potverdorie, jullie reageren ook veel te snel, heb het alweer aangepast
Verwijderd
OMG Treehouse!
Ik kan me de tijd nog herinneren dat ik Resident Evil 2 speelde in dat politiebureau. Op een gegeven moment kom je de verhoorkamer in en springt er ineens een creep door dat spiegelglas. Toendertijd vloog mijn arme controllertje (RIP) dwars door de kamer.
Gisteren had ik een deja vu.... Ik begon dus aan het level treehouse.... Eerst boven een stuk gelopen omdat ik al had gehoord wat er evt ging komen.... Maar ik had een keycard nodig dus toen ging ik maar beneden exploren... Op een gegeven moment hoor ik dus al wat grommen dus ik ben extra op mijn hoede....VAUDT!
Nog geen twee seconden later vallen er ineens twee monsters van boven recht voor mijn neus... Het schrik effect was dusdanig dat mijn muis van mijn mat afgleed. Van de schrik ben ik maar gaan sproeien. Het enige wat overleefde waren twee monsters. Een hoop bomen doodgeschoten, wat blaadjes vernietigd en ik zei de gek....kon weer opnieuw beginnen...
Ik kan me de tijd nog herinneren dat ik Resident Evil 2 speelde in dat politiebureau. Op een gegeven moment kom je de verhoorkamer in en springt er ineens een creep door dat spiegelglas. Toendertijd vloog mijn arme controllertje (RIP) dwars door de kamer.
Gisteren had ik een deja vu.... Ik begon dus aan het level treehouse.... Eerst boven een stuk gelopen omdat ik al had gehoord wat er evt ging komen.... Maar ik had een keycard nodig dus toen ging ik maar beneden exploren... Op een gegeven moment hoor ik dus al wat grommen dus ik ben extra op mijn hoede....VAUDT!
Nog geen twee seconden later vallen er ineens twee monsters van boven recht voor mijn neus... Het schrik effect was dusdanig dat mijn muis van mijn mat afgleed. Van de schrik ben ik maar gaan sproeien. Het enige wat overleefde waren twee monsters. Een hoop bomen doodgeschoten, wat blaadjes vernietigd en ik zei de gek....kon weer opnieuw beginnen...
Verwijderd
Ben al een aardig eind op weg in Farcry. Maar moet een hele hoop stukken steeds maar over doen omdat ik de moeilijkheidsgraad te hoog heb gezet.
Iemand enig idee hoe je de moeilijkheidsgraad kan aanpassen zonder helemaal overnieuw te beginnen ?
Ik heb namelijk geen zin (hoe mooi ze ook zijn) om al die levels waar ik al door ben weer overnieuw te spelen.
Bedankt !
Iemand enig idee hoe je de moeilijkheidsgraad kan aanpassen zonder helemaal overnieuw te beginnen ?
Ik heb namelijk geen zin (hoe mooi ze ook zijn) om al die levels waar ik al door ben weer overnieuw te spelen.
Bedankt !
goed om te weten idd, ik wil graag op zn moeilijkst beginnen. Kan je niet op elke gewenst moment saven? dat scheelt een hoop...Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:18:
Ben al een aardig eind op weg in Farcry. Maar moet een hele hoop stukken steeds maar over doen omdat ik de moeilijkheidsgraad te hoog heb gezet.
Bedankt !
no comment
euhm dat kan wel ;P gewoon via console \save_game blabla en dan weer \load_game blabla ^^
The first casualty in war is always the truth...
hmm dat ik ook.. ik bij een muur was wel op me hoede.. ik schrik me rot.. nog nooit echt gehad bij een spel.. ik was dus ook doodVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:18:
OMG Treehouse!
spel is stoer hebhet nu uitgespeeld op easy
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Punt van irritatie:
CIA-Vrouwmens: We hebben vervoer nodig!
*Ik regel een jeep en spring in de gunner's seat*
CIA-Vrouwmens: Ik rijdt wel.
Ik: NEEEEE!!!
Goed. Dit is zonder uitzondering het moeilijkste stuk van het spel tot nu toe.. ("veteran" niveau) Mevrouw Undercover CIA bestuurt de jeep terwijl jij, de rambo-in-rood-hawaii-shirt een beetje de schietschijf mag spelen..
Irritant.
Meesterlijk spel verder.
Goed. Dit is zonder uitzondering het moeilijkste stuk van het spel tot nu toe.. ("veteran" niveau) Mevrouw Undercover CIA bestuurt de jeep terwijl jij, de rambo-in-rood-hawaii-shirt een beetje de schietschijf mag spelen..
Irritant.

Meesterlijk spel verder.
Kreeg vandaag telefoontje dat spel klaar ligt voor me bij Dynabyte (DVD versie) zo maar eens even ophalen.
Ik heb gisteren ff de andere demo ged/l, zelfde probleem. Ik denk niet dat dat het aan mijn videokaart kan liggen, want een vriend van mij, die draaide dezelfde demo op een fx5200. wel bagger resolutie, maar hij deeed het. Iemand een oplossing voor mijn probleem hierboven? Ik heb alle drivers geprobeerd, van de stsndaard bij mijn kaart geleverde drivers tot en met de nieuwste 56.65 whql drivers. Ik wordt er gewoon gek van.vigilante888 schreef op 23 maart 2004 @ 12:58:
Ik heb een klein probleemje met de demo versie de fort. Als ik een game begin, dan laad hij gewoon goed. Ik zie ook de HUD en dergelijke. maar verder zie ik alleen maar een licht blauwe scherm. ik kan wel met de muis bewegen. en de radar beweegt dan ook mee. Als ik met de muis omlaag ga en naar voren "loop" dan lijkt het net alsof ik onderwater ben. En er wordt ook op mij geschoten en ik wordt ook geraakt. maar ik zie mijn vijanden niet. Ik denk niet dat het aan mijn specs ligt.
Mijn specs:
P4p800 P4 800 fsb 2,4 @ 3.21
1024MB twinmos dual channel ddr
Prolink 5900 128MB ddr @ 475/875 Temp: idle 42-45C, stressed: 49-58C
120GB s-ata seagaten 8MB cache.
Zalman 300 Watt voeding.
