[PC] Far Cry - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.899 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Hehe, bedankt..maaaar het is nog VEEL leuker om het in beweging te zien dus...als er mensen geintresseerd zijn --->

Voor de mensen die de trucks&Mercs scene even willen zien

http://www.freewebs.com/3dstuff2004/files.htm

Gewoon downloaden, in die zip zit een folder genaamd "5"
die plaats je in je "Levels" folder van FC. Dan het spel in
en op main menu op ~ knop drukken dan

\map 5

en checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffw, gaaf, maar iets minder had ook wel gemogen, mijn FPS is heeeel erg laag (niet gekeken hoelaag, maar iig merkbaar laag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hahaahah ja hier ook hoor, vond vooral die konstante "plonsjes" zo grappig.
Die trucks bleven maar vallen..en in het begin dan die gasten "aaaaaaah " LMAO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:51
euhm mijn gemiddelde fps was 1 :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Ik heb net de demo uitgespeeld (op easy), jaja, ik kan het wel. :+ Mijn FPS was 35 a 45 (bij weinig actie dus 45) met alles op z'n hoogst. Misschien toch maar ff wat dingen lager zetten. Ben nu wel erg benieuwd naar de volledige versie moet ik zeggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom! mn geluid (schieten vooral) komt ongeveer een sec later, nadat het beeld weergegeven is en de kerel geraakt :(
Ik heb het nog niet kunnen vinden in dit topic, misschien dat iemand het weet?

Verder draait hij super soepel (Ti4400 128 MB, Audigy 1 Platinum, 786 MB RAM, 2.2 GHZ), iemand?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Probeer eens verse drivers voor de geluidskaart te installeren.
Anders zou ik het ook niet weten.

Lijkt me wel kut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets heel raars met mijn geluid in deze game. Bij demo1 en demo 2, is het geluid goed als ik speel maar zodra ik het level opnieuw inlaad omdat ik bijv. dood ben dan zitten er soort haperingetjes in het geluid. Ik hoor wel alles goed maar het klinkt net als een plaat waarbij de naald opzoek is naar het begin van een nummer, een soort gekraak dus.
Heeft iemand ook deze ervaring? Het lijkt me geen driver probleem, want iedere keerals ik voor het eerst speel dan is het niet aanwezig.
Demo 2 draaid trouwens heerlijk! in 1280 met alles op veryhigh! dat is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Zit nu in het 2de level, spel draait vrij soepel tot dat ik moet wachten tot die gast de deur open maakt naar die sataliet etc. dan pak ik die rocket launcher, dan is er nog niets aan de hand, pas als ik dat ding wil gaan gebruiken, loopt het spel vast, me pc loopt vast, cntr+alt+del werken niet meer, alleen de reset knop werkt nog... :?
Bekend probleem?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie rare kleure in de models/water etc... Heb geprobeert de OpenGL drivers the gebruiken door het handmatig in de system.cfg file in te voeren maar kreeg toen een critical error.

Eerst kreeg ik ook op de models vage kleuren... maar na wat geklooi heb ik alleen last bij het water, het lijkt wel alsof er aan het water geen texture gelinkt zit...

Mn specs:

Acer pentium M 1.6 met 64 mb ati radeon 9000
Ik heb alle catalyst/omega versies geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Aaaarhg :'(
U heeft bij ons de DVD-versie van Far Cry besteld. Vandaag hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat deze een week is uitgesteld
*zoekt snel naar alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:17:
waarom! mn geluid (schieten vooral) komt ongeveer een sec later, nadat het beeld weergegeven is en de kerel geraakt :(
Ik heb het nog niet kunnen vinden in dit topic, misschien dat iemand het weet?

Verder draait hij super soepel (Ti4400 128 MB, Audigy 1 Platinum, 786 MB RAM, 2.2 GHZ), iemand?? :'(
dan heb jij waarschijnlijk compatible mode aanstaan had ik eerst ook moet je uitzetten

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Calvin&Hobbes schreef op 22 maart 2004 @ 22:22:
Aaaarhg :'(

Waar is dat ? Bij Pcmedia staat ie nog op de 26e

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Bij de GCshop (tis wel goedkoper dan bij PCmedia zie ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:31:
er zitten daar 2 trigents, als die dood staan heb je het level uit gespeeld als het goed is, filmje, en dan begint Boat :)

Als dat niet werkt, maby een bug, ff 1na laatste savepoint laden, en kijken of ie dan wel door gaat ;)
Zo, nu *eindelijk* wèl voorbij dat gedoe... ik moest het de hele Cooler-map uiteindelijk opnieuw doen, godzijdank was die niet zo groot... :)

Nu zaten er ook twee trigens bij Val in die kamer en toen die dood waren, reageerde ze gelukkig wèl op mij...

