[PC] Far Cry - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.900 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Echt zown vet spel de game play Graphics echt alles _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Alleen mis ik de quick safe functie :9 O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus The Virus op 22-03-2004 10:55 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cyrus The Virus schreef op 22 maart 2004 @ 10:54:
Echt zown vet spel de game play Graphics echt alles _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Alleen mis ik de quick safe functie :9 O-)
ff key binden aan \save_game Quick

of de / dat weet ik ff niet uit me hoofd :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Cyrus The Virus schreef op 22 maart 2004 @ 10:54:
\save_game [naam]
\load_game [naam]
:Y) O-)

damn you up there ;(

[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 22-03-2004 10:58 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Snappie88 schreef op 22 maart 2004 @ 10:29:
Ik heb niks 'specials' eraan gezien. Aankomende woensdag zit ik in de Gamesyndicate om m'n DVD versie af te halen (heb niet voor niks een DVD-speler in m'n PC zitten), standaard prijs, maar ze zijn er erg lovend over.

[...]
dan wacht ik wel wat langer en koop ik em goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk ben ik blij dat er geen quick save functie in zit, dan zou ik toch om de kill gaan saven, en zou het veel te makkelijk worden allemaal.

Maar er was een moment dat ik graag een quick save had gehad, namenlijk in cooler voordat het water gaat stijgen, de auto save was namenlijk net geweest, en ik had geen munitie meer, ben ik een half uur bezig geweest met alle munitie verzamelen in het stuk wat ik al had gehad, eindelijk weer daar terug, kom ik boven kan ik meteen weer tegen zo'n lopende boom met een rocketlouncher vechten, en vervolgens nog 4 andere beesten, en dat practisch zonder health. Ging de eerste 2 keer dus mis, kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met ammo versamelen...

Zal je ook nog zien dat ik net de keer dat ik het wel haal geen zin had om heeeeleeemaaal terug te lopen, en dus een stuk minder ammo had, begin ik aan 'boat' met 5 kogels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 11:00:
Eigenlijk ben ik blij dat er geen quick save functie in zit, dan zou ik toch om de kill gaan saven, en zou het veel te makkelijk worden allemaal.

Maar er was een moment dat ik graag een quick save had gehad, namenlijk in cooler voordat het water gaat stijgen, de auto save was namenlijk net geweest, en ik had geen munitie meer, ben ik een half uur bezig geweest met alle munitie verzamelen in het stuk wat ik al had gehad, eindelijk weer daar terug, kom ik boven kan ik meteen weer tegen zo'n lopende boom met een rocketlouncher vechten, en vervolgens nog 4 andere beesten, en dat practisch zonder health. Ging de eerste 2 keer dus mis, kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met ammo versamelen...

Zal je ook nog zien dat ik net de keer dat ik het wel haal geen zin had om heeeeleeemaaal terug te lopen, en dus een stuk minder ammo had, begin ik aan 'boat' met 5 kogels :)
dat vind ik juist ook mooi... je moet constant een afweging maken of je gaat zoeken naar ammo en health.. en of je een ventje neer gaat schieten of wacht tot ie zelf neer valt :P

je acties hebben dus direct een gevolg...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
-=BoKKiE=- schreef op 22 maart 2004 @ 10:59:
[...]

dan wacht ik wel wat langer en koop ik em goedkoper :)
ik hoop dat je ziet dat het in Pond is ?
dan kom je uiteindelijk nog op 36 euro , tja dan kan je hem net zogoed gewoon hier kopen :?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin van boat heeft een goard trouwens een soort 'stoel' gemaakt door een plank over een ton te leggen, dit lijkt echter meer op een wip... en laat hij nou voor een kleine clif zitten, en laat daar bovenop zou een rotsblok liggen :P

Geweldig om die steen naar beneden te duwen, en die man gelanzeerd te zien worden :D

Dus iedereen die bij boat is, zorg dat je deze man vind, voor dat iemand anders jou vind, 1 van de mooiste spel momenten so far ;)

(Iemand trouwens enig iD hoeveel levels er nog op boat volgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zou ik wel eens een serie screenies van willen zien!

