[PC] Far Cry - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.901 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Vind ik wel, misschien is de gameplay niet nieuw of origineel maar wel spannend en heerlijk actie-rijk. Het sfeertje van zo'n tropisch paradijs, buggies,hang-gliders, de hoogtes, gewoon the whole package. Ik vind het een ZEER geslaagde Singleplayer Experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Iemand nog last van hick-ups van 0.5 sec dat het spel ff hangt.

Systeem specs in mijn profile :+ ( Game pc dus :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Maverick schreef op 21 maart 2004 @ 00:27:
Hm, sta nu bovenop die boot, maar overleef nog geen 10 seconden, iemand tips? :{
Duik meteen tegen de kisten aan die rechts van je staan als je de trap opkomt. Maai vervolgens allereerst de gunner van de heli neer. Vervolgens heb je voldoende tijd om de rest af te maken.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

ja, of ga eerst benedendeks naar buiten en maai daar de heli neer, scheelt je een hoop rust

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
bleh ik ben nu in dat level dat ik in dat "jurassic park" gebeuren ben en die researcher moet opzoeken...maar ik durf dat park niet in :X :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Kan die verdomde keycard gewoon niet vinden, nog steeds bij dat militaire kamp na het eerste hang-glider stuk. Ik heb hier iedereen gedood..ook die gek met die rocketlauncer waar je flink voormoet uit kijken, ff granaatje omhoog gegooit en hij vloeg werkelijk uit z'n torentje..maar ook hij had niet de keycard.ben alle gebouwen ingegaan, geen keycard....dus ik liep een hee stuk verder komt er ineens een heli aan en al zat ik in de bosjes..ik was binnen een paar seconden dood...kortom..daar moet ik nog niet zijn. Waar ligt die keycard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

hij ligt op het burea van de admin, er staan daar verschillende gebouwen, kitchen enz. 1 daarvan is een admin gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Admin? , en een keuken? kan me daar niks van herinneren, is het in de buurt van die grote groene tent waar allemaal bedden op de grond liggen? (dekens,kussens)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:22

Maxow

Hidden Sound System

Eerste tent rechts als je de basis in komt lopen lag hij bij mij gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een leuk stukje van de phyics gezien. Ik had een ventje doodgeschoten op een schuine berg, Je zag hem helemaal naar beneden glijden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:49:
Net weer een leuk stukje van de phyics gezien. Ik had een ventje doodgeschoten op een schuine berg, Je zag hem helemaal naar beneden glijden :9~
Ik nog leuker... granaat op heuvel gemikt, blijkbaar op de goede plek: *boem* kerel wordt de lucht in geslingerd en komt bij mij op de grond terecht... >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 12:30:
Nog een tip voor mensen zonder 9800pro of sneller. Zet de shadows op low, dat verdubbelde bij mij het aantal fps van 30 naar 60 en ik zie het niet echt in de graphics. Nu speel ik met alles op high (op de shadows na dan) dus met rond de 60 fps. Ik heb een r9600xt 500/300 op 540/330.

Zijn er nog meer tricks om je fps te verhogen zonder de settings veel te verlagen?
Ja ik heb het nu ook geprobeerd, shadows op medium ipv op zijn hoogst, heel merkbaar in snelheid!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

geen aanrader om dit met koptelefoon volume hardst en 's avonds in een donkere kamer te spelen... mijn god.. ik hoorde 2 monsters achter een deur bezig en voor me op een trap stonden 2 mannetjes..
Ik denk die deur blijft wel dicht.. niet dus, 2 monsters in mijn nek en mijn hartslag 200+ :P
Echt een gaaf spel, ik ben verslaafd :]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch jammer dat de AI op sommige plekken slecht is. Ik speel op medium. Op sommige plekken staan 3 ventjes bij elkaar. Ik sta bijna recht voor ze zodat ze me wel moeten zien. Maar ze doen werkelijk niks totdat ik er 1 neerschiet. Hetzelfde heb ik wel is als er 2 groepjes dicht bij elkaar staan. Dan kan je gewoon 1 groepje helemaal afmaken terwijl die andere er gewoon bij staan te kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op 21 maart 2004 @ 16:45:
geen aanrader om dit met koptelefoon volume hardst en 's avonds in een donkere kamer te spelen... mijn god.. ik hoorde 2 monsters achter een deur bezig en voor me op een trap stonden 2 mannetjes..
Ik denk die deur blijft wel dicht.. niet dus, 2 monsters in mijn nek en mijn hartslag 200+ :P
Echt een gaaf spel, ik ben verslaafd :]
Kan je nagaan wat er gebeurt als je een 5.1 setje heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
FireFoz schreef op 21 maart 2004 @ 14:52:
bleh ik ben nu in dat level dat ik in dat "jurassic park" gebeuren ben en die researcher moet opzoeken...maar ik durf dat park niet in :X :P
och gewoon ogen dicht en gaan :+ zoveel engs zit er nog niet.. wacht maar tot je in de latere missies beesten tegenkomt die een rocketlauncer als primary wapen hebben en zo groot zijn als een boom (en breedt als 10 ) dan schrik je je wel ff dood :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over die gasten hebben, hoe killen jullie ze??

