maar nog steeds bij pre-order. Natuurlijk hoop ik wel dat ik mijn UT2k4 zaterdag kan ontvangen.D4V3 schreef op 18 maart 2004 @ 15:51:
De gcshop.nl cd versie bestellingen zijn verzonden![]()
[ Voor 1% gewijzigd door Smoonshine op 18-03-2004 16:20 . Reden: typo ]
uhm...
Verwijderd
Wtf dat meen je niet. stelletje mofo's daar!!!! ik ga echtbratos schreef op 18 maart 2004 @ 16:00:
Ik heb zojuist de 6cd versie gehaald bij dynabyte![]()
Freerecordshop mocht m morgen pas verkopen![]()
fuck a duck en afw88 maar (zeg maar zo zeg maar woef)
Verwijderd
ik kan het confirmenSmoonshine schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, aangezien Dynabite en Bol hem pas rond de 23/24e krijgen heb ik ook het idee dat GCshop het niet gaat redden voor het weekend. Hij staat ook nog niet bij nieuwe games, maar nog steeds bij pre-order. Natuurlijk hoop ik wel dat ik mijn UT2k4 zaterdag kan ontvangen.
Smoonshine schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, aangezien Dynabite en Bol hem pas rond de 23/24e krijgen heb ik ook het idee dat GCshop het niet gaat redden voor het weekend. Hij staat ook nog niet bij nieuwe games, maar nog steeds bij pre-order. Natuurlijk hoop ik wel dat ik mijn UT2k4 zaterdag kan ontvangen.

Wauwel.
Verwijderd
Even voor de goeie orde .... dit is NIET de fout van FRS, Dixons, Dynabyte .... noem ze maar op, maar de fout van ATARI. Ze hebben zelf toegegeven dat ze een fout gemaakt hebben. Dimension Plus heeft zowieso met ze aan de telefoon gehangen, en hij zei dat ze met schaamrood op de wangen meldden dat ze vergeten waren Nederland (en Belgie) de SE te versturen. Dus je kunt vloeken op alle gameshops in Nederland, NIEMAND kan er wat aan doen, behalve Atari zelf!Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:22:
[...]Wtf dat meen je niet. stelletje mofo's daar!!!! ik ga echtvan verdriet. Ik wil niet de 6 cd versie en ook niet de 1 dvd. wil die SE omdat ik dan niet nog een headset moet kopen.
fuck a duck en afw88 maar (zeg maar zo zeg maar woef)
Ik heb het dan ook over de Special Edition die vrijdag zou worden verzonden. Daar heb ik een hard hoofd in.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:24:
[...]
ik kan het confirmen, bestelling status staat namelijk op "verzonden"
uhm...
Verwijderd
Nou bij deze me welgemeende excuus FRS en de rest van de winkels.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:28:
[...]
Even voor de goeie orde .... dit is NIET de fout van FRS, Dixons, Dynabyte .... noem ze maar op, maar de fout van ATARI. Ze hebben zelf toegegeven dat ze een fout gemaakt hebben. Dimension Plus heeft zowieso met ze aan de telefoon gehangen, en hij zei dat ze met schaamrood op de wangen meldden dat ze vergeten waren Nederland (en Belgie) de SE te versturen. Dus je kunt vloeken op alle gameshops in Nederland, NIEMAND kan er wat aan doen, behalve Atari zelf!
*offtopic wie gaat het tegen ze zeggen dat het ons spijt dat we balen dat ie nog niet is. (misschien iets voor Farting Bob????)*
tja, in de mail zeggen ze dat hij vrijdag komt,Smoonshine schreef op 18 maart 2004 @ 16:34:
[...]
Ik heb het dan ook over de Special Edition die vrijdag zou worden verzonden. Daar heb ik een hard hoofd in.
en als dat zo is zie je het morgen snel genoeg op je order status neem ik aan
hier ga ik vaker games kopen, goede site, goede service, goedkoop en snelle levering
Verwijderd
Als ik kon zou ik ze helemal verrot schelden hehehe! Ik ben net zo pissed als iedereen hoorVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:34:
[...]Nou bij deze me welgemeende excuus FRS en de rest van de winkels.
*offtopic wie gaat het tegen ze zeggen dat het ons spijt dat we balen dat ie nog niet is. (misschien iets voor Farting Bob????)*
Maar mensen hij doet zo vaag met mijn videokaart en hij is gewoon vet sloom/happeren. Ik heb gewoon de drivers van de CD-Rom geinstalleerd.