Ik was trouwens blij met Boat, eindelijk weer een buitenlevel...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde idd die 2 bij val in de kamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
wel jammer dat er geen coöp bij zit bij de multiplayer...met zo'n intiligente AI zou dat juist wel leuk zijn ;(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

shaidar schreef op 22 maart 2004 @ 15:31:
Als je wil dat alles reflecteerd in het water, dan moet je de water quality op "ultra high" zetten.

En online spelen gaat nog niet, je moet een account aanmaken op ubi.com, maar daarvoor heb je een serial nodig... Even wachten totdat de DVD in de winkels opduikt, en dan kan ik't testen :)

En SP uitgespeeld, neen, nog niet, na een tijdje verlies ik zo'n beetje interesse in het spel ... MP is veel toffer :)
online spelen gaat wel. heb hier een stuk terug nog die link gepost daarvoor maar is weggehaald door een mod. dus niet zeggen dat het niet mogelijk is ;)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ja, het zal wel mogelijk zijn, maar ik vind dat de makers van dit spel m'n centjes wel mogen zien .. Van zodra de DVD versie hier in dit apenland verkrijgbaar is, ga ik 'm halen ...

Trouwens, heb m'n P4 2.8 overclocked tot 3.4, en m'n GF FX 5950Ultra naar 505Mhz core/1050 Mhz memory ... als ik nu 'auto detect' neem in Far Cry's configuration ... zet ie alles van zichzelf op high!

(dus die eerste post van me in dit topic was een grove misstap ... het spel schopt kont! :) )

En haal ik in multiplayer zo'n 80/90 FPS, en in single player van 60 tot 80 ofzo...

Zouden hier ook geen benchmarks op te draaien zijn? zo gelijk die "meegeleverde" benchmarks van UT2003/4 ...

[ Voor 13% gewijzigd door Shaidar op 22-03-2004 23:39 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

shaidar schreef op 22 maart 2004 @ 23:39:
Ja, het zal wel mogelijk zijn, maar ik vind dat de makers van dit spel m'n centjes wel mogen zien .. Van zodra de DVD versie hier in dit apenland verkrijgbaar is, ga ik 'm halen ...

Trouwens, heb m'n P4 2.8 overclocked tot 3.4, en m'n GF FX 5950Ultra naar 505Mhz core/1050 Mhz memory ... als ik nu 'auto detect' neem in Far Cry's configuration ... zet ie alles van zichzelf op high!

(dus die eerste post van me in dit topic was een grove misstap ... het spel schopt kont! :) )

En haal ik in multiplayer zo'n 80/90 FPS, en in single player van 60 tot 80 ofzo...

Zouden hier ook geen benchmarks op te draaien zijn? zo gelijk die "meegeleverde" benchmarks van UT2003/4 ...
Idd :) die graphics smeken gewoon om een 3d benchmark. wie weet wat de toekomst brengt...

offtopic:
Ik hoop het iig wel :P

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Voor diegene die me net hielpen: bedankt voor de hulp! de sniper-m60-shotgun-iocw combo deed het prima ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36

loopt dat lekker dan als je alles overclockt? :|

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

joostve schreef op 22 maart 2004 @ 23:54:
[...]

loopt dat lekker dan als je alles overclockt? :|
Hoe bedoel je? Ehrmmm... ja, het loopt zeer lekker, geen framedrops meer ofzo. Bedoel je dan dat het debiel is dat ik overclock om een spel te draaien? Waarom zou je anders moeten overclocken? Om sneller mails te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik ga dit spel ook zeker nog wel kopen,
de makers hebben hun centjes dubbel en dwars verdient _/-\o_

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
shaidar schreef op 23 maart 2004 @ 00:03:
[...]

Hoe bedoel je? Ehrmmm... ja, het loopt zeer lekker, geen framedrops meer ofzo. Bedoel je dan dat het debiel is dat ik overclock om een spel te draaien? Waarom zou je anders moeten overclocken? Om sneller mails te typen?
ik bedoel geen rare textures of dat hij uit het spel knalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
EDITOR VRAAG:

Ladders: Ik heb een watchtower op het water geplaatst maar er moet nog een ladder bij, dus dat doe ik , maar vervolgens kan je er niet omhoog klimmen.

En ook bij Barrels, die physics zitten er gewoon niet in, ik zet een barrel ergens neer ,loop er tegen aan en er gebeurd niks. Heb beide dingen (ladder,barrel) geprobeerd met Brush,simple entity, entity. Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ga morgen (vandaag, 23-3-04 :) ) toch even kijken of de full al stiekem in de schappen ligt :P, dat gebeurt zo vaak dat spellen voor de officiele datum al in te koop zijn.

Officieel issie woensdag toch pas uit ?