Goards weet ik nog wel met een goed geplaatst headshot neer te krijgen, en die andere 'monsters' zijn met een kogeltje of 5 (mits op de juiste plek) ook wel dood. Maar op die grote gasten met hun rockt armen verschiet ik al gauw een magazijn of 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
In dit soort games vind ik monsters meestal geen flikker aan, heb veel liever menselijke tegenstanders, dus ik hoop dat dat het spelniet zal verpesten voor me.

Ik zit nu op dat eiland, schemerig, ben daar gebracht door die donkere vent die alles tegen je zegt steeds, zit in de grot van dat eiland en heb die korte scene gezien van een beest dat een mercenary sloopt...dus ik denk dat de eerste monster-encounter niet lang meer zal duren.

Oh enneh, die keycard lag niet in die tent rechts maar in het gebouw naast die tent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Mhzz waar is de :X detpack ... ik moet dat comunicatie gebeuren opblazen, maar ik kan de det pack niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
als je dat hok binnenkomt met al die monitoren dan kun je rechts een zijgangetje in en daar zit een hok met een hek ervoor end aar liggen ze

@devilsnight:

normaliter vind ik monsters ook ontzettend kloten in games als dit maar hier vond ik het nog wel mee vallen omdat het een beetje een mix is van gewone mensen en die monsters al wordt het nu steeds meer en dat vind ik aan de ene kant, als je het verhaal begrijpt wel begrijpelijk maar ook wel eer beetje jammer.

[ Voor 55% gewijzigd door Webgnome op 21-03-2004 17:09 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 14:10:
Mensen hebbben er altijd wel weer kritiek op he, al zijn het de kleinste dingen. Nog niet eens zo lang geleden konden we alleen maar dromen van dit soort grafische pracht, ik sta vaak gewoon versteld wanneer ik op een heuvel sta en over het grote watergebied kijk, de hele omgeving. De character models, de sfeer, geluiden, gewoon alles. Lipsync niet perfect, nee noem eens een game op waar die perfect is, heel simpel..NIET.
maffia kwam anders toch wel dicht in de buurt van zeer goede lipsync.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik vind het wel cool met die monsters, maar wel vet eng :O
Komen er monsters zo groot als een boom :?

heeft iemand hem eigenlijk al uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:58
Ik heb maar weer eens de demo uit de kast gehaald (het spel zelf heb ik niet, heb hem in preorder staan), maar m'n harddisk blijft ratelen als een idioot, en soms loopt het spel ook behoorlijk schokkerig (2600+, 512mb pc3200, 9800pro), zou nog een 512 mb zoveel verschil maken?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:39
I.R. Butcher schreef op 21 maart 2004 @ 17:41:
Ik heb maar weer eens de demo uit de kast gehaald (het spel zelf heb ik niet, heb hem in preorder staan), maar m'n harddisk blijft ratelen als een idioot, en soms loopt het spel ook behoorlijk schokkerig (2600+, 512mb pc3200, 9800pro), zou nog een 512 mb zoveel verschil maken?
Ik heb ook 512, hier draait het zonder problemen hoor. voor de rest allemaal net iets mindere hw dan jou. Misschien andere (achtergrond) progjes sluiten ofzo? wat voor instelleningen draai je? (reso)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 09-09 13:11
Is het mogelijk door middel van bepaalde files te editen de moeilijkheidsgraad te veranderen ?

Ik speel nu namelijk op medium maar,ik vind het te makkelijk.
Ventjes staan soms stil en reageren te laat en te traag.

ik heb namelijk geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Iemand al bezig geweest met de editor? Zo complex ziet het er nog niet eens uit. Ik heb al een terrein gemaakt met een bestuurbare forklift (althans, driveable staat er) kan hem nog niet gebruiken. Weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik vindt dit spel te eng om verder te spelen :( Vooral die nachtmissies :'(

* Switch mietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

is het jullie al opgevallen dat je als je maar met ze tweeen een lan vormt dat je dan geen tegenstanders krijgt, volgens mij kan je het niet instellen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Jammer, niemand lijkt dus bezig te zijn met de editor....als je even tijd hebt om te kappen met het spel moet je absoluut die editor even bekijken, die is handig joh.
Je tekent een stuk terrein van de bovenkant, pleurt wat "brushes" neer (voertuigen,characters, etc...) en dan Game-Switch to game en je kan spelen. Ik had al een mooi stuk water en een gunboat erop...kom er alleen nog niet uit hoe ikdie "driveable" krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik ben zojuist bezig geweest met de demo, maar heb toch een paar probleempjes.. Ten eerste ziet alles er zo uit wanneer ik FSAA aanzet:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/Farcry.jpg

Wie herkent dit en is dit op te lossen?

Ten tweede kan ik bij de advanced video options "Texture filter" niet hoger krijgen dan medium.. De rest staat allemaal op very high, zo ook eerst dat texture filter, maar wanneer ik dan restart en terug kom in het advanced video menu staat texture filter weer terug op medium.. Daardoor heb ik volgens mij deze vreemde schaduwen op die stenen en ook op veel andere dingen (mensen, haai, etc..) Ze worden echter steeds minder hoe dichter ik kom:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/Farcry2.jpg

Is dit ook op te lossen of niet?