Andere drivers is dat een optie? Ik hoorde ook al iemand met de 9700 serie die problemen had.
Weet iemand hoe je de 4 vliegtuigen kan zien? De raptor heb ik al gezien maar de andere 3 nog niet. Ik hoor wel af en toe air strike!
Ik heb ook gisteren de hele avond single player gespeeld ook erg vet.
Wat vinden jullie van invasion dan? Echt vet met ze alle. En mutant is ook cool!!
Andere drivers is dat een optie? Ik hoorde ook al iemand met de 9700 serie die problemen had.
Weet iemand hoe je de 4 vliegtuigen kan zien? De raptor heb ik al gezien maar de andere 3 nog niet. Ik hoor wel af en toe air strike!
Ik heb ook gisteren de hele avond single player gespeeld ook erg vet.
Wat vinden jullie van invasion dan? Echt vet met ze alle. En mutant is ook cool!!
Verwijderd
dat weet ik ook wel. maar beetje positief blijven in deze donkere dagen voor een SEVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:41:
[...]
Als ik kon zou ik ze helemal verrot schelden hehehe! Ik ben net zo pissed als iedereen hoor.
Verwijderd
- SLECHT NIEUWS ALERT VOOR DE SE -
Damn, nog een week w88 dus. Nouw dan de 'testversie' maar ff regelen om de tijd te doden.Geachte heer/mevrouw,
Vandaag hebben wij van onze leverancier vernomen dat de releasedatum van de Special Edition van Unreal Tournament 2004 is verschoven naar 25 maart. Helaas zult u tot dan moeten wachten voor u deze kunt ontvangen. Als u niet wilt wachten, bent u vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren of wijzigen.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
thijs@gamecom.nl
www.gamecom.nl | www.gcshop.nl
o nee,
maja moet toch op werkweek maandag
als thuis ben lekker gamen als meezit
maja moet toch op werkweek maandag
als thuis ben lekker gamen als meezit
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
kan dit ook met zon summon nogwat command? heb wel gezocht, maar kwam die lev nie tegen in lijstjes met summon commands..Xof schreef op 18 maart 2004 @ 15:01:
[afbeelding]
Via een mapeditor de lev in torlan gepropt.. kun je veel fun mee hebben
Maarja als je daar rijdt word je zwaar bekogeld
ja dat vraag ik me ook af! ook misschien te doen met een summon command?Versteegrob schreef op 18 maart 2004 @ 16:52:
-knip-
Weet iemand hoe je de 4 vliegtuigen kan zien? De raptor heb ik al gezien maar de
-knip
En ja invasion en mutant zijn vet cool:) simpel idee, maar toch super:)
en Deck 17 is echt Uber
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
neeeeeee!!!!
niet nog een week wachten, ik ga dood
ik wil heel graag die SE editie, maar ik kan echt niet nog een week wachten op het spel,
ik denk dat ik hem toch maar neem en in de tussentijd de illegale versie maar ga spelen want dit is echt niet leuk
) &%(#@&%)(&%)($*#@ATARI, gelukkig heeft epic een nieuwe publisher gekozen (ok, MS, ook niet alles maargoed)
niet nog een week wachten, ik ga dood
ik wil heel graag die SE editie, maar ik kan echt niet nog een week wachten op het spel,
ik denk dat ik hem toch maar neem en in de tussentijd de illegale versie maar ga spelen want dit is echt niet leuk
) &%(#@&%)(&%)($*#@ATARI, gelukkig heeft epic een nieuwe publisher gekozen (ok, MS, ook niet alles maargoed)
dit spel moet ik nog steeds kopen, maar zit beetje in geld gebrek hehe.. dan maar tot die tijd niet online spelen hehe... iig het spel is onwijs goed
en draait super
zal eens kijken of we nog wat leuke tricks kunnen uitvoeren
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
ga er maar niet vanuit dat de volgende versie van Unreal door MS wordt uitgegeven hoor, als ik me goed kan herinneren was de relatie tussen MS niet echt een developer-publisher relatie, maar meer een verregaande samenwerking voor Xbox titles enzo.D4V3 schreef op 18 maart 2004 @ 17:37:
neeeeeee!!!!
niet nog een week wachten, ik ga dood![]()
![]()
Verwijderd
ik ben vanmiddag bij de Dynabyte in Venlo geweest, of ze UT2k4 SE al hadden, maar dat was dus niet zo, maar ze zeiden dat ze hem maandag in de winkel hebben.