[ Voor 12% gewijzigd door ScrooLoose op 23-03-2004 01:59 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heb ik net een ontdekking gedaan zeg :p

Je kan XIII spelen in Far Cry ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/FarCry/FCToon1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/FarCry/FCToon2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/FarCry/FCToon3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/FarCry/FCToon4.jpg

Een toon-shader :D

En hier nog screens van de normale shader en de cold shader:

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/FarCry/FCNormaal.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/FarCry/FCCold.jpg

Het is toch wel een lichtjes andere sfeer ;)

offtopic:
Sorry, maar ik weet niet hoe te resizen :X

[ Voor 7% gewijzigd door ETzPliskin op 23-03-2004 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

devilsnight schreef op 23 maart 2004 @ 01:10:
EDITOR VRAAG:

Ladders: Ik heb een watchtower op het water geplaatst maar er moet nog een ladder bij, dus dat doe ik , maar vervolgens kan je er niet omhoog klimmen.

En ook bij Barrels, die physics zitten er gewoon niet in, ik zet een barrel ergens neer ,loop er tegen aan en er gebeurd niks. Heb beide dingen (ladder,barrel) geprobeerd met Brush,simple entity, entity. Iemand???
Vraag het eens in het Far Cry editor topic :p

Heb je wel de Physics aangezet?
Met die ladder kan ik je (nog) niet helpen, ben het zelf nog aant uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Spel loopt niet echt soepel op alles hoog ;( Zou ik toch wel verwachten met mijn specs :P

Demo liep eigenlijk 100% vloeiend op 1280x1024 alles op hoogst met 4xAA en 16xAF.

De Full draai ik nu op 1024, alles medium/hoog en 2x AA en 8xAF

Is het mogelijk om PS 1.1/1.4 te gebruiken (wat de nvidia kaartjes dus doen)?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja volgens mij wel via de commandline.. weet alleen het command even niet maar dan moe je in google even zoeken naar een site die ze in een net lijstje heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

joostve schreef op 23 maart 2004 @ 00:29:
[...]

ik bedoel geen rare textures of dat hij uit het spel knalt
Neenee, totaal niet, het draait als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Thund3r schreef op 23 maart 2004 @ 08:37:
Spel loopt niet echt soepel op alles hoog ;( Zou ik toch wel verwachten met mijn specs :P

Demo liep eigenlijk 100% vloeiend op 1280x1024 alles op hoogst met 4xAA en 16xAF.

geen idee
maar als je AF eens uit zet en AA op 2x of 0x zet
denk dat je dan groot verschil merkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02

Dat vraag ik me ook af, volgens mij scheelt dat enorm veel in performance...
Zie je het verschil eigenlijk wel? En anders, zie je het eigenlijk wel goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)

Ik geloof dat je "Lighting Quality" eens op "high" ipv "Very high" moet zetten.... als ik het goed heb dan gebruikt "Lighting Quality" op "very high" namelijk PS2.0 op ATi kaarten. Alle instellingen daaronder gebruiken PS 1.1. Ook in de config-file kan je dit aanpassen, maar ik weet zo uit m'n hoofd niet wat het commando daarvoor is.

Een andere mogelijkheid is misschien 3D Analyze gebruiken om PS1.1 / PS1.4 te forceren?

Je verliest daardoor wel wat details die het spel net dat kleine beetje extra geven zoals extra glans, lichteffecten en schaduweffecten, maar ook de FPS is hoger op Radeon kaarten met PS2.0 dan op nV kaarten met PS1.1...:

nVidia met Pixelshader 1.1
Afbeeldingslocatie: http://www.nvnews.net/images/news/200401/farcry_ps_1.1.jpg

ATi met Pixelshader 2.0
Afbeeldingslocatie: http://www.nvnews.net/images/news/200401/farcry_ps_2.0.jpg

Zie ook de recente review van HardOCP waar ze de ABiT 9800XT vergelijken met de FX5950U op beeldkwaliteit, snelheid etc: http://www.hardocp.com/article.html?art=NTgwLDc=

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Calvin&Hobbes schreef op 22 maart 2004 @ 22:29:
[...]

Bij de GCshop (tis wel goedkoper dan bij PCmedia zie ik)
En nou is ie weer terug gezet naar 25/03/2004 op gcshop.nl . Vet 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:47

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

wat is far cry toch een mega grafische game!! echt super!!!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmmm wow, ik vind dat een redelijk groot verschil in beeldkwaliteit... Alleen ik hoorde dat nvidia kaartjes wel een stuk sneller waren door dit verschil... (>60 fps @ high) Maar dat is dus niet zo? (Tenzij je de beste kaart hebt die er is in combi met een p4 3,4 ghz?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem:

De 2 demo's kon ik op medium goed spelen op mijn ati 9600xt kaart, maar het volledige spel kan ik alleen maar op low spelen in een acceptabele framerate (beide in 1024x768).

Meer mensen hier tegenaan gelopen en weet iemand misschien een oplossing? Ik had gelezen dat de code na de demo's nog geoptimaliseerd was, maar de performance is er bij mij op achteruit gegaan.

Op een andere pc met een FX 5600 kaart draait hij in low ook een stuk beter. Je merkt het vooral bij het gebruik van de verrenkijker, die draait vreemd genoeg beter op de fx 5600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

DVD-versie is prima te installeren zonder problemen te draaien.
M'n GF3 ti200, P4 2,1Ghz redt het net op medium graphics.