Voor de rest moet ik toegeven dat het spel boven mijn verwachtingen draait.. Heb een XP 2000+, 1024MB SDRam en Ati 9700 pro.. en bij een resolutie van 1280x960 en alles op very high behalve dan texture filter, draait 't perfect.. Al ben ik benieuwd hoe het draait wanneer texture filter ook op very high en FSAA op high staat.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door blakez op 21-03-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:39
Dat zijn bekende demo bugs, in de volledige versie zijn die eruit gewerkt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Weet iemand waar de keycard voor de lift naar het research lab ligt?
Ik ben net met knikkende kniën door dat park gelopen en nou ben ik EINDELIJK bij die lift (na 321423x proberen) en heb ik de key niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
FireFoz schreef op 21 maart 2004 @ 18:29:
Ik ben net met knikkende kniën door dat park gelopen en nou ben ik EINDELIJK bij die lift (na 321423x proberen) en heb ik de key niet 8)7
Vroeg iemand op de vorige pagina ook al:
devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 17:03:
[...]

Oh enneh, die keycard lag niet in die tent rechts maar in het gebouw naast die tent :)
;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
December schreef op 21 maart 2004 @ 18:32:
[...]
Vroeg iemand op de vorige pagina ook al:
[...]
;)
Das een andere :)
Das voor de bunker, ik bedoel voor het research center in dat jurassic park gebeuren

edit: gevonden :P ik moest niet met de lift omhoog maar via een andere ingang via zo'n trap geval :)

[ Voor 17% gewijzigd door FireFoz op 21-03-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Wat je ook kunt doen is de system.cfg openen met notepad en de 24bit en 32 veranderen in 16 :P en direct9x in OpenGl kan nu alles draaien op high met water op verry high met dezelfde fps als voorheen met alles op medium \o/ kzie nu af entoe wel een stuk vaag gras dat hoog is maar jah :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Ik zit nu in het regulator level, en op een gegeven moment heb je 3 cards, nu heb ik er net 1 gebruikt, daar een knop om gezet en iets eerder aan zo'n draai ding gedraaid. Maar ik kan nog steeds niet verder omdat er nog van die stoom van beneden komt. Hoe kan ik die uit zetten? volgens mij al het hele level doorlopen (voor zo ver dat gaat dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/farcry_031904_000.jpg

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
w00t ziet er vet uit, welk level is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
_/-\o_ Boat of niet? :)

Zo ja, cool. Das beste level in het spel, later in de game, alles erop en eraan, en geen trigens :D

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Trigens? Bepaalde soort monsters zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
heb em eindelijk uitgespeelt op veteran sommige stukjes waren echt zo vet moeilijk dat ik ze zeker 10 x over heb gedaan, het spel was echt veel groter dan ik gedacht had. nu maar wachten op de custum maps :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nu vraag ik me trouwens af, er werd beweerd dat er een dynamische lucht in Far Cry zou komen, maar heeft iemand daar nou eigenlijk al op gelet? Voor de mensen die niet weten wat dynamisch is: het is geen stilstaand plaatje, maar het beweegt echt. Een dynamische lucht zou dus betekenen dat de wolken zich zouden verplaatsen en dat het ook donkerder en lichter zou moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

FireFoz schreef op 21 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Das een andere :)
Das voor de bunker, ik bedoel voor het research center in dat jurassic park gebeuren

edit: gevonden :P ik moest niet met de lift omhoog maar via een andere ingang via zo'n trap geval :)
Dus ik ben niet de enige die dat nogal jurassic park achtig vond lijken :)
December schreef op 21 maart 2004 @ 19:25:
Nu vraag ik me trouwens af, er werd beweerd dat er een dynamische lucht in Far Cry zou komen, maar heeft iemand daar nou eigenlijk al op gelet? Voor de mensen die niet weten wat dynamisch is: het is geen stilstaand plaatje, maar het beweegt echt. Een dynamische lucht zou dus betekenen dat de wolken zich zouden verplaatsen en dat het ook donkerder en lichter zou moeten worden :)
Ik heb er ook nog even aan gedacht, naar de lucht gekeken, maar er gebeurde niet veel spannends (lees: niks).

[ Voor 44% gewijzigd door Maxow op 21-03-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 18:16
Maverick schreef op 21 maart 2004 @ 18:25:
Dat zijn bekende demo bugs, in de volledige versie zijn die eruit gewerkt.
Ja dat hoop ik maar ...

anders heb ik voor niets 39 Euro uit gegeven :(
Maar ik zit nog tewachten tot hij op de deurmat valt.
(ik heb hem vrijdag besteld. dus hij zo binnen 2 werkdagen binnen zijn.
Dus ik hoop morgen al zo niet dan maar dinsdag.

En ik hoop dat het een beetje soepel draaid op mijn Systeem.
AMD XP3000+, Radeon 9600pro, 512mb 3200cas3 ram.

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 21-03-2004 19:50 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Switch schreef op 21 maart 2004 @ 17:59:
Ik vindt dit spel te eng om verder te spelen :( Vooral die nachtmissies :'(

* Switch mietje
hehe eindelijk spellen met angstmomenten.
Zit er al jaren op te wachten.
Want siens Traspasser heb ik dat niet meer gehad.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Blackhole schreef op 21 maart 2004 @ 19:51:
[...]

hehe eindelijk spellen met angstmomenten.
Zit er al jaren op te wachten.
Want siens Traspasser heb ik dat niet meer gehad.
Trust me die krijg je wel :P

*ril* treehouse *ril*

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
shuogg schreef op 21 maart 2004 @ 19:59:
[...]