Verwijderd
Feck 
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag hebben wij van onze leverancier vernomen dat de releasedatum van de Special Edition van Unreal Tournament 2004 is verschoven naar 25 maart. Helaas zult u tot dan moeten wachten voor u deze kunt ontvangen. Als u niet wilt wachten, bent u vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren of wijzigen.
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
thijs@gamecom.nl
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Thijs Hoogstraten
thijs@gamecom.nl
bah, die assault levels draaien nog best zwaar ivm andere gametypes 
m'n muis blijft dan de hele tijd hangen en in geen enkele andere gamemodus heb ik daar last van...
m'n muis blijft dan de hele tijd hangen en in geen enkele andere gamemodus heb ik daar last van...
oeh een hele week.. get a fucking life 
sorry hoor maar word een beetje gestoord van al dat gewhine over nog "een hele week"

sorry hoor maar word een beetje gestoord van al dat gewhine over nog "een hele week"
Bier, Whiskey en Metal!!
"ja. sorry hoor" het is wel ff irritant als je hem pre-orderd om er zeker van te zijn dat je hem snel heb en hij dan een week word uitgesteld en de andere versies niet, is weer minder tijd om te oefenen
.... enne get yourself a live.... wat hier zitten te zeuren dat andere het niet leuk vinden... dan heb jij niets te doen....
haha ja als de release date officieel 25 maart was geweest had ook niemand gezeurt
ach waar gewerkt wordt, worden fouten gemaaktVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:28:
[...]
Even voor de goeie orde .... dit is NIET de fout van FRS, Dixons, Dynabyte .... noem ze maar op, maar de fout van ATARI. Ze hebben zelf toegegeven dat ze een fout gemaakt hebben. Dimension Plus heeft zowieso met ze aan de telefoon gehangen, en hij zei dat ze met schaamrood op de wangen meldden dat ze vergeten waren Nederland (en Belgie) de SE te versturen. Dus je kunt vloeken op alle gameshops in Nederland, NIEMAND kan er wat aan doen, behalve Atari zelf!
En als je aan een stuk of 100 landen moet leveren kan zoiets gebeuren
Ja, dat viel mij ook op. Nou trekt m'n GF4 MX het sowieso maar net met de meeste grafische meuk flink omlaaggeschroeft/uit, maar voor Assault moet ik denk ik alles uitzetten om het speelbaar te krijgenCrash-Override schreef op 18 maart 2004 @ 17:58:
bah, die assault levels draaien nog best zwaar ivm andere gametypes
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ik heb em ook pre-orderd, ik moet ook nog een week wachten. Daarom lees ik dit topic door om te kijken wat andere mensen er van vinden en zo nodig mensen te helpen met problemen aangezien ik redelijk de weg ken van de UT engine. En als je dan op een pagina 10x moet lezen dat het "nog een fucking week" duurt word dat best irritant. En idd ik heb weinig te doen thuis, dus ik kom vaker in dit topic en raak sneller geirriteert eraan dan anderen.X-Rey schreef op 18 maart 2004 @ 18:09:
"ja. sorry hoor" het is wel ff irritant als je hem pre-orderd om er zeker van te zijn dat je hem snel heb en hij dan een week word uitgesteld en de andere versies niet, is weer minder tijd om te oefenen.... enne get yourself a live.... wat hier zitten te zeuren dat andere het niet leuk vinden... dan heb jij niets te doen....
ja? goed zo? mooi.
laten we het dan nu weer over UT2k4 hebben
Bier, Whiskey en Metal!!
