www.avpnews.com
www.avpnews.com
flinke overkill waarschijnlijk 2x 512 is ruim zat, maarja blijf on topic.skullsplitter schreef op 25 maart 2004 @ 00:59:
mjah, ik wilde ook mijn 768 MB inwisselen voor minimaal 2 * 256, maar nu wordt het waarschijnlijk, el pats0r, 2 * 1024
Het wapen arsenaal vind ik niet passen. De mp5 schiet vrijwel het zelfde als die p90smg, allebij behoorlijk goed voor (mid)lange afstanden. Het is dat de mp5 klinkt als een proppenschieter waardoor ik liever de p90smg gebruik. De m4 schiet eigenlijk ook best goed, jammer dat de bursts net iets te kort zijn. Al deze wapens verschillen voor mij niet echt, het is niet dat je voor een bepaald stuk echt 1 specifiek wapen nodig hebt of eerst alle mannetjes weg moet snipen.
Andere wapens heb ik nog niet gehad (zit in level 4 of 5 ofzo, grotten waar ik een lift moet zien te vinden).
De MP5 klinkt als een proppen schieter omdat hij silenced isMidnightimpact schreef op 25 maart 2004 @ 01:34:
[...]
flinke overkill waarschijnlijk 2x 512 is ruim zat, maarja blijf on topic.
Het wapen arsenaal vind ik niet passen. De mp5 schiet vrijwel het zelfde als die p90smg, allebij behoorlijk goed voor (mid)lange afstanden. Het is dat de mp5 klinkt als een proppenschieter waardoor ik liever de p90smg gebruik. De m4 schiet eigenlijk ook best goed, jammer dat de bursts net iets te kort zijn. Al deze wapens verschillen voor mij niet echt, het is niet dat je voor een bepaald stuk echt 1 specifiek wapen nodig hebt of eerst alle mannetjes weg moet snipen.
Andere wapens heb ik nog niet gehad (zit in level 4 of 5 ofzo, grotten waar ik een lift moet zien te vinden).
En geloof me, dat werkt goed
stonden 2 mannetjes paar meter uit elkaar maar zagen elkaar niet.. kon er 1 omleggen terwijl de ander niks merkte
overigens ook leuk, daarnet headshot op rij gemaakt met de mp5
Bier, Whiskey en Metal!!
ligt er aan hoe je door de levels heengaat, elk wapen heeft ze eigen functie, handigheidMidnightimpact schreef op 25 maart 2004 @ 01:34:
[...]
flinke overkill waarschijnlijk 2x 512 is ruim zat, maarja blijf on topic.
P90 : zeer krachtig plus dat je bijna 2x zoveel ammo in een clip heb
MP5SD : Silenced, goed voor stealth acties
M4 : Wordt meest gebruikt door de enemy's dus ammo te over
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb de volgende pc:
Pentium IV 2,5 GHz
768 MB SDRAM
GeforceFX 5600XT 128MB
Is ie goed genoeg voor Far Cry (full version)?
De demo liep aan de langzame kant namelijk (op 800*600 was het best aardig te doen).
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 25-03-2004 08:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Het antwoord op deze vraag had je eigenlijk ookal kunnen vinden in het forum, er zijn meer mensen met mindere systemen als jou die het spel wel kunnen spelen. Daarom stel ik voor dat er geen vragen meer worden gesteld als; Gaat het draaien op mijn systeem? Of; Is mijn videokaart goed? Download de 2de demo speel die en ga er vanuit dat de full beter draait, ok? En nu weer ontopic
En jij moet denk ik ook nog ff het forum doorlezen, als er een spel is dat gebruik maakt van Pixelshaders dan is het FarCry wel. Komop nu weer zinnige vragenHeeft Far Cry eigenlijk Pixel Shaders nodig??
Als dat niet zo is kan ik heb denk ik wel spelen.
M'n computer wordt oud.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 09:38 ]
Spoiler: (selecteren om spoiler te zien!)