Minpuntje is dat sleutelen aan de settings een exit/start vereist en niet zoals vaak het geval is realtime wordt aangepast.

Water ingaan is echt werelds mooi; beter dan dat vooroorlogse 'lopen over bevroren water' zoals je in BFV ziet!

Alleen is het schieten vanuit buggy's niet te doen. En in de singleplayer staat er zo'n mannetje op een heuvel. Kijk je naar het water met een leeg bootje (crew killed gna gna), dan valt er een dood mannetje uit de hemel die daarna blijft drijven.... Maar kleine minpuntjes daargelaten, een schitterende game!!!

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
RFVR schreef op 23 maart 2004 @ 12:04:
DVD-versie is prima te installeren zonder problemen te draaien.
M'n GF3 ti200, P4 2,1Ghz redt het net op medium graphics.
Hoeveel ram heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43

HenkS

Da_king alias HenkS

ik hoop dat er snel een mod of patch uitkomt zodat er ook bots in lan-gaming kunnen worden toegevoegd.... want met zijn 2 a 3-en spelen is niet echt super...

iemand enig idee of info hier al over?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

CJ schreef op 23 maart 2004 @ 10:34:
[...]

nVidia met Pixelshader 1.1
[afbeelding]

ATi met Pixelshader 2.0
[afbeelding]
Ik zie het verschil wel, maar ik vind het niet heel erg groot. Het eerste plaatje heeft ook een hogere gamma lijkt het. Die ATI kaart is sowieso meer dan 400 euro, en dat kan ik niet betalen ;)

Wat kan ik nu het beste kopen (ook met het oog op HL2), een Geforce FX 5900 XT, of een Radeon 9600XT, en heeft de Radeon 9600XT ook Pixelshader 2.0 ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
VonFoX schreef op 23 maart 2004 @ 12:12:
[...]

Ik zie het verschil wel, maar ik vind het niet heel erg groot. Het eerste plaatje heeft ook een hogere gamma lijkt het. Die ATI kaart is sowieso meer dan 400 euro, en dat kan ik niet betalen ;)

Wat kan ik nu het beste kopen (ook met het oog op HL2), een Geforce FX 5900 XT, of een Radeon 9600XT, en heeft de Radeon 9600XT ook Pixelshader 2.0 ?
Radeon 9600XT en ja.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De host van die twee plaatjes houdt de boel een beetje op hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 11-09 22:58
-ETz-Memphis Z schreef op 23 maart 2004 @ 02:27:
Heb ik net een ontdekking gedaan zeg :p

Je kan XIII spelen in Far Cry ;)
Een toon-shader :D

Het is toch wel een lichtjes andere sfeer ;)
Hmm, ik vind het orgineel toch iets mooier ;)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 22 maart 2004 @ 21:45:
Probeer eens verse drivers voor de geluidskaart te installeren.
Anders zou ik het ook niet weten.

Lijkt me wel kut :/
Die had ik al :P dit was ook de eerste game waarmee ik problemen had.

Wel wazig hoe ik het opgelost heb, ik heb zon SB Audigy en een Creative DD 5700 5.1 setje, dus had m op dolby 5.1 gezet, maar toen: geen geluid.
Later op Surround gezet, wel geluid, maar te laat. Daarna nog een keer op Dolby 5.1 en toen ging-ie wel goed! speel m nu met veel plezier!!

In hoeverre is Multiplayer mogelijk als je het spel 'om te testen' van iemand anders op je PC hebt gezet, maar geen CD bij de hand hebt? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Ik heb een klein probleemje met de demo versie de fort. Als ik een game begin, dan laad hij gewoon goed. Ik zie ook de HUD en dergelijke. maar verder zie ik alleen maar een licht blauwe scherm. ik kan wel met de muis bewegen. en de radar beweegt dan ook mee. Als ik met de muis omlaag ga en naar voren "loop" dan lijkt het net alsof ik onderwater ben. En er wordt ook op mij geschoten en ik wordt ook geraakt. maar ik zie mijn vijanden niet. Ik denk niet dat het aan mijn specs ligt.

Mijn specs:
P4p800 P4 800 fsb 2,4 @ 3.21
1024MB twinmos dual channel ddr
Prolink 5900 128MB ddr @ 475/875 Temp: idle 42-45C, stressed: 49-58C
120GB s-ata seagaten 8MB cache.
Zalman 300 Watt voeding.

De demo heb ik van gamershell ged/l

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
vigilante888 schreef op 23 maart 2004 @ 12:58:
Ik heb een klein probleemje met de demo versie de fort. Als ik een game begin, dan laad hij gewoon goed. Ik zie ook de HUD en dergelijke. maar verder zie ik alleen maar een licht blauwe scherm. ik kan wel met de muis bewegen. en de radar beweegt dan ook mee. Als ik met de muis omlaag ga en naar voren "loop" dan lijkt het net alsof ik onderwater ben. En er wordt ook op mij geschoten en ik wordt ook geraakt. maar ik zie mijn vijanden niet. Ik denk niet dat het aan mijn specs ligt.