De demo heb ik van gamershell ged/l
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Ik weet niet hoor, maar ik vind het nog best een taai (lees: moeilijk) spel...
Speel zelf veel AAO, maar dit is singleplayer nog best lastig!!! Misschien moet ik wat meer gunho spelen!!!
Speel zelf veel AAO, maar dit is singleplayer nog best lastig!!! Misschien moet ik wat meer gunho spelen!!!
Ik ga hem straks ophalen bij de FRS!
Gisteren nog even de omega 4.3 driver geinstalleerd, maar ik blijf het probleem houden van de haai die niet verticaal maar horizontaal hangt aan de kabel bij het huisje in het begin van de 1e demo.
Kan hier dus echt helemaal nergens iets van vinden, ben ik de enige die dat heeft??
Gisteren nog even de omega 4.3 driver geinstalleerd, maar ik blijf het probleem houden van de haai die niet verticaal maar horizontaal hangt aan de kabel bij het huisje in het begin van de 1e demo.
Kan hier dus echt helemaal nergens iets van vinden, ben ik de enige die dat heeft??
Jawel hoorVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 21:55:
[...]
huh?! Hij is toch nog niet te koop? ik heb dynabyte vanmorgen gebeld, en hun hebben mij verteld dattie er donderdag pas is?
das kut man bij mij, ik heb een geforce 2, draait ie in de laagste reso opzich goed op maar ik wil opzich niet verder spelen, want ik ga binnekort een 9800pro kopen.
Dus wil ik w88 totdat ik kan spelen op de hoogste reso ( heb ook een athlon 2700+ + 512mb pc3200) dan zal het ook nog een beetje realistich worden!.
Dus wil ik w88 totdat ik kan spelen op de hoogste reso ( heb ook een athlon 2700+ + 512mb pc3200) dan zal het ook nog een beetje realistich worden!.
Hehe, ik zit met hetzelfde probleem. Ga binnenkort ook een nieuwe grafische kaart en wat extra geheugen bij kopen. Maar ik ga hem toch gewoon spelen, speel hem nog wel keer uit als me upgrade er is, weet ik gelijk wat ik erop vooruit ben gegaan
.
Dit spel vind ik echt tot nu toe de beste FPS die ik heb gespeeld! Vooral omdat je veel missies meerde keuze mogelijkheden hebt om je missies uit te voeren. Je kan het doen als een Rambo, als een sniper, of ertussenin, maar het leukste van Far Cry vind ik dat je bv. ook in een aantal missies op meerdere manieren bij je doelwit kan komen! En dan de gfx.. die rulen! Hiervoor vond ik CoD de beste, nu is het Farcry!
Jeej heb hem binnen ! Net gekocht bij Dynabyte in amersfoort, DVD versie voor 45 euro (als je hem gepreorderd had)
yes, ik hem hem inmiddels ook voor me liggen, alleen dan de cd versie, doosje zit helemaal volgepropt met cd's, hadden ze wel iets anders voor mogen
verzinnen
verzinnen

Ik heb hem nu ook lekker voor me liggen, ook de cd versie.
Wel een behoorlijk zooitje in dat doosje jah..
Damn, op zich wel een duur maandje dit, qua games.
Eergisteren 6 cd's UT2004 gehaald, en nu Far cry net gehaald bij de intertoys.
Allebei 45 euro, toch beter dan 50
.
Heb strax helemaal geen tijd meer voor andere dingen.
Zo, nu eerst eens even kijken of hij goed draait..
Wel een behoorlijk zooitje in dat doosje jah..
Damn, op zich wel een duur maandje dit, qua games.
Eergisteren 6 cd's UT2004 gehaald, en nu Far cry net gehaald bij de intertoys.
Allebei 45 euro, toch beter dan 50
Heb strax helemaal geen tijd meer voor andere dingen.
Zo, nu eerst eens even kijken of hij goed draait..
Hebben ze ook wat op verzonnen: Door hem op DVD uit te brengen!!!Grindtegel schreef op 24 maart 2004 @ 16:01:
yes, ik hem hem inmiddels ook voor me liggen, alleen dan de cd versie, doosje zit helemaal volgepropt met cd's, hadden ze wel iets anders voor mogen
verzinnen
ik heb hem ook net gehaald, loopt lekkerder dan de demo vind ik. Alleen me geluid heeft een vertraging, er zijn ook zoveel geluids/speaker opties dat ik niet meer weet welke ik moet kiezen voor me Audigy 2.
Ik heb inmiddels gelezen dat in de upcoming Patch een save-at-will functie zit. 
o.a. hier: http://www.gamespot.com/pc/action/farcry/review-2.html
"At any rate, publisher Ubisoft reports that a quick-save feature will be added in a downloadable patch for the game."
ps ik wacht nog op mijn exemplaar van Play.com. Iemand hem hiervandaan al binnen?
o.a. hier: http://www.gamespot.com/pc/action/farcry/review-2.html
"At any rate, publisher Ubisoft reports that a quick-save feature will be added in a downloadable patch for the game."
ps ik wacht nog op mijn exemplaar van Play.com. Iemand hem hiervandaan al binnen?
[ Voor 72% gewijzigd door Help!!!! op 24-03-2004 17:09 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nee help!! ik heb hem daar gecanceld omdat het lang duurt vanaf play denk dat je hem pas volgende week zal ontvangen eerlijk gezegd.
Thx maar ik laat hem gewoon toch van play komen. Maakt mij niet zo heel veel uit want ik heb het toch druk met van alles en nog wat. Tevens weet ik dan gelijk hoe snel het gaat via Play.WeAreLegion schreef op 24 maart 2004 @ 17:17:
Nee help!! ik heb hem daar gecanceld omdat het lang duurt vanaf play denk dat je hem pas volgende week zal ontvangen eerlijk gezegd.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Das ook weer zo 
Ik heb wel iets vreemds gevonden en dat is dat of ik hem nou op very high of lowest zet het spel eigenlijk helemaal niet zo goed loopt. Ik haal in sommige levels (ik praat dan over multplayer) gewoon buiten tussen 26 en 58 fps. Dat is op alles lowest. Ik draai hem nu op een 3.4ghz en een Geforce FX 5950 Ultra. Ik weet dat er al veel overgesproken is maar wil het toch even kwijt. Want dit is gewoon niet speel baar en begin al klein beetje spijt van te krijgen dat ik het uberhaupt gekocht heb. OF denkt iemand dat het een bug is misschien?