En vandaar dat ik me rot kon meppen op F5, zou toch zweren dat ik de quicksave voorbij zag komen bij mijn buttonconfig. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 11:09:
In het begin van boat heeft een goard trouwens een soort 'stoel' gemaakt door een plank over een ton te leggen, dit lijkt echter meer op een wip... en laat hij nou voor een kleine clif zitten, en laat daar bovenop zou een rotsblok liggen :P

Geweldig om die steen naar beneden te duwen, en die man gelanzeerd te zien worden :D

Dus iedereen die bij boat is, zorg dat je deze man vind, voor dat iemand anders jou vind, 1 van de mooiste spel momenten so far ;)

(Iemand trouwens enig iD hoeveel levels er nog op boat volgen?)
een aantal :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Hoe bind ik dat in Far cry \save_game quick gebruik dat namelijk nooit binden :+ O+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Cyrus The Virus schreef op 22 maart 2004 @ 11:22:
Hoe bind ik dat in Far cry \save_game quick gebruik dat namelijk nooit binden :+ O+
als het zoals in quake is ... /bind "key /save_game "Savegamenaam"

dus bijv /bind f5 /save_game quick

maar ik weet het niet zeker dus

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

"Bind" is geen geldig Far Cry commando...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Oke, ik heb net even de demo gedownload en het gespeeld, echt geweldig spel. :D Nu ben ik bij een grote open plek met een heleboel bad guys, alleen kom ik daar niet langs zonder veel health te verliezen. Is er niet een manier om ze allemaal 1 voor 1 heel sneaky dood te maken? Telkens als ik ook maar een beetje dichtbij een 'losse' guard kom, hoort hij mij en slaat ie groot alarm. Is er iets wat ik over het hoofd zie waardoor ik zoveel lawaai maak? (Uiteraard prone ik wel gewoon. ;)) Of moet ik gewoon maar eens leren schieten en in mijn eentje a la Arnold Schwarzenegger ze één voor één omleggen zonder zelf geraakt te worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Thijs schreef op 22 maart 2004 @ 11:38:
Oke, ik heb net even de demo gedownload en het gespeeld, echt geweldig spel. :D Nu ben ik bij een grote open plek met een heleboel bad guys, alleen kom ik daar niet langs zonder veel health te verliezen. Is er niet een manier om ze allemaal 1 voor 1 heel sneaky dood te maken? Telkens als ik ook maar een beetje dichtbij een 'losse' guard kom, hoort hij mij en slaat ie groot alarm. Is er iets wat ik over het hoofd zie waardoor ik zoveel lawaai maak? (Uiteraard prone ik wel gewoon. ;)) Of moet ik gewoon maar eens leren schieten en in mijn eentje a la Arnold Schwarzenegger ze één voor één omleggen zonder zelf geraakt te worden? :P
ik ga altijd voor optie 2 :P

i always bring big guns to a party ;)

maar mijn huisgenoot bijv kan echt niet goed schieten (nofi damon :P ) dus die moet het op een sneaky manier doen omdat ie anders gewoon het haasje is :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
eendje schreef op 22 maart 2004 @ 11:39:
[...]

ik ga altijd voor optie 2 :P

i always bring big guns to a party ;)

maar mijn huisgenoot bijv kan echt niet goed schieten (nofi damon :P ) dus die moet het op een sneaky manier doen omdat ie anders gewoon het haasje is :)
Hmmz, ik ben daar dus niet goed in en bovendien vind ik het leuker om ze op een tactische manier dood te maken dan Quake-style door de level te raggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Leid ze af dmv met stenen gooien, en leg ze dan neer met je silenced mp5 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
DeepSeven schreef op 22 maart 2004 @ 11:43:
Leid ze af dmv met stenen gooien, en leg ze dan neer met je silenced mp5 :) .
Stenen gooien? :p Ik had gehoord dat dat kon ja, maar ik heb nog niks gevonden in het spel hoe dat moet... toch maar eens beter uit m'n doppen kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Thijs schreef op 22 maart 2004 @ 11:44:
[...]