*ril* treehouse *ril*
ach ik ben niet snel bang in spellen.

Zit zelf nog te wachten op eens spel waar van ik zeker een paar nachten niet kan slapen.
Want ik hoop ook ooit dat er zo'n spel uit gebracht wordt.
Maar we wachten wel af, eerst Farcry binnen krijgen.

Alleen jammer dat ze die jurassic zooi er niet in hebben gedaan.
want dat vind ik juist gaaf.

Lekker Rapor's jagen , (of vluchten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets van..

Heb XP3200+, Radeon 9600PRO en 512MB DDR. Met de 4.1 drivers van Omega zag het er niet uit en liep het voor geen meter. Nu las ik dat je 3.9 moest gebruiken. Dus deze geinstalleerd, en nog steeds ziet het er niet uit en loopt het voor geen meter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Blackhole schreef op 21 maart 2004 @ 19:49:

[...]

Ja dat hoop ik maar ...
Alle bugs die ik in de demo had, zijn afwezig in de full version. Dus relax... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12
devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 17:58:
Iemand al bezig geweest met de editor? Zo complex ziet het er nog niet eens uit. Ik heb al een terrein gemaakt met een bestuurbare forklift (althans, driveable staat er) kan hem nog niet gebruiken. Weet iemand hoe dat moet?
Ik zit nog met het terrain te zooien. Het maken lukt wel, maar een texture eroverheen gooien wil maar niet werken. Kan jij me daarbij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
DutchCommando schreef op 21 maart 2004 @ 20:13:
[...]

Ik zit nog met het terrain te zooien. Het maken lukt wel, maar een texture eroverheen gooien wil maar niet werken. Kan jij me daarbij helpen? :)
Kunnen we niet even een apperte topic hier over maken van het Farcry levelbouwen.
Want ik denk dat dat veel makkelijker is .. kan je het spel en het leven maken even appart houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

shuogg schreef op 21 maart 2004 @ 19:59:
[...]

*ril* treehouse *ril*
ik ben daar af en toe vet geschrokken als je niet weet wat er gaat gebeuren :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 23-08 17:17
Ff 4.3 gebruiken!!!

Mensen is 1024 mb hier een vereisten als je alles op high of hoger wilt spelen. Want ik lees dat mensen (nagenoeg zelfde sys) alles op very high spelen met 1280x960 en zonder problemen. Ik heb echter dat ik alles op high heb en 1024x768 en dat ik mag hopen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dit als ik de demo probeer te spelen.
Maakt niet uit met wat voor video instellingen.
Hebben jullie enig id wat dit zou kunnen zijn??
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vdieren/far_cry2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.vdieren/farcry.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:29:
[afbeelding]

[afbeelding]
welke videokaart heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:29:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb zoiets ook maar dan is bijna alles wit (kan op een ofandere manier geen screen maken) en ik heb dit bij de full version

XFX 5900XT kaart heb ik

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Zou iemand mischien voor mij wat screens willen maken van de monsters??? Ik ben wel benieuwd hoe die er uit zien !! :) alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
b3ta schreef op 21 maart 2004 @ 20:40:
Zou iemand mischien voor mij wat screens willen maken van de monsters??? Ik ben wel benieuwd hoe die er uit zien !! :) alvast bedankt!
das niet leuk joh, die moet je zelf ontdekken :7

is dat treehouse trouwens bij het research centre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Yep, daarmee kan ik je helpen..er zit trouwens een perfecte PDF manual bij, in de support folder.Anyway...om een toffe texture erop te doen.

Terrain-texture-daar iets kiezen-Ok.

File-Generate surface texture, paar settings kiezen , even wachten en voila ,..klaar :)

Anyway, het blijft fun he gewoon klooien met die voertuigen enzo..die physics zijn zo geweldig, pijnlijk voor die mercenary maar een schitterend gezicht om al die buggies naar beneden te zien denderen en later een gigantische explosie te horen/zien.

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamer.nl/attachment.php?s=9e4d703026eda3d34d2b53f677a642dc&postid=1086675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat helpt al iets ja. Op medium draait het nu redelijk, maar echt mooi kan ik het nog niet vinden. Daarnaast hapert het ook nog eens om de haverklap. UT2004 is vele male mooier @1024x768 en alles hoog, daarmee heb ik totaal geen problemen. Maar dit spel draait erg beroerd.

Zal morgen winXP er nog eens opnieuw opgooien misschien dat dat nog wat helpt. Vind het wel erg raar dat met mn specs (XP3200+, Radeon9600pro, 512MB DDR) je het spel niet eens normaal kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 20:11:
Ik snap er niets van..