LOL, kun je nagaan wat voor gasten daar bij Atari zitten. Ze zijn gewoon even de Benelux vergeten. RFLOL
Maarja, ik merk het wel. Ben wel erg benieuwd. Ben echt wel weer toe aan nieuwe leveltjes servertjes etc. Wordt een hele nieuwe dimensie UT en met de nieuwe gamemodes erbij. Denk dat dit spel heel veel gekocht gaat worden door strategen. Belooft veel goeds
Maarja, ik merk het wel. Ben wel erg benieuwd. Ben echt wel weer toe aan nieuwe leveltjes servertjes etc. Wordt een hele nieuwe dimensie UT en met de nieuwe gamemodes erbij. Denk dat dit spel heel veel gekocht gaat worden door strategen. Belooft veel goeds
Verwijderd
Ja de Benelux, staat niet op de kaart whaahaha, kijk je snel over heen he...Macros4 schreef op 18 maart 2004 @ 18:34:
LOL, kun je nagaan wat voor gasten daar bij Atari zitten. Ze zijn gewoon even de Benelux vergeten. RFLOL

Damn, nog een week 
Weet iemand trouwens hoe je die vraagteken characters kan unlocken? Ik heb et spel uitgespeeld, maar heb niemand erbij gekregen. Ik kon ze ook niet unlocken door ze te challengen.
Weet iemand trouwens hoe je die vraagteken characters kan unlocken? Ik heb et spel uitgespeeld, maar heb niemand erbij gekregen. Ik kon ze ook niet unlocken door ze te challengen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Kheb em net ook maar even aangeschaft
Ben benieuwd.. zag em liggen in de winkel dus meenemen maar.. is wel de CD versie... 6 cd's pfff... mn pa is em installen... zijn centjes
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Als ie 'deployed' is, oftwel uitgeklapt, moet je em aanvallen met een vliegding. Hij is heel kwetsbaar van boven schijnbaar.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:55:
[...]
Ja maar echt veel schade zullen de meeste voertuigen niet doen tegen dit rijdende fort, 6000hp! De enige manier om deze snel te killen is ook met een Leviathan. Maarja we zullen zien...
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Ik zat net te denken: is het voor gamemakers geen idee om gebruik te maken van warez?
Het wordt toch al gedaan dus kan je beter er voordeel uit halen of niet?
Het lijkt mij wel een redelijk idee om in te voeren dat je voor een licentie kan betalen. En dat die licentie dan goedkoper is dan wanneer je spel met box en alles koopt.
Want je download het spel dus compleet. En dat kost hun niks.
En dan kan je voor 20 euro ofzo een licentie kopen.
Dan heb je het spel gewoon compleet en met een legale licentie/key
En het is dan goedkoper omdat er geen kosten zijn zoals de box, de 6 cd's, het boekje, de verzending etc etc.
Denk dat het misschien wel aan kan slaan zoiets.
Ik koop btw het spel pas als ik nieuwe hardware heb. Want ik hoopte dat ik alleen in ons toral last zou hebben van lage fps maar helaas heb ik het in elke onslaught level en ook in vele dm levels. Het is dus erger dan verwacht en ik wil nog niet gaan betalen voor een spel dat ik maar 20% kan spelen.
Ik ga ook niet meer mn illegale versie spelen.. gewoon te lage fps en kan toch niet online spelen nu.
Het lijkt mij wel een redelijk idee om in te voeren dat je voor een licentie kan betalen. En dat die licentie dan goedkoper is dan wanneer je spel met box en alles koopt.
En het is dan goedkoper omdat er geen kosten zijn zoals de box, de 6 cd's, het boekje, de verzending etc etc.
Ik koop btw het spel pas als ik nieuwe hardware heb. Want ik hoopte dat ik alleen in ons toral last zou hebben van lage fps maar helaas heb ik het in elke onslaught level en ook in vele dm levels. Het is dus erger dan verwacht en ik wil nog niet gaan betalen voor een spel dat ik maar 20% kan spelen.
Ik ga ook niet meer mn illegale versie spelen.. gewoon te lage fps en kan toch niet online spelen nu.
Ik denk niet dat dit werkt. En bedenk wel dat 20E veel te weinig marge is. Op een spel waar jij 50E voor betaalt in de winkel gaat toch wel minstens 30E naar de producent denk ik. En ik weet niet hoe het met jou is, maar als ik toch moet downloaden dan wil ik daar NIET voor betalen. Althans, geen 20E. 5E ofzo is over te praten, maar 20E voor een onzichtbaar iets... nee...Hertog_Martin schreef op 18 maart 2004 @ 21:32:
Ik zat net te denken: is het voor gamemakers geen idee om gebruik te maken van warez?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
klopt niet, hoe kan play hem aanbieden voor 25 inclusief verzendkosten?spaceboy schreef op 18 maart 2004 @ 21:57:
[...]