Mijn specs:
P4p800 P4 800 fsb 2,4 @ 3.21
1024MB twinmos dual channel ddr
Prolink 5900 128MB ddr @ 475/875 Temp: idle 42-45C, stressed: 49-58C
120GB s-ata seagaten 8MB cache.
Zalman 300 Watt voeding.

De demo heb ik van gamershell ged/l
de eerste 2 dingen die je kan doen :
- videokaart terug naar orginele snelheid zetten
- andere drivers
denk dat het probleem dan voor 99% is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Maar waarom zie ik dan wel de radar en de HUD?
Ik heb de forceware 53.03 geprobeerd, en de nieuwset 56.65 WHQL.
ook op standaard clock 400/700 heb ik het ook al geprobeerd.
Niets heeft geholpen. Ik heb de setting gewoon laten detecteren door farcry. Ik heb ook de setting op de laagste stand gezet. zelfde euvel.

Iemand anders ook deze euvel, of ben ik weer een uitzondering (wat zo vaak is)

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24

Infinchible

Woef!

VonFoX schreef op 23 maart 2004 @ 12:12:
[...]

Als ik jou was zou ik voor een radeon 9800 Pro gaan, die is op dit moment maar een klein stukkie duurder dan bovengenoemde kaarten. Maar toch wel een stukje sneller.
Ik heb hem nu ook net, en hij bevalt mij prima, alleen met de demo van farcry heeft radeon nogal wat probleempjes, maar dat is dus opgelost in full.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik zit vast bij het stuk waar je die junctions moet vinden. Ik ben nu zover dat ik 2 stoomkleppen heb uitgezet, 2 access cards heb gevonden, en volgens mij ook al 2 junctions gevonden heb. Maar dat laatste wordt niet aangegeven in mijn objectives scherm. Er is nog een deur met denk ik een junction erachter maar daar kan ik niet in omdat ik de juist access card mis. Ik heb het level al meerdere keren afgelopen maar ik kan niet nog een card vinden. Ook vind ik het raar dat mijn objectives neit worden afgevinkt.

Iemand goede raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Masterlijke game dit !!! Draait nu tijdelijk op mun 'oude' GF ti4600, aangezien mun ati 9700 net overleden is ...En loopt aardig, maar over 2 wekies mun 9800 pro en 512 mb ram extra .... En hoor van veel mensen dat ie lekker loopt op die 9800 pro .. Ben eerug benieuwd !! Eigenlijk wil ik nog niet verder spelen op deze kaart, want is tofste om spel nog mooier te zien, en als alles nog nieuw is ... maar ik kan er niet van afblijven ... lol .. Echt verslavend !! Kheb hem ook in preorder staan, want dit is petje(s) af voor de makers, deze behoort opzeker in mun collectie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Zeker een verslavend spel, en met die editor ook een grote toekomst. Het spel is al leuk om meerdere malen te spelen doordat de ai altijd wel weer anders reageert. En dan maken ze het ook nog eens makkelijk om zelf supergemakkelijk nieuwe levels in elkaar te flansen...

denk dat er zeer veel mods voor deze game gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13:00

Zeror

Ik Henk 'm!

DarkShadow schreef op 23 maart 2004 @ 13:55:
Zeker een verslavend spel, en met die editor ook een grote toekomst. Het spel is al leuk om meerdere malen te spelen doordat de ai altijd wel weer anders reageert. En dan maken ze het ook nog eens makkelijk om zelf supergemakkelijk nieuwe levels in elkaar te flansen...

denk dat er zeer veel mods voor deze game gaan komen!
Ook heel veel MOOIE mods.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43

HenkS

Da_king alias HenkS

rakker zero schreef op 23 maart 2004 @ 13:57:
[...]

Ook heel veel MOOIE mods.
nu nog bots....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Nog zwaarder maken die hap..? Dacht het niet!! Speel online!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Ik zit met een "probleem", het stoort me niet, maar wil het toch even vragen. Als ik CryVision aan zet, zijn bij mij de tegenstanders helemaal wit, terwijl ik op de meeste screenshots gewoon een soort van thermo vision zie. (dat paars/roze achtige)

Ik heb al even in de videosettings gekeken van Far Cry, maar daar zie ik zo niets staan over CryVision. Is dit een optie die afhankelijk is van je videokaart drivers ofzo? Ik heb een nVidia GeForce 4 Ti4600 met ForceWare versie 56.64. (de laatste van 15 maart 2004)

Iemand een idee? :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

misschien een direcxtx9 thingie?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb net hetzelfde :p

Wist niet dat dat anders moest zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Crap ik zit vast bij het level boat.
Hoe krijg ik die helikopter uit de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

bonzz.netninja schreef op 23 maart 2004 @ 15:31:
misschien een direcxtx9 thingie?
Ik zou het zo niet weten, ik heb DirectX 9.0b. Gewoon van de Microsoft site af gehaald en geïnstalleerd.
-ETz-Memphis Z schreef op 23 maart 2004 @ 15:32:
Ik heb net hetzelfde :p
Wist niet dat dat anders moest zijn :p
Dan weet je het nu. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Odin schreef op 23 maart 2004 @ 15:34:
Anders lees je de laatste paar pagina's ff door :{

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

neggix schreef op 23 maart 2004 @ 15:40:
[...]