Heb XP3200+, Radeon 9600PRO en 512MB DDR. Met de 4.1 drivers van Omega zag het er niet uit en liep het voor geen meter. Nu las ik dat je 3.9 moest gebruiken. Dus deze geinstalleerd, en nog steeds ziet het er niet uit en loopt het voor geen meter :(
Vaag, hier met XP2000+, Radeon 9800Pro en 1024 MB DDR met Omega 4.2 geen problemen :) 1024x768 met alles settings op max schokvrij :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 23-08 17:17
ja je moet wel bedenken dat 512 mb ram waarschijnlijk niet genoeg zal zijn en dat die 9600 pro ook niet een echte high-end is (ook al is het een Pro) Is het trouwens een 256mb versie? Zoja dan loopt je geheugen nog een stuk slomer en heeft dit ook zijn nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Laatst online: 16:53

star-saber

Ryzen

jep loopt ook prima hier
alles max op 1280x1024 alleen anti aliasing heb ik uit.
iemand al met rendermode gerommeld ?
paradise mode.wooooooooooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Jilvoos schreef op 21 maart 2004 @ 21:05:
ja je moet wel bedenken dat 512 mb ram waarschijnlijk niet genoeg zal zijn en dat die 9600 pro ook niet een echte high-end is (ook al is het een Pro) Is het trouwens een 256mb versie? Zoja dan loopt je geheugen nog een stuk slomer en heeft dit ook zijn nadelen.
Nee het is netjes een 128 mb :)

Want ik weet dta veel spellen het niet ondersteunen , en daarom heb ik gewoon een 128 genomen.

Maar ik denk ook wel dat ik er nog een bankje ram er bij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Ik zit dus nog steeds hier vast (level: regulator):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bramderoos/FarCry0006.jpg
Ik moet dus de stoom uit zetten en als ik voor dit draaiding ga staan, dan staat er dat ik daarmee de stoom uit kan zetten. Maar als ik dit doe, dan kan kan ik nog steeds niet door de gang waar je die cards in die deuren moet stoppen. Wat nu?

[ Voor 6% gewijzigd door Brammel op 21-03-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
daar zat ik dus ook vast, lees terug, je moet dus alle 3 cards hebben, en die zijn zeer makkelijk te vinden ..ijk maare goed op bureau's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Rudyyy schreef op 21 maart 2004 @ 21:37:
daar zat ik dus ook vast, lees terug, je moet dus alle 3 cards hebben, en die zijn zeer makkelijk te vinden ..ijk maare goed op bureau's etc
Als je ff op het screenshot kijkt, zie je dat ik ze alle drie heb, ik kan ook idd de eerste deur openen, en daar een schakelaar omzetten, maar bij de 2e deur kan ik niet komen omdat de stoom er voor zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
damn, wat zien die plaatjes er mooi uit! ik heb het spel ook en speel het opzich soepel met mijn geforce 2 :) (ga binnekort 9800pro kope) maar met alles op low....na lama je weet het wel.
ik ben nu btw bij level met die kranen langs het water, maar een bruggetje is gebouwd met al die beton blokken die verplaatsbaar zijn, waar in het begin ook die truck overheen rijd.
Tot nu toe vond ik het opzich wel makkelijk, maar dat gaat hoop ik nog veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jilvoos schreef op 21 maart 2004 @ 21:05:
Oke, dan zal ik er nog 512 bijzetten binnenkort. Toch blijft het vaag dat ik alle nieuwe spellen op de maximale instellingen kan spelen en dit spel draait op medium niet eens fatsoenlijk, terwijl de graphics dan ver achter blijven bij andere spellen. Doe je toch iets niet goed als fabrikant zo lijkt me. Ook met de aanbevolen hardware, waar ik toch aardig boven zit, is het niet echt speelbaar. Althans bij mij. Ben iig blij dat ik er (nog) geen geld aan uitgegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1234 schreef op 21 maart 2004 @ 21:29:
Ik zit dus nog steeds hier vast (level: regulator):
[plaatje]
Ik moet dus de stoom uit zetten en als ik voor dit draaiding ga staan, dan staat er dat ik daarmee de stoom uit kan zetten. Maar als ik dit doe, dan kan kan ik nog steeds niet door de gang waar je die cards in die deuren moet stoppen. Wat nu?
Volgensmij kun je nu door zo'n luchtschacht waar je eerst ook niet door kon, of die ook uitkwam in een gang met stoom. Daarlangs kun je achter het stoom komen bij de laatste 2 deuren.

Ik zelf ben nu bij het level na cooler, eindelijk weer eens buiten en overdag :) en ook nog eens even geen trigents meer (afgaant op een gesprek van 2 goards, 1 van hen wilde graag ergens op schieten, maar niet meer op dolfijnen, want dat vond ie maar saai, steld die ander hem voor naar 'the archives' te gaan, om daar op trigents te jagen :), toch maar niet :P ).
Maargoed, ik begin dit level met het overweldigende aantal van 5 ! kogels :S in de Jackhammer om precies te zijn, verder zijn al mijn wapens helemaal leeg, en een mes heb ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik ben net met knikkende kniën door dat park gelopen
Je moet ook niet lopen. Gewoon in die jeep stappen! Voor de ingang van die grot rijden, rocket launcher kiezen en schieten totdat je geen gegrom meer hoort :P
en nou ben ik EINDELIJK bij die lift (na 321423x proberen) en heb ik de key niet 8)7
Je kan toch niet met die lift omhoog? Die keycard is n.m.l. binnen in dat gebouw. Je kan wel via een van loshangende bruggen omhoog lopen en dan van de scientist de keycard pakken. Die stip op je compas is wat misleidend :)

[edit]Ow, je had dat zelf al door O-) Ik moet zeggen dat ik zelf ook een tijd aan het zoeken was.

[ Voor 9% gewijzigd door Infinitive op 21-03-2004 22:19 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ik zat net in de "tempel", en ik was zo dom geweest om geen shotgun mee te nemen, ik had nog een lege raketwerper, lekker nutteloos. Dus ik zat bijna zonder ammo terwijl de monsters op mij af stroomden. Dat was wel even tight. Maar wel cool.