Komen d'r gewoon fuckin 8 trigons met rakketten op je af ... en moet je ook nog eens niet in de vulkaan vallen ![]() |
Maar goed, dit is wel het vetste spel wat ik ooit gespeeld heb =]
[ Voor 59% gewijzigd door Matthijs op 25-03-2004 10:21 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Wacht maar tot je de assault krijgt, dan gebruik je geen andere meerLord_Mithril schreef op 25 maart 2004 @ 01:40:
[...]
De MP5 klinkt als een proppen schieter omdat hij silenced is
En geloof me, dat werkt goed![]()
stonden 2 mannetjes paar meter uit elkaar maar zagen elkaar niet.. kon er 1 omleggen terwijl de ander niks merkte
overigens ook leuk, daarnet headshot op rij gemaakt met de mp5ze stonden zo mooit naast elkaar
Nah, ik hou van sneakenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 11:34:
[...]
Wacht maar tot je de assault krijgt, dan gebruik je geen andere meer
En daarbij, ik switch vaak van wapen als ammo low is
eerst mp5 leeg, dan OICW en dan shotgun, dan issie wel dood
Bier, Whiskey en Metal!!
Moet de deur van de armory gewoon opengaan ofzoow? Bij mij blijft ie potdicht nl. . Verder als ik doorloop naar de 2 gastjes op de heuvel verschijnt er ineens vanuit het niet een helikopter die me in 1 sec killed. Is niets aan te doen. Is dit omdat ik de armory nog niet heb opgeblazen?
Ik zit dus vast, Iemand?
Die bom heb ik al uit de tent. Ook de keycard, Wat je daar mee moet weet ik ook nog nie
[ Voor 9% gewijzigd door Pakjebakmeel op 25-03-2004 12:03 ]
Het gebouw wat niet opengaat is niet de armory. Is een ander gebouw. In dat gebouw heb je ook de keycard nodigPakjebakmeel schreef op 25 maart 2004 @ 12:02:
Hmm, ik zit nu in dat level Pier. Waar je met de hangglider van die uberstijle rotswand ofgaat. Nadat je bent geland en het bos ingaat kom je bij de armory die je op moet blazen.
Moet de deur van de armory gewoon opengaan ofzoow? Bij mij blijft ie potdicht nl. . Verder als ik doorloop naar de 2 gastjes op de heuvel verschijnt er ineens vanuit het niet een helikopter die me in 1 sec killed. Is niets aan te doen. Is dit omdat ik de armory nog niet heb opgeblazen?
Ik zit dus vast, Iemand?
Die bom heb ik al uit de tent. Ook de keycard, Wat je daar mee moet weet ik ook nog nie
Je moet die bom planten op het gebouw ervoor. Staat ook aangegeven met een rood knipperende bom.Pakjebakmeel schreef op 25 maart 2004 @ 12:08:
Ik heb het over dat grote stalen gebouw. Op mijn radar staat daar ook het stipje nadat ik de bom heb gepakt. Moet ik doorlopen ofzoow? wat moet ik dan met dat stalen gebouw waar armory opstaat?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
*en een helikopterplatformpje met minigun en een paar tonnetjes eromheen
[ Voor 32% gewijzigd door Pakjebakmeel op 25-03-2004 12:12 ]
Ja dat is goed..je moet die bom planten op de tent voor dat stalen gebouw...Pakjebakmeel schreef op 25 maart 2004 @ 12:11:
Ik zit dus nog in dat merc kamp.alleen maar tenten en dat stalen gebouw. Is da goed?
*en een helikopterplatformpje met minigun en een paar tonnetjes eromheen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
In de tussentijd komen er idd twee helis over, alsmede een bootje aanvaren die doodleuk met zijn mortier op je in gaat beuken.
Er ligt als het goed is een rocketlauncher bij de deur.
Eerste raket voor het bootje, tweede voor de eerste heli en de derde voor de tweede heli.
Dan gaat ineens de deur open.