Ik denk niet dat dit werkt. En bedenk wel dat 20E veel te weinig marge is. Op een spel waar jij 50E voor betaalt in de winkel gaat toch wel minstens 30E naar de producent denk ik. En ik weet niet hoe het met jou is, maar als ik toch moet downloaden dan wil ik daar NIET voor betalen. Althans, geen 20E. 5E ofzo is over te praten, maar 20E voor een onzichtbaar iets... nee...
Juist ja, gamemakers vangen 5 euro/licentie als ze geluk hebben
Dan heb je nog de uitgever, de winkels, etc
Verwijderd
Owja das waar, dat heb ik ergens gelezen ja. Maar hoe zijn die 4 defenceguns? Ik bedoel waar schieten die mee (lasers)? En daarmee kan je toch makkelijk zo'n domme raptor uit de lucht paffen?Acid_Burn schreef op 18 maart 2004 @ 20:28:
[...]
Als ie 'deployed' is, oftwel uitgeklapt, moet je em aanvallen met een vliegding. Hij is heel kwetsbaar van boven schijnbaar.
Ow en om nou een paar GB te downen, neej daar zit ik ook niet echt op te w88 (we hebben ut over 4,5 voor UT2005). Doe mij dan maar gewoon op een dvd schijfje...Ik denk niet dat dit werkt. En bedenk wel dat 20E veel te weinig marge is. Op een spel waar jij 50E voor betaalt in de winkel gaat toch wel minstens 30E naar de producent denk ik. En ik weet niet hoe het met jou is, maar als ik toch moet downloaden dan wil ik daar NIET voor betalen. Althans, geen 20E. 5E ofzo is over te praten, maar 20E voor een onzichtbaar iets... nee...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:15 ]
Ja precies.DaMorpheus schreef op 18 maart 2004 @ 22:05:
[...]
klopt niet, hoe kan play hem aanbieden voor 25 inclusief verzendkosten?
Juist ja, gamemakers vangen 5 euro/licentie als ze geluk hebben![]()
Dan heb je nog de uitgever, de winkels, etc
Met download van een copy heb je al die onkosten niet en kunnen ze dus juist meer winst maken.
En het is vooral om mensen die spellen downloaden te overtuigen toch ooit nog een keer een licentie te nemen.
Voor een verschil van 5 euro met play.com is het misschien niet aantrekkelijk nee maar als verschil euro of 10 is dan wel.
Ik was nooit zo'n online UT'er maar sinds ik ADSL ehb en met de komst van UT2k4 dus wel
Maar hoe kan k nou aimbotters herkennen. Ik zag nl. net AVRIL-rockets de vreemdste bochten maken (10 haakse bochten/sec). Is dit nou zo'n leipo
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Nee, als iemand een lock blijft houden op een voertuigen, blijft de raket het voortuig volgenCopycat schreef op 18 maart 2004 @ 22:48:
Ik was nooit zo'n online UT'er maar sinds ik ADSL ehb en met de komst van UT2k4 dus welMaar hoe kan k nou aimbotters herkennen. Ik zag nl. net AVRIL-rockets de vreemdste bochten maken (10 haakse bochten/sec). Is dit nou zo'n leipo
Hoe je zo'n iemand kan herkennen? Dat kan lastig zijn. Misschien dat het opvalt dat iemand altijd raakt met een Shock Rifle of Snipe Rifle, maar dat kan ook gewoon een hele goede speler zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:52 ]
nope, dat hoort zoCopycat schreef op 18 maart 2004 @ 22:48:
Ik was nooit zo'n online UT'er maar sinds ik ADSL ehb en met de komst van UT2k4 dus welMaar hoe kan k nou aimbotters herkennen. Ik zag nl. net AVRIL-rockets de vreemdste bochten maken (10 haakse bochten/sec). Is dit nou zo'n leipo
Aimbotters gebruiken meestal instant hit wapens zoals mini, shock, snipe.
en geloof me, zodra er 1 is merk je het wel
Bier, Whiskey en Metal!!
even een vraagje voor de mensen die hem al origineel binnen hebben op dvd
ik heb hem nu gedownload en als je op de dvd kijkt staan daar 6 directories op: cd1 tm cd6. en een setup.exe
is dit bij de originele dvd ook? lijkt me erg vreemd en niet echt professioneel overkomen. ik vermoed ook dat ik een of andere gehackte versie heb ofzo van de cd versie. er staat alleen DVD version bij dusch...