Wat van mijn vakantiefoto's (ik heb ze een klein beetje verkleind, maar echt groot had ik ze toch niet omdat ik op de laagst res speel om alle eyecandy aan te kunnen zetten)

Afbeeldingslocatie: http://jvb31.jvb.tudelft.nl/gladiool/cry/farcry001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jvb31.jvb.tudelft.nl/gladiool/cry/farcry002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jvb31.jvb.tudelft.nl/gladiool/cry/farcry003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jvb31.jvb.tudelft.nl/gladiool/cry/farcry004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jvb31.jvb.tudelft.nl/gladiool/cry/farcry005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jvb31.jvb.tudelft.nl/gladiool/cry/farcry006.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Editor vraag :

Hoe geef ik de AI wapens? Ik krijg het maar niet voor elkaar
wel een super vette editor zeg, zo gebruiksvriendelijk, je kan er zo verschrikkelijk veel mee, weet nu allang hoe je objecten moet plaatsen, hoe je terrein hoger,lager krijgt, effecten,animaties..de spawnpoint , alles werkt. Wil dus even een level maken met een gast erin die dus op je begint te schieten,maar al vink ik "gun ready" aan en doe bij z'n equipment een MP5 erin bijv. hij heeft de gun niet wanneer je "switch to game " doet.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 23:10:
Editor vraag :

Hoe geef ik de AI wapens? Ik krijg het maar niet voor elkaar
wel een super vette editor zeg, zo gebruiksvriendelijk, je kan er zo verschrikkelijk veel mee, weet nu allang hoe je objecten moet plaatsen, hoe je terrein hoger,lager krijgt, effecten,animaties..de spawnpoint , alles werkt. Wil dus even een level maken met een gast erin die dus op je begint te schieten,maar al vink ik "gun ready" aan en doe bij z'n equipment een MP5 erin bijv. hij heeft de gun niet wanneer je "switch to game " doet.

Anyone?
Je moet hem een 'Equipment' geven door naast die tekst op de "..." te drukken. Daarna vul je linksboven een naam voor zijn set wapens in, en kan je dingen uit het linker rijtje in het rechter rijtje zetten. Het wapen wat je selecteert in het rechter rijtje, wordt zijn primary wapen.

Krijg jij dat mannetje zo ver dat hij op je gaat schieten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik weet hoe ik een gun bij z'n equipment moest toevoegen en als primary weapon, maar wanneer ik eenmaal het uittest dan heeft die knakker geen gun in z'n handen, maar hij maakt wel de beweging van "gun pakken, en staat op punt te schieten" das zo strange...

EDIT!

Yep eindelijk!!!! :)

Entity-characters-MercCover-Equipment-WPN:MP5

En al zie je nog geen wapen bij de Merc. Doe maar switch to game en de merc grijpt z'n gun en knalt je aan gort. YES!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door devilsnight op 21-03-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 23:25:
Ik weet hoe ik een gun bij z'n equipment moest toevoegen en als primary weapon, maar wanneer ik eenmaal het uittest dan heeft die knakker geen gun in z'n handen, maar hij maakt wel de beweging van "gun pakken, en staat op punt te schieten" das zo strange...
Het is mij al wel gelukt, ook door een kereltje neer te gooien en wapens bij z'n equipment doe. Let wel op dat je WPN - <wapen> doet en niet per ongeluk: Item - pickupM4 ofzo.

al uitgevonden zo te zien ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Maxow op 21-03-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:17:
[...]

Volgensmij kun je nu door zo'n luchtschacht waar je eerst ook niet door kon, of die ook uitkwam in een gang met stoom. Daarlangs kun je achter het stoom komen bij de laatste 2 deuren.
...
Er is inderdaad nog een gang met van dat stoom, maar ook die verdwijnt niet, ik kan daar wel een heel klein beetje inlopen, ongeveer tot de helft, met full health en half armor, maar dan ga ik daar toch elke keer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Laatst online: 11-09 18:32
Westereinder schreef op 20 maart 2004 @ 00:48:
Ìk ga nog niks kopen want zolang de demo het niet doet zal het
origineel het ook wel niet doen :+
Wordt er niet goed van zo...zelfs na een reinstall. van de demo2 is er niks verholpen.

[afbeelding]

Dit is dus het resultaat, iedere keer weer met verschillende instellingen van low tot helemaal high. :/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Processor:      AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB, Boxed)
Moederbord:     GigaByte GA-7N400 Pro2, NForce2
Geheugen:       Corsair CMX512-3200C2PT 512MB
Videokaart:     Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
Harde schijf:   Maxtor 160GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm, 8MB, SATA)
Geluidskaart:   Creative Soundblaster Audigy 2 ZS (Retail)
Os:             Windows XP Pro NL + SP1 en alle bijbehorende updates.
Driver:         Catalyst 4.3 driver voor de videokaart. 
                ook met catalyst 4.2 / 4.1 zijn de problemen. 
Overklok:       geen enkel onderdeel

Jammer, maar zo is het niet leuk natuurlijk B)
Opgelost 8)
Ik heb uhm Anti Aliasing op None gezet en de rest op Low.
Daarna opnieuw gestart en de game werkte :)
Toen alles op Very High (Anti Aliasing moet uit.) en dat werkte ook :9

Alleen als je dan de game de volgende keer opstart staat Texture Filter Quality op Medium en Lightning Quality op 'Custom' :?