/edit : omg ik las rustig de laatste pagina door en wilde replyen op de laatste post. Blijkt dat er al 5 posts tussen zitten...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 12:19 ]
Verwijderd
Idd.. dat vind ik nou ook jammer. De rest van het spel is zo realistisch ! Waarom nou die monstersshaidar schreef op 25 maart 2004 @ 00:23:
Ik ben nu terug opnieuw begonnen in Single player, vet game ... alleen mocht er wat meer sneaky dingen inzitten, gelijk splinter cell (dat net binnen is trouwens), en die monsters ... hoe meer ik erover nadenk, hoe meer dat ze het hele spel verpesten ... ik denk maar : moet dat nou weer, zo iets onrealistisch?

Dat is volgensmij een andere level..dat je die radar op moet blazen? Hij zit in een andere levelVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:17:
Als het goed is moet je radiootje gaan kraken. Die pipo meldt dan dattie ff de tijd nodig heeft om de code te kraken.
In de tussentijd komen er idd twee helis over, alsmede een bootje aanvaren die doodleuk met zijn mortier op je in gaat beuken.
Er ligt als het goed is een rocketlauncher bij de deur.
Eerste raket voor het bootje, tweede voor de eerste heli en de derde voor de tweede heli.
Dan gaat ineens de deur open.
Zo dacht ik er ook over, maar na treehouse was ik helemaal om. Die monsters voegen in die level zoveel sfeer toe gewoonVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:17:
[...]
Idd.. dat vind ik nou ook jammer. De rest van het spel is zo realistisch ! Waarom nou die monsters
Hij wordt een beetje groot.
Ps: Iemand al een oplossing voor mijn prob. en prob. die eerder in deze forum vermeld? Want ik wil hem graag halen bij mijn lokale gameboer, maar als het probleem bij de full game blijft voordoen, dan liever niet (de gameboer geeft alleen maar een tegoed bon uit bij ruilen)
[ Voor 10% gewijzigd door vigilante888 op 25-03-2004 12:31 ]
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Verwijderd
Verwijderd
Sneaken is fijn, maar niets is lekkerder dan een heel groep mannen/monsters afknallen met die oicw. EN bovendien klinkt ie zo lekker.Lord_Mithril schreef op 25 maart 2004 @ 11:44:
[...]
Nah, ik hou van sneakenga dat rivier level zo dus nog eens proberen maar dan lopend
En daarbij, ik switch vaak van wapen als ammo low isbij die grote rocket gasten zeker
eerst mp5 leeg, dan OICW en dan shotgun, dan issie wel dood
Verwijderd
Ubisoft zou vandaag met een update komen, ik denk dat als er problemen zijn je ff in die fix list moet gaan kijken. Verder blijft het een enorme gok...vigilante888 schreef op 25 maart 2004 @ 12:23:
FF een suggestie: Tijd voor [PC] Far Cry - Deel 4??
Hij wordt een beetje groot.
Ps: Iemand al een oplossing voor mijn prob. die eerder in deze forum vermeld? Want ik wil hem graag halen bij mijn lokale gameboer, maar als het probleem bij de full game blijft voordoen, dan liever niet (de gameboer geeft alleen maar een tegoed bon uit bij ruilen)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 12:39 ]
Verwijderd
Het zijn gemuteerde apen en mensen toch. maar vanwaar komt die fascinatie van bepaalde mensen toch dat ze alleen mensen willen neerknallen?Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:17:
[...]
Idd.. dat vind ik nou ook jammer. De rest van het spel is zo realistisch ! Waarom nou die monsters

Woohoo, over de 1000 post.
[ Voor 5% gewijzigd door vigilante888 op 25-03-2004 12:47 ]
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Verwijderd
Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar waarom 'probeer' je de fullversie niet even uit. De demo was bij mij ook kut met peren, en de full loopt veel beter met bijna geen crashes nu ik me detail wat lager heb staan.vigilante888 schreef op 25 maart 2004 @ 12:46:
Nou, Ik w8 dan maar af. Zou die fixes ook voor de demo's werken? Aangezien mijn specs niet mis zijn, zou ik het wel heel erg *** vinden als hij niet draait op mn systeem. En nog iets heel grappigs, ik had de demo geinstalleerd. Dus ook de Dx 9.0b die bij de demo zat. Heel grappig is dat er allemaal grafieken door mn scherm lopen met allemaal info m.b.t cpu usage, fps, mem usage en dergelijk....Heel geinig....