Ik heb wel iets vreemds gevonden en dat is dat of ik hem nou op very high of lowest zet het spel eigenlijk helemaal niet zo goed loopt. Ik haal in sommige levels (ik praat dan over multplayer) gewoon buiten tussen 26 en 58 fps. Dat is op alles lowest. Ik draai hem nu op een 3.4ghz en een Geforce FX 5950 Ultra. Ik weet dat er al veel overgesproken is maar wil het toch even kwijt. Want dit is gewoon niet speel baar en begin al klein beetje spijt van te krijgen dat ik het uberhaupt gekocht heb. OF denkt iemand dat het een bug is misschien?
Nou ik heb hem ook gekocht net even snel bij free record shop.
Ik vind dit echt een super gaaf,lijp,cool spel
.
Alleen het doosje mocht wel wat beter worden gedaan van mij.
Ik vind dit echt een super gaaf,lijp,cool spel
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Dat dacht ik dus ook! Trouwens, ik vind het mega-irritant dat dat mens erbij is... nu moet ik elke keer op haar letten, ik heb het begin van dat level 5x opnieuw moeten doen omdat dat mens achterlijk bezig was en dus werd neergemaaid...Freak_NL schreef op 24 maart 2004 @ 11:32:
Punt van irritatie:
Ik speel het op Easy, maar ze weet het elke keer voor elkaar te krijgen om door die heli neergemaaid te worden. Zucht... vrouwen!Goed. Dit is zonder uitzondering het moeilijkste stuk van het spel tot nu toe.. ("veteran" niveau) Mevrouw Undercover CIA bestuurt de jeep terwijl jij, de rambo-in-rood-hawaii-shirt een beetje de schietschijf mag spelen..
De DVD versie, of de CD versie??Dark Master schreef op 24 maart 2004 @ 18:16:
Nou ik heb hem ook gekocht net even snel bij free record shop.
Ik vind dit echt een super gaaf,lijp,cool spel.
Yo.
Cd versie dvd hek nog nergens gezien

Maar deze game is echt super dat stealthen enz en die graphics
Dit is gewoon de nieuwe SOF lekker sluipen niemand heeft wat door onderstussen genieten van de geile graphics.
Van mij krijgt dit spel een 10!!!!!! dubbel en dwars verdiend
hehe heb net ff uur online zitten spelen. Heb wat settings veranderd en draait nu wel ok
Online is idd erg erg stoer! . beetje op een berg gaan liggen met je sniper rifle en ze 1 voor 1 een kogel geven in hun tere hoofdjes 
[edit] reactie op Darkshadow onder me.
ja idd. ik vind het zelf ook beetje weird. Maar goed perhaps dat er een patch voor komt. Het is wel goed speelbaar nu. Spel krijgt echt dikke 10 van me. Hoop dat er ook leuke mods voor uitkomen.
[edit] reactie op Darkshadow onder me.
ja idd. ik vind het zelf ook beetje weird. Maar goed perhaps dat er een patch voor komt. Het is wel goed speelbaar nu. Spel krijgt echt dikke 10 van me. Hoop dat er ook leuke mods voor uitkomen.
[ Voor 35% gewijzigd door WeAreLegion op 24-03-2004 19:09 ]
hmmm dat is idd wel weinig voor iemand met zon systeem, het hoort wel degelijk verschil uit te maken...WeAreLegion schreef op 24 maart 2004 @ 18:15:
Das ook weer zo
Ik wacht tot nog maar ff op de DVD versie
Yo.
Hmmm dvd versie nog nergens. Bij Dynabyte amersfoort hebbenze hem gewoon, Ik heb hem daar vandaag opgehaald
geen ge DJ met 5 cd's 
Hehe beging gevoel te krijgen dat ik mzzl heb dat ik dvd versie nu al heb
Hehe beging gevoel te krijgen dat ik mzzl heb dat ik dvd versie nu al heb
[ Voor 25% gewijzigd door WeAreLegion op 24-03-2004 20:01 ]
De DVD versie komt pas een week later, helaas (anders zitten ze straks met al die cd's in hun maag
)
na het lezen van die topic en zien dat mensen em op challenging e.d. uitspelen vraag ik me toch af wat ik fout doe. ik speel op easy, mijn pc trekt alles makkelijk, daar ligt het dus niet aan, maar ik wordt contant doodgeschoten
mischien een hele rare vraag, maar het is toch zo dat farcry ook 64 bits is, en mischien bij de installatie heeft ie die gekozen (ik heb een Athlon FX51). Kan het niet zijn dat de 64 bits ai dan ook beter is?
...of ben ik gewoon plain slecht
...of ben ik gewoon plain slecht
hehe ik denk niet dat de ai beter word als je een 64bits programma heb. (of processor). Ik denk gewoon dat je plain slecht bent (j/k)
dat gevoel had ik ook al
maar wat doe ik er aan? ben eindelijk bij die eerste grote boot gekomen, maar zodra je die ladder uitklimt ben ik binnen 10 sec dood
Ik heb nog een vraagje....?
Ik heb een soundblaster audigy 2 maar elke keer als ik loop of beweeg hoor ik een plop in het geluid
.
Een rare kraak hebben anderen dit ook trouwens want dit is hooguit irritant.
Ik heb een soundblaster audigy 2 maar elke keer als ik loop of beweeg hoor ik een plop in het geluid

Verwijderd
DAM!Dit spel is gruwelijk mooi!!
Ik heb vandaag de dvd versie bij dynabyte gehaald (voor 39,95 overigens), en ik ben zwaar onder de indruk! Hij is mooier dan de demo omdat ik nu ook texture kwaliteit kan instellen, en hij loopt beter dan de demo?!lekkerrr!!
in 1280 alles op very high!
Dit spel is echt meesterlijk, kga weer snel verder gamen!