p.s. niet zeiken dat ik hem download ipv koop. als hij goed is koop ik hem echt wel, ik wil hem alleen eerst even uit proberen. kans van 75% dat ik hem koop, en dat zeg ik nog zonder hem gespeeld te hebben.
ik heb hem nu gedownload en als je op de dvd kijkt staan daar 6 directories op: cd1 tm cd6. en een setup.exe
is dit bij de originele dvd ook? lijkt me erg vreemd en niet echt professioneel overkomen. ik vermoed ook dat ik een of andere gehackte versie heb ofzo van de cd versie. er staat alleen DVD version bij dusch...
p.s. niet zeiken dat ik hem download ipv koop. als hij goed is koop ik hem echt wel, ik wil hem alleen eerst even uit proberen. kans van 75% dat ik hem koop, en dat zeg ik nog zonder hem gespeeld te hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Crysania op 18-03-2004 23:07 ]
Verwijderd
Maar tog mag het hier niet dusTHE_CR0SS schreef op 18 maart 2004 @ 23:05:
even een vraagje voor de mensen die hem al origineel binnen hebben op dvd
het gaat er mij alleen maar over die directory structuur. ik probeer niet mijn illegale versie aan de praat te krijgen ofzo. ik vind het alleen erg slordig staan op de dvd alsof er op het eind pas van de cd versie een dvd versie is gemaakt.
Wat is daar nou slordig aan? waarom zou je 2 versies maken?THE_CR0SS schreef op 18 maart 2004 @ 23:23:
[...]
het gaat er mij alleen maar over die directory structuur. ik probeer niet mijn illegale versie aan de praat te krijgen ofzo. ik vind het alleen erg slordig staan op de dvd alsof er op het eind pas van de cd versie een dvd versie is gemaakt.
Het feit dat het op een DVD staat is toch alleen maar zodat je lekker 1 schijfje hebt ipv 6... lekker boeiend dat de directories dan CD1 tm 6 heten zeg
he mensen even tussendoor, zo juist de dedicated server van ut2k4 gedownload maar nu kan ik nergens een ut2004.ini vinden klopt het dat die er bij de zip file niet bij zit? want dit is de 2e keer dat ik hem down en hij zit er nog steeds niet bij.
als dit zo hoort hoe kan k hem dan configgen?
als dit zo hoort hoe kan k hem dan configgen?
zou wel moeten denk ik, draai anders de executable die erbij zit, dan zou die zelf een standaard UT2004.ini moeten aanmaken.
Zolang je 't programma maar schrijfrechten geeft in de desbetreffende directory, dan zou dat moeten werken.Webgnome schreef op 18 maart 2004 @ 23:52:
mwa zou dat ook werken onder linux? (sorry voor de noob vraag )
De file is Default.ini. Als je UT2004 runt dan maakt ie zelf een ut2004.ini aan, na de eerste run 
Succes en als je nog verdere vragen hebt, stel ze de dedicated server specialist
Succes en als je nog verdere vragen hebt, stel ze de dedicated server specialist
YupWebgnome schreef op 19 maart 2004 @ 00:02:
chmod 777 is dat toch?
nope, de AVRIL raketten homen in op de tegenstander als die in een voertuig zit, ik zou zeggen probeer het zelf. Aimbotters hebben instant hit wapens en schieten altijd raak terwijl ze niet echt professioneel bewegen, heel herkenbaar. Ik ben er nog geen tegengekomen trouwens bij UT2K4Copycat schreef op 18 maart 2004 @ 22:48:
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:51:
[...]
Nee, als iemand een lock blijft houden op een voertuigen, blijft de raket het voortuig volgen
Hoe je zo'n iemand kan herkennen? Dat kan lastig zijn. Misschien dat het opvalt dat iemand altijd raakt met een Shock Rifle of Snipe Rifle, maar dat kan ook gewoon een hele goede speler zijn.