Anders lees je de laatste paar pagina's ff door :{
Of je doet niet zo bijdehand, ik heb alleen Darkjedi gevonden die hetzelfde probleem heeft maar waar niemand op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ik heb net even op Google gezocht naar CryVision, en ik kwam het volgende tegen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Variable: r_CryvisionType
Type: int
Current: 1
Help: Sets cryvision type effect.
Usage: r_CryvisionType #

Where # represents:
    0: hi-spec (default)
    1: lo-spec

Misschien dat het daar mee te maken kan hebben, maar aangezien hij default op hi-spec staat. Ik kijk straks thuis wel even, zit nu nl. nog op stage. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Odin schreef op 23 maart 2004 @ 15:52:
[...]

Of je doet niet zo bijdehand, ik heb alleen Darkjedi gevonden die hetzelfde probleem heeft maar waar niemand op antwoord.
Je moet dat ventje in die heli doot schieten. En dan de rest 1 voor 1. Staat er toch echt?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

ik ging gewoon weer eerst naar beneden, naar achterdek van schip, daar staat zo'n schietgeval, daarmee knal je die heli uit de lucht. Daarna naarboven en iedereen killen .. voila .... ( staat zover ik weet ook al ergens vermeld hoor ! ...beetje doorlezen kan geen kwaad, en is nog leuk ook soms ...) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Met cryvision zijn die ventjes alleen van dichtbij roze he. Is vast het probleem niet, maar je weet nooit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Laatst online: 08:29
Ik krijg het spel niet aan het lopen: de fps ligt tussen de 25-35 fps. Mijn systeem: P4 2,8 GHz, Asus P4C800-Deluxe, 2x 512 MB Dual DDR, Gainward TI4200 64 MB, Forceware 53.03 (zoals aanbevolen), Windows XP SP1a en Directx 9.0b. Als ik de posts lees van andere gebruikers met , sorry, mindere specs, snap ik niet dat het bij mij niet loopt. Iemand een idee ? Collega met een Duron 800 en Geforce 3 TI200 met Forceware 56.64 haalt ongeveer een 50-70 fps op 1024x768x32 en alles op medium. Als ik autodetect aanklik, zet hij alles op Low en bij collega op medium. Dit snap ik echt niet. Als ik de laatste Forceware drivers van Nvidia installeer is alles grijs, met de oudere 53.03 moet ik emulatie misttabel inschakelen anders werkt het ook niet.

edit: kleine aanvullingen

[ Voor 16% gewijzigd door arutten op 23-03-2004 20:17 ]

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
arutten schreef op 23 maart 2004 @ 20:12:
Ik krijg het spel niet aan het lopen: de fps ligt tussen de 25-35 fps. Mijn systeem: P4 2,8 GHz, Asus P4C800-Deluxe, 2x 512 MB Dual DDR, Gainward TI4200 64 MB, Forceware 53.03 (zoals aanbevolen), Windows XP SP1a en Directx 9.0b. Als ik de posts lees van andere gebruikers met , sorry, mindere specs, snap ik niet dat het bij mij niet loopt. Iemand een idee ? Collega met een Duron 800 en Geforce 3 TI200 haalt ongeveer een 50-70 fps op 1024x768x32 en alles op medium. Als ik autodetect aanklik, zet hij alles op Low en bij collega op medium. Dit snap ik echt niet.
mm vreemd ja
het enige wat ik denk is dat je TI 4200 het niet meer bij kan houden
verder zijn je specs oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 11-09 22:58
Zijn de prestaties bij andere spellen wel normaal voor het systeem wat je hebt, of zijn de prestaties daar ook lager?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
joostve schreef op 23 maart 2004 @ 20:16:
[...]

mm vreemd ja
het enige wat ik denk is dat je TI 4200 het niet meer bij kan houden
verder zijn je specs oke ;)
Hoe kan het dat collega met GF3 TI200 veel sneller is ??

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
I.R. Butcher schreef op 23 maart 2004 @ 20:18:
[...]
Zijn de prestaties bij andere spellen wel normaal voor het systeem wat je hebt, of zijn de prestaties daar ook lager?
Andere spellen lopen wel goed: UT2004 loopt lekker.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
Nou, ik heb dus vandaag Farcry voor 49 Euro gekocht.