Ik heb vandaag de dvd versie bij dynabyte gehaald (voor 39,95 overigens), en ik ben zwaar onder de indruk! Hij is mooier dan de demo omdat ik nu ook texture kwaliteit kan instellen, en hij loopt beter dan de demo?!lekkerrr!!
in 1280 alles op very high!
WeAreLegion schreef op 24 maart 2004 @ 18:15:
Das ook weer zo
offtopic:
Ik zie dat je je systeem behoorlijk hebt overgeclockt. Soms lijkt het stabiel te lopen maar zitten er op de achtergrond toch fouten.
Had ik ook vet overgeklokt, leek stabiel maar memtest leverde een flinke bulk fouten op.
Verder heeft er op Xbit labs een artikel gestaan dat het asynchroon overklokken van de FSB en MEM bij een P4 niet altijd sneller is.
Ik zie dat je je systeem behoorlijk hebt overgeclockt. Soms lijkt het stabiel te lopen maar zitten er op de achtergrond toch fouten.
Had ik ook vet overgeklokt, leek stabiel maar memtest leverde een flinke bulk fouten op.
Verder heeft er op Xbit labs een artikel gestaan dat het asynchroon overklokken van de FSB en MEM bij een P4 niet altijd sneller is.
PC Specs
Ik kwam er net achter dat hij dus niet overgeklokt was en nu wel in in eens loopt het wel soepelHelp!!!! schreef op 24 maart 2004 @ 20:09:
[...]
offtopic:
Ik heb ook geluids problemenmet de audigy 2. Af en toe een plopje en het geluid komt ook iets wat te laat heb ik het idee. Gedluids bugs zoals in de demo (mp5 geen geluid) zijn echter wel verdwenen. Het spel loopt ook een stuk soepeler dan de demoDark Master schreef op 24 maart 2004 @ 20:06:
Ik heb nog een vraagje....?
Ik heb een soundblaster audigy 2 maar elke keer als ik loop of beweeg hoor ik een plop in het geluid.
[ Voor 8% gewijzigd door Midnightimpact op 24-03-2004 20:13 ]
Gelukkig ben ik niet de enigste met een geluidsprobleem.
Ach jah zal wel opgelost worden in een patch
.
Echt wreed dit spel ik ben helemaal verliefd
,en ik vond de demo al zo mooi
.
Ow jah deze speelt idd veel soepeler dan de demo.
Ik speel alles op high en sommige dingen op very high gewoon perfect
.
Ach jah zal wel opgelost worden in een patch
Echt wreed dit spel ik ben helemaal verliefd
Ow jah deze speelt idd veel soepeler dan de demo.
Ik speel alles op high en sommige dingen op very high gewoon perfect
snap niet wat er fout is men mijn farcry hoor .
vanmiddag ff gehaald bij de cd shop mjah , nuh wou ik dus mp testen word ik echt elke keer gekickt
vanmiddag ff gehaald bij de cd shop mjah , nuh wou ik dus mp testen word ik echt elke keer gekickt
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Aha, het gekraak probleem 
Mjah, als het is wat ik denk dat het is...
valt het niet te verhelpen (lijkt het) 
Ik zit met een audigy op een nforce2 en als er schijfactiviteit icm geluid/muziek is in sommige apps, krijg je gekraak en geplop..
Kheb alle PCI-sloten geprobeerd, alle drivers nagekeken, alles teruggeclocked naar standaard snelheden, maar het wil niet baten
Maarja, gewoon even alle dingen met hoge schijfactiviteit afzetten en dan spelen
Kzit nu een bit in de knoop. Slecht een beetje health en geen armor en ik moet een basis binnenvallen
Grrrrrr
//Jeuh, gelukt. Stelletje vuile bewakers met schilden, grrrrrr
Maar ze zijn vakkundig neergelegd
Mjah, als het is wat ik denk dat het is...

Ik zit met een audigy op een nforce2 en als er schijfactiviteit icm geluid/muziek is in sommige apps, krijg je gekraak en geplop..

Kheb alle PCI-sloten geprobeerd, alle drivers nagekeken, alles teruggeclocked naar standaard snelheden, maar het wil niet baten
Maarja, gewoon even alle dingen met hoge schijfactiviteit afzetten en dan spelen
Kzit nu een bit in de knoop. Slecht een beetje health en geen armor en ik moet een basis binnenvallen

Grrrrrr
//Jeuh, gelukt. Stelletje vuile bewakers met schilden, grrrrrr
[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 24-03-2004 20:43 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Nu ja, als het goed loopt, dan loopt het goed!WeAreLegion schreef op 24 maart 2004 @ 20:12:
[...]
Ik kwam er net achter dat hij dus niet overgeklokt was en nu wel in in eens loopt het wel soepelheel weird. maar goed het speelt weer goed.
PC Specs
Verwijderd
wow, ff t water op ultra high gezet, das errug smulluh!
Ik heb een nadeel, alles loopt soepel buiten en ook aan het begin in die grot, maar op het eerste eiland met jeeppies schokt t in een huisje. heel raar want buiten met de auto racen of wat dan ook gaat perfekt!
Ik heb al wat met de instellingen geklooid maar het hielp niet, behalve vsync uitzetten, dat hielp een heel klein beetje. Weet iemand wat je kan doen om een enorme boost te krijgen in bepaalde binnenruimtes.(dat huisje tot nu toe dus....)
Voor de rest loopt hoopt het namenlijk heerlijk, alleen dit snap ik totaal niet.
Dat geluidsprobleem heb ik dus ook heel af en toe, maar ik wacht ook wel op een patch want het is af en toe maar.
Ik heb een nadeel, alles loopt soepel buiten en ook aan het begin in die grot, maar op het eerste eiland met jeeppies schokt t in een huisje. heel raar want buiten met de auto racen of wat dan ook gaat perfekt!
Ik heb al wat met de instellingen geklooid maar het hielp niet, behalve vsync uitzetten, dat hielp een heel klein beetje. Weet iemand wat je kan doen om een enorme boost te krijgen in bepaalde binnenruimtes.(dat huisje tot nu toe dus....)
Voor de rest loopt hoopt het namenlijk heerlijk, alleen dit snap ik totaal niet.