Stenen gooien? :p Ik had gehoord dat dat kon ja, maar ik heb nog niks gevonden in het spel hoe dat moet... toch maar eens beter uit m'n doppen kijken dan.
Ik ben net met dat level bezig ik heb eerst zo veel mogelijk dood gemaakt met sniper en dan aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stenen heb je altijd bij je, en vallen onder de granaten, gooien met G dus, en ze selecten door met H+J door je granaten te bladeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ik heb net een lan partytje gehad we gingen alleen maar far cry multiplayer doen. dat is echt geweldig met DM. ik had een sniper en lag op een eiland verweg in een bosje en niemand die me zag en ikke alleen maar kills maken :) geniaal gewoon. en met z'n vieren in een humvee zitten is ook chaos en feest !
en later gingen we met z'n allen stunten met een boot want we vonden een schans in 1 van de mappen. wedstrijdje doen wie de mooiste salto's en schroeven kon maken. was echt geweldig _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Pellaagarion op 22-03-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Pellaagarion schreef op 22 maart 2004 @ 12:09:
ik heb net een lan partytje gehad we gingen alleen maar far cry multiplayer doen. dat is echt geweldig met DM. ik had een sniper en lag op een eiland verweg in een bosje en niemand die me zag en ikke alleen maar kills maken :) geniaal gewoon. en met z'n vieren in een humvee zitten is ook chaos en feest !
en later gingen we met z'n allen stunten met een boot want we vonden een schans in 1 van de mappen. wedstrijdje doen wie de mooiste salto's en schroeven kon maken. was echt geweldig _/-\o_
Haha vet man ik ga dadelijk MP doen.

Bind key werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 11:49:
Stenen heb je altijd bij je, en vallen onder de granaten, gooien met G dus, en ze selecten door met H+J door je granaten te bladeren ;)
Ah, eindelijk! Ik probeerde het al de hele tijd met H om van soort granaat te veranderen, maar dat lukte niet. Nu ga ik dit zo eens proberen.

En een sniper rifle of een silenced MP5 ben ik nog niet tegengekomen helaas, maar dat zal ongetwijfeld nog wel gebeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel nu een aantal dagen. Wauw wat een super spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik ben die tegen gekomen in het vorige level van full :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Spel loopt niet echt soepel op alles hoog ;( Zou ik toch wel verwachten met mijn specs :P

Demo liep eigenlijk 100% vloeiend op 1280x1024 alles op hoogst met 4xAA en 16xAF.

De Full draai ik nu op 1024, alles medium/hoog en 2x AA en 8xAF

Is het mogelijk om PS 1.1/1.4 te gebruiken (wat de nvidia kaartjes dus doen)?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
hmm, ik wilde de framerate zien maar het commando \r_displayinfo 0 werkte niet dus probeerde ik \r_displayinfo 1 wat wel werkte. Klopt het gewoon niet in de startpost?

die framerate viel me niks tegen trouwens, ondanks dat ik wat aan die details heb zitten prutsen (meer detail ingesteld dan autodetectie geeft) is die meestal rond de 50. Alleen toen ik een gebouw binnen ging zakte de framerate, da's net andersom dan ik zou verwachten.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

mm mijn pc trekt het in principe wel, maar ik merk dat ik gebrek aan ram heb, want hij loopt de hele tijd de swappe. Ik heb een 2600+ met een fx5200 en 256 ram ddr400
Meer ram wil do the trick.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Snappie88 schreef op 22 maart 2004 @ 10:29:
Ik heb niks 'specials' eraan gezien. Aankomende woensdag zit ik in de Gamesyndicate om m'n DVD versie af te halen (heb niet voor niks een DVD-speler in m'n PC zitten), standaard prijs, maar ze zijn er erg lovend over.

[...]
Lol, ik blijf gewoon thuis wachten totdat gcshop m'n "speciale" dvd-versie toestuurt voor 36,50 :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op 22 maart 2004 @ 12:42:
Spel loopt niet echt soepel op alles hoog ;( Zou ik toch wel verwachten met mijn specs :P

Demo liep eigenlijk 100% vloeiend op 1280x1024 alles op hoogst met 4xAA en 16xAF.

Alles 100% vloeiend met 4xaa en 16xAF in 1280 en alles max?!...lijkt me sterk want ik vindt zonder AA en AF de demo al niet super lopen (soms onder de 45fps), en als ik onze specs vergelijk snap ik dat niet.

Ik hou het online gebeuren nog ff in de gaten want daar twijfel ik nog aan, als dat goed komt wil de game wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
I.R. Butcher schreef op 22 maart 2004 @ 12:57:
[...]

Lol, ik blijf gewoon thuis wachten totdat gcshop m'n "speciale" dvd-versie toestuurt voor 36,50 :P
Wtf, das netjes zeg. Zitten er nadelen aan om hem via gcshop te kopen, ik heb nl nog nooit veel mensen over zien posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Man-o-man.. Wat is dit spel toch gaaf hoor... Ben weer het hele weekend eraan bezig geweest.. Mijn complimenten aan de makers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Treehouse is best een scary level... :D

Ik liep over die hangbruggen dudes te snipen, staat er ineens een trigen naast me! Terwijl ik verwachtte dat die alleen beneden waren... ;( Echt rotbeesten zijn het, maar ze verhogen de spanning wel!