Woohoo, over de 1000 post.
Gaat niet, ik wil geen geld verspillen. Ander zit ik met een tegoedbon in mn maag. Kan wel eventueel voor HL2 gebruiken, die tegoedbon, maarre de bon is maar 1/2 jaar geldig. En aangezien HL2 pas in september uit komt (dat hoop ik) wil ik de risico niet nemen.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:54:
[...]
Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar waarom 'probeer' je de fullversie niet even uit. De demo was bij mij ook kut met peren, en de full loopt veel beter met bijna geen crashes nu ik me detail wat lager heb staan.
Verwijderd
Weet iemand toevallig of in het gehele spel ergens een paraglider zit
Jep, op meerdere punten in het spelVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:59:
Ik had in de demo ergens in een mapje iets van een paraglider gevonden...
Weet iemand toevallig of in het gehele spel ergens een paraglider zit?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Ehm nou ik bedoelde eigenlijk een ander soort proberenvigilante888 schreef op 25 maart 2004 @ 12:59:
[...]
Gaat niet, ik wil geen geld verspillen. Ander zit ik met een tegoedbon in mn maag. Kan wel eventueel voor HL2 gebruiken, die tegoedbon, maarre de bon is maar 1/2 jaar geldig. En aangezien HL2 pas in september uit komt (dat hoop ik) wil ik de risico niet nemen.
Ahh, i get the point....Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:08:
[...]
Ehm nou ik bedoelde eigenlijk een ander soort proberen

Verwijderd
Zoals welke mapOkyah schreef op 25 maart 2004 @ 13:01:
[...]
Jep, op meerdere punten in het spelBest koel zo afentoe
Mapnaam ken ik niet maar het is hetzelfde level als het hierboven genoemde level waar je de armory moet opblazen.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
nee want ik heb alles volop bij mijn 9700pro en hij doet het prima!!!Deathchant schreef op 25 maart 2004 @ 14:03:
Ik heb nu het complete spel ook en heb een Asus 5950Ultra en als ik alles vol opengooi schokt hij toch wel. Is dat met een R9800XT ook ?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
maar die kan ik net niet bereiken... zit aan de andere kant van een muur in zo'n lange tunnel waar een minigun aan t ene eind stond en aan t andere eind een grote mutant... HELP
Ja, deels wel, die fucking laatste levels op Xen ... allez allez, wa was da ... precies zo rap rap een einde er aan gemaakt ...Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:21:
Alsof de monsters in bijv een HalfLife het spel verpest hebben..
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
nevermind....Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:50:
vraagje, ik zit nu in die archives, en moet terug naar Val's last position....
maar die kan ik net niet bereiken... zit aan de andere kant van een muur in zo'n lange tunnel waar een minigun aan t ene eind stond en aan t andere eind een grote mutant... HELP
Yo.
[ Voor 90% gewijzigd door Dude86 op 25-03-2004 17:11 ]
moet ik ergens punkbuster aanzetten ofzo
Kan iemand me hiermee helpen want ik kom er zelf niet uit ?
dan moet je een crack downloaden.Basje|IA schreef op 25 maart 2004 @ 17:49:
Waarschijnlijk een domme vraag maar als ik het spel probeer te starten met de cd erin krijg ik de melding dat ik cd/ dvd emulation software moet disabelen.
Kan iemand me hiermee helpen want ik kom er zelf niet uit ?
of je moet bereid zijn om Daemon tools of alcohol 120 of whatever je gebruikt te uninstallen. Of als je nero of clonecd hebt virtual drive uitzetten.
Ik ga nu eens kijken hoe moeilijk de moeilijkste moeilijkheidsgraad is
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
hier heb ik ook last van, ik heb gewoon de legale versie met echte keyVinnie_N schreef op 25 maart 2004 @ 17:24:
als ik een server join, wordt ik meteen gekicked zonder reden
volgens zeggen moet er een patch aankomen die dat probleem aanpakt ookVinnie_N schreef op 25 maart 2004 @ 17:24:
als ik een server join, wordt ik meteen gekicked zonder reden
echter weet ik het niet zeker hoe het precies zit .