Lord_Mithril schreef op 18 maart 2004 @ 22:53:
[...]
nope, dat hoort zo
Aimbotters gebruiken meestal instant hit wapens zoals mini, shock, snipe.
en geloof me, zodra er 1 is merk je het welbij NW valt het dan nog wel meer maar in insta is het echt erg goed te merken..
spuit 11Schaapje_BlaaT schreef op 19 maart 2004 @ 00:29:
[...]
nope, de AVRIL raketten homen in op de tegenstander als die in een voertuig zit, ik zou zeggen probeer het zelf. Aimbotters hebben instant hit wapens en schieten altijd raak terwijl ze niet echt professioneel bewegen, heel herkenbaar. Ik ben er nog geen tegengekomen trouwens bij UT2K4

[ Voor 48% gewijzigd door Stewie! op 19-03-2004 00:51 ]
Als ik heel eerlijk ben.. ik heb hem gewoon gekopieerd uit red planet en hem in torlan gepastejohnuitalmelo schreef op 18 maart 2004 @ 17:20:
[...]
kan dit ook met zon summon nogwat command? heb wel gezocht, maar kwam die lev nie tegen in lijstjes met summon commands..
Want anders moet je al die dingen nog weer gaan instellen ed. nu was het in een keer klaar
Verwijderd
Ik zag wel iets van een rijdende WC-pot langskomen geloof ik, maar nog niet deze mutator: AllVehicleArena
Daarmee kan je ieder type voertuig vervangen door een ander type, zelfs door de Ion Cannon Tank / wat andere voertuigen die normaal niet in ONS zitten
Daarmee kan je ieder type voertuig vervangen door een ander type, zelfs door de Ion Cannon Tank / wat andere voertuigen die normaal niet in ONS zitten
Ok dan mister dedicated Specialist. Hoe zet ik in game voting aan op mijn server.DaMorpheus schreef op 19 maart 2004 @ 00:02:
Alvast bedankt.
Nee das lekker als MS de epic stuff gaat uitgeven. Durf te wedden dat er dan opeens geen linux versie meer komt. Een week wachten: Gloeiende dat wordt tentamens vern**ken. * cybermans slaps ATARi with a big trout.
Verwijderd
w00t vet koelVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 01:10:
Ik zag wel iets van een rijdende WC-pot langskomen geloof ik, maar nog niet deze mutator: AllVehicleArena
ook toilet autotje dus!
hoe kan ik deze configgen op mijn Dedicated Linux Server?
Heeft iemand hier al met de legale versie een no-cd aanpassing kunnen doen in een ini-file ofzo? Ik heb het spel gekocht, maar ik wil niet altijd (want "altijd" is de tijd dat UT2004 geinstalleerd blijft)
de play-cd erin hebben zitten.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Hmmm .... ok, SE is nog niet binnen .... nu bedenk ik me net:
1) FRS heeft 14 dagen terugbreng-policy
2) Mediamarkt ook
Geen geld terug, maar wel vervanging ....
Dus .... ik zit nog te twijfelen over BF:V, maar kan ook FarCry, Splinter Cell or Rainbow 6:Athena's Sword worden .... oplossing is ismple, zowieso wachten met die drie titels, de 6 CD versie halen, dan komt de SE wel (preordered bij Dimension Plus), kan ik wel gewoon spelen
.
1) FRS heeft 14 dagen terugbreng-policy
2) Mediamarkt ook
Geen geld terug, maar wel vervanging ....
Dus .... ik zit nog te twijfelen over BF:V, maar kan ook FarCry, Splinter Cell or Rainbow 6:Athena's Sword worden .... oplossing is ismple, zowieso wachten met die drie titels, de 6 CD versie halen, dan komt de SE wel (preordered bij Dimension Plus), kan ik wel gewoon spelen
Hier erg veel last van schokken en dat het spel om de zoveel seconden 'blijft hangen'... geef een slinger aan die muis en bijna een seconde later reageert ie pas, terwijl de fps prima zijn.
De demo draaide perfect, maar zelfde maps draaien nu gewoon ronduit bagger! Nieuwste forceware drivers erop gezet.... demo draait nog steeds super, maar full version hapert als een gek (zelfs met alles 'low detail').
Wie hebben dezelfde ervaring en wat is jullie evt oplossing?
De demo draaide perfect, maar zelfde maps draaien nu gewoon ronduit bagger! Nieuwste forceware drivers erop gezet.... demo draait nog steeds super, maar full version hapert als een gek (zelfs met alles 'low detail').
Wie hebben dezelfde ervaring en wat is jullie evt oplossing?
Verwijderd
Hmmm, klinkt als dezelfde problemen die UT2k3 had, althans, ik vond die demo ook beter draaien.
Dit topic is gesloten.