Baal er wel van dat het spel gebruik maakt van *.bik filmpjes, die lopen op een of andere manier ruk bij mij, terwijl ze extern (binkplayer) wel goed lopen... Das wel balen opzich

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
ik ben nu bij "Rebellion" met dat paragliden maar dan zegt ie dat ik de weg meot volgen naar de archieven maar met dat paragliden waar moet ik heen?
Voor de rest, met alles op low loopt het nog soepel op mijn 2700+ met geforce 2 :)
en op sommige momenten is het echt effe schrikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
bonzz.netninja schreef op 22 maart 2004 @ 12:56:
mm mijn pc trekt het in principe wel, maar ik merk dat ik gebrek aan ram heb, want hij loopt de hele tijd de swappe. Ik heb een 2600+ met een fx5200 en 256 ram ddr400
Meer ram wil do the trick.
dan zou ik maar meteen voor flink veel meer gaan, bij mij swapt ie ook dus 512MB is blijkbaar niet genoeg voor swapvrij spelen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

ok, meer it is ;) dan maar meteen voor meer meer meer ram

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

joostve schreef op 22 maart 2004 @ 11:07:
[...]

ik hoop dat je ziet dat het in Pond is ?
dan kom je uiteindelijk nog op 36 euro , tja dan kan je hem net zogoed gewoon hier kopen :?
dat weet ik, maar het was puur als reactie op het bericht

quote:
En dat is nog niet alles! Wij geven alle deelnemers de eenmalige kans om de FAR CRY exclusief op DVD aan te schaffen vanaf 00:00 uur voor 47,95. De rest van winkelend Nederland zal het moeten doen met de 5CD uitvoering. Dus koop hem niet alleen als eerste, koop hem ook in deze exclusieve uitvoering!
om aan te geven dat het niet zo speciaal is die aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Thund3r schreef op 22 maart 2004 @ 12:42:

Join the club... Ik heb zelf een P4@2,8Ghz met 512DDR400 en een Radeon9800 Pro met 256Mb geheugen erop. Heb het spel eerst ingesteld op 1280x1024 en toen alle individuele opties op maximaal, maar daar werd ik echt niet vrolijk van. Het ziet er wel errug strak uit, maar ik moet niet proberen te bewegen.. hahahaha
Nu toch alles ietsje lager ingesteld, maar het spel blijft gewoon gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
op mijn systeem krijg ik gewoon met alles op zijn hoogst ingesteld maar zonder FSAA en AF gemiddeld 50 fp/s

joostve is trots ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Giel schreef op 22 maart 2004 @ 13:48:
ik ben nu bij "Rebellion" met dat paragliden maar dan zegt ie dat ik de weg meot volgen naar de archieven maar met dat paragliden waar moet ik heen?
Voor de rest, met alles op low loopt het nog soepel op mijn 2700+ met geforce 2 :)
en op sommige momenten is het echt effe schrikken :)
Je vliegt maar een kort stukje, eigenlijk vrijwel rechtdoor en dan op het grasveldje landen aan de overkant van de rivier, de rechterkant dus..

[toevoeging]
Het grasveldje dat ik hierboven noemde is ter hoogte van de plek waar je het bootje voor het eerst ziet varen. Tenminste, dat was bij mij zo.
[/toevoeging]

[ Voor 16% gewijzigd door Bart© op 22-03-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Dus multiplayer gespeeld, en dat was dikke fun!

zéér realistisch, en de beste map is MP_Surf, de anderen zijn te groot (voor met 2/3) en dicht begroeid met plantjes, te moeilijk...

Die MP_surf is geweldig, daar kan je allebei een boot nemen, en een boat-fight doen, zálig :)

Volgend weekend komt er wat meer man, en dan testen we die andere mappen ook. Maar ik denk dat het vooral wachten wordt op custom maps, want 5 FFA maps waarvan er 4 te groot zijn is niet echt een overweldigende keuze aan MP maps...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien nog iemand die mij kan helpen met mijn probleem met far cry??
eerder in dit topic staan mijn fout (error)
configuratie van mijn systeem:
asus a7v8x
amd athlon xp 2000+
1024 mb ddr 333mhz
gef 4 ti 4200 4x agp
creative 5.1 live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
shaidar schreef op 22 maart 2004 @ 13:55:
Dus multiplayer gespeeld, en dat was dikke fun!

zéér realistisch, en de beste map is MP_Surf, de anderen zijn te groot (voor met 2/3) en dicht begroeid met plantjes, te moeilijk...