Dat geluidsprobleem heb ik dus ook heel af en toe, maar ik wacht ook wel op een patch want het is af en toe maar.
Vertel eens wat voor SYSTEEM je hebt TNX!!Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 20:07:
DAM!Dit spel is gruwelijk mooi!!![]()
in 1280 alles op very high!![]()
![]()
Verwijderd
Ik heb een hoop gelezen, maar ik kan niet terug vinden dat het spel multiplayer is, ben ik verkeerd of is het idd geen multiplayer!!! ???
Ik snap er echt geen hol van 
Bij die 2e demo, is dat dan juist de bedoeling om niemand te killen ofzo?
Als ik 1 schot los, dan komen er gelijk 12 man op me af...
Snipen vanaf een ander eiland werkt ook niet, ze komen door het water heen naar me toe.
Moet je dan helemaal met een boog er omheen lopen?
* mycosis snapt er geen hol van
Bij die 2e demo, is dat dan juist de bedoeling om niemand te killen ofzo?
Als ik 1 schot los, dan komen er gelijk 12 man op me af...
Snipen vanaf een ander eiland werkt ook niet, ze komen door het water heen naar me toe.
Moet je dan helemaal met een boog er omheen lopen?
* mycosis snapt er geen hol van
Hmmm call me stupid. Maar ik geloof er weinig van da tje op 1280 speelt en alles op very high
maar goed kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wat voor pc je dan wel niet heb. Dus laat zien die specs
Dan heb je toch niet goed gelezen... het is toch al een paar keer gezegd dat het ook multiplayer is.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 21:30:
Ik heb een hoop gelezen, maar ik kan niet terug vinden dat het spel multiplayer is, ben ik verkeerd of is het idd geen multiplayer!!! ???
Zie bv. een paar postings terug: [rml]LordHades in "[ PC] Far Cry - Deel 3"[/rml]
[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 24-03-2004 21:47 ]
Verwijderd
Precies wat in het boekje staat als ''ultiem'' aanbevolen
barton3000+
1024 ddr
9800pro 256 ddr
Ik ben nu ook ff in andere soort gebouwen geweest en het loopt goed, ook binnen dus!
Wat is dit spel gruwelijk mooi!
kheb ff online geprobeerd maar dat is nog erg rustig, en ff wennen na battle field vietnam veel gespeeld te hebben. Maar ik denk dat er over een tijdje waanzinnige mods gaan komen, de potentie is er!
Je hoeft me ook niet te geloven hoor, als ik ermaar van geniet!WeAreLegion schreef op 24 maart 2004 @ 21:38:
Hmmm call me stupid. Maar ik geloof er weinig van da tje op 1280 speelt en alles op very highmaar goed kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wat voor pc je dan wel niet heb. Dus laat zien die specs
Ik had overigens niet verwacht dat het mooier zal zijn dan de demo (texture instellingen) én beter loopt. jammiejammiejammie!
Kga nu weer verder hoor!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 21:49 ]
Kdraai nu met alles op very high, met 1280*960, AA en AF uit. En het draait best okWeAreLegion schreef op 24 maart 2004 @ 21:38:
Hmmm call me stupid. Maar ik geloof er weinig van da tje op 1280 speelt en alles op very highmaar goed kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wat voor pc je dan wel niet heb. Dus laat zien die specs
Kan dus wel
Barton @ 220*10, 1gig aan ram @ 2-2-3-6 momenteel geloof ik, 9800XT @ 460/760.
Draait dus meestal ok, maar met nightvision aan in glimmende kamertje tijden een vuurgevecht kan het nog wel eens tegenvallen

Ik stel het steeds anders in btw, want soms wil ik graag dat het er koel uitziet, soms dat het beter draait
Kzal eens kijken wat voor fps ik ongeveer haal nu
//Kvind het wel ERG zwaar btw, het draait nog niet zoals ik het zou willen. Maarja, dat is prob pas het geval met de 64bit versie @ een FX55 icm NV40/R420 ofzo met deze instellingen
En ram dat dat spel vreet

//Kheb met die semi-killer instellingen btw in de 40 fps
[ Voor 50% gewijzigd door Okyah op 24-03-2004 22:04 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Het spel heeft ook een multiplayer functie.
Hmm, ik ben weer een beetje traag geloof ik, het was een reactie op replique
Hmm, ik ben weer een beetje traag geloof ik, het was een reactie op replique
[ Voor 50% gewijzigd door Irby op 24-03-2004 21:50 ]
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
hehe thanks voor jullie reactie
. Ik heb ook wat Ultiem aangegeven word heb net ff getest alles op very high en 1280. En het draait opzich wel
tis speel baar maar idd op sommige stukken hoef je het niet te doen. En in MP al helemaal niet
Oh well ooit draait het spel als een trein moeten we maar denken. Maar genoeg weer over Frames en dat gedoe.
Ik speel eigenlijk alleen nog multiplayer hehe
echt heel erg stoer
Ik speel eigenlijk alleen nog multiplayer hehe
@ Lordhades (hoe kan jij nou last hebben van slechte fps met je 5950??? Of vind jij 50fps als te laag??
Ik hoop dat ie op me 9800pro wel lekker gaat draaien
zou wel jammer zijn als ie het daar niet goed op doet
Mijn 9600pro draait het al lekker soepel op alles high (4.3 drivers), wees maar niet ongerustb3ta schreef op 24 maart 2004 @ 22:41:
@ Lordhades (hoe kan jij nou last hebben van slechte fps met je 5950??? Of vind jij 50fps als te laag??Ik hoop dat ie op me 9800pro wel lekker gaat draaien
Heeft Far Cry eigenlijk Pixel Shaders nodig??
Als dat niet zo is kan ik heb denk ik wel spelen.
M'n computer wordt oud.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hier loopt het ook vrij redelijk op een 2.4 @ 2.9, 768Ram en een 9800Pro met omega4.3 (1024*768)
Heb bijna alles op high en very high en heb geen last van stotteringen (tot nu toe).
Wauw die grafisc zijn toch wel het mooiste wat ik tot nu toe ooit op mijn pc heb gehad. Het is wel vrij pittig op challenging, ik denk dat ik maar op medium moeilijkheid moet gaan beginnen...