Ik krijg na de installatie als ik het spel wil opstarten de volgende melding;

"CD/DVD emulation software has been detected. Please disabled all CD/DVD emulation software and re-start the game."

Nu heb ik even gezocht op Ubisoft.com en op Google en daar wordt gemeld dat Ubisoft een beveiliging heeft ingebouwd. Deze kijkt of je proggies zoals Deamon Tools of 120% Alcohol hebt geinstalleerd en dan weigert hij te starten. Zelfs na het disablen van Deamon Tools weigert het spel nu te starten.. Lekker is dat.. dus ik MOET nu van Ubisoft programma's uninstallen om het spel te kunnen spelen??

Volgens mij ga ik er morgen mooi mee terug naar de winkel, grrrrr..

Iemand ideeen hoe ik deze kinderachtige controle kan omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
arutten schreef op 23 maart 2004 @ 20:18:
[...]

Hoe kan het dat collega met GF3 TI200 veel sneller is ??
weet je zeker dat je bij jezelf AF en FSAA uit hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Lord_Dain schreef op 23 maart 2004 @ 20:22:

crack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve

Ik krijg na de installatie als ik het spel wil opstarten de volgende melding;

"CD/DVD emulation software has been detected. Please disabled all CD/DVD emulation software and re-start the game."

Nu heb ik even gezocht op Ubisoft.com en op Google en daar wordt gemeld dat Ubisoft een beveiliging heeft ingebouwd. Deze kijkt of je proggies zoals Deamon Tools of 120% Alcohol hebt geinstalleerd en dan weigert hij te starten. Zelfs na het disablen van Deamon Tools weigert het spel nu te starten.. Lekker is dat.. dus ik MOET nu van Ubisoft programma's uninstallen om het spel te kunnen spelen??

Volgens mij ga ik er morgen mooi mee terug naar de winkel, grrrrr..

daar ga je het spel toch niet voor terug brengen 8)7
denk dat je deamon ff moet uninstallen ofzo en zo niet dan wacht je toch ff tot er een oplossing voor is zal echt niet lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
joostve schreef op 23 maart 2004 @ 20:25:
[...]

weet je zeker dat je bij jezelf AF en FSAA uit hebt staan?
Heb om te proberen AF en FSAA in de driver uitgeschakeld en haal nu op 1280x1024 nog maar 10-15 fps. Om gek van te worden.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
arutten schreef op 23 maart 2004 @ 20:30:
[...]

Heb om te proberen AF en FSAA in de driver uitgeschakeld en haal nu op 1280x1024 nog maar 10-15 fps. Om gek van te worden.
lopen andere spellen wel goed dan?

open er anders ff een topic over in spielerij - problemen en vragen
beetje zonde om het hier het hele topic over te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 12:45
Ik heb raar probleempje, als ik FarCry start staat AA gewoon aan, ook al heb ik het gedisabled in Windows, en in FarCry zelf?

Als iemand een idee heeft, zal ik het graag horen.

Hier nog wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rijsw279/amg1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rijsw279/amg2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
op application preference zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Het wordt verdomme nog erger.. Zelfs na uninstallatie van Deamon Tools weigert Far Cry op te starten!!

En ik wil geen crack gebruiken want dan kan ik niet MP online!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Lord_Dain schreef op 23 maart 2004 @ 20:58:
Het wordt verdomme nog erger.. Zelfs na uninstallatie van Deamon Tools weigert Far Cry op te starten!!

En ik wil geen crack gebruiken want dan kan ik niet MP online!!!!
Kun je wel.......
Enige wat je nodig hebt is een ubi account en een serial, of je nou crack hebt of niet je kunt dan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .. dan maar cracken die zoooi.. gatver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odin schreef op 23 maart 2004 @ 15:34:
Dit is nadat je die 3 zendtorens + die zendtoren op die boot hebt moeten mollen? Want daar zit ik nu ook vast dat ventje "Crow" wat in die heli zit wil maar niet dood :( (dus voor degene die al hulpvol zeggen naar achteren lopen naar die gunplacement dat zit hier niet dit is ander level)

Als iemand tips heeft voor dit gedeelte graag, vindt het niet leuk dat ik niet door kan omdat die vent een groter kannon heeft dan ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

blix schreef op 23 maart 2004 @ 20:47:
Ik heb raar probleempje, als ik FarCry start staat AA gewoon aan, ook al heb ik het gedisabled in Windows, en in FarCry zelf?

Als iemand een idee heeft, zal ik het graag horen.