Die MP_surf is geweldig, daar kan je allebei een boot nemen, en een boat-fight doen, zálig :)

Volgend weekend komt er wat meer man, en dan testen we die andere mappen ook. Maar ik denk dat het vooral wachten wordt op custom maps, want 5 FFA maps waarvan er 4 te groot zijn is niet echt een overweldigende keuze aan MP maps...
Assault is dan ook 1000x zo leuk als FFA/TDM

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
shuogg schreef op 22 maart 2004 @ 14:05:
[...]

Assault? FFA? TDM?? Heb ik iets gemist?? Wat betekent dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:58:
Is er misschien nog iemand die mij kan helpen met mijn probleem met far cry??
eerder in dit topic staan mijn fout (error)
configuratie van mijn systeem:
asus a7v8x
amd athlon xp 2000+
1024 mb ddr 333mhz
gef 4 ti 4200 4x agp
creative 5.1 live!
Misschien kun je je probleem ook ff herhalen ipv dat wij terug moeten gaan zoeken :/

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Ik kan far cry dvd dus niet mounten met bv daemon tools.
Dat detect far cry bij het opstarten en zegt da alle emulatie software uit moet.

das goed kut

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Sierra-NL schreef op 22 maart 2004 @ 14:12:
[...]

Assault? FFA? TDM?? Heb ik iets gemist?? Wat betekent dat allemaal?
dit is met multiplayer, de soorten waaruit je kan kiezen met mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

hier mount ie mijn (zelf) gemaakte iso wel, d-tools dus

[ Voor 23% gewijzigd door bonzz.netninja op 22-03-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
shuogg schreef op 22 maart 2004 @ 14:05:
[...]

Idd, Assault heb ik gespeeld in de beta, en dat is ECHT vet met een server met 20+ man. Lekker teamwork en coole maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

DJ Chicken schreef op 22 maart 2004 @ 14:19:
Ik kan far cry dvd dus niet mounten met bv daemon tools.
Dat detect far cry bij het opstarten en zegt da alle emulatie software uit moet.

das goed kut
Hier werkt het perfect hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Mjah ... ik vind dat de gameplay van Far Cry zich beter leent tot max 4/5 man in een kleine map... We waren maar met 2 dit weekend, en dan zo Assault spelen in zo'n grote map ... lekker plezant :)

Maar ik begin schrik te hebben dat er maar een paar vrienden Far Cry zullen kunnen draaien, lol, ze hebben allemaal een ex-heavy machine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Cargo- schreef op 22 maart 2004 @ 14:17:
[...]

Misschien kun je je probleem ook ff herhalen ipv dat wij terug moeten gaan zoeken :/
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:29:
Ik krijg dit als ik de demo probeer te spelen.
Maakt niet uit met wat voor video instellingen.
Hebben jullie enig id wat dit zou kunnen zijn??
[afbeelding]

[afbeelding]
asjeblieft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Ik vroeg me af of er iemand is die het spel met ALLE grafische mogelijkheden op maximaal vloeiend kan spelen, en wat zijn of haar specs dan zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
openGL uitzetten misschien? bedoelt @ quintijn

[ Voor 36% gewijzigd door DeepSeven op 22-03-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
Welke videokaart heb je en welke drivers?
Overclocked? (zoja, terugclocken).

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Vloeiend niet.. gem 35-50 FPS. met drops naar 15-20 bij mannetjes en verrekijker.
Hierbij speel ik op 1280x1024 zonder AA en ASAF

Specs: AMD 3000+, 1GB Mem, Radeon 9800 Pro 128MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sierra-NL schreef op 22 maart 2004 @ 14:55:
Ik vroeg me af of er iemand is die het spel met ALLE grafische mogelijkheden op maximaal vloeiend kan spelen, en wat zijn of haar specs dan zijn natuurlijk..
Ik speel het spel vloeiend, met alles op very high met resolutie van 1024*768, heb nog helemaal geen framedrops meegemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 22 maart 2004 @ 14:56:
[...]