*edit*
die zou ook volgens zeggen vandaag komen
[ Voor 8% gewijzigd door MaFFia op 25-03-2004 17:55 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Bedankt nog
Verwijderd
http://www.gamespot.com/news/2004/03/23/news_6092038.htmlFrom Gamespot:
the ship announcement was promptly followed by news of Far Cry's first patch. The patch will be released this Thursday, and it will resolve compatibility issues between the US and Canada, as well as repair multiplayer damage issues. Ubisoft will release an online tutorial for Far Cry's Sandbox editor tomorrow, in addition to a quick-save patch in mid-April.
AMD athlon 1,4 GHz
MSI-6380-LE (voor de onwetenden, dat is een standaard non-hightech bordje)
640 MB DDR 2100 ram
2 x 40 GB 5400 Rpm harddisks
ATI Radeon 9500 pro (bios geflashed, windows ziet em als 9700pro, maar niet oc-ed)
Hercules Fortissimo 2 geluidskaart
and quess wooooot !?!?
Op medium tot high (1024x768x32bit) loopt ie prima, zo'n 20 fps !!!!

Alles medium zo'n 30 fps...
Tuurlijk, het is niet te vergelijken met een 64-bit monstersysteem, maar mij hoor je niet klagen
Alleen 1 probleem, ik ben nu in de carrier-missie, waar je een bootje moet jatten, alleen het spel gaat er niet verder !?!? Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik meende het ergers op een forum gelezen te hebben, maar ik wete niet meer waar en het officiele farcry-forum lijkt op het moment ff down te zijn (ik kan de pagina maar niet openen)
.-=Mijn Specs...=-.
bootje losschieten in het water duiken en in de boot klimmen.Loadshit schreef op 25 maart 2004 @ 19:09:
....
Alleen 1 probleem, ik ben nu in de carrier-missie, waar je een bootje moet jatten, alleen het spel gaat er niet verder !?!? Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik meende het ergers op een forum gelezen te hebben, maar ik wete niet meer waar en het officiele farcry-forum lijkt op het moment ff down te zijn (ik kan de pagina maar niet openen)
Yo.
Verwijderd
20 frames vind jij prima??Loadshit schreef op 25 maart 2004 @ 19:09:
Heb em ook net geinstalleerd op mijn pc met de volgende specs:
AMD athlon 1,4 GHz
640 MB DDR 2100 ram
ATI Radeon 9500 pro (bios geflashed, windows ziet em als 9700pro, maar niet oc-ed)
and quess wooooot !?!?
Op medium tot high (1024x768x32bit) loopt ie prima, zo'n 20 fps !!!!![]()
![]()
Tuurlijk, het is niet te vergelijken met een 64-bit monstersysteem, maar mij hoor je niet klagen![]()
No flame intended natuurlijk, maar 20 fps?!? vindt je dat speelbaar? ik kan me toch niet voorstellen dat dat een beetje makkelijk rondschiet, aangezien de framerate toch al snel halveert als er flink wat knallende mannetjes in beeld komen.Loadshit schreef op 25 maart 2004 @ 19:09:
Heb em ook net geinstalleerd op mijn pc met de volgende specs:
AMD athlon 1,4 GHz
640 MB DDR 2100 ram
and quess wooooot !?!?
Op medium tot high (1024x768x32bit) loopt ie prima, zo'n 20 fps !!!!![]()
![]()
Tuurlijk, het is niet te vergelijken met een 64-bit monstersysteem, maar mij hoor je niet klagen
Verwijderd
En de cheats die er voor de demo versie zijn, werken die ook in de "full" versie ?
Verder een heeerlijke game....
Sommige mensen kunnen zo spelenSplash schreef op 25 maart 2004 @ 20:06:
[...]
No flame intended natuurlijk, maar 20 fps?!? vindt je dat speelbaar? ik kan me toch niet voorstellen dat dat een beetje makkelijk rondschiet, aangezien de framerate toch al snel halveert als er flink wat knallende mannetjes in beeld komen.