Hier nog wat pics:

[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt FSAA en AA helemaal niet gedisabled. Ze staan beide op 2x. Je moet het op Application Preference zetten, dan staan ze uit tenzij een applicatie anders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Jezus wat dom van me, bedankt jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

ja ik zie het nu ook .... lol .. ik zag level boat ... d8 gelijk aan die boot in level carrier ... duuuuh ... en dan zeg ik .. " beetje lezen kan ook geen kwaad " ...

ik zeg niks meer .. mag ik wel forum blijven lezen ???? :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Hmm wel jammer dat ik niet hoger kan komen dan 1248x1024 + AA4 met MID instellingen, dit komt door mijn Videokaart neem ik aan? Denk toch dat ik maar een 9800Pro'tje ga halen, kosten ook niet al te veel tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh?! Hij is toch nog niet te koop? ik heb dynabyte vanmorgen gebeld, en hun hebben mij verteld dattie er donderdag pas is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:36
Volgens mij is het spel wel leuk voor pc > 2 Ghz en dikke videokaart. Mijn arme athlon 1333 en geforce 3 vinden het spel niet echt leuk :). 800*600 is nog neit echt lekker speelbaar, jammer leek me wel leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op 23 maart 2004 @ 21:59:
Volgens mij is het spel wel leuk voor pc > 2 Ghz en dikke videokaart. Mijn arme athlon 1333 en geforce 3 vinden het spel niet echt leuk :). 800*600 is nog neit echt lekker speelbaar, jammer leek me wel leuk spel.
Dit spel is heel mooi, maar het eist wel wat kracht jah, als me pc niet krachtig genoeg was om alles in een hoge resolutie goed te laten lopen met flink detail dan zou ik m zeker niet aanschaffen.
Hoewel ik nog steeds een beetje twijfel aan het multiplayer gedeelte ga ik m toch maar aanschaffen, omdat ik veel potentie zie in de bijgeleverde editor. Ik verheug me daar nog meer op dan het spel!erg hé.......? :)
Nu laat tenminste me pctje zn ware kracht zien!(weet ik waarom ik mijn 9800pro256 al sinds de zomer heb......zucht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Laatst online: 10:30

johanbarten

Fallout fanatic

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 21:14:
[...]

Dit is nadat je die 3 zendtorens + die zendtoren op die boot hebt moeten mollen? Want daar zit ik nu ook vast dat ventje "Crow" wat in die heli zit wil maar niet dood :( (dus voor degene die al hulpvol zeggen naar achteren lopen naar die gunplacement dat zit hier niet dit is ander level)

Als iemand tips heeft voor dit gedeelte graag, vindt het niet leuk dat ik niet door kan omdat die vent een groter kannon heeft dan ik :'(
Crow is idd wel lastig, je moet voordat je het schip opblaast wel even binnen in een rocketlauncher pakken. schip opblazen, naar voren lopen.
Als crow eraan komt moet je de hele tijd schuilen achter de voorste mast/vaag object met een kabel eraan. Als je moet er gewoon voor zorgen dat ie je achter de mast niet kan raken. dan gewoon om de hoek peeken met je rocketlauncher, en dan de neus of de achterkant van de heli raken. Je moet het wel snel doen want de boot zink ook nog.
Ik heb er ook een paar keer overgedaan, maar zo zou het wel moeten lukken :)

[ Voor 5% gewijzigd door johanbarten op 23-03-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
kan je op die boot nog iets vinden om het op te blazen, ik heb namelijk zelf geen explosieven meer op zak :) gaat om level boat

edit:
Idd net gevonden, ik was al abng dat ik een pakketje gemist had :)

[ Voor 26% gewijzigd door barrel op 23-03-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
barrel schreef op 23 maart 2004 @ 22:57:
kan je op die boot nog iets vinden om het op te blazen, ik heb namelijk zelf geen explosieven meer op zak :) gaat om level boat
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
shuogg schreef op 23 maart 2004 @ 21:01:
[...]

Kun je wel.......
Enige wat je nodig hebt is een ubi account en een serial, of je nou crack hebt of niet je kunt dan online.
nee dat lukt niet. Mijn niet tenminste. Ik krijg dezelde melding. Ik heb de retail DVD versie als review exemplaar gekregen. Ik hoop dat dit snel gepatched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Bij mij loopt daemon tools gewoon :? ik krijg geen errors of foutmeldingen.
En Far Cry zit zelfs in daemon tools ingeladen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
Ik heb net mijn Radeon9800Pro geinstalleerd (upgrade van 9500). Catalyst 3.7

Als ik in de demo naar de haai kijk, hangt ie niet, maar "ligt" ie in de lucht.

Ik meen dat ik het hier alk ergens heb gelezen maar kan het niet meer terugvinden, ook niet op andere fora.

Ligt het aan de catalyst versie?

[ Voor 78% gewijzigd door Grindtegel op 24-03-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Die zul je eerst moeten uploaden ;-]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Grindtegel schreef op 24 maart 2004 @ 00:33:
iemand dit al gezien?

[[url= C:\Documents and Settings\Van Grinsven\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\haai.jpg ]afbeelding[/url]]

ik heb net mijn radeon9800Pro geinstalleerd, volgens mij met catalyst 3.7
Wijsneus! Hoe moeten wij een plaatje zien wat op jouw HD staat? :?

:)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.