Welke videokaart heb je en welke drivers?
Overclocked? (zoja, terugclocken).
gef 4 ti 4200 128 mb 4x agp (had ik al vermeld ;) )
driver: ForceWare 53.03
overgeklockt: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iedereen die ze tegenkomt, hier misschien locaties van custom maps posten? Ik heb bijvoorbeeld binnenkort een mini lan-weekend met 3/4 spelers en zou dit spel ERG graag spelen met een paar leuke maps.. Daarbij is het zowieso wel handig om custom maps te kunnen vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52
ik denk dat die er nog niet zijn?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Lijkt me inderdaad erg sterk ja, aangezien het spel volgens mij officieel morgen pas ge-released wordt?!... Dat is hetzelfde als nu om update patches te gaan vragen.. hehehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ik had nog ff wat vraagjes...:
[list]
• Hoe kan je dat instellen dat alles in het water reflecteerd (dus ook bomen etc), en is dit echt zo superzwaar of valt het wel mee? (bij mij in de demo viel het wel mee, en het was wel supermooi)
• Wat is het verschil tussen al die rendermodes? Zoals Paradise, wat gebeurt er dan eigenlijk en zorgt dit ook voor een performance-drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
DarkShadow schreef op 22 maart 2004 @ 15:16:
Ik had nog ff wat vraagjes...:
[list]
• Hoe kan je dat instellen dat alles in het water reflecteerd (dus ook bomen etc), en is dit echt zo superzwaar of valt het wel mee? (bij mij in de demo viel het wel mee, en het was wel supermooi)
• Wat is het verschil tussen al die rendermodes? Zoals Paradise, wat gebeurt er dan eigenlijk en zorgt dit ook voor een performance-drop?
• Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het weerspiegelen van alles in het water standaard aan staat in de definitieve versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Bart© op 22-03-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Heeft iemand dit spel eigenlijk al uitgespeelt, of heeft iemand een idee hoelang de speelduur van de singleplayer is? Koop het spel zelf vooral voor de mp, maar hoop ook wel dat de speelduur van de sp wel een heel stuk langer is dan van sommige andere games.
En wat ik me ook afvroeg, hoe hoog is het monstergehalte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
DeepSeven schreef op 22 maart 2004 @ 15:19:
Heeft iemand dit spel eigenlijk al uitgespeelt, of heeft iemand een idee hoelang de speelduur van de singleplayer is? Koop het spel zelf vooral voor de mp, maar hoop ook wel dat de speelduur van de sp wel een heel stuk langer is dan van sommige andere games.
En wat ik me ook afvroeg, hoe hoog is het monstergehalte?
Hoe kan iemand het uitspelen als het er nog niet eens is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Sierra-NL schreef op 22 maart 2004 @ 15:18:
[...]

• Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het weerspiegelen van alles in het water standaard aan staat in de definitieve versie.
Hmmm is dat zo? Is dat alleen zo bij extra-high? Bij water-quality?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Sierra-NL schreef op 22 maart 2004 @ 15:20:
[...]

|:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is er al wel, alleen nog niet officiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Heeft er al iemand online gespeeld ??? (dus geen lan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Cyrus The Virus schreef op 22 maart 2004 @ 15:24:
ja.......
En het ruled, Far Cry is zeker het kopen waard al is het maar om de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Cyrus The Virus schreef op 22 maart 2004 @ 15:24:
Yup, eventjes bij een vriend, maar dat was beta. Wat wil je weten :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Als je wil dat alles reflecteerd in het water, dan moet je de water quality op "ultra high" zetten.

En online spelen gaat nog niet, je moet een account aanmaken op ubi.com, maar daarvoor heb je een serial nodig... Even wachten totdat de DVD in de winkels opduikt, en dan kan ik't testen :)

En SP uitgespeeld, neen, nog niet, na een tijdje verlies ik zo'n beetje interesse in het spel ... MP is veel toffer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm ik heb sp uitgespeelt in een uurtje of 15 denk ik... op medium

doe het nu nog een keer op hard maar dat zal denk ik maar een uurtje of 10 kosten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 15:21:
Het spel is er al wel, alleen nog niet officiel ;)
uh huh... En ik maar net doen alsof ik officieel bezig ben..... Nou dat hoeft dus ook niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij weten ook wel beter :P

WOEI! ikke net zo met sniper zon heel kamp uitgemoord, mwhaha they didnt know what hit em

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Ik heb hem op Challenging uitgespeeld en het heeft mij wel 20 uur gekost denk ik.