Heb bijna alles op high en very high en heb geen last van stotteringen (tot nu toe).
Wauw die grafisc zijn toch wel het mooiste wat ik tot nu toe ooit op mijn pc heb gehad. Het is wel vrij pittig op challenging, ik denk dat ik maar op medium moeilijkheid moet gaan beginnen...
Hehe ... ik denk dat het gewoon kwestie is van mezelf vandaar dat ik al zei van dat ik het er genoeg over gehad heb. Ik heb namelijk een monster pc en had er eignelijk vrij hoge verwachtingen van. Nou loopt het prima verder dus mij hoor je verder niet meer. Tis gewoon een ontzetend stoer spel. En net zoals quake 3 heeft het even tijd nodig voor dat het gewoon echt super de super draait. Maar ik heb tijd zatb3ta schreef op 24 maart 2004 @ 22:41:
@ Lordhades (hoe kan jij nou last hebben van slechte fps met je 5950??? Of vind jij 50fps als te laag??Ik hoop dat ie op me 9800pro wel lekker gaat draaien
Verwijderd
zo, na enig uurtje te hebben ''getest'' kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat dit spel heerst!
Wat een mooie graphics en wat een gameplay(ook al was t een beetje wennen) heeft deze game zeg.
Ik heb ook nog ff online gespeeld, en ook dat zit wel goed, in eerste instantie vondt ik t wel ''okay'' maar het wordt nu toch wel langzaam heerlijk!
Deze game vraagt om een soort van counterstrike mod!Ik roep u allen op!hehe!
En dan nog te bedenken dat er nog een editor op me schijffie staat te w88.
Ik heb trouwens wel ff een vraagje over de singleplayer game:
Je krijgt soort missies die je onder tab kan bekijken, maar het driehoekje op je radar kan verplaatsen als je een andere kant uit gaat terwijl je een nieuwe opdracht krijgt. En daardoor staat er een oudere open, moet je die nog wel gaan doen? Het kan af en toe vaag over komen die combinatie van opdrachten en wat je op je radar ziet. (toch nog iets kunnen zeiken!
)
Wat een mooie graphics en wat een gameplay(ook al was t een beetje wennen) heeft deze game zeg.
Ik heb ook nog ff online gespeeld, en ook dat zit wel goed, in eerste instantie vondt ik t wel ''okay'' maar het wordt nu toch wel langzaam heerlijk!
Deze game vraagt om een soort van counterstrike mod!Ik roep u allen op!hehe!
En dan nog te bedenken dat er nog een editor op me schijffie staat te w88.
Ik heb trouwens wel ff een vraagje over de singleplayer game:
Je krijgt soort missies die je onder tab kan bekijken, maar het driehoekje op je radar kan verplaatsen als je een andere kant uit gaat terwijl je een nieuwe opdracht krijgt. En daardoor staat er een oudere open, moet je die nog wel gaan doen? Het kan af en toe vaag over komen die combinatie van opdrachten en wat je op je radar ziet. (toch nog iets kunnen zeiken!
Mhm, ok SPOILERS misschien..Webgnome schreef op 24 maart 2004 @ 23:30:
Ik zit op dit moment vast in de level waarin je de lift uit komt en er van 2 kanten van die gastjes met rocketlaunchers op je af komen denderen.. als iemand weet waar dat is kan iemand mij vertellen hoe ik daar verder moet ? 2 rockets overleef ik echt niet
Als je de rechter gang neemt komt daar een gast aan. Ga snel naar links en wacht tot hij de hoek om komt.. Ren dan snel langs hem de kamer in waar hij voor stond
Zet je nightvision aan, want er zijn onzichtbare gastjes. Schiet deze allemaal neer
Snipe ze
En dan moet het verder wel lukken
Alone at last
Just nostalgia and I
:Y) 2x 1GB reepjes erin deze zomer
[ Voor 19% gewijzigd door skullsplitter op 25-03-2004 00:46 ]
www.avpnews.com
Ik ben nu terug opnieuw begonnen in Single player, vet game ... alleen mocht er wat meer sneaky dingen inzitten, gelijk splinter cell (dat net binnen is trouwens), en die monsters ... hoe meer ik erover nadenk, hoe meer dat ze het hele spel verpesten ... ik denk maar : moet dat nou weer, zo iets onrealistisch?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
ik heb een athlon 2400+ @ 2000mhz en 2x 256mb pc3500 @ 200 fsb en ik speel ook @ 1280x1024 alles ultra high.. ennu me videokaart is een 9700pro!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door mydogisgone op 25-03-2004 00:31 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
hmmm vind ik niet
ik denk dat het probleem is dat je er te veel op let shaidar
en je vergelijkt het met een totaal ander genre qua spel. Ik vind Splinter Cell en Far Cry nou niet echt vergelijkbaar. Geniet gewoon van het spel en gewoon niet overal op letten
want je verkloot het eigenlijk dan alleen voor je zelf.
Is al aangepast...
www.avpnews.com
aha stoer die korting
heb nog nieuwe geheugen nodig
dus perhaps is het wat
eens ff kijken thanks !
mjah, ik wilde ook mijn 768 MB inwisselen voor minimaal 2 * 512, maar nu wordt het waarschijnlijk, el pats0r, 2 * 1024
www.avpnews.com
flinke overkill waarschijnlijk 2x 512 is ruim zat, maarja blijf on topic.skullsplitter schreef op 25 maart 2004 @ 00:59:
mjah, ik wilde ook mijn 768 MB inwisselen voor minimaal 2 * 256, maar nu wordt het waarschijnlijk, el pats0r, 2 * 1024
Het wapen arsenaal vind ik niet passen. De mp5 schiet vrijwel het zelfde als die p90smg, allebij behoorlijk goed voor (mid)lange afstanden. Het is dat de mp5 klinkt als een proppenschieter waardoor ik liever de p90smg gebruik. De m4 schiet eigenlijk ook best goed, jammer dat de bursts net iets te kort zijn. Al deze wapens verschillen voor mij niet echt, het is niet dat je voor een bepaald stuk echt 1 specifiek wapen nodig hebt of eerst alle mannetjes weg moet snipen.