Het is wel zo dat als je alles op High of Very High heb staan het spel in princiepe moeilijker is omdat er véél meer gras/bomen/ begroeisels zijn en papegaaien in de lucht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Maxow schreef op 21 maart 2004 @ 23:51:
[...]
Het is mij al wel gelukt, ook door een kereltje neer te gooien en wapens bij z'n equipment doe. Let wel op dat je WPN - <wapen> doet en niet per ongeluk: Item - pickupM4 ofzo.

al uitgevonden zo te zien ;)
Yep, ik deed inderdaad eerst steeds die Pickup , inplaats van WPN :)
Iemand op m'n MSN had het erover hoe lollig het was om de AI van een aap aan een mens te geven, enig idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Westereinder schreef op 21 maart 2004 @ 23:58:
[...]

Opgelost 8)
Ik heb uhm Anti Aliasing op None gezet en de rest op Low.
Daarna opnieuw gestart en de game werkte :)
Toen alles op Very High (Anti Aliasing moet uit.) en dat werkte ook :9

Alleen als je dan de game de volgende keer opstart staat Texture Filter Quality op Medium en Lightning Quality op 'Custom' :?

Het is wel zo dat als je alles op High of Very High heb staan het spel in princiepe moeilijker is omdat er véél meer gras/bomen/ begroeisels zijn en papegaaien in de lucht. :+
Dit had ik toevallig een paar posts terug ook gezet.. :) En als reactie daarop kreeg ik dat 't bekende "demo bugs" waren, dus hopelijk is het in de Full opgelost.. Ben benieuwd..

[ Voor 13% gewijzigd door blakez op 22-03-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Net ook even met de editor lopen speulen, na een poosje begint alles wat duidelijker te worden.

Misschien niet helemaal origineel, maar wel grappig ;) .
(en ja, dat is een ventje ;) )
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/boot.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
nee dat is een boot :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hahaha...en die zwemt daar nog gewoon? AI!!! PIJNLIJK!!! ..nou ja...daar voelt ie weinig van.

Ik had net een groepje gastjes en daar liet ik allemaal heftrucks op donderen...DAMN!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Even een vraag, Ik heb tijdje met die editor zitten spelen en erg gebruiks vriendlijk maar hoe krijg je verschillende lagen textures overelkaar heen. Heb wel ergens gelezen dat het mogelijk is om waardes m ee tegeven dat hij op iets hoger dan zee level strand moet doen en dan ins tappen maar hoe moet dat precies? kan dat niet echt uit pdf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dat zou ik niet weten , ben daar nog niet echt mee bezig geweest. Maar misschien anderen, weet iemand trouwens hoe je eigen plaatjes van je HD kan inladen als texture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok nou ja ik vogel nog wel even door. :) dat met die ventjes is idd nog wel te doen maar die textures goed en goed eiland bouwen dat is echt een karwei niet normaal. :) maar goed ze upaten de handleiding ook steeds als goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Mwah ik ben nu een stukje verder in de game, en eigenlijk begint het me te vervelen. Ja, de graphics zijn echt om te smullen. Je ziet dat dit spel een van de eersten is die we in de nabije toekomst kunnen verwachten, maar verder slaat het echt nergens meer op. Er zijn zoveel vijanden, apen die genetisch gemanipuleerd zijn en zelf ook maar rocket launchers aan hun arm klikken en op je gaan schieten dat ik het een beetje cheap begon worden. Het is echt steeds hetzelfde. Blow this up, blow that up. Naja. Niet bedoeld als een flame oid. Vind het wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ongeveer 50 vracht-wagens,(veel zitten nog bovenin het scherm) en een hele zooi arme mercenaries in het water..zonder gun...er is niks aan te doen :)

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamer.nl/attachment.php?s=b4baed1f3c9280eec58f47f8d2cbb88f&postid=1086919

[ Voor 151% gewijzigd door devilsnight op 22-03-2004 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

devilsnight schreef op 22 maart 2004 @ 01:21:
Ongeveer 50 vracht-wagens,(veel zitten nog bovenin het scherm) en een hele zooi arme mercenaries in het water..zonder gun...er is niks aan te doen :)

[afbeelding]
:D Dat is leuk gedaan _/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 21 maart 2004 @ 20:30:
[...]