Het is echt LANG! En daarna kan je het zeker nog een keer spelen. Door de geweldige AI krijg je niet dezelfde situaties. En je de meeste buitenlevels helemaal anders aan gaan pakken.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
ik speel hem hier op gem 70 fps, alles very high. xp3600 9800pro. Wat mij zo opmerkt is dat mensen met weinig geheugen slechtere prestaties hebben, ik heb hier een gig draaien op zeer strakke timings en het loopt als een zonnetje, ook met dat crytek vision enabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
barrel schreef op 22 maart 2004 @ 15:48:
ik speel hem hier op gem 70 fps, alles high. xp3600 9800pro. Wat mij zo opmerkt is dat mensen met weinig geheugen slechtere prestaties hebben, ik heb hier een gig draaien op zeer strakke timings en het loopt als een zonnetje, ook met dat crytek vision enabled
Ueh, Crytek Vision? Ik heb bij de controls daar iets over gezien, maar wat is en doet dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
is nachtkijker met infrarood, erg sweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die moet je wel eerst zien te vinden toch?! ij zit er iig niet vanaf het begin bij. Same als met binoc dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Die ligt in een van de latere nachtlevels :)

Hier loopt alles ook sweeeeet op very high trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
Zou het bij mij ook vloeiend op 1280x1024 kunnen lopen?? Heb:

* Probeer het eens :/ *

Draai nu op 1024x768 maar heb nog niet met alle grafische instellingen gespeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Sierra-NL schreef op 22 maart 2004 @ 16:00:
Zou het bij mij ook vloeiend op 1280x1024 kunnen lopen?? Heb:

* Bliep :/ *

Draai nu op 1024x768 maar heb nog niet met alle grafische instellingen gespeeld.
Je speelt 'm al, dus kan je het ook gewoon even proberen. En het is niet nodig om met je systeem te patsen, want met zo'n systeem vraag je niet of je een spel wel vloeiend kan draaien :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:04 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
iemand een ideetje voor het volcano lvl?

Ik moet boyle opzoeken en moet door een soort vulkaan krater met bergen baddies... allemaal afknallen of gewoon rennen en hopen op het beste? wat raden jullie aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
December schreef op 22 maart 2004 @ 16:02:
[...]
Je speelt 'm al, dus kan je het ook gewoon even proberen. En het is niet nodig om met je systeem te patsen, want met zo'n systeem vraag je niet of je een spel wel vloeiend kan draaien :X
Ben echt niet aan het patsen hoor.. Heb ook gewoon voor mijn systeem moeten betalen (moet ik trouwens de komende drie jaar blijven doen) dus vergeet dat patsen maar.. (ben nog steeds geen millionair)..
Ik speel 'normaal' alleen mijn spellen standaard op 1280x1024 en bij dit spel werd ik daar niet echt vrolijk van met alles op High en Ultra High. Aangezien er zo véél verschillende grafische opties in te stellen zijn vroeg ik me af of iemand met een vergelijkbaar systeem misschien wel iets nuttigs hierover kon zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
krijg net een mailtje van winkel waar ik dvd versie besteld heb. Waar instaat dat ze van leverancier te horen hebben gekregen dat hij week later komt. Cd versie is wel gewoon beschikbaar. Weet natuurlijk niet of dat voor allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
ik ben weer 1 level verder, voorbij rellibion ofzo, nu moet ik in dat gebouw die half mens/beesten vermoorden, die zijn echt super irritant want de verplaatsen zich heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sierra-NL schreef op 22 maart 2004 @ 15:20:
[...]

Sta jij vandaag in schijnheilig mode ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Weet iemand hoeveel levels er zijn ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

20 als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
22 singleplayer en 12 multiplayer :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Damn! Ik zit nu vast in het level "cooler"... even situatieschets zodat duidelijk is waar ik precies zit:

Ik heb een "mutagen room" onder water gezet, ben via het plafond ontsnapt. Dan kom je even later in een ruimte terecht waar je uiteindelijk die journaliste (Val) weer terugvindt. Maarruh... dat was het dan wel weer. Kan vervolgens nergens meer heen. Val blijft staan alsof het een achterlijke trien is en de tweede deur in die ruimte gaat niet open... :(

Geez. Dat schiet zo dus ook niet op.

