[table border=1][tr][td]
Eindelijk een langverwachte shooter die een beetje op tijd komt! Far Cry is dan al eens uitgesteld, het aantal keren uitstellen is gelukkig bij één gebleven en we mogen ons dan ook binnen niet al te lange tijd gaan verheugen op deze hel-in-paradijs game.
Eind maart moeten we namelijk al de eerste versies in onze brievenbussen ontvangen en dan is het pas echt knallen geblazen, want de demo's en beta's zijn natuurlijk heel leuk, maar dat is natuurlijk niet het echte werk.
Maar tot die tijd kan je natuurlijk wel even je tanden zetten in de demo's, dus vandaar dat ik het lijstje met mirrors nog even mee copy/paste:
[/]
![]() |
Eindelijk een langverwachte shooter die een beetje op tijd komt! Far Cry is dan al eens uitgesteld, het aantal keren uitstellen is gelukkig bij één gebleven en we mogen ons dan ook binnen niet al te lange tijd gaan verheugen op deze hel-in-paradijs game.
Eind maart moeten we namelijk al de eerste versies in onze brievenbussen ontvangen en dan is het pas echt knallen geblazen, want de demo's en beta's zijn natuurlijk heel leuk, maar dat is natuurlijk niet het echte werk.
Maar tot die tijd kan je natuurlijk wel even je tanden zetten in de demo's, dus vandaar dat ik het lijstje met mirrors nog even mee copy/paste:
| |
Screenshots: | |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | Ondertussen is Far Cry ook al te pre-orderen bij meerdere sites, maar eentje vond ik in ieder geval het vermelden waard: Play.com - £24.99/€36.99 Voor niet eens €37 heb je 'm dus al op je deurmatje liggen, de enige nadelen zijn dat je een Creditcard nodig hebt en dat Play.com niet zo snel is als een Nederlandse winkel, aangezien het een Engelse site is. Koop je 'm liever in de winkel, dan kan je links aanschouwen hoe de doos er nou precies uit gaat zien. En pas op voordat je een impulsaankoop doet, want Far Cry wordt (ook?) verkocht als DVD spel, je moet dus over een DVD-speler beschikken! Voor veel mensen zal dit laatste geen probleem zijn, alleen maar een voordeel, maar het lijkt me wel zo veilig om het even te melden. |
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 15-03-2004 18:57 ]
The devil is in the details.