Andere wapens heb ik nog niet gehad (zit in level 4 of 5 ofzo, grotten waar ik een lift moet zien te vinden).
De MP5 klinkt als een proppen schieter omdat hij silenced isMidnightimpact schreef op 25 maart 2004 @ 01:34:
[...]
flinke overkill waarschijnlijk 2x 512 is ruim zat, maarja blijf on topic.
Het wapen arsenaal vind ik niet passen. De mp5 schiet vrijwel het zelfde als die p90smg, allebij behoorlijk goed voor (mid)lange afstanden. Het is dat de mp5 klinkt als een proppenschieter waardoor ik liever de p90smg gebruik. De m4 schiet eigenlijk ook best goed, jammer dat de bursts net iets te kort zijn. Al deze wapens verschillen voor mij niet echt, het is niet dat je voor een bepaald stuk echt 1 specifiek wapen nodig hebt of eerst alle mannetjes weg moet snipen.
Andere wapens heb ik nog niet gehad (zit in level 4 of 5 ofzo, grotten waar ik een lift moet zien te vinden).
En geloof me, dat werkt goed
stonden 2 mannetjes paar meter uit elkaar maar zagen elkaar niet.. kon er 1 omleggen terwijl de ander niks merkte
overigens ook leuk, daarnet headshot op rij gemaakt met de mp5
Bier, Whiskey en Metal!!
ligt er aan hoe je door de levels heengaat, elk wapen heeft ze eigen functie, handigheidMidnightimpact schreef op 25 maart 2004 @ 01:34:
[...]
flinke overkill waarschijnlijk 2x 512 is ruim zat, maarja blijf on topic.
P90 : zeer krachtig plus dat je bijna 2x zoveel ammo in een clip heb
MP5SD : Silenced, goed voor stealth acties
M4 : Wordt meest gebruikt door de enemy's dus ammo te over
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik wil far cry maar gaan aanschaffen.
Ik heb de volgende pc:
Pentium IV 2,5 GHz
768 MB SDRAM
GeforceFX 5600XT 128MB
Is ie goed genoeg voor Far Cry (full version)?
De demo liep aan de langzame kant namelijk (op 800*600 was het best aardig te doen).
Ik heb de volgende pc:
Pentium IV 2,5 GHz
768 MB SDRAM
GeforceFX 5600XT 128MB
Is ie goed genoeg voor Far Cry (full version)?
De demo liep aan de langzame kant namelijk (op 800*600 was het best aardig te doen).
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 25-03-2004 08:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ja dat is genoeg maar je moet dan gewoon niet op de hoogste settings draaien.
Het antwoord op deze vraag had je eigenlijk ookal kunnen vinden in het forum, er zijn meer mensen met mindere systemen als jou die het spel wel kunnen spelen. Daarom stel ik voor dat er geen vragen meer worden gesteld als; Gaat het draaien op mijn systeem? Of; Is mijn videokaart goed? Download de 2de demo speel die en ga er vanuit dat de full beter draait, ok? En nu weer ontopic
Het antwoord op deze vraag had je eigenlijk ookal kunnen vinden in het forum, er zijn meer mensen met mindere systemen als jou die het spel wel kunnen spelen. Daarom stel ik voor dat er geen vragen meer worden gesteld als; Gaat het draaien op mijn systeem? Of; Is mijn videokaart goed? Download de 2de demo speel die en ga er vanuit dat de full beter draait, ok? En nu weer ontopic
En jij moet denk ik ook nog ff het forum doorlezen, als er een spel is dat gebruik maakt van Pixelshaders dan is het FarCry wel. Komop nu weer zinnige vragenHeeft Far Cry eigenlijk Pixel Shaders nodig??
M'n computer wordt oud.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 09:38 ]
Woww heb em uitgespeeld ... damnnn op het einde! wat een total chaos ....
Spoiler: (selecteren om spoiler te zien!)
Maar goed, dit is wel het vetste spel wat ik ooit gespeeld heb =]
Spoiler: (selecteren om spoiler te zien!)
Komen d'r gewoon fuckin 8 trigons met rakketten op je af ... en moet je ook nog eens niet in de vulkaan vallen ![]() |
Maar goed, dit is wel het vetste spel wat ik ooit gespeeld heb =]
[ Voor 59% gewijzigd door Matthijs op 25-03-2004 10:21 ]
Hmm ben nu bij het level boat : moet 3 radartorens opblazen .. jeez om bij die 3de te komen is nog best lastig. Al die bootjes die er rondvaren enzo ... had wel een bootje met een vlot erachter waar je je jeep op kon parkeren zodat je je jeep op het volgende eiland kon gebruiken ... maarja wordt elke keer neergemaaid door die k*t bootjes
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Wacht maar tot je de assault krijgt, dan gebruik je geen andere meerLord_Mithril schreef op 25 maart 2004 @ 01:40:
[...]
De MP5 klinkt als een proppen schieter omdat hij silenced is
En geloof me, dat werkt goed![]()
stonden 2 mannetjes paar meter uit elkaar maar zagen elkaar niet.. kon er 1 omleggen terwijl de ander niks merkte
overigens ook leuk, daarnet headshot op rij gemaakt met de mp5ze stonden zo mooit naast elkaar
Nah, ik hou van sneakenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 11:34:
[...]
Wacht maar tot je de assault krijgt, dan gebruik je geen andere meer
En daarbij, ik switch vaak van wapen als ammo low is
eerst mp5 leeg, dan OICW en dan shotgun, dan issie wel dood
Bier, Whiskey en Metal!!
Hmm, ik zit nu in dat level Pier. Waar je met de hangglider van die uberstijle rotswand ofgaat. Nadat je bent geland en het bos ingaat kom je bij de armory die je op moet blazen.
Moet de deur van de armory gewoon opengaan ofzoow? Bij mij blijft ie potdicht nl. . Verder als ik doorloop naar de 2 gastjes op de heuvel verschijnt er ineens vanuit het niet een helikopter die me in 1 sec killed. Is niets aan te doen. Is dit omdat ik de armory nog niet heb opgeblazen?
Ik zit dus vast, Iemand?