[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 22-03-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zitten daar 2 trigents, als die dood staan heb je het level uit gespeeld als het goed is, filmje, en dan begint Boat :)

Als dat niet werkt, maby een bug, ff 1na laatste savepoint laden, en kijken of ie dan wel door gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
uitgespeeld :) vond het een leuk spel. Deed me een beetje aan jurassic park, half-life, doom, soldier of fortune, halo en nog vele andere denken. Uiteindelijk is het gewoon : farcry: een coole game.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:31:
er zitten daar 2 trigents, als die dood staan heb je het level uit gespeeld als het goed is, filmje, en dan begint Boat :)

Als dat niet werkt, maby een bug, ff 1na laatste savepoint laden, en kijken of ie dan wel door gaat ;)
Die twee trigents zijn dood, anders kon ik niet door die kamer naar de ruimte waar Val zit. Maar Val blijft daar maar als een standbeeld staan en ik kan verder nergens heen -- behalve terug maar daar valt helemaal niets meer te doen.

Ach ja, dan maar ff een voorgaand checkpoint laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Grijns schreef op 22 maart 2004 @ 16:08:
iemand een ideetje voor het volcano lvl?

Ik moet boyle opzoeken en moet door een soort vulkaan krater met bergen baddies... allemaal afknallen of gewoon rennen en hopen op het beste? wat raden jullie aan ?
Ik zit met hetzelfde probleem, kheb um nu al 30x gedaan maar ik word keer op keer afgeknald. Er is een lift aanwezig in het midden maar die schijnt niet te werken, en de grote deur daarachter lijkt me niet zo geschikt aangezien daar nog meer van die huge ass trigens met rocketgun vandaan komen.

Is er iemand die weet hoe je dat stukje moet aanpakken?

Okay het is me toch gelukt en ik zal hier even vermelden hoe ik dat precies gedaan heb zodat m'n mede gotters wat sneller door dit level gaan. :)

Zodra de deur open gaat loop ik meteen linksom naar beneden, probeer die ellendige trigens met submachinegun om zeep te helpen met de grenadelancher van je (ocw?) assault gun. Kill dan de trigen met rocketlauncher die je tegen komt met je shotgun. Blijf dan achter die grote rots staan bij het lavameertje waarachter nog meer van die trigens staan. Probeer ze linksom te lokken, met wat geluk vallen er 1 of 2 in de lava ga daarna rechtsom het meertje en kill zoveel mogelijk trigens met je shotty. Ren daarna zo hard als je kan richting die grote deur en activeer de lift met de knop die rechts in een gangetje zit. Wacht eventueel op trigens die nog komen en kill die dan, er is ook nog een medkit aanwezig dus pak die als je hem nodig hebt. Als er niks meer komt ren dan naar buiten naar de lift maar pas op voor eventeel overgebleven trigens. Stap daarna in de lift en ga naar boven.

En daarna mag je het weer fijn zelf uitzoeken. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Remi op 22-03-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

December schreef op 22 maart 2004 @ 18:10:
22 singleplayer en 12 multiplayer :)
AIGHT! Never mind O-) 8)

[ Voor 17% gewijzigd door BioHazard op 22-03-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Lees eens ff wat terug bi0... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
DeepSeven schreef op 22 maart 2004 @ 13:33:
[...]

Wtf, das netjes zeg. Zitten er nadelen aan om hem via gcshop te kopen, ik heb nl nog nooit veel mensen over zien posten.
Geen nieuws is goed nieuws ;) Met gcshop moet je vooruit betalen, en sommigen vinden dat een nadeel, ik heb er al meerdere keren besteld, en nooit problemen gehad. Overigens is de release datum van de dvd-versie verschoven naar 1 april :(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Remi schreef op 22 maart 2004 @ 18:48:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem, kheb um nu al 30x gedaan maar ik word keer op keer afgeknald. Er is een lift aanwezig in het midden maar die schijnt niet te werken, en de grote deur daarachter lijkt me niet zo geschikt aangezien daar nog meer van die huge ass trigens met rocketgun vandaan komen.

Is er iemand die weet hoe je dat stukje moet aanpakken?
Niet gaan lopen en bij die deur blijven.
Ik knalde eerst die 2 jumpers met de sniper vervolgens wachten met de M60 tot die rocket mannetjes (stuk of 5) omhoog gaan lopen. met 40 kogels per stuk heb je ze wel.
gewoon stacken voor de deur dus. en je lokt ze met de Rocket launcher of met de secondary gren launchers. zorg iig je die jumpers eerst pakt want die gaan je de hele tijd irritant damagen.

[ Voor 3% gewijzigd door KaMiKaZe op 22-03-2004 19:25 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.