Ikzelf nie ik speel ook gemiddeld 60 fps
De zwaarste momenten is toch echt iets van 20 fps? en dan is het bagger

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Verwijderd
HELP
ik zit achter een netwerk... heeft dit ermee te maken?zoja welke poorten moet ik mappen...
Verwijderd
Hopen dat ie goed draait op mn systeem.
Ben er gelijk voor nu mee gestopt. Vind dat ze dat niet hadden moeten doen. Verder loopt alles wel prima. 2.4/512/TI4400 en op 1024/medium (behalve shadow/en nog 2 details hoog)
Jah, jammer van die monsters. Vanavond later weer verder denk ik
Mario Kart FC 1590-4774-1019
En 60 fps kan het oog geen eens onderscheiden dus dat hoeft van mij dan ook niet
Ik heb nu dan ook de instellingen op medium gezet zodat ik ook in heftige scenes me normaal kan omdraaien (zodat een draai van 180 graden niet in 2 beeldjes plaatsvind
.-=Mijn Specs...=-.
Verwijderd
Dit zijn mn specs:
Radeon 9800PRo
1024 DDR ram
amd xp 3000
catalalyst 4.3
IK heb alles op very hoog gezet. enneu werkt wel goe.
Maar is 40 tot 60 te weinig voor m n comp of isset gewoon gemiddelt?
Verwijderd
Ik heb exact dezelfde specs als jouw (mijn9800pro is 256ddr 4.1), ik denk dat ik ongeveer dezelfde frames haal maar dat weet ik niet zeker. In de demo had ik ze wel beken de frames die lagen ongeveer tussen de 40 en 60, maar de full game zelf loopt beter én ziet er beter uit!Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:00:
Hmz ik heb net ff die demo lopen spelen. Buiten heb ik tussen de 40 en 60 en binnen van 60 tot 90. ( vet spel btw )
Dit zijn mn specs:
Radeon 9800PRo
1024 DDR ram
amd xp 3000
catalalyst 4.3
IK heb alles op very hoog gezet. enneu werkt wel goe.
Maar is 40 tot 60 te weinig voor m n comp of isset gewoon gemiddelt?
Verwijderd
Tis echt top spel maar kan je met de demo ook online via internet ofzo?
Ik ga hem volgende maand pas kopen i.v.m geld tekort
Weet iemand of dit kan want kan niet wachten
Greetz een FTD N00B
Wat zit trouwens iedereen te zeuren van multiplayer is traag,ik heb nog geen probleem gehad met alles op high en sommige dingen op extra high.
Volgende maand maar even twinmos geheugen halen 2 x 512.
Of zou ik beter voor een cpu upgrade gaan wat denken jullie wat het meest performance geeft?
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem als jou. Mag ik vragen hoeveel FPS je gemid. hebt?neggix schreef op 25 maart 2004 @ 21:25:
Arrggg, Irritant die monsters
Ben er gelijk voor nu mee gestopt. Vind dat ze dat niet hadden moeten doen. Verder loopt alles wel prima. 2.4/512/TI4400 en op 1024/medium (behalve shadow/en nog 2 details hoog)
Jah, jammer van die monsters. Vanavond later weer verder denk ik
Dark Master: meer ram.
[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 25-03-2004 22:28 ]
Heb eerst geprobeerd voorop het schip te blijven maar dat werkte al helemaal niet als ie zinkt
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
6 tot 8 rockets @ mediumTimocos schreef op 25 maart 2004 @ 22:43:
Aaargh hoe krijgen jullie die Crow uit de lucht als ie in die heli zit ?? Als ik die bom heb geplant op het schip zwem ik meteen naar het wrak toe wat achter het schip ligt op zo'n klein eilandje maar dan schiet ie me daar neer terwijl ik hele magazijnen om hem schiet inc. rockets ...![]()
Heb eerst geprobeerd voorop het schip te blijven maar dat werkte al helemaal niet als ie zinkt
gewoon voor op t schip staan en hiden achter al die dingen die er staan..