Die bom heb ik al uit de tent. Ook de keycard, Wat je daar mee moet weet ik ook nog nie
Moet de deur van de armory gewoon opengaan ofzoow? Bij mij blijft ie potdicht nl. . Verder als ik doorloop naar de 2 gastjes op de heuvel verschijnt er ineens vanuit het niet een helikopter die me in 1 sec killed. Is niets aan te doen. Is dit omdat ik de armory nog niet heb opgeblazen?
Ik zit dus vast, Iemand?
Die bom heb ik al uit de tent. Ook de keycard, Wat je daar mee moet weet ik ook nog nie
[ Voor 9% gewijzigd door Pakjebakmeel op 25-03-2004 12:03 ]
Het gebouw wat niet opengaat is niet de armory. Is een ander gebouw. In dat gebouw heb je ook de keycard nodigPakjebakmeel schreef op 25 maart 2004 @ 12:02:
Hmm, ik zit nu in dat level Pier. Waar je met de hangglider van die uberstijle rotswand ofgaat. Nadat je bent geland en het bos ingaat kom je bij de armory die je op moet blazen.
Ik zit dus vast, Iemand?
Ik heb het over dat grote stalen gebouw. Op mijn radar staat daar ook het stipje nadat ik de bom heb gepakt. Moet ik doorlopen ofzoow? wat moet ik dan met dat stalen gebouw waar armory opstaat?
Je moet die bom planten op het gebouw ervoor. Staat ook aangegeven met een rood knipperende bom.Pakjebakmeel schreef op 25 maart 2004 @ 12:08:
Ik heb het over dat grote stalen gebouw. Op mijn radar staat daar ook het stipje nadat ik de bom heb gepakt. Moet ik doorlopen ofzoow? wat moet ik dan met dat stalen gebouw waar armory opstaat?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik zit dus nog in dat merc kamp.alleen maar tenten en dat stalen gebouw. Is da goed?
*en een helikopterplatformpje met minigun en een paar tonnetjes eromheen
[ Voor 32% gewijzigd door Pakjebakmeel op 25-03-2004 12:12 ]
Ja dat is goed..je moet die bom planten op de tent voor dat stalen gebouw...Pakjebakmeel schreef op 25 maart 2004 @ 12:11:
Ik zit dus nog in dat merc kamp.alleen maar tenten en dat stalen gebouw. Is da goed?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
aha
dan kan ik dus lang zoeken. Tnx . gaat ff proberen. Als je niets hoort is het gelukt en ben ik waarschijnlijk happy aan het gamen
Verwijderd
Als het goed is moet je radiootje gaan kraken. Die pipo meldt dan dattie ff de tijd nodig heeft om de code te kraken.
In de tussentijd komen er idd twee helis over, alsmede een bootje aanvaren die doodleuk met zijn mortier op je in gaat beuken.
Er ligt als het goed is een rocketlauncher bij de deur.
Eerste raket voor het bootje, tweede voor de eerste heli en de derde voor de tweede heli.
Dan gaat ineens de deur open.
/edit : omg ik las rustig de laatste pagina door en wilde replyen op de laatste post. Blijkt dat er al 5 posts tussen zitten...
In de tussentijd komen er idd twee helis over, alsmede een bootje aanvaren die doodleuk met zijn mortier op je in gaat beuken.
Eerste raket voor het bootje, tweede voor de eerste heli en de derde voor de tweede heli.
/edit : omg ik las rustig de laatste pagina door en wilde replyen op de laatste post. Blijkt dat er al 5 posts tussen zitten...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 12:19 ]
Verwijderd
Idd.. dat vind ik nou ook jammer. De rest van het spel is zo realistisch ! Waarom nou die monstersshaidar schreef op 25 maart 2004 @ 00:23:
Ik ben nu terug opnieuw begonnen in Single player, vet game ... alleen mocht er wat meer sneaky dingen inzitten, gelijk splinter cell (dat net binnen is trouwens), en die monsters ... hoe meer ik erover nadenk, hoe meer dat ze het hele spel verpesten ... ik denk maar : moet dat nou weer, zo iets onrealistisch?

Dat is volgensmij een andere level..dat je die radar op moet blazen? Hij zit in een andere levelVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:17:
Als het goed is moet je radiootje gaan kraken. Die pipo meldt dan dattie ff de tijd nodig heeft om de code te kraken.
Zo dacht ik er ook over, maar na treehouse was ik helemaal om. Die monsters voegen in die level zoveel sfeer toe gewoonVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 12:17:
[...]
Idd.. dat vind ik nou ook jammer. De rest van het spel is zo realistisch ! Waarom nou die monsters
FF een suggestie: Tijd voor [PC] Far Cry - Deel 4??
Hij wordt een beetje groot.
Ps: Iemand al een oplossing voor mijn prob. en prob. die eerder in deze forum vermeld? Want ik wil hem graag halen bij mijn lokale gameboer, maar als het probleem bij de full game blijft voordoen, dan liever niet (de gameboer geeft alleen maar een tegoed bon uit bij ruilen)
Hij wordt een beetje groot.
Ps: Iemand al een oplossing voor mijn prob. en prob. die eerder in deze forum vermeld? Want ik wil hem graag halen bij mijn lokale gameboer, maar als het probleem bij de full game blijft voordoen, dan liever niet (de gameboer geeft alleen maar een tegoed bon uit bij ruilen)
[ Voor 10% gewijzigd door vigilante888 op 25-03-2004 12:31 ]
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Verwijderd
Bij die missie dat je de armory moet opblazen zit een bug ,de deur wil niet open. checkpoint terug gegaan en toen ging ie gewoon open
had overal al gezocht naar de magische sleutel.......
Verwijderd
Sneaken is fijn, maar niets is lekkerder dan een heel groep mannen/monsters afknallen met die oicw. EN bovendien klinkt ie zo lekker.Lord_Mithril schreef op 25 maart 2004 @ 11:44:
[...]
Nah, ik hou van sneakenga dat rivier level zo dus nog eens proberen maar dan lopend
En daarbij, ik switch vaak van wapen als ammo low isbij die grote rocket gasten zeker
eerst mp5 leeg, dan OICW en dan shotgun, dan issie wel dood
Dit topic is gesloten.