welke videokaart heb je ?
Ik heb een TI4200 128 mb.
In de minimale systeemeisen voldoet een ti200 al om een klein beetje beeld te krijgen dus dit zou toch ook wel moeten werken. IK zou HEEEEL graag een oplossing zien want de screens die jullie gemaakt hebben zien er zeker mooi uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
IceStorm schreef op 21 maart 2004 @ 13:57:
Ok, ben het spel toch maar gaan spelen ook al was ik niet overtuigd door de demo maar ben ik de enige die er nog steeds niet laaiend enthousiast over is?
De lipsync is gewoon slecht, er zijn veel shadows die door muren heen vallen, AI is op punten echt vaag, en het speelt gewoon sluggish :P
nee man aapje ;)
Je moet eens een lekker level kiezen (de eerste is goed) en proberen op verschillende manieren uit te spelen (rambo-like, samfisher-like, tussenweg) Je zal merken hoe goed de gameplay in elkaar steekt, en hoe goed de ai is... De eerste 3 punten heb je wel gelijk (ai is idd af en toe wel een beetje vaag, maar ook een groot gedeelte van de tijd gewoonweg briljant), maar dat laatste punt kan ik echt niet beamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 18:17:
Jammer, niemand lijkt dus bezig te zijn met de editor....als je even tijd hebt om te kappen met het spel moet je absoluut die editor even bekijken, die is handig joh.
Je tekent een stuk terrein van de bovenkant, pleurt wat "brushes" neer (voertuigen,characters, etc...) en dan Game-Switch to game en je kan spelen. Ik had al een mooi stuk water en een gunboat erop...kom er alleen nog niet uit hoe ikdie "driveable" krijg.
Ga er mee bezig als ik het spel heb uitgespeeld, hoop op veel mods trouwens! Wacht het nog even af, maar dan ga ik het spel denk ik wel aanschaffen, niet voor de multiplay die er nu in zit, maar voor hopelijk veel mods, als ik dit topic bekijk denk ik wel dat dit spel de potentie heeft een grote fanbase op te bouwen zoals halflife en bf1942 dat al eerder deden... En bij dat soort spellen krijg je nooit spijt van een aankoop...

Edit, heeft iemand het trouwens al uitgespeeld? De eersten zullen nu wel weer klaar zijn :), hoeveel levels heeft het spel eigenlijk? Hoe lang duurt het?

[ Voor 9% gewijzigd door DarkShadow op 22-03-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
blakez schreef op 22 maart 2004 @ 00:15:
[...]

Dit had ik toevallig een paar posts terug ook gezet.. :) En als reactie daarop kreeg ik dat 't bekende "demo bugs" waren, dus hopelijk is het in de Full opgelost.. Ben benieuwd..
hehe, wat zijn jullie schijterig, ze zijn gewoon opgelost, niet hopelijk, het is gewoon zo, en nu kappen met gezeik dat de demo niet werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

bram1234 schreef op 21 maart 2004 @ 23:58:
[...]

Er is inderdaad nog een gang met van dat stoom, maar ook die verdwijnt niet, ik kan daar wel een heel klein beetje inlopen, ongeveer tot de helft, met full health en half armor, maar dan ga ik daar toch elke keer dood.
je kan daar gewoon omheen lopen... je gaat terug door de deur naar die ruimte met al die stellingrekken.. naar rechts door de deur.. nog een keer naar rechts (daar zit stoom maar kan je uitzetten door een ventiel achter je) en dan door de deur en dan ben je aan de andere kant van die stoom

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
pff 3 paginas al, ik loop achter de feiten aan geloof ik
maar goed, leuk spel en het loopt beter op mijn PC dan de mooie omgevingen doen vermoeden. Alleen zo nu en dan moet ie ff iets in het geheugen zetten ofzo dan staat ie even helemaal stil. Aangezien ik iemand ken met een vergelijkbare PC en 1024MB ram kan ik eens testen of het daar aan ligt
De AI waar men zo hoog van opgeeft ben ik nog niet zo van onder de indruk, maar misschien komt dat nog ik ben net begonnen. Ik zat in zo'n hutje bij de deuropening om de hoek en 5 man liepen 1 voor 1 naar binnen om zich met mijn mes te laten afslachten. Van een goeie AI zou ik dan verwachten dat nummer 2 een granaat naar binnen wipt om daarna direkt met 3 man naar binnen te stormen. Het kan ook zijn dat ik het spel gewoon te makkelijk heb staan, ik heb 'm maar op normal laten staan omdat iedereen gilde dat het zo moeilijk was. En op zich hebben ze gelijk, ik heb al behoorlijk vaak savegames moeten inladen :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Even een vraagje. Op bol.com zag ik die special limited dvd edition... Heeft die ook meer features dan de originele versie, of noemen ze hem gewoon special omdat hij dvd is? En als hij alleen special heet omdat ie op dvd is, waarom is ie dan limited?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ziet er allemaal erg mooi uit, dit spel wil ik ook hebben, eindelijk weer eens iets leuks :D

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb niks 'specials' eraan gezien. Aankomende woensdag zit ik in de Gamesyndicate om m'n DVD versie af te halen (heb niet voor niks een DVD-speler in m'n PC zitten), standaard prijs, maar ze zijn er erg lovend over.
En dat is nog niet alles! Wij geven alle deelnemers de eenmalige kans om de FAR CRY exclusief op DVD aan te schaffen vanaf 00:00 uur voor 47,95. De rest van winkelend Nederland zal het moeten doen met de 5CD uitvoering. Dus koop hem niet alleen als eerste, koop hem ook in deze exclusieve uitvoering!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Snappie88 schreef op 22 maart 2004 @ 10:29:
Ik heb niks 'specials' eraan gezien. Aankomende woensdag zit ik in de Gamesyndicate om m'n DVD versie af te halen (heb niet voor niks een DVD-speler in m'n PC zitten), standaard prijs, maar ze zijn er erg lovend over.

[...]
Onzin, de DVD versie wordt vrijwel overal gekocht, het is niet zo dat alleen zij de DVD versie hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bah, dus als je er dadelijk iets te laat bij bent, zit je nog vast aan die 5cd versie :( !

Oh ok :) .

[ Voor 11% gewijzigd door DeepSeven op 22-03-2004 10:34 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.