en zorgen dat je raak schiet
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja joh, bederf het voor iedereen. Zet zoiets ff in een spoiler stuk aubTimocos schreef op 25 maart 2004 @ 22:43:
Aaargh hoe krijgen jullie die Crow uit de lucht als ie in die heli zit ?? Als ik die bom heb geplant op het schip zwem ik meteen naar het wrak toe wat achter het schip ligt op zo'n klein eilandje maar dan schiet ie me daar neer terwijl ik hele magazijnen om hem schiet inc. rockets ...![]()
Dit is een veelgemaakte fout, maar meer dan 60 beelden per seconde kan het oog bij een computerspel ZEKER WEL onderscheiden. Waar dit idee vandaan komt is de tv-techniek, waar de beelden als het ware "uitgesmeerd" zijn (oftewel, 1 beeldpunt kan een hele veeg zijn bij snelle beweging). Hierbij lopen de beelden dus min of meer in elkaar over, waardoor je aan 26 beelden per seconde al genoeg hebt. Bij een computer-spel is elk beeld echter scherp, bevroren als het ware. Hierdoor heb je veel meer beelden per seconde nodig om het er vloeiend uit te laten zien.Loadshit schreef op 25 maart 2004 @ 21:27:
En 60 fps kan het oog geen eens onderscheiden dus dat hoeft van mij dan ook niet
En nu weer ontopic

Werkt hier perfect op mijn P4 3Ghz met 512Mb en een Radeon 9500pro.
Als ik de texture quality op high of hoger zet, dan is het soms niet meer speelbaar. Ga morgen maar een bankje extra halen.
PSN-id: Chrasher
in een woord vet
Ik heb hier personelijk vrij weinig last van , terwijl ik @ 1024 met alles op high speel.. (alleen afsluiten kost veel swappen, maar ingame geen krimp.) Maar idd, de demo speelde net iets vloeiender @ 768 dan op mijn huidige 512Chrasher
Door Chrasher - Thursday 25 March 2004 23:27
Voor de mensen die 512Mb geheugen aan boord hebben (zoals ik ) , maar wel een goede videokaart. Zet de texturequality niet hoger dan medium, anders loopt het spel heel vaak geheugen te swappen. Verder kan je dan alles op very high en/of ultra high zetten.
Werkt hier perfect op mijn P4 3Ghz met 512Mb en een Radeon 9500pro. Framerates tussen de 30 en 60 fps.
Als ik de texture quality op high of hoger zet, dan is het soms niet meer speelbaar. Ga morgen maar een bankje extra halen.
spekjes:
*AMD athlon 1800+
*512 MB SDRAM (
*ASUS 9600XT
Morgen toch maar een extra reepje kopen..
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Ik speel hem hier op 1280x1024 op een 17" TFT. Een lagere res. ziet er hier helaas wat minder uit fullscreen, of ik moet in een kleiner venster 1024x768 gaan spelen.mambo No5 schreef op 25 maart 2004 @ 23:38:
Ik heb hier personelijk vrij weinig last van , terwijl ik @ 1024 met alles op high speel.. (alleen afsluiten kost veel swappen, maar ingame geen krimp.) Maar idd, de demo speelde net iets vloeiender @ 768 dan op mijn huidige 512![]()
spekjes:
*AMD athlon 1800+
*512 MB SDRAM ()
*ASUS 9600XT
offtopic:
Morgen toch maar een extra reepje kopen..
Oh, en je moet eens proberen die andere opties op very high of ultra high(water) te zetten. Maakt toch wel wat verschil.
[ Voor 10% gewijzigd door Chrasher op 25-03-2004 23:46 ]
PSN-id: Chrasher
Ik speel het dus op een brakke 21 inch CRT..Chrasher schreef op 25 maart 2004 @ 23:45:
[...]
Ik speel hem hier op 1280x1024 op een 17" TFT. Een lagere res. ziet er hier helaas wat minder uit fullscreen, of ik moet in een kleiner venster 1024x768 gaan spelen.
Oh, en je moet eens proberen die andere opties op very high of ultra high(water) te zetten. Maakt toch wel wat verschil.
Maar ik zal je tip zeker een keer gaan proberen.. thnx
whoei.. al meer dan 1000 posts
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
dat heb ik ook gedaan, maar dan word ik telkens gekikt bij een inet game.Basje|IA schreef op 25 maart 2004 @ 18:08:
Ik heb van te voren een kopie gemaakt van de executable en deze vervangen door de crack en het werkt.
Bedankt nog
Ik heb geen deamon en ook geen alcohol draaien. Wat bende zeg. Lijkt net alsof voor het eerst een multiplayer game gemaakt is.
De eerste keer dacht ik ook dat ze niet opgeslagen waren, maar dat waren ze wel:Flexx schreef op 25 maart 2004 @ 22:47:
Misschien is het al 10x langs gekomen, maar mijn savegames worden niet opgeslagen. Elke keer als ik stop en later weer verder wil gaan kan ik helemaal overnieuwe beginnen.
Je moet namelijk eerst bij 'campaign' op het goede level klikken, en dan de laatste savegame laden.
Misschien staan ze je er bij jou echt niet en is dit een zinloze tip, maar de eerste keer wilde ik al bijna opnieuw beginnen tot ik dit doorkreeg...
PSN: Arienix
Alles op medium met 1024 heb ik zo'n 50 fpsDeepSeven schreef op 25 maart 2004 @ 22:26:
[...]
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem als jou. Mag ik vragen hoeveel FPS je gemid. hebt?
Dark Master: meer ram.
Mario Kart FC 1590-4774-1019

En die muts die je dan volgt.. ARGH.. ik wil sneaken maar dat gaat niet als zij rechtop achter me aan loopt

Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
In farcry dus niet, daar heb ik vaak moeite om op de mannetjes hun hoofden te mikken, vaak niet nauwkeurig en happerig. Bij UT2k4 werkt het dus gewoon prima, ... ben eigenlijk geneigd om maar ut te gaan spelen, want dit wil niet werken iemand een hint / tip
je kan toch gewoon de sensitivity aanpassen van je muis in far cry?Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 08:36:
Ik heb me vandaag ook maar weer eens door de bocht gegooid en FC gekocht. Leuk spel, graphics zijn idd om effe over naar huis te schrijven. MAAAAR de muis is ruk. Ik heb een usb / optica en een draadloos / optical beiden gaat het niet lekker, als ik vanaf links naar rechts beweeg in windows gaat dat mooi zachtjes en vanzelf... het schokt niet en gaat soepel, beweeg ik sneller gaat de muis sneller.
In farcry dus niet, daar heb ik vaak moeite om op de mannetjes hun hoofden te mikken, vaak niet nauwkeurig en happerig. Bij UT2k4 werkt het dus gewoon prima, ... ben eigenlijk geneigd om maar ut te gaan spelen, want dit wil niet werken iemand een hint / tip
wie gaat btw een nieuw topic openen? we zitten onderhand ruim over de 1000..
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Verlaag je settings gewoon eensVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 08:36:
Ik heb me vandaag ook maar weer eens door de bocht gegooid en FC gekocht. Leuk spel, graphics zijn idd om effe over naar huis te schrijven. MAAAAR de muis is ruk. Ik heb een usb / optica en een draadloos / optical beiden gaat het niet lekker, als ik vanaf links naar rechts beweeg in windows gaat dat mooi zachtjes en vanzelf... het schokt niet en gaat soepel, beweeg ik sneller gaat de muis sneller.
Als je een lagere moeilijkheidsgraad pakt gaan dan de vijanden eerder dood of zijn er minder vijanden of is de AI minder goed of een beetje van alles?
Ik ben het spel opnieuw begonnen in de "medium" moeilijkheidsgraad, heeft iemand de AI balance optie geprobeerd en kun je het verschil merken?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Shotgun doet het goed.. 3 schoten..party42 schreef op 26 maart 2004 @ 09:10:
Wat is de beste aanpak bij die monsters trouwens. Ik krijg ze uiteindelijk wel dood als ik een compleet magazijn op ze leegschiet maargoed, in 10 van de 12 keer zitten ze dan al bovenop me. Any thoughts?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.